Használtan tán még jobb

  2010. július 07. - Gyulavitéz Címkék: vélemény chevrolet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

lacetti20tdci 02

Kétéves családi autó kétmillióért, ráadásul dízel, megy is, és alig fogyaszt valamit. Mi ez, ha nem a magyar valóság?

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr862135240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.07. 15:12:02

@Astra király: Üdvözlöm a ismerősöd, az én ismerős körömben van egy alig használt, 0 kilóméterrel vett, motorhibás, benzinzabáló (város 10l) Lacetti, avagy szarzsák - ahogy ő hívja.

tlantos 2010.07.07. 15:13:49

@okostojgli: mondjuk az autoeladasok is a beka hatsoja alatt vannak.

okostojgli (törölt) 2010.07.07. 15:15:53

@sikisiki: mondasz valamit, az első gumi gyárinak tűnik de a hátsó biztos nem az.

sascha 2010.07.07. 15:16:42

@Morkur:
en is gondolkodtam, hogy megtartom, de nagyon maceras lenne kihozni az autot Mo-rol... :( Itt vettem egy kocsit, amit 25 perc es 69EUR elleneben a nevemre irtak. Kicsit egyszerubb volt, mint amennyi ugyintezes otthon vart volna ram.
Mivel nem tervezek visszakoltozni, nincs ertelme tarolni az autot. Akinek van annyi esze, hogy megfizesse az arat, az legalabb hasznalhatja majd.

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.07. 15:18:20

"Az orra meg a régi Civiceket idézi, ez azonban nem feltétlenül dicséret, 2010-ben legalábbis biztosan nem az."

Neked bizotosan nem, mert te nem értesz hozzá okostojás, 2010.07.07 pont. Vegyél magadnak egy másik szakmát az Ecserin.

esef 2010.07.07. 15:21:13

Fater nézett tavaly Kecskeméten egy 6km-es (!) Fiat Lineát. Sötétített ablak, letakart fényszóró, stb-stb. Ő simán elhitte, hogy annyi van benne, úgy kellett meggyőzni, hogy talán nem annyi az az óraállás.

johnny66 2010.07.07. 15:23:13

Errol a kocsirol ez jut eszembe:
"And now it's time to see tonight's guest in our reasonably priced car.."

Nem Penny hajója 2010.07.07. 15:57:23

Nem akarok sokadikként belerúgni még egyet ebbe a szerencsétlen Lacettibe, de a rendszáma alpján nem is 2008-as, hanem 2007-es gyártású. Szóval fél-egy évet ácsorgott a Chevrolet Wallisnál, mielőtt megvette valaki.

Bár, ahogy nézem, ez a legkisebb gubanc vele. :)

pet77 2010.07.07. 16:13:51

Nem túl dörzsölt az eladó!!!
Kormányt, és váltógombot is szokás cserélni óravisszatekeréskor:)))

tlantos 2010.07.07. 16:30:58

@pet77: nemreg lattam egy autohirdetest, az egyik kepen zsiuj borkormany, a masikon meg sima uretan kormany. vajon miert? :)

Atishow 2010.07.07. 16:47:20

Lehet, hogy rosszul tudom, de a Platinum felszereltséghez jár a digitklíma, nem? Akkor viszont gyári alufelninek is kellene lennie + 6 lemezes CD váltónak is.

www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/lacetti/chevrolet_lacetti_2.0_d_platinum_0_kezdovel-3667554

MANszerelő 2010.07.07. 17:04:31

Octavia vásárlók figyelem!
Tele van a ha.hu ilyen első tulajos, nemdohányzó Octavia hirdetésekkel:
www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/octavia/skoda_octavia_1.6_i_tour_1.tulajdonos-3774417
A középkonzolon látható lyukak a rendőrségi rádió tartója volt, amire nyilván azt mondja a kereskedő, hogy rádiótelefon tartó helye. Persze nem köti a vásárló orrára, hogy : "uram, lehet, hogy éppen ebben kefélték a Zsanettot"...

gnme 2010.07.07. 17:12:00

@MANszerelő: fije, ez legalább egy egészséges autó. Ki van írva: nem dohányzó.
Gondold el b+, ha a kocsi még dohányzik is. BOTRÁNY.

:-)

Hmm.. vajon hanyadik első tulajdonosé volt (annó)?

MANszerelő 2010.07.07. 17:28:21

@gnme: Azért a "volt rendőrautó" nem annyira csábító, mint az "elsőnemdohányzóhölgyorvostulajmásodikautója".

Zsó Egerből 2010.07.07. 17:35:18

@Atishow: A hirdetett autó valóban Platinum! Ha megnézed a beltérről készült fotót, jól látszanak a digit klíma kezelőszervei,és kijelzője a CD-tár alatt, a középkonzolon! A szövegben pedig írja, hogy a márkaszervíz tárolta el az alufelniket.(gumihotel szolgáltatás) Korrekt a hirdetés!

gnme 2010.07.07. 17:35:54

@MANszerelő: jah, pláne ha valaki nagy nehézségek árán szorgalmas munkával keresi a kocsira valót.

jobline.hu/hu/allas/FC-6703/SQA%20leader.aspx

:-)

2010.07.07. 18:19:27

azt nem tudom eldönteni, hogy most a lacettit gyártó részleget kéne felgyújtani, vagy azt, aki erről olyat mer leírni, hogy 27 000km-t futott :D:D:D

esef 2010.07.07. 18:34:53

@MANszerelő:
De a Skodában legalább valós az óra állása, ezeket 90 ezer km körül selejtezték. A tetőn is van egy bedugózott lyuk, ahol a vezetéket vitték ki a fényhídhoz... :)

@ruskyy:
Szerintem inkább a kereskedőt. De nem kell felgyújtani, csak adni neki annyi év börtönt ahány km-t visszapörgette az órát. :D

2010.07.07. 18:40:41

@esef: a kereskedőre gondoltam én is a második variációval. de most tényleg. vannak akkora madarak az országban, hogy a kereskedőnek már arra se kell energiát és némi aprópénzt elfecsérelnie, hogy lebőrözze a kopott kormányt + váltógombot? iszonyatos... iszonyatos.

jujdejo 2010.07.07. 18:48:45

kombiban vallalnam.

