Heti merítés

  2014. március 23. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Nagyapa Wartburgja - Mármint más nagyapjáé

63378

Az ottani rettenetes utakra sajnáltam az Astrámat, így egy 'munkásautó' után néztem. Így került látótérbe a négyütemű kombi Wartburg. Borzasztó nagy, erős szerkezetű, olcsó fenntartású kocsi. A hasmagassága akár a mai SUV-oké, nem akadály a falusi földút sem.

A legolcsóbb sportautó

49971

Nos, kiváló móka ilyen autóval közlekedni. Ez már felülmúlja a közlekedés fogalmát, a 600 kilóra jutó negyvenvalahány lóerő csodákra képes.

Lomha, de szeretnivaló

26074

Az biztos, hogy Alpokban, a Grossglockner úton ritkán tudtam 3-asba váltani és 40 km/h fölé gyorsítani felfelé, az Verfen-i jégbarlanghoz vezető 19-23 százalékos úton pedig gyakorlatilag végig 1-esben mentem fel, de felment szépen. Szóval nem sportos egyáltalán, de nagyon megbízható, csendes, kényelmes.

Ímádnivaló kis rakéta

37591

Páran próbáltak lebeszélni, hogy vegyek inkább jól bevált Škoda 120-at, mert az könyebb lesz karban tartani. De nem akartam, mert az összes 18 éves havernak az volt. Valami mást akartam...

4 év barátság őszinte vallomásai

42063

Így azt hittem, hogy a Passatnál majd 4 millióval drágább Audi A4 kicsit jobban felszerelve,bőrgarnitúra stb./sokkal jobb lesz. Valóban jobb is, de nem biztos, hogy annyival,amennyivel drágább.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr675874859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsi a guminagykeres 2014.03.23. 09:40:08

"Ba**ki ez kurv*ra megy!” Kis feljárónál 1es padló és csak pörönek az első kerekek. Alázom a Favoritokat, 1,3as Feliciák is erőlködnek de eltűnnek a visszapillantó tükörben.... Jó érzés látni az arcukat a visszapillantóban, amikor elhúztok :) "

Nem tudom,hogy sírjak vagy röhögjek.

Leadfoot 2014.03.23. 09:44:44

Daewoo Tico
Kényelem - 8/10
Teljesítmény - 10/10
Köszi, nincs több kérdésem. :-D

Komojtalan 2014.03.23. 09:48:50

Még 89 -ben Wartburg volt az első autóm, persze 2 ütemű. Nem lehetett szétnyúzni, helyette szétrohadt :-). A 90 -et keveslem, én 2 üteművel mentem kényelmesen 100 körül, na persze a 9-10 litert bekapta akkor. Én raktam bele 100k km -t, hogy mennyi volt benne nem emlékszem, nem is érdekelt még akkor. Egy nagy baja volt: a váltó, de ha a gumikat karbantartják vagy cserélik az sem volt gond. Hiányolom az ilyen ék egyszerűségű autókat, ma már szinte semmihez nem lehet hozzányúlni, mindenhez szerelő kell. Persze lehet nem is volna rá kereslet.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.03.23. 09:56:41

Mennyi lehet igaz egy olyan népítéletből, ami egy éppen eladóvá vált autóról készül?
www.hasznaltauto.hu/auto/wartburg/1.3/wartburg_1.3_tourist-7757291
Ez így csak a hahu-s hirdetést megtámogató reklámanyag.

Agr3ssor 2014.03.23. 10:07:49

A Wartburg-or határozottan megkívántam!! Nagyon gusztusos kis autó, amit javarészt a hihetetlen gyárias állapotának köszönhet! El is fogadnám, vele aludnék!! Szép nagy, parktikus kombi!!

A Tico ha az életben is annyit mosolyog, mint ahány szmájlit tesz minden mondat végéhez, akkor Belmondo ráncai lesznek!
Egyébként ezekkel az olcsó fos autókkal ezek a jellemző gondok! Szar anyagminőség! Mint az én Renault-mnál teljesen!

Escort: Én azzal a fossal nem kergetnék 130-al MiniCoopert, pláne forgalomban! A Favoritos meg a Felíciás sem a riszpekt miatt néz olyan leesett állal, hanem éppen imádkozik, hogy ez a közveszélyes hülyegyerek azzal a bontószökevény szarral nehogy ártatlan családokat pusztítson el a közúti kvalifikációja során!
Ha most fejbe lőné valaki, az nem gyilkosság lenne, hanem bűnmegelőzés!

Az Audi-s ítéletet meg egyértelműen valami BMW-s érdekeltség írta. Kár vele foglalkozni, erősen PR illatú a cucc!!

h.pityu 2014.03.23. 10:25:12

@Szabi DMC:
hát, kb. pont erre gondoltam(ezek szerint nem csak én vagyok úgy, hogy de pofás kis kocsi, megnézem a hahu-n, erre ott van az eladók közt....fura)

Lancelot0 2014.03.23. 10:25:41

@Szabi DMC: Szerintem a kutya nem keresett volna rá a leírás miatt, de te most jól megtámogattad :).

