Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     
Tesco

Használtautót választani sosem egyszerű

  2010. május 14. - ommm Címkék: belterj autóvásárlás levlista

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Tűz, víz és egy rohadt nagy gép
2014-10-17 11:01:02

A Colas Északkő szobi bányája egy elképesztően jó fotó- és forgatási helyszín. Nem tudom, hányan

Végre egy rendes autós film
2014-10-13 17:36:52

Kovács Zoli olvasónk küldte át ezt a három linket. Mindhárom egy készülő film promóciós-beharangozó

Rakétát gyártani könnyű. És veszélyes.
2014-10-10 10:28:09

Gyorsan beönteni egy dolog... Tavaly óta puhítjuk Magic Karcsit, hogy végre csináljunk valamit

Kiszáll a kopasz és odajön izmozni?
2014-10-08 16:23:10

A megoldás több, mint egyszerű. Csak mert voltak ilyen kaukázusi juhászkutyáink, a csodálatos Buck és a


Szinte hetente előfordul, hogy valamelyik kollégánk/ismerősünk idejön, vagy küld egy levelet, melyben tanácsot kér. Mivel az olvasói levelek és kérdések rendre kikerülnek honlapunkra, így ezeket a belső leveleket megtartjuk magunknak. Pedig - mint olvashatják azt alant - sokszor mi magunk is vitázunk, érvelünk és ellenérvelünk. A vége persze mindig ugyanaz: hámozd ki, kedves kérdező, amit akarsz ebből. Egy jellegzetes levélváltás, e heti belterj-posztunk:

 

2010. május 4. 14:40 Gőzsy Kati írta:

mit szóltok ezekhez az autókhoz? bátyámnak nézek, mert azt hiszi, azért, mert írtam a totalcarra, értek hozzá:
általában a citroen xsara picassóról és a ford galaxyról magyarázott.
1, 2, 3
ez tök jó lenne, csak furcsa, hogy VW motor van benne, ami azt jelentheti, hogy valamikor összetört, nem?
 

2010. május 4. 14:42 omm írta:

hááát...
a három izé közül a sorrend

1. p307sw
2. xsara picasso (ami lehet jó, ha gyártás végit fog ki, elég sokáig
csinálták)
3. Galaxy PD TDI? basszus, használtan a fos szinonimája. Borzalmas. Magyarországon PD TDI-t venni használtan öngyilkosság.

 

2010.05.04. 15:40 keltezéssel, Gőzsy Kati írta:

ok, de a nap hülyéje címen kívül segítséget is kapok?

 

2010. május 4. 15:45 Vályi István írta:

mindenki válaszotl neked, elküldtem fokozatosan az emileket, csak olvasd vissza

 

2010. május 4. 15:54 Gőzsy Kati írta:

ja, utána vettem észre a 2 válaszolót. köszi. Füge?

 

2010. május 4. 16:00 Papp Tibor írta:

Ha nem is ismeritek szegény srácot, miért kényszerítenétek egy Balenóba, he?! Ültél már olyanban? Vagy Lianában? Ártott ő nektek, vagy mi a fasz? Azért, mert egy autó nem romlik el, attól még nem lesz jó kocsi, a krva életbe.

Mért ne vegyen mondjuk egy Mazda Premacyt? Vagy egy sima Focus kombit?

2010. május 4. 21:38 Totalcar Autódoktor írta:

Bezzeg az Avensis!
Az sem romlik el, aztán mégis jó autó ! :)

 

2010. május 4. 21:45 János Koncz írta:

Kati!
Jellemezd a bátyádat! Családi állapota, érdeklődési köre, a közlekedésről vallott nézetei, az autókhoz való viszonya, stb. Ha jobban ismerjük, pontosabban tudunk célozni. :-)

 

2010. május 4. 21:50 Papp Tibor írta:

Szokta eső után széttaposni a gilisztákat? Vagy legyeket kínozni?
Egy jó kis Kia Shuma?

 

On May 4, 2010, at 21:51 PM, Totalcar Autódoktor wrote:

Ááááááá, áááááááááááááááááááááá!
Ezt a szót ki ne mondd!
Ja, nem is mondta.

Akkor le ne írd!
Életem legnagyobb lidérce egy benzin-gáz Shuma volt, türkiz, beszámította az értékesítő, felvitte lemosni, és többé nem indult el - pedig még nem érte víz.

Másfél évig nem tudtuk beindítani, pedig már vagy hússzor kijött a KMH fő szervíztechnikusa, és hozott ECU-t, immot, immo-antennát, új kulcsot, és mégsem.
Amikor végre beröffent, hat, már kilépett kollégát hívtunk fel, akik szoptak vele az eltelt idő alatt.

 

2010. május 4. 22:00 Bende Tibor írta:

Ez olyan, mint szomszédunk autója volt, valamikor a 80-as években: Nagypolák. Evett mint az állat, és nem akart menni. Szervizeket járta, de nem lett megoldás. Egyszer engem hozott az oviból, amikor beugrottunk még egy helyre, ott kisgyerekként nekitámaszkodtam az első keréknek, és rendesen megégette a kezem. Befogott az első féke, azért nem ment.

T

 

2010/5/4 Totalcar Autódoktor wrote:

OFF:
Elgondolkodtam arról, hogy milyen alacsonyan van egy ilyen Polski-kerék, hogyan lehet nekitámaszkodni? Erről eszembe jutott az is, hogy persze, az óvodások is alacsonyak.
Aztán az is, hogy változik a világ. 30 éve az óvodások velem egy magasak voltak, ma meg mennyivel kisebbek már...
/OFF

 

2010/5/4 János Koncz:

Hát, ez már nem is OFF volt, hanem UFF.

 

2010/5/4 Zsolt, Göbölyös:

Inkább a Holdra is gyalog mennék, mint pénzt adni egy Balenoért.

 

2010. május 5. 8:28 Papp Tibor írta:

Ugye! Én is, sőt, távolabbi naprendszerekbe is.

 

2010. május 5. 8:39 Róbert Winkler írta:

Kezd érdekelni az a híres Baleno.

