Olasz verda, magyar dinnyék

  2010. szeptember 14. - ommm Címkék: vélemény alfa romeo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

DSC 7896

Az Alfa Romeo Giulietta hazai bemutatóján hemzsegtek a celebek és a playmatek. Szüksége van erre a káeurópai, megélhetési akarnok bagázsra ennek az autónak? Nem hinném. Illetve ki tudja.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr992294494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.15. 08:29:13

...asszem hálás lehet nekünk a TC a sok kattintásért, mert itt b@sszuk a rezet.

Már párszor elhangzott a pofámból is, de most újra: a teszt, mint olyan, szubjektív műfaj. Attót, hogy Ommm, vagy Jóskapista, Vagy Csik, vagy Tibby, vagy bárakárki gondol valamit egy aztóról, még nem az a kőbe vésett igazság - és éppen ezért nem kellene besértődni senkinek egy-egy megállapításon úgy, mint egy ovisnak. (Ez nem igaz a Volvókra, mert az a világ legjobb kocsija, akárki akármit mond és kész... :))

El lehet mondani a véleményt, de mi a szarnak egymásnak menni véresen komolyan? Bár az agresszió levezetésére jó. Inkább itt, mint az M7-en...

Na, ágyeszbugyesz.

arconfosom 2010.09.15. 08:31:27

@Shadowbull: Elhiszem. Biztos a kicsi orrocskádra kötötték a legszigorúbb üzleti titkukat. El se hidd, hogy nem a prémium autók vannak túlárazva. Direkt a kedvedért még veszteségesen is adják, mert olyan jó szívük van

Mindig örömmel olvasom mindenhez értő magyar honfitársaim megnyilatkozásait. Egervárinak nincsenek tanácsaid??? Magyar foci?

ommm 2010.09.15. 08:34:52

@arconfosom: Elhiheted neki, tényleg így van. Nem üzleti titok ez, bármelyik márkakaereskedő elmondhatja neked, ha van olyan viszony köztetek. Szlovákiában egyedül az Audi tud jelenleg 7-8 százalékos nyereséggel eladni. A BMW pl. 6-6,5-el maximum.

És nem egy olyan típus van jelenleg is gyártásban, ami ráfizetéses, ellenben szükség van rá a palettán.

Shadowbull 2010.09.15. 08:48:23

@lwl: Te biztosan ilyen hekkerfeleseg lehetsz, hogy igy megtalaltad a legszigorubb uzleti titkukat.

Sajnos most meg kell mindenkit oljek itt a belsosegen :)

sb

Globetrotter2014 2010.09.15. 08:49:07

@ommm: most nem azért de az A3ast mot facelifterlték harmadszor, és úgy 2003 körül mutahattták be. Ott is összejön a 8-10 év, meg az okati rokonság. Akkor most azdi nem prémium he? Amúgy meg mivel lenne jobb a mexikóban összeszerelt C classe "classic" sportkupé, az alőző C klasse lebiutított technikájával? Nem volt gond a 147tel, facelitnél többet kapott mint pl az 1es vagy az A3, a baj ott kezdődött hogy Marchione minden pénzt kivett a márkából és minden egyedi prémium fejlesztést leállított, emg egy csomó meglévőtt levetettt az árlistáról...

lacza87 (törölt) 2010.09.15. 08:52:27

@kultúrpesszimista: Te egyszerűen egy félművelt, a "magas kultúra" hártyája alól minduntalan kibukkanó súlyos értékrendi zavarokkal küzdő (ld.: rendszeres kurvaanyázások) nárcisztikus szerencsétlenség vagy. A 70-es éveknél megrekedt tudásanyaggal és gondolatvilággal. Az esztétikum objektivitásának kérdésére adott állandó "itt ebbe nem mennék bele" helyett jó lenne, ha nálad nevesebb esztéták véleményeinek garmadájával ismertetnél meg bennünket. Ez meg hogy "magyarosch" 130 éve elcsépelt és nevetségesnek számít a valóban művelt és kulturált emberek körében.

lwl (törölt) 2010.09.15. 09:00:42

@Shadowbull: Nem lehetne, hogy csak a Volvosokat? :)

Globetrotter2014 2010.09.15. 09:03:57

Eygébbként a bemutaott félprofesszinális hölgyek körül egy sem jön be. A könynen kapható/ribi és a szép nő két külön kategória.

arconfosom 2010.09.15. 09:15:43

@lwl: Nem szeretnék kötekedni veled -vagy Slash barátunkkal-, de ez a vállalkozás egészének pénzügyi jelentése. Amiben minden benne van, a kutatásokra szánt pénz, a hitelre vásárlóknak fenntartott bank üzemelési költsége, sőt még a miskolci származású takarító néninek is a fizetése

Nem ugyanaz, mint hogy egy adott modell előállításán mekkora a haszonkulcs. Az bizony szigorú üzleti titok, amit sem a publikumnak, sem a befektetőknek nem árulnak el.

De ha nem vagy közgazdász, beugorhat, hogy ahhoz, hogy 5-11% éves adózás utáni profit maradjon, magának az autó előállítása utáni nyereségnek magasabban kell teljesítenie, hogy a közvetlen bevételt nem generáló folyamatokkal együtt teljesülhessen a cél

Na mindegy, most már nem emlékszem, ez miért is lett téma :)

MakiMuki 2010.09.15. 09:21:37

@Shadowbull:
"Olcsobban ugyanazt?
Csak en erzem az ellentmondast?"

Tulajdonképpen nincs nagy ellentmondás, csak lehet, hogy én is félreérthető voltam.

Két dolog is van:

1. az "ugyanaz" alatt ugyanazt a kategóriát értem, nem pedig atomról atomra ugyanazt az autót ugyanabban a minőségben. Tehát ha pl. az Alfa csinál egy Golf gti, 1-es BMW stb konkurenst jobb életérzéssel, több extrával, de esetleg nagyobb illesztési hézagokkal, attól azért annak még van komoly piaca.

