A paraszt mattot ad

  2011. február 02. - papptibi Címkék: parkolás

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A


Etele (a grafikusunk volt egészen mostanáig) tanulságos kis fotót lőtt búcsúzóul, itt, az irodánk előtt. Igazából ennyi hely ritkán van errefelé, csakis hétvégén, de ez még önmagában nem ok arra, hogy valaki így parkoljon. Mármint, ahogy a volvós beállt.

Ez még hétvégén is helypazarlás. Ez onnan is látszik, hogy a később jövők is szívesen megálltak volna valahol, de a piros Micrával érkezőnek sem volt annyi esze, hogy legalább annyi helyet hagyjon a szerencsétlen Fiestásnak, hogy ki tudjon jönni. Így viszont esélye sincs. Sakk-matt. Persze, ő csak egy percre állt meg, tudjuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr222627847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chapy 2011.02.02. 17:51:03

hajdú petya kocsit cserélt?

Alikam 2011.02.02. 17:51:20

@Bambano: tudod mi a probléma. Hogy én már számtalanszor próbáltam a kedves módszert. És tudod mire jöttem rá? Hogy a nem-kedves módszer jön be.

És tudod miért? Mert tuskót csak baltával lehet aprítani. És ez komoly.

Alikam 2011.02.02. 17:53:36

@Glover: hülyeség. Ezekkel te szép szóval nem fogsz megértetni semmit sem. Sajnos le kell menni az ő szintjükre. Szomorú, de ez van....

bölényember 2011.02.02. 18:01:55

@P12_dCi: a sztereotipiák nem véletlenül vannak... ha egy bmw-s lenne akkor poszt se lett volna belőle mert már annyira megszokott... tény, hogy más márkánál is lehetnek idióták, de azért lássuk be, nem véletlen, hogy a három német márkát szokták leginkább ilyen helyzetekben látni!

nitro1 2011.02.02. 18:03:38

Én először elkezdeném valamelyiket addig lökdösni, vagy ráülni, amíg meg nem szólal a riasztója, aztán lehet, hogy a közelben van a tulaj. Ha nem, akkor jöhetnek a fentebb vázolt durvább módszerek. :-)

w a s d 2011.02.02. 18:12:36

@Glover: Ha valakit itt ténylegesen bunkónak neveztem, akkor azok a bunkó módon parkolók.

Se a Volvo, se az Audi, BMW, Mercedes tulajokat nem tartom eleve bunkónak, csak egy ilyen kép mellett vicces az a sztereotípia, mi szerint a 3 német közül egyesek állításuk szerint azért nem vásárolnának, mert hogy milyen emberek vesznek olyan autót, ezért inkább egy jó Volvo. (Sőt, az említettek kb. bármelyik eddig gyártott autóját szívesen magaménak tudnám,- kivéve a Volvokat, de azt is csak a gyár kínai tulaja miatt- és nem tartanám magam csak a kocsi miatt bunkónak.)

Blitz 2011.02.02. 18:16:15

Szerintem is bunkó mindkettő, de a Micrás legalább figyelt arra, hogy a többi közlekedő elférjen közte és a BMW között.

csintapala (törölt) 2011.02.02. 18:19:16

@Bambano: van olyan ember, akivel csak az ő szintjén lehet kommunikálni. Ha egy ilyennek kiteszel egy papírt, akkor még a végén ő karcolja össze a körülötte lévő kocsikat, mert biztos azok közül szólt rá valaki a parkolásáért. Én mondjuk nem karcolnék, de megvárnám a parasztot (kénytelen lennék ha nem tudok kiállni) és nem kulturáltan kezdeném a beszélgetést, hanem egyből bele a sűrűjébe ultraparaszt módon, hogy biztosan megértse. Még én gépeljek és nyomtassak neki papírt, meg magyarázkodjak? Örüljön az ilyen, hogy nem gyújtja fel a másik dühében a kocsijával együtt.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.02.02. 18:19:19

Diszkréten egy szolid téglát kell rakni az ablaktörlője alá.
Remélhetőleg veszi a lapot és nekünk sem kell állattá változnunk, hogy értse.

Múltkor másfél órát vártam egy autósra, aki ugyanígy mattot adott. Örültem, el lehet képzelni. Meg a monológomat is.

klacus 2011.02.02. 18:19:52

Huh mennyi tesztoszterin van itt. Mindjárt hozzuk is vissza az akasztást az ilyenek miatt.

