Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     
Tesco

A láthatatlan melós

  2010. március 09. - ommm Címkék: csikós domsjo svedorszag ponton

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Árt a villám az autónak vagy sem?
2014-10-24 12:32:02

A kérdés költőinek tűnhet, de a BME Nagyfesz-tanszék szakértői szerint korántsem annyira egyértelmű a

Tűz, víz és egy rohadt nagy gép
2014-10-17 11:01:02

A Colas Északkő szobi bányája egy elképesztően jó fotó- és forgatási helyszín. Nem tudom, hányan

Végre egy rendes autós film
2014-10-13 17:36:52

Kovács Zoli olvasónk küldte át ezt a három linket. Mindhárom egy készülő film promóciós-beharangozó

Rakétát gyártani könnyű. És veszélyes.
2014-10-10 10:28:09

Gyorsan beönteni egy dolog... Tavaly óta puhítjuk Magic Karcsit, hogy végre csináljunk valamit


Kevés szó esett az egész expedíció atombiztos hátterét adó Insigniáról. Zokszó nélkül vitte a négy embert, és a plafonig rakott csomagokat, olyan robbanékonyan, mint ha semmi sem lenne az utastérben. Na ja, az a kétliteres turbómotor, a maga 220 lóerejével nem volt éppen vérszegénynek nevezhető.

Kép-047

A kocsi még koszosan, sófoltosan is feltűnő jelenség lehet, mert hétfő hajnalban, a legutolsó kilométereken, megállítottak a rend éber őrei. Átadtam a papírokat, de szemmel láthatóan nem érdekelte őket a jogosítványom, inkább az Insigniát méregették: milyen autó ez? Jöttek is a kérdések, milyen motor van benne, milyen rendszerű a hajtáslánc? Na, ezzel megfogtak, nem informálódtam kellőképpen. De azért megemlítettem az állítható karakterisztikájú lengéscsillapítókat, az intelligens fényszórókat. A forgalmiban szereplő teljesítményadatra elismerően csettintettek, a maximális sebességre vonatkozó kérdésre csak óvatosan válaszoltam: nem tudom, még nem próbáltam. Ez igaz is, de egyébként az ilyen jellegű kérdésre az ember rendőrnek jobb, ha nem válaszol pontos számadattal, ki tudja, ugye. Az egész történetbe meg inkább bele sem kezdtem. Alvásra gondoltam inkább.

Kép-055

Hétfő este megkapta a sokat látott Insignia a neki jogosan kijáró szerető gondoskodást is. Elvittem lemosatni, ahol gyakorlott mozdulatokkal, szakszerűen szabadították meg több, mint ötezer kilométer porától, meg a beltérben felhalmozódott csokis parány és csipsz morzsáktól. A fénycsövek által megvilágított mosóban kezdtek előjönni a formák, a kocsi színe is ismét láthatóvá vált. Jól néz ki, ez azt hiszem leszögezhető. A mosós srácok is dícsérték a kiállását -persze ez lehet formális udvariaskodás is, de az én magánvéleményem szerint ez egy jó formájú autó.

Mostanra már vissza is került az Opelhez, mint kiderült az egyik vezető beosztású munkatársuk (a szakma egyik örege, a fő PR-guru) adta át a személyes használatú kocsiját, hogy a misszió sikerrel járhasson. Nem tudjuk eléggé megköszönni a nagyvonalúságát.

A sztori eddig:

1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész, 16.rész, 17.rész, 18.rész, 19.rész, 20.rész, 21.rész, 22.rész, 23.rész, 24.rész, 25.rész, 26.rész, 27.rész, 28.rész, 29. rész, 30.rész, 31.rész, 32.rész, 33.rész, 34.rész, 35.rész, 36.rész, 37.rész, 38.rész, 39.rész, 40.rész, 41.rész, 42.rész, 43.rész, 44.rész, 45.rész, 46.rész, 47.rész, 48.rész, 49.rész, 50.rész, 51.rész, 52.rész, 53.rész, 54.rész, 55.rész, 56.rész, 57.rész, 58.rész, 59.rész


(X) akiknek köszönhetjük:

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr341824010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

moshi1979 2010.03.09. 17:11:43

@gyvy: vagy egy finn mitfahrert? :-D

abc987 2010.03.09. 17:12:32

Fini kis egyveleg volt ez a német autógyártás szűk keresztmetszetének főszereplésével: Opellel mentek egy öreg merciért amit megtört egy fiatalabb, de jóval nagyobb merci és a végén egy bömbi húzta haza. :) Kár, hogy a kedves svéd zsekák nem vw-val mentek a helyszíre. az egy SAAB volt, ha jól láttam.

