Na, ilyet tényleg nem láttál még

  2015. március 14. - streetsta Címkék: baleset tank harckocsi lánctalpas Ukrajna BMP

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Száguldó harckocsit már láttam. Igaz, csak videón, de láttam már. Nagy tempóról nagyot fékező harckocsit is (mellesleg zseniális vírusvideó, a holland hadseregnek tuti nem volt még ennél virulensebb filmje):

Láttam már olyat is, hogy tankkal ütköztek neki más járműnek, de a legszebb talán ez, amikor a harckocsizó bajtárs benézi a stoptáblát:

De olyat, hogy egy lánctalpas harckocsival (pontosabban egy BMP páncélozott gyalogsági harcjárművel), gyorshajtás miatt árokba essenek, még soha. Többször is visszanéztem, mert nem akarom elhinni, hogy ilyen pikk-pakk be lehet vele csúszni a dzsindzsába. Remélem nem lett nagy bajuk a tetején utazóknak, ha egy ilyen dög rágurul valakinek a lábára, azt nem lehet egy mikiegeres sebtapasszal elintézni. Volt is elégedetlenkedés az utasok közt, az mondjuk nem teljesen világos, kit is akart volna lelőni a méltatlankodó katona, a saját száguldozó sofőrjét, vagy a személyautó vezetőjét, aki az utolsó pillanatban húzódott le, de szerencsére káromkodáson és lökdösődésen kívűl más nem történt:

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr397265269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JimK1rk 2015.03.14. 11:57:05

Jol beszart az egyik, le akarta loni a BMP soforjet!

Balu az Alfás 2015.03.14. 13:06:06

www.youtube.com/watch?v=P5aWAW2hea4

Nagyon régi, de nagy kedvenc! A hang, a gép mozgása, stb...

lutria 2015.03.14. 13:20:01

Az elsőnél mindenki gratulál mindenkinek csak pont a sofőrhöz nem megy oda pacsizni senki pedig rajta múlik hogy sikerül-e a mutatvány...

TaaT 2015.03.14. 13:41:44

@Laox85: A híradóban sem a múltheti hírek mennek.

Nyiri 2015.03.14. 14:18:51

A fékezős demó nagyon kemény :) Páran azért hátranéztek :) Mondjuk érthető.

butschq 2015.03.14. 14:29:32

Az első öregebb, mint az országút. A többit eddig még nem láttam.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2015.03.14. 15:16:48

Hélóhéló! Kicsit rendet vágtam a kommentek közt.
Először is: ne baromarcozzuk már le a másikat, csak mert nem ért velünk egyet. Másodszor: nem volt kint sehol, hogy breaking news, és hogy nálunk először. Én most láttam, most reagáltam rá. Sokan mások ugyanígy nem botlottak bele korábban (mint ahogy van, aki a Leopardos videót is most látja először). És nem utolsósorban azért is moderáltam ki pár kommentet, mert az előbbiekre reagált. Mindenki őrizze meg a nyugalmát.

TLaCi 2015.03.14. 15:41:07

Leopard 2 a legnagyobb király :)

Bambano 2015.03.14. 15:54:07

hogy utáltam bmp-1-ben utazni... minél gyorsabban ment, annál kényelmesebb volt.

Mercel 2015.03.14. 16:05:57

Kár, hogy az első videó olyan gyenge minőségű. Szívesen megnéztem volna a fékezés előtti 2-3 másodpercben az arcokat közelről.:)
Mindenesetre a fékezés utáni felszabadult röhögésből ítélve azért bent volt a zabszem, ami mondjuk teljesen érthető.:)

Az ukrán videónál meg tök jó, hogy senki nem maradt a tank alatt és nem koncolták fel a helyszínen az autó sofőrjét..
Aki egy nő volt?

Mercel 2015.03.14. 16:14:41

Amúgy én mind a hármat most láttam először, pedig elég sokat olvasgatok a neten, igaz videókat kifejezetten ritkán nézek.
Csecsemőnek minden vicc új.

Jut eszembe!
Kedves TC tök jó, hogy van égéstér meg videós tesztek, műsorok de jó ha tudjátok, hogy egy rakás olvasótok Olvasni szeret.

