Már csak a fluxuskondenzátor hiányzik!

  2014. április 03. - Koncz János Címkék: delorean felújítás

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Már csak a fluxuskondenzátor hiányzik!
2014-04-03 14:18:11

Jelentem, elkészült. Három és fél év után roncsaiból újjáépült Botond barátom (a Totalcar-közösség

Jól mondta Buddha: az élet szenvedés
2014-03-28 17:12:16

Éjfél lehetett, amikor úgy az ezredik kanyar után felültem a sötét alvósbuszon a fogorvosi székemből, hogy

KRESZ nincs, csak a csodás nők
2013-04-04 15:12:09

A karibi szigetvilág egyik legnépesebb államában, a Dominikai Köztársaságban, a gyönyörű tengerpartok, az

Na, ez már nem megy terepre!
2012-09-03 15:22:26

Kész a kübelesített Tramp, jelentem. Több munkát tettünk bele, mint terveztük, de kevesebbet, mint kellett

Jelentem, elkészült. Három és fél év után roncsaiból újjáépült Botond barátom (a Totalcar-közösség Bopatja) DeLorean DMC-12-es kupéja. Három és fél év – ez tényleg időutazás volt, Marty McFly a Dokival a mozifilmben letudta volna fél perc alatt, de a valódi világban lassabban mennek a dolgok.

01
Láttunk már jobb állapotú veteránalapot. Igaz, rosszabbat is

Így utólag már bevallhatom: amikor megláttam a lepusztult, többféle módon meggyalázott, elhanyagolt kétülésest, megfordult a fejemben, hogy ebből soha nem lesz már rendes autó. Miközben persze tudtam, hogy lesz, mert Bopat, amellett, hogy nagy álmodozó, keményfejű, makacs ember is, és amit a fejébe vesz, azt meg is valósítja.

03
A karosszéria szétbontása Besztercebányán

Az Amerikából érkezett, ebay-en vásárolt rom némi bontás után Miskolcra, a Flamin’ Garage-ba került, akik profik a V8-as amerikai vasak restaurálásában. Viszont ez volt az első DeLo, amit közelről láttak, és a Lotus-vázas, Renault-motoros, rozsdamentes acélburkolatú, Italdesign-formatervű időgép eléggé erősen kilóg a klasszikus USA-stílusból. Ebből egyenesen következik, hogy az átlagosnál is több szopás kísérte a melót, minden részegységről kiderült, hogy nagyjából kuka. Fénypostával száguldottak a megrendelések a hollandiai raktárba, újabb és újabb alkatrészek után kellett vadászni a neten, sok idő elment a várakozással. Különösen a motor izzasztotta meg a csapatot, ha egy hibát kijavítottak, máris felbukkant a következő. A szerelő azt mondta: soha többé nem akar ilyen motort nemhogy javítani, de látni se. Amikor a motor végre elfogadtatóan járt, kiderült, hogy dadog az automata sebességváltó: illetve, mint ahogy az várható volt, nem hűt a légkondi.

07
A bontás a Flamin' Garage műhelyében folytatódott

Botond eleinte türelmes volt, aztán egyre feszültebb, a végén már naponta mentek Besztercebánya és Miskolc között a mailek és sms-ek, majd a nyomásgyakorlás fokozására a telefonok. Aztán egyszer csak eljött a nagy nap, átvenni a kész autót. Azaz hogy mégse, mert még egy utolsó hibalista született, majd újabb látogatás március végén, újabb próbautakkal, és a nap végén a lapos, szögletes orr a Felvidék felé fordult. Miközben a klinikai halálból visszahozott gép a kanyargós utakat járta, többen is térden állva imádkoztak: mindenekelőtt a Flamin’ főnöke, Manóka, és emberei, aztán például én, a főkibic. Egy újjáépített autónál még bármikor történhetnek kisebb-nagyobb műszaki hibák. Elég, ha eldurran egy vízcső, és máris lehet az út szélén szentségelve szerelni. De, hála a gondos munkának, ezúttal nem adódott semmi probléma, John DeLorean gyermeke simán hazagurult a műhelytől 200 kilométerre levő garázsba.

