Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?

Gyulavitéz megválik az Integrától

  2011. november 21. - Gyulavitéz Címkék: honda totalcar integra type r flotta gyulavitéz tc flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

12 év elteltével sem csúnya

Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle, de sajnos túl jó az a fránya Integra, nem könnyű elengedni. Nyolc év után még a rosszból is nehéz kiszállni, nekem viszont jó volt, szóval nincs okom panaszra, és ettől még nyögvenyelősebb az egész.

Az ország, de lehet, hogy a világ egyetlen Kia Integrája

Volt még egy bökkenő: én nem tudok meglenni autó nélkül. A város peremén lakom és sokat szaladgálok befelé meg kifelé is, sokszor a két kutyámat is viszem magammal, szóval teljesen megbénulnék kocsi nélkül. De most már megvan az Integra utódja, ahogy eladtam, már futhatok is át a pénzzel az új autómért, ami természetesen csak nekem új, de erről majd később.

Első körben felraktam egy hirdetést a HaHura és várok, hogy történjen valami. Az autóm nincs tökéletes állapotban, de ahhoz képest, hogy 12 éves, nagyon jól tartja magát. A legnagyobb negatívuma, hogy belül lelaktam, jobban mondva nem én, hanem a kutyáim.

Hátul szinte érintetlen, az ülések mindig lehajtva

Nyolc éve van meg az Inti. Az elején Jenő, az airdale terrier és Bojler, a boxer utaztak benne. Aztán, miután meghaltak, volt majdnem három év szünet, de végül megint csak úgy alakult az élet, hogy lett két kutyám, ezúttal nem két közepes, hanem egy bazi nagy és egy közepes. Egy szó, mint száz: a kocsiban öt éven keresztül hurcolásztam állatokat, és ez látszik is rajta. Persze lehet, hogy egy durva kárpittisztítással még ki lehet suvickolni a feketeséget a Recarókból, de én ezt sosem próbáltam, nekem már az is ünnep, ha szimplán kipucolják a mosóban.

Na, ez az oldal tört

Aztán törve is volt szegény, de persze ez nem olyan nagy csoda 130 ezer kilométer és 12 év után egy ilyen autónál. Ha jól emlékszem a bal oldala és a feneke nem kapott, de a jobb oldalát végig javították – az ajtaja bontott – és az elejét is törtem, igaz, nem nagyon, még a hűtőknek sem lett bajuk. A sárvédőknél elöl és az ajtónál ez látszik is az illesztési hézagoknál. Ez van.

Az idő és a használat lassan lekoptatja a piros festéket

Tudják, az a szóbeszéd járja, hogy az Integrákat nem lehet tönkretenni, de ez nem igaz. Én például tönkretettem az enyémet jó három éve. Megtörtént az, ami minden sport-Honda halála: a motor megette az olajat és én nem vettem észre. Az Integra motorja, ha hajszoljuk, képes eltüntetni jó egy liter olajat ezer kilométeren, vagyis folyamatosan ellenőrizni kell az olajszintet és utántöltögetni. Nyolc év alatt egyszer hibáztam, nem kellett volna.

12 év használat meglátszik a piros kárpiton

Persze van a dolognak jó oldala is, ha már a motort teljesen fel kellett újítani, felújítottuk a váltót is, így most összesen 30 ezer kilométer van a technikában és természetesen tökéletesen működik. 120 000-nél voltam utoljára szervizben – 10 ezrenként kötelező az olajcsere -, nagyjából ezer kilométer van még a 130-ig, de a következő kötelezőt szívem szerint már valaki másra bíznám, én átülnék a kényelmes kis egyhatos egyelőre nem mondom meg mibe.

apeh 7

Ha tehát valaki olcsó, megbízható, potom pénzért fenntartható sportkocsit szeretne, itt a nagy lehetőség. A kutyák már unják, és bevallom, nyolc év után én is vágyom már valami halkabbra, kényelmesebbre. Persze aztán lehet, hogy fél év múlva majd a pokolba kívánom azt a napot, amikor a hirdetést feladtam, de most már elszántam magam, leugrottam a szikláról, nincs visszaút.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr473390422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Index Elek 2011.11.21. 21:47:18

@ommm: "És alapból nem mondja meg, ki hogyan viselkedjen a saját tulajdonával.
Ezzel kéne kezdeni, hiszen szép a listád, csak éppen sokan máshogyan is gondolkodhatnak, sőt, más is lehet fontosabb nekik, mint hogy piszkos lesz a kárpit... "

De akkor írja is bele a hirdetésbe hogy mekkora trágyát árul. Vagy akkor kár is leírni itt a porhintést és arra utazni hogy majd a kedves kommentelők elmondják hogy milyen őszinte mert leírta a hibákat. Innen kár erkölcsi feloldozást várni, az nem innen jön.

Egészen addig azt csinál a saját tulajdonával amíg nem próbálja meg eladni olyan áron ami nem áll arányban a jármű valós állapotával. Márpedig ez nagyon úgy néz ki hogy egyáltalán nem áll arányban vele. Innentől kezdve viszont nagyon kezd az egész egy gigantikus átvágás irányába tendálni.

De védjed csak, becsülöm a kollegális összetartást. Ha már a tisztelt szerző b*szik kommentelni a posztjait.

A nyers hangnem miatt elnézést kérek.

ommm 2011.11.21. 21:50:15

@tonalcar: Láttad ezt az autót? Élőben? Próbáltad? Ültél benne? Nem. Ennek ellenére két megkopott ülésből véleményt alkotsz. Ne haragudj, de ez egy iszonyatosan jó sportautó, nem véletlenül kerülnek ezek ennyibe.
Aki pedig légvárakat épít és meséket olvas idehaza, az magára vessen, keresse csak a Szent Grált a használtautó-piacon.

Árja Macska 2011.11.21. 21:51:55

az autó szép, ha nem kellene a lakást átalakítanom, 50% engedményből alkudozva meg is venném. egy aprócska kérdés: miért lett a képek neve apeh1-2-3-4??? gyulavitéz t'án elmaradt az ekho-befizetéssel???

szpsz 2011.11.21. 21:52:19

A cikk szerzőjéhez!
Azért vigyázz! Én a 911-esemmel voltam hasonlóan hogy 7 év, alapvetően meglehetősen jó 7 év után jött, hogy váltani kéne. Ráadásul én még csak el sem szakadtam a márkától és a műfajtól, de most, másfél évvel később kezdem a klinikai depresszió szindrómáit átélni, :) mert hiányzik a kis léghűtéses farmotorosom kortalanul klasszikus hangulata.
Úgyhogy vigyázz, mit teszel, tudom miről beszélek.

ommm 2011.11.21. 21:54:08

@Index Elek: Magyarázd meg, ezt az egy dolgot: miért lenne trágya? Láttad? Szagoltad? Ültél benne? Próbáltad? vagy csak szimplán előítéleteid vannak?

Index Elek 2011.11.21. 21:55:01

Mondok egy ellenpéldát. Van egy kollégám, jövős-menős autó egy 2005-ös Civic Type-R. Elég sokat megy vele, ezzel hordja többek között a fegyvereit is lőni. Ugyanis sportszerűen lő, mindenféle puskával és pisztollyal, revolverrel. Tele van a kocsi elég gyakran, visz is vele dolgokat. Használja rendesen.

Műszakilag karban van tartva a gép. Amikor valami idióta barmok fel akarták törni és minden ajtót szétszedtek rajta feszítővassal akkor márkaszervízben ki lett javítva szakszerűen. Hidegen nem tiporja. Rendszeresen tisztítja, így belsőre csak annyi látszik a használaton hogy a vezető oldalon a szőnyeg kicsit megkopott. A fém taposó persze sokat segít, nem egy mély krátert kell odaképzelni a gázpedál elé.