MT21013 2010.03.09. 17:13:37

@Figyejjémmá: Szinte biztos lehetsz benne, hogy a Mercedes importőr nem fog belépni a képbe. Nekik ez a projekt túl prosztó. A mai importőrök -tisztelet a kivételnek- magas ívből tesznek a saját márkájuk hazai veterános klubjaira. Üzleti érdekük már nem fűződik hozzá, vagy csak elhanyagolható. Ugyanakkor ma már nem marketing szempont a tartós és maradandó autó image. Vedd meg, használd pár évig, ülj be az újabba amin megváltoztattunk két csavart, cicásabb a lámpa és 16 fok helyett 16 fok 2 szögperccel hajlik a lökhárító domborulata és kijött az új típus. Vedd fel a hiteleket, fizess-fogyassz-dobd el.

Bambano 2010.03.09. 17:15:35

@MT21013: csak én emlékszem már arra a hozzászólásra, amelyikben valamelyik tc-s azt mondta, hogy benne van a merci is, vastagon?

Cappyka 2010.03.09. 17:16:31

@Garp: De a veteranokra egyedi VRT kalkulacio van nem? Az lehet akar a csillagos eg is...
A Roadtax-et ne is emlegesd. 614Eur a jovo heten...

Hurri Kán 2010.03.09. 17:17:08

@Bambano: Nem csak te de még mindig nem tudjuk h mivel,

Garp 2010.03.09. 17:17:35

@Bambano: többször is mondták...

dr.oid · http://projectkronos.blog.hu 2010.03.09. 17:18:06

Az autós konzumvilágnak azért odabaszott a válság rendesen. Csak abban reménykedhetek, hogy a gyártók levonták a tanulságot és paradigmaváltás lesz.

TayRol 2010.03.09. 17:19:21

@Figyejjémmá: szinten 1.6 g. mehetunk, mint allat! :D

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.03.09. 17:20:38

Le a kalappal. Az Opelnél még tudják, hogy a legjobb reklám az, ha egy autó hiba nélkül teszi a dolgát. És tudták, hogy az Insignia tenni fogja.
Nem az én árkategóriám, de 10 év múlva használtan :)

Hurri Kán 2010.03.09. 17:20:42

@dr.oid: Az elmúlt években, legalábbis nálunk már nem is autót, hanem hitelt adtak el.

MT21013 2010.03.09. 17:21:48

@Bambano: Nem tudom, annyira nem olvastam részletesen a blogokat. Ha így is van, az általános jelenség és a tapasztalatom akkor is az, amit leírtam

TayRol 2010.03.09. 17:23:30

@Bambano: nem, enis. Ommm irta, hogy a Merci is benne van. Csak maskepp.

Hurri Kán 2010.03.09. 17:25:15

@MT21013: Egyébként pont erről a témáról is írtak régebben itt a TC-n, már nem tudom sajnos h ki. Pedig hát mi lehetne jobb reklám egy márkának hogy az autói még 20-30-40 stb. évesen is működnek? Plusz (lásd Csikós família) a gyerekeket kis koruktól egy bizonyos márkával hurcolják, akkor a gyerek, ha felnő, vajon milyen autót fog majd akarni?

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2010.03.09. 17:27:32

Opel nagyot nőtt a szememben.
Csak mondom, hogy 3 GTI-m volt.

MT21013 2010.03.09. 17:31:04

@gyvy: Így lenne egy normálisan működő gazdasági rendszerben. De a veteránt már nem a márkaszervizbe viszik, nem ott vásárolják hozzá az alkatrészt és az értékesített hitel jutaléka sem jelentkezik. Hogy mi lesz a kocsijukkal 20-30-40 év múlva azt nagyjából el lehet képzelni mennyire érdekli őket...

bulista 2010.03.09. 17:31:40

@gyvy: Milyet-milyet? Opelt vagy Bömöst - mert ezek még akkor is működnek, amikor a Merga feladja...:DDD

Bambano 2010.03.09. 17:33:31

engem az érdekelne, hogy egy igazi autóbuzi hogy fog tudni megválni a másik autójától:)

abc987 2010.03.09. 17:38:05

@gyvy:
Sajna ma már egyértelműen nem az a cél hogy az autók 15-20 évig működjenek. Megállna a világ forgása, mint ahogy most is megállt a fogyasztás csökkenése miatt.
Design - Lego kocsik készülnek amik 5-10 év után eldobhatóak nagy átlagban.

bulista 2010.03.09. 17:43:40

Én meg azt szeretném megkérdezni - úgy is, mint alapító tag - hogy dolgozik valaki most valami új poszton a szerkesztőségben - vagy mindenki "lekváros" üvegeket bontogat?

h4z4rd 2010.03.09. 17:46:08

Az Opelék jó fejek, az értékelő cikk becsületes, éri a cserét.
Nagyra értékeltem, hogy a helyszíni beszámolókba korrektül, de nem izzadtságszagúan volt beleszőve-emlegetve az Opel.
Hiába, szakemberek...

