Nem mindig a rendőr hülye

  2010. december 19. - ommm Címkék: rendőr hülye vagy nem

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

cop3

 

A gond csak az, hogy ha – teszem azt – nem állnának ott és nem igazoltatnának, amit mi természetesen nettó basztatásként fogunk fel, nem szednék ki a mattrészeg, bekokózott Stohl Bucikat sem a forgalomból, akik aztán vígan kacsáznának fel-alá a városban, gondtalanul.

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr582526330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.20. 14:46:34

Az aki rendőrnek megy, az azért teszi, hogy 38 éves korára már legyen egy fix nyugdíja, addig meg kiélvezi a gondtalan életet, és amit lehet lehúz akiről csak lehet. Nem kell túldramatizálni, láttam én már télen-nyáron járó motorú autóban az automata trafipax mögé 30-as tábla mögött szunyókáló rendőröket. De hogy ne csak a közlekedésieket b@goassuk, előhozhatnánk azt, hogy gyakorlatilag a cigányoknál is az számít csak embernek, aki már ölt rendőrt, Annyira tehetetlenek.

911 Turbo 2010.12.20. 14:47:31

@Krisi: Gyakorolnod kéne a helyesírást ha van 1 kis szabadidőd . Tudom hogy az ember nem válogathatja + a rokonait , de azért nagy kibaszás lenne az élettől ha te lennél az apám .
A rendőri jelenlét pedig nem izgat , ha elég dörzsölt vagy soha nem tudják a bírságokat behajtani .

Dobó 2010.12.20. 14:49:55

Alapvetően egyetértek Pistával. Bár egyszer már én is futottam bele olyan rendőrbe aki addig cseszegetett míg valamiért egy ezrest le nem tudott gombolni rólam. Jó félórás procedúra volt mire talált valamit. Az esetek többségében azonban nem volt gond. És volt példa a másik végletre is. Busszal mentem, késésben voltam, úgyhogy hajtottam. Gyér forgalmú úton, már sötétben láttam, hogy megy előttem egy személyautó elég lassan. Lendületből megelőztem, és közbe vettem észre, hogy rendőrök. Visszaelőztek, de nem állítottak meg, csak beálltak elém 70-nel. Amikor a buszmegállóban megálltam, egy kicsit távolabb Ők is megálltak, aztán mikor újra elindultam akkor Ők is. A végállomásig eljöttek így előttem,mindig épp a megengedett sebességgel. Másodszor már nem volt merszem megelőzni Őket. A végállomásnál aztán intettek és elmentek, még ott sem jöttek oda okoskodni, de megoldották, hogy ne száguldozzak a nagy vassal.

Mlmjoc 2010.12.20. 14:51:33

Írta valaki h baleset 3%előzésből adódik. Lehet, de40% pedig az idétlen okoskodó sofőrök, aki sokkal veszélyesebbek.

Fantozzi.ie 2010.12.20. 14:51:38

@KuKori: A jelöletlen az lopott autókat meg kábítószert keres
Most van egy sorozat a TV ben
Ment egy Mondeo 3 reagge hajú fekával
megállították őket mert a rendszám nem volt szabályos! 3 ból kettőnél volt fű -:))) A sofőrnél is és be is volt szívva
ANPRS nem volt az autóban Direkt figyeltem

911 Turbo 2010.12.20. 14:52:16

@Krisi: Ha van 1 pici szabadidőd akkor javaslom gyakorolni a helyesírást ! Bár az ember a szüleit nem válogathatja + , de azért az nagy igazságtalanság lenne az élettől , ha te közéjük tartoznál !
A rendőri jelenlét nem zavar . A büdös életben nem tudják a bírságot behajtani azokon , akik 1 kicsit is dörzsöltek !!

Mlmjoc 2010.12.20. 14:53:38

Párdon, de cigányok mióta emberek?:D Két szó egy mondatban igen érdekesen fest!

csocsocsókolom 2010.12.20. 14:54:54

Nem minden rendőr hülye?

MUHAHAHAHAHAHAHA

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.20. 14:55:04

@prérikutya:
-Jobbra tartási kötelezettség be nem tartása
-Indokolatlanul lassú haladás
-Távfényszóró le nem vétele este, ha jössz szembe
-Pesten a körutakon a belső sávban araszoló kamionok.
-Amikor a batárBMV-s letol, majd tol egy büntisatut előtted
-Amikor a lassan araszoló kocsisorban a kerékpáros előrecsorog, és rugdossa le a tükröket, ha valaki nem úgy néz, ahogy neki tetszik.
-Télen hóban a nyárigumival akadályt képző kalapos szuzukis
-Akinek két szemtjánosbogár van a hátsó lámpája helyén
-Akinek két atomxenon van az első lámpája helyén
-Aki "csak beszaladt", és megállt vészvillogóval a belső sávban
-etc, etc

Fantozzi.ie 2010.12.20. 14:57:37

A = Az
Magyarországi emlékem hogy éjjel harmadrendű útvonalon Zala megyében mentünk párás foltonként ködös időben.
Kiugrott egy róka is elénk és felkapcsoltam az első ködlámpát hogy jobban lássak.

Egyszer csak azt vettem észre hogy nagyon messze kb 900m re van egy autó szemben
Lekapcsoltam a ködlámpát nehogy zavarja (be volt állítva nem volt zavaró)
Persze rendőrök voltak és megbüntettek 15000 Ft ra mert éppen ott nem volt köd!
Mondtam hogy ködfoltok voltak de nem érdekelte őket
Semmi másba nem tudtak belekötni mert vadiúj autó volt
Ennyit a rendőrökről

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.12.20. 14:58:17

@Fantozzi.ie: Ja, a Road Wars-ra gondolsz? Szoktam nézni és vicces, hogy visszaköszönnek benne azok, amiket láttam. Mármint a verdák :) Jó kis kombi Bimmerrel járőrözni, meg Focus ST-vel a pályán, nem szar :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.12.20. 15:03:58

@Fantozzi.ie: Ja, micsoda érdekesség, hogy 10 bűnözőből ott is 7 szinesbőrű :) A sorozat alapján az jön le, hogy 10 fiatal sofőrből 9 állandóan be van szívva, vagy van nála szívni való :D

A Night Cops is jópofa, az meg éjszakai gyalogos/autós járőrözésről szól :) Durvább hangnem, sokkal több csihi-puhi :) 80 quid for being drunk and disorderly :D

repecs 2010.12.20. 15:09:49

Ha komolyan gondolnánk ezt az egész gyorshajtást 140km letiltana az elektronika. Az autók érzékelnék a táblákat és +10% nál tiltanának. Ha akarnánk meg lehetne csinálni.

Gomulka Béla 2010.12.20. 15:24:24

A Hulye Rendor: hungarikum. Még akkor is, ha nem az (mármint ha nem hulye).

Ennyivel tartozunk Kossuthnak és Árpád apánknak!

tomfantomas 2010.12.20. 15:34:36

Tudjátok mit srácok?! Mindenkinek igaza van, és senkinek sincs. A rendőr sem a Holdról jött, hanem közülünk. A szomszédod, a barátod haverja, ismerősöd, vagy csak egy arc a sok közül. Nem akkor lesz tök idióta, amikor felveszi az egyenruhát, vagy beül a rendőrautóba, vagy éppen oszlat. Aki alapból 'bunkóhülyeállat', az öltözhet orvosnak, buszsofőrnek, egyetemi profnak, taxisnak, stb., akkor sem lesz rendes ember. Erről ennyit. A másik gond a Rendőrség, ami egy elfuserált szerkezeti felépítésű, pazarló és koncepció nélküli szervezeti egység. Minden hónapban kitalálnak valami újat, amivel felülírják a régit szabályt, és ettől várják a hatékonyságot, rugalmasságot. De ez nem következik be, mert mindig hozott anyagból dolgoznak a nagyfejűek, és ugye ismerjük jól a mondást: szarból nem lehet várat építeni. Nos, ez a szar vesz minket mindenütt körül. Legyen az politika, oktatás, egészségügy, vagy éppen a közrend. Attól függ, éppen mi van politikai terítéken. Tessék hát tovább szidni nyugodtan a posztoló-trafizó-oszlató-nyomozó rendőrt, ettől biztos mindenkinek meglesz a lelki békéje. De azért senki ne felejtsen el céges kocsival fusizni, munkahelyen megcsinálni a maszekot, vagy vesztegetni. Én sem vagyok jobb senkinél, de legalább nem vagyok szemellenzős. Viszlát!

