Eredményhirdetés: megvan a rabszolga!

  2010. március 02. - Winkler Róbert Címkék: bmw így készül a totalcar belterj álláshirdetés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


A vártnál is nagyobb sikert hozott álláshirdetésünk. Legalábbis nekünk. 139 írásbeli jelentkezést kaptunk, általában önéletrajzot és motivációs levelet, amiről eddig nem tudtam, hogy létezik, de most alaposan behoztam a lemaradást. A leveleket és önéletrajzokat többször átrostáltuk. Mivel sok jelöltből válogathattunk, az első szűrő egyszerű volt: a láthatóan alkalmatlan, egy rendes önéletrajzot összeütni képtelenekre nyomtunk egy delete gombot.

Ezt követte a keményebb meló, hogy vajon mi ér többet, a láthatóan alapos autóipari ismeretek és a hátsó udvarban berheléssel töltött több ezer munkaóra, vagy két felsőfokú nyelvvizsga? Sok rokonszenves jelentkezőt kellett kihajigálnunk ilyen alapon, a lelkünk mélyén azt szerettük volna, ha valami csodabogárra eshet a választásunk, mert a saját sztenderdjeink szerint kicsit kevés már a Totalcarnál a klasszikus hülye. Úgyhogy alaposan megsirattuk a praktizáló református lelkészt és a pilótát, hogy végül tíz jelöltet hívjunk be személyes beszélgetésre.

DSC 7891

Igazából már az első körben felvezettem a margóra András neve mellé, hogy „az életrajza alapján ő az”, de kell a személyes találkozás is. Kicsit szomorú, illetve nagyon szomorú, hogy egy sokat fizetni deklaráltan nem tudó céghez ilyen sok megfelelő végzettségű és szakmai gyakorlatú ember jelentkezik – elég nagy a córesz, az van. Tehát tíz embert kérettünk be. Volt köztük, akinek magam mondtam, hogy ne legyen már idióta, mi pont a felét tudjuk fizetni a multicégnek, ahol egyébként dolgozik, és épp a múlt héten léptették elő, tehát maradjon, ahol van. De nagyon szívesen látnánk a továbbiakban külső szerzőként, mert ő például kellően hülyének tűnt. Csak ugye ennyire hülye ne legyen már. Elég jó volt tehát a felhozatal, és sajnos András az első találkozásra túlságosan normális benyomást keltett, de nem mehettünk el a következő körülmények mellett:

-    angol-német felsőfokú nyelvvizsga
-    angol-német műszaki szakfordító
-    BME Közlekedésmérnöki kar, autógépész szakirány
-    szakmai gyakorlatát Németországban a Sachs Racing Engineeringnél végezte
-    spanyol haladó
-    francia alapfok
-    diplomaírás keretében verseny-lengéscsillapító tervezése és
kivitelezése a Kárászy Kft-nél.

Otthon pedig saját műhelyben berheli a 02-es BMW-jét.

IMG 3456jav

Úgyhogy felvettük. Minden kedves jelentkezőnek köszönjük, és őszintén reméljük, hogy az a 10-15 ember, aki még szintén nagyon tetszett volna, hamar jó kis állásokat talál. Még mielőtt véget ér a válság. Szomorú, hogy ennyi jó ember van munka nélkül.

Stump András második napja a Totalcar szerkesztőségének tagja, a mellékelt képeken látható, amint részt vesz a Szent Hétindító Értekezleten. A nyertesnek tehát gratulálunk, reméljük, idővel ő is Csikóssá válik majd, és bölcs belenyugvással vegyes boldogtalan panaszáradattal viseli a hírnév viszontagságait. Addig azonban MUNKÁRA! MI EZ A HENYÉLÉS?! DÜBÖRÖG A GENFI SZALON!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr951803110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

voszi 2010.03.02. 18:29:24

gratulálok az új jövevénynek! aztán nem csak bimmerekről arni (jókat)! :D

repecs 2010.03.02. 18:30:28

És még magyarul is tud, ez egy zseni. Gratula nektek (nekünk) hozzá.

voszi 2010.03.02. 18:30:32

akarom írni, "írni" nem "arni", az másvalaki. :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.03.02. 18:32:50

grat! Lehet, hogy lesz egy új Csikós Zsolti?

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2010.03.02. 18:32:59

Grat a rabszolgának, aztán várjuk az írásokat!

(Genf meg le van szarva, most a Csikós-saga a lényeg.)

Z0Ł1 2010.03.02. 18:35:20

András elérhetőségét meg lehet találni valahol a Ttalcaron?
Egy teljesen Totalcar-mentes témában leveleznék vele, ha lehet, nekem fontos lenne. (idén felvételizek egyetemre és ugyanott, ugyanazon a szakon szeretnék tanulni, ahol András, ezzel kapcsolatban szeretnék pár dolgot kérdezni tőle)

kormax 2010.03.02. 18:35:32

Látjátok a Csikós fejét??
:D

M division 2010.03.02. 18:35:50

Gratulálok a nyertesnek!!! Szintén egy BME Közlekkaros BMWs :)

kicsmocs 2010.03.02. 18:36:49

Szia András! Gratulálok és sok sikert!

kormax 2010.03.02. 18:36:54

Grat az új munkatársnak a 02-hez /a kedvenc BMW-m/ sok sikert várjuk a posztokat!

butschq 2010.03.02. 18:40:27

BMW-s? az jó:) jöhetnek a Bmw-s szerelős cikkek:) E30-at remélem szereti

Ciri 2010.03.02. 18:42:09

Sok sikert Andrásnak és bízom benne, hogy szépen tűri majd a kritikát ! :D

Ronin_ 2010.03.02. 18:43:43

Gratula.
Kell bimmeres is, mert a Merci-szakosztály túlerőben van.
Mondom én, aki szintén inkább Merci, mint Béjemwé:-)
Az is jó.
De mi lesz a japókkal, a digókkal meg a csigazabálókkal?
András hozzon magával még 3 embert!:-D

Balage85 2010.03.02. 18:44:56

Melyik fotón is van András? :D

Balage85 2010.03.02. 18:46:38

@Z0Ł1: Ha beírod a google-ba a nevét, kidobja a telefonszámát is! :)

Kabrio_Rentier · http://bit.ly 2010.03.02. 18:46:46

Kíváncsian várjuk az első írást! Tőlem lehet "csikós" is, csak BMW-ben :)

Bambano 2010.03.02. 18:47:48

"mert a saját sztenderdjeink szerint kicsit kevés már a Totalcarnál a klasszikus hülye"?
Winkler, a fél totátkár Svédországba autózik éppen, ezt a két dolgot hogy fésülöd összeM
:PPPPPPP

kisdave 2010.03.02. 18:51:52

Gratula neki!! Külön öröm, hogy BMW-s :D

AtoszMester 2010.03.02. 18:52:12

Jah, melyik a képen, a dagi?

Alf (törölt) 2010.03.02. 18:52:54

mondom én, hogy béemvébarát a técé

:)

E28 524TD 2010.03.02. 18:54:59

Grat Andrásnak, szép a 02-es, de kereklámpásan még szebb lenne :-p

Garp 2010.03.02. 18:55:42

Andrásnak sok sikert kívánok! Ilyen előélettel hiba lett volna őt kihagyni. Aztán meg kösd fel a gatyád, mert ízekre fognak szedni a legkisebb hibáért az olvasók, mit az erre felé megszokott. (Mintha nem lenne elég a BMW közeliség) :). Gud lák, hev pésönsz!

