Ütött az egérarcú mopedautós

  2011. január 27. - (X) Címkék: baromállat mopedautó pofozás

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy biztos: gumira nem lesz gondod. Nyereményjáték!
2014-11-20 15:23:27

Hihetetlen, hogy már három hét is eltelt azóta, hogy Totalcar lebilincselő cikksorozatot küldött

Lilla szerel: az erő nem velem van
2014-04-21 14:55:26

A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival. Gondoltam

Ilyet még nem láttál!
2013-12-23 18:33:19

Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos

WTCC, Monza. Belülről
2012-03-13 10:31:00

Sági Elemér, amolyan kiküldött tudósítóként mesél a hétvégi WTCC-futamról. Ezt látni kell! - a


Nézek ki aranyvasárnap az ablakomon a kertbe, és a teremtés egyetemességén, a lét hiábavalóságán, továbbá a diós bejgli metszetének és a spirálgalaxisoknak az alaktani hasonlóságán merengek. Szabadidőm eltöltését a felületes szemlélő semmittevésként, a beavatott taoista intenzív nemcselekvésként azonosítaná, egy bölcs viszont tudná, hogy ehhez a pillanathoz, sőt, általában minden pillanathoz csakis ezek a kérdések méltók. Volna-e szándékom ebben az állapotban arra, hogy karácsonyi vásári kavalkádba merüljek alá? Dehogy volna.

Felülírhatnák-e vajon ezt az állapotot külső hatások? Például egy kedves ismerős felvetése, miszerint volna-e hajlandóságom vele a karácsonyi kavalkádba indulni, a kocsimmal. Akitől nem áll messze a determinizmus, tudja, hogy a válasz már a világegyetem keletkezésének pillanatában nyilvánvaló volt, a szabad akarat élharcosai viszont gondolhatják azt is, hogy önként, fontolgatás után indultam el otthonról.

ligier

Sztoikus bölcshöz illő defenzív vezetéssel, és ennek megfelelő lelki felszereléssel érkezem utasommal a karácsonyi kavalkád közvetlen közelébe, ahol (topográfiai érdeklődésű olvasók kedvéért: a Budapest V. kerületi József Attila utca és Erzsébet tér sarkán, az Andrássy út felé haladva) a piros lámpánál elsőként várakozunk, és a világra nyitott éberségünkben potenciális parkolóhelyet fedezünk föl. A kereszteződés túlsó oldalán egy a helyéről kiállni készülő kocsi kezd mocorogni. Zöldnél tehát áthaladunk a kereszteződésen, és irányjelzővel megállunk a kocsi mögött, számára kényelmes távozást biztosítva. Mély intellektusú emberekként felebarátaink képességeinek felmérésekor nem teszünk különbséget azok neme szerint, és hangjelzésekkel sem noszogatjuk a hosszú időn át kikecmergő jármű vezetőjét. Türelmünk megtermi a maga rózsáját: alig fél perc után saját használatunkra birtokba vesszük a téridő 10 m² x 2 órás darabját.

A rózsa egy másik közmondásból ismert töviseként ekkor válik a történet résztvevőjévé egy ún. mopedautó (járműipari érdeklődésű olvasók kedvéért: olyan, a forgalomban 45km/h korlátozással használható gépjármű, amely segédmotor-kerékpáros jogosítvánnyal, rendszám nélkül használható) sofőrje – nevezzük ismeretlennek. Ismeretlen úgy áll meg fenti járművével, mint Morvai Petőfi sírjánál, de nemcsak hogy megáll, hanem az általa letekert ablakon torkaszakadtából szidalmazza agg felmenőimet, amit Morvai nyilván nem tett Hrúz Máriával kapcsolatban. Én az őszinteségében egyenes, bár legjobb ismereteim szerint ok nélkül való előadást mosollyal jutalmazom, ám a gesztus cél téveszt, miszerint az ismeretlen szúrós tekintettel hátrahagyja járművét és kocsim ajtajának feltépésével személyesebb kontaktust alakít ki. Ezt, mint minden, akaratom ellenére történő, de engem érintő változtatást sérelmezem, és az indulat okát kezdem firtatni. (Napokkal később átgondolva a gyorsan pergő cselekményt utólag arra jutottam, hogy talán az udvarias érdeklődést az ismeretlennek mérsékelten rendelkezésre álló érzelmi apparátusa miatt nem volt módjában valós időben feldolgozni, és ez vezetett a tettéhez.) Ismeretlen ököllel szemen vág, majd a felelősségvállalás legkisebb szikrája nélkül távozik a történetből, járműve gumiabroncsainak ugyanolyan hanghatásai közepette, mint amilyenekkel megérkezett. Két okból is nehezemre esik utána tekinteni: egyrészt, mert jobb szememből könnyként folyik a vér (és ez esetben a hasonlat meg is fordítható), másrészt, mert maradék szememmel az ismeretlen teljes azonosíthatatlanságával (ti. a rendszám hiányával) kell szembesülnöm.

Később, a műtőasztalon töltött két óra alatt (klinikai érdeklődésű olvasók kedvéért: könnycsatorna rekonstrukció ill. szemhéj összevarrás Uzsoky utcai kórház, operációvezető: Dr. Milibák Tibor oszt.vez. főorvos, ügyeletes: Dr. Kőhalmy Katalin, áldassék a nevük!), egy-egy felszisszenés között elmémet két, egymással viaskodó gondolat nyomasztja. Egyrészt hiszek az ok-okozat páros alakította világban, tehát érdekelne, hogy mi vezetett szenvedéseimhez, másrészt hogy az emberi megismerésnek vannak-e objektív határai, megismerhető-e legalább az általunk érzékelt világ, s benne egy rendszám nélküli autó tulajdonosa.

Kérdéseimre napokkal később az V. Kerületi Rendőrkapitányságon találok választ: nem ismerhető meg. Attól az elhanyagolható valószínűségű esettől eltekintve persze, hogy külső segítség nélkül, magam találom meg az illetőt, ennek azonban körülbelül akkora az esélye mint hogy egy ősember a barlangrajzai mellett külső segítség nélkül kiszámolná a Higgs-bozon spinjét (részecskefizikai érdeklődésű olvasók kedvéért: a Higgs-bozon spinje 0). A kérdést, hogy a térfigyelő kamerák abban az időben nevükre szégyent hozva azért nem figyelték a teret, mert valami mással voltak elfoglalva, vagy talán azért, mert jól láttak volna 2-3 rendőrautót a téridő fent jelzett darabja, a rendőröknek integető utasom és a villogó mentőautó mellett lassítás nélkül tovasuhanni, nos ezt spekulatívnak, a diadalmas tudományos módszerrel összeegyeztethetetlennek és összeesküvés-hívők lapjaira tartozónak ítélem. Ezen túl legalább azzal a jóleső megállapítással vigasztalódom, hogy az emberi megismerés határaihoz értem.

Mindezeken felbuzdulva indulok haza. Kisvártatva ismét otthon vagyok, ablakomon át a havas kertre tekintek. Megpödröm a könnycsatornámból kackiásan kikunkorodó sínt, elmorzsolok alatta egy könnycseppet és nyugovóra térek. Rendszámtáblákról álmodom.

