Heti merítés

  2015. július 05. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Kis rohadék

63898

Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy Peugeot 205-be nem ebbe a csodába amiből nincs igazán sok az országban. A vételár olcsó volt de már a hazahozatalnál kiderült hogy valószínű ipari tanulók gyakorlóeszköze lehetett, mert valahogy minden máshová volt kötve és azért egy-két dolog hiányzott belőle, és a gányolás egyik mintaképe lehetne, sőt ez a szó nálam e kocsi megismerése után kapott igazi értelmet.

Szemmágnes

58884

Ha figyelnek rá, akkor kiszalad a világból. A lényeg, hogy kóklerhez ne kerüljön, mert hiába I-es Puntesz a műszaki alap, vannak benne érzékeny dolgok. Olaszautó-specifikus szerelőt kell adni neki.

Takarékos, de erős cabrio

59080

Most lett cserélve pollenszűrő is, és hát ami bent volt, az sima papír szűrő volt, nem a szenes mikromolekulás. Azóta nem nyálkásodik a torkunk, minden rendben van, csak nem értem miért gagyit tettek bele. Ezek után remélem legalább az olajat kicserélték anno...

Yellow Szpájdi - és ezt sem felejtjük soha

59810

Nem kell nagymotoros, elhatározod. Kabrióval nyugisan, szépen, a lágy nyári estéken.. Úgyis kiszáguldoztad már magad... Megveszed a "kismotorost" - hihetetlen jó. Évekig használod, de a kisördög nem alszik. Kell egy "nagy" is, ez lesz az álom. Keresel, keresel, ritka. Főleg ami nem volt rommá törve.

V6 Cabrio = tető nincs, gurgula van!

36049

Mindennapi közlekedésre alkalmatlan belvárosi viszonyok között: hosszú, mint egy vonatfütty, és egy csuklós buszéval vetekszik a fordulási körátmérője. És mivel klíma nincs benne, nyáron 40 fokban csukott tetővel megsülök, nyitott tetővel meg megsülök!!

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr837595872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2015.07.05. 09:23:24

Vannak bajok, főleg mama kedvencénél.
Ezek közül az Alfa kéne vagy a Barchetta.

Statler Waldorf 2015.07.05. 09:40:50

Az Alfa-s fickó: " úgysem állod meg, hogy ne nyomd le a Hondákat, BMW-ket, és a többit :-))"
"Mindenki le akar nyomni az úton, Te leszel az újgazdag kö..ög jampi, hiába, ez még nem teljesen EU"

Akkor most melyik az igaz? Mindenki le akar nyomni vagy te akarsz mindenkit lenyomni? Hondák? Melyiket lehet vele "lenyomni"? Az NSX-et? Vagy a Jazz-t?
BMW-ből egy E46 M3-at? Vagy egy 20 éves 525 TD?

Nincsen az autóval semmi gond. Biztosan nagyszerű lehet, habár "csak" egy cabrio és sajnos nem egy Roadster. Ugyanakkor szívesen elhiszem, hogy ha az ember megy vele és hirtelen :"nehogymá´ beszálljon az összes csaj a kocsidba, aki átmosolyog Rád a melletted lévő autóból, járdaszigetről, zebráról...)".

A fenti írás alapján mit gondolhat az ember?! Ja és a kedvencem: "Több fotód lesz a kocsidról, mint a családodról, de ezt tartsd titokban :-))"

Vesz valaki (biztosan csak félreértettem a szöveget) egy olasz nyitott tetejű és élénk színű autót, amivel igyekszik lenyomni az 1.6-os Hondákat és az 1.8-as 3-as BMW-et. Miután ez sikerült, utána lenyitott tetővel végigvonul a Baross utca külső részein, hogy megmutassa magát a világnak, ezután pedig hazamegy és a családja helyett a kocsijával foglalkozik.

Vagy, ha nem ez a helyzet, akkor meg mi a fenéért kell olyat írni? Azért, hogy többnek tűnjön mások szemében ez az Alfa? Mert "csak" egy Alfára tellett és nem egy Porsche vagy Ferrari cabrióra? És akkor mi van? Lehet egy Alfa is szerethető és élvezetes autó a nélkül is, hogy bárkit le kellene "nyomni" vele ill. hogy minden nő abba akarna beszállni!

Laci1982 2015.07.05. 10:22:34

nahát, ezt is megértük...kabrió összeállítás mx-5 (áradozás-istenítés) nélkül...végre. A Barchetta gyönyörű. Örök formát sikerült csinálni. A Bimmer persze, hogy jó. Már mai ésszel én sem hurcolnám márkaszervizbe. Csakis és kizárólag akkor, ha mindenki szétteszi a kezét...És az utsónál is szemet szúrt, mikor a megsülésről ír :) ha nincs klíma, akkor lehúzott tetővel megsül, felhúzottal megsül. O.K, de az ilyen miért vesz kabriót? :) Motorozás, kabriózás napimádóknak való :)

kawa550 2015.07.05. 12:04:50

Appucci picci köccsög fijjacskája béjemvét fáhrer, nincs mese ő a király! Az igazi faszfej bömös mintapéldánya.:)))

Grifter 2015.07.05. 12:40:32

@Statler Waldorf: Azaz Alfa gyönyörű, bármekkora fogyatékos gyökér a tulaj. Az autó, az ingatlan és a ruha pedig sokaknak csak arra jó, hogy saját hiányosságaikat pótolják.
Nézz rá egy autóra, nézd meg hogy a külsejével vagy a belsejével foglalkoznak többet, olvasd el/hallgasd meg mit mondd róla ... és máris be tudod lőni, mekkora és milyen hiányosságai vannak. A tulajnak ;)

Thomas Dantes 2015.07.05. 12:52:25

Nehéz mást mondani erre, hogy mekkora egy fasz. Mármint a BMW-s gyerek. Kapott egy 18 milliós autót. Ajándékba. Szülőktől. Én egy zoknit kaptam legutóbb. Nem irigykedek, nem arról van szó. De ha én kőgazdag lennék, a éppen jogsit kapott gyereknek akkor se vennék méreg drága, erős kocsit. Nagy francot. Mire föl? Rettentően tudom utálni, és teljesen elcseszett nevelés, ha egy gyerek mindig, mindenből feltétel nélkül megkapja a legdrágábbat. Nesze, a segged alá tesszük, és még orradat se kell túrni miatta...igen ficsakám, te vagy a valaki, mert mi a szüleid gazdagok vagyunk, és mindent a segged alá tesznk, és úgy bizony, nézd csak le azokat az embereket az AJÁNDÉK kocsidban, akik egy élet kemény munkájával vettek maguknak autót...hogy nem szakad az ilyenre az ég.
félmillióért hifit bele. Látom magam előtt, bömbölteti a tuc-tuc fost, megy az utcán és nakiakirály.
Aztán meg: most megint miért kell ez? Miért kell így vezetni ,hogy hohó BMW-van lealázok mindenkit. Miért? Ez valami kórós agybaj lehet. Én sose érzek késztetést, hogy csak azért alázzak le valakit, mert megtehetem, és ez azt jelenti hogy 30al akarok menni a sztrádán. Arra élvezni, hogy höhöhö...megelőztem...jaj mekkora überkirályfaszagyerek vagyok. Fú de utálom ezt a fajtát, és tele van az utca ilyenekkel, ja és egyébként vezetni meg nem tud, mert fakezű hlye általában, ami azért baj, mert másokat is veszélyeztet.

