Indiai SUV-val ebédre

  2013. január 08. - ommm Címkék: belterj mahindra tc videó 500 xuv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Az év első Brekiburger-látogatása mindig ünnepszámba megy. (Oké, Bodega Vágóhíd a büfé valódi neve, a Breki csak egy családias becenév.) Nagyon rákészültünk már, hiszen egy Borzasztó Burger önmagában is ünnep, az év első hamburgerét pedig már tradicionálisan ott fogyasztjuk el. Mert imádjuk és nagyon finom. Ott darált húsból készül, semmi mélyhűtött pogácsa, előre kell rendelni, mert a jó kajához idő kell, de megéri.

Winkler haverjának autójával mentünk, amiben nem is lenne semmi érdekes, ha Winkler jó barátja és e-mail pajtása nem India egyik leggazdagabb embere lenne. Tudják, az az ember, aki autógyártóként egyedüliként látta be azt, hogy az emberek döntő többségének első autója egy használt autó, ezért is épített ki egy iszonyatosan komplex használtautó-hálózatot. Nem mellesleg pedig bajsza van és szereti a bluest, szóval rossz ember nem lehet.

Most kíváncsiak voltunk, hogyan muzsikál a Mahindra XUV500, így gyorsan megszavaztuk transzport-járműnek. Winkler majd megírja a tesztet, a mi véleményünk már kialakult. Hajrá Anand, kitartás!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr505006599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cobra. 2013.01.08. 18:06:25

Nem rossz, de inkább 6m-ért egy alig használt GrandCherokee.

Gomulka Béla 2013.01.08. 18:25:16

U"rprogramjuk van, bizony. Meg kasztrendszeru"k.
(Érdekes volt az a megjegyzés, hogy 'neku"nk mások az igényeink' - hacsak nem a fu"tésre vonatkozott, de nem hiszem. Neku"nk azt mondták, hogy mások az igényeink, szerintem inkább így kéne fogalmazni.)

Béla, tudod a Béla 2013.01.08. 18:32:01

Ez az autó 5 millióért sem kell senkinek és nem azért mert nem ér meg 8 milliót, hanem mert indiai és ciki. Egy Shuanghuan kb. ugyanennyire vállalható, és féláron sem kapkodtak érte.
Egy indiai autó Europában vállalhatatlan, akárcsak egy Kínai, sőt.

nagyonnagyon 2013.01.08. 18:33:51

Érdekes folyamat lehetett amikor Indiában valakinek a fejében megszületett hogy Európában márpedig elkezdjük forgalmazni és eldöntötték hogy akkor így ebben a formában. Van ott önbizalom dögivel, lehet A könyv miatt. Anand szerintem úgy van vele hogy megtehetem, miért is ne :)

Leadfoot 2013.01.08. 18:52:33

Nekem is a Shuanghuan CEO jutott eszembe róla.

Egyébként - az alapján, amit itt látni belőle - nem ronda. Csak ugye összeadódik a rosszul csengő név/származás, a kicsi átgondolatlanságok, pici dizájn-bakik meg még pár apróság, és ehhez jön hozzá a 8milliós ár, ami szigorúan a kategóriában szemlélve biztos nem rossz, de ennyiért már nagyon sok mindent lehet kapni.
Ráadásul - akárki akármit mond - a SUV-vásárlók nagy része villantani akar a kocsival, tehát fokozottan számít a név.

Mazzzzu 2013.01.08. 18:57:58

érdekes, látszik mennyire más az indiai dizájny, nem vagyok képbe az árakkal, de szeritem 8 guriga sok érte, lehet, 6ért jobban vinnék, bár nyilván nem mi vagyunk a célcsoport :D amúgy télen mindig jó beülni az 1.9 pdtádé Passatba, az se fűt csak jó darab idő multán :D

559 2013.01.08. 19:00:07

Ritka összhangtalan ez az autó.

