Ne legyen már szőrös szívű a biztos úr!

  2011. április 13. - (X) Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy biztos: gumira nem lesz gondod. Nyereményjáték!
2014-11-20 15:23:27

Hihetetlen, hogy már három hét is eltelt azóta, hogy Totalcar lebilincselő cikksorozatot küldött

Lilla szerel: az erő nem velem van
2014-04-21 14:55:26

A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival. Gondoltam

Ilyet még nem láttál!
2013-12-23 18:33:19

Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos

WTCC, Monza. Belülről
2012-03-13 10:31:00

Sági Elemér, amolyan kiküldött tudósítóként mesél a hétvégi WTCC-futamról. Ezt látni kell! - a

Cannonball-run

Átmentem a piroson. Megállított a rendőr, meg akart büntetni, majd kezdődött az alkudozás. Alkudjon ön is, ha van érzéke hozzá! Van értelme!

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr122822080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

augustiener 2011.04.13. 16:40:01

Szerintem le is szopta a kurva a rendort.

Persze a mediaban en vagyok a kozveszelyes, aki haladosabb az ures palyan. A bambulo kurva, aki meg egy pirosat se vesz eszre, az nem gond. Pedig mennyi ilyen van. Megy negyvennel, aztan meg atgurul a piroson. A korultekinto gecinyelo.

Egyebkent ezt a csekkel ennyi, csekk nelkul haromszor annyi, sosem ertettem. A nemet rendor kiolvassa a konyvbol, hogy mennyi a buntetes, megmondja neked, oszt valamikor utana postan megkapod a hivatalosan is a tortenetet. Tisztan le van irva, hogy mi mennyi. Nem ugy, hogy annyi amennyit a rendor gondol. Milyen torveny ez?

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.04.13. 16:48:47

@walpurgis:

"Nomen est omen"
Jaja.... a nyolcvanéves, kalaposok és hasonló életformák szerint biztos az vagyok :-)

"Zárójelben: 300.000 km 10 év alatt balesetmentesen...de volt, hogy hibáztam."

Nekem félmillió, 20 év alatt, de nem is ez a lényeg.

"Előfordult, hogy megbüntettek, vállaltam a következményeket, elvégre ÉN hibáztam, nem a köcsög rendőr."

Szintén zenész, fizettem én is.
Ezért is nem tudom, miért kell egyből buta libázni ha valaki hibázott. Persze ez a magyar mentalitás. Ha valaki hibázott valamiben, akkor mindenki ordít, hogy "FEJBELŐŐŐŐŐNI".

A színvonalat pedig te kezdted el lenyomni a hülyelibázással.

Merida001 2011.04.13. 16:48:49

Én nem olvastam a fenti hozzá szólásokat. És nem is vagyok rendőr. Előre kérek elnézést ha valakit megsértek...Szóval én úgy tudom, hogy a rend ősrei jutalékot kapnak az adott büntetések után. Ez motiválja őket, hogy ilyen serények. Meg létezik egy másik szerv is akik a rendőrök munkáit ellenőrzik és figyelik stikában...állítólag. Feltehetően ez mozgatja az összképet...

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.04.13. 16:51:34

@közlekedési bűnöző:
még annyit hozzá, hogy a nickemet azért választottam, mert Magyarországon lassan bűnözőként tekintenek a közlekedőkre, legalábbis a büntetési tételeket elnézve. Tudod... lopás párezer Ft-ért ejnyebejnye, piroson átcsusszanás 100.000,--

Rendesember 2011.04.13. 16:57:56

Mé? A pirosná meg kell állni? Aszittem hangulatfény.

Körömcsiga 2011.04.13. 17:04:55

Kedves blogíró. A piros lámpa levélben kiküldve 100 ezer forint! Lehet örülni és legközelebb befizetni a 100 ezret, ha nem tetszik az alkudozás. Most komolyan, az is baj, ha elnézőbbek a rendőrök? Pláne olyan emberekkel, akik nem X5-ből lógnak ki baseball ütővel???

walpurgis 2011.04.13. 17:28:27

@közlekedési bűnöző:
Ez kicsit más, nem gondolod?
Kilométerekből kinek van nagyobb...?A nagyságrend ugyanaz, Nomen Est Omen, de ha számolsz, az arányok nem:P
Tudod, min pirosodott be az agyam? Nem a hibán. Hanem azon, hogy ha valaki hülye, még közzé is teszi.
A hülyelibázást konkrétan megérdemli, nem fogsz meggyőzni az ellenkezőjéről, sajnálom.
Mondhattam volna csúnyábbat is, de azt a személyes találkozók esetére tartogatom, indokolt esetben!
Beszóltál mindenkinek, aki beszólt a bringának...?

És tudod, mi a magyar mentalitás?
MIndenki hülye, csak én nem. Közhelyes, és tök egyszerű.
Senki nem akarja felvállalni a tettei következményeit, és nem csak az utakon.
Tudomásul kellene már venni, hogy a KRESZ nem szopórémnek lett kitalálva. A büntetési tételeket most hagyjuk...bár ha ez a pussziket most 100ezres csekket birtokolna, meggondolná legközelebb, hogy mire figyel: a társaságra, vagy a közlekedésre. Netán mindkettőre...?
Így pont leszarja az egészet, éli világát, ugyanolyan figyelmetlen és esetenként veszélyes lesz, mint eddig.
Kinek jó ez, mond meg nekem!?

Z o z ó 2011.04.13. 17:31:14

KEDVES PANNA!

1)Nem figyelsz az útra,környezetedre vezetés közben.

2)Átmész a piroson,...örülj hogy nem okoztál balesetet.Ha egy FH16 jön arra,pont rosszkor, akkor most Vályi Pista írja a gyászjelentésed a belső levlistán.

3)Elengednek neked egy 10est, és még TE vagy kiakadva hogy micsoda dolog ez...

4)És ez több hszt generált mint Csikós cikkei:)

walpurgis 2011.04.13. 17:31:29

Egyébiránt egyre erősebb a gyanúm, hogy ez az írás úgy, ahogy van fikció...sajnálom is, hogy bedőltem:(

(Egy gond van: hogy sajnos életszerű az eset...)

tibita 2011.04.13. 17:31:38

@Camappa:

"Hát elérkeztünk a magyar realityhoz. Kifogáskeresés minden körülmények között. :DDD Hányok."

Ne legyél már farizeus.....mit képzelsz, más országokban senki nem próbál meg némi "enyhítést" kidumálni???

Persze.....egy osztrák vagy német, ott a tett helyszínén, rituális öngyilkosságot követ el, de előtte még megkéri a rendőrt, hogy biztos ami biztos lőjön is bele egy-párat és a lőszert számlázza ki a családjának, a lehetőleg 3X-os büntetés mellé.

Dehogy nem próbálkozik egy német, osztrák, angol, legfeljebb az ő szánalmas "bulvárpancser" újságíróik nem ezzel akarnak, pár kattintást generálni....főleg nem ilyen átlátszóan, amire csak 36-os IQ-val reagálnak azonnali "hányok, magyar mentalitás,"-stb. féregségekkel.

Ebből az "álomvilágodból" látszik, öcsém, hogy te is csak egy "belvárosivilágpolgár" vagy, aki szédülni kezd, ha elhagyja a Budapest táblát.

