Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     

B125: A Suzuki velünk van

  2011. január 14. - ommm Címkék: suzuki b125

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így még nem láttál Forma-1 futamot
2014-09-15 15:20:28

Harminc percben az Olasz Nagydíj, csak onboard-kamerákból. Élménynek sem utolsó, a hőkamerás felvételek pedig

Kell a hírnév a boldogsághoz?
2014-09-07 17:29:26

Ez nem egy világbajnokság, nincsenek benne milliók, sztárgázsik és csillogás. Nem közvetítik az összes

Lefűznéd a világ egyik legszebbjét?
2014-09-04 11:56:22

Ezt azért el kell ismerni. Az autók, a csaj, a hely és a képvilág is rendben van. Transzfogarasi út , lefűzve.

Ez került 40 millióba
2014-09-01 17:34:33

A minap egy reklámfilm-forgatáson jártam, ahol az egyik kellék egy 2009-es, első tulajos, makulátlan


Hiszik vagy sem, de úgy látszik, vannak autóimportőrök, akik látják a lehetőséget kezdeményezésünkben és érzik, hogy ha sikerül elérni akár csak azt is, hogy az autósok-motorosok szapulásán kívül végre a problémáikkal is foglalkozzon a Tisztelt Ház, az precedens értékű lehet, reményt adhat mindannyiunknak. Bevalljuk, váratlanul ért minket, de annál kellemesebb meglepetésként, hogy mostantól minden Suzuki márkakereskedésben csatlakozhat kezdeményezésünkhöz.

Jöjjetek és sokasodjatok, az esély adott.
 

B125 – Miről szól a kezdeményezés?

Hiába modern és környezetbarát az 50 köbcentis robogó, ha a hivatalosan 45 km/h-ra korlátozott végsebességével inkább mozgó forgalmi akadály, mintsem valóságos ingázási és közlekedési alternatíva.

Európa számos jól motorizált országában – feltételekhez kötve – érvényes a szabályozás, ami megengedi, hogy B kategóriás jogosítvánnyal vezethetőek legyenek a 125-ös, legfeljebb 11 kW-os robogók és motorkerékpárok. Az ottani a döntéshozók felismerték, hogy a nagyvárosi dugók nemzetgazdasági léptékkel is mérhető károkat okoznak azon túl, hogy tönkreteszik milliók életét és egészségét.

Itt az idő, hogy Magyarországon is rendezzük a helyzetet. A várt hatások között szerepel a segédmotoros kerékpárok és a most rendszám nélküli motorok biztosítási hátterének rendezése, környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági ellenőrzésük lehetővé tétele, és a modern, környezetkímélő motorkerékpárok üzembehelyezése.


B125 – népi kezdeményezés nagyobb térképen való megjelenítése

Amennyiben listánkon nem talál a lakóhelyéhez közel egy létesítményt sem, ide kattintva letöltheti a domumentumot. A kinyomtatott, majd kézzel kitöltött aláírási ívet elpostázhatja címünkre (Totalcar.hu Informatikai kft, 1033 Budapest, Flórián tér 1.). Kérjük, a borítékra írja rá, hogy 125.

Várjuk azon helyek – boltok, kereskedések, klubok, szórakozóhelyek, stb. – címét, ahol szintén szeretnének részt venni a gyűjtésben.

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr62583624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Leadfoot 2011.01.14. 16:08:03

Nem olyan nagy csoda, hogy a Suzuki szalonok beszálltak.

Elvégre gyárt az a cég motorokat is, még ha nem is egyezik az értékesítői hálózat.

No meg nekik nagyjából mindegy, az autó-eladásaik lejjebb már úgyse eshetnek. Így meg legalább az értékesítő munkatársak részben elütik az időt az aláírásgyűjtéssel.

Mai nagyongeci kommentemet olvashatták. :-)

kkn 2011.01.14. 16:30:57

@Leadfoot: "Így meg legalább az értékesítő munkatársak részben elütik az időt az aláírásgyűjtéssel.". No ez lenne a legeslegutolsó utáni szempont. Ha le kell kötni az idejét, akkor inkább kirúgják, és szétosztják a melót, mert ezek szerint nem tölti ki a munkaidejét a feladat.

Aki eddig csak 50-est vett, mert nem volt A-ja, az most nagyobbat venne, tehát drágábbat, ami bevételnövekedést hoz. Ennyire egyszerű az egész, nem kell agyalni rajta, meg nyakatekert teóriákat kreálni.

Mosquitoo 2011.01.14. 16:31:25

Ma megtöltöttünk 3 ívet az iskolában. :)
Beküldési határidő van?