denyiro 2010.12.20. 15:39:55

Mielőtt tovább haladnánk a hülye rendőrözés medrében megkérek minden korábbi és újonnan hozzászólótt, hogy olvasson vissza a témában. A néhány jóindulatú hozzászóláson kívül erős többségben a rendőrt mint emberi csökevényt ábrázoló írások vannak többségben. Egy munkanap, egy munkanap alatt találkozik gyakran a hétköznapi rendőr ilyen jóindulatú majd én megmondom mit kell tenni típusú emberekkel, akik jönnek a folytonos DE mentegetőzéssel ha szorult helyzetbe kerülnek illetve a mindenki hibás csak én nem szövegelésükkel. Mindehhez kedves rendőrállatunknak jó arcot kell vágnia, nyelnie a békát a kedves emberektől és ráadásnak még gyakran a főnökeitől is hiszen bármilyen furcsa is a fizetéséből tudja túlélni a hónapot.
Aztán idővel a rendőr belsőleg torzul hála mindezek együttesének: vagy egy idegbeteg, agresszív vadállat lesz vagy egy közömbös, mittudoménhaggyálbékén típus.
A mindenki rendőrnek születik hülyeséget pedig nyugodtan el lehet felejteni ugyanis sok lósz.rrugdosó, talpas járőr végez vagy végzett el felsőfokú iskolát persze nem mind a tisztképzőt és talán ez így jó.
Tehát mi a konklúzió? A parasztokat nem a földeken kell keresni.

valamik1 2010.12.20. 15:49:09

@Mlmjoc:

És erről a rendőr tehet???????
Na ne már!
Ha ott lemond, és itt nem, akkor már ne
a rendőrt legyen ebbe a hibás.

Ezekután az lesz, ha a kenyeret jobban megsüti a pék, akkor is a rendőr a hibás? :D

Busz menetidő!
érdekes, én 30 km-re lakok attól ahol dolgozok, a busznak kell majdnem 60 perc, és mégse morgolódok.
Aki nem képes személyautóval 1 buszt megelőzni, ami csak 60-al megy, az adja vissza a jogsit, vagy esetleg kikerülni.....

IFA: Annak nem kell közlekednie? Az IFA-val semmit nem szállítanak, csak azért vannak, hogyy Ideiglenes Forgali Akadályt képeznek mi?

Van házad? Mikori? Mivel vitték az anyagot?
Ha SCANIA-val akkor bocs, de tudod sok vállalkozásnak nincs arra pénze, hogy vegyen 20-30-40- millióért 1 olyan gépet mint az IFA, ami gyorsabb nála.

Tudod, azt kívánom, hogy amit lassabb járművel vittek hozzád, azaz ami nem képes 90-en menni, azt mind vegyék el a házadból, illetve minden egyéb anyagot, kíváncsi lennék mennyi minden maradna meg ott abba a környezetbe.

valamik1 2010.12.20. 15:53:37

@malenykij polgar:

Meg Te is tévedsz, olvasd el másik hsz.-t is!
Tudom, és tisztába vagyok vele, hogy mérnek nyugaton autóból is, nem csak telepítettet, én csak valakinek felvázoltam, hogy melyik lehet a jobb.
Söt, még 1 titkot elárulok az itt olvasóknak, a biztonsági övet, távcsővel figyelik, ha meglátják hogy valaki nincs becsatolva, azt 1 másik páros állítja meg, nem úgy mint nálunk.... (találkoztam már ilyen es4ttel, megálltam, és megkérdeztem, innen tudom)
Lehet nem jól fogalmaztam, innen a tévedés, hogy engem hibaztatnak amiatt hogy valakinek válaszoltam.

Alfonz83 2010.12.20. 16:24:04

Üdv Mindenkinek!
Teljes mértékben egyetértek a cikk írójával.Fizettem már büntetést gyors hajtásért én is, de indokolatlanul még soha nem büntetett meg egy rendőr sem.SŐT még kifogásolható hangnemben sem beszéltek velem, viszont engedtek már el büntetés nélkül, szóbeli figyelmeztetéssel, gondolom azért, mert nem hőbörögtem.A szabályokat meg be kéne tartani, ha tetszik, ha nem . Ilyen egyszerű a helyzet.

mortalwombat 2010.12.20. 16:29:03

Azt még tegyük hozzá, hogy általában (mégegyszer: általában) megengedett + 10 km/h-ra van állítva a trafipax, máskülönben nem bírnák az adminisztrációt. Tehát lakott területen belül 60, kívül 100 stb fölött küldik a szívhezszóló levelet. Valahol ez is egy gesztus a részükről. Valamint esett már meg velem, hogy egy út szélén álló trafis rendőrautó villantott, mikor kijöttem egy bukkanó mögül, nem épp a megengedett sebességgel. Lassítottam, melléjük érve biccentettem és felemeltem a kezem köszönésképpen. Nem kaptam büntit.

Krisi 2010.12.20. 16:44:27

@Mlmjoc: nem úgy kell nézni, hogy az "csak" 3%, hanem úgy, hogy még az is sok. az lenne a jó, ha 0% lenne.

@911 Turbo: jólvan fiacskám, lényeg hogy te dörzsölt vagy, és a need for speed-ben szlovák rendszám van a Porsche-n :)

keletisarok.hu 2010.12.20. 16:49:08

"Ha komolyan gondolnánk ezt az egész gyorshajtást 140km letiltana az elektronika. Az autók érzékelnék a táblákat és +10% nál tiltanának. Ha akarnánk meg lehetne csinálni."

Az első témát én sem értem, miért nem vezette már be a telibabaszott unió. De, mit is várunk ettől a köcsög bandától... Mind1.

A másikhoz hasonlóra valamelyik olajsejk már tett kísérletet, igaz, annyi esze neki sem volt, hogy ebben a formában valósítsa meg a projektet, hanem a tábla/lámpa után az automata már emelte is le a büntit a bankszámláról. (A tervet a tévében láttam, hogy megvalósult-e, nem tudom.)

Valami közlekedésmérnök brekegett ilyesmit, hogy ezzel a technikával majdnem nullára lehetne csökkenteni az autó-autó közti ütközések számát, mert a robotok azonnal lefékeznék jó előre mindkét vasat.

keletisarok.hu 2010.12.20. 16:55:53

Arról, meg, hogy mi indokolt, mi nem, látom, egyes zombiknak még mindig nem állt össze a kép.

Kedves barátaim, ami le vagyon papírozva a köhém/kresz stb. rendeletek és jogszabályok között, abban bárhol, bármikor beleköthet a rendőr. INDOKOLTAN.

Ha egy nap eszébe jut a kétharmadnak, hogy hétfőn a piros színű autók nem közlekedhetnek, és törvénybe iktatnák (nehogy azt higgyük, hogy nincsenek efféle ordítóan idióta jogszabályok), akkor, bezony, a rendőrnek figyelni kell, hogy hétfőn kigurult-e a piros autó vagy sem. Ha megbüntet, indokolt.
De normális? NEM. Józan ész és logika mentén történt az intézkedés? NEM.

Ezen tessenek elrágódni, amíg lehet, amíg pl. le nem tiltják a netről az összes blogot, fórumot, fel nem emelik 1000 Ft-ra a benzin árát, a többiről nem is beszélve.

És most még finom voltam.

powerup 2010.12.20. 17:03:30

A rendőrök nyugdíjra hajtó,alibiző banda.
(tisztelet a kivételnek, biztos van).Mindíg igyekeznek a munka könnyebbik végét megfogni.Éjszakai járőrözés helyett behúzódnak valahova és alszanak.Nappal természetesen teljesíteni kell a kiadott büntetési kvótát.Kit basznak meg? Hát a csóringert, mert azt egyszerűbb, abból nem lehet baj, az befogja a pofáját.Közúti ellenőrzés? Kit állít meg? Hát a kettes Golfot, Ladát, F Astrát! Nem emlékszem rá, hogy láttam volna X 5-t, Q7-t, S8-at 7-es BMW-t leintő rendőrt, pedig vezetek már egy ideje...Na persze ha balhé van, ne várd, hogy megvédenek.Addig ki se szállnak a kocsiból,amíg vége nincs a verekedésnek.Az ellopott kocsidat persze hogy nem keresik. Betörtek hozzád? Sajnálkozva közlik, hogy ebben az utcában ez már az ötödik idén..:-) Az autópálya rendőrség pedig azért szűnt meg, mert túl sokat kerestek ott.. (fehér Octavia RS, megállít: Figyi, ketten vagyunk, ötven jó lesz? ).Ezek a mi hőseink, akik 20 év kemény munka után nettó százötvennel mennek nyugdíjba. Mi meg fizetjük..Ezt is.

