Minden, amit még nem mondtam el a Zombiról

  2013. szeptember 25. - prokee Címkék: trabant zombi diy prokee tc flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Úgy olvass, ahogy vezetsz!
2015-01-24 17:43:36

A hétvégén felszántotta a netet a Totalcar híre, miszerint a VW gyártásba veszi az új Trabantot. Pedig a

Ha nem érted a féltengelycsuklót, vagy a differenciálművet...
2014-11-22 14:15:51

...akkor most fogod. Ez a féltengelycsukló: forrás:  educationalgifs.com A differenciálművet pedig egy

A dolgok körbeérnek - a hazakerült Trabant szép története
2014-10-29 17:49:14

Említettem már, hogy nyáron Németországba, Freitalba költöztünk. Van tennivaló bőven a költözéssel

Rendszámokkal játszanak a gyerekek
2014-10-20 14:51:02

Úgy kezdődött, hogy valami hülye véletlen folytán minden alkalommal, amikor egy lelkét kilehelt autómat

Vettem egy Trabantot, igen. Megint.

Tulajdonképpen ezért adtam el a BMW-t, áron alul. Már majd egy éve nem Trabantoztam, muszáj volt. A Tramp némi szétköltözésből adódóan már nem tartozik az érdekkörömbe, Hamilton meg vagy három éve darabokban várja, hogy egy alapos és hozzáértő lakatos a tésztaszűrőből tepsivé változtassa a padlólemezét.

P2023846
Az első kicsomagolás

Amikor megtudtam, hogy Csabi barátom eladja az autóját, hirtelen döntöttem. Egy eredetileg négyütemű Trabantról van szó, hivatalosan gázüzemre alakítva, és hát... némileg megbolondítva a púpos elejével-hátuljával. Egyszerűen kell. Meghirdettem a BMW-t, és jelentkeztem a Trabantért. Előbbit gyorsan elvitték, így lett hely a garázsban a torzszülöttnek. Kis szépséghibája volt az üzletnek, hogy Mogyoródon állt az autó vizsga nélkül, ám a Retro Autómentő gyorsan segített, és egy meglehetősen barátságos összegért egy csendes vasárnapon leszállította az autót.

Fénykép0200
Trabant áll a házhoz!

Tudtam, hogy vannak kisebb problémák az autóval, de Trabantban nem lehet nagyon mellényúlni. Az terveztem, hogy a születésnapomra utcára rakom az autót. Bár csak három nap volt addig, nem tűnt lehetetlennek - egészen addig, amíg neki nem kezdtem az átvizsgálásnak. Először a géptető felnyitása után kaptam agyfaszt, a garázsban ugyanis épp úgy állt meg a motor, hogy a hiányzó vezérműszíj-fedél helyén jól látható volt a vezérműszíj és annak kismértékű hiánya.

2013-02-07-072
Infarktusveszély - tiszta szerencse, hogy nem lábon hoztam el.

Aztán jött még. Nem nagyok, de sok. Index, tompított, fényszóró, helyzetjelző, féklámpa első körben. Izzók, foglalatok, búrák, kapcsolók, relék. A hátsó lámpa mai meglehetősen szokatlan konstrukció, az egész "csücsök" a búra anyagából van kialakítva áttetsző műanyagból, csak a világítani nem hivatott részét a kasztni színére fényezik. Hülye megoldás, ráadásul sérülékeny is, a lámpának támaszkodókat bottal szokás elhessegetni, mert könnyen letörik a helyéről az egész. Szerelni sem illik gyakran, könnyen túl lehet ugyanis húzni a rögzítő anyát, és ilyenkor törik a fül, lazul a búra. Ráadásul óvatosan tekerve meg nem tömít az arra szolgáló gumitalp, amitől jut be rendesen víz, por, kismadár.

