Régi Swift 4,7 millióért. Kéne!

  2012. március 31. - ZáchDani

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Merő rosszindulatból elegyedtem szóba a Tuning Show-n alig észrevehető kisebbséget alkotó suzukis srácokkal, akik délre már teljesen bepácolódtak a velük tőszomszédságban lévő pecsenyesütő irányából érkező ételszagtól. Személyes érintettségem miatt is érdekelt, miért kezd bele valaki egy régi Swift tuningolásába éppen most, amikor már az utódmodell formája is kezd elcsépelté válni. Érdekelt, hogy pontosan mire lehet használni egy porig ültetett, nagy lökhárítós, króm felnin gördülő Suzukit a hétköznapokon.

Swiftek06

A válasz nem sokáig váratott magára. Amikor éppen belekezdtem volna a kérdezésbe, a 2002-es évjáratú, 5 ajtós modell tréningruhás tulajdonosa elővette a távirányítós kulcstartót a zsebéből, majd a négy zöld gomb váltott nyomkodásával ugráltatni kezdte a kaszni négy sarkát. Barátságos volt, beszélgetni kezdtünk.

Swiftek10

Air ride-dal felszerelt Swiftje talán senkinek nincs rajta kívül. Ebben az autóban egy kompresszor termeli a sűrített levegőt, azt tartályban tárolja a rendszer, és mágnesszelepek segítségével juttatja abba a lengéscsillapítóba, amit éppen emelni vagy süllyeszteni kell.

Amikor tisztázódott, hogy nem az ellenség küldött, hanem én is sorstárs vagyok, Tibivel bejutottunk az utastérbe, ahol semmi sem olyan, mint régen. Sehol a megszokott kékes üléshuzat, eltűntek a szürke műanyagok, sőt még a nyolcvanas évek japán autóra jellemző légbeeresztő redőnyöket is gondosan kicserélték az átépítés során. Ilyen egy Swift, teljesen bebőrözve. Nem kis munka lehetett eldolgozni ezt a sok anyagot, de néhány amatőr gyűrődéstől eltekintve egészen lakályos lett. Bónusz: az ajótcsapódás hangja is sokat javult. Aki ilyen autóval jár, tudja miről beszélek.

Swiftek11

A motor viszont szinte érintetlen. Kis festegetéstől és a sportlégszűrőtől eltekintve ez egy sima egyhármas, tizenhat szelepes blokk, bár tudjuk, nem sok ilyen készült a modellciklus végén, és a mezei nyolcszelepes kormánya mögül az ember gyakorta fantáziál róla. A toronymerevítőt értjük, az előtt pedig nyugodtan leborulhat az egész suzukis szcéna, hogy ebbe az autóba milyen okosan sikerült integrálni a G Astra első lámpáit, illetve hűtőmaszkját.

Amikor kigyönyörködtük magunkat a sokszínű fényezésben, megpillantottunk egy cetlit a szélvédő mögött melyre ez volt írva: Eladó. De miért? Miért ér véget egy ilyen öröklétre ítélt barátság ember és autója közt? A tulajdonos magas fogyasztása panaszkodik. Azt mondja hónapokig vadászta a csillogó felniket míg azok a széles, alacsony oldalfalú gumikkal együtt felkerülhettek az autóra.

Swiftek12

Ám alighogy kiderült, mennyire élhető járművet eredményez az összeállítás a Swiftség árulkodó jelei nélkül, jött az újabb baj, a fogyasztás. A Suzukit ebben a formában képtelenség 9 liter alá vinni, ami viszont túl sok ahhoz képest amennyit a suzukis srác új autója kér.

Így most gazdát keres az átlényegült magyar autó, amelyre a vételárral együtt összesen 4,7 milliót költöttek eddig. A tréninges srác, aki egyébként az első tulajdonos, biztosan bánkódni fog, de idővel feledi valahogy, hogy egyszer egy Swift volt neki a hóbort, ha hátra dől a nemrég vásárolt, hármas BMW sportülésén. Így ér véget egy furcsa szerelem.