Ennyi idiótát istenem.

Negrogo 2011.02.02. 18:21:58

@sanyesz84: pont ez a lenyeg, h nagyon nem a 3 marka van tobbsegben ilyen teren de mivel ezek az autok ilyen-olyan modon feltunoek, dragak, stb. felhaborodast keltenek ki, ergo duplan a kurva anyadat, h meg szabajtalankoik is. ha veszel ket ugyanolyan szituaciot ahol ad1 bmw van ad2 citroen az utobbiba meg bele is botlasz annyire eszre se veszed, masikat meg felnagyitod meg jobban 2x akkora vetkesnek. Nem konretan te hanem az emberek. Igy megy ez!

83watt 2011.02.02. 18:25:10

Egyszer mikor rossz helyre álltam, kaptam 1-1 A4-es öntapadós lapot a szélvédőre és oldalablakra. A kapargatás közben el tudtam párszor olvasni, hogy azért kaptam, mert nem a helyemen állok... szertinem jó megoldás az is.

Mr.Cobb 2011.02.02. 18:25:54

Nem védeni szeretném a Micrást,világos hogy egy agyf.sz,de ha helyet hagy a Fiestának akkor meg túl közel lesz a BMW-hez,így senki más nem fér el.

vagy csak az én szemem káprázik 9óra robotolás után?:)

mellesleg valóban lehet,hogy ismerik egymást..

anyahajókabinajtóhajtogató 2011.02.02. 18:26:17

A kocka volvósok nevében kikérem magamnak ennek a baromnak a viselkedését!

donphobos 2011.02.02. 18:26:18

Igen, a Volvót csak értelmes és magas érzelmi intelligenciával rendelkező polgárok vesznek. Valahogy Magyarországon ez is tézis is megdől. Láttam már én is kanyarodósávból dudálva mindenkit végigelőző és egyenesen továbbcsörtető V70-est. Biztos szülni vitte a szívbeteg nagymamáját. Vagy valami hasonló.

Ez is olyan mint a használtautó. Nem típust veszel, hanem állapotot. Ahogy Hofi mondta az egy főre eső bunkók száma kettő.

Szomorú...

Pedig a Szíriuszról jöttünk, b*sszameg :-)

Geresics · http://geresics.blogspot.com/ 2011.02.02. 18:26:22

A baranyaiak szorgalmasan gyűjtik az ilyet:
www.bama.hu/baranya/kozelet/parkolni-nehez-elrettento-peldak-255280
Egyszerű rovat a BAMA honlapján, találó névvel: parasztparkoló. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.02. 18:33:50

"Persze, ő csak egy percre állt meg, tudjuk..."
Mindenki cska egy percre áll meg...

Aztán 30-as ciklusba foglalja :D

Alikam 2011.02.02. 18:34:26

@klacus: nem kell akasztani, de ált. azok szoktak ilyen végletekbe beszélni akik hasonlóan cselekednek. Gondolom te is szoktál így megállni így ösztönös, hogy nem akarsz tudomást venni róla, hogy mekkora egy furkó állat dolog ez.

Nem igaz?

Napoleon83 2011.02.02. 18:46:59

Nem akarok senkit mentegetni, de a micras eseteben elkepzelheto, hogy a fiestas tudtaval es beleegyezesevel all ott. Teljesen eletszeru helyzet lenne. Ti meg nem csinaltatok ilyent?

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2011.02.02. 18:54:43

A jogsi és a józan ész nem egyenesen arányos.
De az is biztos, hogy jogsi nélkül arcoskodni butaság.

suttyok-ket-kereken.blog.hu/2011/02/02/felsobbrendu_biciklisek

milliárdos 2011.02.02. 18:55:32

Sajnos, hogy az ember nap mint nap készíthetne egy rakás ilyen képet. Nekem is rendszeresen a garázsom elé parkolnak, elkések a munkahelyről, a gyerek az iskolából, persze ők csak 1 percre ugrottak fel valakihez.

fogash 2011.02.02. 19:00:21

"kérésem írásban fogalmaznám meg alkoholsfilccel a szélvédőre."