P2063877
Ez az egész áttetsző műanyag, csak a festék takarja

Van még ámulnivaló: a búra eredetileg tök narancssárga mindenhol, a legtöbb országban ez megfelelő is volt így. Magyarországon nem, a korabeli NKH csak úgy engedte forgalomba a Trabantokat, ha a gyártó a búra felső részét pirosra festi, a két fél között fekvő helyzetjelzőt pedig piros szilikoncsőbe húzza. Nem egy fénybarát megoldás, de roppant katonás.

P2063885
Ilyen belülről

Ötven év elteltével persze minden valamikori jelentéktelen konstrukciós hátrány hatványozódik. Az elöregedett, kimattult búra bordáiban a piros festékrétegre rakódó por mögötti korrodált foglalatban lötyögő, megfeketedett, poros 18 wattos izzó nem az a fajta fényár, amit az ember szívesen venne farának védelmében: Csabi sem hagyta ennyiben, a vaskos pozdorja-kalaptartón két ordas pótféklámpa éktelenkedett. Kicsit sem szép, ugyanennyire szabályos, de legalább üvöltve perzseli le negyvenkét wattal a mögöttünk jövőt, jelezve, hogy a fékre léptünk.

P2063888
Ott már hiányzik is egy fül!

Én viszont inkább az eredeti megoldást pártoltam. Kábelcsatlakozást ellenőriztem, izzót cseréltem, fogkefével bordákat pucoltam, búrát políroztam, egészen sikeresen. Annyira legalábbis, hogy az utcára merjek menni vele napfényes nyári delelőn is, bízva abban, hogy a mögöttem érkező észreveszi a féklámpáimat.

Persze ez csak részfeladat volt. A szétszedve pihenő Hamilton alig futott, felújított önindítóját raktam be az eredeti, amperszagú és nyökögő darab helyett. Darabokra szedtem az ablaktörlő mechanikáját, és néhány bontott szerkezetből összeraktam egy egészségeset. Kicseréltem a nem működő ablakmosó pumpát, aztán a kapcsolót is, mert az sem volt alkalmas a rendeltetésszerű használatra. A gázüzem problémamentes volt, benzinnel azonban évek óta nem ment. Megpróbáltam, saját nyálába fulladt. Szétszedtem a karbit, a fedél anyagából öntött fül, amely az úszó tengelyét tartaná, az úszóház alján hevert. Hogy törhet le egy ilyen, nem tudom, de nem is izgatott, kapott egy másik, kipucolt karburátort. Egyébként valaki már kínlódott vele, a hidegindítót extrém mértékben széttekerték, a túlfolyással határolt úszószinthez folyamatos hidegdúsítást prezentálva ezzel. Nem egy sztöchiometrikus keverék, nem csoda, hogy röffenni sem akart.

P2163947
Azzal a rovátkával szemben kéne lenni egy másik rovátkának, hogy legyen szívató.

A műszerfal teljesen random módon működött. A kondenzátorok szétszáradása miatt amúgy is megbízhatatlan LED-es műszereket eleve tiszta szívemből, indulatoktól mentesen gyűlölöm, de ez még a szokásosnál is rapszodikusabb volt. Sebaj, az évek alatt gyűjtöttem vagy tíz hibátlan darabot, cseréltem egyben. Kiszedve kiderült egyébként, hogy némileg összecserélték a test- és a műszervilágítás kábeleit, érthető volt hát a flippergéphez hasonló futófény-effekt.

P2163943
Ez az odavaló

Természetesen kicseréltem az orremblémát is. Röviden megénekeltem már, miben különbözik a 601-es és az 5-600-as szárnyas emblémája, és hogy évek óta őrizgetek egy ilyet itthon - na épp az ilyen alkalmakra. Juteszembe, megjavítottam a géptető és a csomagtartó zárját. Egyik sem záródott, vagy ha mégis sikerült beerőltetni, többé nem nyílt. A csomagtér ráadásul az átlag-trabantosnak is szokatlan módon működik, bovdennel nyitható ugyanis a B-oszlopról. Birkóztak is vele később a vizsgán, de fél órányi nagylétszámú autó körül körözés után inkább felhívtak - ugyan, áruljam már el, hogyan férnek hozzá a gáztartályhoz!