Röviden:
2010 dec. 19-én ismeretlen tettes az V. ker. József Attila u. és Erzsébet tér sarkán megtámadta a saját gépkocsijában, parkolóhelyen tartózkodó XYZ-t, és 8 napon túl gyógyuló súlyos testi sérülést okozott, majd a helyszínről az Andrássy út irányába távozott. A támadás oka ismeretlen. A rendőrség súlyos testi sértés miatt keresi az ismeretlen tettest. Személyleírása: 28 év körüli, kb. 190 cm magas, sportos testalkatú, „egérarcú”. A távozáskor használt jármű: kék (de lehet, hogy zöld) mopedautó, valószínűleg Aixam (esetleg Microcar, JDM, Puli vagy
ezekhez hasonló) típusú, a hátsó csomagtartó ajtaján 45km/h korlátozást jelölő matrica, jobb oldali ajtaján angol nyelvű felirat (talán az if és a you szavak is köztük lehettek).

GY.I.K.:

Biztosan bevágtál elé, azért volt rád dühös, nem?
Nem, nem vágtam be elé, a pirosnál legelöl voltunk a sorban, előttem senki nem jelezhette, hogy oda akar parkolni.

Lehet, hogy összetévesztett valakivel, akivel konfliktusa volt menet közben?
Lehet.

Biztosan azért volt rád dühös, mert várakoznia kellett mögöttetek, nem?
Lehet, bár a József Attila utca 2x2 sávos, könnyedén kikerülhetett volna, mint ahogy mások meg is tették. Amúgy kb. 20 mp-ig tartottuk föl a sort, amíg az autó kiállt a parkolóhelyről.

Miért nem írtad föl a rendszámát?
Mert mopedautókra nem kell, és ezen sem volt.

Hívtál rendőrt?
Hívtunk rendőrt kétszer is, meg is ígérték, hogy jönnek, de nem jöttek. A mentők viszont gyorsak, kedvesek voltak, ők vittek be a kórházba.

A térfigyelő kamerák látták az esetet?
Sosem fogjuk megtudni, mert nem engedtek be megnézni az adott időszak felvételeit (melyek alapján lehet, hogy az esemény nem, de a következő kereszteződés kamerái segítségével legalább a kocsi típusa könnyebben azonosítható lett volna). A rendőrség állítása szerint a kamerák abban az időszakban más irányban álltak.

El fogják kapni a tettest?
Reméljük, igen. A személyleírását és a kocsi paramétereit megkapták a járőrök, és ha elsőre nem is kerül elő az illető, súlyos testi sértés miatt a rendőrség 3 éven át bármikor tovább folytathatja a nyomozást. Jobban jár az elkövető, ha önként jelentkezik a rendőrségen.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr812618411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

don39 2011.01.28. 10:00:41

sajnállak,bár ha ilyen tudományosan kezdtél neki is magyarázkodni,mint ahogy ezt az egyszerű,és sajnálatos esetet leírtan..hát akkor kezdem érteni,miért is ment fel a mopedes pumpája.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.01.28. 10:05:46

@Ben[d]ő...: @fandrew:
1. azért mert káromkodok, még nem vagyok tapló, és kéretik nem hasonlítani ahhoz aki a posztban a rosszfiú volt. alpári lehetek ezt aláírom, viszont senki nem szólhat érte úgyérzem, csak a moderátor amennyiben túllőttem egy bizonyos határon.

2. tudom értékelni az irodalmi stílust, ezt is fel tudtam dolgozni, csak furcsa volt. és azt írtam kommentbe, hogy nekem nem jött be. nem szidtam a posztolót, honnan vetted?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.01.28. 10:13:31

@Krisi: Igaz, nem válaszoltam, hanem 'hozzátok csatlakoztam', veletek értettem egyet. Szerintem rá lehetett jönni.

A válasz miért jelentene feltétlenül szembenállást, ellenvéleményt? Reagálás, gondolat továbbvitele...

Coyote82 2011.01.28. 10:13:41

Rakjanak rendszámot ezekre a szarokra! És az összes segédmotorra!

Mi ez már!!!

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.01.28. 10:14:48

@r3d: Tudom. Nem címzett vagy, hanem veled is egyetértettem.

Lásd "Igaz, nem válaszoltam, hanem 'hozzátok csatlakoztam', veletek értettem egyet. Szerintem rá lehetett jönni.

A válasz miért jelentene feltétlenül szembenállást, ellenvéleményt? Reagálás, gondolat továbbvitele..."

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.01.28. 10:16:15

@Chaoyang: Aha. Erről beszéltem. Olvass feljebb, bővebb választ nem érdemelsz.

Krisi 2011.01.28. 10:17:00

@bonifac: ezt írtad, erre reagáltam:

"Aki fennakad a stíluson és nem érti, az elég szomorú. Bizonyára sosem olvasott rendes könyvet, SMS-t tud írni legfeljebb, egy adóbevalláson simán feladná, egy Füles gyerekoldalán elvérezne."

szerintem nincs összefüggés a "nem érti" és a "fennakad" között. én értettem, de mégis fennakadtam a stíluson :)

r3d 2011.01.28. 10:23:02

@bonifac: Eegen, ez is egy valtozat volt, de elvetettem. Ugy hangzott, na :)
A lenyeg mar ugyis megvolt: egyet vagyunk ertve :)

files32 · http://www.youtube.com/watch?v=qeCgElxLKaw 2011.01.28. 10:35:16

Nem ez volt az ajtón :Árvimembör ifjú dzsedáj?

Dirty 2011.01.28. 10:42:59

Valaki húzzon egy rovátkát a nevemben a "van stílusa az írásnak, értem is, csak nem jó" oldalra. Amúgy egy nagyon érdekes, spontán irodalom szakkör alakult itt ki! Oltári jó!

ZYLO 2011.01.28. 10:48:31

Gratula a szerzőnek a fanyar humorért. Kár, hogy sokaknak nem jött be az írás stílusa, pedig jó. Nekik egy képregény-változatot kellene csinálni, csak az macerás, azért a lényeget összefoglalom:

"Vasárnap bambultam ki az ablakon, amikor a barátnőm megkért, hogy vigyem be a városba. A X és Y utca kereszteződéséhez közel leparkoltam, bár fél percet várni kellett, míg az előttünk ott parkoló autó elmegy. Ezután egy mopedautóból előugró egérarcú fazon minden előzmény nélkül úgy pofán vágott, hogy a sebészeten két óra kellett az ellátásomhoz. Nem tudom, miért ütött meg, a járművön pedig nem volt rendszám, hogy a tulajt később megkereshessem és beszélgethessek vele. A rendőrség sem biztat, ezért csak csendben merengek a sorsomon."

prunoki 2011.01.28. 10:56:47

Reméljük elkapják. Szólj majd hogy mi van.

yomsisi 2011.01.28. 11:12:25

Szóömlésed élvezhetetlen.
A kocsit meg zárd magadra, akkor nem jársz így.
Faszok mindig is lesznek.

karvalytöke 2011.01.28. 11:12:40

Rendszámot MINDEN közlekedésben résztvevő nem puhatestűre!