Alkoholos filc nem jó! Az ablakmosó folyadék (főleg a téli) eleve alkoholt tartalmaz, spriccel-töröl-tiszta.

Zsírkréta, vagy margarin. A maradék meg a szellőzőrácsba.

csintapala (törölt) 2011.02.02. 19:00:44

@Napoleon83: "Nem akarok senkit mentegetni, de a micras eseteben elkepzelheto, hogy a fiestas tudtaval es beleegyezesevel all ott. "

Ha így van, akkor is szarul áll, mert ha a pöcs volvós elmegy, akkor a micrájával még mindig keresztben áll egy üres parkolóhely előtt.

bölényember 2011.02.02. 19:02:03

@mennyi?husz!: nem értek egyet, mert például a volvo sem olcsó, de a lexus, infinity, stb. sem. márpedig nem ezeket látni általában (ok tudom hogy most pont egy volvo, ezért mondom hogy általában) bunkó módon parkolni...
de híresek a suzukisok is parkolás terén, pedig azok aztán nem drágák (relatíve), mégis jól körülhatárolhatóan közlekednek és parkolnak.

klacus 2011.02.02. 19:02:57

@Alikam: Nyilván alig várom, hogy elvehessem előled a parkolót...

Addig is sétálj egy kicsit, mert az egészséges.

Egyébként ilyen esetben ki kell hívni a rendőrt, vagy valami közterületes bohócot, az meg kitölt egy finom feljelentést és kész.

Ezen nem tudom mit kell annyit kattogni. Itt Ramboztok, sokan vandalizmusra bujtanak, de nyilván én látom hülyén...

P12_dCi 2011.02.02. 19:06:56

@sanyesz84: Lexust meg Infinitit nem is látsz gyakorlatilag bazzeg.

Z o z ó 2011.02.02. 19:14:23

Tényleg ennyi idő óta ott áll az az autó?
Ha ez hétvégén volt,mért szerdán postoljátok?

CoIie 2011.02.02. 19:28:22

Egyébként a feltételezetten (valahol a képen kívül) kihelyezett P tábla kiegészítő tábláján fel van tüntetve az útra kötelezően merőlegesen történő parkolás lehetősége?

Mert jelzés hiányában az úton csak a menetirány szerint a jobb oldalon, az úttal párhuzamosan szabad megállni és várakozni, amennyiben az külön nem tiltott! ;)

MCG 2011.02.02. 19:36:31

@milliárdos: Ismerős a szitu. Nálam,a "mindjárt jövök" megy.Én meg "mindjárt hívom a rendőrséget". A közterületiseket nem hívom már,amióta az ember lelépte a négy métert (garázstól a paraszt kocsijáig) és azt mondta,hogy "én 20 évet oktattam,innen ki kell tudnia állni",mondom "ja,Velorexxel".Azt mondta "különben is a kreszben az van,hogy 4 métert lehet hagyni". Mondom "hol olvastál ilyet,b...meg,4 méter hosszú az autóm.A kreszben AZ VAN tudtommal,ha akadályoz a kihajtásban,főleg úgy,hogy a garázs elé parkol,akkor szabálysértést követ el. Erre ő,"akkor hívja ki a rendőrséget. Elment a közterületis.Kihívtam a rendőröket,első kérdésük "miért nem a közterületist hívta?". Elmondtam nekik a sztorit.Reakció "Ez hülye,b...meg!"

brain drain 2011.02.02. 19:38:23

Ennyi beszűkült idegbeteg kispolgárt, itt rugóztok a semmin, komolyan képesek lennétek rongálni egy hülye miatt, ahelyett, hogy egy jót röhögnétek az egészen? Az élet úgyis megbünteti, mint ahogy titeket is, mert sikertelenségeiteket másokon élitek ki (pl rongálás, rosszindulat stb.) :D

gecófecó 2011.02.02. 19:39:26

Be kell baszni az összes üvegét......... .-)

brain drain 2011.02.02. 19:42:11

@klacus: Furcsa, hogy mennyi frusztrált van Magyarországon. Ezt a szitut max ki kell röhögni, aztán jó napot, úgyis szájba kúrja őt a másik ugyanolyan hülye a következő megállásnál, és akkor meg ő fog háborogni. Így szép az élet, a hülyék egymást irtják, mi meg röhögünk :)

csintapala (törölt) 2011.02.02. 19:43:47

@brain drain: "Ennyi beszűkült idegbeteg kispolgárt, itt rugóztok a semmin, komolyan képesek lennétek rongálni egy hülye miatt, ahelyett, hogy egy jót röhögnétek az egészen? "

Te vagy a volvós?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.02.02. 19:50:21

@Kniight: Na, komplett Stahl Judit receptkönyv, kérem :D (Amúgy mit csinál ez a keverék? Büdös lesz csak?)

