Júlia, neked bizony a @%$@#^$ anyád!

  2013. július 15. - ommm Címkék: reklám legalja omg tolatóradar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Azt hittem, hogy nincs attól lejjebb, amikor valakinek a halálhírével szórakoznak és akarnak újabb, Kínában gyártott, fölösleges hulladékot eladni. Legutóbb Árpád húzta fel magát - teljes joggal - egy hasonló levélen.

De van lejjebb, most esett be a privát fiókomba (nem kategorizálta spam-nek) Júliától a következő levél, Osztálytalálkozó tárggyal.

From: Júlia
To: Vályi István
Sent: Wednesday, July 10, 2013 2:32 PM
Subject: Osztálytalálkozó
Nem csak Te hiányoztál az osztálytalálkozóról, Laci sem
volt ott, bár azt hiszem az ő helyzetében ez teljesen
érthető... biztos hallottad, a hírekben is benne volt...
tolatásnál halálra gázolta a saját fiát a garázsuk előtt...
szörnyű tragédia!

Talán véletlen vagy a sors keze, de épp ma kaptam az alábbi
hírlevelet az egyik partner cégtől - a fentiek alapján az
ajánlatuk minimum megfontolandó... Remélem mielőbb
találkozunk!

Kedves Judit!
Cégünk az elszaporodó halálos tolatásos balesetek miatt
különleges, de mindössze néhány napos akciót hirdet: eddigi
legnépszerűbb termékünk, a tolató szett most korlátozott
számban 50% kedvezménnyel kapható.

(itt volt a hirdetéslink)

Korábbi rendeléseihez hasonlóan ezúttal is gyors döntést
kérünk Öntől, mert a hasonló készülékek 2-szer, 3-szor
magasabb ára miatt készletünk várhatóan rekord sebességgel
fogy majd ki.

Üdv,
(itt volt a hirdetéslink)

Na most, kedves Júlia, ehhez, mint családapa és főleg, mint EMBER, csak annyit tennék hozzá - a te szinteden - Don Gatto után szabadon, hogy anyád temetésén huncutkodjál.
Remélem, hogy az MRSZ, az ÖRT és a DIMSZ, valamint a létező összes - reklámetikával foglalkozó - szervezet megtalál majd téged és a céged is.

Hogy csak ilyen módon tudod reklámozni a csipogó tolatóradarjaidat, az ebben a szánalmas, talán nem véletlen, hogy a pazarul összerakott honlapotokon nincs elérhetőség feltüntetve.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr395405983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saratoga V6 2013.07.15. 19:27:38

@Boar...: Én se bírtam ki válasz nélkül bár tudom, hogy kreténség de jól esett leírva látni azt a sok szeretetet amit júliánknak kívántam. Kretén vagyok? Biztos. Leszarom? Az is biztos. :D

intubátor 2013.07.15. 19:40:14

öszinten mmeglepett, h felhuzzatok magatokat ilyenen. a pöcsnagyobbito, meg kivalasztottalak hogy felvedd a lottoötösömet kategoriakat egyszer spamnek jelölöd majd kesz. alpari marketing, de ugye szarral nem birkozunk....
apakent irom, van szivem, stb. csak h latszodjek, nem harcba indulok!!

Zeppeliner 2013.07.15. 19:42:54

Basszus én még sosem kaptam ilyeneket, hogy csinálom?

Különben aki ilyenekkel foglalkozik annak azt kívánom, hogy:

Rajzolja körül a Doszpot Péter.
Az ekg-ja simuljon ki.
A villamos szabja rá a rövid nadrágot.
Hajoljon fülé a boncmester.
A kannibálok mondják rá,hogy jó ember volt.
A mókus rakjon fészket az orrába.
A nyüvek adjanak neki jó éjt puszit.
A medve igyon rá vizet.

dpthrt 2013.07.15. 19:45:36

akkor mi van, ha mindenki rendelne tőlük? mondjuk 10-et. lehetőleg utánvéttel. alaszkába.

lujo22 2013.07.15. 20:20:14

A levél küldőjének az anyjára tolattak volna, amikor ezzel a féreggel volt állapotos

since1970 2013.07.15. 20:24:28

@Megmondó1: Még hogy hipotetikus történet!! Ez sajnos egy valós történet, te szerencsétlen alulinformált.
Máskor nézz körbe egy kicsit mielött böfögsz valamit.

Na ez a ciki, kisbarátom!

www.borsonline.hu/20130505_sajat_keteves_fiat_gazolta_halalra_g_andor

Operator 2013.07.15. 20:37:24

Engem ez a levél nem talált meg, de néhány hónapja egy hasonló levél igen. Elalvásgátlót hirdetett egy állítólagos barátunk halálával.
Megmondom őszintén, én rendeltem. Nem vagyok rá büszke, de épp ráértem és tisztességtelennek ítéltem meg a hirdetést. Mindig más ip-címről rendeltem, hogy ne tudják kiszűrni, utánvéttel, létező címekre, de kamu nevekkel (emelet, ajtó nélkül). Olyan 50-et 60-at. Egyet haza is rendeltem kamu névvel, hogy lássam, kijön-e. Kijött. Nem vettem át.

adambari 2013.07.15. 20:39:51

Én is megkaptam pár napja a levelet, egyből jelentésre ment és a süllyesztőbe.