Joejszaka 2010.03.02. 18:56:57

Kiraly, remeljuk irni is fog tudni! :-)))

evil. 2010.03.02. 19:03:42

Üdv:) grat a győzelemhez:)

szláj (törölt) 2010.03.02. 19:03:54

sajnos én nem jutottam el a személyes fordulóig, de remélem lesz még rá alkalom.

Kedves András, gratulálok, jó munkát!

zsof77 · http://manocipo.freeblog.hu 2010.03.02. 19:05:43

Hát teljesen nem ide vág, most találtam ide, és tanácsot szeretnék kérni, ha lehet. Ha ez így gáz. akkor elnézést előre is, és ne válaszolj. Szóval autóvásárlás előtt állunk és mára már teljes a zavar. Több márka tűnik jónak. Viszont szervízdíjakról semmit nem találok (így találtam ide). Szerintetek, melyik éri meg, mert első kocsi lesz, így a fenntartási költségekhez abszolút amatőrként állok. Amin törjük a kobakot az a Volvo S40, a Mazda 6, most merült fel a Seat Toledo, illetve a Mitsubishi Carisma (ez utóbbit kevesen ajánlották). Ami még gyönyörű de ugyancsak mindenki lebeszél az a Rover 75 (jaj pedig de szép is). Igazság szerint másfél max két M-ig néztük a felsoroltakat, így jópár éves kocsit kell nézni. Emiatt jött be a szervízkérdés is. Szerintetek?

TreVoR 2010.03.02. 19:07:43

Titkon azért reménykedtem, hogy egy angol autókat preferáló "csodabogarat" sikerül kihalásznotok...

Mindenesetre András egy kalappal a TC-nél! :)

KarbatettKezűZoltán 2010.03.02. 19:11:12

4 nyelv+ egyetemi diploma...

Ezen papírok megléte elég is vót'...
Hasravágtátok magatok mi, mert eddig az egész szerkesztőségnek nem volt összesen ennyi.

MuhahahahahHHAHAHHahahah

Migi 2010.03.02. 19:11:40

Az háááát.. nekem ott lett szimpatikus, hoyg bééjemwééje van:D és hogy szééép...(mármint a Bömös...)

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.03.02. 19:15:23

"sajnos András az első találkozásra túlságosan normális benyomást keltett"

Sose becsüljétek alá a csendes őrülteket. Sose.

Takyka! 2010.03.02. 19:17:55

@zsof77:
4 évig ütöttem egy mazda6-ot, 180ekm említésre méltó hiba nélkül. Még maradtam volna benne, de lecserélték (céges) Ha azt bírta, mindent bír!

Zsomatograf 2010.03.02. 19:19:06

Gratula!

A gyönyörű Bömösben a középkonzolon mi az a nagy szürke kütyü?

gizmo30 2010.03.02. 19:19:09

üdv. VÉGRE egy BMW- s.

lacza87 (törölt) 2010.03.02. 19:20:36

@gizmo30: Na mert, hogy Vályi Pista nem az, ugye?:)

RRSS2 2010.03.02. 19:22:36

Gratula Andrásnak, de milyen frappáns lett volna ha ezt a szösszenetet Ő írta volna meg ;)

equium 12345 2010.03.02. 19:25:28

Melyik az uj tag? a 10-bol en csak 5-ot ismerek.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.03.02. 19:26:01

@TreVoR: Hát, én is jelentkeztem, angolautóbuzéria vadul megvan nálam, de gratulálok ezúton is Andrásnak, hajrá! :)

GábriSany535i 2010.03.02. 19:26:51

@Z0Ł1: Jaj bme KSK, koptatom a 2. félévet, had beszéljelek le róla :)

amúgy van BMW-m is, meg szét is szedtem januárban, most rakom össze, na, lehetek a következő? :)

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 19:35:27

@lacza87: Miert, van neki BMWje? Lemaradtam valamirol?

lacza87 (törölt) 2010.03.02. 19:37:03

@GábriSanyi: Öreg gépelemek 2. tanárom: az autókat gépészmérnökök tervezik, bár azt mondják van valami közlekedésmérnöki kar is itt az egyetemen:D

biohazard 2010.03.02. 19:38:18

Az nem gáz, hogy ilyen életrajzzal ennyire futotta? Nem leszólnai akarlak Benneteket, de... na mindegy.

Z0Ł1 2010.03.02. 19:39:21

@GábriSanyi: O-ó, ne ijesztegess, milyen érveket tudnál felhozni nekem, hogy inkább BME gépészmérnökire, vagy BMF mechatronikára menjek a KSK járműmérnöki (autógépész) helyett?

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 19:40:25

Mondjuk a 02-esen a gyari talapzatra erositett homasitas kodfenyszoro meg a bucsus szelvedomatrica azert enyhe fajdalmat okoztak. Remelem, Pioneer magno nincs benne.

lacza87 (törölt) 2010.03.02. 19:41:03

@mlt3: Nem tudok róla, de az biztos, hogy nagyon szeretne.:) Az egész munkássága mutatja, egy posztban konkrétan le is írta, ha akarod előkaparom.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 19:42:47

@biohazard: Most miert, ugrodeszkanak ez boven jo, amig nem jon ra hogy hol kaphatna a kvalitasainak megfelelo allast.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 19:43:52

@lacza87: Ja nem kell, elhiszem. Azt hittem vett valamit, itt sose lehet kovetni hogy epp ki milyen roncsot akar megmenteni :)

adaam20 (törölt) 2010.03.02. 19:45:18

végignézve a képeket.nagyon szép emberek dolgoznak nálatok... :D egyik igényesebb mint a másik :D

Bambano 2010.03.02. 19:46:31

@biohazard: elhangzott: hülyét kerestek:PP

lacza87 (törölt) 2010.03.02. 19:47:28

OFF
@mlt3: Konkrétan emlékszem, még arra is, hogy le akartál oltani:) Amúgy a 25-ös képen látszik a rádió a BMWben.
ON

GábriSany535i 2010.03.02. 19:49:09

@Z0Ł1: Látod ezek közül egyiket se ismerem :) Nem tudom mi az elképzelésed, én csalódtam valamennyire, de végülis valahogy meg kell alapozni a későbbi szakmai tárgyaknak. Meg hozzátartozik hogy mérnök típus vagyok, műábra előadóm szavaival élve mindig a lehető legegyszerűbb utat keresem, és ez eddig nem kötelezően a tanuláson át vezetett. De hát változnak az idők, itt mások az elvárások. :)

Amúgy szerintem ha a nevemre kattintassz valahogy meglátod az email címem, és szívesen értekezek Veled az egyetemről.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 19:50:57

@Bambano: Most az egyszer kapsz egy barackot.

dani740 2010.03.02. 19:53:07

@kormax:
Lélekben már Domsjöben van, az tuti...

biohazard 2010.03.02. 19:56:19

@mlt3: Igaz, csak nem tudom ilyen múlttal megvan-e a kellő alázat.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 19:59:52

@biohazard: Nem hinnem, hogy ez olyan szokatlan problema lenne arrafele.