Na én ettől hányok.......

Járd a világot egy kicsit, nyitott szemmel, mielőtt osztod itt az észt olyan dolgokról, amiről fingod sincs......te "ejropééér"...muhaha!

mi nem foglalt még 2011.04.13. 17:34:20

Nem értem mit balkánizol.
Rendesek voltak veled, szerencséd volt.
Tényleg jobb lenne ha nem lehetne alkudozni.
Megvágtak volna 20 rongyra és most nyugodtabb lennél.
Tipikusan olyan vagy akinek sehogy sem lehet a kedvére tenni.

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.04.13. 17:36:56

@walpurgis:

"Tudomásul kellene már venni, hogy a KRESZ nem szopórémnek lett kitalálva. A büntetési tételeket most hagyjuk...bár ha ez a pussziket most 100ezres csekket birtokolna, meggondolná legközelebb, hogy mire figyel: a társaságra, vagy a közlekedésre. Netán mindkettőre...?
"

Feljebb már írtam, hogy nem az egyszer vétőket kellene egyszerre, nagy összegű büntetéssel sújtani, hanem kiszűrni azokat akik magasról tesznek az egészre és lépten nyomon őket büntetni. Ennek lenne nevelő hatása, nem pedig az irreálisan magas tételeknek. Csak ez nem hoz pénzt az üres kasszába, meg dolgozni is kellene vele. És így szopórémnek hat a KRESZ, de leginkább az alkalmazása.

pinky, the brain 2011.04.13. 17:42:45

... én igazat adok a posztolónak... tényleg balkáni a viselkedésük... mi az, hogy elengedik felét a büntetésnek egy kis mosolyért.. mi ez?? ... rendőrt játszunk vagy hormonokat kergetünk?? ... kedves kisasszony... Európa nyugatabbi részén akár a melleit is kidobhatta volna, biztos díjazták volna, még is ugyanúgy megbüntették volna...

walpurgis 2011.04.13. 17:43:43

@közlekedési bűnöző:
Gyanúsan keményen véded...furcsán hat, csak szólok.

Az egyszer vétőből legalább nem lesz lépten nyomó! Hm?
Mellesleg erősen kétlem, hogy az illető az egyszervétő kategória, az "írás" sokat elárul, főhősünk nagy valószínűséggel így éli kispolgári mindennapjait, de ez persze csak spekuláció...jajnekem.

silurus 2011.04.13. 17:45:49

Én a cikkíró nevéből főleg a "szőkére" emlékszem. Szerintem ez úgy kellene, hogy működjön, hogy NEM MEGYEK ÁT a piroson. Az nem lehet érv, hogy jó volt a hangulat, nem figyeltem. Azért van az a kiba...ott lámpa ! Nem azon kéne kiakadni, hogy alkudni lehet a rendőrrel-aki egyébként is egy adható kedvezményt kínált fel, hanem azon, hogy mekkora SEGG voltam, mikor átmentem a piroson, és a fő baj, hogy ezek a szabálysértések kezdenek teljesen bocsánatos bűnné válni. A korrekt meg az lenne, ha a rendőr ilyenkor mondana egy számot, és ezzel a beszélgetésnek vége is lenne. Lehetőleg valami szép kereket, hogy sokáig emlékezetes legyen, mondjuk a következő piros lámpáig. Annyit még, hogy az autóvezetéshez nem elsődleges fontosságú a jó hangulat, pl a figyelem sokkal lényegesebb.

Hurri Kán 2011.04.13. 17:52:40

Nálam az a mondat verte le a biztosítékot, hogy "nem figyeltem, olyan jól elvoltunk bent"...
Innen minden további érdektelen...
Ostoba szőke kurva.

United Steaks 2011.04.13. 17:54:46

"végül is nyertem tízezer forintot a dolgon, mégsem éreztem jól magam."
Hát mi a jó édes felmenőd kéne még? Adta volna alád a gumibotot? Utasokkal átmegy a piroson, az ilyen még háztartást is csak felügyelet mellett vezessen...

Szahar! 2011.04.13. 17:58:54

@Kisördög mocorog: - vagy kecskét, áramot, naplót.

acidx 2011.04.13. 18:03:13

Most ezt komolyan képes volt leírni, aztán meg a szabályosságért rinyálni? Elképzelem, hogy szőke, műkörmös agyatlan nőci a poszt toló, kidobta a melleket és megúszta 10 lepedővel. Talán nem kellett volna alkudozni b___meg, és akkor sírni se lett volna oka a hazai helyzetek miatt... Ostoba.

Krisi 2011.04.13. 18:09:35

nem rossz. ha épp arra megyek bringával és elüt, akkor valjlon ugyanígy fognak röhögcsélni a temetésemen is?

felelősségtudat sehol.

nem mondom hogy mindenki tartson be minden szabályt, de azért az elsőbbség megadására vonatkozó szabályok alól nincs kibúvó, mivel az minden esetben veszélyes! ha kétkerekű jön akkor te leszel a gyilkos, ha Kraz akkor meg téged fognak temetni.

bali08 2011.04.13. 18:14:48

Mi az, hogy balkáni? vááá ekkora hülyeséget.
A rendőr egyszerűen csak tudta, hogy mindenki fizetésből él és sajnos egyre csekélyebből. Ismerte a mai viszonyokat és pont jófej volt.
Van ilyen is.

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2011.04.13. 18:18:40

Rendesen elbasztátok a kedvem így az OT EXPO előtt! Egyikőtök sem olvasta el ezt a kalap szart mielőtt kiraktátok volna???!!!
Nem figyeltél oda???Túl jól elvoltatok odabenn? Ha valaki jön keresztbe akkor Kalocsáról is ezt írtad volna??Alkudozol és utána még pofázol? Miért nem toltad le egyből a bugyit mint Zsanett és még a tízest is megspórolod te majom "nem figyelek a vezetésre"spermatartály!

United Steaks 2011.04.13. 18:24:00

Örülne hogy nem lett nagyobb baj (nem anyagilag), ehelyett még az sem teszi boldoggá, hogy 10-ért megúszta. Én fizettem már 200 ezret menetlevélért, mégsem írtam szösszenetet a rendőrség alvilági mivoltáról (csak anyáztam egyet, meg dolgoztam miatta sokat)...

plakatmagany 2011.04.13. 18:24:37

a képet látva elmmennék rendőrnek - igaz, most tüntetni aktuális...

kerdesek05 2011.04.13. 18:32:11

igazából zsebbe lett fizetve a rendőröknek a pénz, de ezt már a cikkíró sem merte beleírni:)

prosequor · http://www.vallalkozas-okosan.blog.hu 2011.04.13. 18:34:34

Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a posztoló egyáltalán nem fogta fel a lényegét annak, amit csinált...

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.04.13. 18:43:02

@walpurgis: pdeig semmi közöm hozzá, hidd el!

Csak nem szeretem ezt a módit, ami mostanában dívik, hogy büntessünk szénné azonnal mindenkit, aki hibázik.

