Alfa 4C egy mondatban (18+)

  2014. szeptember 30. - ommm Címkék: bemutató alfa 4c

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Ha az ember érdekes autóbemutatón van, a többiek mindig izgatottan várják a beszámolót. Szorított az idő, így tényleg csak pár szóban előtájékoztattuk a kollégákat. És értették. Mert autóbuzik ezek. A nyelvezetért elnézést, de rövidebben máshogy nehéz kifejezni. Ha cizelláljuk, akkor nincs súlya, tudta ezt Szántó Öcsi bácsi is, csak ő az ökölvívás nyelvén mondta el anno.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr646747699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vortep 13 2014.09.30. 18:33:36

@neménvagyok:
A trágárságot.
A celebek sem csinálnak semmit,elég,hogy botrányosak.Amennyiben botrányosan viselkedsz,rólad fognak beszélni.Ennyi épp elég nekik.Ez a cél.Na én is befejeztem,minden jót!

Kagehiko Yamazaki 2014.09.30. 18:33:44

Azt hittem vezetes közben kapunk az arcunkba valami 18-ast...

Vortep 13 2014.09.30. 18:35:03

@S*:
De igen,képzeld én is szoktam!Csak nem nyilvánosság előtt kamerába!

neménvagyok 2014.09.30. 18:37:09

@S*: Igen lehet olyat is. No, a többi az nem kéne, az ilyenek. Meg a Vályi Pista másik EPIC mellényúlása a megkókányolt S500 gomb alapján a Mercedes minőségéről levomt tanulságokkal. Minek? Ez még csak vicces sem volt. Legalábbis szerintem.

ommm 2014.09.30. 18:37:58

@neménvagyok: Nézd, én imádom Clarkson írásait, elég sok könyvét- és cikkét olvastam már. Sőt, a stílusa is bejön (nem kell a szomszédba menni egy kis gyökérségért neki sem), sőt, a filmjei is zseniálisak, de hadd ne értsek már mindenben egyet vele, ha nem muszáj. Profin csinálni és profit csinálni pedig manapság bárkiből lehet, Clarkson pedig öregszik, tetszik vagy sem, árnyéka már csak régi önmagának és - véleményem szerint - sokszor inkább csak egy dörmögő bácsi, akinek néha írnak egy-két jó poént a srácok.
És ezzel egy pillanatig sem vagyok tiszteletlen azzal a produkcióval és a névvel, amelyet ő talált ki és grundolt össze x év alatt. Néha cserélnék vele, de ő velem nem hiszem.
A lokális sztárocska pedig nem én vagyok, semmi nem áll távolabb tőlem, mint az önpolírozás.

(azt már csak halkan mondom, hogy adj egy epizódnyi TG-költségvetést és könnyes műsort csinálunk idehaza is :)

ommm 2014.09.30. 18:39:40

@ommm: Szét ne nézz a benzworldön vagy a világban, addig nem is sérül az előző S-osztályba vetett hited!

neménvagyok 2014.09.30. 18:44:01

@ommm: Pista, nem felvágásból mondom, de nekem van egy cégem, ráadásul autós vonalon. Mindegy. Azt viszont elmondhatom neked, hogy a világ nem úgy működik, hogy "adj egy epizódnyi TG-költségvetést" és ígymegúgy. Először bizonyítani kell, és ha jól csinálod, lesz pénz. Ha nem, akkor meg hibáztathatod a J.C.-t. Öregszig, igen. Na bumm, te is, csak még nem tűnik fel. Amúgy nekem senkim az a pasi, nem miatta mondtam, amit mondtam, hanem a videóból sugárzó önhittséged miatt. Lehet hogy te ezzl azt akartad kifejezni, hogy mennyire bejött neked az az autó, de így utólag hidd el: nem ez jött le róla.

sunblind 2014.09.30. 18:44:26

Váltója milyen?
Jó? Vagy tényleg jó?

neménvagyok 2014.09.30. 18:45:22

@ommm: Szarok rá, én Audin járok. Csak az ciki volt nagyon. Neked.

Manarola (törölt) 2014.09.30. 18:47:46

Milyen gyártmány a telefonod? Thx!

TomT 2014.09.30. 18:53:32

Ezzel az egész stilisztikai kérdéskörrel az a probléma, hogy tulajdonképp érthető az omm álláspontja, és van is létjogosultsága abban az értelemben, hogy a disztingvált, nagy(obb)ívű tesztekhez képest "kamerán kívül" belefér egy ilyen hétköznapi gesztus. Lehet bátor egy ilyen blog keretein belül kipoentírozni ezt az ellentétet és rögzíteni, közzétenni a kamerán kívülit.
Csakhogy az utóbbi években annyira alpárivá vált az online "közbeszéd", hogy itt nem jön ki ez a diszonancia, hanem belesüpped ez az egyszerűen őszinte momentum is a mainstream posványba.
(Kb. az index ujpéter-érájára tehető, hogy nem lett ciki nyomdafestéket nem tűrő szavakat használni az online sajtóban, sőt, címlapra is lehet őket hányni szakmányban. Az igénytelenségnek mindíg van piaca, úgyhogy szépen alá lehet ezt támasztani ilyen-olyan statisztikákkal. Lehet takarózni azzal, hogy erre van igény, de ez olcsó. A nagy dolog az, ha valaki igényes, tanulságos stílusban is tud érdekes lenni, és ezzel - indirekt módon - formálja a közízlést, köznyelvet. Jó irányba. Mert az igénytelen irányba könnyű, az nem kunszt. Energiaminimum elve, stb, de ez messzire vezet és nagyon off, moderáljatok ki, bocs ;)