2. az autó árát sok minden meghatározza, nem csak a beépített anyagköltség. Egy BMW nem csak attól drágább mint egy olasz autó, mert "jobb", (most ebbe ne kössön bele senki, hogy ez mit jelent), hanem mert pl. egy német munkásnak nagyobb a bére, mint egy dél olasznak. De ez megint nagyion elvinné a vitát, a lényeg, hogy (szerintem) lehet akár ugyanazt a minőségez olcsóbban is gyártani.

torokszultan 2010.09.15. 09:23:12

@lacza87:
Felénk erre egy nagyon találó szót használnak, ami így hangzik:
f@sz.
:-)

Globetrotter2014 2010.09.15. 09:23:21

@arconfosom: na igen, ez kisit olan mint azt feltételezni, hogy egy zenei CD előáálításának ára egynelő a nyers CD legyártáásának költségével. Igen sok minden rakódik az autó előálításához, szálíltás, beüzemelés és a garancia betartása. Ezen felül érdemes megnézni, hogy mi történt azokkal a jóhírevű márkákkal amelyeknél elmaradtak a fejlezstése. A Micu mekkora ász volt a 90es évek elején, aztáűn kiszált a Chrysler, elfoigyott a pénz és a márka csak vergődött. A Saab egész helyes modellpalettával bírt 2004 körül, az Alfa paletta pedig kifejejetten ütős volt 2006ig. Azóta Volvo pl egayetlen évben több fejlesztést hozott ki, mint az egész Alfa márka 2006 óta minden modelljére. Ehhhez pedig kellene a svéf kutatólaborban dolgozó takarítónők, éppúgí mint a Magyar beszállítóknál dolgozók...

torokszultan 2010.09.15. 09:25:47

@ommm:
Az árrés és a gyártó nyeresége nem ugyanaz!

kultúrpesszimista 2010.09.15. 09:27:32

@Naked Lunch:

Mert ha jobban megnézted, akkor láthattad, hogy gyakorlatilag az Alfa teljes '90-es évekbeli repertoárját ő tervezte. Nem csak a 156-ost. Persze ha neked csak a 156-os tetszik, szíved joga, de nehogy már ezt az egyet tekintsd de Silva egyetlen értelmes munkájának...

MakiMuki 2010.09.15. 09:35:32

@kultúrpesszimista:
"Mert ha jobban megnézted, akkor láthattad, hogy gyakorlatilag az Alfa teljes '90-es évekbeli repertoárját ő tervezte. Nem csak a 156-ost. "

Ezt tudom, és azt én nem is állítottam soha, hogy csak a 156-ost tervezte.

"Persze ha neked csak a 156-os tetszik, szíved joga,"

Így igaz.

"de nehogy már ezt az egyet tekintsd de Silva egyetlen értelmes munkájának..."

Miért ne, ha azóta sem az Alfánál sem a Seatnál nem hozott össze egy átütő formatervű modellt?

kultúrpesszimista 2010.09.15. 09:39:01

"Miért ne, ha azóta sem az Alfánál sem a Seatnál nem hozott össze egy átütő formatervű modellt?"

De előtte igen! Na mindegy...

f0CuS 2010.09.15. 09:41:02

A szépség ízlés kérdése. Van akinek tetszik külsőre a kocsi, van akinek nem. Személy szerint nekem a MiTo egyedi külseje tetszik. Egy dolog viszont nem ízlés kérdése: Külsőségek szempontjából teljesen egyedi az autó, sok más vetélytársával szemben..

f0CuS 2010.09.15. 09:43:27

Hátha másodjára elküldi... :)

Szóval a lényeg, hogy a szépség ízlés kérdése. Van akinek tetszik ez a kocsi, másnak nem. DE az, hogy egyedi, nem vita tárgya...! :)

Shadowbull 2010.09.15. 09:45:15

@arconfosom: "benne van, a kutatásokra szánt pénz, a hitelre vásárlóknak fenntartott bank üzemelési költsége, sőt még a miskolci származású takarító néninek is a fizetése

Nem ugyanaz, mint hogy egy adott modell előállításán mekkora a haszonkulcs. "

Nem is allitotta senki hogy ugyanaz lenne.

Pusztan arrol van szo, hogy elmeletileg lehetseges-e ugyanazt a palettat, ugyanazt a muszaki tartalmat annyival olcsobban adni, hogy a piac is eszrevegye.

Ez szerintem nem igazan lehetseges, ha van is ra mod, akkor az mindenkeppen a darabszamnoveles.

Ugyanis barki adja a fejet autogyartasra, annak ugyanugy kell fejlesztenie, nagyon hasonlo koltsegei lesznek mint a konkurencianak.

sb

loláb 2010.09.15. 09:54:35

Szia loláb!

kultúrpesszimista üzent neked a blog.hu adatlapodon:

a kurva anyádat trollozzad, te fasz, nem szóltam hozzád!

Itt megnézheted a feladó adatlapját: blog.hu/user/64980

Ha visszaüzennél, egyszerűen válaszolj erre az emailre!

arconfosom 2010.09.15. 09:54:41

@Naked Lunch: Az Altea dizájnja elég átütő erejű volt. Át is ütötték a Toledóra, meg Leonra is ugyanazt!!! :D

Egyébként a 156os mellet a 147est tervezte csak Da Silva az Alfánál!
A GT, 8C, 159, 147 facelift, 156 facelift, Mito, Giulietta már mind másnak a munkája
Giuigiaronak, Pinninfarinának, Bertonénak több köze van az északolasz gyártóhoz
A panda tekintetű Mitot például épp ugyanaz az amerikai ember tervezte, aki az új Minit is.

Azt nem tudom a GT-t ki tervezte, tippelem hogy Gigggiaro, de ebben nem vagyok biztos. Ügyes keze volt, az szent!

Da Silva meg csinált azóta egy Év autóját az új VW Polot, ami szerintem nagyon szép lett - már amennyi teret engedtek neki a germanoidok
Meg persze ő tervezte az Audi A5-öst is, ami gyanítom ugyan csak kevésbé megosztó forma
Én nem írnám le Walter Da Silvát még.

Vissza kanyarodva az új olasz kocsihoz: nekem nagyon tetszik ez a forma!
A3, BMW 1, Golf, Giulietta. Melyik amelyik még nem unalmas forma?

Pont leszarnám a biztosítéktáblánál mekkora a hézag! Inkább járnék ilyennel, mint egy alap kézi ablakemelős Audival :D

Csodálkozom, hogy az általam angol nyelven elérhető szaklapokban mindenhol jelesre osztályozzák az autó összeszereltségét, egyedül Magyarország az, ahol továbbra is a jól bevált skatulyázás megy. Itt tutira akarnak menni az újságírók, félnek felvállalni dolgokat, inkább azt írják, amiről azt hiszik, hogy olvasni akarják az emberek

Olyan, mint a nők elképzelése arról, hogy a férfiak hogyan szeretnék őket látni, aztán pedig kiderül, hogy valóságban nem is

kultúrpesszimista 2010.09.15. 09:58:25

@arconfosom:

"Azt nem tudom a GT-t ki tervezte, tippelem hogy Gigggiaro, de ebben nem vagyok biztos. Ügyes keze volt, az szent!"