A mai modern eszközökkel simán nyomon lehetne követni, hogy ki hányszor. Lehetne kis tételekkel kezdeni, majd minden ismétlődésnél duplázni a büntetést. Így aki néha hibázik, nem kellene a havi fizetését otthagynia, aki meg szarik rá, mert sokat keres / lop , az is hamar elérné a fájdalomküszöböt. Ugye mondjuk a kezdő 5.000. Ez a 10. alkalmommal duplázódás esetén 5.000 X 2 x 2 x 2 x 2 x 2 x 2 x 2 x 2 x 2 = 512 X 5.000 Ft = 2.560.000 Ft.

Szerintem ez lenne a humánus megoldás.
Az 5.000 Forintos kezdőt mondjuk lehetne igazítani a vétség súlyához.

puncipöcögtető 2011.04.13. 18:45:52

Csurogtunk haza a munkából a csajokkal, [...] mikor a Blahánál átmentem a piroson.
...
Belénkszaladt két oldalról egy-egy teherautó, a csajok meghaltak, én éppen a kórházban a papnak diktálom életem utolsó blogbejegyzését...

Vége

Erre nem tudok mit mondani. Ha vezetsz, a gyerekeidet csillapítsd le, és figyelj az útra, mert hibázni egyszer is elég. Az, hogy szőke vagy, nem jogosít fel arra, hogy másokat veszélyeztess.

alprazolam 2011.04.13. 18:52:01

@Kulics: már hogyne érteném. de még egyszer elmondom, hogy amit leírtam az álszentségről, fenntartom. Nem az a lényeg, hogy átment a piroson, mert mindenki ment már át. Hanem az, hogy alkudott, megpróbálta, bejött. Következő alkalommal nem jön be. Próba,szerencse. Ennyi a cikk lényege.

BOAR 2011.04.13. 18:52:40

Na ezt a libát kellene elküldeni a halál retkes, kóchengeres faszárnyára...
Mintha valami jópofa dolog lenne, hogy pofázik a többi kétbitessel oszt átmegy a piroson...és még alkudozik a büntetésen...
Bunkókám, a sírkő többe kerül...

gergy 2011.04.13. 19:00:56

Szerintem azon senki nem gondolkodott el amin a csaj is felakadt hogy egyeseknek (jelen esetben neki) engedményeket tesz a rendőr.Mi az hogy ha úgy tartja kedve kevesebb vagy több a büntetés? Nem neki kellene ezt eldönteni.Persze ez jó dolog annak akinek épp kevesebbet mondanak.

zweitakt 2011.04.13. 19:09:24

Én a Fehérvári elkerülőn futottam bele a lézerbe. Nem vártam meg, míg leint, megálltam magamtól. Udvariasan köszöntem, kiszálltam az autóból, miután levettem a headsettet, és kikapcsoltam az övet. Mondtam is, teljesen igaza van, gyorsabban mentem. Mit gondol, mennyivel? -100-105. És itt mennyivel szabad? -90. -Béla, mennyi volt? 120. -Nem, annyival biztos nem akartam biztosúrhölgykérem (nő volt.) -Hova siet? -A gyerekeimhez, Tihanyba, a nagyapónál vannak. -Hm. 5000.-Ft, lenne... -Jó lesz, mondom gyorsan. -Kollegina igen belátó volt, uram, lehetett volna ez több is, de hát ön is belátó volt, elismerte, és nem is úgy ment mint az eszelős. A bünti többi részét költse a 3 gyerekre.
Elbúcsúztunk. (azóta már az a szakasz 110km/h-s lett...)

papa33 2011.04.13. 19:24:43

Ha ez igaz, nagyon-nagyon csendbe kellett volna lenni, mondjuk én nem k-zok, igazságtalan is, mert p-val sokmindent elérhetnek, na nem megyek bele.
De ha a rend éber őreinek tökös főnöke van, nem fog elmenni ez mellett... picit nyomoz, hát ennyi, de a megvesztegetés is előjöhet még...

tko135 2011.04.13. 19:41:49

A piroson áthajtás azért komoly dolog. nálam legalábbis jóval súlyosabb mint hogy 95-el mentél egy 60-as táblánál, amit kiraktak mert szar az út. De hát Mádzsárországon jelenleg közlekedési adót szednek be baleset megelőzés címen, elképesztő helyeken trafizva.
Azért 'bírom' a nyugattal pedálozókat, hogy ott nem szaroznak megvágnak stb. jah ez igaz. Meg az is, hogy aki normálisan dolgozik egy tűrhető munkahelyen, az normálisan meg is él a fizetéséből, nem parázik azon, hogy miből fizeti ki a megemelkedett fűtés számlát, meg egy 100 eurós bírságot is könnyebb kifizetni egy 2 ezer eurós fizetésből, mint egy 500 eurós-ból, mert ebben kb ennyi a különbség, a büntetési tételekben közel sincs ennyi...
Aki meg esetleg gyurcsányosan azt mondaná, hogy akkor el lehet innen menni, annak azt üzenném, hogy az húzzon innen el, aki szétcseszte és kifosztotta az országot.
Na mindenkinek, minden jót.

waffen55 2011.04.13. 20:20:50

Pannácska! Nem úgy volt, hogy téged már egyszer kib@sztak innen??
Édesanyád biztos büszke rád - nincs elfelejtve a BMW meghúzása sem...

Rozsahegyir 2011.04.13. 20:31:15

@hópapa:

Haver most jött haza spanyolból és 2napot rá húzott a céges kiküldetésre! Nem volt be kötve és megpróbálta a 200 euros büntit le alkudni! Megtanulta, hogy be kell kötnie magát és nem alkudozik többé ilyen esetekben! ill. a 200-ból 500 lett a vége!
Itthon is így kellene mennie a dolgoknak!
Én lassan 10éve vezetek évi ~3-40000Km-et és ez idő alatt nem hibáztam ilyen tekintetben de ha hibáznék akkor szó nélkül ki fizetném!

gyerek9.3 2011.04.13. 20:37:26

1:Szerintem örülj ,hogy nem kellet kifiezetned és utána ne reklamálj itt h milyen rosz világva nem kellet ki fizetned
2: Te is hibás vagy nem kellet volna alkudozni.Bíróság döntött volna kaptál volna egy 50ezrest..

redeitomi 2011.04.13. 20:51:38

"Nyertem tízezret a dolgon"
Szerintem meg buktál annyit és örülj hogy nem jött senki a kereszteződésben

jmakri 2011.04.13. 20:52:29

Ekkora egy idióta állatot...
Seggében vibrátorral átmegy a piroson és még emlékeiben sincs róla semmi, legfeljebb, hogy kifogyott az elem és azt cserélte menet közben. És még meg is írja, miközben szinte a rendőr a bunkó.
Ez valami beugratós cikk, vagy tényleg van ekkora büdös kurva?

valamik1 2011.04.13. 21:42:18

Talán valaki írta már:
Rendőr elmondja,milyen feltételek vannak arra hogy valakit büntessenek. Ha a legsúlyosabbal kezdni, nem biztos hogy azt alkalmazza, mint itt is, azaz feljelent, hanem bírságol. Ebbe semmi rossz nincs, inkább adjon helyszínen 1 csekket, mint hogy feljelentsen, és 5x annyit fizessek (eddig nem büntettek meg). Tehát szerintem jól jártak el.
A piros lámpán áthajtásért akkor jár 100 000 Ft bünti, ha fénykép készül.

