Dödzs B-series vs Mercedes Sprinter mentő, Krejzler Thema

  2011. november 27. - Nínó Karotta Címkék: mercedes dodge winkler karotta lancia mentőautó mentő tévéműsor omm thema tctv3

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Duda alert! Totalcar élő tévéfelvétel Focus ST-vel, Komondorral, csajokkal
2012-11-19 14:50:33

Ma (hétfő) este (19:00) a Hootersben vesszük fel a következő két tévéadás konfjait. Mit jelent ez?

Koenigsegg Agera, BMW 7 vs Audi A8 a 90-es évekből
2012-10-17 20:30:00

Szeretettel köszöntünk mindenkit a DoQ szoknyája alól. Mint mostanra tudjátok, újra van Totalcar tévéadás

Honda NSX, Tokyo Motor Show - tctv3 10. adás
2011-12-18 22:46:00

Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már

Dödzs B-series vs Mercedes Sprinter mentő, Krejzler Thema
2011-11-27 22:45:00

Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön:

Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön: hiába a technikai fejlődés, az emberiség nem lett okosabb az évtizedek alatt, csak a géppark. De az mennyivel! Szegény-szegény Dodge, végtelenül aranyos jármű, de egy szörnyen roskatag bácsi szunyókál a lemezei alatt. Hanem viszont a Sprinter, az tényleg olyan, mint az űrsikló szirénával.

Pista szépen körbenézte a Lanciát, én arra tippelnék, hogy ez is egy olyan autó lesz, aminek a karrierje 5 éves korában kezdődik majd, használtan.

Majka és Kökény Attila gymkhanája szolgáljon mindenkinek elrettentő tanulságul. Van olyan, hogy valaki vadul vezet, gyorsan és rosszul. A srácok javára írandó a kendőzetlen őszinteség, de azért szívünk szerint mindkettőt bezártuk volna egy bentlakásos sofőrképzőbe pár hétre, ahol egymás slágereivel kínozhatták volna a másikat a pihenés hosszú órái alatt.

Jövő héten megint gyorsan megyünk: hülyegyerek-különkiadás jön Cooper S-sel, DS3 Racing-gel, Type R-rel. Addig kellemes munkahetet, én elhúztam Japánba a Csikóssal. Majd jelentkezünk.

 

Előző adásaink:

Két francia esete a nemzetgazdasággal – Fluence, Avantime, Volt – tctv3 6. adás

Új magyar Mercedes B, Range Rover Evoque – tctcv3. 5. adás

Egy Charger, egy Zafira és egy magányos majom a McLarennél – tctcv3. 4. adás

Úgynevezett létező autók 2 millióért + autóversenyzők – tctv3 3. adás

BMW M5, Bódi Sylvi, Velodrom – tctv3 2. adás

Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW – tctv3 1. adás

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr703416894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Bambano 2011.11.28. 00:21:17

Karotta utolsó mondata mentette a műsort...

dhrbikes 2011.11.28. 00:29:45

Ejnye, nem volt Slovakiaring :(

ommm 2011.11.28. 00:33:11

@dhrbikes: Hajaj, lesz még! De mennyi!

trousersnake 2011.11.28. 00:43:31

ommm azert a scirocco tesztben jobban ment a duma ;) sok sikert, csak igy tovabb!

Bambano 2011.11.28. 00:44:31

@ommm: az a banán a régi szép időket idézte... mikor winkler bekarikázta a különbségeket...

Loloke_ 2011.11.28. 00:55:52

Kedves ommm. A lábkéziféket rögzítőféknek hívják, "mint az közismert" :D
Örülök, hogy van újra tctv, jó néha rendes autós műsort nézni.

Atu 2011.11.28. 01:00:05

Jó volt ez, de nem tudom mivel vettétek fel a mentős részt egyszerűen nem adja vissza a színeket. Gymkhana értékelhetetlen volt, persze ez nem a ti hibátok :)

ommm 2011.11.28. 01:03:29

@Loloke_: Tudom ám, csak nyelvújítottam. De méltán feledjük el a lábkézifék fogalmát, gyorsan :)

Hurri Kán 2011.11.28. 01:03:34

@Loloke_:
Mi bajod a lábkézifékkel? Szerintem teljesen jó kifejezés, megállja a helyét, nekem tetszik. :)
Mentőautós rész nagyon tetszett, Slovakiaringet nagyon várom. :)

