Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     

TC Drag: A Swift nem viccelt

  2011. szeptember 06. - ZáchDani Címkék: totalcar dani swift gyorsulás tököl

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Nyolcezer köbcenti, egy henger
2013-10-23 12:13:11

Mai nagyképes anyagunk nem lehetne teljes, ha nem elevenedne meg legalább egy a Mezőkövesdi Mezőgazdasági

Kollégánké a rangos díj!
2013-05-14 12:15:59

Kollégánk, Vályi István a múlt héten meggyőző fölénnyel megnyerte a Totalcar fotópályázatát , mert az

Összkerekes az autód? Azzal is elakadsz
2013-03-15 17:51:34

A Totalcar készítői aggódva figyelik az országban kialakult drámai közlekedési helyzetet. Kérjük, aki

Megveszem a világ legjobb autóját
2013-01-29 14:25:20

Már én is rendszeresen olvasom Csikós reggeli hírlevelét. Mivel, ha jól értem, Kati alól lassan kirohad az

DS9 3285 adatlappal

Sehogy nem készültem a versenyre, hiszen az egyhármas Suzuki Swift gyárilag egy 810 kilós versenyautó. Ezt sikerült is bizonyítanom a tököli négyszázon. Egyébként ki ne látott volna már a péntek-szombati időszakban padlógázzal furikázó kamaszokat az ország tetszőleges településén? Én is találkoztam egyszer egy ilyen csapattal. Az eset már tíz éve történt és karambol lett a vége. Átlagos sztori.
 

DS9 4135

Épp hazafelé motoroztam Visegrádról, amikor a sötétített ablakos, metálszürke Swift vezetője egy határozott mozdulattal, jelzés nélkül visszafordult a tizenegyes út 41-es kilométerszelvényén. Végül nem történt nagy baj, csak a Swift és a motor lett totálkáros. Véreztünk egy kicsit, nekem kiesett vagy húsz perc az életemből, aztán mindenkiért eljöttek a szülei és hazamentünk. Mindez teljesen mellékes, a lényeg, hogy mindig legyen utánpótlás. Szükség van olyan fiatalokra, akik kihozzák az állatot a rendszerváltás utáni Magyarország motorizációjának legfontosabb típusából. Csak ehhez keressenek egy üres versenypályát, vagy repülőteret!

DS9 3647

A mi autónk története egészen más. A fentihez hasonló kalandok az 1998-as átvétel óta nem estek meg vele, hiszen anyám használta négyévszakos üzemben a Gellért- és a Szabadság-hegy közt, szabadon értelmezett szervizintervallumokkal. Azóta került bele a százezer kilométer nagyobbik fele, öt éve nálam van és eladni biztosan nem fogom. Jellemzően pont annyiért tankolok, amennyi a várhatóan megtett úthoz kell, hiszen előfordulhat, hogy hazaérkezés után egy teljes hónapig mozdulatlanul áll a gép. Ha csak nem töri fel ismét valaki - immár harmadszor.

DS9 3275

Assur Volvójától nagyon tartottam, és elsősorban Csikós, illetve Rézmányi Balázs Mercedesét vártam magam mellé a rajthoz. Végül azonban nem futottam össze a feketefüst-felelősökkel. A 440-esen kívül Bende Tibi 518i-jét is lenyomtam, de megvolt Koncz Jani L200-asa és Tom Micrája is.

Az E28-at azért megfogtam

Papp Tibi imádott Balenójának is okoztam némi meglepetést. Hajszállal nyerte az első csatánkat, amitől mindkettőnknek tátva maradt a szája. Ebben persze komoly része volt annak, hogy Tibi a legelső, én pedig ki tudja, hányadik rajtomon voltam már túl. Jobban mozgósítottam a verseny-Swift 68 lóerejét, mint ő a Balenóban lévő 99-et. Később rendeződtek az erőviszonyok, én sem voltam csalódott a Swift legjobb 18,4-es idejétől és a Baleno is megfutotta a maga legjobbját: a 17,688-at. Közben tárgyaltam Prokee-val, kiderült, hogy a tizenhat szelepes búcsúszéria hengerfeje simán rámegy a nyolcszelepes régi blokkra, persze új dugattyúkkal. Úgyhogy jövőre ismét odacsapok.

Legjobb időm (ezzel lettem a kilencedik leggyorsabb):

danilegjobb

Elért eredményeim:

dani adat

Így szavaztak önök a Totalcar Facebook-oldalán.

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr83204250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

CsGergo 2011.09.06. 11:23:06

cöhh...megy a rizsrakéta,csak csattanni ne kelljen vele.

(avas) · http://avas.blog.hu 2011.09.06. 11:24:25

Vidijót is kérünk szépen ^^

Hurri Kán 2011.09.06. 11:24:50

Nitrót a Swiftbe. :)

Jirzsij 2011.09.06. 11:26:26

Grat a Suzunak!
És a többi? Ki lett az abszolút győztes?