misi107 2011.04.13. 22:04:24

@jmakri: ez a néni is arra hivatkozott,hogy semmire nem emlékszik.Nekem meg kurvára nem esett jól 0-ra lassulni a lámpaoszlopnál.Azt sajnálom,hogy a faszért húztam el a kormányt,hátha ki tudom kerülni.
www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=742

Mikrobi 2011.04.13. 22:15:05

Szerintem nem alkudozott a kisasszony, hanem megsajnálták a rendőrök. Azt viszont én sem értem, hogy ha min. 20 rongy a bírság, akkor hogy tudták elintézni, hogy 10 lett, miközben az alapja ua. (hiszen így is 4 pontot kapott).
Én elég sokszor lépem túl a sebességhatárt, ha elkapna egy rendőr, szerintem nem lenne pofám alkudozni:-(

Mikrobi 2011.04.13. 22:18:28

@Camappa: légy szíves, ne káromkodj! Sérted a vallási érzésemet!

denyiro 2011.04.13. 22:47:22

Egy cikk arról, ami burkoltan arra ösztökéli az embereket, hogy elfogadják a szabálysértésekhez rendelt, fix büntetési tételeket. Elszomorító, mert eddig legalább aki tényleg meg volt szorulva azzal szemben mérlegelhetett a rendőr a büntetés (helyszíni bírság) kiszabásakor és arányos büntetés lett neki kiszabva. Most már nagyon afelé tendálunk, hogy hiába csóró 60 éves bácsika a gazdaságos kisautójával, ugyanúgy megkapja ugyanazt a büntetést mint a nagyvagyonú de természetesen becsületesen adózó vállalkozsó. Olyan lesz ez mint az adózás a kicsi nagyon megszívja és tovább adósodik a nagy meg még talán jól is jár, mert lesz.rja.

coord 2011.04.13. 22:48:02

Ezt Winkler írta unalmában ;-)

coord 2011.04.13. 22:57:12

Persze simán lehet ilyen szituáció, de az utolsó 3 bekezdésnek (meg egy kicsit az egésznek)a megfogalmazása kicsit a továbbküldözgetős üzenetekre emlékeztet. Azt még odaírhatták volna, hogy "küldd el ezt a cikket az összes ismerősödnek! Csak egy kattintás, rajtad is múlik, hogy jobb világban éljünk!"

Mikrobi 2011.04.13. 23:09:43

@Kinca68: nem a bírósághoz hasonló joga van, hanem a rendőrnek megfelelő joga. Furcsa is lenne, ha a körülmények mérlegelése nélkül mindenkinek ugyanolyan büntetést kéne adnia.

HakapesziM 2011.04.13. 23:23:00

@Camappa: Igenis van emberség a világon. A rendőr mérlegelhet, kell is hogy mérlegeljen. Minden ember hibázhat, nem kell mindjárt kitörni a nyakát. Számomra a német rendőr az etalon. Nem igaz, hogy nyugaton nincs méltányosság. Szigorúak, de előfordul, hogy szóban figyelmeztetnek csak. Kamionosként Albánia kivételével, minden európai országban jártam. Nem igaz, hogy nyugaton emberevők a rendőrök. Ellenkezőleg, érzi a közlekedő, hogy érte vannak. Persze, súlyos vétség esetén nincs helye tréfának. De inkább állítson meg tízszer német vagy angol rendőr, mint egyszer magyar vagy lengyel.

Spacecake 2011.04.13. 23:37:48

1etértek.1szer elengedtek,részeg voltam,látták rajtam,hogy nem vok őrült,csak céges buli volt és hazaviszem a barátom,1irányúba hajtottam,lakatlan helyen,tudatosan.........mondjuk mai napig állítom,ha a BMWvel vagyok,nekem annyi.a SAABbal járok,azóta is.........
ja és a legjobb:azóta nem iszom!!!

Spacecake 2011.04.13. 23:51:21

@MÁJklub: így van!!!de!!!!mérlegelhet!!!ergo:attól függ,hogy adod elő.na ilyenkor hátrány a BMW:-))))))
(ami 1 fos 1ébként.....LOOOL)

Spacecake 2011.04.13. 23:53:00

@gumifust: szabájokat azaz szabáLYokat

Spacecake 2011.04.13. 23:58:12

@közlekedési bűnöző: és ha 1millió 3év alatt ,bünti nélkül??na az mi???jaj hagyjuk ezt már....

Légiposta 2011.04.14. 00:25:42

Átfutottam a kommenteket, de komolyan mondom, hogy én szégyellem magam helyettetek ( tisztelet a kivételnek ). Süt az előítélet a nőkkel szemben gyerekek, pedig ez a sztori nem erről szól, mert férfi létemre ha normálisan állok a rendőrhöz, akkor igenis tudok lefaragni a bírságból. Te úgy látom ti a nők alázására akarjátok kihegyzni a dolgot, hol marad belőletek az uriember?? Kicsi a farkatok, vagy nem áll fel, vagy csak nem tudtok felszedni és megtartani egy jó csajt? Vagy csak nem bírjátok feldolgozni, hogy ők is lehetnek okosak, végezhetnek olyan felelősségteljes munkát mint mi férfiak? Komolyan kérdezem, mi movitál titeket nőgyűlölőket?
És fogadok most büszkék vagytok magatokra, na most aztán jól odamontam.., de a cikk lényege az se jut hozzátok úgy látom. Mert talán itt a lényeg az lenne, hogy a cikk alanya félre tudja tenni a személyes érintettségét, hogy ebbe az esetben jól járt 10000 forinttal, és meglátja emögött a rendszer hibáját, a szubjektivitást a rendőr részéről. Mert ez itt a probléma, és mindegy hogy nő vagy férfi ül a volánnál. Mert nagyon nem mindegy, hogy pl Dr. XY-ként szállsz ki egy prémium autóból, vagy melós ruhában egy furgonból, amikor meg akar büntetni a rendőr. És ez igenis probléma, és talán ezzel kéne foglalkoznotok, és nem a nők alázásával.

Légiposta 2011.04.14. 00:41:13

És nem azt akarom mondani, hogy a rendőr ne mérlegelje a körülményeket, mert erre igenis szükség van. Mérlegeljen magában, de semmi képp se ALKUDOZZON!!

neked ugatok 2011.04.14. 01:28:24

engem eddig 5x állítottak meg valami (vélt) szabálytalanságért, egy gyorshajtást elismertem 3000.- Ft csekkért (10k-ról indult a licit, fényképük volt rólam), egy záróvonalon megfordulást (hajnal 3kor az üllőin, csak egy autó volt rajtam kívül, a rendőröké) pedig 8000 helyett 2000-ből megúsztam, szintén csekkre. Ezek legalább 5 éve voltak, de lehet több.

A többi 3 esetből pedig nem lett semmi, elengedtek figyelmeztetéssel.
Szerintem csak azon múlik az egész, hogyan tudsz a másik emberrel (nem fakabáttal, hanem a ruha mögött a személlyel) kommunikálni, nem véletlenül kérdezik hogy ki tudod-e fizetni.

