Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     

Égéstér: A Totalcar hangban

  2012. február 03. - Winkler Róbert Címkék: podcast no1 égéstér

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A világ legnagyobb olaszautó-lerakata
2014-08-23 08:33:54

András, az Iveco PR-ese azt mondta, szerinte közepes, mármint méretre, de érdemes megnézni. Amikor kijöttünk

Egy 75%-os kör Stiggel
2014-03-27 07:15:56

Az új Audi S1 bemutatóján  jó kis betétprogramokat találtak ki az unatkozó újságírók ébren

Vegastól Santa Monicáig
2014-02-08 08:55:56

Megígértem Pistának, hogy szombatra összekalapálok egy posztot azokból a képeimből, amiket nem tudtam

A barna RX-7-es korábbi kalandjai
2014-01-04 18:36:41

A hevesi RX-7-es korábban Kecskeméten lakott, de Szolnokra már nem jutott el, mert kifogyott belőle a benzin.

Kedves olvasóink,

hosszasan magyarázhatnánk, honnan jött az ötlet, és milyen egyéb ötletek jöttek még, de akkor sosem lenne vége. A lényeg, hogy önök most egy kísérlet szem- illetve inkább fültanúi. Természetes, hogy nekem és a Karottának hiányzik a jó öreg rádiózás, de ez igazából nem arról szól: inkább megpróbáljuk hetente egyszer továbbvinni azt, amin az értekezleten a legjobbat vitatkoztunk. Vagy vitatkoztunk volna, de nem maradt rá idő. Sok olyan információ pedig a cikkekbe nem fér bele, mert mondjuk túl belterjes, egy Belsőség-poszthoz ugyanakkor túlságosan kevés.
 

Száz szónak is egy a vége, bekéredzkedtünk konszerntársunk, az Info Rádió stúdiójába, hogy aztán átvigyük az anyagot egy pendrive-on hozzánk. Mi feltöltjük, az olvasó, aki egyben potenciális hallgató, letölti, és mondjuk egy pendrive-on majd hazafelé meghallgatja az autójában, vagy a mobiltelefonjára tölti, és kutyasétáltatás közben hallgatja meg. Hallgathatja persze a számítógépén is, csak a legtöbb munkahelyen az nem veszi ki magát nagyon jól.

Maga a produkció egyelőre elég esetleges, hiszen alapvetően nem erre vagyunk berendezkedve – Papp Tibi Göbölyös Zsolttal a megbeszélt stúdióidőben épp nem tudott rendelkezésre állni, mert a Zsiguli fűtésével kapcsolatos mítosz cáfolatához szükséges mérésekkel voltak elfoglalva, amit a kedvezőtlen időjárás miatt a múlt hétről hoztunk át, a Csikós valami gumicserével akadt el, a Karotta meg, nem is tudom... Délelőtt még láttam valahol, aztán mintha valami tárgyalóban rekedt volna egy csomó laptopos illetővel.

Egyelőre tehát kísérleti stádiumban vagyunk. Ha nincs igény az ilyesmire, abba is hagyjuk. Ha viszont van, érdeklődve várjuk véleményét, igényeit mint technikai, mind terjedelmi, mind tematikai kérdésekben. Egyelőre heti egy alkalommal, leginkább pénteken jelentkezünk majd, Égéstér című műsorunk fejlécére kattintva az archívumba jut, ahonnan - remélhetőleg - visszamenően az összes adást letöltheti majd.

Magát a lejátszót itt, a posztban és a Totalcar címlap (egyelőre) kellős közepén is megtalálják, ha netán online hallgatnának minket, de sarkában a kis ikonra kattintva letölthető a műsor. Tapossuk az ösvényt, tartsanak ma is velünk!

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr934054922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Don Marcus Hibiscus 2012.02.03. 16:55:17

Miért vettétek le a kommentem?
426-os Hemi

rendszamgyujto.hu · http://rendszamgyujto.blog.hu 2012.02.03. 17:00:11

Ez valami olyasmi, mint az ezeröcsi utánfutója?

Manduro 2012.02.03. 17:02:48

Az sem lenne rossz ötlet, ha a szerző amolyan audiobook szerűen is posztolná az éppen aktuális cikkét.