Z0Ł1 2010.03.02. 20:01:03

@GábriSanyi: Az e-mail címedet konkrétan nem találtam, az inda-blog.hu belső rendszeréből küldtem valahogy egy e-mailt.

demizson bobby 2010.03.02. 20:02:25

Most akkor jól látom-e, hogy pályakezdő?

kisvagány 2010.03.02. 20:10:43

@scheerti:
Csikós csak 1 van...

Az új fiúnak gratulálok,övé a magyar munkaerőpiac egyik legkívánatosabb állása.:D

Shadow75 2010.03.02. 20:18:48

Általános elvárás, hogy a BME-s diplomától hanyatt kell vágódni. Erre a srác elkezd TC-zni egy ilyennel? Pláne ezzel a "már használható valamire" szintű nyelvtudással?

Flingel Bunt 2010.03.02. 20:23:05

Itt valami nem stimmel... akinek ilyen múltja van, minek megy a TC-hez újságírónak?? Vagy ez mellékállás lenne...??
Mellesleg én is a BME-KSK-n végeztem autógépészként.. nagy nulla az egész.

Z0Ł1 2010.03.02. 20:25:16

@Flingel Bunt: Na, ne szomorítsatok már el... Milyen okokkal tudnál róla lebeszélni engem, mint oda felvételiző embert?

Shadow75 2010.03.02. 20:28:37

@Z0Ł1: Szerinted ebben az országban kb. hány közlekedésmérnökre van szükség? Gépészre talán egy "kicsit" több. Oké, külföldön lehet, csak ahhoz kb. minima olyan nyelvtudás kell, mint a fenti "szerencsés" kollégának.

eko 2010.03.02. 20:28:42

Üdv a fedélzeten András!

Cortina V6 2010.03.02. 20:29:05

Az a Maris szomszed a laptoppal?

Z0Ł1 2010.03.02. 20:31:20

@Shadow75: Végülis a járműmérnöki is gépész diplomát ad, nem?
Vagy ilyenekkel ne áltassam magam?
Én egyébként azzal a tudattal felvételizek oda, hogy mindenképp külföldön képzelem el a munkát. Igaz, a nyelvtudásom egyelőre csak középszintű mind angolból, mind németből. Nagyon rosszak az esélyeim?

súllyospestisertés 2010.03.02. 20:32:16

Remélem a Zsűrinek is van minimum olyan papír a tudásáról,mint a RABSZOLGÁNAK.
Túl okos Ő ide,csak még nem tudja.

Stump András 2010.03.02. 20:35:22

Köszi a sok gratot és jókívánságot, nagy öröm az ilyen lelkes fogadtatás. Sejtettem, hogy ráraboltok a verdára, de csalódást kell okoznom a fikázóknak, mert nem sértődök meg. Ez egy tizenéve nyúzott használati autó, pontosan tudom, hogy milyen, és én így szeretem, ahogy van. Örülök, ha másnak is tetszik, de az se baj, ha nem, mert nem azért van.

Z0Ł1 2010.03.02. 20:36:28

@súllyospestisertés: Ja, Winkler pl. népművelő szakos és vámügykezelő, vagy mi :D
Ehhez képest nézd meg, milyen cikkeket ír az autókról, vagy miket dumál össze a rádióban.
Szerintem senki sem hiányolta még tőle a járműmérnöki diplomát :D

Bambano 2010.03.02. 20:36:46

hmm. kicsit más nézőpont: a totalcar legalább adott visszajelzést azoknak, akik nem feleltek meg... ez a mai hr helyzetben ritka, mint a ponton...

Rocko- 2010.03.02. 20:39:09

hajrá. de őőő izé, mi is lesz a munkája? :)

Stump András 2010.03.02. 20:39:10

@Z0Ł1: stump.andras@mail.totalcar.hu

1kutya 2010.03.02. 20:41:24

@Stump András:

András: azé ha ajánlhatom a levonyót, meg a homasita ködölőt szedd le róla, mielőtt szétkap itt a "csőcselék":D

spikeyka 2010.03.02. 20:42:15

Szóval ezzel a végzettséggel, ilyen nyelvismerettel, szakmai gyakorlattal és elhivatottsággal ma Magyarországon közel 140 másik emberrel kell "versenyeznie" valakinek azért, hogy TC-s "rabszolga" lehessen, nemakaromtudni, hogy milyen fizetésért. Gyönyörű! Ezzel most nem a TC-t kívánom minősíteni, mielőtt valaki félreérti -bár kétlem, hogy ez lenne bárki számára az álommeló...

Stump András 2010.03.02. 20:42:29

@Ronin_: Igaz, hogy BMW-m van, de mindenevő vagyok. Szerintem gyártottak már itt is, ott is nagyon jó és nagyon rossz autókat.

M division 2010.03.02. 20:42:36

@Z0Ł1: nem pont gépész diplomát ad, de hasonlót.

Kerti Fóka 2010.03.02. 20:43:04

Miért aggódtok azon hogy Közlekkarra megy? az gépész szakirány...Ott is gépészmérnök lesz beírva a diplomájába, csupán a közlekkar adja ki... Közlekedésmérnöki diplomát csak a cukrászok kapnak... (aki nem érti,ne kérdezzen...)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.03.02. 20:43:24

@Z0Ł1: miért, milyen cikkeket ír? Szerintem mostanában nagyon gyengéket. Unottak, erőltetett, mondjuk olvasói levelet publikálni és savazni, az jobban megy neki.

keepitretro 2010.03.02. 20:43:37

Máskor András ne állj rá arra sínre mert ott vonat jár! Ha meg akadályozod a vonatközlekedést azon a környéken akkor a nemzetgazdaságot nem tudják ellátni olajal. (oiltanking)
Egyébként meg a dunapart azonrészét mi felügyeljük BMW tuning szempontjából ezért máskor ha nem jössz be kávézni meg a Himizoli 4 évekészülő E21-ét megnézni, nemtommilesz, de lesz valami :-)

Fomics 2010.03.02. 20:43:44

@Stump András: Majd ha mi is úgy szeretünk, ahogy vagy.....Üdv a bandában!

Stump András 2010.03.02. 20:43:49

@E28 524TD: Ma már nekem is jobban tetszik a kereklámpás. 96-ban még ez tetszett jobban.

1kutya 2010.03.02. 20:45:15

csak nehogy Csikiék "odafagyjanak" svédbe, mert akkor nagyon össze kell kapnod magad (mondjuk elmenni délafrikába egy 635csi-ért):D

Ted Striker 2010.03.02. 20:45:43

@Stump András: Remélem Magyar Pista bá felvértezett téged azzal a sokrétű tudással és rengeteg Nelson admirálisos idézettel amikkel minket cukrászokat megörvendeztetett :-)

Zoli, gyere Közlekesnek, ha túléled az első évet és az első Kari Napokat akkor már sínen vagy mint a vasutasok :-)))

lacza87 (törölt) 2010.03.02. 20:46:43

@Z0Ł1: Sok cikkében van egy-egy olyan motívum, amivel elárulja, hogy műszaki és gazdasági szempontból, azért vannak sötét foltjai. Példa: amikor kifejtette, hogy ő kisipari eszközökkel fele annyiból econetic-esít egy Fordot, mint a gyár.