 

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr24351986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

uarempty 2012.03.31. 16:23:27

alapjában véve a régi swifthez elég a 16-os kerék is..egy könnyebb 16-os kerék akár oz az olyan 6.5kg..ami nem sok, a sok lófasz érbrás meg fehér bőr helyett vett volna bele turbót, és akkor 6 literből eljárna és a kocsi is normálisan nézne ki (és menne mint a barom)..nem ilyen vidéki telepidiszkós sztájl lenne.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.03.31. 16:44:58

Szerintem ezt felesleges is megpróbálni megideologizálni. Ez nem más, mint rengeteg kidobott pénz...

Leadfoot 2012.03.31. 16:57:38

@uarempty: "alapjában véve a régi swifthez elég a 16-os kerék is"

Ugye 13-ast akartál írni? :-)

maximum1 2012.03.31. 17:09:20

Szerencsétlen kisgyerek, most szembesült a kiállításon mit csinált egy melós autóból.
Eddig azért nem adhatta el, mert hitel futott rajta.
Végre lejárt a 10 év, gondolom már megálmodta a következő "alkotását".

plasticar2001 2012.03.31. 17:11:38

Hát nem mindegy nektek, hogy mennyit költött rá? Ő kereste rá a pénzt, ő költötte el. Annyira gáz ez a mindent mindig fikázás, olyan magyaros.
Mondhatnánk úgy is, hogy semmi közünk hozzá. Szerintem ebben a kategóriában nagyon jól lett megcsinálva, én is ilyesmivel foglalkozom, tudom.

Jólmegmondomén 2012.03.31. 17:19:35

Jelentem voltam kint a tuningshown.
Ez eddig nem nagy cucc, de azoknak, akik még nem voltak (meg azoknak is akik voltak), tisztelettel jelentem, hogy a VW (vagy inkább a V.A.G) toronymagasan leuralta az egész rendezvényt, mind darabszámban, mind az igényesen és ízlésesen tuningolt autókat tekintve. Persze akadt köztük pár csúnya autó is és a hátul dobfék még mindig vérciki (minden márkánál, ahol könnyedén átalakítható a hátsófék, mert szerelték gyárilag).

Innen üzenném a sok vanabí bojrészernek, hogy az igénytelen, ízléstelen fasztendfjúrösz tuningcsodák ideje kb 6 éve lejárt.
Clean, RAT, Cult illetve OEM+ ami most igazán a toppon van és a kevesebb sokszor sokkal több.
Ez igaz MINDEN márkára. Láttunk nagyon szép RAT Kadettet, Trabantot, turbós Lada Samarát, mindenféle ízléses BMW-t és nagyon szép, igényes HONDÁKAT!!!!
Úgy látszik, hogy a Honda tulajok is rájöttek már erre.
Viszont szuzuki, pözsó, opel "olcsóferrári" calibra és társaikból még mindig sok van.
A posztban szereplő szuzuki tulaj meg szimplán egy nagy FAIL.
Most komolyan. Megveszi 1 misiért a krómfelgent, de a 9 literes fogyi már sok?
Persze tudom az a fontos, hogy a tulajnak tetsszen, de akkor ne sírjon senkinek se a szája, ha lefikázzák, vagy netán megy a JDCSB-ra. Akkor nem kell mindenféle show-n mutogatni.

(---Flúgos Buszos---) 2012.03.31. 17:21:29

@plasticar2001: Észrevettem az országban,meg van az az 1 millió ember,akinek ez a dumája,hogy magyar szokás a fikázás.

Nem tudom,ha ti tudjátok,mi a jó,akkor miért tartott ott a morál,ahol tart.
Szerinted Németországban nem fikáznak az emberek dolgokat,ott mindenki csak frankózza a dolgokat.
Ebből látszik,hogy a családotokban a "kommün" szelleme fut.

plasticar2001 2012.03.31. 17:25:52

@(---Flúgos Buszos---): Nem, ebből az látszik, hogy nekem mindegy, ki mit kezd a pénzével.
:-)
És igazad van, ott pl. nem ez a morál.
De végül is mindegy, legyen igazad.
Üdv!

Boka1 2012.03.31. 17:37:21

A full bőr luxusa nem illik a kuplungolás plebejusságához. Amúgy a toronymerevítő (elöl-hátul) olyan csöndessé teszi a nyunyukit, mint egy lexus. Megszűnik a zörgés, kanyarban nem gyullad ki a belső lámpa . Tisztelem a megszállott autó építőket meg az autójukat (ha öreg akkor is) folyamatosan tisztán tartókat.