MCG 2011.02.02. 19:50:47

Az erőszak nem old meg semmit.Elhiszitek?Vagy beverjem valamelyik arcát! :)

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2011.02.02. 19:54:42

@csunyadiszno: scheerti is jót mondott, de a pont nálad van! :D :D :D
Pont ezt akartam írni én is.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.02.02. 19:55:20

@dukeekud: A gázs pray-nek (:D) a kilincshez alkalmazása meg vicces, mert érzi, hogy van valami a kezén és az emberek 100%-a meg fogja szagolni. Na, onnan indul csak az igazi móka :)

Bondzsovi 2011.02.02. 19:56:58

Én szoktam ezt csinálni, de csak abban az esetben, ha az illetékes kettő (vagy több!) parkolóhelyet is elfoglal, másokra tekintet nélkül. Ilyenkor eluralkodik rajtam a lesz*rom érzés, és szívfájdalom nélkül úgy beállok elé/mögé. :)
Már sokszor voltam miatta hülye/kö**ög/bunkó/paraszt/stb., mert ők is csak egy percre álltak meg(ami gyakorlatban több 10 perc..), és nem volt idejük beállni normálisan, mint mások, akiknek volt rá 15másodperce..

kujenga 2011.02.02. 19:59:15

Az állatkert előtt jártam így!Korán érkeztünk kis családommal,és mint a többi autós párhuzamosan megálltam az út szélén.Mire délután holt fáradtan kijöttünk megváltozott a parkolási rend. A hátam mögött az útra merőlegesen, előttem sréhen állt be a paraszt úgy hogy az ő autójának a bal hátulja majdnem a bal első kerekemig ért, gyakorlatilag beékeltek. A dühtől nem láttam,fogalmam se volt mikor fognak kijönni az állatkertből a tulajok,így egy megoldás volt gyakorlatilag koppanástól-koppanásig tudtam kiállni kb.tizedikre,és megmondom őszintén pont leszarom hány horpadást csináltam a paraszt autóján!!!

venszivar 2011.02.02. 19:59:55

Abban az esetben,ha egy "ilyen"miatt nem tudok kiállni,akkor 2-3-4 kerék defektes lesz!"Láttam" már olyat.......

CoIie 2011.02.02. 20:03:55

@kujenga: A "parkolási rend" nem tud megváltozni! Hacsak át nem szerelik a táblákat... ;)

tom28 2011.02.02. 20:04:30

Az S40 és a Micra is a Fiestásé csak így védi estére mert nem futotta váltózárra...

venszivar 2011.02.02. 20:10:22

@tom28: Jó,is lehetne!?De úgy,akkor is egy hellyel többet foglal,mint "kéne"!Ja,vagy jár az neki?

foolproof 2011.02.02. 20:13:28

A megoldás triviális: el köll felejteni a euroboxokat, Y61 Patrol GR, az nagyjából megoldja az összes felmerült problémát.Előre vagy hátra, oldalra-felfelé, csak a lemezropogás jajsikolyának frekvenciája változik. Amúgy faxom az olyan juniós tagállam jobbágyaiba, ahol a kelet-ukrán metódus alkalmazása az egyetlen megoldás ilyen bonyolult szituban...

kujenga 2011.02.02. 20:15:06

COLIE: Még mielőtt én lennék a hülye,nem volt arra utalás hogy álljunk meg,tehát mivel így állt meg mindenki,én sem álltam meg keresztbe csatlakoztam a nyájhoz.Előlem mögülem valszeg kiálltak így változott meg a "parkolási rend".

CoIie 2011.02.02. 20:25:21

@kujenga: Nem tudom van-e alternatívája a parkolásnak egy adott úton - úgy általában. Tábla nélkül 'veszélyes' eltérni a 'default' kresz előírástól.