Sword 2013.01.08. 19:06:00

Ezek alapján ez nem tűnik egy szörnyű autónak. Vannak rajta érdekes, de nem vicces részletek. A beltér egészen kulturált, lehetne akár egy alsó-közepes koreai is.

Sztavrosz_ (törölt) 2013.01.08. 19:08:30

@Béla, tudod a Béla: Dejó hogy mondod! Kimondottan kínait fogok keresni legközelebb! :) Csak hogy pukkadj meg, és büszke leszek! Vagy azt hiszed a 30 milliós autó és a szoliszőke az menő? Szerintem az vállalhatatlan! 1,5 milliárd éhezővel egy bolygón vállalhatatlan.

smikee 2013.01.08. 19:13:24

hangyányit az Infinitire hajaz az embléma. De egész összeszedett autónak tűnik. Azért fényévekre van egy Suhanjhuan (vagy mi) CEO-tól :)

vagodeszka 2013.01.08. 19:21:48

Hülyeség.ezt a kocsit a Shounghua CEO-hoz hasonlítani, az egy merev hátsótengelyes vicc volt, míg ez a kocsi mögött szaktudás rejlik. A Manhidra nem ma kezdte, otthon van a terepjárók világában. A design az más kérdés, indiaiak a fő célcsoport, nekik tetszik, ennyi a lényeg.
Itthon tényleg nem lesz sláger termék, se Európában, de első próbálkozásnak nem rossz.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.08. 19:31:49

nem hinnem hogy penzt adnek Made In India termekert, kiveve ha nem curry szosz.

nagyon messze van ez az izlesvilag a mi ( Uraltol a Csendes oceanig ) izlesvilagunkhoz.

Szerintem felvesznek majkd egy europai dizajnert.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.08. 19:35:38

@Gomulka Béla: nehezn kepzelem el hogy egy atlagindiainak vannak igenyei ( a letfentartason kivul ) menj be birminghamban egy indiai lakotelepre es rajossz hogy avas miskolcon egy emberarcu baratsagos hely.

szerintem sincs mas szo arra ha valaki ( nem haszongepjarmurol beszelek ) indiai autot vesz: Ciki.

m.o.p. 2013.01.08. 20:39:20

Nem mondom, a fa mintázatú tetőkárpit kiverte a biztit, de, amire való, arra bevállalnám simán. Kimenni a hegyre, földúton sietni, aztán bemenni a városba, abszolút tökéletes. A presztízst leggyakrabban amúgy is szervíz számlán látni.

xfile 2013.01.08. 20:42:35

Egy valamit nem szabad elfelejteni,mégpedig azt,hogy a mahindra sztem. használtan is nagyon sokba kerül pl.:mobile.de-n,de nézőpont kérdése,akárcsak a tata vagy a hindustan(ambassador)...kinek melyik,hol és mennyiért.Az biztos,hogy itthon nem lenne olyan keresett,mint egy vw.

Cifu78 2013.01.08. 20:48:43

@visszakettopadlogaz illetve @Béla, tudod a Béla:

Én még emlékszem arra, amikor az Koreai autókon röhögtek jóizűen az autóbuzik. Arra is, hogy a Dacia Logan megjelenésekor hányan nevettek teli szájjal, hogy mekkora ciki már Daciát venni.

Ehhez képest ugye hol tartunk ma? A Koreai autókon nem nagyon lehet ma már röhögni, ahogy a Dacia-kon sem.

felidegeltemmagam 2013.01.08. 20:53:03

Soha nem venném meg ezt a sz@rt. :) kényes európai vagyok. :)

badboy70 2013.01.08. 20:54:53

Szerintem qurvára mindegy,hogy a fikázók mire hivatkoznak (desing,ár,koppintás,anyaghasználat,stb). A legtöbb közülük még egy használt magyar Suzukit sem tud megvenni sok év részletre sem. Nem lényeg a véleményetek srácok!
A világ legnépesebb országa,ahol még egy "kis szaros faluban"
is többen élnek,mint ahányan magyarnak mondják magukat az egész világon,annak teljesen mindegy,hogy itt nekünk teszik-e vagy meg tudjuk-e venni.Ázsiában van piaca,rengeteget el fognak adni belőle.Hogy ti vesztek-e azt meg lesz...ják.