Lehet így is.

Biztos drágább picit mint mindenbe beleszarni, aztán amikor már tarthatatlan állapotba került a kocsi, esetleg vár egy nagy felújítás akkor megpróbálni eladni mindenféle szép történetet kerekítve a dolog köré.

Továbbra sem tudom ezt a mentalitást elfogadni, szerintem undorító eljárás a következő tulajjal szemben.

De hát ti tudjátok, ha ez az oldal filozófiájával egy vonalban van, akkor csak propagáljátok. De nem kell csodálkozni ha egyesek ezt szóvá fogják tenni. Legfeljebb ki kell őket tiltani az oldalról, ha már zavaró a hangjuk. Nekem aztán mindegy.

röhhencs 2011.11.21. 21:58:21

@mendemonda: "Harmadrészt nem kötelező TC-t olvasni, akinek nem tetszik, az ne olvassa". Szerintem ez leginkább RÁD vonatkozhatna, tekintettel arra az apróságra, hogy az itt hozzászólók jó részének az IGÉNYTELENSÉGGEL volt gondja, ami úgy látszik rád is jellemző. Nem durva személyeskedésből állt a kommentfolyam. Én sem minden héten mosom a kocsimat, sőt, néha kutyákat is szállítók, de érdekes módon megtaláltam az igényesebb módját (és igen, nekem is tetszik, amikor boldogan kilógatják a fejüket az ablakon és élvezik, ahogy a szájukba fúj a szél). Ez nem képmutatás, főleg, ha egy eleve túlárazott járgányról beszélünk, amiben feketék(!) a Recaro ülések szélei (a szagot most nem képzelem el). Az hogy körbetörték engem nem izgatna, max. a motort-váltót figyelném és nézetném meg szakival, mert az drága mulatság. És valószínűleg a futómű, ami kérdéses, mert vettem egyszer 9 éves japán kocsit és a futóműre kaptam egy 500 ezres árajánlatot (felújítás). Valószínűleg itt is ez állhat a háttérben.

Index Elek 2011.11.21. 22:00:27

@ommm:

Láttam már ennyire elhanyagolt autót többet is. Szagoltam őket, a gyomrom is felfordul a kutyaszagtól egy kocsiban. Pedig a kutyákkal semmi bajom alapból.

Látszik az igénytelen javítás. Olvastam, hogy a motor is haza lett vágva, pedig tudta hogy az olajra figyelni kell. Akkor most vajon a többi része hogy volt karbantartva? Az igazából pénzbe és sok időbe sem kerülő alapok sincsenek itt betartva.

Vagy csak én élek tévhitben és ez a kocsi egy csiszolatlan gyémánt amit a fotós ügyetlensége és a megvilágítás hibája hoz ilyen kényelmetlen helyzetbe?

Vannak előítéletek, azokra nem építek komoly elméleteket. Vannak tapasztalataim, azokból felépül egy statisztika, abból már tudok következtetéseket levonni. És ebből már kialakul egy képem. A többit olvastam itt.

Ne hintsünk púdert itt kérem...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.21. 22:02:08

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Most megsértődne, ha azt mondanám, hogy mégis mennyire igényes nő lehet az, aki ezzel együtt képes élni? ;-)

mendemonda 2011.11.21. 22:02:44

@malenykij polgar:
"Hondában vagy másban, tökmindegy. Hogy lehet elfelejteni? Pláne akinek foglalkozása meg a szabadideje is az autó. Hogy? "

Gondolom Te naponta nézed az olajpálcát...
1000 km-en 1 liter az nagyon sok, pláne egy olyan autóban ahol a teljesen feltöltött motor 3-4 liter olajat jelent.... Megnézed, oké, van benne olaj, kened neki, egy-két hét alatt eltolod az 1000 kilcsit, hopp, már meg is ette az olajat. Igen, igyéntelenek vagyunk, de azért onnan, hogy kinyulladt az olajlámpa az első benzinkútig (5 km) már kerregett nekem, mert teljesen elette az olajat.... Igen, hülye voltam, olaj sem volt nálam, de megtanultam egy életre.... Nyílván, aki okos, az sosem hibázik, csak mindig a más kárából tanul...

tonalcar 2011.11.21. 22:05:11

@ommm: "Ne haragudj, ezt az igénytelenséget kár magyaráznod. A 88', 720.000 km. futott, szeretett, melós(nem nyakkendős)autónak használt Alfám, újszerű jármű ehhez képest. Volt motor, váltó generálja, volt többször törve, mégis vonalban vannak az elemei>tisztességes javítás. És ezt használom, nem babusgatom csak vigyázom és takarítom!" Erre hogyan válaszolhatod ezt?: "Láttad ezt az autót? Élőben? Próbáltad? Ültél benne? Nem. Ennek ellenére két megkopott ülésből véleményt alkotsz. Ne haragudj, de ez egy iszonyatosan jó sportautó, nem véletlenül kerülnek ezek ennyibe.
Aki pedig légvárakat épít és meséket olvas idehaza, az magára vessen, keresse csak a Szent Grált a használtautó-piacon." Tehát>belül koszos, nagyon és ez látszik, a karosszéria elemek csálék, ez is látszik és írja is a tulajdonos. Te írod, hogy nem tiszted, még is magyarázod, ez is tény. A többit mit írtál nekem nem értem, ezekről én nem szóltam, nem vitattam. Kár spekulálni>ugyan mire gondolhattam még? Semmire, csak arra amit le is írtam. Ja, és mintha pipa lennél kicsit, nem? Nem tudom, ez csak spekuláció. Béke. :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.21. 22:07:54

@mendemonda: Az egyik autóm kezelési utasítása szerint 1,5 liter olajfogyasztás is normális 1000 km-en. Tehát nézem. Nem naponta, de nézem. Söt, jelez is, ha kevés az olaj.

Hagyjuk már. Aki törödik az autójával, nem felejti el.

Hazudjon valami mást. Vagy mondja az igazat: leszartam, így jártam.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2011.11.21. 22:08:37

@Index Elek: de nem undorító a következő tulajjal szemben, az övé, azt csinál vele, amit akar. igénytelenségnek érzem én is, de joga van hozzá. joga van meghirdetni az autót akár 10 milkáért is. nem? de. csak az a kérdés, h el tudja-e adni. ha az övé a kocsi, fel is gyújthatja egy kanna benzinnel, és sírhatnak itt a hondások, meg csattoghatnak a fitymák, h dekár érte... az övé, azt csinál vele, amit akar. a következő tulaj meg látja amit lát, itt le van írva. ha kell neki, elviszi, ha úgy érez, mint én, h na, ez már nekem is sok, igénytelen, akkor nem veszi meg. ez egy TÁRGY! tucattermék, amiből bármennyire is kevés van, van még belőle másik is.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.21. 22:12:48

@tib00: Nem tudom, hogy miért mániája mindenkinek különválasztani ezeket a dolgokat. Műszakilag ÉS esztétikailag rendben tartani. Előbbi azért, hogy ne hagyjon ott az út szélén, utóbbi azért, hogy te ne hányjál be, ha be kell ülni (vagy a cunci ne hagyjon ott, ha meglátja, milyen tiszta, pedáns úriember a kedves tulaj :)) - bár a személyi higiénia és igényesség szintje nem mindenkinél egyforma.