Remélem elkapját az egérarcút, tömlöcbe vetik és a Dunába dobják a kulcsot.

nyehehe 2011.01.28. 11:20:06

Ez az írás a bizonyíték arra, hogy van időutazás. Hogy a jövőnk befolyással lehet a múltra. Ugyanis a pofont ezért az írásért kaptad. Higgs-bozon, mi? Haha... Eltaláltad!

satu44 2011.01.28. 11:21:33

Azért van minden ilyen kigyúrt barom ugy elszállva mert tudják hogy nincs mivel megvédened magad(fegyver),és a rendőrség ugysem fog csinálni semmit!
Közbiztonság=0

nyehehe 2011.01.28. 11:21:36

ez egy válasz a "miért"-re is.
Ajánlott olvasmány a témában: index.hu/tudomany/2010/11/18/latjuk_a_jovot/

paca78 2011.01.28. 11:25:03

A történetet és a GYIK-okat elolvasva arra a következtetésre jutottam, hogy a mopedautóban egy szolgálaton kívüli rendőr ült. Persze ez csak egy feltételezés, de nem csodálkoznék rajta.
Autó magadra zár, arc kifejezéstelen. Szerintetek ilyen Németországban is van?

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2011.01.28. 11:35:28

@bonifac: Szerinted nem értettem??' Rávílágitottam csupán, hogy bénán fogalmaztál. Hogy is ismernéd el, hogy az egy elfuserált mondat volt, hisz nem látsz a gőgtől :D

betula83 2011.01.28. 11:38:17

Teljesen jó az írás. Szellemes és értelmes. Csak az a baj, hogy az átlagpolgár felfogóképességét már meghaladja, ha nem csak tőmondatokat lát.

Der_rosarote_Panther 2011.01.28. 11:40:10

Nekem bejön az írás stílusa, tetszett! :-) Sajnálom a történteket, remélem, nyomtalanul gyógyulsz. Néha szoktam látni a környéken egy mopedautót poroszkálni (a 11-es úton!), majd jól megfigyelem, hátha a kickboxos egér vezeti, "If you stop I hit your eye" felirattal.

keletisarok.hu 2011.01.28. 11:45:14

Megmondjam, ki az igazán sunyi hunyó a történetben? A rendőrség és a gazdáik.
Mert az ő dolguk lenne az ilyen verekedős gecik földba taposása, ugrálás egy kicsit a hátukon, aztán be velük a kóterba.

EZÉRT KAPJÁK A FIZETÉST ÉS A KORKEDVEZMÉNYES NYUGDÍJAT.

A technológiai háttér is kinek legyen meg, ha nekik nem? Tartson fenn minden város egy Charliet 3 angyallal? Vagy egy Pókembert vagy Batmant...?! :/

Nem minden nagydarab száll ki visszaütni, mert szerintem az vérmérséklettől is függ. Az ilyen hirtelen haragú suttyóból is az a fajta az igazán veszélyes, aki a késes típusból való, mert az addig nem nyugszik, míg valakit meg nem lékel. (Kb. helyszíni agyonverést vagy akasztást tudnék nekik kiosztani.)

Nem szabad elbagatellizálni egyetlen ilyen esetet sem, mert láttam én már olyan jelentést, ami egyetlen ilyen ütésről szólt, és az volt a végén a lényeg, hogy a szemgolyót takaró hártyák elrepedtek, a csarnokvíz kifolyt...

jujdejo 2011.01.28. 11:53:10

egy dolgot nem ertek.
a mopedautonak 4 kereke van mint egy autonak, az uton közlekedik mint egy auto, bezint tankol, mint egy auto, ugyanugy 2 parhuzamos kereknyomban halad mint egy auto, akkor miert is nincs rendszam rajta??? akkora ostobasag az egesz mopedauto gondolata hogy hihetetlen hogy egyaltalan megengedett. hany mopedauto soförnek van ervenyes barmilyen kategoriaju jogositvanya???

2011.01.28. 11:58:24

Vadkelet.

Egyúttal csatlakozom az
"Egyszer egy ilyen faszfej miatt fogok ülni vagy 15 évet"-klub tagjaihoz.

berija 2011.01.28. 11:58:42

Miért nem vetted fel a harcot ?

dukeekud 2011.01.28. 12:02:00

@nyehehe:
"Ez az írás a bizonyíték arra, hogy van időutazás. Hogy a jövőnk befolyással lehet a múltra."

Eleg valoszinu, hogy a blog olvasoi kozott van a tettes. Valaki ugy felhuzta magat,az ertelmetlenul korulmenyes fogalmazas miatt, hogy kihasznalva a ter-ido kvantum bizonytalansagat,(a kvantumterben, nem mindig logikus idorendben kovetik egymast a tortenesek) visszamenoleg megverte a postolot. Jo latni, hogy a fizika torvenyei,nem hagyjak buntetlenul, az ilyen iromanyokat.

jujdejo 2011.01.28. 12:08:37

@Gyurma73: itt(romania) kötelezö is a rendszam es van is rajtuk...

keletisarok.hu 2011.01.28. 12:13:23

@dukeekud: kontinuum
@Gyurma73: én kb. két hete láttam egyet, volt rajta rendszám, de nem három betű három szám

AzHofi 2011.01.28. 12:18:39

Teljesen olvashatatlan a cikk ebben az ostoba stílusban. Normálisan is le lehetett volna írni, olvasmányosan, nem csak ilyen gügyén.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.01.28. 12:21:57

Ja és minimum A1 kategória kell,vagy B,Tehét ha rendszám nélkül megy valaki ilyennel az szabálytalan ugyanúgy mintha kocsival tennéd.

skyrangr 2011.01.28. 12:22:12

amúgy... ha nem fizet a mopedautós parkolási díjat, mire állítják ki a csikkesek a büntetőcédulát? színre-gumitípusra-akármire (merthogy rendszám nincs, más azonosító meg nem látható kívülről (alvázszám, motorszám, már ha van ilyen...))!? :D

skyrangr 2011.01.28. 12:32:00

amúgy a téma érdekes, mert itt svédben is vannak rendszám nélküli autók, 'epatraktor' (vagy hasonló) a neve (valamint mopedautó is), megkötések: 2 személy, max 40km/h.
általában pickup szerű járgányok, a földművelők között elterjedt. legalábbis ahogy hallottam. tapasztalat szerint meg az olyanok vezetik, akik képtelenek voltak országúti jogsit szerezni (vagyis traktor jogsival hajtják a 'szekeret') :D
rohadtul idegesítő járgányok, mivel ugye személyautó méretűek, és lassúak, forgalmas utakon szép sort össze tudnak gyűjteni

Tigrisszív 2011.01.28. 12:32:32

@Csikós Zsolt: "Egy oldal van, a jó. "

Többet nem is kellett volna írnod. Így kell ezt.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.01.28. 12:43:23

@Krisi: a "fennakad ÉS nem érti"-t úgy értettem, hogy azért akad fenn rajta, MERT nem érti. Ha érted, és fennakadsz, az más. Ott függetlenül akadsz fenn, azt lehet. :-)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.01.28. 12:45:14

@Chaoyang: Ha egyszer nem látok a gőgtől, hogyan várod el, hogy olvassam és értsem amit írsz, nemhogy belássak valamit.

Lehetetlent kérsz, érted, ugye?

