Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     

A legerősebb tévéadás, 1180 lóerővel. Volvo FH16 750, Chevrolet Camaro

TCTVS02EP04

  2012. május 29. - ommm Címkék: volvo chevrolet camaro fh16

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Oldd meg olcsón, házilag, mint egy főnök
2014-07-24 10:52:09

Zách Dani szomszédja, az utca kedvence, az idősek azon bölcs és mosolygós szemüvegén keresztül nézi a

Traktor lett, maradhat?
2014-07-18 16:34:15

Ő Nikolett, sok embert megihletett Akár rosszul is elsülhet, ha az egyik kéz nem tudja, mit csinál a

Ó, anyám! Ó, anyám!
2014-07-16 15:01:45

Ma kiment Csikósék Enstall-cikke és lám, mi jött szembe? A Petrolicious ismét csodálatosan megkomponált

Íme a bizonyíték...
2014-07-16 11:00:40

...hogy nem csak a szánk nagy, amikor nyereményeket emlegetünk, melyeket csak nettó részvétellel haza lehet


Ilyen még biztosan nem történt velünk, amióta létezik a TCTV. A természet és az élővilág furcsa anomáliája lehet, vagy csak a mezei nyulak tudják a titkát, de az biztos, hogy amikor Karotta egy diszkrét burnout-al (kiégetéssel, ahogy kedvenc fordítóinktól tudjuk) elindult a Slovakiaringre vezető kis mellékúton, az út menti susnyásból kiugrott egy megtermett mezei nyúl (Lepus europaeus) és operatőrünk lábai között elhúzva lobogó fülekkel vetette magát az autó után.

Megdöbbentő képsor, már csak azért is, mert inaszakadtából aszfalton rohanó nyulat még kevesen láttunk. Ezért is meglepő a tempó, amit diktál, nulláról-ötvenig bizonyosan ráver a Camaróra. Soha nem tudjuk meg, mi volt kirohanásának oka, lehet, csak szimplán bejönnek neki az ilyen nagy, sárga, zajos csajok.

Ezzel szemben Winkler a kamionsofőr-kártya (jelenleg) mindent vivő gépében egy jót szusszantott az ágyon, majd szembesült mindazzal a hedonista kényelemmel, mellyel a Volvo a világ legerősebb nyergesvontatójában kényezteti a sofőröket. Röhögve fut 20-30 tonnával, a ki-az-erősebb-verseny aranyérmese egyértelműen a Volvo FH16.

volvo kamion

És mielőtt azt hinnék, hogy Extrém Rutin-rovatunk az unalom mocsarába süpped, bebizonyosodik, hogy bizony néha az olvasók jobb lába is elsül és az aranyos lányok kénytelen-kelletlen, de alulmaradnak olykor-olykor.

Tetszett?

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr934553190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Magyar[HUN] 2012.05.30. 00:01:35

Naná,hogy tetszett. :) Csak így tovább srácok!

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2012.05.30. 00:07:28

Megnéztem, jó volt, de nagyon rövid. :( Kéne egy kicsit lobbizni a dupla ekkora műsoridőért, mert sajnos nagyon érezni, hogy meg volt húzva a nadrágszíj. Két autó, meg egy kis Lotusos bohóckodás (mondjuk úgy, 3 "rovat") különösebb izzadtságszag, és a teljes gyári prospektus felolvasása nélkül is simán kitöltene akár egy órát is.

dzsi1982 2012.05.30. 00:43:48

Állat volt! Idén szerintem eddig ez volt a legjobb.

Bunta 2012.05.30. 00:58:58

Az eddigiek jobban tetszettek, de ez is jó volt! Van esély arra, hogy valamikor újra legalább kétszer ilyen hosszú legyen egy adás?

elgery. 2012.05.30. 00:59:37

Sztem már az előző is üdítő kivétel volt a honi televíziózás horizontján,de ez túltett rajta..(meg persze az M5..)
Tényleg nehéz megérteni,hogy a tv nézettségét itt, és ennyire lehet CSAK növelni?!
Egy órát nálam szombat délben is elbírna...
Vagy félnek a konkurenciától?Vagy mi?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.30. 01:04:06

Azért az nem kicsit ciki, sőt, röhejes, ha egy autóversenyző csajt lenyom egy úrvezető faszi...Komolytalan.

