Várjuk a rajtot

  2010. augusztus 27. - prokee Címkék: budapest start agyugolyo online

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Úgy olvass, ahogy vezetsz!
2015-01-24 17:43:36

A hétvégén felszántotta a netet a Totalcar híre, miszerint a VW gyártásba veszi az új Trabantot. Pedig a

Ha nem érted a féltengelycsuklót, vagy a differenciálművet...
2014-11-22 14:15:51

...akkor most fogod. Ez a féltengelycsukló: forrás:  educationalgifs.com A differenciálművet pedig egy

A dolgok körbeérnek - a hazakerült Trabant szép története
2014-10-29 17:49:14

Említettem már, hogy nyáron Németországba, Freitalba költöztünk. Van tennivaló bőven a költözéssel

Rendszámokkal játszanak a gyerekek
2014-10-20 14:51:02

Úgy kezdődött, hogy valami hülye véletlen folytán minden alkalommal, amikor egy lelkét kilehelt autómat

Igen meleg van. Klímánk nincs, de legalább tetőnk sem.

A Gázmegfékkel együtt érkeztünk, össze is parkoltunk és ismerkedtünk gyorsan. Az is hamar kiderült, sok kellemesen őrült emberrel együtt indulunk neki a futamnak. A szervezők ugyanis lehetőleg jelmezben vártak ide minden nevezőt, és bizony látványos és fantáziadús figurák keringenek most körülöttünk.

Persze mi sem a hétköznapi sisegős melegítőben érkeztünk, én az ifjú Kalapács Józsefnek öltöztem, Tündérem meg egyfajta pszichedelikus mintázatú ruhában Janis Joplin húgát reinkarnálta.

Telibematricáztuk a Trampot, bár nehéz volt elegendő felületet találni az autón. Most kissé hirdetőtábla-szerűen nézünk ki, de sebaj, a matricák kiválóan védik a fényezést a felpattanó kövektől.

A rockercuccot lassan levetem. Legalább 30 fok van, farmermellényben és kendőben hamarosan elhalálozom :)

Most összepakolunk, lassan indulás. Hamarosan jövünk még.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr522251457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darti · http://www.darti.hu 2010.08.27. 13:01:07

Na reggel még én is kinéztem az Arénához, de fél 9-ig nagyon nem történt semmi sem, ezért jöttem dolgozni.

Pedig megnéztem volna őket élőben is:)

Rocko- 2010.08.27. 13:13:50

@Darti: 9-től volt a rajt. :)

clubman 2010.08.28. 17:34:52

Jók a maskarák. A Pinzgauer meg kéne! :-))
süti beállítások módosítása