Nekem maximum addig lehet benne szemét, amíg meg nem állok. Ugyanis kiszálláskor viszem magammal, ha van bármi is, amit ki kéne hajítanom és szépen a szemetesbe helyezem. Szelektíve. Eccerű ez.

Minden szombat délben lemosom, kitakarítom a gépjárművet és megtekintem a folyadékszinteket, alapellenőrzés, ilyesmi. Nem tart tovább másfél óránál, mivel ha eleve nem baszom össze belül, sokkal kevesebb munka és idő csak a rendet fenntartani.

Nem hinném, hogy ez mániákusság, csak a karma elv és az én igényességi szintemnek ez felel meg. Ha én jól bánok bármivel, az is jól fog bánni velem. Nem is szokott cserben hagyni. Szemétdombon meg nem vagyok hajlandó utazni, akkor tömegközlekednék.

Aki meg túlzásnak tarja az ilyesmit, megnézném, hogyan néz ki a lakása, az alsóneműjére meg inkább nem is lennék kíváncsi. Mert "Hát mi az a kis sportcsík, ettől már nem is lehet velem szexelni, cuncika? De hát nem lukas a fecske. Most mit bokákolsz, na, gyere közelebb, kapd csak be szépen a végét egy kicsikét." ;-D

mendemonda 2011.11.21. 22:12:50

@röhhencs:
kibújt a szög a zsákból: túlárazott... ah!
ez a baj, hogy Gyulavitéz nem sorsolta ki a nagyérdemű között két gombért!!! Ej-ej Gyula!!!
A fekete szélű ülés meg külön bónusz: ugye TE (meg a többi okos) úgy képzeled, hogy van a piros bőrű állat, aminek a bőréből varrja a Recaro a sportülést, és az az átlukadásig mindig piros lesz.... (elárulom: nem)
Nézzetek már szét a HaHu-n, 12 évesen milyen beltereket találtok??? Ez egy egyáltalán nem lelakott beltér, teljesen egyben van.
Az 500e Ft-os futóműjavításra: szerintem oda ne menj vissza, nem tudom, milyen kilencévesjapánt vettél, de bontottan ebből az évjáratból tutira kapsz egy sérülésmentes felet bármelyik bontóban "B" oszloptól hátrafelé, abban ott a futómű is negyedennyiért...

subtotal 2011.11.21. 22:20:06

@mendemonda: olyan nagy dolog egyszer 1 literrel több olajat venni, ha egész liter megy bele cserekor és azt az egy liter olajat a csomagtartóban tartani? Ha nem egész megy bele cserekor, akkor pedig a maradékot?

Más: szóval ezek után ha egy okádék koszos vasat lök oda nektek egy importőr, akkor szavatok se lesz kedves TC, mert ugyan hogy jönnétek ti ahhoz?
Egyébként vizuális típusok ne olvassanak tovább: egy Integrában kutya hurcolva, olyan 95% valószínűséggel legalább egyszer behányt, a belső térre ránézve nem hajtanám fel a kárpitelemeket.
@ommm: azért páran már mi is vetettünk össze HaHu-s képeket és a valóságot, ti is csináltatok ilyet, azaz a prekoncepció tapasztalatok alapján alakul ki.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.21. 22:22:33

@ommm: Ez a saját tulajdonomba akkor szarok bele, amikor ÉN akarok című lemez addig volt érvényes, amíg:

a., poszt nem született a kocsiról, ami
b., véletlenül éppen eladósorban van
c., a Belsőség blogon.

zsolti_ 2011.11.21. 22:24:22

@mendemonda: 1-2 hét alatt 1000km és csak 130k van benne. Ha valós a km, akkor nem 1-2 hét alatt, hanem több hónap alatt ette meg az olajat. Amúgy a kis lámpácskáknak kisebb karácsonyi hangulatot kellett volna varázsolni az autóba, kivétel ha az elektronika is kuka.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.21. 22:27:36

@ommm: "Ha jól emlékszem a bal oldala és a feneke nem kapott, de a jobb oldalát végig javították – az ajtaja bontott – és az elejét is törtem"

"ha már a motort teljesen fel kellett újítani"

Te Ommm, te olvastad a posztot? ;-D

tonalcar 2011.11.21. 22:32:12

@ommm: Amit a sajátomról írtam: Apám vette újonnan, 91'-ben meghalt, akkor örököltem meg 20 ezer kilométerrel. 2 éve lett felújítva a karosszériája és 400.000 környékén volt mechanikai generálja gyári alkatrészekkel. Egy dolog tény>azt nem tudom-tudhatom milyen állapotú volt az Integra mikor Gyulavitéz megvásárolta, ha nem sokkal volt gázosabb, az árnyalja a képet.

tonalcar 2011.11.21. 22:34:19

@tonalcar: Egy dolog tény>azt nem tudom-tudhatom milyen állapotú volt az Integra mikor Gyulavitéz megvásárolta, ha nem sokkal volt KEVÉSBÉ GÁZOS, az árnyalja a képet.

röhhencs 2011.11.21. 22:39:15

@mendemonda: nekem nem kell, hogy gombokért kapjam meg, reális ár bőven megfelel. De mások is írták: ez nem az. Különösen a Bimmer-rel összehasonlítva (valaki linkelte az előbb). A fekete szélű ülés meg nem a kopottságot mutatja, hanem az kutyanyom. Anyáméknál is pont ilyen mindenhol a bútorok széle, ahol rendszeresen dörzsölik.

A futóműveshez meg nem is mentem vissza, de amikor a két hátsó féktuskót cserélni kellett, abból is csak felújított volt 80-ért (a kettő). Annyit is ért, ugyanúgy csöpögött az olaj belőle (típushiba, egybe van építve a kézifék az üzemi fékkel). A gyári 100 e/db (lett volna 2005-ben), úgyhogy végül nem foglalkoztam vele. A futóműben a negyedárat nem tudom hogy gondoltad, csak a gátlók lettek volna 40 e/db. Tegyük fel a félár összejön. Az még mindig szép pénz. De szerintem ENNEK az Integranak a futijára biztos nem elég... Kemény, sportos, minden úthibát észrevesz, ráadásul nem sok bontott lehet belőle. Úgyhogy az 500 alaphangon ráköltendő szerintem. Talán nem egyszerre, de éven-2 éven belül biztosan. Fáradt szilentek, gömbfejek, harangok, lengéscsillapítók, kormánymű, féltengelyre is ránéznék.

ommm 2011.11.21. 22:42:37

@KuKori: Igen. És te hol olvastad, hogy szét van hajtva a motorja? Lényegében egy vattaúj motor van abban az autóban.

ommm 2011.11.21. 22:47:15

@röhhencs: Kutyanyom?!? Figyelj. A valóság az, hogy simán megkopott a sportülés mindkét oldalon, ahol a legtöbbet fogdossák. Kutyák ritkán kötik le magukat, írja is, hogy hátul utaztak, lehajtott üléseken.

peter.cs 2011.11.21. 22:57:20

Sziasztok!

Nem szeretek 'fikázni', és észt osztani, de ez sajnálatos, hogy egy ilyen tulajdonos dolgozik hazánk legnívósabb autós portálján.. ez a gyönyörű Honda egy szemétdomb; talán nem is baj, hogy KIA emblémát tettek rá, mert nem méltó az eredeti névhez.. Ez az igénytelenség méltó pédája! A géptető hogy ál, motorgenerál 120.000-nél.. és sorolhatnám.. Egy tuti, ha én a feletese lennék, nemhogy nem engedném, hogy a 'cég' parkolójába beálljon, hanem elzavarnám a ge*.Flaszter vagy Bravó magazint szerkeszteni..az autós szakmától eltíltanám! Hol élünk?? Biztosan egy cikkedet sem fogom többé elolvasni.. Elszomorító..

