Újautó-teszt

  2010. június 12. - papptibi Címkék: veterán peugeot 504

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

pug504coupe 10

– Te, figyelj, hogy kattan be az öv!
– Milyen már az ajtó hangja?
– Mennyit futott ez?   
– 788-at.
– Mi? Ezret?
– Francokat. 788 kilométert. Ennyi van az órájában.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr192076019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rodenbach 2010.06.12. 12:14:10

Az "egyik legrosszabb törésteszttel rendelkező autó" képe hiányzik. Miért? :)

Leadfoot 2010.06.12. 12:16:51

@rodenbach: Annyira összetört, nem merték betenni. :-)

Egyébként eszméletlen gyönyörű ez az autó. Bár króm lökhárító tényleg nagyon kéne rá. De az a belső...

Kicsit olyasmi, mintha egy 504-es és egy korabeli Aston Martin szerelemgyereke lenne.

Garp 2010.06.12. 12:20:25

Asszem minden veteránozni vágyó ember álma egy ilyen állapotú (és persze gombokért!). Zsönörűű.

Burgyán János 2010.06.12. 12:23:26

Hm. Nekem azért van egy olyan érzésem hogy erről sokkal többet is lehetett volna írni, ha több időtök van megnézni ezt a felbecsülhetetlen mennyiségű és értékű kincset.

Pasas 2010.06.12. 12:23:47

A 104 sedan-t megnéztem volna. A 405 T16 még mindig nagyon brutál. A többi is szép.

ddrum77 2010.06.12. 12:24:00

Nagyon szép járgányok... Kár hogy a mostani tucatautókból kiveszett a stílus, de épp ezért lógnak ki ezek a szép veteránok a forgalomból.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.06.12. 12:26:13

Tibor, te ismered a helyet, én tudok trélert szerezni. Mehetünk? :)

Garp 2010.06.12. 12:38:56

@scheerti: :D Mehetek őrnek? Valami lepattantabb darabért cserébe...:)

@Bende Tibor: "Azóta felnőttem, mármint eltelt 20-30 év" - :))
Le gallerie cest magnifique. Vagy ilyesmi.

imittto 2010.06.12. 12:43:24

@Leadfoot: Ugyanez jutottt eszembe az Aston Martinnal. Gyönyörű dög :D

adikornel 2010.06.12. 12:47:35

Én is hiányoltam a képet, de valószínűleg erre gondoltak:
www.youtube.com/watch?v=U5xLOKN4zBc
Már a cím is elárul mindent. :D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.06.12. 12:52:07

ezek az olaszok tudnak szép formákat tervezni.

swt (törölt) 2010.06.12. 12:55:57

"Hátulról érdekes a forma, vagyon lenne gyártani"

Nem lehetett olyan nagy az a vagyon, ha a 107esre felkerult:
www.relevantsearchscotland.co.uk/motoring/cardeals/peugeot/Peugeot-107_2009_rear.jpg

Slampixxx 2010.06.12. 13:04:52

A 104-es változatokról vannak még képek?

vasgyuszi 2010.06.12. 13:04:56

Ezt ugye nemírtad komolyan (18-as kép):

"405 T16 Rallye, ilyennel ment Ari Vatanen a Pike Speakre"

Ha igen, akkor helyesírási referenciaként ajánlom:
en.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak
vagy
de.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak_International_Hill_Climb

Minden jót:
vagyuszi

Dennis01 2010.06.12. 13:06:05

405 T16 Camel sargaban volt nekem Bburagoban, imadtam..
Gyonyoru auto, az olasz formatervezes egy ujabb gyongyszeme..
@Garp: En is mehetek figyelemelterelonek?? Szeretnem azt a 104 ZS-t... :)

swt (törölt) 2010.06.12. 13:06:20

@Garp: La galerie des photos est magnifique.

Garp 2010.06.12. 13:28:37

@swt: na, mér, én nem ezt mondtam? A galéria valami nagyszerű. Ahhoz képest egy kukkot se tudok franciául...:)

2010.06.12. 13:48:48

@vasgyuszi: Még ha csak a helyesírási hibák lennének....de:

18/66 kép: A már előbb is említett "Pike Speak" javítandó Pikes Peakre, és nem ilyennel mentek rajta, ez 405 T16 GR, azaz Grand Raid (tehát a Dakaros verzió), míg amivel a Pikes Peakre mentek az 405 T16 Pikes Peak kódnéven futott. Itt több: www.youtube.com/watch?v=Ciagqfd9s04

64/66 kép: Az nem 407, hanem első szériás 406.

