Nesztek egy világszenzáció: BMW 1 M Coupé, kenve

  2010. július 16. - Nínó Karotta Címkék: videó bmw e30 1 m coupé

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Duda alert! Totalcar élő tévéfelvétel Focus ST-vel, Komondorral, csajokkal
2012-11-19 14:50:33

Ma (hétfő) este (19:00) a Hootersben vesszük fel a következő két tévéadás konfjait. Mit jelent ez?

Koenigsegg Agera, BMW 7 vs Audi A8 a 90-es évekből
2012-10-17 20:30:00

Szeretettel köszöntünk mindenkit a DoQ szoknyája alól. Mint mostanra tudjátok, újra van Totalcar tévéadás

Honda NSX, Tokyo Motor Show - tctv3 10. adás
2011-12-18 22:46:00

Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már

Dödzs B-series vs Mercedes Sprinter mentő, Krejzler Thema
2011-11-27 22:45:00

Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön:

Bár eredetileg az M3 25 éves történetét érkeztünk ünnepelni, meg persze a káprázatos új GTS-t, de - ha már úgyis ott volt pár újságíró a világ főbb csücskeiből - megküldték alattunk a még szinte titkos BMW 1 M Coupét, az E30 M3 igazi szellemi örökösét. Boldog nap!

A zene persze nem Deep purple, hanem Black Sabbath - Paranoid, Így szónokoljon az ember 40 fokban! Azon tűnődöm, hogy milyen fura, hogy ha már egyszer kimondtam a hülyeséget, magamnak simán elhiszem, és az utómunkában sem tűnik fel többé. Lol!

Korábban ugyanitt: Sátortáborozás az Ascari versenypályán

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr902154632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kultúrpesszimista 2010.07.16. 16:16:28

@pink75:

A TOP GEAR-re gondolhatsz... Az tényleg egy úttörő műsor, rabja vagyok rendesen. Íme pl. egy cikk a Peugeot 205 GTI-ről és a végén van egy video:
www.kihagy6atlan.hu/temak/autocsoda/peugeot205gtiakoltseghatekonybuntetoauto/

skovalsky 2010.07.16. 16:29:27

Milyen hatalmas lehet a Paranoidra tépni ezekkel az autókkal egy versenypályán. Azt a napot nyilván végigvigyorognám! :)

Kazuár 2010.07.16. 16:40:42

A videó külföldről nézhetetlen, csak ha vagy negyedórát hagyom töltögetni... Valami a külföld felé menő sávszélességgel lehet...

xcomman 2010.07.16. 16:41:10

@Stock: Szerinted 5 liter es 300 loero magyarazat ra, hogy a teljesitmenye miatt vette volna meg barki is ? Annyibol mar vesz maganak egy regebbi m5-t ami 400 loeros.

En sem azert vettem az e46ost (320), mert eros lenne. Akkor vettem volna egy 330ast ,de igazabol nem erdekel a teljesitmenye illetve kozutra mi a francnak. Varosba gyorsulni lampatol lampaig a dugoban? Varoson kivul a szar utakon hajtani majd evente futomuvet cserelni? :) Nekem az a fontos, hogy minden nap amikor reggel lemegyek orom legyen ranezni es beulni. Ez nem mult el 3 ev alatt sem. Volt mar bmw-d egyaltalan ?

Palyara meg ott az M vagy epiteni valami japan szornyeteget. pl ilyet:

www.youtube.com/watch?v=fXJOXRwpjG4

BMW4EVER 2010.07.16. 16:48:08

és még mondja azt valamelyik birka, hogy a németek nem tudnak szép autókat gyártani?

BMW4EVER 2010.07.16. 16:49:38

@xcomman:
igazad van,de az Autobahn-t kifelejtetted...:D:D

f0CuS 2010.07.16. 16:50:37

@Stock: Vannak bizonyos autók, amikbe én személy szerint csak nőket ültetnék, az autó megjelenése miatt. Mint az A merci, Fiesta (újtípusú), Tigra, Corsa, Smart, 206CC, Twingo és még sorohalnám.. vagy a tehetősebb nőknél ez az 1-es BMW. Ezek az autók számomra inkább nőiesek külső stílusjegyekkel vannak felvértezve. De bizonyára tudod, miről is beszélek..

w a s d 2010.07.16. 16:52:49

@kultúrpesszimista:
Persze, biztosra nem lehet így megmondani, de azért csak van 30 év különbség...