Zsó Egerből 2010.07.07. 18:49:50

@beszolos: Bizony! A Kalos-t pedig Giugiaro tervezte!

esef 2010.07.07. 18:57:44

@ruskyy:
És az a nagy harci helyzet, hogy egy balekra ez rá lesz sózva. Most már természetesen cserélt kormánnyal és váltógombbal. Aztán az új tulaj meg szívni fog vele ezerrel, és mindenkinek terjeszteni fogja azt, hogy a Chevrolet Lacetti egy kalap szar. Pedig nem az...

invictus: 2010.07.07. 19:37:15

@papptibi: Negyedóránként ezren??? Ébredj fel csipkerózsika, a TC süllyedő hajó!

A cikk nem érdemel szót, elég érdektelen volt.

Ottopappa 2010.07.07. 19:40:51

Atyaúristen... A kocsi elől - hátul el van vetemedve, vagyis elől - hátul törve volt. A kezelőszervek olyan 150-200 ezret sejtetve vannak szarrá kopva. A beltér taxisan leharcolva. Szóval: "Karambolból igénytelenül felújított, 200 ezret futott ex-taxi Lacetti 27 ezer km - vel eladó. Az első palimadár viheti 2,1 M Ft-ért..." - :D

MANszerelő 2010.07.07. 19:50:50

@esef: Az tényleg valós, de a disznószagot nehéz kisúrolni.
A cikkben szereplő autó kilóméteróra állásán jót derültem.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.07.07. 19:53:18

@MANszerelő: nekünk is rendőr octaviánk van, ha úgy esik rá a fény látszik is a matricák helye meg a lyuk is stimmel a műszerfalon.

de a kereskedő nem is csinált titkot belőle, hogy selejtezett BM-es kocsik. ráadásul Tour kivitel sok extrával, kb a fapados áráért. mi éltünk vele.

Káposztakukac 2010.07.07. 20:01:33

@MANszerelő: nem feltétlenül rossz vételek ezek, ráadásul a megadott infók is stimmelnek. az octaviak full-service leasingben futottak, 90 ezer km után visszakerültek a lízingtársasághoz(1. tulajdonos), amelyik most használtautóként értékesíti őket. 90 ezret futottak szerződés szerint, ennek során minden kötelező szervizt és javítást márkaszervizben végeztek el, mivel ez benne foglaltatott a havi bérleti díjban. 1,5-ért ha odaadják egész jó vétel. ezek se kaptak többet, mint akármelyik másik céges flottaautó, csak azokban általában nincs se ülésvédő-huzat alapból, se megerősített futómű fém kartervédővel...

MANszerelő 2010.07.07. 20:23:19

@d'oh: @Káposztakukac: Nem rosszak viccet félretéve. Csak a hirdetésen röhögtem, amit belinkeltem.

esef 2010.07.07. 20:39:43

Nézegettem egy kicsit a mobile.de-n hasonló évjáratú és futásteljesítményű Lacettiket. 11-12 ezer €-tól indulnak...

egy laikus kívülálló 2010.07.07. 20:43:47

Atyaúristen... A kocsi elől - hátul el van vetemedve, vagyis elől - hátul törve volt. A kezelőszervek olyan 150-200 ezret sejtetve vannak szarrá kopva. A beltér taxisan leharcolva. Szóval: "Karambolból igénytelenül felújított, 200 ezret futott ex-taxi Lacetti 27 ezer km - vel eladó. Az első palimadár viheti 2,1 M Ft-ért..." - :D
Ezzel értek egyet.
Érdekes, hogy a tesztelők ezt nem vették észre,mikor napi szinten csak autókkal foglalkoznak...
Jó magam is szeretem a diesel autókat, így a többedik csere után is sikerül sokat futott autóba bele futni. Csak utólag derül ki, hogy valójában mennyi az annyi a futásteljesítmény terén, de még az sem mindegy, hogy hogyan volt használva...
Szóval nagyon alá lehet szaladni a lehasználtságnak, az első kopásra figyelmeztető jelnél el kell vetni az óraállás valódiságát - ez sajnos Banánköztársaság...

trakker 2010.07.07. 20:48:17

Nekem van egy ilyen kombiban. 120e km után nyoma sincs ilyen kopásnak. Nevetséges. Tudom hogy szinte minden használt autónak babrált az órája, de tényleg van olyan hülye aki elhiszi ezt a km állást?

perszepersze 2010.07.07. 21:08:24

Ó, vazzz... Már olyan szar a TC, hogy az már hánytatóan idegesítő. Micsoda szar cikk!!!

papptibi 2010.07.07. 21:12:18

@invictus:: "A cikk nem érdemel szót, elég érdektelen volt."
Hogy ezt megtudd, te is elolvastad, nem? Szeretnél te így süllyedni.

