Heti merítés

  2014. február 02. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Skarlát Szajha

63092

A kocsi formája szerintem időt állóan szép, bár ízlésről vitatkozni nem érdemes. Úgy szoktam mondani, hogy bárhová megyek vele, mindenütt megnézem. Magamnak vettem, nem a szomszédnak, nem hétvégi kocsinak, minden nap használom mindenre. Volt rajta egy hátsó szárny, amikor az "elkopott", vettem egy RS verziót, de úgy megtetszett a sima csomagtér ajtó, hogy így maradt.

Digó limó

53851

Aztán hazaindulásnál enyhe probléma jelentkezett: ha be volt húzva a kézifék, akkor világított a ködlámpa visszajelzője, ha indexeltem, akkor világított a kézifék visszajelzője, ha felkapcsoltam a lámpát és indexeltem, nem világított semmi, ha le volta kapcsolva a lámpa, lehetett indexelni, de nem ment a hátsó köd, ha fel volt kapcsolva, akkor nem ment az index, ha próbaképp felnyomtam a hátsó ködöt, akkor nem volt tompított és ha ráadtam a gyújtást akkor rögtön volt első köd. Tudod eddig követni? Kiszálltam, próbálgattam, nézegettem, kerülgettem, mint ateista macska a templom egerét, hát nem lett tőle jobb.

ST200 for prezident

62502

Valaki írta, hogy nem lehet ezzel az autóval lassan közlekedni. Én abszolút cáfolom. Lehet :) Bármilyen autóval lehet állat módon, és normálisan is közlekedni. Csak annyi a lényeg, hogy semmi szükség mindig padlóig nyomni a gázpedált.

Egy igaz barát, aki nem akar ámítani

35911

A kis Getz egy igazi álcázó művész. Utazás előtt törtem a fejem, hogy hogyan fér el a csomagtartóban 3 bőrönd, egy nagyobb táska és persze a kötelező napernyő. Utastérbe érthető okokból nem szerettem volna pakolni semmit, mert pihenők alkalmával magára hagyott autó, elég nagy kísértés lett volna rossz szándékú embereknek

Megbízható vas,némi bagóért

63026 (1)

Egy élmény volt a vezetése a Suzuki után, nagyon kényelmes autó. Haza is értünk, úgy tűnt minden rendben van a kocsival, aztán mikor megálltunk, kiderült, hogy ömlik belőle az olaj.
Aztán utólag kiderült, hogy nem volt semmi extra baj, csak valószínűleg az olajszűrő nem tömített rendesen. Olajcsere után már kutya baja sem volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr135793947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oldm4n 2014.02.02. 13:52:17

Öreg Fordosként azt kell mondjam, a "bagóért-vasat" írás kamu. Ad egy - A farkaslámpásból -ilyeneket hajtok már három éve- jó, szép és megbízható, beülsz-és-mész nincs fél milla alatt. Ami alatta van, az mind szemét. Persze, nyilván ki lehet fogni, de össze-vissza beszél a szerző, így nem értem mi értelme ítéletet írni. Fél év alatt ment százezret vele? Én egy év alatt megyek ennyit és napi hat-nyolc órát pályázok... Ömlik belőle az olaj, amikor megáll... na persze, a Zetec motor fele ennyitől összesül egy darabba, nagyon háklis az olajra! (Se több, se kevesebb, a minősége annyira nem fontos, de 10.000-nként csere) Nekem egy hasonló hiba motorcserével végződött!!!

Az ST-s viszont tetszett, nekem szimpatikus, ha valaki megvalósítja az álmát. Korrekt. :) Igazából ha olvassa, azt megírhatná nekem, hogy az 1.8 TD-nek neki is feljött e a dízeles "zörgés/zakatolás" a vezető lábtérből, vagy csak nálunk van ilyen hülye jelenség? (Kombi 1.8TD, a benzinesemnél nem jelentkezik ilyen! A dízel céges.)

A Skodás srác stílusa először nem tetszett. Utána, beleélve magam a helyzetébe, megértettem a kissé túláradó érzelmeit. Így már korrekt! :) És teljesen igaza van, neki kell, hogy tessen a saját autója, nem nekem.