indapass90210 2013.01.08. 21:06:04

Vártam, hogy a kúróskönyv mikor jön elő :D

Viszont ha bírja az indiai utakat és feltételezem a gázolaj sem világelső minőségben, akkor szerintem Magyarországon örök darab lesz. Aki szerint meg grandcsirkére hasonlít, az menjen szemészhez :)

Kegyetlen 2013.01.08. 21:22:19

a bal hátsó ülésen lévő ember igényeit összevetném pl. egy Daciával...

strfifi 2013.01.08. 21:23:09

Srácok!
Tény, hogy nem egy nyugat európai és nem is japán. De ha jól emlékszem, mi magyarok úgy vettük a Maruti-t, mint a cukrot.

CorollaVVTI 2013.01.08. 21:42:47

@m.o.p.: Benzines Lexusom van. Szervízszámla? Ne viccelj. :D A gumi árán (215/45 R17) már látszik a presztizs, de az nem szervíz.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2013.01.08. 21:44:46

Az autó vállalhatatlan.

Lehet, hogy a koreaiakon röhögtünk, de ők képesek voltak alázattal tanulni a röhögésből. És mindig visszajöttek.
India cégnél dolgozom, így van némi rálátásom: Nekik azért van egy ilyen felsőbbrendűségi tudatuk, és komolyan elhiszik, hogy ők a világ közepe és mekkora műzsaki zsenik. (lásd még: büszkék arra, hogy minden IT cég odament, és azt hiszik kurvanagy programozózseni mindenki indiában. Lófaszt, programozásból a legalja favágómunkát viszik oda, ami pont annyira komolikált, hogy egy gép ne tudja elvégezni. Ezenkívül vannak még callcenterek, amik az olcsó bérek miatt vannak ott, bár már nem sokáig)

MechanicGod 2013.01.08. 21:48:06

Nem tudok olyan élethelyzetet elképzelni hogy 8 milláért egy mahindrát vegyek. Annyi minden kapható ennyi pénzért.
Amúgy meg egy szűklátókörű lokálpatrióta vagyok és ha tehetem igyekszem európai márkát venni ami (még) többségben európai kézben van. :)

Rocko- 2013.01.08. 21:53:10

@visszakettopadlogaz: "nem hinnem hogy penzt adnek Made In India termekert, kiveve ha nem curry szosz."
:DDD

CorollaVVTI 2013.01.08. 22:00:56

@Eltévelyedés: De szívemből szóltál. IT-ben dolgozom magam is. A probléma az, hogy már nem is annyira olcsók, mint amennyire szégyenteljesen alja munkát végeznek. De valami katasztrófa.

Miért van az, hogy a Tata Consultancy itthon hív dolgozni, az indiai IT bérek többszöröséért? Van olyan munka, amit még a saját cégük sem visz haza, annyira nem értenek hozzá...

-Gyros- 2013.01.08. 22:09:58

Ennyi pénzért én se ezt venném.

srank 2013.01.08. 22:22:20

tavaly ilyen és ennyi terepjárót adtak el, de , hogy ebből mennyit vittek ki külföldre azt sosem tudjuk meg :
Dacia Duster 1452
Nissan Qashqai 1122
Kia Sportage 414
Volvo XC60 352
Peugeot 3008 297
Hyundai IX35 275
Honda CR-V 276
Skoda Yeti 228
BMW X3 207
Mercedes-Benz ML 142

hofi601 2013.01.08. 22:22:54

Hol van a kép a borzasztó burgerről?