Flak 2014.09.30. 18:55:38

@ommm: Nem, nem azt akartam mondani, hogy itt csak és kizárólag ilyen tartalom van, csak az elharapózó trágárságot nehezményeztem. Elfogadom hogy ez csak a saját véleményem, ami valószínűleg nem is számít, de mivel úgy gondoltam, Nektek számítanak az olvasói vélemények (hogy ezáltal vonzóbb lehessen a blog, az oldal), akár dicséretről van szó, akár kritikáról, ezért gondoltam beírom ide, hiszen ez is egy vélemény a sok közül. Engem igenis zavar, ha értelmes emberek nagy nyilvánosság előtt ilyen tahó módon nyilvánulnak meg. És nem azért zavar, mert bele akarok szólni, hogy mit csinálj és mit nem, csak egyszerűen nem értem, hogy miért van rá szükség. "rövidebben máshogy nehéz kifejezni" Ez nem kifogás, csak azoknak, akik tényleg csak ennyire képesek. és azok nem ti vagytok. Na mindegy, így is sokat írtam egy ilyen dologról, ami egyébként annyira jellemző a neten, hiszen ma már tulajdonképpen bárki megengedhet bármit - amennyi csak ráfér az "önérzetére". Még egyszer, én nem kötekedni akartam, csak egy ellenvéleményt fogalmaztam meg, hogy nehogy úgy tűnjön, ez így mindenki szerint okés és jöhet még. Remélem ezt szabad. :) Szerintem (és talán még mások szerint is) nem ez lenne a követendő irányvonal. De persze ebben is Ti döntötök, remélem bölcsen.

megint 2014.09.30. 18:56:06

Nekem nincs bajom a stílussal, néha belefér, inkább attól félek, hogy a teszt olyan lesz mint a Maseros, ami a legszörnyűbb omm munka volt amit láttam.

Flak 2014.09.30. 18:59:58

@TomT: Maximálisan egyetértek. Ugyanakkor azt is meg kell jegyezni, hogy ilyen, a közízlést pozitív irányba befolyásoló cikkből is többet lehetett itt olvasni eddig, aminek nagyon örültem. Igazán élvezetes olvasmányok is vannak időnként. Éppen ezért is furcsa ez az alaposan "felkonferált" trágárság, aminek tulajdonképpen semmi értelme, hisz autó csak említés szintjén szerepel benne.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.09.30. 19:08:08

Összességében ez azt jelenti hogy fasza lett a 4c? Vagy hogy? Bocs, nem vagyok erős ebben a kódolt nyelvezetben, de Alfa rajongó vagyok, és kíváncsi. Sőt szerintem szerencsés is, mert eddig a csaladban két Alfa, több éve az időszakos szervizeken kívül probléma nélkül üzemel, és élvezet őket vezetni, pedig évi 80-90 ezer körül rakunk beléjük! Várom a tesztet!!

rcarlosk 2014.09.30. 19:16:10

Ez komoly!? Mármint amit leműveltek itt páran, komolyan ennyire álszent még önmagával szemben is néhány ember? Nehogy már pár szó amit tán még egy orvosi könyvben is meg találsz, vagy a kis iskola udvarán, az ekkora baromi nagy dolog legyen nektek. Ez senkinek nem szól célzottan, mivel nem fogok beszállni a vitába, egyszerűen csak képmutatásnak érzem mikor egy 'felnőtt' ember megbotránkozik pár rossz indulattal is éppen csak obszcénnek nevezhető szó hallatán.. Oké engem is felb*szna ha mondjuk egy gyerekcsatornán hallanám, de szerintem ez itt ebben a formában bőven belefér. Főleg, hogy nem egy fő cikkről van szó. Másik pedig az, hogy Pistának meg van a saját stílusa ahogy mindenki másnak is, én pl. pont ezért bírom.. és nem, nem azért mert így fejezi ki magát, hanem azért mert egy őszinte embernek tartom minden szempontból. Szóval rohadt kicsi az ingerküszöbe itt néhány embernek. Illetve azt még hozzáfűzném, hogy láttam már olyan embert aki éppen csak nem szent, de kiszállt egy remek autóból és még ha élete során először is de elhagyta a száját egy őszinte "ez k*rva jó!".. és ebben nincs semmi szégyellni való. Pont ezért nem ront semmit az oldal illetve a tc munkásságán egy ilyen videó, ahogy egy Tarantino film sem lesz értékileg és művészileg kevesebb attól, hogy kismilliószor fogod hallani azt, hogy 'bazdmeg'.. sőt talán részben pont ettől az őszinteségtől és képmutatásmentes jellegétől lesz művészileg is több mint mondjuk bármelyik tucat film. További szép estét!:)

apakatona 2014.09.30. 19:16:19

@Flak: Maximálisan egyetértek. 18-as karika mögé rejteni és ezzel takarózni ... olyan ismerős ez a "ha nem tetszik el lehet innen költözni"

Thor71 2014.09.30. 19:17:07

Nem azért,de ki volt írva hogy 18+. Ez nálatok azt jelenti hogy bibliai idézetek jönnek??? Ez ugyanaz amikor nyünnyögnek hogy miért van erotikus fotó egy oldalon,ne nézd-nyisd meg és probléma megoldva...

bajan 2014.09.30. 19:20:59

Omm megosztotta örömet egy velhetoen nahyon jó kozepmotoros autóról. A muerto közönség meg másról sem beszélint mint illemrol.

Megertem a kifogasotokat viszont kő eséllyel ti nem vagytok autobuzik így ti nem fogjátok érteni mit érzett Omm. Már pedig ez a pár mondat autobuziknak szólt ahogy azt jelezte előre.

bajan 2014.09.30. 19:23:27

Kő=jó, és tarsai

Aldo Moro 2014.09.30. 19:37:47

Az a kocsi kurva szép. Valószínűleg kurva jól is megy, meg minden kibaszottul rendben van rajta. Pofám leszakadna, ha vezethetném.

Ezt mondta Pista is, csak ő szebben fogalmazott. Mit kell ezen görcsölni, nem értem.

Krizsabá 2014.09.30. 19:38:09

Ahogy nézem, a legnagyobb buzi mégiscsak te vagy omm, akinek se több, se kevesebb, mint 16 "Misi" kell...

Iron212 2014.09.30. 19:41:00

@megint: Pedig az a rész nagyon jó lett, tele van lelkesedéssel, szenvedéllyel, nagyon jól látszik rajta, hogy mit vált ki egy ilyen autó az emberből, nekem a kép meg a hang is bejött.

másik oldalon 2014.09.30. 19:49:06

Hmm, hogy ne lenne jó egy 800 kilós középmotoros autó 240 lóerővel?
Csoda lenne a elszúrták volna.

samot 2014.09.30. 20:00:00

Ez a motor màr a 70-es években(1750cm*) is nagyon jo volt!2 dupla Weberrel a szivocsövön!Nem véletlen,hogy visszanyultak érte modernizàlt formàban.A Köbcenti maradt!

