Karácsonyi Hiéna 2013: A dal!

  2013. december 23. - ommm Címkék: ramazotti hiena 2013 cose della vita

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

dannyliebe.jpg

Zách Dani egy nagyon mókás és szórakoztató taggá nőtte ki magát a Totalcaron belül. Azon felül, hogy szórakoztató srác, kiderült, hogy Eros Ramazotti munkásságának nagy rajongója. Winklernek sem kellett több, így azonnal levette a Cose della vita akkordjait, majd hetek teltek el azzal, hogy Dánielt megpróbálta rávenni az éneklésre.

Végül sikerült, nem mondom, hogy nem nevettünk közben rengeteget, pláne, miután kitaláltuk, hogy Daniból kemucelebet kreálunk és a Velvettel egyetemben kamuhírekkel felfuttatjuk, mint romantikus, női szíveket ellágyító dalnokot. Két-három hír (Visszatért Magyarországra Denny, Denny új lemezzel jelentkezik, stb.), egy álinterjú és valószínűleg lett volna sikere. Még úgy is, hogy semmiféle hangszeren nem játszik és hát...khm...énekhangja is inkább emlékeztet egy falsot szívó, 35-ös Solex-karburátorra, mintsem Ramazottira, de manapság bárkiből lehet celeb énekes.

dannyliebe2.jpg

Ezért is készültek el a kamu lemezborítók, végül azonban a hoaxból nem lett semmi. Dani már a Belsőség-találkozón sem merte elengedni a hangját (akik ott voltak, azok tudják, hogy kapta is az ívet rendesen ezért) és azóta is csak kollégái szűk köre élvezheti munkásságát olykor-olykor.

Úgyhogy itt az idő, hogy olvasóink megmutassák neki, hogyan is kell ezt csinálni. Ez a 6000 mAh-kapacitású, hordozható akkumulátor azé lesz, aki a leghitelesebben előadja Zách Dániel-módra a Cose della vita c. dalt. Rögzítse videóra, töltse fel és kommentelje be ide a linket, legkésőbb december 26. 21:00-ig!

IMG 8405

A kis akku amúgy meglepően nehéz, hétféle csatlakozóval rendelkezik és igazán hasznos tud lenni, ha mondjuk lemerült a gitáreffekt és nem megy a wah-wah.

Dalos Hiénák, előre. Aki a leghitelesebb, vagy akin a legjobbat nevetünk, az nyer!

IMG 8403

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr615699670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bushley 2013.12.23. 10:05:48

Jujj, előre látom hogy itt bizony el fog törni a mécses nálam és örült módjára fogom verni a combomat. :DD

Ki tudja, tán a karácsonyi szittyozás mellett én is dalra fakadok? O.o

1kutya 2013.12.23. 10:29:40

az a baj, hogy túl mély a hangom! a veremből sajna nem lehet Ramazottit énekelni :)

poggY 2013.12.23. 10:38:05

BUD- 8:45 PM 26 of december

Jól kiszurtok velem, hogy nem 27...:) Pedig megénekeltetném a családom!

Gomulka Béla 2013.12.23. 11:15:07

Meg kell hogy nézzem végre, ki vagy mi is ez az Eros Ramazotti. Bár félek a dologtól.

holysmoke0523 2013.12.23. 12:53:34

Na csak érjek haza a munkából és addigra érkezzen meg a pálinkaellátmány is, adokénnektek.

Slampixxx 2013.12.23. 14:23:52

Mint tavalyi énekes-győztes, mennyit kell előadni? :-]

vancello · http://vancello.hu 2013.12.23. 14:25:23

Pedig biztos jobban énekel, mint ahogyan ír. :D :D Ramazzottiért adok neki egy plusz pontot, nekem is az egyik kedvencem.

Slampixxx 2013.12.23. 14:25:24

Részletet még talán megpróbálnék...

Garp 2013.12.23. 16:10:27

nah erre befizetek, varom a muveket! :)

ommm 2013.12.23. 16:23:25

@Slampixxx: Felismerhető mennyiséget.