911 Turbo 2010.12.20. 17:11:43

@Krisi: A lényeg az hogy a helyesírásod még mindig szar , és hála istennek nem tartozol a rokonaim közé . Neked a számítógép jutott ha sebességre van szükséged . Én lemegyek a garázsba és válogatok .

keletisarok.hu 2010.12.20. 17:25:31

Amúgy a rendőr nem hülye. Csak 90%-ban droid. Egyrészt, mert egyenruhás, és kötik elég szigorú szabályok, másrészt műveletlen, ami, ugye, most újból alapkövetelmény lett.

Nem mondom, hogy várom a napot, amikor az első zsarut saját pisztolyával fogják szitává lőni Mozambik-Alsón (ne adja Isten), vagy egy ilyesmi kaliberű perpatvarban a lakosság megelégelve a 20 évnyi szopást meglincsel egy brazilt, de kíváncsi vagyok, el fog-e odáig fajulni az ország helyzete.

kafferbivalybalamber 2010.12.20. 18:00:37

vastagbor.blog.hu/2010/12/16/280_ezres_nyugdijat_kap_a_38_eves_szemkiloveto_ex_rendor

Ma ítélték el első fokon, persze felfüggesztettet kapott. A nyugdíja meg, 38 évesen, marad.

Mlmjoc 2010.12.20. 19:02:07

@Krisi: Igazad van, legjobb lenne a 0%. Ez tény.
De mi lenne ha leg intenzívebben nem a 3%-al foglalkoznának, hanem a 40% barommal. Sokkal nagyobb arányú lenne a javulás.
Hát külföldön egész évbe nem találkozok annyi hülyével az utakon mint itt.
Ma is láttam 4 balesetet, rácsúszás, kocanás. Egyik se nagy autós, gyorshajtó volt. Suzuki, astra, octavia, megane.
Pályán nem 250el közlekedő BMW-s csúszik neki a másiknak hanem suzukis, a a thalia, fabia, ezek. Ezeket a hülyéket kéne kordában tartani, és akkor nem 3%ról 2%ra javulna, hanem 40%-ról 10%-ra.
Jöttem Nyiregyről, most, saab kijött mögülem, végi előzte az egész sort tény h gyorsan, semmi gond nem volt vele.
Kimentem előzni, 130nél, a hülye astrás jött ki elém, majd 80al közlekedő kamiont kanyarba előzte 82-vel. Ezekkel van a gond.
ja és ha kijön elém, mögötte 10cmre 2légkürt, refi, és fel van háborodva, h levillogják. Hát édesanyukáját az ilyennek.

tomfantomas 2010.12.20. 19:02:22

@powerup: te aztán fasza gyerek vagy! Nem szoktam az ilyen kommentekre reagálni, de ez több a soknál. Elolvastad a cikket? Felfogtad miről szó? Nem arról, hogy "akit az elmúlt 140 évben megbüntetett a rendőr, az szidja a m.ocskos qurva anyját, de keményen!" Sekélyes vagy, azt se tudod miről van itt szó. Büntettek már meg engem is, az elmúlt évben 4X trafiztak le, összesen 145 ezer Ft. Nehéz volt a lábam, kész. De nehogy már általánosíts! Azzal csak arról teszel tanúbizonyságot, hogy nem értesz a témához. Szidni mindenki tud, értelmesen hozzászólni nem. De pár arcnál biztos bevágódsz ezzel. Á, tökömet koptatom itt a kezem, csak lesüllyedek a szintedre.

Mlmjoc 2010.12.20. 19:15:21

Vagy pl télen nyári gumival közlekedők.
Engedném közlekedni, de ha nem tudja tartani a forgalom ritmusát mert csúszik, akkor kő keményen büntetném.
Másrészt ha balesetet okoz, a biztosítója kifizetné a kárt a károsultnak és a biztosító pedig behajthatná rajta az összeget. Ezt azért mondom, mert vasárnap is, Hülye gyerek Ladával, hóba nem bírt elindulni a lámpánál, villamosmegállóból jöttek megtolni. Mire elindult sárga lett, viszont jobbról jött egy kamion, nem jött gyorsan, de csak azért nem ment neki, mert átment a kamion a másik sávba. Úgy megbüntetném vagy 200ra.

valamik1 2010.12.20. 19:21:30

@Mlmjoc:

Na az ilyen embereket, ha tudom megállítom, és elmagyarázom nekik, hogy mi a KRESZ, mi a teendő ha kocsi mögött megy, miért van a tükör, nem azért hogy nézegesse magát, mert azt otthon kell, nem az autóba!
Amúgy én is utálom az ilyeneket, előzés közbe bevág elém, amiből majdnem csatt van, hidd el, ezeket is próbálja a rend "éber" őre kiszedni, a sorból, és bírságolni.

Gyorshajtásnál nagyobb az esély a nagyobb bajra, mint városon belliül 50-el.....
Amúgy meg szerintem nem lehet minden utcára, minden kereszteződés, főútra, autóútra, autópálya minden méterére rendőrt tenni hogy megakadályozza, a "hétvégi" autósok szerencsétlenkedésének a balesetét.

Most amit írtál azért egyetértek! Jogos!

foolproof 2010.12.20. 19:23:06

Sünök+egyéb pöcsmadár, balfék KRESZ-huszárok ellen, allinclusive against the world:

Cure #1: Patrol GR, körbefóliázva- sínvasalva. Gyorshajtani ugyan nehézkes, de a lendületet max. az Intercity töri meg, plusz van némi street cred. is, built to last by japs. Fájintos kis urban assault vehicle is egyben.

Cure #2: pöpec E38, A8 v. egyéb übergép, min. V8, max. 2 M HUF fogy.ár+ 2-300 e laserblockerre, többfajtát felrakni. Szervdonorok listájára feliratkozás is a must.

Szori, hogy kissé antisocialnak tűnök, de ha ők így, akkor mi is...

Mlmjoc 2010.12.20. 19:23:37

Ja még egy dolog. írtam h mult héten volt egy kátyúkár, két felni szét tört +gumi, 50el mentem bele a kátyúba. Vártam h hozzanak kereket, autó felemelve, út szélén, vészvillogó, 3szög kitéve. Sötétbe!
nem számoltam hány autó ment el, mert nagy forgalom volt, de 200 biztos. (50 perc alatt).
Megállt egy lexus mögöttem, öltönyös csóka odasétált, megkérdezte mi történt, és segíthet e. Egy Tuaerg mellettem állt meg lehúzta az ablakaot úgy kérdezte meg, Navara és egy új 3BMW előttem ált meg visszasétált h segíthet e.
A suzuki, fabia, thalia, stb.stb, azok, lépébe kikerültek, bámultak, néztek mint a moziba és egyik se kérdezte volna meg h segíthet e valamit. Full Parasztok.
Jött a rendőr is, de azt már fentebb leírtam milyen értelmes volt.

valamik1 2010.12.20. 19:26:01

@Mlmjoc:

na más országokba ezért kötelező a téli gumi, ha nincs, úgy oda adják a bírságot.
De nálunk ez hogy működne?
Megy a faszi jeges úton nyári gumival, yard megállítja, megnézi nyári gumi, ennyi és ennyi a helyszínbírság, elismeri?
-igen, elismerem (magába meg mit mond? köcsög kurv@ anyád, mi a f@szért büntetsz meg? vagy mi a f@sz bajod van?)
Nem lenne hülyeség kötelezően a téli gumi.

És megint egyetértek, hogy az ilyeneknek adják oda a bírságot!

Mlmjoc 2010.12.20. 19:29:45

@foolproof:
Igen nem lehet mindenhova rendőrt.
viszont írtam azt is h Macedónia, szerbia, végig megyek éjszak az országon, tele rendőrrel. Nem mérnek. ülnek az autóba. De 30-40 km-ként ott ál a sötétben a rendőr autó. Nagyon rosszak az utak meg mindenhol építkezés, így tényleg nem szoktam gyorsan menni, de nem egyszer volt olyan h ment az autó sor 70-80 körül, látták nagyon gyorsan előzött végig valaki, sziréna fel, egyből mentek utána.
Itt végig megyek az országon, éjszaka egy rendőrt nem látok. Hát álljanak ki, másra úgyse jók. Ja de jók még embert verni, de azon kívül nem kitelik az idejükből?

foolproof 2010.12.20. 19:34:24

@Mlmjoc: No-no parasztokat nem szidni, azok eccerű TAHÓK/SUTTYÓK/TRÓGEREK/KÖCSÖGÖK ETC. vótak. A paraszt, pláne ha homlokrakodóval van, már régen feltette volna a verdád akár egy pótkocsira is, mire kettőt pislogsz...:-)

Mlmjoc 2010.12.20. 19:35:57

De nem kapnak bírságot mert nem kötelező a téli gumi.
ezeket csak azért mondom, mert sokkal jobban vissza lehetne szorítani a baleseteket, ha tényleg az lenne a cél.
De itt a pénz behajtás a cél.
Szombaton, szakadó hó.
4sávosút + buszsáv. Busz sávban biciklivel, lámpa nélkül, hátul gyerekülés, benne a gyerek. Megjegyzem h melette a járdán végig bicikli út. Oké, az sincs eltakarytva, de legalább nem esik ygerekkel az autó alá. Jött a rendrő, sziréna villogó nélkül a busz sávban, szerinted hozzászolt valamit?
Semmit. még én dudáltam a rendőrre, mert úgy tudta kikerülni a biciklist h átjött az én sávomba, és nem látta h ott vagyok.
Ha baleset megelőzés a cél akkor ilyenkor mi van?
Ja és ez a belváros!!!!

foolproof 2010.12.20. 19:37:26

@Mlmjoc: Háppersz hogy nem lácc, te tudtad hogy éccaka hideg van, meg olcsóbb a Privategold is? Arról nem is beszélve, hogy még végül valami betépett seggarccal kéne viaskodni, vagy véltlenül elütik az emberfiát, hát tudod kinek kell az ilyen calamayca, nekik nem, az ziher.