Önjáró Talajgyalu 2011.11.28. 01:19:58

Én kíváncsi lennék, hogy az eredeti Merci fejlesztők Stuttgartban sírva röhögnek, vagy habzva hörögnek az ilyen Themák láttán... Katasztrófa. Mint mikor a dürhővölgyi előembert szmokingba öltözteted. De ommm agárszőrű bulldog hasonlata is üt. Lehet hogy a belseje egymilliárdba fájt, de kívülről üvölt, hogy úgy vannak rátoldozva a 300C-re az elegánsnak szánt részletek. Ómájgád. Nekem a jajdecsúnya blogon látható homemade csináljunk-F-Astrából-Bugatti-Veyront műveket juttatta eszembe.

Mentőautó teccett, Gymkhanán röhögtem, bár Majka zavaróan erőltetett műmájersége a szándékos vezetési hibákkal többet érdemelt volna a hordónál. Pl. szívlapátot. Kötelező kör letudva, jöhet a Slovakiaring.

Bunta 2011.11.28. 04:07:32

Ez a rész nagyon jó volt! pont! (:

deJAJJazaghymkana... viszont elöször láthattunk gumifüstöt thanks to majka

Papp Sanyi 2011.11.28. 06:21:09

Szerintem a doki csaj volt az egyedüli jó dolog a tegnapi műsorban. Azért már várom a következőt.

Nr01 2011.11.28. 07:04:37

A mentők tetszettek, főleg, hogy Winkli nem találta a sebességeket szegény Dodge-on :D

Slovakiringet meg várjuk.

@ommm: TC gyorsulásból várható még anyag?

Rocko- 2011.11.28. 07:31:34

az adás tetszett, a Dodge-ról néztem volna tovább is, a Lancia így érdekesebb lett, de @ommm: azért valljuk be, szubjektíven túlzó volt a tempomat - pohártartó összehasonlítás.

OPC Gáspár. :D

Rocko- 2011.11.28. 07:33:11

@Papp Sanyi: "Azért már várom a következőt."
tűzoltócsajt? :D

nagyonnagyon 2011.11.28. 08:17:20

Mentős rész tetszett, Dokihölgynek +1 kézcsók . Thema nekem csak egyel több a durung kocsik sorából de annak elég durung, ommm hangját elnyomta a menetzaj vagy csak nálam szemétkedett a technika, simán nézhető volt egyébként. Zene továbbra is jó és jókor, gymizére egy mentség van, hogy neten nézve átugorható.
Én megint jól szórakoztam, nézem, várom.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.11.28. 08:35:59

@nagyonnagyon:
Nálam is alig érthető volt a Themaban ülve.

korlat 2011.11.28. 08:38:03

hívjátok meg gymkhanazni Stiget és mondjuk Vettelt. az tetszene. majka szerintem is gyenge volt... a másik ürgét én mondjuk nem is ismertem, de jobb is, ahogy láttam.
tetszenek karotta pólói.

Leadfoot 2011.11.28. 08:45:40

Ha ez a kocsi Chrysler lenne, semmi baj nem lenne vele, sőt! De Lancia embléma egy ilyen autón? Jó, hogy előjött a Thesis, egymás mellé kell állítani őket, és látszani fog, miről beszélek.

Amúgy nem ez volt a legjobb adás, de nem is a legrosszabb.

Ommm részénél tényleg gyenge volt kicsit a hang.
És ahogy minden héten, most is el kell mondanom (már biztos unjátok): ha kihagynánk a Gymkhanát, pont annyi idő jutna még a két/három tesztre, amennyitől nem lennének túl rövidek (ezt persze az adásidő növelésével is meg lehetne oldani :-]).
Az ilyen Majkák meg menjenek inkább a Fókuszba majomkodni. Nincs ellenemre egy kis ökörködés, de ez a "Majka vagyok, direkt elrontom a pályát, hűdevicces lesz" elég szánalmas és izzadtságszagú volt, ahogy kb. minden, amit ő csinál.
A másik csávótól a Fusion bemondása után meg kicsit erős volt önmagát a magyar utak Mad Max-eként lefesteni. :-)

közösperonos átszállás 2011.11.28. 09:13:30

@Leadfoot: "Jó, hogy előjött a Thesis, egymás mellé kell állítani őket, és látszani fog, miről beszélek."