Tomchy 2011.09.06. 11:26:44

ZD: Azért a 29-es futam 8 másodperces reakcióideje nem gyenge. Kávé, cigi, szunya? ;O)

R!ch!3 2011.09.06. 11:27:51

Gyerekek, nehogy egyenként csorgassátok már... Mióta folyik a nyálam, hogy olvassam/nézzem, hogy mi volt ti meg mazsolázgattok?

red87 2011.09.06. 11:31:50

prokee azt elfelejtette mondani, hogy a 16v hengerfejhez kell új ac, vastaghűtő, és komplett újrakábelezés is...
elvileg az 1.6 16v hengerfejet könnyebb feltenni, itt megúszod az átkábelezést, meg talán az ac-t. de még ez is 150 ezer környéke, ha normálisan szeretnéd megoldani :) a hűtő meg kell, nekem csak húzott 8v-m van, és már ez is jobban melegszik... ajánlott: regiswift.hu amit tudunk, segítünk ;)

ommm 2011.09.06. 11:33:36

@Tomchy: Gondolom kiugrott, megállt és újraindult. Vagy mi.

ommm 2011.09.06. 11:35:40

@R!ch!3: Csak így lesz alapos és teljes, sokkal több infó átjön, mint ha egyben lehoznánk.

red87 2011.09.06. 11:38:53

@ommm: de az nem magyarázza az 51-es célvonali sebességet... va versenyeztek, vagy mi? a swift néha nehezen veszi a rükit :D

MosFet_HDi 2011.09.06. 11:40:25

Komolytalan cikk ismét. Szerintem a többség számára egyértelmű, hogy egy swift a súlya és fürgesége miatt, kenterbe ver simán nagyobb több lovas autókat gyorsulásban.

Kellett megint valami magamutogató semmit mondó cikk, hogy meglegyen a kötelező napi átlag.

Én kezdek átpártolni az autonavigator.hu-ra, ott legalább tényszerű adatok vannak és mindenkit érintő hírek.

A totalcar a jó öreg tv-s adásokban volt nagymenő, de ez nem valami jó srcáok!
Kéne költeni a weblapra is, kicsit megújulni... nem látjátok, hogy kevesek vagytok?

In Motion 2011.09.06. 11:41:34

A swift elveszti a lenyeget ha tuningoljak, ti. kicsi, varosi olcso auto.

Polly-pudli-pötty 2011.09.06. 11:44:25

@ommm: A kredenc befért 15mp alá?

red87 2011.09.06. 11:44:51

@MosFet_HDi: jó mulatást az autónavigátoron, ide már nem muszáj írnod :) más örömét ne rontsd el!

R!ch!3 2011.09.06. 11:49:42

@ommm: Teljesen megértem, csak elfogadni nem akarom. :)

Mondhatni, "tudtam én, csak nem sejtettem".

Oszó Scirocco MK 2 2011.09.06. 11:50:20

@MosFet_HDi:
Ez talán azért van mert olyanok olvasgatják mint pl én is , hogy nem érdekelnek a tényszerű , hülye és falsh paraméterek amit a gyárak adnak meg....
Inkább leégetek én is pár milkó gumit mint elolvassak egy agyonelektronikázott vacakról szóló cikket :XD

ZáchDani 2011.09.06. 11:53:57

@Tomchy: Üresben hagytam a váltót. Kikezdte az idegeimet a versenyszituáció. Szerződtetek egy sportpszichológust.

R!ch!3 2011.09.06. 11:57:09

@MosFet_HDi: Én ezért szeretem a TC-t. Nem rideg számokat és tényeket akarok olvasni, hanem véleményeket, hús-vér emberek történeteit, akikkel együtt tudsz érezni, nevetni, sírni és a bőrében érezheted magad egy kicsit.

Mert mondjuk hiába szeretném, esélyes, hogy sose lesz egy vén roncsom, hogy egy átszerelt napot tökig olajosan zárjak, de olvasni jó róla. :)

Tomchy 2011.09.06. 11:59:40

@ZáchDani: Óóóóó... pech.
Ezért van az én Suzukimon fokozatkijelző. Igaz, kerék is csak feleannyi van alatta :O)

Polly-pudli-pötty 2011.09.06. 12:16:45

Papp Tibi Balenojától többet vártam.
A 65. futamon a swift nettó ideje jobb lett,mint az erősebb és nem sokkal nehezebb társának. Csak Tibi parádés reakcióideje miatt ért be előbb.
Biztosan megvan abban mind a 98paci?

megint 2011.09.06. 12:23:17

Biztos megvan benne a közel 98 lóerő, csak kérdés, hogy mennyi jut a talajra belőle

Kámasuka 2011.09.06. 12:27:34

A Swift a tömegek versenyautója. Jó hogy a cikkírónak is lejött, mert már 15 éve azt hittem köztudott dolog.

Schütii 2011.09.06. 12:29:35

Hol találom a teljes eredménylistát?

Autószerető 2011.09.06. 12:38:22

@MosFet_HDi: Miattad nem olvasom a Saab fórumot, mert csak vitázol, kötözködsz, innen viszont nem megyek el miattad.
Örülnék, ha tényleg átszoknál az autónavigátorra. ;)

Motordoktor 2011.09.06. 12:51:05

@ZáchDani: Ezen hangosan felröhögtem.

Rocko- 2011.09.06. 13:01:29

@MosFet_HDi: nem tudod mibe csöppentél, ugye?

Kivancsi 2011.09.06. 13:09:10

800kg + benya + sofor... 120LE-vel...
mire kepes itt?
130 feletti sebesseg?
15-16sec?

Mindig tudtam hogy nem noi fehernemu keszitonek kellett volna mennem hanem ujsagironak :):)

de ez a Dani gyerek az uj 16V-es hengerfejjel es dugokkal sem fogja elerni a 60kg -ot :):)
szo igy konnyu az E28-ast megfogni!

szerintem az 50kg koruli testsuly kimeriti a doppingolas fogalmat :):)

-Soul- 2011.09.06. 13:11:48

@MosFet_HDi: Akkor kapd elő arra a csíkosinges homogén arcú/hangú/állagú/jellegű fogorvos kinézetű díszpintyre, aki 740d teszt alatt próbálkozik.