Péter 2 2013.07.15. 20:41:32

@Megmondó1: És úgy nagyjából az ilyen kretének miatt (aki csinálja, meg aki védelmébe veszi) tartunk ma már ott, hogy a netes forgalom nagyobbik része szemét. Gratulálok a védelembe vételhez.

lcka 2013.07.15. 20:47:57

de azt azért értitek hogy a levél már funkcionál is mint reklám

itt vagytok, beszéltek róla, máris hírértéke van, és pont ennyi is a célja

Rocko- 2013.07.15. 20:51:28

ismerős szokott tőlük rendelni. olyan 100-200 000 darabokat.

Rocko- 2013.07.15. 20:56:55

egyébként a levél az nem annyira gáz, spam, és kész.
de amikor az embert spammerek telefonon úgy keresik, hogy a saját anyjára hivatkoznak, ott azért bizsereg a tenyér.

@Shadowbull: +1

@1kutya: az osztálytalálkozóra tartó tolatás közben elalvósnál.

@zweitakt: :)))))

Péter 2 2013.07.15. 21:03:42

@lcka: Ja, reklám. Hogy elmondja itt mindenki, hogy életében eszébe sem jutna ilyen svihákoktól bármit is venni. Ez aztán a reklám...

jolaca 2013.07.15. 21:13:48

@Megmondó1:

Hogy klasszikusokat idézzek: "nagyon értékes ember lehetsz, ha ilyenre van időd..." - márminthogy ennyi hozzászólót ilyen felsőbbrendű, cirkalmas beszólásokkal kioktatsz.

3gb 2013.07.15. 21:16:56

Miért, mondjuk a Volvo mit reklámoz, sávelhagyó figyelmeztető elektronikát, egy tucat légzsákot, kanyarkövető fényszórót stb., stb.. Miért? Mert már csomóan meghaltak, többek között ezek hiánya miatt. Ja, hogy a Volvo emberéleteket akar menteni. Persze. Őket biztos, hogy nem a profit érdekli:-)Ők, egy karitatív szervezet:-) ommm nem először lő túl a célon, mintha az elefántcsonttorony magányában ténykedne. Mondjuk, ahogyan az eddigi gyakorlat mutatja, mindig lesz majd aki bólogat rá.

Laresz 2013.07.15. 21:17:26

@since1970: nálam alap, ha lent vagyunk a fiammal és a kocsi mozgatására kerül sor, hogy ott ül benne velem. Tudtok ennél biztosabbat? -)

ommm 2013.07.15. 21:21:12

@3gb: Nem tudom, barátocskám, engem a Volvo még soha nem szpemmelt meg Osztálytalálkozó-subjecttel és halott kisgyerekekkel azért, hogy a szar kínai csipogóját akarja rámsózni.
Nem tévedtél itt el egy kicsit? Vagy csak belém akartad törölni a szádat hirtelen?

Laresz 2013.07.15. 21:25:37

@3gb: azért ez nem ugyanaz, messziről sem. Nincs semmilyen tartozásom, de amikor a minap felvillant a buborék a beérkező levelekről és közölte, hogy utolsó figyelmeztetés, meg kovács kovács bírósági végrehajtó, ez is ilyen spam volt, azért megdobbant a szívem. Csak azért nem küldtem el a búsba, nehogy megtudja, hogy élő a címem.

Negotiator 2013.07.15. 21:31:43

@Operator:
ez tetszett. bárcsak lenne ennyni időm :)

M.A.E.L. 2013.07.15. 21:32:46

Kétkedőknek: van egy céges mail címünk, amit csak és kizárólag egyetlen (állami)hivatali kontaktra hoztunk létre, ott van megadva egyedül.
Létrehozatala után pár héttel már ömlöttek a hasonló spam-ek.
Bejelentettük a felügyeleti szervhez: máig nem történt semmi. Hiába íratkozol le....hiába figyelmezteted a küldőt. :-/

3gb 2013.07.15. 21:38:13

@ommm: Az, lehet, hogy nem szpemmelt, mert több pénze van, mások az eszközei. Attól, hogy a szart selyempapírba csomagolod, attól még szar lesz benne. Szóval, nem hiszem, hogy eltévedtem volna.
A számat, pedig nem töröltem beléd, csak leírtam a véleményemet, ami bővebben a következő: Lehet tőled, olyan hangvételű írásokat olvasni, amelyekben úgy tűnik, hogy a kúrva okos, mindentudó, csalhatatlan és tévedhetetlen újságíró, aki amúgy eközben vastagon fikáz embereket, nagyon megmondja a tutit. Felőlem, lehet minden cikked ilyen, csak, ha ilyeneket írsz, akkor számíthatsz rá, hogy nem mindenki és nem minden esetben fog veled egyetérteni. Az a te véleményed, tiszteletben tartom, ez meg az én véleményem és ezt is tiszteletben kéne tartani.

bekbórd! 2013.07.15. 21:41:00

Ne kurvaanyázzatok válaszlevélben, mert onnantól kezdve tudja a "robot", h él a mailcím, és küld majd még hasonlókat!