Alf (törölt) 2012.03.31. 17:59:00

2 milláért inkább ez:

www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/ds/citroen_ds_dsuper_20-4721071

de 4,7 ért kettő ds + 1 szaladgálós...öö swift.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.03.31. 18:03:43

crack pipe. még egy rohadt gti hengerfejre se tellett??

Minibull 2012.03.31. 18:12:01

@Alf:
komám ,ez zsilett!!!!!

tede 2012.03.31. 18:17:42

Biztos tolongani fognak érte a vevők.

kridli 2012.03.31. 18:20:56

kicsit visszafogottabb felnikkel még jól is nézne ki.
de basszus, ez annyira tipikus. ebbe lehet, hogy beleölt egy valag pénzt, de mostmár műszakilag a karbantartása filléres lenne. erre vesz egy bmw-t, ami ugyan kevesebbet fogyaszt, de a fenntartása jóval több lesz. nem hinném, hogy utánaszámolt...

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.03.31. 18:29:02

@Alf: Köszönöm szépen, régen volt az igazi a 3db/év cikkekkel :D Az a baj mióta látom hogy rá-ránéznek néha, azóta késztetést érzek hogy írjak rá, a gond az hogy alapvetően unalmas életem van :) Úgy meg nehéz érdekes dolgokat írni.

Hardbácsi 2012.03.31. 18:35:06

Milyen csodásan mutat a hátsó dobfék. LOL
Kiváló lehet a menetkényelem is ezeken a kerekeken.

És így G astra orral le is van műszakiztatva?

Sákif za morro? 2012.03.31. 18:53:26

A kékre mázolt hátsó dobfékért én bónusz pontokat szavaznék meg az úrnak.

Amúgy pont ezzel a kék árnyalattal rendelkezett a bilim kiskoromban. :-D

hulksmash 2012.03.31. 19:00:50

Mekkora egy ocsmányság.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.03.31. 19:35:34

Mi fogyaszt ezen 9L -t?
Ennyire beterhel a kompresszor?

DOKKOLÓ 2012.03.31. 19:46:02

4,7? 1,8-ért van hirdetve hahun..
www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/swift/suzuki_swift_1.3_16v_glx-5302658
De fillért nem adnék az ilyen tuning szarokért, legyen az suzuki, fosvágen, opel vagy akármi...

gjoczy 2012.03.31. 19:48:56

Lényegében szinte mindent leirtatok amit lelehetett. ettől az autó még szép.
DE!!! mellé állítok egy rozsdaboglya 1.3-as wartburgot és annak is erősebb a kasznija, mint ennek a vacaknak.

A Waresz ajtóját egy kézzel nem hajlítod ki a felső sarkánál, de ezt a suzumicsut biztos.

úgyhogy én még mindig azt mondom mint akkor amikor a fenn említett mutatványt Egerben a suzuki neppertől megláttam (véletlenül bezárta az autóba a kulcsot) hogy sem a család sem a magam épségét nem tenném kockára egy ilyen ....? (bili anyagot mondtam volna de az erősebb) anyagból készült szarral.
A télen vezettem egy sedant, aztán vittek egy párszor, amire rájöttem: ha a sofőr is legalább 80Kg akkor jobb ha hául ülök, mert az anyósülésen ülve kényelmetlenül szűk az autó.
-akarom mondani suzuki

Süni25 · http://www.eakft.hu 2012.03.31. 19:52:23

Swift tulajként: Ez eléggé gusztusmentes.....

dr. Mutyilufi Dr. 2012.03.31. 20:22:59

A belseje nekem kifejezetten tetszik. Azt viszont nem értem hogy rákölt 4.7 milliót aztán eladja mert 9 liter a fogasztás???? WTF??? Ez valami áprilisi tréfa? Úgy látom 1.8-ért árulja, ha annyiért elmegy azonnal bukik 2.9 misit, annyiból sokáig fussa mondjuk +3 liter/100km benyára (szerény számításaim szerint ~214.000Km-ig).

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.03.31. 20:27:05

Hát, ez a szynkombináció meg az egész autó... na de főleg az ára!

Én nem értem. Akkor miért nem gyűjt pl. egy jobb hármas BMW-re, vagy bármilyen, árban hasonló sportautóra, amiben annyira talán nem leli örömét mint a Suzuki farigcsálásában, de legalább el is tudja adni, ha úgy adódik, plusz még közlekedni is tud vele.