09
Ilyen volt...

Az autó egyébként meglepett, kevésbé intenzív élményre számítottam, mint amit a rövid miskolci próbaúton kaptam. A motort sikerül jól behangolni, most egészen dinamikusan gyorsít, a járása sima, a kormányzás direkt, az úttartás remek, a váltó simán kapcsolgat – a kilátás meg olyan, amilyen egy ennyire lapos utastérből lenni tud. Orrmotoros kocsikhoz szokott emberként külön móka, hogy a motor a tarkómtól párhúsz centire morog.

15
Szárnyasjószág

Botond a forgalomba helyezést intézi jelenleg, azután, a vezetési stílusát ismerve megint lehet majd izgulni egy kicsit. A Nissan Z350-ese szó nélkül tűri, ha a hátát habosra korbácsolják, de érdekes kérdés, hogyan viseli a sarkantyúzást a gyártás első évéből, 1981-ből származó, 33 éves autó. Mert ha például valaki átszól neki egy piros lámpánál: -Nyuszi vagy, McFly? – nos, ott kő kövön nem marad…

Korábbi posztjaink a restaurálásról:

http://belsoseg.blog.hu/2010/11/06/elore_a_multba_egy_delorean_feltamasztasa

http://belsoseg.blog.hu/2011/02/13/delorean_harc_az_elemekkel

http://belsoseg.blog.hu/2011/06/17/idoutazas_nyolcvan_deloreannel

http://belsoseg.blog.hu/2011/12/10/mutoasztalon_a_mult_es_a_jovo





A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr815891701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2014.04.03. 14:31:10

Kívánom, hogy legyen benne sok öröme!

Lomha 8V 2014.04.03. 14:39:57

Gratulálok, igazi kultikus darab született újjá! Kívánom, hogy sok-sok problémamentes időutazás legyen vele.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.04.03. 14:50:23

Mission Complete. Kemény menet volt.

outlaw12 2014.04.03. 14:54:38

Sok sikert a használathoz!

dpdp 2014.04.03. 15:14:19

Nem DMC akart lenni az a DCM? Persze simán lehet hogy nem.

nico_baby 2014.04.03. 15:17:42

Gratulálok hozzá :)

Nesebar 2014.04.03. 15:21:54

mekkora oboa lehetett, édes Istenem...
de szép a vége, és ez a lényeg.

ajtofelfa 2014.04.03. 15:35:10

Elmondom, hogy az utolsó nap este Manóka az utolsó szépséghibát gondolta orvosolni, miszerint a kicsit lelógó sebességmérő bovdent felrögzíti az alvázra. Ehhez ki kellett fúrni egy lyukat, amibe benyom egy műanyag patentot. Na most a fúrást a tanktól távol ejtette meg, nehogy gond legyen, de sajnos ezen a helyen pedig a vízcső futott a túloldalon, ami simán ki is lyukadt. Szét kellett szedni, befoltoztatni az alucsövet, majd újra feltölteni hűtőfolyadékkal.

Na, ilyen volt az egész felújítás. MINDENNEL szívás volt, kivétel nélkül.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2014.04.03. 15:38:10

Még soha nem restauráltam autót, de ez általános ebben a szakmában?

"Botond eleinte türelmes volt, aztán egyre feszültebb, a végén már naponta mentek Besztercebánya és Miskolc között a mailek és sms-ek, majd a nyomásgyakorlás fokozására a telefonok."

Az itt - belsőségen - olvasott hasonló történetek után soha nem jutna eszembe Magyarországon bárkihez is autót vinni, ha egyszer.. De lehet tévedek, akkor bocs az érintettektől.

Tomato77 2014.04.03. 15:38:35

Gratula, jó dolog, ha egy ilyen kultikus autó megmenekül és új életet kezd.
Jövőre már repülni is fog tudni, hiszen 2015 lesz. :-) Ha így lesz, akkor kérek ajcsiba egy légdeszkát. :-)

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.04.03. 15:42:56

Sok szép utat vele! Most már csak az én Delómat kell gatyába rázni, és összehozzuk a négyes konvojt :)

okoskodó 2014.04.03. 15:49:49

Egy Hi-lux kellene mellé, azzal nincs ennyi nyíg.

HummeRC 2014.04.03. 16:00:43

Legyen sok öröme a gazdájának benne. Régen elhatároztam már, hogy egyszer nekem is lesz egy. :)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2014.04.03. 16:00:52

Lehet én emlékszem rosszul, de nem Peugeot a motor?

ceeee 2014.04.03. 16:05:21

Ez odab..z!!! Nyuszi vagy, McFly? Kész!!! A lényeg a hátramenet működjön!