Ecotrans 2013.07.15. 21:41:02

Jaj de imádom az ilyen reklámokat.
Nem is az a gond hogy kitalálnak mellé egy kamu történetet, mert hát valahogy el kell adni a portékát, hanem az hogy teljesen hülyére próbálnak venni, mintha nem létezne internetes kereső.
Kedvencem mikor a 30 dolláros autós kamerát akciósan 24900-ért hirdették, persze szállítási határidó 3 hét (mert hát meg kell várni míg ideér kínából ugye)

moas 2013.07.15. 22:06:13

@3gb

Hát de. Most egy picit homályra ugrottál :D. Amúgy a megmondással én sem értek egyett mindig de most igaza van. Te meg nekifutásból mászod a fát.

halaloszto 2013.07.15. 22:06:20

@Megmondó1: Ugy latszik nem elegge ontisztito, mert az ilyen gennyeket nem takaritja el idoben. Lehet kellene egy kicsit eroltetni a tisztulasi folyamatot?

Vajk

Dr. GGG77 2013.07.15. 22:15:14

Attól újságíró vki, ha ennek a gennyládának utánamegy és nem x és y szervezetekre vár...

lcka 2013.07.15. 22:19:03

@Péter 2:

a negatív reklám szintén hatásos

meglepődnél milyen praktikákkal járnak túl az eszeden, ehhez sem nehéz még egy lépést hozzátenni, csak kicsit el kell mélázni rajta

vagy szerinted aki vesz innen bármit is az bekajálta hogy elütötték az osztálytársát?

emmaTTi 2013.07.15. 22:19:53

@Megmondó1: Szerintem ehhez meg semmi közöd...Látom a trollkodás megy. Egyébként a levelező a Spam mappába teszi, de időnként azt is ki szoktam törölni, és olyankor elindul felfelé a pumpa sok szemét láttán. (ilyenkor jön a költői kérdés, hányan dőlhetnek be ennek a gerillamarketingnek) Ha ilyen céged van csak gratulálni tudok hozzá, de én a személyes kapcsolat híve vagyok, és eddig ez úgy néz ki jobban is működik, mert a munkahelyem eléggé sikeres, és tekintve, hogy kis cégről beszélünk illetve hogy az ipar speciális területén dolgozunk, ez a kollégámnak és nekem nagyobb sikerélmény. Ez nem a dicsekvés helye volt, csak a megjegyzésedre szerettem volna finoman válaszolni. De nem fogok vitát indítani.

2013.07.15. 22:20:47

nekem is jött ilyen, én egyetértek a posztolóval

3gb 2013.07.15. 22:39:47

@moas:
Utazik a boldog család a SUV-ban, mert az már olyan biztonságos, hogy húúú. Az nem az érzékeidre hat, hogy biztonságban vannak a gyerekek, az asszony, meg te is. Ugyanaz csak szebben megfogalmazva. Vagy, ha xy gumid van, nem fogod halálra gázolni a babakocsis nőt a zebrán. Vegyél, olyan autót, ami kevésbe gázol bárkit halálra. Vegyél, olyan éjjellátó autót, ami mutatja a gyalogost, meg a részeg kerékpárost, akikből sajna valószínű, hogy több 1000 elb@sztak már.Ugyanúgy mások halálára és félelmeire építenek, mint ez a spam, csak sokkal kifinomultabbak, mesterkéltebbek és ezért mélyebbre is hatolnak és nagyon-nagyon emberségesnek tűnnek, pedig ugyanúgy a profit maximalizálása miatt készülnek.

ommm 2013.07.15. 22:45:17

@3gb: Óriási nagy baj van, ha te így látod az ésszel indokolható autóipari - pláne biztonsági - fejlesztéseket. Szerintem járj Zaporozseccel, abban nincs elektronika, te vagy az úr és nem pofázik bele az ESP a sedrintésbe.
Pláne a Volvót idekeverni, na az nettó megmondás, mivel vagy más, mint az, akit minősítesz. Látatlanban.

Manarola (törölt) 2013.07.15. 22:48:36

Júlia nem volt erős, vagy több mi nálunk
Júlia nem volt se jó se szép
Most Júlia nem akar a földön járni
Fölszállt inkább a fejünk fölé

moas 2013.07.15. 22:52:01

@3gb:

Ezt ki kérdőjelezi meg. Te mit csinálnál ingyen? Nem mindegy, hogy segít vagy otromba módon a pofádba tolja. Szerintem legalább is.

Más a szarkaparó vas, és más, ha össze szarozzák a lébtőlődet. Volvo féle nagy gonosz cégekhez meg annyit, ha már basztál el majdnem kerékpárost asötétben, vagy táncolt eléd babakocsi furgon mögül kifejezetten értékeled ezeket. Mondom ezt egy 14 éves fastrabol, és utálom a suvokat mert nem látom tőlük az utat.

A profit maximalizálás meg világ rendje, senki ne mondja, hogy nem ezt csinálná hasonló helyzetben. Ez ugyanolyan demegóg mint spamen dühöngeni

Amúgy meg neked van igazad, én meg nem vitázom mert annyi értelme van, mint majom seggbe sanzont énekelni.

ccvv 2013.07.15. 22:57:57

Én akkor kaptam hideget-meleget itt, amikor évekkel ezelőtt a Mikulás-csomagos reklámra ki mertem akadni...
Maga a reklám, mint műfaj, elég rázós, nem?

Péter 2 2013.07.15. 23:09:39

@lcka: Nem, ebben az esetben nem hatásos. Amikor a negatív reklámról szoktak elmélkedni, az nem ilyesmiről szól.

Az én eszemen túljárni? Biztos vagy te ebben?

Péter 2 2013.07.15. 23:12:48

@ommm: Nem kell ezt ennyire komolyan venni. Spamet egyetlen emberfajta áll neki védelmezni: aki szintén ilyet csinál maga is. Olyat nem találsz egyet sem, aki csak elszenvedője lenne, nem létrehozója, és tapsikolna neki. Egyet sem. Soha, sehol, semmikor.

