Heti merítés

  2014. január 26. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Svéd MTZ autókarosszériával

35143

Semmi meglepetés nem ért, pontosan azt kaptam az autótól amit vártam. A motor ősapja traktormotorként kezdte, és ez is hihetetlen kort ér meg ha az ember vigyáz rá.

1300 very special

30419

Az akksi a jobb súlyelosztás és a biztonság kedvéért a csomagtartóba került, csakúgy, mint a benzintank töltőnyílása, ezzel komoly fejtörést lehetett okozni az előzékeny benzinkutasoknak. -Mennyit tankolhatok? –20 litert. –Aha. De itt nincs hova dönteni a naftát. - Ja, nyitom a csomagtartót. – Na, ne viccelj…És mit keres itt az akku??? Az akkura egyébként a Ráckevei Tolvaj Baráti Kör is vadászott, egyszer felfeszítették a motorháztetőt, mivel ott nem találtak semmit, bosszúból kilopták a szélvédőt.

Kitartó és majdnem tökéletes házastárs

63030

Ott kezdem, hogy egyáltalán nem akartam ilyen autót (26 évesen vettem 5 évvel ezelőtt és még mindig használom), de még hasonlót sem.

Brünhilda

63036

A Clark Ádám téri körforgalomba egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy nem tudom benyomni a gázpedált, még szerencse, hogy automata, így elgurultam az első buszmegállóig ahol orvosoltam a problémát.

Koreai Corolla

63032

Az autó futóműve hagy kívánni valót maga után, mert szerintem kemény a magyar utakra. Nagyokat üt az úthibákon, és a zaja is kellemetlen tud lenni ilyenkor. Cserébe viszont nagyon stabil, jól veszi a kanyarokat, nem billeg a kaszni. De 75.000 kilométer alatt megtapasztaltam, hogy a futómű a Ceed Achilles sarka.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr685782945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciri 2014.01.26. 19:20:32

@Hurri Kán:

elszállt a kommentem. 3,2-ből két fajta volt, itt a kis hengerszögű (VR):

www.youtube.com/watch?v=-yGO2PZfON0

Hurri Kán 2014.01.26. 19:20:59

@Ciri:
Aha... Köszi :)
Meg volt ugye a VR5, bár az nem volt túl hosszú életű.

Rocko- 2014.01.26. 19:24:08

@Gyurma73: vagy telekjáró.
de valahogy a (nem autós) újságírók rendre így írják, az emberek meg átveszik.

@Hurri Kán: en.wikipedia.org/wiki/List_of_discontinued_Volkswagen_Group_petrol_engines
és
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines
nagyjából jó képet ad. :)

theograf 2014.01.26. 19:24:40

@Ciri: 9 cm lényeges különbség..hmm. Ez új.
Figyi nem savazom a Phaetont, nekem sokkal jobban tetszik kívül és belül is mint a Superb.(amit hajtok)
Azonban ez kijelenteni, hogy
"a Phaeton beltere a kategóriájához és a külméreteihez képest hatalmas. " baromság.

Ciri 2014.01.26. 19:29:21

@theograf:

Hidd el, egy autó méreteiben 9 cm NAGYON sok :))
Másrészt pont nem érdekel, hogy savazod e vagy sem.
Harmadsorban amit idéztél, nem tőlem származik, én csak valakinek reagáltam, aki fentebb azt írta, hogy a Phaeton szűk.

Hurri Kán 2014.01.26. 19:29:53

@Rocko-:
Köszönöm. Bár ez sem teljesen pontos, az első VR6-os motor (amit többek között a Golf3-ba, Ventóba, Corradóba építettek, 174?176? lóerő volt, később növelték meg a teljesítményét.

Ciri 2014.01.26. 19:30:32

@Hurri Kán:
Ha megnézed a videót, mellette pont van egy másik az FSI-ről.

TaaT 2014.01.26. 19:32:28

VW-kbe a benzines 6 hengeres keresztmotor mind VR6. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Stand_VR6-motor.PNG

Hosszmotorból volt klasszikus V6 (is)...

Ciri 2014.01.26. 19:33:53

@TaaT:

Igen, de konszernen belül van ugye szintén 3.2-es, ami nem VR :))

TaaT 2014.01.26. 19:37:07

@Ciri: És keresztbe épített motor?

Rocko- 2014.01.26. 19:44:23

@Hurri Kán: igen, azért mondtam, hogy NAGYJÁBÓL. :)

Mercel 2014.01.26. 19:48:50

A Volvo azt a 2,3-as benzines öthengerest az Auditól vette át, és évtizedekig használta gyakorlatilag minden modelljében turbóval és anélkül.
Fogalmam sincs honnan vette a tulajdonosa ezt a traktor származást.
Esetleg diesel?

"Frigyes"

becseit 2014.01.26. 19:52:36

@Brúsz Pringstein: Milyen értelemben hangzik baromságnak?