Ha már 30 év, és ha már BMW, és ha már 2010.07.16., kár, hogy az 518- ról szóló cikkhez nincs kommentezhetőség. Az a meglepő a márkával kapcsolatban (nem tudom, így működik- e még, és tényleg ennyire magától értetődő volt- e a dolog akkor), amit ez a rész fejez ki nagyon jól: "Van – hangzott a válasz, mintha csak egy kiló csirkefarhátat kért volna a hentesnél."

RÁMBÓGECI 2010.07.16. 17:01:04

VALÓBAN KISSÉ NYERS "HAJRÁ MAGYAROK" STÍLUSA...

DE (SAJNOS) IGAZ...

ÉS SZTEM A TÖBBSÉG AZ, AKINEK SAJÁT LÉTHAZUGSÁGAIT FELÜL KELLENE BÍRÁLNIA...

S4mu3l 2010.07.16. 17:09:52

hátulról baromi jól néz ki, de az eleje.. :(( AZ a két fényszóró valahogy nagyon "női tekintet" szerű

RÁMBÓGECI 2010.07.16. 17:21:07

@pink75:

MEG VAN, H MI INSPIRLTA A FÉNYEZÉST: 1:24-TŐL

f0CuS 2010.07.16. 17:24:51

@RÁMBÓGECI: pedig manapság bőven nem az elit jár bmw-vel.. :)

tiramiska 2010.07.16. 17:26:19

2 napja, elment melletem az új M5, de a gépemet nem tudtam elővenni.... de, az a rusnya álcamatrica.........

Stock 2010.07.16. 17:27:38

@xcomman: sztem igen, ez a magyarázat, meg a technikai különlegességei!
ne mai szemmel nézd, hanem a 20-25 évvel ezelőtti kor színvonalán!
299 ló rengeteg volt, keress rá a konkurenciára..
m5-ből az e39 volt 400 ló, az meg 98-ban jött ki, nem egy korosztály, mert ezt 99-ig forgalmazták!
egyszerűen hihetetlennek tűnik, hogy nagyteljesítményű kocsit heteró férfi a formája miatt akar megvenni!!
hogy lehet egy férfi ennyire felszínes, hogyhogy nem érdekli a vezetési élmény, a technika?

"Volt mar bmw-d egyaltalan?"
nem még nem volt, csak használtam egy e90-est pár hónapig! illetve a poszt tárgya esélyes rá, hogy a magamévá tegyem.. (és nem a formája miatt, mert azt a csajokon nézem!) :)

RÁMBÓGECI 2010.07.16. 17:34:12

@f0CuS:
...hát oké, de ezt egy afféle nem szó szerint veendő költői képnek tartom, mely megpróbál a maga nyersességével a lényegre rávilágítani...

ülünk a gép mellett izzadva és csorgatjuk a nyálunkat vmi olyan után, amihez mi is hozzáférhetnénk, ha nem vennék el tőlünk azt ami jogosan jár és -ami nagyobb gond- nem hitetnék el velünk, hogy mi ezt úgysem érhetjük el... hovatovább NINCS JOGUNK hinni sem önmagunkban, hisz ezer szállal folytanak minket és mentálisan megaláznak a nap 24 órájában...

mi pedig megalkotva saját kis léthazugságainkat, még úgy is teszünk, mintha mi választottuk volna ezt a létformát...

=Daniken= 2010.07.16. 17:36:15

A rohadt életbe Gábior, végre megint írsz és dolgozol!!!!! mennyire kellett ez már!!!

YEE!!! welkám bekk!!!

forgodssake 2010.07.16. 17:41:30

@Nínó Karotta: nem vagy gyakorlott utazo...

en a kameran es az optikakon kivul mindent feladok. MINENT.
igaz van erre a celra szakosodott rackem ami megvedi a repteri dolgozok csomagfocijanak eredmenyetol.

meg ifju koromban elkoboztak( 5 eve) egy stativot tolem ( tripod) aztan meg egy egylabut is. Azota mindent feladok meg a duck-tape-t is

Érdekes 2010.07.16. 17:54:17

@f0CuS: talán twingo,smart,206cc és hasonló méretű és bután néző társaik.