Minibull 2012.03.31. 20:30:01

@Ciri: Hát igen...pár klasszissal nívósabb :)

Tökösmákos 2012.03.31. 20:30:04

Így elcsúfítani a gyönyörű Swiftet ... mondanám ha nem tudnám hogy ez sose volt Swift ! Ez vmi "presztízs" fosvagon álruhában. Honnan tudom? MERT EGY SWIFT 5 LITERNÉL TÖBBET SOSE FOGYASZT !!! ÉS KÖLTENI SE KELL RÁ !!!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.03.31. 20:58:49

Kar erte, hogy eladja.
Ennyi penzert max valami eszement fogja megvenni.

walter sobchak 2012.03.31. 21:05:03

Tudjátok mit láttam volna nagyon szívesen? Egy Suzuki sleeperautót, ez a kategória nálunk szinte teljesen hiányzik... 5 ajtós kasztni, esetleg az összekerekes, sima lemezfelnik szélesítve, vagy valami visszafogott 15-ös alu, belül meg a GTI 100 lovas 1.3-asa, vagy egy 1.6-os tuningolva 120-130 LE-re. Ja és persze a rádió kicserélve, mert az tényleg nagyon szar a gyáriban, ami nekem volt, abban úgy szólt mint nagyapám Sokolja kétszer földhöz vágva.

subtotal 2012.03.31. 21:49:42

Arra senki nem gondolt, hogy:
- nem volt 4,7-be csak a srác tolta a dumát az expón?
- azért adja el mert megunta? (vagy mert már a faluban is kiröhögik a lyányok?)
- ennyire ócska dumát tudott csak kitalálni, miért adja el?

Minibull 2012.03.31. 22:17:12

kb:
-air ride:350.000
-kerekek: 450.000
-fény:500.000
-bőr:350.000
többi?

ZON 2012.03.31. 22:19:20

@Gyurma73: az a belső szín... Hányinger.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.31. 22:27:29

@ZON: mármint szerinted:-) nekem kéne:-)

nobie 2012.03.31. 23:29:27

Halló mindenkinek!!!
Én személyesen is ismerem a Suzukis tulaját! Írtátok sokan, hogy minek költ rá annyit ha utána eladja. Először is k.:10éve vette és "persze nem hitelre", tehát 10év alatt építette át az autót ilyenre. Nekem elmegy de neki is mondtam nem az én ízlésem ahogy ő megcsínálta de nem is fikárom hisz versenyekre is járt vele és olykor igen ott volt az első helyen. Lényegtelen sokan írjátok minek költött rá? Csak azért mert 10éve ezelött a swift volt a menő vagyis a tuningolása. Ahogy én tudom nem a 10literes fogyasztása zavarja hanem az hogy 2autoval nehezebb manapság kijönni anyagilag mint eggyel. Sokan írtátok azt is hogy miért nem vessz egy bmw 3ast. elmondanám van az is neki és nem a leggyengébbik de nem is az m3-as változatt hanem egy gyönyörü bmw 330as.

Amugy valaki azt is irta akik versenyre vagy tuning találkozokra járnak elkell hogy viseljék a kritikát. Ő biztos, hogy türi és igen nagyon sajnálja hogy a motorhz már nem tudott hozzá nyulni de ahogy ti irjátok a Suzuki swiftek már nem menő.

Viktus 2012.03.31. 23:58:57

@Alf:

Viccelsz? francia ipari hulladék ... sőt ez már erősen veszélyes hulladék.

Mérges 1234 2012.04.01. 00:09:53

Ami a legszebb a hatalams malomkerék mögött virító dobfék.

Igényes munka ez a féyezés a bőr, de nekem nagyon nem jön be.

Fasz tudja mennyiér lehet ilyet eladni, egyszerűen én nem tudnám megvenni, pedig megvanra rá a lové, de nem tudnék ilyet venni.

Egyszerűen ez eleve nem egy szép stílusos autó.

Rocko- 2012.04.01. 00:22:32

@gabec26: na, ez a zweitüriger már érdekesebb!

Rocko- 2012.04.01. 00:42:39

@Ciri: szép dolog az elmebaj. :)
előtte amúgy ez nem kék volt?