Brevis 2012.02.03. 17:03:10

Ha felfedezhető majd benne a jó régi Rádio Café-s adások hangulata akkor engem már meg is győztetek. Aprópopó, azokat nem lehet elérni valahonnan?

gepataki 2012.02.03. 17:09:58

lesznek betelefonålo trollok?
hogy az ize meglegyen...

minchiacoaddu 2012.02.03. 17:13:25

Lehet, hogy én vagyok egy csökött értelmű medvebocs, de nem találom. Hol a címlap kellős közepe, ahová kattintani kell???

Motordoktor 2012.02.03. 17:13:46

@gepataki: Nem lesznek trollok, itt csak a Winkler hülyéz engem adásban. ;-)

Motordoktor 2012.02.03. 17:15:24

@minchiacoaddu: A Porsche cikk felett, a középső hasáb tetején (17:15-kor)

gepataki 2012.02.03. 17:15:53

@Motordoktor: az a lenyeg, valaki osszon valakit. igy mar elegedett vagyok
:)

stevee 2012.02.03. 17:25:00

@minchiacoaddu: először én is magamról hittem azt, hogy hülye vagyok, aztán rájöttem hogy a böngészőmmel lesz a baj.....(Internet Explorerrel semmit sem látszik belőle) Szóval próbáld meg valami mással!

minchiacoaddu 2012.02.03. 17:27:37

@Motordoktor: Kösz most már megvan, de ezúton jelzem, hogy ha régebbi Explorer böngészőt használsz, akkor csak egy nagy büdös fehérség van a helyén! A Gugli Krómmal már ott van, de azért tartok tőle, hogy van még rajtam kívül olyan fafejű, ókonzervetív, csökevényes, elfuserált buzeráns, aki Eplorert használ, föl kéne úgy tenni, hogy az is meg tudja nyitni...

minchiacoaddu 2012.02.03. 17:28:46

@stevee: Köszi, közben én is rájöttem (ld. előző kommentemet:)

P12_dCi 2012.02.03. 17:29:16

Nagyon jó volt, srácok!
Én élveztem!

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.02.03. 17:33:52

Jó a kezdeményezés, a laptopos illetőkkel pedig lassan óvatosabbnak kell lenni, mint az álarcos rablókkal :D

robian 2012.02.03. 17:34:03

égéstér ... frappáns név

ommm 2012.02.03. 17:39:31

@Manduro: Tervben van egy ilyen dolog.

Ármin20 · http://fehersport.blog.hu 2012.02.03. 17:42:55

tv már nem is lesz??? ha lesz indítsatok visszaszámlálót, hagy izguljunk :D

tailor13 2012.02.03. 17:50:09

Explorert használsz? :O :O

Fogadjunk, hogy hotmailes címed van, amit kitekintő gyorsvonattal olvasgatsz.

Használjunk már értelmes szoftvereket, emberek.

SomiTomi 2012.02.03. 17:57:42

Lécci, a következő adásban legyen NOHAB-hang.

Nyanyóka 2012.02.03. 18:01:40

Kiváló az "újítás" támogatom, gratula csak így tovább!!!!!!

strfifi 2012.02.03. 18:03:06

Tegyétek légyszi elérhetővé EXPLORER-ben is, ahogy kell!

Nehezen tudnám kimagyarázni a rendszergazdának, hogy miért is kell más böngészőt telepítenie:) Itt a gyárban nagy ám a korlátozás sajnos.

Úgyhogy legyetek szívesek nekiállni.
üdv.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.02.03. 18:03:49

A Lada fűtőkonzoljában talált 'fűtőszál' valószínűleg csak a fűtőmotor fokozatkapcsolójának az ellenállása(i) voltak. Egyébként a Zsiga fűtése nagyon jó, HA a fűtőradiátor kívül (levelek) és belül (hűtőtömítő) tiszta. Tudom, haverék ezerkecskéjében kilukadt, raktak bele egy újat, azóta a dög hamarabb fűt mint az astrájuk.

Hauzer 2012.02.03. 18:07:25

Winkler haján,nem tudok még mindig túllépni..:)

crumbsucker 2012.02.03. 18:11:24

Jó ötlet!