(Ezt is úgy diktálom a titkárnőmnek, ő írja. Én igazából olvasni sem tudok, de okoskodni, na azt nagyon.)

tbs1001 2011.01.28. 12:46:02

Aki dagályosnak képzeli a posztot, az olvasson egy kis Norman Mailert... Bár azt hiszem pont rossz a célcsoport. Olvasót képzeltem. Bocs... :(

Zuzimama 2011.01.28. 12:51:20

@Gyurma73: szerintem Mo.-n szükség volna rendszámos mopedautókra. Bocsásson meg a világ, de én nem érezném magam biztonságban, főleg nem a gyerekeimet, ha minden hülye rendszám nélküli mopedautóban bízná el magát, hogy úgyse kapják el, bármiféle szabálysértést, balesetet okoz. Ez nem más szerintem, mint névtelenül részt venni a forgalomban, VICC!!!!
Ugyanezt gondolom az elektromos bringákról is.
A 3,5 éves gyerekemet ha elüti egy mopedautó, basszus ő simán belehal!!!!!

Mondom, hogy a mopedautót nem alapvetően arra találták ki, hogy baromarcú állatok furikázzanak vele. Azért írtom Hollandiát példának, mert itt élek és itt nagyon sok mopedautó van. Ahogy írtam itt azért használják az idősek, hogy ne kelljen fenntartani egy rendes (rendszámos) autót, mert útadót kell fizetni akkor is, ha fel sem megy az autópályára. Erre nagyon jó megoldás egy mopedautó, tata, mama beleférnek, 45-tel mennek, bevásárolni, dokihoz tökéletes. És egyáltalán nem olcsó dolog, szóval nem ez az oka az elterjedésének.
Mo.-n nem tudják, hogyan kell, MIRE kell(ene) használni, mert nincs útadó, aztán egy halálos gyerekgázolás kell ahhoz, hogy elinduljon valami.

Zuzimama 2011.01.28. 12:56:02

@Gyurma73: szerintem Mo.-n szükség volna rendszámos mopedautókra. Bocsásson meg a világ, de én nem érezném magam biztonságban, főleg nem a gyerekeimet, ha minden hülye rendszám nélküli mopedautóban bízná el magát, hogy úgyse kapják el, bármiféle szabálysértést, balesetet okoz. Ez nem más szerintem, mint névtelenül részt venni a forgalomban, VICC!!!!
Ugyanezt gondolom az elektromos bringákról is.
A 3,5 éves gyerekemet ha elüti egy mopedautó, basszus ő simán belehal!!!!!

Mondom, hogy a mopedautót nem alapvetően arra találták ki, hogy baromarcú állatok furikázzanak vele. Azért írtom Hollandiát példának, mert itt élek és itt nagyon sok mopedautó van. Ahogy írtam itt azért használják az idősek, hogy ne kelljen fenntartani egy rendes (rendszámos) autót, mert útadót kell fizetni akkor is, ha fel sem megy az autópályára. Erre nagyon jó megoldás egy mopedautó, tata, mama beleférnek, 45-tel mennek, bevásárolni, dokihoz tökéletes. És egyáltalán nem olcsó dolog, szóval nem ez az oka az elterjedésének.
Mo.-n nem tudják, hogyan kell, MIRE kell(ene) használni, mert nincs útadó, aztán egy halálos gyerekgázolás kell ahhoz, hogy elinduljon valami.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.28. 13:01:31

@guszti: Ezzel maximálisan egyetértek. Lusta, nemtörődöm banda :(

szemétláda 2011.01.28. 13:05:52

folytatva ezt az elméletet a bringákat is meg lehetne rendszámozni. 3,5 éves gyereket bringával is halálra lehet gázolni. az emberek viselkedését nem fogod rendszámokkal befolyásolni sztem.

a posztolónak meg jó idegesítő mosolya lehet, ha bevertek néki.

nyehehe 2011.01.28. 13:23:01

@Gyurma73: igazad van. (korábban írtam neked, hogy csak új autókra vonatkozott a rendelet), de megnéztem a linked, és valóban 2009 júliusától minden quadra és mopedautóra rendszám kell. Tehát akik a rendszámnélküliségen hőbörögnek, azoknak már másfél éve "teljesült az álma".

**ADAM** 2011.01.28. 13:23:45

Ilyenkor szeretnék ott lenni, éppen csak véletlenül. Egyetlen ütéssel (persze téglával) fejen ütni egérarcú barátunkat, utána begördíteni őt az arra haladó busz alá, és együtt, mosolyogva, egyáltalán nem rossz lelkiismerettel megenni egy süteményt a sértettel egy közeli cukrászdában.

Éljen Charles Bronzon! Mopedarcú egéremberek, aranyWCláncos tarhülyék, őrjöngő furgonosok: nincs kegyelem.

Mozgalmat hirdetek, csatlakozzon akinek van kedve! Segítsük egymást a hasonló helyzetekben, a nagydarab kopaszt hátulról üssük le, és csak aztán kérdezzünk. Tegyük jobbá a világot.

Béke :)

nyehehe 2011.01.28. 13:24:39

@Gyurma73: igazad van. (korábban írtam neked, hogy csak új autókra vonatkozott a rendelet), de megnéztem a linked, és valóban 2009 júliusától minden quadra és mopedautóra rendszám kell. Tehát akik a rendszámnélküliségen hőbörögnek, azoknak már másfél éve "teljesült az álma".

Truck 2011.01.28. 13:33:43

Miért nem lehet normálisan leírni egy történetet?Mért kell körül írni mindenféle hasonlatokkal és fa**ágokkal?Ja,mert úgy nem lenne elég hosszú...

szalai 2011.01.28. 13:37:11

Milyen stílus ez? Majd elhánytam magam olvasás közben.
A tetteset remélem elkapják. Betiltani a mopedautót!!!!!!

Surci 2011.01.28. 13:40:41

Először is kezdjük ott hogy a mopedautókra kell rendszám.
2. Nagyon ismerős az autó leírása.

szalai 2011.01.28. 13:41:57

@ZYLO: Azt azért elhiheted, hogy mindenki megértette a szöveget és nem csak a mélyen intellektuálisan fejlett emberek. Csak éppen ide nem való és az író saját sérelmeit tette kisség bagatellé ebben a stílusban.