Vagy tegyük mellé a régi Themát: az eleje igen erősst hasonlít (a ráncfelvarrottéra), és hát a hátsó lámpája is hasonlóan éééérdekes volt az eredetinek, mint ennek az újnak.

(Amúgy a műszaki alap 300 se a régi 300, csak formában örökítettek át belőle nagyon sokat.)

Amúgy mi az, hogy a régi Thema nem futott be szép karriert?

Leadfoot 2011.11.28. 09:17:45

@közösperonos átszállás: Igaz, az előző Thema se volt érdekesebb forma, de hát azok olyan idők voltak...

De fenntartom, hogy ma egy olasz autótól, pláne egy Lanciától kicsit több stílusosságot, egyediséget várna az ember.

f0CuS 2011.11.28. 10:09:03

Nem volt rossz, bár most nem éreztem azt a "hűdejóvolt" érzést.. :) De, ahogy néztem a következő előzetest, ott izgalmasabb autókról lesz szó..:)

A driftelős rész pedig még mindig fölösleges..

Ez az új Nick 2011.11.28. 10:38:36

Nagyon büszke vagyok rád Pistá! Ahhoz képest, hogy pár éve még a képernyő ezen felén ültél mint mi, ahhoz képest vér profin adod el az autósműsort! Gratula tényleg. Slovakiaringes folytatást meg várom, de a verkfilmes dolgok is jók! :)

Dexman 2011.11.28. 10:42:47

Esélyem sincs a tv-ben megnézni. Idióta tv2..

Majka szánalmas volt, mint általában.

A pálóc pedig vehetett volna fel egy kommandós szerelős kabát helyett vmi mást is ha egy ilyen szép autót mutat be :)

coord 2011.11.28. 10:50:11

@trousersnake: én abban a Scirocco tesztben fedeztem fel magamnak Pistát :-)
Csak néztem, hogy úristen, ki ez mi ez? :-)
Várom a következő adást is.

geekthink 2011.11.28. 10:59:44

Nekem azért ez durva volt. Látni, hogy valaki ennyire fakezű és nem érzi az autót, majd közli, hogy ő általában gyorsan hajt.... (Elsősorban a Kökény nevűre gondolok - rá kellett keresnem, hogy ki is ő.)
Az eddigi gymkhana részek megtekintéséből azt a következtetést vontam le, hogy én valójában WRC pilóta vagyok, csak a véletlenek fatális összjátéka miatt foglalkozom informatikával...
Mit csinálnak ezek az emberek, ha mondjuk havas úton megcsúsznak?
Talán a jogsi mellé valamilyen kötelező vezetéstechnikai tréning lenne a megoldás. Autóra és motorra egyaránt.

Majdénmegmondom 2011.11.28. 11:00:37

15 megás net mellett 40 percig tartott, amíg betöltötte (szeretem akadozásmentesen nézni a videókat), aztán lejátszás közben "Kiszolgáló hiba code:104". Inda, inda...

sunblind 2011.11.28. 11:06:23

... vazze, elaludtam a Pistán, ami már másodszor fordul elő, mer az eurosporton is volt már ilyen. Szánombánom, büntiből megnézem most kétszer, és veszek mindenből, ami a tévéműsorhoz közvetlenül kapcsolható reklámokban volt látható. Kofidisz, Bifidusz, Fa, Somat, mindenből egyet lesz szíves.

ÁfgánÁgár. :D
Ez a lancsa, bocsájtassék meg együgyűségem, de néhány inspiratívan megstilizált részlet kivételével egy vödör fos. Deazé veszek abból is, persze.
Milyen érdekes, hogy a dzsimkanna rész, hétköznapisága, és egyértelműsége ellenére, nyilván a kihívás jellege miatt, de teljesen lefejti a gyarló lélek hamis prézlijét, és egy makroobjektív részletességén át figyelhetjük meg, hogy egy ilyen Majka például mennyire .. hm, hát szóval jól megfigyelhetjük.

közösperonos átszállás 2011.11.28. 11:06:34

@ommm: az konkrétan hány darabot jelent? És mi számított volna jónak? (Ha az elsőre nem tudod a választ, az utóbbira akkor is kíváncsi lennék.)

geekthink 2011.11.28. 11:09:34

@Majdénmegmondom: töltsd le! Sokkal kényelmesebb a megszokott desktop lejátszóprogrammal nézni. Firefoxhoz pl. DownloadHelper plugin, de van ezer más megoldás is a letöltésre.