papptibi 2010.07.07. 21:19:48

@Káposztakukac: "miért, milyen egy átlag használt dízel lacetti? 300 ezerről visszatekert órájú, elől-hátul törött és ócskán javított? na ne vicceljünk már... " Pontosan. Szerinted ki vett dízelt belőle? A taxisok, mert a méretei alapján a legjobb besorolású a taxitársaságoknál, viszont nagyon jó volt az ára, benzinmotorral meg amúgy is sokat fogyaszt városban.
A magánemberek, akik hangsúlyozottan az olcsóságra mennek, ha Chevyt vásárolnak, döntően 1,6-os benzinest vettek. Magyarán, ha valakinek nem jött volna át, benzinest kell belőle venni, magánembertől, azt is csak akkor, ha nem akarsz vele sokat furikázni. Amúgy a konkrét Lacetti orra nem volt javítva, egy picit meg volt nyomva, azért álltak kicsit furán a dolgok. A fenekét nem néztem, amúgy sem nem én írtam a cikket.

papptibi 2010.07.07. 21:21:07

@Astra király: nyugi, jönnek. Ha még beengednek minket az Autocitybe.

gnme 2010.07.07. 21:25:57

@papptibi: nem lesz ebből baj? Neeeem. De biztos? Peeersze!

:-D

Tibi, emlékszel még arra a sztorimra, hogy volt itt egy dobló ,,, sztán csökkent benne a kilóméter :-)

Manszerelőnek meg is mutattam a kocsit, még fenn volt a linkje a hahu-n ,, olyan ötvenezerről indult a gép és a végén volt benne valami ötszázakárhány kilóméter ,, ezerötös szervíz előtt állt (hónapokig figyeltem a fiatalodását)

Teh.. mér nincsenek ezekhez meg a szervízkönyvek? Még ha pecsétek nélkül is de az eredetik,,

Dobjál be valamit, mer'az meglátszik!

esef 2010.07.07. 21:27:55

@papptibi:
Komolyan mondtuk páran, hogy a kommentelők autói közül is lehetne válogatni néha használttesztre. Pl. ugyanazon típus több generációját összehasonlítani.

esef 2010.07.07. 21:32:37

@gnme:
Most mégis, meddig tart egy üres szervizkönyvet szerezni?

@papptibi:
Ezen kurvára látszik, hogy nem az óra szerint futott, visszapörgetett, lelakott, törött szar. Érdekes, az eleje nem törött. Szerintünk meg gányoltan javított... Ha ezt mondta az Autocity, kb. annyira hihető mint a 27 ezer km. Mindent el kell hinni? Mint autós újságírónak észre kellett venni. Megírva gondolom azért meg azért nem lett, hogy Autocityvel ne legyen balhé...

papptibi 2010.07.07. 21:38:18

@tlantos: "Jo, hogy nem mindjart a csonticar-tol kertek autokat :)"

Pedig közel van az irodához, és az egyik legőszintébb kereskedés! Tudod, hogy semmi sem igaz belőle, de hidd el, a többiből sem.
Nem értem, mi ez az álszentség itt, uraim? Nem tudták? Akkor szólok. Százból kilencventöt autót visszatekernek. A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy, kivéve a nagypapák, de azoknak az autóját csak húsz év múlva adják el az örökösök egy gyűjtőnek. A dízel meg (mérettől függően) évi 40-60 ezer alatt irreális, mert azért veszi az ember drágáért, hogy megérje. Persze van kivétel, pár százalék, de az elkel kéz alatt. És semmiképp sem ácsorog egy kereskedésben.

gnme 2010.07.07. 21:40:32

@esef: látná az ember hol adták el (helyileg), dobna oda egy telefont a szervízes komának, megkérdezné, ismerik-e az autót és hogyan volt szervizelve

pecsét elárulná megvolt-e az ezerötös szervíz és melyik helyen az is ,, dobni oda is egy telefont a szervízes komának: fijemáé b+, ismered ezta autót, mikor járt ott, mit csináltatok vele, a látókörödben van-e még?

ilyenekre jó lenne

papptibi 2010.07.07. 21:50:48

@esef: "Érdekes, az eleje nem törött. Szerintünk meg gányoltan javított..."
Hidd el, megnéztem. Meg volt picit nyomva, nem csinálták meg, tehát jelenleg a törött állapotában van. Azért áll minden kicsit csálén az orrán. Mögötte minden okés.
"Komolyan mondtuk páran, hogy a kommentelők autói közül is lehetne válogatni néha használttesztre. Pl. ugyanazon típus több generációját összehasonlítani."
Ezeket küldjétek el mailben, méghozzá úgy, hogy begyalogoltok a Totalcar oldal alján az Impresszumba, és a nevemre böktök.
A kérésem a következő: olyan írjon, aki nem csak éjjel ér rá két-három órára, hanem esetleg nappal is. Hogy a fotókon látszódjanak a karambolos javítások nyomai:)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.07.07. 21:51:29

@papptibi: Hasztakurva. Most tényleg az megy élőben, hogy pitiáner módon még ezt a mentalitást véded?