Gazdagréti Jack Bauer 2013.12.23. 16:24:26

@1kutya: Mély hangból, sőt, kamu-mély hangból is elég jó bel canto-t lehet összehozni, csak a rekedtségre kell gyúrni.

gege94 2013.12.23. 16:58:50

Gondolom playbackes videó nem nagyon esélyes a nyerésre. Vagy tévedek? :D

Slampixxx tavaly ha jól rémlik elvitte az RC autót.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.12.23. 17:06:28

Az ugye nem baj, ha nagyjából halandzsa a szöveg? :)

1kutya 2013.12.23. 19:30:02

@Rézmányi Balázs: annál durvább, hogy botfülem is van, nem nagyon lehet visszaadni, ami belőlem kijön hang formájában :)

@Gazdagréti Jack Bauer: whiskey? :-DDD

ommm 2013.12.23. 20:35:14

@Vajda Gábor (Gabor_V): Ne mondd, hogy a neten nincs fenn a dalszöveg!

holysmoke0523 2013.12.23. 21:04:46

@ommm: most tanulom fonetikusan. A video nyersanyag holnap készül,aztán már csak vágni kell,meg rá a hangokat(ilyet is most fogok először csinálni,biztos nem nehéz) :D

ommm 2013.12.23. 22:04:42

@Vajda Gábor (Gabor_V): Nana, az nem az eredeti!
Fonetikus olasz jöhet. Még én is megtanultam, annyiszor hallottam már :)

gege94 2013.12.23. 22:38:32

Egész nap ezt bömböltettem :D És mit ne mondjak nehéz megtanulni de az eleje már nagyjából megy :D

holysmoke0523 2013.12.24. 16:21:56

A minőségért elnézést,valahol elveszett a hang az éterben.

ommm 2013.12.25. 15:39:09

Na? Ennyi? Egy bevállalós ember van talpon széles e vidéken?

wody21 2013.12.25. 15:55:14

Nem! Nekem még készül a mű, de kitartás, mindenképpen "felkerül" dec. 26. 21:00 előtt! :)

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.12.25. 22:11:51

Ha kitolod a hataridot, akkor lesz valami, hiszen Szilveszterkor osszejovetele van az okumenikus dalkorunknek. Kepzett ferfihangok fujjak majd ki a szakma orrat. Az biztos.

Scaleo 2013.12.25. 23:55:47

Addig is, amíg a pályaművek megérkeznek, itt egy kis kedvcsináló Polgár Petitől:

www.youtube.com/watch?v=XJtL9yvDdcY

:)))

gege94 2013.12.26. 00:03:31

Itt is fortyog valami. :) Remélem lesz belőle valami. Sony vegas-t 10 perce szedtem le. :D

wody21 2013.12.26. 16:05:38

Megszületett a saját magam által előadott Eros Ramazotti - Cose della vita szám és az elengedhetetlen videóanyag is.
Röviden összegezném azon tényezőket, amelyeknek köszönhetően sikerült digitális lenyomatot alkotnia eme műnek, illetve a matéria kiteljesülésének történetét is elmesélném. Vigyázat, hosszú írás, mese habbal következik! Aki csak röhögni szeretne az fáradjon (görgessen) a hozzászólás aljára!

- A konteszt leírását olvasgatva rögtön késztetést éreztem arra, hogy bizony neki kell feküdni ennek a feladatnak, hagynom kell kibontakoztatni a tehetségemet (*khm :) ) Fel kell használnom a tudásom legjavát a minél hitelesebb eredmény elérése érdekében. Amiatt döntöttem a két említett út (hiteles vs. vicces) közül a "hiteles" mellett, mert úgy éreztem, elég bárgyú (=nevetséges) lenne az (a szülemény) akkor is, ha úgy tűnne, hogy halál komolyan veszem az egészet.

- Ugyan nem volt teljesen ismeretlen számomra Eros Ramazotti, de igazából az a tény, hogy az előadandó dal olaszul van, csak akkor tudatosult bennem, miután már jól beleéltem magam az egészbe. A probléma abból adódott, hogy egy szót sem tudok olaszul. Ezután sem adtam fel, a számot többször végighallgattam, valamint eközben az interneten található szövegkönyvet is igyekeztem követni, de hamar beláttam, hogy kénytelen leszek összeállítani abból egy saját változatot - így állt össze a fonetikus lyrics for dummies verzió :D (tehát a tisztánlátás végett: "Szono koze dellávítáá, sztopeszando a noj")

- Legnagyobb meglepetésemre, még a feladat kihirdetésének napján elkészült egy - számomra - elfogadható változat. Az 500 Ft-os pécé mikrofon (pontosabban headsetnek a mikrofon része) és a windóz hangrögzítője alkotta a "stúdióm" hardverét + szoftverét. Ezután fogtam egy videószerkesztő programot (egyik audiószerkesztő program használatában sem vagyok jártas, így maradt a jó öreg Vegas Pro), és kevertem, mixeltem, vágtam, masztereltem, majd végül az eredeti szám instrumentáljára (*khm karaoke változat :D ) ráhúztam a saját kornyikálásomat. Az eredmény fájdalmas lett; könnyesre nevettem magam a produkciómtól. Ugyan hasonlított az originálra', de ez legfeljebb a kappan hangomnak volt köszönhető, nem az énektudásomnak :)