Bertone.
www.mangoletsi.com/alfa/cars/gt.html

Shadowbull 2010.09.15. 09:59:42

@arconfosom: Nade mit csinaljon szerencsetlen ujsagiro, ha egy fel meteres illesztesi hezagot lat?

sb

kultúrpesszimista 2010.09.15. 10:00:22

@arconfosom:

"Csodálkozom, hogy az általam angol nyelven elérhető szaklapokban mindenhol jelesre osztályozzák az autó összeszereltségét, egyedül Magyarország az, ahol továbbra is a jól bevált skatulyázás megy. Itt tutira akarnak menni az újságírók, félnek felvállalni dolgokat, inkább azt írják, amiről azt hiszik, hogy olvasni akarják az emberek"

Egyébként meg jól beszélsz, ezt érzem, tapasztalom én is sajnos...

arconfosom 2010.09.15. 10:09:12

@Shadowbull: Ez megint baromság
Ha már a BMW-nél tarunk, nézd már meg, hány osztályban indít modelleket?! Ha nincs is olyan, kitalál egyet

Maradjunk annyiban, hogy ugyanabban a méretosztályban igen is lehet olcsóbban előállítani autót, vagy bármilyen terméket a világon.

Ha te abban a hitben élsz, hogy a Mercedes vagy BMW nem adja drágábban ugyanazt a terméket a felértékelt brand miatt, akkor nagy tévedésben vagy.

"annyival olcsobban adni, hogy a piac is eszrevegye."

KIA CEED. pl

De mondom, alapvetően torz a látásod. Azt is figyelmen kívűl hagyod, hogy az előállítás hol zajlik, mennyi adott előállításnál a munkabér, arról is megfeledkezel, hogy nagyobb modell paletta esetén, kevésbé hatékony módon, több platformra tervezve mások a kiadási oldal számértékei, mintha egy padlólemezzel oldanád meg három méretosztály gyártását. Az sem elhanyagolható, hogy míg például az egyes BMW-be nem nagyon kerülnek a hetes kapcsolói, addig más gyártónál egy bajuszkapcsoló valamennyi autóban szerephez jut, mint pl a japán gyártóknál

Rengeteg módja van a költséghatékony gyártásnak, csak van olyan, akit ez nem igazán érdekel, vagy csak úgy tesz, mintha, és ez pont a német prémium gyárak. Igaz, hogy a BMW már kiszervezte a gyártás egy részét Kínába, a Mercedes meg most épít gyárat Kecskeméten ... Válság van, ezt tudomásul kell venni

arconfosom 2010.09.15. 10:24:45

@Shadowbull: FÉL MÉTERES HÉZAG ? :D

Ne komolytalankodj, egyre lejjebb adod. Mutass már rá, hol lehet egy kompakt autón fél méteres hézag?! :DDD

Aki olyan félig sem hozzáértő, mint te, keveri folyton a szezont a fazonnal, lazán azt gondolja, az a rés ott trehány összeszerelés miatt van. Pedig nem. Az már tervezéskor ilyen távolságra volt, és összeszerelés után is megmaradt ilyennek

Az, hogy szép-e, szubjektív. Olyan, mintha a belső tér bármelyik részletét néznék. Valóban nem szép! Én is így látom. De nem utal egyáltalán az autó összeszerelési minőségére!

Hányszor halljuk, hogy összességében szép, de például a középkonzolnál elfogyott a tervezők fantáziája, vagy nem fordítottak eléggé figyelmet rá. Emlékszem a BMW 3-asnál ilyenre

A baj az, hogy Vályi István pontosan úgy állítja be, hogy félrevezető legyen, és azt higgyék az emberek, olaszosan-megszokottul rosszul van összerakva az autó. Erre utal mindenütt, még a biztonsági fedélnyitó madzagjánál is. Akár abba is beleköthetett volna, hogy miért piros a spárga, miért nem ugyanolyan színű, mint a csomagtartó bele.

Nagyon unalmas már, hogy nálunk egyetlen egyet lehet olvasni olasz autóval kapcsolatban, hogy rossz, nem éri meg, és aki ilyet vesz, az bolond!

Az pedig kifejezetten fájó, ha olyan tévés személy is ugyanezeket mondja, aki egyébként tucat éve jár gond nélkül egy Fiat Doblóval

kultúrpesszimista: köszönöm!

Pasas 2010.09.15. 10:29:02

Esküszöm már csak a nicknevek miatt is érdemes felnézni. Vajon mi járhatott arconfosom, harmatos libaf.s, és kreatív társai fejében mikor regeltek? Királyság!

McK (törölt) 2010.09.15. 10:32:38

@arconfosom: "Nagyon unalmas már, hogy nálunk egyetlen egyet lehet olvasni olasz autóval kapcsolatban, hogy rossz, nem éri meg, és aki ilyet vesz, az bolond!"

Javaslom,olvcass évi két alkalomnál többször Totalcart.
Szó nincs arról,amit mondtál,nem egyszer lelkendeznek olasz autókkal kapcsolatban.
De ami ronda,az ronda,ami hézag nagy,az meg nagy.
Lehet azt mondani,hogy azért nagy,mert nagyra akarták,akkor viszont nem bénák,hanem balfaszok.
Ilyen hézag egy zsigulin van..50 éves konstrukció.

kultúrpesszimista 2010.09.15. 10:37:06

@arconfosom:

Szívesen.

Elgondolkodtató amúgy, hogy egy korábban friss hajtás - mint amilyen a TC is volt -, vállalva egykor a markáns, akár a tömeggel is szembemenő véleményét miért megy át "populistába", miért szolgálja ki nagyon ügyesen és finoman az uralkodó sztereotípiákat. Mert éppen vagyunk tanúi és ezt nemcsak Te vagy én vetem a TC szemére...

kultúrpesszimista 2010.09.15. 10:38:20

@kultúrpesszimista:

Mert éppen ENNEK vagyunk tanúi és ezt nemcsak Te vagy én vetem a TC szemére...

