Heti merítés

  2015. június 28. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Fürge, megbízható, takarékos málhás elfogadható hibákkal

29431

2 éves korában nem nyíltak az ajtók fagyban, hiába volt fenn a gomb. Érdekes módon, ha bemelegedett, nyílt. Aztán szétszedtem, működött minden királyul. Ekkor gondoltam egy bátrat: bereteszeltem (mintha bezárnám a helyén), betettem egy zacsiba, és be a fagyasztóba (-18 fok).. Kivettem, kireteszeltem, ami a gombot felnyomja az felment, csak épp a retesz maradt ott... Ledermedt a Jürgenék gyári zsírja a zárban. Kimostam, bezsíroztam egy puhább zsírral, összeraktam, azóta volt 2 tél:tökéletes...

Kis kék doboz :)

40224

Most lett megcsináltatva az 50e km-es szerviz. Leültem, amikor megláttam a számlát (110e ft).

Használható gépezet, ami bírja a mindennapi b*sztatást

40810

Én 190cm/120kg vagyok, s egyáltalán nem érzem magam szűkösen, a térdem sem akar leverni semmit, s a mellettem ülővel sem ér össze a vállunk. Ez egy olyan kocsi amiben én is elférek rendesen.

Lomha, de szeretnivaló, hűséges, gazdaságos

26075

Négy év alatt az egyik kulcs annyira elkopott, hogy gyakorlatilag nem nyithatók vele az ajtók és nem indítható a motor. Igaz, nincs központi zár az autóban, de akkor is.

Quazimodo

59670

90 az ő tempója, de akkor az 50 literes tankkal 1000 km-t lehet menni. Illetve lehetne, ha nem csak becsült üzemanyag mennyiséget mutatna a műszerfal.

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr957579650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

LoveKills 2015.06.28. 10:51:41

Ismét egy újabb érdektelen, fos merítés.

datoya brown 2015.06.28. 10:56:22

@LoveKills: Egyetértek. Megspékelve azzal, hogy egész hétvégén nem volt értékelhető személyautós tartalom, csak a buzi motorok, alkatrész-bezúzás, Ikarusz, rakodó meg a rendőrök.

noob johnson (törölt) 2015.06.28. 10:59:50

Fiat Doblo 1.2: tartok egy ilyen autót személyautó kivitelben,a kutyának, ebben visszük az erdőbe, tavakhoz, stb.
Nem értem, miért akar itthon mindenki hazudni az autója fogyasztását illetően. A valóság az, hogy 6.5 liter, ha vidéki utakon andalogsz, de inkább 7. 8,5-9 liter autópályán. Vegyesben 8 liter az átlag, télen, városban meg 10 felett.
Mondjuk lehet, hogy az ítélet írója Kecskemét és Dunaföldvár között 80-al használta csak a Doblót, akkor reális lehet a fogyasztási adat.

Szabványok 2015.06.28. 11:40:18

@LoveKills: Egyetértek. Legközelebb azt teszteljétek, hogy az Aldi vagy a Tesco bevásárlókocsiját szeretik jobban a nyanyák.

sure_shot 2015.06.28. 11:46:48

Ezek a nem működő üzemanyagszintjelzők az őrületbe kergetnek engem is, a 3. céges autón (Renault Master) a tököm tudja hányadik jeladó is totál össze-vissza mutat. Előtte Tranzittal szintén csak becsülhető üzemanyagszinttel toltam le 2 évet, azelőtt egy Citroen Jumper detto. Ja, meg az egy éves korától beállíthatatlan-hatástalan balkezes kézifék. Már nagyon enyhe lejtőn is motort kilőve, egyesben padkának kormányozva lehet otthagyni a vasat, ha meg van rakva. És ez mindig meg van rakva...

bigpond 2015.06.28. 11:49:31

@noob johnson:

Nem hazudik itt senki a fogyasztassal. A minimum fogyasztas a mervado, meg az egyenletes haladas kulonbozo sebessegekben , ezeket lehet hasonlitani mas autokhoz, az , hogy te mennyire birod kinyomni a szemet senkit sem erdekel mert midig lesz egy masik aki meeg a tiednel is magasabb adatot tud produkalni es teged fog lehulyezni. A varosi fogyasztas is hasonlo tema, varos es varos kozt marha nagy kulonbsegek lehetnek.

bigpond 2015.06.28. 11:56:38

@Szabványok:

