Frank Sinatra autói

  2013. december 07. - Perkó Rudolf Márk Címkék: v8 cadillac miura jaguar frank auto sinatra

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A Belsőség a Totalcarra költözött
2015-07-31 16:04:54

A blog 2015 augusztus 1-től ezen a címen megszűnik, DE a Belsőség nem áll le, sőt. Mostantól a

Kinyomtattuk a Totalcart
2015-07-13 14:40:12

Bár korábban létezett a Totalcar nyomtatott kiadványként is , most nem erről van szó, csupán egy kérésnek

Legyél kísérleti nyúl!
2015-03-28 16:25:40

Korábban már egy kérdőív formájában kifaggattam az olvasókat , hogy mi, hogyan változzon a TC címlapon, de

Sokféle tuning, sokféle embernek
2015-03-26 10:59:19

Szombat délután fél egy felé indultam kifelé a Hungexpóról. Hiába volt kiírva az üvegajtóra, hogy kijárat

Olasz szülők gyermekeként született 1915-ben, tizenhat évesen hagyta ott az iskolát, hogy énekeljen. Személyes barátság fűzte Lucky Lucianóhoz és Frank Costellóhoz, az amerikai–olasz maffia keresztapáihoz, és John F. Kennedy és Ronald Reagan amerikai elnökökhöz is. A Las Vegasban épített szórakoztató birodalom ikonja, és közben ügyeletes hollywoodi szépfiú. Négyszer nősült, harmadik felesége a nálánál 30 évvel fiatalabb Mia Farrow, Woody Allen későbbi élettársa. Rengeteg nővel volt viszonya, többek közt Judy Garlanddal, Jacqueline Onassisszal, Kennedy elnök egykori feleségével és Marilyn Monroeval a kor szexideáljával. Több mint 70 nagylemezt és 300 kislemezt adott ki életében a huszadik század egyik legnagyobb világsztárja. Háromszor Oscar-, négyszer Golden Globe- és tizenháromszor Grammy-díjjal díjazták munkásságát, rengeteg egyéb más díj mellett. Frank Sinatra nagy kanállal habzsolta az életet, és ez igaz az autóira is.

Marilyn Monroe Frank Sinatra

Most pedig nézzük végig Sinatra autóit időrendben, egy-egy az adott időszakban kiadott dalával párosítva:

All or Nothing at All by Harry James & His Orchestra on Grooveshark

Frank Sinatra 1939-ben robbant be igazán a zenei világba, igaz ekkor még a Harry James Big Banddel. Ekkor vásárolt egy Chrysler Imperialt. Első feleségével, Nancy Sinatraval (született Barbato) ezzel mentek nászútjukra is. A négyajtós, hétszemélyes öngyilkosajtós limuzin 5,3 literes soros nyolchengeres, mai szemmel viccesen kevés, 135 lóerős teljesítményt tudott.

1942 Lincoln Continental RitaHayworthI Get a Kick Out of You by Frank Sinatra on Grooveshark

Három évvel később, 1942-ben kezdődött Sinatra szólókarrierje. Arról, hogy a következő években milyen autóval járt az énekes nincs információ, de feltehetőleg Lincoln Continentallal, illetve Continentalokkal, ahogy a kor többi sztárja is. A kétajtós kupé egyébként a Lincoln utolsó V12-ese volt.

I've Got You Under M by Frank Sinatra on Grooveshark

Az ötvenes évekre Sinatra már igazi ikonná vált. Elvált első feleségétől, és 1951-ben elvette a gyönyörű színésznőt, Ava Gardnert. Negyven éves korában 1955-ben szakított a régi iskolával is, már ami az autóit illeti, és vett egy Ford Thunderbird-öt. Az akkor már két éves Corvette ellenfeleként piacra dobott kabrió Thunderbirdnél aligha lehetett volna villantósabb autót találni. A Ford, ha akart volna sem tudott volna jobb reklámot csinálni az autónak, mint a kalapos Frank Sinatra a volán mögött.