Flak 2014.09.30. 20:13:08

@bajan: Igen, én nem vagyok autóbuzi és semmilyen buzi. Imádom az autókat, ez az egyik hobbim, de autóbuzi nem vagyok. :) Te persze lehetsz. Mindenesetre felnyitottad a szemem, és ha valóban csak az "autóbuzik" értik és értékelik az ilyen stílust, akkor én tényleg nem vagyok közülük való. :D

Jaba 2014.09.30. 20:17:16

www.youtube.com/watch?v=W2mjRPFvqck
Aki ezen röhög az ne álszenteskedjen. Egy két ember nagyon magára vesz mindent, vagy csak egyikük sem Alfa rajongó! :D

Flak 2014.09.30. 20:20:33

@rcarlosk: Nyugi, bajnok. A poszt nem szól másról, csak egy jól felkonferált trágár mondatról. Ahogy azt a cím is sejteti. Ezt, mint a blog menetébe szerintem (szerintem!) nem illő dolgot sérelmeztem, és itt többen is ezt nem értik, hogy miért kellett. De ettől még ez csak egy vélemény, ne húzd fel rajta magadat, az hogy neked más a véleményed, vagy a blog szerkesztőinek és szerzőinek más, teljesen természetes. Kinek a pap, kinek a papné. De akinek olyan véleménye van, ami kritikával illeti a munkásságukat (de nem trágár módon!) és nem tömjénfüstös ajnározás, attól még annak is lehet itt létjogosultsága nem? Nem mindenki szereti ezt a stílust, még ha egyesek otthonosan is mozognak benne, mint hal a vízben. Legyen ez visszajelzés a blog írói számára, s ilyen minőségében hasznos is lehet, ha megértik. Neked nem kell őket védened, mert egyrészt senki nem támadta őket, másrészt ha akarják úgyis megvédik magukat, ha mással nem, azzal, hogy nem érdekli őket a kifogás. Ennyi. Ha pedig tetszett a videó, nézd újra, a te dolgod.

Heatfan (törölt) 2014.09.30. 20:21:21

@rcarlosk: csatlakozom! Ha semmi másról nem szólna Pista szereplése, mint a folyamatos trágárságról, akkor ettől durvább kritikák is jogosak lennének. De egyelőre csak álszentnek és "vihar a biliben" szintűnek érzem ezeket a felháborodásokat. Van, aki ettől is tovább megy (Krizsabá) és személyeskedőre veszi a figurát. Ez a legszánalmasabb, mivel a túloldal arcát/nevét adja a történethez, míg ezek a derék szittya nethuszárok megbújhatnak egy nick mögött.
Hogy valamit a videóhoz is hozzászóljak, őszintén várom a tesztről szóló cikket is, mert nekem is kifejezetten tetszik ez a kis dög. Az árát hagyjuk, mert ennyiért ipari hulladékot is árulnak jóhírű = sznobmágnes jelvény mögé rejtve...

MCK 2014.09.30. 20:21:39

Pff ennyire kifilézni egy ártatlan dolgot, plussz ennyi megvilágosodott kultúrmajmot. OMMM minden tiszteletem.

bajan 2014.09.30. 20:21:41

@Flak:
Én örülök neki ha te jól érzed magad a bőrödben. Csak ne gondold hogy csak úgy lehet ahogy te csinálod. A félremagyarázás pedig gyenge vita módszer, de szerintem ezt te is érzed mert tűnsz annyira értelmesnek.

totyy528 2014.09.30. 20:22:16

@neménvagyok: Ja, szóval ezért nem szimpi a Pista? Akkor még nagyon sok embert utálhatsz:-))))

Gjon 2014.09.30. 20:23:10

Hű! Mennyi kis érzékeny lelkű lélek. Remélem Pista, jól odabasztál neki. Várom a tesztet!

dgt_ 2014.09.30. 20:23:45

Csalódtam. A 18+ és a cím alapján egy perces, folyamatos ocsmány káromkodást, vihogást és örjöngést vártam, ehhez képest amit kaptam elég gyík volt. Pista sem a régi, pedig abban még volt anyag. ;)

Flak 2014.09.30. 20:32:12

@bajan: "Csak ne gondold hogy csak úgy lehet ahogy te csinálod." Ezt is leírtam, igaz eggyel később: "az hogy neked más a véleményed, vagy a blog szerkesztőinek és szerzőinek más, teljesen természetes. Kinek a pap, kinek a papné." Szerintem maximálisan rendben van az, ha valakinek ez elfogadható. Csak jelezni bátorkodtam, hogy nekem nem tetszik, mert én a TC csapatát ennél nagyobbra tartom. Ennyi. Hol itt a baj? Hogy van saját véleményem? Én senkit nem hülyéztem le.

adam_xs 2014.09.30. 20:33:04

Vezettem egy hete a 4C-t, minden szava igaz!

mihály nyilas 2014.09.30. 20:44:24

18as karika? Az elsős kis köcsögök cifrábban beszélnek a buszon

Krizsabá 2014.09.30. 20:44:45

Hát, gyermekeim, itt sok embernek nincs humorérzéke. Azért remélem, hogy ommm rájön, hogy a "Misit" miért írtam nagy M-el és idézőjelek közé. Ha nagyon tovább kell magyarázni, akkor egy nagy röhögésjelet is mögé képzelhetnek a t. olvasók.

ommm 2014.09.30. 20:51:16

@neménvagyok: De, manapság sajnos így működik. Tudjuk, hogyan és mennyiből készül - teszem hozzá joggal -, de számomra egy Chris "Monkey" Harris többet mond el egy szem GoPróval az autóról, mint egy egész TG-évad. És élvezetesebb is.
Az egyik show, a másik pedig egy remek újságíró és ügyes versenyző. Előbbit ismerik kétmilliárdan, utóbbit azok, akik olvasnak és értelmeznek angolul.
Ez nem baj, sőt, ilyen a világ, de nem a Top Gear a közepe :)

V12 Power 2014.09.30. 20:51:30

Én benne nem ültem, csak a hangját hallottam egy versenyen, de az nagyon nem tetszett. Előfutó volt, nem tétre mentek vele, nagy gáz, hamar elváltva, lehet, ezért is volt olyan fura hangja. Nem tudom jobban elmondani, innentől 18karika az arra hisztiseknek, de olyan volt a hangja minden váltásnál, mintha valaki nagyotfingás közben beszart volna.

ommm 2014.09.30. 20:53:12

@Flak: Ez csak a net, a valós élet sokszor más. Nyugalom, igyekszünk megtartani az egyensúlyt.