Tényleg sokkal egyszerűbb leugrani hozzájuk, adnak egy kamuglettszart, ti meg lehozzátok, gyakorlatilag lepippantjátok őket, persze szívességből. Nem kell ám messzire menni, totalcar néven futott régen egy jó oldal, ahol az olvasók autóit tesztelték, persze az nem fizetett hirdetésként ment.

esef 2010.07.07. 21:51:59

@gnme:
Ha nagyon akarnám, utána lehetne járni az autó előéletének a központi nyilvántartóban. Tulajt elhívni, kicsit beszélgetni vele. Szerencsés esetben rendes és elmondja mennyivel adta be.
Másik vonalon az általad említett szervizes kérdezősdni. De ennél a konkrét darabnál tök felesleges mindkettő, annyira egyértelmű.
Vagy megtudni hol vizsgázott utoljára, ott rögzítették az óraállást.
(Én az általam leírtat követtem amikor a miénket vettük, csak akkor a szervizkönyvben volt benne tulaj a neve, telefonszáma. Mikor a kapcsolat telefonált, hogy ki az egyetlen eddigi tulaj, mondtam, tudom, beszéltem is vele...)

esef 2010.07.07. 21:56:34

@papptibi:
Lerakom az ikreket aludni, utána dobok egy mailt.

Káposztakukac 2010.07.07. 22:27:12

@papptibi: az egy dolog, hogy ezek céges autók, de az itt látható példány tényleg 300 ezerről lett nevetséges 27 ezerre tekerve. legalább kereshettetek volna egy korrekt, 2 éves, 60-80 ezret futott példányt.

antimason (törölt) 2010.07.07. 22:41:01

Tipikus "taxis kopások" az autó belselyében.

Valaki itt szögbe rúgott, nem is kicsit, de jó nagyot.

deak.atti 2010.07.07. 22:49:36

Üdv!

Feleségem kocsija még a Nubira/Lacetti váltás előtti II-es (ovális fényszórós) Nubira. 1.6 Wagon, benzines. Abból nem is volt dízel. 180 ezer km után az indexkaron nincsenek a piktogramok így megkopva, mint ebben a Lacettiben. A kormány, mikor megvettük, még rücsis volt, most már picit fényesedik. Szegről-végről ismerőstől lett vásárolva az autó, valós 104 ezer km-rel, vezetett szervizkönyvvel, tehát a futásteljesítménye valósnak mondható. A többi 76 ezret már mi autóztuk vele. Tehát a 27 ezer km ebben a Lacettiben továbbra is mosolyogtató, és ez a legenyhébb kifejezés.

DA

Decadurabolin 2010.07.07. 22:54:45

pa@papptibi: ne haragudj, de ez döbbenet, lehoztok egy cikket egy használt autóról, melyben elvileg 27K van és ilyen meg olyan, utána közlöd itt a blogon, hogy hülyé.k vagyunk ha egy szavatokat is elhittük. Ezután meg közlöd, hogy a cikket nem is te írtad.

Ez nem újságírás, ez nem bloggolás, ez katasztrófa, igazság szerint egyszerűen csalás amit műveltetek, pláne, hogy a többség el se olvassa a blogot, hanem csak a cikket nézi meg.

Természetesen lehetne fokozni a dolgokat, írhatnám, hogy sz.ar alakok vagytok, de még így se közelíteném meg amit most műveltettek.

szégyen...

deak.atti 2010.07.07. 22:54:59

@papptibi:

"A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy"

Mi évi 17-et mentünk vele,ha visszaosztom. 2001 áprilisi forgalomba helyezés, az első tulaj Telkiben lakott, onnan járt be Pestre. 5 évesen volt 104 ezer a kocsiban. Most 9 évesen van 180. Sokat fut, na. Jobb lett volna helyette egy dízel. Mondjuk, egy ilyen 27 ezret futott autótelepes példány ... :o)

DA

deak.atti 2010.07.07. 23:07:07

... na,még egy komment, aztán leakadok a témáról:

Kollegámnak segítettem tavaly karácsonykor venni egy 1.6 benzines Lacetti kombit. Persze banki visszavett autó volt, ennek megfelelő hiányokkal(szervizkönyv, gyári rádió, még jó pár apróság), de hihető 68 ezer km volt az órában. Ennek megfelelően az ára a piaci ár mintegy 2/3-a volt. Szervizkönyv híján az ajtóoszlopban talált szervizmatrica adatát vettük alapul, miszerint kb. egy évvel azelőtt 58 ezer km-nél cseréltek olajat benne. Namost, az autó azóta futott alig pár ezer km-t (nem hétköznapi használatú, csak ha tényleg muszáj, akkor mennek vele)úgyhogy mondtam a srácnak, hogy ha lejár a lízing, akkor érdekel a Lacsi megvételre, mert úgyse fogja neki senki elhinni, hogy a 10 éves autóban 100-120 ezer km van csak ... :o)

DA

Káposztakukac 2010.07.07. 23:08:47

@Decadurabolin: ezzel egyet tudok érteni.
de komolyan, ez az egész cikk így, ebben a formában egy rossz vicc.
ha arról szólna, hogy milyen trükköket vetnek be a nepperek, akkor jó lenne. de ez egy komolynak szánt használtautó-teszt, ami rémesen hamis képet fest az autóról.

Decadurabolin 2010.07.07. 23:26:08

"A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy"

ez meg nagy valószínűség szerint hülyeség, erős a gyanúm, hogy autókról nem csak a totálkáros kollégákkal kéne dumálgatni, hanem a teljesen átlagos autó felhasználókkal is. Rengetegen nem mennek évi 15 ezer kilométert, sőt lehet meglepetést fog okozni, de ezt a számot sokan még dizel autóval sem teljesítik.

Teljesen hamis az az információ, hogy CSAK az vesz dizelt, aki nagyon sokat megy.