Come Fly With Me by Frank Sinatra on Grooveshark

Talán nem jött be az Sinatranak a kabriózás, vagy csak a T-bird mellé akart valami fedett autót is, esetleg visszasírta a Lincolnt azt nem tudjuk, de 1956-ban vett egy akkor frissen piacra dobott Continental Mark II-t. Ifjabb Henry Ford ezzel az típussal akarta visszahozni a Lincoln kissé megkopott presztízsét. A 10 ezer dolláros autó sajnos nem ütött akkorát, mint a szintén ebben az évben bemutatott Gazdagok és szerelmesek című film, amelyben Grace Kellyvel, Bing Crosbyval és Louis Armstronggal, a kor legnagyobbjaival együtt szerepelt Frank Sinatra.


Blue Moon by Frank Sinatra on Grooveshark

A következő évben, 1957-ben annyi minden történt a Sinatraval, mint sokakkal egész életükben sem: kiadott négy albumot, három mozifilmben is szerepelt, másodszor is elvált, és megvette élete addigi legfurcsább autóját, egy Dual-Ghia D–500-at. Ne csodálkozzon senki, ha nem hallott még róla. Elég rövid életet tudhat magáénak a típus, összesen két évet. A technika a Dodge-tól jött, 5,2 literes V8, a forma az olasz Ghiától, akiknek a nevéhez fűződik minden idők eddigi legszebb Volkswagene, a Typ14 is.



Chicago My Kind Of Town by Frank Sinatra on Grooveshark

1958-ban ismét megállapodott az énekes, igaz, most nem egy nő, hanem egy Cadillac Eldorado mellett, ráadásul nem is egy átlagos, hanem egy Brougham kivitel mellett, amiből összesen 504 darab készült. Rozsdamentes acél keménytető, előre felé nyíló hátsó ajtók. A bordó Broughamnél kevés extravagánsabb dolog létezett akkoriban, a gyárnak viszont veszteséges volt, darabonként 14 ezer dollárt buktak rajta. Sinatra valószínűleg szerette, négy évig járt vele.

It Was a Very Good Year by Frank Sinatra on Grooveshark

A hatvanas évek elején megalapította saját kiadóját, a Reprise Recordsot, és részt vett J. F. Kennedy kampányában, aki meg is nyerte az elnökválasztást. A mozikban 1962-ben pedig bemutatták A mandzsúriai jelölt című filmet, ami hatalmas sikert aratott. Ekkor vette meg Sinatra második Dual Ghiáját, pontosabban egy Dual Ghia L6.4-et, ami ahogy a neve is sejteti már 6,4 literes V8-as volt.

My Way by Frank Sinatra on Grooveshark

Elérkezett 1965, Frank Sinatra pedig ötven éves lett és vett egy Mustangot. Kapuzárási pánik? Ki tudja, de az biztos, hogy ki akart tűnni, mert egy George Barris által átépített Zebra Mustangot választott, ami az Esküvő a sziklákon című filmjében is szerepelt. Egyedinek egyedi, az biztos.

Hogy a Zebra Mustang vonzerejének volt-e köze ahhoz, hogy Sinatra 51 évesen újra megházasodott, ráadásul a 30 évvel fiatalabb Mia Farrow-val, azt nem tudjuk. Annyi biztos, hogy a rövid házassággal együtt a Ford is ment a levesbe, és helyét 1969-ben egy narancssárga, pontosan Arancio Metallico Lamborghini Miura vette át, narancssárga bőr belsővel. A Miurát sokan a világ legszebb autójának tartják, nem véletlenül. A Bertone tervezte sportkocsiból mindössze 764 darab készült 1966 és 1972 között. Két ülés, 370 lóerős V12 középen, négyezer köbcenti, ötfokozatú kézi váltó, és kevesebb, mint 1300 kiló. A saját korában ez volt a leggyorsabb utcai autó. Ma vastagon 100 millió forint feletti összegekért cserélnek gazdát a megmaradt példányok.