De megértem a parkolóhelyre éhes autóst is, aki kénytelen-kelletlen alkalmazkodik a "rendhez"... Ráadásul a 'legvidámabb barakk' titulushóz híven ebben az országban nehéz megregulázni a népet, bár lassan lassan próbálják (legalábbis ez a látszat).

brain drain 2011.02.02. 20:36:13

@csintapala: nem, én vagyok a te rémálmod

sZoMy · http://www.digivilag.hu 2011.02.02. 20:43:40

Szerintem teljesen egyszerű a képlet:

A volvos bent ül, csak félreállt telefonálni, közbe jött a micrás aki nekifutásból leparkolt, majd egy kurva daruval beemelték a fiestát a helyére :) A darut meg a suzuki húzta oda, csak az már nem látszik a képen... a parasztja :)

semminemciki 2011.02.02. 20:45:32

azért a mitsubishi-re ráférne egy teljes polír...

Tomchy 2011.02.02. 20:48:09

Hogy én mennyi ötletet merítettem innen bunkók ellen, azt a leborult szivarvégit neki!!!!! :O)

Tomi1973Wien 2011.02.02. 21:01:45

vekony tut atszurni az ablak mellett, es egy gazspray tartalmat belenyomni a kocsiba - ezt azoknak javaslom, akik sprayben latjak a megoldast.

amugy meg siman ráállni, hogy ne tudjon elmenni, oszt jonapot ;-)

Gonosz Törpe :) 2011.02.02. 21:16:08

A megoldás egyszerű, ha nem lejtős a parkoló(márpedig nem tűnik lejtősnek) a piros Micrának a sofőrje nem hagyja sebességben a kocsit és a kézifék sincs behúzva...így kézzel könnyedén eltolható...győrben lakótelepeken működik a dolog, pesten is meg kellene próbálni!

repeti 2011.02.02. 21:28:39

A mi kis alulméretezett céges parkolónkban az a szokás (és mindenki be is tartja) hogy ha a merőleges helyek megteltek, párhuzamosan állnak a többiek mögött. Nem húzzák be a kéziféket és sebességben sem hagyják az autókat. Azt viszont még sajnos nem sikerült megfigyelnem, hogyan tolják így odébb a főnök - természetesen automata - ML Mercijét :)

Krisi 2011.02.02. 22:16:09

kell csinálni egy stencilt "kicsi a pöcsöm" szöveggel, majd egy festékszóró közreműködésével ráfújni a gépjármű tetszőleges felületére ezt a kedves szöveget. végén lakkozás is jöhet ínyenceknek.

A Volvo pedig valójában egy BMW (vagy bicikli), mert köztudottan csak ők lehetnek a köcsögök ebben az országban, senki más. ja, meg a Suzukisok, bocsánat, majdnem kihagytam őket :)

ekibit 2011.02.02. 22:18:53

@repeti:
" Nem húzzák be a kéziféket és sebességben sem hagyják az autókat "

Nálunk ez úgy működne hogy mire végzel a műszakkal addig a kocsit a sok b@rom állat ide-oda tologatná, és a parkoló melletti árokba találnád meg.Összesen 3 parkoló található a mi cégünk környékén ezekbe kb. úgy 1000-1100 autó fér el, ahol pl én szoktam megállni ott kb. 200-220 fér el, de még elférne vagy 20-30 ami a sok bamba farok miatt nem használható.Úgy állnak be egymás mellé hogy 1,5 m hagynak egymás közt, és ez így megy már vagy 10 éve, bele kell sajnos törődnünk a h@lyék ellen nincs mit tenni.

Bambano 2011.02.02. 22:43:06

@83watt: ha nekem összematricázza valaki az autómat úgy, hogy órákba kerül lekaparni, az biztos lehet benne, hogy a jólneveltségemet is lekaparom, mire legközelebb találkozom vele... tesztelték már, milyen vagyok idegesnek, senki nem próbálta másodszor is...

@csintapala: az például, hogy felgyújtasz egy autót, amelyik téged akadályoz az esetleges menekülésben is, abszolút jó ötlet. Kicsit tele van a tankja, kicsit tovább terjed a tűz, mint hitted eredetileg, máris leég a te autód is porig. Ezen agyalj még egy kicsit szerintem.

zembertelen 2011.02.02. 22:57:27

Új kocsija van a Hajdú Petyának?