Shadowbull 2010.09.15. 10:40:05

@arconfosom: "Ha már a BMW-nél tarunk, nézd már meg, hány osztályban indít modelleket?! Ha nincs is olyan, kitalál egyet"

Igy van. es ezek szerinted a semmibol lettek? vagy sulyos euroszazmilliokert ki kellett oket fejleszteni, a gyartosort felszerszamozni, kismilio egyeb dolgot megtenni, ami mind koltseg?

"Maradjunk annyiban, hogy ugyanabban a méretosztályban igen is lehet olcsóbban előállítani autót, vagy bármilyen terméket a világon. "

Ugyanazzal a muszaki tartalommal? Persze, ha 3x annyit gyartasz, akkor igen.

"Ha te abban a hitben élsz, hogy a Mercedes vagy BMW nem adja drágábban ugyanazt a terméket a felértékelt brand miatt, akkor nagy tévedésben vagy. "

Ha te abban a hitben vagy, hogy egy Mercedes vagy egy BMW jenetosen nagyobb hasznot realizal az autogyartason, mint barki mas az iparagban, akkor nagyon nagy tevedesben vagy.

"KIA CEED. pl"

Konyorgom, hogy jon ide a Kia? Premiumkategorias termekekerol beszeltunk, nem froccsontott tavolkeleti ipari hulladekokrol.

"csak van olyan, akit ez nem igazán érdekel, vagy csak úgy tesz, mintha, és ez pont a német prémium gyárak"

Szerintem pont annyit tudsz a nemet premiumgyarakrol mint egyebkent az autogyartasrol, koltsegekrol, es a tobbirol. Lofaszt se.

"Igaz, hogy a BMW már kiszervezte a gyártás egy részét Kínába"

Aha. Kizarolag a kinai piacra gyart ott autot.

sb

McK (törölt) 2010.09.15. 10:42:05

@kultúrpesszimista: Azért az arcpirító,hogy pont Te beszélsz sztereotípiák kiszolgálásáról..:D

Shadowbull 2010.09.15. 10:43:30

@arconfosom: "Mutass már rá, hol lehet egy kompakt autón fél méteres hézag?! "

Ironizaltam.

" Az már tervezéskor ilyen távolságra volt, és összeszerelés után is megmaradt ilyennek"

Aham. Namost tessek megnezni a sajtofotokat. vagy mas kepeket, mas peldanyokrol. Van ott res?

Igen, mindegyiken ugyanakkora -> direkt csinaltak ilyenre.

Nem, csak ezen van -> valaki valahol valamit elbaszott.

Hogy az osszeszereles miatt van, vagy a hanyag gyartas miatt az mar reszletkerdes.

sb

kultúrpesszimista 2010.09.15. 10:48:11

@McK:

Nem szokásom leállni cinikus és ostoba bajkeverőkkel, de utoljára kivételt teszek. Hogy nem értesz többedmagaddal sem, az legyen a te szellemi nyomorod. Mutass rá egy sztereotípiára, amely uralkodik itthon és amelyet osztok! De pontosan idézz ám! Segítek: szó sincs ilyenről. Én vagyok az, aki kiáll az olasz és francia autók erényei mellett, aki Csikóssal együtt azt mondja, hogy a sok újautó-fetisiszta körül nézhetne Hollandiában, Belgiumban, Svájcban és más szerencsés szegletein Európának, hogy lássa, bizony nemcsak az autók preferáltak, amelyek itthon. De állított ő mást is, csak el kell olvasni a vonatkozó posztbejegyzését.

Globetrotter2014 2010.09.15. 10:48:40

Van egy alapvető külömbség formatervező és jómunkásmeber között. Da Silva átment az ódihoz és rögtön stílust varázsolt az A4 kissé barokkos formájára. Mindössze a lámpák átrajzolásával egy teljesen új, sokkal dinamikusabb autót rajzolt. Ehhez jött az A5 ami számomra minden idők egyik legszebb ódija (ok, az ódik eddig sem a sítlussal hódítottak, ez nem olyan nagy szó), de igazábol az E-tronáál mutatta meg, hogy mit rontottak el a Breránál. A két autó nagyon hasonló arányokkal bír, csak az egyik sikerült a másik meg nem. Amúgy nem véletlen, hogy egy egy komolya tervezőt annyira tudnak ajnározni. Érdemes megnézni hogy a Merci formatervei mennyire szétestek amióta Sacco otthnagyta a kormányrudat, minden formatervük aránytalan, itt ott egy egy érdekes forma de nem áll össze. Da silva pár ceruzahúzással dinamikát hozott az Audihoz, ahogy MAttin is pár módosítással sokat javított a volvókan. (mielőtt bárki ebszólna nézze meg élőben egymás mellett a régi és az új C30ast/C70est, illetve nemrég vezettem új S60ast, jpbban tetszett kívülről mint az S60concept Frankfurtból).

Autószerető 2010.09.15. 11:02:36

Egy kérdésem lenne.
A képeken látható összes dinnye kisker bekerülési árából, mennyi alapmotoros Giulietta jönne ki?

Globetrotter2014 2010.09.15. 11:03:45

@ommm: egyik kinti kereskedésben láttam élőben SZ-t, de nem rintett meg úgy. 92ben nem volt rossz Európában, de ajapók akkoriban nagyon drva lendületben voltak. Vesd össez egy Micu 3000GTvel 300ZX-szel vagy egy utolsó Suprával, kb egy időben jöttek ki...

kultúrpesszimista 2010.09.15. 11:09:33

@ZF2:

Ezek a mai napig ütnek, beleértve az SZ-t is, nemcsak 92 körül. Sőt, minél inkább megyünk előre az időben, annál különlegesebbek lesznek minden szempontból (forma, tartósság, ergonómia, vezetési élmény stb.)

hgap 2010.09.15. 11:10:25

Nem ez az első cikk, és gondolom nem is az utolsó, amiben, ha már végképp semmibe nem lehet belekötni, előjön a illeszkedés-téma. Szánalom. :)

Az Alfák egyszerűen jobbak, mint az adott kategória német, japán, francia autói. Értem, hogy miért nem lehet ezt így leírni, és nehéz lenne valami mást kiizadni, de szerintem elég lenne csak annyi: "akkor is jobb a VW". És akkor őszinte hülyeség hangzana el. :)

ommm 2010.09.15. 11:11:49

@ZF2: RZ volt. És annyira kretén, annyira durván formabontó, meghökkentő, hogy nálam messze veri mindet. Na és, nem utolsósorban, sokkal kevesebb készült belőle.