terroristapista 2011.11.28. 11:10:37

Ős totalcar olvasó vagyok és a régi részeket is mindig megnéztem de az új részek szerintem elég vérszegények.A tesztek nem elég mélyek, túl rövidek, úgy ahogy ez egész műsor is. Mint egy öt perces szex, jobb mint a semmi de nem az igazi, és én nem tudok azonosul a kis beszédhibás haverunkkal sem. Meg ez bajusz és pajesz karnevál is egy vicc mint valami 60 as évekbeli amerikai műsorvezető gárda.

közösperonos átszállás 2011.11.28. 11:37:41

@Leadfoot: egyrészt ja, az se volt valami nagy show (bár elölről... mindegy, hátulról kifejezetten ronda szerintem is, belülről meg hátöööö), másrészt viszont mondom, nem is az az érdekes szerintem, hogy a régi Thema is ronda volt-e, hanem hogy nagyon hasonlóan volt (vagy nem volt) ronda. (A Kappa is örökölte amúgy ezt a karakteres-morcos orr--jóesetben-semmilyen-hátsó dizájnt.)

terroristapista 2011.11.28. 12:19:22

Amúgy a thema szerintem egy jó gép volt én mindig becsültem a 2.5 td a maga idejében elég jó motor volt elég komoly erővel. Amikor először hoztam haza olaszból meglepett az ereje 3000nél 4 ben 110 km 5 ben 150 akkoriban ezt nem sok minden tudta főleg nem azért a pénzért amiért be lehetett szerezni.

hexa00 2011.11.28. 12:38:52

rajtam kívül van még valaki aki reflexből átugorja a gymkhana részeket?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2011.11.28. 12:39:34

nem tudom miért kell ilyen majka szintű valóvilágos nímandokkal lealacsonyítani a műsort, de komolyan :(
maga a dzsikama rész is elég gyenge, pl a labdát is, egyik sem farolva találja el, szóval szimpla verseny lesz belőle...

amúgy a tesztek jók voltak, csak rövidek
ja és a tv2-nek nem tudom mi célja ezzel az idősávval

hexa00 2011.11.28. 12:46:43

@terroristapista:
"bajusz és pajesz karnevál is egy vicc mint valami 60 as évekbeli amerikai műsorvezető gárda"

:)
kezdenek felnőni és felfedezni az arcszőrzetben rejlő lehetőségeket.
engem nem zavar

GG81 2011.11.28. 13:01:48

Ez most nem a legerősebb rész volt. :-( A 2 versenygő, közúton száguldozó, nagypofájú és vezetni nem tudó f@szt pedig adjátok át a rendőrségnek, vallomásukkal együtt a videóbizonyítékon!!!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n. 2011.11.28. 13:11:25

ez a gimkána egy baromság és unalmas is már

CSÖRR-CSI££ 2011.11.28. 13:49:40

Tudom, az ember nem automata gép, amit csak be kell állítani, majd elindítani, adagolni az alapanyagot, aztán fossa magából a végterméket, mindig ugyanazt ugyanúgy, de ez tényleg halványabbnak tűnt az eddigieknél.
Persze, még így is jó és szeretjük, csak szokatlan volt.

vagy csak nekem van rossz napom? :)

ommm 2011.11.28. 14:05:37

@ChPh: Maradjon valami a werkfilmes-részbe is, ami majd a neten lesz látható :)

Garp 2011.11.28. 14:38:40

A Dodge vagokepeibol egyszeruen nem lattam semmit olyan gyorsak voltak, foleg az elso harmadaban. Egyszeruen egyet se tudok felidezni. Lehet az en harveremben van a hiba, ha mast nem zavart, elnezest.

Ettol fuggetlenul tok jo volt, meg ahogy Winkler kifogyott a szuszbol a radio-telefonnal, az is :P. :)) Kovezzetek, a gymkhana is fogyaszthatobb volt a regiekhez kepest. Lehet mert nyiltan hulyere vettetek oket:).

Szoval well done.

Bunta 2011.11.28. 14:45:48

Ghymkana pályát csúszóssá kéne tenni akkor már mindjárt érdekesebb lenne.