Érdekelnének az égéstér témái de a büdös életben nem fogom meghallgatni egyik adást sem - ezzel szemben szívesen elolvasnám.
Nem lehetne megoldani, hogy legalább az érdekesebb témák írásos formában is megjelenjenek? Gyanítom, hogy a cikkek olvasottsága nagyobb mint a videó és hanganyagoké.
Akár olyan "hogyvoltos" formában is mint amit Sixx produkál a trash műfajban. Esetleg boltoljátok le Sixx-el és akkor lehet, hogy még külön réteget is megszólíthatnátok..:D

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2015.03.14. 16:33:05

@Mercel:
Nekem kifejezetten kedvenc az Égéstér, tök jól el lehet hallgatni a háttérben meló közben.

verde66 2015.03.14. 16:33:59

@lutria: Szerintem nem véletlen, gyanítom, hogy az egy kamuvideó. Az egyik, amit te írtál, hogy még véletlen se megy hátra senki. A másik, mikor a tank befékez, valahogy a füst nem jön el az öltönyökig.
Őszintén, ki állna egy száguldásból befékező tank elé?

Börtönőr 2015.03.14. 18:03:27

@verde66: Kamu hát.Túl kontrasztosak,élesek az öltönyösök a tankhoz képest és a képzeletbeli hátsó vonalat egyikük sem lépi át.

nyuszy 2015.03.14. 18:45:15

@Mercel: +1, én sem tudom elképzelni azt az élethelyzetet, ahol Égésteret lehet hallgatni.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2015.03.14. 19:14:50

@Mercel: @nyuszy: Ebben az égéstérben gyakran szereplők az igazán illetékesek, de gyanítom, hogy nem lesz ilyen formátum - egy órányi dumát begépelni, az élőszöveget olvashatóvá tenni azt hiszem, az erőforrásainkat meghaladja.
Én mondjuk mindet meghallgattam, vagy kocsiban, vagy olyan munka közben (fülesen a telefonról), amiben nem zavar. Biztosan van olyan életvitel, amiben nincs helye a háttérrádiózásnak, de én eddig szinte csak olyanokkal találkoztam, akik buszon, kocsiban, munka közben meg tudták hallgatni. Nekik egyszerűbb is így fogyasztani, mint olvasni.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2015.03.14. 19:23:03

Én úgy tudom, a leopardos videó nem kamu.

Pepejoe 2015.03.14. 19:26:25

@verde66:

Persze hogy az...
Ki lenne az aki:
-bevállalja és engedélyt ad az egész műveletre
-odaáll
-vezeti azt a cuccot

Bambano 2015.03.14. 19:36:19

@streetsta: hát ja, szerintem se lehetne írásban megjeleníteni, hogy a winkler a mondatok felét félbeszakítja, amitől egy csomó infót soha nem tudunk meg...

nov2016 2015.03.14. 20:18:04

@Mercel:
Én is csak 1-2 égésteret tudtam eddig meghallgatni, pedig a beharangozók alapján szinte mindegyik érdekelne. :)
Gyanítom erősen lehetne kivonatolni és összefoglalni a lényeget.
A Youtube már pár éve tud automatikusan feliratozni, már csak egy lényeg-szűrő kellene az algoritmusba. :)

Subba Sógor 2015.03.14. 21:41:07

A tank vezetőjét akarják lelőni. Mondjuk tényleg vadbarom, ahogy tolja neki.

Mikrobi 2015.03.14. 21:56:57

@streetsta: valószínűleg azért hőzöngenek a "múlt heti hírek" miatt, mert az Indexen is volt már. Én is ott láttam.

min 2015.03.14. 22:31:16

Fater mesélte, hogy volt nekik anno egy verseny T-34-esük. Két tiszt egyszer piásan megpattant vele és jobbról a szántóföldön előzték vele a faros Ikarust :-)

min 2015.03.14. 22:32:25

Fehérváron a Btr-80-ast láttam egy kereszteződésben. Elől maga alá gyűrt egy trabit :-o

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2015.03.14. 22:59:58

@streetsta: Én is az olvasók táborát erősítem. Nem sok podcast-be kezdtem bele, de mindegyik "lekopott" egy idő után, annak ellenére, hogy amit meghallgattam belőlük, az nagyon érdekes volt. Tanulás/munka mellett nem nagyon lehet, mert vagy nem tanulok/dolgozom, vagy a podcast-re nem figyelek, akkor meg mi értelme. Marad az utazás közben (zene helyett), de az meg nem túl kényelmes, mert ritkán utazom egy-másfél órát egyhuzamban. Emiatt valahol a "közepén" kell leállítani, aztán következő alkalommal fingom sincs, mi volt az előző mondat.