Gülücsipacsodamuki 2014.02.02. 14:00:22

Azért kiesett a számból a délutáni isler miután megpillantottam szegény Skoda műszerfalát. :)

Jock Ewing 2014.02.02. 14:00:26

Öt írásból kettő Mondeo.... Nóóóóóóóóóóóórmális???

nordea 2014.02.02. 14:03:16

A kettes Mondeo tényleg egy jó konstrukció, ám meglehetősen alulértékelt típus. Pedig egy olcsón fenntartható, nagyon megbízható, kényelmes autó. Nyolcadik éve használok egy 2000-es évjáratú 1.8 benzinest, és csak megy és megy. A szervizt, cseréket természetesen megkapja, azon kívül még semmi baja nem volt. Jó kocsi.

United Steaks 2014.02.02. 14:07:40

@nordea:
Az nem lehet. Ellenkezik a háromeffes szabállyal. Biztos rosszul emlékszel.

Józsi a guminagykeres 2014.02.02. 14:10:21

Gecc: egy darabig marad / 120 hónap. Zsír.
Vajon nyögi még? Mai értékén és 0% önerővel,jó erős CHF-el, fél évente ki kell fizetni az árát.

Mondeoman 2014.02.02. 14:10:59

Ehh, a Digó Limót már meg sem nyitom...

Az ST200 előtt viszont tényleg le a kalappal! :)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2014.02.02. 14:16:54

a digó limóról valaki világosítson fel, kérem, h melyik részt kell olvasni, melyik a friss, mert megint a vége felé kezdődik, h vettem egy Cromát!

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2014.02.02. 14:43:44

@Gülücsipacsodamuki: és a szín nélkül tetszene? komolyan, egy 20 éves corsának is izgalmasabb a műszerfala.
Más: a 2.0-ás mondeós faszi fél év alatt tekert bele 100000 km-t? ejha. az autó értékének tízszeresét tankolta bele :D bist du verrückt? cég? dízel?

Lacika_35 2014.02.02. 14:44:04

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Szerintem sose lehet tudni, éppen ezért megint elkezdtem elölről az egészet..:D

Teshow 2014.02.02. 14:44:35

Pont azon agyaltam (közben látom, nemcsak én) hogy a digólimóba kellene valami "könyvjelző" amikor frissül!
Nem mindig találom meg az új fejezet elejét, telibe olvasni meg má' nem kevés, pedig jókat röhögök mindig a sztorikon meg a stíluson!
Lassan érik a könyvkiadás :))))

Rocko- 2014.02.02. 14:55:43

nekem tetszik ez az Octavia. szépnek nem mondanám, de tetszik.

Digó limó lehet nem zseniális?
mondjuk hiába írod végén Aldo, hogy nem adod, mégis eladtad. :DDD

JaxTeller 2014.02.02. 15:05:26

Az Octavia műszerfala legalább egyedi, szerintem jó :)

Leadfoot 2014.02.02. 15:11:01

Szerintem se rossz ez az Octavia-belső. Elvégre nem rikító, csiricsáré szín. A kocsi orra már nem tetszik ennyire (illetve egyáltalán nem tetszik), de hát ízlések és...
Egyébként az jutott eszembe, hogy a megjelenésekor nekem is kifejezetten tetszett az Octavia I.

Az ítélet egyébként oké, csak talán kicsit sokszor van benne, milyen nagyon erős is az az 1.8 20V.

Leadfoot 2014.02.02. 15:13:26

Ezek az ST Mondeók is tetszettek anno, még gimis koromban folyton ilyenekre nyáladzottam az Auto Trader lapozgatása (pre-internet idők, hejj) közben.
De a következő generációs még jobban néz ki. Simán bevállalnék egyet, csak ilyenből is kész művészet normálisat találni.

Ninjaboy 2014.02.02. 15:15:06

@Jock Ewing: Ráadásul a digo limo már volt régebben!

Aldo Moro 2014.02.02. 15:22:30

Az Acélt adtam el, nem az űrtechnikát. Az megmarad, bebalzsamozom, teszek bele gombát és az lesz a fáraó átka.