Nem is értem, hogy tud valaki ilyeneket leírni. Főleg, hogy is elvileg több mint tíz éve autókkal foglalkozol.

A cikketekkel kapcsolatos pofátlan gátlástalanságot feleslegesnek érzem újra elővenni....

Káposztakukac 2010.07.07. 23:35:23

@Decadurabolin: ez is igaz. időnként tényleg jól elröhögök az itt felvetett futásteljesítményeken. van nekem egy majdnem 16 éves bmw-m. én vagyok az első tulaj (illetve családon belül tovább lett adva). minden nap használatban van szinte, mégis csak 170 ezret mutat az óra. de van olyan autó is a családban, ami alig 6 évesen nem futott 50 ezret se.
és ez csak egy példa a nagyon sok közül a szűk körömből. előbb pld. egy kolléganőm lízingelt 3 éves céges focusában ültem. 45 ezer km-rel fogja leadni jövő héten a lízingtársaságnál.
tudom, hogy vannak taxisok, meg területi képviselők, de azért ne tegyünk már úgy, hogy egy ekkora országban egy autónál átlagosnak számít 40-50 ezres éves futásteljesítmény. ez még a sokkal nagyobb németországban is rohadt soknak számít. ott egyébként a statisztika szerint alig 12 ezer km az átlagos futásteljesítmény.

Ottopappa 2010.07.07. 23:36:48

Tibi - Tibi!!!! Előbb a tanulóvezetős cikk, most meg ez... Olyan szinten múlod alul magad mostanság, hogy az már lassan káros az egészségünkre...

esef 2010.07.07. 23:38:47

Amúgy a Renault-val mi egy év alatt mentünk kb.16e km-t. Anyám/én a Suzukival 10 év alatt 100 ezret, ebből kb. 50 ezret két év alatt... Nagynéném a 9 éves Toyota Corollával 90 ezret, előtte egy 1.7 dízel Opel Vectra is volt, azzal meg csak a teszkóba és a telekre jártak, évi max. 10e km-t... Skoda Favorit 10 év és 58e km is volt még a családban. (A Renault kivételével mindegyik újonnan vett volt.)

Csontos Szigfrid 2010.07.07. 23:44:29

Nagy baj az óra-visszatekerés ebben az országban. Nekem pl. jövőre lesz 10 éves az autóm, most 115 000 km-van benne, és ha kitakarítom rendesen, plusz még kap egy viaszos mosást, akkor visszamehetne -kis túlzással- akár a szalonba is. És persze mindig-minden meg van rajta csinálva.
Akik nem értenek annyira az autókhoz, sokszor azt hiszik pár éves csak.
De az árában ezt nem lehet érvényesíteni, mert rögtön azt hinné bárki, hogy manipulált az órája. Persze nem is adom el soha. Ilyet nem vennék másikat, tuti. Családban marad, az öcsémé lesz nemsokára.

papptibi 2010.07.07. 23:50:24

@Decadurabolin: "ne haragudj, de ez döbbenet, lehoztok egy cikket egy használt autóról, melyben elvileg 27K van és ilyen meg olyan, utána közlöd itt a blogon, hogy hülyé.k vagyunk ha egy szavatokat is elhittük. Ezután meg közlöd, hogy a cikket nem is te írtad."

Most mit csináljak, ha nem én írtam, hanem Gyulavitéz. Ott voltam, láttam az autót, hadd írjam már ide, hogy az eleje nem volt "gányolva javítva" és hasonlók, amiket itt egy-két avatott szakértő megállapítot fotóról.
Egyébként meg
- nem állíthatom, hogy 350 ezer kilométer van benne, ha nem tudom igazolni, mert ezért engem beperelhetnek. Gyulavitéz is azt írja, hogy egy nullával többnek is simán elhinne, pont azok alapján, ami alapján egyébként itt a sok nagyokos megállapította, hogy "biztos többet futott 27 ezernél". Olvasd már el a cikket, légyszi, mielőtt bárkit lehülyézel.

papptibi 2010.07.07. 23:54:57

@Káposztakukac: "az egy dolog, hogy ezek céges autók, de az itt látható példány tényleg 300 ezerről lett nevetséges 27 ezerre tekerve. legalább kereshettetek volna egy korrekt, 2 éves, 60-80 ezret futott példányt."
Tudod mit mondok? Azt, hogy ha ez a kocsi 300 ezret futott, akkor le a kalappal előtte. De ha csak 150 ezret, akkor is.

papptibi 2010.07.07. 23:59:33

@Decadurabolin: "Teljesen hamis az az információ, hogy CSAK az vesz dizelt, aki nagyon sokat megy."
Olvasd újra légyszi. Az írtam, hogy a többség ezért veszi, de vannak kivételek. Most a kivételek kommentelgetik be a fentieknél kisebb futásteljesítményeiket, amelyek szívesen fogadunk, hisz kiderülhet, hogy mégiscsak vannak 27 ezret futott dízel Lacettik. Ha nem is sok.

papptibi 2010.07.08. 00:04:17

@Bandi_jóválasztás:
"Tényleg sokkal egyszerűbb leugrani hozzájuk, adnak egy kamuglettszart, ti meg lehozzátok, gyakorlatilag lepippantjátok őket, persze szívességből. Nem kell ám messzire menni, totalcar néven futott régen egy jó oldal, ahol az olvasók autóit tesztelték, persze az nem fizetett hirdetésként ment."

Mint említettem, várom az olvasói méleket, mert a sok-sok felajánlás közül egyedül esefé jött meg.