Ezen problémázni hogy mit tud, illetve mit nem tud leelőzni...hülye fasz. Aki a versenyzést szereti, menjen versenyzőnek. Amatőr futamok is vannak, ott kiélheted magad. De na közlekedésben!

Fülesmaci 2015.07.05. 12:54:40

Lehet az én izlésemmel van gond de az a kötényzet az Alfán valami bűnronda.Eredetileg szép auto,mi a szöszért kell ez rá?

Fülesmaci 2015.07.05. 13:01:39

@Thomas Dantes: Nem az a baj hogy megkapta, ismerek ilyeneket, hál istennek nem hasonló a stilus.Sőt még próbált egész informative is lenni , bár a helyében kisedtem volna belőle a nagyzolós részeket.Nem mindenkinek a vesés autó a legjobb , és nem mindenki akar versenyezni a pályán.Majd megtapasztalja és benő a feje lágya.

Destroyah2 2015.07.05. 13:06:21

2008-ban volt már L-es rendszám?

Fülesmaci 2015.07.05. 13:08:28

Ez tetszik:
- A totál csalódás egyébként egy Porsche Carrera 4S mellett ért, ugyan ült benne 2 felnőtt és egy 1 kisgyerek, de visszaváltott, annak is szép hangja volt :), de ott már 385 paci dübörgött, az már nem jött össze, fej-fej mellé tudtam feljönni, aztán kijött a lóerőtöbblet, és 240től kezdett eltávolodni szépen lassan... Nah hát sztem egy porsche ne legyen ennyire kaki, én többre számítottam volna tőle, főleg hogy a szememben a BMW fölött már csak a Porsche áll, de hát majd egy 911 Turbo S egyszer talán... :)
Ezek után mindenki levonhatja a tanulságot, hogy mi az autó két véglete :)""

Ezt most miért irtad kisfiú?
Azért okés hogy gift a verda de szerintem ha alaposabban megsimogatja a Porsche vezetője azt a gázpedált hát láttál volna csodát fiu.

Thomas Dantes 2015.07.05. 13:17:35

@Fülesmaci: Én meg tartok tőle soha. Rettentően utálom, ezeket az önjelölt versenyzőket, akkor is leszorítalak hű de király vagyok. Meg ha nekem drágább kocsim van, én vagyok jobb ember.

Oké, nekünk nincs drága autónk. Csak egy kis Honda. De nem nézem le soha azokat, akinek rosszabb, vagy régibb van. Meg soha nem éreztem örömet abban ,hogy hű, le tudtam nyomni egy másik kocsit. Ez nem azt jelenti ,hogy nem előzünk, hanem ,hogy nem azért előzünk ,hogy hú de király vagyok, lealáztam.

Különben is, minden kocsinál mindig van erősebb. Mi van, ha BMW-s kisfú összeakad, egy sokkal erősebb kocsival, egy jobb sofőrrel? Sírni fog?

zobod 2015.07.05. 13:21:43

@Fülesmaci: Nem csak szerinted. Az utólagos optikai tuning, küszöb, kötény, hátsó idom teljesen elcsúfította a gyári spider külsejét.

Fülesmaci 2015.07.05. 13:31:59

@zobod:
Jaja.
Max kerék, bár a gyári Alfa aluk is jók.

Progi 2015.07.05. 13:35:33

@Thomas Dantes: Én kaptam gatyát is. :)

Fülesmaci 2015.07.05. 13:36:17

@Thomas Dantes:
Egyszer összeakad egy ukrán rendszámu Land Cruiserrel...vele cicázhat.A 7.62-es gyorsabb mint a bömbi