P2063880
Csomagtérnyitó

Aztán persze kis késéssel, de levizsgázott. Szülinapi autózás az nem lett belőle, de márciusra azért összeállt a kép. Nagy örömömre azért még nem szolgált. Amitől féltem, beigazolódott, a zárt géptető miatt a gyári helyén, a bölcső kereszttartójának tetején a vízhűtő nem kap elég levegőt. Az áprilisi, nem túl durva tavaszi melegedés már azt jelentette, hogy az autóval nem lehet tíz kilométernél messzebbre országúton vagy autópályán elindulni.

2013-06-16-243
Azon a kereszttartón ülne eredetileg a hűtő

Itt egy kis szünet következett, a garázsban álló, különféle hűtőkkel és ventilátorokkal körülrakott autó csak június közepén szabadult ki, amikor a rendelkezésre álló elemekből hirtelen sikerült kilegózni egy működőképes konfigot. A lökhárító alá leeresztett hűtő veszélyben van ugyan minden kóbor járdaszegélynél, de legalább kap némi menetszelet. A csövek és a hűtő közé beépített lapos VW klímaventillátor pedig alapjáraton és alacsony sebességnél épp elég szelet kavar ahhoz, hogy ne forrjon a víz.

2013-06-16-246
Számtalanszor rémisztgettem a Dunapart népét a géptető nélkül krúzoló autóval

Nagy örömmel vágtattam hát el Boci barátom születésnapjára, hogy elmeséljem, milyen remekül működik a Trabant. Amíg együtt örültünk, a HBO kedvéért olívzöldre fényezett Trampját stíröltem, és észrevétlenül elvesztem. Mire hazaindultam, már fejben volt a selyemfényű, olívzöld Trabant.

2013-06-21-260
Barátkozom a színnel

Kis keresgélés után megtaláltam a szükséges színkódot - az NDK Volksarmee járműveit a ma RAL6003-nak nevezett színre fújták. Innen három saroknyira van egy kiváló festékbolt, ahol néhány ezer forintért percek alatt kikeverték a színt. Eddigre én már szétszedtem az autót, a fal mellett pihentek az üvegek is. Neki is láttam a csiszolásnak, és... hát... az történt, hogy egy ponton döntenem kellett. Vagy tovább küzdök az előző tulajok által kevésbé szakszerűen elvégzett javításokkal és festésekkel, beleértve a narancs-szürke villám határán talált félmilliméteres anyaglépcsővel, vagy a designhez illő katonás nagyvonalúsággal oldom meg a feladatot, és akkor el tudok menni a néhány nappal későbbi Trabant-találkozóra, Kiskunlacházára. Meg persze egész nyáron mindenhová.

2013-06-27-278
Egyre több alkatrész kerül vissza

Az utóbbi mellett döntöttem. Megragadtam a szivacshengert, és egy nap alatt megzöldítettem a Trabantot. Két nap száradás, egy nap összerakás, aztán irány Lacháza, egy igazán forrónak mondható nyári napon. A melegedési problémák megszűntek, az autó utazható, öröm, boldogság. A biztonság kedvéért  azért a következő hétvégére beterveztem egy jó 150 kilométeres tesztet, mert forró napot ígértek. Bejártam az 51-es utat és a Csepel-sziget legrejtettebb zugait is, minden gond nélkül.