UIG559 2012.04.01. 00:46:00

Ez már annyira ciki...

detomaso 2012.04.01. 05:07:06

Azért adja el, mert nincs rajta kilincs, nem lehet beszállni :)

Ciri 2012.04.01. 06:10:58

@Rocko-:
De. Akkor volt kész először, aztán darabokra szedte és újraépítették. A műszaki tartalma is teljesen más lett azóta.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.01. 06:47:07

@Minibull: lakatos munka,szerelés,handtechenika??

CsGergo 2012.04.01. 07:37:33

A fényezés nem rossz, de mehetne a jajjdecsúnyára.4,7 millió pénz után sok a 9 lityó? Na találd ki miért sok...nem azokkal a nagy krómpapucsokkal jött le a gyárszalagról, azért.Szeretem a nagy felniket én is,de az autót visszafogja nagyon az összes nagyobb felni, ezzel együtt erőlködik a motor is,ami nagy fogyasztást eredményez.Tedd vissza a 13asokat dísztárcsával, neked kevesebb lesz a fogyasztásod, mi meg röhögünk egy jót.:)

terrorjony 2012.04.01. 08:57:44

@detomaso: én is pont erre gondoltam :D Végzett a munkával, odaált a gép mellé, és azóta vakarja a fejét, hogyan szálljon be :P
Egyébként ha az ember tisztességes pénzt áldoz fényezésre, el kell felejteni, hogy mi vagyunk a csip fúúz, és egyszinűvel próbálkozni. Azt azért nehéz így elrontani...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.01. 09:05:13

@Noxin: Azt vajon lehet, hogy én csak a belsejét vinném? Jól menne apám kicsit megkopott 1,0-s GLS-ébe. (Anyám csirkebontó ollójával szépen méretre szabnám...)

banfwd 2012.04.01. 09:17:52

Jesszus. Elég hányás. :D

Rocko- 2012.04.01. 10:14:12

@Ciri: ahh, szóval ez akkor nagyon mélyen ugyanaz, nem egy másik. (tehát nem kettő van.)
kösz.

Lük 2012.04.01. 10:31:09

Nem az a kérdés, hogy kinek nem lenne pofája ezzel járni hanem hogy kinek igen? Ezeket az autókat hiába tuningolja az ember, még a haveri körből sem fog őszinte elismerést kivívni velük. Golf 1,2,3 stb.... ugyan ez szerintem...
Mondjuk én eleve nem vagyok az ilyen mértékű tuning híve sem :S

vancello · http://vancello.hu 2012.04.01. 11:05:10

A többnek látszani akarás iskolapéldája ez, nem más. Külön szomorú, hogy egy ilyen ízlésficamos ember most egy BMW-t kapott a kezei közé, fogadni mernék, hogy tovább rombolja majd a márka nimbuszát.
Én az emberekből és az autókból is az őszintéket szeretem. Ezek a felcsicsázott valamik a képembe hazudnak. Ezért nem tartom sokra a gazdáikat sem.

Hó apó 2012.04.01. 11:20:25

Szutyokit tuningolni olyan, mint An-2-esből lopakodót építeni...

Dr. GGG77 2012.04.01. 12:08:46

"tréningruhás tulajdonosa"

Nincs is több kérdésem. :)

CsGergo 2012.04.01. 12:17:16

@Dr. GGG77: Nekem sincs. Egy ilyen helyre, ahol ennyi ember fordul meg, nem mackó felső, mackó alsó a kívánt öltözet szerintem.:D

Hó apó 2012.04.01. 13:00:24

@CsGergo:

Nyilván a suhogós melegítő + makkos cipő páros jobban illet volna....

pudliho 2012.04.01. 13:31:14

mindenki arra költi a pénzét amire akarja de ha a "gyönyörü bmw 330as" is ilyen mágikus bili kékre van festve vagy kisliba zöldre akkor elmehet a bilire fedőnek

CsGergo 2012.04.01. 13:31:34

1,7 millióért van meghirdetve.Gondolom egy perc alatt el fog kelni. XD

twincam 2012.04.01. 14:25:32

Ez az igazi ész nélküli tuning ékes pédája.Több mint 4 mihályt rákölteni egy autóra úgy hogy nemhogy a motor érintetlen marad de még a hátsó fékdob sincs kicserélve tárcsára???Vicc a javából!1millióból egy 1.3 16v-ből sokkal élhetőbb és értelmesebb autót össze lehetne hozni mint ez a "haszontalan giccsparádé".Mindenki arra költi a pénzét amire akarja de erre sztem kár volt.