Ettől függetlenül ez a saját véleményed, és ezt nem lehet globálisan kijelenteni, h ez egy női autó, mert szerinted az.Semmi normális indokod nincs rá, max az, hogy több mint 1 nőt láttál már ilyen autóval.Én is több mint 1 nőt láttam már X5-tel.Akkor az női autó?

(mert ugye azt nem gondolod komolyan, hogy a formavilágba belelehet magyarázni, h ez nőknek van, meg hogy miért is)

kultúrpesszimista 2010.07.16. 17:55:14

@F/:

"Persze, biztosra nem lehet így megmondani, de azért csak van 30 év különbség..."

Igen, de ezt minimálisan sem gondolnám objektív, pozitív mércének. 30 év alatt sokminden jobb lett, vitathatatlanul, sokminden meg egyértelműen rosszabb, silányabb. Nyilván ismertek a poz. és neg. különbségek, ebbe itt és most nem mennék bele... Továbbra is érdekelne, mint nyújt mondjuk egy korabeli Opel Manta vagy Monza és mit egy mai Opel OPC (vagy más). Nem tudhatjuk...

Stock 2010.07.16. 18:10:34

@f0CuS: "Vannak bizonyos autók, amikbe én személy szerint csak nőket ültetnék, az autó megjelenése miatt."
miért?
"De bizonyára tudod, miről is beszélek.."
sajnos nem, sztem ez egy túl szubjektív értékrend, amit nem lehet általánosítani, hogy kinek létezik, kinek nem, és kinél mi tartozik bele..

Stock 2010.07.16. 18:12:13

@Érdekes: hasonlóan látom.. :)

TSiga · http://alfaamore.hu 2010.07.16. 18:12:42

@kultúrpesszimista: Igazad van!

Javaslok tesztet: Lotus OMEGA VS. Insignia OPC, Citroen XM V6 24V vs. C6 V6.

Az utóbbi, mondjuk nem sportautók, de az első teszt lemehetne.

Szegény Insignia...

TSiga · http://alfaamore.hu 2010.07.16. 18:16:33

Egy E30 M3 is jöhetne. Persze csak finoman.

JDMfan 2010.07.16. 18:17:22

Jó dolog a márkahűség,elismerendő szép dolog,de hülyeséget beszélni nem kell.
Talán az lehet az ilyen véleményen aki nem próbált ki sok autót és nincs összehasonlítási alapja.Én Japán autós párti vagyok,nem kicsit,de elismerem hogy nagyon jó motorokat gyárt a BMW stb..és nem fikázom le.Tehát az egymás iránti tiszteletet szerintem kár ilyen baromság miatt elfelejteni!

xcomman 2010.07.16. 18:21:30

@Stock: Nekem a fent emlitett oromben benne van a vezetesi elmeny is (hiaba nem 300 loero). (ez a jelenlegi kocsimra vonatkozik)

Most felejtsuk el az idot, mert nem en nem a 25 evvel ezelotti idoszakrol beszeltem, hanem a jelenrol. Anno lehet a teljesitmeny volt az elsodleges szempont egy ilyen auto vasarlasanal. Nem vitatom, hogy akkor egy eleg eros kocsinak szamitott es most sem gyenge, de egy 135el megfogod. Innentol kezdve miert is vennem a teljesitmenye miatt?
Szeretnek idovel venni egy 850est , de egyaltalan nem a teljesitmeny miatt. Lehet akarmit mondani ram:)

Miert kell az elmenyhez a 4-5-600 loero? Ultem mar eros kocsiban (4.2 quattro) ,de a kocsi maga nem tetszett se kivul se belul. Jo volt erezni az erejet? Igen, de csak a puszta ero a technika nem eleg. Ha lenne ra penzem akkor sem vennem meg.