Surci 2011.11.28. 15:03:23

A Sprinter miatt,jó volt.

min 2011.11.28. 15:04:38

Szerintem meg szép lett a lancia. A hátsó lámpa tényleg nem a legjobban sikerült darab de az audikat ehhez képest kiskorú gyerekek faragták baltával. Na azok tucatautók a javából akármilyen számot firkálnak a hátuljára.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.11.28. 17:04:11

@ommm: @Bambano: nekem azért az utolsó mondatért külön meg kellett küzdenem, mert 3 perccel a vége előtt meghalt a zindavideo. Röhej,hogy ott a hájkvaliti gomb, miközben normál felbontással se tudok visszatekerni 10 másodpercet, mert befagy.

ixtom 2011.11.28. 17:58:59

@Rocko-:
Nem tempomat, hanem sávtartó (ami itt sztem felesleges extra lenne, viszont bizonyos román, bulgár, stb. kamionosoknak kötelezővé tenném...)

Ciri 2011.11.28. 18:30:38

@ommm:
Gratulálok Uraim mindhármótoknak, ez (is) szuper volt!
Azt kell mondjam így néhány adás után, hogy kellesz oda, mint egy falat kenyér :)

A mentősnénit meg...

gabó75 2011.11.28. 18:54:51

Lehet,h nem figyeltem jól...mi az,h nem lehet lámpánál jobbra fordulni? Majka mit nem ért ezen?

Egyébként a műsor korrekt, így tovább! Ja és mi a tv2-ön a délutáni hülye autós műsor?! Nektek kellene abban az időben mennetek!

GRIM 2011.11.28. 19:15:15

Most már csak arra kéne rájönni, hogy a Winkler mit kompenzál ennyire? Szerintem kis dundi legényke volt és nem szerették a csajok...

A műsor egyébként egész jó lenne, ha kihagynátok a Gymkhanát, meg az újraélesztős részeket és a 24 percből nem csak 10 szólna arról ami érdekel mást is az agymosott valóságshow nézőkön kívül.

Egyébként szerintem technikailag jól sikerültek (operatőri munka meg zenék vagdosása) az eddigi műsorok.

Rocko- 2011.11.28. 19:22:12

@IxTom: elvet tekintve majdnem ugyanaz. :)

Aeolian 2011.11.28. 19:26:07

Tetszett, szép volt meg minden:)de mintha az autókról nem derülne ki minden, aminek kéne, valószínűleg az időhiány miatt.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2011.11.28. 19:56:12

A mentős résznek úgy lett vége, mint a Twin Peaksnek. A Gymkhana meg értékelhetetlen még mindig.

CSÖRR-CSI££ 2011.11.28. 20:25:17

@Bunta:

Így van!

Fiúk, intézzétek már el (közkívánatra ;), hogy valami takonnyal fellocsolják a gymkhanás pályát, mert attól tényleg jobban működne. Amint azt eleink is megmondták már évtizedekkel ezelőtt: "A szabályozott csúsztatás tartományában való autózáshoz száraz aszfalt vagy beton útfelületen az autó részéről igen nagy teljesítményfelesleg szükségeltetik."
Ezek a zemmixötösök meg annyira azért nem izmosak. Ez a képernyőn át is lejön. Még a driftbajnok és Turán Frici autózásán is látszott, hogy mennyire nehéz ezeket igazi driftre kényszeríteni.

király shanyi 2011.11.28. 20:45:51

hétről hétre csak jobb amit csináltok !!!! :))

Andrew460T 2011.11.28. 21:12:32

A műsor hozta a szokásosat, olyan átlagos volt, persze jó értelemben véve!:) A mentőautós rész tetszett, jó hogy kicsit poénosabbra vettétek a dolgokat, mint ahogy régen! A Thema nekem kifejezetten tetszik, ha én is a pénzes "elit" valamilyen tagja lennék, és minimális egyediségre törekednék ebben a kategóriában, inkább ezt választanám, mint a német luxusmárka trió bármely tagját! Majka meg egy idióta, én marhára nem lennék ilyen büszke arra, hogy mindenhol gyorsan haladok, mellé viszont irgalmatlan szarul vezetek... Mint valami 10 éves gyerek, aki PC-s játékokon nőtt fel, na kb. ez jutott eszembe amikor vezetni láttam... De a Kőkény se volt sokkal jobb...

Shadowbull 2011.11.28. 22:03:49

A musor erosen atlagos volt.