Pufibá 2014.03.23. 10:39:38

Megint ezek a versenyállat alázógépek,Ferrari fílinges 45,75LE.
Ezek egyszer ülnének be egy 120LE-s gépbe amit a sofőr ki is tud autózni mondjuk. :-)

sandrew 2014.03.23. 10:47:36

Az Audi tulajdonosának írományából nagyon átjön a német prémiumtulajok egy jól behatárolható csoportjára jellemző felsőbbrendűség-érzet, kivagyiság és magamutogatás.
"Audi A4/10.500.000 kicsit jobban felszerelve,bőrgarnitúra stb."- hogy tudd, milyen sok pénzem van.
"Szerintem egy Audinak nem lenne szabad megengednie, hogy egy Skodába is beletegyék ugyanazt a motort és technikát"- most akkor a Skodába túl jó vagy az Audiba nem elég? Mindegy, nekem mindenből jobb jár, nehogy már osztozzak a pórnéppel. "próbáltam télen Svájcban havas szerpentineken"- a hangsúly Svájcon van. Ott teljesen mások a havas szerpentinek mint bárhol máshol (már ahol vannak)."Jelenleg egy BMW X3sd motoros 0 km-es autóm van" - bé em vé és null kilométeres, érted? (vajon még mindig 0km-es?)
Irigy vagyok? Hát persze! Csóró vagyok? Igen.

JaxTeller 2014.03.23. 10:55:09

"Hamar magával ragad a dinamizmusa, és észreveszed, hogy a záróvonal sem szent dolog :-)"

És mind ezt egy Ticotól, sírva röhögtem amikor elolvastam :D

Amúgy lehet nyugodtan előzni záróvonalon, egyik ismerősömet múltkor azért büntették még - hozzáteszem teljesen jogosan - mert kikerült egy bringást a zebrán.

Teshow 2014.03.23. 10:59:02

A Warnyús írta, hogy ideiglenes megoldásnak vette (mer' kímélnyi köll a drága Asztrát :) LOL!)
Szeretem, mikor valaki jön a "szép állapot-rozsda sehol" dumával, és feltesz egy bazi felbontású képet: az eleje csálé, motortető-jobb első sárvédő-homloklemez össze-vissza áll, sárvédő rügyezik. A tető íve elől fura, az se véletlen, hogy a szélvédő mentén ipari mennyiségű ragasztó látszik, ha ennyi ragacs kell, hogy ne ázzon be, akkor még tán borult is, vagy az A oszlopnál kapott előzőleg. A jobb hátsó sárvédő is fura, tankfedél környékén az illesztés eléggé árulkodó. Jobb hátsó ablak felett a tetőív rozsdás, szerintem tetőcsomi lába lehetett a bűnös. Ettől függetlenül korrekt igásló, anno a kétüteműből sokat "elfogyasztott" a család (mind MERKUR-os volt - hja, akkor még az egyszerű földi halandó is tudott venni új autót), jól szolgált mind!
Valószínűleg ebből is munkakocsi lesz, és ott a vége, ennyi ...

A fiatost ne bántsátok, gyerek még, írja is! Első kocsi, előtte ugyanez lelakott futóművel, hulla motorral. Alternatíva a mindenki Skoda120-asa (felvidéki magyar, Dunaszerdahely) - nyilván ezekhez viszonyít. Majd kinövi!

Audis egy tapló sznob: japán autó fika, a jó audis alkatrészt meg ne szereljék prosztó Skodába - pfffff .....
Közben meg nyiszogó belső, kocsibeállón csavarodó kasztni, javíthatatlanul síró ékszíj, mindez 108eKm alatt.

Hurri Kán 2014.03.23. 11:00:57

Aszongya a Tico-s: "Egyébknét kényelmes, 5 személyes," ja, 5 személyes, hobbitoknak legfeljebb. Olcsón fenntartahtó guruló bádogdoboz, A-ból B-be elvisz, nem ázik be, nem kell vonatra/buszra várni, ennyi. De ennél többet ne lássunk már bele, könyörgöm.

@Szabi DMC:
Nagyapámnak is volt ilyenje, csak nem kombi. Ez az ítéletben szereplő darab ránézésre normális állapotban van, ha tényleg nem rohad sehol, és kicsit vigyáznak rá, még jó néhány évig autó lesz. A kétüteműhöz képest komoly előrelépés volt az 1,3-as VW motor beépítése. Egész jól ment vele, jó, a kiváló áramvonalas forma miatt az utazó tartósan olyan 100-110 között volt. Mindennel együtt mikor kijött, azért a pénzért a maga korában nem volt egy rossz ajánlat: megbízható motor, 4 személy számára normális méretű utas- és csomagtér.

.Gordon Gekko. 2014.03.23. 11:03:36

Audi jóval szükebb a Passatnál, nem igazán egy kategória. Jaó mind2.