 

2010/5/5 Totalcar Autódoktor wrote:

A mélyen tisztelt urak azért berzenkednek, mert a Baleno és a Liana egy mélységesen antiautóbuzi jármű.
Nagyjából a konyhai gyümölcscentrifuga élvezeti értékével bír, ellenben hibátlanul teljesíi az A-ból B-be jutás során felmerülő fontosabb kritériumokat, úgymint biztosan, gyorsan, reverzibilisen. A kényelmesen c. kritérium már képezheti vita tárgyát, de mindenképpen el lehet benne férni, nem esik be az eső, klímával élvezhető hőmérsékletet biztosít, és 500km-nél rövidebb úton hátul is lehet üldögélni.
 
Mindamellett léteznek kombi verzióban is, így - hacsak a keresztben elhelyezett gáztartály nem akadályoz egyes esetekben - meglehetősen nagy, és relatíve sík tér alakítható ki a hátuljában. Így, ha valaki azt hiszi, ő a Jani, egész jókat szeretkezhet benne.
 
Autóbuziknak is tudok azért ajánlani Balenot, a háromajtós 1.8 benzin igen komoly sleeper, bár itthon sajnos szinte kizárólag belga piacról behozott, jól kiélt darabok vannak.

 

2010/5/5 Ender Gábor wrote:

1, 2

Ezt kell venni, nem Suzukit. Ezzel a belvárosban is simán tudsz parkolni, mert kompakt, könnyen kezelhető, rövid, praktikus. És azt mondják, elég stabil a futóműve, elmegy A-ból B-be, megbízható, a teljesítményéhez képest alig fogyaszt.

 

2010/5/5 Totalcar Autódoktor wrote:

Nincs szüksége mindenkinek élményautóra. Vannak olyan férfiak is, akiknek erre nem áll fel, otthon pedig lehajtják a deszkát.

 

2010/5/5 Ender Gábor:

Csak vicc volt, prokeeeeeeeee

 

2010/5/5 Totalcar Autódoktor wrote:

Nyugi, éreztem az iróniát, csak próbáltam megmutatni, hogy bizonyos szempontok alapján egy Baleno kombi is lehet jó választás :)

 

Nos, kedves olvasó. Ön szerint mit vegyen a Kati bátjya? (A levegőt nem ér!)

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr302002677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Gyurma73 · http://www.karosszeriajavitas.com 2010.05.16. 09:28:13

sajnos másik dolog az hogy új autót nm vesznek az emberek,de 1,5 millióig bármit.Egy kereskedő haverom mondta ilyen jól még nem ment a bolt.Folyamatosan a hahu-t nézik és ha van jó vétel megveszik ,te már csak tőlük tudod megvenni.

JoeMendoza 2010.05.16. 09:29:28

@Rocko-: Egy kis adalék az Audi A6 2.5 TDI-hez (14O LE):

Szerintem az aki ezt a motort problémásnak tartja, valszeg keveri az 1998 után gyártott 2.5 V6 TDI-vel, ami valóban nagyon problémás motor. A kisebb módosításokkal 92-től 97-ig gyártott 5-hengeres (először 115LE, majd 14OLE-s) dízeleket a német audifórumok a legmegbízhatóbb audi dízelnek nyílvánították. Mivel ez a motor már 92-től működött az Audi 1OO-asban, majd 94-től az első A6-osokban, így bőven van tapasztalat megbízhatóságukat illetően. A fórumokban olvastam olyanról, amelyikben már 7OO ezer km felett volt és még most sem volt komolyabb motorikus gond vele. A családunkban 3 ilyen autó fordult meg az elmúlt 7 évben, jelenleg én is egy A6 Avant 2.5 TDI Quattro-t hajtok (96-os évj) és tényleg szenzációsan egyben van az autó, teszi a dolgát. Ezt Németországban vettem magánszemélytől 219 ezer km-el 1 éve, a család másik 97-es A6-osában 38O ezer km van, az is hibátlan szinte, az Audi 1OO 2.5TDI amit 1 éve adtam el, 5OO ezer km felett jár már és a legnagyobb télben is első kulcsfordításra indult. Adagoló nem lett még egyiken sem cserélve, ami a V6TDI-knél már szinte mindben cserélve volt pedig azok jóval fiatalabbak. Ezt a motort (motorkódok: AEL (14OLE), AAT (115LE) bárkinek ajánlhatjátok, nagyon kiforrott, még ma is dinamikus motorok ezek. Ami nagyon fontos, hogy a vezérműszíjcserét nem szabad elbliccelni, bár ez tényleg nem olcsó mutatvány. Elvileg 12O ezer km-t mennek el a szíjak, de jobb ha max 1OO ezer km után lecseréljük őket. A teljes szett (vezetőgörgőkkel, szíjakkal, vízpumpával) kb. 65-7O ezer Ft, és közel 1 napos meló kicserélni, tehát közel 1OO ezer Ft-os tétel, cserében viszont a következő 1OO ezer km-en nem kell vele foglalkozni. Fontos még hogy hozzáértő szerelő végezze, mert nekünk egyszer azért szakadt el a vez.szíj, nem sokkal a csere után, mert a főtengely-ékszíjtárcsát nem megfelelően rögzítette a szerelő. Ha vkinek kevés az autó által gyárilag nyújtott 14O LE, az egy kb. 25 ezer Ft-os chiptuninggal 17OLE-t is kihozhat a motorból.

andzsin 2010.05.16. 09:34:27

@tahógráf: sosem értettem miért hülyék az emberek? megveszik a francia gagyit, aztán panaszkodnak, hogy mennyit kell rákölteni. vazze nem kell xart venni. már jó ideje csak Japánban készült autókkal járok, a kötelező szervízelésen kívül nem láttak még az autóim szerelőt. és egyik se mai darab. ja a japán használt drága? ja mi a drága? az állandó szervizelés vagy, hogy egy kicsit drágább a vételkor?

és aranyszabály: használt kocsit csak márkakereskedőktől, akik garanciát vállalnak rá és meg lehet fogni a töküket, ha xarakodnak.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.05.16. 09:37:38

A poszt címével 100%-ig egyetértek, nekem sem volt egyszerű. De meglett.
szirszarjaim.blog.hu/2010/05/06/mi_nem_2

modav 2010.05.16. 09:45:14

Mazda 323 1998-tól.