Ted Striker 2010.03.02. 20:48:20

@Kerti Fóka: Így van jó a bőgés, ha beletörik a bicska a Járműelem és Pajtások Tanszék Gépelemeibe majd lesz belőle cukrász

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2010.03.02. 20:49:01

Gratula tényleg, ezzel nehéz volt versenyezni. De azért aki akar, az talál lehetőséget, én pl az egyik konkurens vezetős oldalnál próbálkoztam és kaptam is lehetőséget, eleddig mint külsős munkatárs, de ki tudja mit hoz a jövő :D.

M division 2010.03.02. 20:49:07

@Ted Striker: De az első évet túlélni nem piskóta(vagy a sok tanulást vagy a piát nem éled túl) :D

Z0Ł1 2010.03.02. 20:49:14

@Bandi_jóválasztás:
Nos, nem vagyok újságíró, nem értek az íráshoz.
Azt tudom, hogy azért elég sokra vitte autós diploma nélkül is és szerintem a cikkei is élvezhetők.
Ez persze az én véleményem. A vélemény meg, mint tudjuk, olyan mint a ...

Z0Ł1 2010.03.02. 20:51:16

@Stump András: Kösz a címet! Am. nem sokkal azelőtt küldtem el egy levelet neked az inda-blog.hu rendszerében neked, mielőtt kitetted a címed. Remélem, megkaptad ott is. Ha nem, akkor legépelem majd megint.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 20:51:45

@1kutya: A Csikos majd ugyis tisztesseges veteranost farag belole. Lesz meg neki is hibbbatlan gumicsik a lokosen.

Shadow75 2010.03.02. 20:51:59

@Z0Ł1: Nem teljesen, de hasonló. Pl. az alapok szinte tök ugyanazok, matek, mechanika, ábrázoló geometria, gépelemek, anyagismeret, hőtan, áramlástan, villamosságtan stb. Szerintem itthon gépésszel jobban járnál, de ha külföld a cél, akkor ez is jó, mondjuk kéne majd egy MSc is, nem csak BSc, mégiscsak "elegánsabb".

Stump András 2010.03.02. 20:55:50

@1kutya: A szélvédő gyárilag zöld csíkos felül, csak hogy mindenkit megkíméljek a további billentyűzetkoptatástól. A "ködlámpa" a kifúrt lökhárítón konkrétan a lyukakat takarja. Különben meg nem szándékozom se kiállítási tárgyat csinálni az autóból, se a kedves olvasók ízléséhez igazítani.

indapass90210 2010.03.02. 20:57:15

Nyugtassatok meg, hogy ha béjemvés, akkor bunkó is!

effet papillon 2010.03.02. 20:57:19

Srácok! Végre egy kis ész költözik a szerkesztőségbe, gratulálok, helyes döntés volt. Másrészről áldjátok az eget, hogy válságos idők vannak Mo-n, és egy ilyen kaliberű ember leállt veletek. Azért négernek nevezni vkit, hm, max egy német cégnél szokták a pályakezdőt.

@Stump András: András, gratulálok! De árulja már el vmit - de ha nem teszed, azt is megértem, mert némileg indiszkrét leszek. Mégis mi a fenét keresel te még Mo-n? :)

És a melóhoz némi jótanács: ne edd azt, amit az idült újságírók szoktak, azaz: ne egyél gyorskaját, ne szokj rá az alkoholra, ne legyél erős dohányos (ez a legveszélyesebb rész), ne hízz el, ne növessz körszakállat, poénból ne használj argót, még akkor se ha ezzel pár száz "érdekes" ember rokonszenvét elnyered, végül moss hajat, de rendszeresen, ne legyél egy a sok közül :)

Jah, és csak stílussal, mert a stílus maga az emeber. Ne hagyd magad meggyőzni, az alpári posztok csak rövid távon kifizetődők (azért biztos majd te is írsz vmit, mert ugyebár a négernek mindenhez kell értenie)

Azért az év végén gondolkodj el rajta, hogy megérte-e.

Jó munkát

esef 2010.03.02. 20:58:44

@prokee:
Nem is tudom, a szemüveg és a szakáll nem igazán Csikós úrra vall... :)

@zsof77:
Sokan megköveznek érte, de a keretből kijön egy Renault Megane/Scenic is. Ez utóbbi tágasabb az általad lehetőségként felsoroltaknál. Mint gyakorló tulajdonos mondhatom, hogy nem szervizigényes, sok mindent otthon is meg lehet csinálni rajta és ha kell, tudok hozzá szerelőt is ajánlani (Budapesten).

@Stump András:
Ha Csikós úré a vasárnap, akkor a tiéd lehetne mondjuk a szombat. Nem is lenne rossz többé egy hétvége sem.

@Z0Ł1:
Én sem vagyok vegyészmérnök, ahol dolgozom mégis érinti. Amit kellett, önszorgalomból megtanultam...

@biohazard:
Szerintem Andrásunk hamarosan dobbantani fog. Na nem azért, mert annyira rossz lenne a hely, hanem mert a végzettségei alapján többre vihetné...

Z0Ł1 2010.03.02. 20:59:02

@Shadow75: A BSc-vel jelentősebben rosszabbak az elhelyezkedési lehetőségek? Egyre több olyan véleményt hallani, hogy ha azt az időt, amit az MSc megszerzésére szánok, munkával töltöm és szakmai tapasztalatot gyűjtök, előrébb vagyok. Hogy is van ez?

indapass90210 2010.03.02. 20:59:37

@zsof77: Rover75 nagyon kellemes, hosszú úton is kényelmes autó, igazából nem is beleül az ember, hanem magára veszi, de kikőnyitni a buxát, mert némiképp szervizigényes!

Bambano 2010.03.02. 21:00:53

azon jár az agyam, hogy vajon van-e valahol dél-afrikában egy eldugott, ámde jó állapotú bmw....

Ted Striker 2010.03.02. 21:02:12

@Z0Ł1: Úgy hogy még se az egyetem se a munkahely nem tudja igazából mi a BSC meg az MSc és mi köztük a különbség - tavaly végzett a BME KSK-n az első BSc-s évfolyam

Dennis01 2010.03.02. 21:02:37

@Stump András: Kapunk rola valami irast esetleg? :)

1kutya 2010.03.02. 21:03:50

@mlt3: no nézd, kinyílt a csipája:D

lentebb neked is beszólt!:DDD

kneissl 2010.03.02. 21:04:52

Szerintem...
..Ha a hirdetés feladásakor publikáljátok a hétfői értekezlet képeit, akkor sokkal kevesebb életrajzot kellett volna átnyálaznotok..
..ha a nyelvtudás kell, hogy fordítson a külföldi lapokból, akkor arra volnának fordítók is...
...ha a TC egy autós netlap lenne, akkor ez a cikk a HR alrovatban, vagy a belső hirdetmények között lenne...
...ha a TC nem akarná magát egy "kultsite"-ként pozicionálni, ahol bármi jó, mert úgyis mi vagyunk a megmondóemberek, akkor tenne valamit azért, hogy a hazai netes "újságírást" (már ha egyáltalán van ilyen) és az autista diszlexiás konzumidióta droidok által jópofizásbol vezetett blogokat meg lehessen különböztetni...
...szerintem...
persze a srácnak sok sikert....valahol valami értelmes helyen.. és nyilván valamit a TC nél is lehet tanulni...
...és nem feledni...ez is csak egy szaros munkahely, millió ilyen van még a földön...