Lomha 8V 2012.04.01. 15:05:31

Közel 5 millió ebbe? Ülj le fiam, egyes. Hatalmas hazugság vagy hatalmas lehúzás történt. Vagy mindkettő...

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.01. 15:17:59

@Minibull: A többi pénz,amit rászámolt,az a gyorshajtás,meg a tilosban parkolás ára volt,hogy ne karistolják össze.

Alf (törölt) 2012.04.01. 17:03:13

@Viktus: ja, kb 2x annyi anyag van benne, mint egy suzukiban, meg 2x annyi gyűrődő zóna.

kitiltott, de seráfütty 2012.04.01. 17:32:52

Gondolom 4,7 millióért kígyózó sorok állnak, hogy egy tíz éves abszolút tucatautó pimpelt változatához hozzájuthassanak :DDD

Azokkal a károgókkal pedig egyetértek, akik nehezményezik, hogy eleve 5 ajtós volt az alap és még egy rendes fékrendszer sem fért bele ennyi pénzért... A piros fékdob van olyan szánalmas, mint az M3 tükör. Pedig a belseje, a strandkorlátkékre fújt elemek nélkül, az rendben van. Már amennyire látszik, mert a galéria "403 Forbidden".

kitiltott, de seráfütty 2012.04.01. 17:34:33

@kitiltott, de seráfütty: Ja, bocsi, bilikék a fékdob is, mea culpa XDDD

DonVincenzo 2012.04.01. 21:32:20

Ennyi ráköltött összeg után eléggé rontja az összképet hátul a dobfék. Ezek a 16V-k voltak hátul tárcsafékes változatban is.

kitiltott, de seráfütty 2012.04.01. 21:51:08

@DonVincenzo: Tudtommal csak a GTi volt hátul is tárcsás.

norbius 2012.04.02. 08:17:58

Szerencsére nem tudom mennyit eszik egy stift, de sztem nem lett 9 liter a fogyasztása az autónak, csak épp a tulaj elfelejtette átszámítani a nagyobb kerékméret miatti eltérést a megtett táv tekintetében: a kilométeróra a gyári kisméretű kerék átmérőjéhez volt igazítva. Ehhez képest ha van egy 10%-kal nagyobb átmérőjű kerék, akkor ugyanannyi fordulat mellett 10%-kal hosszabb utat tesz meg az autó. A kilométer-számláló a kerékfordulatot számlálja, azaz lehet hogy óra szerint pl 600 km-t tett meg egy tank benzinnel, de ez a valóságban 660km is lehet...
Egyébként nyilván nem a fogyasztás az eladás oka... Épp csak felnőtt az emberünk... :)

Keli29 2012.04.02. 09:06:07

@norbius: Nem a Suzukiból nőtt ki/fel, csak rájött, hogy irreális pénzt ölt bele! Egy tuningnál nem ez számít, nyilván, csak ennek a negyedéből egy pofás, baromi gyors, turbósított méregzsákot lehetett volna összetenni, profi cuccokkal! Nekem ez sokkal szimpatikusabb lett volna, mint egy szép, de igazából lomha gép (1.3 16v = 85 LE és max. 900 kg, ami alapból egy elég ütős kombó és ha rúgtam neki, mint állat, akkor sem tudtam 7L fölé vinni!). Erre kár volt ennyit rátenni, mert a Swift tuningolás nálam nem erről szólna, én szvsz sokkal többre értékelek egy ilyen: www.carstyling.hu/car_shower.php?id=473 tuningot.
@DonVincenzo: Ezek csak Sedan 1.6 változatban voltak hátsó tárcsafékesek! Ami a hatchback forma és hátsó tárcsafékes, azt úgy hívták Swift GTi! ;)
@kitiltott, de seráfütty: Nincs jelentősége a hátsó dobféknek, v. tárcsaféknek! A tárcsa annyival nem javít a fékhATÁSON! ;)