RSS-t kérünk szépen :)

sunblind 2012.02.03. 18:17:25

Ezdeszar. :) Nanáhogy kell. .. Aszittem először, hogy a képen Johnny Crunch van a KDRT-től, de látom, hogy csak a Persol úr.

anew 2012.02.03. 18:20:42

Kell ez, jó ez...autótörténelmi,technikai érdekességekkel lehet mindig szőnyegbombázni és az nektek nagyon megy

ui.:Vályi ízes palóc magánhangzóit akármeddig elhallgatnám

Várom a következőt!

nagyonnagyon 2012.02.03. 18:22:47

Volt valami műsor ahol betettek egy kamerát valami plazaba vagy nem is tudom és produkálhatta magát aki akarta. Tegyetek egy kamerát egy sarokba valami lócával meg egy nagy gombbal amit megnyomva kinyilatkoztathatja éppen kiből mi kívánkozik ki. Spontán pár perces monológok jöhetnének össze, meg akár viták is. Nem kell élőben de azért mégis vizuálisabb a cucc. Nekem az ezeröcsi is tetszett, ez az audió dolog is, az hogy kísérleteztek az meg tényleg jó. ejj de pozitív vagyok pedig milyen hideg is van..

crumbsucker 2012.02.03. 18:33:25

Még egy apró javaslat: nem lehetne megoldani, hogy a beépített lejátszó ne kezdjen el bufferelni magától az oldal betöltése után? Főleg a tc főoldalon problémás ez... Ha valaki forgalomkorlátos mobilnettel nézi az oldalt, nem biztos hogy örül neki, hogy akárhányszor odatéved a totalcar.hu-ra, a háttérben feltűnés nélkül letöltődik egy 30-40-akárhány MB-os file.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.02.03. 18:35:51

Srácok, ez jó volt! Következő lépés: élőben, interaktívan! Úgy, ahogy az Ezeröcsi in-studio videostream-je volt. Lehetne kommentelni élőben, urambocsá' betelefonálni...

(Sokáig nem értettem egyébként miért van a haver kocsiján a tanksapka alatt mindig kifolyt üzemanyag, de biztos az ion lánc sorbarakó mágnes meg a HHO generátor miatt túlcsordult a visszatermelt benya :D )

Duliee 2012.02.03. 18:37:09

Jó a logó és a danube font :)

Kázmér_von_Odabasz · http://picasaweb.google.com/kelemenlajos 2012.02.03. 18:43:22

Nagyon jó az ötlet, de tegyétek elérhetővé a hangot külön rss-en keresztűl is mert akkor mobilról, és podcast programokból is elérhető lesz...

CharlieBrown 2012.02.03. 19:12:10

Gyors kérdés, hamár podcast: iTunes-ból nem tölthető??? Az lenne az igazán egyszerű, és gondolom nem csak nekem.

Z0l1 2012.02.03. 19:12:12

KELL, KELL, KELL!
remélem még sokan várják úgy az adásokat, mint én és ezzel egy hatalmas tátongó piaci rést találtatok meg ;)

robian 2012.02.03. 19:41:57

bödönt bele kéne tenni 500e+ km Zukomba csak az OT vizsga miatt vehetem ki
jó volt a podcast, még ilyet,
Ommm a zenék meg fenomenálisak, a 12hengeres szívó meg a végén az az 1 perc üvöltés úúúáááá

waffen55 2012.02.03. 19:57:44

Végre kicsit emeltek a színvonalon! már hiányzott nagyon!

Gomulka Béla 2012.02.03. 20:02:40

Jó ez, sokkal jobb mint a tévé volt. És nem csak az ismeretlen celebritások és a fehérhajú biztosítóvigéc hiánya miatt, hanem mert affektálás nélkul, értelmesen és természetes hangon - nem vajazok tovább. Várom a jovo hetet.

(Csak mert úgyis tudom, hogy nem bírnám ki, és mert meghalt a Bernáth(y) is: Vágjatok egymás szavába!)

eprompixel 2012.02.03. 20:13:05

Az adás végéről ez jutott eszembe: gpl.krej.cz/mp3/BRM%20-%20full%20track.mp3

Kicsit hosszú 7.5 perc, de jó hangrendszerrel érdemes meghallgatni. Hallani ahogy a kocsi végigmegy a pályán (a boxból !) A hangerőt úgy kell állítani, hogy mikor messze jár, akkor halkan halljuk. Megdöbbentő milyen hangos mikor közel van :D