üdv Cs. Péter

sunblind 2011.11.21. 22:58:15

@Loading...:

Szia M.! :) Ne izélj shortshifter jéghideg váltógombjával, mert elbőgöm magam. Soha nem lesz olyan klassz váltó a kezemben többet. Pokoli nagyot hibáztam, mikor először kinyitottam a hahu-t, de viccen kívül, komolyan nagyon örülök, hogy jó kezekbe került. ... A Pistát meg tényleg ismerem személyesen, nem rossz arc, kellőképpen a földön jár, és asszem amúgy pontosan érzi ő is, hogy milyen dédelgetni egy vasat, és talán egy halkat csettintett volna ő is a kocsi állapota láttán. De illik hajszálnyit részrehajlóan állást foglalnia, ezt tényleg lássuk be. És talán az a görcsös aprólékosság sem egészen normális, ahogy én kezelem ezt az autó kérdést, bár asszem mosmá ilyen maradok. Valamikó vigyé egy kőrt. :)

@ommm:
Kiváló cimborám csak azért nyilatkozott kissé hevesen, mert tudom, hogy összetört a szíve, hogy meglátott egy ITR-t némileg viseltesebb állapotban, de jó srác, jót állok érte, van egy olyan autóimádó beütése, mint nekem is, ezért elszontyolodott.
És tényleg alig alkudott. ;D

Félreértés ne essék, én nem óvtam a széltől is azt a kocsit. Tökéletesen arra használtam amire való. Csak éppen tényleg aprólékosan megadva mindenből a legjobbat neki, és vigyázva rá kívül, belül.
Nem vagyunk egyformák. Tudom, hogy a Vitéz is nagyon szerette az Integrát, csakhát ő másképp működik. Én nem venném meg a kocsiját, mert ennek nem én vagyok a célközönsége, de attól még ez egy korrekt ár, lesz akinek megfelel így és talán ez a fontos. Ennyi.

Rendsz3r 2011.11.21. 23:09:15

Lelakott beltérről szóló kommentek? Haters gonna hate :)

Én több mint 2 misit tuti nem adnék érte, holott szeretem a típust, de abból, hogy van pár kopott folt a piros üléseken arra következtetnek egyesek, hogy Gyulavitéz egy igénytelen koszos technikai antitallentum, szerintem túlzás.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.21. 23:22:41

@ommm: Hát olaj nélkül ment a motor és szépen fel is kellett újítani. A legtöbb ember, ha jól látom, a munka minőségét és technológiáját kérdőjelezte meg fentebb, igazából erre írtam.

Coyote82 2011.11.21. 23:31:04

@mmjr: Teljesen igazad van. Gyulavitézt max szereti az autót,de nem ért hozzá. Bár a szeretete is érdekesen nyilvánul meg, mert én nagyon elszégyellném magam, ha ilyen mocskos és romos lenne az autóm. Hányadék. Ha 700.000 lenne, esetleg 1 misi, akkor érdekelne. De 2 misiért vicckategória. Ennél kevesebbért adtam el a 2003-as szalonállapotú Celicámat!!! Pedig az se marad el sokkal az integrától.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.21. 23:52:44

"Aztán törve is volt szegény, de persze ez nem olyan nagy csoda 130 ezer kilométer és 12 év után egy ilyen autónál. "

Milyen a harcos sebhelyek nélkül? - Ha lenne pénzem és tudásom, most megvenném, mert k* bejön a gép :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.21. 23:54:03

@ommm: Ehh nyugi, magyar használtauó-vásárók, ami fel lett újítva, az szar, amihez nem kellett nyúlni, azt elhanyagolták, pont ti írtátok meg nemrég ;

delmarco 2011.11.22. 00:22:51

Aki nyomja hibazik, mert elobb utobb hibazol, es ilyenkor torik a sportauto, de ismerek egy Integrat aminek nem nyomtak, de cserebe szep is volt... ha sportautot veszel akkor gondolg meg kitol veszed.
Legtobb esetben ugysem mondjak meg az igazat De legalabb Gyulavitez elmondta: elejetol a vegeig, akinek tetszik megveszi akinek meg nem, nem veszi.

Mondjuk ez azert meglepett, hogy az alltalam bombabiztosnak tartott VTEC Integra JDM motor eszi ilyen keves km-rel az olajat??!!
Mi lett amugy a motoron felujjitva, minden?? Fotengely... stb.?

midnight se 2011.11.22. 00:34:14

Kivancsi lennek, ma hany embert moderaltak, vagy tiltottak ki.

Zorden 2011.11.22. 00:42:46

Motorfelújítás? Grat! Eddigi összes autómnál mindig hetente néztem a folyadékok szintjét, most is. Legalább 3 hetente kitakarítva a gép, plusz kézzel mosva. Szerelőim már kérdezősködnek, ha nem látnak 2-3 havonta legalább egyszer. Ha bármit tapasztalok a verdán, viszem a hozzáértő szerelő(k)höz. Nekem ez alap, mivel naponta 100-120 km-t beletekerek. Ha mindezt nézem, hogy én hogy bánok a saját autómmal, akkor az ár nekem irreális. A beltér olyan amilyen, szerintem lehetne szebb is. Plusz ha egy emberke vesz egy ilyen autót, akkor minimum "autóbuziként" bánik vele. Csak azért mondom mert nekem is egy jó erős 4kerekűm van, ami ritka, és most éppen 200 lovat számol a ménes. Szerintem épeszű ember nem veszi meg ennyiért. Mindenesetre ha van olyan balga, akinek felkeltette az érdeklődését ez az ITR akkor vigye el egy jó szerelőhöz aki ért a típushoz és a hibák, javításra váró dolgok függvényében jó erősen alkudjon!

Krisi 2011.11.22. 01:04:14

olyan autót nem vennék meg, amiben kutyákat hurcolásztak rendszeresen, azt a tipikus szagot soha nem lehet belőle 100%-osan eltüntetni. aki szintén kutyákkal lakik együtt az nyilván nem veszi észre a szagot, mert már megszokta, de egy átlagos, állatok nélkül élő ember beül egy ilyen autóba, és az első 17 percben kifordul a bele a hányingertől.

a gép viszont szerintem is eléggé túlárazott, és nem azért mert 12 éves, hanem az igénytelenül javított oldala, a bolyrészerkipufogó, a lelakott belsőtér, az egyszer már meghalt majd felélesztett motor, és legfőképp az elsőkerékhajtás miatt. ezek egy 600ezer-egymillás kocsinál még talán beleférnek, de kétmillióért? ójaj.
a 180 lóerős szívó egynyolcas motor meg tényleg elég jó mérnöki teljesítmény, de ha ennek az az ára, hogy egyszer egy kicsit nem figyelünk oda pár deci olajra és attól máris tönkremegy, akkor azért lehet, hogy mégsem akkora csoda.