A Camaronak meg miért villogott össze-vissza a hátsó lámpája, látszólag mindenféle rendszer nélkül? (Az adást lenémított tévével néztem, most meg a letöltés valamiért nem megy; mielőtt valaki nekem támad...)

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2012.05.30. 01:06:13

Szerintem az eddigi legjobb rész. A szöveg is nagyon passzolt és több technikai infromációt is megtudtunk a tesztalanyokról (a korábbi F-150 tesztnél kicsit hiányzott ). A felszabadultság érződött a képekből és hogy Ti is élveztétek az egészet.

Csak így tovább!

A Volvo vezetőülése isteni lehet (bár aki naponta ki tudja hány órát ül ott annak nem mindegy) és Karotta hétvégi kocsikázása a Camaroval se volt utolsó. A nyúl is szeretett volna egy kicsit autókázni :).

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2012.05.30. 01:07:53

@geegee: Én is csodálkoztam, de szerintem az rendesen világított csak a kamera fps-e és a LED-ek vezérlési frekvenciája nem csípte egymást. Szerintem hasonló eset mint a westernekben a hátrafele forgó kocsikerék.

toroB 2012.05.30. 01:15:30

Nekem különösen tetszett a "3. rovat"-ban ahogy egy képre vetítettétek a két autót. Több TotalCart a tévébe!

Miskaa 2012.05.30. 01:32:36

Lehet, hogy láttam ezt a Camaro-t Szegeden?

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2012.05.30. 02:01:11

Egyébként ha ez a legerősebb vontató, akkor hátul hogyhogy csak egy tengelye van? Eddig azt hittem, hogy amelyek hátul dupla tengelyesek azok erősebbek. Szóval milyen követelmények esetén jár hátra a dupla tengely? ( nagyobb teherbírás (?), nehezebb terep (?) )

rashy729 2012.05.30. 02:11:02

@Murphistic: A nagyobb terhelhetőség miatt szoktak hátulra dupla tengelyt rakni. Alap esetben a hátsó tengelyterhelés nem haladhatja meg a 11 tonnát. Ez az autó inkább presztízs autó (lásd még. MAN TGX 680, Scania R730), amivel általában a cégek főnökei kényezteti magát.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.30. 03:06:45

@Murphistic: ööö, lehet, hogy igazad van.Bár a lámpákon belül is volt egyfajta hullámzó pulzálás...

ZenÉsz 2012.05.30. 07:20:26

Vajon a Camaro "teszt" bevezető mondatai után mennyi amerikai auto fan ragadott fegyvert :-) ?

Rocko- 2012.05.30. 07:41:35

@geegee: annyira autóversenyző a csaj mint te. :)

bár az adást nem láttam, de esélyes, hogy a LED-es a cucc és az interferál a felvétellel: úgy látszik mint ha villódzna pedig nem.

Majdénmegmondom 2012.05.30. 07:44:48

1. Belehalnátok, ha odaírnátok a cikkhez a felhasznált zenék címét, előadóját? Nekem sok, keresgéléssel töltött időt megspórolnátok vele.
2. A Volvo ülését 26 módon lehet elektromosan állítani, de a vezetőfülkét még mindig kurblival kell kibillenteni?
3. Mér' kell minden autóval driftelni?
4. A Camaro rendszámtáblája igencsak találó... :)

felidegeltemmagam 2012.05.30. 08:06:27

Na srácok, ez már megint jó lett! Gratula. És felüdülés, hogy végre megtudtuk a bemutatott gépjárművekről az összes lényegesebb infót, sebességváltó, köbcenti, nyomaték, lóerő. Több nem is kell. Vagyis DE! Hosszabb adás!!!!!

T54-44 2012.05.30. 08:57:50

Valaki meg tudná mondani, hogy 21:03 körül milyen zene szól?Régóta keresem. Köszi!

container 2012.05.30. 09:42:11

Az a kamionos szemüveg... nyammmm olyan kéne. :) Nagyon szépek a képek. Zseniális az operatőri munka ami az adások mögött van. Ja igen, és valóban lehetne több/hosszabb, de így is jobb mint a semmi. Hajrá!

enpera · http://uborkakonzerv.blog.hu/ 2012.05.30. 09:47:58

jó hogy megint éjjel volt, megint lemaradtam :(

maci_laaci 2012.05.30. 09:51:52

Karotta: A muscle car-okról tartott bevezető ill. kiselőadás azontúl, hogy több hibát is rejtett magában még sütött is belőle a japán autós elfogultság, ami valljuk be nem méltó hozzád. Ja és az a koppincs szőrzet a fejeden szerintem még mindig inkább röhejes mint vagány, de persze kinek a pap, kinek a paplan...

