Heti merítés

  2012. szeptember 09. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A világ végére is ezzel!

59398

Parisban az egyik lámpánál egy buszsofőr kiszállt és végig tapogatva vigyorogva magyarázott valamit...

Rapidka-egy álom megvalósulása

59348

A magyar példányokat el kell felejteni, egytől egyig sokadik tulajos, barkácsolt példányok, érintetlen kocsi itthon nincs, hogy az Ikaruszkék színben pompázó szuzuki szpojleres példányokról ne is beszéljek...

Vörös ördög

37805

Beleöltem nem kevés időt, energiát és pénzt. A határon még gondolkoztam. Vagy elindulok a szépítgetés építgetés lejtőjén és már sose tudom kivenni belőle a pénzem, vagy használom és eladom. Szerencsére maradt az első variáció.

A tökéletes szerető: adsz és kapsz, de jó hobby!

28693

Tényleg úgy érezhetem magam mintha valami iszonyú drága exkluziv autoban ülnék amire mindenki félnéz, integet, mosolyog, mutogat vagy iregykedve pillant az autóra mint aki birtokolni kívánná...

Made In The Netherlands

29545

Súlypont rendben, télen, akarattal, nagyon könnyen meg lehet csúsztatni, de ugyanilyen könnyen kordában is lehet tartani.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr694764113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2012.09.09. 13:19:08

Bruxell és Paris, az.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.09.09. 14:23:35

Volvót csak Göteborgban gyártanak nem? :)
Mercedest is csak Sindelfingeből veszünk, a hollandok meg a törökök maradjanak inkább távol az autógyártástól.

lutria 2012.09.09. 15:59:25

Ha ennyire imádja és büszke a Skodára akkor miért egy éjszaka készült képet tesz fel róla?

(---Flúgos Buszos---) 2012.09.09. 16:17:36

@lutria: Szégyelli,és szóra sem érdemes autó.
Nálunk a mélygarázsban volt a manyusnak egy ilyen sárgában,mire müködőképesre járatta,hogy fel tudjon menni vele a kijárat emelkedőjén,addigra már a CO érzékelő is bekapcsolt,és nem lehetett 1 óráig megmaradni a garázsban.

Ikarus meg kikéri magának,hogy ilyen Buzukikkal még összehasonlításba is kerülhesse,mindegy,hogy csak szín szinten.
1 ilyen Buzuki is kimenne egy régi 200-as szériás elé,nem fel borítani,hanem magaalá enné,és csak a koporsóba kaparnának össze.
Mindenki döntse el,mennyit ér az élete,és így vegyen autót hozzá.

énnem 2012.09.09. 16:20:11

A scirocconál valami nem stimmel,1.6 gti volt 110 LE, karbist max 85 LE-vel gyártottak.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.09.09. 20:25:48

@lutria: Itt alap, hogy a tulajok büszkék a szarjaikra :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.09.09. 21:40:21

@(---Flúgos Buszos---): Rapidot nem szidni, és nem egy szarrá gányolt rom alapján ítélni meg!

lutria 2012.09.09. 22:52:42

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Én is büszke voltam amikor feltettem az én huszonéves kocsijaimat,de azokat mosás és fényesítés után fotóztam napsütésben,háttal a napnak...stb.Nem pedig sötétben,utcai világításban,vaku nélkül.

(---Flúgos Buszos---) 2012.09.10. 11:24:22

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Így,így. :)
@ColT: Nem,még a versenycsíkok is megvoltak rajta,nem rohadt. Elavult technika a korabeli kocsik között is.

I3aldrick 2012.09.10. 11:46:11

@(---Flúgos Buszos---): ok, sz.r a kép. Azért egy 136-os Rapid már nem "annyira" elavult: bővített csatornás alu hegerfej, szelepszár-szimering, 5 sebesség, 4dugós első fék, kitámasztókaros "szárazféltengelyes" hátsó futó, 6-7 literes fogyasztás. És igen, egyes piacokra készültek injektoros verziók is katalizátorral. Ha már a technikánál tartunk. Ja és 1988 az év, amikor még 2ütemű Trabantokat gyártottak. További jó kormolást a buszoddal.

LallyPop 2012.09.10. 12:23:57

Grat a Volvo állapotához, a korára jó karban van.

Maga az ótó persze hányinger, de már újnak is a'vvót.

(---Flúgos Buszos---) 2012.09.10. 16:22:25

@I3aldrick: 6-7 literes fogyasztás 4. sebességben 40 km/h-nál,egy alföldi úton,alulkormányzott első kerék.
Igen,egy régi Ikarussal egy ilyen kocsit reggelire megennék. Pedig egyidősek a gépek. Rába motor meg kimegy a világból is,Subo csodákról már nem mondható el.

tom656 2012.09.10. 19:48:30

A Rába motor tényleg kimegy a világból, már amennyiben a világ teljesen sík. Így inkább csak a divatból...

bull89 2012.09.10. 23:17:05

@(---Flúgos Buszos---): Kicsit nagyképűen beszélsz,mintha valami fotelhuszárt hallanék. Ha lenne tapasztalatod,akkor nem így írnál róla,csak vigyorognál mint a vadalma az első tesztkör után. Elárulom neked,hogy a kombinált átlagfogyasztás annyi amennyit írtam,ugyanis a Favorit motor jóval korszerűbb mint az általad vízionált 120-as,amit te úgy képzelsz el,mint ami eszi az olajat,forralja a vizet,meg hasonló troll kommentek,amik ilyenkor elő szoktak kerülni. Ha egy autó karban van tartva,akkor nincs gond,ha nem a ,,jólesz az,majd kicserélem amikor megáll" típusú emberek kezében vannak. Sajnos sok olyan típusú ember van,aki úgy van vele,hogy inkább vesz valami nagyobb,fásztendfjúriösz japán verdát,netán valami német autót,amivel ,,nem ég le" a haverjai előtt. Akinek nem inge,ne vegye magára! A fotót pedig egy barátom készítette,másik képet nem akartam eddig közölni,majd teszek fel később értékelhetőt.