Veled vagyunk. :-)

3gb 2013.07.15. 23:16:53

Nem arról beszélek, hogy nem jó az, ha a család bizonyos szinten biztonságban van. Arról beszélek, hogy az értékesítésnél, ahogy fent is írtam, az emberek félelmeire-a balesettől, a haláltól- igen is építenek. Volvo nem Volvo teljesen mindegy. De ha már Volvo. Mondjuk kiépített magának egy olyan arculatot, hogy az ő kocsijuk kimondottan biztonságos, azt sugallják vele, hogy ebben nem fogsz meghalni. Van egy csomó ember, aki fél és amiatt vesz Volvo-t, mert az biztonságos. Nem kétlem, hogy az, de akkor is építenek emberi gyengeségre. Valószínűleg, más vagyok, különben nem kéne most neked írnom. Én max véleményt mondok, te pedig véleményt formálsz. Az én mondandómat nem kell senkinek"komolyan" venni, de a tiédet komolyan veszik, úgyhogy arrafelé valahogy nagyobbnak érezném a felelősséget. De te ezért pénzt kapsz, én meg csak olvasgatok, meg érdeklődöm, meg beírkálok néha. Látatlanban? Az is lehet, hogy egyszer még találkozunk.

ikke i drift 2013.07.16. 00:35:24

@Operator:
asszem átveszem a módszert. Esetleg egy DoS-attack is mehetne a mindenkori aktuális címük ellen.

Nem Penny hajója 2013.07.16. 01:00:52

@ikke i drift: csatlakozom, már rendeltem is 4 szettet a szarjukból, kamu címre, utánvétellel.

jk88 2013.07.16. 01:07:34

Az ezekkel a gond, hogy a feladóból és a tárgyból nem lehet rájönni, hogy spam, ezért akaratlanul is megnyitom. Én is megkaptam ezt... Időbe telt átgondolni, hogy most akkor mi is van, mert voltak ilyen nevű osztálytársaim... Természetesen megkaptam a múltkori temetéses szart is, ment is róla a bejelentés a fogyasztóvédelemnek meg a reklámszövetségnek. Persze ez sem fog kimaradni a sorból.

ProsTata 2013.07.16. 01:13:01

Ez a Júlia most éppen Kati! Az elmúlt héten már ezen a néven kaptam két spam-et.
Amúgy meg tényleg a jó büdös prostituált anyukájával vérfertőzzön. Háromszor egymás után. Először a módszer miatt, másodszor, mert spam-et küld. Harmadszor, mert vírussal szerzett email adatbázissal dolgozik (még ha nem is ő gyűjtötte, csak megvette)!

Javaslom, mindenki rendeljen 10 darabot és ne vegye át. Ennek a tetűnek nincs belőle raktárkészlete, ő is rendeli China-ból. Na azoknak próbálja meg visszajuttatni, ami a nyakán maradt.

ProsTata 2013.07.16. 01:23:11

@M.A.E.L.:
Ugyanezt tapasztaltam, van egy belső üzenő címünk, amin rendszer hibaüzenetek jelennek meg, mindenkinél... Ezen egyikünk sem tud email-t küldeni, se ki, se be. Mégis jön rá a spam...
Valakinek, valamikor vírusos volt a gépe és az legyűjtötte a gépről az összes címet és továbbította egy tárhelyre.
A szomorú, hogy azóta nem csak az ilyen tetves spammerek-től jön a levél, hanem olyan cégektől is, mint pl. a Citibank!!!

Mikor felhívtam őket akkor erősködött: de nem, ezt nyilván regisztráltuk valahol. Mondom a kishölgynek: bammeg a hibabejelento@***.hu címet szerinte ki és hol és mi célból regisztrálta, mert egy virtuális emailfiók, ami csak fogad...
Bosszantásra viszont jó, mert vagy 200-an megkapjuk az összes szart.

ProsTata 2013.07.16. 01:26:42

@Operator:
Lehet, hogy most ezt a nyakán maradt készletet akcióztatja és próbál megszabadulni tőle ezen a módon? :-D

ProsTata 2013.07.16. 01:34:28

@intubátor:
Talán igazad van, de...
Van vagy 10 email címem. Ezekből kettő ami kényes, mert napi munkára használt céges. Hogy a többire jön napi 5-10 spam is, hát le van xarva. DE arra a kettőre nem szeretném, azon tényleg felhúzom magam, mert azon naponta kapok 40-50 hivatalosat. Ilyenkor még az a néhány másodperc is felbassza az idegemet, amit erre elpazarlok.