BeZol 2015.07.05. 14:07:40

@Thomas Dantes: Hát bocsi, hogy kaptam 7 éve kocsit, megyek és elbújok vele a sarokban.
Kedvedért kis nagyzolás: egyébként az a 18+ mFt anno a többi finomsággal (pl. utólag téligumiszett, szárnyacska, stb.) együtt 83-85ezer Euro volt, és az az árfolyamváltozás és áfa-emelés óta bizony már 24 mFt körüli összegre jönne ki egy 430d cabrio esetében, csak hát már kötelezően automata váltós, nem kérhető kézi, így akkor már inkább 435d xdrive cabrio (620W-os hifi sincsen már, csak 450W-os talán, de most erre nem esküdnék meg), amiről sajna a mai napig nem olvastam egy magyar cikket sem, mint ahogy arról sem, hogy mit ér egy kabrióban az ülésszellőztetés (A5 és E-kabrióban van) a gyakorlatban.
Mondjuk kitűnő érettségi és német egyetemre elnyelt felvételi ösztöndíjjal együtt megteszi neked elég oknak? Miért néznék le másokat? Ugyanúgy én is megnézek bármilyen szép kocsit, mint bárki más, csak hát fiatalság + drága cabrio + tető lent + néha üvöltő zene = mekkora bunkó tapló a srác (néha hallani is a kommenteket, ezért is szól a zene inkább, elnyomja őket). Hát én meg pont letojom ki mit gondol, azért van a kocsi, hogy használjam, és azért vannak az extrák is benne.
A kocsira pedig azért esett a választás, mert a preferencia kabrió volt, 4 üléssel (normális hátsó lábtérrel), kemény tetővel, és erős motorral, ami ne legyen benzines, mert lezabálja a gatyánkat (8 kontra 14literes fogyasztás hasonló teljesítménnyel, és most járok 170k km-nél, tehát durván 4 mFt üzemanyagköltséget spóroltunk eddig. Persze lehet osztani az észt, hogy kabrió csak benzines legyen, de a 3literes dieseleknek totál más a hangja, mint a 2litereseknek, csöppet sem zavaró, sőt, kifejezetten szeretem!). Mind a mai napig csak a bmw-nek van erre terméke, immáron 8 éve csak az övé ez a piaci rés.
Aki szezonális autót akar, az vesz vászontetőset, mert iszonyat ritka az, aki fix keménytetőt tesz fel télre, ellenben én nyugodtan télen-nyáron használom a kocsit.
Kóros agybaj lealázni valakit autópályán? Szerinted én nap mint nap ezt művelem? Az, hogy másnak x sebességnél nem megy tovább a kocsi, ezért ilyen tapasztalatok nem is érik, vagy szimplán hidegen hagyja, arról én nem tehetek, de németeknél legálisan lehet repeszteni a pályán, és azért jó tudni, hogy kinek lehet huzigálni a bajszát, és kinek nem. Ha már így szóba került az autópálya, sokkalta több veszélyhelyzet ért engem a honda jazz-emben, mint a bmw-ben. Előzöl országúton egy passatost, mert csak 80nal megy, és akkor megnyomja neki, közben jön a kanyar és alig férsz vissza. BMW-vel padlógáz és megelőztél egy egész sort... Vészfékezni kell? BMW-vel jóval rövidebb a fékút. Kijött eléd egy idióta és hirtelen el kell rántani a kormányt majd vissza? Hondában talán már fel is borulnék vagy kicsapná a hátulját. A bmw-vel villog elektronika, de semmi váratlan, és megyek tovább. Nem 1-2 helyzet volt, ahol a hondával már baleset ért volna azóta, és itt most nem is gyorshajtásos a sztori, hanem pl. busz kivág index nélkül mikor már a sarkánál jársz és hasonlók. Igenis van sok idióta, aki nem viseli el, hogy megelőzik, vagy szimplán notórikus belsősávban haladó, aki a büdös életbe nem fog lehúzodni, de ha próbálkozol, megnyomja neki, és ha nincs kakaó alattad, akkor döcögsz vele tovább. Egyébként így utólag feleslegesen erős a 30d, egy 20d is simán jó lenne a hétköznapokra, cserébe 8 literek helyett 6 literekkel lehetne eljárni, csak hát a hangja nekem nagyon nem fekszik.
Nem tartom magam kiváló sofőrnek, de átlag 220ms a reakcióidőm (www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime), ami a felmérések szerint azt hiszem az emberek 77%-ánál jobb. Ha valamit elméretezek, elektronika besegít. Ez a kocsi versenypályára nem való, egy visegrádi szerpentines padlógáz padlófékes csapatás végére a skanzen előtt már túlmentem a kereszteződésnél, pont addigra lágyult széjjel a fék (mellesleg mivel cabrio, 1825kg a súlya, nem csak 1600kg).
Én nagyon szeretem a kocsimat és meg is becsülöm, még ha "csak" ajándék is volt, és amikor csak lehet és kedvem tartja, úgy használom, ahogy csak lehet, még ha az visszatetszést is vált ki. Nem lehet mindig mindenkinek megfelelni.
Egyébként már én sem száguldozom annyit mint régen, de pl. az autópálya külső sávja annyira kritikán aluli egyes helyeken, hogy tönkrevágja az egész kocsit a sok úthiba, ahhoz pedig, hogy a belső sávban haladhassak, nem lehet totyogni. Országúton őzveszély van, ismerősnek pont most vágódott neki egy (persze tábla van kinnt, így nem fizet, csak max a casco. Lehet ideje lenne vadászkodni?), ill. a kavicsfelverődések 80%-a országúti közlekedés során következett be.

BeZol 2015.07.05. 14:21:15

@Fülesmaci: Gyakorlati tapasztalat a lényeg. Lehet, hogy papíron így-úgy lehagy, de ha a gyakorlatban 220-240ig gyorsulva annyira távolodik el egy autó tőlem, mint pl. egy kamionhossz, akkor az kevés, és bizony oda több kakaó kell (pl. egy 140 lóerős dieselhez képest egy most 258 lóerős 3literes 84%kal erősebb, és otthagyja a francba, de egy 258 lóerős autóhoz képest a +84% már 475 lóerő. Arányaiban kell szemlélni!). Na egy Nissan GT-R már rendesen elhúz eddigre 2 kamionhosszal, az már valami, de most 1 kamionhossz, az semmi, kijönnek elé, és halad velem tovább, közben pedig benzines létére bekajol neki 15+ litereket, nálam max 8,5, viszont továbbra is tartom, hogy a 30d is már feleslegesen erős a hétköznapokra, csupán a járáskultúrája miatt érdemes vásárolni, egyébként egy 20d is simán megteszi.

Fülesmaci 2015.07.05. 14:21:35

@BeZol:
Pusztán az a szög ahogy látod, az jó.De...süt az irásodból hogy márkafanatikus vagy.Hondával már borulnál, meghalnál stb..
Szépek a hármas kabriók de nekem speciel túl lányos már az utóbbi széria.
Próbálj meg valamit.Uralkodj az erőn minden elektronika nélkül.Kapcsolj ki mindent és meglátod hogy az fog meg.Nyomtam Német pályán rénszarvastesztet tizenéves Accordal amiben az egyetlen extra az ültetett futómű volt.No elektronika.Nem ellened szól ez a sok hsz hanem ahogy leirod.Miért nem vetted bele a leirásba az egyetemet?Talán még kis tiszteletet is kivivnál,nolám gazdagy csávónak még agya is van.Nem minden fekete-fehér

Fülesmaci 2015.07.05. 14:23:34

@BeZol:
Nem tudom,nekem a nyitott tető mellé nem kéne a nagy tempó.Az olyan vasban jó az automata,jobb egyben a zasszony, kéz a kézben elvitorlázni a francba....bár lehet öregszem.

Fülesmaci 2015.07.05. 14:25:34

@BeZol: Boxer font már nem nyomatékos, tapasztalat.Diesel, főleg a sorhatosok már lentről tolnak....bár a boxerhat....talán csak a vényolc szól szebben

Laci1982 2015.07.05. 15:58:29

nahát, pedig a bimmeres azt hittem, hogy kamu volt, mert ilyen gyökér nincs :) de bejelentkezett, tehát talán mégis van XD (ezáltal további alapot képezve a béjjjjemvés sztereotípiáknak XD XD XD kösz, hogy írtál ide, told neki továbbra is 240nel. Csak fának menj majd, ne egy családnak :)

rekszem 2015.07.05. 16:26:51

Mi a baj a BMW - és sráccal? Attól nem gyökér, hogy kapott egy jó kocsit és leirja a véleményét, annyira nem tűnik nagy képűnek, bár tény, hogy aki rendszeresen 200 felett megy, azt fejbe kéne lőni a leálló sávban.

Rónarider 2015.07.05. 18:06:03

@Thomas Dantes: Olyankor nyuszi az ilyen, mikor valami nagyvérű cucc ál mellette. De ha megjelenik valami egyes golfnak kinéző V6 sleeper, ami mögött csak a turbófüttyögést hallja, akkor görbül el adoktorhoz szája. Nem is értem, mindig azt tartottam, hogy a gázpedált minden hülye tudja nyomni. Akinek esze és tudása is van, az többet ér a kormánnyal, fékkel. Mondjuk a hosszú élet titka is ez.