Hogy a futóműve (és maga az autó) tartósan ilyen sebességhez van tervezve?

Pedig a VW dicsekedett vele...

Hurri Kán 2014.01.26. 19:55:02

@Mercel: Amire te gondolsz, az a sor 5 2,5-ös Tdi motor volt. A Volvo öthengerese nagyobb volt.

megint 2014.01.26. 19:55:18

Phaetont összekeverik a tuareggel? És szerintem még azt hiszi, hogy ért a dologhoz. Én is maradnék az A8-nál, belül kevésbé elnagyoltak a részletek, igényesebb. Viszont tényleg jó áron van, jól felszerelt, nem rossz vétel, de kicsit sokat fogyaszt, az említett adatoknál az audi jobban fogyaszt, nem is kevéssel.

TaaT 2014.01.26. 19:59:43

@Ciri: Akkor még1x:

"VW-kbe a benzines 6 hengeres keresztmotor mind VR6."

"Hosszmotorból volt klasszikus V6 (is)"

Az hogy a marketing részleg átrakta az "R" betűt a kocsi farára vagy az első rácsra nem változtat semmit a motor felépítésén.

Ez a jelölés kb annyira ügyes mint az 1.4 TSI (Turbocharged Stratified Injection) és az 1.4 TSI (Twincharged Stratified Injection)

Hurri Kán 2014.01.26. 20:08:14

@TaaT:
Neked tényleg szövegértetlenséged van?

Ciri 2014.01.26. 20:12:57

@TaaT:

Mondtam én mást? :)
Egyről beszélünk, ezen belül én kifejezetten a háromkettesekre tértem ki.

TaaT 2014.01.26. 20:23:54

@Hurri Kán: Melyik részre gondolsz?

Hurri Kán 2014.01.26. 20:25:16

@TaaT:
"Az hogy a marketing részleg átrakta az "R" betűt a kocsi farára vagy az első rácsra nem változtat semmit a motor felépítésén."
Ha jól értem (nekem ebből az jön le), szerinted mindegyik V motorja a VW-konszernnek ugyanolyan. Ha nem ezt gondoltad, akkor én értettem félre, akkor elnézést :)

DrSzoke 2014.01.26. 20:31:43

@Hurri Kán: A 240-es szeriaban a 2.3-as motor 4 hengeres.Azt nem tudom hogy traktorban volt-e,de hajokban igen,volvo penta neven.A regi horgasz barkamban ilyen volt,csak dupla solex karbival ami sztem autoban sosem kerult piacra.Emlekszem,vezermuszijat akartam cserelni rajta,a hajos boltban 3x annyi lett volna mint amennyiert az autosboltban megkaptam ugyanazt.

Hurri Kán 2014.01.26. 20:43:33

@DrSzoke:
Volvo Pentából volt dízel is. Azok vajon saját fejlesztések voltak? Úgy tudom, a 200-as sorozatban lévő dízelmotorok, meg később a 700-as sorozatban is VW-eredetűek voltak.

TaaT 2014.01.26. 20:44:10

@Hurri Kán: Minden benzines 6 hengeres KERESZTMOTOR VR6 a VW-kben függetlenül attól hogy csak ennyi van rájuk írva i.imgur.com/Q9uDZPB.jpg

Persze a VR6-ot is beépítik hosszában image.motortrend.com/f/roadtests/suvs/1108_2011_volkswagen_touareg_first_test/34902790/2011-Volkswagen-Touareg-v6-engine.jpg de klasszikus V6 keresztbe nincs VW-ben.

Hurri Kán 2014.01.26. 20:46:45

@TaaT:
Ok., így tiszta. Én értettem félre, amit írtál előzőleg.

Tippszmix 2014.01.26. 20:50:49

Én ezt sosem értettem, hogy miért mondják sokan, hogy a 11-14 literes fogyasztás az jó, ráadásul dízelből???! Mindig ottvan az "ahhoz képest", a Phaetonos még majdnem el is ájul, hogy ez milyen kevés! Hát egy faszt! Ez nagyon sok!

1kutya 2014.01.26. 20:52:59

@Hurri Kán: azt nem tudom, de volt anno meglepetés, mikor fater szomszédja kukázott valahonnan egy 60-as évekbeli fordson traktort és a blokkja tök uaz volt, mint fater ford orionjának (a ford még arra sem vette a fáradságot, hogy átalakítsa, a traktorhoz szolgáló likak szimplán le voltak vakdugózva) :-DDD

TaaT 2014.01.26. 20:55:32

@Hurri Kán: Persze ma már senki nem mondja ezekre hogy VR6, de ha a hengerelrendezés is szóba jön akkor kényelmesebb ezt a szót használni mint a "kis hengerszögű 6 hengeres V motor" kifejezést.