Azt pedig ne mondd nekem, hogy csak a teljesitmenye miatt fogod megvenni az m1-et :) Ugyan ez a fo szempont egy M-es Bmw vasarlasanal, de van X masik gyarto is aki gyart eros kocsikat. Megis Bmw-t szeretnel venni. Innentol kezdve valami mas oka is van a vasarlasnak a teljesitmenyt leszamitva, de javits ki,ha tevedek :)

vitya25i 2010.07.16. 18:26:31

@Shadowbull: Lehet, hogy csak poénból provokál, de a legtöbben felveszik a kesztyűt. Ezzel meg azt éri el, hogy erősíti a "kötsög béjemvések" sztereotípiát. Holott a 90%-uk igenis jó fej, rengeteget ismerek én is.
Én pl. amióta bömöst vezetek, még inkább odafigyelek az előzékenységre, több gyalogost engedek át, több autót engedek be megszűnő sávnál, nem pedig visszakettőpadlógáz. Rám ne mondja senki, hogy paraszt bmw-s.

JDMfan 2010.07.16. 18:28:59

@xcomman: Teljesen egyetértek veled,én mondjuk pont a BMW-nél érzem ezt.Utóbbi időbe elég sok típus megfordult a kezem alatt, kivülről szépek,de belül nem nyújt semmit.Mondjuk ez a te eseteddel ellentétes,mert te meg pont a BMW-be érzed ezt,de lehet ez döntő szempont.Én például az ősrégi japó autómmal vagyok így,lassan 5éve hogy megvan,de mintig látok valami új szépséget rajta ami miatt lehet szeretni és beleszeretni. De a nőkkel is így vagyunk szerintem...:D

pink75 2010.07.16. 18:30:21

@Stock: amíg a világ a világ, a cirkalmas vonalak meg a szopott gombóc, gömbölyded formák a női princípiumra jellemzőek. Hogy neked ez bejön, az az elnőiesedett jelen egyik velejárója, te vagy az egyre határozottabban megjelenő androgün típus egyik megtestesülése. Nem tudsz mit csinálni.
Aztán majd jön az ellenreakció, és eltűnnek ezek a cuki szappanautók, fontosabb lesz a zöld meg fogyasztásszempontoknál a határozottságot és magabiztosságot és öntudatot mutató stíl. .

Krike1974 2010.07.16. 18:44:00

Azért ezt csapott hátúban jobban komálnám. A szedán olyan polgárias :)

kultúrpesszimista 2010.07.16. 18:52:34

@xcomman:

Tökéletesen egyetértünk! Végre nem vagyok teljesen egyedül a szemléletemmel. (Most majd jöhet megint Ciri, swt, csokis szarosszendvics meg a többi sötét faszkalap és kezdhet kötözködni...)

Shadowbull 2010.07.16. 19:06:35

@vitya25i: "Ezzel meg azt éri el, hogy erősíti a "kötsög béjemvések" sztereotípiát. "

Ez is a celja. Meg a gunyolodas.

sb

Stock 2010.07.16. 19:29:42

@xcomman: oké, ha a mai vásárlóiról beszélünk már árnyaltabb a kép..
de sztem egy 5 literes kocsit akkor is elsődlegesen a belső tartalma miatt vesznek.
mert hiába fogja meg egy 135I, az legalább egy 10-essel drágább is! :)
nem mondok rád semmit, ha így gondolod, akkor sok sikert hozzá, leled benne örömöd, mégha számomra furcsa módon is.. :))

az én preferenciáim erre a modellre: elsősorban a diffi, a méret és teljesítmény, teljesítményhez viszonyított diszkont ár, direkt kormányzás, jó futómű......
sztem nem ezekre gondoltál.. :)

Stock 2010.07.16. 19:31:57

@kultúrpesszimista: ö nem mondta hogy meleg.. úgyhogy egyedül vagy a szemléleteddel.. :)))))

Stock 2010.07.16. 19:38:48

@pink75: te miről beszélsz?? de most komolyan?!
"Hogy neked ez bejön, az az elnőiesedett jelen egyik velejárója, te vagy az egyre határozottabban megjelenő androgün típus egyik megtestesülése. Nem tudsz mit csinálni."
mi jön be nekem? mit akarnék csinálni? te érted miről hadoválsz?
amúgy csaj vagy?
csak már ha adrogün vagyok (nem zavar hogy ezt mondod, csak nem értem, hogy honnan jön és mire alapozod) szted, Pink75 szerint...

xcomman 2010.07.16. 19:40:53

@JDMfan: Havernak van egy 4es preludje, szép darab csak sokat kellene most rá költeni, hogy rendben legyen :( Nem csak a németek csinálnak szép autókat :)

@kultúrpesszimista: Jöjjenek, nem veszem fel ezeket a dolgokat :) Nem is reagálok rá..