Zuzimama 2011.01.28. 13:45:55

A blogmotort is be lehetne zúzni....

skyrangr 2011.01.28. 13:54:46

@newtehen: amit büntetlenül levághat a tulaj!? merthogy mi alapján büntetnék meg (hiszen ha nincs rendszám, nem azonosítható az üzembentartó...)
furcsa eset :)

Maul 2011.01.28. 14:03:01

@KuKori: OFF Gyere le Uk ba vannak eleg szep Galantok es meg valasztek is van

keletisarok.hu 2011.01.28. 14:11:09

Zuzimama, Dániában nincs ismerettséged? Főnököm lányának kellene minél olcsóbb albérlet Koppenhágában vagy közvetlen közelében.

keletisarok.hu 2011.01.28. 14:22:35

A csaj most szolgálati bringával jár be (nem vízivel) :) a munkahelyére, így nem mondható, hogy messze lakik. Ellenben az albérlete talán 8000 korona/hó. Ettől kellene olcsóbb. Sajna, egy évekig Dániában lakó barátom nem sok biztatót tudott mondani.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.28. 14:26:39

@Maul: Egyszerűbb lett volna itt egyet elhozni, mert mire átrepülök, visszakompozok és honosítom, addigra ugyanoda jutok költségben, plusz a ráfordított idő :) De vettem mást akkor, ez van :)

bizé 2011.01.28. 14:26:39

Eme történet megfogalmazójának szeretnék meg előlegezni egy Kazinczy díjat! Nagyon tetszett!! Az egérarcúnak rossz napja volt, rosszkor voltál rossz helyen ennyi!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.28. 14:29:44

@Maul: Egyszerűbb lett volna itt egyet elhozni, mert mire átrepülök, visszakompozok és honosítom, addigra ugyanoda jutok költségben, plusz a ráfordított idő :) De vettem mást akkor, ez van :)

Zuzimama 2011.01.28. 14:33:55

@keletisarok.hu: nincs. :D
Ami eszembe jutott, hogy az iwiwen és a facebookon szoktak szerveződni olyan klubok, amiket kifejezetten külföldre "szakad" (menekült) magyaroknak hoznak létre. Csak holland vonatkozásban és csak az iwiwen van vagy 3-4 ilyen csoport. Javaslom, hogy a főnököd lánya próbáljon keresni egy ilyen klubot, ott hátha tudnak neki segíteni. Sok szerencsét.

Zuzimama 2011.01.28. 15:06:44

@szemétláda: bocsi, nem vettem észre, hogy "rám" reagáltál. :D

Azért vegyünk észre két lényeges különbséget a bringa és egy mopedautó között. Az egyik a súlyuk a másik a sebességük.
És elképzelhető egy olyan nagyon szerencsétlen ütközés/esés, hogy egy 3,5 éves belehal egy biciklivel való találkozásba, de szerintem kisebb a valószínűsége, mint egy nyomiautós ütközésnél.
De amúgy az elektromos bringákra tennék valami azonosítót, annyira halkan és olyan gyorsan közlekesnek vele egyesek, hogy az megint tök veszélyes.

A poszt stílusáról meg azt gondolom, hogy biztos van olyan réteg, akinek ez bejön, nekem személy szerint nem. Szeretem a szépen megválogatott, igényesen kifejezett írásokat, posztokat, de ezt feleslegesen túlbonyolítottnak és nagyképűnek érzem.
Nem mellesleg a míves szavak és kifejezések, túlcifrázott szóvirágok között elveszik a lényeg, vagyis a poszoló nem érte el a célját, nem juttatta el a mondamivalóját az olvasóhoz.

hpty 2011.01.28. 15:15:35

@odanézz: Mi van, sok a lejárt diszperzit? LOL

yomsisi 2011.01.28. 15:15:47

@betula83:
Nem teljesen! Csikós miért tud úgy írni, hogy a tőmondatokhoz szokott olvasót is lebilincseli? Mert Ő tud írni! A posztoló csak beöntötte ide szókincsét, amire rém büszke. Az írása viszont irritáló, követhetetlen, feleslegesen és rossz helyeken duzzasztott. Valaki azt írta itt, hogy ha érthetően leírta volna a sztorit, úgy nem lett volna elég hosszú. Igaza van!
Itt az igazság. :-)

keletisarok.hu 2011.01.28. 15:20:29

@Zuzimama: "De amúgy az elektromos bringákra tennék valami azonosítót, annyira halkan és olyan gyorsan közlekesnek vele egyesek, hogy az megint tök veszélyes."

Miért, ha lenne rajta rendszám, hangosabban menne? :)

Amíg a tisztelt hazai autóstársadalom egyre nagyobb hányada veszi fel azt a köcsögbunkófasz népszokást, hogy nem jelzi sávváltási vagy kanyarodási szándékát, mert biztosan ínhüvelygyulladást kapna a gyengébbik keze, addig aggathatunk mi matyóhímzéses terítőt is a járművekre, nem lesz előrelépés.

indapass90210 2011.01.28. 15:24:32

"az ismeretlen szúrós tekintettel hátrahagyja járművét és kocsim ajtajának feltépésével személyesebb kontaktust alakít ki. Ezt, mint minden, akaratom ellenére történő, de engem érintő változtatást sérelmezem, és az indulat okát kezdem firtatni. "

Baszod, ha ilyen stílusban álltál neki firtatni, akkor ne csodálkozz, hogy képentöröltek!

Az első pár sor után felmerült a kérdés: ez az ember normális?

Azt, hogy pina, írta már valaki?

tnz 2011.01.28. 15:25:32

Egérarcú? Nem Grabovszky pöccent be véletlenül? :-)

borisfedor 2011.01.28. 15:38:31

Durva egy eset.
Jobbulást.
Az írás szerintem jó.

Jetstream 2011.01.28. 15:59:36

@skyrangr: "ha nem fizet a mopedautós parkolási díjat"

A1 gépjárműkategóriára nem vonatkozik pl a budapesti parkolási rendelet. Motorra sem kell fizetni, robogóra sem.

Halál Bika 2011.01.28. 16:11:55

@**ADAM**: "Ilyenkor szeretnék ott lenni... ...Egyetlen ütéssel (persze téglával) fejen ütni egérarcú barátunkat, utána begördíteni őt az arra haladó busz alá, és együtt"

v.ö.: "28 év körüli, kb. 190 cm magas, sportos testalkatú"

Jaj, ilyenkor én is úgy szeretnék ott lenni amikor a 190cm magas,a sportos testalkatú, agresszív arcnak nekimész, én azt úgy szeretném végignézni.

Biztos jó magas vagy hogy fel is érnéd, és még sportosabb hogy szembeszállhass a 190cm-es arccal. Én majdnem 10centivel alacsonyabb vagyok az elkövetőnél, az 10kg súlykülönbség, én nem mennék oda kötekedni vele ha nem muszáj...

Fúúú, de jó lehet neked hogy te ilyen nagyon bátor vagy! Téglával, aszta! Tőled aztán lehet harcművészetet tanulni!

betula83 2011.01.28. 16:14:38

@yomsisi: Hát, ebben nem értünk egyet. Írási stílus kérdése. A szerzőnek most ehhez volt kedve. Az ilyen stílushoz amúgy én is alapból kritikusabban állok hozzá, de ennek ellenére néha spontán kacagtam egyet, tehát átment a vizsgán. Engem nem irritált, és nem esett nehezemre követni. Sőt, élveztem. És írni is élvezetes így, ha megvan hozzá a hangulat. Szerintem nem karakterszám növelés miatt alakult így. Ízlések, és pofonok. Nekem ez bejött.

Zuzimama 2011.01.28. 16:43:18

@keletisarok.hu: nem menne hangosabban, de ha elcsapna valakit, akkor esetleg lehetne azonosítani.
A húgomat kismotorral csapták el több, mint 20 évvel ezelőtt, bokaficam, trauma, miegymás. Azt sem lehetett azonosítani, pedig vagy 10 szemtanú volt.
Az elektromos bringával is lehet bokaficamot (vagy még komolyabb sérülést) okozni, akkor miért ne adjunk lehetőséget egy azonosításnak? Lehet, hogy 10 esetből csak 3x eredményes, de az is valami, nem? Ha lehet megelőzésképpen tenni ellene, akkor bocsi a kifejezésért, miért szarjuk le?