Sötétben fekete 2011.02.02. 22:58:37

@Gonosz Törpe :):
Ha betartjuk a "nem okozunk kárt" elvet, akár Pesten is működik a dolog. Társasházi kapubejárónk elé leparkolt egy Opel Omega. A tulaj sehol. Magam csak a szemetet vittem le, de két lakótárs már szívott a helyszínen. Kicsit srégen állt be, az orra az út felé lógott, a kéziféket meg nem húzta be, csak sebességben hagyta az autót. Áttoltuk az út túloldalára, úgy, hogy az úton is el lehessen férni tőle. Szépen szuszogott, bugyborgott az Opel motor.

Matricázni is szoktunk - a lakáshoz tartozó udvari autóbeállónkba többször keveredik idegen, ha épp nem állunk ott. Az emeletünk/ajtónk számát is ráírom a cetlikre. Még soha, senki nem jött fel, sem reklamálni, sem engedélyt kérni, viszont kétszer sem jött ugyanaz az autó.

Rocko- 2011.02.02. 23:17:21

@DestinyClassSpaceShip: a motort még odébb is tudnád rakni, plusz kevesebb helyet foglal.
mit akartál ugatni?

Gonosz Autós 2011.02.02. 23:17:35

@Bambano: azon már gondolkodtál, hogy normálisan parkolj?

Rocko- 2011.02.02. 23:19:28

@Bambano: hard level: nem cellux-szal ragasztod oda, hanem öntapadós papírral/címkével. rongálni nem rongálsz, de leszedni nagyobb szopó.

Rocko- 2011.02.02. 23:20:44

@F/: viccesebb lenne, ha pont merci, audi, bmw állna meleltte - szabályosan.

Rocko- 2011.02.02. 23:24:11

@Geresics: van indexen is. parkolási szégyenfal néven. aztán szépen elfajul ebbe: autozz.blog.hu/2011/02/02/onkentes_rendor_miatt_kaptam_birsagot
biztos jó ez?

Rocko- 2011.02.02. 23:26:34

@Krisi: tulajdont nem rongálunk.

fátum 2011.02.02. 23:31:29

Pillanatragasztó kulcslyukba... ?

kiafaszagyerek 2011.02.02. 23:49:48

Az autómat akadályozó fiszfasz autókat a következő módon szoktam eltávolítani: Hátsó sárvédőnek háttal dőlve a sárvédőívnél megfogva a comfeszítő izom minimális használatával 10-15 cm-es emelésenkénti lökéssel elfordítom az útból. Apró hátrány, hogy az így áthelyezett személgépjármű fent említett sárvédője többnyire erősen horpadtá válik. Dehát bassza meg a narkós kúrva annyát az ilyen micrás és volvós geci! A horpadt sárvédő szerintem megfelelő oktató eszköz az ilyen kis buziknak a helyes parkolási szokások elsajátításához.

TylerDurden 2011.02.03. 00:00:41

Lancer GTI a piros balra?

Z o z ó 2011.02.03. 00:32:03

Amikor a Ferka égett,meg szétkapták azért mindenki sírt.De itt most 2 autót mindenki szétkapna,felgyújtana,megölné a tulajt.

Faxa.

Tahhooo 2011.02.03. 02:39:07

A Földön az IQ-szint állandó, a népesség változik.
Látszik...

TGeza 2011.02.03. 05:13:02

Nem kell szétkapni. Egy matricát kell a szélvédőre ragasztani
"Szarul parkolsz. Tudsz róla?"
felirattal a látómezőbe. De mindkét autóra.

Egu 2011.02.03. 06:39:00

Mondjuk simán beparkoltam volna a volvo mellé párhuzamosan 5 cm-re, hogy ne tudjon kiállni, de elférjenek mellettem. Azt nyalja meg...

csintapala (törölt) 2011.02.03. 08:18:47

@Rocko-: "aztán szépen elfajul ebbe: autozz.blog.hu/2011/02/02/onkentes_rendor_miatt_kaptam_birsagot
biztos jó ez? "

Mi van ezen elfajulás? Teljesen jó, hogy ilyen flottul működik a dolog. És értelmet nyer a mobilba épített fényképező.