Krisi 2011.11.22. 01:11:51

gyulavitéz amúgy miért nem jön soha reagálni a saját írásaira? ennyire leszarja az olvasóit, magyarul akiknek a cikket írta?

nick: 2011.11.22. 01:45:39

hehe, ovi óta nem hallottam ilyen ütős érveléseket, mint amiket ide írt ommm :-D

...amúgy az egyetlen elfogadható kiút már csak az lenne, ha a posztírót "hirtelen megrohannák az érzelmek", és kitalálná, hogy inkább mégsem adja el, mert - ennyi jogos kritika után inkább . úgy érzi, hogy "nagyon a szívéhez nőtt" :-P

ugye?!

nem véletlenül mondta egyik-másik kollégád is azt, amit mondott, őszintén, bántás nélkül... ;-)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.11.22. 02:10:05

@ommm: Mennyel rozsdál. Érdekes az enyémen egy szem rozsda nem volt két évvel ezelőtt, amikor eladtam. Onnan tudom, hogy a vevővel felemeltük, annyira kereste az alkulehetőséget. De abban az autóban semmi hiba nem volt a fapadon kívül :))

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.11.22. 02:50:34

Végigolvastam a hozzászólásokat. Mindig sikerül meglepődnöm, mennyi suttyó, rosszindulatú, intoleráns alak van köztetek.
Egy autó elsősorban használati tárgy. A sportautó (nem ez, hanem a rendes, aminek nem elől keresztben van a motorja) is használati tárgy. Azt gyorsanmenni, és vigyorogni használják. Ha közben karcolódik, kopik, megtörik, az természetes. Az, hogy kutyát szállít az Integrában, az az ő dolga. Szereti a kutyákat, és az autóját is, akkor miért ne élvezhetné a kettőt együtt? Ráadásul ez az autó nem is lelakott, csak koszos belül. Az anyósülés tényleg soförülés volt, látszanak a kiszállás nyomai. De azonkívül szerintem nem lehet nagy baj. Nincs belevágva valami béna hangszóró az ajtókárpitba, stb. A motorgenerál is megesik, főleg ott ahol 9000-et forog a cucc. Szerintem itt Vitéz Gyula csak annyit hibázott, hogy nem suvickolta fényesre mindenhol, mielőtt lefotózta, és feltette ide, ahol mindenki azt várja, hogy valamibe beleköthessen. És a vevőket is jobb ötlet lenne egy tiszta beltérrel várni.
És mindenki, aki azt hiszi az autójáról, hogy a nagyi nem használt vendégszobája, az kap tőlem egy mély sajnálatot, mert nem egy boldog ember. Én pl. letörlöm a sárt a cipőmről, mielőtt beülnék más autójába, de ne mondjam hogy mennyire irritálóak az autójukat oltárnak tekintő emberek. Én is törődök az autómmal, de ez nem látszik rajta. Belül rendben van, ápolom a bőrt, és szeretem a luxus fílinget, úgyhogy ha valami elcsesződik, kicserélem egy bontott szebb állapotúval. Műszakilag majdnem tökéletes, mert sokáig szeretnék élni, de 220 felett elhagyod a valóságot :)) Viszont kívül szerintem olyan mint ez az Integra belül. Nincs egy tenyérnyi ép festék rajta, és ez azért, mert szeretek bulizni, motorháztetőn kefélni, kavicsos úton driftelni, erdőbe járni gombászni, ahol az ágak szarrá karcolják. Mikor zavar majd hogy karcos, akkor lefényeztetem, s kezdődhet minden elölről. De ez nem azt jelenti, hogy nem törődöm vele. Csak nem látom értelmét hetente polírozni, ha utána újra ráborítom a plocot a garázsban.
Szerintem nem kellene ennyit ítélkezni 2-3 koszos fotó után. Sok sikert az eladáshoz, és vegyél valami hátsókerekest. Nem kell az gyors legyen vagy sportos vagy bármi. De meglásd, mekkorát dobban a szived egy idő után, amikor meglátod az első havat egy téli este. Csak nyúlsz a kulcs után, és visszaszólsz: "Megyek csúszkálni." ;)

Beaver100 2011.11.22. 04:12:05

O Boy !!! egy ekkora szarcsomoert ennyit kerni(tobb mint ket milliot)

mmjr 2011.11.22. 06:24:45

2004-ben ezt írta Gyulavitéz erről az autóról:
"egyszerűen tönkretehetetlen, csak az olajszintet kell 1000 kilométerenként ellenőrizni, más dolgunk nincs vele."
2004-ben még tudta, hogy 1000 km-ként kell ellenőrizni az olajat, majd utána szép lassan elfelejtette, és kinyírta a motort. Nincs mit hozzáfűzni!

csongiaparaszt 2011.11.22. 08:00:55

Az autót fotó alapján nem lehet minősíteni. Attól ahogy itt kinéz, még lehet egészen jó autó is. Ki kell próbálni.
Ami a gazdáját illeti, a hahus hirdetés szövege meg az itt leírtak nem klappolnak - és ez gáz.
Továbbá, a leendő tulaj örülhet, hiszen motor + váltó fel lettek újítva, ami nem kicsi összeg lehetett. Az, hogy milyen amatőr módon volt felújítás előtt kinyírva, ebből a szempontból mellékes. Viszont, ha azt nézem, hogy az eladó autós újságíró, akkor megint csak gáz.
Mindent összevetve, az itt leírtak nekünk, TC olvasóknak igencsak hasznosak - támpontokat ad ahhoz, mennyire (ne) vegyük komolyan a t. szerzők véleményét. Személy szerint a Csikost, a motordokit és a boschtechnikust tartom hitelesnek. A többiek csak lelkes amatőrök.

uglykid 2011.11.22. 08:20:43

"megkííímélt" állapot??
Te fogalomzavarban szenvedsz, már ne is haragudj!

Nem szabadott volna ilyen retkesen, "őszintén" piacra dobni, mert ez százezreket jelenthet!

Megbontott, megsült nagyfordulatú motor?
Erős kérdőjel!
Nagy olajfogyasztás, újabb kérdőjelek!

Én még 1.3-at sem adnék érte ilyen állapotban.

Autószerető 2011.11.22. 08:40:24

2,1 mila? Egy 12 éves leharcolt autóért?
Még akkor is, ha az Honda, a közelébe sem mennék.
Ezért pár éves autót lehet venni, még ha abban belehalok az unalomba is. :)

Nancsi 2011.11.22. 10:03:52

@mendemonda:
"Gondolom Te naponta nézed az olajpálcát..."
Nem kell az olajpálcát nézned, mert van visszajelző az olajszintről is, meg az olajnyomásról is. Mármint épkézláb autókban szokott ilyen lenni. Gondolom egy olyanban ami 1000 km-en eszik 1 liter olajat is van ilyen.

"onnan, hogy kinyulladt az olajlámpa az első benzinkútig (5 km) már kerregett nekem, mert teljesen elette az olajat...."
Ez nagyon nem így szokott lenni egy _NORMÁLIS_ autóban. Amelyikben nincs így, és zabálja az olajat, az az autó konstrukciójában _SZAR_. Apám 20 éves ladájában akkor volt ilyen, amikor leesett az olajszűrő - a szerviz ahol cserélték szó nélkül adott neki egy másik, bontott motort. Azért ez nem egy alapeset, és normális szerelővel ilyen nem történne meg.
Normál esetben amikor az olajszint lámpa világítani kezd, akkor a 4 literből van még 3. Az olajnyomásra szintén jellemző az, hogy ha elkezd világítani (mondjuk hidegen, gyorsításkor, nagyobb fordulaton), és azonnal lelépsz a gázról, félreállsz az első nem életveszélyes helyen, akkor _SEMMI_ baj nem lesz. Az én autóm 10ezer km-en se eszik meg 1 litert (dupla km-el), mégis van benne olajcsere pillanatától kezdve 1 liter olaj. Mert én odafigyelek a kb 1/5 áru autómra.

ommm 2011.11.22. 10:04:27

@ColT: Így van.