Süni25 · http://www.eakft.hu 2011.01.28. 19:12:42

"Jobban jár az elkövető, ha önként jelentkezik a rendőrségen."

Tartok tőle, hogy erre vajmi kevés az esély.....

hpty 2011.01.28. 19:38:51

@vaskereszt: A centrálzárat oldja a kilincs is, nem lakat van kivül!!! :D:D:D:D:D

Inkább ki az, aki nem nyomja le!
Én direkt úgy állítottam be, hogy induláskor minden ajtó záródjon.
Páncélököl ellen nem véd, de pirosnál sem veszik ki a táskám a hátsó ülésről, vagy bármit a csomiból.

hpty 2011.01.28. 20:00:52

@Szűcslaci: Ott a pont! :D:D:D
RESPECT!

PamPalini 2011.01.28. 20:16:48

Faszom, nem hiszem el, hogy a kommentelők egy része még mindig itt tart: "Levertem volna", "megtoltam volna", "utánamentem volna", "kiütöttelem volna", nomeg az "erre a célra van nálam asztalláb, kerékkulcs, villáskulcs, kormányzár, vipera, légpisztoly, gázpisztoly, gázspré... " Nem is értem miért maradtak ki olyanok, mint a tézer, uzi, kézigránát, vagy a mérgezett tű.

Lószart.

Rohadtul kíváncsi lennék, hogy a sok önjelölt rambo közül ki csinálna a gatyájába és ki ütne vissza. Valamiért azt gyanítom ez utóbbiak lennének kevesebben. (Például mert eleve nem a szúnyogtestűek szoktak kiugrálni az autókból hanem a húzósabb arcok, akik nem csinálnak be egy asztallábtól)

Nem nagyon volt még olyan poszt sem itt, sem az autozz blogon, ahol másként lett volna. Annál több az "elkenték a számat, de pont nem tudtam..." meg a "megütöttek, de legközelebb majd..." jellegű sztori. Innentől no komment.

Szájkarate szakosztály bazzeg

Nincs még nicked 2011.01.28. 20:49:14

@tnz: 'Nem Grabovszky pöccent be véletlenül? '
Nem. Az övé piros.

mondeoford 2011.01.28. 22:15:37

Lehetne a következő aláírásgyűjtés a Nyomikocsik forgalomba engedése ellen!
Ezek az IZÉK rettenetesen fel tudják tartani a forgalmat.
Nem sokkal foglal kisebb helyet mint egy autó de a menetdinamikája 80 éves öreganyáméval egyenlő.
Az meg főleg irritáló , hogy kevés épeszű ember vezet ilyet.(lásd fentebb a cikkben)
A rendőri segítőkészség kritikán aluli. Abban a helyzetben 5 percen belül utolérték volna a "száguldó" szellemifogyatékost ha megállnak a vérző emberen segíteni.

B.GY. 2011.01.28. 22:59:36

@IHateTV:

Én már láttam elég sok kocsiből kiugrálós faszkalapot,de több volt közte az elmebeteg,mint a nagydarab.Általában az ideggyengék ugrálnak ki a kocsiból és ugatnak.Én csak azért nem pattogok ki mert csendesőrült vagyok.Az a legrosszabb fajta.Remélem nem akadok össze egy magamfajtával,mert akkor vagy ő ül 15 évet,vagy én.

Bad Santa 2011.01.29. 14:05:42

Nem értem minek kell a mopedautosok elleni lázításra használni egy ilyen precedenst. Teljesen mindegy, hogy hol, és milyen járművel történt volna az eset, a rendőrség akkor sem segítene. Ez alól csak egy kivétel van, ha a sértett maga a rendőr.
A cikkből nem derülnek ki az ok-okozati viszonyok (talán tényleg nem is voltak), így akár gyalogos is üthetett volna. Akkor tiltsuk be a gyalogos közlekedést is? Vagy rendszámot a mocskokra!
Sajnos az élet minden területén akadnak idióta emberek, és bizony néha nehéz védekezni az általuk generált konfliktusok ellen.
Pont tegnap láttam egy terepjáróst amint a budai alsó rakpartra próbált rákanyarodni az északi irányba. Csak az volt a bibi, hogy egy előtte álló autó is ezzel próbálkozott, és épp nem volt hely. A kedves delikvensünket ez nem zavarta, záróvonalon át jobbról kikerülte a szabályosan a sorára várót, és a rakpart délre menő sávjában majdnem nekiment egy kocsinak, aki persze satufékkel dudálva érkezett, hogy elkerülje a bajt. Eddig még ez is csak egy tipikus budapesti tolakodós pofátlankodós idióta baleseti szituáció, de ami engem igazán megdöbbentett, hogy a terepjárós bocsánatkérés helyett ordítva tombolt a kocsijában, hogy őt nem engedték be, sőt rádudáltak.
Az ilyen tulkokkal nem nagyon lehet semmit kezdeni, mert úgyis túl bunkók, és önzők, hogy fel/el-ismerjék a saját felelősségüket a dolgok menetében.

josip 2011.01.29. 15:17:56

A poszt kiváló.

Az egérarcúra a pap szórjon egy marék földet.

Autopeti 2011.01.29. 18:12:29

Aki ilyen stílussal szeret írni, az tipikusan minden iskolai szavalóversenyen ott volt, de biciklizni még 22 évesen sem tud és úgy általában nem érti, mi zajlik körülötte a világban:)
És szándékosan írtam, hogy "szeret" írni és nem "tud", mert tudni sokan tudnak, de ily módon felesleges.

Szsrobert 2011.01.29. 21:49:53

Egérragacsot, sajtos chipset próbáltátok?

MittuDomain 2011.01.29. 23:14:18

@Rák Attantam:
Rohadt műveltnek érzed magad "idelenn" a sok setétség között, mi?

Rák Attantam 2011.01.27. 20:32:22
Szerényen javasolnám, hogy akik az írás stílusát nehezményezik, talán vegyenek elő hetente... nem, az mégiscsak barokkos túlzás lenne... szóval havonta - két havonta egy-egy szépirodalmi regényt és olvasgassák. Tehát mégegyszer: nem Kiskegyed, nem Bors, nem Playboy, hanem Tolsztoj, Krúdy, Edgár Apó (Edgar A. Poe) és a többiek.
Ha egy-egy könyvvel eljutnak borítót és címlapokat is beleértve mondjuk a 17. oldalig, veregessék vállon magukat! Jó úton járnak afelé, hogy egy-másfél év múlva a fentihez hasonló írások stílusa is élményt jelentsen számukra a nyers, egy mondatba sűríthető mondanivaló mellett.
Ha mégsem jutnának el erre az amúgy legkevésbé sem elérhetetlen szintre, akkor talán mégiscsak megfontolandó lenne a középiskola elvégzése.

Egyébként meg csókoltatom a szerkesztőket: mérjék már fel végre az olvasóközönség szintjét! Pl. ez az írás nem idelentre való...

Rák Attantam 2011.01.27. 22:02:06
..."Egyébként említettem én valahol, hogy tökéletes vagyok? Látod, én is itt kommentelek köztetek. ;) ..."