A fenypontja pedig egyertelmuen az aranyos doktorneni volt.

Ezuton is csokoltatjuk :)

sb

Shadowbull 2011.11.28. 22:08:56

Bovebben: a mentos resz sajnos nem erdekelt, dzsinkannás reszt attekertem, a Lancia szinten hidegen hagy.

Viszont a mentos resz elejen a vagas meg a kepi vilag nagyon ott volt, tiszta Walking Dead :)

Raadasul a gyerekmentos resznel nekem valahogy rossz erzesem volt, es a poenok sem ultek annyira. De nyilvan az en keszulekemben volt a hiba.

sb

ruskyy__ 2011.11.28. 22:09:52

OMMM! nagyon-nagy király vagy. annyira nem bírtalak, de meggyőztél. jó volt a teszted, egy pillanatra se untam, v kalandoztam el közben erre-arra böngészni, ami elég ritka.
remélem egyik adásból se hagynak ki!

NINJA 2011.11.28. 23:06:44

Szerintem nagyon jó volt a műsor. Omm nagyon kell,tetszik az őszinte, de találóan vicces stílusa.Abszolút képernyőre való.(mint a doktor néni:) )Sajnos megint csak rővid volt,talán itt a Totalcaron lehetne egy hosszabb , vágatlanabb verzió akár egy órás...egy próbát megérne.Csak így tovább fiuk mindent bele!

Stratocaster 2011.11.29. 02:57:47

Ommm stílusát nagyon bírom, de most valahogy úgy tűnt, nagyon unja a dolgot. Gondolom a Lancia nem jött be neki, de tényleg, mintha kényszerből csinálta volna az egészet.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.11.29. 07:41:57

Ez a Majka egy igazi bunkonak nez ki.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.11.29. 07:59:06

@Stratocaster: Ommm szerintem azt a 730 D t szivesebben tesztelte volna ugy latszott :)))

közösperonos átszállás 2011.11.29. 09:36:45

@ommm: látom, válasz már nem lesz (csak zárójelben kérdezem, hogy akkor miért kell a levegőbe dumálni?). Akkor íme néhány szám (zárójelben a teljes gyártott darabszám leosztva a modellévek számával, lefele kerekítve, csak saccnak):

Lancia Thema (1984-1994): 357.572 (35.757)
Lancia Gamma (1976-1984): 22.054 (2.756)
Lancia Kappa (1994-2001): 117.204 (16.743)
Lancia Thesis (2002-2009): kb. 16.000 (2.285)
Fiat Croma (1985-1996): kb. 438.000 (kb. 39.818)
Alfa 164 (1987-1998): 273.857 (24.895)
Saab 9000 (1985-1998): 503.087 (38.699)
Citroen XM (1989-2000): 333.775 (30.343)
Peugeot 605 (1989-1999): kb. 300.000 (30.000) (a francia Wiki-oldal aszondja amúgy, 252.185, az 25.218/év)

Akkor most légyszi mondd azt, hogy ezek egyike sem futott be szép karriert, meg alig-alig adtak el belőlük. (Ráadásul a Saabot árulták az USÁ-ban is, meg még néhányat (pl. az Alfát is, igaz, összesen valami 10e ment el belőle ott), a Themából meg még a jobbkormányos változatot is elég gyorsan megszüntették.)

Persze léteznek nagyobb számok is az időszakból, teszemazt:

Mercedes W124 (1984-1997): 2.737.861 (210.604)
Volvo 700-as sorozat (1982-1992): 1.430.000 (143.000) (a volvoclub.co.uk mondjuk 1.239.222-t hoz, az is 123.922/év)
BMW E34 (1988-1996): 1.333.412 (166.676)
BMW E28 (1981-1988): 722.328 (103.189)
(Audi 100-ra (aka. C3) nem találtam adatot.)

...csak nem sok értelme van a Thema sikerességét úgy megítélni, hogy csak Európában forgalmazták, ezek az utóbbiak meg világszintű eladási adatok, nem elhanyagolható (sőt!) tengerentúli résszel.

Plusz amúgy is, ne mondjuk mán, hogy csak az a modell lehet valamennyire is sikeres, amelyikből többet adnak el, mint a kategóriatárs BMW-ből...

