Kedvenc autóőrült bloggereim hogy-hogy nem pontosan olyan négyzsámolyos mérőpadon mérte meg az új M3 saját tömegét (teletankolva, kerámiafékek nélkül), mint amilyet mi is kaptunk Karottától a kisdízel-fogyasztásteszthez. 1615 kilót mértek. A BMW hivatalos adata 1595/1635 kiló. Na, a korrektség már jó jel. Várom már a nemzetközi menetpróbát.
Megmérték az új BMW M3-ast
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ChPh 2014.04.23. 12:46:23
ChPh 2014.04.23. 13:55:06
Szóval ha ki lenne írva, hogy ez font, akkor nem nyaltam volna be, de hát így jártam (nem, nem az anyátokkal :D)
Palex 2014.04.23. 14:16:00
Remélem tényleg rámennek a tömegcsökkentésre a jövőben, ahogy a nemrég megjelent riportban nyilatkozott az M GMBH vezetője (ha jól emlékszem, ő volt).
Shadowbull 2014.04.23. 14:19:51
mar ebben is ramentek. nem veletlenul lett jelentosen konnyebb mint az elodje.
Johhnyz 2014.04.23. 14:26:18
newneo 2014.04.23. 14:30:01
madbalee 2014.04.23. 14:51:23
Amúgy a sok kilófetisisztának meg biztos van valami könnyebb mai verda MX-5, GT86
Palex 2014.04.23. 14:58:01
Bár amennyire én tudom, az egy elég könnyű V8-asnak számított.
Egyébként meg attól, hogy más modell sem könnyű, nem jelenti azt, hogy akkor ez jó.
Izzadjanak csak a mérnökök, és csökkentsék le a következő modellt legalább 1,5 tonnára. Erősödnie tök felesleges már, mert mi értelme? Ellenben gyorsabb, és élvezetesebb lesz, ha könnyül közben.
Palex 2014.04.23. 14:59:08
Senki nem mondta, hogy az rendben van.
De ebből is látszik, hogy az átlag embert ez mennyire érdekli, mert szépen fogy ennek ellenére.
Shadowbull 2014.04.23. 15:07:35
"Egyébként meg attól, hogy más modell sem könnyű, nem jelenti azt, hogy akkor ez jó."
a versenytarsakkal erdemes barmilyen osszehasonlitast is tenni. Az adja meg a kereteket, amiben ez az auto jatszik.
Nyilvan lehetne szenszalas egyedi kasznit meg egyeb hightech cuccokat hasznalni + kivagni az autobol az osszes extrat, radiot, klimat, stb. csak azt senki sem akarna megvenni, es ha akarna is, akkor sem tudna mert olyan kurva draga lenne.
Johhnyz 2014.04.23. 15:16:41
Mert ugye 15 éve 3 évig mi gyártottuk az F Astrát, és ezzel kiérdemelte az örökös "mi autónk" titulust a Suzuki után.
Az új M3-ast benéztem, persze ez már 6 hengeres turbó, nem V8.
Palex 2014.04.23. 15:17:20
M3-as meg azért ennyivel, mivel a V8-at elhagyták, nemde?
Mondjuk a 3-as Bömös általában mindig a legkönnyebb középkategóriás modellek között volt/van.
Az új A4-est ígérik jelentősen könnyebbnek majd, meg a Jaguar új próbálkozását, de ezek még a jövő zenéi, majd kiderül, mi igaz belőle.
Shadowbull 2014.04.23. 15:19:13
Messze nem. A motor szerintem nem is konnyebb, vagy ha igen csak minimalisan.
Palex 2014.04.23. 15:21:08
Mert ez utóbbi esetében meg is van a különbség nagy része :)
helyközi ember 2014.04.23. 15:25:28
Shadowbull 2014.04.23. 15:25:30
helyközi ember 2014.04.23. 15:26:56
TaaT 2014.04.23. 15:29:58
a_tesz 2014.04.23. 16:44:22
nikarágja 2014.04.23. 17:10:39
ZáchDani 2014.04.23. 17:19:56
nikarágja 2014.04.23. 19:21:15
nikarágja 2014.04.23. 19:30:32
Shadowbull 2014.04.24. 06:48:06
www.bimmertoday.de/2014/04/23/bmw-s55-motor-details-m3-f80-m4-f82-f83-biturbo-r6/