ommm 2014.09.30. 20:58:45

@V12 Power: Jogos, négyhengereshez jó hangot csinálni nehéz, ráadásul a motor keresztöblítése nagyon jó és amikor a turbó is nagyot visszaszusszan, kombinálva a nagyon rövid kipufogórendszerrel, na akkor tud olyat. De ha jól kiforgatod, akkor eltűnik a rottyantás. Remélem, a videón az is meglesz.

rcarlosk 2014.09.30. 21:32:19

@Flak: Na hol is kezdjem, elsősorban 'nyugi', 'ne húzzam fel magam' rajta.. valószínűleg nem fogalmaztam meg érthetően, hogy én nem szállok be ebbe az egészbe, és ahogy elnézem a felgyűlt kommenteket nagyjából valóban én voltam az aki tartózkodott az egésztől, ebből eredően nem tudom miből gondolod, hogy felhúztam magam bármin is. Halálosan nyugodt vagyok. Továbbá nem védek senkit, ahogy te, úgy én is a véleményem nyilvánítottam ki csupán, viszont én nem is lovagolok rajta. Volt egy véleményem, ennyi. Van aki egyet ért van aki nem. A videó pedig nyilván nem az újra nézés miatt készült, csupán egyszeri vélemény nyilvánítás továbbá van aki poénra veszi, szerintem egyáltalán nincs benne semmi megbotránkoztató, kihangsúlyozom SZERINTEM, még mielőtt ezen lovagolnánk tovább. Valamint ezzel nem folytatni kívánom ezt a felesleges elharapózott témát itt, egyszerűen csak tisztáztam amit te erősen félreértettél Bajnok.
Szóval ha lehet ne bántódjon meg senki, van akinek elítéli jelen esetben és van aki nem, ne lihegjük túl, mindenkinek van értékesebb és jobb dolga szerintem mintsem ilyen felesleges dolgon vitatkozni, ahogy nekem is. Tehát további jó vitatkozást aki részt kíván venni ebben. ;)

internal_combustion 2014.09.30. 21:44:02

nekem ez jobban tetszik, mintha ilyen '80-as évek modoros, királyi tévés, szomszédok stílusban beszélgetnének savanyú emberek. Most tényleg jobb lett volna, ha azt mondja, hogy "valóban remekül sikeredett ez az új autócska az alfa romeo háza tájáról"?
De még, ha valakinek ez jobban is tetszik, azért azt be lehet látni, hogy ez meg az "olyan lett, hogy sírsz, fosol, behugyozol" nem ugyanazt jelenti :D Az egyiket elhiszem, a másikat nem feltétlenül.

Ironpen 2014.09.30. 22:00:06

No Pista ez nagyon jól sikerült kis felvezető, én már alig várom a cikket, vagy a videót a tesztről. Csak így tovább, a finnyogó trollok meg majd elmaradnak ;)

Péklapát 2014.09.30. 22:26:38

"Sírsz, fosol, hugyozol" - az vesse Pistára az elsô követ, aki még egyiket se csinálta, nemhogy egyszerre:D

ommm 2014.09.30. 22:27:33

@1kutya: Nézd, hajtottam Elise-t versenypályán. Próbáltam Caymant ugyanúgy pályán. Most ezt egy ilyen flik-flakkoson. Ahhoz elég volt, hogy kialakuljon a véleményem. Az ég rám szakadt volna, ha nem ülök bele, csak mert mások mást mondtak. 4,5 alatt van százon és nagyon könnyű.

Bono92 2014.09.30. 22:30:27

@Flak: Te most tényleg ezen akadtál ki? Ha Te ezt alpárinak mondod, akkor a legcsúnyább szó ami eddig a szádat elhagyta, az maximum a "csudavinnéel" lehetett, és azonnal domestosszal öblíted ki a szádat. Egyrészt. Másrészt, az ilyen hangvételű posztok tökéletesen beleférnek a blog kultúrájába. A blog írás erről szól, hogy lazább hangvételű írásokat közöljünk. Nem vagy ezzel tisztában. Nem véletlenül a TC honlapjára került ez ki. Harmadrészt, nem ismered eléggé a TC szerkesztőséget, hogy tudd milyenek is Pistáék. Mindenki tudja, hogy ők ilyenek, Pista főleg, és ezért imádja őket mindenki. Negyedrészt, tuti nem éreztél ilyet, mint Pista, mert akkor a Te szádat is elhagyta volna hasonló mondat, hasonló autó után. Ötödrészt, ez egy poénos hangulató BLOG poszt (hangsúlyozom, blog, ahol az efféle - szerinted - trágár szavak is beleférnek), amin egy jót kellett volna nevetni. Ja, és majd elfelejtettem: az autóbuzi jelzőt azokra használják, akik élnek halnak az autókért, mindenük az autók. Karotta, Winkli, Pista is mondta már ezt magára. Te sajnos tényleg nem vagy az... Mert ha tudnád, akkor most nem akadtál volna ki Pistán, hanem lájkoltad volna ezt a posztot. Szép estét!

Birkabendo 2014.09.30. 23:01:39

Hogy jött ide Clarkson? A tv sorozatban dicsérték mint az állat és még direkt veszitett is ellene. Volt valami cikk amiben leszólta?

decompression 2014.09.30. 23:06:59

Hú de sok kis mimóza. :D Na kussoljatok, és irány a Minimax, ott nem mondanak olyat, hogy bazdmeg. :D

Flak 2014.09.30. 23:41:49

@Bono92: Nem tudom miért személyeskedsz, és vetítesz ki rám olyat, ami csak a fejedben létezik. Maradjunk annyiban, hogy nem ismerjük egymást és ez így van jól. Én leírtam a véleményemet kultúráltan, te is a magad módján. Szép estét neked is, "autóbuzi"! :D :D

Lacko68 2014.10.01. 00:11:00

Akkó most klárksszon bekaphatja,ha jól értettem!

ommm 2014.10.01. 00:20:34

@Birkabendo: Csik mondta a telefonba, hogy az öreg nem szerette... neki válaszoltam.

internal_combustion 2014.10.01. 01:30:57

@Flak: helyesen: "kulturált" Csak, hogy én is belekössek valamibe itt a kultúráért vívott harcotok tűzvonalában :)