Himoto 2015.07.05. 18:30:48

@rekszem:
Béjemvés mércével egyáltalán nem nagyképű. Emberi mércével viszont egy kretén, akit elnyomtak az oviban és most egyenlít.

supernem 2015.07.05. 18:30:56

@rekszem: Nem attól gyökér, hogy kapott egy kocsit, hanem attól, ahogy ír róla.

Az alfabuzi se volt semmi. Üzenem neki, hogy az alfákon túl is van élet! Volt alfám kettő is. Az egyik szétmállott a rozsdától, a másik mindenből sokat kért, inkább eladtam... és nem lettem alfa fan. Mondjuk ha véletlenül találnék egy olyan Alfasud Sprintet, ami nincs szétrohadva... de sajna mind szét van.

sure_shot 2015.07.05. 18:33:58

Vezettem már 330d-t, tényleg elég mocskosat megy. Az e92 cabrio felhúzott tetővel finom darab. Mind a mérete, mind az arányai a még pont ízléses kategória nálam. Lenyitva már elég dzsipó, de elfogadnám egy nyárra rajoskodni;)

zobod 2015.07.05. 19:21:15

@rekszem: csak annyi, hogy esze alapján inkább egy jegy a távolsági buszra, az való neki, nem egy 230 LE-s autó. Ilyen elkényeztetett hülyegyerekek hayabusalegyorsulós, száznyolcvannaltotyorgótlehagyós hőstetteit olvasva mindig abban reménykedek, hogy ne én legyek aki szemben jön vele mikor benéz valamit, hanem egy actros.

Thomas Dantes 2015.07.05. 20:02:23

@Rónarider: Az jut mindig ilyenkor eszembe, megnyertem volna a lottó ötöst, vennék egy Tesla-t, a legerősebbet, és vadásznék az ilyen hülyegyerekekre, ezt gyorsuld le ha tudod öcsi. Persze nem tenném, akármilyen kocsira telne, akkor se akarnék lealázgatni másokat. Csak na, mindig midennél van gyorsabb. Erre arcoskodni?

Thomas Dantes 2015.07.05. 20:08:40

@BeZol: Csak a kitűnő érettségire reagálnék. Nekem is jól sikerült. Az egyetemen kiemelt ösztöndíjat kaptam. Ha már a faszméregetésnél tartunk. Ennek ellenére is csak zoknit kaptam a születésnapomra. Vagy gatyát. Nem tudom.
De azt igen, hogy amim van, azért én dolgoztam meg, és nem a szüleim vették. Tudod, munka. Gyárban.-mármint egyetem előtt-
De ha kapnék is egy rakat pénzt, vagy bármi nagy értékű cuccom lenne, akkor se dicsekednék vele, mert minek? Attól nem leszek jobb ember. Aki meg a pénztárcámat nézi csak: bekaphatja.
Eszembe nem jutna, a szerencsétlen csórö öreget lenézni, aki 50 munkával is csak ócska öreg Zsigulit tudott összeszedni, és pláne nem gyorsulom le kaján vigyorral az arcomon, és végképp nem vágok fel neki ,hogy hé, hú, az én cuccaim milyen drágák, nakiakirály.

Pepejoe 2015.07.05. 20:10:01

Mocim mellé be szoktak állni ilyen gyorsulós fiúk, már nem állok le velük. Esélye nulla, amikor meg mondom nekik, hogy hagyjuk inkább és keressen egy swiftet magának, akkor bemutatnak vagy leanyáznak. :D
Azt is szeretik, hogy úgy csinálsz mintha felvennéd a kesztyűt és rákészülnél a rajtra, aztán kiugrasz a zöldre de nem tolod tovább, ő meg gyorsul egyedül saját magába. Volt, akivel 2x is el lehetett ezt játszani egymás után, harmadikra már leanyázott az is. Pedig fogadtam az utasommal, hogy még egyszer bekajálja.

zerge44 2015.07.05. 21:11:26

Teljesítmény az, amit önerőből, apuci-anyuci nélkül, saját verejtékes munkával a nagy semmiből(ez lehet akár diploma is munkatapasztalat nélkül) egyenes úton elér az ember. Gyengébbek kedvéért: Szakmát szerzel(legyen az szakmunkásképző vagy egyetem), versenyzel hogy bekerülj az állásodba, keményen dolgozol hogy a csapatban te legyél a legjobb és végül vezető lehess. Vagy megcsinálod a saját vállalkozásod, miután rengeteg éven át tanultál szakmát, melyet tudásoddal kombinálva a semmiből felépítetted a vállalkozásod. Beleülni mások pénzébe nem teljesítmény hanem egy nagy nulla.
Akinek nem inge, ne vegye magára.

BeZol 2015.07.05. 21:12:35

@Thomas Dantes: Nem arcoskodásból írtam be, hanem majd amikor az alacsonyabb keresetűek eljutnak oda, hogy használtan tudnak egy E93ast beszerezni, akkor lesz lövésük róla, hogy mire számítsanak, esetleg inkább A5 vagy E-kabriót vegyenek, vagy inkább vmi 2ülésest.
Szerintem erre van a népítélet, nem arra, hogy vki max 30ezer km-t ment a kocsival, beírt 4-5 mondatot, amit kb. bármilyen kocsihoz is be lehetne írni... Az, hogy ennyire részletekbe menően írtam le, az nem jelenti azt, hogy pl. non-stop 240nel közlekedek. Ezekben a kocsikban egyébként kifejezetten álmosító andalogni, ill. néhány közlekedő annyira előzékenyen nem sorol be, vagy inkább fékez be kamion mögött / sorol vissza kamion mögé, hogy már én rosszul vagyok tőle, és egyszerűen kikényszerítik az emberből, hogy többel közlekedjen. A hondával nem volt ilyen, 140et is sokalltam néha.

A kocsi hátulja nekem sem tetszett, de mivel nem volt más alternatíva, ezért ez lett, és végül a hátsó kis szárnyacska szerintem rendbetette az összképet. Elektronikának van "játékos" és teljesen kikapcsolt állása. A játékossal lehet faralgatni, de ha túlságosan kicsapna a hátulja, akkor befékez, és olyankor egy gagyi félbeszakított, billegős driftelés lesz belőle, de ennek ellenére tökéletes kulturáltabb faralgatásra. A teljesen kikapcsolt állás gumiégetésre is alkalmas, de mióta az egyik faralásból majdnem járdán folytatott faralás lett, azóta inkább hanyagolom, és csak télen alkalmazom.
Nyitott tetővel és lehúzott ablakokkal max 70ig jó a komfort, afölött pedig ablakok fel, szélfogó fel, és ha akarod óra szerint 253 a vége. A szélzaj olyan 160 körültől kezd tényleg hangos lenni, akkor pedig hifi be, és elnyomja az egészet, de alapvetően kanyargós országúton adja ki magát legjobban a kocsi. 70től már pakolható a 6. fokozat, én is mindig a párom kezét fogdostam menet közben, amíg egyszer egy állat autós ki nem vágott elém indexelés és minden előzetes jel nélkül, és annyira gyorsan történt az egész, hogy épphogy vissza tudtam húzni a másik kezemet is a kormányra és tudtam így félrerántani a kormányt. Azóta tényleg megfontolom, mikor fogom a párom kezét.