1127ccm 2014.01.26. 21:12:23

Kinek tunt fel, hogy az emberek nagyresze arra izgul h mekkora a csomagtarto?! Meg milyen siman behajit egy babakocsi melle meg egy nyitott sátrat, es/vagy egy t72-es lövegtornyot?! Mikozben evente ketszer van szukseg igazan nagy autora. (Vajon ezek az emberek meg is ideologizaljak maguknak mikozben egyedul mennek a melohelyre a vassal? )

altefnegy 2014.01.26. 21:20:23

@Mercel:

Izé.
Ez van a kocsiban.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Redblock_Engine
Ez volt az elődje.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B20_engine (18C benzines trakiban)
Ez a 2,3-as öthengeres.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine
Értelemszerűen mindegyik Volvo fejlesztés, ők adták oda másoknak.

Kétezerig használták a VW öt- és hathengeres dízeleit.

Tippszmix 2014.01.26. 21:34:23

300-as utazó mi? Párszázas ajánlat...

Madár Fokker 2014.01.26. 21:35:02

@Brúsz Pringstein: Lehet, hogy sokan összekevernek egy limuzint egy hobby-terepjáróval, de az nem én vagyok. ;) Ha ismerős vagy Nyíregyházán, akkor az előfordulási helye a Kótaji út-Hímes utca sarkánál volt.

Szociknak vége 2014.01.26. 21:36:17

@megint: Pont azért volt piaci bukás a Phaeton, mert túl olcsó volt...mármint abban a kategóriában senkit nem érdekel az ár.

Legfeljebb persze a 3. magyar tulajdonost, de a márkaszervizeket ismerve biztos nagyon felkészültek lehetnek a kollégák pl. egy izzócserére, amikor még nagyobb városok VW szervizei sem láttak közelről ilyen autót...azt ez elég időrabló meg drága dolog tud lenni.

Tippszmix 2014.01.26. 21:43:53

A Mercisnek szinte csak a kopó-fogyó dolgokat kellett cserélni, azt is javarészt a futóműben, azért ez nem semmi, főleg 28 évesen! Csak van valami alapja a Merci-fétisnek...

Oliver Garcha 2014.01.26. 21:47:51

Aki szerint a Phaetonosra irígykednek, nincs igaza. Legyen egy kisfa..ú, pszichopata rokona és munkaidőben piáló csontalkesz munkatársai, még a biciklit is kinézik alóla.

Rocko- 2014.01.26. 21:54:33

@1127ccm: az emberek nagyon sok mindent képesek megideologizálni.

DeezL 2014.01.26. 21:57:25

@Gyurma73: ahogy olvasgattam a válaszait mindenre azt írja nem elromlós fajta... 1.5 dci-re írta,hogy pporblémásabb meg egyszer írta,a daciát hogy azt ne vegyen az illető.. de kia ceed,corolla,mazda 6,mondeo így fasz úgy fasza stb..

DeezL 2014.01.26. 21:59:38

@Brúsz Pringstein: Kaposváron volt és van is 1-2... fiamék független szervízben tanulók,(korábban dolgoztam ott fél évet mindegy) volt Phaeton izzó csere.... ki kell venni a lámpát a helyéről aztán úgy lehet igazándiból izzót cserélni!

DeezL 2014.01.26. 22:13:58

@altefnegy: 5 hengeres VW motort használtak az tuti... V6 TDI-t ami volt a 2.5ös azt nem rakták bele...

1kutya 2014.01.26. 22:20:16

@1127ccm: hát, miután végigszenvedtem 2 évet a xsarával és a kb. 250-300l-esre összecsukható "modern" többfunkciós babakocsival én is megvettem az oktáviát!

aztán ugye mivel nem jött több gyerek én már nem ideologizáltam...

... vagyis mégis: 3 embernek mi a faxért kell 560 literes csomagtér, azt nem értem :-D

1kutya 2014.01.26. 22:22:43

@1kutya: bár sógornőm egy 2 napos szülői hazalátra is tele tudta nyomni úgy az oktáviát (nekik is olyan volt), hogy még a fejük tetején is cucc trónolt (igaz ő augusztusban a horvátországbeli nyaralás előtt megkérdezte, hogy ne rakja e oda a gyereknek a télikabátot) :-DDD

DrSzoke 2014.01.26. 22:26:01

@Hurri Kán: Azok igen,a 6 es az 5 hengeres motorok.A pentat nem tudom,teny hogy a volvonak sokaig nem volt sajat dizelmotorja szemelyautokhoz.Gondolom ezert a hajozasban is ugyanazokat hasznalhattak amit az autokhoz.Legalabbis egy meretig,nagyobb motorjaik voltak/vannak a haszongepjarmuvekhez,valoszinuleg ezeket tettek nagyobb hajokba is,de azokhoz lovesem sincs.