1971-ben ugyan adott egy búcsúkoncertet Sinatra, de ezután még végigkoncertezte a 70-es, és a 80-as éveket is. 1976-ban ismét megházasodott, ezúttal Barbara Marxszal, és ez a házasság élete végéig tartott. Nászajándékba vett negyedik feleségének egy Rolls Royce Silver Shadowt.

Idősebb korára visszatért az amerikai vonalhoz, ’81-ben vett egy Chrysler Imperial FS-t, amit vele is reklámoztak. Az 1973-as olajválság hatására, kicsit megkésve ugyan, de jóval kisebb lett mint az elődje. Persze így is mondhatjuk rá, hogy egy igazi amerikai tepsi, két ajtóval, V8-cal. Igazi főnöki autó, hiszen 1984-ben Sinatra alakította a nagyfőnököt az Ágyugolyófutam 2-ben.

Frank Sinatra utolsó előtti autója 1985-ben szintén egy Chrysler volt, és nem is egy extravagáns példány, egy LeBaron Town and Country Wagon. Igen, egy kombi fautánzatú dekorral. Talán megmagyarázza a helyzetet, hogy ezt állítólag a felesége vette neki.

 

Az olasz–amerikai világsztár ’89-ben még utoljára megmutatta, hogy érzi a stílust és vett egy Jaguar XJ-S V12-t. Az autót Beverly Hillsben jegyeztette be, de igazán sosem használta, ugyanis fél már vezetni. Azt a megállapodást kötötte a helyi kereskedéssel, hogy ők kiállítják, és ha neki esetleg kedve lenne használni, bármikor elhozhatja.

A hírességek autói általában magasabb áron találnak új gazdáikra, mint típustársaik, és ez Frank Sinatra autóival sem volt másképp. Az öt legdrágább következik, ár szerinti növekvő sorrendben. A Rollst 56 ezer dollárért adták el 1997-ben New Yorkban. Ez néhány éve állítólag egy magyar veterángyűjtőhöz került, 10 millió forint körüli áron.

A Cadillac Eldorado Broughamért 122 ezer dollárért talált gazdára a híres Bonhams aukciós háznál. A Sinatra utáni második tulaj egyébként egy autópálya rendőr volt, aki 1958-ban megállította az énekest gyorshajtásért, és a szívesen felidézett sztori emlékére testvére megvette neki az autót. Talán különös, de nem a Miurát adták el a legtöbbért a bemutatott autók közül. 2003-ban 150 ezer dollárért adta el a második tulaj, Gloria Kent, az énekes barátja, mivel egy Countacht vett helyette. A szürke Thunderbird-öt 164 ezer dollárért ütötték le a Barrett-Jackson aukciós házban 1999-ban. A legtöbb pénzt a Jaguarért adták, 178 ezer dollárt, 1998. augusztusában, Los Angelesben.

Sinatra Frank

Francis Albert Sinatra 1998. május 14-én hunyt el, szívrohamban.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr165645524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2013.12.07. 14:16:07

Nagyon kevés dolog van, amiért irigy tudok lenni, a Miura ilyen :)

Crip Lee 2013.12.07. 14:22:34

A mai ripacsokhoz képest egy elegáns, stílusos gazember volt.

subtotal 2013.12.07. 14:32:23

az '58-as Eldorado Brougham-ot én is beállítanám a garázsba. :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.12.07. 14:50:39

Nem akarok gonosz lenni, de a LeBaron Town and Country Wagonnal kapcsolatban az utolsó jelző ami eszembe jutna, az az "extravagáns". Kb. mint a Vogon költészetről, hogy "jó". 8-)

GGG54 2013.12.07. 14:58:46

@Crip Lee: Annyi a különbség, hogy akkoriban még minden VALÓDI volt. A stílus, a gazemberség és a hang...