@Stock: Kinek a pap kinek a papné. Természetesen számít a lőerő is valahol, mégiscsak 5 literes :) Nem vagyunk egyformák. Sok sikert az M1-hez ;) Hátha eljutok egyszer arra a pontra én is, hogy szalonból vegyek kocsit :)

"..nem mondok rád semmit.."

Ne is :P

kultúrt meg ne készítsd ki szerintem :D

Surveyer84 2010.07.16. 19:48:56

Nagyon állat lesz a cucc ha kijön végre tuti! Jó a vidi is, de ha már a BMW képes az 1-esből egy viszonylag szép autót csinálni - egyébként ezekkel a szélesítésekkel már kajak WTCC- akkor miért kell a retkes turbo? Tudnak nagyon jó szívómotorokat csinálni! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Pedig nagyon tetszene!

kultúrpesszimista 2010.07.16. 19:50:39

@xcomman:

"Nem csak a németek csinálnak szép autókat :)"

Sőt, ők a legkevésbé, a franciák mellett... Hogy ugyanakkor jók, azt nem lehet vitatni.

Shadowbull 2010.07.16. 20:08:46

@Surveyer84: "kkor miért kell a retkes turbo?"

Asszem rossz vilag jon szamodra.

sb

Shadowbull 2010.07.16. 20:10:02

@Ciri: gondolom ami a poszt cimeben is van.

sb

Rocko- 2010.07.16. 20:42:08

a boyracer fordítása hmm, vicces. :)

és örülök, hogy megcsinálták, egyetértek ezzel, megfelelő jogutódja a Ze30-nak.

donphobos 2010.07.16. 21:05:48

Nem nagyon értek sajnos az M3-hoz, viszonyítási alapom C36AMG képében van. Ezt már vezettem is egy rövidebb 49 km-es vidéki tempósabb szakaszon Kungsbacka és Hindås között. Az automata váltós, amolyan sport-limuzin jellegű. Nincs benne sperr és inkább kényelmesre van hangolva elvileg. De azért úgy kanyarodik hogy a könnycseppeim az oldalsó üvegre potyogtak. Vidéki kanyargós utakon is hatalmas élmény, autópályán sem ragad be a kamion mögé. A soros 6-hengeres üvöltése fordulaton pedig függőséget okoz. Az általam vezetett példány E85-re van konvertálva, némileg erősebb a széria 280 LE-nél, csak javasolni tudom mindenkinek :-)

Ha ez az 1M még élesebb élmény (gondolom az), akkor a fiatalító elixírt nem is kell tovább keresni.

Üdv!

Rocko- 2010.07.16. 21:33:48

@sascha: "de aki ezt a xar indavideo megosztót erőlteti, azzal szívesen elbeszélgetnék egy félreeső helyen..."
akkor a megfelelő helyre írol.

mediapedia.hu/bazso-gabor
Bazsó Gábor, alias Nino Karotta
az autós újságírás egyik fenegyereke, a Totalcar tévéműsor egykori [műsorvezető]?je, az Index online videótartalomért felelős vezetője (az IndexVideó Zrt. cégvezetője)

Riasom 2010.07.16. 21:34:55

@donphobos: akkor az pont olyan, mint a Volvo 360-am, az is kényelmesre van hangolva, attól is sírok, ahogy kanyarodik, és kamiont simán előzök vele bármikor! És ugyanúgy hátsókerekes, tehát ezek szerint nem is lenne érdemes AMG Mercit vagy M BMW-t vennem, mert nem adnának többet! :)

Rocko- 2010.07.16. 21:36:35

@Shadowbull: igen, elég nagy agodalmam volt ez. szerencsére nem lépté(te)k meg.

lehet izgulni majd az A1 - S1-nél.
és végre látom az értelmét az ilyen szupermini kategóriának. kicsi, könnyú autó, bika motorral. zsírcsászárság.

Rocko- 2010.07.16. 21:38:06

@chr: van is nekik. csak nem feltétlen tudják külföldre elvinni.

Rocko- 2010.07.16. 21:39:54

@Érdekes: ejj, vendéglátó szobája közepére szarni?
cöcöcö.