1kutya 2010.03.02. 21:05:53

@Bambano: ellopatnád Andrást is?:D

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 21:08:47

@Stump András: Levono = matrica
A Grünkeil-rol itt mindenki tudja hogy gyari, belam. Az oldskool.hu matricarol volt szo.

"A "ködlámpa" a kifúrt lökhárítón konkrétan a lyukakat takarja."

Nem veletlenul vannak azok a lyukak ott:
www.kfz-kultur.de/assets/images/BMW_TREFFEN_100906_0681.JPG

1kutya 2010.03.02. 21:09:42

@Stump András: nemén írtam! csak összefoglaltam és felhívtam a figyelmed, hogy lesz itt sejhaj, ha így marad.
nekem így is jó, egy baj van vele, hogy nem az van a csomagtartón, hogy 2002:D

lacza87 (törölt) 2010.03.02. 21:11:44

@Z0Ł1: Az Msc dolgon szerintem ráérsz majd, akkor gondolkodni, ha egy kicsit belekóstoltál már a dolgokba. Egyébként a sok hátránya mellett tényleg megvan az az előnye, hogy némi pluszmunkával válthatsz valami rokon szakra. Azért a BME-n legalábbis nálunka gépészkaron ez hangsúlyozott, az MSc a cél, az okokra itt nincs hely. Egyébként meg nincsenek általános receptek, hogy, ha ezt+ezt csinálod akkor jó lesz, a felsőoktatásban nem nagyon fogják a kezed. Más: az egyetem egy bizonyos gondolkodásmódot, módszertant, alapképességeket ad neked, rengeteg dolgot majd később a gyakorlatban fogsz megtanulni.

kalandrover 2010.03.02. 21:12:14

Hát én csak annyit szólnék hozzá, hogy a képeket elnézve, ha az irodátok belmagassága kisebb lenne, akkor a megspórolt fűtésszámla különbözetéből nagyobb részt tunnátok ennek az András gyerök javadalmazására fordítani.

Persze majd, ha megérdemli. :-)

Z0Ł1 2010.03.02. 21:14:05

@lacza87: Utánaolvasgattam a témának, azt tudom, hogy a BME-n az MSc lenne a cél, erre van berendezkedve az egész.
Csak, hogy egyáltalán érdemes-e nekiállni az egésznek. Más kérdés persze, hogy egyáltalán végig tudja-e csinálni az ember...

Stock 2010.03.02. 21:14:16

azért kíváncsi lennék, hogy kit ért a Winkler klasszikus hülye alatt? magát biztos (de még ki az a cégnél?).. ez mondjuk reális is, kár hogy az autókhoz is totál az!
egy új Péter Annát akartatok????

nem tudod, hogy mi a motivációs levél? még jó hogy a múltkor azzal kérkedtél, hogy a TC-hez senki nem protekcióval került... :-DD

ja és Anrásnak gratulálok és sok sikert kívánok!
remélem hagynak kibontakozni.. :)

indapass90210 2010.03.02. 21:14:32

@Stump András: "Különben meg nem szándékozom se kiállítási tárgyat csinálni az autóból, se a kedves olvasók ízléséhez igazítani."

Azért valami jó peres felnit tegyél rá!

flagellumdei 2010.03.02. 21:15:40

Grat! Remélem, jó írásokat olvashatunk tőle!

Más: Winkleréknek grat az "Ezeröcsi"-hez, jó humorú, inteligens, élvezhető műsor. Bár több hasonló lenne!

Ja, és egy cimborámnak van egy zsír gépe: piros, V8, két személyes, 480 LE. Érdekes lehet?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.03.02. 21:16:20

Sok sikert, őszintén.
De azért azt hozzátenném, h a "kellően hülye" kritériumot is teljesíted azzal, h ide jöttél dolgozni, ilyen háttérrel.
No offense.
Ha meg csak hobbiból akartál itt dolgozni, akkor te vagy az élet császára bazmeg. :)

kneissl 2010.03.02. 21:16:57

@Stump András: "Különben meg nem szándékozom se kiállítási tárgyat csinálni az autóból, se a kedves olvasók ízléséhez igazítani."

.. majd a Karotta yól megaszongyamajd, és ha nem akkor...

Z0Ł1 2010.03.02. 21:17:22

@Dövan: Ugyanmár, ez így jó, ahogy van,erre ballonos kell.
Ez nem a pimp my ride :)

takacs28 2010.03.02. 21:17:40

na most látszik igazán hogy milyen nehéz munkát találni manapság... azt gondolná az ember h ilyen referenciákkal minimum középvezető lehetsz vlmilyen menő cégnél (Audi, Mercedes, Knorr...). de az a helyzet h ez közel sem így van. a tervezői munka ma arról szól h napi 10 órát ülsz a monitor előtt, 1 év múlva 1 dioptriát romlik a szemed, és minden este fáj a nyakad meg a hátad. (én is ezt csinálom immáron harmadik éve..) szóval jól gondolja meg, aki autógépész szeretne lenni...
egyébként én is a BME-KSK-ra jártam, egy dolgot lehet ott megtanulni: a kitartást.
tragikomédia az a Kar, a tananyagot 1980 óta elfelejtették frissíteni. Tisztelet a kivételnek, mert azért ott is akad egy két hozzáértő tanár...
azért gratula az álláshoz, mert szerintem Mo.-on jelenleg ez a legjobb autós-szórakoztató portál, remélem h szakmailag is korrekt cikkekkel leszünk majd gazdagabbak.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 21:18:45

@1kutya: A hangnembol arra kovetkeztetek, hogy nem mondtak el neki, hogy pontosan mit is takar az a feladat, hogy "neha ra kene nezni a blogra" ;)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.03.02. 21:22:50

@Stump András:
Egy pillanatra én is elgondolkoztam azon, hogy ilyen szakmai tudással, nyelvtudással, istenharagjával, szakmailag nyilvánvalóan nem ez a legnagyobb álomállás. Nem nagyon van benne fejlődés neked szakmailag.

Aztán egyből rájöttem, hogy nekem sem lenne az, és asszem egyikünk sem azért jelentkezett, mert ez a meló nyújtja a legkomolyabb szakmai fejlődést, hanem mert ez érdekel, és reméljük, hogy szeretjük majd csinálni, és így egyből a helyére is került a dolog. :)

Szóval hajrá, le se szard a sok trollt.
Én se izgulok mondjuk a béjemvére egy kicsit se (talán a 2002-re egy picit, de a Land Roverek mellett nagyjából mérési hibahatár alatt van az BMW-izgalmam), de ettől még hajrá! :)

Stump András 2010.03.02. 21:23:27

@effet papillon: Kösz a biztatást. Talán az megválaszolja az indiszkrét kérdésedet, hogy sokat éltem külföldön, de ott sem fűszoknyás lányok lengetik a pálmalevelet naphosszat. Csak itthon sokszor ezt hisszük.

indapass90210 2010.03.02. 21:23:42

@Z0Ł1: az autó nagy kerék nélkül nem autó! Mindjárt keresek is neki valami jó 20-as felnit! Pont valamelyik TC-s cikkben írták, hogy mióta a fűrészt meg kalapácsot feltalálták, minden passzol!