MicRoby 2011.02.03. 08:20:06

Ha a micra és a volvo hátulja egyvonalban lenne akkor mind3 kiférne rendesen (persze úgy szűkösebb lenne a hely a bmw meg a micra közt), így 3ból 2 tahó maradt. Persze ettől még nyomnám a büntit mindkettőnek.

Ilyen példát mindenki tud hozni, fotózni addig nem lesz foganatja amíg nem illetékesek bírságolnak. A feljelentgetés sem megoldás vagy akkor legközelebb lebattyog grafikus és feljegyzi a rendszámokat is, kihíja rájuk azt akit ki kell. Persze kinyílik a bicska de nem neked kell ezt megoldani.

J.G. 2011.02.03. 08:24:59

Ez Óbuda. A Micra kéziféke nincs behúzva, és nincs sebességben, hogy az, aki elé beállt, el tudjon menni. Simán tolja egy kicsit, és már ki is fért.
Ez amolyan hallgatólagos megállapodás az óbudai lakótelepeken. Mert nem mindenkinek jut garázs arrafelé, sőt még parkolóhely sem. Odaköltözöl, leparkolsz, reggelre eléd állnak, anyázol, majd jön a tulaj, és lazán odébb tolja a kocsiját, úgy hogy ki sem nyitja. Közben szépen elmagyarázza, hogy mivel új vagy, most nem vág pofán, de te is fogsz így állni, úgyhogy ne háborogj a jövőben ezen.

A Volvós viszont...

jobbos 2011.02.03. 08:33:12

@TylerDurden: láttam már párszor, GLi vagy GLXi, de nem GTI.

Son of White Horse 2011.02.03. 08:38:23

Felénk ezt ugy oldják meg, hogy vannak arra szakosodott szolgáltatók akik elszállitják az ilyen csúnyán parkolókat. A cég hozza az illetékes hatósági személyt is aki igazolja az elszállitás jogosságát. Az autot azután a cca 40 ezer HUF-nak megfelelő szállitási dij és csekély 4 ezer HUF büntetés megfizetése után lehet visszakapni. Aki ezt megtapasztalja, legközelebb nagyon meggondolja hová parkoljon. Mégha a dij nagysága nem is vágja földhöz (kőgazdag), az utánnajárást és az időveszteséget nem tudja nem figyelembe venni. Minden szinten nagyon udvariasak, nagyon sajnálják a történteket, megértőek és segitőkészek, de minimum fél nap mire a delikvens visszakapja az autoját. Ennyi!

Rocko- 2011.02.03. 09:01:48

@csintapala: szerinted mi abban a jó, hogy mást nem zavaró parkolókat feljelentgetnek, csak mert neki nem tetszik?esz szerintdd rendben van?

csintapala (törölt) 2011.02.03. 09:24:00

@Rocko-: igen, szerintem rendben van. A "mást nem zavaró" az mellébeszélés. Túl sokan takaróznak ezzel, miközben tudják, hogy a zavarosban halásznak. És nem csak a közlekedésben/parkolásban.

Tucsok84 2011.02.03. 09:24:12

@csunyadiszno:

díjazom az eljárást :D, jobb, mint alholos filccel rajzolni a szélvédőre :D.

a kocsi karcolósokkal viszont nem értek egyet

gigabursch 2011.02.03. 09:24:43

Az ilyen bunkók csak a negatív visszacsatolásból tanulnak.

Néhányszor hosszában végiggyalogolni a Volvón és a Micrán, esetleg lekarcolni egy-két üzenetet a tetőre (ott nehezebben/lassabban veszik észre), de majd milyen szarul esik, amikor meglátják és tudatosul bennük.

Természetesen a kerekek leeresztése is roppant tanulságossá tud tenni egy ilyen eseményt.

Amúgy ha Nivával állnék bezárva, akkor felező-egy és szépen kitolnám onnan a bunkóját. Osztán pisloghat. Ja és visszatolnám, hogy ne zavarja a forgalmat.

Rocko- 2011.02.03. 09:30:07

@csintapala: javaslom kínát. gondolom nem lesz gondod azzal, hogy kivégeznek egyetlen apró hiba miatt.
a mást nem zavarás az nem mellébeszélés. ez tény.
ugyan, ha van hely bôven, akkor miért is zavarna?

gigabursch 2011.02.03. 09:42:03

@kniight:,
@csunyadiszno:,
@Csumpi Hálidéj: :
@Tomi1973Wien:

Ez mekkora ötlet - ha szükség lesz rá - gyakorlom.