Sam8888 2010.05.16. 09:53:13

Vegy VW Sharan-t! Mostanában sokat taxizom és helykínálat, kényelem szempontjából az az egy ami eddig tetszett és nem akart szétesni a belseje. (Ui.: nem szeret a VW-eket, de a Sharan előtt le a kalappal!)

zoli913 2010.05.16. 10:01:08

Egy kérdés: miért szídják olyan sokan a francia autókat? Ha tényleg olyan sz@rok, akkor miért működnek még mindig ezek az autógyárak?

joci6n 2010.05.16. 10:15:06

Vw polo 6n 1.4
Nem drága, megbízható és a kis tömeg miatt jól viszi a motor. Érdemes nézni 1,2 jó példányt

DeezL 2010.05.16. 10:52:11

@Nszabi:

igen Golfoztam is mert a 90es évek elején az autóimat adtam vettem zömében..megvettem fleújítottam használtam egy ideg 2-3-4 hónapig max és eladtam,és közben munkás autó volt és a km-ek is mentek bele egy hónapban 2500-3000km átlagban

DeezL 2010.05.16. 10:57:15

@tahógráf:

erre azt tudom mondani! Hogy volt már fiatod? mert ha nem akkor nem kéne ilyent írni... na meg mennyi autód volt és mennyit használtad őket?

a francia az valóban szar....igaz nekem nem volt,de renegeteg ismerősömnek van/volt és mindenki örült/örülne ha megszabadulna tőle.... bár apámnak volt 94ben egy Renault 11ese és az szar volt....Nekem meg majdnem lett egy BX-em:D még 98körül,de szerencsére nem vettem meg:D

a Fordról meg annyit h inkább Ford mint francia autók,bár nekem ne mjött be a Ford, volt 2 db is, volt egy 1985ös Fiesta 1.4 GHia-m 2 hónapig azalatt 11000km-t mentem vele de mindig volt baja,meg volt egy Ford Escort Curier 1.8 diesel azt 1 évig használtam 50ezer km-t nyomtam bele,de kurva szar volt,gyenge volt nagyon még a szívódieselek között is amikről tudjuk h hurkák,meg votl h nem idnult be pöccre +30fokban is,azt lecseréltem egy Opel Combora:D

DeezL 2010.05.16. 10:59:36

@JoeMendoza:

hát igen,ezért irtam énis h az enyém angyon jó volt....ezt a 2.5 TDI-t 5 hengerrel nagyon eltalálták:D sokkal jobb mint bármelyik 2.5 PDTDI

Solymika 2010.05.16. 11:51:57

@Garp:
egyetértek, nekem ez az egyik kedvenc motorom, és semmi köze a PD-khez.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.05.16. 12:30:59

Én a Kati helyében megkérdezném a Bence nevű haverját, az úgyis nagy mágus az élet minden területén.

Nem is értem, miért a ti időtöket rabolja.

Svábhegy 2010.05.16. 12:42:55

SAAB-ot vegyen, nem is értem miért jön szóba más. Üdv, Bence.

DeezL 2010.05.16. 12:44:40

@svábhegy:
ezzel csak egy baj van,h a svéd autóhoz alkatrészt találni huzósabb mint egy némethez pl. de nem rossz,mert nem mindennapi autó a Saab...

DeezL 2010.05.16. 13:00:17

@zsolti83:
ne szórakozz már pözsó? kuka autó,kuka motorral... a HDI az egy nagy rakás szar..egy kicsit mocskosabb a gázolaj azt széthullik az egész....ha 406 akk inkább a kopogó TD... nekem mikor az Opel combomat lecseréltem
néztem:
seat inca
Citroen Berlingo 1.9 Diesel
Pözsó Expert 1.9 TD
meg SCudo 1.9 TD-t
aztán a Scudo lett,igaz h ugyanaz a pözsó motor volt benne mint az expertbe de az bírta is,HDI-t direkt nem néztem,meg jó hogy a Berlingoba se mentem bele....egyrészt kicsi is lett volna az nekem...
na ezzel csak azt akartam mondani h a 406ost inkább nee

DeezL 2010.05.16. 13:03:08

@joci6n:
te viccelsz? 1.4es 75lovas jól megy?
az 1.4 meg az 1.6os motorok a legszarabbak nem mennek lószart se és fogyasztanak is...
az 1.6os Golf benyeli városban a 10-11et azt csak 102lovas...meg azok is eszegetik az olajat...ill nagyon sok VW 1.4 1.6 benzines eszi az olajat....
1.4esből meg 1.6osból csak is Turbosat vagy ha szívó motor akk pl Alfa,vagy Honda azok mennek is...meg a Swif SPort 1.6osa is mehet mert az legalább 12lovas és 8literrel eljár a városban is!!!

DeezL 2010.05.16. 13:07:36

bocsánat 125lovas kimaradt az 5ös:S

ami jól megy az az én E30as BMW-m
325i motor van benne alapból 3000esre felköszörülve,és megchippelve,kipufogórendszerrel 274lovas lett....
a felköszörüléssel lett 3.0 218ló arra ráment a chip úgy lett 242 és a kipufogó még 32lovat rádobott mert 4 cső(2-2 mindkét oldalon)plusz diesel főtengely van benne szal kis fordulattól nyomatékos és a fogyasztása is így jobb lett,meg a chipnek köszönhetően
na meg h az egész autó 1,2 Tonna

kolombusz 2010.05.16. 13:09:20

Egy fasza Nissan Primerat kombiban.
Nagy, kényelmes, megbízható. Ezek után Ford, Citroen, meg Fiat? Hülye-e vagy?

Invictus 2010.05.16. 13:10:43

Nekem olcsó szaladgálós, bevásárlós kisautó kellene, amire nem kell sokat költeni, és vételár + átíratás, átnézetés stb. beleférne max. kb. 500-600ba esetleg. Ja és autót szerelni nem tudok, szóval majdnem olyan vagyok mint a közhely szerinti női vezető, kivéve hogy nem érdekel, hogy "cuki" legyen az autó, meg azt sem bánom ha pörgősebb a kocsi, 1.0-s swift vagy polo nem igazán lelkesítene (azért ha úgy adódik autópályán se legyen már gond a 130-140-ae utazó), bár végül is a 45 LE-s 1.2 A Corsával is elvoltam jól :) Szóval csak az a kérdés, hogy régi stift vagy más is szóba jöhet józan ésszel, mert azért az előítéletek miatt én sem tudok lelkesedni egy régi swiftért :) Esetleg nézzek vmi szakadtabb F astrát vagy más középkategóriásat?