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2014.04.03. 16:06:10

@Vajda Gábor (Gabor_V): Áhh, most olvasom: PVR motor, tehát Peugeot, Renault meg Volvo is.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.04.03. 16:07:04

Azért a WD-40 ott figyel a fényképen, hiába nah, anélkül nincs munka :D

Golf2GTD 2014.04.03. 16:41:11

Nagyon szép lett!! :)

3gb 2014.04.03. 16:50:59

A múltkor láttam valami műsorban, a delorean megálmodójának a történetét. A faszi valami fejes autóguru volt valamelyik nagy gyárnál, aztán úgy gondolta gurít egy nagyot. Megfűzte az angol kormányt, hogy húzzanak fel egy üzemet, mert ez nagy bolt lesz. Fel is húzták elkezdték gyártani a kocsikat, rohadt sokat rendeltek, de hamar kiderült, hogy hihetetlenül sz@r a konstrukció és sokan elég komolyan elkezdtek reklamálni, a vissza a jövőbe valamit javított a helyzeten, viszont a faszi kezdett tönkremenni és ekkor úgy gondolta egy kicsit mellévizekre evez, keres egy kis mellékest és belecsapott a kokóbizniszbe. A gond illetve a probléma ott kezdődött, hogy amikor átvette a kokainnal teli bőröndöt egy szállodai szobában, azt rögzítették, mert az eladók fbi ügynökök voltak. Eljárás indult ellene, de kiengedték, mert azt mondták, hogy nem járt el törvényesen az fbi. Nagy botrány lett ettől függetlenül, az angol kormány meg berágott és lebontották az üzemet, szóval minden példány egy kincs.

TaaT 2014.04.03. 17:05:50

Az amerikai "gyártás" amúgy hogy áll?

AttilaBeregi 2014.04.03. 17:08:05

szép lett, gratula! majd gurulj már el a Corvin-negyed felé valamikor a múlt héten :D

Sinistroll 2014.04.03. 17:20:09

"Mert ha például valaki átszól neki egy piros lámpánál: -Nyuszi vagy, MyFly? – nos, ott kő kövön nem marad…"

Ha-ha-ha! Szép a gép - vigyázz rá. Irigyellek :-)

Schütii 2014.04.03. 17:40:13

"A szerelő azt mondta: soha többé nem akar ilyen motort nemhogy javítani, de látni se."

Nem értem miért. Ezt már végigszopta, tanulópénz kifizetve, lett vele tapasztalat. Ha valaki ilyen autót akar restaurálni, vagy simán csak javíttatni, tudná hogy kihez forduljon. Nyilván meg is lehetne kérni most már az árát. De ha nem, hát nem. Mondjuk fékbetétet, meg olajat cserélni egyszerűbb.

Axel Torpedo 2014.04.03. 17:53:49

Nagyn szep lett.

Egy koltsegkimutatasra kivancsi lennek.

mihály nyilas 2014.04.03. 17:57:14

ejnye, ahelyett hogy megvetted volna Ed-től és Mike-tól... ők is csináltak ilyet... legalább nőtt volna a brit gazdaság..:-))

ajtofelfa 2014.04.03. 18:09:34

@Schütii: Pl. azért, mert most már tudja, hogy mennyit kellene kérnie érte, hogy megérje neki, és azt is tudja valószínűleg, hogy ezt az összeget senki sem fizetné ki.

Plumper 2014.04.03. 18:29:03

a világ 100 legrosszabb autója között ott van, keressetek rá, amerikai oldal

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.04.03. 18:42:48

Azt hittem középmotoros,de ez farmotoros mint egy Skoda..:-)

csodatévő dzsagodar 2014.04.03. 19:00:32

Csodaszépre sikerült, gratulálok.

Egyébként meg McFly, nem myFly.

Schütii 2014.04.03. 19:06:48

@ajtofelfa: Akkor is ökörség ilyet mondani, még poénból is. Ha tényleg nem akar "zsíros" munkákat, akkor mond egy szerinte szerénytelen összeget, aztán még az is lehet hogy valaki megadja.