Leadfoot 2011.01.14. 16:32:16

@kkn: Most idegesíteni akarsz, vagy ennyire nem érted a viccet?

carl badog 2011.01.14. 16:54:28

@kkn:
Igazad van. Nyilván a bevétel a fontos.
Ma írtam alá a fiammal a Mile-Dunakeszinél. Azt sem tudták, hogy köszönjék meg.
De azért egy évvel ezelött megpróbáltak rámsózni egy robogó irányjelzőizzót (12V-10w) 2000 Ft. -ért.

is 2011.01.14. 17:12:09

minden posztba tegyetek bele a hataridot. ott a hely, meg az alairas modja, de aztan mindenki elfelejti, mint a Ketfarkura a kopogtatot :)

is 2011.01.14. 17:13:25

@Mosquitoo: nem dicsekednek vele, mert ott tilos gyujteni :). remelem olyan iskola, ahova 18 ev felettiek jarnak, mert azalatt szart se er.

kkn 2011.01.14. 17:39:34

@Leadfoot: Miféle műkutyagumit?

pet77 2011.01.14. 18:06:38

Megspékelhetné a suzi gyár a hírt azzal, hogy esetleg elgondolkodna motorkerekpar gyártás mo.-ra telepítésén is, ha a törvényből lesz valami, arról nem is beszélve, hogy a suzuki, mint a legnagyobb értékesítőhálózattal rendelkező gyártó így nem kellene, hogy kamu gátlócserékkel adjon munkát a szervízhálózatának, hanem valódi(igaz, ezúttal nem 4 kerekű)járműveket értzékesíthetne, szervizelhetne...stb.(visszahívhatna:)
, egyszóval a kieső autóeladásokat pótlandó ,fenntarthetná jelenlétét, ,s nem utolsósorban alkalmazottainak számát:))))

papa33 2011.01.14. 18:18:10

Szeretném mondani hogy minden ország a saját márkáját reklámozza és támogatja. Most nerm az embereket említem, kis hazánk fiai édes cuki pofák, akik minden topikban ott vannak és 2 kézzel szapulják a susuk aki eléfordullt, stb. Nem.
Most T gyártókhoz (és kereskedőkhöz, bankokhoz) szólok.

Nem lehetne e mondjuk mégis a 3 milliós alatt adni azt a kisautót (azt sem mondanám, az összes kategóriatárs 280-300 literes csomiteret ad, csak nagyobbnak kellene lennie a Splash-Aygo-C1 vonalnál.
Ez a 10-15 ezer autó a 200 ezres termelésben adna kis kedvezményt hazánknak. Mondjuk nem is várnám el a nagy cégek vezetőitől (bért is? nekik kell a farokhosszabbító), de orvosi ügyelet, kulcsoskocsi (ami nem mindig a szervízben áll), stb, mint Ignisből is van rendőr-vám-orvosi stb. Nem is értem.

És hazai a Suzuki, itt készül a lemezből autó, sok magyar embernek (beszállítás is van) adva munkát, ami manapság nem semmi. (Azt az apróságot elfelejtették az illetékesek, vélhetőleg az a teljesen haszontalan nyugati roncsprémium mentette meg a hazai Suzuki gyárat, nem mi!!!!!!!!!!!!!!!!!! - mellesleg a regadóból sem jött túl sok tavaly)

Ezt a robogó-motor témát jogsi, gyakorlati oktatás, vizsga nélkül meg felejtsük már el, (eddig senki sem mondta, mi az a némi oktatás...) sokkal fontosabb dolgokhoz kellene hozzászólni, de nem ide való...

papa33 2011.01.14. 18:32:48

Elértük, hogy van (jó, nem annyira szuper, de ez másik téma) motoros oktatás (írtam, régen nem volt)és gyakorlati vizsga. Akkor most lépjünk vissza? Ahogy ma sokan nem tudnak közlekedni, és ejtsük a vizsgákat? Ezt akarjuk, ettől vesznek több motort? mert a sok százezer FT motorra jut, de a néhány tízezer nem fér bele? Most komolyan, akkor gyűjtsünk aláírást, hogy az állam a kenyér árának a felét fizesse ki helyettünk, kenyeret mindenki eszik, motorozni meg hányan is fognak B-vel? még tízezren sem.

Ja ha itt gyártanék motort, beleférne egy nem mindennapi motoros oktatás, vizsga a moci árába, ne már az én általam gyártott Suzuki motoron haljon meg a vevőm, aki legközelebb is, meg a haverja is az én termékemet fogja venni!