landcruisör 2012.02.03. 20:15:29

én azt mondom, hogy épp az jó benne, hogy Ti csináljátok, senki máson keresztül és teljesen természetesen adjátok elő a dolgot, mint pl egy talkshow. És pont ez az h nem kell ennél több. Ez iylen. Egy hivatalos műsorban sok mindent elvárnak, ezt nekünk és magatoknak csináljátok itt nem kötelező a profit gyártás, itt csak a szórakoztatás a lényeg és ez a legjobb, hogy kapkodtok a témákban ide oda és ez teszi érdekessé, meg az, hogy nincs behatárolt műsoridő hanem azt beszéltek amit akartok. a bejátszások meg külön pirospontot érnek. jó ez így ahogy van, főleg ha a többiek is ráérnek majd legközelebb. köszi :)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.03. 20:49:17

Olvasni jobban szeretek.
De szerintem kivancsisagbol neha belehallgatok az adasokba.

Sok sikert sracok!

ommm 2012.02.03. 20:56:38

Jó estét mindenkinek!

Köszönjük az eddigi visszajelzéseket, nagyon hasznosak.
A lejátszót természetesen megreszeljük, sajnos a tesztüzem alatt nem volt nyilvánvaló a pufferelés, mivel egy alapzajt használtunk csupán. Ez lesz az első.

Az iTunes-feltöltésen és elérhetőségen is dolgozunk, mindenképpen elérhetővé akarjuk tenni ezen a csatornán.
Ha jól tudom, akkor már most van külön RSS-e az Égéstér rovatnak, kérem jelezzétek, történik-e valami, itt nagy szükség van a feedbackre.

Millió helyen, de reszelgetünk rajta, veszünk fel szignált, strukturáljuk a műsort, de igyekszünk heti rendszerességgel jelentkezni. Téma van bőven.

Köszönjük!

dekás dezső 2012.02.03. 20:57:07

@eprompixel: állat...
ez valami eszement brutális gép lehetett - Brm 1,5l V16 kompresszor. jóval több, mint 500 ló. 54-ben.
aztán késöbb 67-ben jött a 3 literes, H16 elrendezésű gépszörny, ami sosem volt sikeres az f1-ben, de mint gép, csodálatosan bonyolult mérnöki alkotás.
annak sem lehetett rossz hangja...

CSÖRR-CSI££ 2012.02.03. 21:00:00

@ommm: @Manduro:

Egyetértek.
Mindenképpen jó lenne, mert a cikkeknek, posztoknak vannak keretei, amiből általában nem illik kilépni, viszont nekünk gyakran marad hiányérzetünk.
A tctv-vel is az (volt?) a baj, hogy túl rövid. Bármennyire király és élvezzük, kevés. Nagyon kellenek a plusz videók, és most ez az audió-izé is.
Értitek: ha nincs több helyiség a kéróban, építs melléképületet.
Kell ez, mert a "rendes" rádiós-tévés lehetőségek nagyon korlátozottak, ráadásul quvára trendinek, meg nagyokosok által kitaláltnak kell lenni, márpedig a tc. mindig is a közvetlen, kötetlen és laza stílusáról volt híres, és ezért is szerettük.

Egyszóval: Hajrá!
.

UrbiAti 2012.02.03. 21:26:39

Fűtőszál a Zsiguli fűtésében? Persze, a hőszivattyús klíma mellett... Ez nagyon fájt! A fűtőmotor fokozatszabályzására szolgáló ellenállást nem kellene túlmisztifikálni. De nyilván egy ilyen médiafelület nem feltétlenül igényel szakértelmet.

Bambano 2012.02.03. 21:27:43

A szívócsőbe helyezendő spirált ommm véleményével ellentétben felfedezték a motorfejlesztő mérnökök, az autóm hengerfeje úgy van kialakítva, mint ahogy ommm ő mesélt a spirálról.

CSÖRR-CSI££ 2012.02.03. 21:29:42

És még valami: Winkler kérdezte, hogy Dévényi Tibibácsi módjára szabad legyen-e beledumálni a "zenébe".
Szerintem zenébe igen, de amit Ti zene gyanánt bejátszotok, abba NE TESSÉK!!!

És ne cseréljétek le zenére, lécci

Waxolo 2012.02.03. 21:35:35

Valaki írja le, hogy miről beszélnek:D

ommm 2012.02.03. 21:37:22

@Bambano: Na ez az! Az nem egy utólagos, 16 ezer forintos mosókefétől lett olyan, hanem dolgoztak rajta x hónapot vagy évet.