lacza87 (törölt) 2010.03.02. 21:24:56

@Z0Ł1: Remélhetőleg senki nem veszi magának a bátorságot, hogy azt mondja ezt vagy azt csináld. Tényleg azt mondom tapasztald meg az első Bsc-s évben a dolgot; jó, hogy komolyan veszed és érdeklődsz, de belülről látod majd igazán, remélhetőleg találkozol ipari emberekkel, stb. Biztos, hogy sokkal jobban átlátod majd a helyzeted 1-másfél év múlva.
Na, jó éjt az uraknak!

repulosadmin 2010.03.02. 21:26:23

@Floyd:

Hú, régi vágyam valami hasonló, el tudnád küldeni(akár privátban is), hogy melyik oldalról van szó, én is megpróbálnám.

yeti 2010.03.02. 21:27:38

Kommenteket még nem olvastam de előre is gratulálok,és várom a jobbnál jobb cikkeket!

tuner1 2010.03.02. 21:29:00

@takacs28: Volt..mert elindult az automobil.hu is tegnap...ha valaki hülye vagy annak tetteti magát az nem biztos, hoyg tudja, hogy mit miért csinál....a Totalcar nem feltétlenül í nívójáról ismert, ellenben a hülyeségéről nagyon..ha ez egy jó pont, akkor hurrá, de talán érteni is kellene ahhoz, hogy amit mondok valamiről, arról tudom is hogy miről szól...tehát nem elég barkácsolni és egy meglévő tényről kritikát mondani, mert ezt egy szakma nélküli hajléktalan is elmondja...hanem tenni kellene hozzá szakmai javaslatot vagy véleményt ..de ahhoz nem elég a "hülye vagyok, Totalcaros vagyok" szindróma..ehhez több kell....

effet papillon 2010.03.02. 21:29:59

@Stump András: Külföldön élek, én is látom. De egyébként igazad van. Csak hát a fizetés... De mind1. A lényeg az, hogy élvezd a melót, sok sikert.

Shadow75 2010.03.02. 21:32:38

@Z0Ł1: Természetesen BSc-vel sem feltétlen rosszabbak a lehetőségek, de ha azt veszed, ez annak felel meg, ami "régen" a főiskola-egyetem viszonylat volt. Sőt, a BSc képzés még rövidebb (összezsúfoltabb, rohanósabb, ennélfogva nyilván kevésbé részletes) is, mint anno a főiskolai. Ezzel is el lehet helyezkedni, csak egy MSc mégis preferáltabb, valószínűleg többet is lehet keresni vele. A szakmai tapasztalat persze, hogy fontos, de egy MSc-t levelezőn is meg tudsz csinálni, meló mellett. Sokan csinálják, nyilván lemondásokkal jár, de ha többet akarsz egy alapvégzettségnél, akkor nincs mese. Annyira meg nem kell fosni, nem te lennél sem az első, sem az utolsó ember, aki megcsinálta (ezt nem bunkóságból írom, hanem biztatásként).

takacs28 2010.03.02. 21:35:40

@tuner1: azért fogalmaztam úgy h autós-szórakoztató portál...
és hogyha még 10 év múlva is lesz automobil.hu akkor lehet róla véleményt mondani.

1kutya 2010.03.02. 21:38:27

@mlt3: a fene abba a szófukar felvidékibe:D

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.02. 21:41:28

Remélem ő meg öreg BMW-vel szív orrba szájba és akkor szombat reggel Stump cikk a BMW szívásról, vasárnap reggel Csikós cikk a Merci szívásról. És akkor már csak 5 másik márkahű megrögzött autóbolond, írni tudó berhelőst kell felvennetek és felderül a nap a szerkesztőség felett. Akkor minden napra lesz érdekes cikk :-D

peugeotgeek 2010.03.02. 21:41:59

Hajrá András üdvözlet a TC-n!
Papp Tibi ne piszkáld az orrod!

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 21:43:35

@1kutya: Lehet, hogy arrafele az oregek azzal szopatjak a kopaszokat, hogy rajuk bizzak a blogot.

squirrel05 2010.03.02. 21:44:22

Sok sikert András! Remélem sok BMW-s, szerelős cikket olvashatok majd tőled! ;)
Üdv.
U. i.:Az autón hírdetett honlapot megnéztem, de nem volt nagyon frissítve. Lesz valami fejlemény?
Ha tudsz a körödben eladó 02-es BMW-t (felújítandó, diák pénzből :) ), kérlek szólj!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.02. 21:44:36

Na mindegy, a lényeg most az, hogy mi van a Csikóssal?

1kutya 2010.03.02. 21:45:35

@tuner1: Istenes Laci sztem tudja mit csinál csinál, csak most még éppen rosszkor/rosszhelyen van. ahogy elnézem így kezdetnek nem rossz, bár majd a jövő megmondja...

Shadowbull 2010.03.02. 21:46:20

@takacs28: "azt gondolná az ember h ilyen referenciákkal minimum középvezető lehetsz vlmilyen menő cégnél (Audi, Mercedes, Knorr.."

Mehehe :))

Hol elsz te?

sb

biohazard 2010.03.02. 21:47:02

@Tie: Azért, mert fenntartásaink vannak, trollok vagyunk? Fasza gyerek vagy te is...

Shadowbull 2010.03.02. 21:49:04

Amugy meg udv az uj fiunak.

Ne legyenek ketsegeid, veled is kotekedni fogunk :)

sb

effet papillon 2010.03.02. 21:52:20

@Shadowbull: Ahhoz képest, hogy Mo-n egyetem nélkül is volt már miniszterünk.

swarowsky 2010.03.02. 21:52:44

Ó ez a srác tudni fogja miről beszélek, ha azt mondom Zobory.

És 10 éve nem tudjuk eldönteni, hogy Gyenes "turbo pascal" Károly festette e a szemöldökét vagy nem...

Megvolt 5 év alatt amúgy? :-)

1kutya 2010.03.02. 21:53:09

@mlt3: szerinted, ha megkérdeznéd odafenn az öreget, tudnák, mi az a "blog"???:D

effet papillon 2010.03.02. 21:54:06

@Shadowbull: Ha láttál már belülről multit, akkor te is tudod, h egy pár közép-felső vezető is örülne, ha így indult volna, habár az emberi tényező még nem derült ki, és referenciája sincsen.

1kutya 2010.03.02. 21:55:22

@Shadowbull: hát Pistám, ahogy az ábrázatát elnéztem nem Münchenben! de még csak nem is Debrecenben...

-Gabi- 2010.03.02. 21:56:28

Üdv András!!
Jó munkát kívánok és jó cikkeket remélünk:)

1kutya 2010.03.02. 21:58:19

@effet papillon: te is nagyon jól tudod, hogy ma agyarországban/on egy szimpla középvezető nem így indul...

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 21:58:56

@tuner1: Ha tied az automobil.hu, nehany javaslat:
- A logo bucsus. Hanyagoljatok ezt a paintbrushban osszedobott blingblinget, es bizzatok meg egy grafikust a tervezessel
- A facebook / iwiw / stb gombok osszes hovergifje el van baszva, facebook fole vive nem jelenik meg semmi, es a tobbi helyen is rossz szerepel
- A cikkek tipografiaja 1995ot idezi
- A cikkekben nincsenek kepek ( = kapaszkodo a szemnek ), nincsenek tagolva, omlesztve vannak mint a retes, az embernek ha ranez is elmegy a kedve az elettol, nemhogy az olvasastol
- Ezen a fekete/homokszin szinseman en meg gyurmaznek egy kicsit, alapvetoen nem hasznalnek feketet hatterszinnek, depressziv, unalmas
- A lapozofunkcio elveszik, szamozzatok be az oldalakat es emeljetek ki valamivel, gif gomb vagy a tokomtudja

Elsore ennyi, sok sikert.