Kivancsi 2012.09.11. 03:45:27

@énnem: na ja....
fakebook-on lattad a kepeket a motorterrol?
no meg a leirást! - 1994-es motor van benne....
Szerint nem veri a tulaj nagydobra hogy mi is a pontos helyzet valszeg a régi moci elfaradt vagy csak egyszeruen kicsit jobb gepet akartak csinalni azt raktak bele egy 2.0 8V-t
Szoval egy ilyen moci 94ben computerrel, injectorral, katalizattorral, 115LE....
Ha ezeket kihajitod felraksz ra egy jo kis ket torku vagy megjobb weber karbit... lesz az megy 130LE is!!!
ne legyunk nagyetvagyuak jo ez karbi jol belove hosszu valto... ez szerintem teljesen korrekt... 120LE.....

Prien-u47 2012.09.11. 14:08:02

Van egy Sciroccoja és beírja a következő autóhoz, hogy Swift... pffff....

Kivancsi 2012.09.12. 01:22:39

@Prien-u47: haaat mekkora elorelepes egy 30 eves roncs utan ami er kb 200.000ft na jo talan meg 400.000 is!
beulni egy juro 5-s 3millas buzukiba???

Hanyan tudjak itt megtenni ezt?
:):):)

(---Flúgos Buszos---) 2012.09.12. 16:08:37

@Rapidka: Nincs itthon fotel. Nap mint nap elég sok kocsit látok,meg beszélgetek bent a műhelyben is a szerelőkkel.

Igazad van,ilyen semmitmondó kocsikkal nem is nagyon mentem,engem a nyomaték sokkal jobban lázba hoz,mint 100 lóerő 120 nm-rel.

Öregektől sem nagyon hallottam,hogy visszasírták volna őket,inkább mindenki szabadult tőle,mint a Daciaktól,mikor felvásárolták a románok.

bull89 2012.09.12. 19:57:16

@(---Flúgos Buszos---): Azt nem értem,hogy ezekkel a fennhéjázó hozzászólásokkal mit akarsz elérni, mert szerintem másoknál se vágódsz be. Az lehet,hogy neked "semmitmondó",de sok százan vannak,akik bele tudnak ölni 2 misit egy ilyen kocsit teljeskörű felújításába,modernizálásába és sportosításába (Fabia motor,duplakarbi esetleg injektorosítás,más vez.tengely,négyleömlő,LR dob,stb.). Ha nem tetszik,nem kell hozzászólni. Még mindig le vagy ragadva a 105-120-asnál,Rapidot életedben nem vezettél és ahogy elnézem nem is fogsz. Azt sem bírod megérteni,hogy egy teljesen más autó,más a hátsó futómű,más a motor,más a váltó,más a beltér. Sok,magát szerelőnek nevező ,,szaki" se látott még életében Rapidot. Nem is ott gyártották mint a 105-120-ast,mivel nagy részük exportra ment,ami jobb minőséget követelt meg,így egészen kis szériában készült.

DeezL 2012.09.12. 20:37:01

@Rapidka: Én bírom a Rapidokat:) 1x majdnem vettem egyet,szerintem nem votl rossz kinézetre sem,nekem sokkal jobban tetszett a skoda mint az 1200es....minden autó restaurálásán ellehet költeni az életünket is,de annak tényleg nem sok értelme ha beleraksz egy 1.4es 68lovas Fabia motort,kicsit nyomatékosabb sokkal jobban nem fog menni...én is anno a 3. Skodámból kivettem az 1046ccm-es és a 120l 52lovasát tettem be,nem volt arcomat letépő erő..van fennt youtubeon egy rapid alfa 3.0V6 motort raktak bele,na az már szaggat:)

bull89 2012.09.12. 22:27:23

@DeezL: A Fabia ECU-ja el van butítva,azért 68 lovas. Szégyen is lett volna,ha a jóöreg Skoda motor,ami mellesleg olcsóbb is volt,jobban megy mint a saját fejlesztésű VW motor.
Eszméletlen érzés hidd el,én már ültem olyanban,amiben Fabia motor volt,sőt karbisban (dupla Dellorto) és injektorosban is ültem ,sajnos csak utasként. Játszva teszi el a s*gg*t,megfelelő szélességű gumival és keményített gátlókkal a kanyarstabilitás is megfelelő.
A 120-astól ne várj csodákat,sima vashengerfejes motor,nem érdemes pörgetni,mert úgysem fog menni.

(---Flúgos Buszos---) 2012.09.13. 11:17:02

@Rapidka: Szóval még az eredeti állapotát sem tartjátok meg,hanem tuningmatyiskodtok.

Igazad van,ők csak ZIL-Kamaz-Tatra teherautókat szereltek.

DeezL 2012.09.15. 09:14:35

@Rapidka: 24-25 évvel ezelőtt más volt a SZitu:)de am az E21es 323i is játszva teszi el a seggét
süti beállítások módosítása