A kárörvendőket el kell h keserítsem, mert mivel eléggé autóbuzi vagyok, tudom, hogy mire számíthatok egy-egy autóval szemben. Engem csöppet sem zavar, ha valaki gyorsabb tud lenni nálam, az már más tészta, hogy a pályán ez félévente 1xer ha történik, mert dieselből erősebb még elég kevés mászkál, az erős benzinesek pedig sokszor még 130cal sem haladnak a külső sávban... Szerintem sokkalta elítélendőbb az, amikor valaki 70 fölött száguldozik városban, mint az, aki országúton/autópályán halad gyorsabban, márpedig saját tapasztalataim szerint többen speedelnek városban, holott ott még gyalogost is elcsaphatsz...
Mivel a kocsi nem egy gyorsulási bajnok (papíron azt hiszem 6,7s a 0-100), ill. a motorok köztudottan marha jól gyorsulnak, a fentebb leírt esemény még soha nem történt meg, sőt szerintem még lámpától sem gyorsultam. Egyedül egy hayabusás srácra emlékszem, hogy ő 180as tempóig bírta a pályán a kanyart, hiába volt gyorsabb az egyenesben. De ez sem kivagyiság végett, hanem szimplán érdeklődés, engem az sem zavart volna, ha gyorsabb kanyarban. Engem megmosolyogtat az ilyesmi, és érdekel a végkimenetel, közben pedig nem olyan unalmas az utazás, és van egy kis izgalom is, amitől nem szürke az élet.

BeZol 2015.07.05. 21:47:53

Szuper, mire megírtam a mondanivalómat, nem küldte be, így kezdhetem elölről. A lényeg:
A népítéletet nem kivagyiságból írtam (kár is ezért fikázni a másikat), hanem azért, hogy aki majd használtan venne ilyen bmw-t (legyen az most, vagy a jövőben bármikor), annak legyen fogalma arról, hogy mire számíthat. Ezt én részletesen leírtam, nem intéztem el 4-5 mondattal úgy, hogy azt bármilyen más autóhoz be lehetett volna írni... Az, hogy nektek ettől fáj a fejetek, tényleg vegyetek be aspirint :D Nem ez volt a célom, higgyétek el, de örülök, hogy volt aki elolvasta, mert emlékeim szerint elég hosszú lett.
Az autó hátulja nekem sem tetszett, de mióta rákerült a kis szárnyacska, azóta sokkalta jobb lett az összhatás, és hát ugye más alternatíva nem volt autóban.
Az elektronikának van "játékos" állása is, úgy lehet szabályozottabb keretek között virgonckodni, és pl. gyönyörű szépet faralni, és ha netán túlszaladna a hátulja, akkor befékez, és nem lesz probléma. A teljesen kikapcsolt állást csak télen használom, egyébként eléggé veszélyes tud lenni, mert ha olyan az út, még 3.ban is kikapar a kocsi!
70ig lehet városban lehúzott ablakokkal kabriózni, afelett pedig érdemes az ablakokat felhúzni, és a szélfogót is felnyitni. Na így kb. 160ig normális a szélzaj, afelett pedig érdemesebb bekapcsolni a hifit, de ha kabriózol, akkor a legjobb azt kanyargós, szép tájú országúton tenni.
A párom kezét azóta nem fogdosom vezetés közben, mióta egy idióta index és egyéb előre látható jelzés nélkül bevágott elém, és félre kellett rántanom a kormányt, de mivel a másik kezem távolabb volt, így épphogy le tudtam reagálni a szitut. Azóta jobban megfontolom, mikor fogom 1 kézzel a kormányt, és mikor sem. A 6.-at 70től lehet tenni, szóval vitorlázás simán megy. Az új automaták előnye 0,5 literes fogyasztáscsökkenés, ezért alkalmazzák annyira.
Az, hogy 200 feletti élményeket közöltem, nem jelenti azt, hogy non-stop úgy is közlekedek. Engem az sem zavar, ha valaki gyorsabb nálam (még ha félévente 1xer ha akad ilyen), mert legalább rövidebb időre nem olyan szürke az utazás, és van egy kis izgalom, még ha nektek ez taszító is. Engem egyébként sokkalta jobban felháborít az, hogy sok autós 70+-szal repeszt városban, mint az, hogy vki országúton/autópályán hajt gyorsabban, és szerintem ezt ti is gondoljátok át, hogy kik is jelentik az igazi veszélyt, mert bizony nem én (én csak autósokat tudok kiütni, gyalogosokat, kerékpárosokat, buszmegállóban ácsorgókat nem, és előre lehet látni a visszapillantóban, ha vki gyorsan közelít, míg városban egyszer csak ott van az idióta a semmiből). Nálam a 130 unalmas tájnézés, és kb. a 160 olyan, mint a hondja jazz-nél volt a 110. Tény, hogy a honda városra lett tervezre, a bmw pedig pont nem oda.
Lámpától még soha sem gyorsultam, ez a kocsi nem is erre van (6,7s a 0-100), városban krúzolni kell vele.
Mivel autóbuzi vagyok, mindig tudom, hogy kb. mire számíthatok. A bunkó stílusom szerintem csak büdös, kormoló autóknál alkalmazom a minél előbbi kielőzés érdekében.

BeZol 2015.07.05. 21:49:11

Szuper, csak beadta az előzőt is :D Mind1 most már. Kellemes nyarat mindenkinek.

nagyo78 2015.07.05. 22:50:08

@BeZol: Gumit hogy galvanizálnak újra? Kíváncsivá tettél :)

Péklapát 2015.07.05. 23:01:01

"Nem arcoskodásból írtam be, hanem majd amikor az alacsonyabb keresetűek eljutnak oda"

Nyilvan, minden arcoskodas nelkul :D

Whatever90210 2015.07.05. 23:10:25

"Engem az sem zavar, ha valaki gyorsabb nálam (még ha félévente 1xer ha akad ilyen)"

:D

Háppersze' :D

Félévente 1 gyorsabb, mint a 7 éves, 3 lityós dízel BMW.