Aldo Moro 2014.02.02. 15:33:46

Amúgy: mindig a végén vannak az új fejlemények.

nikarágja 2014.02.02. 15:35:03

@Aldo Moro: csá, rakjál má valami dátumokat lécci az újabb beírások elé, olvasnám is el egyből

akos696 · www.focusauto.hu 2014.02.02. 15:44:27

@nordea: Családi barát újonnan vet '93-ban egy 1.6 16v Mondeo MKI-et. kb 2007 táján adta el 700e(!) km-rel, a motorja még bontatlan volt, csak hidrotőkéket cseréltetett benne. Persze, már addigra 1000km/1L olaj lecsurgott a torkán. Aztán cserélte egy használt, volt céges MKII-re, az 1.8 16v és abban is 400 fele jár a számláló. Ennél le kellett venni a hengerfejet nem régen sajnos, mert az egyik ki tudja mennyit futott gyertya közepe beleesett a hengerbe és megkóstolta a szelepeket meg a hengerfejet. De ez nem az autó hibája.

Tehát el lehet mondani, hogy elég strapabíró gépek ezek.

Leadfoot 2014.02.02. 15:48:24

@Aldo Moro: Ja, csatlakozom az előttem szólókhoz. Kérnénk dátumokat/könyvjelzőket, ha lehet.

Dartois83 (törölt) 2014.02.02. 16:09:14

Én még emlékszem, hogy a Mondeo 94-ben év autója volt, volt is egy poszterem az Autó-Motorból. Ugyanakkor az évek során presztizsben, használtan kb. ugyanazzá vált, mint az elődje, a Sierra: nyugat-német kőművesbrigádok Wartburgja. Mindamellett, hogy a 2000-es évek szériái elég népszerűek, mint cégautók, a benzines változatokról mindent hallottam, csak azt nem, hogy keveset ennének...

Agr3ssor 2014.02.02. 16:17:03

Hú! A kettes Mondeno jó gép! Főleg az 1.8-2.0 Zetec! Ha megkapja az előírt 5W-30 Ford Formula olajat, akkor bőven félmillió fölött elfutnak gond nélkül! Nekünk Escort-ba volt 1.8-as, még IB váltóval, nem MTX-75-el. Az nem volt egy királyos autó, de maga a motor nagyon jó volt!! 10ezernél olajcsere, és a gyári olaj! Örök élet!

Az Octavia számomra csak 1.9 adagolós TDI-vel vállalható, de úgy nagyon!!
Ez a konkrét példány a módosítások és a színek miatt nem tetszik, de a tulaj legyen vele boldog. Ízlések és pofonok.

nordea 2014.02.02. 16:24:53

@Dartois83:
Igen, Az év autója volt talán 93-ban. Az is igaz, hogy amint én is írtam, nulla presztizse van. Mindez engem a legkevésbé sem zavar. A fogyasztással kapcsolatban viszont saját tapasztalataim alapján vitáznom kell; nyugis használat mellett 6,8 - 7,3 évek óta a havi átlagom. Munkába járás - kirándulás - nagyon kevés város. 1.8 Zetec.

1kutya 2014.02.02. 16:36:55

@Aldo Moro: namostakkor barátom: mit adtál el? és mit vettél?

Gülücsipacsodamuki 2014.02.02. 16:44:55

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Szín nélkül tetszene, mert ez így nagyon cigányos nekem. Ha meg nem tetszik a műszerfal akkor nem veszem meg, túlléptünk már a hiánygazdaságon, lehet válogatni nekünk tetsző autók közül. De a márkajelzés levétel és a műszerfal újraesztétizálása között érthető az összefüggés. Az egyik műveletből meglepődést kizárván következik a másik.

Odonbattya 2014.02.02. 17:52:20

@Gülücsipacsodamuki:
Szerintem ha értő olvasással nekifutsz még egyszer, akkor pontosan látni fogod miért badarság amit leírtál.
Nem a Skoda jelet akartam eltünteni (mintha szégyellném), hanem számomra egyedivé tenni a kocsit, nagy különbség. A műszerfallal is ugyanezt tettem, az egyhangú szürkeséget megtörni valami nem "rikító, csiricsáré szín"-nel (by Leadfoot). Nézd meg a Miloteces fautánzat és egyéb rettenet kiegészítőket, azokat látva döntöttem egy saját átalakítás mellett.
@Leadfoot: az 1.8 20V erős :D persze csak abban a mezőnyben amit hétköznapi, városi használatra benzinesből el tudok képzelni.
"A hír szent, a vélemény szabad"
Üdv: az Octavia tulaja

misi107 2014.02.02. 19:15:23

@Leadfoot: www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-7395293
Gondolkozok rajta,de például ez a vörös belső engem kimondottan ingerel.