@nick:: Látom fájnak is rendesen.

@megszaLott: Azt csak hiszed, hogy nem volt. Gondolom a váltót nem vettétek le. Csak mondom, hogy ott, alatta és a kardánalagútnál vannak érdekes dolgok. Kár, hogy nincs itt Sabc, tudna mesélni erről.

midnight se 2011.11.22. 10:08:30

@csongiaparaszt: "Mindent összevetve, az itt leírtak nekünk, TC olvasóknak igencsak hasznosak - támpontokat ad ahhoz, mennyire (ne) vegyük komolyan a t. szerzők véleményét. Személy szerint a Csikost, a motordokit és a boschtechnikust tartom hitelesnek. A többiek csak lelkes amatőrök."

- nagyon egyetertek.

A poszt tanulsaga, ismet meggyozodtem arrol, amit eddig is tudtam (van autos ujsagiro ismerosom nem 1, nem2): Autos ujsagirotol autot venni a legnagyobb bakloves. Senki nem teszi tonkre, gyilkolja szet, lakja le annyira, mint ok. El sem tudom kepzelni, mit kapnak szerencsetlen tesztautok.

midnight se 2011.11.22. 10:09:47

@midnight se: Amikor a nala tesztelesen levo, mas altal dedelgetett veteran autot hajtja 80-al folduton? A szivem szakadt meg.

midnight se 2011.11.22. 10:18:47

@Nancsi: "Az olajnyomásra szintén jellemző az, hogy ha elkezd világítani (mondjuk hidegen, gyorsításkor, nagyobb fordulaton), és azonnal lelépsz a gázról, félreállsz az első nem életveszélyes helyen, akkor _SEMMI_ baj nem lesz."

- nekem is mikor zabalta az olajat, es kigyulladt az olajnyomasmero, nem volt nalam olaj, hogy tolthessek utana. Szepen nyugodtan, nagyon ovatos gazkezeles mellett meg hazamentem, aztan toltottem. A lampa nem gyulladt ki hazaig. De mint azt latjuk, egy "sportautos ujsagiro"-nak, aki ert az autokhoz (ja persze, tudja hol a kererk, kormany, tanksapka, ilyenek), ennyi sutnivaloja nincs.

Remelem nem talal olyan balekot, aki ezert a leharcolt szarert 2.1 milliot ad. Te josagos eg, az tobb, mint 6000 euro! Jo esetben er 3500-at, (egy alapos kozmetika utan, tekintettel a kitudjahol - es hogyan felujitott motorra) de akkor tuloztunk!

tonalcar 2011.11.22. 10:20:39

@ommm: Reakció? Ha már nem létező, ide nem írt gondolatokat adtál a "számba", vehetnél fáradságot a helyesbítésre. Előre is köszönöm.

mmjr 2011.11.22. 10:45:43

@csongiaparaszt: "Mindent összevetve, az itt leírtak nekünk, TC olvasóknak igencsak hasznosak - támpontokat ad ahhoz, mennyire (ne) vegyük komolyan a t. szerzők véleményét. Személy szerint a Csikost, a motordokit és a boschtechnikust tartom hitelesnek. A többiek csak lelkes amatőrök."
Én is egyetértek!

Harlequin 2011.11.22. 10:46:43

Lemaradt a kép az új kutyusokról!

KAMA3 2011.11.22. 10:55:16

Azért 1 liter olaj a Ladákban sem tűnik el 1000 km alatt, csak ha valamelyik szimmering elenged. Nálam a szelepszár szimmeringeket raktát fel szarul a gépműhelyben. 6000 km alatt leugráltak sorban, mert nem ütötték rá a szelepvezetőkre, csak kézzel rárakták.

És ez egy nagynevű motorfelújító üzem volt. Csak hát basztak rá, mer' lada.

Szóval 1 liter olaj elfogyását észre lehet venni, ha az embert érdekli az autója műszaki állapota.

Phrascarica 2011.11.22. 10:59:16

@mmjr: "2004-ben még tudta, hogy 1000 km-ként kell ellenőrizni az olajat, majd utána szép lassan elfelejtette, és kinyírta a motort. Nincs mit hozzáfűzni! "
Az autón látszik mennyi törődést kapott, (semmit) de nem is titok 1000 km-ként sem nézett rá, és most 2 milla,
LOL

tonalcar 2011.11.22. 10:59:56

@Harlequin: Majd egy kutyás blogon lesz. Amúgy a "háztartási" kutyatartás>már eleve ez, hogy "tartjuk" a kutyát<, erre a célra tenyésztett(vagy nem erre, de erre használt) élőlényekkel>brrrr.... És még egy minimál terű autóba be is szuszakolják őket.

Majdénmegmondom 2011.11.22. 11:15:41

A takarításról csak annyit, hogy a nagyapám minden este beállt az udvarba a lovaskocsival, kifogta a lovakat, enni-inni adott nekik, lecsutakolta őket, lekaparta a patájukat. Aztán jött a kocsi: felöntötte a "platót", nyeles kefével lesikálta, a kerekekről meg a tengelyről a sarat lepucolta- és ha minden rendben volt, ment mosdani és vacsorázni. Negyven éven át, minden munkanapon. És soha nem hallottunk tőle olyat, hogy "a szekér meg a ló van értem, nem én a szekérért meg a lóért". Sosem dobálta le a szalonnabőrt meg az újságpapírt a lábához. Pedig csak egy egyszerű, négy elemis paraszt volt.

hallari 2011.11.22. 11:18:21

@csongiaparaszt: "Személy szerint a Csikóst, a motordokit és a boschtechnikust tartom hitelesnek." Így van.

Dseries 2011.11.22. 11:23:08

@Nancsi: Itt a gond az írásoddal csak annyi, hogy nem ismered magát az integrát és a nyílván a korabeli hondák egyikét sem. Elég kényes motor és nagyon érzékeny az olajra. Itt nem hiányozhatnak literek gond nélkül, még ha óvatos gázzal is mész. Abszolút nem az autó meg a konstrukció a szar hiába szidod. Köztudott, hogy azóta sem lett elavult a menetteljesítménye és jó vezetési élményt ad. Ritka az ilyen autó ilyen korban.
Magát a hírdetendő autót meg inkább nem minősíteném, megtették páran már.

hallari 2011.11.22. 11:25:39

@Majdénmegmondom: faterom kőműves (volt 2002-es nyugdíjazásáig), és ő is így tett a szerszámaival. Volt (van) olyan kőműveskanala, ami vele kezdett büszke, nagydarab kanálként, de az évtizedek alatt a felére lekopott. Viszont még mindig jó állapotú, tiszta és használható. Ja és az autóival is így bánt, a 17 éves Ford Taunust úgy vette meg a nepper '98-ban, hogy "ez olyan állapotban van, mintha 4 éves lenne". Azzal is ment le Zalába és vissza, pedig voltak sokkal újabb autók is nála. Utána adta el. És ehhez autóbuzinak sem kell lenni, elég a GAZDA mentalitás.

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2011.11.22. 11:26:15

Sajnos nagyrészt egyet kell értenem a megbotránkozókkal, mert bizony van min. Az ár magas, ennyi pénzért jobb, újabb és élvezetesebb kocsit is lehet venni. Peace

hallari 2011.11.22. 11:28:36

@megszaLott: ajánlom figyelmedbe az előző hozzászólásomat (és persze az előzményét, nagyon tanulságos, mielőtt indokolatlanul lefikázod azokat, akik kifogásolják a szerző hozzáállását):

hallari 2011.11.22. 11:25:39

"streetfighter" 2011.11.22. 11:48:08

Háát elég égés besütni egy motort, az ilyen tulajtól nem vennék autót. :(

Rodick 2011.11.22. 11:54:47

@ommm: Ezt nem mondod komolyan,hogyha BMW-t akarok venni szedessem le a váltót is,hogy nem rozsdás-e alatta??!!:)És ezt a manővert kinek is kéne állnia?