Nyiri 2010.03.09. 17:48:14

Nem az a természetes hogy hiba nélkül csináljon végig egy null kilometeres auto 5 ezer km-t?

AtoszMester 2010.03.09. 17:48:20

Nem csak két autó volt, hanem egy BMW is trélerrel. A megterhelése szerintem annak sem volt kevés.

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:49:14

@Bambano: Tisztában vagyok vele. ezért is fáj a szivem, de lehet megválunk tőle. :(
remélem mégsem, mert nagyon szeretem, és megkimélt.
benne van 214 ezer, de 98 októberi a gép, és hibátlanul megy, sosem volt elhanyagolva.

Bambano 2010.03.09. 17:49:28

@TayRol: hogy lehetne benne másképp: pénzt ad vagy kocsit ad. mert ami kocsit hoztak, az ne legyen már a merci pr része...

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:50:29

@Nyiri: nem nullos volt a gép te hóbortos. Hogy is fogalmazzam másképpen... :D

Hurri Kán 2010.03.09. 17:51:36

@MT21013: ez igaz, csakhát bármilyen cégnél vannak olyan -közvetlen anyagiakban nem mérhető dolgok (imidzs, stb.)- amiknek igenis komoly értéke lehet és ha egy kicsit foglalkoznak vele többet érhet akárhány reklámkampánynál.
@abc987: igen ez igaz, bár ez nem (csak)az autógyártók hibája. Sztem a gond ott van, hogy már nem a pénz van a gazdaságért, hanem fordítva.

Hurri Kán 2010.03.09. 17:53:16

@bulista: valami a platóra is kell venni :)))

Bambano 2010.03.09. 17:53:24

@Figyejjémmá: szerintem kár eladni, nem találsz helyette nemhogy jobbat, olyat se, ami megközelítené.

Hurri Kán 2010.03.09. 17:54:43

@bulista: reméljük Viszről hazafelé nem volt nagyon tele a csomagtartó

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:57:33

@Bambano: Ez tény. viszont alig használjuk. Évente 1-2 alkalom. de ott a gépjármű adó, kötelező...Erre egy fostaliga twingo is megtenné... (közben csendben kérdezem, hogy hány bőrt huznak le az autósokrol, mikor állitólag a benzinárba is beleb@sszák ezt)
Viszont árban is a béka segge alatt van, pedig ez vezetett szervizkönyves. Ok, van rajta karc, de nem visszatekert órás gagyi, és ha 800000. ft-ot kapok érte már verhetem a seggem a földhöz.
Én nagyon sajnálnám, de nincs kihasználva sajnos, viszont ilyen gépet ennyiért nem fogok találni.

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:58:39

@gyvy: Viszről visszafele az a Hoz? :)

Hurri Kán 2010.03.09. 18:06:30

@Figyejjémmá: Nem, hanem Sziv! Üjjé le egyes! :))

bulista 2010.03.09. 18:10:45

Emberek: ÚJ POSZT!!!!!!

mtk001 2010.03.09. 18:12:02

SZögezzük le sokadjára is :
OPEL-ék jófejek voltak !!!
(Pedig nem is egy Opelért zajlott az északi Dakar.)

Suttora 2010.03.09. 18:14:30

Köszönjük az Opelnek. Az meg csak növeli a felajánlás értékét, hogy nem is tesztautó adtak, hanem egy saját használatú gépet. LNE-129 pedig ezzel legenda lett, sokan fognak szerintem inteni neki, de nem lennék meglepve, ha az értékét is megnövelné ez a kaland...

mtk001 2010.03.09. 18:14:47

@gyvy:
A Győzikés hasonlatot visszautasítom és kikérem magamnak !!!
Az INFORADIÓ-t nem ilyen 'egyszerűnek' ismertem, de ...

Hurri Kán 2010.03.09. 18:16:22

ÚJ POSZTBAN JÓHÍREK!