Hurri Kán 2014.01.26. 22:26:55

@1kutya:
3 embernek nem. No de két embernek + 1 nőnek? :D

DrSzoke 2014.01.26. 22:27:09

@DeezL: Sok ilyen auto van.Sajnos.Stilo...pl.

csapos1 2014.01.26. 22:41:36

nem vagyok egyedül azzal, hogy itthon nem szívesen ülök bmw, merci, audi volánjához
nekünk gyártják az s80-t, pheaton-t

1kutya 2014.01.26. 22:42:04

@Hurri Kán: ja! a sör nem alkohol, az asszony nem ember, a medwe nem játékszer! mondta az öreg székely... :)

verde66 2014.01.26. 22:43:37

@1127ccm: Nekem az tűnt fel, hogy mindig jönnek ilyen menő csávók, akik nagyon menő szöveggel írnak egy hatalmas ökörséget.
Ma Mo-n nem az a jellemző, hogy van egy kicsi, kis fogyasztású autóm melóba járni, plusz egy nagy csomagterű kombim cuccolni, plusz harmadiknak egy sportverda hétvégére, hanem jó esetben van egy(1) kocsi. Akkor meg inkább a nagyobbat veszi meg a paraszt, mert az mindenre jó.
Ja, és nem évente 2-3-szor jön jól a normális csomagtartó, hanem hetente 2-szer, legalábbis nálam.

1kutya 2014.01.26. 22:43:42

@csapos1: ühüm! de adnak hozzájuk rögtön egy pszichológus névjegykártyát is :-DDD

Hurri Kán 2014.01.26. 22:47:30

@1kutya:
Nem viccolok ám. Pár éve volt egy barátnőm, barátnőjével lementek egy hosszú hétvégére valahová tán Zalába vellnesszni valami szállodába. Ketten alig bírtak becuccolni egy hármas Golfba. A hasamat fogtam a röhögéstől, amíg néztem, hogy pakolnak :D

csapos1 2014.01.26. 22:49:23

@1kutya:

440 000 km-t nyomtam bele egy s80 d5-be gyakorlatilag hiba nélkül
minek kéne más
525 d-be 200 000 nél két új első rugó kellett, mert az olajteknőn csúszott

1kutya 2014.01.26. 22:55:55

@Hurri Kán: ilyenek ezek! :-DDD

@csapos1: de ezt azzal megideologizálni azzal, hogy kik ülnek be mibe, az már orvosi eset!

ps: ne vegyél skodát se, mert abban kalapos öreg bácsik krúzolnak 70-el az országúton...

csapos1 2014.01.26. 23:10:18

@1kutya:

nem ideológia
ok, amiért nem azok közül választottam
az már csak pozitívum, hogy a volvó bevált

de ezzel messzire megyünk

megjegyzem a pheaton tecc, de a bonyolult szerkezet szervízigényes, és emiatt a fentartása költséges
szerintem

///M_Straight_six 2014.01.26. 23:13:49

@Larry Silverstein: nem akarok kötözködni, de nem keverted össze a phaetont egy jettával? :DD a hely az marha nagy benne, ugyanakkora mint a kategóriatársakban, tény, hgy baromi nehéz, pláne az 5.0 V10 TDI. Van ilyenje az egyik haveromnak, 2400kg, a nagy dízelmotor, az összkerkhajtás, a szandard bálnatest miatt, és hogy nem alu, mint az A8... De hogy lomha lenne, azt nem mondanám, nem érezni benne a gyorsulást annyira, a sebességet mégúgysem, de elég tisztességesen szedi a lábát, igaz ez 5 literes, 3, mint amiről itt szó van. Egyébként belseje szerintem marha jó ahogy a csávókám is írja, tényleg szép és minőségi, drágának drága a fenntartása az igaz, de szerintem jól néz ki, főleg hátulról, a design pedig 2002-ben debütált, ezt ne felejtsük el, azóta érdemben változatlan, szeintem az akkkori A8-as és S merci mellé téve nem sokkal unalmasab forma, egyedül az e62 bangle hetes volt akkor formabontó, de az akkor pont egy zsír új modell volt...

altefnegy 2014.01.26. 23:13:55

@DeezL: Sorhat VW (T)D: 200-700-900; soröt VW TD: 850-S/C/V70-S80(eleje).

altefnegy 2014.01.26. 23:21:09

@Hurri Kán: Igen, volt dízel, igen, saját, igen, VW. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.01.27. 00:52:48

Phaeton: az a ficsor hogy vilagitja a kocsi a sajat oldalat az valami fantasztikus :D este megnyomod a gombot a zsebedben es KARACSONY!!! :D

na de, volt csereautom a phaeton, azert az S klasse "jobb"- na nem uttartas, loero meg ilyenekben mert mindegyik hangtalan 70nel, hanem "kezreallasban", tv nagysagban, sok aproszarban meg megse egy vw jelet kell nezegess a kormanykozepen bar en ford buzi vagyok de mast ez nem tesz boldogga. AMiben jo a nagy vw mindenkinel hogy a valet boynak ha csak egy $5-st adsz akkor nem huzza a szajat, huszast megsem adhat az aki egy folkszvagennel jon :D
Szerintem aki ebben a kategoriaban autot vesz az presztizst is akar kapni, na abban meg sokkal jobb a bmw7er meg az S.