Brevis 2012.02.03. 21:37:24

Nagyon tetszett az adás,remélem rendszeres lesz és minden szerkesztőségi tag szerepel majd benne előbb-utóbb.:)

eprompixel 2012.02.03. 21:42:43

@dekás dezső: Én csak félig értem, de a sofőr ezt mondta: The is one is the full recording of the BRM running around the track, but with *slightly* less audio 'detail' to keep the size down. It has the car being push started (they have no on-board starter) then doing two laps before returning to the pits. The same thing is then played from a microphone inside the cockpit. Note that while the car is running around the track, as soon as it starts to warm up, the engine begins to miss, unfortunately ... Here's a quote from the driver - "Once the needle reaches six, it is as if you have just pulled away from the start like any other car, because six is where the BRM begins to work,. From there until 12,000rpm, the power almost doubles with every 2,000 revs. Or at least it did. I could get to about nine by gently coaxing and tickling the accelerator. Then the engine would cut dead as if someone had switched it off. Pull my foot gently from the pedal and the 16 cylinders come back to life one by two, by four by twelve. Accelerate again and they cut. Too much pedal too soon and they cut. Various theories abounded. Perhaps the methanol from the big carburetor that feeds the supercharger, designed and made by Rolls-Royce, was freezing somehwere between the blower and engine. Maybe the vegetable oil that burns with that unique, savoury tang was oiling the plugs. Maybe one or two or three of the four magnetos were shorting inside themselves once the sparks grew too frequent with rising revs. Maybe ..." And later this - "We would try just one last time. The engineers removed and soaked the rows of spark plugs in petrol to remove traces of oil, replaced them and gave me an immediate push start. I was to drive off with the engine under load in the hope that this would make the fires burn hotter and keep the plugs clean. It worked for just half a lap before the stalls started again, but it was enough to see how fast this car could be. So powerful was the engine even in this hesitant half-throttled state that the rear tyres would light up every time the engine passed 6,000, whatever the gear. Every time they smoked and spun, the rear end would dip on those oleo struts and the car would snake and slither. The engine is vastly, ludicrously powerful for a pair of tyres just ten inches wide."

eprompixel 2012.02.03. 21:45:08

@dekás dezső: gpl.krej.cz/mp3.html itt leírják hogy mit mondott a sofőr, én csak félig értem de kb: nagy fordulaton kihagyott a motor, aztán kipróbálták új tiszta gyertyákkal, és akkor fél körig működött, és eszement erős volt, 6000 felett akármilyen fokozatban elpörgette a kerekeket :D

eprompixel 2012.02.03. 21:47:00

hmm, először nem megy el a post, azt hittem hosszú, erre leirom röviden magyarul, erre meg megjelenik a hosszú angol. ehh.

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2012.02.03. 21:53:23

Kedves Szerkesztők!

NEkem van egy ilyen szívócsőbe szerelhető levegő megpörgető hihetetlen komoly és hasznos szerkezetem. Kihangsúlyoznám, nem adtam érte pénzt, nálam maradt valahogyan....Tesztelés céljából én szívesen felajánlom, szerintem ez még hiányzik a tehénből :D

Ha szükségetek van rá, akkor szóljatok.

ChPh · http://szampatikus.hu 2012.02.03. 22:03:09

hát nem tudom, végighallgatom és megaszondom a fídbekket :D

Sting Ray 2012.02.03. 22:10:21

Teljesen jó, olyan mintha ott ülnék köztetek egy baráti beszélgetésben. Szinte látom, ahogy mindenki a saját sörébe kortyolgatva egyre okosabbakat mond. Folytassátok mindenképpen és szerintem külön jó, hogy belementek a részletekbe is.

DP@i 2012.02.03. 22:16:33

Jó anyag, de nem tudta feledtetni a TCTV elvesztését és nem tudtam kiheverni a Hangyász hétfő emésztő hiányát. Hamarosan utcára fogunk menni ezeket követelve. Ha égéstér kialudna eggyel több indok lesz a kivonulásra! (Ej csak ne lennének ennyire minuszok...)

sikegy 2012.02.03. 22:35:37

Hatalmas az ötlet, kicsit TCTV light plusz Ezeröcsi utánérzés.

Egyébként az Ezeröcsivel is annyi volt a baj hogy nyugger zenék mentek a beszédek közt, itt ez szerencsére nincs.