S2000 2010.03.09. 18:17:03

Nagy köszönet az Opelnek, remélem kicsit feldobja az értékesítési mutatóikat ez a szponzoráció, megérdemlik.

Szacsi 2010.03.09. 18:17:56

@Garp: Nem dobálom a szart csak leírtam nekem mi jött le abból amit itt ma, meg a 2. részben olvastam (jó persze a TC sem fog minden nüanszot elénk tárni ki mikor mit ígért vagy sem). Mindegy én hiányolom, hogy ebből a projektből - EDDIG(!) kimaradt a Merci.

Bambo. Köszi, tudom, olvastam, de ez talán kiderült az uccsó mondatomból is;)

Garp 2010.03.09. 18:18:53

post van hejj!Motordiagnózissal.

@Szacsi: na így már finomabb :) peace!

Madárfejeő Lalycsika 2010.03.09. 18:19:24

Bocsánat de nem tudum hova írjam...
Toyota Prius bajban. A 61 éves sofőr autóját egy elé manőverező rendőrségi autó tudta csak megállítani. Előtte hangosbeszélőn tanácsolták a rögzítőfék használatát. Igen, igen, Amerikában történt...
uk.cars.yahoo.com/09032010/36/toyota-prius-driver-uses-police-car-stop-0.html

Hurri Kán 2010.03.09. 18:20:03

@mtk001: Ne bántsd őket, ez a név is itt a kommentelés közben született, ők csak átvették.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.09. 18:29:14

hát az Opeles PR-es András mindig is jó arc volt, szerintem ennél nagyobb hírverést csak nagyon drágán csaphattak volna az Insigniának az autós társadalmon belül

márpedig Insignia benzines turbót csak "beavatott" vesz

szóval emberileg és üzletileg is jó döntést hozott, respekt

csuvel 2010.03.09. 18:37:09

Hálás respekt az Opelnak, hogy a sikeres történethez ezzel a gesztussal hozzájárult.

Kár, hogy soha a büdös életben nem lesz ilyen autóm, és nem azért mert nem ülnék bele szívesen.

sirT 2010.03.09. 18:56:53

télleg azért irhatnátok az Insigniáról, is pár szót, elvégre 5000 km az szinte tartósteszt,, fogyazttás, pl??

Szacsi 2010.03.09. 19:10:28

fix 10? Ekkora bodega, rogyásig tömve, 4wd meg gondolom azért nem fogyasztáscentrikusan autózva az elég baráti!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.03.09. 19:14:34

Ugyan már! Ugyanoda megyek a Trabantal is... :)

...na jó, úgyis megvádolnátok egyből, hogy fényezem a márkát! :))

Szacsi 2010.03.09. 19:18:03

@MT21013: sajna szerintem igazad van (ezt írtam én is csak kicsit árnyaltabban)Meg pl. nézd meg melyik importőr támogatja rendesen a saját márkaklubját? Alfa ok. Hondánál is elindult valami de azért az sem egyik napról a másikra.
Tény, hogy a tervezett avulás világában kevésbé érzik a marketinget egy veteránba, de könyörgöm, van ennek egy olyan mondani valója: mi már akkor is jó autót csináltunk (ki nem mondva: mikor a mai konkurenseink még csak módjával vagy sehogy)meg most is jó autókat csinálunk. Na mindegy, ez van, nem én ülök merci PR-os székébe. Pedig lennének 5leteim;)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.03.09. 19:19:37

He-he, azért aranyos, hogy az Opel fő PR-esének autóját nem mertél elvinni az EzWash-hoz, hanem egy hagyományos mosóban pucoltattál le. :)

EzWash: minden tiszteletem az övék, hogy szponzorálták az utat, de soha nem mosatnék autót a gőzös módszerükkel.

Krisi 2010.03.09. 19:20:30

köszönnyük Opel! nekem mindig is szimpatikus volt a márka, hiszen Corsánk volt régen, azon sajátítottam el igazán a vezetés művészetét. a bowdenes gázpedált is imádtam.

szóval köszönnyük mégegyszer Opel, nagyok vagytok tiis! persze elvárja az ember egy új autótól hogy probléma nélkül letudjon egy ilyen távot, de azért szerintem akkoris szép teljesítmény.

Lious Hott 2010.03.09. 19:20:51

Az Insigniát is kivinni az Expo-ra!!!Plíííz!

davez 2010.03.09. 19:24:57

sosem kedveltem az opeleket (kivéve tán a Signumot V6-tal), de ez tényleg nagyon pozitív és nagyvonalú!!