Kron 2013.07.16. 02:02:25

visszaválaszolni semmi értelme a robotoknak, csak visszaigazoljátok vele a címet, hogy élő. szerintem két lehetőség van: az első, talán a "normálisabb" reakció: delete és kész. ilyen szemét világban élünk. tudomásul kell venni, meg kell szokni. azért némi levelező rutinnal kb. 0.2-0.5 másodperc alatt el lehet dönteni, hogy ez egy szemétbe való levél. nem kell ahhoz végigolvasni.

a második lehetőséget már többen is vázolták. ha már tényleg érdemben reagálni akarunk: rendelni kell belőle sokat, az ország különféle pontjaira. azt is megértem, aki így cselekszik.

nekem abból lett elegem, hogy mindenféle szemét hirdetést a közterületi parkolón bedugdosnak az ablaktörlő alá vagy az ablak gumikédere alá. a helyi autónepper heti rendszerességgel nyomta minden autóra, hogy kp-ért megveszi. még a 20 éves roncsokra is, válogatás nélkül. sikerült már ilyennel télen a lefagyott lapátgumimat is feltépniük, legutóbb meg valami olyan festékes papírt raktak a törlő alá, hogy eső után megfogta a szélvédőt. 20 percen át sikáltam, végül acetonnal sikerült leoldani.

következő alkalommal ráértem, összegyűjtöttem a telepen összes autó lapátja alól ezeket a kis papírokat. bementem az irodába, ledaráltam a "konfetti gyártó" (0.5mm X 0.5mm) iratmegsemmisítőn, bele a 25 literes tartályába, ami félig már tele volt, majd besétáltam az autókereskedésbe amelyik hirdetett, és udvariasan tájékoztattam őket, hogy elvesztettek néhány fontos papírt, amit összeszedtem és visszahoztam. majd egy félkörös mozdulattal szétszórtam az irodájukban, aztán mielőtt felfogták volna mi történt, gyorsan távoztam. 2-3 napig volt mit takarítaniuk. persze, azóta ugyan úgy pakolgatják a lapát alá a szórólapjaikat.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2013.07.16. 02:21:00

@Megmondó1: Két apróság:
1. Nem mindenki dőlt be ezeknek már annak idején sem (pl. én sem)
2. Ez sosem volt "innovatív" megoldás, legfeljebb a ma fölöslegesen foglalkoztatott, kétbites marketing-"szakemberek" szerint.

A tolatóradar lehet éppenséggel még hasznos is, de ez a reklámozás csak szánalmassá teszi a céget.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.16. 02:53:41

A kutyat is szemmel tartom ha tolatok, nemhogy a gyereket. Az a legbiztosabb ha bent ul a kocsiban. Sajnos nincs hat gyerekem hogy sok idot elvenne betenni a kocsiba.

Aki meg ilyen emailt kuld az szanalom.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.16. 02:57:01

@Kron: nekem bedugtak a flyert az ablak es a kasztni koze a jobb oldalon, ugye beulok elso hogy lehuzom az ablakot - na az be is gyurte a flyert, a szenzor meg ami ved attol hogy nehuzd rahuzd az ablakot a kezedre az azt erezte hogy szorul az ablak ugyhogy serviz, $320. Legkozelebb meglattam a csavok kergettem ket utcat, azota nem raknak a kocsimra ilyen szemetet.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.07.16. 04:25:47

@Operator: ez a helyes magatartás. A spammer pont azt kapja, amit ad, így kiegyenlítődik a számla.

VHB 2013.07.16. 05:03:59

@3gb: Olvasd el az Autóváros c. könyvet és lesz fogalmad, hogy a volvonál, hogy jött képbe a biztonság. A többi autógyártó egyszerűen tagadta a biztonsági felszerelések szükségességét.

Gomulka Béla 2013.07.16. 08:39:48

@Megmondó1: Az az egy, ha csak egy, aki elolvassa, sem érdemli meg hogy ilyen mocskot kapjon, és nem másért, csak mert egy emberi lény. Ez a farkas-farkasnak-farkasa és a-gyenge-elvérzik a marketing-embert-próbáló-de-felemelo-világában típusú hozzáállás szimplán gusztustalan, még ha vannak is, akik ezt másképp állítják. (Esetleg érzik, bár erosen megkérdojelezheto hogy ez vajon tényleg az o véleményuk, vagy - vagy hogy képesek-e még arra, hogy véleményuk legyen.)
Ilyen levelet mindazonáltal tényleg nem nyitunk ki. De ezt csak úgy mellékesen (tudniillik azért mégiscsak ott kezdodik a dolog, hogy valaki ezt a szoveget megírta).

Omm: biztos hogy nem kéne megadni a linket? Ha van olyan, aki ezért veszt radart, akkor orulhetnek. Ha pedig úgy alakul, hogy ezek után mindenki keruli majd oket - akkor sem biztos hogy tudják majd bizonyítani, hogy a Belsoség lejárató cikke miat estek el a profittól.

A csapos közbeszól 2013.07.16. 08:42:05

@Megmondó1:

Kb fél éve kaptam egy hasonló levelet ami az M3-on történt Rezesova féle balesettel/gyilkossággal kupeckodott. Mivel az ismeretségi körömbe tartozik az egyik elhunyt családja tudom, hogy min mentek keresztül, ezért már akkor is kiakadtam, hogy vannak "marketingesek" akik képesek egy ilyen tragédiát kihasználni. De akkor úgy gondoltam ez egy elszigetelt jelenség.

Nos, amikor megkaptam ezt levelet és kiderült, hogy itt is egy valós tragédiával kupeckednek, akkor kiderült hogy úgy látszik tévedtem.

Ez vagy ugyan az markertinges, vagy ragadós sz ötlet. Egyik rosszabb opció mint a másik, minden estre úgy látszik, hogy az általad említett öntisztulásnak nyoma sincs.

Arról nem is beszélve, hogy általában személyre szóló privát email címet használnak ami jogszabályt sért.