Az pedig, hogy feljelentenek és húszezerről indul a büntetés, tipikus beetetés, utána simán aláírtad ÖNKÉNT a tízezres helyszíni bírságot, erre ment ki az egész, így már nincs semmi teendőjük.
Én mostmár sosem ismerem el, jelentsenek fel ha akarnak, nekik az elég sok plusz meló és szopás, hiszen bizonyítaniuk kell a szabálysértést, amire nem elég a 2 rendőr szava.
Ha megkérdik, hogy a feljelentés helyett elismered-e, természetesen azt kell mondani, hogy nem, mivel nem követtél el szabálysértést, és nyugodtan jelentsen fel, nem írsz alá semmit. Ilyenkor szokták azt mondani hogy legközelebb figyelj, és viszlát.

Nem fognak a műszak után még bent papírmunkázni, amikor 2 perc alatt találnak egy másik balekot, aki majd aláírja a helyszínis büntetést ÖNKÉNT, ahogy a kedves posztoló :P

neked ugatok 2011.04.14. 01:37:35

elolvastam pár hsz-t, mennyi ostoba troll van az interneten..
ha ezt tudom nem is szólok hozzá, nem akarok én ehhez asszisztálni...
az vesse a szabálytalankodókra az első követ aki még nem hibázott soha, én 10 éve vezetek és nem vagyok az a nagyon szabályokat betartó forma, viszont ismerem a saját határaim és biztonságosan tudok közlekedni, 10 éve koccanásmentesen a 10 éve vásárolt karcmentes autómmal, akiket viszek azok pedig mindig biztonságban érzik magukat és biztonságban is vannak, még ha nem is teljesen szabályos ahogy közlekedem..

szóval az álszent trollok bekaphatják!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.04.14. 01:55:39

Jó kis kommentgenerátos poszt.
Bakker most háborogsz, hogy kevesebbel megúsztátok???Röhely.Azért lett olcsóbb, mert péntek volt, a zsaruknak is tele a tökük, ti meg fiatalok, csinosak voltatok(gondolom) esetleg lenge ruhában, pont mint az Ágyugolyófutamos két beste, szóval úgy kicsit könnyebb.Én a nagydarab szőrös állat, biztos nem úsztam volna meg.Bár hozzáteszem, hogy találkoztam már én is korrekt, engedékeny rendőrrel szóval előfordulhat.Ha meg más leírta már ugyanezt korábban, akkor csak meg van erősítve a dolog.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.04.14. 03:25:01

Na, közben gyorsan átfutottam a kommenteket, teccik, hogy kb mindenki egyformán ír véleményt.Ha meg télleg kamu a cikk (furcsa, hogy nincs semmi visszaszólás a poszt-tolótól, vagy bárki tc-stól...) akkor meg ez szimpla néphülyítés, szánalmas kattintásvadászat, a reklámozók megnyugtatására.Sz*pjon lovat, aki ilyen "újságírást" csinál...Ez már rosszabb télleg, mint a Velvet...

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2011.04.14. 03:55:48

A leginkább kézenfekvő megoldás: Vezetés közben figyelsz arra, amit csinálsz. Nem gyors hajtasz, nem mégy át piroson, nem gázolsz gyalogost és nem okozol közúti balesetet benarkózva részegen, oszt nem kell a következményeken alkudozni, aztán meg keseregni hogy... A közlekedés többi résztvevőjének is jobb lesz. A szabályok nem azért vannak hogy azon keseregjenek az emberkék, hogy megint sokba került a megszegésük (egyébként meg nem is, mert kaphatott volna oldalba egy kamion mikor a piroson átmenvén neki zöld volt, SzentPéter meg nem csekket fog neked osztogatni feljelentés helyett).

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2011.04.14. 04:00:43

@neked ugatok:

Nem feltétlen kell beállítani ezt álszentségnek. Mindennapos dolog hogy megy a bulihangulat az autóban, közben odafigyelés nélkül ugrasztják vissza a gyalogot a zebráról, városi közlekedésben sms írás, jaj két sör meg egy konyak még belefér, hazamegyek Pestről Debrecenbe, két füves cigi még nem a világ, stbstbstb.

Ha ennek a kimenetele "csak" bírság, az még a jobbik eset.

Matenak · http://csipszerelde.hu 2011.04.14. 07:22:37

@Spacecake: Sajnos nem készítettem videófelvételt, hogy bebizonyíthassam neked, hogy megtörtént. :)
Én tudom, hogy igaz, hisz velem történt meg, egyel több sztori, amit tudok mesélni majd az unokáknak.
Ausztriát sem csak szentek lakják.

.atti. 2011.04.14. 07:27:45

örülj neki hogy a felét elengedte - gusztustalan hogy beköpted a rendőrt mintha korrupt tett volna .
Még jó hogy a rendőr nevét és autója rendszámát nem közölted .
Én se szeretem túlzottan a rendőröket de ez akkor is gusztustalan.

Más: miért is megyünk át a piroson ???
Szerintem mindenki ment már át piroson , én is . Sajnos . De sohasem direkt teszi ezt a vezető , hanem mert véletlenül belecsúszik .
Miért is csúszunk kedves vezetőtársaim a pirosba ???
Elmondom nektek mert ezt itt Magyarországon úgy látszik nem tudja senki . Vagy nem akarják tudni !
Sajnos rossz a rendszer !!!!
Hirtelen jön a sárga majd a piros , és könnyen belecsúszunk, vészfékezni ugyebár nem mindig célszerű , és balasetveszélyes is .
Honnan tudhatjuk hogy a lámpa sárgára majd rögtön pirosra fog váltani ??? Sehonnan !!!!
Ezért csúszunk bele !
Nagyon fontos lenne hogy sárgára váltás előtt a zöld lámpa villogással jelezze, hogy sárga majd piros következik !!
Ennyire egyszerű , ausztriában ez már időtlen idők óta így működik tökéletesen . Ott már messziről látja az ember hogyha a folyamatos zöld elkezd villogni valamit cselekedi kell , mert rögtön jön a sárga és piros . Van idő reagálni az autósnak .
Nálunk is be kellene vezetni ezt a rendszert , megszűnnének a pirosba áthajtók és az ezzel járó véletlen balesetek .
Remélem elolvassa valami illetékes elvtárs bevezetik ezt a rendszert és végre megszűnnek a véletlen pirosba hajtók !!!!!!!!!!

JLH dr. 2011.04.14. 09:02:35

Örömmel látom, hogy erről másoknak is ugyanaz jut eszébe, mint nekem (és ugyanúgy felmegy bennük a pumpa):

Az idióta kurvája szabályt szeg, elnézőek vele, erre itt rinyál és (bár erre kevés az esély) de komoly bajba sodorja azt aki csak jóindulatú volt vele! Az ilyen ribancot legközelebb a törvény teljes szigorával kell sújtani, maximális büntetés, jogsi el, aztán mehet sírni Damaszkuszba!!

Egyszerűen nem tudok napirendre térni e fölött. Velem is előfordult, h elnézőbbek voltak (pedig jogos volt amiért megállítottak), hálát adtam az égnek, megköszöntem a JÓZAN eszű közegnek, hogy belátja, nem engem kell ellehetetleníteni amiért mondjuk lakott területen kívül nem értem vissza a sávomba záróvonal előtt.

Ez a szőke panna meg szüljön sünt, idióta picsája!