Schütii 2014.01.27. 08:01:39

@Hurri Kán: 260SE - 20836 db, 280SE - 133955 db, 280S (karbis) - 42996 db (Wiki)

Schütii 2014.01.27. 08:16:47

@miketbeszéltek: Ha majdnem a földig le lehetne ültetni a kasztnit, na az tényleg számítana, de közúton nem lenne használható az autó, 1-2 centi csüccsentésnek jóval nagyobb a marketingértéke mint a valós. Egyébként sokkal kritikusabb rész(ek) a kerékdob(ok), de azokkal a modern tudomány se nagyon tud mit kezdeni drasztikus formaváltoztatás nélkül.

Swind 2014.01.27. 08:33:30

A Phaeton arra jó, hogy az egyszeri burzsuj aki megveszi, magyarázkodhasson.
- Ez micsoda?
-VW Phaeton
- Mennyi?
- 25
- Annyiért már audit kapsz nem?
- De ez..

aki 15 milla körül vesz autót az presztizst is akar venni, cégesen/kormányzati szinte volt ennek értel, ahol rejteni akarják, hogy sokba került, illet imidzs szinten, - a főnök nem audi/bmw/merci-vel jár csak egy Volkwagennel..

DeezL 2014.01.27. 08:53:18

@altefnegy: és igen beugrott a régi LT-ben volt sor 6 diesel

Schütii 2014.01.27. 09:28:07

@Swind: Na igen, csakhogy a VW márka is felértékelődött közben, tehát már a VW is túl "finom holmi" a politikusok alá.
Ha lépünk egyet lefelé, ott meg a Skodát találjuk, hát a fene vigye, nem VW konszern az is?!

Swind 2014.01.27. 09:35:57

@Schütii: Teljesen egyetértek :)

Egyébként, presztizsről szólva, nagyon kevés márka van már, ahol nincs szükség a tipus említésére, mivel a régi presztizsmárkák majdnem mind gyártanak már az alsó szegmensbe is.

r1attee13 2014.01.27. 10:18:13

@Gyurma73: Ez az, néha el se hiszem, amilyen kérdésekkel fordulnak a nepperűzőhöz! "Van 300e-m lecserélném vennék új autónak egy 40 éves 1.4-es 7 bmw-t? Király-e leszek?" és hasonlók. Azt se értem, minek velük foglalkozni?
Pedig b@zz, ott voltak az "autót x ezerért" cikkek, van checklist meg stb... Nem fogja fel a sok molylepkeagyú, hogy olyat vegyél ami ARRA JÓ, AMIRE NEKED KELL (villantani, közlekedni, csapatni, stb. Az említett cikkek erre is kiterjedtek.)! És ez használt autónál nem márkaspecifikus! Aki válogatni akar márkák és típusok között, az vegyen új autót!

Schütii 2014.01.27. 11:01:32

@r1attee13: Nem a kérdések a gázosak, mert a gyerek is úgy tanul ha kérdez, hanem az hogy ezeket be is "szerkesztik", tehát showelemet csinálnak belőlük a fijúk. (ennek a csimborasszója az mikor A NEPPERT is meghívják neppert űzni...)

phaeton001 2014.01.27. 11:05:20

A Phaeton hátsó lámpa még a mostani időkben is modernnek hat, pedig 2002-től gyártják és gondolom 1998-2000-től fejleszthették a kocsit.
A fényereje tényleg nagyon erős és ha este közelít az ember a kocsihoz, úgy világít, mint egy főtéri, díszes karácsonyfa.

Hogy sokat fogyaszt? Szerintem nem. De én Bp-en használom és nem vitatkoznék azon senkivel, hogy a Debrecenben, vagy Sopronban használt 7-ese mennyivel kevesebbel is beérni.
Jöjjön fel Bp-re és rögtön 30%-kal nő a fogyasztás és akkor már nincs is nagy difi azonos kategóriájú autó és autó között.

180-nál egyébként tényleg 10-11 között eszik.

Az pedig, hogy egy a8 vagy S-klass jobb-e vagy sem, megint nehéz kérdés és kár is megvitatni, ízlés dolga.
Egy biztos, a Phaeton üzembiztos, komoly problémáktól mentes konstrukció és kategóriájához méltó módon szolgálja ki a gazdáját, amit az új(abb) "hetessel" vagy a8-assal rendelkező barátaim nem mondhatnak el a saját járgányukról. Emiatt sem tudom, ha lecserélném, mit választanék.