Te szívsz valamit? :D

rashy729 2015.07.05. 23:30:35

@BeZol: A népítélet alapján azt hittem, hogy egy újabb elkényeztetett újgazdag tahó. Aztán a kommentjeid után jobban belegondolva, magamra ismertem a vezetési stílust illetően.
Azt meg úgysem fogja megérteni az emberek nagy része, hogy ha egyszer-egyszer meghúzogatod az autópályán valaki bajszát (aki láthatóan szintén benne van a dologban) nem azt jelenti, hogy 0-24 úgy közlekedik az ember.
Volt, hogy egy Mercissel kardoztunk kicsit, aztán a következő MOL kúton még beszélgettünk is egy jót egy kávé-cigi mellett. :D
Személy szerint ha csak 50 forintokat kaptam volna ahányszor hallottam, hogy "Minek ilyen erős autó első autónak?", már egy tele tank kijött volna.
A lényeg, te szeresd az autód, a többi meg le van...tudod.
Szép napot, egy Audis :)

Hota 2015.07.05. 23:33:54

A BMW-s írással nem lett volna semmi gond, ha nincsenek konkretizálva az összegek. Bár úgy sem lenne túl illendő, de ha a saját, tisztességes úton megkeresett pénzből jött volna össze az autó, akkor még elmenne, mellesleg gratula és elismerés lenne (ilyenre aki irigy az hülye), de Apuci pénzével villogtatni az összegeket netto tuskóság, és arcoskodás (mire?). Úgy meg pláne az, hogy külön le van írva, hogy valami csicsa pack neki simán megéri a másfél millát (amiért egy átlag magyar egy évet robotol 3 műszakban a gyárban). Naná, hogy megéri, nem kellett érte dolgozni. Az meg hogy a jeles érettségiért kapta, hát nem tom, én adott munkáért aránytalan díjazást nem fogadok el. Nagyszüleim nekem is odaadtak volna egy kisebb vagyont, minden egyes 5-ös vizsgáért az egyetemen, de nem fogadtam el sosem, mert nem éreztem arányosnak az összeget az elvégzett munkával. Akkor az volt a dolgom, hogy tanuljak, és én tanultam.
A 30d amúgy kegyetlen nagyot tol, ezt úgy is el kell ismernem, hogy nálam az autó benzinnel megy, a többi az csak traktor :D Az úttartása viszont nekem furcsa volt egy kissé. Ott van az úton nagyon, és nagyon agyatlannak kell lenni, hogy a masszív gázadást leszámítva az elektronika közbeavatkozzon, de közben valahogy mégsem éreztem stabilnak, a terhelésváltásoknál, és az úthibákból is elég érdekes bólogatásokkal jött ki. Lehet hogy csak hozzá vagyok szokva a feszesebb futóművű és jóval könnyebb kocsihoz, ami nincs ennyire elszigetelve a külvilágtól, minden esetre a 3-as szériától nagyobb fickósságot vártam a futómű terén. Játszadozásra csak a motorerő hívogat és a seggtolás, a futómű kevésbé.
Az meg hogy félévente akad ellenfél? ...inkább hagyjuk, ellenfél van bőven, egy közepes hibrid lexus is megfingatja rendesen, max nem akar mindenki vérre menni.

Đaczy 2015.07.05. 23:39:59

Érdekes a bmw-s srác írása. 20 millióért kap érettségi után autót, de zavarná a benzines 2-3 literes többletfogyasztása, és kicsit azért kamuszagú is, bár aztán ki tudja. Elég mesébe illő a dolog, de lehet, hogy valakinek ez is megadatik.
Másfelől viszont egész értelmesnek tűnik az írása és a kommentjei alapján, ami azért nem jellemző a a bmw tulajokra, legalábbis kis hazánkban (ha jól értelmezem, mintha Németországban élnének, így talán elképzelhetőbb a történet valóságtartalma). Viszont egy 230 lovas 1,8 tonnás autóról azt hinni, hogy nincs ellenfele kicsit túlzás. Kíváncsi lennék, hogy a cikkben felsorolt "ellenfelek" vajon tudtak-e a versenyzésről, vagy esetleg ha tudtak is, nem hagyták-e abba "idő előtt" az értelmetlen kukiméregetést, és emiatt kaptak ki.

noob johnson (törölt) 2015.07.06. 00:14:44

"Engem csöppet sem zavar, ha valaki gyorsabb tud lenni nálam, az már más tészta, hogy a pályán ez félévente 1xer ha történik, mert dieselből erősebb még elég kevés mászkál, az erős benzinesek pedig sokszor még 130cal sem haladnak a külső sávban..."

Bizony, egy (benzines) V8-al az ember leginkább a külső sávban közlekedik azzal a nyugodt tudattal, hogy a legtöbb belső sávban őt megelőző autó vételárát egy éven belül amúgy is beletankolja a kocsijába... (Már aki annyit használja a kupét, mint én). Szóval csak hadd menjenek.

Laca11 2015.07.06. 00:40:14

Jajj, egyszer akadnánk össze... :D
Megversenyeztetnélek; én vagyok az a benzines aki nem 130-cal halad a külső sávban :P

Az ész nélküli hajtást, versenyt, gyorshajtást természetesen elitélem. :)

Peace.

protézisesh 2015.07.06. 08:40:59

@BeZol: ki vagy te bazmeg az Orbán Ráhel? :(

zaksza 2015.07.06. 08:49:50

@BeZol: Ezek szerint akik Honda Jazzt vezetnek azok mind meghalnak? Vagy törvényszerű a baleset velük? Nem lehet hogy a te vezetési stílusod a probléma forrása? Valahogy fura módon sokan kis, gyenge autókkal is tudnak balesetmentesen vezetni. Egyébként a kommentjeiden látszik az erőlködés, próbálod meggyőzni az embereket, hogy nem egységsugarú "hülyebéemvés" vagy. Lehet nem vagy hülye, de tipikus kis ficsúr vagy, aki azt hiszi a kocsi számít a legjobban az életben. Majd rájössz...

jewdi76 2015.07.06. 09:44:59

A barchetta gyönyörű örökérvényű klasszikus forma.
A fiat sem lenne rossz pláne a wannabe ferrari spojlerek nélkül.
A BMW-s srácon nem tudom miért vagytok kiakadva, én elolvasni sem bírtam, annyira érdektelen számomra.

jewdi76 2015.07.06. 09:48:51

@jewdi76: Az ALFA sem lenne rossz...

És nem kabrióban.