DrSzoke 2015.03.14. 23:07:24

@streetsta: Bach-ot is sokan hallgatnak pedig majd 400 eves. En sem ertettem soha,miert kell razenditeni azonnal ha valami nem friss. A stoptablasat lattam,a masik kettot nem.Orommel neztem,az elegedetlenkedok meg....

hidegsegg 2015.03.15. 02:34:20

Ha tudod, hogy a BMP nem lánctalpas harckocsi, akkor miért "pontosítva" írod le, hogy valójában micsoda? (Egyébként milyen harckocsi az, ami nem lánctalpas? Hettita?) Azért mégis egy igényes autós blog lennétek, nem? Szóval kb. olyan, mintha azt írnád: ...hogy egy félpótkocsis nyergesvontatóval (pontosabban furgonnal). Hagyjuk már meg a nőklapjacafénak, hogy minden ami lánctalpas és ijesztő, az tank.

std 2015.03.15. 03:39:58

Nem értem miért kéne hogy friss legyen. Csak poén. Mindig megy a hőbőrgés. Irigylem azokat akik irásban akarják olvasni az égésteret. Embertelen mennyiségű szabad idejük lehet. 1-1.5 órányi beszélgetést(3-4 ember folyamatosan pofázik)olvasni,ráadásúl monitoron...
Arrol, hogy winkler mindig közbevág meg csak annyit, hogy mondták is hogy ők igy beszélgetnek. Akinek nem tetszik, nem hallgatja. Kész. Állandó nyivákolás mint valami buzi klubban.

Mazzzzu 2015.03.15. 08:43:06

a tankos videók nagyon állatok, nem láttam még egyiket se- újszülött-új- ha véletlenül nem volna kamu a fékezős, amit egyszerűen nem tudok elképzelni, de a hatása király, elsőre megállt bennem a kaki :D

Az Égéstér meg nagyon jó formátum, én elég sokszor hallgatom sima netezés közben, jobb mint egyik másik tv adó a háttérben, meg buszon utazás közben szoktam hallgatni, szal hajrá, kell az a népnek :D

Rocko- 2015.03.15. 11:28:16

@nyuszy: irodai mnuka közben gond nélkül.

@streetsta: aki nagyon nenm tud mit kezdeni magával, az felismertetheti Google-lel, egész hatékonyan ismeri fel a magyar beszédet is, idaz, utómunkára van szükség. bár alapvetően a beszéd hatékonyabb közlési forma, nem hiszem, hogy megéri az energiabefektetést.

Rocko- 2015.03.15. 11:31:26

@DrSzoke: itt a pont.
aki látta, látta, nyugtázza, hogy ismeri, és a témára reflektál. de ha nem tud, akkor marad a máson rugózás.

nyuszy 2015.03.15. 11:37:32

@streetsta: @Rocko-:
Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy napi 2x10 percet közlekedek, így az autóban esélytelen az ilyesmi. A munkám közben meg túlzottan kell figyelnem az ilyesmihez. Hazaérve meg a gyerek rajzfilmjeit és meséit hallgatom, nem teljesen önszántamból. Ilyen is van.

A tankok meg jók, és én sem ismertem egyik videót sem.

protézisesh 2015.03.16. 08:50:26

@nyuszy: mondjuk futás/biciklizés/ellipszistréner/fűnyírás közben, ha már az autó/BKV nem fér bele az életedbe

Bicajra jobb, mint a zene, mert mögötte hallod a környezeti zajt is, nem ütnek el meglepetésből.
süti beállítások módosítása