- Arra eszméltem, hogy "kész a dal", de ez magában nem elegendő, hisz mozgóképre is szükség van ahhoz, hogy elindulhassak a karácsonyi hiéna dalos versenyszámán! Végigfutott az agyamon annak a gondolata is, hogy kiállok a kamera elé és eltátogom az egészet, de ennyire nem éreztem magamban az x-et, így arra jutottam, hogy inkább megpróbálok összedobni egy videóklippet az elkészült dalhoz. Na innentől kezdve vált fanatizmussá az egész. Abban biztos voltam, hogy nem lesz még valaki ilyen őrült, akit képes lennék bevonni a szereplésbe, így csak magammal számoltam. Ennek csak egy bökkenője volt: a dal nem egy személyről szól... A megoldást Zách Dani "lemezborítói" adták: a másik "személy" - aki iránt úgy érez Eros Ramazotti, ahogy - az nem is egy személy lesz, hanem inkább egy tárgy (valamilyen gépjármű) vagyis még inkább egy fogalom (gépjármű vezetés - azt a totalcar fanok közül úgy is sokan szeretik :) )

- Ezt követően megkezdtem a "snitt-gyártást". Próbáltam (viszonylag) komoly hozzáállást tanúsítani, de azért döntően szórakozásként fogtam fel az egészet (ez látható az amatőr felvételeken, színészen (színészkedő alakon) :) )

- Azért, hogy a "végére" is jusson az izgalmakból: a leadási határidő napján (ma, dec. 26-án) délelőtt 10 óra körül kész is lett a végleges videjó, meg is kezdtem a feltöltést. Vészjóslóan hosszú időt írt a YT (hála az itteni internet tetű mivoltának), és mikor még 13 órakor is ~600 perc volt hátra, fogtam magam és elvittem a csomagot barátomhoz, ahol szerencsére felért a bő másfél gigás file percek alatt, így itt (is) szeretném neki megköszönni a segítségét. (Thx Focsok! :) )

Ennyi lett volna a "pályaművemem" története, remélem sikerül mosolyt csalni a néző-, és hallgatóközönség arcára. :)

Yt HD link: youtu.be/FQz0GO8wA2w

Békés és boldog ünnepeket kívánok!
wody21

holysmoke0523 2013.12.26. 16:51:36

@wody21: Király lett :D

Kezdtem egészen egyedülérezni magamat,eddig.

bazsC20NE 2013.12.26. 17:29:57

én még vágok, a hanganyag már megvan
remélem, nem csúszok és nem lesztek egyedül, srácok :D

gege94 2013.12.26. 18:43:23

Még mindig feszített munkatempóban nyomatom :) wody grat tetszetős lett :)

bazsC20NE 2013.12.26. 20:04:21

na én már töltök az indára, épp az utolsó percben megy majd fel

bazsC20NE 2013.12.26. 20:33:02

hát, az inda 28%-nál átváltott 6 órára, így én gyorsan átváltottam youtube-ra, hogy beleférjek a határidőbe

ez egy családi munka volt, öcsémmel készítettük közösen
ő a főszereplő és az énekes (természetesen egy olasz szó sem hangzik el a dalban), én pedig az operatőr és a vágó
néhány filmes bakit elrejtettük a klipben, mert az ugyebár nem maradhat ki :)

amúgy ültünk, búslakodtunk, üldöztük a csajt, aki taxival menekült és közben végig nagyon komolyan néztünk

jó szórakozást!

youtu.be/38qzm0iTxYM

bazsC20NE 2013.12.26. 20:39:21

ja, öcsém véletlenül éppen Dani, nem celeb és nem kérek érte extra pontot :)

gege94 2013.12.26. 20:56:12

Én tuti kifutok, mert a rendereléssel akadtak gondjaim. :( Először csinálok ilyet, remélem elnézitek :) De ha nem azért is feltöltöm, mert vicces lett. :)

Slampixxx 2013.12.26. 20:56:54

Netbook-ról csinálom, nagyon lassan megy, pár perccel toljuk ki a 21 órát, légysziii... Mindjárt küldöm a linket!

gege94 2013.12.26. 21:19:43

Itt a link: youtu.be/39YVSZqbkFg Ezen lesz elérhető (feldolgozás alatt kb 21:30-ra lesz fent), sajnos megcsúsztam a rendelerés miatt (nem erős a gépem). Bejártam szűk olasz sikátorokat és itthon is őrjöngtem. Fogadjátok sok szeretettel.