Schütii 2014.04.03. 19:08:44

@Gyurma73: Vagy mint egy (igazi) Porsche. :)

errgerberger 2014.04.03. 19:10:27

Kurvanagy!
Légy szíves, vegyél egy Krups 223A kávédarálót és szereld fel a verda hátuljára Mr. Fusion felirattal!

Én biztos leszopnám magam, ha beállnál mellém így a pirosnál!

backtothefuture.wikia.com/wiki/Mr._Fusion

K.Jani 2014.04.03. 19:28:36

Nagyon vagany! Aztan ha husveti nyulnak neznek, ne hagyd magad!

K.Jani 2014.04.03. 19:31:12

Vagy zard le az ajtokat!

zolika59 2014.04.03. 19:37:28

Nagy dicsőség a tót rendszám.

leone007 2014.04.03. 19:51:28

@zolika59: hát ezzel meg mi bajod van?

EddieCivic4g 2014.04.03. 20:09:29

@zolika59: Jó hülye vagy te is, Szlovákiában milyen rendszáma legyen?

Dömijani 2014.04.03. 20:34:22

@gergo: 1. Az autójavítás általában sem versenyfeladat, nem biztos, hogy minden kör ugyanolyan és ugyanannyi idő alatt lehet lefutni. Öreg és ritka gépeken ez sokszorosan igaz.
2. Ha valaki ilyen autót vesz, ahhoz bizony vegyen sok-sok türelmet is. Ha jól értettem, nem azért nem készült el az autó, mert nem csinálták, hanem mert éppen hogy nagyon gondosan csinálták. Ha én restaurálnék autót valakinek bérben és állandóan ott lihegne a nyakamban, lehet, hogy visszaadnám neki: vigye máshová.
Összefoglalva: ne általánosítsunk, főleg pár mondatos leírás alapján ne!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.04.03. 20:34:30

@3gb: Hát ez bizony csak nagyon nagy vonalakban igaz gy ahogy leírtam. Akit érdekel az a blogomon elolvashatja az igazi történetet is. Az is elég csavaros.

És ismét mondom: Egyáltalán nem rossz autó. Voltak gyermekbetegségei, de ezeket kijavítva penge és megbízható cucc. Komolyan. Hat éve tesztelem hosszútávon is.

zolika59 2014.04.03. 20:43:24

@EddieCivic4g: Milyen ország területén van Szlovákia?

leone007 2014.04.03. 20:49:02

@zolika59: ez menyiben tartozik a témához?

alien576 2014.04.03. 20:49:25

@Schütii: ugyanez a motor volt a 760-asomban, nem egy erőművész, 90°-os felülvezérelt alu V6, 2 vezérműlánccal, a K-Jet minden nyűgével, szintén 4 sebességes automatával...
ha jó, nagyjából autózható, de nincs benne a bugi...

-Gyros- 2014.04.03. 20:58:58

Hihetetlen!! Gratulálok!! Sok Boldog Kilométert kívánok hozzá! :) Imádom ezt az autót, zseniális darab. Nekem is kell egy ilyen egyszer.

zolika59 2014.04.03. 21:08:53

@leone007: Pont mint a tót rendszám.

gyuri70 2014.04.03. 21:30:35

Zolika59, szerintem rossz oldalon vagy. Üdvözlet Dunaszerdahelyről.

EddieCivic4g 2014.04.03. 21:30:48

@zolika59: Lol, Szlovákia Szlovákia területén van...

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2014.04.03. 21:36:37

Milyen ország területén van Szlovákia?

ez gyönyörű ahogy felteszi ezt a kérdést..!
olyan okos vagy haver! de tényleg...

Rocko- 2014.04.03. 21:49:59

@Schütii: aztán ezek a szerelők mondanak nagy okosságokat, amiket a kocsmázás után az emberek körbehordoznak, mint véres kardot. ;)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 22:24:02

@zolika59: szlovak rendszam mert szlovak az auto is. Ez most nem adooptimalizalo szlovak rendszam.

Atarist 2014.04.03. 22:42:34

Vigyazz, nem menj 88 mph fole, mert meg visszamesz az idoben, oszt olyan lesz mint vot :).
Csak az irigyseg beszel am belolem.