Ja és akkor még nem beszéltem a post elején belinkelt harmadik emailről amihez csak annyit fűznék, hogy volt egy ilyen nevű osztálytársam aki pár éve meghalt.

n53 (törölt) 2013.07.16. 09:09:06

@VHB: "A többi autógyártó egyszerűen tagadta a biztonsági felszerelések szükségességét."

Ez konkretan baromsag, minden gyarto vegzett kutatasokat ezen a teren, csak a Volvo dontott ugy, hogy ez lesz a fo marketing-profilja (a tobbiek meg standard featurekent beepitettek ugyanazt, csak nem talaltak ki neki olyan hangzatos neveket, mint a SIPS).
Az Autovaros szerzoje, Arthur Hailey meg soha eleteben nem dolgozott egyetlen percet sem semelyik gyartonal, iro volt.
Idiota bestsellerek helyett ajanlanam a szakkonyveket tajekozodasra.

Mikrobi 2013.07.16. 09:17:02

Millió változatban megkapom naponta a szar reklámjaikat. Nem lehetne kideríteni, ki küldözgeti ezeket és nyilvánosan felnégyelni?

H_M_CS 2013.07.16. 09:25:52

Puffogjatok csak, én azt mondom, okos enged! Hagyni kell a francba, majd abbamarad magától

Gomulka Béla 2013.07.16. 09:25:58

@A csapos közbeszól: Miért kell a marketingest idézojelek kozé tenni? A krumplileves az krumplileves.

biker_kolee 2013.07.16. 09:27:04

@Laresz: Az engem is megtalált, akkor kicsit hirtelen megállt bennem az ütő, pedig nincs is miért...

Rohadjon meg az ilyen.

Lomha 8V 2013.07.16. 09:43:17

Kedves Látogatóink! Kérjük ne etessék a "Megmondó1" és "3gb" nevű trollokat! Ha van megfelelő élelmük, inkább ássák el!

Walnuts 2013.07.16. 09:45:51

Ez a marketing szakma mindennek a legalja.
Teret ad az ilyen elkorcsosult beteglelkű férgeknek.
Nem haragudnék érte ha újraszerveződne a Gestapo erre az alsóbbrendű szemétre ráállítva.

Hurri Kán 2013.07.16. 10:15:11

@Shadowbull:
Ha nem teszik fel az adataikat a honlapra (ami egyébként kötelező lenne), akkor hivatalosan elég nehéz. Ha itt-ott van egy kis ismeretséged, nem hivatalosan kb. 5 perc.

PITTA 2013.07.16. 10:28:36

Ebből én is kaptam szép számmal. Ha megtalálnátok ezeket, a pofont osztó sorba jelentkeznék ha lehet!

Gomulka Béla 2013.07.16. 10:40:29

@ommm: Azért néha végigfut bennem, hogy ha egy idegen civilizáció foghíjas adatok alapján szemugyre venné a Foldet, lehet hogy arra a kovetkeztetésre jutna, hogy az autók nevu faj az emberiség nevu faj kiirtására torekszik. Az utóbbi mindenféle vírusokkal próbálja manipulálni az elobbit (légzsák, ABS, koromrészecskék), de ezeddig sikertelenul. Csak azokon a helyeken van számottevo népesség-novekedés, ahol viszonylag kevés az autó.

Péter 2 2013.07.16. 11:10:50

@VHB: Ezt, ugye, mégsem gondolod komolyan, hogy egy meglehetősen bárgyú bulvárregényből kellene ismereteket szerezni és következtetéseket levonni?

easydc71 2013.07.16. 11:25:37

Nagyon aljas levél én is válaszoltam nekik.

Hanzi 2013.07.16. 11:28:52

@Laresz: Én múlt héten megnyitom a postafiókomat,látom:
Nagy Dénes birósági végrehajtó, tárgy Utolsó fizetési felszólitás...
Ütő megáll,hogy ez mi???
Megnyitom,látom hogy spam...
Sebaj, regisztráltam,kértem hitelt kb 10 milliót,beirtam van szép nagy jövedelmem,vártam hogy jelentkezzenek...
Fel is hivtak két nap múlva,hogy örömmel vették a...
Eddig mondhatta...
Aztán mondtam én...
Nem szépeket...

Tomato77 2013.07.16. 11:41:59

@Megmondó1: Neked van nagyon sok időd spam-eket olvasni/törölni, és itt mindenkinek válaszolgatni. Igenis hagyják békén a privát e-mail címememet, és ne kelljen naponta spam-eket törölni. Neked lehet, hogy van rá időd és kedved, nekem nincs kedvem erre energiát fordítani, van jobb dolgom is. Pláne ne ilyen szemét stílusú reklámokkal zaklassanak.

Laresz 2013.07.16. 12:00:51

@Hanzi: ez, jó, nagyon jó :-)
Hogy ez nem jutott eszembe...

bigpond 2013.07.16. 12:46:32

Olvassatok inkabb az Auris tesztet,. Nagyon vidam iras, legalabbis en nagyon jol szorakoztam rajta, meg tobb ilyet kellene !

Megmondó1 2013.07.16. 14:40:57

@Hanzi:
ostoba vagy...
mondjuk be kell vallanom az első ilyen email-nél én is megijedtem, de miután 3-4 éve megy már ez a gerrilamarketing, már immunis lettem. Más kérdés, hogyan lehetne ezektől megkímélni a postafiókomat...