Szabo T 2014.10.01. 02:05:15

@ommm: Ha van egy orad: Road and Track 2014 Best Driver's Car (4C is van benne)

www.youtube.com/watch?v=vg1fY1fVYNk

outtatime 2014.10.01. 04:35:35

Előrebocsátanám, szeretem a szép beszédet, a szép írást és a helyes írást (a gondolat ünneplő ruhája ugye).
És mégis, mennyivel jobb volt ez, mintha azt akarta volna elhitetni az emberrel, hogy Csikós úrral egy privatim lefolytatott telefonbeszélgetésben is úgy beszélnek, mintha a lordok házából átvonultak volna a klubba, valami viszki-szivar és csevelyre.
Emberből vannak mindketten, és rúgja meg a macska, nekem bejött. :)

chrissv 2014.10.01. 06:29:26

@ommm: Azok az idők sajnos már elmúltak amikor Chris Harris egyszem GoProval sokat mondott el az autóról. Különben nem kérnének pénzt a DRIVE+ért hogy fenntartsák magukat. Amit részben megértek, részben nem, de ez itt most offtopic.
Viszont megragadnám az alkalmat és azt kérném/tanácsolnám, hogy nyugodtan kezdjetek el ti is GoProt használni és egyszemélyes teszteket tartani. És kifejteni a 4C-ről a szimpátiád pl. így:
www.youtube.com/watch?v=zWV6TWsNqlw&feature=youtu.be&a

GGG54 2014.10.01. 07:26:07

Semmi gond ezzel, szerintem 100-bol 98 ember igy beszel kotetlen modon.
JC pedig nem vmi szent, akit ne lehetne kritizalni, neki az elmult evekben minimum 5000 kcm, 8 henger, 100.000 GBP-es srcedula kell, hogy jonak tartson egy autot.

novothauto · http://novothauto.hu 2014.10.01. 07:44:24

"
- Zsolt? Szervusz kérlek, István vagyok.
- Szervusz István, parancsolj!
- Nem tartalak fel?
- Nem-nem, mondjad nyugodtan, tíz óra van, mindjárt teázom.
- Oh' ezt elfelejtettem, bocsáss meg kérlek!
- Semmi baj, most forr a víz, addig mondhatod.
- Hát akkor szaporára fogom. Képzeld, éppen egy középmotoros
Alfát teszteltem. Tényleg nem tartalak fel?
- István, hát ez fantasztikus!
- Szóval, csak azt szerettem volna mondani, hogy a teremburáját neki, ezt jól összehozták!
- Bocsáss meg kérlek, kész a tea.
- Rendben, szervusz!
- ..."

Elnézést, de akinek egy "beszarsz, behugyozol" kiveri a biztosítékot úgy, hogy előre figyelmeztették...
...hát az biztos nem dobott fel egy nőt sem életében a konyhaasztalra, s szúrta át fasszal a konyakszínű harisnyáját.

Sonko 2014.10.01. 07:54:40

Kedves István, kedves Totalcar, barátaim, magyarok!

Mélységesen felháborít, elkeserít, és bánattal tölti el a szívemet, hogy ilyesféle alpári, a hagyományos magyar, és totalcar értékekkel mélységesen szembemenő, mély hatású, szívonaltalan bulvárszenny megjelenhetett ezen a már-már klasszikusként emlegetett, patinás weboldalon.

Régen minden jobb volt, klasszikusainkhoz méltó szóvirágokkal jellemzett, átgondolt elemzések készültek az utakon futó autómobilokról, és ha néha egy-egy országúti indulatból elkövetett kiszólás megesett, akkor is a stáb napokig szőrcsuhában, önnön hátát véresre korbácsolva vezekelt penitenciaként, hogy a Tisztelt Olvasóközönség érzéseinek megbántásáért valami mód bűnbocsánatot nyerjen.

Úgy látszik, manapság már semmi sem szent. Mi lesz így a gyermekeinkkel, hogy ezt kell látniuk?

István, gondolj a gyermekekre!

Ezért tart itt az ország!

novothauto · http://novothauto.hu 2014.10.01. 07:56:31

Éppen azt akartam mondani, hogy ennyire disztingváltnak még nem láttam a Pistát :)

novothauto · http://novothauto.hu 2014.10.01. 07:59:46

@Sonko: Kicsit fel lett fújva ez az egész.

"István, gondolj a gyermekekre!"

Nem láttam még gyereket olyan szépen beszélni, mint ahogyan a Pista kisfia beszél.

Komolyan.

szeri13 2014.10.01. 08:03:49

@Sonko: anyám borogass...
feltunt neked a 18as karika mielott rakattintottál?

UI: melyik ország? mert abban sem vagyok biztos hogy Pista magyar allampolgár :)

Sonko 2014.10.01. 08:11:29

@novothauto: @szeri13: Látom a /s taget oda kellett volna írnom :)

protézisesh 2014.10.01. 08:35:12

@Flak: @neménvagyok: meg a többiek, akiknek itt sír a szája. Remélem ti ugyanazok a köcsögok vagytok, akik azon polemizálnak, hogy Amerika mennyire álszent-álprűd módon viselkedik. És gondolom ti vagytok azok, akik a "hijjnye" és az "irgumburgum" szavakat írták a trágárság címszó alá a saját szótárukba.

V12 Power 2014.10.01. 08:39:09

@ommm: Ez mindenesetre megnyugtato. Ha mar a 4hengeresek hangjanal tartunk, azt meg tudod mondani, hogy miert van az, hogy motorkerekpar-motoroknak eszmeletlen jo hangot tudnak csinalni mar 600 köbcentiböl is, alapjaraton is, alacsony fordulaton is, autoknal ez miert nem megy?

zigizagi 2014.10.01. 09:02:03

Nem szeretnek fikazni, de nulla penzbol is lehetett volna egy picit otletesebb teaser videot csinalni. ez a beszarsz befosol duma tenyleg gaz, foleg hogy kicsit mesterkelt az egesz.
De ez az en velemenyem.

a teszt remeljuk ennel kicsit otletesebb lesz.

2014.10.01. 10:05:04

nem vagyok a l'art pour l'art káromkodás barátja, itt is elég erőltetettnek éreztem.

De:

Ott volt a figyelmeztetés, az előre bocsánatkérés, a 18-as karika. Aki ezek után megnyitotta a videót, majd itt elkezd sápítozni, azt tényleg nem értem.

