Maserati-Hiéna: a győztes(ek)

  2013. október 15. - ommm Címkék: lol hiéna fangio raceface

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Látszik, hogy a Mohó Hiéna régen járt már erre konccal a fogai között, mert a részvétel meglehetősen gyérnek számított. Azt hiszem, ideje lesz felpörögni Karácsonyra, mert így nagy bajban leszünk: azt a pár cuccot elviszik mondjuk négyen-öten.

A Juan-Manuel Fangio raceface-kiírásra végül befutott pár pályamű, de a győztes hamar egyértelmű lett. Maczko az, tökéletes arc, elszántság vödörrel, ezt kerestük.

maczko

A többiek képét a győztes képre kattintva tekinthetitek meg. Dieselrocket, régi Hiéna-párttag képnél meginogtunk egy kicsit, de mosolyog, ami nem jó. Viszont díjazzuk az installációt egy Hyundai-pendrájvval.

dieselrocket

A többiek ne csüggedjenek, lesz még hiénáznivaló bőven. És persze, köszönjük, srácok!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr395572136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

holysmoke0523 2013.10.15. 16:20:45

Gratula Srácok!
Én úgy döntöttem,hogy hagyok esélyt most másoknak :) pedig a kép elkészült,a nejem azóta is kacarászik rajta. Szerinte nem volt eléggé hogyismondjam,szalonképes.

Leadfoot 2013.10.15. 16:26:42

"a Mohó Hiéna régen járt már erre konccal a fogai között, mert a részvétel meglehetősen gyérnek számított"

Inkább csak kevesen vállalják be arccal a dolgot.

"Azt hiszem, ideje lesz felpörögni Karácsonyra, mert így nagy bajban leszünk: azt a pár cuccot elviszik mondjuk négyen-öten."

Készülünk, és félünk, mit találtok ki. :-DD

3gb 2013.10.15. 16:49:30

kicsinyes, ja nem a képek...

ixtom 2013.10.15. 17:30:00

Gratula!

Én meg sem próbáltam, elég volt a karácsonyi hiénázáskor a 3 pendrive amik a nyeremények mellé jártak, nem kell még egy, hiába Maserati. :DDD
(a cuccok számomra hasznosabbak voltak).

dieselrocket524 2013.10.15. 18:10:30

hogy lehet igy nem mosolyogni :D ez is fél óra után készült el ha nem én nevetem a fotós ha ő akor már én is :D :D

Metál.lady666 2013.10.15. 18:14:02

@dieselrocket524: Hát ha én így néztem volna ki én nem tudtam volna megcsinálni a képet, mivel még így sem sikerült volna.. Az én arcomon nem mosoly, hanem bárgyú vigyor lett volna.

redriot77 2013.10.15. 19:23:26

Gratulálok a győztes fotóhoz: csak egy kis fáradt olaj, por és gumireszelék hiányozna a tökéletességhez de így is ütős lett! :)

maczko 2013.10.15. 20:17:32

@redriot77: Köszönöm szépen, mivel a kompozíció szobában készült, egy szál egyedül, nem volt por meg fáradt olaj :-))
Nem akartam a képmaceráló programmal tovább gépészkedni, gondoltam ijesztésnek ez is jó lesz...
süti beállítások módosítása