Én csak ajánlani tudom, pláne akinek nem az az elsődleges, hogy milyen embléma fityeg a gépjármű elején vagy kormányán.

1127ccm 2014.01.27. 11:11:46

@verde66: orulok hogy te rendeltetes szeruen hasznalod. De mit pakolsz bele hetente ketszer? ? Komolyan szeretnek megvilagosodni.
valaki irta az osszecsukva 300liternyi babakocsit, na azt sem ertem..

Gjon 2014.01.27. 12:29:11

@JaxTeller: "...kezdenek már rajta eléggé komoly hibák előjönni. (Kuplung cserére szorul, váltó bowdenezése is, kormányszervó is, és a fékekre is kellene költeni.)"
Nem is értem mi az igazi probléma, hiszen csak ezeket kéne javíttatni. Esetleg azt gondolja, hogy a Volvo jelenlegi gazdája majd olyan állapotban adja át a kocsiját, hogy egy évig biztos nem kell hozzányúlni? Visszasírja majd a kis szuznyát. Láttam már ilyet aki a szomszédoknak vett "látvány" autót.

Katana750 2014.01.27. 12:45:29

Igazán nem értem azokat akik szerint a Audi után, hogy lehet VW, meg presztizsblabla. Nézitek,hogy milyen alakok ülnek A8ba meg 7es BMW-be? Tisztelet a kivételnek. 12évig éltem a 4 karika bűvöletében de a márkatársi kör miatt váltottam, és 6 éve elégedett Lancia Thesises vagyok. A Phaeton egy kényelmes limuzin és akinek az kell annak jó választás. Lehet,hogy én benzinest vennék de a TDI se rossz. Aki fogyasztásbajnokot akar annak ott a Citroen AX1,4d

Józsi a guminagykeres 2014.01.27. 13:28:06

@JaxTeller: Én azt nem értem,hogyan lehet egy autóval csak 3000-4500km-t menni egy évben.
Amit mi használunk városi szaladgálósnak (1.2htp polo) az egy nap kb. 2-3X3km-t megy meg kéthetente 2X25öt és évente 5nél kevesebb alkalommal megy majdnem 100km-re. Így jön össze az éves szervizre kb. 11-12ekm.
Az enyémet jellemzően nem használom rövid távokon,érzésre alig ülök benne,van hogy két hétig ki sem állok a garázsból,de abba is beleszalad 10-12ekm egy évben és az országhatáron kívül nem is jártam még vele.
Fater w201 mercije ugyanez,az sem megy minden héten,de abba is beleszalad a 10ekm simán egy év alatt.Nekik is van szaladgálós heti 4-5X25km fixen, megamimég és abban is megvan a 10ekm/év.
Ilyen kevés futással vehet szinte bármit,mert az üzemanyag és üzemeltetési költségekben úgysem lesz jelentős különbség egy wagyonőrhöz képest sem. Vétel előtt átnézik és mire kihullik valami már megvan neki 5éve vagy már tovább is adta.
Én alternatívaként tudnék még javasolni egy 500as w140et. :)

Józsi a guminagykeres 2014.01.27. 13:42:23

Ja, most akadt a kezembe a biciklim km-órája,6734km van benne, két és fél éve van meg és csak néha-néha tekerek egyet a környéken meg ha jó az idő azzal megyek postára ide-oda. :D

TaaT 2014.01.27. 14:12:30

@Józsi a guminagykeres: "Én azt nem értem,hogyan lehet egy autóval csak 3000-4500km-t menni egy évben."

Van olyan hogy hobbiautó, meg van olyan hogy egy családban több autó van más-más feladatkörben, ezekből az egyik pl az "ünneplős autó", mint pl haver szembe szomszédja, F astra melós verda, mellette meg van nekik egy dízel Bora 30k km-el...

Amúgy nyáron amikor csak tehetem én is kerékpárral közlekedem. Ezzel is pár száz kilométerrel kevesebb kerül az autóba, igaz télen szinte csak az autót használom.

Adriano cselescsávó 2014.01.27. 14:51:47

@Katana750: Végre olvastam egy normális mondatot:
"6 éve elégedett Lancia Thesises vagyok"
nem azthogy BMWMERCEDESAUDI BMWMERCEDESAUDI BMWMERCEDESAUDI BMWMERCEDESAUDI BMWMERCEDESAUDI BMWMERCEDESAUDI BMWMERCEDESAUDI BMWMERCEDESAUDI
Méret, kényelem, erő fogyasztás: ALFA 166 2,4jtd facelift 185Le átlag:6L
és pont.

2014.01.27. 15:02:37

@1127ccm: de mi a faszért kellene neked megérteni, hogy ki mit pakol a csomagtartójába? Szerintem bízd rá mindenkire, te meg használj akkorát, ami neked jó.