Néha persze puszta nevelési célzattal egy-egy zenét beszúrhattok de csak akkor ha gyakoribb (mondjuk hétköznapi rendszerességű ;)) lenne a podcast - elbírnánk azzal is asszem :). Akár cserélgethettek is naponta mint régen a sulirádióban - ha péntek akkor Winkler+valaki, hétfő-Karotta+valaki stb.

Aztán ha nagyon megy átköltöztök a Petőfire délutánonként aszt' hagyszójjon :)

Dragon.22 2012.02.03. 22:40:11

Olyan áramlásjavító fogyasztáscsökkentő nekem is volt annak idején (2005) a 2T Trabiba. Ez nem mai találmány, a szoci korszak maradványa. És a lényeg, hogy tényleg működik! :D Igaz, hogy olyan mintha a szívócső keresztmetszetet a felére csökkentenénk... a karbi és a blokk közé volt beépítve. 5,5-6 literrel jártam a trabival. Aki erre azt mondja, hogy ilyen nincs, annak elárulom, hogy DE VAN! Viszont a hátulütője, hogy a végsebesség 70-re korlátozódik és a gyorsulást még naptárral sem lehet mérni. :) 1 hónapja volt nálam a szerkezet (mikor megkaptam, fogalmam sem volt róla, hogy ilyen van benne) mikor megelégeltem a "tempót". Volt egy másik karbim, egy régebbi trabiról. (az enyém az utolsók közt volt, már hátul tekercsrugóval) Gondoltam felrakom, hátha javul a helyzet. Mikor vettem le és megláttam ezt a kütyüt, hívtam apum, hogy ez mi a fene. Válasz: "Fogyasztáscsökkentő, jobb kézzel bal váll felett egy határozott mozdulattal hajítsd el!" Így is tettem, majd ment vissza az eredeti karbi. Beállítás után fogyasztás 10-11 liter, végsebesség 120. :) Aztán kapott másik kipufogó rendszert... Utána 130 vagy kicsivel több. Az óra megfeküdt. A főtengely nem, szerencsére. :)
Tanulság: Fingal tojást festeni nem lehet! A szekérnek valamitől mennie kell! :D

NINJA 2012.02.03. 23:30:11

Nagyon tetszett, újdonság , hiánypótló a TCTV után .Fura érzés hallgatni és közben bámulni a monitort mintha az ember várná hogy mikor jön meg a kép.Csináljátok, jó ez.Egyébként egy webkamerával ? felvéve, és itt a totalcaron leadva:) nem lehet képpel is megoldani.

crumbsucker 2012.02.04. 00:01:54

@ommm: "Ha jól tudom, akkor már most van külön RSS-e az Égéstér rovatnak"

Merrefelé? :) Vannak az általános Belsőséges feedek (bejegyzések, kommentek), illetve alul a bejegyzés hozzászólásainak rss feedje, de podcasthez tartózó rss-t nem látok, vagy én vagyok béna?

Kaksi Atomerőmű 2012.02.04. 04:21:36

@komment_komment:
azt nem tudnád feltölteni valahova?

ChPh · http://szampatikus.hu 2012.02.04. 08:59:13

Hát, elsőnek jó volt :D
De a szerkesztőségi Palóc elég halk volt... :(

ommm 2012.02.04. 09:28:16

@crumbsucker: Na ja, kerestem én is. iTuneshoz pedig kell, jeleztem Tron felé, megoldja. Köszi

NanD 2012.02.04. 09:34:56

Sziasztok! Ha egy mikrofont használtok ültessétek távolabb Winklert mer a hangja elnyom mindent :) Vagy közelebb a többieket.