Tény, hogy elég rövid a műsor (mondhatni nyúlfarknyi) ;), de pl. a Lotusos egymásra vetített kép, vagy a Transformers/Karotta vágás, stb. határozottan minőségi benyomást kelt ami így -a gyaníthatóan szűkös költségvetés ellenére is- az élen tartja azt a hasonló műsorok mezőnyében.
Csak így tovább!

LAPoska 2012.05.30. 09:55:56

Miert nem megy egesz even, havonta egyszer 1-1,5 oras musor kent? meg fizetnek is erte... keves ilyen piszok jo es kvalitas anyag van errefele... Lokne rendesen a szinvonalon, na meg ha rendes 2oras mozifilmet csinalatok, na az volna csak a TotalUBERcar... :-)

Csak igy tovabb fiuk...

Tizenkettő 2012.05.30. 10:03:10

Nagyon jó lett ez is srácok! Gratulálok! Ez a camaro meg sokkal jobban tetszik mint egy corvette. Nekem nagyon bejön. Így kell retro autót csinálni. Nem mint az új bogárral.

LAPoska 2012.05.30. 10:04:04

@maci_laaci:
Nem elfogultsag, hanem tapasztalat... csak ay lassa a reszleteket, aki abben el? hany japan es usa autoban ultel/lattal szetszedve/osszerakva...? Korbe vagyok veve japan autokkal, es naprol napra tanulunk valami ujat roluk, hogy mennyire attgondoltak es kifinomultak, es ezek mind 10-20eves autok...
Meg lattam 5eves mustangot is, ami kozelebrol nezve mint egy zsiguli, mint technika, mint kivitelezes szempontjabol... ezek az ulyak mar lehet jobbak, de mind 30eves technikara epul, ami mar akkor le volt maradva 50 evvel foleg a japa, de az eu autoktol is...

ommm 2012.05.30. 10:07:38

@geegee: Klasszikus LED-es villódzás, ezzel sehol nem tudnak mit kezdeni, sajnos ilyen.

Rocko- 2012.05.30. 10:26:13

@maci_laaci: "még sütött is belőle a japán autós elfogultság"
ez ezer éve ismert tény.
mint ha fennakadnál azon hogy a víz nedves.

butschq 2012.05.30. 10:51:49

ez tetszett, jó volt:)
azt a Volvot én is hajkurásznám, a Camaro meg nem néz ki rosszul. a múlt heti Viper, és e közt én a Camarot vinném... esetleg... talán...
:)

el-enor 2012.05.30. 11:13:45

nagyon jó volt, és nagyon jó volt a filmes bevágás is, szép munka volt minden oldalról ez az adás ! :)

perpeetum · http://higgins.blog.hu/ 2012.05.30. 11:23:23

@T54-44: Foo Fighters - Everlong

perpeetum · http://higgins.blog.hu/ 2012.05.30. 11:34:48

A Camaro teszt szuper volt. A Volvo nívópálcáján meglepődtem :D

Lorem Ipsum 2012.05.30. 11:42:39

Ez profi volt, nem tudom a nyulat mennyi ideig tanították, hogy nyargaljon a camaro után. A volvót meg sunáznám :)

Papp Sanyi 2012.05.30. 11:58:01

Én egyedül Karotta "kanyar után elengedem a kormányt és visszapörög magától" mozdulatat volt furcsa. Főleg annak fényében, hogy ő versenyző féleség.
A kamiont meg kicsit jobban kellett volna nyüstölni.

BBSTi 2012.05.30. 12:02:29

@Murphistic: Ezek a kamionok Európában 40 tonna összsúlyúak lehetnek(nem a nehéz trélerek). Ebből 12-16 tonna az önsúly, van 5500 kg súlyú félpótkocsi is (www.koegel-trailer.com/de/produkte/speditionsgewerbe/koegel-pritschenfahrzeuge/mega.html), egy vontató kb. 7-8 tonna, a maradék meg a hasznos terhelés. Ha jól tudom a dupla hátsó tengely majd 1 tonnával növelné meg az önsúlyt, ergo csökkenne a terhelhetőség, hiszen nem léphetik túl a 40 tonnát.