Bizony ám!

keletisarok.hu 2011.01.14. 18:42:30

@papa33:

papa, én 10 éve Suzukizok, volt idő, mikor nagyobbra válthattam volna, elvertem, illetve más hasznosabbra költöttem az új autó árát, úgyhogy maradt ez

kikaptam a hátsó üléseket, így pakolós-rohangálós igénytelen kis öszvérhez jutottam (10 éve kb. 2 millióért)

1. csak a magyar olyan FASZ, hogy beleszarik a saját tányérjába
a kezdetektől szidták a márkát, holott a nagy többség még nagyobb fostalicskákból ült át, aki meg "nyugatit" vett ennyi pénzből, annak fele sem vallaná be, hogy bontószökevény rozsdabogylát kapott a segge alá

mind1

A "hat" reklámügynökség egyre nagyobb balfaszságokat kreál, kezdetben próbálták megszólítani a pórnépet, de a jópofizásuk mögül mindig is kivillant a lenéző pökhendiség. (Megnézném, hányan jártak a cégtől Suzukival.)

A rendőrség, ugye, megkapta annak idején a Sedanokat (Nyíregyházán még most is fut egy ötajtós is), de aztán, ugye, nem volt elég a bűnözők gépparkjához, meg, gondolom, változott a haveri kör.

Szoktunk ujjal mutogatni a Lajtán túlra. Meg kéne nézni, a német, olasz, francia önkormányzatok, hivatalos szervek gépparkja milyen autókból áll.

(Itt nálunk az olasz cég kizárólag Fiat és Alfa személy ill. teherautókat használ...)

Persze, itt van nekünk az Opel, az Audi meg lassan a Merci is, de, ahogy írtad, szaladgálós igavonónak a Suzukik is tökéletesek lettek volna.

Mosquitoo 2011.01.14. 19:23:02

@is: Heh, középiskola, idén érettségizünk...

worxland 2011.01.14. 19:37:18

Az a baj, hogy ha a B jogsihoz még pluszban oktatás+vizsga is kell majd, akkor alig különbözik majd egy sima A1-től. Így már nem sok értelme lesz. Pénzben biztos nem lesz nagy difi - ismerve a jó magyar "nyúljunk le minden pénzt, amit csak lehet" mentalitást. Eddig pont azért nem kezdtem bele, mert nincs időm eljárni ilyen marhaságra munka és család mellett. Egy 125-ös motort valószínűleg elvezetgetnék tizenpár év robogózás után. Anno a KRESZ+vezetgetés a B jogsihoz is - nekem - 2 hónapos időpazarlás volt. A korrupt vizsgabiztosokról nem is beszélve.

lavór 2011.01.14. 19:49:32

Mi ez a felbuzdulás egyébként is, 50 köbcentit hajthat mindenki B kategóriával. Városban elég bőven, ha már mindenáron motorozni akarna. De nem akar,mert eddig is megtehette volna. Jönnek majd a kifogások: Öltöny koszos lesz, megizzad a feje a bukó alatt, borzas lesz a frizurája, mit tom' én...
Valami érdekeltsége lehet az aláírásgyűjtőknek valamelyik motorgyártónál, hogy így felbuzdultak a semmin.

bp-motor.hu · http://www.bp-motor.hu 2011.01.14. 20:42:15

SUZUKI ide vagy oda. Nem számít, szerintem közös érdek! Legalább próbáljuk meg, és ne menjünk el az élet problémái mellet!

www.bp-motor.hu

Tigrisszív 2011.01.14. 20:57:12

Nekem a szokásos véleményem van:

c4500.blog.hu/

úgyiselfelejtem 2011.01.14. 21:13:12

sokan leírták, de mégegyszer:
NEM LENNE KÖTELEZÔ ROBOGÓRA ÜLNI!
Nagyon sokat (a tanítványaim közül is) motoroznak (50+, tuningolt motorokkal) JOGOSÍTVÁNY NÉLKÜL. A szabálytalanságok nem változnának. Csak a szabálykövetôk élete lenne könnyebb, biztonságosabb.

deak.atti 2011.01.14. 21:19:15

@keletisarok.hu:

Én sokáig voltam ellenséges viszonyban a Suzukival. Majd a sógorom vett egyet használtan. Swift, 1.3 ötajtós, egy központi zár volt az összes extrája. 3 évig csak olaj, meg szűrő, meg gyertya ... meg fékbetét egyszer ... ja, meg lerohadt a hátsó kipufogó, asz'szem, 12 ezerért vettük meg a fél rendszert ... Na, akkor rájöttem, hogy nem egy komfortos valami, de ennél csak a Trabant meg a robogó olcsóbb. Most sem szeretem (főleg hogy közben el lett adva), de lakva megismertem, és a kispénzű embernek tényleg a legjobb Trabi-helyettesítő a XXI. században. Csak tudni kell, hogy miben ülünk, minden értelemben véve.

DA

Egu 2011.01.14. 21:22:38

@worxland: ott a pont!