Phrascarica 2010.05.16. 13:10:46

@DeezL: nem is értem a BMW miért tart fejlesztőmérnököket, csak elolvasnák a blogokat és kész az új übermotor :)

swt (törölt) 2010.05.16. 13:14:48

@ne most: "Manchester kódolás mi? Arról miért nem irsz milyen szinű dobozban van?"

Igen, a Manchester-kodolas volt a VAN alapotlete a Peugeot-nal. Egyebkent nem az a baj, hogy segghulye vagy a temahoz, es halvany fingod nincs, hogy mirol beszelek, hanem az, hogy ennek ellenere kurva okosnak szeretnel latszani.

"Ilyen alapon a kőolaj ára csak a finomitót érdekli az autóst nem."

Baszhatod a koolajat, akkor sem kell a felhasznaloknak licencet fizetni a CAN utan! Oda van irva a Bosch weboldalara, te nyomorek.

"Nem láttál még specifikációt (pld. ISO-xxxxx a neve)."

Ezen a ponton fejezd be a faszsagaidat, legyszives. Az ISO, az SZABVANY, te szerencsetlen.

"Minek lehetne hivni azt, amit autónak támaszkodó csajok képeivel együtt osztogatnak?"

Hol lattal te autonak tamaszkodo csajokat? A Wikipedian, ket timing diagram kozott, te elmebeteg? Hogy lehetsz ennyire, fajdalmasan sotet es segghulye?

Szakiii 2010.05.16. 13:17:57

@Invictus: Ha nem érdekel, a kinézete, de olcsó autó kell, akkor (igaz már nagyon öreg), de nézz utána ennek : Daihatsu Applause. 101lovacskás gépezet, korához képest egész sok elektromos kütyüvel, (4el.ablak stb)és amellett,h sedan a csomagtartó ajtó az üveggel nyílik. (Az akkori Toledora erről koppintották) Szóval régi viszont nincsenek nagyon leharcolva és működőképesek. Nagyon olcsók 300körül már lehet kapni szépet. Ennyiért csak ez az 1ötletem van egyelőre :)

DeezL 2010.05.16. 13:19:49

lehet h egy 1990es autó(vén szar egyesek szerint)de nekem 2,5 milliómba van....lehet rárakok egy Turbot is...
csak már sajnos nem az eredeti állapotú,ómeglett csinálva,de már 2szer megcsuktak vele ezért nem az eredeti alkatrészek vannak benne:S

DeezL 2010.05.16. 13:24:10

@phrascarica:

hát kb:D
nekem sok BMW-m volt imádom őket....
most jelenleg csak az e30asom van de nemrég adtam el az E36osomat az is 25i volt:P egy pár éve úgy volt h
volt a passatom az volt a családi autóm meg amivel melóba jártam
akk volt a SCudo az volt a cuccolós,autó meg szállítós,mert melómhoz ez kell,és a passatba nem fért el minden
akk volt az asszonynak egy Corsa
volt egy 4 ütemű Trabi amit az asszony használt télen meg városba járkáltunk vele
nekem volt az E30as hobby autómnak
meg van egy regata amit megtartottam régről,ezzel járok a városba mert pl ha a passat ajtaját ceszik össze akk az drágább
meg volt h volt 7. autónk is::D de azok általában rövid ideig

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.05.16. 13:25:41

@Szakiii:

Nem rossz autók, bár a belterük botrányos.

Ha egyszer véletlenül valami kell hozzá, akkor neked annyi!

DeezL 2010.05.16. 13:26:08

@Invictus:
a B Corsa nem rossz választás
de a Swift is jó...de ha kifogsz egy jó Punto 1est akk azzal sem lesz gond,de a Puntoból min 1.2es legyen meg mert az az 1.1es motorja a Puntonak az bizonytalan is lehet....
az F astra az meg olyan autó h vagy nagyon jó vagy nagyon fos....

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.05.16. 13:31:31

@DeezL:
Nekem 1.1-es puntóm van.
300-e km után semmi bizonytalanság.
Az 1.2-es ezzel szinte csavarra megegyezik, a köbcentit kivéve.

Szakiii 2010.05.16. 13:32:10

@Csumpi Hálidéj: Igaz, mondjuk nem tudom, hogy merre lakik, de Bp-n azt hiszem a XV. kerületben van egy illető aki kifejezetten Daihatsukkal foglalkozik van is nála jópár Aplause meg Charade. Persze nem eladóként, hanem alkatrészként, ismeri ezeknek minden részét..De sajnos való igaz, ha nincs valahol a környékén egy ilyen szaki akkor bizony eléggé nehéz hozzá alkatrészt szerezni. :(

DeezL 2010.05.16. 13:36:38

@Csumpi Hálidéj:
nekem voltak fiatjaim és van jelenleg 2 is,nem azért irtam
csak én annak idején amikro ugye őj volt a Fiat Punto 1es akk sokan modnták h az 1.1es 55lovas motorja szar....de nem értettem mert nekem volt az UNo2esből 1.1es ami szintén ugyanaz a motor és az jó volt...viszint az 1.2esekről nem hallottam rosszat
mondjuk én fiatból inkább az 1.7es szívó diesel motort ismerem
most van egy 1.9es szívódiesel Regata
meg egy 2.8as szívódiesel Ducatom

DeezL 2010.05.16. 13:40:38

@Csumpi Hálidéj:
nekem voltak fiatjaim és van jelenleg 2 is,nem azért irtam
csak én annak idején amikro ugye őj volt a Fiat Punto 1es akk sokan modnták h az 1.1es 55lovas motorja szar....de nem értettem mert nekem volt az UNo2esből 1.1es ami szintén ugyanaz a motor és az jó volt...viszint az 1.2esekről nem hallottam rosszat
mondjuk én fiatból inkább az 1.7es szívó diesel motort ismerem
most van egy 1.9es szívódiesel Regata
meg egy 2.8as szívódiesel Ducatom

DeezL 2010.05.16. 13:43:22

hoppá 2szer küldtem el a választ:P na mindegy

benzines fityóból meg nekem
volt 128as 1.3as
131es 1.5ös
Ritmo pápaszemesből a 85lovas 1.5ös
UNo 2esből ugye az 1.1es amit írtam
volt Bravo 1.2es
meg Punto 2es 1.2 Sporting(ennek a vezérlésével voltak gondok néha)
ja meg volt Zastava-m de hát ugye az a 128as Fiat lényegében:D

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.05.16. 13:45:36

@DeezL:

Agyonüthetetlen, elpusztíthatatlan motorok ezek a fiat 1.1-esek.