McK (törölt) 2010.09.15. 11:20:59

@kultúrpesszimista: Egyrészt otthon bármely családtagod ostobázhatod,bizonyára rászolgáltak,amennyiben hagyták,hogy egy ilyen személyiség fejlődjön ki a családban...
Ott lehet.
Másrészt te magad vagy az elvakult,márkahű,Alafabuzi sztereotípiájának tipikus megtestesítője,visszaigazolva ezzel annak valódiságát,aki magát Orákulumnak képzelve próbálja megmondani itt mindenkinek az egyetlen (általa annak vélt) igazságot.
Valójában pedíg csak egy korlátolt,szűklátókörű pancser vagy.
További szép napot.

Ui:Ha tetszik,ha nem,a közizlést továbbra sem te befolyásolod,és bizony lesznek szép számmal olyanok,akik szerint ez ronda.
Még akkor is,ha ettől neked remeg a szádszéle,miközben elméleti fejtegetésbe kezdessz a szépség definíciójáról.

McK (törölt) 2010.09.15. 11:24:51

@hgap: Jobbak?
Miben?
Szervízben eltöltött időben?
Szebbek?
Lehet..már amelyik. Mert ez egy tyúkól.
De miben jobbak?
He?

Globetrotter2014 2010.09.15. 11:27:06

@ommm: na ez a különbség, én szeretem ha a formakoncepcióban megmarad az arányérzék. Jó példa az XC60 concept belseje, ami egyrészt maximálisan formabontó, másrészt mégis inkább egyben volt, mint a végleges XC60 belső. De mondhatnáma Brera tanulmányt, ami szintén arányosabb (tkp a 8C testvérmodelljeként indult), a lambo ajtó ellenére. Az SZ nél nem érzem hogy összeállt volna a forma, mégsem annyira formabontó, mint egy Honda NSX, a műszaki tartalomról nem is beszélve.

McK (törölt) 2010.09.15. 11:32:46

@Shadowbull: Azért azt Te is tudod,hogy a kereskedői árrésből nem lehet kiindulni az adott termék hozamával kapcsolatban.
Elég arra gondolni,egy adott termék ára milyen árgörbét fut le a ciklus alatt,miközben valószínűleg végig nyereséges.
A modellciklus elején jóval nagyobb a GYÁR haszna rajta. Nyilván ebből a kereskedő nem igen profitál,csak a darabszám viszonylatában.
Azonban ,ha azt feltételezzük,hogy az adott példány a modellciklus élettartamának 90%-ig nyereséges,majd akkor válik esetlegesen veszteségessé,amikor az utolsó raktári példányok mennek el,akkor azt elmondhatjuk,hogy a ciklus elején busás haszonnal értékesít a GYÁR,és nem a kereskedő.
Ez így teljesen ésszerű.
Ha mégsem,majd felhomályosítassz.

Globetrotter2014 2010.09.15. 11:33:58

@McK:javaslok egy tesztvezetést, vagy legalább egy ülsépróbát. Az aki a Golf Vöst akár csak közli szinvonalnak tekinti, az legfeljebb bekötött szemmel és hátrakötött kézzel ült Golf vben. A (németek által is "kijózanítónak") leírt formatervű és anyagminőségű belsőhöz jött még a golfos kolegina friss beszámolója, hogy a 3 éves G-IVese épp akkor lett gazdasági totalk(/c)aros egy motorhiba miatt (gondolom a szétfagyásos kaland). Ha nem hiszed el legalább ülj be egy 147esbe. Jobb a belseje mint a legtöbb alsóközepesnek, nagyon jó kanyarvadász, ha ki tudod kerülni a kátyukat, én gond nélkül cserélem volna a JTD-t újabbra, ha ne kellett volan család miatt nagyobb. Hátránya, hogy a 159esig nem értették hogy mitől jó egy váltó (mondjuk ebbe a hibába a BMW is beleesik időről időre), és csak 159essel kezdtek el egyltalán a jó iránybe menni, NCAP, meg családi autónak kicsi, plusz a 2 konstrukciós hiábra figyelni kell (egyikpapíron nem lenne az, de ahogy kezelték nyugodtan tekintsük annak)

hgap 2010.09.15. 11:36:02

@McK: Köszönöm a kérdést!

Fogalmazzunk így: pl. abban, hogy adott sebességgel, adott kanyarban van-é konkrét halálfélelmem, vagy sem.

De ha ez túl bonyolult, nézegess pár videót, itt van egy a bizonyára elfogult és inkompetens Top Gear c. műsorból:

Alfa Romeo 147 GTA Ford Focus RS & VW Golf IV R32

www.youtube.com/watch?v=LHhpPWK056Q

A negyedik perc körül kezdődik a lényeg. Mind a három marha az Alfát venné...

kultúrpesszimista 2010.09.15. 11:42:48

@McK:

"Ha tetszik,ha nem,a közizlést továbbra sem te befolyásolod,és bizony lesznek szép számmal olyanok,akik szerint ez ronda."

Tényleg ne haragudj, de tragikomukis jelenség vagy! :-) A saját démonaiddal küzdesz. Aki nem érti a magyar beszédet, azt, ha valamit expressis verbis leír valaki, arra mit mondjak? Hogy pallérozott elme? Csak ebben a posztban kb. háromszor leírtam, hogy IGEN, EZ RONDA! Sőt, azt is, hogy a Giulietta az Alfa igazán nagy tévedése, tévút. Olvass már vissza, de ne felületesen, mint itt oly sokan! Árnyékbokszolsz, vedd már észre. Franc akar itt orákulum lenni, de józan ellensúly a dilettáns-előítéletes-elfogult plebsz ellenében igen. Most épp az Alfa érdekében - és nem ellene -koptatom a billentyűt, máskor a Saab miatt, megint máskor a Volvo miatt satöbbi-satöbbi. Ez minden. Ennek semmi köze az Alfabuzisághoz, mert ha így lenne, nem lehetnék kritikus se. A te bajod, ha félreértesz, ez nem rólam szól. Szűklátókörű pancser... Na igen, ez pont nem vagyok. :-)

Magasról teszek arra, ha csípi a stílusom a szemed és másokét, épp elég, ha igazam van, amit tényekkel szoktam alátámasztani. Csók.

McK (törölt) 2010.09.15. 11:46:16

@kultúrpesszimista: Vazeg,az előbb azt mondtad,utoljára ereszkedsz le hozzám..