(---Flúgos Buszos---) 2012.05.30. 12:04:17

@Murphistic: Megváltoztak a jogszabályok,meg a pótkocsik is azóta.
Emlékszel,régen a (Hungarocamiont említem,mert azt látott mindenki),ezt a dupla B tengelyt a súly elosztás miatt csinálták. Abban az időben viszon 8 gumi kellett 2 tengelyre egy pótkocsin,most meg csak 6 kell a 3 tengelyre.
Semmi köze a dupla B tengelynek az erőhöz.

@Majdénmegmondom: Biztonsági okokból van így. Ezt a fülkét alig kell alapból döntögetni,mert a fontos dolgok elöl megtalálhatóak. Ütközésnél jobban fogja a fülékt,mintha valami mással lenne emelve,villanymotor-retesszel. Amúgy nem nehéz pumpálni az emelőt,nem döglesz bele.

@rashy729: Nem presztízs kérdése. Vannak országok,ahol motorbesorolás alapján lehet behajtani egyes városokban. Így egy fuvart azért elbukni,mert nincs autód hozzá,az elég szar. Nézz utána egy nemzetközi árufuvarozói engedély könyvében. Régiben volt róla szó.

ommm 2012.05.30. 12:05:18

@Papp Sanyi: Semmi gond nincs ezzel, minden drifter így csinálja.

(---Flúgos Buszos---) 2012.05.30. 12:11:46

@BBSTi: Én is azt hittem,hogy odateszik a kamerát a kipufogóhoz,hogy lehessen hallani,ahogy "berobban" a 16 literes motor. :))

Valaki említette a nívópálcát: Minden ilyen motornál ilyen hosszú van már,csak a régi padló alatti motoroknál(Ikaurus család,amelyik nem farmotoros),ott van csak rövid.
Nabinkban,amiben Merci motor van,abban még hosszabb a pálca. Elég nehéz,hogy nehogy összeolajozd magad,és ruhád.

maci_laaci 2012.05.30. 12:16:22

@LAPoska: Hidd el én is rendelkezem némi tapasztalattal (főleg német vonalon), sőt néhány amerikai vasat is van szerencsém testközelből ismerni -régit is, újat is-, de az a költői túlzás amit Karotta előadott szerintem túl sok volt. Megszokhattuk tőle a "Fábry Sanyisan" többszörösen összetett és hasonlatokkal teletűzdelt mondatokat, de azért nem kéne átesnie neki sem a ló túloldalára.

Arról meg szerintem kár vitázni, hogy 20 évvel ezelőtt általában hol tartottak a japánok autógyártás tekintetében, elég volt csak körbenézni bármelyik akkori autószalonon a világban...kis sárga emberkék jegyzetfüzettel meg fotóaparáttal a kézben amerre csak néztél.

Mindazonáltal én másokkal ellentétben nem kérdőjelezem meg a tényt, hogy mára hová jutottak el. Ebből kifolyólag lehetne a régi japán autók technikai színvonalát is fikázni de mi értelme lenne? Sőt, mi itt keleten jobb ha befogjuk a csipogónkat szerintem, mert pl. Amerikában már műanyag karosszériás Corvette-ekkel poroltak amikor még nálunk a lovaskocsi is luxus volt.

Az, hogy melyik autó milyen alapokra építkezik egészen addig irreleváns amíg a pályán -és élményben!- bizonyít. Éppen ezért volt számomra Karotta tesztje hiteltelen, mert ott volt a színtiszta élvezet által generált mosoly a szőrös arcán, mégis lefikázta a Camarot, még ha burkoltan is tette.

És ha már a műszaki színvonalnál tartunk, elnézve a hangyászt és az azon végzett kendácsolást talán pont neki nem kellett volna ekkora arccal arcul köpni a muscle car fanokat akik ha jól emlékszem a "legtaplóbb gyári munkásként" lettek aposztrofálva. Ezúton is szeretnélek megkérdezni Karotta, hogy mégis milyen alapon tartod magad különbnek egy gyári munkásnál!? Csak mert ismerek olyat akár itthon akár külföldön aki egy pötit jobban konyít az autókhoz, mégsem engedné meg magának azt a luxust, hogy bárkit is a szájára vegyen. Ezzel ugyanis csak magát égetné, de persze ez pusztán intelligencia kérdése, mert nem csak az a "paraszt" ám aki a földet műveli kedves Karotta!