Saratoga V6 2013.01.08. 22:22:57

8 miller nem rossz. De ebben a kategóriában az autókat nem a technikai paramétereik, hanem az emblémájuk miatt veszik és itt bizony akármilyen jó is lehet(ne) a mahindra behozhatatlan hátránya van.

etwas kultur muss sein 2013.01.08. 22:26:32

Lehet, hogy velem van a baj, de én tőlük:

picasaweb.google.com/SWDerill/India

nem szívesen vásárolnék semmit.

picasaweb.google.com/SWDerill/India

Pontosan nulla bizalmam lenne az alkatrészellátást (és annak minőségét) tekintve.

Lordgaz 2013.01.08. 22:34:27

Észre sem vettétek az elefántot a kocsi belsejében!:)
A középső meleg levegő fúvók a fülek, a közép konzol pedig a fej.:) Csempésztek bele egy kis hazait!

Saratoga V6 2013.01.08. 22:38:31

@Lordgaz:
Vazze tényleg! Ezt nevezem én országimidzsnek :D

Lordgaz 2013.01.08. 22:43:33

@Saratoga V6:
Kíváncsi vagyok hány ember vette észre. Pedig ez egy aranyos kis finomság. Nem olyan rossz ez a beltér a videó alapján, bár a tükröződő felület tényleg zavaró lehet.

waffen55 2013.01.08. 23:06:33

Kettő könyv az nem egy! Kama-sutra és Anangaranga... Ennyit a műveltségről... Azt már meg sem említem, hogy aki csak egyszer is elolvasta bármelyiket nem feltétlenül tekinti kúróskönyvnek mivel nem csak erről szól.

Higany 2013.01.08. 23:18:00

Nem bírom ki: A CR-V I.-ben sem volt már kardánalagút. :)

acsebacsi 2013.01.08. 23:36:00

Örülök, hogy nem csak az én szakállam őszül :)

Rocko- 2013.01.08. 23:58:54

@SzélsebesVelorex: ezen képek melyike készült a Mahindra gyárban?

Tommi 2013.01.08. 23:59:53

Szerintem lehetne rosszabb is.

@Higany: Bizony. És a váltó meg a kézifék sem volt útban. Simán lehetett elölről hátra közlekedni benne. :-)

Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.01.09. 01:50:06

Nekem már ott gyanús volt ez az ország, amikor kiderult, hogy nincsenek is benne indiánok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.09. 06:46:23

A Dusteres cikkhez is hasonlót írnék, hogy annak is jó alternatívája egy használt...
...mert azért az a fémre csapódó ajtó. :S
Máskülönben meg bele ne haljunk már, hogy nincs csicsa :D
Illetve a 7-10 évvel ezelőtti kompaktokba beszállása : kellett az alacsony cv, meg ugye nem is kötelező megvenni...

nagyonnagyon 2013.01.09. 08:04:13

@ColT: pont a Dusteres cikken gondolkodtam én is 3,25 misiért ekkora batár.. hmm. Ennyiért azért hajlamosabb elnézőnek lenni az ember.
Anand is lehet jobban járt volna ha valami posztapokaliptikus járgányt álmodik meg ide és ad rá 5 év garit hogy elvegye a kenyeret az india rajongóktól. Lassan jöhetne a 2010+ trabantja, bár ez a duster már határeset.
LPG nélkül mennyi az ára, hmm 1 évesen már kapni 2,4-ért.
Bocs az off-ért.

Bontószökevény 2013.01.09. 09:48:52

Az én igényemnek megfelelne! De én igénytelen vagyok! :D Nem egy státusszimbólum, de akinek az autó egy használati tárgy, annak tökéletes! Bár fűtés kéne bele! :)

w a s d 2013.01.09. 10:08:45

Az a kérdés, mennyire tartós vajon. Mert lehet hasonlítani az 1990- es évek eleji, itthoni mércével korai koreaiakhoz, de azok legalább viszonylag egyben maradtak.