Aki nem csinál A1-et, az nem fog B kiegészítőt sem. Szóval ez csak arra lesz jó, hogy....Mire is???

Majd ha végre 5 évente minden autós újravizsgázik és eltűnik az utakról a sok megveszekedett barom, aki tükröt/féket/gázt/macisajtot/piros lámpát nem ismer/MOTOROSRA NEM FIGYEL!!!, akkor eljön az ideje a 125 (A1) kategóriának. Addig örülök, ha végre eljön a motoros idő és lesz*rom a dugót. :D
Ugyanis a "benzines kabátot" hordók úgysem ülnek át motorra, aki meg közlekedni akar, az eddig is megtette a jó idő beköszöntével.

Szerintem ilyen formában ez hülyeség, inkább a motoros vizsgát kellene vonzóbbá tenni. Aki fél az A1-től, mert csak 2 kereke van, az miért menne B+-ra? Mert épp 2-vel kevesebb kereke van, mint az autónak???

randomgenerator 2011.01.15. 01:25:27

A csapból is ez folyik b+... nem lehet mondani, hogy a propagandagépezet nem működik...

forlan 2011.01.15. 06:14:35

én a vizilovakkal vagyok..

meakzs 2011.01.15. 07:46:52

valaki leihatná eddig menyi aláírás jött már össze.

stikasz_1 2011.01.15. 08:41:14

Nekem nem tetszik ez az iskolai aláírásgyűjtés, és szerintem az egész akció megkérdőjelezhető lesz, ha ilyen formában "csatlakoznak önként" a támogatók. Gyorsan elsüllyeszteném azokat az íveket valahová.

Egyébként a 125-ös, rendszám nélküli robogókkal furikázókat sem kedvelem, amíg én minden hülye szabálynak meg kell feleljek.

BTO11 2011.01.15. 09:43:19

na mi vannn fiuggg!??
tesztek hol vannak????
a 125-s tesztek???
nem testek D:)))

davez 2011.01.15. 12:09:20

én megtettem minden tőlem telhetőt, hamarosan megy postán pár ív :)

Verhomina 2011.01.15. 12:49:52

Rendkívül balesetveszélyes és környezetszennyező. Mindez fokozottan igaz az 50 köbcentisekre. Ha a 125 köbcentis motorok négyüteműek és a rendszám kötelező lesz, akkor azonban szerintem lehet beszélni róla, mert környezetszennyezése alacsonyabb a kétütemű 50 köbcentiseknél.

atompyka 2011.01.15. 19:00:46

Kamu az egész, TC kattintásnövelő önreklám...
Bementem délután a legközelebbi szalonba, nem is tudtak róla...
Az egész témáról nem tudtak, nem hogy náluk alá lehetne írni...
Kamu...

robertocrack 2011.01.15. 21:10:35

@atompyka: tudod mit kell csinálni,hogy valami ne kamu legyen?felrázni a sok kussban lévő pesti barmot,mert ők a tűz közelében vannak,és ők tömeget tudnak alkotni(2 millió a gyengébbek kedvéért)....vidéken 300 km-re max a széllel szemben lehet hugyozni....

Perillustris 2011.01.16. 15:19:41

"hiába a modern és környezetbarát az 50 köbcentis robogó"

BTW ez hány % kb.? Mert én többnyire csak a szakadt, büdös, zajos szarokkal találkozom.

bblaci 2011.01.17. 12:43:23

szevasztok én is ugy jártam ma delelött, mint atompyka bementem a legközelebbí suzuki szalonba a XVII. kerületi suzuki géróba és senki nem tudott erröl végig telefonálgatták a fönököket még a szervizet is de nem tudták hogy ök a B125 re aláírást gyüjtenének.Ezek szerint a paraszt vakítást csinál a TC a B125 tel hogy legye valamiröl téma.Pedig jó dolog lenne a b s jogsi val egy 125 ös moci,robogó.

Csavargorumi 2011.01.21. 17:32:32

hmm, mit is mondjak. A kezdeményezés elsőre tetszett, habár van A-s jogsim. Kinéztem a legközelebbi címet, Maglódon, motorgarázs. Már nem létezik, a szomszédos műhelyben nem is hallottak erről a dologról. OK, Suzuki Géro, Pesti út. Ma bementem. Miről is hadoválok? Ők még csak nem is hallottak erről a 125-ös dologról. Kedvenc motorosboltom hívom. Igen, 125-öshöz is van alkatrész, mi a pontos tipus? Elmondom... még nem hallottak a dologról... Asszem letöltöm a lapot és beállok aláírásgyüjtőnek! Máskép soha nem tudom aláírni...

atompyka 2011.01.29. 08:29:36

Ha lehet még aláírni, lehet, ma újra megpróbálom meló után (hétköznap már nem találom őket nyitva).