(elnézést a vulgaritásért, nem szokásom, de akinek semmi nem jó, arra nem tudok más kifejezéseket használni - ezért tartunk itt, ahol tartunk!)

Pasa01 2011.04.14. 09:36:47

Te idióta f.szcincáló r.banc! Még van pofád felháborodni? Undorító féreg dolog, amikről itt írsz. Az, hogy épp nem történt baj a cseverészésed miatt, csak szerencse. Kíváncsi lennék a fejedre, mikor egy ilyen ostoba liba miatt te feküdnél az aszfalton köpve a kis vérbuborékokat, bele-belenézve az utolsó filmbe a tágra nyílt, halálfélelmet sugalló, üres tekinteteddel.
Ja, csak csacsogtatok?
Nem gáz! A sitten szeretik az ilyen kommunikatív r.bancokat.
Ja, csak csacsogtatok?
Akkor már érti az a pár száz, sír fölött zokogó ember.
Rendőrünk alkalmatlan, te pedig, mint már fentebb írtam.
Jellemtelen, szemét, troll ez a poszt!

froton 2011.04.14. 10:07:10

@.atti.: a villogásos dolog: ahogy írod, ausztriában működik és jó. További szomorúság az egészben, hogy fősulin az egyik évközi feladat volt egy 4-es kereszteződés (4 gyalogátkelővel) modelljének felprogramozása, nagyjából 4-5 óráig tartott a komplett program megírása még a magamfajta PLC és programozással épp csak ismerkedő ember számára is. Volt benne villogó sárga este 8-tól reggel 6-ig, meg a "normál" üzem, meg hétvégi ciklus, meg a villogo szárgáról mindenhol pirosra váltás és villogó sárga előtt mindenhol piros, ahogyan kell... Miért írtam ezt le? Mert érzékeltetni akartam, hogy a zöld villogtatásához kb 10-20 sort kellene betenni a programba (kereszteződés bonyolultságától függően), teszteléssel együtt sem tartana tovább egy óránál egy hozzáértő számára a helyszínen való betöltéssel együtt (most a nettó munkára gondolok egyéb kiutazás és adminisztráció nélkül), semmi egyéb hardver beruházás nem kell hozzá, tisztán szoftveresen meg lehetne oldani, relatíve minimális összegből...és még sem teszik meg...

nick: 2011.04.14. 10:10:00

egyetértek a kommentelők túlnyomó többségével, igazi hülye ez a "Szőke Panna", és tényleg kár, hogy a jófej rendőr ezt nem vette észre, és nem büntette halálra a majmot

a legdurvább mégis az, hogy olyan sötét és korlátolt, hogy egy ilyen után, még neki áll feljebb, és van képe "cikket írni" és síránkozni

valszeg nem is érti, mi a probléma...

kedves Panna, mindannyiunk érdekében azt kérem, hogy MOST AZONNAL tépd apró fecnikre a jogsid, gyújtsd meg, és a hamut szórd szét vhol - de SOHA TÖBBET ne vezess!
jól látszik, hogy szellemileg és etikailag sem vagy képes rá, és a korod előrehaladtával ez nem jobb lesz...

előre is köszönöm
:-S

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.04.14. 10:25:10

@geegee:
>szánalmas kattintásvadászat

Meg tetszett fogni a lényeget.

jmakri 2011.04.14. 10:25:46

Talán mégis a legszomorúbb, hogy ilyen cikk megjelent a totalcar-on és nem április 1-én. Nem kéne...vagy akkor névváltozás, pl. www.totalblikk.hu

jmakri 2011.04.14. 10:37:05

@misi107: Az igazat megvallva és 1x törtem össze az autót oszlopnak menve szintén, a 2 esetből egy hülye miatt. Röhögve továbbment, nem sikerült "elkapni". A 2. esetnél az elém kiguruló autónál viszont úgy döntöttem nem megyek a szembesávba se a padkára. Rendőr ki, másik autó 100% hibás, satufékeztem, 50-el mentem, szemben autó jött, oldalt járda, ennyi, jól döntöttem. A fasz (ez férfi volt) pampogott, még jobban megbüntették.
Persze volt több eset is, de azoknál volt helyem manőverezni szerencsére. Persze bambán néznek, mit káromkodok mutogatok és dudálok...hihetetlen...
Igaz nem vagyok valami fényes vezető, de legalább én nem szoptam le és lövettem magam seggbe a vizsgabiztost 70000-ért...
Bocs a káromkodásért, de ehhez a cikkhez ez jár.

Légiposta 2011.04.14. 11:12:09

Hú de sokan vagytok... ti akik tévedhetetlen, soha nem hibázó, űberfaszán vezető sofőröknek gondoljátok magatokat, csak azért mert farkatok van. Csak egy a baj, hogy a tények nem titeket igazolnak, ÍME:
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) hivatalos felmérése alapján az elmúlt évben a 17 619 személyi sérüléssel járó közúti baleset történt, melyet járművezetők okoztak. A nemek szerinti kimutatás szerint ebből 13 382 közlekedési baleset férfi, 3556 pedig női járművezető hibája miatt következett be.

Az adatok alapján a férfiak aránya 76 százalék, a nőké pedig 20 százalék volt a közúti balesetet okozó járművezetők körében. Az esetek 4 százalékában nem lehetett megállapítani az elkövető nemét, például cserbenhagyás vagy egyéb ok következtében. Az adatok azonban csak akkor beszédesek, ha összehasonlítjuk a vezetői engedéllyel rendelkezők nemek szerinti megoszlását is.

Eszerint idén január 2-án összesen 4 millió 613 ezer magyar állampolgár rendelkezett „B” kategóriás vezetői engedéllyel. Közülük 2 millió 687 ezer férfi és mintegy 1 millió 925 ezer nő. Ennek megfelelően a férfiak birtokolják a „B” kategóriás vezetői engedélyek 58,3 százalékát, a nők pedig a fennmaradó 41,7 százalékot.

A baleseti statisztikai, valamint a vezetői engedély nyilvántartási adatainak összevetése alapján az valószínűsíthető, hogy a férfiak átlagosan gyakrabban okoznak közúti balesetet, mint a hölgyek. A férfiak a vezetői engedélyek csaknem 60 százalékával rendelkeznek, s a közúti balesetek 76 százalékáért ők vonhatók felelősségre.

Légiposta 2011.04.14. 11:22:07

Munkám során jártam egy jó pár közlekedési baleset helyszínén, és érdekes módon amikor figyelemetlen előzésből történt halálos baleset, kizárólag a "fasza fiúk" voltak az okozók. Tutira veszem, hogy az itt kommentelők nagy része is ilyen faszagyerek,csak eddig szerencséjük volt.

reklámügynök 2011.04.14. 11:26:39

@Légiposta: Te mit vergődsz itt bakker! A sztori nem erről szól! A fasza fiuk is ugyan úgy megfizetnek a bűneikért, mint a szőke ciklonok.

Légiposta 2011.04.14. 11:27:18

és itt osztják az eszet egy piros lámpa miatt, de mikor ők sértenek szabályt, AZ MÁR KÉREM!! De tudunk mással szemben ítélkezni, de magunkba nézni az már nem megy mi? Tököm tele van veletek, súlyos balesetek nagy részét ti okozzátok, most meg megy az ugatás..