Viszont érdekesnek találom,hogy az st-s srác 9.6-os fogyit ír+a kis sárga pislancs világ sose villogott be neki.Én ugyan 195/60 r15-ös gumit használok a mondeomon (szimpla 2.5,170 ló,immáron a második v6,mondeobol meg a negyedik...)(főleg a gyerek miatt,imád rosszul lenni rossz úton...) de lazán el lehet füstölni a gumikat vele.Akkor egy +30 lovas motorral qrvára tatásan kell közlekedni.Akkor meg minek kellett neki?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.02.02. 19:17:48

@Gyurma73: Még az a rendszámtakarás a hirdetésben, óbazmeg... :D
Nem tudom, de én ha autót keresnék, a takart rendszámúak kapásból kiesnének a merítésből.Még fel se hívtam, ki se mentem megnézni az autót, de valamit már titkolni próbálnak előttem...
Vagyis már az első benyomás is rossz.Akkor a második milyen legyen...?
Erre is gondoljatok, tik, akik autót akartok eladni...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.02.02. 19:20:13

@geegee: Azt akartam még odaírni, hogy nem egy fotósopp mágus a tulaj... :D Mér' nem kéri meg a fiát/unokáját/szomszéd Pistikét, hogy kicsit blurral mossa el a rendszámot, ha már mindenképpen titkolni kell.Ááá, bzmg...

Gülücsipacsodamuki 2014.02.02. 19:20:33

@Odonbattya: Nem gondolnám, hogy badarság lenne az amit leírtam, egyszerűen csak ízléseket ütköztettünk. Nem hiszek abban, hogy az ízlésről nem szabadna beszélgetni, vagy vita tárgyává tenni, a tabuk állítása nem teszi lehetővé a párbeszédet, csak meghunyászkodást szül meg belső feszültségeket.
Az embléma mentesítés gyakori jelenség, nem hiszem, hogy nagyon egyedivé tenné az autót, inkább feltűnővé teszi a hasonszőrű modellek között. Ettől függetlenül én inkább büszke lennék rá, hogy olyan szimbólum van az autómon amit mindig is szerettem volna, nem pedig egy trend határozza meg, hogy hogyan viseltessek iránta. Az Iphonet sem szokták szimbólummentesíteni, sőt!
Valóban műszerfal színe valóban lehetett volna bazáribb is, nekem csak az nem tetszik, hogy az egész telibe lett fúja ugyan azzal a színnel. Abból indulok ki, hogy ha egy autógyár színezi a műszerfalat, akkor hogyan és milyen mennyiségben teszi ezt. Diszkrétebben szokták alkalmazni a külsővel harmonizáló színt, már ha a kettő egyezni szokott egymással.
Az összhatás nekem nem ízléses, te meg használt egészséggel.

Leadfoot 2014.02.02. 19:26:57

@Odonbattya: Nem gondolkoztál egy 20VT-n? Tudom ajánlani. ;-) Egyébként a kalapácsok mit jelképeznek? Valami bányász kötődés?

Én azt hittem, a korai Octaviákban volt ez a műszerfal, és később váltottak, de ezek szerint nem. Felszereltségtől függött?

@misi107: Tipikus telepi hülyegyerek boyracer autó. Meg egyébként is nekem a kombi tetszik (nem csak ST-ből, ebből a Mondeo-szériából úgy általában).

Tippszmix 2014.02.02. 19:29:30

Fél év alatt 100e km az azért odabasz személyautóval! Én amikor csak évente mentem ennyit, akkor is úgy tűnt, hogy mindig szar a kocsi, mert állandóan valami lekopik, elfogy, vagy tényleg elromlik.

Gomulka Béla 2014.02.02. 19:32:08

A skoda bordó. (színtroll)

bozót lajos (törölt) · http://bozotorszag.blog.hu/ 2014.02.02. 19:32:14

digó limo:
OMG bameg ez még regényben is hosszú, nem hogy népítéletben:DDD

Tippszmix 2014.02.02. 19:32:24

Újabban mi ez a sok motoros cikk? Vagy csak nekem tűnik többnek, mint eddig?