Zsolti9014 2012.02.04. 13:05:02

fasza lesz ez (is)! :)

BUBISBUBLEK 2012.02.04. 13:40:25

teccik ! ;) jó lesz ez srácok! részemről jöhet a következő !

es125 2012.02.04. 14:55:23

a betelefonálósdi szerintem szuper ötlet! én biztos telefonálnék, legalább egyszer! ;)

Jamesblond 2012.02.04. 16:11:55

Ez a rádiós dolog kafa. Van valami aurája az egésznek. Meg szomorú aktualitása az őrült benzinár miatt. Ez a hanganyag korrajz is, mi érdekli nagyon az autósokat 2012-ben. Már nem az autósamponokról érdeklődünk, meg az állagmegóvásról, stb elsősorban, hanem arról, mit lehetne tenni a kocsiba amitől kevesebbet eszik.
A Lada fűtőszál meg igaz, nem gyári, utólag lehetett megvenni a lengyelektől a piacon. Azonnali jégolvadást biztosított a legnagyobb hidegben is. Mintha egy hajszárítónak a belseje lett volna a motor nélkül. Úgy kellett bekötni, hogy csak akkor működjön, ha már a ventilátor be van kapcsolva. (biztos jól ölte a generátort+akkut, de hatékony volt)

Tomchy 2012.02.04. 17:34:12

Helló!

Jó volt, az egyforma hangerőkre figyeljetek, de a legdévényitibibácsibb az Winkli volt, végigdumálta a komplett Tatra-t, a piszok! :O)

8001A 2012.02.04. 18:32:04

@es125: Szerintem is. Ubult az adásba! :D

Bobe 2012.02.04. 22:38:19

Bírtam :)
Tetszik, jöhet még! ;)

nagykarolyi 2012.02.05. 00:49:52

A "Szabadság vándorai" ez zsír jöttem trollkodni ahogy Winkler mondta.
Én mindig hallgatnám, mint ahogy az Ezeröcsit is az indavideon néztem a Bea(vöröshajú volt kolléganő) hogy van és Ildikó, és Dani a hangmérnök.
Szerintem jó ez úgy sem nézek Tv csak NAT GEOt és Discoveryt :D ;)

Sting Ray 2012.02.05. 02:06:20

néha Csikós beposztolhatná a sztorikat audioban, tök jó lenne...helyi felvételekkel, szerelési anomáliákkal stb.
meg egyébként is tudja meg a nép, hogy miért szarik be minden mostani autó ideje korán...

Rocko- 2012.02.05. 10:15:06

kicsit olyan, mint ha a gyerekek beszabadulnának egy stúdióba, és van egy nagyobb, aki látott már ilyet.
nem modnanám még egyelőre hogy rossz, de érdekes.
várom a következőt.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.02.05. 10:48:11

Neo fm-es emlékeim támadtak:D Nem, h ott csinálnátok műsort!

Solct 2012.02.05. 20:51:48

Csak tudnám, miért nem küldi el a kommentemet? :)

Solct 2012.02.05. 21:00:21

Ha már motorhangok kellenek zenének, akkor itt van pár csemege :D

Ha már hungarikum, akkor CSepel...
www.youtube.com/watch?v=Z84xquKYfE0&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=6&feature=plcp

utána:
www.youtube.com/watch?v=r1jGHdvJn_A&feature=related

Visko 2012.02.06. 11:15:17

Srácok valami kellemes háttérzenét betehetnétek. Amúgy jó ötlet, hajrá! :)

ciel 2012.02.06. 21:17:27

Köszi ez jó volt. Ritkán tudtam ezeröcsit hallgatni, és mindig azt vártam hogy vége legyen a zenének és info legyen.
3 megjegyzés:
-ha a munkába járók a cél akkor miért pénteken élesítitek az adást? Nálunk spec a proxy blokkol minden mp3-t, streaming videót és a komplett blog.hu-t. Milyen gáz, hogy emiatt várom a hétfő reggelt amikor mehetek munkába
-jó lenne, ha szétdarabolva is letölthető lenne. Autorádión nem vicces 25 percet pörgetni
-a bejátszott hang jó ötlet, de olyan volt mintha a mikrofon előtt ment volna laptoprol a youtube video hangja. Más szóval tompa és halk :-)

Remélem lesz még ilyen

Paragee 2012.02.06. 23:44:02

Szevasztok!

Srácok, nem értek hozzá.
Valaki szájbarágósan mondja el, hol lehet mp3 formátumban letölteni a műsort?