Shadowbull 2011.09.06. 13:18:44

@Kivancsi: valami ilyesmi az en fejemben is megfordult, de ha beirom, hogy Dani, iratkozz be egy kicsit Köbájkerhez, akkor megint en leszek a tusko :)

sb

tomnemtom 2011.09.06. 13:20:16

tranzisztordízel : b@szki, minden alkalommal betelefonálsz az adott csatorna ügyfélszolgálatára, mikor léptetsz a műsorok közt, indokolván tettedet ?

BocaNegra 2011.09.06. 13:43:11

Jó kis vas a Swift, én is nagyon szerettem. :)

2-More 2011.09.06. 13:44:52

Persze, rámegy a 16V SOHC hengerfeje a blokkra, csak a dugattyúval, gépmunkával súlyos tizezrekbe fog kerülni, nem beszélve arról, hogy kell hozzá az euro3 leömlője, ECUja, a két lambda, a katalizátor, stb. Kevés van euro3-ból, és drága is. Nem mellesleg az euro3 főtengelye nehezebb és dupla annyi sonkás, nem ok nélkül. És a vége 86 lótól nem lesz több. Akkor már ugyanabból a pénzből inkább a dupla tengelyes GTI, az csipőből 100 ló, és nem lesz drágább a végeredmény, nem mellesleg nem fogyaszt többet ha nem nyomod, mint a 8V. Alapvetően viszont a váltó hosszú már a 8V motorhoz is, nemhogy az euro3 vagy a GTIhez, illetve nem is a váltó, hanem a végáttétel. Rövidebb fokozat nem igazán van a 1,3 váltóhoz, igy inkább a végáttétellel lehet operálni, valamit-valamiért alapon, vagy nem váltóméretes gumit raksz fel, pl 175/50R13at vagy 185/50R14-et. Mindenesetre olcsó/jó megoldás nincs, van még millió egy okosság kezdve a kupás swift csalós motorjával, de én ha utcára kellene, egy ropp gyári GTI motor-váltó felállástól nem raknék bele durvábbat vagy macerásabbat. És autópályázni az se kifejezetten kóser.

davez 2011.09.06. 14:00:39

van, akit meglepett a kis Szüzi?! :)

Polly-pudli-pötty 2011.09.06. 14:01:49

Az e28 motorjával szvsz valami nem stimmel.
Fel kellene hívni az előző tulaj özvegyét,hogy ez a nem megfelelő karbantartás miatt van és szálljon be egy motorcserébe.

betm3n 2011.09.06. 14:06:08

tumor mindig tudja a frankót swift tuning témakörben :)

papptibi 2011.09.06. 14:10:40

@Polly-pudli-pötty: később megtaláltam mindet. Hamarosan minden kiderül.

2-More 2011.09.06. 14:17:25

@betm3n: Hát a sajátomra már rálocsoltam majdnem egy újnak az árát, az tuti :D

qnadam · http://qnadam.hu/blog/ 2011.09.06. 14:23:44

@2-More: mármint mostani újnak, nem? :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 14:24:45

@BenFranklin: Jujj, ez erős volt :D A Swift minden, csak nem gyors és stabil. Egy tök jó kis olcsón üzemeltethető bevásárlószatyor. Nekem is volt. Fő előnye, hogy nem ázol meg benne :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 14:56:09

@KuKori: Mondjuk az otthoni piac sajátosságai miatt (Opel Astra, Suzuki Swift hegyekben) népszerű alternatíva, de most végigfutottam, mi került fel itt a legnagyobb használt autó oldalra és egy hónap alatt összesen van 6 db régi Swift eladó, ebből 1 GTI, 1 16 szelepes és három sima. Meg egy ezres. Mind háromajtós.

De tekintve, hogy viszonylag ritka, az ára ugyanannyi ilyen 9-11 évesen, mint akármelyik másik autónak.

Mifelénk Toyota, Renault és Ford a három piacvezető.

2-More 2011.09.06. 15:02:16

@KuKori: Mondjuk itthon GTI-t tuti nem vennék, az 1,6 is egy jó alternativa, csak ugye az csak a sedanban van, annak meg totál más egy csomó kasznieleme, kevesebb van belőle jóval mint a ferdehátóból, úgyhogy lehet vele oblákolni rendesen, a legtutibb választás az 5 ajtós, abból van a legtöbb ugyanis.