Pepejoe 2013.12.07. 14:59:42

Nem mondom, nőkben és autókban is volt ízlése...:)
Egy halvány megjegyzés, tényleg óvatosan:
Valami eszméletlen módon tele van az írás hibákkal, engem sosem zavar az ilyesmi de ez már sok(k). Némely mondat simán csak értelmezhetetlen, szerencsére mindenki érti, mit akar a szerző kihozni az adott mondatból.
Maga a tartalom eleve megérdemelné ezen hibák javítását...:)
Mindezekkel együtt is köszönjük ezt a kis Sinatra-összefoglalót, érdekes volt!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.12.07. 15:02:15

És a forrásmegjelölés hol van?

Iron212 2013.12.07. 15:08:34

A Rolls-t és a Jag-et kérném szépen :) Tudott élni annyi biztos.
"Talán megmagyarázza a helyzetet, hogy ezt állítólag a felesége vette neki." Itt nagyot nevettem. :)

Rocko- 2013.12.07. 15:27:45

fú, ez jó poszt, ilyet lehet még Rudi!
csak ezt a lejáccót felejtsük el, mert összeomlik tőle a böngésző, meg úgy alapból fos.
de a többi az oké!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.07. 15:48:21

érdekes hogy Ferrarija,Mercecese nem volt,akkoriban pedig ezek elég drágák voltak.

Cockroach 2013.12.07. 15:53:34

@Crip Lee: na ja. hol van ehhez Berki Krisztián? (amúgy ki a f@szom, de tényleg?! :D )

Quattroman 2013.12.07. 16:08:41

"egy Cadillac Eldorado mellett, ráadásul nem is egy átlagos, hanem egy Brougham kivitel mellett, amiből összesen 504 darab készült. Rozsdamentes acél keménytető, előre felé nyíló hátsó ajtók."

megjegyezném ha egy ajtón elöl van a kilincs és hátul a zsanér akkor az bizony ELŐRŐL hátrafelé nyílik.
a szövegben hemzsegő szemantikai hibáktól pedig nagyvonalúan tekintsünk el....

pobeda 2013.12.07. 16:28:11

@Gyurma73: Akkoriban a Ferrari megválogatta a vevőit, talán elriasztotta őket F.S. kapcsolata a maffiával, féltették a hírnevüket.

Dru0791 2013.12.07. 16:28:11

A képen lévő Silver Shadow valójában egy Silver Spirit / Silver Spur (1980 - 1999)

nyuszy 2013.12.07. 16:28:18

@klarky:
Így hirtelen: www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-cars-of-frank-sinatra/

És igen, ha már nem saját tartalom, mondjuk legalább átolvashatta volna valaki...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.12.07. 16:29:51

@Rocko-: Hopp, +1! Azt hittem csak nálam macskásodott meg a Flash.

Quattroman 2013.12.07. 17:19:06

@nyuszy:

hát igen, ez is "újságírás"
bár ehhez meg illene a nyelvismeret.
The Eldo Brougham was a semi-custom built four door hardtop with suicide doors and a stainless steel roof.
:-(((

Schütii 2013.12.07. 17:45:21

Egy Eldoradon nem 14000 dollárt bukott a gyár, hanem a vevőnek annyit kellett fizetni az autóért.