Megmondó1 2013.07.16. 14:44:22

@Walnuts:
tök igazad van, de továbbra is azt mondom, hogy egy értelmes ember tudja ezeket a dolgokat ignorálni. Az a gond, hogy nem kevésbé agyatlan az, aki leáll ezen rugózni, hogy ez így etikátlan, meg úgy. Majd, ha a gyereked temetésén jön oda egy ilyen házaló, na akkor vissza lehet térni erre...
de az, hogy a postafiókodba százszámra érkeznek ezek a szarságok, arra inkább töltsd le spamware-t a szoftverbazis-ról (nem reklám:) és ezeknek a 95%-át kiszűri (vmit sajnos ez sem). Én és más értelmes véglények ezt tették, ez mindössze 6 percembe került.

Megmondó1 2013.07.16. 14:54:37

@A csapos közbeszól:
nagyon sok "szakma" olyan, hogy addig mennek el, amíg a jog engedi. Azza az etikai szempontokat nem veszik figyelembe. Namost miután internetes társadalomban élsz immár 15 éve, ezekre a dolgokra ki kellett, hogy alakuljon egyfajta immunitásod.
Ez pont olyan, mint az, hogy naponta bedobnak hozzám eg yrakat olyan szórólapot, hogy megvenném a lakását azonnal, sőt egyik-másik kézzel írottnak tűnik, mintha valami idős néni írná.
Első alkalommal énis bedőltem, azt hittem ez konkrétan az én lakásomat akarja megvenni. Aztán egyre több ilyen jött és aztán hallottam, hogy ezek nagyrésze átverés.
Kialakult tehát egy immunitás: ha el akarom adni a lakásomat, akkor tudom melyik irodához megyek.
Vagy, ha hullik a hajam, akkor is tudom, melyik orvoshoz kell mennem (a lényeg az orvos szón van!) és nem megyek a "világújdonság thaiföldi őserdőben felfedezett ajurvédikus csodaszer" hirdetőjéhez. Az a gond, hogy nehéz sajnálni az ilyen balekokat. És a másik gond nem is ezzel van, hogyan herdálj el a pénzét egy ilyen balek. A minap küldtem el az egyik emberemet hasonló indíttatásból: nem volt annyira rossz munkaerő, csak egy hamarosan induló munkára került volna, ahol - az ügyfél miatt - igazi egyéniségeket, jellemeket is kerestem. Ő is ilyen "balek" féle volt: ez aki képes volt hisztit csinálni ilyen "igazságtalanságok" miatt mint egy ilyen spam, meg hogy "miért vannak olyan csúnya gonosz emberek, akik csodaszereket mernek árulni", stb. Nem vállalhattam azt a kockázatot hogy egy ilyen embert helyezek ki a partnerhez. Ezért veszélyes ez...

KAWAszaki 2013.07.16. 15:06:07

Szerintem az lenne a jó megoldás, hogy rendelnénk ebből a csodás tolatóakármiből pár száz/pár ezer darabot kamu hitelkártyaszámmal, vagy valami ilyesmi. Na akkor visszanyalna a fagyi :)

Hanzi 2013.07.16. 16:18:41

@Megmondó1:
Figyelj ide öcsibusz!
Ad. 1.
eddig a postafiókomat megkimélték az ilyen,és ehhez hasonló levelek,tehát nem voltam hozzászokva,hogy iktatószámmal ellátott végrehajtói levelet kapok,amiről kiderül,hogy spam.
Ad.2.
ne merj ostobának hivni,mert még a végén azon kapod magad,hogy csúsztál vagy két métert az orrodon a flasztert karcolva...
Ez tény...

Megmondó1 2013.07.16. 16:22:30

@Hanzi:
óó most nagyon megijedtem!!
Így érvelsz, ha valaki más állásponton van mint te? rögtön megy a szájkarate te gyökér?

Hanzi 2013.07.16. 16:39:34

@Megmondó1: Értelmes embereknek épkézláb érveket szoktam felsorakoztatni...
Elfogadom azt is,ha valakinek más a véleménye,sőt,ha a másik álláspontja jobb,hasznosabb, értelmesebb mint az enyém,hajlandó vagyok revidiálni az álláspontomat...
De azzal, hogy úgy kezdted,hogy "ostoba vagy" felment bennem a pumpa...
Egy normális kezdéssel sokkal többre mentél volna.
De én itt be is fejeztem a veled való eszmecserét,mert semmi értelme...
Ahogy neked sincs!

Megmondó1 2013.07.16. 17:04:02

@Hanzi:
remélem a gyereked temetésén összefutunk...

Katana750 2013.07.16. 20:16:46

Egy ilyen baromság miatt más gyerekének a halálát kívánod? Gratulálok! Te aztán tolerálod a más véleményt. Jó,hogy nem azt kívánod ,hogy "hajjon meg a lova"! Idióta.

Saratoga V6 2013.07.16. 22:56:00

Kultúrhelyen élhetsz. Felénk egy ilyen beköhögésért még a mentőben is ütnének. De nyugtasson a tudat, hogy anyádék valószínűleg eredetileg embert akarhattak csak hát te lettél helyette. Pá!

KelemenGy 2013.07.16. 23:03:21

@Megmondó1: a sztorizás innovatív, más ember halálával szórakozni hipotetíve is undorító.

Cselokapitany 2013.07.17. 06:54:11

@Megmondó1: neked nincs gyereked.
neked nincs embered akit kihelyeztel,vagy elkuldtel.
van kb 2ev huseged egy tabletert valamelyik szolgaltatonal, es abban is biztos vagyok hogy 20 evesen mar kopaszodsz,es minden szart megrendeltel amit lehetett.
Te, Megmondo, edesanyadnak mondogasd legyszives hogy szeretlek.