VDaNi 2011.09.06. 15:05:39

Ez a cikk amúgy miről szól? Szerintem semmiről. Az, hogy újságírók 60 90 lóerős hétköznapi autókkal """gyursulnak""".???

nagy szám

arx 2011.09.06. 15:05:59

Hogy flémeljek egy kicsit, elég érdekes, hogy egy true autofanokból álló szerkesztőség ilyen lassú verdákkal nyomja.

nagyiWRX 2011.09.06. 15:19:24

Hahahahah amikor a suzuki-nál dolgoztam pár éve az egyik munkatársamnak ilyen átalakitott 16v swiftje volt, nyolcszeleps volt eredetileg a motorkód is g13ba volt nem g13bb, hengerfej és dugatyú csere volt rajta , tök jól ment persze a maga módján de határozott volt :)

Dirt Diver 2011.09.06. 15:27:59

Remélem, a tvműsor valahol elérhető lesz. Már tizenéve nincs tévém, de ezért nem is fogok venni.

dekás dezső 2011.09.06. 15:44:53

nekem volt 3ajtós egyhármas. a maga módján nem egy lassú gép, az biztos - főleg hogy már a 80 is bruttó két kilónak érződik benne, a 150 meg egyenesen halálközeli élmény a sebesség hatására fokozatosan elkönnyülő, bizonytalan futómű miatt:PP
egyszer kipróbáltam a végsebességét (160?), az kb olyan érzés volt, mintha egy naked bike-on mennék ugyanannyival;)

ommm 2011.09.06. 16:07:53

@arx: Dani alapvetően motoros ember. Swiftet akkor veszi elő, ha esik az eső.

ommm 2011.09.06. 16:09:16

@VDaNi: Tény, hogy nem egy érdi emelkedőn még 170-nél gyorsuló 1.2-es Stilo SW 17-es felniken, de autónak elmegy.
Mellesleg: lejárt a kitiltásod?

srank 2011.09.06. 16:17:10

@VDaNi:
igen arról szól, hogy nekik elérhető autóik vannak amiket tudnak tankolni, nem egy svájcifrankos pénztemető amivel lekorlátozódik az utazás az otthon és a munkahely között, de menők vagyunk mert új autónk van havi 80k-ért 6 évre :DDD

biker_kolee · http://jajjdecsunya.blog.hu 2011.09.06. 16:34:16

@arx: Szerintem az autófanság nem elsősorban arról szól, hogy kinek van otthon 10mp alatti gépe. De kinek a pap, kinek a paplan.

Ugyanez szól @VDaNi: -nak is. Utóbbi mellé még idióta is.

nagyiWRX 2011.09.06. 17:46:30

Ez a totalcar stábjáról szól , poén az egész de ha egy hajóban eveztek akkor miért ne szorakozzatok egy kicsit nem? ha nem érdekel vdani vagy ki vagy ? anyádéééé kattintasz ide nem?

СubE 2011.09.06. 17:47:34

A BMW kicsit kilóg a sorból. Mit keres egy luxus prémium autó egy ilyen versenyen?

FSchleck 2011.09.06. 18:07:18

@biker_kolee: Kinek a pap, kinek a Papp Tibi.

somatyi 2011.09.06. 18:19:00

szépek a képek!!!! :)

nagyiWRX 2011.09.06. 18:31:16

@Fiat 500 abarth:
de nem? a jó hangulat a lényeg :)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.09.06. 19:05:14

Azért ezek a reakcióidők elég durvák. 0.2 alá azért be lehet menni.
autosvilag.blog.hu/2011/09/04/autoguru_avagy_miert_nem_tudunk_egy_tisztesseges_autos_musort_osszerakni
A TV remélhetőleg változtat majd egy kicsit ezen.

Papp Sanyi 2011.09.06. 19:06:58

@ommm: 1.6 5 ajtós Stilo volt. De igazad van :D:D

Andrew460T 2011.09.06. 19:20:21

Csak 1 gyors kérdés: Assur 440-es Volvojában milyen moci van?

Kámasuka 2011.09.06. 19:44:27

@KuKori: Szerintem meg a Swift a maga árkategóriájában az 1.3massal igenis a legagilisabb, mert nincs súlya. Az hogy stabil legyen egy 40e ft-os rugókészlet kérdése, akinek fontos tegye bele. Parkolóban tuningolható a futómü...:)

We make the world a better place 2011.09.06. 19:51:04

Kisebb átmérőjű kerék, rövidebb áttétel, turbó a Suzinak! :-)

nov2016 2011.09.06. 20:18:02

Itt van pár grafikon 1/4 mérföldes gyorsulásokról. A lista vége felé az érdekesebb, ott vannak az hasonló átlagautók:
www.timeslip.hu/lista.php?lang=magyar&order=1p4et&start=1&step=100&szur=tl&feltetel=

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 20:44:50

Mi a f@szt élveznek ezeknek a kocsiknak a gyorsulásán?? Jópofa dolog,de saját gyerekkori baromságom jut róla eszembe,amikor abban versenyeztünk ki tud nagyobbat ugratni a biciklivel! Sztem gyerekes f@szság,élvezhetetlen technikai hátérrel.....

w a s d 2011.09.06. 20:47:44

Könnyű? Egy AX (gyári adat szerint) sokkal könnyebb!:D (Lehet, papírabb is.)

ommm 2011.09.06. 21:02:15

@Fiat 500 abarth: Köszi Tibor! Viszlát! Nem az első posztban rontod a levegőt.

ommm 2011.09.06. 21:03:41

@chipanddale74: Nem könnyű, a rajtgép is kicsit más ritmusban működött.

ommm 2011.09.06. 21:07:17

@Papp Sanyi: Biztos? A fenébe, meg voltam győződve róla, hogy egy ezerkettes bivaly
:)

Mercedes E 280 CDI 2011.09.06. 22:09:23

Itt a felhasználóneved mellett?

ommm 2011.09.06. 22:25:42

@Stella Gemella: Jah, volt ilyen fejem is egyszer.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.09.06. 22:26:22

@Fiat 500 abarth: Vannak dolgok, amik a férfiúi génekbe vannak kódolva. Ilyen a rivalizálás. A haverok közti rivalizálás lehet szórakoztató, pl "ki tud hosszabb orrszőrt kihúzni", vagy "ki tud az autóba büdösebbet fingani". Persze ilyenekről csak hallottunk, de sosem csináltuk a cimboráinkkal...