Légiposta 2011.04.14. 11:34:06

@reklámügynök: egy kicsit felhúzott a dolog, hogy jó pár embernek ez a cikk csak arra volt jó, hogy elkezdhesse pocskondiázni a női sofőröket, és nem akarták megérteni a cikk lényegét, hogy tényleg, nem szerencsés, hogy egy szab.sértési bírság alku tárgya lehet.

reklámügynök 2011.04.14. 11:43:00

@Légiposta: Figyu ez az egész cikk kamu, ha pedig igaz valjuk be őszintén elég gáz sztori, nem csodálom, hogy kihozza az emberekből az állatot.

froton 2011.04.14. 11:47:49

@Légiposta: senki sem tévedhetetlen, én sem, velem is előfordult már. De az első dolog, ami megfogalmazódott bennem egy ilyen eset után, hogy úristen, mi lett volna ha belém jön valaki/elütök valakit stb...Az, hogy megbüntetett volna a rendőr, ha látja, eszembe sem jutott. Ebből a cikkből viszont nekem az nem jön le, hogy az illető megbánta volna a tettét, hanem olyan érzésem van, hogy még büszke is magára, hogy lealkudta a büntit, bár a lelke mélyén motoszkál valami, hogy ez így nem egészen jó, de nem arra fókuszál, hogy akár balesetet is okozhatott volna, hanem az alkudozás a problémája...Persze a rendőr is hibás, mert erre felhívhatta volna a figyeélmét, ha esetleg magától nem jött rá. A statisztikáról meg annyit: feleségemnek is van jogsija, de nem vezetett eddig életében 500 km-nél többet, pedig 6 éve vizsgázott. Na, ő így nem is lesz baleset okozója soha, de a statisztikában ugyanúgy szerepel és nem ő az egyetlen. A korrekt összehasonlítás akkor lenne meg, ha vezetett km-ben lehetne összehasonlítani a nemek arányát. Ha abból indulok ki, hogy a férfiak általában szeretnek autózni, a nők meg inkább azért teszik, mert szükséges, szerintem nem kell hozzá nagy erőfeszítés, hogy rájöjjünk, a férfiak sokkal többet vezetnek. Elég, ha csak a hivatásos sofőrökre gondolunk, talán 100-ból van egy nő. Azért nincs belőle több, mert nincs hozzá kedve. Ha látsz egy családot/párt utazni valahova, 80%, hogy a férfi vezet...Egyébként nem a férfiakat akarom védeni, de ha osztályozni kellene a dolgokat, én azt tapasztalom, ha egy nő szabálytalan, hülyén vezet, soxor fogalma sincs róla, nem direkt teszi. Ha egy férfi akkor általában tudja, de xarik rá.

froton 2011.04.14. 11:57:06

Jó példa erre, ha előzni akarok, de az előzendő fél rálép a gázra. Ha nő az illető, nem azért csinálja, mert genyózni akar, hanem mert bambán bámul előre és nem figyeli a tükröt. HA egy férfi teszi ugyanezt, tökéletesen tisztában van azzal (kivéve a kalaposokat), hogy amit tesz helytelen, de sérti a büszkeségét (nehogymá megelőzzön...) és csakazért sem hagyja. Az nem számít, hogy ezzel veszélybe sodor valakit. Ha egy ilyen esetből neadjisten baleset lesz, akkor a vétkes fél mindig az, aki az előzést véghez akarta vinni. Ki bizonyítja be, hogy a másik nem segítette elő az előzést? Statisztikában ez is így szerepel...Persze vissza lehetne menni mögé, meg hát kell helyet hagyni, ezért nem is előzök úgy, hogy 'még belefér'...

froton 2011.04.14. 12:01:57

@Légiposta: "Munkám során jártam egy jó pár közlekedési baleset helyszínén, és érdekes módon amikor figyelemetlen előzésből történt halálos baleset, kizárólag a "fasza fiúk" voltak az okozók." ezt nem vitatom. A nők sokszor neki sem állnak az előzésnek, inkább végig kísérik a 60-al haladó ifát bajától Bp-ig...A két véglet (faszagyerek és a béna liba) közti utat kéne megtalálni kortól, nemtől függetlenül, türelemmel és tekintettel lenni másokra...

Légiposta 2011.04.14. 12:46:40

@froton: Örülök, hogy vannak még itt ilyen kommentelők, akik építő jelleggel és normális stílusban írogatnak.
A cikkhez: szerintem minden átlagos személyiségű emberben, így a cikk szerzőjében is felmerült az a gondolat, hogy balesetet okzohatott volna, és valószínű, hogy ezen el is gondolkozott,megbánta, de ebből nem lehet cikket írni, éppen ezért nem is írt erről. Oda valami apropó kell, ez esetben a rendőrrel való alkudozás, amiről írhatott volna úgy is, hogy nem mesél hozzá sztorit, és akkor a kommentelők nagy része nem veri fére a harangot.
A statisztika tényleg úgy lenne hitelesebb, ha a vezetett km-rek számát is figyelembe vennék, de erre sajnos nincs hiteles adat, de azért így is figyelemre méltó.
Egyetértek, hogy a nők sokszor tudatában sincsenek a szabálytalanságnak, de szerintem még így sokkal kevesebb veszélyt jelentenek, mint a tudatosan "hibázó" férfiak. Legfőképpen azért, mert a férfiak sokkal súlyosabb, és durvább szabálysértéseket követnek el, amelyek ezáltal igen veszélyesek, még akkor is, ha tudva követik el őket.
Ui. A 2 véglet közti út sztem is a legjárhatóbb.

agglomer 2011.04.14. 14:16:08

@froton: na ott a pont, én is ismerek nem egy ilyen hölgyet, mármint akinek jogsija van, de nem vezet, nem mer vezetni. És bizony legyünk alaposak, a férfiak tényleg többet, többen vezetnek. Továbbá még egy adalék: ismerőseim körében – nekem is volt egy esetem - nők okoztak balesetet.

Audi S8 2011.04.14. 14:33:32

Hát, mit mondjak... ez a cikk a tipikus példája annak mikor egy kisegítő iskolás r**anc azt hiszi, hogy egy mosollyal el lehet intézni mindent...!
Már vártam, hogy mikor próbál a rendőrökre befolyást gyakorolni a dekoltázsával és egyebek!
Felfordul az ember gyomra az ilyenektől...!
Szánalmas, üres fejű, ön és közveszélyes r**ancok!
Még a végén az lesz a menő aki reflexből áthajt a piroson...! Ha meg valaki egy életre nyomorék lesz, mert ők csak "pletyiztek" a szappan tartójukban akkor meg csak pislognának azzal a kis "aranyos" szemükkel...!
Ez Magyarország, teljes az anarchia!
Próbálta volna ezt megtenni az USA-ban... ott külön szeretik az effajta állatfajt..!
Ha én lettem volna az intézkedő rendőrök egyike akkor kegyetlenül megfingattam volna a madam-ot! Mit gondolnak az ilyenek???? A közlekedés csupa móka és kacagás?????
Ideje lenne már az ilyeneket megtanítani kesztyűbe dudálni!
Csak úgy játszadozunk mások életével?????
Az ilyeneknek nem, hogy autó még jogosítvány sem való!
Ha szabálytalankodunk tessék teljes mell szélességgel vállalni a felelősséget, ugyanis ne csak a szabályok megszegésénél legyünk "menők", hanem a következmények vállalásánál is!!
Ja, és szokjunk már le a dekoltázsokkal való operálásról is, mert nem minden férfi kretén és esik hanyatt az effajta manipulatív eszközöktől...! ;-)

walpurgis 2011.04.14. 14:48:50

@Légiposta: Annak nem néztél utána, hogy nagyjából hogyan oszlik meg nemek szerint az AKTÍV autóvezetők aránya...? Sakk-matt.
Gondolkozz, mielőtt okoskodsz.