Dennis01 2010.03.02. 21:59:11

@Tie: Te mit muvelnel,ha itt laknal... Itt legalabb 5-10 Series 2 Land Rovert tudok kertben vagy feljaron allva. Mindegyik katonai zold szinu, imadom oket...

Rocko- 2010.03.02. 22:00:12

@prokee: nem, én, meghízva. :)

@Shadowbull: :DDD

takacs28 2010.03.02. 22:00:37

@Shadowbull: Magyarországon.
és pont azt akartam ezzel mondani h ne áltassa magát senki azzal hogyha elvégzi a BME autógépészt akkor majd egyből talál jó állást.

amúgy mi az a rocksztár kép??? ez egy autós lap...

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:03:49

@takacs28: Azert a Sachs hiwijet meg a gyarmatokon sem ultetik az igazgatoi szekbe, vedd ki a bilibol a kezed.

Shadowbull 2010.03.02. 22:04:23

@takacs28: En ilyen gitarozos hosszuhaju csavo vagyok, autokhoz nemertek, neszójjábe!

sb

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:05:38

@takacs28: Mashol sem az igazgatoi szek kovetkezik a gyakornoki melo utan, megnyugtatlak. Arrol nem beszelve, hogy errefele kicsit melyebb a medence, a munkaeropiacon a vilag legjobbjaival kell megmerkoznod.

M division 2010.03.02. 22:05:57

@swarowsky: Zobory már fogalom lett a BME-n, egyébként mi sem tudjuk, hogy Gyenes "turbopascal" Károly festeti-e a szemöldökét, de nagyon gyanús.

@takacs28: szerintem senki ne álltassa magát azzal ha lediplomázik akkor elsőre tuti állása lesz

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:07:33

@takacs28:

Csak egyetérteni tudok a véleményeddel.
Van autómérnök ismerősöm (én cukrászon vagyok :D) aki szervízben volt kénytelen elhelyezkedni autószerelőként.

Az még (sajnos) keveset számít, hogy ezt a szakot ami véleményem szerint az ország legnehezebb műszaki szakja (nálunk a legnagyobb a fluktuáció a BME-n) eltudod végezni. Kell még szakmai tapasztalat, nyelvtudás. Ilyenkor kérdezem meg, hogy ki a faxnak van kedve még ezekre mikor egészen lefoglalja a szak tennivalói.
Egyébként több tárgyból a tananyag tényleg nem változott 80-as évek óta. Szánalmas. Az egész felsőoktatás.

Tényleg egyet tanulsz meg: kitartást, de azt nagyon. Meg esetleg némi gondolkodásmód is kialakul benned ami az átlag emberben nincs.

1kutya 2010.03.02. 22:08:38

@Shadowbull: mért, a gitárhoz értesz?:D

Blöki

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:09:26

@M division: Nyugtass meg, hogy nem oktatnak a BMEn Pascalt, mert elsirom magam.

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:10:10

@mlt3:

Pascalt??? Simán, egy féléven keresztül.
Utána pedig borland delphit.

Szánalmas mi?

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:11:45

@1kutya: Nem, csak szeret ugy tenni. A valosag viszont az, hogy amikor jatszik, az erosito kabele nem a gitarba, hanem a hatara ducttape-ezett kazettas walkmanbe van bekotve.

Shadowbull 2010.03.02. 22:12:07

@1kutya: mivel en vagyok Saul Hudson, johogy

:))

sb

1kutya 2010.03.02. 22:12:08

@mlt3: hááát, itt valahol a végeken.

de van egy sanda gyanúm, hogy a kérdésedért Shadow mingyá úgy lebax, hogy a lábad sem éri a fődet:D

M division 2010.03.02. 22:12:24

@mlt3: így van, ahogy nekend leírta.

Punxsutawney Mormota 2010.03.02. 22:12:29

Ezzel legalább a többiek nem fognak egy roncsot megvetetni, hogy aztán még nagyobb bukóval adja el. Ennek már van egy. Valószínűleg ez többet nyomott a latba, mint a felsorolt végzettségei.
Egyébként valaki le is ellenőrizte a nyelvtudást, vagy csak a papír számít? :)

Shadowbull 2010.03.02. 22:14:05

@mlt3: Mosmé kell elrontani a jatekomat :))

Amugy ha hallanatok hogy nyomom a Sweet Child o Mine-t, terdreborulnatok....

.... a rohogestol :))

sb

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:15:13

@nekend: Bazdmeg ezt nem gondolhatjak komolyan, johogy nem Simons' BASIC-ben rajzoltatjak a sprite-okat egy C64-en a hallgatokkal. Hol a tokomben elnek ezek? Vizobliteses WC azert van mar a BMEn?

takacs28 2010.03.02. 22:16:16

ez tényleg így van:)
és a hallgatók felét buktatják meg pascalból... és ez még csak egy "alapozó" tárgy.
amúgy az autógépész szakon 2007-ben 68 év volt a tanárak átlagéletkora...
ja és nem sikerült 5 év alatt...

Shadowbull 2010.03.02. 22:16:30

@1kutya: Mondjuk az teny, hogy Bajororszagbol csak kabe Becsig latnak el. Esetleg Ibizaig, de az a masik iranyba van :)))

sb

1kutya 2010.03.02. 22:16:35

@Shadowbull: vigasztaljon, hogy a vízpumpagründolás versenyt te nyernéd:D

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.03.02. 22:17:32

@Punxsutawney Mormota: Azt csak hiszed.
Nekem is van, sőt, két angol roncsom is, és még akarok két másikat, oszt mégse vettek fel. :)

1kutya 2010.03.02. 22:18:18

@Shadowbull: Ibiza? oda repülővel, vagy csak "szerrel" lehet eljutni?:D

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:19:17

@mlt3:

Pedig, de!

Így nyomjuk... Gondolhatod, mi is kivoltunk akadva.
Ráadásul a zh-t úgy kellett írni, hogy papírlapra leveted a parancssort... VICC!
Egy csomo hátráltató faxságot tanítanak itt.

swarowsky 2010.03.02. 22:20:28

@M division:
Akkor azt hiszem maradhatunk annyiban, hogy festett az :-)

@nekend:
Én csak azt tudom mondani, hogy mi 360-an keztünk. 2.év elején 90-en voltunk, 2.év végére 30-an maradtak :-)
De eletre nevel az biztos! No meg hol máshol ásnák a csatabárdot?

Shadowbull 2010.03.02. 22:20:42

@mlt3: Hat en meg irtam papiron Pascal-programot ZH kereteben Miskolcon.... Igaz az 94-ben volt, de mar akkor is elavult volt az egesz :)) Harmadik felevben volt valami C++ is.

sb

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:20:48

@Shadowbull: Azontul ugysincs semmi, vegeter a foldkorong es leesel a semmibe.

nem kéne... 2010.03.02. 22:21:21

@Shadowbull:

hova írhatok neked mélt?
mesélek olyant, hogy lehidalsz.

swarowsky 2010.03.02. 22:22:23

@takacs28:
1 embert ismerek akinek megvolt 5 év alatt.... vasútgépész :-)

Shadowbull 2010.03.02. 22:24:15

@nekend: "Ráadásul a zh-t úgy kellett írni, hogy papírlapra leveted a parancssort..."