Doblo - pár éve vezettem egy dízelt, nagyon vicces a 'bakon' ülni, kényelmes rugók + ülés és jól átlátható kasztni. 3000 L csomagtér, úgyis mindenki azért veszi.

Tico - ezt a verziót nem ismerem, csak a későbbit, én az újban is féltem. Minden papírvékony, futómüve libegős-lobogós. De elfogadom hogy aki nem megy soha 80nál gyorsabban annak tökéletes.

internal_combustion 2014.03.23. 11:04:25

A 127-es fiatos ítéletnél csak én kerültem időzavarba? Az elején úgy ír, mintha a '90-es évek eleje-közepére emlékezne vissza, majd egyszercsak átvált jelenidőbe. Nem értem. Nem fogok tudni így aludni.
Az audisnál meg végre úgy éreztem, hogy valaki őszintén ír az autjáról. Nem mondja, hogy istenkirály, tökéletes volt minden és sose volt ennél jobb semmi, csak azért, hogy igazolja a döntését maga és mások előtt.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.03.23. 11:10:35

Nem tudtam elképzelni hogy egy trabant kanapé miért 18 as:-)
Mondjuk Zoé mellei szarintem csak 16 osak,punci nem volt.:-)

dizelvényolc 2014.03.23. 11:12:14

A Tico-s remélem csak viccnek szánta az írást mert ha komolyan gondolta akkor......
Dinamikusnak nevezni egy autót ami 17.5 s alatt gyorsul százra enyhe túlzás.

www.autoevolution.com/engine/daewoo-tico-1991-08.html

Az a baj a kis autókkal hogy nagyon érződik a sebesség benne és ez becsapja az ember érzékszerveit. Es maris versenypilótának képzelik magukat benne.
Minden 100 LE alatti autótulajdonos nagyon elvan hogy milyen dinamikus az autója.

Seca81 2014.03.23. 11:16:40

Wartburg: Unokatesóméknak volt ilyen, taxiként vették a 90-es évek elején, akkor volt benne állítólag 330.000 km.
Sokáig náluk volt és sokat is költöttek rá, de úgy nézzük meghálálta a törődést, a majd' 20 év alatt csak párszor rohadt le, és megjárta kb 10 éve Svájcot is hiba nélkül.
Én egyszer vezettem Balatonon, hát hogy is mondjam, a vezetése enyhén szólva férfiembert kíván... Nekünk akkor egy 86-os Micránk volt, de fényévekkel volt a Wartburg előtt mind megbízhatóság mind vezethetőség terén.
Egyedül a helykínálat és csomagtér ami a Wartburg előnyeihez sorolható, ezen kívül egy kelletlen, nehézkes, korához képest szerintem csúnya autót láttam benne mindig is, amivel csak a baj van. Sosem tudtam igazán megkedvelni.

Tico: Főiskolai oszttársam járt ilyennel, az autó kb fél tonna, a lófarkas rocker srác 2 mázsa, viccesen nézett ki benne, az is szürke volt ha jól emlékszem.

Fiat: Gyerekkoromban tetszett ez a Fiat, állt egy a suli előtt, kitűnt a sok szoci verda közül, de most már inkább csúnyácska...
Eljárt fölötte(m) az idő? :)

Ódi: Egyik ismerősömnek van ilyen, igaz az 2.5 automata dízel. A váltója betegágy, rossz váltóval 15 alatt nem igen evett, javítása horror pénz.
Belül első pillantásra valóban prémium hatású, csilivili műszerfal, szép fabetétek, bár a vaj bőr belső nem hálálta meg, hogy nem gondozták lelkiismeretesen, szarrá volt kopva hátul is, és valóban, a hátsó lábtér tényleg elég kicsi. (ott ültem)
Összességében nem voltam elájulva tőle.

"Az Audi tulajdonosának írományából nagyon átjön a német prémiumtulajok egy jól behatárolható csoportjára jellemző felsőbbrendűség-érzet, kivagyiság és magamutogatás."

Ezzel teljesen egyetértek...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.03.23. 11:18:26

Sok prémium autóban van nem prémium motor.
Mercedes A >Renault dízel
Mini >francia
Audi >Wv
Lexus>toyota
Felesleges annyi féle motort gyártani a prémium nem a motortól lesz az.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.03.23. 11:20:33

Ticoban valóban száguldásnak éreznhető a 100 km/h úgy mint egy mini rometen a 25km/h:-)

Sepro 2014.03.23. 11:23:10

mostanában én is egy kis autót hajtok (saxo 1.5d), teljesen jó autó. van egyfajta kisautós fillingje, ha ezt megszokod a mai üzemanyagárak mellett verhetetlen. 55Le ellenére dinamikusan megy, utazója simán 110-120 kmh.(4-4,5 fogyasztással)
persze a sportautó-s hasonlatok (tico-s emberünk) vicc kategóriába tartoznak.

Saratoga V6 2014.03.23. 11:38:50

"Csoki olyan, hogy fakk sui olyan nincs. Olyan, hogy feng shui olyan van"
Továbbá olyan, hogy Passat quattro olyan nincs. Olyan, hogy Passat 4 motion olyan van.