No comment..

Simán mehetnél a posztolóval a Modorosra bammeg :)

Az Edgár Apózásoddal meg szarjál farfekvéses sünt!
Pfhh...

KenSentMe 2011.01.30. 02:44:49

Azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy tulajdonképpen egy időhurokkal állunk szemben.. a cikk modorossága okozta undortól az emberek tömegével válnak egérarcúvá, és ettől elvesztik az állásukat.. olyan helyzetbe kerülnek, hogy hamarosan csak egy mopedautóra fog nekik telni. Na most simán előfordulhat, hogy ezek között a sértettek között van egy elméleti fizikus, aki feltalálja az időutazást, és visszamegy a múltba, majd beveri a cikk írójának az orrát az elszenvedett sérelmek miatt. Ez egyébként magyarázat volna arra is, hogy miért nem lesz meg a tettes.

Tamil Tigris · http://www.caucasianchallenge.com 2011.01.31. 17:16:57

Ha még olvassa a posztoló a hozzászólásokat, vagy valaki továbbitani tudja neki - talán hasznára lehet.

Sokáig a környéken dolgoztam és szinte mindig láttam az emlitett helyszin közelében parkolni egy (talán) zöld mopedautót és úgy rémlik az emlitett 45 km/h matrica is ott figyelt a hátán. Pontosabban az Andrássy elején állt, a jobb oldalon, a 7-9-11 szám környékén.

Az, hogy egérarcú-e a tulaj, nem tudom megmondani, mert csak az autóval találkoztam.

Egy próbát mindenesetre megér...

Csigafattyú 2011.09.23. 00:16:33

Nyúlárnyék, szálltál volna ki, és verted volna ki belőle a szart! Hát férfi vagy te, hogy az interneten picsogsz, hogy megütöttek? Szégyelld magad!

Csigafattyú 2011.09.23. 00:24:23

Most visszaolvastam a kommentek némelyikét, és látom, páran azon sipognak, hogy de hát egy 190 centi magas kisportolt férfi ellen mit lehet tenni... Mit? Hát mondjuk olyat ráversz, hogy többet sem sportol. De legalább megpróbálod. Az ilyen "fú de kemény vagyok az utcán" faszfejek rendszerint csak gyúrós barmok, akik fel vannak fújva, mint a lufi, de verekedni nem tudnak, sőt. Tessék elmenni egy rövid önvédelmi tanfolyamra, nem kell feketeövessé képezni magunkat, és mindjárt máshogy látjuk az ilyeneket. Ezeknek is fáj, ha beléjük rúgnak, és ha késsel szurkálják össze őket, véreznek. Ahol egy ilyen barom büntetlenül verekedhet, ott te is. Ahol nem látja senki, hogy téged megütnek, ott azt se látják, ha te ütsz. Vagy szúrsz. Vagy csinálsz akármit. Ja, és gázspray 800 forint, ha már ekkora punci vagy, hogy ütni se tudsz. Nagyszerűen leredukálja amúgy a túlsportolt ellenfél testi fölényét - utána már csak egy vipera kell. És leszarhatod, hogy ki mit gondol a "sportszerűségről". Nem lovagi torna.

csunyadiszno 2011.09.27. 13:44:59

@Csigafattyú: Te tényleg ennyire hülye vagy? Talán nem, talán te vagy a világ legkeményebb csávója, aki bárkit leüt, lefúj gázzal vagy szétcsap viperával. Szánalmas ez a korlátoltság, mintha te mindig mindenkivel szemben fölényben lennél az utcán. Bohóc.

Csigafattyú 2011.09.27. 18:31:44

@csunyadiszno: Igen, valami ilyesmiről van szó, impotens barátom. Ha valaki meg akar ütni, annak visszaütök, és ha lehetőségem van rá, egy életre el is veszem a kedvét a keménykedéstől. Ezzel szemben a magadfajta "civilizált" nyuszikák bátorítják ezeket, hogy alfahímet játsszanak. Bohóc? Lehet, hogy az vagyok, mégis én röhögök most rajtad.

csunyadiszno 2011.09.28. 13:32:32

@Csigafattyú: Figyelj kisfiam. Miért nem indulsz nemzetközi K1 vagy ketrecharc bajnokságokon? Már rég milliomos lennél és kidolgozott testű néger buzikkal tömethetnéd a kitágult és elhasznált segglyukad, ahelyett, hogy a virtuális térben, elméletben mindenkit szétütsz. Gondold végig te géniusz, hogy mi lenne ha mindenki követné a te emelkedett nézeteidet és mindenki teljesen és 100%-ig kemény lenne. Akkor ki nyerne ha két ilyen világ legkeményebb embere verekedne össze? Ezen kívül, bármilyen hihetetlen is, vannak olyan emberek, akiktől távol áll az agresszió, nem tudják kezelni, sem így fellépni.Nem hordanak magukkal viperát és nem akarnak megkéselni senkit. Nos, ezek ugyan szerinted puncik de próbáld végiggondolni hogy hol tartanánk mint faj ha mindenki olyan kemény és primitív lenne mint te. Itt van pár név: Stephen Hawking, Galilei, Beethoven, Einstein. Ezek közül melyik tudott verekedni? Ezek a legnagyobb puncik, ellenben veled, mert te az élet sugárzó császára vagy. Persze majd ha 80 éves leszel, akkor is keményen odacsapsz a kigyúrt gengszternek, mert nálad nincs akadály. A te értelmi képességeiddel és mentalitásoddal még mindig a barlangban ütnénk egymás fejét bunkósbottal te gyökér.

Csigafattyú 2011.09.28. 19:39:20

@csunyadiszno: Most miért kell sértegetni? És miből gondolod, hogy amúgy nem küzdősporttal foglalkozom? Történetesen ugyanis tényleg azzal foglalkozom. De mitől lennék buzi? Sajnálatodra nem vagyok, te viszont szégyelld magad, hogy homofób vagy.

Elhiszem, hogy frusztrál a saját kisszerűséged, de attól még nem kell arcoskodnod. Az ilyenek, mint te, szoktak kipattanni a kocsiból óberkodni. És az ilyenekkel szoktam felmosni. Röhögök rajtad, ugye tudod?

csunyadiszno 2011.09.29. 10:43:31

@Csigafattyú: Tudom hogy küzdősporttal foglalkozol. Épp ezért kéne tudnod, hogy van, amikor az ember veszít, bármit is gondol magáról. Mindenkivel előfordul. Te is sértegetted a cikkben szereplő csávót, holott azt is tudnod kéne, hogy egy ötven kilós szódásüveg szemüveges könyvelő vagy ügyintéző semmiképp sem fog odaverni senkinek, bármiféle jótanáccsal látod is el vagy fikázod, mert nem áll ki magáért. Mint ahogy Tölgyesi Csabát is összeverte három hülyegyerek vascsővel, pedig szigorú gyerek volt. És van amikor jobb csöndben maradni akkor is ha kemény vagy de mondjuk egyedül állsz egy halom bodzaszedővel szemben, akik nem szarnak be a határozott fellépésedtől. Úgy írsz, mintha ezekkel a dolgokkal nem lennél tisztában, hanem azt hinnéd, hogy bármikor bármilyen zűrös helyzetből nyertesen tudnál kijönni.