Akinek városi rohangálásra kell autó, rövidebb távokra használná, nem nagycsaládos, annak kiváló a punto I-es.

Titokzatos, felderíthetetlen hibák nélküli strapabíró autó, olcsó fenntarthatósággal, filléres és ritkán kellő alkatrészekkel.

Elférsz benne, a hátul ülők is, nem eszi le a hajad, nem kér semmit, csak benzint.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.05.16. 13:49:43

@DeezL:

Egy márkahű ember.

Nekem volt trabim 903-as fiat blokkal.
Aztán 127-es fityó -903-as blokkal.
Aztán Uno -903-as blokkal.
Meg fiorino 1.1-es (hat személy!)
Aztán a punto. Már 8 éve.

Mivel sokat cuccolok, kéne egy kombi autó, és mivel elégedett felhasználója vagyok a márkának, egy Palio kombin gondolkodom.

Erről van-e valakinek tapasztalata?

DeezL 2010.05.16. 13:52:39

@Csumpi Hálidéj:

nem vagyok márkahű a Fiatnál ha rám gondoltál:P de voltak olasz autóim bőven ismerem őket nagyjából és szeretem is őket
votl nekem alfűm is meg Lancia-m is

a Palio nem lehet rossz csak alkatrészt találni nehéz hozzá,nem azt mondom h nem lehet,desztem olyan mint a Lancia....ahhoz sem votl könnyű,bár akkor bontüztam és olaszba jártam és akkor még nem votl annyira idős a Prisma...nekem 1995-1996ig volt asszem 1985ös volt az az autó

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.05.16. 13:54:06

@DeezL:

Nekem ránézésre úgy tűnik, hogy a Palio a Punto platformjára épül. Akkor viszont rossz nem lehet.
Olaszból nem tudom, van-e hozzá alkatrész, mert a lengyelek gyártják.

Ladapower 2010.05.16. 13:56:57

@Nszabi: családi autónak nem lehet rossz autó. És ez még nem egy átcímkézett Renault(ha jól tudom).A kritériumoknak megfelel:1 millió alatti,10 éves, ez határon belül van, ábólbébe megfelel, a családnak is van hely.

www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/primera_wagon/nissan_primera_wagon_1.6_slx_p2-3752196

vagy itt egy másik, ez sokkal olcsóbb, ja meg nézd meg a kilóméterállást: ez biztosan valódi

www.hasznaltauto.hu/auto/mitsubishi/lancer/mitsubishi_lancer_kombi_1600_glx-3732791

DeezL 2010.05.16. 13:57:51

@Csumpi Hálidéj:
édesapőám dolgozott Fiat szalonban ő mondta h nehezebb,de nem rossz autók amúgy....meg ő is mondta ezt az 1.1es Puntos dolgot,de akk mindegy...am sztem van olaszban hozzá cucc....én még a 90es évek közepén hoztam 127es Fiathoz is cuccokat rendelésre szóval kell lennie....

DeezL 2010.05.16. 14:00:07

Csumpi meg ha tudnád nekem mennyi autóm volt már pfff
de mondjuk azért mert volt egyszerre több is
Alfád neked volt már amúgy?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.05.16. 14:07:38

Alfa csak hobbiautónak kellene. Az meg már van 2 is.

Nekem is volt még pár kocsim, csak kigyűjtöttem a fiatokat.

Mióta szóba jött, rácuppanatam a Palio-ra.
Lapozom a népítéletet. Egyszerűen úgy érzem, ingoványos talajra tévednék, ha másfelé indulnék.
Utánanézek az alkatrész dolgoknak, mert olaszból tényleg baromi olcsó minden, de a Palio lengyel gyártmány, nem is tudom, olaszban ismerik-e?

A punto meg megmarad. 16 éves, futott több, mint 300-e km-t, eurotax értéke 141e Ft. annyiért meg inkább megtartom. Szeretem.

DeezL 2010.05.16. 14:11:28

@Csumpi Hálidéj:

ahha értem....ne is add el azt már....én igy vagyok a regatával nálam van 14 éve van hozzá alkatrészem,amig el nem rohad addig megamarad...

nekem votl alfám és szerettem 33as 1.7 Boxer 107lóval ment mint az állat,igaz nem is volt nehéz a súlya,csak csattogott mint az állat pedig szétkaptam darabokra....aztán végülis meglett csinálva ,van hozzá egy speciális szerszám és akk csöndes lett...
4-5 hónapig volt csak meg

DeezL 2010.05.16. 14:15:26

ja meg ha te puntod 141 ezer 1994esen akk az én regatám 1987es gyártásval mennyit ér? kb két zsák szart meg egy krumplit:p

hakapeszimaki1986 2010.05.16. 14:40:21

@Nszabi: Megérne egy hibakódolvasást a szomszédod autója,valamelyik jeladó hibájából visszavette a teljesítményét az ECU.De hallottam már olyat is,hogy a befecskendező mágnesszelep hibájából megolvadt a dugattyú hibakód nélkül,mert nem nyomta több ütemben a naftát.

esef 2010.05.16. 16:08:43

@Szakiii:
Az Applause még rosszabbul törik, mint a régi Swift. Jó az, megbízható is, csak még annyira se koccanj vele mint a Suzukival, mert esélyed nincs túlélni...

Szakiii 2010.05.16. 16:21:20

@esef: Igaz, de 300-500közöttet írt. Ennyiért pedig sokkal biztonságosabb autót nem nagyon hiszem, hogy lehet találni. Talán a Mitsu Galant, de arról tapasztalatból modnom, hogy van vele probléma rendesen.

no_holy_shit 2010.05.16. 16:27:08

@Matthäus25:

"G 55 AMG gyors kéynelmes nagy bárhova elmegy tiszteletet parancsol kell még vlami? "

hat en akkor mar G55Kompresszort vennek. 20liter korul el elehet vele jarkalni, ha jol emlekszem. nalam mondjuk 33litert evett, de eleg jol megy.

hakapeszimaki1986 2010.05.16. 16:27:52

Szerintem egy 1.6-1.8 benzines Zafirával mellényúlni nagyon nem lehet,egy komolyabb szervizért sem kell otthagyni az autó árát!
www.hasznaltauto.hu/auto/opel/zafira/opel_zafira_comfort_1.8-16v-3801782

no_holy_shit 2010.05.16. 16:32:46

bar idaig meg csak relativ uj sharant vezettem, de en tuti, hogy sharant/galaxy/alhanbrat vennek. 110le-s adagolos dizellel(kimegy a vilagbol). A PD sem akkora szar, ha nem 300ekm-rel es soha nemcserelt gazolajszurovel veszi meg az ember.