STi-2009 2010.03.09. 19:27:08

@sirT: Ezt írták a srácok valamelyik korábbi posztban
Fix tíz...
Nagyon fasza..és tudjátok, mi a legjobb?
Apu megrögzött japánautó-fan, Nissan Maxima-ja van, 3000 V6, 180 ló, de a múltkor Suben(Ausztria) környékén részese volt egy nagy balesetnek("szerencsére" szenvedő fél volt, csak a pótkocsija kapott egy nagyobb pofont), ott egy autószállító tréleren 3 Insignia tört rommá és sajnálta őket az öreg!!! :DDDD
Tág szemekkel tettem az öreg homlokára a kezem, mondom, te....ez nem meleg, de beteg vagy??
Aszondja..mos' mé'? Egész jó autó...

STi-2009 2010.03.09. 19:30:33

@ommm: Uuuuupsz..kicsit megkéstem a válasszal :D

Macibb · http://indafoto.hu/macibb/tag/kiskutya 2010.03.09. 19:31:33

Az Insignia kombi csomagteréről lehet közelebbről tudni azt, hogy mennyire nagy az ajtónyílás? A fotókon úgy tűnik, hogy az ajtó szabad nyílása jóval kisebb - keskenyebb, alacsonyabb és lekerekítettebb - mint az autó keresztmetszete, tehát adott esetben egy nagy tárgyat (pl. bútordarabot) nem lehet betenni az ajtón, még ha bent el is férne. Élőben mit tapasztaltatok, kedves tartóstesztelők?

Macibb

Suttora 2010.03.09. 19:32:32

@Szacsi: ...és automata, ha jól tudom.

Hentes2 · http://hentes.net 2010.03.09. 19:40:11

Én meg Cadillac rajongó vagyok és mégis egy Opel Corsa 1.2 -vel járok évek óta. Újkora óta gázüzemű, lassan 150 ezer van benne és hiba nélkül teljesít. A nejemnek egy FordVolkswagenSeat GalaxySharanAlhambrája van én már a harmadik PDTDI-s hengerfejet fogyassza. Nagyot csalódtam benne. Jó az Opel, nincs ugyan akkora presztizse mint pl. egy Mercinek, de akinek ez nem számít elviszi bárhová. Egy ilyen Insignia elférne a garázsomban, szigorúan benzinesben, legnagyobb motorral.
Hentes

100%pure carfan 2010.03.09. 19:50:24

@Balchee74:
Van valami bajod az F Astával baszkikám?!

100%pure carfan 2010.03.09. 19:52:56

Asszem ezt a modellt ha rendes áron adják venni fogják egyszer ha magához tér ez a kurva piac. És nem csak azért mert baromi jól néz ki.

Valaki nem tud egy eladó B Corsát 1.5 TD motorral? Olyat aminek volt gazdája.

TayRol 2010.03.09. 20:09:33

@Bambano: a MB Hungary ad pl. egy fenyezokamrat, ahol a sales-esek es pr-osok lefujjak a Pontyot.:)

AR-Peter 2010.03.09. 20:12:57

Kalapot le az Opel marketingesei előtt. Nagyott nőtt az Opel Magyarország a szembemben. Az Insignia is tulképpen bejön, pedig én aztán eléggé elfogult vagyok... Céges autónak igazából jöhetne is. Sokkal inkább mint egy Passat... Köszönet még1x!

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.03.09. 20:19:44

Ez a kopel insignia egy az egyben A6 avant koppintás.Nyitott csomagtartóval pedig gyerekeket lehetne ijesztegetni, annyira ronda.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.09. 20:32:12

Nos, az EZ Wash nekem tegnap este már nem jutott eszembe. Elég bamba voltam már. Ezért a legközelebbi kézi mosóba vittem. Így utólag nagyon sajnálom, mert mindenképpen oda kellett volna vinni. Elnézést az EZ Washtól, legközelebb megígérem, hogy oda viszem a sajátomat (ami azért nagy szó, mert csak magam mosom a kocsikat, a legritkább esetben megyek velük mosóba).
@dr.oid:
@Figyejjémmá: Ne is mondjátok... 8 éves labrador jellegű keverék. Nincs egy hónapja. Itt a másik kettő, de hiányzik a busafejű, mint a fene.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.09. 20:34:15

Ja, az ugye meg van mindenkinek, hogy a Wartburg kombinak is volt helyzetjelzője az ajtó mögött. A csomagtérajtóra szerelt lámpák felnyitva is látszottak. Németes alaposság.

megint 2010.03.09. 20:42:03

Nem értem miért ájuldozik mindenki, hogy "köszönjük opel", adott embernek kell köszönetet mondani, legyen az szalontulajdonos, vagy mittudoménki segített elintézni a dolgot. Az opel főhadiszállásán valószínűleg nem is tudták, hogy mit csinálnak itt éppen.