Rocko- 2010.07.16. 21:41:13

@f0CuS: ülj bele.
aztán sikongass, mint egy nő. ;)

pink75 2010.07.16. 21:54:51

@Stock: mire, mire alapozom...arra, amit itt kommentelgetsz :)

Stock 2010.07.16. 21:58:09

@pink75: idéznél, és válaszolnál, kérlek?!

Fideszman 2010.07.16. 23:13:36

nem véletlen a BMW a világ legjobb autója, az M = preztízs, erő, hatalom.

pink75 2010.07.16. 23:39:50

@Stock: ne legyél ideges. Nyilvánvaló mindenki számára, mi vagy milyen az a női autó, te pedig itt értetlenkedsz "szubjektív értékrendekkel".
Nők, homokosok, transzvesztiták a kifutón, ők a designguruk, divatdiktátorok, az istenadta nép meg előbb-utóbb észrevétlen a szart is megszokja. Így megy ez. Nélkülük az uniszex fogalma se is létezne. Esetleg egy fehér clioval jársz?

Istencsaszar 2010.07.17. 00:03:04

@HAJRÁ MAGYAROK:

Te olyan buta vagy mint a zoknim:)
Népauto de nem világszám:(
SRT8 Henessey 900! Mond valamit

Jeep Grand Cherokee 900 Le 3,1 mp 0-100,
300 a vége:)
Na ezt kapd ki és ehhez 4x4, 3 diffizár, automata, felezö:)
Ez a gép...
A legjobb autokat az amcsik gyártják ezt tanuld meg:)

De az uj dagger GT is usaból jön.
2000LE, 1,5mp alatt százra és 6mp alatt 1/4 mérföld:)
Ez igen de nem 1 nyamvadt széria BMW. Amugy ha annyira yo, akkor miért nincsenek sehol ott 1 komoly rally-n?
Nissan Skyline 800LE?
Az is egy gép, de nem ilyesfajta német ipari hulladék:(((

Istencsaszar 2010.07.17. 00:06:08

Na vagy 1 Porsche az igen, de a BMW amolyan magasabb árfekvésü VW:(((

Hátsókerék meghajtással????

:((((((
Akkor inkább 1 S3-as ha már német célszerszámról beszélünk...

Istencsaszar 2010.07.17. 00:07:37

PORSCHE CARRERRA GT:)))))

Audi,BMW,Mercedes kommerz:((((

OK SLR yo gép... De a többi sapka szar:(((

Nem is értem, hogyan merik sportosnak nevezni...

Stock 2010.07.17. 00:09:07

@pink75: én nem vagyok ideges, de te egy szerencsétlen ratyi vagy, aki szopkodja pesszimistát.. és érvelés nélkül másra erőlteti világnézetét, szánalom!
én válaszokat kértem és érvelést, ehelyett térítenél a pink világodba.. pfff!

Istencsaszar 2010.07.17. 00:11:05

@Gabs32:

120d, hát elég gáz. Az csak 1 hátizsák és a Honda ICTDI-k sorba gyalázzák öket?

Ülj má be egyszer 1 jó gépbe:)

Istencsaszar 2010.07.17. 00:14:26

@kultúrpesszimista:

Öreg fostalicska, benzintemetö...
Corvette C5 az igen vagy egy A8 6.0

Istencsaszar 2010.07.17. 00:18:23

@Stock:

Királylány mi atechnika 400 Le??? 2003-ban?

Dodge Charger 1968 365LE az igen és szarrá gyaláz minden M5-öt

Miröl csobogsz ide???
Amugy SRT8 alaphangon 4,1 mp 0-100:)
Nézz má fel a youtubra kicsit:)

a BMW mindig lúzer:)

volt BMW-m. Ès télen hova tegyem? Mihaszna szar, az egyenesen nem indulsz el vele a polski ott gyaláznak...

Stock 2010.07.17. 00:25:36

@Istencsaszar: végre egy cigány, aki ismeri a betűket, majd megtanulsz fogalmazni is, sok sikert!

ommm 2010.07.17. 00:28:15

@Stock: E34 M5? Nézz csak utána, akár a kicsinek is. Azt akkoriban már nem éppen pár éve gyártották. Na meg: hol hajt? :)

Istencsaszar 2010.07.17. 00:34:45

@Stock:

Roma vagy? Kisgyökér?
Semmi gondom az etnikummal, bömösse nyomulol?