Phrascarica 2011.09.06. 22:27:36

Komolyan mondom, szánalmas bazz! Egy Swift 1.3 8V az első tízben, és Ti teszteltek és fikáztok bármit is?
Egy ilyen Swift annyira szánalmasan gyenge, hogy ennél nyomorúltabb autó ritka, persze kivétel a TC csapata, ahol ez vastagon a középmezőny :))

Kámasuka 2011.09.06. 22:35:32

@phrascarica: Jólvan na azért a SmartRódszter se egy éles gyilkológép, ugye?

Mercedes E 280 CDI 2011.09.06. 22:37:16

@BenFranklin: Ha jól látom az Brabus,van abból komoly,ha csak nem optikai van rajta.

ommm 2011.09.06. 22:39:33

@phrascarica: Legközelebb meghívunk téged és a sportkocsidat is, ok?

Kámasuka 2011.09.06. 22:39:38

@Stella Gemella: 20*20 pixeles képen meg nem mondom milyen smart.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.06. 22:42:33

@BenFranklin:

A felni az a gyári Brabus,meg az első spoiler is,azt lehet vágni a kis képen is! Autóbuzi vagyok.....

Kámasuka 2011.09.06. 22:42:37

@ommm: Te miért nem lépsz fel a Volvoval?

Dennis01 2011.09.06. 22:43:06

@phrascarica: Te meg se szolalj, mosogepet kirakni avatarnak.. Indesitet en a mosokonyhaban tartok, nem a garazsban.. :D (Bocsi, ezt nem hagyhattam ki)

A Minis poszthoz nem lehet hozzaszolni, igy ide kell hogy OFF-oljak:
Valamelyikotok kijavitana a "klasszikus MINI"-t Mini Hatchback-re, please?
Igazi klasszikus Mini tulajkent rohadtul szurja a szememet, ha az emberek egy uj Minit, legyen az akarmilyen "retro" is, klasszikusnak hivnak barmilyen okbol is..

ON

Kámasuka 2011.09.06. 22:45:25

@Dennis01: Az új Mini majd lesz klasszikus...

Phrascarica 2011.09.06. 22:51:02

@ommm: Ez a mezőny legfeljebb Marokkóban lenne kívánatos :))

Kámasuka 2011.09.06. 22:51:38

@ommm: 'zt mennyi lett a negyedmérföld? Csak a képgalériát néztem.

Ja és nem bántásiból, meg OFF de a csehek már tesztelték a Cruze Hatchback-et, bevillantották az frissített i30-at itt meg ilyen helykitöltőkkel dolgoztok jó ideje.

OK erre biztos van 100 kifogás. De ma volt használtteszt először nem tudom mióta. Amennyien vagytok, használtteszt lehetne minden másnap.

Phrascarica 2011.09.06. 22:55:33

@BenFranklin: "Jólvan na azért a SmartRódszter se egy éles gyilkológép, ugye?" Ehhez a roncsderbihez képest az, nagyon is.

@Stella Gemella: Ne aggódjatok érte, gyárilag Brabusnak született :)

Egyébként már eladtam, de nagyon a szívemhez nőtt, ezért is maradt az avatar, ennyi maradt belőle ;)

Dennis01 2011.09.06. 22:55:54

@BenFranklin: Meglehet, de abban biztos vagyok, hogy SOSE eri el az eredeti ikon-statuszat. Szamomra Minibol csak egy van, es azt egy Sir Alec Issigonis nevu fazon tervezte az 50-es evek vegen.. ;)

@Stella Gemella: Bizony, mar a masodikot nyuvom. Az elso egy 1983-as Austin Mini City E volt 1 literes A szerias blokkal, a masodik egy 93-as Rover Mini Mayfair, 1.3-as A+ blokkal. Mivel nap mint nap ilyeneket vezetek es szerelek (a varos egyik legjobb regi Mini garazsaban dolgozok gyakornokkent) igencsak a szivemhez nottek ezek a kis gyoszok.. :)

ommm 2011.09.06. 22:59:31

@BenFranklin: A csehek ugyanazon az eseményen vannak éppen, ahol Telós Bandi: az ötajtós Cruze bemutatóján.

A frissített i30 nem akkora durranás, hogy be kelljen villantani, a hír készen van, reggel olvashatod.

Tényleg ritkán olvashatod a TC-t, mert alig pár napja volt egy négyes használttesztünk és előtte is egy jó rakás, kezdve az RX-8-as Mazdával.

Ha figyelted a gyorsulás-projektet az elejétől fogva, akkor tudod, miért van itt ez a poszt, ha nem, akkor kattints a blogposzt címe alatt a gyorsulás tag-re és mindnent megtudsz.

Mindemellett elég tetemes mennyiségű friss anyagot olvashatsz naponta és nem csak autóteszteket, hanem sokkal emberközelibb témákról is.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.06. 23:01:24

@Dennis01: Ez kurva jó!)) Tavaaly vzettema z újból egy Works-öt! Hát az nagyon bitangúl ment,a kanyarodás mintha sínen lettem volna! Különben mindennapi használatra ezek nekem pici autók lennének,de megnézem Őket mert komoly fazon mindegyik))

Kámasuka 2011.09.06. 23:01:54

@ommm: Oks utánanézek a 4es tesztnek, a Cruze-t meg már le is hozták

www.auto.cz/dojmy-chevrolet-cruze-hatchback-61400

ommm 2011.09.06. 23:02:17

@phrascarica: Bizonyíthatsz, várunk.

ommm 2011.09.06. 23:04:06

@phrascarica: Ah, az már 101 lovas! Télleg nem játék...