DeezL 2014.01.27. 15:26:30

@Schütii: dehogynem,és a konszernen belül a VW saját felmérése szerint a Skodák a legjobbak! Vw-sek is mondták érdekes módon 2.0 PD-ben nagyon nagyon kevés skodában cseréltek pd elemeket míg VW audiban annál többet

Szociknak vége 2014.01.27. 15:46:57

@DeezL: Ja Skodások meg azt mondták volna hogy sok Skodában cseréltek pd elemet VW-ben meg alig. Vajon miért? Azért mert a Skodákat viszik hozzájuk?

Ehehe

JaxTeller 2014.01.27. 16:17:38

@Gjon: na ez meg a másik, beleugrik most egy "új" autóba, aminek az első szerviz költségéből már lehet majdnem rendbe lehetne rakni a WagonR-t.
@Józsi a guminagykeres: van aki annyit megy, nincs is azzal semmi baj, egyik kollégám 2 éve vett egy H-Astrát, azóta ment vele kb 8-9 ezer kilométert. Miskolc belvárosban lakik, munkahely 5 percre, havonta 1 nagy bevásárlás a hipermarketben, meg pár kisebb út a városban a többi meg belföldi vagy a szomszédos országokba kirándulás.

Sajnos tényleg igaz, hogy sokan a szomszédnak vesznek kocsit, utána meg nem bírják fenntartani. Múltkorában nézegettem C Vectrákat, pár évvel fiatalabb is lenne, mint a mostani kocsim, nagyobb, szebb erősebb. Végül rájöttem, nincs szükségem most már kocsira, mert amire használom arra a mostani is tökéletes.

JaxTeller 2014.01.27. 16:20:07

@JaxTeller: ja a munkahelyre gyalog jár, szóval oda nem kell neki autó :)

DeezL 2014.01.27. 17:33:30

@Brúsz Pringstein: Kaposváron együtt van egy cég igazából,eladás szerint meg SKoda,VW az van...csak a 2 szervízrészleg külön

Józsi a guminagykeres 2014.01.27. 19:51:12

@TaaT: Lehet nem volt egyértelmű,de nálunk,fateréknál is több autó van különböző célokra. Legújabban van egy Vitara is leginkább téli autónak,kutyának Dunára,pecázni stb,szeptember óta abba is tettünk kb. 5ekm-t,négy jogsira négy autó jut. Fateréknál kettőre kettő. Azoknak a felhasználását már leírtam.
Ez a 3-4500km/év állagmegőrző sétáltatás lehet.
Nálunk a négyből legalább kettőt igazából feleslegesnek érzek,pedig mindegyikbe belemegy a 10ekm/év.
Mondjuk ja,battonyai unokatesómék 2107-jében 10évesen valami 8700km volt,hmmmm most is érzem azt a fenséges zsiguli illatot.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2014.01.27. 21:06:52

@Hurri Kán: 260, 280, 300, 380, 420, 500, 560.
Ha nem is idörendben.

Hurri Kán 2014.01.27. 21:31:19

@malenykij polgar:
Köszi :)
A többi az mind megvan, még az is, a kupéban a 380-as volt a legkisebb motor. Merciben talán még maradt tartás, nem csinál olyan ocsmányságot, hogy a mostani S-kupét dízelmotorral is kínálja :)

Hurri Kán 2014.01.27. 21:40:00

@malenykij polgar:
Köszi :)
A többi az mind megvan, még az is, a kupéban a 380-as volt a legkisebb motor. Merciben talán még maradt tartás, nem csinál olyan ocsmányságot, hogy a mostani S-kupét dízelmotorral is kínálja :)

miketbeszéltek 2014.01.28. 00:40:54

@Schütii: De pont az ilyen apróságok által lefaragott 1-2 századnyi cw értékekből lesznek a blue- és egyéb színű "efficiens " modellek csúcstartóak:-)-Ismét mondom: ezek a megjegyzések persze mind igazak; én csak a Phaeton 0,31-es cw értékének "iszonyat rossz" minősítésével szálltam vitába...

deepdiver 2014.01.28. 10:59:35

@Ciri: Semmi, ülj vissza/bele a traktor hangba.