Rocko- 2014.02.02. 19:53:56

@geegee: erőteljesen gondolkodtam, hogy akinek ilyen autója van, az hol a fenében szerez ilyen rongyot.
amúgy egyetértek.

"Mér' nem kéri meg a fiát/unokáját/szomszéd Pistikét,"
hogy álljon oda. a kisgyerekkel kitakart rendszámon felsírtam.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2014.02.02. 20:39:49

@Aldo Moro: ok, köszi, mostmár kezd összeállni a kép a rengeteg cromáról :D nehogy abbahagyd az írást! :)

Sayniqua (törölt) 2014.02.02. 21:03:00

Bármikor bukkan fel, a "Digó limó" az update-in mindig sírva röhögök. Pacsirta és a többi forma.... tisztára Üvegtigris feelingem van amikor olvasom :))

Józsi a guminagykeres 2014.02.02. 21:42:28

@Leadfoot: 20vt? K04 csiga+nagy cooler+TT injektorok+remap= 280le stabilan.

///M_Straight_six 2014.02.02. 21:51:46

@Polifémosz: "Akinek van több mint 7 milliója kocsira annak plusz 3-4 millió megéri arra"

Ezzel vitatkoznék, nagyon sokszor hallom ezt az általánosítást. Persze nyilván a legtöbb A5 vásárló nem küzd kenyérgondokkal, de mégis eladják ezeket az autókat. Meg az érveléssel se értek egyet. Ha van vkinek 7 milliója? Lehet hogy 7 millája van tényleg és nem tíz. Ha van tíz akkor meg van ott 15 is? És miért nem vesz A6--ost? Vagy ennyi erővel, aki használt suzukit vesz 2 milláért, annak van ott mlg 1.5, és vehetne újat. Szerintem ez nem feltétlenül van így. Ugyan én nem adnék ezért 7.5 milliót azis biztos, ellenben egy A6-ért adnék 5 millát...

Aldo Moro 2014.02.02. 22:18:50

Gyerekek: Eladtam az Acélt, és vettem egy másikat gombokért. Így már jó?

Leadfoot 2014.02.02. 22:43:17

@Józsi a guminagykeres: Én nem próbálkozom ilyesmikkel, teljesen elég a gyári kraft, de ahogy olvasgatom a sztorikat a szaktopicban, azért a "stabilan" része nem mindig szokott összejönni.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.02.02. 22:54:22

@Gyurma73:
Vagy csak már megtette a Föld-Hold távolságot párszor, én mondjuk a 2006-os MKIII-ast vettem ennyiért.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2014.02.02. 23:01:55

oké, valamelyik moderátor el tudná nekem magyarázni szépen, értelmesen, h miért lett a legutóbbi kommentem kiszedve? szerintem nem volt benne semmi extra.

kayaibrahim 2014.02.02. 23:28:17

@Aldo Moro: A Digo limóból majd remélem film is készül. Ma is jót röhögtem, köszi.

Leadfoot 2014.02.02. 23:30:59

@kayaibrahim: És ki játszaná a főszerepet? Vin Diesel? Jason Statham? Vagy Justin Bieber?

2014.02.03. 00:09:29

A digó limó vérgáz. Szegénységi bizonyítványt a szerkesztőnek, ha még egyszer belinkeli.

Kámasuka 2014.02.03. 00:50:48

Ma rondaautós szetting van?

Octavia 1 - ez csak olyan németesen semmilyen, csak újkorában számított csúnyának, már nem..:)

Mondeo 1/2 - ez volt a 90es évek legrondább autója a KK-ban, de csak a fészlift, az eredeti csak kicsit csúnya.

Digólimó mongyuk szép vót - valamikó.

Gecc/Stark - na nemá. Suzukit a népnek!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.02.03. 02:50:06

@Rocko-: Ja.Meg olyat is láttam, hogy a Suzukinak a rendszámát a pacskeres lábával takarta...Azon legalább lehetett röhögni... :D

Rocko- 2014.02.03. 06:53:58

@geegee: ja igen, asszem olyan is volt, hogy valaki egy rúddal tartott rendszámhoz egy vietnámi lábujjfékest.

Schütii 2014.02.03. 07:31:01

@noob johnson: +1, Aki olvasni akarja a szappanoperásított Üvegtigrist, az bámikor benézhet a Népítéletbe.