Figyejjémmá 2010.03.09. 20:52:47

@megint: a PR-os a saját segge alol adta oda az auóját ember! több mint 5 ezer km ment bele! Teccikérteni?
Ehh. Hiába magyaráznám.

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.03.09. 20:54:58

ja ez az a cikk aminek a munkacime: nyaljunk be az opeleseknek :DDD

amugy szerintem nem nagy csoda hogy egy uj auto ment hiba nelkul par ezret.

W123qp 2010.03.09. 21:05:05

@visszakettopadlogaz:
A számból vetted ki a szót...

Azé' durva nem, hogy egy új autóval el lehet menni Oherkerlsonfingenbe és vissza.
Én a kocsimat tréleren hozattam haza, de még az utcából nem mertem kimenni vele...
De majd ha 46 éves lesz!!!
Akkó elmegyek vele én is Unterkorlsonfingenbe, és rácsapok egy rénszarvas seggére!

Gomulka Béla 2010.03.09. 21:30:56

Zokszó nélku"l elment hatezer kilométert. Utasokkal. Azt a macska bajsza! Egy negyvenezer eurós autó! A fene gondolta volna.
(Meg azt is, hogy ez lesz a Vo"ro"s Farokból. Nesze neked rendszerváltás. Ott tartunk, ahol huszonharminc éve.)

subtotal 2010.03.09. 21:37:38

Dános András nagyon régi motoros már, az Auto Extra-ban is GM PR-os volt. Akkor egy lila Omegája volt ha jól emlékszem.

Annyit azért a motorhoz hozzátennék, hogy 10 liter nekem sztrádázással kicsit sok. Lehet, hogy benzin és összkerék, de azért valahol 8-9 között illett volna kihozni.
Egyébként az egyik barátom pár hete vett át egy ilyen kombit, csak dízelben. A csomagtér nagyon szűknek tűnik az E39-emhez képest, beleülve pedig olyan szinten lőrések az ablakok, hogy rosszul voltam (klausztrofóbia). Egyébként precíz és tartós vasnak látszik és az külön jó, hogy már nem csak a prémiumokat lehet individualizálni, hanem ezekbe is össze lehet válogatni rendesen a belső anyagokat és extrákat.

A megbízhatóságról annyit, hogy az enyém 8 évesen ősszel ment 2 hét alatt egy európai körtúrát (5500km), az egyetlen hiba a kiégett féklámpaizzó volt. Szerintem ezt bármelyik folyamatosan igényesen karbantartott autó megcsinálja.

ocsisajt78 2010.03.09. 21:55:58

najszos ez az auto, b*ssz*meg :D

2 lityo turbo+4wd+kombi! mi kell meg? tokeletes igaslo+ha kell egy kis adrenalin a nagycsalados apukanak, ha kifaradt a melo+csalad kombotol :]

nekem kene, de nem ezert a cikksorozatert, hanem mert abszolut esztetikailag is bejovos, meg teknoban is tetszik :]

GGG77 2010.03.09. 22:03:06

Az illető pr-os emberi és üzleti szempontból is csillagos ötös. Ugye, hogy van az a helyzet, amikor ez a kettő találkozni tud, csak ez itt a Balkánon szokatlan...?

mozigepesz 2010.03.09. 22:34:26

Kedves Insignia utasok! Az érdekelne, hogy éreztétek magatokat a kocsiban, az út során!

mozigepesz 2010.03.09. 22:39:45

Az már tudom, hogy a fűtésejó eloszlású. Mi van még?

fikabácsi 2010.03.09. 23:26:28

Teccik ez a kombinátor Insignia!Széépótóóó!Jó lenne 1 ilyen a garázsba.Persze csak benyás,lehetőleg 2.0.Az Opel ezzel a tipussal azért odatette magát,le a kalappal!Grat!Nekem abszolút bejön minden tekintetben!

voszi 2010.03.09. 23:45:59

mentem pár hete az inszigniával, és meglepően jó volt mindjárt első blikkre a kocsit vezetni, beleülni, egyáltalán "használni". szóval akkor, vettem egy nagy levegőt, meg egy 5 ajtós inszigniát. :) a kiváncsiságom mondhatni az keltette fel, hogy az opeleket rendszeresen lehúzó TC meglepően pozitív hangot üt meg vele kapcsolatban.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.10. 00:09:05