Csigafattyú 2011.09.29. 12:44:27

Álltam már egy halom bodzaszedővel szemben, és mégis itt vagyok. Na jó, nem mondom, hogy én nem kaptam, de mégsem öltek meg, pedig ez volt a szándékuk. És miért? Mert a leghangosabbat úgy fejen térdeltem, hogy az intenzíven kötött ki. Ha olyan nyuszi lettem volna mint te, vajon mi lett volna a vége? Megbasznak és körbehugyoznak, az. Pontosan azért tanultam küzdősportot, amiért már az apám és a nagyapám is, hogy ne tudja minden kis faszszopó belém törölni a szaros csizmáját. Ellenben társadalmi feladatomnak tartom, hogy az ilyen kis mopedautós gyökereket addig rugdossam, míg kimegy belőlük a tesztoszteron. Miért? Azért, nyuszika, hogy legközelebb veled se csináljanak ilyet. Ezt úgy hívják, hogy társadalmi felelősség, és bizony ez is hozzá tartozik. Azt pedig, hogy milyen helyzetbe mehetek bele és milyenbe nem, bízd csak rám, te nem vagy az anyám, és én tudok magamra vigyázni. Azt ne mondd, hogy az én testi épségemért aggódva kezdtél az imént szidalmazni, és nem puszta irigységből.

csunyadiszno 2011.09.29. 23:07:20

@Csigafattyú: Nézd, ha azt állítod, hogy minden éles konfliktusból győztesen jöttél ki eddig az életedben, akkor az csak annyit jelent, hogy kurvára megválogatod, hogy kinek állsz fel. Remélem ezt így érted. A testi épségedért nem aggódom, épp eléggé aggódsz azért te:) Az én érdekemben pedig nem kell szigorúan bánnod senkivel, kérlek kíméld meg a társadalom tagjait atyai haragodtól. Végül világosíts fel, hogy az edzéseiden te kaptál e ki bármikor az ellenfeleid bármelyikétől és ha igen, akkor gondolkodj el, hogyan lehetséges ez. Aztán pedig azon, hogy mi történik ha egy nálad képzettebb verekedővel akadsz össze. Látom, hogy következetesen kerülöd ezt a teljesen egyszerű kérdést de ha olyan nagyon kemény vagy, akkor légyszíves szedd össze magad és férfi módra legalább így személytelenül válaszolj.

Csigafattyú 2011.09.30. 12:21:37

@csunyadiszno: Persze hogy megválogatom. Életösztönnek hívják. De nyugi bele, aki a forgalomban kipattan a kocsijából "igazságot tenni" anélkül, hogy körülnézne, az se nem erős, se nem képzett. Különben nem tenné. A küzdősport lényege az önfegyelem.

Tudom, hogy most azt szeretnéd hallani, hogy bizony előfordult már, hogy elbasztam, és olyasvalakivel álltam fel, akivel nem kellett volna, de el kell hogy keserítselek, mert ilyesmi kb. 12 éves korom óta nem fordult elő. Miért? Mert a képzett harcos - amilyet te valószínűleg még sosem láttál - meglátja a másikban a szintén képzettet, és ott csak akkor lesz hirig, ha tényleg muszáj. Nincs olyan, hogy két hozzám hasonló csak úgy, egy elsőbbség vagy egy rossz pártpreferencia miatt összeakaszkodjon a sarkon. Ha mégis, abból valószínűleg nem verekedés lesz, hanem rendes küzdelem, annak íratlan szabályaival együtt, mert azt a szintet, ahol én vagyok, egy egyszerű kakaskodó fasz sosem fogja elérni. Azért nem, mert olyan önfegyelem kell hozzá, ami kizárja, hogy kakaskodó fasz legyen.

Szóval igen, természetesen vannak nálam képzettebb verekedők, ez nem vitás, de igen kicsi az esélye, hogy a piros lámpánál egy shaolin mester vagy egy Krav Maga Master Instructor ugorjon ki a volán mögül vörös fejjel kurvaanyázva.

A te érdekedben pedig megígérem, hogy senkit sem fogok lepofozni. Ha legközelebb látok valakit, amint keménykedésből verekszik az utcasarkon, az áldozatot előbb meg fogom kérdezni, hogy nem ő írt-e a belsoseg.blog.hu-n csunyadiszno néven. Ha igennel felel, hagyom agyonverni. Más esetben azonban, fájdalom számodra, továbbra is az eddigi módon fogok eljárni, amit az áldozatok meg szoktak köszönni. Húztam már ki ötvenes suzukis hölgyet dagadék kancigány markából, ami után a roma polgártársat bizony a mentő vitte el, és azóta torz az arca. Baj?

csunyadiszno 2011.09.30. 14:54:56

@Csigafattyú: Hát erre már nem tudok mit mondani. Ha mindezt komolyan gondolod, akkor egy mesevilágban élő pattanános kiskamasz vagy. Shaolin mester:) Hol élsz te bakker? Láttál már életedben egyszer is szabályos kung-fu mozdulatot éles verekedésnél vagy komoly (pl ufc) meccsen? És vajon miért nem? És igen, igazad van csak a szellemileg emelkedett emberek -az olyanok mint te- tudnak igazából verekedni az ostoba, agresszív faszkalapok nem tudnak thai edzésre járni, mert nem tudják hogyan kell felszállni a buszra.Mondjuk itt van pl. floyd mayweather, akinek pont annyi esze van mint egy majomnak a modora pedig bármelyik borsodi cigánysoron megállná a helyét de mivel nem igazi harcos -mint te- csak remélni merem, hogy nem szól be neked, mert akkor aztán egy világklasszis profi boxolóval kevesebb lenne. Te egy tipikus frusztrált hülyegyerek vagy, aki a neten izmozik aztán délután meg valami kung fu suliban huhog meg varázsol. Szerezz valami igénytelen nőt, aki nem röhög ki és próbáld megcsinálni, attól megnyugszol.

Csigafattyú 2011.09.30. 14:59:02

Nem, nem vagyok pattanásos kiskamasz, és az utcán valóban nem szabályos harcművészet a jellemző, te viszont valószínűleg funkcionális analfabéta vagy, mert nem is ezt írtam.

Szellemileg emelkedettnek neveztél? Mintha korábban más jelzőkkel dobálóztál volna. Mi változott meg? Ja, hogy a bejegyzés végére már megint "frusztrált hülyegyerek" lettem. Döntsd már el.

A bokszolókat ne tekintsük harcművésznek, ha lehet. A boksz nem harc, hanem kötött formájú sport. Egy bokszoló lehet, hogy kurva nagyot üt, de védekezni ösztönösen csak az ellen tud, amire képezték, tehát öv alatti támadásra általában nem véd jobban, mint egy rövid önvédelmi tanfolyamot végzett átlagember. A harcos önuralma egyébként nem intelligencia függvénye. Ismerek pár arcot, aki hülye mint egy féltégla, mégis kitűnő harcos, és nagyszerű ember.

Ami pedig a nőket illeti, köszi, már nős vagyok, és a feleségem sem igénytelen. Ne vetítsd már rám az elrontott életedet, jó?
süti beállítások módosítása