Mercedes E 280 CDI 2011.09.06. 23:07:02

@ommm: Van abból egy 167 lóvas biturbó is!! De nem kétséges a nálunk forgalomba lévő legtöbb Brabus csak optika,így van ez a for two-val is

Kámasuka 2011.09.06. 23:07:41

@ommm: Segíts már, nekem az utolsó használtteszt amit kidob aug. 16-i Volvo S40/V40.

Phrascarica 2011.09.06. 23:09:47

@ommm: kapcsolj át write only üzemmódból :)

Kámasuka 2011.09.06. 23:11:06

@phrascarica: Jó az a 10 alatti sprint, meg gondolom a futómü is. Gondolkodom hogy veszek egy ForFourt az 1,5tel, ha találok egy szépet, az is kb. úgy megy.

Phrascarica 2011.09.06. 23:15:09

@ommm: "Ah, az már 101 lovas! Télleg nem játék..."
Nem a számok autója, vezetni pedig bármelyiknél jobb, ez tény. Gyorsulni meg nem az én műfajom, kinőttem belőle már 25 éve.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.06. 23:17:52

@ommm: Na azt már nem! Nm verjük ki egymásnak rally overálba

ommm 2011.09.06. 23:18:36

@phrascarica: Na látod, akkor miért is rontod ebben a posztban a levegőt? Az esély továbbra is meg van adva, szívesen odaáll a Dani a motorpótló Swiftjével az automata Smart ellen, ne mondd, hogy négyszáz méter erejéig nem adják kölcsön a gépet...

Adamantit 2011.09.06. 23:21:00

Az hogy lehet, hogy a legjobb, 18,4-es időhöz (65. futam) 102 km/h-s célsebesség tartozik, míg a 62. futamban 19 másodperchez sikerült 119 km/h-t elérni?

ommm 2011.09.06. 23:24:10

@Adamantit: Reakcióidő? Az sokat számít. Jól váltani legalább annyit.

Kámasuka 2011.09.06. 23:26:10

@ommm: Köszi, bár a rettegés mocsarát azért nem nevezném tesztnek, de poénnak jó. Gondolom annak is szántátok mert a keretösszegből lehet azért autókat is venni, de hát Te tudod a legjobban.

RX8 nem érekel, veterán nem érdekel, de volt 3mas Golf meg H Astra, bár már szeptember van.

Amúgy a Csikós féle fejtágító hasznos is meg 5letes is meg normális minőségben veszitek és teszitek fel, ez JÓ. És új.

ommm 2011.09.06. 23:34:10

@BenFranklin: Sajnos nem poén. Azok a kereskedések élnek, léteznek és eladják ezeket az autókat.

Phrascarica 2011.09.06. 23:37:37

@BenFranklin: "ForFourt az 1,5tel, ha találok egy szépet, az is kb. úgy megy."
Kb :) Egyenesben, de a filing nem lesz meg benne, a roadsterben pedig pont az a lényeg, nem a számok.
Aki nem próbálta az nem érti, mert a számok nem mutatnak semmit, csak egy kis csökött 700 cm3-es fordrászautót.

Kámasuka 2011.09.06. 23:42:04

@ommm: És nem morognak, ha megnézik a videót? Mondjuk aki TC függő, nem valószínü hogy megvenne ilyen szarokat a többiek meg úgyse látják. Én is eszek néha virslit pedig nem értek hozzá, nem tudom mi van benne. És még ízlik is!

Phrascarica 2011.09.06. 23:46:57

@ommm: "ne mondd, hogy négyszáz méter erejéig nem adják kölcsön a gépet... "
Már miért adnák oda? A két szép szememért?
De ha egy kicsit gondolkodsz beláthatod, hogy egy 68 lovas autónak egy ugyanolyan súlyú 100 lovassal szemben kb. 0 az esélye, automata váltó ide automata váltó oda, de nem kell ide nehéztüzérség, egy ilyen swiftet a 2 tonnás automata Vianóm is megenné reggelire könnyedén, a Smart meg nem egy kicsit gyorsabb volt.

Phrascarica 2011.09.06. 23:48:37

@phrascarica: "a Smart meg nem egy kicsit gyorsabb volt. "=" a Smart pedig nem is kicsit volt gyorsabb"

ommm 2011.09.06. 23:50:55

@BenFranklin: Látják, tudjuk, kapjuk a visszajelzéseket, folyamatosan.

Dennis01 2011.09.06. 23:54:11

@Stella Gemella: Mar mashova feltettem, de ide is belinkelem neked muhelyunk egyik buszkeseget:
kepfeltoltes.hu/view/110827/Mini_116_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Karbonszalas motorhazteto, csomagterteto, kerekivek, lokharitok, ajtokarpitok? es karbonszalas muszerfal. A motor meg bejaratos, de kulonbozo szakemberek szamolasai alapjan korulbelul 100 loerot kitol magabol, ha a bejaratas veget ert. Elol ma mar nem kaphato John Cooper negydugattyus hutott tarcsas fekrendszer van fenn, ez egy versenyauto kozutra hangolva.
Nem hiszem, hogy sok olyan uj Mini van, ami elkapna ennek a szepsegnek a grabancat..