]{udarauszkasz 2014.04.03. 22:44:24

Egy ilyet nekem is be kell szerezni vaze:) A parom igy is azt mondja az opelemre, hogy idogep, mert a sok radio-adovevotol sokszor nem lehet belole kilatni:) Beleepitenek mindenfelet, 220v csatlakozot, kulombozo antennakat, hangszoto, amivel ki lehet uvolteni az utra, specko dudat, ilyeneket, ugy lenne az igazi:)
Nem lenne eredeti, de legalabb az osszes muszer mukodne benne:)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.04. 00:06:26

@kenguru99: hiszen ha Dublinban lett volna akkor az ir kormany kellett volna adja a penzt, de mivel a brit kormany adta a penzt ezert az Egyesult Kiralysag teruleten levo, eszak irorszagi Belfastban volt a gyar.

Nekem is feltunt de ha mar mas trollkodik akkor beirom :)

@Rocko-: ...amiket aztan nem lehet majd megcafolni mert "tenyek".

"Milyen ország területén van Szlovákia?" :D fogos, ravasz kerdes de nem dolunk be! :D

jürgen baromartz 2014.04.04. 00:30:54

azért a DMC-k alap tuningkiegészítője, az előre bepakolt ültetőrugó neki sem ártana. még a kilátást is javítaná egy kicsit, talán.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.04.04. 06:55:16

Szép vas :) Ilyennel kimenni ma a forgalomna, elég durva lehet, kb. ötször feltűnőb bármelyik mai krumplinál :D

Schütii 2014.04.04. 07:28:43

@alien576: "Nincs benne a bugi"

Nem tudom mire célzol ezzel, de valószínűleg a mai DMC tulajok nem azért tartják, nem azért restauráltatják hogy legyen egy csapatós autójuk. A Trabantban se nagyon van bugi, de már egy jó ideje a szépeknek felfelé megy az áruk. Viszont azt mindenki meg tudja csinálni, nem kellenek hozzá specialisták, a DMC-hez meg igen, és már elég csak a K-jetronicra gondolni a többi "ínyencségen" felül.

Phteven 2014.04.04. 08:10:05

Sose értettem, hogy mi a buli abban, ha valaki vesz egy romot, aztán megcsinálTATja. Az autóépítésben pont az építés a legjobb móka. Persze ettől még maxi respect az autóért, a tulajdonosát biztosíthatom a sárga irigységemről, hisz egy gyerekkori álmomról van szó. ;-)

Kulmar 2014.04.04. 09:04:07

@errgerberger: arra mégy egy évet várni kell! egyelőre marad a plutónium

Rocko- 2014.04.04. 09:49:44

@Phteven: van aki nem szopni akar valamivel, hanem élvezni a használatát.

alien576 2014.04.04. 11:34:54

@Schütii: hát pont az amit mondassz, hogy egy viszonylag korszerűnek mondott motor volt, harmatos teljesítménnyel, és kezdetleges alrendszerekkel...
nem a csapatásra gondolok, csak ha sportautó, legyen sportos a karaktere...

Schütii 2014.04.04. 12:04:38

@alien576: Valószínűleg itt lesz a gond. Akik azt hiszik, a kinézete alapján, hogy sportautó, azok nagyot csalódnak mikor közük lesz autóhoz. Mondjuk nem tudom, hogy annak idején milyen marketinges körítéssel árulták a DMC-t, de ha abban benne volt a sportosság ígérete, akkor bizony csúnyán megtévesztették a vevőket. Ha meg nem, akkor az autó egyszerűen ellentmondásban van saját magával, így törvényszerűen megbukik. Ma már, úgy gondolom nem hiszi róla senki hogy a legcsekélyebb mértékig is sport(os) autó lenne, hanem pusztán önmagáért szereti aki szereti.

Schütii 2014.04.04. 12:09:52

@Rocko-: Meg lehet hogy több pénzt keres az alatt az idő alatt amíg kínlódna az autóval, abból meg simán megfizeti a hozzértő szakembert.