Most akkor mégse?

Egyetlen márka sem szorul rá,hogy Hős kultúrpesszimista Zorro megvédje.
Ami szar ,az szar.

Shadowbull 2010.09.15. 11:47:25

@McK: nem is beszeltem kereskedoi arresrol.

sb

kultúrpesszimista 2010.09.15. 11:49:19

@McK:

Szerencsétlen... Érdemben már nem is tudsz reagálni, már csak személyeskedésre futja. Grat. Ígérem, utolsó volt.

McK (törölt) 2010.09.15. 11:49:29

@hgap: Egésségükre.
Itt áll az udvaron 4 db.
Köszönöm,nem kell bemutatni.
Elindítottam a GT-t,mentem vele egy kört,hátha megértem,mitől vagy beszarva.
Kár volt..világít a hibakód lámpa...2 kilóméter után..:D

McK (törölt) 2010.09.15. 11:51:44

@ZF2: Köszönöm,ülök eleget 147-esben.
Nem állítom,hogy rosszul fordul,ellenben egy megbízhatatlan,gyönyörű szép lomnak tartom.

McK (törölt) 2010.09.15. 11:53:34

@kultúrpesszimista: Köszönöm,lekötelezel vele.
Ne haragudj,de hülyeségre csak hülyeséggel lehetne reagálni,ahoz nincs most kedvem,éhes vagyok.

hgap 2010.09.15. 11:54:43

@McK: LOL nekem csak egy áll az udvaron, és abban nem világít a hibakód lámpa. Színvonalas vitapartner vagy. :D

kultúrpesszimista 2010.09.15. 11:55:04

Na jó, egy időre tényleg elég volt a sötétségből. Beleértve Vályi István túlzásait, tévedéseit is. Ott van hgap videója, de nyilván az se számít, pedig magáért beszél. A lényeg, hogy a Ford a jobb. Meg különben is. A 147 egy megbízhatatlan lom, nem számít, hogy valaki évek óta gond nélkül használja, amivel minden perc egy öröm, nem úgy, mint valamely steril német gépben.

Ez nem nívó, már elnézést.

McK (törölt) 2010.09.15. 11:57:28

@Shadowbull: Hát milyen %-okról beszéltél?

McK (törölt) 2010.09.15. 12:01:06

@hgap: Köszi.
Nekem is csak a GT-ben. Meg a fekete 147-esben.
Nem hiszed,mi?
Kérdezz bátran olyat,amit csak az tud,aki benne ül..melyik kapcsoló,melyiktől hány centire van..mondjuk..mert azt nem lehet kigooglezni.
Sztem több Alfában ültem,mint Te,de hidd el nem örömből tettem.

McK (törölt) 2010.09.15. 12:02:25

@kultúrpesszimista: Dehogy volt elég,itt fogsz rugózni rajta továbbra is,mi meg továbbra is röhögünk..:D

McK (törölt) 2010.09.15. 12:03:37

Na..együnk.
Csörte ebéd után..:D

Shadowbull 2010.09.15. 12:29:33

@McK: forgalomaranyos nyeresegrol.

sb

McK (törölt) 2010.09.15. 12:29:36

@hgap: A147-es PRÉMIUM kategóriásnak pozícionálta a gyár Zorrónk szerint.
A Focus,és a Golf egyáltalán nem ez a kategória.
BMW 3-as ..mondjuk az a kategória.
Elfogadom,hogy sportos,jó futóműve van az Alfáknak.
De ez csak egyetlen tulajdonsága egy autónak.
A te állításod,miszerint mindenben jobb egy icipicit túlzó...:D

McK (törölt) 2010.09.15. 12:31:04

@Shadowbull: Remek.
KINEK a nyereségéről?
Gyár?
Mert ott a szám nem lehet valós.

Shadowbull 2010.09.15. 12:39:11

@McK: Igen, a gyar nyeresege forgalomaranyosan.

Ott vannak a penzugyi jelentesek, ki lehet keresni belole a konkret szamokat.

sb

torokszultan 2010.09.15. 13:54:04

@kultúrpesszimista:
Hagyd már ezt a rossz dumát!
Ilyet ígértél már tucatszor, s mindig visszatértél ámokfutni!

Egy darabig szórakoztató, aztán meg siralmas.

torokszultan 2010.09.15. 13:55:51

@McK:
Hozzám is "leereszkedett" a múltkor, pedig akkor én voltam az emberiség szégyene...

:-)
Ilyen. Szeret leereszkedni. Az OPNI-t meg bezárták...

DeezL 2010.09.15. 15:54:03

sztem szép ez az autó!az alfa mindig is ott volt menetteljesítményben meg kinézetben meg kényelemben is!igaz nekem csak egy alfa romeom volt még régen,azóta nem volt!De inkább a BMW én azt jobban szeretem!

DeezL 2010.09.15. 15:59:49

@McK:
erre én is ezt tudom mondani! hogy ne egy autó miatt itéld el a márkát és a típust!itt mindenki úgy van h az ismerősnek az ismerősének az ismerőse vett egy olasz autót és az szar és akk szar az olasz autó! az első ladák amik fiat motorosok voltak kurva jók voltak pl. az Unok még mindig mennek és sokkal több van belőlük mint a 2es Golfból!az olaszok találták fel a Common Rail rendszert,a hidrótőkét és sok más dolgot!az Opel Corsa,Suzuki Ignis,Swift,sx4,subaru justy,Opel AStra,Vectra,Saab 9-3as is a MUltijet motort használja!!!!
és elhiheted h a FOsvágen semmivel sem jobb!nekem votl 10 VW-m mindegyiket használtam bőven, a munkám miatt kell autóznom dögivel!a PDTDI egy rakás szar,amig fasza minden addig nagyon jó,de amikor kikell fizetni a PD-elemek árát akk már nem úgy gondolkodsz a VW-ről h jó.másrészt buzi kényelmetlenek,eszik az olajat,a kis kotla benzinesek nem mennek és esznek,meg a futóműve is túl kemény!van BMW-m is na az autó a VW nem!!!!