2013-07-07-330
Valahol Lórév előtt, üzemmelegen

Azóta persze megjártam vele Balatonakalit, Alsóörsöt, Hegyhátszentjakabot, a TC Autósmozit legutóbb pedig már a Totalcar Trackdayt is. Durvább nyári napokon még kísért a melegedés, ha komolyabban odalépek neki (nyilván Trabantos viszonylatban), vagy egy hosszabb autópálya-emelkedőt találunk, megmutatja magát a piros LED is a hőmérőn. Az ilyen esetekre az első szélvédőre irányított fűtés megoldás, de távlatilag még valamit ki kell találnom. Óriási megkönnyebbülés, amikor a motort visszahűtve ki lehet kapcsolni a hömpölyt. Egy balatoni hétvégéről hazafelé épp egy ilyen felszabadult, hőterheléstől mentes vasárnapon sikerült beleszaladnom egy kedves fotósba is az M0 egyik felüljáróján. Pedig, esküszöm, nem vagyok egy Sebesség Sándor. Mindegy, 15 évente egyszer be kell esni egy ilyennek. Elszúrtam, befizettem, most újabb másfél évtizedre szabálytisztelő leszek.

01
Nézegessen ön is traffipax-fotókat!

Van még feladat. A leszedett küszöbspoilereket és a felni ezüst részeit még zöldíteni kell, illetve jó volna egy vonóhorog, hogy a lakókocsival is hasíthasson. A melegedést is jó volna teljesen megszüntenti, és a roppant csálé géptető helyett talán érdemes volna felrakni egy kevésbé eltorzultat. Persze ezek már kevésbé égetőek, talán sosem folytatom, csak örömTrabantozom simán.

Mellesleg valahol, valamikor valaki ráragasztotta a Zombi nevet, amit azóta is büszkén visel - a Ringen már valaki reflexből ezen emlegette. A pályanapot egyébként sikeresen túlélte, majd azt is elmesélem, hogyan. Addig meg itt egy maréknyi fotó, tessék:

P9220871
Nézegessen ön is szomorú gyerekkatonát zöld Trabanttal!

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr285508006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Schütii 2013.09.25. 18:20:45

Az igazi azért mégiscsak "rin-gyin-gyin" hanggal lenne. Hűtővel se kéne bajlódni, na de szegény ember vízzel főz. :)

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2013.09.25. 18:35:01

Vízhűtés meg a négyütem a Sátán műve!

karlmann 2013.09.25. 18:42:22

Egy tipp a hűtőhöz. Fel kellene emelni a hűtőt amennyire a géptető engedi, és rátolni a motorra amennyire lehet. Aztán kell egy légbeszívó alulra, ami akár a kocsi teljes szélességéig tarthat, hogy minél több levegő jöjjön be a menetszéllel. A légbeszívótól ponyvából kell egy "csövet" vezetni a hűtőig (ilyen van sok régi kocsin, pl. a Citroen DS-en és persze ettől függetlenül kell rá egy ventilátor is. Nem muszáj ponyvát használni, lehet műanyag lemezekből, vagy üvegszálas műanyagból is szélterelőt készíteni, mint a régi Audiknál. A lényeg, hogy a menetszél ne kerülje ki a hűtőt, hanem átmenjen rajta.

Majdénmegmondom 2013.09.25. 18:49:30

Vadállat ez a zöld festés, minden képen más színű...

Alhazred 2013.09.25. 19:06:36

állat a vas (vas? :))))!

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.25. 19:35:44

A léghűtéses kétütemű a maga primitívségével és ebből fakadó megbízhatóságával (egy csavarhúzóval és 2 villáskulccsal megfőtengelyezed a lakótelepi parkolóban is) sokkal autentikusabb a poszt nukleáris jövőképben :) Csak kell egy marék megszakító és gyertya.

JmOS 2013.09.25. 19:45:01

Az ötlet zseniális!
Mindenki erről álmodik: 60 éves autó modern technikával.
A festésért szerintem kár volt. Bár én csak sötétben láttam (Velencén).
A hűtőre meg simán kell egy vastagabb vagy kettő ugyanilyen - és rendes mérnöki módon felszerelve és bika radiátorral. Ha a Fiat 126 BIS elmegy eldugott hűtővel, ennek működnie kell. A fent említett légterelő azért jó ötlet!
Be lehet hozni a levegőt a sárvédő mögé is, sőt, lehet olajhűtővel is javítani a termikus egyensúlyt.
Ne sajnáld rá az energiát, tervezd meg rendesen!