Pepejoe 2013.12.07. 18:55:48

@pobeda:
Hát nem tudom...ez lenne a magyarázat?
Vezessük végig: én vagyok Sinatra, bemegyek egy Ferrariért.
-Üdv! Nekem kell egy Ferrari. (Mennyit enged a feléből? :D )
-'Napot Uram! Nincs.
-Há' miééé' nincs? Ott állnak sorban.
-Ja, persze. Csak magának nincs.
-Tudja maga, ki vagyok én?
-Persze Mr. Sinatra. Csak éppen nem érdekel.
-????????
-Most mit értetlenkedik? Maga olyan maffiózókkal spanoskodik mint pl. Mr. Luciano! (Meg az elnökkel is, az legalább olyan rossz. :D )
-NA ÉS?
-Nem tesz jót a márkáról kialakult képnek.
-Értem. Semmi gond, bár a Cadillacet és a Lamborghinit ez nem zavarta...rendben, akkor ha nem haragszik, ma estére bekészítenénk önnek a hitvesi ágyba egy levágott lófejet az összes tartozékával és elvinnénk kocsikázni a feleségét csak ide a mólóig. Lenne a számára egy betonnal teli fémhordónk.
Ja, és beperelnénk Mr. Lucianoval kettesben önt hitelrontásért, stb-stb., csinálunk belőle naaaagy médiabotrányt hogy mit állít rólunk, ráadásul elesik a Ferrari vételárán kívül a reklám felbecsülhetetlen értékétől, miszerint én egy Ferkát választottam autómul. Megfelel?
-Természetesen. A márka arculata mindennél fontosabb a számunkra. Alkalmazottként is szívesen adom a nevemet egy ilyen balhéhoz és megdöglök az évi 5000 dolcsis fizetésemért. :) Forza Italia!!!! Kérem hagyja el a szalont, fiúk, az úr távozni készül.

YAN CHI 2013.12.07. 19:21:02

Ha minden igaz a Rolls azokban az időkben még inkább megválogatta a vevőit,és az volt neki. No meg azért az is valószinű hogy nem csak, ezek voltak az autói, hanem ilyen autói is voltak.

DrSzoke 2013.12.07. 20:09:10

@Pepejoe: Ha mar itt tartunk,;eforditana ezt nekem valaki:

A Sinatra utáni második tulaj egyébként egy autópálya rendőrtől volt, aki 1958-ban megállította az énekest gyorshajtásért, és a szívesen felidézett sztori emlékére testvére megvette neki az autót.

Dogoljek meg de ezt nem ertem.Ki vett meg kinek micsodat es miert?

Pepejoe 2013.12.07. 20:36:38

@DrSzoke:
Ez igazán pofonegyszerű, figyi:

Sinatra volt az első tulaj, eladta a kocsit egy embernek, aki egy autópálya kinézetű rendőr gyereke és megállította Sinatrát gyorshajtásért. Mármint a 2. tulaj. Az autópályaszerű rendőr nemtom' hol volt ezidő alatt. Na ennek a 2. tulaj-csávónak a testvére mégegyszer megvette az autót Sinatrának. Ennyi az egész. :D Kb. így lehetett értelmezni.

Remélem érthető! :)

1kutya 2013.12.07. 21:02:07

a miura kivételével csak az áruk kéne.

...bár abból is kihajigálnám a narancssárga belsőt!

boszorkányság 2013.12.07. 21:03:26

@Iron212:

L.A. Is My Lady by Frank Sinatra on Grooveshark

1971-ben ugyan adott egy búcsúkoncertet Sinatra, de ezután még végigkoncertezte a 70-es, és a 80-as éveket is. 1976-ban ismét megházasodott, ezúttal Barbara Marxszal, és ez a házasság élete végéig tartott. Nászajándékba vett negyedik feleségének egy Rolls Royce Silver Shadowt.

Vigyázat csal a szerző: A kép és a szöveg nem stimmel!! :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.08. 01:25:58

@Gyurma73: ... Csak az USAban akkor nem voltak menok. Mindenki tudta hogy jo autok de egy Lincoln vagy Jaguar az coolabb volt. ( most szo sem essek a Mustangrol :) azert elete csucsan csak az volt neki :))))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.08. 01:28:14

@pobeda: nem, egyszeruen csak a versenysportban jartassak es az inyencek vettek, a hetkoznapi milliomos azt sem tudta eszik e vagy isszak, plus ahhoz hogy meno legyen felismerhetonek kell lennie - a kutya nem ismert fel egy ferrarit.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.08. 01:34:01