GG81 2011.11.29. 09:58:43

@gabó75: gondolja pirosnál... és bár nem nézem ki belőle, hogy valaha bringára ülne, de azokban a körökben is épp ezért kardoskodnak, sőt mi több már alkalmazzák is (@Budapest) :-(

aztán majd eccer az ilyen majkaféle "vezetni tudó", gyorshajtó nyikhaj betalál egy pirosnál épp jobbra kikanyarodós puhatestűt, akkor lesz nagy nézegelődés. mindkettő odavolt a pirosnál kikanyarodás lehetőségéért, aztán az egyik még nyíltan be is vallotta gyorshajtásból van épp leszokóban, ez egyik nem számít a másikra, a másik az egyikre és PALACSINTA!

ommm 2011.11.29. 10:12:51

@közösperonos átszállás: Jó napot!
Eddig nem volt sajnos időm válaszolni a kommentekre, a tegnapi nap elég sűrűn alakult, de azt hiszem a 10 év alatt eladott 357 ezer autót nem hívhatjuk kimagasló üzleti sikernek, úgy pláne nem, hogy a gyártási költség jóformán minimális volt a megosztott platform miatt.
Az, hogy csak Európában forgalmazták a Fiat akkori stratégiai (hibás) döntését tükrözi.

.rothar. 2011.11.29. 11:08:44

Jó napot!
A legnagyobb tisztelettel szeretném közölni, hogy az indavideo hosszú tapasztalataim alapján továbbra sem képes ellátni feladatát, méltatlan a totalcar színvonalához, annak élvezeti értékét jelentős mértékben csökkenti. Mivel hosszú idő alatt sem volt képes, a tengernyi kritika ellenére sem javulást elérni (épp ellenkezőleg!) haladéktalan leváltását javaslom. (Megállapodás meddig tart?)
Az oldal, és a műsor egyébként ettől eltekintve kiváló. ommm, nem különben.

További sikereket!

közösperonos átszállás 2011.11.29. 11:12:20

@ommm: kimagaslónak talán nem, de üzleti sikernek a többiek (kortárs) eredményeit tekintve miért is nem...? (Remélem, mai eladott darabszámokhoz nem is akartad hasonlítani.)

A gyártási költségeknél sem értünk egyet, de itt nyilván nem tudunk továbbhaladni (azért az se teljesen tiszta, hogy ha minimálisak a gyártási költségek, akkor kevesebb gyártott darab is nagyobb üzleti sikert jelent, nem?). Lanciákat eleve '75-től forgalmaztak csak az USÁ-ban, és '82-ben a Fiat felismerte, hogy nincs elég erőforrása az ottani normálisabb jelenlétre (nyilván rémlik, hogy akkor még az európai piac sem pont így nézett ki, sőt, az olasz se, még az Alfa felvásárlásánál sem vagyunk...). Hasonló döntést hozott a Peugeot is. De ez megintcsak nem a fő csapásirányhoz tartozik, hisz az USA úgy jött most a képbe, hogy a 350e az európai értékesítés, amit a konkurensek európai eladásaival kellene összevetni, csak ahhoz nincs adat. Így maradnak a világszintű számok, hangsúlyozva, hogy ezek világszintűek.

De kérdezem akkor úgy (megint): mennyi Európában eladott autó után mondanád azt, hogy a Thema sikeres volt?

közösperonos átszállás 2011.11.29. 12:27:24

@tcblog: öööö, nekem a 350e-s eladott darabszám azt sugallja, hogy az elődmodell Gammához képest más piacokra is beléptek, mert abból ugye nyolc év alatt sikerült eladni vagy húszezret. Persze, ha Észak-Amerikában is forgalmazták volna, nem lenne irreális a kétszer ekkora darabszám, csak ahhoz kellett volna egy stabil ottani kereskedőhálózat, szervízek, reklám stb., magyarán pénz. Az, hogy más autógyárak ezt megtehették (mondjuk mert mindez már eleve megvolt nekik), még nem jelenti azt, hogy anno a Fiat is megtehette volna. (Ugyanígy az Alfa kivonulása is az egyetlen helyes lépés volt anno.)

ommm 2011.11.29. 15:18:10

@közösperonos átszállás: A Thema esetében bőven lehetett volna alacsonyabban tartani az árat, ezzel belépni más piacokra és eladni legalább kétszer ennyit. Látod, BMW-nek, Mercedesnek csak sikerült...

fzr1000 2011.11.29. 15:39:25

@beavis83: Van.(szerintem is elvesztegetett műsoridő)

fzr1000 2011.11.29. 15:41:46

Az Indáról annyit hogy régebben voltak vele problémáim de mostanában teljesen jól működik.(2Mb-es nettel)

trakker 2011.11.29. 18:21:41

A kislányom elaludt az ölemben, így végig kellett néznem az egész műsort. A gymkhanát is. Én látatlanban is tudtam, hogy szar, de ennyire???