Decadurabolin 2010.07.08. 00:04:51

@papptibi: sajnálom, hogy még mindig a "mundér becsületét" próbálod védeni.

Abszolut nem az jön le a cikkből, hogy ez az autó egy óriási átverés, hanem, hoyg ez egy 22 ezret futott autó, és jól jár az aki ilyet vesz. Az, hogy NÉHOL sejtelmes utalások vannak benne, hogy talán még sem igaz, az nem mentség.

Amennyiben nem tudtok egy normális autót szerezni, ami nem egy totális átverés akkor nem kell cikket írni róla, vagy pedig le kell buktatni az átverést.

Én úgy gondolom, hogy talán ezt lehetne újságírásnak nevezni.

Egyébként meg neked kéne figyelmesen olvasni, ugyanis nem írtam olyat rólatok, hogy hülyék vagytok.

A hülyeség egyébként elnézhető lenne, de itt nem ez történt.

Decadurabolin 2010.07.08. 00:08:56

@papptibi:

"A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy, kivéve a nagypapák, de azoknak az autóját csak húsz év múlva adják el az örökösök egy gyűjtőnek. A dízel meg (mérettől függően) évi 40-60 ezer alatt irreális, mert azért veszi az ember drágáért, hogy megérje. Persze van kivétel, pár százalék,"

Bocsánat, ha nem voltam érthető, de bizony nem pár százalék az aki nem fut minimum 15K-t benzinessel, és dizellel évi 40-60 ezret.

teljesen nonszensz számok ezek. Hasadra ütöttél oszt jónapot?

Zsó Egerből 2010.07.08. 00:10:09

Vannak keveset futott dízel Lacettik! Egy nemrég bezárt kereskedés néhány bemutató autója -a finanszírozó által- hamarosan eladó lesz! Ha a bank igazodik a piaci árakhoz, néhányan valóban nagyon jól fognak járni ezekkel a gépekkel! (Pl.: Epica 2.0 D LT Leather 2008-as forg. hely, 3e KM!)

papptibi 2010.07.08. 00:10:40

@Szikár csávó: "Nagy baj az óra-visszatekerés ebben az országban. Nekem pl. jövőre lesz 10 éves az autóm, most 115 000 km-van benne, és ha kitakarítom rendesen, plusz még kap egy viaszos mosást, akkor visszamehetne -kis túlzással- akár a szalonba is."

Az autókereskedelem gyakorlatilag nem büntethető az átverésedért, holott százezres buktákról van szó. Ha meg elmérik a parizert a boltban húsz forinttal, azokat jól megbüntetik. Mert azt egyszerűbb kimutatni, mint a vizsgán, eredetvizsgán, korábban zöldkártyán államilag rögzített km-óra állásokat előszedni, és bizonyítékként felhasználni. Nem értem, miért.
Gyakorlatilag ebből van a kereskedők profitja, meg abból, hogy roncsokat építenek újjá kétes alkatrészekből. Ezzel nem tudsz versenyezni, ezért is teszed jól, hogy nem adod el.

papptibi 2010.07.08. 00:14:40

@Zsó Egerből: "Epica 2.0 D LT Leather 2008-as forg. hely, 3e KM"
Kicsit vissza kéne tekerni, mondjuk 300-ra:)
Egyszer hallottam egy sztorit, hogy találtak valami 3000 kilométert futott Ladát, de még azt is visszatekerték valami 250-re... (a számok nem pontosak, csak a nagyságrendek, már nem emlékszem egészen)

Zsó Egerből 2010.07.08. 00:22:00

@papptibi: Van az a kereskedő, aki simán megteszi a még nagyobb profit reményében! Volt kollégám most csöppent bele a használtautózásba, és öreg motorosokkal dolgozik. Hajmeresztő dolgokat mesél... Szomorú, hogy amiket eddig mendemondának, városi legendának, túlzásnak tartottunk, mind igaz! És nap, mint nap ismétlődik...

kavicsboy 2010.07.08. 01:42:12

hoppá ez a tuti cucc
autókat tesztelnek,és elhiszik a 27000km-t :)mert a kárpit és az ülés huzata nem kopott.nem hallottatok még üléshúúzatról??
az autocitynek meg a jó k.. anyját!!ez 1 ocsmány szét hajtott céges verda volt!és szerintem még külföldi is!bár a rendszám alapján olyan 2008 év végi lehet!de az még mindig csak 1.5 éves nem pedig 2!totalcar inkább ne adj tippeket autóvásárláshoz!!!!!!viszont HA félreértettem a cikket(sokan mások is )elnézést kérek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.08. 03:19:36

"Újonnan jelenleg 4,1 millióért vásárolhatunk kétliteres dízel Lacettit, ami nem sok, de azért ijesztő, hogy két év alatt felére zuhan vissza az ára. "

És? Magamból kiindulva, nem szoktam eladogatni az autóimat 2-3 évente. Minek?
Főleg ha amúgy nincs is baja, vagy kiszolgálja az igényeimet.

DBandesz 2010.07.08. 07:23:20

A céges autónk Lacetti. Amikor először kóvályogtam vele a városban, azzal az elégedett véleménnyel szálltam ki, hogy "1.4-hez képet egész jól megy." Aztán kiderült, hogy 1.6-os. Akkor már annyira nem tetszett.
Az ülései valóban kényelmesek, de kábé itt ki is merül a beltér összes pozitívuma. Olcsó műanyagok, merkurosladásan büdös, a középkonzol vágja a lábamat.