@Schütii: +1

( akkor egy csaladi haz a suburban areaban volt $10.000, egy Chevy BelAir $3300, egy steak dinner $1.69 es 5centert pucoltak tisztara a cipod NYC Grand Centralnal, egy cent volt egy floridai narancs )

romesz 2013.12.08. 02:35:17

Tenyleg szomoru, hogy nem jeloli meg a forrast.
Arrol nem is beszelve, hogy a cikket nem is kellet megirni csak leferditeni. Ami majdnem sikerult is.

nick: 2013.12.08. 03:22:23

...azért ez így elég pofátlan nyúlás volt - és semmi esetre sem újságírás

még ha a belsőségen hoztátok is le

mit szól hozzá az eredeti szerző?!...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.08. 05:39:16

@visszakettopadlogaz: ésegy Mercedes sportkocsi mennyibe került akkor kb?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.08. 05:56:09

@Gyurma73: GullWing MB 300SL ( siralyszarnyas merci )

The original price was about US $11,000 in 1954 but dropped to around $7,300 by the end of production in 1957, mainly due to devaluation of the Deutsche Mark.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.08. 06:00:00

About 11,000 us dollars - keep in mind that at this time, you could buy a decent house for that much.

Ma egy uj siralyszarnyas 63AMG olyan 200.000USD korul van, egy haz SanFranciscoban $1M, a kornyezo varosokban $500.000 - szoval ahhoz kepest ma olcsobbak az autok.

cukkkorka 2013.12.08. 07:17:23

@visszakettopadlogaz: $200.000-ért ma 3 decent house-t veszel, az összehasonlításban nem a csúcs hanem az átlagárak vannak.

DrSzoke 2013.12.08. 07:37:55

@Pepejoe: Lattad a Nincs 2 negy nelkul c klasszikust? A film utolso mondatainak egyiket ideznem... magatol erthetodik!!

Iron212 2013.12.08. 10:35:53

@boszorkányság: Nem baj, nekem bármelyik Rolls jó lenne :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2013.12.08. 12:20:43

@visszakettopadlogaz: Meg talán az ingatlanok sem olyan drágák, mint mondjuk négy éve, nem igaz? Arányaiban.

boszorkányság 2013.12.08. 12:39:19

@Iron212: olcsó! egy Suzuki áráért megveheted! De csak akkor vedd, ha nagy a nappalid és ott felbakolva nézegeted! vagy akkor, ha 10 Suzuki egyidejű fenntartása sem jelent gondot a pénztárcádnak! :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.08. 13:16:10

azért 54 ben 10 ezer dollár.elég sok pénz volt.Mondjuk fogalmam sincs hogy mennyit kereshetett Sinatra.

Rocko- 2013.12.08. 14:27:59

@malenykij polgar: Detroitban kell házat venni.

Iron212 2013.12.08. 14:45:54

@boszorkányság: Na, hát pont ezért nincs se Rolls-om, se Jaguar-om :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.08. 16:26:10

@cukkkorka: nem mindegy hol. Errefele $300.000 nal indul a telek, Detroitban $1 ert ( egy dollar ) valogathatsz. ( nem vicc )

@Gyurma73: Sinatra alapozta meg a las vegasi allando turne fogalmat, masfelen even keresztul napi $2200 et kapott. Egyszer azt mondta tetszik neki Afrika, lehet megveszi. ( az elnok akkor keresett evi $80.000 at, ma obama $440.000 /ev kap )

Erdemes utanna olvasni Sinatra es Vegas kapcsolatanak...... Szerfelett erdekes.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.08. 16:34:51

@malenykij polgar: hat erdekes dolog ez, nagyon fugg melyik teruletet nezed. Van ahol ingyen adnak hazat, van olyan ahol ha alairod hogy ott fogsz lakni 10 evig es van ket gyereked akkor superolcso.