Digó Limó... jesszus, pedig fiatos vagyok, de így lehúzni az olaszokat...

Michel Djerzinski 2014.02.03. 08:48:55

Unalmas, kommersz dögök... Nem értem, mi értelme van annak, hogy hétről-hétre érdektelen autókból "merítünk", majd jól megbeszéljük a semmit.

Aldo Moro 2014.02.03. 09:47:38

Jaj, én tegnap este írtam ide? Tudtam, hogy ki kellett volna hagyni a két utolsó kocsmát. :-)

Schütti: én szeretem a Fiatokat, van is 4 a családban. De ha baj van, hát baj van. És a Croma nem az autógyártás csúcsa, de kedvelhető, talán a sok szerelgetés miatt.

Odonbattya 2014.02.03. 11:22:38

@Leadfoot: Vezettem már a turbós és az RS változatot is, de az már "sok" nekem... értsd úgy, hogy azokkal már könnyű egy-egy hülyeséget megcsinálni, csakúgy mint a sógor említett VR6-jával. A kocsi "erejét" ezért is hangsúlyoztam a leírásban, hogy a hétköznapokra pont elég.

Kalapácsok egyszerűen csak tetszettek mikor először megláttam más autókon, de a Miskolci Egyetemi kötődést is kifejezik (ott végeztem gépészként, csak gépész emblémát nem találtam).
Műszerfal kérdést passzolom, lehet hogy felszereltségfüggő volt.

Szabványok 2014.02.03. 11:23:22

Négy fordom volt. (Egy még van is.)
Soha többé nem fogok Fordot venni.
Miért?
Legfőképpen az alkatrészutánpótlás miatt. Már a hat éves autóhoz is olyan gagyi minőségű alkatrészt (kipufogót) szállítottak, hogy botrány. Ami még rosszabb, utána szépen kivezetik az alkatrészeket és tele a katalógus "nem rendelhető" megjegyzéssel.
Ez a jövőre nézve tragikus. Hiszen ez azt jelenti, hogy a mai Fordok 10 év múlva mehetnek a kohóba.
És nem, ne nyugodjon meg az sem, aki új vagy fiatal Fordot vesz, mert úgy kell számolnia, hogy 10 év múlva 0 lesz az értéke, aki 5 év múlva megveszi, az ezt figyelembe véve fogja megvenni.
Ja, és ne reménykedjen senki a bontókban. Mert ott épp olyan elöregedett, szarrá ment alkatrészt kap, mint az övé. Az a rugó is megült, az a műanyag is elöregedett, repedezett, széteső.
Utángyártott alkatrész is ritkán játszik, mert nem jó minőség, sőt nagyon sok minden nincs is utángyártottban. (Pl. ki is utángyárt jó minőségű rugókat, ki utángyárt repedezett helyett műszerfalműanyagot, ki gyárt utána ABS egységet?
Soha többé Fordot!

Speedman 2014.02.03. 11:45:07

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: "oké, valamelyik moderátor el tudná nekem magyarázni szépen, értelmesen, h miért lett a legutóbbi kommentem kiszedve? szerintem nem volt benne semmi extra."

Az ügyeletes moderátor dzsihádod rendezett azon kommentek között, ami az A5 tesztre vonatkozott (köztük az enyémet is törölte).
Én is csak az emailre érkező blog értesítőben olvastam el a nekem érkező kommenteket.
Ez van. Nem lehet a kapott tesztautóknál, és azok leírásainál sem kritikai hangvételt megpendíteni+ a posztírókat sem, mert azért bannolás jár (tisztelet a kivételeknek).
Marad a heti merítésben levő autók és egymás kritizálása, meggyőzése. :-D

andand 2014.02.03. 11:46:01

@Odonbattya: Az 1.8 20V egy jo motor, legalabb is en szeretem (A4-ben). Persze a mai vilagban a 125LE relativ eros, de jol vezetheto, nyomatekos is, es bar sokat porog 5-ben (kb. 105-nel van 3000RPM-en), en azert nyomtam le hosszu tavot 180 felett a nemeteknel. Fogyasztasa olyan amilyen, 7.5 korul orszaguton, 10-11 kozott varosban, vegyesben a ketto kozott.

andand 2014.02.03. 11:54:17

Most latom, te irtad a nepiteletet. Akkor a fenti Leadfootnak szolt. :)

Nyegleo 2014.02.03. 11:56:36

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: @Speedman: Az offtopic kommentek lettek kiszedve, és nem csak a negatívok. Számtalan lehetőség van a cikket kritizálni, kommentelni (fórum, email, stb.), de nem egy más témával foglalkozó posztban.