McK (törölt) 2010.09.15. 16:38:41

@DeezL: Mindegyikem volt,van most is VW-em is,Fiatom is,BMW-m is.
Nem vagyok márkafan.
Hiszem,hogy mindenből van jó.
Meg szar is..csak az egyikből sokkal gyakoribb.
Munkám során több tucat Alfa fordult meg a kezeim közt,alatt,nem egy autóból ítélek,most is itt áll 4db az udvaron.
Számomra elfogadhatatlan egy prémiummárkának mondott valamitől,hogy minden világítson a műszerfalon,mint egy karácsonyfa.
Tapasztalataimat nem egy autónál szereztem,és sehol nem hagyta el a számat,hogy a VW jó autó,bár sokkal jobbnak tartom egyes modelljeit..
VW-ben nem csak PDTDI van ám..
Én sem az olajfaló Twinsparkokról beszéltem,ahol egy gyertyacsere egy kis kategóriás autó motorcseréjének az ára..

Rocko- 2010.09.15. 19:34:05

@ZF2: "most nem azért de az A3ast mot facelifterlték harmadszor, és úgy 2003 körül mutahattták be."
he?
A3 Typ 8L: 1996
facelift: 2003
A3 Typ 8P/8PA: 2003
akkor most miről beszélsz?

torokszultan 2010.09.15. 19:40:25

@DeezL:
Nekem Giuliettám van második autóként. Ezért utál Kultúrpesszimista. :-)
A flottánkban viszont dolgozik 14 db PdTDI VW. Meg mások is. A Volkswagenek fajlagos költségei nem magasabbak mint pl. az Opeljeinké...nagyon megbízható autók, az új beszerzésekben is első helyen vannak. Ezért sem értem, amit írsz. A kis benzines turbós VW-kért meg versengenek a kollégáim. Mind csak nem hülye.

Pedig céges szinten csak a számok a fontosak. Lehet, hogy más levetett szarából ítélsz? Értelmetlen.
Én több, mint egy millió üzemkilométer tapasztalatairól beszélek, céges autókként.

Globetrotter2014 2010.09.15. 20:17:32

@Rocko-: vki beszólt hogy mennyire nem prémium dolog 8 évig ugyanazt gyártani. Én erre írtam, hogy az A3 II (lexarom gyári kódokat, mki a faxért kezdődik 8assal ami minden előd nélkül jelent meg a piacon) 2003ban muztatták be és kb harmadszor fafeliftelték (a ledes lámpával), valszeg 1-2 évig nem lesz még utódja, meglesz a 8-9 év üzemidő. Akkor ez most nem prémium?

lwl (törölt) 2010.09.15. 20:32:06

@McK: "VW-ben nem csak PDTDI van ám"

Milyen problemaid voltak a PDTDIvel? Az 1.9 PDTDI az egyik legmegbizhatobb igavono barom.

lwl (törölt) 2010.09.15. 20:35:34

@Shadowbull: "Aha. Kizarolag a kinai piacra gyart ott autot."

Igazabol a "gyartas" szo is tulzas, mivel egy ckd uzemrol van szo, ahol kiteket raknak ossze.

Globetrotter2014 2010.09.15. 20:36:40

@lwl: igenc csak egy felülárazott audiban (legyan az kis A3 vagy A6), nagyon hülyén veszi ki magát. Mellesleg vezettem tesztA3asban egyszer iylet nagyon rossz élményeim voltak. Egy nagyon korrekt (is igen drága) autó egetlen de nagyon rossz legygyengébb léncszeme volt. Gyenge és kultúrűlatlan. Vágül is más nem nagyon számít egy motornál...

lwl (törölt) 2010.09.15. 20:57:25

@ZF2: "igenc csak egy felülárazott audiban"

Esetleg te megmutathatnad, hogyan lehet Audit olcsobban eloallitani, mester.

"nagyon hülyén veszi ki magát."

Erdekes modon ez csak azokat szokta zavarni, akiknek sose volt. Akiknek volt, azok tisztaban vannak vele, hogy "ugyanannak" a motornak kulonbozo variansai vannak, es ertelemszeruen nem "ugyanaz" kerul egy A4-be (131LE), mint egy Caddy-be (75LE).

"Gyenge"

Mond valamit az a fogalom, hogy belepo modell? 316i szerinted milyen?

"kultúrűlatlan."

Te, az megvan, hogy ez egy dizel? Megis mi a tokomre szamitottal, v8-szimfoniara?

De a mellebeszeles helyett ujra feltennem az eredeti kerdest: milyen megbizhatosagi problemaid vannak vele?

McK (törölt) 2010.09.15. 21:16:22

@lwl: A vw diesel motorjai közül a 90le-s TDI közelében sincs megbízhatóságban egyiksem.
Te pontosan tudod,hogy mik a PDTDI motor keresztjei,amit cipelnie kell..
PD elemek,magasnyomású szivattyú,kettőstömegű lendkerék,szíjfeszítők,stb..
Semmivel sem rosszabb,mint egy HDI,DCI,vagy bármi más új diesel,de az előd TDI motornak élettartamban a közelében sincs az üzemanyagellátó rendszere.

lwl (törölt) 2010.09.15. 21:44:09

@McK: "Te pontosan tudod,hogy mik a PDTDI motor keresztjei,amit cipelnie kell.."

Rohogni fogsz, tobb embert is ismerek, akik pont az 1.9es blokk kulonbozo variansaival toljak. A Caddy-kkel epitkezesekre jarnak, aztan van egy Passat, amiben raadasul a railnyomas is meg van piszkalva - amit ezek kapnak, csoda hogy nem estek szet. Az excsajom A4-eseben sem volt gond vele soha. Nem mondom hogy elpusztithatatlan, de nem latom mivel viselne nagyobb keresztet mint barmelyik mas dizel.

"de az előd TDI motornak élettartamban a közelében sincs az üzemanyagellátó rendszere."

Azon a piacon, ahol 10bol 9 auto tekert, a VW "presztizsautonak" szamit (ami plusz anyagi motivaciot ad a tekeresre), es fillerbaszo modon tortenik a karbantartas, nem is csodalom, mar ne haragudj. Hadd ne meseljem el, hogy csak az ismeretsegi koromben milyen husveti tojasokat sikerult kioperalni a hasznaltan vett autokbol.

Rocko- 2010.09.15. 21:58:31

@ZF2: talán nem sikerült elsőre felfognod: egy szériát kb. 7 évig gyártanak, közben egy darab facelifttel.
igaz ez a leső generációs A3-ra és, a most még futó szériára. feltehetően jövőre jön az új generáció.
se nyolc éves gyártásról, se három faceliftről nincs szó.
mit nem értesz?