Rocko- 2014.03.23. 11:39:18

nem értem a Wargurbos figurát. melós kocsi kell neki, de válogat. aztán talál egy szépet, hogy lelakhassa olyanra, amilyen neki se tetszik.

Ticos. :))))

sigma01 2014.03.23. 11:40:00

csak jönnék már rá,hogy egy ódi mitől prémium...

nick papagiorgo 2014.03.23. 11:40:07

@Teshow: "hja, akkor még az egyszerű földi halandó is tudott venni új autót".
Ja. Tízévente. Varnyút. Választható mustársága színben, a fehér feláras.
Ezzelszemben most egy havi átlagfizetésből vehetsz Ticót, amely, mint kiderült, egy kis sportautó :)

nyikk 2014.03.23. 11:40:28

@Sepro: Egy 1.9d alsóközép kombi is ennyit fogyaszt 110-nél és nincs kisautó fíling, ellenben van hely és komfort, legalábbis egy kisautóhoz mérten:))

ikubetyár 2014.03.23. 11:46:58

Az Audis dokiról jut eszembe.Debreceniként mostanában párszor megfordultam a Db-i Klinikán. B@sszátok, annyi prémium kategóriás autót, mint ami ott parkol, a város más részén egy csomóban nemigen lehet látni. Eszembe jutott a szegény egészségügy.
Mondjuk a gyerekgyógyászt egy F Astrával láttam közlekedni.

.Gordon Gekko. 2014.03.23. 11:47:26

@nyikk: 'Egy 1.9d alsóközép kombi is ennyit fogyaszt 110-nél'

Egyrészt nem, másrészt ki beszél itt 110ről? Az az autó annyit fogyaszt és kész.

ikubetyár 2014.03.23. 11:51:07

@sigma01:
a zárától. az meg azér annyi, mer megveszik. próbáld a banántot ezerér adni. ugye-ugye...

pedaz 2014.03.23. 11:51:26

Ez a Fiat 127 a kispolszki L?

Sepro 2014.03.23. 12:05:35

@nyikk:
nem tudom mennyit fogyasztanak az 1.9d vw motorok,(de eleve drágább autók) azt tudom hogy a saxo 4.5 többet még egyszer sem kért (és nem volt tojás a lábam alatt) mindegy hogy város vagy nem. egyszerű technika, ezek a régebbi diesel motorok nagyon jók. ha pedig hely kell valamit szállítani ott a vonóhorog.

Leadfoot 2014.03.23. 12:10:33

@Teshow: Az ilyen Wartyogók beáznak, nem kell hozzá borulás.

Agr3ssor 2014.03.23. 12:27:06

@nyikk:

És a fenntartási költségek?? Egy 1.2-es Clio eljár 5 literrel városon kívül, egy dízel Passat szintén!!
De nézd meg, melyik hány alkatrészből áll! És mennyire költséges azok cseréje!

Vegyük csak a motort! A Clio-n néha állítasz szelepet, meg 80000-nél gyertyát cserélsz! Van egy vezérműszíj, egy feszítővel, ami készletben 8000 forint. (SKF) 120ezernél kell cserélni.
A Passat-nál turbó, izzítógyertyák, PD elemek, vagy CR rendszer, EGR szelep, esetleg részecskeszűrő, kettőstömegű lendkerék és még sorolhatnám! Ezek javítása egyenként vetekszik egy motorcsere árával a Clio esetében.
A futóműbe bele sem mennék!

Egy nagy autót mindig is drágább lesz fenntartani, hiába azonos a fogyasztása egy fapad benzineshez képest! A luxust és a kényelmet meg kell fizetni! Az illetéket nem lehet megkerülni!

DeezL 2014.03.23. 12:39:55

@sandrew: csak ott baszta el,hogy az egész a VW konszern terméke ,szal édes mindegy szerintem,bár VW-féle skodám még nem volt nekem sem,de nem azért mert szarnak tartom csak így alakult...

egyébként akkor dumáljon,ha nem hitelből vette meg az autóját,és megdolgozott azért a pénzért...

DeezL 2014.03.23. 12:49:17

@Agr3ssor: mindenre van megoldás, Pl. Turbo leállítás előtt járatod,izzítógyertyát én nem igazán cseréltem TDI,PD vagy CR technikámban,kamrás motor használja igazán az izzítógyertyákat,EGR és részecskeszűrő,egy kicsit rúgni kell az autót,ha meg le lehet le kell dugózni az EGR-t, Opeloknál mennyi gond volt a benzineseknél az EGR-el pedig az benzines... kettőstömegű:75ezer Ft-ért felújítják és kuplunggal együtt 2 év garanciával, de ha csak 5km-es körökre megy valaki a városban,azért ne vegyen valóban ilyen technikás dieselt,oda max kamrás vagy adagolós TDI-t,ha diesel de egyszerűbb egy kis Clio,Punto,stb stb

Hurri Kán 2014.03.23. 12:53:11

@DeezL:
"ha meg le lehet le kell dugózni az EGR-t..."
Okos vagy, pirospont. A katalizátor meg hadd pusztuljon.

