Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     
Tesco

A boldogságnak nincs ára

  2012. július 25. - ommm Címkék: porsche rwb rauhwelt nakai

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így pusztítjuk a növényeket. Pedig sokkal erősebbek, mint gondolnánk.
2014-12-19 13:19:26

A 170 kilós szumós srác elindult felfelé. A szekrény felreccsent kínjában és picit pattanva megrogyott

Megmutattuk Amerikának! Winkler pedig megette a 110 millás autót.
2014-12-18 21:49:38

Mit tudnak ezek az életről a sok lógó kormány mögül, dobfékeken ülve és ócska V8-motorokat etetve?

Az igazán jó arcok sosem gyökerek
2014-12-17 11:50:32

Tudják, kicsoda Ryan Tuerck? Ő az a füsttel teli, otthon-henkelő tévésztár és profi drifter, akit mindenki

Álomautó? Az enyém itt áll az udvaron.
2014-12-14 11:08:26

Amíg a vágók átvágják (jaj) magukat a több gigabájtnyi forgatott anyagon, addig mi szépen-lassan


...a boldogság az, amit maga az ember csinál és tesz azért, hogy jól érezze magát, teljesen mindegy, hogy magát a folyamatot vagy a végeredményt vesszük alapul. A boldogság az alkotás és a harmónia, a nyugalom és a cél a tett mögött.

rough world 1 big

Nakai-szan, aki a Rough World driftereivel együtt kezdte el annak idején, mára ikonná és legendává lett. Chiba külvárosában található karosszéria-műhelye a mai napig megmaradt annak, ami volt: egy kis garázsnak, ahol csodálatos dolgok születnek és amely - elmondása szerint - sosem lesz más. A Rauh Welt Begriff mára fogalom, követői szerte a világban próbálják utánozni több-kevesebb sikerrel. (Karotta itt írt róla anno.)

Nakai-szan pedig boldog, mert azt csinálja, amit szeret. Boldog akkor is, ha kétszáz emberből csak egynek is tetszik egy RWB-autó. Mert már volt értelme. Mert az autókat használni kell, nem gyűjteni. Alkalomadtán pedig a soha fel nem növő fiúk találkoznak és megosztják egymással az autók szeretetét. És mindegy, hogy esnek-kelnek, törnek vagy nyernek, a hangulat egyformán átjár mindenkit. Iszonyatosan hangulatos kisfilmek, instant vágykeltéssel és egy mélységesen bölcs láncdohányossal.

(Fotók: motorauthority, rwb)

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr764675237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Ez is csak egy nick 2012.07.25. 12:12:25

Ezek a szoknyák Budapesten 1 km-en belül mennének szarrá olyan utanokm, mint a Kossuth Lajos utca-Rákóczi út útvonal, a Thökölyről nem is beszélve (vidékiek kedvéért: a város egyik fő közlekedési útvonala az Erzsébet hídtól a Keletiig, nagyon szar állapotban; ahol nem kátyúk vannak, ott is olyan, mintha közepes erejű szélben hirtelen megfagyott volna a Balaton).

Ez is csak egy nick 2012.07.25. 12:13:29

(A Thököly ennek folytatása, kockakő burkolattal.)

Arculatervin 2012.07.25. 12:16:51

Köszönjük a fővárosi útinfót :)

domeq 2012.07.25. 12:28:44

Nem rossz, hótolónak is jó :)

In Motion 2012.07.25. 12:44:32

Az almom egy Rauh-Welt Porsche.

jürgen baromartz 2012.07.25. 12:50:12

jó nekik, látszik, hogy a világnak arra a részére születtek, ahol a mienkénél sokkal szerencsésebb együttállását élvezhetik a körülményeknek.

elköltözöm japánba. :)

m.o.p. 2012.07.25. 12:57:44

Az első videó szövegének zanzásított verziója mehetne a belsőség blog elejére trollűzőnek :)
Jó kedvem lett ettől a videótól, az esőt is más szemmel eztán ;)

Kiskaresz 2012.07.25. 13:06:33

az a piros feldobta a napom :]

bono92 2012.07.25. 13:28:21

Eszméletlen szépek ezek a Rauh-Welt Porsche-k!! :)

kockablogger 2012.07.25. 13:31:05

"Wunderbar! - kiáltott fel hősünk megkönnyebbülten."
Csak, hogy egy klasszikussal fejezzem ki tetszésem.