Mlmjoc 2010.12.20. 19:38:30

@foolproof: Bocs,én nem a kétkezi munkával dolgozó paraszt embert bántom és természetesen nem minden suzukist fabiast, ki nem inge nem veszi magára.
De valahogy azt tapasztalom h az egyszerű kis autókba sokkal nagyobb barmok ülnek mint a gyorshajó bmw-be.

Mlmjoc 2010.12.20. 19:40:07

@foolproof: Én ezt tudom, csak ez az alapja annak, h szerintem nem a baleset megelőzés a cél hanem a pénzbehajtás.

Mlmjoc 2010.12.20. 19:44:46

A hideg nem tudom miért árt a rendőrnek egyébként, tudtommal az iq szint minuszba nem tud átmenni szóval hülyébb nem lesz, őrsön meg majd kiolvad.

foolproof 2010.12.20. 19:47:18

@Mlmjoc: Azért azt ne hagyd figyelmen kívül, hogy eccerű kisótóból azért jóval több is van, és ezért nagyobb a merítés észlényekből is. Pl. erős ótóban erősen megnő az esélyed az ÉV Szervdonorja díj elnyerésére, és azért ez nem mindig a fő motiváló tényező a sofőrök/tulajok számára. Plusz azért egy combosabb géppel lehet lassan, no-stress mode-ban is nyomni, kisautóban én is nyomnám neki, a fene se akar több ideig nyomorogni benne, mint amennyit feltétlenül muszáj...

Mlmjoc 2010.12.20. 20:11:39

@foolproof: Ez is igaz, de azért annyira nem luxus kategóriára gondoltam én. Mondeo, passat, az az középkategória, egyterűek, terepjárók, SUV-ok,ezeket így megnézük +a nagy értékű, bmw merci audi, stb. Ezeknek az aránya a kis és alsó képkategóriáshoz képest már nem biztos h elenyésző.

GG81 2010.12.20. 20:24:12

@Mlmjoc: fiattalálkozó!? :-/
:-DDD

hael 2010.12.20. 20:33:40

No, kedves omm, le a kalappal előtted!

Te képes vagy a birkákat úgy kezelni, mintha emberek lennének! (Khm...)

szmoker (Homo Trollicus) 2010.12.20. 20:34:05

Engem is szoktak igazoltatni, büntetni. Soha nem volt még dolgom udvariatlan rendőrrel, és amikor büntettek, akkor jogos volt.

Amikor megállok, kinyitom az ablakot, rámosolygok és megkérdezem hogy miben segíthetek, akkor rendszerint elakad a szavuk egy pillanatra :)
Utána már nem szoktak szívatni.

keletisarok.hu 2010.12.20. 20:46:06

@Mlmjoc:
1. Sajnos, ez Magyarország, nem futja mindenkinek szép nagy béjemvére meg lekszászra. Dubaiban valószínűleg Mercedesek szoktak a legtöbbet karambolozni, nem Fabiák vagy Suzukik.

2. A kátyú után integettél, hogy álljon meg valaki, vagy csak vártad, hogy majd lesz egy olyan ökör, aki egész nap a faszát vakarta, és unalmában leáll majd neked este mínusz 10 fokban jópofizni?

Egy időben vezettem statitszikát, hidd el, barátom, nagyautóban sokkal több ökörállat ül, mint kisautóban. Pedig kicsiből jóval több van.

Csak éppen a "paraszt" Fabiás, Suzukis vagy fosik, vagy nincs akkora gyakorlata vagy félti az évek alatt összekuporgatott pénzen, hitelre vásárolt közlekedési eszközét (ami nem péniszhosszabbítóként lett beikszelve), úgyhogy vegyél vissza egy kissé az arcodból, nehogy legközelebb a felnik után az is betörjön.

Rocko- 2010.12.20. 20:49:20

@Krisi: "és a need for speed-ben szlovák rendszám van a Porsche-n"
hülye. :DDDD

keletisarok.hu 2010.12.20. 20:59:35

Nem tudom, Pusztakotkodácson mi a helyzet, de errefelé (keleten) a Skoda Octavia és a Ford Focus sofőrök szoktak mostanában igen nagy arányban überbrutál tinó módon száguldozni (előzni). Gynítom, valami kis fostalicskából ültek át, mert a válság idején leakciózták a nagy fostalicskákat, és most már istenkirálycsászárnak képzelik magukat.

A BMW, Audi tulokkkategória változatlanul izomsorvadásban szenved bal oldalon, és képtelen az irányjelzőt működésbe hozni, tudok számukra egy jó gyógytornászt + pszichiátert, ha esetleg úgy gondolják, mégis megpróbálnak beilleszkedni a társadalomba.

Én magam suzukit hajtok nagy megelégedéssel, téli időszakban éppen két éve szilveszterkor álltam meg segíteni balesetnél, amikor is egy Seat csúszott az árokba, és két Swift, egy Wagon R és egy BMW segített rajta. Idén nyári balesetnél másodikként álltam meg, igaz muszáj volt, mert keresztben fejre állt előttem a páciens.

Éjszaka soha, senkinek nem szoktam megállni, aki csak villogtat meg háromszögez, egyrészt, mert már az óvodás is mobillal jár, gondolom, 99% az esély arra, hogy tud segítséget hívni, továbbá nem akarom a balesetveszélyt tovább fokozni.

Ha integet, megállok.

Hidd el, Mlmjoc, a kisautó nem neveltetési hiba.
A taplóság ellenben az.

Mlmjoc 2010.12.20. 21:09:16

@keletisarok.hu:
Hát igazán nem hatott meg a történeted, ugyanis hülyeség amit mondol.
Kágyús dologra válaszolok először az rövidebb. Nem, nem integettem, nem is vártam el h megálljon, nem erről van szó.
Lehet én gondolom rosszul, de mikor autózok és látok egy vészvillogós autót esetleg árokba becsúszva valakit, akkor megállok, és megkérdezem h esetleg személyi sérülés történt e vagy bármi. Én ilyen paraszt vagyok bocs. Nem pedig nézek mint a hülye...

A kis alsó középkategóriás autókkal pedig nem azért van több baleset mert több van belőlük, hanem mert nagy része Suttyó, és kinek nem inge nem veszi magára.

A gond az, h akik átülnek ezekbe az autókba, azok általában valamilyen keleti csodából ülnek át. Na most ha 120as skodából átül egy virgonc 60 lovas Fabiába, az neki az egy erős biztonságos autó. persze a 120as skodához képest. Innentől kezdve neki 140nél stabil lesz a fábia. NEKI!
Össze is töri! Ha én beleülök, nagyon jó kis autó, de én meg azt mondom h 140nél életveszélyes!
Ez a baj h nincsen ezeknek az embereknek viszonyítási alapjuk.

Mlmjoc 2010.12.20. 21:16:54

De nem a kis autóval van a gond. A sofőrrel benne.
Nem ismersz, nem tudodmiylen vagyok. Én egy 1.0 swiftel kezdtem utána pedig egy wagonr. Azzal jártam Németbe. egy év alatt abba is beleraktam 150ekm-t. imádtam szerettem azokat. Nem lenézem azért mert kis autó, avgy olcsó. Szó nincs róla.
de én pl tudtam azt h 100 felet teljesen felesleges közlekedni mindkét autóval, mert azt nem arra találták ki. AZóta nagy autóim vannak, ez tény. Én soha senkit nem a pénz alapján ítéltem meg és nem néztem le senkit csak azért mert olcsó autóban ül. Viszont mikor nekem (4motion) és 70nél villog az ESP. Ki előzött meg? Ignis, 2* Astra! Erre mondom h suttyó suzukis, és nem az autó miatt hanem a soför miatt.