Facel Vega 2014.10.01. 10:06:35

Többekkel ellentétben én értem a lényeget és azt is, hogy az egymondatosnál bővebb értékelés is várható a közeljövőben. Meg azt is, hogy Clarkson egy dagadt, vén buzi, aki leginkább a grand turismókban érzi magát otthon. Hatvan évese, dagadt, vén buziként nyilván én is így leszek vele. (azért a bolíviai halálutas-, vagy a vietnami motoros filmjeik, vagy a Raikönnenes interjú zseniálisak).

Mellesleg abban igaza van az olvasóknak, hogy TC-ben is egyre több a póz, az önfuttató jópofáskodás és a manír, ami nem baj, ha megvan az egyensúly a vicceskedés, az egó és a tartalom között. Ezt Karotta tökéletesen tudja - és Orosz dr. talán még nála is jobban tudta (stílus, tartalom, egyéniség, humor, csaknem irodalmi szintű nyelvi kifejezőkészség). Néha kérdezzétek meg őket - ha már sajnálatosan így leszoktak az autós újságírásról!

MilitaryPolice 2014.10.01. 10:08:28

Tizenéve szinte minden nap ránézek a TC-ra, ezért a tendenciákat érzem, látom. Voltam én is apaautóját fingató, majd boyracer, aztán élérerakó kispolgár, most családapa vagyok családi autóval. Végig autóbuzi és ezen írás kapcsán jöttem rá, hogy az autóbuziságom is változott. Régen bejött volna ez az "egyszerűbb" stílus, ma már zavar engem is. Más tetszett akkor és más tetszik most. Csak azt akartam mondani, hogy sejtem, nehéz lehet egyszerre mindenkinek megfelelni. De lehetne rá törekedni! A TC-ban van valami plusz amire lehetne, lehetett volna építeni. Igenis szemléletet kellene formálni, tanítani kéne! Tenni ezt úgy, hogy mind a tartalom mind a stílus magas színvonalon álljon. Neveljetek és fogjatok össze egy autóbuzi réteget akik jó értelemben vett őrültek, remek idióták, akik ugyanakkor jól és biztonságosan vezetnek, értik azt amiről beszélnek. Olyanokat akik nem vezetnek részegen, bekötik magukat, két kézzel fogják azt a k.... kormányt, és ha nem kell nem füstölnek feleslegesen hanem ráülnek a bicajra. Tegyétek oda magatokat, írjatok tartalmasan, helyesen, igényes stílusban! Megéri! Hajrá!

rusky 2014.10.01. 10:25:25

Hát igen....egyre egyszerűbbek az "újságírók"!!!

grigorij 2014.10.01. 11:41:27

Jó lett volna sok éve úgy újságot írni, hogy csak megemlítjük: Kurva jó vagy Rohadt szar...
Én most inkább az autóra lennék kíváncsi...

Csé 2014.10.01. 11:44:54

Előre is bocsánat, de szánt szándékkal igyekszem megsérteni azokat a karót nyelt kúltúrsznob faszokat, akik itt kikelnek Pista igazi autóbuzi megnyilvánulásán, amit mindenki pontosan úgy ért, ahogy kell. Aki meg nem, az direkt módon "na most megmutatom nekik pfejj" felkiáltással népnevelni kezd. Se a hely sem az időpont nem alkalmas, sőt. Aki igenis imádja a benzin szagát, az visító gumi és üvöltő motor hangját, az erre a három szóra mosolyogva fogja azt gondolni, igen, ez a kocsi aztán valami lehet.
Nézzetek magatokba, hogy hol is kéne ilyen kikelt magasztos szöveget tolni, de mondok egy példát: Iskola, esetleg a Hyde park, ott még pódiumot is kaptok hozzá, aztán a közönség eldönti, vagy röhög rajtatok, vagy...
Itt a közönség nagy része csóválja a fejét rátok...

Hajrá Pista! ;)

grigorij 2014.10.01. 11:48:32

De látom, sokakat "bosszant" a stílus, gyakorlatilag
1. a blognak olyan a stílusa, amilyet ők jónak tartanak, aztán van aki idelátogat, van aki nem.
2. jó lenne különbséget tenni az újságírás és a bloggerkedés, a netes publikálás között! Utóbbi - bulvárcélból - szándékosan alpári, klikkvadász, az előbbit meg ne keressük, annak szakmai és emberi feltételei vannak.
3. A TC és mellékszálai mára a legmélyebb stílusfekáliába züllöttek, a címeket vizsgálva, a írások szóhasználatát nézve az a menő, ha valami tapló, bunkó, állat, mocskos stb. A TC "fiataljai" azt vallják, hogy ez a stílus ma a menő az autóbuzik között. Ami persze nem igaz, ez egy emberhalmaznál menő, de ismétlem, ez az ő saját dolguk! Ha a bunkóság a menő, hát bunkóskodjanak.
4. Ami viszont már fájóan bántó, az a TC tévéműsorának mélyrepülése! A két figura valamikori humoros eredetisége mára a győzikés magamutogatássá változott. A TopGear koppintása meg beteges, mert ahhoz humor, tartalom is társul, lássuk be a TC-klón annyira áll távol a TG-től, mint az ATV-s Vakkomondor műsor humora a Monty Python csoporttól...
De a lényeg, ha ez a csapat ma a alpáriságot tekinti alapnak - joguk van hozzá, ez nem az olvasót minősíti, és hát ettől egyik kolléga sem lesz több, menőbb, profibb stb. De hát itt a klikk számít!
Én tahó maradi vagyok, engem a 4C mint autó érdekel...

grigorij 2014.10.01. 12:01:00

@Csé: Igazad van!
Csak egyet felejtesz el, hogy ez még azért az Index, egy piacvezető portál, a TC és többi része ITT jelenik meg!
Ha elfogadjuk, hogy az a menő, ha egy élvezetes tesztvezetésre a kurvajó, meg baszarok meg hasonlók esnek ki az ember száján, akkor csak abban kellene megegyezni, hogy ez hol elfogadott?
Mert zárt körben bármikor!
De ha valaki "újságíró" és ezt hivatalból, munkaként teszi, akkor tartozik egy alapvető etikai dologgal.
Nem a kurvajó meg a beszarok zavar, hanem hogy már egyetlen cikk sem a szakmáról szól, hanem az öncélú trendi suttyóskodásról.
Mondom, nem vagyok prűd, sőt nálam kevesebben káromkodnak kevesebbet és randábbat, de egy üzleti tárgyaláson nem teszem! Ha egy hölggyel beszélek egy üzletben - nem teszem!
Ha kell, kiüvöltök az autó ablakán, mint a régi kocsisok!
Tehát nincs itt baj, akinek magasabb az értékrendje, kevesebbet jár ide!
Én már régen hiányolom a régi, szakmai jellegű írásokat, helyettük kapom a munkatársak performanszait.
Azt viszont meghagyom a családjuknak...
Szóval nem a 4C videó stílusa a baj, az rendben is lehet, csak kicsit SOK ebből ma a TC vonalán.
Ez ma nem szakportál, nem autós blog, hanem olyan, mint amikor a nepperek traccsolnak egy lehúzás után! A stílus ma inkább az 1 bites taxisok véleménycseréjére hajaz...
Tehát csak nyugodtan, de azért ne a "tisztákat" köpködjék már le a belőttek!