JmOS 2013.09.25. 19:47:52

@AUTÓNEPPER: Jaja, de az eredetileg így szólt:

"Fúj, fúj négyütem! Az a Sátán műve!"

Az egyik legaranyosabb beszólás autóbuzi körökben :P

C@raVWelle 2013.09.25. 19:58:49

Tejóég, tud ennyivel menni {Bocsi:)}? :):) Am szuper poszt lett:)

007 turbozva nem keverve... 2013.09.25. 20:10:54

Hát trabi és BMW között én is a trabit választanám.Állitólag lehet G40 vagy G60 as kompresszor tenni rá ,akkor nagyon megvadul.....

prokee · http://prokee.blog.hu 2013.09.25. 20:33:56

@karlmann: @JmOS:
A hűtéssel nagyjából annyit akarok foglalkozni, amennyit az egész projekt ér. Ez egy láthatóan átfaragott autó - lehet, hogy a következő vizsgán át sem engedik. Szóval hosszas javítgatás és építgetés helyett inkább használom és élvezem :)
Majd jövő tavasszal TALÁN nekifutok mégegyszer a hűtőnek, de ez sem biztos...

@AUTÓNEPPER:
Hát, ezt már én is hallottam valahol :)

JmOS 2013.09.25. 20:41:48

@prokee: Ez rosszul hangzik - tekintve hogy erőteljes nyálfojást kaptam tőle. Mind élőben, mind most :)

Tehát csak irigykedek, és remélem, hogy valaki megcsinálja rendesen. Bár ez még csak skicc - valljuk be - az igazi munka innen indulna...

karlmann 2013.09.25. 20:53:00

@prokee:

Nos te tudod, de szerintem a fényezéssel önmagában vastagon túllépted az "amennyit a projekt ér" kategóriát. Ami munka még hátra van az nem több, mint a fényezés. Megéri.

Autó-motor doktor 2013.09.25. 20:55:19

Beröffentjük a motort, finoman túráztatjuk, aztán egyes, tiltásig kettes, hármas, kereszteződésnél lassítás, kettes tiltásig, hármas és a rettenetes negyedik.

Hutyutyu...rintintintintirintintin... TIRIINTIINNNTIRIÍÍÍÍÍÍ....rintirintintirintintintintin...TIRIIIÍÍÍÍÍÍNTÉÉÉNNNTÁÁÁÁÁÁ.....(1)riiiiiiinnn---tirintintintinn(2) tiiiiiiiiÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍRINTINTIN TÍÍÍTÍ-TÍ-TÍ-TÍ-TÍ-TÍ-TÍ-TÍ-TÍ-TÍ-TÍ(3)böö-öö-öö-ööötirntintinnnnnn(2) TÍÍÍÍNNNNNnnnnnnn....(3) tüüü-üü-üüüüüütirntintirintinntintinnn...(rettenetes negyedik) böööööööööööööööö...........

Dennis01 2013.09.25. 20:55:30

@prokee: Pontosan ezt utalom az otthoni ugyefogyott szabalyokban. Itt (Angliaban elek) tokmindegy, mennyire van egy auto szetfaragva, ha muszakilag rendben van, sima ugy a muszaki.. Raadasul itt az emberek megorulnenek egy ilyen fasza jarganytol, mint ez a Trabant..

prokee · http://prokee.blog.hu 2013.09.25. 21:01:02

@karlmann:
A fényezést nem véletlen nem neveztem fentebb sem fényezésnek. Szivacshenger és hunyorítás a kulcs.