Mlmjoc 2010.12.20. 21:21:39

Megjegyzem a fócus és az octavia még mindég alsó közép kategória!
Közép kategória Mondeo, Passat, Avensis, Mazda6 stb.

foolproof 2010.12.20. 21:21:56

@keletisarok.hu: A suzukis tulokkategória meg csak néz hülyén, amikor Szentpetya majd sopánkodva elmeséli, hogy pl. elsőbbsége csak annak van, akinek megad(j)ák. Ótó 1.5 t alatt csak economy one way-ticket to paradise.

Elfogult vagyok, idén én ültem a nehezebbe', amikor focust + betont kellett tesztelni más balféksége miatt. Mármint hungarianncap szintjén, félátfedéssel.

waffen55 2010.12.20. 21:23:30

A rendőr szedi az elmaradt/ellopott állami bevételt? TEGYE! Semmi probléma! De ne csak sebességméréssel könyörgöm! szedje ki azokat a forgalomból akik akadályozzák/veszélyeztetik azt! Példa: 150-el előzöm/előzném a kamiont az M7-en a belső sávban, jön a másik autós aki simán beelőz jobbról, mert nincs ideje kivárni a manővert. Engem szedjen ki és büntessen meg a 20 km/h plusszért a másikat szintén az akármennyi plusszért ÉS a jobbról előzésért - azonnal kinyalom a rendőr seggét a helyszínen pedig nem vagyok homokos! Büntessen mert nem világít a lámpám, de büntessen azért is ha indokolatlanul használom a ködfényszórót stb.!!!

foolproof 2010.12.20. 21:24:09

@foolproof: Mármint a fókától nehezebbe, a beton csak kisebb mértékben károsodott:-)

keletisarok.hu 2010.12.20. 21:26:21

@Mlmjoc:
"A gond az, h akik átülnek ezekbe az autókba, azok általában valamilyen keleti csodából ülnek át. Na most ha 120as skodából átül egy virgonc 60 lovas Fabiába..."

Le vagy maradva kb. 10-15 évvel, de csak próbáld másokra kivetíteni a saját bunkóságodat nyugodtan.

Gondolom, a nagy többség, még ha "suttyó" is, meg tud különböztetni egy 50-nel történő kátyúzást egy személysérüléses vérfürdőtől vagy árokba borulástól, még ha te meg is állsz alkalmatlankodni mindenütt, lehet, más úgy gondolja, hogy csak zavaró tényező lenne a helyszínen.

Továbbá egy műszaki hiba nem egyenértékű egy balesettel, vagy lehet, az illető csak telefonálni állt félre stb.

Azzal meg, hogy minden vészvillogósnak megállsz, etesd a vízi utymutyot.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.12.20. 21:28:26

Na, akkor n+1-edig komment:

Mikor apám mögött ültem még, előfordult, hogy a rendőr bácsi félreintett és felhívta a figyelmet, hogy esteledik, kapcsoljunk, további balesetmentes közlekedést kívánt.

Mikor egész nap vezetek, napi 2-3 trafi jön szembe velem és autósok százai, akiknek így-úgy járna egy f@szkorbács (refi, no fény, fél szem, helyzetjelző, köd, stb.)...

Érted-e?

keletisarok.hu 2010.12.20. 21:28:53

Istenem egy "ragzani" nem tudó és egy anglomán egyszerre, na, én lelépek.

waffen55 2010.12.20. 21:32:42

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: a múltkor félszemű voltam 3000 - megérdemeltem mert kb. 15 perc lett volna kicserélni és lusta voltam. Másnap kicseréltem befizettem okultam.

Mlmjoc 2010.12.20. 21:37:43

@keletisarok.hu:
:)
Lehet h annó a statisztikád hiányos volt, vagy valamit elszámoltál benne, de a kis autókba elég ritkán ülnek be mondjuk ML merci után vagy egy x6-ból.

Telefonálni:) Igen, nyilván a háromszög is a telefon tartozéka, azért raktam ki:D

De tudod mit, oké, fél megállni, egy sötétített nagy autó mellet. Oké. DE basszus, lépésbe jön mellettem, és mind a 4 ember az autóban tátott szájjal néz.
Hát ha nem érdekli, akkor mi a francért nézelődik a kocsiból. Mert Sutttyó!

De tc fórumon mondta valaki pl h fiesta 1,4 diesel, 90nél 5-ben simán lehet előzni. Én próbáltam. Hát azt a gyorsulást amit ott produkált, hát ellenségemnek se kívánom előzésnél.
nekem ez a véleményem, de ha egy 1300as lada után ülök át kipróbálni akkor biztos én is azt mondanám h fú ez nagyon megy!
Innen adódnak a legnagyobb gondok, h nincsenek tisztában.

valamik1 2010.12.20. 21:42:30

@waffen55:

Ha jól tudom, már nem bírságolhatnak azért, ha nem ég az egyik lámpa a kocsin, kivéve a bal, akkor nem mehetsz tovább vele, míg ki nem javítod, javíttatod, vagy el nem viteted.
De nem vagyok benne biztos, majd megmondják az okosok....
Szerintem, ezért tényleg indokolatlanul kaptál bírságot a lámpa miatt.

waffen55 2010.12.20. 21:48:46

@valamik1: helyzetjelzőm sem volt ugyanott - bár történetesen a jobb oldalról volt szó. Indoklás: motorosnak nézhetnek és pl. kanyarodásnál télleg.

Mlmjoc 2010.12.20. 21:51:20

@waffen55: Egyetértek!
De azért rakj fel blokkolót! Megéri! :D:D

fluoride101 2010.12.20. 21:55:27

Én sem vitatkozok soha a rendőrrel ha nem tartottam be a szabályokat mert tisztelem őket (európai módon neveltek, nem balkáni módon mint egyeseket ebben az országban). Bírságot és büntetést szinte sosem kell fizetnem, elengednek egy ejnye-bejnyével amikor látják hogy normálisan beszélek velük és vállalom a felelősséget továbbá szavaimból nem süt az irántuk érzett ellenszenv.

keletisarok.hu 2010.12.20. 21:56:51

A mai kisautós cikkhez:

"Mégis meglepő, hogy a Swift nem sok előnyt tud kovácsolni a lóerőkből: végsebessége gyakorlatilag ugyanannyi, mint a másik kettőé." Hova siet Papp Tibi? :)

"A Swift már nem az olcsó, lejárt szavatosságú technika szinonimája. Olyan biztonságos és olyan jó, mint bármelyik autó - mondják. De annyiba is kerül: a legolcsóbb 3,3 millió."

A legolcsóbb új Swift @Mlmjoc: több kereskedésben is 2,7 millió. Azért nem mindegy.

Mlmjoc!

"DE basszus, lépésbe jön mellettem,

VÉSZVILLOGÓS, ÁLLÓ AUTÓ MELLETT NEM EGÉSZSÉGES ELSZÁGULDANI

és mind a 4 ember az autóban tátott szájjal néz. Hát ha nem érdekli, akkor mi a francért nézelődik a kocsiból."

VIZUÁLIS INFORMÁCIÓSZERZÉS
A többségnél általában gondolkodással párosul, de ne aggódj, te nem tartozol a többségbe.

keletisarok.hu 2010.12.20. 22:02:46

@valamik1: Még egy ékes tanúbizonysága az idióta szabályok robot módra betartatásának.

És mi van, ha öreg éjszaka egy döccenőben menet közben ég ki az a kurva izzó? Megnézném azt a geci törvényalkotót, aki leáll mínusz 10 fokban este az út szélén izzót cserélni.
Illetve régen bizonyára egyszerűbb volt, mert a hombár motortérben elfért volna még egy anyajuh is, nemhogy az ember keze, de a mostani agyonzsúfolt autóknál eléggé macerás legalább az egyik oldalon hozzáférni az izzóhoz.

Egyébként jobbosért amúgy is jogtalan volt a pénzbüntetés.

waffen55 2010.12.20. 22:09:30

@keletisarok.hu: Lehet, hogy jogtalan volt a dolog, de nem állok le 3000 forint miatt vitatkozni vagy könyörögni. Azóta van világítás és nem tud megbüntetni érte.

valamik1 2010.12.20. 22:09:38

@waffen55:
Igen ez igaz, hogy motorosnak nézhetnek.
Idén változott a KRESZ, hogy ha kiégett az izzó, akkor nem lehet büntetni, csak figyelmeztetni, ezt azzal indokolták, hogy a modernebb autók ugy vannak megcsinálva, hogy nem nagyon van lehetőség az út szélén kicserélni az izzót, mivel le kell bontani ashoz a kocsi elejét.
Ennyivel jobbak voltak a régi ŠKODA-ák, Trabant, Zsigulik, bárhol cserélhettél izzót, mindenféle szerszám nélkül szinte.