Cselokapitany 2013.07.17. 06:54:11

@Megmondó1: neked nincs gyereked.
neked nincs embered akit kihelyeztel,vagy elkuldtel.
van kb 2ev huseged egy tabletert valamelyik szolgaltatonal, es abban is biztos vagyok hogy 20 evesen mar kopaszodsz,es minden szart megrendeltel amit lehetett.
Te, Megmondo, edesanyadnak mondogasd legyszives hogy szeretlek.

Csapee 2013.07.17. 07:11:11

Na ezert kellene mindenkinek nev es lakcimmel kommentelni, a trollok rovid uton kihalnanak.

Prien-u47 2013.07.17. 10:42:57

Nekem 1. pont most volt az osztálytalim, 2. volt Júlia nevű osztálytársam is... meg is lepődtem, mert Laci nevű srác sosem járt hozzánk. :)

dr.oid 2013.07.17. 12:55:57

éljen az uborkaszezon..

ommm nem akarok ünneprontó lenni de az index levelezőrendszeréből -úgy tudom gmail alapú- január óta egy rakás hasonló szar érkezett a postafiókomba. a többibe nem mert nem erre használom. spamként tünteti föl ezeket a rendszer ezért nem nem nyitom ki és nem olvasom, mindegyiket szorgalmasan beteszem a szűrőbe, húsz fölött pedig törlöm, így kedves spamküldők mehettek anyátok ótvaros picsájába -röviden, magyarosan, kultúráltan megmondva bazmeg :)

ommm 2013.07.17. 13:03:44

@dr.oid: Hmm, vigyázz, volt ilyen gondunk nekünk is. Annak idején, a hőskorban, ingyen lehetett index.hu-s e-mialcímet regisztrálni, ahogy totaclar.hu-t is. Ezek néha elő-előtűnnek, de közünk nincs hozzájuk.

Sztavrosz_ (törölt) 2013.07.17. 14:12:36

@Csapee: Valahogy a postaládámat is akkor tömik tele amikor nem vagyok otthon, és sokszor a hirdető se tudja megmondani ki dobálja a szemetet a ládámba. Engedtessék már meg hogy akkor énis névtelenül anyázhassak a hirdetők szokásai miatt.
Nem beszélve az utóbbi idők megfigyelési lehallgatási botrányai kapcsán is egyre kevésbé meri az ember vállalni a nevét. Elég ha sokszor hangoztatom hogy szerintem a rendőrök visszaélnek a hatalmukkal (Mé mondok ilyet rögtön gyanús vagyok) vagy hogy a showden ügy gáz a szabad világra nézve akkoris gyanús vagyok. Igenis kell egy névtelen lehetőség az ember véleményének hangoztatására. De pl. az anarchista nézeteim miatt simán kikiálthatnak államellenesnek és vegzálhatnak. Mondjuk vállalnék mindent ha a "megfigyelőszerv" se lenne arc és névtelen de nem így van.

Megmondó1 2013.07.17. 16:18:16

@Cselokapitany:
gyerekem valóban nincs - ebben igazad van, a többiben sajnos nem.
Viszont megkérdeztem néhány emberemet erről a témáról - olyanokat akiknek van gyerekük. Azt mondták, hogy ez nem az a kategória, hol felháborodnak. Az egyikük fogalmazta meg jó, hogy ilyen alapon az összes filmen fel kéne háborodni, ahol gyrekek halnak meg.
Egyébként meg mi lenne, ha tudnád a nevem és a címem? Van köztetek olyan állat, aki fogná magát és revansot venne egy kommentelőn??
Ez hogy működik nálatok? Én is találkoztam trollokkal a neten - kb. a net erről is szól - és sosem tudtak úgy felidegesíteni, hogy fogom magam és akkor hűmeghamegirgumburgum, elmegyek oda, stb.#@#

zsebkettő 2013.07.17. 21:17:20

én is megkaptam, mégse kurvaanyázok

moas 2013.07.17. 23:09:36

@Megmondó1:

Azert te egy igen érdekes ember vagy.

moas 2013.07.17. 23:11:36

azert jopofa mit elszájkaratézunk itt.

Shadowbull 2013.07.18. 07:02:39

@Megmondó1: talalkoztal trollokkal? Te vagy itt az egyik legnagyobb troll bazmeg.

Bambano 2013.07.19. 04:41:47

nmhh-nak, internethotline-nak feljelenteni őket, egy idő után, ha túl sok bejelentés érkezik, megunják és lépnek.

válaszolni rá a létező legrosszabb ötlet, egyrészt tudni fogják, hogy élő email cím, megy szét a többi spammernek, másrészt a válasz megy a szemétbe.

védekezni ellene bayesian alapú szűrővel lehet, mással nemigen. thunderbird ismeri.

Bambano 2013.07.19. 04:50:33

@since1970: jaja, ez annyira valós történet, amit Ommm kapott a levelében, hogy az iwiwen már két évvel az általad emlegetett esemény előtt is tudták, hogy el fogja gázolni azt a szegény gyermeket.

Két kőkemény évbe került kinevelni az ilyen spammereket az iwiwből.

Plumper 2013.07.30. 22:37:35

Ez olyan, mint a csak most 18ezerért saját webáruház, már csak öt napig.
süti beállítások módosítása