A Duster meg olyan, hogy lehet, hogy inkább néha odacsapnám a szőlőbe menet egy fapad Mégane alját. Pl. biztonság szempontjából a Daciákat szerintem direkt ilyen 3 csillagos töréstesztre lövik be a franciák (OK, benne van az aktív védelmi eszközök viszonylagos hiánya is az eredményben). És még csak nem is nehezek, hogy egy másik autóval ütközve kompenzálni tudják a hátrányukat, ami falnak ütköztetve a tesztek szerint megvan.

Sőt, nekem a Golf is eszembe jutott, mert azt sem lehetett kommentálni.:D Arról csak annyit, kíváncsi lennék, a rendelhető komfort csomagból a bőr kézifékkar borítást, amit a konfigurátor szerint tartalmaz, azt hova teszik benne vajon?

kepfeltoltes.hu/130109/1192444775n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

GG81 2013.01.09. 11:04:38

@hofi601: ezt én is megkérdezném... ;-)

tomcsibácsi 2013.01.09. 12:14:58

Nekem Indiáról "lökjükbeavízbea féligelégetetthalottamajdlejjebbfürdünkbenne" jut eszembe.
Biztos van szép része is a dolognak, de ez kicsit visszataszít.

Rocko- 2013.01.09. 14:54:52

@tomcsibácsi: oszt ez pontosan hogyan hat ki az autógyártásra?
mert ezt úgy íartad mint ha a győri Audi / kecskeméti Mercedes / esztergomi Suzuki / szentgotthárdi Opel gyárban minden reggel kötelezően disznóvágással és buósjárással kezdenének.

viktim 2013.01.09. 15:00:18

Úristen! Ennyi szerencsétlen Európa-soviniszta egy rakáson! Ugyan mondja már el valaki, melyik "híres" SUV készül Európában? Indiát és a többi ázsiait le lehet sajnálni persze, de azért a végén nehogy lemaradjatok valamiről. Volt közületek akár egy is, aki utána járt, mit is tud ez a cég? Szerintem egy ilyen (nemzetközi) cégnél sokatok még a kávét sem vihetné be a tervezőknek. Ha nem csak a "fikázásra" lennétek rámozdulva, akkor nyilván azt is meghallottátok volna, hogy a Winkler szerint ennyiért igenis rendben van az ára.

LionTR 2013.01.09. 16:28:16

De hol a fotó a breki burgerről?! :)

tomcsibácsi 2013.01.09. 17:27:18

@Rocko-:

Talán sehogy, de akkor is az jut eszembe, hogy ...
És ez nekem elég.
Tudom, hogy hülye beidegződés, de ez van!
Egyébként semmi bajom a Mahindráva. Nem ismerem, de jó lehet.

Nem tartom magam kényesnek, de az ilyenektől valahogy viszolygok. PL: soha nem vennék hullaszállítót, még akkor sem, ha visszabutítanák mezei kisteherkocsinak.

Bevallom, esélyesnek tartom a képek photoshoppolását is.
Nagy az isten állatkertje, valaki erre is gerjedhet.
A mai világban minden lehetséges.

közösperonos átszállás 2013.01.10. 15:11:04

@Saratoga V6: "8 miller nem rossz."

Egy Fiat Freemont (leánykori nevén valami Chrysler) 6,8-tól indul. Múltkor láttam egyet élőben, nem is néz ki rosszul (ami azért meglepő).

közösperonos átszállás 2013.01.10. 15:40:32

@viktim: "Ugyan mondja már el valaki, melyik "híres" SUV készül Európában?"

Porsche Cayenne? BMW X5?

közösperonos átszállás 2013.01.10. 16:15:32

@Shadowbull: Ezt nem tudtam, kösz. (Touran amúgy játszik vajon, mint híres SUV?)

35up (törölt) 2013.01.10. 22:10:25

@közösperonos átszállás:
X5, X6 -> Spartanburg, BMW, ill. Kalnyingrad, Avtotor (csak CKD)
Touran -> Wolfsburg, Auto5000 (2001-2008), majd VW (2009-)
De a Touran nem SUV.
süti beállítások módosítása