"ami minden előd nélkül jelent meg a piacon"
gondolom padlólenmez szó neked ismeretlen fogalom.

"Akkor ez most nem prémium?"
Shadowbull leírta mi az.

Shadowbull 2010.09.15. 22:00:29

@lwl: Most kavarjam meg oked a CKD-vel? Van ertelme?

Szerintem mar ezt sem fogja a hulyebbje.

sb

Shadowbull 2010.09.15. 22:07:27

@ZF2: En egyszer vezettem egy 147-et, akkoriban amikor kijott, 2001-ben.

Utana azt mondtam, hogy nem rossz auto, de egy A3-hoz fel sem er (2000ben 1 evig 1,8T A3 Quattro-kat hajtottam 150/180 loval vegyesen), es az ara egyszeruen nevetseges.

Konkretan az autora mar nem emlekszem csak arra amit gondoltam rola. Mindenesetre a csupa orom vele minden perc feeling baromira nem jott at.

sb

lwl (törölt) 2010.09.15. 22:29:30

@Shadowbull: Gondoltam hozzafuzom a tortenelmi huseg kedveert.

dennisthemenace 2010.09.15. 22:32:22

@DeezL: Az elso Ladak NEM voltak Fiat motorosak, ez tevhit.
A 124-esnek nyomorudas, oldaltvezerelt motorja volt, meretre kisebb, mint a ruszki. Teljesitmenyre ugyanannyi volt, fogyasztasra meg kevesebb.

Kacorka 2010.09.16. 00:05:08

@ommm:

Ültem is benne. Nagy kedvencem, de az tényleg hardcore alfásoknak szánt darab, iszonyatos kanyarsebeséggel.

Kacorka 2010.09.16. 00:07:46

@lwl:

sajnos igen.

De ha figyelmesebben olvasol, nem azt mondtam, hogy nem tetszik, ha nem ha vki azt mondja rájuk, hogy bűnronda, büdösbogár, ilyesmi.

HA így látod, igen, sajnos kiírtad magad.

lwl (törölt) 2010.09.16. 00:27:28

@Kacorka: Sajnos akkor igy jartam. Szerencse, hogy itt vagy nekunk te, aki lemeri, ki a kulturember, mikozben az europai kultura egyik sarokkovevel nem vagy tisztaban: de gustibus non est disputandum.

Shadowbull 2010.09.16. 07:59:41

@Kacorka: "HA így látod, igen, sajnos kiírtad magad. "

Nem is tudom hogyan fogom ezt a csapast feldolgozni.

sb

Globetrotter2014 2010.09.16. 08:44:46

@Rocko-: ha 2003ban jött ki, most 7 éve fut, és 2009ben faceliftelték, akkor nehezen jön ki 7 éves ciklus, konrkétan már a 8.-at tapossa. A prémiumra pdig olvased el ommm vonatkozó megjegyzését. Egyébbként én sem kérdőjelezem meg az A3 (legalábbis a II) prémiumságát (aki a 3as BMWnél kezdi az nem érti az egészet), és igen, felülárazott volt, mert rendesen felszerelve (alapár, persze:))25%-kal volt drágább, mint az Alfám, vaalmivel drágább, mint a valamivel nagyobb S40esem (vagy hasonlóamn felszerelt akciós csomagos A4). Azonos felszereltséggel és motorizáltsűggal pedig egy Lexus IS se jött volna ki sokkal drágábban, ami azért más liga. Ezért a túlárazásáért minimum egy korszerű motor jár, nem a gagyi 1.9 PDTDI, részecsekszűrő nélkül. Az a motor dízelek között is nagyon kultúrálaltlan volt, de ami a legrosszabb nyomatékszegény és lassú gázreakcióval bírt. Minden más tetszett a tesztautóban, de a kicsit tompa kormányzás (na ja, a 147est nehéz befogni ebben, beleértve az új Fiatalapú Alfákat) és a motor nagyon lehúzta.

Kacorka 2010.09.16. 10:32:12

@lwl:

Szívesen, fordulj hozzám bizalommal máskor is.

Az a baj, hogy még mindig nem érted, nem tetszés kontra bűnrondázás, pocskondiázás nem ugyanaz.

Mivel továbbra sem vagy hajlandó pontosan olvasni és fogalmazni, ezért részemről cső.

Kacorka 2010.09.16. 10:33:54

@Shadowbull:

Szerintem ne is próbálkozz vele, nem fog menni.

DeezL 2010.09.16. 14:42:25

@McK:
nekem voltak PDTDI-m meg normális TDI-k is azok sokkal jobbak voltak!fényévekkel megbízhatóságban

DeezL 2010.09.16. 14:43:59

@torokszultan:
a Turbo benzines persze h megy... a szívó benzineskről mondtam!
bár lehet én nem érzem az erőt a kis autókban!

DeezL 2010.09.16. 14:47:05

@dennisthemenace:
ja ez igaz!régen sem nagyon foglalkoztam a Ladával,engem sohasem vonzott annyira,igaz volt 3db de mind rövid ideig 1-2 hónapig csak

Virago_1000 2010.09.16. 23:08:39

@ZF2: Audi A5? Holt unalmas forma. Ha ugyanigy nezne ki egy Toyota, nem aradoznal rola biztos.

Virago_1000 2010.09.16. 23:29:00

@Shadowbull:
"Konyorgom, hogy jon ide a Kia? Premiumkategorias termekekerol beszeltunk, nem froccsontott tavolkeleti ipari hulladekokrol."

Ne huzd fel magad, nem erdemes, mert ilyen hulyesegek lesznek belole. Nem premiumkategoria, de ismerten es elismerten jo minosegu. Lejaratod magad, ha ilyen ostobasagokat irsz.

Alfa75 2010.09.18. 18:58:24

A piros huzal a tankfedél vésznyitója !

torokt 2011.02.01. 18:16:07

7 évig ingáztam oda-vissza Németországba.És milyen márkák voltak a legtöbbet az út szélén lerohadva?Igen,a B.M.W. és Audi.A naaaaaaaaagy prémium márkák,a megbízhatóság szobrai.Nem a szar Alfák vagy gagyi Kiák.Ennyi.Miért hiszi azt mindenki,hogy csak a német autó jó?Egyébként az Alfa messze nem prémium kategória.

alexander77 · http://www.lefolyo.hu 2011.03.09. 18:08:07

nem egy BMW de van kiállása ami elromolhat el is romlik
süti beállítások módosítása