Phrascarica 2011.11.22. 12:38:24

@Rodick: áh, legtöbb esetben -ha már kellően porózus, akkor -elég ha kiszeded a szőnyeget, meg mindent amit a szőnyeg felett van :)

ommm 2011.11.22. 12:55:41

@Rodick: Nem, csupán arra szerettem volna rámutatni, hogy az általad belinkelt, sportosnak mondott E46 20i sem biztos, hogy jobb állapotban van, mint a fenti autó.

peter.cs 2011.11.22. 13:00:38

Mentsétek meg ezt a kocsit! Szedjétek szét, és alakuljon vissza gyári megkímélt állapotra! Tutira közönségsikeres műsor/írást tudnátok csinálni belőle, és az olvasók elveszett hitét is visszaszerzehetnétek!
Mentsük meg az INTEGRÁT!!!!!!!!

Cs.Péter

mianicked? 2011.11.22. 13:00:50

@ommm: Ez rozsdásodás a garázsban tartottakra is igaz?

offroad 2011.11.22. 13:11:34

@Majdénmegmondom:
ennyi a lényeg.
nemrég ültem egy 20-30év közötti ponyvás mercedes 310esben(vagymii' nem annyira értek hozzá), fuvarozóé, naponta használja, olyan volt mintha most jött volna a gyárból! Ez csak igényesség kérdése, és ezt a kommentelők java meg is jegyezte, tehát levonható egy bizonyos következtetés...ezen nincs mit ragozni, meg mentegetőzni is fölösleges. rádásul autós ujságító..áh

Capt.Power 2011.11.22. 13:25:19

Nem igazán értem, miért kell ezen a témán rugózni. A tulaj kamu nélkül leírja, mi a pálya a kocsival. Korrekt képeket mutat, retus vagy fényképbolt (=Photoshop - a szerk.) nélkül. Nem csináltat rá néhány 10 ezerért autóplyasztikát, mert a valódi képet akarja mutatni, legyen az bármilyen. Erre itt egy kupac zseni, aki lefikázza. Akinek tetszik, tegyen rá ajánlatot, akinek nem, az ne. Kész.
Ez bonyolult?

victor vacendak 2011.11.22. 14:32:48

@Capt.Power: szerintem félreértettél mindent. Az csak mellékvonal, hogy elítélik a kommentelők azokat, akik ennyire igénytelenek az autójukkal szemben.
A lényeg az volt, hogy:
- szépen karbantartott, felújított, tiszta autó = 2 milla nem túlzás
- jelen állapotában = 1 millió is sok érte

s_bernie 2011.11.22. 15:10:06

@victor vacendak: Jó drága karbantartás és mosás van nálad 1millióért :p Ezt egy használtautó kereskedő 50ezerből csillivillire "plasztikázza".

Garp 2011.11.22. 15:51:37

Atolvastam 2 nap alatt 4x.
Mindent egybe vetve ez a poszt igy, ebben a formaban bakloves volt szerintem. Minden rosszindulat nelkul, merth csipazlak Titeket.

Szerzet 2011.11.22. 16:27:49

De jó, hogy betetted, azonnal kell! Gázzal megy? Mármint padlóval.

Phrascarica 2011.11.22. 19:24:03

@Capt.Power: "A tulaj kamu nélkül leírja, mi a pálya a kocsival."
Itt a blogon igen, de a HAHU-n kicsit más volt, konkrétan ez:
"Az autó szép állapotban van, adok hozzá egy garnitúra téligumit gyári felniken. Azért a szép állapotnál nem ez a kocsi az etalon és aki nézi a HAHUt az nem feltétlenül olvassa ezt a blogot.

tom.tom 2011.11.22. 19:46:42

Nem "szak" S Z A G ujságíró !!!

RollDuke 2011.11.22. 20:01:33

Úristen!! Ennyi rosszindulatú hozzászólást! Srácok, ez egy SPORTAUTÓ! A külső itt másodlagos....mintha a Recaro nem tartana attól, hogy van rajta egy-két folt?! Akit ez tényleg zavar, ne is vegyen ilyen autót. Vegyen 1.6-os Focus-t és mossa le minden nap, de nehogy aztán az a csúnya kutya vagy gyerek bemásszon, mert még összepiszkítja a végén.......a cipőt is le kell venni!!!Foltot hagy! De most komolyan, mit számít,hogy néz ki. Akit zavar majd kitisztíttatja, de ennél az autónál nem ez a lényeg! Az talán jobban számít, hogy 8 éve egy gazdánál van......aki bevallja, hogy mit árul!! Nem szégyen a motorgenerál sem, én nagyjából 5 km alatt vágtam haza a KTM blokkját ( bár a sisakban ezt nem hallottam), szintén olaj miatt. Utána rendbe rakattam, a mai napig boldogan használják.....

Phrascarica 2011.11.22. 20:29:15

@RollDuke: "Srácok, ez egy SPORTAUTÓ! A külső itt másodlagos"
sőt, mint láthatjuk még a kocsi értékét is növeli ha lelakják, 3 milláért kellene árulni, mivel ez az egyik leglelakottab ITR.
Szerepzavar van? Értéknövelő ha egy autó lelakott? Vegyünk rögtön szállításnál a trélerről lepottyantat szalonáron. Az is előny ha annyira elhanyagolják az autót hogy havonta sem nézik az olajszintet.

m.o.p. 2011.11.22. 20:41:10

háát, érdekes vétel az tény, de átnyálazva a hazai integra kínálatot, az egyik legjobb. Erről legalább évek óta olvasni, hogy mi merre. A többin is minden elem csálé és rommá kopott a beltér, generálozott motor (amire azt írják, pozitívum, mert ilyen-olyan csapágy, meg verseny blabla) stb. Sport motornál az a csoda, hogy eddig csak egyszer volt széthúzva. Az olajhiány miatt megállt motor mondjuk fura. Sosem volt hondám, lehet, abban nem csattog a motor, mint a k.élet, ha fogy a kenőanyag...mindegy, hibázni emberi dolog. Ez is pozitív, mert már kifizették az új tulaj helyett a horror generált, amire mindenképpen szükség lett volna. Így újra mehet 130-at, persze, normál üzemmódban.

Index Elek 2011.11.22. 20:57:32

@Krisi: "gyulavitéz amúgy miért nem jön soha reagálni a saját írásaira? ennyire leszarja az olvasóit, magyarul akiknek a cikket írta? "

Mert szarik az egészre, azért. Írogassatok csak nyugodtan...

RollDuke 2011.11.22. 21:46:26

@phrascarica: Nem a lelakottság értéknövelő. Egy ilyen autónál a motorgenerál az, ami esetlegesen növeli az értékét. Ezeket az autókat senki sem "normális" használatra vette, és bármilyen jó legyen az a motor, ilyen igénybevétel mellett az élettartama is véges....egy motorfelújítás ( természetesen csak hozzáértő által elvégezve, minőségi alkatrészekkel) igenis pluszt jelenthet.Még akkor is ha ez történetesen olajhiány ( hanyagság vagy feledékenység) miatt történt. Csak arra céloztam, hogy egy pár folt az ülésen ( sajnos ez a piros kényes szín )még nem a világ vége. Nálam egy autó akkor lelakott, ha lóg a futóműve, folyik belőle ez az... Bár a konkrét autónál, erről az oldaláról sokat nem tudhatunk......