Több embertol hallottam, hogy szethullos, muanyag doboz, de a kocsi ertelme eljutni A-bol B-be minimalis fogyival, nagy belterrel es sok ülessel. (Vmint Sharant +Co 2,1T-t vontathat)

a vezetesi elmenyert kell venni egy e30-t, kipakolni, leultetni, kagyloulesek.

no_holy_shit 2010.05.16. 16:49:39

@Nszabi:
"Bocsi,de a fiat is kilove nalam,autot akarok,[...].Lehet hogy hulye vagyok,de szeretem a jol bevalt dolgokat"

nekem is fiatom van. (elotte volt 3 VW a csaladban, most van meg 2 opel)

tul nagy bajok nincsenek vele, de ketsegtelen, hogy nem annyira robusztus mint mas kocsik.

(most lesz 4 eves (110ekm) fiat panda 1,3 multijet)

idaig 1x elromlott a biztonsagi öv(gariban javitottak), de ennyi.

Ezen kivul:
- BH ajto kilincse szorul (meg kene olajozni)
- csomagterzar lamellajat szinten meg kellett olajozni.

(opelnal, VW-nel csak kesobb kellett)

vmint tyukbelek vannak kabelek helyett (bar lehet hogy a legtobb autoban manapsag ilyenek vannak). meg a korozziovedelmet tartom picit hianyosnak (nem mintha rohadna 4 evesen)

Rocko- 2010.05.16. 17:07:46

@gergo: "szerintem meg fogja venni a picassot, hogy lehessen majd "franciafos" kezdetu cikkeket irogatni"
igen, valaki direkt megszopajta magát szándékosan, ugye?

másrészt nem is újságíró, honnan veszed, h bármi cikket írna róla?

ááá, a hülyeség határtalan....

zoli913 2010.05.16. 17:08:00

Az az igazság, hogy nem tudtam meg, hogy mi a baj a francia autókkal. Az, hogy az ismerősök között van, akinek baja van a francia autójával, az egy dolog. Nekem a családban, ismerősök között több Opel van, amivel elég sűrűn van gond.

Rocko- 2010.05.16. 17:09:32

@JoeMendoza: én tudom h van soröt meg V6 2.5. :) nem is keverem.
ha vennék dízelt (nem fogok), akkor csakis a sorötöset.
esetleg a 2.4-eset. :DDDD

Rocko- 2010.05.16. 17:41:09

@Csumpi Hálidéj: Paloirol nincs tapasztalatom, de szállításra egy elég nagy Nysaról tudok, ha érdekel. csak fel kell újítani.
:))))))

esef 2010.05.16. 18:13:42

@Szakiii:
300-500 között Daewoo Racer/Nexia is elgondolkodtató. Kvázi Opel Kadett...

DeezL 2010.05.16. 18:45:09

@zoli913:

szószerint szarok....sok elektronikai probléma pl C4,Xsara,307,407 is egy kuka...olvasgasd el a népítéleteket a legszarabbak ezek votlak h :laguna,307,407,berlingo,xsara picasso,....

a lerobbanási statisztikát is régen a BX,R21,R19 vezette...
a motorjuk is kuka pl az 1.6 HDI az egy lapát szar tök mindegy h pözsó-e vagy Citroen

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.05.16. 18:46:55

@DeezL: Ezt úgy bírom, amikor olyanok formálnak véleményt a francia autókról, akiknek még sosem volt, de a szomszéd/haver/ismerős/urban legend azt mondta, hogy...

:DDD

Bármilyen autó lehet szar, ha nem megfelelő gazdája/szerelője volt előtted. Oké, azt elismerem, hogy az újabb francia autókban a rengeteg agyonbonyolított elektromos/elektronikai kütyü néha hajlandó hülyeségeket művelni, de a végén valahol 90%-ban kiderül, hogy valaki kendácsolt/okoskodott az autó elektromos rendszerében, mielőtt baj lett.

Nekünk a családban volt két francia régebben, nem volt velük semmiféle malőr. Jó, egy Berlingo mondjuk nem az a tipikus luxusautó, de francia. A Renault 19-esünk is teljesen jó volt.

Nekem meg a mostani -lassan 11 éves- Laguna sem produkál semmi fejvakarást. Csak időben kell megejteni a kötelező dolgokat és átnézni az autót a szerelő után, nem-e maradt ki egy csavar, egy csatlakozó...

Az esetek többségében ugyanis erről van szó, bármilyen autónál. Egy szerelő beleokoskodik a mérnökök munkájába... Aztán meg jön a baj...

DeezL 2010.05.16. 18:55:46

@KuKori:
az egy dolog h nekem nem votl francia,nem véletlenül nem volt...de nem kevés autóm volt és nem keveset használtam őket....

mellesleg apámnak volt renault 11
apósomnak BX,19 és most 407
a sógoromnak megane meg most 407

apám meg Citroen autószalonban dolgozik,melleslge most Pözsó lett...és ő ott alkatrészes,nekem az eredeti szakmém meg autószerelő, bár rég nem dolgoztam benne

DeezL 2010.05.16. 18:57:39

@no_holy_shit:
nem kell használni az övet azt nem romlik el:P:D

Szsrobert 2010.05.16. 18:59:10

@DeezL: Mennyi a fogyasztása a BMW-nek??

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.05.16. 19:02:01

@DeezL: Hallod, apukád melyik márkánál NEM dolgozott még? :DDD Az előző kb. 6-7 hozzászólásodban majd' a világ összes autóját felsoroltad, kezd kicsit hiteltelen szagú lenni ;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.05.16. 19:04:03

@KuKori: Mármint ami neked volt, vagy közöd volt hozzá.

DeezL 2010.05.16. 19:14:33

@KuKori:
fiatnál volt mert ami mmost Citroen szalon az Fiat volt, de most meg a Citroenről ávltanak pözsóra,nézz utána budai.hu
az a budai aki a rallyban is híres....