Speedman 2014.02.03. 12:26:18

@Nyegleo:
Oké, de az A5 használt teszthez nem volt komment ablak (nem véletlenül szerintem).
Csak azért ide írtam, mert ez volt az utána jövő (személy)autós cikk, ahol lehetett kommentelni. Szeretem a használautó teszteket, de számomra ez vérlázító volt (és nem az Audi miatt..). Ennyi.
Mivel a totalcaron jelent meg, azért osztottam meg a véleményem itt (és mások is). Email-en egymásközt kritizálni, meg olyan érzés lenne, mint valami felbujtó sejt, egy diktatúrában. :-(

conmorientes 2014.02.03. 12:43:35

Sok sok éve pontosan ugyanilyen st200-as kombim volt és nagyon szerettem. Aztán jött egy st220-as és az is része volt a mindennapi hipertérnek...
Akkor még nem voltax fix trafipaxok a pályán és ezzel "krujzoltam" heti rendszerességgel az M1-en 190-220 tempó körül....
Nem mindennapi jó vasak, érdemes velük foglalkozni.
Kicsit be is figyelt a nosztalgia:)))))

Prérifarkasz 2014.02.03. 16:33:10

@geegee: Ja-ja, pont ahogy mondod, "esti mese"...;)

Prérifarkasz 2014.02.03. 16:34:56

@geegee: Volt olyan is, ahol deszkával takarták ki... ;)

szabi1983 2014.02.03. 17:06:24

A mondeóra én is gerjedtem anno de ma már nem tartom fenntartásra érdemesnek. Az a skoda a sarlóval és kalapáccsal valamint azzal "meleg" belsővel nagyon ott van a szerenn. A tulaj gondolom valami Győzikés fazon lehet. Miért kell egy alapvetően egyszerű és ízléses autóból ilyen förmedvényt kreálni?

Polifémosz 2014.02.03. 17:53:23

@Speedman: Igen az enyémet is kiszedték, az én véleményem sem volt hízelgő. Tudomásul kell vennünk, hogy a Totalcar többek közt az ilyen promók ellenszolgáltatásaiból él ezért érthető, hogy megjelentetnek ilyen pr cikkeket is. Csak gáz.

Odonbattya 2014.02.03. 18:51:21

@szabi1983: Sarló és kalapács... értem... pedig már majdnem válaszoltam. Olvasni tanulj meg, és aztán írni.
(............)

szabi1983 2014.02.03. 19:05:45

@Odonbattya: Kössz a helyreigazítást. Természetesen képletesen írtam. De azért még egy patkó elment volna a homasitás kerékdísz, szőnyeggarnítúra mellé. És akkor még nem is beszéltünk a hűtőrácsról és a belsőről. Ezt a fajta környezetszennyezést nagyon nem kedvelem.

Odonbattya 2014.02.03. 20:51:09

@szabi1983:
Csak küzdesz, sebaj, magadra is hagylak a képleteiddel.

Prérifarkasz 2014.02.03. 22:34:08

Hát lehet, hogy a képek nem adják vissza és tényleg vörös, de ez az Octavia, meg az audi-barna belső is szerintem bordó...
Az autó formája szerintem időtálló, nekem még mindig ez jön be legjobban az Octáviák közül, '98-ban, mikor megjelent, akkor meg levett a lábamról. Ültem ilyen 125 lovas, Audi-motoros Octáviában, meglepően dinamikusan mozgatta, ezt a nagy kasznit, ebből is látszik, hogy nem mindegy milyen a motor karakterisztikája...
Ezt a szárny dolgot nem értem, nekem is van a hátsó csomagtartón, nem tényező, 1kg sincsen, igaz műanyag... és nem is Octaviám van... ;)