A bal oldalira vonatkozik hogy motorosnak nézhetnek, mert melyik az a hülye motoros, mikor látja hogy jönnek vele szemben, az út közepén megy motorral ha a bal oldali világit a jobb nem?
De ha a jobb világít, a bal nem, na az a tévesztőbb.

Azért ha ilyenért megakarnak büntetni, majd kérdezz rá.
Holnap utána járok ennek pontosan, hogy változott a KRESZ ezzel kapcsolatban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.12.20. 22:11:14

@keletisarok.hu: Ha jól tudom, Dubai rendelkezik ezzel a rendszerrel. Automatán levonják a zsetont, de online meg is nézheted, miért :)

Mlmjoc 2010.12.20. 22:12:23

@fluoride101: Lehet nem hiszed el, de én sem szoktam bunkózni.
Köszönök napszaknak megfelelően.
Ha "jogos" a büntetés egyből elismerem, elnézést kérek, 3000 Ft vezetés közben telefonáltam. Oké, tényleg, elismerem. De mikor e miatt 25 perce állok az autó mellet és még mindég ott járunk h próbálkozik leírni a 3 betűs vezetéknevemet, kicsit röhelyes.
Szó legszorosabb értelmébe! 3 papírt kellet sztornózni amég le tudta írni! Negyedjére összejött! :D

Nyáron pályán 160al villogot le, leáltam. Kiszállok, Jó napot kívánok, miben segíthetek. Flegmán, se köszönés, semmi: Hova hova iylen sietősen?
-Hát ne haragudjon, csak Pestre megyek és időre oda kell érnem, meló van.
-Hát akkor most pihengetünk itt egy picit!
-Nézze, elismerem, gyorsan mentem, ittt vannak a papírok, írja meg a feljelentést, aláírom, csak menjünk, nekem is dolgom van, meg gondolom maguknak is van jobb dulguk.
- Mi egész nap ráérünk és röhög!
Nnnetől mondtam azt hó akkor köcsögölök én is.
-Hol az izzó készlet?
-Fogalmam sincs! Nekem azt mondták h az autó mindent kijelzi, valahol benne van mert nem jelezni h hiányozna.
Autópályán kezelési útmutatóba keressük h hol az izzókészlet. :D
-rámutat a lézerblokkolóra: Mi ez?
-Kapunyitő! Megmutattam róla a hivatalos papírt!
-Ő ilyet nem látott!
-Hát mondom én arról nem tehetek h hiányos a rendőri képzés.
-Minek néz minket?
-Ebbe ne menjünk bele, mert félek h provokációnak minősülni, maradjunk annyiban h rendőrnek.

Szóval igazából amikor ő elkezd paraszt lenni, én is tudok az lenni, de attól soha nem örjöngök vagy viselkedek elmebeteg módjára!:D
szóval ilyen stílusban elszórakoztunk fél órát.

Mlmjoc 2010.12.20. 22:23:50

@keletisarok.hu:
Te mindég félre érted!
Az egy tökéletes autó, arra amire kitalálták.
Egy szóval nem bántom egyik autót se, azért mert kicsi, vagy olcsó. Én azt a tulajt nem szeretem, aki ezekkel a paraméterekkel nincs tisztában. Lehet te tisztában vagy és ez rád nem is vonatkozik.

Új swift, nagyon szép, jó, bár szerintem drága, de mindegy. Semmi bajom vele, városi kis autó. Király. De azt nem arra találták ki h pályán 180nal száguldozzanak vele! Nem arra való
Ugyanúgy a 750i Bmw pedig nem városi cirkáló, mert akkor meg lehetne panaszkodni h városba miért fogyaszt 30 litert. Azért mert nem oda való. Az jó lesz pályán a 200as utazóhoz.

M_Tod 2010.12.20. 22:31:16

nem az a baj a rendőrökkel hogy végzik a munkájukat, hanem az ahogy. Sztem mindenki tudna mesélni...

Mlmjoc 2010.12.20. 22:41:26

@M_Tod: Pontosan!

A közmondás nem úgy van h Minden rendőr hülye, de nem minden hülye rendőr!:D

kismajom2 2010.12.21. 03:33:11

Ommm, alapvetően teljesen egyetértek mindennel, azonban ez a mondat iszonyú nagy baromság:
"vajon érzi-e az intézkedő rendőr, hogy a háta mögött egy jogállam és egy erős apparátus áll, amikor leinti a fóliázott S63 AMG-t."

a rendőri munka elsősorban hivatás, másodsorban szakma. az igazi RENDŐR soha nem mérlegel egy fenti esetben. ettől jó rendőr. az ilyenek tudnának rengeteget emelni a szerv megítélésén.
az amiről te írsz, csak egy rendőrnek látszó tárgy, akit valamilyen véletlen a rendőrség kötelékébe sodort. nehogy már az ilyeneket mentegessük! ébresztő! mindig lehet majd okokat találni, h a rendőr miért részrehajló - ha az. de ettől még nagyon súlyos vétség marad!

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.12.21. 03:38:40

californiaban bevezettek tavaly osszel hogy nem lehet mobilt hasznalni vezetes kozben.

az elso napon talan az elso ezen okbol ticketet kapo szemely a kormanyzo felesege volt ( schwartzenegger felesege, az ex president kennedy unokahuga ) a rendor nagyon jol tudta ki o es kuldte a birosagra, a targyalas elott a kormanyzo kemeny iteletet kert a birotol mert a kormanyzo felesegenek tizszer jobban be kell tartani a torvenyeket. (( persze ez nem befolyasolta a birot ha enyhebbet ker ha nehezebbet )) kokemeny $350-re megbuntettek. ( szerintem nem rantotta csodbe a family budzset :)

egy jogallamban ez igy mukodik.

magyarorszagon a 24eves es 62kilos rendor meg veletlenul sem allit meg fekete nemet presztizsautot, ahogy hallom barataimtol. remelem nem igaz.

Mlmjoc 2010.12.21. 08:17:47

Megállítani megállít, csak ha bemérnek akkor nem kapok csekket.
Megint azt mondom, jogos igen ha megbüntetnek telefonálásért. Volt olyan h végig mentem Bp-en, és végig jött utánam a rendőr, én pedig végig telefonáltam. Kivezetőn szirénával le villogott, megálltam.
Illedelmesen köszöntem, elmondta h telefonálás miatt megbüntet ha elismerem ah nem, feljelent. Mondtam természetesen elismerem, de had kérdezzem már meg h azon kívül h telefonáltam, történt bármi szabálytalanság? Akár index nélküli sávváltás? Esetleg bármi olyan ami arra utal h engem hátráltat a telefon vezetés közben?
Nem azt mondta abszolút nem történt semmi ezért is csak most állított meg.
Mondtam jó, büntessen aláírom a papírt, de halkan megjegyzem h az aki a lekanyarodóból ment egyesen, záróvonalon előz, gyorsan hajt, busz sávban közlekedik, nem indexel, azt miért nem állította meg hisz ön is látta h mik történtek.
Azt mondta h egyszerre csak egy emberre tudnak foglalkozni.
Oké, büntessen, csak van aki telefon nélkül se tud vezetni, azt meg nem büntetik.

Mlmjoc 2010.12.21. 08:23:56

Egyébként ez így hülyeség szerintem. Ugyanis nem telefonálhatok, de diktafonra beszélhetek. Ehetek, film, tv mehet az autóban, az nyilván nem vonja el a figyelmet.:S
:D:D:D
Volt olyan is h kezembe diktafon volt mögöttem meg rendőr!:D:D
Megállított, letettem a diktafont magam mellé.
Kiszállok, köszönök, rendörtől, se köszönés semmi: Újdonság az úrnak h nem kéne telefonálni vezetés közben?
Mondom nem telefonáltam. Elvitatkoztunk vagy 10percig, megvártam még feje kétszer akkorára duzzad, majd mutattam neki h nézzen már be az autóba. telefon kihangosítón, anyós ülésen meg a diktafon az volt a kezembe. Hát csend lett, egyből visszább vett az arcából!:D:D

KolomparVinetu 2010.12.21. 10:41:40

Részben egyetértek a cikkszerzővel, és ki vitatkozna azzal, hogy szükség van rájuk...
A probléma az, hogy ők maguk is bevallják, hogy az állam pénzbehajtó szerve. Tudod, hogy kvótájuk van, hogy ma este _mindenképp_ meg kell büntetnie 10 autóst/biciklist és utána a közlekedésbiztonságra hivatkozik.
Lóf*szt.
Az egész summája akkor is az:
Aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha baszogatják.
És ehhez még hozzátehetném, hogy az én adómból ne engem basztasson, hanem pl az éjszaka kivilágítatlan, papírok és jogosítvány nélkül 110-zel a stoppon áthajtó c+ kollégákat. Csak hát azt nem meri...