3gb 2014.03.23. 12:55:52

@sandrew:
Most mi ezzel a baj, ezt dobta ki neki a közalkalmazotti bértábla. Mondjuk ez gonosz volt, lehet, hogy magánrendelése van. De mi van, ha urológus? Nem kell tőle sajnálni, bár lehet, hogy plasztikai sebész és Annácska csöcseit markolászta. Múltkor láttam egy fiatalkori fellépését, nagyon bájos kis arcoskája volt én is szívesen rávertem volna :-) Viszont tény, hogy az Audi tényleg jó, szerintem is.

internal_combustion 2014.03.23. 12:59:35

a garázsba való beállás utááni patogás nem inkább a motor hűlése lehet? nem hiszem, hogy a karosszéria csavarodása lenne... Nem vagyok audi fan, de ezt kb kizárnám.

DeezL 2014.03.23. 13:02:28

@Hurri Kán: én még nem találkoztam olyannal hogy a katalizátornak ettől baja lett volna

Agr3ssor 2014.03.23. 13:20:16

@DeezL: Azért a gyakorlati tapasztalatok mégiscsak azt mutatják, hogy egy ilyen autót messze drágább fenntartani, mint egy egyszerű fapados kisautót! És most szakszerű karbantartásól beszéltem, nem kókányolós, ledugózós, fixre hegesztős eljárásokról!
Egy 100ezres fizuból egy fapad benzinest fenn lehet tartani! (Pl. Swift, Punto, Clio)
Egy PD-CR dízlet meg sem próbálnék!

Meg azt se felejtsük el, hogy nem mindenki autószerelő, és nem mindenki bütyköli magának a kocsiját!

Hurri Kán 2014.03.23. 13:21:02

@Agr3ssor:
Ez így van, csak idáig kevesen látnak el.

DeezL 2014.03.23. 13:31:38

@Agr3ssor: igaz,csak írtam,hogy nem minden esetben kell kétségbe esni akinek olyan autója van... hát igen 100ezer Ft-os vagy még annyi sem az átlagkereset..

Schütii 2014.03.23. 13:44:14

Perverz állat vagyok (én is) és az én dobhártyámnak is inkább kellemes egy szétrohadt kipufogójú Tico hangja, van benne valami a nagyobb V6-osok orgánumából. Talán azért mert egy fél V6-os van benne?..

Schütii 2014.03.23. 13:50:24

"Úttartása szinte tökéletes..."

Mi az az úttartás és miért mantrázza ezt minden összkerekes autó tulaja?

Schütii 2014.03.23. 14:04:58

@internal_combustion: Nem utána pattog hanem beállás közben, ami egyértelműen a kasztni csavarodásából adódik. Erősen valószínű, hogy a garázsa nem egy szintben van az úttal. Kvázi olyan mintha magasabb járdaszegélyre állna fel.

internal_combustion 2014.03.23. 14:12:40

@Schütii: True. Félreértettem. Amúgy, ha ez igaz, akkor az valóban gáz. Vagy nem? Ilyen méretű, súlyú autóm nemigen volt még. Mindenestre én beszarnék, ha azt hallanám, hogy recseg vagy pattog allattam az autó.

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 14:16:56

@internal_combustion: Pont a VAG termékek azok (Skoda, VW, Audi), amiknek nagyjából annyi előnyük van minden mással (nem prémium) szemben, hogy nagyon egyben vannak.

De Mo-n nagyon sok olyan kocsi futkos ami volt már totálkáros, de megheggesztették, meg ide-oda rángatták a vázát. Ezeket már nagyon nehéz megcsinálni úgy hogy ne adjon hangokat. Persze lehet hogy teljesen más miatt van a zaj.

theograf 2014.03.23. 14:20:16

"A hátsó ülés dönthető, és a csomagtérrel egybenyitható, így bármilyen nagy csomagterű autót megszégyenít."

Baszod, az egész Tikó befér a Superb hátuljába és még pakolok mellé.

dekás dezső 2014.03.23. 14:20:35

Tico-s srác menne egy akármilyen 90-es évek béli gti-vel és élete végéig élvezne, amúgy jó arc, tud lelkesedni a kis gyöszért...

internal_combustion 2014.03.23. 14:24:44

@MSZP Afrika Korps: De pont ezért furcsa. Mert egy Audi, amik állítólag nagyon össze vannak rakva. És törve sem volt soha. Egyébként mindegy, csak nekem tényleg fura. Nem tapasztaltam még ilyet semmilyen autóban. De ettől még persze simán lehet, hogy létező jelenség. Azt is el tudom képzelni, hogy sok autónál előfordul ez, de igazán csak az ilyen "néma" kocsiknál lehet észrevenni, ahol a motorzaj szinte nulla.

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 14:35:30

@internal_combustion: Nem teljesen kiengedett kézifék araszolásnál pl. pont kattogó hangot ad. Ez egy példa, de sok minden kattoghat, hallani kéne...