Nem mellesleg úgy rémlik -mármint ha a muscle car-t egy brandnek tekintjük-, hogy pont a Karotta által felsoroltak teszik azzá ami. És ha már Karotta az ostobaság jelzővel illette a világ egyik legsikeresebb és legnépszerűbb brandjét...hááát érdemes volna elgondolkozni ki is valójában az ostoba.

És ha már itt tartunk természetesen lehetne árnyalni a képet pl. a háttériparral, nagy nevekkel, nagy eredményekkel de tök fölösleges a tény attól még tény marad. Karotta ismét túl nagyarcú volt, a tesztje pedig nem volt hiteles.
Talán ha kissé visszavenne az arcból és megpróbálna objektívebb maradni hitelesebb lenne.

...ja és az új mint jelző egy hosszú "ú" és egy pontos "j" kombinációja. Bocs de szúrta szemem.

Верховина 2012.05.30. 12:32:59

"Ó, annyira sajnálom, Biztos Úr, kergetett egy nyúl!" :D Ezt ki fogom próbálni...
Nagy volt megint, csak tényleg rövid..

HakapesziM 2012.05.30. 12:36:38

Fantasztikus lehet egy 750 - es Volvo. Jelenleg 440 - essel dolgozom, 520 - as volt a legerősebb amit vezettem, már az is jól húzott a púpokon. Emelkedőkön van jelentősége a nagy teljesítménynek, pl. a Brenner - hágón, az A7 kasseli szakaszán, ezeken az átlag 420, 460 lóerő körüli kamionok 40 tonnával csak 30 - 40 - nel nyöszörögnek felfelé. Skandináviában engedélyezett és népszerűek a 60 tonnás szerelvények, 7 vagy 8 tengelyen, 25 méteres összhosszal, ezeknél is elkél a lóerő.

Bunta 2012.05.30. 12:56:24

,,Mindent visszavonok, a musclecar mégsem hülyeség, csak mostanra ért be"

Ez a mondat pontosan azért hangzott el hogy a musclecar fanok lelki világa ne maradjon széttiporva a műsor végére. Értelmezhető úgy is, hogy Karotta számára ,,ért be" az, hogy nem is olyan rosszak ezek a gépek.

Felesleges ezen vitázni, mindig lesz olyan, akinek nem tetszik a másik véleménye.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2012.05.30. 12:59:26

Zenelistát igazán tehetnétek ki az adásokhoz. :-)

Egyébként meg útszélilány-jó volt! ;-)

LFC 2012.05.30. 13:23:15

Minden adás után én is zenelistáért könyörgök... Legalább a végén írjátok ki srácok!

Hihetetlen amit csináltok... még még még.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2012.05.30. 13:58:36

@maci_laaci: Te be vagy rúgva?
Egy régi elöítéletet fogalmazott meg, az irónia jegyében.

maci_laaci 2012.05.30. 14:19:02

@malenykij polgar: Azért lettek egyesek leparasztozva meg letaplózva ugye? Nem vagyok berúgva -de te biztos magadból indultál ki- csak csípi a szemem (német autó fanként!), hogy ha valaki bunkó, ráadásul nyilvánosan. Ennyi!

szabopsz 2012.05.30. 14:24:32

4 után engedi a proxy megnézni, a fenébe is!

furo80 2012.05.30. 14:44:47

Karotta, imádom a beszédstílusodat. Iszom a szavaidat. Jó volt ismét a müsor.

adam034 2012.05.30. 15:20:11

Az a durva az egészben ,hogy ilyen szuper zenével és képi hatásokkal szerintem egy kétütemű Wartburgot is kívánatossá tudnának tenni.Az OMG Visuals tényleg remek munkát végzett.

landcruisör 2012.05.30. 16:08:16

ez tényleg nagyon jó volt. kicsit olyan érzésem volt mint sokévvel ezelőtti totalcar műsorok nézésekor, ami jót jelent :) Ezen a nyomon haladjatok tovább, meg legyen 10 perccel hosszabb és akkor semmi baj nem lehet. Kell ez a kis őrültség. Ettől TOTALCAR a totalcar

domeq 2012.05.30. 17:52:19

Nagyon jó volt! A hirtelen vágás még kicsit zavaró. A zene is penge! Hajrá!