A gyengébbek nevében előre is kösz! :)

Egyébként nekem is nagyon tetszik az ötlet és maga az adás is.
Hajrá

Maserati42 (törölt) 2012.02.07. 10:19:07

Nekem is tetszett, jó ötlet és működik ez a fajta médiaformátum is! Mégpedig elsősorban azért, mert tényleg amolyan belsőség-szagú az egész, olyan beszélgetésekbe "csöppenünk bele", ami egy-egy cikk megszületését előzi meg és mely akár még érdekesebb is lehet, mint a végtermék. Utóbbival sincs baj többnyire, csak hát izgalmasabb tud lenni az addig elvezető út. A befektetett szellemi tőke, legyen az akár egymás energiának leszívása, esetleg építő jellegű értekezlet, vagy bármi egyéb.

szatyi 2012.02.07. 11:01:09

Köszönjük a nép nevében, szórakoztató megoldás. Kérjük a folytatást!
Annyit kérnék még, hogy a mikrofon szinteket próbáljátok egyformára beállítani, a rádiószüzek gondolom nem vették még át a régi rádiós motoros Wiklertől a mikrofon orális inzultálását.

JSHannibal 2012.02.07. 21:40:33

Fűtőszálas utastérfűtés Zsigliban LOOOOOLLLLLLLL
ekkora baromságot honna... ÉÉÉDES JÓISTENEM!

gOldieE36 2012.02.08. 16:53:35

Nem megy a letöltés :S

caby77 2012.02.09. 20:52:30

@Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád): Azt hiszem te erre gondolsz

www.akciosbolt.hu/pictures/ecotek.pdf

Nekem meg van 4 éve és remekül működik.

zupa 2012.02.17. 11:26:46

@gOldieE36: ha ugyanoda raktak fel mint a masodikat, akkor ezen a linken megtalalod.
dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod01.mp3

pvt zim 2012.04.11. 11:27:33

@ommm: Hasonlo problemakkal kuzdok mint @crumsucker, csak HTML RSS feedet talaltam. Olyan kene, amin csak a podcastok jonnek, meg lehet etetni egy telefon podcast progijaval, hogy utana csak le kelljen rantani a hanganyagot.

... khmmm, mint az koztudott ...

Elnezest, nagyon drukkolok, hogy legyenek jofele magyar nyelvu podcastok. Ehhez fontos, hogy ne kelljen kuzdeni a letoltesekkel.

NperA 2012.06.03. 08:43:51

Nem hallgattam meg egyet sem még (!), de most lehúztam és ment fel iPodra. Majd szépen végigmegyek mind a 18 adáson, kíváncsi vagyok. Megelőlegezvén a bizalmat: hajrá!

Báálint 2014.07.21. 12:31:50

Sziasztok!

Winklernek vagy Csikósnak szeretnék üzenni, de az index oldalon regelni kell :)

Tehát a PODCAST-ról lenne szó, amit az égéstér nyomat. Nagyon király, nagyon szeretem, állandóan ezt hallgatom a kocsiban. DE KÉRLEK a hangerő problémával kezdjetek valamit, mert megőrülök.

Mit értek ez alatt. Épp most hallgattam az az adást (de mindegyikre igaz) amelyikben Csonti volt a vendég. Nagyon jó, nagyon szórakoztató! Viszont a mikrofonokkal kezdjetek valamit, mert Winklert mindig olyan hangos mint az állat minden adásban, a többiek meg baromi hallkak. Tehát hallgatom mondjuk Csikóst ahogy mesél, vagy a kollégát aki 500ért akart használtautós tesztet írni háttérben, és fel kell hangosítanom a rádiót, főleg ha le van húzva az ablak. Utána beleszól valamit Winkler (jellemzően egyébként nem túl udvarisan közbevág) és ÓÓÓRDÍT a rádió. Ekkor persze lehalkítom, és pont nem hallom, hogy melyik filmhez vitték Csontiéktól az autókat. Ekkor felhangosítom, és a story végét hallom. Utána megint szól valamit Winkli, és megint a szívbaj jön rám. Szóval állandóan tekergetem azt a rohadt hangerő gombot.

Kérlek szépen kezdjetek ezzel valamit!!
Két dolgot is tudok ajánlani.
1.) Winkler üljön messzebb a mikrofontól, kb mint a többiek :)
2.) Létezik az úgynevezett "normalizálás" ez azt jelenti, hogy a felvételen le kell futtatni egy hangerő normalizáló programot vagy algoritmust, és kb egy szintre hozza végig a hangerőt. Belő egy közepet, és hangosabb részeket hozzá halkítja, a halkakat felerősítik.

Szóval kérlek továbbítságot az égéstérnek, aztán szóljatok vissza, hogy mit szóltak hozzá!

Köszi szépen
Bálint
Győr