Hurri Kán 2012.07.25. 13:43:11

Szép munka, komoly elhivatottság, minden tiszteletem, de nekem 911 jó (lenne) úgy, ahogy gyárból kijött, csak levegő hűtse. :)

TaaT 2012.07.25. 13:50:15

@jürgen baromartz: azért kíváncsi vagyok mi pénz a felkelő nap országában fenntartani egy ilyen porkét... lehet sírva jönnél haza :)

TaaT 2012.07.25. 13:52:49

Ezt a videt is érdemes megnézni, nagyon hangulatos... vimeo.com/25449887

jürgen baromartz 2012.07.25. 14:31:10

@TaaT: jah, hát a kei carokat se véletlenül találták ki, az biztos. de idehaza, mint azt fentebb említette valaki, még azzal is számolni kéne, hogy a spoilert ledarálja a kátyús, szar út :)

TaaT 2012.07.25. 14:44:58

@jürgen baromartz: Az első spoiler alja gumi, szal bírja a gyűrődést...

Amúgy városi lóti-futi autónak használnátok ezt hogy így féltek a kátyúktól?

Én azért vennék egy ilyen szerelvényt hozzá bizti ami bizti :P kepfeltoltes.hu/120725/1236786620730_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2012.07.25. 14:59:37

@TaaT: Ez kell! úgy, ahogy van! :D
piszkosul bejönnek, ezek a RWB Porsche-k, csak kár, h nem tudom megnézni a videókat...

toronte 2012.07.25. 15:17:12

Lehet máglyára vetni,de nekem nem hiteles ez az ember. Amit láttam már róla videót, ahogy megérkezett a reptérre trendi felszerelésben, ahogy állandóan szívja a cigit és ezt hangsúlyozzák is, hogy ez aztán valami... Szóval nekem inkább showműsor, mint komoly szakmai példakép. Ugyan nem látok a munkája mögé, de ami a videókból lejön az hogy felműanyagozza ( vagy üvegszál-tök mindegy- a Porschéket és ennyi. Ha itthon ezt valaki olcsó autón csinálja meg az el van könyvelve ízléstelen parasztnak.
Nincs meg benne az az egészséges, ésszerű japán elhivatottság és megszálottság, amit a Best Motoringos hostokon és tunereken látok (Keiichi Tsuchiya, Motoharu Kurosawa, Naoki Hattori, Michizo Niikura, Tatsuru Ichishima, stb.).
Szerintem próbál nagyon nyugati lenni, de mi pont azért szeretjük a "keleti bölcseket" amilyenek. (végtelen szerénység, szaktudás, tapasztalat, értékrend, egyéb kihaló félben lévő emberi értékek)

ghostdog75 2012.07.25. 17:03:51

@toronte: a geciskedő vonalat még annyiban folytatnám,ha én kitalálom,hogy német eredetű feliratok lesznek a kocsimon,mint imidzs,akkó' azért utánanézek,nehogy úgy járjak mint a képen...
mer' olyan nincs,hogy Sekund Entwicklung bazze...
az első norvég,a második meg német szó.
érted,Nakai san.

egyébként tetszik a kisgarázs,kispéldányszám,kis??költségvetés.
:-)

Sam8888 2012.07.25. 18:22:32

@toronte: Ha nem jött volna át a videóból pont az a lényeg, hogy a sofőr élvezze a vezetést, minden átalakítás azt szolgálja. A kasztni szélesítés a szélesebb nyomtáv, felnik miatt kell, van alatta egy fasza futómű és igen, a motorjához sem fél hozzányúlni.
Nem egyenlő a műanyagos a hülyegyerekekkel...

Ciri 2012.07.25. 19:25:28

@gyvy:

Ha minden igaz, a jövő héten lesz egy öreg a háznál...
Ameddig nem biztos, pszt! :)

Hurri Kán 2012.07.25. 19:28:51

@Ciri:
Nem lehet itt semmit hallani :)

... ... 2012.07.25. 19:46:27

sztem gyönyörűek ezek a porshék bizony nem vesztettek a fényükből

szpsz 2012.07.25. 20:56:14

Nakai szan nagyon jó fej. Leveleztem vele a facebookon és tök közvetlen, igazi "fan".

srank 2012.07.25. 22:46:02

@TaaT:
mindíg is egy fekete H1 hummer lesz a legmacsóbb járgány ...