BeZol 2015.07.06. 09:52:28

@zaksza: Nem ezt írtam. A bmw-vel kevesebbszer érnek veszélyhelyzetek, mint bármilyen kisautóval, mert a kisautókkal szemben sokan genyón viselkednek. Ha a helyzet úgy hozza, hogy el kell kerülni egy balesetet, akkor jobb eséllyel teszed meg ezt egy nagyobb tempora tervezett kocsival, de ne nekem legyen igazam, csináljon a totalcar erről is tesztet, szerintem érdekes kimenetelű lenne (gondoljatok bele, már fél méter sokat számíthat, és még a gumi sem mind1).
Én ha biztonságmániákus lennék, biztos h egy nagy suv-val járnék, és ha városban jönne egy kisautós mint a golyó, akkor simán megúsznám.
Én már 1 évvel a kocsi megvétele után úgy gondoltam, hogy felesleges volt ennyit költeni egy kocsira, inkább költöttem volna másra a felét, és vettem volna egyet használtan mondjuk 3 évesen, viszont mivel a kezdetek óta az enyém, ezért nem lesz eladva soha, főleg h a kabrió az 30 évesen is kabrió, és a forma örök.
Én úgy gondolom, hogy az életben 1xer lehet érdemes drágább autót újonnan megvásárolni, és ha már az autóláz kifutotta magát, és tényleg már csak egy közlekedési eszköz kell, akkor már felesleges 0 km-es autóba beruházni, mert pénzdkidobás, és akkor is már inkább 1 éves autót érdemes keresni. (pl. én nagyon praktikusnak tartom a 3as GT-t, mert nagy a hátsó lábtere és a csomagtere is könnyen pakolható, ill. létezik 335d variánsa 313 lóerővel, 5s alatti gyorsulással, és ezek újonnan felextrázva 22m Ft, de 1 évesen max 20k km-rel "csak" 15, és még a saját autómon is úgy tapasztaltam, hogy egy autónak kb. 80k km-ig új beütése van)
Az biztos, hogy aki 1-ről a 2-re akar jutni, az nem költ állandóan kocsira, mert a megvétele és még a karbantartása is csak viszi a pénzt (nem hiába jár egyre több prius az utakon!). Én is azon agyalgatok néha, h érdemes lenne városba egy yaris hybrid a 4,8as átlagával, esetleg egy új octavia 1.6os diesellel a hétvégi mászkálásokra, a bmw pedig maradna kirándulós autónak, és akkor kb. 5literekkel elmászkálgatnék a mostani 8 helyett, csak hát ugye azokat is fent kéne tartani és meg is kéne venni, úgy pedig már nem jön ki a matek, de ha 35i-m lenne, akkor már megérné a dolog.
Mindenkinek tudnia kell, hogy mik a céljai, és azt hogyan tudja teljesíteni.

Hát az autópályán a temposabb közlekedők 99%-a dieseles kocsi, éspedig a fogyasztás miatt. A nagyobb benzintemetősöket pedig nem értem, hogy minek vesznek erős autót, ha totyognak, arra ott vannak a belépő motorok. Azt sem értem mi buli van abban, hogy egy teli tankkal 450km már jónak számít, míg nekem ez 880km is tud lenni, de minimum 650km, és akkor már eléggé meghajtottam a kocsit. Az egy dolog, hogy tudom, hogy megy a kocsi ha kell, de akkor sem értem mi a francnak erős benzines motor, ha többségében csak a parkolóban állnak vagy a külső sávban totyognak. Véleményem szerint kis benzinest és hybridet érdemes városba, dieseleket hosszabb távú közlekedésekre, míg a nagyobb benzineseket szerintem tudatosan azok vesznek, akiknek anyagilag már tényleg mind1. Én azt mondanám, hogy 10literes fogyasztásig, tehát kb. 200 lóerőig még esetleg szabad benzinest vásárolni, de afelett nyomósabb indok nélkül netto hülyeség. (elég megnézni 3as cabriokat használtan. Hány km van a 335i-kben, és mennyi a 330d-kben, mert ezek egy árban mentek anno. A 35i-ket a többség kb. nem is használta, nem is értem akkor minek vette meg anno)
Az elektromos autó lehet majd érdekes alternatíva később, de arról nem írnak, hogy mi történik akkor, amikor egy elektromos kocsi 8 éves lesz, és lejár az akksiról a garancia. Ott a Tesla, mint egyedüli nagy hatótávú elektromos kocsi, és a leggyengébb variánsa 24m Ft újonnan. Ha ez a kocsi 8 éves lesz, kb. ér majd 3 évente feleannyit, tehát 8 évesen elvileg 4m Ft körül kéne lennie, de az akksira már nem lesz gari, az akksi pakk pedig 9,5m Ft, na akkor hogy is van ez? Még ha kész is lesz a giga akksi gyár és 30%-kal olcsóbbak lesznek az akksik, akkor is drága mulatság, és szerintem erre kevesen gondolnak akkor, amikor újonnan vesznek egy ilyen vagy bármilyen más elektromos masinát.

Fülesmaci 2015.07.06. 10:20:27

@BeZol:
Nagyköbcis benyás motor....talán azért megy az sztráda külsőben mert 130 a plafon.Ha van ménesnyi lóerő az még nem jelenti azt hogy mindig ki is kell használni.Mellesleg a legtöbb ilyen lökettérfogatu auto lassan veteran de legalább is youngtimer korban van amit a gazdája meg szeretne tartan.Mostani idióta trend a lityós meg másféllityós feltöltős motor ami jó (azt mondták) de az igazi benzinbuzi az ilyentől max rókázik.
Hidd el nem vagyunk egyformák. Szivesebben látnék a garázsomban egy Chargert, GTO-t, csónakfarú Buickot, Challengert mint egy ilyen hangtalan kis gyöszt.
De ez én vagyok.Mellesleg azokkal a vasakkal is közlekedni kell.....némelyik ára pedig lassan vetekszik egy új X-sorozatéval.
Szép a technika de nekem az öreg lökőrudas vényolcnál szebben semmi nem szól.
Remélem sokan veszik a Teslákat, több benya marad nekem.
Béke mindenkinek......meg boldog Csaba napot.

gwr 2015.07.06. 10:45:41

Van 3 gyerekem, mind kitűnő tanuló. Ha az érettségijük is kitűnő lesz, akkor jön az igazi dilemma: vegyek három BMW kabriót, esetleg kapjanak közösen egy Bentley-t?