T54-44 2014.03.23. 15:36:23

A ticos srácot meg tudom érteni, van ezekben a kis koporsókban valami, amitöl megszereted őket, nekünk is van egy ilyen, én nagyon birom:) Csak senki ne vegye komolyan, ha benne ülsz tényleg azthiszed 100-zal mész miközben csak 50-nel...de a 4 literes fogyasztást ma se nagyon tudják reprodukálni és tényleg nagyon sokminden elfér benne a dobozforma miatt....hihetetlenül megbizható kis szarok ezek, csak a kasztni az elfogy alóluk pár év alatt..

Agr3ssor 2014.03.23. 15:46:05

@internal_combustion: Tapasztalatból mondom neked, hogy sajnos az új dízel A4 motorzaja sajnos a legkevésbé sem nulla. Legalábbis a 143 lovasé biztosan nem. Egy kimondottan hangos, és az autó egészét agyonütő jelenség a hangja. Bár ez az én szubjektív véleményem!

A srác egyetlen okból írta ezt a kasztninyöszörgéses dolgot: Ezért kapja a fizetését a BMW-től! Pont!!

Schütii 2014.03.23. 16:03:36

@internal_combustion: Hát, lehet hogy valami nagyon merev autód van, de ez azért sok autónál tapasztalható. Nem a kasztni recseg ilyenkor, hanem inkább a kárpítok, a műszerfal, ajtók gumikéderei stb. Ijesztő (lehet), de nem veszélyes. Ha gyári emelővel megemeled az autót, akkor is előfordul hogy lehet hallani.

Schütii 2014.03.23. 16:06:16

@sandrew: "Az autó viszonya az úttal maga alatt. A jó úttartású autó jól tapad, gyorsan lehet vele kanyarodni, nem pattog el az úthibákról, nem dől túlzottan. Jó úttartáshoz jól hangolt futómű és jól tapadó gumik kellenek. "

Oké, és ebben mi az összkerékhajtás szerepe, érdeme, előnye?

roadkiller123 2014.03.23. 18:22:46

A Tico tényleg egy vicc. Mondjuk meg tudom érteni, valóban szeretnivaló kis autó, de azért hogy semmi pénzért nem cserélné le, és hogy öröm vele a több száz kilóméteres út... Na ne vicceljünk. Viszonyitási alapom nagyapám Matiza, az is kis virgonc autó, de ha azt sportautónak nevezzük, akkor a Ferrari túllépte a fénysebességet.

Az Audi: hihetetlen, mikor olvasom a népitéleteket, és látom, hogy mennyi hiba fordul elő 108.000 km alatt. Én fél éve adtam el egy ugyanilyen A4-est, 430.000 kilóméterrel. 100.000-ret én tettem bele ebből 2 év alatt. A futóműre költöttem rendesen, az igaz, de ezt elnéztem neki. Na de a futóműn kivül a legnagyobb kiadás a termosztát cseréje volt, kb ennyi bajom volt vele 2 év alatt. Egyszer belementem egy kráterbe, a 16-os felni lapos lett és természetesen defekt is lett. Olyat ütött a kemény futómű miatt, hogy azt hittem hogy én is meg az autó is szétmegy, errefel egy nagy huppanást lehetett hallani csak, nyiszorgást semmit, ezen már akkor is meglepődtem. Volt akkor benne 350.000 km. Ilyenkor arra gondolok, hogy vajon vannak gyári hibás autók, mikor olvasom, hogy 100.000 km után hullik szét a műszerfal, motorcsere, stb. Az enyém me mint az új. Vagy talán a használat módja teszi?

nick papagiorgo 2014.03.23. 18:37:52

@roadkiller123: A használat módja is teszi, meg az, hogy a kereskedésben 100.000 km-el megvett autókban is 350.000 km van.

Az óratekergetésnek sok minden más mellett az is a hátránya, hogy az a tulaj, aki elhiszi az óraállást, azt is hiszi, hogy a fogyó/kopó alkatrészeket vagy cserélték, vagy még nem is koptak el. Ezért nem cserél, aztán amikor eladja, akkor megint visszatekerik, az új tulaj megint nem cserél stb. Az autó, ami tíz éves, százezer kilométer van benne, ami gyakorlatilag négyszáz, de vízpumpát még nem cseréltek benne soha, mert száznál még nem kell....

Oldm4n 2014.03.23. 18:55:24

Szerintem a Wartburg eladásának megoldása az lehet, ami az ítéletben van - Hat hónapra keresett autót! Ennyi és nem több. Egy kombi vartyogó nagyon jó tud lenni, ha jó. Általában nem jó. :( Nálunk (BAZ megye, persze hülyeség, nem megy sehova, csak ott úgy fekszik a térképen) elég sok van belőle, errefelé nem ugrottak be a 10 évre lízingelt új szuzuki csodájának. (Nem tudtak?!)