California, NYC, Florida meg Texas ahol erdemes nezni az ingatlan arakat es lehet belole levonni kovetkeztetest. ( most del dakotaban van ingatlan boom mert megy a palagaz kitermeles - ez olyan mint az aranylaz, ha elmulik akkor ugyanolyan porfeszek lesz megint a hely mint elotte )

Az arvaltozasok amugy nagyon nagyok, pl a vadnyugaton $12 volt egy Colt tokkal es $18-$25 egy hasznalhato egeszseges hataslo - a nyereg hozza viszont annyi volt mint a lo....

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.08. 16:43:32

@malenykij polgar: az inflaciot olyan orszagban ami sajat penzeben van eladosodva ott mashogy kell nezni - bevett trukk hogy elinflaljak a penzuket kozben szinten tartjak a vasarloerot emelve a fizeteseket. Az ingatlanarakat erdemes a houshold income hoz kotve nezni, ugy mar nem is emelkedtek annyira - sot.

Rocko- 2013.12.08. 17:16:55

@visszakettopadlogaz: "Detroitban $1 ert ( egy dollar ) valogathatsz. ( nem vicc )"
hol? múltkoriban néztem, és akkor már nem nagyon láttam, lecsaptak a paicra.

boszorkányság 2013.12.08. 18:20:45

@visszakettopadlogaz: Ilyen akár Magyarországon is előfordul: a környezettől, szomszédoktól, munkalehetőségtől függ az ár néhol és nem a venni kívánt ingatlantól.
Ahol nem esik a földre amit leejtessz, mert már közben, a levegőben "kell valakinek", ott ingyen is beköltözhetsz... sajnos van ilyen hely itthon is.

foco 2013.12.08. 19:08:18

Az a Chrysler Imperial 39-ből nem V8, hanem soros nyolcas, a 323.5 cu blokk. Ez manapság szokatlan, de akkor ez ott elterjedt volt.

xfile 2013.12.08. 21:35:03

Szép,szép, de akkor még más volt minden,főleg az usa-ban.Nézzétek pl.:James Dean-t,vagy valaki mást.Régen volt,tán igaz sem volt...Teljesen mindegy hogy a szerző honnan merítette az írást,legalább megismerhettük egy világsztár autóit!

Perkó Rudolf Márk 2013.12.08. 23:27:31

@Pepejoe: Köszönöm az észrevételt. Igyekeztem kijavítani őket.

Perkó Rudolf Márk 2013.12.08. 23:29:11

@Rocko-: Köszi! Azt hittem csak a blog.hu szerkesztőfelülete nem szereti a groovesharkot, de most már látom, hogy nem lesz ez így jó megoldás.

Perkó Rudolf Márk 2013.12.08. 23:31:37

@klarky: Az alap felsorolást valóban itt találtam:
www.curbsideclassic.com/automotive-histories/automotive-history-the-cars-of-frank-sinatra/
de a sok máshol olvasott információ és gyűjtőmunka miatt nem érzem, hogy átvétel lenne, ezért nem írtam forrásmegjelölést.

bialbero 2014.02.16. 15:05:21

@visszakettopadlogaz: "nem, egyszeruen csak a versenysportban jartassak es az inyencek vettek, a hetkoznapi milliomos azt sem tudta eszik e vagy isszak"

Ehhez képest Ingrid Bergmannak is volt egy versenyautóból utcaira átépített 375-öse. Roger Vadim és Brigitte Bardot vettek két ugyanolyan 250 Californiát. Steve McQueennek volt egy 250 GT Lussója, Peter Sellersnek pedig egy 500 Superfastja (bár utóbbiak nagy autórajongók voltak).

Annyiról van szó, hogy az amerikaiaknak pocsék ízlésük volt. Ismerték a Ferrarikat, de jobban kedvelték a hazai gyártmányokat.

bialbero 2014.02.16. 15:13:44

@Crip Lee: pedig tipikus ripacs volt. Az összes nagy slágere feldolgozás volt. Rettenetes színész volt, faarccal játszotta végig a Manchurian Candidate-et, vagy az Ocean's Elevent.

Mindent a mafiakapcsolatainak köszönhetett, még az Oscar-díját is.
süti beállítások módosítása