GGG77 2010.06.12. 14:06:14

Hány és hány ilyen hátsó raktár, padlás lehet a világban... Múzeumot mindből!

no mail, no problem 2010.06.12. 14:21:58

hát a peugeot pr méthée-ről tényleg nem tud az internet, nade:

totalcar.hu/magazin/kozelet/holland/

rákerestem, mert ha formára nem is, de a peugeot prométhée-re emlékezni véltem. itt meg szép fotók róla:

www.conceptcarz.com/vehicle/z2424/Peugeot-Promethee-Concept.aspx.aspx

Sütő Zsolt · http://autonews.blog.hu/ 2010.06.12. 14:24:28

Majdnem nekem is lett egy. Itt írok a történetünkről:
autonews.blog.hu/2010/04/23/platoi_szerelem_1975_peugeot_504_v6_coupe
Szomorú pillanatokat éltem át ismét az autóval kapcsolatban.

esef 2010.06.12. 15:07:31

Szépek, főleg az 505 kabrió.

Ápuka 2010.06.12. 15:12:50

@Sütő: én a helyegben nem gondolkoztam volna akkor és ott..200e+-ért simán mgevettem, volna, majd szép lassan, pénzés idő engedtével összerakni....most lenne egy szép jó autód....
Egyébként pont ilyet akarok én is, csak pár év múlva...egyébként v6-os oroszánt hajtok nap, mint nap... :)

w a s d 2010.06.12. 15:18:17

Lehet, hülye vagyok, de én ilyenből (persze nem ilyen szinte 0 km- es darabból; vagy a már linkelt 124 coupeból) legszívesebben valami pályanapokra való játszós autót csinálnék, ha telne rá. Mert azért a stílus, na...:D

Hurri Kán 2010.06.12. 15:30:54

Ez kéne! Nagyon! Akár motor nélkül is néha beleülni játszani a kapcsolókkal meg lustálkodni benne.

Fideszman 2010.06.12. 15:47:42

Hát igen, ezek voltak az igazi autók, ezekbe még volt anyag. A kilincsében több érzelem és stílus van mint egy mai buborékautóban, pl CL Mercedesben.

Egy mai tucatautó már rég a bontóban lesz amikor ez még mindig ereje teljében lévő paripa lesz.

vagodeszka 2010.06.12. 16:10:55

Nem találok szavakat annyira gyönyörű ez az 504 coupe...

S2000 2010.06.12. 16:23:15

Nagyon tetszett a galéria, egy napot tuti el tudnék ott nézelődni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.06.12. 16:58:16

@Bonaparte Napólejon:
főleg hogy évente 50 kilómétert mennek vele:-))

Fideszman 2010.06.12. 17:17:05

@Gyurma73: Az nem számít, mert ezeket még szívvel gyártották, nem futószalag mellett robotoló fapofájú emberek, hanem érzelemmel teli autószerető megszállottak. A mai autókban nincs semmi érzelem.
Ha egy ilyen 30 éves autóba beülsz az olyan érzés mintha megnyernéd az lottót, ha beülsz egy mai 5-6 milliós új autóba csak azt érzed, hogy kidobtál egy csomó pénzt az ablakon egy érzéketlen műanyag kupacra.

Sütő Zsolt · http://autonews.blog.hu/ 2010.06.12. 17:43:52

@Alf: @ápuká: köszi a biztatást. Az az igazság, hogy, ha nem kellett volna az egyetemre a pénz egy percet sem gondolkodtam volna.Ma már úgy látom, akár a mekibe is elmehettem volna dolgozni, hogy megengedhessem magamnak. Utólag visszatekintve összejött volna.Most van egy az utolsó csavarig restaurált németben. 7 milla. Na az már őrültség lenne. :-)

dansun 2010.06.12. 17:58:03

...hehe, ezen a Professzor Méthée-s képaláíráson jót röhögtem!