Keli29 2012.04.02. 09:24:46

@Hó apó: Szutyokit? Ühüm! Neked mid van? BKV-d, v. egy ugyanennyit érő E30 BMW-d, amit tavaly nyár óta nem tudtál kihozni a szerelőtől, mert esik szét rajta minden! De lemondhatod, h. BMW! Suzukit azért fikázni, mert Suzuki ménkü nagy mértékű ostobaságra és hungarikumra vall! Gratulálok!
(Természetesen nem felmentve a melegítős hülyegyereket, aki 4.7 millerért egy ilyen szert tudott csak összehozni, aki farokhosszabítónak most beül egy Bimmerbe...)
A STÍLUS NEM PÉNZ KÉRDÉSE ELSŐSORBAN!
@vancello: A BMW nimbuszát hová tudnád még tovább rombolni?
@Minibull: Kocsi 600.000.- Többi a fogyasztás! :D:D:D

Keli29 2012.04.02. 09:26:11

@Gyurma73: Soros 8 henger? Jár az E39! :S

Polly-pudli-pötty 2012.04.02. 12:49:59

@walter sobchak: "Tudjátok mit láttam volna nagyon szívesen? Egy Suzuki sleeperautót, ez a kategória nálunk szinte teljesen hiányzik...belül meg a GTI 100 lovas 1.3-asa, vagy egy 1.6-os tuningolva 120-130 LE-re."

Jelen. Igaz,hogy ez corsa b,de kívülről minden gyári,de a motor,futómű nem eredeti. :) Se hangos kipufogó,se malomkerék,semmi feltűnő.
1.6 gyárilag 100le, olyan 110-120le környéke,túrt HF,nagyobb szelepek,Tisztán e85-re állított AFR,nagyobb előgyújtás. Inkább nyomatékra van hangolva,2800nál van nyomatékcsúcs,ami 5000ig szépen kitart,5300-5500nál van teljesítménycsúcs. Nem sok ez az erő manapság,de 800kg-os bódéhoz egész jó.
80-120 harmadikban: 6.7mp, negyedikben 8.5mp. 0-100: 9sec.
Vastagabb stabrudak,icipicit keményebb gátlók,elöl -1.2fok kerékdőlés. Nem versenyzésre van,mert az közúton f@szság,csak szeretem ha van tartalék. De 520d,2.5tdi sofőrök arcán láttam már bizonytalansággal kevert rémületet,hogy akkor most az övével történt valami,vagy mi lelte az 1.2-es indigókék kis fost. :)
Az egész átépítés kb. 250 forint volt.

nobie 2012.04.02. 12:56:51

Nem védem de mégis csak vele nőttem fel és nem 4.7millióba került az átalakítás hanem ennyibe van az autó vagyis a vétel árral együtt. "amelyre a vételárral együtt összesen 4,7 milliót költöttek eddig. "

m.m 2012.04.02. 20:04:26

Ezen az oldalon csak fikázós irigykedő fogalmatlan bunkók vannak?Azért kiváncsi lennék hogy hány embernek van fotója a kocsiról és hányan mentek oda nézegetni itt meg jár a pofátok!Személyesen ismerem a srácot és hitel nélküli autóból csinálta saját magának több éven keresztül..Ha nem tudtok normálisan szöveget értelmezni minek írogattok faszságokat!Az autó nem 4.7 millióért eladó!1,7 az ára.De ha ennyire tudjátok csak utána néztetek mégis, nagyon kiváncsiak voltatok.A legkönnyebb fújkodni de kiváncsi lennék a ti autóitokra ha van egyáltalán!!

nobie 2012.04.02. 22:13:17

@m.m: Helló!!! Én is ismerem és nem is fikáztam de amiket írtál nem kellett volna mert ők úgy is jobban tudnak mindent. Igen gyakran feljárok és olvasgatom a hozzászólásokat. Én csak nevetek és probálom megérteni az embereket. :)

bazsiboy 2012.04.03. 00:34:21

Komolyan ti kommentezők is akkora idióták vagytok legalább mint a cikk irója... Hozzánemértés van ezerrel, a szardobálás is megy. Csakmert egy Suzuki...?
ÉS AKKOR MI A FASZ VAN????
Ha fosvágen lenne jó lenne??? irjon már ez a tetves oldal akkor egy hasonló cikket egy olyan golfról akinek a tulaja majdnem 5millát ver bele egy kocsiba

A swift tulaja pedig nem ennyiért árulja az autót, és nem is a 9 literes fogyasztás miatt adja el... hanem mert vagy 6éve az övé és ehez vétek már hozzányúlni... 4éve ez a kinézet van nem most kezdett épülni ahogy a cikk irója is megemlíti...
Még egy pár hibajavítás: a hütőmaszk még véletlen sem G-astrából származik.
Airride-os Swift is van még jónéhány, a bamba riporter nem vette észre hogy a show-n eleve 2 is volt még ezen kívűl ráadásul az egyik pont ez mellett???

ennyi tudással ilyen szar cikket írni gratuálok!!!! idióták...