Fülesmaci 2015.07.06. 10:58:45

@gwr: Nemá
Légy nagyvonalú
Gulfstream G550
Azt nem villogják le:-)

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2015.07.06. 11:05:39

@BeZol: "előre lehet látni a visszapillantóban, ha vki gyorsan közelít" Vagy nem, mert a tükörbe nézéskor még a dombtetőn van, de 200-zal jön és utolér, mire sávot váltok. Elég sokan közlekednek a 140-160 km/h-s sebességtartományban, az még elég jól kezelhető és kiszámítható, de efölött akkora sebességkülönbséggel érkezik a másik, amire az ember egyszerűen nem számít autópályán.

gwr 2015.07.06. 11:14:45

@Fülesmaci: mivel mindhárom lány, inkább felveszek még három sofőrt is melléjük :)

Fülesmaci 2015.07.06. 11:37:37

@gwr:
Na most akkor kiktől is félted őket? :-)

Krisztian Sermaul 2015.07.06. 12:18:38

Nagyon viccesnek tartom az ilyen BMW-tulaj féléktől a fillérbaszós "8 literrel járok, de 7.5 is volt már és mennyit spórolok..." jellegű matekot. Főleg 0 kilométeres új autó esetében... Aminek az árát ha jól befekteti, többet hozna a konyhára mint a megspórolt üzemanyag.
Vicces amikor egy majd 2 tonnás autóban "vezetési élményről" ír meg hogy kiket előz le.... Ha elmondanám én kiket (miket) előzök le úgy hogy nem ,vagy csak ~10% -al lépem túl a sebességhatárokat.... :-D
Van utazóautóm és van "élményautó" is (MX5) de nem keverem a kettőt. A kettő kizárja egymást. Egy sportkocsiban nem jó utazni. Ez a BMW nem tudom mi.... pinamágnes?! A kg./Le arány kb. ugyan az mint az MX5 -nél.... na de futómű?! Súlyeloszlás ?! Gázreakció?! Útfekvés?! (kanyarban, mert autobahnon gázt nyomni bárki tud...)
De mivel annyira magyarosch, ezért jól szórakoztam az íráson. Folytassátok csak....

gwr 2015.07.06. 12:58:05

@Fülesmaci: leginkább az autót tőlük. De nincs mese, egy kitűnő érettségi manapság akkora teljesítmény, hogy azért a BMW a minimum

noob johnson (törölt) 2015.07.06. 14:12:14

„A nagyobb benzintemetősöket pedig nem értem, hogy minek vesznek erős autót, ha totyognak, arra ott vannak a belépő motorok. Azt sem értem mi buli van abban, hogy egy teli tankkal 450km már jónak számít, míg nekem ez 880km is tud lenni, de minimum 650km, és akkor már eléggé meghajtottam a kocsit. Az egy dolog, hogy tudom, hogy megy a kocsi ha kell, de akkor sem értem mi a francnak erős benzines motor, ha többségében csak a parkolóban állnak vagy a külső sávban totyognak.”
Van a férfiaknak egy típusa, nevezzük őket kabriókedvelőknek. Ők általában nagyon adnak a divatos öltözködésre, képesek órákig válogatni a cipőboltokban. A frizura is trendy legyen ám. Az meg 100%, hogy mindegyiknek ájfónja van, lehetőleg hatos. Nekik megfelel a dízelmotor, a háromhengeres turbós, a négyhengeres biturbós meg a többi hasonló kényszerszülte megoldás, csak menjen, ha nyomják neki.
Aztán van a férfiaknak egy másik típusa, akik tesznek a divatra, számukra az öltözködés is inkább szükséges rossz (Winkler Róbert írta évekkel ezelőtt pejoratíve, talán egy Mondeo tesztben, hogy őket a feleségük öltözteti), de számukra az az autó, ami alatt indítás után megremeg a beton. A V8 valami zsigeri ösztönt ébreszt fel, az ember elhallgatná a hangját reggeltől estig. Ha kiszáll az ember az autóból, hiányérzete támad, mint a csiga, ha leveti a házát, legszívesebben ülne vissza rögtön. Azért nem mennek gyorsan (na jó, néha azért igen), mert nincs miért. Nincs már kinek és nincs már mit bebizonyítani, megmutatni, villantani, ez csak a tulajdonosról és a kocsiról szól. Aki már próbálta, tudja, miről beszélek.

Statler Waldorf 2015.07.06. 15:44:06

Szerintem nincsen gond a Bmw-s kis sráccal. Nem mindegy, hogy úri fiú vagy sem? Ítéletet írt az autóról és itt az számít. Ez nem Camelot grál lovagjainak kerekasztala.

butschq 2015.07.06. 16:26:23

Mindenkit le kell tolni a francba, én is azt csinálom. Autótípustól függetlenül.

Thomas Dantes 2015.07.06. 18:40:45

@BeZol: Nagyon tetszik ám ez. Igen. A Honda balesetveszélyes. A BMW nem. Aha. Ezt a baromságot. A biztonság a vezetőn múlik. Lehet a segged alatt kiskomám százmilliós technika is, ha hülye vagy. Érdekes, mi hiába közlekedünk Hondával, valahogy nem haltunk még meg. Igaz, nem megyünk bele veszélyes szituációkba, meg tudunk vezetni...lehet ez az oka?

Ez a nagy BMW-zés is tetszik, én mondjuk általában nőkre szoktam felizgulni, de aki így ír egy kocsiról hát...

De nagyon nem fér a fejembe, ez a hülyeség, hogy Hondával meg lehet halni mert...mitől borulna fel? Meg mi az ,hogy ha kivág elém valaki?
Aki tud vezetni, ismerni a kocsiját, tudja mennyi a fékút, mennyire reagál érzékenyen fékezésre, kormány elrántásra, stb.
Teljesen mindegy, hogy Honda BMW vagy lófasz. Lefagyott az agyam ettől pedig 50 fok van.

Turan6 2015.07.06. 21:20:49

Nem tudom miért BeZol-t ítélitek el a torz értékrendjéért. Egyértelműen a szülő a hibás hogy ilyet alakít ki benne.
Nyilván ha Amerikába vették volna fel akkor veyront kap, diplomájához egy villát, esküvőjére pedig egy szigetet. Mert csak így stimmel a lépték. Természetesen irigynek hangzik ez a hozzászólás is, és még ha az is lenne én akkor is inkább őt sajnálom. Amúgy meg egy tökéletesen korrekt leírást írt az autóról!

Rónarider 2015.07.07. 14:34:11

Ez a nagy lomokkal kicsi közlekedőedényt előzni dolog sportértékkel bír? Vagy hosszabb lesz tőle a léc? Húszéves fejjel bemenni az elemibe verekedni egy jót! Annak is hasonló húzása lehet ;)
Vagy igazolni a papírformát nap mint nap az szekszies? Fiatalság, bolondság... XD

Rónarider 2015.07.07. 14:38:38

@Statler Waldorf: Olyan ez, mint amikor csocsózol a haverokkal, bekönyörgi magát egy pubi a játékba, és pörgeti a rudakat. Játszani még nem tud, az egyetlen pozitívuma hogy lelkes. Persze első alkalommal kiröhögitek, aztán megkapja az útmutatásokat, végül még meg is tanulhatja... BeZol most épp pörget.