@Gomulka Béla: +persze a többiek, akik joggal értetlenkednek: természetesen nem különösebben nagy teljesítmény egy modern autótól, ennyi idősen egy ilyen túra teljesítése. Ebben nincs vita. Talán baj, hogy nem lett a poszthoz odaírva, hogy én írtam (Sipos Zoltán aki vagyok), és én nem vagyok totalcar.hu-s ember. egy civil, aki részt vett az expedícióban, és semmi de tényleg semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy ok nélkül dicsérjem az Insigniát. Egész egyszerűen ott voltam, benne ültem, tetszett, vezettem is, és jó volt. Megérdemli a kocsi, hogy virtuálisan hátba veregessük, és megérdemli az Opeles dános András is, aki a saját használatú autóját adta oda a misszióhoz. Ráadásul ha jól hallotam fél füllel, volt már kellemesebb hétvégéje is. Nem ismerem személyesen, de tényleg köszönjük a segítséget. Valaki írta itt, hogy a segítség nem volt teljesen önzetlen, és hogy ezért kap az Opel cserébe nyilvánosságot. Ez így teljesen rendben van. Többeknek állt a zászló, de nem éltek a lehetőséggel, illetve nem tudtak/akartak segíteni. Ő pedig a legutolsó pillanatban gavallérként viselkedett (mondhatta volna azt is, hogy tessék, itt egy Combo, osszátok be).
Mondom, én egy külsős vagyok, sok mindenre nem látok rá, de az világos, hogy ez a gesztus nem volt kötelező. Tehát köszönet érte. Ja, még valami: sosem volt új autóm, nem is nagyon lesz, én nagyjából 15-20 éves, vagy annál régebbi autókért tudok rajongani, tehát még csak az sincs, hogy majd holnap jelentkezem, hogy ugyan már adjanak egy jóárasított akármit, mert én írtam azokat a szépeket.
Aztán kérdeztétek, milyen volt utazni benne: az elején nem túl kellemes. De ez nem a kocsi hibája. Benne volt egy komplett szervízkocsi felszerelése +4db 15-ös szerelt kerék, meg négy ember összes cókmókja. A hátsó soron kettőnk között egy majdnem plafonig érő fal volt hátizsákokból, sporttáskákból. Ezeken könyököltem, nem csoda, ha másnapra átkértem magam a túloldalra, mert szinte mozdítani sem bírtam a karom. De miután a cuccok elosztódtak két kocsiban, tényleg kellemessé vált az út, elöl is és hétul is bőséges hely volt. A fényszórója nagon jó, az automatika elég jól működik, csak kevés dolog csapja be.
Nem tudok rosszat mondani rá. Ja, de, a téli gumi zajos volt.

kolombusz 2010.03.10. 01:13:31

Látom Opeléknél nagy szó, hogy kibír 5000km-t az autó. Nálatok még úgy kell elindulni, hogy izgultok, odaértek-e meghibásodás nélkül?

augustiener 2010.03.10. 04:46:45

Szerintem ez az insignia kibaszottul jól néz ki. Bár nekem inkább a csapott hátú tetszik. Egy bajom van vele, hogy még sehol se láttam egy olyat belőle, ami valami világosabb bőr belsővel lenne, meg faberakással. Egyáltalán nem is tudom, hogy gyártanak-e olyat. Mert ez a full fekete belső nem tetszik. Hat-hét év múlva jó fasza autó lenne lecserélni a mostanit. Bár a superb nagyon jó. Kívülről igazán nem szép, de belülről nagyon fasza.

Gomulka Béla 2010.03.10. 07:58:59

@streetsta: Nem értetlenkedtem, kellemetlenkedtem. Amit semmi nem igazolhat, legfeljebb az, hogy cvíder voltam, meg hogy olvasó lévén elkényeztetett. Az péerres Dános András teljesítménye viszont valóban figyelemreméltó.
A vo"ro"s farok intézménye ko"szo"nt vissza nekem, azért akadtam csak fenn a dolgon. Talán tudod hogy mi volt az: a ko"telezo" fo"hajtás a marxizmusleninizmus erányába, legyen a cikk vagy filim akármi. Ahogy a Régi ido"k focijában Minarik es a Fiú úgy találkoznak, hogy a Munkásegyletet szallító kompot felrobbantják a fajvédo" fiatalok. Találkozhattak volna másképp is, a filmet nem rontja el a motívum, de nem lehet nem észrevenni hogy ott van. Ugyanígy, csak ezúttal a kapitálfináncto"ke felé kellett biccenteni az Opel dícséretével, holott a péerres u"rgének jár az elismerés.
(Az Insignia szerintem randa. De csokoládéból is van olyan, ami - a fene egye meg, elfelejtettem a nevét.)