Giacomo84 2012.04.03. 06:49:19

@bazsiboy
A te szarod különb mi?Ráköltöttél te is és eladtad 4százért!Gratula!:DDD
www.carstyling.hu/car_shower.php?id=33017

bazsiboy 2012.04.03. 07:00:42

hát nagyon nem annyiért bőven 1millát árultam ki belőle de mindegy... igen az én szarom külömb volt mint a tied faszfej...

Giacomo84 2012.04.03. 07:17:58

Tipikus buzukis önérzet!Hehehe

m.m 2012.04.03. 18:05:07

A "profi"hozzáértőknek ajánlanám hogy vegyenek pár makettet és próbálgassák építgetni otthon ahhoz sok fantázia úgysem kell!Neki legalább eredeti egyedi ötletekből épült a kis Suzukija.Tipikus magyar mentalitás amit művel egyik másik faszfej.Látom azért még mindig bassza a szemeteket hogy már megint az Ő autójáról cikkeztek és nem valami hulladékról.Ez az autó már több rendezvényen díjazott lett többek között külföldi díjakat is kapott!Biztos az ottani zsűri volt a szar,nem ti vagytok irigy köcsög fogalmatlanok.Ugye?? Szánalmas némelyik kommentelő.

bazsiboy 2012.04.03. 19:24:11

@[Noise]: Mért mit vártál dicséretet??? hát arra várhatsz!!!

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.03. 21:21:04

@m.m: "Tipikus magyar mentalitás amit művel egyik másik faszfej"
Látszik,hogy még nem jártál külföldön,a szüleid nem engedtek már ki a határon.

Járnál másfelé is,akkor nem írnád ezt. Azt hiszed kint nem fikáznak semmit?? Elég naív vagy.

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2012.04.03. 21:41:43

@bazsiboy: nem kell dicséret, de a stílus amivel képviseled magad és véded a többi embert, nem gondolom, hogy pont azt fogja elérni, amit szerettél volna. A faszfejezés és az egyéb jelzők használata megint igen messze volt a jó ízlés és a kultúra keverékétől. Az, hogy a suzuki swift-nek milyen a megítélése autós körökben, már nem is kell hogy téma legyen. Én ismerem mint autót, vezettem is sokat, nincs róla rossz véleményem. Más dolog, hogy ennyit nem költenék rá, de ez a tulaj szíve joga. Így marad a te megnyilvánulásod, amire írtam, hogy "nem is vártunk mást"....

bazsiboy 2012.04.04. 07:03:00

@[Noise]: amig ilyen negatív cikkek születenek szánt szándékkal meg ennyi tényleg idióta ír ilyen komenteket, addig nem is lesz a stílus se más...

DonVincenzo 2012.04.08. 21:56:38

@Keli29: Pedig egy jóbarátom szülei annak idején vásároltak egy 5 ajtós 1.3 16V Swiftet az utolsó évjáratból (a régi kasztnisból IUB-... rendszámmal)amiben minden akkori extra benne volt. És hátul tárcsafékes volt.
Hidd el nem vagyok már gyermek,hogy ilyeneket kitaláljak.

Keli29 2012.04.10. 01:29:24

@DonVincenzo: Talán az a pár darab, ESETLEG! De az akkor is rohadt ritka volt, ha egyáltalán volt!;)

dolgok 2012.06.27. 10:40:44

@bazsiboy: Teljes mértékben egyetértek veled... Ily' mód lenéző stílusban írni egy cikket egy eléggé egyedi autóról... Ezek után 100 fikázó komment... Szerintem meg igenis dizájnos autó, (igaz belülre a babakék festés nem kellene) de már alapból a készült képek sem előnyösek, miért nincs kép a teljes belsőről?
Áhh...