A Dodge-ról konkrétan nem tudtunk meg semmit, pedig érdekes járgány.

Azért jó a műsor.

trakker 2011.11.29. 18:25:19

Ja, meg hogy ilyen semmirekellő celeb faszagyerekek szócsövet kapnak a szabálytalankodás reklámozására, az felháborító. Le a gymkhanával.

De azért jó a műsor.

RangerJoe 2011.11.29. 18:59:56

Ha ez az indavideo egyszer elindul, meg ne nyomj valamit! Bazzeg! Hogy ezt nem lehet megcsinálni...

RangerJoe 2011.11.29. 19:25:37

Ennek a zsírkannának semmi haszna. Helyette még egy autó beférne. Egyedül a rajtautomata okés, de nem látni sokáig.

RangerJoe 2011.11.29. 21:06:35

Ha meg DÖDZS, akkor nem B-SERIES, hanem BÍ SZERÍZ (vagy ilyesmi)

közösperonos átszállás 2011.11.30. 15:37:43

@ommm: ha még téved erre valaki: az ezelőtti hozzászólás a válasz erre (csak ommm először véletlenül rossz nikkel küldte, gondolom). Arra válasz azóta nincs, gondolom, már nem is lesz...

ommm 2011.11.30. 15:41:04

@közösperonos átszállás: De mire, könyörgöm jóember? Kérdezted, hogy szerinted mennyi lenne elég, erre írtam, hogy legalább a duplája, ahogy a legnagyobb vetélytársaknál is.

közösperonos átszállás 2011.11.30. 16:05:21

@ommm: "De mire, könyörgöm jóember? Kérdezted, hogy szerinted mennyi lenne elég"

Európában. Merthogy azt kérdeztem.

Meg hogy az elődmodell nevetséges fogyásához képest, az utódmodellek szerény (és a Thesisnél ismétcsak nevetséges) fogyásához képest, meg hogy a konkurens modellek (9000, XM, 605, 164 pl.) fogyásához képest ez miért is nem egy igen jó eredmény?

Mert persze, ha megvan az erőforrás, a feltételek a világszintű (USA + Kanada, Dél-Afrika, Ausztrália, Japán, Kína, ugye) forgalmazáshoz, akkor lehet nagyot álmodni, meg nagyot elvárni. Én azt mondtam, hogy sokminden utal rá, hogy ez nem volt adott, te meg azt mondtad, hogy deakkoris, a Merci, meg a BMW. Bocs, hogy ezzel nem tudok mit kezdeni. :-)

TheRealHUNter 2011.11.30. 18:25:31

Tudom sokunknak nem a kedvence a gymkhana szekció, de engem megihletett így LFS-ben összedobtam egy pályát a TCgymkhana alapján. Akit érdekel nézze meg feltettem yt-ra. www.youtube.com/watch?v=AYXj4UZolF8

Kiskaresz 2011.11.30. 21:54:32

Nem gondoltatok még arra, hogy a műsor alatti zenék címét is felteszitek ide? Van pár nagyon jó és egyszerűen nem tudom sehogy megtalálni őket... pl Winkler Ferrari California tesztjében is meg a Lancia teszt elején is...

P12_dCi 2011.11.30. 22:30:28

OST-nek én is örülnék!

domeq 2011.12.02. 12:31:17

Kicsit fifth gear kopi. Még mindig.
Nem lehet alaposan szemügyre venni a verdákat, mert gyors a váltás. Volt ez jobb is.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2011.12.03. 12:13:36

Viszont a 300C-ből volt kombi. Ezt a Läncsät megnézném puttonnyal, hátha azon jobbak a lámpák. ;)

Autószerető 2011.12.03. 20:35:57

Ez is jó rész volt és a mondat, hogy Lanciaval nem megyünk utána a BMW-nek, mert ezzel vonulni kell, TÖKÉLETESEN helytálló volt.
Forza Italia. ;)