LAPoska 2012.05.30. 18:06:22

@maci_laaci:
De a szivedre vetted a dolgot... a video veget nem nezted?
Fenykepezokeppel meg esetleg "dizajnt" lehet lopni, es nem a nemregiben meg sokat hasznalt 2szelepes, nyomorudas vezerlesu hengerfejeket, merev hatso tengelyeket... ugyebar az amerikai "izom" autok erejet is ugy kell merni, hogy tisztan csak a fotengely van merve, hogy a 7literes v8-as blokbol osszeszedjenek vagy 400le-t... mire a hatso kerekre er, hat marad belole vagy 320...

Amugy nekem se tetszet az elejen az a lenezese, de szerintem csak a kontraszt miat mondta, es a vegen helyre alitotta dolgot, de aki tu elvakult, az nehezen lat...

LanciaBacci 2012.05.30. 18:47:49

ej, Karotta, ez megin' qrva jó volt! Esküszöm, büszke vagyok rá, hogy egy nyelvet beszélünk. Egészen biztos vagyok benne egyébként, hogy ez nem szakmai vagy technikai kérdés.
Ez egy másik liga, amiben elég magányos vagy (sajnos). De legalább van!

Ha kiadod valaha a best of-ot, meg fogom venni.

pajav8 2012.05.30. 20:45:01

@T54-44: Foo Fighters: Everlong

Rocko- 2012.05.30. 20:53:33

@Majdénmegmondom: 2) mit milyen gyakorisággal használsz?
a motorhoz minnél kevesebbszer nyúlsz, annál jobb, plusz ahhoz marha sok kiegészítő alkatrész kéne. viszont a sofőr gykrabban mahinál az ülésel, az fontosabb.

Rocko- 2012.05.30. 20:55:12

a műsor jó volt, nyulas poén tetszett. :)))

Rocko- 2012.05.30. 20:56:20

már azt hittem, sosem lesz TV-ben a Volvo kamion, meg kicsit vártam, hogy sixx is beszéljen, de nem szerepelt.

tn@ 2012.05.30. 22:36:52

megneztem delelott, tetszett. Este megneztuk ujra a kolyokkel, vartam a nyulas reszt es nem volt benne. Csak egy masodperc szunet. Nalam van a hiba, vagy ki kellett vagni a transformerses reszekbol?

Az EREDETI 2012.05.31. 00:14:23

MÁr tuti ellőték páran ezt a poént, de miért nem a kapocs zsókát versenyeztetitek? (vagy volt már nem emlékszem)

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.05.31. 00:22:30

@maci_laaci: A Camaro-teszt egy gyagya előítélettel kezdődött, hogy aztán a tényleges kipróbálás során kiderüljön, hogy az előítélet meghaladott hülyeség, a technika rég nem korszerűtlen, a vezetési élmény kurva jó, és már pályázni is öröm tud lenni egy nagyvassal. Kontraszt. Nagy megnyugvás nekem, hogy mások megértették, és nem odáig jutottak, hogy nekem van nagy arcom. A Camarót megdicsértem, szerettem, élveztem, erről szólt az anyag, semmi másról.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2012.05.31. 00:23:51

@tn@: A nyúl benne volt a tévében is, a transformerses montázs viszont valóban csonkább volt ott, mint itt a weben, mert a tévé nem engedi az ilyen kreatív mókát.

visszakettopadlogaz 2012.05.31. 03:40:15

@BBSTi: Angliaban 44T, a vontatok 99%-a "bogis" ( van C tengely a traktoron de nem hajt es szimplakerek ) Skandinaviaban engedik meg kb 60T ig a sulyt, a tengely mindenhol 11T a hatso csoporttengely meg 24T max - de mar regen kamionoztam europaban azota lehet valtozott.

a nizzai pup is megizzaszt :)

visszakettopadlogaz 2012.05.31. 03:42:24

@Nínó Karotta: gyors kerdes: a kamion teszt hol keszult? a Bogancs utcaban? csak kerdezm, nem fontos

maci_laaci 2012.05.31. 07:32:29

@Nínó Karotta: Szerintem ne vitázzunk stilisztikai részleteken. A teszt egyértelmű és határozott állításokkal kezdődik. A beszélőkéd van annyira jó, hogy ha valóban a gyagya előítéletet akartad volna bemutatni azt is megtudtad volna tenni. De nem ezt tetted. Ha a szándék mégis ez lett volna akkor ez rosszul jött le, pláne a parasztozással meg a taplózással! Félre ne érts, nem vettem magamra se gyári munkás, se muscle car fan nem vagyok, de ettől nekem is meglepő volt ez a fajta lenéző hangnem.
Te kurva jó vagy verbálisan, de úgy gondolom, hogy a sorok közt tudni kell olvasni így az, hogy másoknak mi jött le...ÉS MI NEM!? Én csak annyit mondanék, láttunk már tőled -igazából- dicsérni egy vasat, de az nem volt se szarkasztikus, se felemás, se verbálisan hátulról megerőszakolt. Ennyi.
Mindettől -és rövidségétől- függetlenül a műsor mint mindig, most is kurva jó volt (nyúl, Transformers stb.) További sok sikert!