Üdv. Gege94

Slampixxx 2013.12.26. 21:37:27

Itt ez a nyavajás videó... :-((
youtu.be/h8MheaZmZU0

bazsC20NE 2013.12.26. 21:40:47

@gege94: ez beszaras. Szarra rohogtem magam, siman nyertes video. :))
Vartam, hogy mikor nyit be edesanyad, hogy mi ez a sipitozas. :D

Amugy a kameraman keze miert nem remegett a rohogestol? Kepstabilizator vagy fuldugo? :)

gege94 2013.12.26. 21:43:52

A zenét alá külön videón vettem fel, és a nehézség ez is volt, hogy a képet és a zenét összetudjam vágni, le is izzadtam egypárszor emiatt, de végre sikerült és elégedett vagyok a műmmel. :)

ommm 2013.12.26. 22:32:39

Hűűű...zsűrizünk, sírva.
Mindenki kap valamit, már biztos, Slammpixx trükkös srác, megpróbált rádobni egy lapáttal a vandammeozással.
Visszajövünk!

ommm 2013.12.26. 23:03:25

Nos, az már biztos, hogy mindenki nyer egy kezdő, csótány-készletet Winklertől :)
Nehéz a döntés, nem biztos, hogy ma megszületik, mert mindenki szavazata számít.

Leadfoot 2013.12.27. 08:10:13

A fene gondolta, hogy a Belsőségen vannak a jövő Baz Luhrmannjei.

Slampixxx 2013.12.27. 08:43:38

@ommm: A roppant tehetséges hangomat valamivel kompenzálni kell... :-]

ommm 2013.12.27. 09:56:49

EREDMÉNYHIRDETÉS!

Szóval nem volt könnyű, mostanra gyűlt össze a szerkesztőségi levelezőlistán a szavazatszám, melynek eredményeképpen @gege94: lett a nyertes, mert ekkora átéléssel, ilyen fejhangú sikítást még nem adott elő senki a Grammy-gála történelmében sem. Övé a hordozható akku.

Mindazonáltal a Best in show-kategóriát @holysmoke0523: vitte magasan, a cirokseprű kombinálva a nulla zenei hallással mindenkit levett a lábáról és úgy látszik, a Karácsonyi Hiéna amolyan családi sporttá nőtte ki magát.
A legprofibb szerző @wody21: lett, ott egyedül a kissé történésmentes cselekmény csáklyázta meg a produkciót, a Best in performance - kategóriát @Slampixxx: vitte, bár a vandammeozás már kiment a divatból és nem is sikerült szinkronba kerülni a zenével, de két autón állva még Ramazottinak sem ment volna.

De díjat mindenki kap, ezt jutalmazni kell, egyelőre még szét kell néznünk a koncok között a szerkben, szerencsére - rutinosan - spájzoltunk be pót-ajándékokat, így mindenkinek jut valami. Hamarosan kapjátok a privát e-mailt.
És megyünk tovább, hatalmasak voltatok ismét. Gratula mindenkinek!
A szerkesztőség nevében
Pista

holysmoke0523 2013.12.27. 10:14:47

Köszi!

Gratula a nyertesnek és a többieknek is!

wody21 2013.12.27. 11:10:29

Ez egy igen jó feladat volt, nekem is nagyon teteszettek a produkciók, hatalmasakat nevettem :)
Hajrá srácok, csak így tovább!
wody21

gege94 2013.12.27. 14:16:05

Köszönöm a nyereményt és én is gratulálok a többieknek, ez egy felejthetetlen feladat volt és könnyesre sírtam magam a többi produkción. :) Remélem jövőre is lesznek hasonló feladatok.

Az e-mailt elolvastam és küldtem választ is. :)

Üdv, Gege94

bazsC20NE 2013.12.27. 15:56:07

@ommm: kicsit zavar, hogy egyedül én maradtam ki a felsorolásból, de gege94 alkotása tényleg mindent visz, úgyhogy megariszpekt és gratula! ;)

Slampixxx 2013.12.27. 15:59:32

Gratulálok a tőbbieknek!
süti beállítások módosítása