grigorij 2014.10.01. 12:08:56

@protézisesh: Látod, erről beszélek!
De a válasz legyen a Te stílusodban:
Mi a faszról ugatsz?
Mit kevered ide "Amerikát" meg a többit? Jön a libsizés is?
Kiscsávó, tanul meg olvasni!
A kritizálók TÖBBSÉGEN nem a beszaráson háborog, hanem az öncélú, az eredeti TC stílusától idegen, ál-rendi, kamu-modern indexes, újpéteres, szilylacis megélhetési provokatív stíluson!
Amikor már nem egy autós/motoros szakmai információ, tapasztalat átadása a cél, hanem x meg y kolléga magamutogató, egymással vetélkedő TRENDI magamutogatás!
Érted, kis fafejem?
Van akit az autó érdekli, van aki OMMM-ra veri a brét!
Utóbbit át kell vinni a mélyalpári Velvetre és itt maradhatna a szakma!
Azért csávókán a többség nem szipózó autónepper!
Élnek köztünk keskenyvágányú vasutasok is!
(A többiektől elnézést kérek!)

Conan The Librarian 2014.10.01. 12:13:58

Pista sokalt puhult. Erosebbre szamitottam.

2014.10.01. 12:19:00

@grigorij: ha már az Index szóba került: ott sokkal gyakrabban hoznak le a címlapon sokkal alpáribb és sokkal indokolatlanabb káromkodásokat, obszcén szavakat, úgy, hogy aki megnyitja, egyből ezt kapja a képébe.

Ehhez képest itt kapott mindenki három csúnya szót, figyelmeztetéssel, elrejtve, vagyis véletlenül sem hallhattad, csak, ha elindítottad a videót.
Ha egy pornófilmet elindítasz, utána felháborodsz, hogy "úristen, ebben dugnak"?

Szóval elég erősen műbalhé, és álságos felháborodás, amit itt látunk.

megint 2014.10.01. 12:27:59

Én nem omm-et küldtem volna erre a tesztre, nincs vele semmi baj, csak a maseros teszt után esélyes most is egy mesterséges térdre borulást láthatunk(ami után érdekes volt látni Karotta/Winkler arcát a kommentálás során. Ha már nem tartja sokra szakmailag a TG-t(én sem), akkor nem azt kéne utánozni. Karottát, Winklert kéne megkérdezni, hogy régen hogyan ment ez, ők tudták a kettőt kitűnően kombinálni. Egyébként pl a lexusos(olajsejk) omm-es teszt kifejezetten tetszett, sokat nevettem és közben sok infóhoz is lehetett jutni, mindezt úgy, hogy teljesen természetesnek, lazának tűnt az egész semmi mesterséges erőlködés.

Csé 2014.10.01. 12:29:50

@grigorij: Azért az Index már egy ömlesztett valami, olyan blogokkal a főoldalon, amit látva szerintem a főombudsman és egyéb médiaellenőrző szervek elkorcsosult vezetői stb. is csak tapsikolnak/sikoltoznak. Mint írták, ne higyjük már azt, hogy ez az Élet és Irodalom! Nem mellesleg sem a rendes tesztes/híres részen, sem a tv műsorban nem emlékszem obszcén megnyilvánulásra. Az, hogy a stílus változik, az idő hozadéka, van akinek tetszik, van akinek nem. Én se nézem jó szemmel a mai átlagműsorokat, mint a budapest meg a savanyúélet, de még a konyhafőnök egy-egy részén és szereplőjén is ki tudok akadni, mégsem csinálok felkelést a dologból, csak rázom a fejem, hogy valami nagyon kezd elcsesződni a világban.
Ez a 3 szó nem ezt tükrözi, hanem hogy Pista még mindig tud gyermeki lélekkel felnőttesebb szavak használatával rajongani valamiért, ami számomra inkább becsülendő és irigylendő, mint hogy kést ragadjak és rázzam az öklöm.
Öncélú suttyóskodás szerintem a fentebb említett 2 műsor, na ott suttyó parasztok vannak mutogatna nulla iq-val és az a divat, ha kiabál-káromkodik-verekszik-félrekúr-berúgmintacsacsi.

T54-44 2014.10.01. 13:11:15

@Sonko: Ez jó volt! :) Először nekem sem esett le az irónia a többi álszent papolás miatt. De mondjuk azokon is jót lehet röhögni

protézisesh 2014.10.01. 14:38:07

@grigorij: azt bazmeg (csak neked, a stílushűség miatt), hogy a sok álszent majom itt osztja az észt, hogy a Pista mennyire csúnyán beszél, és az ilyen hogy jelenhet meg egyáltalán... Pont olyanok vagytok (figyelj, így jön ide Amerika!), mint azok a f@szkalapok, akik szülői szervezetek mögé bújva küzdenek, hogy egy mellbimbó meg ne jelenhessen a képernyőn, miközben élőben mutathatja a CNN, hogy a zsaruk kilyukasztják a csokicsávót.

Na ugyanilyenek vagytok, kedves önkéntes erkölccsőszök: sír a szátok, hogy a Pista 3 velős szóban összefoglalta, mennyire kurvajó az autó. Ti sosem bazmegeltek? Soha nem káromkodtok? Soha nem csúszott ki a szátokon, hogy "asztakurva"? Nem hát, mert amikor AUTÓS témákról van szó, akkor nem tudtok hozzászólni, hallgattok, mint hal a szatyorban.