Void Bunkoid 2011.02.03. 10:06:10

Nem kell itt összekenni a szélvédőt margarinnal, meg gázspré a kilincsbe.

Megteszi a friss kaka is :) ingyen van és bárki elő tudja állítani bárhol, valamint kellően undorító és megalázó büntetőeszköz :)

vinyi 2011.02.03. 10:17:21

Én a Volvo-t zártam volna be a Micra-s helyében.

csintapala (törölt) 2011.02.03. 10:22:27

@Rocko-: "javaslom kínát. gondolom nem lesz gondod azzal, hogy kivégeznek egyetlen apró hiba miatt."

Tilosban parkolás miatt kínában sem lőnek le, ellenben ott is kapsz pénzbírságot. Ez van. Fejben kell tartani és eszerint parkolni, ésakkor nem jön bünti sem az arra járó közterestől, rendőrtől, sem a túlbuzgó önkéntesrendőr feljelentő nagymamától, aki arra szokta húzni a skótkockás bevásárlókocsit.

Szerintem nincs ezzel semmi gond, sok ilyen kell és ez is egy lépés a rend felé vezető rögös úton. Ugyanezt mondanám, ha én kaptam volna a csekket. Nem sírok, nem mentegetőzök, valakinek nem tetszett, megbírságoltak, fizetek. Pont. Aztán vagy tanulok belőle, vagy megint megszívom.

qmatch 2011.02.03. 10:45:46

Na:
1. nem tudsz megállni ettől a gyökértől
2. de Te nem vagy agresszív, sőt...
3. elmész 10 saroknyit, amíg találsz egy jó kis fizetős helyet...
4. a biztonság kedvéért beszórod a résen, amid csak van...
5. visszasétálsz 10 saroknyit, megvárod a faszt...( a Te ügyed várhat addig...)
6. mikor megérkezik, elnézést kérsz a kellemetlenségért, hogy feltartod, de...
7. elmeséled neki, mennyire nem szép dolog a saját sikertelenségét így kiélni másokon...
8. megkéred, hogy ezen túl gondoljon szépen embertársaira...
9. alkosson magának végre egy olyan világnézetet, amiben maga elé helyezi mások érdekeit...
10. ...ha még eddig sem röhögött ki, és hajtott el rajtad keresztül, akkor udvariasan elköszönsz...
11. majd 10 sarok, kocsiba be, esetleg parkdíj bünti kifizet, beülsz, és elégedetten mész tovább utadra

Na, ti 21. század bolondjai: így gondoltátok az ILYEN ügyek helyes intézését, és az erőszakmentességet?

TroppauerHümér 2011.02.03. 12:31:34

@klacus: A közerkölcsöt sajnos csak az ilyen viselkedés forszolja ki. Ha az adócsalókra is tesztoszteronban dús megjegyzések érkeznének, talán nem dögölnénk meg az alulfinanszírozott kórházakban.

darkbull 2011.02.03. 16:58:28

DestinyClassSpaceShip 2011.02.02. 16:08:11
És akkor ezek vezethessenek B jogsival motort... grat. B125 f*ck no.

Ott a pont, de hát a TC most ezért kapja a pénzt, a 3 veteránautót meg fenn kell vmiből tartani.

nsxtom 2011.02.03. 20:30:48

RENDSZÁMAL KELLET VOLNA MIND KETTŐT LEKAPNI!!!!

Abfangjaeger 2011.02.03. 22:19:37

Na megnézném a Micrás képét, amennyiben én parkolnék a Fordommal a Fiesta helyén és sürgős lenne... :)

csunyadiszno 2011.02.04. 21:34:44

@darkbull: Miért baj az, hogy el akarják tartani a három veteránt meg magukat és a családjukat? Dolgozzanak minimálbérért? Mindenki annyit keres, amennyit tud, ez nem bűncselekmény. Sosem értettem ezt a hülyeséget, hogy pl: kommentvadász poszt, meg értelmetlen töltelék poszt csak a kattintásért. Aki meg ezen fellázad, az miért olyan fasz, hogy még odaírja ő is, hogy ez egy kommentvadász poszt, növelve ezzel a bevételt?
süti beállítások módosítása