Krisi 2010.12.21. 11:29:39

@Mlmjoc: azért a nagyautós sofőrök is érdekes teremtmények. ma pl. jöttem reggel munkába M1-en, akkora köd volt hogy nem túlzok de kb 30-40 méter volt a látótávolság. 80 körül csorogtam mert ködlámpa ellenére sem láttam szinte semmit, ráadásul előtte két kivilágítatlan kamiont(!) is megelőztem, ne makartam hirtelen felkenődni egyre.
kb 1 km-en át volt ilyen sűrű a köd, ezalatt egy Lexus GS is meg egy A6-os is elment mellettem a belső sávban kb 120-130-cal.

nem vagyok otthon annyira az új kütyükben, de milyen szerkezet van ezekben az autókban, ami a sűrű ködön is átlát? vagy már ennyire bíznak a vezetők a sávkövető radarban meg az automatikus vészfékezőben?
na mindegy.

amúgy kommentjeid alapján érdekes egy figura vagy: folyamatosan gyorshajtasz, büszke vagy a lézerblokkolódra, hülyének tartod az összes rendőrt, kézből telefonálsz, aztán csodálkozol, hogy baszogatnak.
ha rendőr lennék hidd el én is szivatnám a hozzád hasonlókat :)

Easy Player 2010.12.21. 11:42:12

"Persze, semmi gond, nincs okom reszketésre, az autó műszaki állapota jó, papírjai rendben, gyorsan sem mentem, nem is ittam."
Angliában ez már elég arra, hogy zaklatásért felnyomják a közeget. Ha az adatbázis nem dob ki semmit, ha nem kacsázok, ha betartok mindent, amit be kell, ha láthatóan semmi indok nincs a megállításomra, akkor az "unatkozom, mit is csináljak" nem tekinthető kellően megalapozott indoknak. Feladatuk a forgalom segítése, a renitensek kiszűrése, kiemelése.
Dühítő, hogy az ember napi 8-12-14 órát gürizik több mint 40 évig azért, hogy egy 25 év utáni nyugdíjra pályázó akármilyen udvariasan is, de ok nélkül feltart. A szakadt Ladás hátrányos helyzetűnél inkább elfordítja a fejét, mert tart tőlük. Nem (csak) fizikai atrocitás miatt, mert gyakran nem csak fizikailag, de jogi felkészültségben is fölé magasodnak, mert hátha feljelentik negatív diszkrimináció miatt.

BTO11 2010.12.21. 12:03:30

kedves autós,motoros társaim !
a rendőr nem hülye x szolgálati év után fiatalosan üdén elmegy korkedvezményes nyugiba és bevállal valami "bakteri "állást és él mint marci hevesen,mint előtte a mi adóforintjainkból.
szolgálnak-államot -nem a polgárait ,kaszálnak -az állam polgárait akiknek hivatalos magyar rendszámjuk van.
miért is nem szeretem őket????

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.12.21. 12:31:42

és azzal mi a helyzet, hogy a farkam kiverhetik vezetés közben, de telefonálni, na azt már nem?

Szakibandi 2010.12.21. 16:28:42

Halatlan a rendorszerep, mint minden olyan, ami a racionalis gondolkodas es a szabalyok kozott helyezkedik el. Nem hungarikum, mert (peldaul) Nagyszombat es Pozsony kozt is megkerdojelezheto szabalyok szoritjak a nyakat. A cikkben emlitett 110-es sebessegkorlatozas es 70m-s kovetesi tavolsag is az - szerintem. Nem azt a par suttyot emelik ki a tomegbol, akik ezt indokoltta teszik, mindenki sziv. Azok szivnak a leginkabb, akiknek van eszuk es itelokepesseguk. A kollektiv bunosseggel nem tudok azonosulni. Szabalyokkal peldalozni bugyuta eretlenseg, a jozan eszre tamaszkodni utopia. Nem lennek rendor, az biztos.

Na_mi_van?Semmi? 2010.12.21. 16:31:43

@Mlmjoc:
"Megállt egy lexus mögöttem, öltönyös csóka odasétált, megkérdezte mi történt, és segíthet e. Egy Tuaerg mellettem állt meg lehúzta az ablakaot úgy kérdezte meg, Navara és egy új 3BMW előttem ált meg visszasétált h segíthet e.
A suzuki, fabia, thalia, stb.stb, azok, lépébe kikerültek, bámultak, néztek mint a moziba és egyik se kérdezte volna meg h segíthet e valamit. Full Parasztok."

Osztan arra teccőtte góndúni, hogy a prémijumkátégóriás ótók sofőrjei régi cellatársukat vélték magácskában és gépjárművében felismerni?
Egy elakadt luxusbálnának én sem állnék meg segíteni, hacsak nem félig az árokból lóg ki.
Sőt pár elrettentő példa után már egy cserbenhagyást is bevállalnék ha olyan helyen történik ahol.....

powerup 2010.12.21. 16:36:36

@BTO11:
Hozzátenném, sokan nem tudják, hogyha a sündőrnő GYES-re megy, a 100% fizetését kapja ezalatt, szemben az egyszerű halandó tizen-huszonezrével.Kedvezményes kölcsön "jár" nekik, konkrétan egy 8 millás lakást anélkül megvehet, hogy egy fillér önrészt rakna bele.
Honvédség: havi 60 ezer lakhatási támogatás, mer' az "jár"!
Tűzoltók: na ezek a fasza gyerekek, többet érdemelnének, le a kalappal!A korkedvezményes nyugdíjat egyedül ők érdemlik meg.Persze itt is vannak kivételek, a kollégám szomszédja portás volt a tűzoltóságon, 20 év után 140 nettó a nyugdíja úgy, hogy tüzet csak a kandallóban látott.

kölcsönzős 2010.12.21. 17:36:24

@Szakibandi:
Sziasztok!
Életembe először leruccantunk Szlovéniába.
Na ott aztán a kresz baromságai vannak, tavaly Horvátországba is.
Horvátország autópálya 130, de minden patak felett átívelőrésznél miért kell 110-ig levinni a sebbességet?
Szlovéniába: Határtól kb 100-150km ig csak 110 a megengedett utánna 130.
A vicc, hogy 1 km-es túllépés és keményen fizetsz. Hál'istennek megúsztuk, de aki ezt kitalálta...
Lazán mentem, meg a Szlovénok is 130-160-t.

Mondjuk radarost 1 helyen egy útkarbantartásnál láttunk. Amire azt mondom jogos.
Magyarországon meg kellene vizsgálni, hogy mi okozta tényleg a sok halálos balesetett.
160-nál hátrafele beszélget, rossz út - ami azért van bőven, kivilágítatlan biciklis, gyalogos ráadásul sötét ruhába...
Az a legkönnyebb mondani, hogy gyorsan ment. Persze ha nem vesz autót nem fogja elütni, vagy nem születik meg akkor meg pláne..

üdv.

kölcsönzős 2010.12.21. 17:45:15

@Na_mi_van?Semmi?:
Megint általánosítás!
BMW-sekről tudnék mesélni. Echte bunkó a többség. Rohadtul nem tudják elviselni, hogy egy suzuki elmegy mellettük. Rögtön odalépnek. Veszélyeztetve mindenkit. Városba egyből ha lámpa mellé beáll egy suzu a bmw mellé akkor a bmw-s versenyre hívja. Pedig nem egy kategória. Okoztam már meglepit egy jó párnak. Én például nem tartok be egy nagyobb teljesítményű autósnak, de fordítva már nem igaz..
Sőt sok olyat láttam a barom luxus autós mert nagy autója van bevállalja frontális ütközést, hagy dögöljön meg a másik alapon. Pedig csak egy kicsit rálép a fékre, lejjebb húzodik és mindenki megússza. De amíg erőfitogtatás egy nagyobb autó addig nem változik semmi.
Sok suzukis tényleg eszetlenül hajt, de nem mindenki. Ha sietek én is rálépek a gázra, de balesetet soha nem okoztam!!
Amíg a magyar közlekedési kultúra nem változik addig sok-sok embert hiába várja a családja.
Tettem már le 130-140-nel padkára, ráadásul murvásra mert beelőztek szembe kanyarba..
Nyilván nem mindenki meri, de az ne is fitogtassa a tudását ha nincs mögötte semmi.

Üdv.

Mlmjoc 2010.12.21. 20:37:19

@Krisi: Üdv!
Hát nem vagyunk egyformák!
viszont abban nincs igazad h fel vagyok háborodva ha baszogatnak!
NEM!
Pont ezt mondtam, ha megállít, kultúrált stílusban hangnemben közli ez meg ez történt, egy szavam nincs. Elismerem, oké, fizetek. Én voltam hülye!