Most meg, hogy valahol volt egy címlapi 18+os link, egyből idetaláltatok, aztán fossátok az észt a szép beszédről, meg a világvégéről. Az érdekes az, hogy a nicketek kurvára nem ismerős, vagyis a benzinszagú témák titeket nem érdekelnek, ti nettó a balhé miatt jöttetek, trollkodni. Faszkalapok.

butschq 2014.10.01. 14:51:47

Szerintem a többség nagyon el van tévedve itt.

Gyerekek, azért nem kellene mindent komolyan venni, néha fel lehetne fogni az életet lazábban is, nem itt görcsölni ilyen felesleges dolgokon.

Talán az élet is szebbé változna.

Vagy el lehet húzni a brébe élet és irodalmat olvasgatni.

Végezetül egy szép verset szeretnék mondani, amit még régebben tanultam, tőlem idősebb és bölcsebb emberektől:

Megmondtam b@zd meg, ne b@zd meg b@zd meg.
Megb@asztad b@zd meg, most már b@szhatod b@zdmeg.

Kovi90 2014.10.01. 16:47:29

Látom rohadt sok időtök van ekéző beszólásokat gyártani. 18-as karikával gondolhatná a kedves olvasó, hogy nem az angol Királynő fog liliomágyba fektetett autóról beszélni.

It's ME! 2014.10.01. 20:41:51

Régen ilyen bezzeg nemvót, azt a rézfánfütyülőjét! MINDEN jobbvót! Ez a poszt is jobbvót. :P

Speedman 2014.10.01. 21:23:23

Élmény alapú társadalmunkban már mindent valami meghökkentően kell bejelenteni, akár valami (egyeseknek) jól hangzó "ízes" szóhasználat kíséretében, hogy pár másodpercig odafigyeljenek a speciálisan exkluzív újdonságra.
És ez nem egy teszt közbeni megnyilvánulás (ami még esetleg érthető is lenne), hanem egy előre megkoreografált felvétel.
Ezért nekem sem tetszik ez a fajta figyelemfelkeltés.

Attila Kópiás 2014.10.01. 23:16:17

Igaz 8C alapokon, meg gondolom sokan ismeritek is... Nem vagyok olasz autó fan, sőt... De ebbe a hangba nem tudok belekötni: www.youtube.com/watch?v=IcvruhYk0po&feature=share

:D

ommm 2014.10.01. 23:57:15

@V12 Power: Ezernyi oka lehet, teljesen más a kipufogórendszer, maga a motor más fordulatszámon dolgozik, kicsit a hengerek, járnak ide motortervező mérnökök, hátha pontosan tudják...

ommm 2014.10.02. 00:03:31

@grigorij: "Nem a kurvajó meg a beszarok zavar, hanem hogy már egyetlen cikk sem a szakmáról szól, hanem az öncélú trendi suttyóskodásról."

Mutass kettőt, mutatok tizenkettőt, ami ellenben igen.
Kettős mérce vagy csak azt akarod láttatni, amit szeretnél?

ommm 2014.10.02. 00:15:07

@megint: Nézd, nem vagyunk egyformák. Én kipróbáltam, vezettem, volt összehasonlítási alapom és - természetesen - az emóciók és a számok-tények alapján véleményt alkottam.
Hogy éppen Winkli vagy Karotta nem ért velem egyet vagy túlzónak találja? Legyen, az ő dolguk, majd ha kipróbálják, akkor nyilván bennük is kialakul egy vélemény. Ami vagy egyezik az enyémmel, vagy nem.
A 4C tipikusan az az autó, amelyről már legalább három éve tudunk MINDENT, amit tudni lehet. Kézben fogtuk a szénszálas teknőjét, amikor még egy példány sem volt belőle, beszéltünk az emberekkel, akik kitalálták, végigkövettük az egész sztorit... Réges-régen jelennek meg róla tesztek, írások és összehasonlítók. És soha, sehol, senki nem alkot róla egyértelműen negatív véleményt. Nézd meg, mi az, hogyan épül fel és miből készült.
Aztán képzeld el, hogy ez minden bizonnyal vacak és pocsék...

Te így állnál hozzá?

Vagy úgy, hogy a Lotus Elise és a Cayman után van némi fogalmad arról, mit tud jelenleg ez a kategória és kíváncsi vagy, hogy a kettő között hová teszed a 4C-t...
Ugye?
És a fejedben megszületik egy sorrend, ami arra jó, hogy tudd, a saját értékrended alapján hová rakod. De ez nem jelenti azt, hogy a három közül az egyik remek, a másik jó, a harmadik meg elmegy. Nem, mert valójában mindhárom zseniális és bármelyikért odaadnám a fél karod.

Na, ha ez megy, ha rákészültél, utánaolvastál, tudod, milyen a másik és amíg a többiek ebédelnek, te meg az autó alatt fekszel, hogy megértsd a hátsó MacPhersont, akkor majd lesz egy véleményed neked is, ahogy nekem. Nem hinném, hogy be kell mutatnod a kemény munkát nekem.

Amúgy meg:
www.youtube.com/watch?v=5RAQXg0IdfI

internal_combustion 2014.10.02. 02:19:40

@ommm: nem akarom elhinni, hogy egy olyan autó kapcsán, mint a 4c sikerült a kedves embereknek 100 kommentet legyártaniuk a csúnya beszéd káros hatásairól. Na mindegy, hátha lezizzennek erről, azért kérdezném (meg azért is mert amúgy érdekel), milyen a kormánya? Ha jól tudom nincs benne szervó. Valóban annyival jobb így, hogy megérje a szervó nélküli kínlódást a mindennapokban (már amennyire ezt bárki is használja a mindennapokban). Nem nyervogok a szervótlanság miatt, két szervótlan autóm is van, de tudom, hogy parkolni például utálok velük :)

ommm 2014.10.03. 17:37:39

@internal_combustion: Az én autómban sincs és parkolni vele rossz. De amikor egy pöccentésre mozdul és _tényleg_ jó az áttétele, direkt, mint egy Tyson-horog, akkor mit sem számít az, hogy majd alkarból állok be a ház elé.
Annak szokatlan, aki régen vezetett szervó nélkül, mert csak nagy a kerék rajta, amúgy meg... na majd elolvasod :)

outtatime 2014.10.03. 19:41:14

18-as karika, kattintottál, jött a vulgár?
(a.k.a.)
kurvának álltál és megbasztak?

és Neked áll feljebb?
lol
nem értem a fennakadást
süti beállítások módosítása