:((((

Istencsaszar 2010.07.17. 00:36:06

@Stock:

Fáj az igazság?

nyomjad a roma roys-ot:))))

Muahahahaa:)

Istencsaszar 2010.07.17. 00:37:38

@Stock:

Te nyelvész és észkombájn, klikkelj a linkre és sasolj:)

Istencsaszar 2010.07.17. 00:38:58

Gyerekek,

Azt hittem itt autokról beszélgetünk nem BMW-röl:)

Stock 2010.07.17. 00:42:49

@ommm: igen, tudom, hogy volt erősebb akkor is, ott kicsit sután arra próbáltam utalni, hogy az 5 liter/300 ló nem volt mindig olyan kevés.. :)

apropó kicsi! gratulálok!!
nem ma lesz a nagy nap, vagy valami rosszul rémlik? :))

f0CuS 2010.07.17. 07:58:54

@Érdekes: Nem is globálisan beszélek. Mint MINDENKI, én is csak a saját szubjektív véleményemet mondom el. Nálam az 1-es BMW a női autó. De lehet alapjában véve túlságosan elfogult vagyok a BMW-kel kapcsolatban. Sosem szerettem őket :) Elismerem, a 6-os BMW gyönyörű. De azt és az eggyel korábbi típusú 3-as coupet leszámítva, nem láttam számomra tetszetőset.

voszi 2010.07.17. 08:13:01

@Karotta: nagy respect, hogy bent hagytad, így őszintén. ;) többek közt ettől lett kerek, hómmuvi a mutatvány.

voszi 2010.07.17. 08:16:09

1-es bmw szerintem se szellemi utódja semminek, 21. századi, elkényeztetett buflák. van ennek is bukéja, nem is kevés, de ne hasonlítgassuk az E30-hoz. sztem.

sunblind 2010.07.17. 08:25:14

... ügyes srác ez a Gábor ... lehetne már megint autós újságíró b+ ... a kocsitól meg feláll.

Devil2 2010.07.17. 08:44:33

E30 M3 kéne, de S38B38 motorral az orrában.

Pizza zabáló 2010.07.17. 08:58:16

Irigyek vagyunk a tesztkörre. És happy BD M3

donphobos 2010.07.17. 09:20:09

Én úgy vagyok az Indavideo szolgáltatással hogy először idegesített. Aztán megtanultam hogy mik a limitációk. Azóta már csak sajnálom hogy ilyen. Rá kell kattintani a közepére, aztán amint abbamarad a precache akkor pause a sarokban. És utána el lehet menni főzni vagy olvasni vagy sétálni egyet. Aztán sok idő múlva rá lehet kattintani a sarokban a pauzára. De nagyon fontos hogy csak a sarokban, mert ha középen kattint az ember, akkor kezdődik minden előről. Ha valami más portálról is elérhető akkor nem is vessződök vele, mert egy nehezen használható és lassú megoldás. Biztos vannak előnyei, de külföldről nem jó.

Danessz 2010.07.17. 09:42:13

@Istencsaszar: Az amerikai autókban mi van? Hatalmas v8 erő nélkül!
A belső műanyagjai olyan kemények, hogy kapargatni lehet. Milyen futómű is van a Corvettben? Laprugós? Mikor is használták Európában? Kábé 1700-ban a szekereken!
És akkor ez még nem is M BMW:
www.youtube.com/watch?v=W6tM0bu8VQs
És itt hol van az amcsi szar?
www.youtube.com/watch?v=YNpeYSBOY-M&feature=related

S4mu3l 2010.07.17. 10:01:54

@Istencsaszar: baromi jó ez az srt meg az általad emlegetett charger, egészen addig amíg nem jön egy kanyar és le nem esik az útról 30km/h felett

Shadowbull 2010.07.17. 10:57:30

@Istencsaszar: "Azt hittem itt autokról beszélgetünk"

Az auto egyik fo ismerve, hogy kanyarodni is tud.

Meg aztan az sem art, ha 2 kover gazadas utan nem olvad szet a picsaba.