Phrascarica 2011.11.22. 22:58:28

@RollDuke: "Egy ilyen autónál a motorgenerál az, ami esetlegesen növeli az értékét."
Ez a motor nem azért ment tönkre mert elkopott, hanem a nemtörödömség miatt. Egy felújított motor főleg ebben a kategóriában kimondottan értékcsökkentő tényező, ha értéknövelő lenne nehogy azt hidd hogy nem lenne a leírásban.
"Csak arra céloztam, hogy egy pár folt az ülésen ( sajnos ez a piros kényes szín )még nem a világ vége. Nálam egy autó akkor lelakott, ha lóg a futóműve, folyik belőle ez az"
Az nem pár folt, az nem fog kijönni vanishsel, ne legyenek illúziók, ez az ülés kuka! A futóművet pedig nem gondolnám jobbnak mint ami az autó egészéről lejön, mégpedig azt hogy egy olyan autó melyet ilyen magasról leszartak annak kizárt hogy a nem látszó részei jobb állapotban legyenek mint ami szem előtt van. Gyulavitéz erre az autóra csak a legszükségesebbet költötte, vagy inkább azt sem, és nézzünk már körül egy kicsit 2 milláért ki szeretne egy ekkora hányadékba ülni?

RollDuke 2011.11.22. 23:46:47

@phrascarica: Az az igazság, hogy testközelből nem láttuk az autót. Fénykép alapján ítélünk, ami bármely irányban torzíthat. A mi céges peugeot-nkat, amit mindenki csak használt, ennél ( a képek alapján persze) sokkal, de sokkal mocskosabb világoszöld kárpittal, mindössze 17e ft.-ért, szinte újjávarázsolták. Az autó többi részét, pedig látni kell. A Te szemszögedből neked van igazad a gondolatmeneteddel, de van akit a külcsín nem érdekel. Talán Gyulavitéz is ilyen. Legalábbis remélem, ha már kiállok mellette...

tonalcar 2011.11.23. 00:04:21

@ommm: Neveltetéseddel és-vagy az etikáddal baj van apafej. Pont. :(

gumifust 2011.11.23. 00:50:37

Hiányozni fog neked még ez a verda !!!
Beülsz majd az újba aztán magányos pillanatokban nekiállsz nosztalgiázni a régi szerelemről !

Phrascarica 2011.11.23. 07:22:12

@RollDuke: "de van akit a külcsín nem érdekel."
Azt látom a képek alapján, de ez nem érdeme az autónak, ez egyszerűen igénytelenség. Még 20 éve volt nekem is ilyen lelakott autóm legalább 20 mert csak ezeket tudtam megvenni, de tapasztalatból mondom amelyiknél kimarad egy-két gondos év az már menthetetlen, ezen nem segít csak a csere, de ne legyünk naivak, az autó más részei ugyanígy elhanyagoltak, csak az nem látszik.
Ma már elég ha képeken megnézek egy autót, abból megmondom hogy érdemes-e élőben megnézni, és még így is néha csalódni kell, viszont olyan autó még sohasem volt, mely jobb volt mint a képeken.

metalex 2011.11.23. 16:33:51

Egy kérdés Gyulavitézhez :
Pár éve, pontosabban jó pár éve nekem is volt dolgom egy felújítandó Honda motorral, és itt jön csavar, nincs hozzá túlméretes főtengelycsapágy- külön, csak gyári megoldás és főtengely a csapágygarnitúrával együtt, szettben. Szépen külömböző színekkel megjelölt csapágyakkal, hogy még a sorrendet se lehessen eltéveszteni.
Mondanom sem kell mindez horror áron.

Itt, hogy lett megoldva a motorfelújítás ?

Ráadásul nem értem, hogy vajon mennyit mehetett csökkent olajszinttel ha a motor tönkrement tőle?
Ha az olajszint a nívópálca aljára ér már kigyulladhat néha kanyarban az olajpilács, nem vette észre ? A hangja sem lehetett olyan mint amit megszokott, és melgedhetett is.
Un plus, nem egy keleti motor is nagyon nagyon sokat elmegy olaj nélkül- a közhiedelemmel ellentétben. Ha valakit érdekel leírom bővebben a saját tapasztalatom.

A fent említett módszerrel, kb. száraz karterrel versenytempóban kell neki tolni, hogy hazavágja az ember.
vagy nem annnyi a Km, amennyi, de nagyon.

Index Elek 2011.11.23. 18:23:00

@metalex:

Szerintem itt érdemi választ nem fogsz kapni soha. Nézd hogy hány cikkét kommentálta érdemben.

Egy kis segítség: ha elolvasod a linkelt hirdetés szövegét és utána összehasonlítod a poszttal akkor látszik hogy mennyire őszinte a dolog. Utána lehet következtetni rá hogy mennyire volt karbantartva a kocsi, ha így tervezi elsütni.

Szerintem ez a gép kábé benzint kapott csak, mert azzal megy. Meg a szarevő kutyák (lásd Halál a macskákra posztot hasonló szerzőtől) ültek benne éveken át.

Hiába japán gyártmány, kellő beleszarással mindent ki lehet végezni. Aztán a hozzáértő kartársak segítségével biztos meg lett taknyolva.

Ez az autó ilyen előélettel finoman szólva kockázatos.

ommm 2011.11.23. 19:35:31

@tonalcar: Nem személyeskedünk kommentalakban, azt személyesen szokták, ez a módszer csak nethuszárkodás. Köszönöm.

hallari 2011.11.23. 22:26:03

@ommm: @tonalcar: omm-nak igaza van, ő adja az arcát-nevét az újsághoz, mi nem. Az a minimum, hogy megtiszteljük azzal, hogy nem ócsároljuk a személyét, és csak a témához szólunk hozzá, bármi is legyen a véleményünk. Lehetőleg azt is megindokolva.

metalex 2011.11.24. 08:19:15

@ommm: Ha van kedved és főleg időd írni, tényleg érdekelne amit kérdeztem, természetesen magánban.
Nem foglalkoztam én sem jó régen a dologgal, ami nem azt jelenti, hogy nincs tökéletes megoldás.
Aztán sztorizhatunk egy jót, hátha abból is lehet egy poszt ! (:-)
Maradok hűtlen híve (:-) :
metalex

ommm 2011.11.24. 23:40:41

@metalex: Oké, küldj egy emilt és egy felvetést :)

metalex 2011.11.25. 08:41:45

Rendben, küldöm (:-)

Metamorfi 2011.12.01. 08:07:01

Oh my god. 1-2 észrevétel:

1. A cikk tanúlsága szerint az ár 2.1 helyett inkább induljon 1.8-ról (és akkor még legyen alkuképes)

2. Senkivel sem tudod majd megfizettetni, hogy felújítattad a motort. Ezért hiába volt így beárazni.

3. A családukban számtalan Honda van és volt (Type-R,VTI-k, Integra motoros VTI stb stb), de hogy egy Honda tulajdonos ne nézze / gondozza az olajszintet......az tényleg nevetséges.

4. Ez nem egy kutyaszállító autó, ha ezzel vagy kénytelen fuvarozni őket, akkor már védd a belső teret.

Anna Smith 2013.03.23. 20:06:23

Takarítás sosem árt, minden autónak érdemes megadnia szép tiszta kárpitot, egyrészt jobbnak látszik..
www.szonyegtisztitas.com
süti beállítások módosítása