I3aldrick 2012.05.31. 11:51:17

Aszfalton szaladó nyúl? Urbanny :)

Csé 2012.05.31. 14:30:10

Nekem az előző adás minden szempontból jobban tetszett :( A kamionos teszt jó volt, de mégis azt érzem, nem teljes. A Camaronál ugyanez az érzés még erősebben. Meg a hirtelen vágások sem jöttek be annyira. Sebaj Pista következő tesztjét alig várom :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.06.01. 01:41:31

@Rocko-: Na de most komolyan, honnan tudod, hogy én mennyire vagyok autóversenyző...?? :-))) Na jó, igazad van, semennyire. :-)

visszakettopadlogaz 2012.06.01. 03:26:53

jok a tv adasok, de az Egester visz mindent. Az nekem nagyon bejon, mar elore rettegek mikor lesz vege. Nincs "legjobb adas" eddig, mind a 18 resz mashogyan volt a legjobb. Komolyan mondom ha ez a tv zes dolog elmulik en cseppet sem fogom banni de ha az egester megszunik akkor nemzeti gyasz. ( a TV adasaitok eleg kezdetlegesek, iszonyu sok a gyors snit ettol nezhetetlen, elhiszem hogy nincs korlatlan ido a musorra de attol lehetne "nyugodtabban" vagni meg valami nyugodtabb operatorrel felvetetni ( Mayer Zoli HSC? ) hangban foleg az elso par adas volt nem tul jo de hat szeretunk titeket ugyhogy nem kritizalunk, nezzuk a jot: az egester viszont a maga nemeben profi, igaz ott alacsonyabban van a "lec" de azt tulugorjatok tobbszorosen. Nincs unalmas resz a beszelgetesben, eleg erdekes figurak beszelgetnek, UGY JO AHOGY VAN!

DeeJay(HUN) 2012.06.02. 09:39:21

Már látszott az F10 M5 tesztből is, hogy kinőttétek az országot, jó volt látni, hogy az ország végre próbálkozik, és adott alátok rendes vasat. Külön öröm, hogy ebben a részben nem volt Vályi Pista.

Gratulálok!

NperA 2012.06.02. 20:24:32

@HakapesziM:

Skandinávia északi részén (az már picit extrém) vannak még komolyabb gépek is. Fát szállítanak vele, 90 tonnás szerelvény 30 méter hosszal. 11 tengely összesen, alacsony tengelynyomással (csak 8-9 tonna). 60 tonnányi fát visz el egy szerelvény.

magazine.volvotrucks.com/volvopavag/Artiklar/Svenska/2011/00/Volvos-miljopris-till-timmerbilsprojektet/Volvos-miljopris-till-timmerbilsprojektet/

Youtubeon van tolatós videó is. Nem piskóta, ez már tiramisu.

dezintegra 2012.06.02. 22:50:04

@Nínó Karotta: Tényleg, nem lehetne feltenni a netre egy director's cut-ot, 1 órás verzióban? A TV-s korlát maradhatna 25 perc, de többet senki nem panaszkodna...

PS: egyre jobbak lesztek, le a kalappal.

NperA 2012.06.03. 11:33:32

Belenéztem most az epizódba. A kamionnál nagyon nosztalgiám volt. A 13-literes busz motorral voltam közelebbi kapcsolatban is, már az sem piskóta. A 16-ast sajnos nem építették buszba, eljött ott is a downsizing. Most már 11-literes "fűnyírómotor" van a turistabuszban is. Oda a világ dicsősége...

(---Flúgos Buszos---) 2012.06.04. 23:55:07

@NperA: Én szeretem a régi Rába motorokat itt a városban,mert az üresen is,meg hullára rakva munkásjáratban ugyanúgy megy fel egy meredek felüljáróra.

david22 2014.05.13. 19:01:40

5,00 tól vaalki tudja a szám címét?