A futóműve elöl még csak-csak jó, hátul viszont iszonyatosan csilapítatlan; minden úthibát azonnal észrevesz, és "kellemes" pattogással jelez mindenekinek, aki a kocsiban ül.

A váltója: F-Astra koppintás egy az egyben, és ráadásul a koreaiak nyilván egy párszázezret futott Astráéról vették a mintát. Irhakesztyű-fakanál-szilvalekvár kombó, némi Lidocain-os zsibbasztással.

Cégesként pont leszarom, hogy nem a legsikerültebb kocsi, de magánbemberként egyáltalán nem kéne.

Amúgy ha a cikkben szereplő tényleg 27.000 km-t futott, akkor a Corollám 75.000-et... :)

esef 2010.07.08. 08:18:39

@DBandesz:
Igaz csak 3 Astra F-hez volt szerencsém életemben, egyiknek sem volt annyira vészesen tragikus a váltója. Találkoztam sokkal gyengébb váltóval is már. Egy időben divat volt fikázni az Opel váltóit, ma már nem az...

DBandesz 2010.07.08. 08:24:15

@esef: Minden viszonyítás kérdése.

Szerencsémre nekem csak japán autók fordulnak meg napi használatban a kezeim közt. Corolla, Accord a családi repertoár. Ha véleményed szerint egy Astra-F váltó nem vészes, akkor a Corolla k.rvajó! A G- H- Atstrák váltói már sokkal jobbak.

esef 2010.07.08. 08:43:27

@DBandesz:
Corolla E11-hez volt szerencsém, abban jó váltó. Trabanton (601S) és Skodán (120L) kezdtem autós pályafutásomat, lehet csak azért nem tűnt gáznak az Opel. :)

DBandesz 2010.07.08. 08:55:38

@esef: :)

Hát még ha egyszer beülnél egy AE86-ba! Öreg üszök sokak szerint, de nem az.

DBandesz 2010.07.08. 09:17:59

Visszatérve a Lacettire: véleményem szerint olyan embereknek lett kitalálva, akik szimplán közlekedni akarnak A-ból B-be. Akiket nem érdekel az anyagminőség egy bizonyos szinttől, akik nincsenek kihegyezve a váltó finomságára, egyszóval azoknak, akik gyerekként nem toltak Matchboxot nyálat fröcskölve, berregve a padlón.

Erősen kompromisszumautó a nyálfröcskölős-berregős exgyerektársadalonak.

Autószerető 2010.07.08. 09:35:36

"A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy"

Na ne már...
Családban van egy autó, amit csak tartaléknak tartunk, nincs szívünk annyiért eladni, amennyi a piaci értéke.
1993-as évjáratú Ibiza. Most van benne 57.000 km.
Ez tény (még ha szélsőséges is), de akkor én most hazudok? :)

Colour of silence (törölt) 2010.07.08. 09:36:23

Hmmm..2 éves lacetti két milláért. Miért érzem úgy, hogy inkább adnék fél millával többet egy három évvel öregebb autóért, amit Avensisnek hívnak?

esef 2010.07.08. 09:53:49

@Colour of silence:
Azért az Avensis és a Lacetti nagyon nem egy kategória. Méret és célcsoport szerint sem...

quarelin 2010.07.08. 11:10:02

én például tök hülye vagyok az autókhoz, baromria nem vágom mik a bevett "átverések" meg minden és nagyon örülök, hogy volt szerencsém elolvasni a cikk után a kommenteket mert mint abszolút hozzá nem értő, nem tűnt gömbölyűnek a cikk. nos ez jellemezze a cikkírót és inkább tanuljon ebből, minthogy a haverja jöjjön ide kapni a szarvihart helyette már bocs.

Palex 2010.07.08. 14:21:18

Úgy látom rendszám ügyben rendet kell raknom.
LF kezdettel kb. pont két éves lehet egy autó, ugyanis pont 2007 december és 2008 januárjában volt a váltás K-ról L kezdetűre.
Tehát LF alapján az autó 2007 május-július körüli lehet, persze néha akadnak kivételes eltérések, de nem az az elterjedt.

geri1833 2010.07.08. 16:30:15

Sziasztok!
Nekem egy 5 ajtos példányom van.Most van benne 60000km 2006évj.Abszolult híbátlan,kívül-belül.Nem adnám oda se egy skodáért se egy volkswagenért.Semmit nem kellett még javítani!A motor super!A futómű kiváló!A cikket meg egy barom irta!Olyan mint a Gyulai Balázs,csak a német autó az autó!Ja és én vagyok az első gazdája.Népítélet (kedvenc ezüst nyíl).

tlantos 2010.07.08. 20:27:44

@papptibi: khm. ez mostmar nem igy igaz :)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.07.08. 21:47:22

@tlantos: meg aztán nehogymár nekünk kelljen teperni bazmeg. @papptibi: Kinek? Nektek? Mire föl? El is tarthatunk ezzel az erővel.
Talán kérdezd meg a Winklert meg a Bazsót, hogy ők hogy csinálták. VALAHOGY sikerült nekik mindig kapni a közösségtől autót. Mondjuk kérdéses, hogy valaha nektek ez összejön. Új emberekkel, vagy a nagyon régiekkel talán.

MANszerelő 2010.07.08. 22:05:45

Ki kell olvasni a motorvezérlő-egységet, kész. Fiatét, Opelét lehet, szerintem a Chevrolet is eltárolja. Tehát, az Autocity, beviheti az első Opel márkaszervizbe, a TEC műszerrel pedig kiolvassák-nyomtatják a paramétereket, amiben szerepel a valós kilométer. Hajrá!