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.06.12. 18:25:35

A kombi 104 nagyon tetszik. Az argentin taxi még jobban. Az 504 Coupé meg instant get. i22.servimg.com/u/f22/11/33/96/59/dsc_0317.jpg

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.06.12. 19:18:08

@Bonaparte Napólejon:
Ford T modell óta minden autót futószalagon gyártanak ,egy két kis gyárat leszámítva.
Már a 70 es években is kb ugyanennyi autót gyártottak.Sőt az amerikaiak a 60 as években gyártották a legtöbb autót.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.12. 19:22:30

Baromi jól néz ki ez a vas!
Még a B (vagy A? ) Ascona tetszett ennyire az európai családi autók közül :)

Amúgy igen, jó lehet egy ilyen új autót vezetni szívesen beleültetnék pár újautó-mániás emberkét :D

P. biker 2010.06.12. 20:43:17

Kár, hogy nem az olaszokkal terveztették, az összes autóikat, 406 cupé, a Japánokkal meg össze rakatnák.
A 407 bűn ronda

Bende Tibor 2010.06.12. 21:37:31

@Johnibá\\\': Igen, gyakorlatilag ezzel a tetővel könyveket lehetne megtölteni, annyi érdekes dolog van ott. Amiről lövésem sem volt, mert vagy régi vagy semmiféle plusz infó nincs róla, azok ki is maradtak.

@Slampixxx: Sajnos nincs több kép róluk, nettó 10 percet töltöttünk bent, és egy 100x100 méteres hangárról beszélünk, ahol egymás hegyén-hátán vannak a kocsik, sötétben.

@vasgyuszi: Ezer bocsánat, kétszer is javítottam, amikor készültek a képalák, de sajnos mindkétszer rosszra. Remélem, most már jó.

@Feketelaszlo: Javítva. köszi.

@swt: Ezer bocsánat, reggel már írt Pisti nevű olvasónk, és ő is tudta a megoldást, kijavítottam már akkor. A Tulipra és a Verára emlékeztem, erre nem. Azért nem volt meg, mert simán leesett róla az O betű.

Ápuka 2010.06.12. 21:52:40

@Sütő: azt a restaurált németországi példányt én is nézegettem pár hete, ha lenne rá keret, nem is hülyeség, ennyiért nem rossz vétel, sima ügy lenne az OT vizsga. és nincs regadó rá!

Fideszman 2010.06.12. 22:01:50

@Gyurma73: Lehet, de a régi futószalagokban még volt szenvedély, a maiak meg csak a pénzt termelik.

swt (törölt) 2010.06.12. 22:12:17

@Gyurma73: Legkozelebb a kedvedert kiteszi a szmajlit.

Rocko- 2010.06.12. 22:51:12

@scheerti: sztem ezek nem robbantak le.

Sütő Zsolt · http://autonews.blog.hu/ 2010.06.13. 16:15:08

@ápuká: túl sok érte, hidd el. Annyiért már 911-est vennék. Esetleg egy E-type-ot.

CernaGeza 2010.06.13. 16:50:30

a Vera egy kötényezett ladára hasonlít:)

remek az autó egyébként.

csak john 2010.06.14. 01:07:09

Gigagaléria? Hol? Kár, hogy a taxikra fecsérelted az idődet. Azok helyett inkább fényképezted volna azokat, amikről semmit sem tudtál, és most lehetne találgatni, hogy mik azok a ritkaságok.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2010.06.14. 08:33:39

Az autó gyönyörű, a cikk vezetési élményt, azon belül a váltást részletező része meg épp aktuális, mivel a héten én is váltókulisszát javítok, ami nem rossz, de épp olyan legyen, mint eredetileg.

Mondjuk ezek az utolsó szériás műanyaglökösök tragikusak, szóval 800 km, és eredetiség ide vagy oda, ha az enyém volna ezeket cserélném a modellfrissítés előtti krómlökösökre.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2010.06.14. 08:35:43

Persze akkor marha innovatív volt a műanyaglökhárító, megértem én.

Vágási Matyi 2010.06.15. 02:57:50

Szép! A 104 Coupe is tetszetős.
süti beállítások módosítása