TICO - NO COMMENT, sose ülj olyan autóba, ami 18 másodpercnél gyorsabban eléri a 100-at (ami egyben a végsebessége is.) Ne, sportautó...:/

A Fiatos hülyegyereket gyorsan agyon kéne verni, mielőtt megöl valakit! (Nem viccelek!)

A VW-nél volt Quattro? Nem 4motion? Tudtommal (ne kövezzetek meg, ha tévedek, mert nem mondom, hogy Jehova! ÁáááááÁÁÁáááá...)
a Quattro az Audi védjegye. Egyébként én sem vagyok elájulva az A4-től, ám én azt tudom, hogy az sokáig az Audi legolcsóbb belépőmodellje volt, így nagy csodát nem is szabad várni tőle. A műszerfal meg ízlés dolga, nekem pl a régebbi, régi Ford az ésszerű, esztétikus, célszerű. Meg az ur-Quattro. Az újabbak fröccsöntöttek, zörögnek, műanyagok, meg 'alcantara' (ami nem is bőr, mert egy szintetikus anyag, műszál gy.k.) én pedig hiszek a marhabőrben, rózsafagyökérben...

Fabetét trolloknak - Igen tudom, a Ford egyszerű juhar, éger és bükkfa betéteket használt 1990-ig, utána ezeket a förtelmes famintás műanyagokat, a rózsafagyökér a Bentley és az S merci védjegye. De azért valódi fa, valódi bőr, ez a lényege.

Saratoga V6 2014.03.23. 19:00:28

Saratoga V6 2014.03.23. 11:38:50
"Csoki olyan, hogy fakk sui olyan nincs. Olyan, hogy feng shui olyan van"
Továbbá olyan, hogy Passat quattro olyan nincs. Olyan, hogy Passat 4 motion olyan van.

Erre gondoltam én is.

Kopasz Szuzukis 2014.03.23. 19:16:38

Két varnyúm is volt, mindkettő kétütemű, és mindkettőt újonnan vettem. Mindkettő 3 éves korára szélvédőbeázós lett. Típushiba volt már akkor is a szélvédő beázása. Az a gumikéder, amibe gyárilag ültették az üveget, eléggé hamar felkeményedett, majd kirepedezett. Egy lengyel cég készített utángyártott kédert. Az kellően puha volt, még 10 év után is.

Teshow 2014.03.23. 19:37:34

@Kopasz Szuzukis: Ezt nem is tudtam, 1977-89 között összesen 6 Waresz szolgált a szűk családban, de nem találkoztunk egyiknél sem a beázással, ezek szerint nekünk mázlink volt - igaz, nem is nálunk öregedett meg a technika.

Alhazred 2014.03.23. 19:55:22

@Teshow: a műszerfal alatti lögybölő víz bizony tipushiba, de nem a szélvédőnél jön be.

MSZP Afrika Korps 2014.03.23. 19:58:39

@Schütii: Az összkerékhajtásnak az az előnye hogy könnyebb átvinni az erőt 4 keréken mint 2-n /nagyobb felület/. A hajtási befolyások kisebbek, ha a súlypont is OK akkor nagyon semlegesen viselkedik, esetleg mind a 4 kerékkel csúszik meg, ami kevésbé veszélyes. Még nagyobb az előny ha az út vizes, havas, poros.

Persze mindez csak jóval az ésszerü közúti sebesség fölött érezhető. Aki szabályok + 20%kal megy az soha nem tapasztalja majd meg ezeket, csak havon.

Úgyhogy a mindennapokban, Mo-n nagyjából semmire sem való. A hátránya a több alkatrész, nagyobb súly, nagyobb fogyasztás.

szegnyereg 2014.03.23. 20:48:38

A kispolák után biztos sportautós fíling lehet a Tico :))
Mindenesetre nagy odaadással van érte a tulaja. Első autót akarok venni hamarosan, bevallom Tico-t is nézegettem de 193 centimhez kicsinek találtam.

A faceliftes kispolski (tudom, Fiat 127) leírásban jót nevettem azon, hogy egyesben pörög a kerék. Na, hát van ahol ez is teljesítmény.

(Egy olyan dunaszerdahelyi rendszámot elfogatnék azért)

szegnyereg 2014.03.23. 20:59:18

@Agr3ssor: Debrecenben, 2013 áprilisban veteránbörzéről hazafelé 47-es bevezetőn a hídon enyhén csúszós kuplungos Ignissel kapaszkodunk a hídra ötven, ahol amúgy is 50 a megengedett. Valaki mögöttünk dudál, villog mintha a rohammentő lenne. Nagy nehézségek árán mellénk ér "f.szkalap, te g.ci" szavak ordítozása, jelbeszédes mutogatás és egyéb kultúr megnyilvánulás közepette egy - nem viccelek- széthullásban lévő Golf 1-gyel, berántja magát elénk aztán folytatja az útját füstölés meg erőlködés közepette ugyanúgy ötvennel.