Bmw fogyasztása? 10-11körül de lelehet szorítani 6ra..... Chip 15%-ot visszavesz, meg 6 sebességes diesel váltó van benne ezért 110nél nem 3500at forog hanem 150-160 körül forog annyit már.....

használtautó adásvétellel foglalkoztam....meg egyszerre több autóm volt,plusz a munkám miatt kellett kisteherautóm is
és mivel nagyon sok km-t mentem ezért sűrűbben is kellett autót cserélni...csak ennyi a dolog
de nem vitatkozni akartam veled,ne értsd félre..

DeezL 2010.05.16. 19:16:25

bocs nem 6ra hanem 9körülire vegyesben
de ha nagyon elküldöd kilehet hozni belőle a 16-18at utóbbit inkább télen klímával stb

Szsrobert 2010.05.16. 19:24:01

Lehet, hogy autóreszelő és autókereskedő.

Gyuri66 2010.05.16. 19:53:14

Arra a kérdésre a válasz, hogy milyen autót vegyen a Kati bátyja csak az lehet, hogy mindenképpen olyat, ami tetszik neki és megfelel az elképzeléseinek! Azt viszont csak akkor, ha kevés kilómétert futott és megnézette SZAKEMBERREL!!!
Ha autót kell ajánlani, akkor a VW csoport bármely tagját tudom mondani, de csakis SDI motorral szerelve. Én már a második ilyen kocsit nyúzom. Az elsőben most 714 000 km van, most is napi használatban!!! A másodikban jelenleg 340 000 km van. mindkét autóval soha semmilyen hiba nem fordúlt elő. Átlagfogyasztás: 5-6 liter gázolaj.
VW Caddy 1.9 SDI
Nagyon rugalmas, meglepően jó autó!

DeezL 2010.05.16. 20:56:55

@Gyuri66:
ja lehet h nem egy sportautó de biztosan tartós meg nincs rajta Turbo,mert ugye az is elromolhat,így egy gonddal kevesebb

DeezL 2010.05.16. 20:58:47

@KuKori:
am kukori neked mennyi és milyen autóid voltak/mennyit használtad őket? ezt csak kérdem kiváncsiságból

tahógráf 2010.05.16. 21:16:00

@DeezL:
1. A 3 F szabályt nem én találtam ki. :)
2. Ismerősi körben volt olasz bőven, szívták is a fogukat néhányan. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy kollégám 1.2(?) Puntója a világból kimegy, de ezen az autón kívül más megbízható Olaszt nem ismerek jelenleg. Saját tapasztalat, hogy a Fiatoknak nem erősségük a műanyag alkatrész. :) Alfa volt, kösz nem - max hobbyautónak.
3. Műhelyben dolgozgatok, láttam már ezt-azt, technikai megoldásokat, minőségbeli különbségeket, hülye hibákat... :)

Azt mondom, egyébként meg minden rendes autóbuzinak van fétise. Az enyém a Japán, azon belül is a Honda. Minenkinek van egy olyan autómárka, ami a szívéhez nőtt, és arról nem tudja esetleg elfogadni, hogy létezik belőle problémás példány. Én is pipa voltam, amikor az egyik ismerősöm nagyon beleválasztott, és megvett egy "szétracingolt" Civicet, aztán persze egy nagy zsák pénzt kellett rá költenie, majd ennek alapján minősítette a Hondát foskazalnak alles zusammen.

DeezL 2010.05.16. 21:29:21

@tahógráf:
ja értem.Az igaz h a műanyagok zörögnek,de nem mindegyikben...nekem meg jók voltak az olasz autóim,nekem kellemes emlékek fűződnek hozzájuk,nekem egyedül a Punto 2essel volt bajom,asszony használta nem is sokat egy évben max. 10ezer km-t ment vele annak a vezérlése ugrált el....de szerencsére csak 2szer csinálta meg...
nekem nem volt Hondám(még):D de egy 1.8 VTI Civicet elfogadnék,nekem meg a mániám a BMW

soproni1 2010.05.16. 21:47:42

@tahógráf:

A "Fordot, Fiatot, Franciát ne !" szabályt a Botos autószerviz tulaja találta ki, amikor vásárlási tanácsot kértek tőle. Azóta opeles, VW-s tanácsot is ad. tanácsot is ad.

DeezL 2010.05.16. 22:34:45

Opel vECtra B-ről kinek milyen tapasztalat van? vagy a G astra 1,7 TD vagy 2,0 szívódieselről?
regatám lassan kikopik alólam kéne neki egy utód,bár lehet akk inkább vmi fiatalabb autót veszek és akk nem kell plusz egyet fenntartani
az E30assal meg nem fogok semmit szállítani,vmikor a Ducato meg fölösleges,ahhoz h mittomén vigyek egy monitort a városban ahhoz sok a fogyasztása,városban benyeli a 12-13at is ám,pedig csak egy 2.8as szívódiesel nem is fürge,igaz az autó nagy...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.05.16. 22:48:40

@DeezL: Hát lássuk csak. Volt Trabant, Suzuki Swift, Seat Cordoba, Skoda Octavia, Mazda 626, Renault Laguna V6. Ezek voltak (az utolsó kettő még meg is van) sajátok. A családban volt eddig sokféle (mert ha elválnak a szülők, két családod van rögtön), amikre emlékszem (gyerekkoromtól kezdve):

egyik fele:

Lada 1200, 1500, Nissan Sunny, Mitsubishi Space Star, Mitsubishi Pajero, VW T4 California, Mercedes Vito, Mazda Premacy, Opel Astra G

másik fele: Kispók, Zastava GTL55, Lada 1500, Volvo 244, 245, 242, Kockalada 1300, Skoda Forman, Renault 19, Skoda Felicia, Citroen Berlingo, Skoda Octavia, Mitsubishi L200, Land Rover Freelander

GGG77 2010.05.16. 23:07:22

"mert azt hiszi, azért, mert írtam a totalcarra, értek hozzá"

az a baj, hogy Kati az íráshoz sem ért nagyon...
azt érti vki, hogy arra az e-mailre miért nem válaszolt, hogy a bátyjának milyen igényei vannak?

GGG77 2010.05.16. 23:09:05

amúgy Focus kombi

Myko 2010.05.16. 23:48:53

@DeezL:
Tyüh, a 128as milyen volt az 1,3as motorral?
:)

Gomulka Béla 2010.05.17. 07:38:09

'a belga piacról hozott, jól kiélt darabok ...' - most akkor autókat ajánlgattok, vagy gyereklányokat?