Sot, az sem hatrany, ha letezik.

sb

w a s d 2010.07.17. 11:44:59

Ez az "Istencsaszar" pont olyan, mint az a "HAJRÁ MAGYAROK".:D

levrone 2010.07.17. 11:48:54

Firefox + Video Download Helper -->>
1.5 perc alatt lent van az egész video mp4 formátumban. Bármit letölt, ami streaming media.

drunkenmunky 2010.07.17. 12:02:49

Ugyanolyan szemüvege van mint nekem :D

Trob 2010.07.17. 13:20:26

Nem tudom észre vettétek-e, de ott az LPG levonó a szélvédő jobb alsó sarkában :D
Azért még kellene.

Maci-Laci 2010.07.17. 14:44:39

Egy ilyen kis BMW-re szívesen elcserélném a gépem. Nekem mindig is tetszett az egyes formája. Kupéban, háromajtósban és ötajtósban is. Csinos darab.

szunyii 2010.07.17. 20:14:21

@Istencsaszar:
Te kajak nagyon buta vagy.
Először is te láttál már amerikai autót?
A '68-as Charger 365 lóereje pff.
Első szériás E30 M3-mal (a 195 lovassal) szarrágyaláznám..
Az amerikai autók meg szarok..persze nem mondom, nekem is kéne pl egy Dodge Challenger, vagy például Winkler Cougarja is már évekkel azelőtt tetszett, hogy ő vett egyet, de azért olyan hülyeséget nem mondok, hogy elverik a BMW-ket..
Hátsókerék meghajtás miatt el kell raknod télre?
Látom még BMW-t se vezettél..
Télen-nyáron használjuk az E30-unkat.
Ha tudsz normálisan vezetni akkor nincs semmi gond.
De hát ha csak "jutub"-ról ismered az autókat akkor ez van :S
Mellesleg a 300C SRT8-at lazán elverné az E60 M5, csak balfasz volt a sofőr, vagy megrendezett videó.

vmaast 2010.07.18. 14:03:36

@HAJRÁ MAGYAROK: :DDDD Öreg, te kész vagy...

antimason (törölt) 2010.07.18. 14:04:52

Danessz:
Nem értem, hogy az 5.6-os 100-as sprintet hozó 335i, hogy lehet gyorsabb a 4.4-et tudó Corvettnél???

M3 - 4.8
M5 - 4.7

M division 2010.07.18. 14:18:54

@antimason: nem mind1, hogy milyen körülmények között mérik. Olvastam régebben egy dodge viper cikket, amiben a katalógusadat szerint 3,8 alatt futja a százas sprintet(ha jól emlékszem). Ezt az eredményt sehogy nem tudták elérni, pedig száraz úton, átlagos használati körülmények között próbálták többször is. Szóval nem tudom, hogy valamilyen steril hangárban, tükörsima gumiporos aszfalton vagy hol mérhették a 3,8at. :)

szunyii 2010.07.18. 15:00:29

@M division:

nagyobbra fúrt, kompresszoros Viper 3,8 esetleg :D

Chocolate shitsandwich 2010.07.18. 15:51:05

Elsőre annyi, - bár biztos más is megjegyezte - hogy nem Deep Purple szól. Ciki :)

Danessz 2010.07.18. 16:32:54

@antimason: Úgy, hogy az tökéletes körülmények között, zárt tökéletesen sima pályán benzin nélkül profi pilótával annyi. Főleg, hogy - nem biztos - de szerintem a Corvette kéziváltós volt a BMW meg automata amivel könnyebb teljesíteni a gyári adatot.

Danessz 2010.07.18. 16:37:01

@Danessz: Mondjuk a második videó érdekesebb, hiszen egyértelműen nagyon lerajtolja a BMW-t a Shelby GT 500-zal, és mégis a BMW nyer, pedig 335i nem M3!

antimason (törölt) 2010.07.18. 20:39:41

Igen a kéziváltó vs. automata párosítás lehet a ludas.
Automatával gyorsabb.
És akkor még ott vannak a rossz rajtok is...

mafos 2010.07.20. 15:53:32

TG kb az összes hsz, semmi köze a cikkhez.
szvsz úgy fogják megcsinálni ezt a m1-et, hogy véletlenül se legyen jobb mint az M3, max érzésre, de pályán ne verje meg. viszont ac schnitzer meg ilyenek majd kihozzák belőle a kisördögöt(mármint azt a kis pluszt ami az m3 megveréséhez kell) :) Ebben biztos vagyok.
süti beállítások módosítása