Megvolt a napi öröme, álmai autója nem hagyta cserben, előzött majd valószínűleg kielégült a tudattól. :))))

szegnyereg 2014.03.23. 21:02:40

Hibajavítás:

A dunaszerdahelyi rendszámot nem elfogatnék, hanem elfogadnék még mielőtt valaki nekem esne, hogy elfogult vagyok az idegen rendszámos autókkal kapcsolatban :D

Schütii 2014.03.23. 21:10:44

@MSZP Afrika Korps: Igen, nagyjából magam is erre tudok csak gondolni. Bár, ami előnye esetleg lehet száraz úton is ésszerű tempónál, az az amikor gyorsan kell valahonnan kifordulni, mert jönnek oldalról és be kell férni eléjük, akkor lehet jó nagy gázzal kilőni. Ez nem fekszik se az első- se a hátsókerékhajtásnak, megfelelő trakció hiányában.

nick papagiorgo 2014.03.23. 21:32:53

@Gabesz88: lehet csak nem volt fékje....

szegnyereg 2014.03.23. 21:35:20

@nick papagiorgo: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Erre nem is gondoltam :)

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.03.23. 23:02:33

@theograf:
Valahogy nekem is ettől akadt meg a rántott szelet a torkomon. Persze lehet hogy a Ticoba befér a 20 zsák cement is élére állítva.

MSZP Afrika Korps 2014.03.24. 00:38:07

@Schütii: Naná.

2 hete Pozsonyban a D1 városi szakaszán, ahol 80 a megengedett, ott csettegtem a bér-Octaviában a délutáni csúcsban kelet felé 90nel (mint mindenki) olyan záporban hogy 50 m-re lehetett (volna) látni, ha nem húz mindenki vízfüggönyt, na az őrült pozsonyiak BMW X6-tal ott úgy 120-130cal cikáznak a sávokban.

Szóval erre (is) jaó a 4x4.

Schütii 2014.03.24. 07:14:50

@MSZP Afrika Korps: Na ez meg az érem másik oldala, a hamis biztonsági érzet, amit a 4WD ad. A 2WD-hoz képest semmivel nem áll meg hamarabb az összkerekes, esetleg a plusz tömeg miatt még később is, és az aquaplaning sebességhatárát sem tudja megemelni. Szóval a rezesova-génekkel rendelkezők alatt könnybben elsül ez a fegyver, csak sajnos ritkán a helyes irányba...

qmatch 2014.03.24. 10:33:29

Hát, besz..rok: a 127-es lealázott két skodát, kipörgette a kerekét - és hengerfejes lett; mert kijött belőle párszor a hetvenöt lóerő.
nem szoktam nyílvánosan autót fikázni, de:
egyszer vittek 6,5 kilométert egy ilyennel, azóta utálom. nemhogy nem tetszik, hanem IRRITÁL, nem tudom elmondani miért - vagy csak kitörlődtek a stresszes emlékek :).
csak miheztartás képpen: volt egy kedves cimborámnak apjától örökölt fiat UNO 1,2 dízele , vagy 1,3, a fene tudja. azt a földből kellett kiásni, annyit állt, nem is cseréltünk rajta mindent, csak amit muszáj volt. de az az autó annyira autó akart lenni, úgy tolta magát előre, annyira igyekezett, hogy azonnal megszerettem

Egy Hun Hunniából 2014.03.24. 11:11:27

Nem is tudtam hogy még az új ódi is egy betegágy (zörög, párásodik, visít,stb)

Soha mást csak Japánt/Koreait. Szerintem.

gregsx2 2014.03.24. 11:58:08

@Oldm4n: vagy ott volt a syncro is anno

saintVTi 2014.03.24. 17:03:19

@Gyurma73: ezzel majdnem egyet tudok érteni, azzal a különbséggel, hogy igazi prémium autó nem létezik 3 liter és 6 henger alatt

saintVTi 2014.03.24. 17:07:13

@Gyurma73: no igen... megnézném egy 2 tonnás 3 literes sorhatosban ülve, mikor 180 körül megyünk, se szélzaj, se motorhang, se semmi... csak akkor veszed észre, hogy mennyi, ha ránézel a km órára, vagy kinézel oldalra... kb olyan érzés lehet, mint a Tico-ban a 60 :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.25. 05:03:59

@Kopasz Szuzukis: en a nagybatytol kolcsonkapott IG - s rendszamu ( amelyik 6 voltos volt es hatul volt a huto ) wartburggal mentem vissza kimaradasrol ( katonasag ) es belementem egy katyuba es berepedt a szelvedo. Keresztben, vegig.

@Teshow: sok kozuluk beazos volt, lehet ti kifogtatok a jokat.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.03.26. 11:18:43

@ikubetyár: Vazze, egy sebész, szülész stb "kiemelt" szakorvos egy nap alatt kap csak hálapénzből annyit, amennyi egy átlag magyar havi nettó (100-120e).Még jó hogy telik csilliárdos kocsikra.Ide lehet még sorolni a foxakorvosokat is.De egy pathológus, gyerekgyógyász stb az kurv@ra nem így van fizetve, parázva...
süti beállítások módosítása