Prérifarkasz 2014.02.03. 22:42:39

Getz: "Utazás előtt törtem a fejem, hogy hogyan fér el a csomagtartóban 3 bőrönd, egy nagyobb táska és persze a kötelező napernyő." - Hát ezt valami mesedélutánon kellene elsütni... Vagy egészen másként definiálod a bőrönd fogalmát... Hát ez egy vicc...

szabi1983 2014.02.04. 07:36:40

@Odonbattya: Neked meg mi bajod? Én elmondom, hogy számomra mennyire izléstelen ez az autó. Elmondom mert elmondhatom. Ez tudtommal egy olyan hely, ahol szabadon megtehetem. Erre jössz és kötekedsz. Talán csaknem a tied ez a szörnyüség? Vagy van hasonlóan izléses "Tuning" autód?

Odonbattya 2014.02.04. 11:16:56

@szabi1983:
Pont erről beszélek.
Süt a hozzászólásaidból hogy write only módban vagy, sem a népítéletet sem a kommenteket nem olvastad el, vagy nem értetted meg. Ennyi a bajom.
Többek között az is kiderült volna azonal hogy én írtam, illetve hogy a vélemény tényleg szabad.

szabi1983 2014.02.04. 11:38:56

@Odonbattya: A népitéletet elolvastam mert annyira borzalmas az autó a képeken, hogy egyszerüen kiváncsi voltam rá és mellesleg nekem is skodám van. A hozzászolásokat természetesen nem olvastam végig csak egy párat. Ettől függetlenül jogod van népitélkezni a csodajárgányodról, nekem meg jogom van röhögni rajta. Ennyi.

Odonbattya 2014.02.04. 15:36:43

@Gülücsipacsodamuki:
Még egy fontos dolog: ha lenne olyan opció a Népítéletben - és tényleg miért nincs? - hogy letilthassuk a kocsink heti-merítésben való részvételét, akkor megtettem volna. Szívesen leírtam a tapasztalataimat, a hátrányokat, előnyöket azért, hogy másoknak segíthessen dönteni ha esetleg ilyet akarnak vásárolni. Viszont a heti-merítés olvasójaként tudom hogy sok a suttyó, aki szereti megmondani milyennek kell lenni egy kocsinak szerintük, és nem olyan visszafogott stílusban mint Te. Akármennyire is szabad a vélemény azért még sértő.
Ja, és miután megírtam a rendszer közölte hogy kell néhány nap míg megjelenik. Folyamatosan kerestem a népítéletek között, semmi, majd vasárnap hívtak a fórumozók hogy ott az autóm a címlapon :D
Nyilván az sem véletlen hogy most már a műszerfal van kiemelve a képek közül, több klikket generál egy ilyen megosztó kép mint a külső fotók. Sebaj, következőnek veszek egy citromsárga Bentley-t rózsaszín virágokkal az oldalán...

madbalee 2014.02.05. 16:10:25

A Getz-es arc nagyon kemeny.
1) 120 honap hitel
2) Görögorszagba elautozni vele nyaralni

respect!

TH 2014.02.08. 02:02:53

@Odonbattya: őszintén be kell vallanom, hogy nekem is ez ugrott be róla elsőnek:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/DDR2.PNG :)
Egyébként meg nem értem: feltöltöd a képeket a netre, azzal vállalod, hogy mások megnézik, és véleményt formálnak róla. Zavar, hogy nem tetszik mindenkinek? akkor minek töltötted fel a képeket?

TH 2014.02.08. 02:07:22

@madbalee: az sem semmi, hogy olyan, mintha a szerzője a modorosblogról tanulta volna a fogalmazást.
"És lám mikor kétségek közepette pakoltam a bőröndöket a csomagtartóba szép lassan, mint egy ráérős teknőc benyelt mindent, amit éhségének csillapítására szántam neki. "

"Szomjúság enyhítésére egy 1.5-2 literes ásványvizes palacknak tökéletesen kialakított, két ülés között helyet foglaló pohártartóba került frissítővel ellátva, irány a határ.

Útközben még feltankoltunk 0.5 literes üdítőkkel, amit a sebváltó előtti pohártartóban helyeztünk el. Hát, ami azt illeti, tele palackkal, amikor a súlypont még nem alul helyezkedett el, a két palack meghitt páros táncának lehettünk tanúi."
Egyszerűen csodálatos, na... :)
süti beállítások módosítása