Rocko- 2014.04.04. 12:45:20

@Schütii: vagy felsiemri a korlátait és szakemberrel végezteti a munkát, nem pedig maga gányol.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.04.04. 13:16:10

@Schütii: A marketingben szerepet kapott a sportosság is, de nem az volt fő helyen. Az akkori lapok az adequate szót használták a gyorsulására, ami elégségest jelent. Kétségtelenül nem a legjobb, de közel sem annyira rossz mint ahogy leírja mindenki.
Egyébként vezettél már Deloreant? Mert úgy beszélsz, mint aki már igen. Ha nem, de úgy érzed hogy képes vagy objektíven hozzáállni, akkor keress meg és meghívlak egy rövidebb tesztvezetésre. :)

Dömijani 2014.04.04. 13:46:39

Olvasgattam a cikkeket és a hozzászólásokat is nagyjából. Talán említik, de azért én kiemelném a restaurátorok munkájából:
Ezen az autón karosszériamunkát csinálni nem olyan, mint általában. Nem lesz alapozva, gittelve, szórógittelve, sokszor sok 2K-s festékkel, meg lakkal beborítva, aztán a hibák még polírozva! Itt minden kicsi hullám, meg hegesztési varrat látható marad, ha láthatóra készül. Egy nagyon kicsit a csiszolás elfed belőle, nem csillog úgy, mint a lakk. Ennél talán csak polírozott rozsdamentes lemezt nagyobb szívás egyengetni! Láttam a kész kasznit közelről, csak gratulálni tudok!

Dömijani 2014.04.04. 13:59:38

@Schütii: Ma már az autózás élménye egyenesen arányos a lóerők számával. Semmi más nem számít: legjobb autó = legerősebb autó. Amivel lehet füstölgő kerekekkel indulni, kanyarodni, köröket rajzolni vagy pont egyhelyben maradni, míg el nem durrannak, esetleg országúton 250-nel szlalomozni a lovaskocsik között. Ez az élmény! Olvass csak el bármilyen autós cikket és véleményt!

Schütii 2014.04.04. 17:47:06

@Dömijani: Sokaknak van egy ilyen becsípődése, igen. De ők szerintem nem is tudják hogy mitől jó autózni igazán, ha a sok lóerőtől vélik megkapni az élményt, ám legyen. Rásegítenek erre a dologra a videómegosztók idétlen gyöngyszemei, az utakon elszenvedett vélt vagy valós sérelmek, no meg az autós média is a maga módján.

K.Jani 2014.04.04. 20:00:38

Eredetileg nem akartam hozzaszolni a szlovak-magyarhoz, de nekem peldaul nincs bajom a szlovakokkal, csak a szlovak rendszammal, Budapesten, nem Bkv-n!
Lehet kedves kommenttarsam is erre gondolt!

Rocko- 2014.04.05. 10:24:10

@Sidaries: húzhatok egy kette sorszámot az anyósülésre? :)

bopat 2014.04.05. 19:26:16

Sziasztok
Nem voltam itthon, csak most olvastam.
Elsőként elszomorit, hogy egy autós portálon is a gyűlöletkeltés megy.

Kérdezitek, hogy miért újítottam fel... Első ok az volt, hogy nem volt annyi pénzem elsőként hogy egy jó állapotút vegyek.
Évente x pénzem volt, ennyi fért bele, elég volt a felújításra.
Tudom, hogy nem kapok annyit most mint amibe nekem fájt, de szép lassan emelkedik az auto ára.
Pár év és lehet hogy nullán leszek :)

bopat 2014.04.05. 19:27:41

@Schütii: volt olyan pont ahol mindkettonknek elege lett az autóból... De most mar elmúlt :)

datacom 2014.04.06. 21:57:55

@zolika59: Besztercebánya hol van Zolika?

datacom 2014.04.06. 22:07:28

@Sidaries: Ha szabad, bejelentkeznék én is... *_*

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.04.07. 09:55:49

@datacom: Kezdünk sokan lenni, de ha eljössz 26-án Biatorbágyra a Veterántalálkozóra, akkor megnézzük mit tehetünk. :)

közösperonos átszállás 2014.04.10. 09:08:32

@K.Jani: "Lehet kedves kommenttarsam is erre gondolt! "

Erre hát, csak most alap nélkül, mert a tulaj besztercebányai.

Tengerár 2014.04.21. 02:04:30

@bopat: Szegény hülyegyerek csak arra kapott rá, hogy ez egy szlovák rendszámú autó, ami valójában adókerülő magyarországi tulajé. Tévedett, hát gondolta elüti egy viccel. Ettől függetlenül van olyan, hogy a status quo maga a gyűlöletkeltés, bár sokszor a gyűlöletkeltésről való papolás is gyűlöletkeltés. A legnagyobb gyűlöletkeltés mindközűl pedig a gyűlöletkeltés, és a hamisított bor. :(
süti beállítások módosítása