Ezek legalabb nem kamu iteletek mint legutobb :-)

datoya brown 2015.06.28. 11:58:06

@bigpond: És hol látsz minimum fogyasztást? A katalógusban, a Totalcar tesztjeiben vagy a szomszéd beszámolójában? Mert ha valami nem létezik, akkor akarhatod te összehasonlítani...
Kíváncsiságból megnéztem a spritmonitoron (ami az egyetlen oldal, ahol az azonos számítási metódus miatt tényleg összehasonlíthatóak autók fogyasztásai), nem mondom, hogy szignifikáns az összesen 5 user véleménye, de mindenképp valós használatból való. 8,3 liter az átlaguk ezzel a motorral...

bigpond 2015.06.28. 12:19:03

@datoya brown:

Akkor fogalmazzunk ugy , hogy az a fogyasztas ami nalad kiveri a biztositekot, ennek ellenere sokan siman elerik. Igy mar jobb?

noob johnson (törölt) 2015.06.28. 12:33:34

@bigpond: Kedves bigpond, örülök, hogy értelmesen hozzászóltál. Üdvözlet Görögországból. Most megyek a beach-re. Azért azt megpróbálhatod szabadidődben, milyen egy 60 lóerős autónak kinyomni a szemét. További szép napot kívánok.

datoya brown 2015.06.28. 12:33:54

@bigpond: Így már jobb. :) Mondjuk szerintem alapból nem normális, aki Népítélet alapján hasonlítja össze autók fogyasztását. Persze, biztosan lehet az átlagnál 20%-kal jobban fogyasztva vezetni, el is lehet vele dicsekedni, tanulságot ezekből levonni nem lehet.

bigpond 2015.06.28. 12:47:19

@noob johnson:

Orulok, hogy ertelmes voltam ( szarkazmus??) . A tobbit sem ertem, hogy jon ide a gorog tengerpart?? Bar az egyik autom pont 65 lovas a masik 195 megyek is es kiprobalom mindkettot!
Ne felejtsd a napkremet!

bigpond 2015.06.28. 12:56:19

@datoya brown:

A nepitelet is egy forras, ha tudod ertelmezni, kigyomlalni a szemetet akkor egy hozzavetoleges kepet kaphatsz, es nem biztos hogy rosszabbat mint te a spritmonitoron.

datoya brown 2015.06.28. 13:07:52

De. A sprintmonitoron beírod, hogy mennyit tankoltál, hol áll kilométer-óra, ennyi. A Népítéletben pedig beírod, hogy mire emlékszel. Nyilván akinek jobb a helyesírása, érdemi információkat közöl az autóról, többet használta, kevesebb a "megbüntettem a BMW-t a lámpánál" jellegű sziporka, az megbízhatóbb ebben is, de akkor is sokkal szubjektívebb.

std 2015.06.28. 13:49:26

Huha, kezdünk megint elmenni fogyasztás mizériába.

vasutasrendőr 2015.06.28. 14:15:17

irigylem a problémáitokat, azon anyázni, hogy kinek az autója fogyasztott 4 decivel kevesebbet...lesz@rom bazzeg

datoya brown 2015.06.28. 14:52:18

@vasutasrendőr: Nem sikerült dekódolni a vita témáját, előfordul az ilyesmi.

szabadság elvtársak! 2015.06.28. 14:53:47

Céges autóm egy Renault Kango volt, a fogyasztással nem foglalkoztam. Csak a féket kellett megtanulni óvatosan kezelni, mert a Fordom után, amikor először léptem rá, majdnem kivittem a szélvédőt.

Pepejoe 2015.06.28. 14:55:07

Szívesebben olvasnék normális autókról, ezek egy nagy ásítást érdemelnek részemről.
Legközelebb tényleg a bevásárlókocsikól kéne írni pár sort.

vasutasrendőr 2015.06.28. 15:01:36

@datoya brown:oké...felhoztad a spint monitort ami tucat autóknál, úgy néz ki hogy kezdődik egy nevetségesen alacsony fogyasztással ami kb 1000 alkalomból jöhet ki, a végén meg valami 15 literes átlagfogyi egy 1,5 literes autóval... most ezek adatok között kell kivadászni az középutat mindenkinek amelyik adat jobban tetszik azt fogja hazudni az övéről és kész :DDD

datoya brown 2015.06.28. 15:13:15

@vasutasrendőr: Nem, a spritmonitoron van átlagérték a jobb felsőben. Utána ha az ember tudja, hogy mire kell neki az autó (autópálya, város, stb.), akkor kereshet olyan profilúakat, akik úgy használják, mint ő. Aztán úgysem lesz pontosan annyi a fogyasztás, de arra mérget vehetsz, hogy az arányok megmaradnak, ergo nagyon is használható összehasonlítani két autó fogyasztását.