@JmOS:
Van, aki megcsinálta rendesen, Basa Zsolti kék púposának a látványától is azonnal elmennél :) Én beletenni már nem szeretnék sokat, inkább kivenni. Azt nem írtam fent, hogy amikor vettem, már tudtam, hogy jön a lányom, és most, hogy egy hete megszületett, már inkább a hatszemélyes autók felé nézelődöm, hogy mind beférjünk.
Így aztán buszra kell a pénz, a gyerekekre az idő, a Trabantnak nem jut annyi, hogy komolyan nekilássak.

Pootj 2013.09.25. 21:23:36

Hol készültek a betonkockás fotók? Elmentél valami német Flakturm-hoz?

1kutya 2013.09.25. 21:28:11

@prokee: "tudtam, hogy jön a lányom, és most, hogy egy hete megszületett, már inkább a hatszemélyes autók felé nézelődöm"

asszem jönnek a T2/T3-as blogbejegyzések :-DDD

prokee · http://prokee.blog.hu 2013.09.25. 21:30:02

@Pootj: A tököli reptér sarkában volt a Pestvidéki Gépgyár, annak az egyik légókockája volt. Most szabadon áll az iparterület és a Tesco között.

prokee · http://prokee.blog.hu 2013.09.25. 21:31:19

@1kutya:
Nem, nem, családi csapatszállítónak azért valami konzumidiótább verziót keresünk. Mondjuk egy 638-as V-Klasse.

Quattroman 2013.09.25. 21:56:03

hűtőt sokféleképpen lehet elhelyezni, a Mini pl oldalt volt és a kerékjárat volt kinyitva hozzá....

Caldera75 2013.09.25. 21:59:01

Überfasza ahogy kinéz a gépezet, de a felni nem illik hozzá.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.09.25. 23:14:25

@prokee: Én azért nem hagynám ki a nézelődésből a tojás Grand Voyagereket. 2 éve lefutottam a kötelező Vito-Transporter köröket, de szerencsére kipróbáltam egy 3.3 v6 Voyagert. Azonnali szerelem. Bár "csak" 3.0 vettem, de ez legalább Mitsu motoros és az autó kényelme, variálhatósága és megbízhatósága azóta is lenyűgöz. Fogyasztása egy modern gázszettel azonos egy 1.6 autóéval benzinre számolva. Az ára pedig egy levetett szétrohadt melós Transporterével vetekszik. :)

biker_kolee 2013.09.25. 23:32:39

@007 turbozva nem keverve...: G40, 1.3, 113 LE, hosszú váltó, sötöbö, sötöbö.. Van, aki megcsinálta. :) Az a betegség.

Rocko- 2013.09.26. 00:52:31

@biker_kolee: nem a hayabusa motorosok?

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.09.26. 09:52:58

Melegedésre mindig ott a Roadkill megoldás: spaniferekkel a tetőre kell kötni a motorházfedelet :)

Bár ez a 'VL Commodore' stíluban lelógó hűtő se kutya! (na jó, lökött ausszi barátainknál az az intercooler, de hűtő-hűtő, nem? :D)

dstr 2013.09.26. 10:50:35

@prokee: "Nem, nem, családi csapatszállítónak azért valami konzumidiótább verziót keresünk."

Barkas? :o)

Szkotti 2013.09.26. 11:44:17

Hűtésre a farmotoros körökben elterjedt megoldás (ti. a géptető egyik élét eltartjuk pár centire), nem OK?
Nálad pl. a szélvédő felőli oldalt távtartóval/zsanérral megemeled, hogy tudjon kifelé menni egy kis cúg.

badmash 2013.09.26. 11:53:07

Hello!

Ezek milyen felnik?

prokee · http://prokee.blog.hu 2013.09.26. 11:56:01

@Make Valamit:
Mint ez?
www.facebook.com/photo.php?fbid=536517546403522&set=pcb.536518483070095&type=1&theater

@dstr:
Szóba kerül, Sipos Zolinak épp van, de nem bátorkodtam bele eléggé :)

@Szkotti:
Próbálkoztam vele. Sőt, az elejét is meg lehet emelni, a 'klasszik' Trabanttal ellentétben itt nem kell félni attól, hogy feltépi a menetszél. Inkább lefelé nyomja.
De hiába, nem történt mérvadó változás.