A kötyükről, hát nem tudom, ki mennyire bízik bennük, én speciel a GPS-t szoktam használni, inkább lehet abban van különbség h én egy x előzést 5 másodperc alatt hajtok vére, fabiaval meg 30.
Ezért lehet h "bátrabban" megyek előzni

Mlmjoc 2010.12.21. 20:45:23

@Na_mi_van?Semmi?:
Imádom a TE félédet!
AZ ilyennel az a legjobb h írííígy, nézi a másikat nagyítóval!!!:D
Imádom! 10 perc alatt úgy fel lehet húzni, h majd fel robban. Pusztán azért mert irigy!
Az irigy embernek még jobban mutatni kell a dolgokat aztán hátha beledöglik a sárgaságba!:D
De komolyan!
Az fel se merül benned, h más dolgozik! Más ésszel dolgozik! lehet te is az életbe kaptál már lehetőséget, amire azt mondtad h ez hülyeség! Akár egy befektetés vagy bármi.
Szerinted hülyeség! Én pedig éltem a lehetőséggel!
Te pedig barom voltál és nyomorogsz, ezért a másikat hibáztatod! Gyönyörű vagy!
Az h te nem állnál meg egy prémium autón segíteni, erre annyit tudok mondani, nem hiába utálják mindenhol a Magyarokat!
Sok ilyen Barom szaladgál!

Na_mi_van?Semmi? 2010.12.21. 21:04:27

@Mlmjoc:
Aztán miből vontad le, hogy esz a sárga irigység koma? :D Felrobbanni meg egy ilyen csicska miatt biztos nem fogok!
Ne magadból indulj ki, nem mindenkinek az az ász akinek tizenmilkás személygépjárműve van. Nem feltétlen jelenti azt, hogy te több vagy bárkinél is csak esetleg te közelebb vagy a moslékos vályúhoz, mint azok akik csak Suzukiban senyvednek. (Nem nekem nem az van és még csak nem is Fabia vagy Thalia)
Egyébként meg a jó anyukádnak írkálj ilyeneket ne nekem! ;) Na puszi!

Rocko- 2010.12.21. 21:06:52

@Krisi: "nem vagyok otthon annyira az új kütyükben, de milyen szerkezet van ezekben az autókban, ami a sűrű ködön is átlát?"
viccen kívül: éjellátó hőkamera új fejlesztés, néha van.

Mlmjoc 2010.12.21. 21:33:19

@Na_mi_van?Semmi?:
Kiccsákó!
Szeretnél róla beszélni?
Könnyebb lesz utána! Mondd el ha bánt valami!:D
Most te vagy nem tudsz olvasni és ezért nem olvastad h mit írtam, vagy tudsz olvasni, csak a rendőrökkel egy Iq szinten vagy így képtelen vagy felfogni.
NEM A KIS ÉS OLCSÓ AUTÓBAN ÜLŐ EMBEREKET BÁNTOM! Nekem is volt suzukim! Én is azzal kezdtem!
Próbáld meg betűzni, hátha jobban sikerül memorizálni.

valamik1 2010.12.21. 21:37:37

@waffen55:
Na utána jártam, és lehet bírságolni ha nem világít az egyik lámpa, csak a pót izzót nem kérhetik el, és ez miatt nem bírságolhatnak. Tehát tévedtem, és jogos volt a bírság sajnos :S

pityulaman 2010.12.21. 22:27:14

Nekem csak az a bajom a magyar rendőrökkel, hogy kevesen vannak és nem áll mögéjük az állam (mármint nem az enyém, hanem a magyar). Pedig pár idegbeteg, rallyimitátort kibárcázhatnának. A nyugatot ebből a szempontból pedig igenis, érdemes majmolni. Borzalmas a magyar vezetési morál.

Mlmjoc 2010.12.21. 22:47:39

@pityulaman:
Ugye! Szörnyű!
Nekem is CSAK a Magyar rendőrökkel van bajom.

Egy rövid össze hasonlítás! Remélem ért belőle a többség!
Mo: Rendőr országúton méri a 30as táblát, utak kátyúsak, üzemanyag nálunk a legdrágább (lenne miből kátyúzni)! Elsődleges cél a pénzbehajtás, a bünetések nagy része az a minimál bér többszöröse!
Svédország:
Utak jók, gyorshajtó akad ugyan, de ritkán mérnek! VISZONT a gyorshajtóra nem dudálnak vagy anyáznak, meg hasonló!
Csak Kézzel mutatnak pénz! És mutogatják h pénz! Pénz!
Nem azt jelenti amit én is először hittem, hogy az a pénz h megbüntetnek!
NEEEM
A mutogatásuk jelentése:
"Csór vagy és sietsz a pénzért"
- ez viszont megalázó, ezért nem mennek gyorsan!

Mennyivel másabb felfogás beli különbség! Hol vannak a Magyarok ettől!

Krisi 2010.12.22. 00:45:27

@Mlmjoc: még szerencse, hoyg nem vagyunk egyformák, most nem lenne miről társalogni :)

előzés témaköre: szerintem pont hogy a gyengébb autó a biztonságosabb ebből a szempontból, erre legjobb a saját példám. amikor a családi ezres Yarissal megyek, akkor alig szoktam előzgetni, hiszen egyrészt úgyis csak akkor tudok amikor van sokszáz méter belátható útszakasz, másrészt nem is szereti a gép ha 100 fölé megyek. hármasban még 4-5ezer felé van benne minimális lendület, de afölött halott, nem is szoktam nagyon előzgetni. ha beragadok egy teherautó mögé 70-80-nal akkor még pont meg tudom előzni, de amúgy meg megyek inkább lassabban, és amikor a fedélzeti számítógép kiírja hogy átlagfogyasztás 4,0 liter akkor még örülök is a fejemnek és pont leszarom hogy mennyvel megyek :)

viszont amikor a saját kocsimmal megyek, ami már bő 90 lóerős (tudom, 2010-ben már ez is gyengének számít, hozzá is tenném gyorsan hogy csak viszonylag erős), azzal sokkal bátrabban előzgetek, még olyan helyeken is, ahol kisebb a belátható útszakasz. mert tudom, hogy ha visszaszúrom hármasba akkor 130-ig elég gyorsan felpörög és lazán megelőzöm az előttem lassabban haladót. és emiatt a tudat miatt belemegyek néha rázósabb helyzetekbe is, olyan helyzetekbe, amibe az ezres Yarissal eszembe se jutna.

és ugyanez van még durvábban amikor sokan átülnek a 200 valahány meg mégtöbb lovas járművekbe, és egy idő után hozzászoknak, hogy egyszerre megelőznek 4 autót 200 méteren amikor már jönnek szembe is, mert tudják, hogy erős az autó és ez még úgyis belefér.

naés arra akarok kilukadni itt a szófosás közepedte, hogy emiatt tűnhet az erős autó biztonságosnak, hogy az adott szituációban még pont kellett az utolsó 245. lóerő is. pedig ha egy gyengébb autóban ülnek akkor alapból bele se mentek volna abba az előzésbe. vagyis csak olyan esetekben jön jól a sok lóerő amiket az idéz elő, hogy sok a lóerő.

na, remélem érthető :)

és persze van a kivétel, amikor valaki erős autóval lassan megy, de az ilyennek meg minek erős autó? :D

@Rocko-: kitalálnak manapság már mindent, sejtettem hoyg van valami hasonló. csak nehogy aztán egyszer bemondja az unalmast, mert akkor kénytelen lesz az úrvezető a saját szemével látni, amitől már elszokott :)

Mlmjoc 2010.12.22. 08:29:27

@Krisi: Üdv!
Igen, szerintem igaz amit mondasz, mondjuk úgy épeszű embernél. Te tisztában vagy h 1.0 yaris, nem arra való h 140el előzgess. De attól egy tökéletes városi autó.
Csak gondolj bele, mikor egy 800Maruti után ül át a yarisba, ahhoz képest erő gép! Ő már bátrabban fog vele menni.
Én annó használtam egy 1,5 TD Corsat. Cégautó volt, kapta az ívet, vígan mentem vele 160at pályán!:D
teltek az idők, egyre nagyobb autóm lett, és egy barátom kapott cég autóba eg 1,3 cdti-t. Vezettem az autót, 90-ig. Mondta h de menjél még megy az autó, jó mentem olyan 130ig, de vissza is álltam 90re, nem éreztem biztonságba maga. Pedig pár éve én is 160al rohangáltam egy ilyennek. Csak azóta rájöttem h nagyon nem arra való. Azóta más a viszonyítási alap!
süti beállítások módosítása