Phrascarica 2011.09.06. 23:56:35

@Dennis01: és mennyit nyom így a mérlegen?

Hurri Kán 2011.09.06. 23:58:15

@Dennis01:
Hű, de jól néz ki. :)
A futóműve milyen? Gondolom nem az 1. gen. gumirugózás van alatta. :)

ommm 2011.09.07. 00:01:46

@phrascarica: Nem hinném, hogy a leírt fikció már feljogosít arra, hogy ide gyere és élből leszarozz mindent magad körül egy nemlétező, 101 lóerős Smartból kiabálva.

Mi megcsináltuk, te egyelőre csak beszélsz.
És ezen a ponton fejezzük be.

Adamantit 2011.09.07. 00:44:40

@ommm: Néztem azt is, de a reakcióidő a hasonló idők esetében nagyjából azonos volt, egy swift pedig nem az a kategória ahol 100-ról néhány tized alatt gyorsul majdnem 120-ra.
Ráadásul a többi viszonylag jó idő is legalább 10 km/h-s sebességtöbblettel zárult.
Persze én nem voltam ott, nem tudom volt-e valami változás a pálya állapotában, vagy esetleg új stratégia, pusztán érdekesnek találtam, hogy a legjobb időhöz gyakorlatilag a leglassabb célsebesség társult (a reakcióidő nagyjából mindenhol azonos).

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.07. 02:40:35

Látom Ommm, megdolgozol a lóvéért, gyomlálod a hozzászólásokat...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.07. 02:49:59

@KuKori: Vagy az embereket? Már hallucinálok is.

ommm 2011.09.07. 07:43:53

@Adamantit: Voltak néha furcsaságok, érdekes dolgokat ki lehet olvasni abból a pár eredményből is. Lehet, korábban elvette a gázt vagy egyszerűen nem forgatta ki annyira. A célsebesség az adott pontban mérődött, a pálya és minden más végig ugyanaz volt mindenki számára.

Phrascarica 2011.09.07. 08:06:40

@ommm: "Mi megcsináltuk, te egyelőre csak beszélsz."
Mit csináltatok? Összeengedtetek 20 bontószökevényt gyorsulási versenyt szimulálva? LOL
"És ezen a ponton fejezzük be. "
Szerintem is. Nagyon nem bírjátok a kritikát.

Phrascarica 2011.09.07. 08:09:42

@ommm: "Nem hinném, hogy a leírt fikció már feljogosít arra, hogy ide gyere és élből leszarozz mindent magad körül egy nemlétező, 101 lóerős Smartból kiabálva."
Nem csak egy autóm van, a másikból is lehet kiabálni :)
Ne mondd, hogy ez egy kívánatos flotta lenne, legfeljebb Nigériából nézve az, egyébként pedig eléggé alul prezentálja a magyar állományt. (tisztelet a kivételnek)

ommm 2011.09.07. 09:35:33

@phrascarica: Engedj meg egy mosolyt, majd nézz jobban szét a képek között, időd lesz rá bőven. Ja, és ha netán gyorsulni támad kedved ezekkel a bontószökevényekkel, várunk szeretettel, elméletileg vagy annyira jó, hogy mindegyiknek megmutasd.

HugoHugo 2011.09.07. 09:37:11

Winklernek nincs már meg a golf zsétéíje?
Azzal lenyomná a mezőnyt gondolom.... Vagy úgyis csak a fíling számít alapon hozta a birodalmi lépegetőt?

Phrascarica 2011.09.07. 09:53:16

@ommm: Az én apukám pedig erősebb, és van CSÉBünk is :)
Ne haragudj már de tudod hogy pont hülyeséget beszélsz, gondolod hogy mennyire érdekel engem az hogy egy Swiftet legyorsuljak, vagy Csikós autóit?
Az a különbség köztünk hogy én abszolút tisztába vagyok az autóm képességeivel, ránézésre megmondom hogy melyik autó mellett fogok tudni elmenni -ha szükség van ra- és meg sem próbálok mondjuk egy Volvó T5-el leállni kekeckedni, viszont egy Swiftre úgy tekinteni mint egy dragsterre az már komolyabb eset, vagy pont azt mutatja hogy mennyire gyatra az állomány, ez pedig szintén engem igazol :))

Motordoktor 2011.09.07. 09:57:20

@HugoHugo: Hogy nyomná le egy G2 GTi-vel?
Eleve első kerekes és új korában is több, mint 10 lóerővel gyengébb volt kisebb tömegű bogaramnál. Szerinted?

Motordoktor 2011.09.07. 09:59:14

@phrascarica: Pedig itt mindenki úgy tekintett a Swiftre, mint egy dragsterre. Sőt, mindegyik autóra úgy tekintettünk, mint egy dragsterre, véresen komolyan vettük, aki vesztett, azt agyonütöttük és elástuk. Ezt már én is a túlvilágról írom, mert a Swift lenyomott.

HugoHugo 2011.09.07. 10:02:14

@Motordoktor: Azért a jenkitepsinél jobb lenne nem? :)

Phrascarica 2011.09.07. 10:08:41

@Motordoktor: A gyorsulás pedig kb. 90%-ban kiszámítható a lóerő/súly arányából -mint ahogy egyel feljebb írtad-, teljesen felesleges gyorsulni, ez olyan, kinek a kukija hosszabb lemérése konkrétan :)
Jut eszembe, összemértétek azt is? :DD

ommm 2011.09.07. 10:25:24

@phrascarica: Barátom, el vagy te tévedve, nem kicsit.