anagylevin75 2014.01.28. 11:08:35

@DrSzoke:
tegyük rendbe ezt a volvo penta kérdést...a volvo penta egy 20.sz.elején alapított cég, ami hajó motorokat gyártott és csak később kezdett a volvo valamikor a húszas évek végén autókat gyártani. a penta csak a levédett motor márka neve, nem a hengerszámra utal. pl vitorláshajókhoz van egyhengeres diesel motorja, de létezik 12 hengeres nyersolaj motor ami tengerjárókat hajt és persze a kettő között minden...
a vw-volvo motorházasság pusztán a hiányzó személyautó diesel motorok okán létezett. az első a 2.4-es szívó, előkamrás, 6 hengeres VW Ltmotor volt ami megjelent a 2-es majd a 7-es sorozatban, ezek 75 Le-es voltak.később (kb 82-től) készült ezekből 6 hengeres turbo diesel 102Le-vel és az utolsó 760-osoka, került egy intercooleres változat is 122Le-vel, de ez is még előkamrás Td motor volt. Az elavultá vált , nagy helyigény 6 hengerest váltotta le, az 5 hengeres Tdi, ami a 94'-es évjárattól kerül az A6 -o-es audikba AEL motorkóddal, 140 lóerővel....ezek kerültek a 850-es és a V70-es volvókba és az első pár évjáratba az S80-ból....viszont az tény, hogy ezek az elnyűhetetlen 5 hengeres motorok, amiket a volvó azóta is tovább fejlesztve használ, nem kis sikerrel...

Ciri 2014.01.28. 16:46:20

@DeezL:
"a konszernen belül a VW saját felmérése szerint a Skodák a legjobbak! Vw-sek is mondták érdekes módon 2.0 PD-ben nagyon nagyon kevés skodában cseréltek pd elemeket míg VW audiban annál többet"

Nincs semmilyen felmérés, egyszerűn főleg passatokba szerelték a konkrét hibás szériát egy tól-ig intervallumban. Audiban is nagyon ritkán romlott el, ahogy Skodák sem kaptak ilyen alkatrészt.
Az meg, hogy a Skodák a legjobbak... :))))))

20agh 2014.01.28. 19:09:35

A Phaeton mellé vennék egy normális fényképezőgépet, vagy egy jó mobilt is...ha már tele vagyok zsével

DeezL 2014.01.28. 19:13:44

haverom ennél a cégnél dolgozott amit linkeltem, Vw csinál próbavásárlásoktól próba szervízeltetéseken keresztül mindent,ezt jobb ha tudod...konszernes Skodám még nem volt Vw-k Audik voltak bőven seat is volt pár db.. volt 3db 2.0 PD is ,hálisten megúsztam ,hogy valami ilyen bajság legyen..de elmondom ha mondjuk eladnám most a 2000es évj. A4em akkor helyette szóba jöhetne a Toledo vagy az Octavia is 1.9 TDI-ben ugyanúgy,mert miért ne?

DeezL 2014.01.28. 19:26:16

@anagylevin75: de 89ben már benne volt a 100asban

///M_Straight_six 2014.01.28. 22:48:37

@Hurri Kán: Hja :D csak az új S-klasse már 4 hengeres varrógépmotorral is elérhető, plusz a 90-es években még árultak olyan e osztályos mercedest, ami 75 lóerős volt... :D
de még az évtized második feléből rengeteg az e220d, bánat ahogy megy :) nem bántásból írtam ezt ne vedd magadra...

Hurri Kán 2014.01.28. 22:55:37

@///M_Straight_six:
"csak az új S-klasse már 4 hengeres varrógépmotorral is elérhető"
Köszönhetően az EU-s fotelkörnyezetvédők co2 hisztijének. Amúgy kíváncsi lennék, az S-klasse eladások hány százalékát teszi ki. Főleg Oroszországban meg Kínában, ami a típus két meghatározó felvevő piaca, és ott kb. mindenki a létező legerősebb benzinmotorral veszi :)

Hurri Kán 2014.01.28. 22:58:46

@///M_Straight_six:
A mostani, új S-klassét nem csinálják 4 hengeres motorral. Hálistennek :)

Katana750 2014.01.29. 09:55:03

@Adriano cselescsávó: Természetesen ilyen fogyasztási adatokkal mi nem vagyunk partiban,de nem is számít nekem. A gond, a hogyan tovább? Az új Thesis borzalom. Nevetségesen silány az átcimkézett 300C. A németekhez vissza nem térek. Mindegy, hétvégi kocsi amúgy is. Maradhat még 10 évet. Nagyon sajnálom,hogy ennyire visszafejlesztik a Lanciát. Vincenzo bácsi forog a sírjában.

///M_Straight_six 2014.01.29. 22:11:25

@Hurri Kán: hát igen és így a 21. századra leszoktak a 70-80 lóerős prémiumlimuzin gyártásról is szerencsére

anagylevin75 2014.01.31. 08:46:43

@DeezL: igen ebben igazad van, annyi különbséggel, hogy az egy 1T motorkódú 2.5 tdi motor és nem 115, hanem 120Le, nincs benne légtömegmérő, Egr rendszer és egyébként a C4-es karosszéria első két évében 91-92 ABP kóddal a maradék motort elszórták.

tibcsiketb 2014.02.03. 07:19:07

@gwr: Ez így igaz, amúgy meg nagy kufferba jó pakolni :)
süti beállítások módosítása