(30ezerkméventenő)

valamik1 2011.04.14. 14:49:06

@.atti.:
Megengedett sebességgel haladva, engem még egyszerre lepett meg az, hogy pirosra váltott a lámpa, mivel mielőtt pirosra vált, kb 2-3 másodpercig a sárga világít. Eddig még nem mentem át ez miatt lámpán, tehát felesleges erre a rendszerre átállni, kitudja mennyibe fájna ez számunka, mennyit fizetnének érte (pályázat útján, mert másképp biztos nem lehet programozni,m se egyéb más dolgot csinálni :S ), hogy beprogramozzák,

Mielőtt valaki azzal jön, hogy lámpa előtt hirtelen megállni nem lehet, mert belénk durrant valaki, megnyugtatok mindenkit, a megfelelő követési/sebesség betartása mellett ez nem nagyon fordulhatna elő.....

walpurgis 2011.04.14. 14:50:55

@Légiposta: Ha nő létedre tele a tököd, nagy bajok vannak!
Miért csattogsz itt, ha felmegy tőle a vérnyomásod? Hm?

walpurgis 2011.04.14. 14:51:58

Jöhet a szitokáradat...:P

walpurgis 2011.04.14. 14:53:37

Az AKTÍV sofőrök kérdésére visszatérve: elég hozzá csak kimenni a forgalomba, de légiposta létedre arrafelé nem nagyon jársz...)))

froton 2011.04.14. 15:05:08

@valamik1: pedig jó az a villogás, hidd el (tapasztalat). Nem 2 másodperced van mérlegelni, hogy átférek-e vagy nem, hanem a duplája. Villogó zöldnél még teheted azt, hogy rálépsz egy picit a gázra, hogy biztosan átérj mielőtt piros lesz, sárgánál már ez nem mindig jön be, de adódhat olyan szitu, hogy szabályos tempóval is nagyot kellene fékezni, úgyhogy inkább áttolja az ember és a végére piros lesz, mire átér, azért meg már büntethetnek...Az viszont igaz, hogy hazánkban egy ilyen átállás felemésztené Bp éves költségvetését még akkor is, ha csak 3 sort kell átírni a PLC programjában és racionális áron 10000 ft lenne/kereszteződés, mert ez egy ilyen ország....
Más: szerinted hányan tartanak manapság megfelelő követési távolságot? Sokszor konkrét személyleírást tudnék adni a mögöttem haladóról pusztán a tükörbe pillantva...és ezzel az a legnagyobb baj, hogy nem rajtad/rajtam múlik, hiába akarsz szabályosan megállni, a a többiek ez nem tolerálják...Ettől függetlenül én tartani szoktam...már csak azért is, mert így sokkal jobban át lehet hidalni a forgalom sebességének esetleges ingadozását és nem kell a fék/gáz közt folyamatosan játszani, így a fék sem kopik annyira és üzemanyagot is lehet megtakarítani, miközben semmivel sem vagyok lassabb átlagosan a többieknél...

agglomer 2011.04.14. 15:12:53

@froton: Én azt figyeltem meg, ha megtartom a követési távolságot, mindig akad egy barom aki megfelezi...

valamik1 2011.04.14. 15:58:47

@froton:
Nem tartom rossz ötletnek én se, hogy villogjon a zöld, csak akkor az okosok kitalálják, hogy a sárga felesleges, mert az minek oda, ha a zöld villog, tehát mint a gyalogosoknak, és ebből valaki megint pénzt tudna magának szerezni.

Személyleírást tudsz adni? Én számolni szoktam kinek mennyi pattanása/szeplője van :S
Tehát itt is változnia kellene a morálnak....
Nem belebújni a másik seggébe...

.atti. 2011.04.14. 22:29:55

@valamik1:
Ha a szabályokat betartanánk nem fordulhatna elő hogy a pirosba belefutunk ????
Látod hogy előfordul - sajnos számtalanszor .
Nagyon gyakori hogy véletlenül belefutnak belecsúsznak az autósok a pirosba .
Ezt az autósok nem direkt csinálják , mégse tesz ellene senki .
Tudom hogy ez mindenkit zavar, mert senki sem szeret a pirosba áthajtani de ilyen vacak sajnos a rendszer így én nem hibáztatom autóstársaim és a hölgyet sem aki a cikket írta . Csak azt nem értem miért nem vezetik be a villogó zöld rendszert , inkább rendőrök fényképezik a pirosba becsusszanókat .

valamik1 2011.04.15. 07:12:44

@.atti.:
Megadtad a választ arra, hogy miért nem vezetik be, az utolsó mondatoddal.
Inkább szedetik be a pénzt, mint hogy fizessenek valamit, ami jó, és működik.

steve30 2011.04.17. 19:33:05

Az egész bírságolási rendszer nagy hibája,hogy nem differenciál,a jövedelmi viszonyok alapján.Mert ha mondjuk,egy bérből,és fizetésből élő autóst megbüntetnek 100-ezer forintra,mert véletlenül átment a piroson ,az lehet,hogy teljesen tönkre teszi,az adott családot.Ugyanakkor,van egy réteg,amelyeket ezek a bírságok,nem riasztanak vissza,a szándékos ,és igen durva szabálytalankodástól sem.Nekik ez bele van kalkulálva,és röhögnek az egészen.
-Na mennyi lesz,főnököm?:)kérdezik nevetve,és száguldoznak tovább .És a provokatívan ,szemtelen szabálysértők is ,az utóbbiak közül kerülnek ki.

tz1 2011.04.20. 19:27:40

Ha szabálytalankodsz és a megbüntet a rendőr, kezdhetsz aggódni, hogy öregszel. A kedves cikkíró, most valahol félúton jár. :)

Én is azt utálom a legjobban, hogy lehet ennyi is meg annyi is a bírság, de még jobban, hogy egy senki rendőr dönti el. Nem hinném, hogy lenne kompetenciája mérlegelni, mivel nem szakértő.
Nem tudom, hogy ez valami magyar sajátosság-e, de jobban örülnék fix bírságoknak.

tz1 2011.04.20. 19:32:07

Egyébként tapasztalatom szerint, ma már nem bele-bele csúszunk a pirosba, hanem felmérve/figyelmen kívül hagyva a veszélyt, áthajtunk rajta. :(

gascan 2011.04.21. 09:52:10

@waffen55: Nekem is rögtön PAnna ugrott be, mint potenciális szerzô, ilyen kaliberû idióta még az Indexnél sem sok van.
süti beállítások módosítása