Gomulka Béla 2010.03.10. 08:00:40

Nem 'az', hanem 'a'. És az ember ne legyen cvíder ...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.10. 08:36:43

Értem én, értem, de a péeres ürge nem (csak) magánemberként tette, amit tett. Tudjuk jól, hogy minden ilyen jellegű döntés mögött általában egyetlen ember igenje vagy nemje áll. De sosem egy emberről beszélünk, hanem a cégről, általában. Hogy ez jó, vagy sem, arról lehet vitatkozni.
Ami pedig az Insigniát illeti (és én ilyenkor erre a konkrét példányra gondolok), tényleg megilleti a buksisimogatás. Semmi különöset nem csinált, de én a sajátjaim műszerfalát is meg szoktam paskolni, ha jól viselték magukat. Sose lehet tudni, hátha jólesik neki:)

Gomulka Béla 2010.03.10. 08:58:25

@streetsta: Na ja. (Fo"képp ha a konkrét példányra gondolsz. Úgy már más, úgy már ember.)

szalai 2010.03.10. 09:25:03

Kicsit sok az 1.7 dizel Astrám fogyasztása, de most, hogy az Opel (és a pr-es úriember) ilyen segítőkész volt megbocsájtom neki.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.10. 09:29:39

@Gomulka Béla: Ja, végül is szólíthattuk volna a nevén is. Az utóbbi napokban többek szájából elhangzott a Inszomnia. Hehhe.

Balchee74 2010.03.10. 09:40:34

@100%pure carfan: "Van valami bajod az F Astával baszkikám?!"

Éppen azt írom, hogy NINCS vele bajom, baszkikám... :) törött hűtővel is hazahozott Osztákiából Pestig, csak egyszer térdelt le (AC pump), akkor is nappal, Pesten épp egy parlolóhely mellet.

Szóval nagyon szeretm őt, baszkikám :)

uluk4i 2010.03.10. 10:47:23

Kedves Csiki úr, nem tom kérdezték-e már előttem, fogyasztás hogy alakult? Ülések milyenek voltak (a perforált bőr volt benne vagy a normál?) és az állítható fényszóró, az csak kamu vagy tényleg műkszik? Tudom az egész nem az Opelről szólt, de engem speciel érdekel

100%pure carfan 2010.03.10. 12:16:11

@Balchee74:
Na azért baszkikám! Mert megérdemli az öreg igásló, a warnyús lemezhangja mellett is. AC pumpa biztos hogy a lóhúgy magyar "benzinnek" tudható be, hogy nem ízlett neki.
Ha 340 fölé megy ez a kibaszott benzin itt, megint divatba hozom a medve-i tót benzinkutazást.

Valaki nem tudja hogy mennyi egy gázosítás egy karbis, szabályozatlan kocsiba?

100%pure carfan 2010.03.10. 12:18:33

@szalai:
Na mesélj, mennyit zabál a gép? Kizárt hogy annyit lenyomj annak a torkán amibe tönkremész.
És melyik motorkódú 1.7D ez? mert az F astra volt a leghírhedtebb az eszetlenül sokféle elcseszett dízelmotorjáról. Valszeg ez tartott vissza tőle hogy megkíséreljek egy szívást valamelyik változatával.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.03.10. 15:31:25

@100%pure carfan:
F astra volt a leghírhedtebb az eszetlenül sokféle elcseszett dízelmotorjáról.

Pedig az Isuzuk jók voltak. Ezenkívűl volt még az 1,7 sima D, és a lájtos turbós, de elvileg az ugyanaz a motor volt.

Te tudsz még valamiről? :) Ez összesen 2 motor 3 variáció....
2,0 változatok csak G -be voltak, 1,6 és 1,5 D meg csak E Kadettben.

Gomulka Béla 2010.03.10. 18:55:40

@streetsta: Inszignifikancia, inkontinencia - maradjunk az Opelnél, szerintem.
(Az inszomnia tényleg jó.)

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.03.10. 19:44:57

2008 tavaszán vettünk egy akkor 7 éves Suzuki Wagont, és augusztusban megjártuk vele Londont, hazafelé párizsi és feketeerdei kitérőkkel.
Tette a dolgát.
Ment.
Azért ez egy új tizenxmilliós Opeltől ne legyen már olyan nagy dolog...