Shadowbull 2011.09.07. 10:26:23

@phrascarica: szerintem tulragozod.

Ez egy poen volt, jol szorakoztak, oszt jovan. nem szabad?

sb

Motordoktor 2011.09.07. 10:31:27

@HugoHugo: Nem igazán az volt a cél, hogy jobb legyen, hanem hogy megmérjük mi mennyit tud. A Cougar egy különleges autó, jó volt, hogy ott volt, mert a V8-as hang kellett az ordító Hacsiroku mellé. Nem volt díj, nem volt vesztes, csak szórakoztunk, ahogy azt shadowbull pontosan megírta.

Phrascarica, aki jelenleg nem kommentezhet 2011.09.07. 10:36:38

@ommm: kicsit gyerekesnek érzem ezt a kitiltást :)) ez csak a CSÉBes hasonlatot erősíti.

Phrascarica, aki jelenleg nem kommentezhet 2011.09.07. 10:37:47

@Shadowbull: "Ez egy poen volt, jol szorakoztak, oszt jovan. nem szabad?"
Én is annak szántam, POÉN, erre kitiltanak :))

Phrascarica, aki jelenleg nem kommentezhet 2011.09.07. 10:39:50

@Shadowbull: gondolom látszik a szmájli mindenkinek, csak van olyan akinek nincs humorérzéke, és nem én vagyok akinek nincs humora, hanem az aki kitiltott :))))

ommm 2011.09.07. 10:41:56

@Phrascarica, aki jelenleg nem kommentezhet: Legalább annyira, mint idejönni és fogalmatlanul köpködni.

ommm 2011.09.07. 10:56:43

Jelzem, trollokkal nem vitázunk.

GGG77 2011.09.07. 14:53:36

@ommm: "jól váltani legalább annyit."

Azt pedig ezekkel a Swiftekkel lehet is. A Swift II-é sajnos már nem annyira jó.

Dennis01 2011.09.07. 14:54:52

@phrascarica: Tokkal-vonoval 625kg.

@gyvy: De-de, gumibogyokon ul mind a negy oldalon, persze van hozzajuk magassag allitas, kerekdoles-allitas mind a negy oldalon, allithato stabilizatorrudak, GAZ 36 fokozatban allithato lengescsillapitokkal. Az ablakai polykarbonatbol keszultek, igy nagyon konnyu a gepezet. Majd ma meg rakok fel kepeket ide a motorterrol, az am a csuda szep gepter... :)

Dennis01 2011.09.07. 14:59:16

@Dennis01: Azt kifelejtettem, hogy minden futomu alkatresz festett vagy polirozott, mindenhol poliuretan vagy szolid szilentek vannak.

Gyurma73 · http://www.karosszeria.net 2011.09.07. 18:49:10

van valakinek régi Swift 1,6 -os motorral?

cool 2011.09.07. 19:10:57

Nekem volt vagy 4 évig egy 1,3-as Swiftem.
Csak bátran nézzél bele oldalról! Már első látásra kiszűrhető, hogy nagyon jó a vonalvezetése, eléggé lapos, mélyépítésű és áramvonalas, biztos hogy a szélcsatornában nem úgy mutatkozik, mint a néhai NDK-s csodafegyver - a Wartburg - a szélcsatornások szerint "a kétajtós ruhásszekrény".
Aztán ott van még az önsúly és a 68 LE aránya. Ezzel szemtelenül fürge, mozgékony és gyors tud lenni tőle. Egyszer Brassóba menetben Fogarasnál odanyomtam neki, mert egy kissé már el voltam maradva térben és időben.
A motor a 160-at simán vitte. Az út szélén meg integetett nekem a rendőr (milicista), de azt máig se tudom, hogy miért? Vagy mert nem égtek a fényszóróim, vagy mert a közelben "barátságosan" radaroztak. Mindenesetre számomra soha nem derült ki, hogy mi volt akkor, mert -zzzzzzzzzzzzzz - oly könnyedén elsuhantam 160-nal a rendőr mellett. Máig nem jött nekem se bírság, se csekk, se semmi. Még az országot is (Románia) elhagyhattam akkor békében s azóta sem tiltottak ki belőle.
Aztán később itthon egy korai hajnalon a Pénzverdével szemben oldalról belém jött egy kamion. Teljesen összegyűrte, lezúzta a kocsimat, ám én csendes szemlélőként éltem meg az eseményeket - és túléltem a kamiont. Akkor születtem meg másodszorra.
Hiába mondják a fizetett fikázók, hogy a Suzuki így szar meg úgy szar, nálam a töréstesztet nagyon jól kibírta, a karbantartási igénye pedig a gyakorlatban csaknem nulla - és megy mint az állat, úgy nagyjából 5-5,4 literes átlagfogyasztással.
Azóta is nagyon sajnálom, hogy a gyár elkezdte a másik Swiftet gyártani, mivel ez már mintha valamivel szarabb és kisebb lenne ... mint a jó öreg Chevrolet Geo Metro licence. Lehet, hogy sokkal biztonságosabb, de akkor is - könyörgöm, hogy néz ki ? Áááááá!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.09. 13:19:19

@Gyurma73: Gyárilag nem volt ilyen verzió. Pedig érdekes kísérlet lehetett volna.