MANszerelő 2010.07.08. 22:16:05

Bár biztosan sok olyan ember van, akinek a haverja azt is át tudja írni, mégis mindenkinek javaslom márkaszerviz felkeresését ezügyben autóvásárlás előtt. A kilométerállás a motorvezérlő egységben a nem írható memóriában van eltárolva, de nem lehet minden gagyi műszerrel kiolvasni. Ez függ a Modus-tól. Tehát csak azt basszák át, aki kapkod, és nem elég körültekintő.

MANszerelő 2010.07.08. 22:35:02

Még egy ötlet: az autó vizsgáztatásánál a vizsgabiztos látja a két évvel azelőtti kilométer állást a programból. Ha az aktuáli kevesebb úgy 150 ezerrel, az is egy pörgetésre utaló nyom. Ez segíthet 4 évnél idősebb autóknál.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.07.09. 04:46:28

Mint Lacetti tulajdonos, pár megjegyzés:

Az enyém 4 éves kombi, 47.000 km- rel. Nem kopik a kormány, nem kopnak a műanyagok. (Sőt, taxis cimborám autójában sem, ami már 190000 km- nél jár). Hogy a beltér csúnya- e, nem tudom, nekem jó. Igaz a kombiban (SW) és az ötajtósban- ennek az eleje is más (másmilyen a műszerfal). Nem figyelemfelkeltő, de nem is az a célja.

Fogyasztás (1,6- os motor, 109 LE), városban 8,2, országúton 7,1, autópályán 7,5.

Felszereltség: a 2.0 d Lacettiből nem Elite van, hanem csak Platinium, ami oldallégzsákkal, tolatóradarral, eső szenzorral, digit klímával, sebességfüggő szervóval, fűthető üléssel és bőr üléssel való felszereltség.

Az Elite-ben valóban csak két légzsák van és plüss üllés, és manuális klíma. Néhány, 2006 előtti Elite modelben volt digit klíma, sőt volt olyan felszereltség még Nubira III. néven, amit légkondi nélkül árusítottak, de azok a 2004- 2005- ös modellek.

Szóval a felszereltség és az ülések nem egy eredeti autó képét adják...
Azt is tessék figyelembe venni, hogy a forgalmiba első üzembe helyezés kerül, az enyémbe 2006 december van írva, holott augusztusban vámolták. No comment.

Hibák: vannak. Az 1,4- es motorok hajlamossak a rángatásra. A régebbi szériákban elég sokszor kipuffogószelep cserék voltak. A Hb verzió műszerfala mögötti csatlakoók hajlamosak megolvadni. Szintén HB és SW betegség, hogy a hátsó ablakmosó csöve kireped, a víz pedig pont egy csatlakozóra td ráfolyni, ami jó kis hibákat generál. A szedán és az SW zabálja a H1- es izzókat.
Kormánymű egy idő után nyöszörög, ami egy ponton alkalmazott szilikonspray használatával orvosolható.

Dízel motoroknál a városi használat horror lehet, mert a részecskeszűrő rekreációs folyamata nem tud végigfutni és előbb- utóbb csere, nem kis pénzért.

De ezekről bővebben, kimerítően: www.lacettiklub.hu

Az én autómnak a kötelező szervízeken kívül semmi gondja nem volt eddig, a légkondiból szökött el a gáz.

Az a baj, hogy az urak betoppantak a kereskedésbe és egy gyanúsan totálra tört és kilakatolt, leharcolt autót választottak. Igen, benézték. Bocsi...

Ha gondolják, augusztusban nyugodtan szemügyre vehetik az én négy éves autómat, a közel 50000 km futásteljesítmény után. Nem így néz ki. Ki is próbálhatják, mert szerintem vezetési érzésben is más lehet... Nem egy élmény, de nekem biztos van visszajelzésem az útról. Néha még túl sok is. Ja, és az tényleg Elite... :D

Bocs, ha hosszú voltam.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.07.09. 04:51:51

@MANszerelő: Egyszerű ECU, tudtommal nem tárolja. És specko ODB II olvasó kell hozzá.

swt (törölt) 2010.07.09. 09:53:49

@Tanácstalan: Hogyne tarolna. Mint ahogy a hibataroloban is szerepelnek a km-allasok.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.07.09. 15:40:48

A Pandás használtautó cikket már nem merték kommentelhetővé tenni. :)

Biztos szóltak az autócity-s nepperhaverok, hogy töppet ilyen ne legyen, mert nincs több píz. :)))

esef 2010.07.09. 22:41:56

@hüjehalyó:
A Pandás cikkben már egy szó sem esett a futásról. Vajon miért?

deak.atti 2010.07.12. 14:20:22

@papptibi:

Ha összejönne egy összehasonlító teszt a Daewoo-Chevy különféle generációi közt, akkor én egy Nubira II Wagonnal tudok hozzájárulni. Több napra nem tudjuk nélkülözni, de egy napra minden további nélkül. Majd a privát címedre is elküldöm ugyanezt. Egy alapos takarítás ráfér, mert 2 kis gyerek lakja le a belsejét ennek minden következményével együtt, de a belseje 180 ezer km után is ég és föld ehhez a Lacettihez képest.

DA

Plumper_ 2013.05.22. 15:16:26

@chevrolet: imádom a Cruze-t. ha lesz rá suskám, azt veszek, megyek hozzátok!:-)
süti beállítások módosítása