DeezL 2010.05.17. 09:22:53

@KuKori:
köszönöm,nem egyhangú a választék az biztos:D nekem is elég vegyes.....majd összeszámolom az adásvételiket pffff:D

DeezL 2010.05.17. 09:25:30

@Myko:
az kérlek szépen 65lovas volt,nem volt egy versenygép de akkoriban úgyahogy jónak mondható volt,azért viszonylag normálisan vitte azt a kasztnit kb 750-770kg volt a kasztnija...de sok mindenre nem emlékszem már mert ez az autóm 1990ben volt meg:D

DeezL 2010.05.17. 09:34:51

@Myko:
meg akkor is csak 2 hónapig volt meg:D
megvettem olcsón azt utána eladtam drágábban..és az az autó akkor volt 16 éves,ma lenne akkor 36..:D sztem már érg a bontóból is kirohadt
de az 1.3as motorjának nem volt baja igaz h csak 6ezer km-t mentem vele,utána meg vettem a 131est az 1.5ös volt....

Myko 2010.05.17. 10:33:38

Jah,szerettek elhervadni :(
Múltkor találtam egy 1,3as Zastava-t ,abból sincs sok.
Na ON

DeezL 2010.05.17. 12:51:46

@Myko:
ja szerettek rohadni.... Zastava-ból ha jól tudom alapból az 55GL volt ami az 1.1es és amikro Yugora átkeresztelték(Yougo Skala) az kapta a műanyaglökösöket meg az 1.3as 65lovas motort....
am miért érdekel téged?:D csak kérdem:D

DeezL 2010.05.17. 12:53:29

vagy volt ilyen autód régen neked is? és nosztalgiának vennél egyet?

Myko 2010.05.17. 13:58:04

Volt 1 darab 128asunk meg vagy 15 Zastava-nk anno :) Aztán most már lassan én is tervezek autóvásárlást...és szemezek velük. Ez a következő 5 éves terv :)

DeezL 2010.05.17. 15:16:45

@Myko:
ja értem....pénz szűkében vagy hogy ilyent nézel? mert már nagyon öregek,nem tudom h mennyi cucc van hozzá,meg rohadnak is már tuti nagyon....sztem jobban járnál vmi fiatalabb Unoval,bár már azok is rohadnak,de a 2-es Unohoz van cucc bőven mert Lengyelországban még 2002ig gyártották

DeezL 2010.05.17. 15:22:27

de van egy 1987es Regatám... nem kell?:D
1.7es papirokkal de 1.9es dieselmotor van benne mert eredtileg 1.7es volt...el.ablak,kp-i zár van benne,meg a TD Regata műszerfala,utólag raktam bele ezeket:D tartalékban meg van az 1.7es motorja is meg egy halom cucc hozzá,az 1.9es motorban meg van 310ezer km:D én mentem vele 250ezret 14 év alatt:D utóbbi 9 évben csak városi autónak volt használva azelőtt meg melós autónak...xd

Myko 2010.05.17. 15:33:52

@DeezL: hát igazából nem pénz szűke miatt :)
csak nagyon tetszenek :)

tlacka 2010.05.17. 17:22:45

A Galaxyban a motor gyári, mint a kasznit úgy azt is VW-től vették/közösen csinálták, nem emlékszem. Gyakorlatilag ugyanaz mindene, mint a Sharan-nak.
Bár én még mindig nem értem, kiknek jók az ilyenek? Azoknak akiknek aránytalanul nagy a felsőteste vagy mi? Ráadásul a Sharanban hátul 3 külön ülés van. Nem kényelmes. Ezek mindenre jók, csak családnak nem. Vegyen inkább egy kombit. A fentiek magánvéleménynek számítanak, nem kell érte felnyársalni.

Wonder Deer Hunter 2010.05.17. 17:55:14

Nem kéne azt is tudni, hogy akié a kocsi lesz, az milyen igényeket támaszt? Az hun van-e?

sony666 2010.05.17. 19:59:59

omm: Bazz te vagy már egy antitálentum VW-ből... Az a galaxy nem PD hanem a 90 lovas első generációs sima TDI 110 lovas változata. Keveset eszik, nem hajlandó elromlani, az alkatrész olcsó hozzá, és jól megy mert nagyon nyomatékos. Nyugodtan lehet választani azt ha nincs nagyon széttaposva. Amugy meg Katinak: a galaxy-ban gyárilag van ez a motor mert közös fejlesztés a VW Sharan-nal.

megint 2010.05.17. 23:03:58

1.9-es igencsak jól bírja, úgyhogy nem értem miért ne lenne szabad pdtdi-t venni

DeezL 2010.05.19. 22:55:55

@megint:
én PD TDI-ből 3at gyűrtem el
Passat 2000es évjáratú asszem az 5. széria 115lovas 35ezer km-t
a Golf 4es és a passat 2003as-om 1.9 PDTDI 130lovas volt Golffal 85ezer km-t a passattal 125ezer km-t mentem

PDTDI-s tapasztalatom tehát 245ezer km...
annyira nem strapák mint a sima TDI-k a 90 és a 110lovas motorjukkal,erősebbek, igaz a PD-k de eszik az olajat,hangosak és drága hozzájuk az olaj és az alkatrész sem olcsó...de elvileg a bejáratásától is függ az olajfogyasztása....énmindegyiket használtam vettem nem tudom az első tulaja hogyan használta,de nekem utóbbi 2 csipegette....

Nszabi (törölt) 2010.05.23. 19:54:56

Na most akkor milyen csaladi autot kene venni,ami valamennyire megbizhato,nem tul oreg,nem is egy komplett roncs,ezenkivul nem egy elektronikaval telepakolt jol kinezo szar,1-max 2 millioert?Also-kozep,kozepkategoriarol beszeljunk,szerintem az eredeti kerdes is igy behatarolhato.Magyaran mondva kombi,ami nem annyira kicsi,vagy csaladi busznak kinezo egyteru...

DeezL 2010.06.02. 14:45:08

@Nszabi:
Lehet kapni jó áron Fiat Marea Weekend-et TD-t és JTD-t is egyaránt...
Opel AStra G Caravan
Passat 5. szériája sima TDI-vel nagyon jó a 110lovas változatban
Audi A4es ugyanúgy 2000,2001es évjárattal
Bmw E36 325TDS kombi vagy ha olcsót akarsz 318 TDS,E46os Kombi 318 D vagy 320d