Grifter 2012.07.26. 02:40:53

Rég láttam ennyire szimpatikus és öszinte zuzást :D

efroland 2012.07.26. 16:39:47

Baromi szép gépek. Az első videóban a zene előadóját meg tudja valaki mondani? Meg a szám címét?

efroland 2012.07.26. 17:14:41

Megvan!
Peter Bjorn and John - Nothing to Worry About

Ratsche (törölt) 2012.07.29. 23:41:47

@TaaT: Onnan mas okbol jonnel haza sirva: kozuton 60 km/h a limit, autouton 80, autopalyan pedig 100 (!!!). Tul sok mindenre nem lehet hasznalni egy Porschet arrafele, max palyaautonak.

w a s d 2012.07.30. 19:18:47

@Ratsche: Azért az itthoni 90/110/130 sem igazán az a tartomány, amiben egy Porsche igazán kihasználható lenne, még ha ezek a határok majd' másfélszeresei is az ottaniaknak.

szpsz 2012.07.30. 20:48:09

Hogy a Porsche mennyire kihasználható vagy sem, arra van egy aranyos történetem.
Amióta elkapott az autóbuzerancia (középiskolás koromban, előtte nem) azóta vagyok Porsche fan. Még 1990-91-ben az akkori munkahelyemen is mindig emlegettem a kollégáknak, hogy a Porsche, az mekkora nagy csoda lehet és életcélom, hogy legyen olyanom. Namost az idősebb, frusztráltabb melópapák ellenszenvét és rosszindulatát ezzel könnyen kivívtam, ők azonnal késztetést éreztek a menthetetlenül fantaszta kis taknyos megregulázására és kaptam hideget is meleget is. Ilyeneket pl: kicsi a csomagtartója, aztán tudom-e, hogy melyik fokozatot tudnám használni itthon? hát az egyest maximum, meg mit akarok én ezekre az utakra stb stb. Tehát bántotta őket az, hogy én merek nem az átlagember szemével nézni az autózásra, hanem egy teljesen más, kicsit idealista, kicsit romantikus, kicsit(nagyon) fantaszta nézőpont szerint elképzelni majdani autós "karrieremet". Az "önjelölt élettapasztalat és bölcsesség átadása" folyamatban volt. Na ez csak pláne megerősítette bennem a dolgot.
Szóval én 16 éve zuffenhauseni címer mögött autózom. És ez nem hencegés, mert ugyan negyedik Porschém van, mind használtan került hozzám, ha a négy autó vételárát összeadnám, akkor egy mai kicsit felszereltebb középkategóriájú autó ára lenne a végösszeg. Tehát a Porschét lehet használni. Buta sztereotípia jönni az 50/90/130al, mert ilyen erővel akkor a párom 1,3-as Swift II-je a 170 körüli végsebességével szintén túllövés lenne. Senki sem a végsebességgel hajtja az autóját. Az meg, ha egy kocsi 280-300 környékéhez méretezett fékkel, futóművel ellátott, az közúton elnyűhetetlen és akkora túlbiztosítás, "hogy az csak na". Az, hogy egy szerpentinen a megengedettel is biztonságosan mehetsz, az előny inkább, nem hátrány. A gyorsulás az a kreszben sem tiltott és a szabályos tartományban is élvezetes. Tehát egy nagyteljesítményű sportkocsival is lehet szabályosa, de egyben élvezettel autózni. A sportkocsi nem a féktelen száguldásról szól, hanem gyorsulásról, úttartásról, fékerőről és feelingről. Azon meg senki ne rágódjon, hogy drága a fenntartása, mert minden télen síelni menni, "hurgadába'" nyaralni, naponta több doboz cigit elszívni, nemakciós márkás ruhákban járni, CHF lakáshitelt törleszteni stb stb azok sem olcsók. Ha meg egy átlagember átcsoportosít, mert fejlövése van, az nem bűn.
De visszatérve a kocsikhoz: mi az, hogy kihasználni? Egy 1,6-os Astra is megfutja tudtommal a majdnem kétszázat, a legtöbb mai átlagautó is simán a háromszorosát minimum tudja a lakott területi maximumnak, a másfélszeresét a pályatempónak.... Akkor miről beszélünk???

H_M_CS 2012.08.06. 20:54:26

@szpsz: ezt elég jól megfogalmaztad. Egyetértek és egyben irigyellek!(egészséges mértékben)