Józsi a guminagykeres 2015.06.28. 16:00:04

Létezik olyan autó,ami 6liter alatt fogyaszt pályán 130-al?
Volt anno nagyonrégen 1.6 oráldé fiestánk az is annyit kért,mint most a clio 3 céges 1.5 dci.
6.0-6.2. Persze a dci BC-je 5.2őt hazudik,az nem mérvadó.

Schütii 2015.06.28. 17:12:15

@Józsi a guminagykeres: Benzines nincs, de dízeltől azért szerintem nem egy szájenszfiksön.

anyahajókabinajtóhajtogató 2015.06.28. 18:22:04

Persze baszki rúgjunk bele az újságírókba ha néha nem jön össze pont olyan tartalom amit szeretnénk! Gratulálok.

Józsi a guminagykeres 2015.06.28. 18:25:50

@Schütii: ha estleg az 1.3cdti meg az 1.4hdi kevesebbet fogyaszt mint a 69lovas 1.5dci akkor igen. olyat még nem tankoltam,nem tudom.

akos696 · www.focusauto.hu 2015.06.28. 20:26:30

@Józsi a guminagykeres: 1.4TDCI Fiesta Van nekem kerek 5-öt fogyaszt vegyesen, város, országút többnyire. Csak pályán sosem mértem, de országúton olykor sietősen megyek: 120-140 között, plusz padlógázos előzések, mert csak úgy halad és persze a falvak, vagy 1-1 lassabb autó utolérése, ilyenkor kb 4,8. Tehát csak pályán is 6 alatt marad szerintem klíma nélkül. Ezek saját mérések, nem bc. Egyszer ki kéne próbálnom a bűvös 3,5 liters fogyasztást 80-al autózva, de ahhoz nekem nincs időm/türelmem. :)

dabala 2015.06.28. 20:38:39

Kicsit hiányolom az összeállításból az Opel Combo C-t. Elég gyakori az utakon.
Fogyasztással kapcsolatban- 6 éve sört szállítok egy Combo C 1.3 cdti-vel. Klímával, sörrel tele (kb 9 mázsa) városban 6,8-7 liter. Sör nélkül klímával 6,3-6,5 liter. Ha a párom vezet akkor 5,8-6 liter.
Ez kb 1,2 l-es szórás. Engem csak annyi érdekel, hogy 5,8 és 7 liter között elmegy. Ha nincs a szórásban, akkor baj van.

Phteven 2015.06.29. 07:59:27

"Lomha, de szeretnivaló, hűséges, gazdaságos"

Volt Doblóm. Fél évig. Az 1,2-es motorral egyszer megfutotta a 120-at a gödöllői emelkedőn lefelé. Országúton 100 közelébe is nehéz volt csalogatni. Üresen... És ez teherautó volt. Ha kíméltem, elment 12 liter benzinnel 100km-t. Ha toltam neki, 15-öt is tudott enni. Cserébe kényelmetlen volt és ronda. Tekerős ablakkal, kazettás magnóval, klíma nélkül, furnér ajtóborítással. Egyszer kiszaladt elém egy kutya, elkaptam a kormányt, sikerült két kerékre állítanom (köszönhetően az agyonszervózott, nagyon direkt kormánynak). Ekkor adtam el. Az első pofátlan ajánlatra odaadtam, a szerencsétlen kapott hozzá egy láda sört is fájdalomdíjként.

Phteven 2015.06.29. 08:06:50

A következő dobozosom egy Transit Connect volt. 300000km-t ment el a hírhedt Delphi befecskendező rendszerrel. Egyszer állt le. Tréleren ment a szervizbe, a szervizből hazafelé tréleren ment a következő szervizbe, ahonnan tréleren ment haza, mert meguntam a töketlenkedést. Otthon szétszedtem, kitakarítottam egy nyomásszabályzó szelepet, visszakértem a szervizektől a fölöslegesen megvetetett porlasztók árát, és boldogan használtam az autót az eredeti porlasztókkal addig, amíg az egyik dolgozónk rommá nem törte. (Nem ő volt a hibás. :-) )

Józsi a guminagykeres 2015.06.29. 10:44:02

@Phteven: Ilyenek ezek a dolgozók. :D Nálunk a főnök akkor lett ideges,amikor az egyik kolléga egy hónapon belül két autót tört TK-ra.Ominózus kollégának véletlenül arany mol kártya jutott és kérdezte tőlünk,hogy nem tudjuk-e az okát.
-Biztosan azért,mert így tudsz venni kávét,hogy ne aludj el b+! - hangzott a válasz.

gigabursch 2015.06.29. 10:44:28

Nem értem a fikázókat.
Sokan használnak ilyen gépeket és sok előnyük van. Érdemes ilyen kitekintést is csinálni.
Nekem nem fáj. Sőt.