Lomha 8V 2013.09.26. 13:08:39

Az utolsó kép, azzal a szöveggel...zseniális! :D

B Kadettből csak coupe-n volt ez a felni, de szerelték egy valag Opelre a '70-es években.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2013.09.26. 13:10:05

Nagyon nem vagy százas (valószínűleg sosem nem is voltál az), és ezt nyugodtan veheted dicséretnek. Ez egyszerűen überfaszamegabrutál!

sederebedere 2013.09.26. 18:55:33

@prokee: Neked barkas kell!!!!!!
az érzés megvan benne és a barkácsolásról sem kell lemondani
Én a Wartburg Trans és a Sárga Hókotró helyett vettem egy mercedes 307D platóst... 5 személy ... nagy plató ..akár lakókocsinak,vagy vasazni... :)

prokee · http://prokee.blog.hu 2013.09.26. 19:11:45

@sederebedere:
Eh, a Trabant megmarad, így lesz reszelnivaló, ha akarom. Buszozni "rendes" fogyasztói autóval akarok.

Levente.hu 2013.09.26. 19:47:53

Igen, Barkast! Jó lenne posztokat olvasni róla!
Annyira ritka cucc lett már, pedig az is egy életérzés.
Építeni belőle valami igényes túrabuszt. ;-)

kitiltott, de seráfütty 2013.09.26. 19:49:17

@biker_kolee: A betegseg az az 5.0 V8 Ford blokkal szerelt, rendszamos Trabant kombi. Anglia, mi mas?

effendi79 2013.09.26. 20:13:01

A küszöbök meg a morcosító kell rá, nagyon!
Fújd le, és rakd vissza. Úgy lesz igazán zorall! :-)

prokee · http://prokee.blog.hu 2013.09.26. 20:31:12

@effendi79:
A morcosító nekem már túl bohócság :)
Nem dobtam ki, és meg is föstöm majd a megfelelő színre a spoilerrel együtt, de asszem, nem erőltetem :)

deak.atti 2013.09.26. 20:35:47

Hali!

2004-ben Dornburgban láttam egy homoksárga ("sandgelb") 353-ast. Legalábbis azt hittem. A futóművet nem is figyeltem. Szép volt. Csili-vili krómok, szép fény, ésatöbbi. Futottam egy kört, fotóztam. Mire visszaértem, nyitva volt az eleje is. Bámultam befelé, és nem hittem a szememnek. 4T alvázon volt a 2T bódé, autentikusan megcsinálva 1982-83 körüli kinézetre, de Golf/Jetta injektor, ötgang-váltó, és egyéb finomságok. Mindez olyan kifinomult érzékkel megcsinálva 2T kinézetre, hogy az nem is igaz. A hátam közepére nem kívánok egy 1.3-as Wartburgot, de egy ilyen projektbe már holnap belefognék ... Ez nagyon megfogott.

DA

HöZsö 2013.09.26. 20:59:01

Borzalmas egy tákolmány ez.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.09.26. 22:25:23

kicsit laposabb hátsó szélvédő kéne rá :-)

bozót lajos (törölt) · http://bozotorszag.blog.hu/ 2013.09.27. 06:24:25

megmondanátok, hol lehet megszerezni a traffipax fotót, ha lekapnak?

Rocko- 2013.09.27. 06:57:43

@bozót lajos: kérdéseedben a válasz: amikor értesítenek a büntetésről, akkor küldenek egy elérhetőséget, ahol megnézheted a fotót.

effendi79 2013.09.27. 08:28:01

@prokee: Nézegetem a galériát, és azon gondolkodom, hogy érthetted ezt a túl bohócságot :-)

Quattroman 2013.09.27. 22:31:21

@Lomha 8V: Manta B ilyen felnikkel jött