Hmm, edes nosztalgia :)

Mondjuk azt nemtom, hogy az oreg Salánkit elvitte-e mar azota az ordog :)

sb

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:24:28

@swarowsky:
Mi is 350en kezdtük, és aszem olyan 16 ember el is tudta végezni egyenesben. :)
Csatabárd... Közösségbe annyira nem szerettem benne lenni, már csak az eléggé elszomorító lány mennyiség és minőség miatt se.

yeti 2010.03.02. 22:24:47

@Shadowbull: 2009-ben Miskolcon C++ programot írtam zh keretében.

Punxsutawney Mormota 2010.03.02. 22:24:49

@Tie: Nem kellett volna hagynom, hogy apám elvitesse az Opel Rekordját - akkor én is beírhattam volna valami érdekeset a cévémbe :)

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:25:48

@Shadowbull:

Azt nem tudom, de a jó öreg klokit elvitte.

swarowsky 2010.03.02. 22:26:16

@nekend:

Jól van ez így... tudod hány estét át lehet sörözni ezen történetek mellett. Pláne ha még a Barossban is laktál ...

A turbo pascalnak is a szemlélet volt a lényege.. küzdeni megtanítottak.
Miért mennyivel volt fejlettebb a mérnöki fizika házi leadás azokon a kis vackokon a J-ben a folyosón? :-)))

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:26:27

@Shadowbull: En is irtam papiron Pascal programot 93ban, de mar akkor is azt kerdeztem magamtol, hogy mi a faszt csinalok en itt. Na de bazdmeg azota eltelt 17 ev!

Mashol nemhogy a kibaszott Pascalt nem mutogatjak mar a muzeumban sem, de ilyesmi projekteket dobnak ossze:
www.fh-landshut.de/pressestelle/news/roll-out-hybrid-bmw-x5/

people.fh-landshut.de/~mbl_x5/MBL_X5/Projekt.html

ChPh 2010.03.02. 22:26:41

Hello Andris! (Bocs a tegezésért, egyidősek vagyunk)
Remélem sok jó írásodat olvashatjuk majd :)
Oh és BMW forever :D

Shadowbull 2010.03.02. 22:27:54

@mlt3: LOL :)

ne, ezt meg akkor vettem fel, amikor meg csak kicsit tudtam :))

www.youtube.com/watch?v=uyfDLAmh16Q

sb

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:28:56

@swarowsky:

Na hát a mérnöki fizika házileadás tényleg csodálatos volt... Nem egy évfolyamtársam csinálta 7-8adjára ezt a szép tárgyat. :)
Gépelemek szopatásokról nem is beszélve. márialigeti powa :D

Jaja ismerem a Barosst. Jó kis putri :D

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:29:08

@swarowsky: "A turbo pascalnak is a szemlélet volt a lényege.. küzdeni megtanítottak."

A Pascalnak, a Basicnek, meg a tobbi fosnak pont az a fo bune, hogy nem tanitjak meg az OOP-szemleletet, hanem ganyolni meg spagettikodot irni tanitanak. Megmergezik vele a diakok gondolkodasat, es olyan elavult tudast adnak a kezukbe, amivel kirohogik oket a munkaeropiacon. Mindenkinek levagnam a faszat, aki egy programozassal ismerkedo tanulonak Pascalt vagy Basicet oktat.

swarowsky 2010.03.02. 22:29:41

@nekend:
hát nálunk 5 lány volt... ők viszont mind el is végezték :-)

Szerintem azz Erikára emlékeznek itt többen is... igen, igen.. azokra a mellekre gondolok :-)

1kutya 2010.03.02. 22:29:53

@nekend: hmmm... akkor nem is volt olyan durva az agrár: 280 kezdő, 110 végző, de ennek uszkve fele már korábban (1-3év) kezdett!

pedig azt hittem...

Shadowbull 2010.03.02. 22:30:21

@nem kéne...: shadowbull kukac totalcar pont hu

sb

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:31:05

@mlt3:

Abszolút egyetértek veled!!!

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:32:12

Egyébként, ha lehet érdeklődni ti mire vittétek a közlek diplomával?

Higany 2010.03.02. 22:32:25

@GábriSanyi: A szigorlatok (ha még van olyan...) után ítélkezz, addig csak a mérnöki tudományok alapozása és az "utófelvételi" (=szopatás) megy. Ja, és igen, az egyetemen leadott anyag (nem akartam átadott tudást írni...:) kb 90%-át sosem fogod használni, mert:
1. nem lesz rá szükség
2. elavult
3. a mérnök nem hülye, hogy a gyakorlatban agyonkomplikáljon valamit.

Egy villamosmérnök.

swarowsky 2010.03.02. 22:33:01

@mlt3:
ezt azért te sem gondolhatod komolyan hogy ott tényleg a turbo pascalon volt a lényeg...
miközben más karon/szakon Solid Edge meg ProE ment párhuzamban 3dsMAx-ról nem is beszélve

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.03.02. 22:33:47

öázzeh...akkor már ketten vannak ellenem :P

nem kéne... 2010.03.02. 22:33:54

@Shadowbull:

egy yahoo.co.uk címről kapod a mélt, ha esetleg a spambe sorolna valamiért.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:34:25

@yeti: Azert megsem allt meg az ido teljesen.

effet papillon 2010.03.02. 22:37:13

@Shadowbull: Hát kb. lol. Látom ismered a bajor parasztot. :D

Bajoros-osztrákos vicc meg van?

Mi van akkor, ha németországi bajor Ausztiába emigrál? Mindkét országban növekszik a lakosság IQ-szintje. Miért? Mert Németországból elment egy bajor, Ausztriába pedig érkezett egy német. (nem tudok viccet mesélni :)

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:40:50

@nekend: Ezt nem tudom ismered-e, ebbol egy csimpanz is megtanulja a C++t, az altalam ismert egyik legjobb oktatokonyv:
newdata.box.sk/bx/c/

Ez meg az eredetije:
www.informit.com/store/product.aspx?isbn=0768666007

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:43:15

@Shadowbull: Ne vetits, te meg 12 evesen se voltal ilyen sovany!

indapass90210 2010.03.02. 22:43:17

@mlt3: nem ezen dől el, hogy ki fog tudni programozni. Aki nem tud pascalban, az c-ben sem fog tudni, aki meg nagy spíler, az c-ben is az lesz.

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.02. 22:44:00

@mlt3:

Igen, ez szép részletes.

Sajnos én is nagyon sokszor rákényszerültem, hogy internetről szerezzem be a megfelelő tananyagot, mert amit az egyetemen volt elérhető(ha egyáltalán volt) az egy kalap szar volt.

Shadowbull 2010.03.02. 22:49:32

@mlt3: hehe :) mondtam mar, hogy tavaly szeptemberben (fel ev varolista utan) kaptam tagsagit a backup centerbe a 4zylinder mellett? Jarok is szorgalmasan.

Mostmar nemcsak tehetseges gitaros vagyok, hanem 105 kilo tiszta izom is!

:))

sb

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.03.02. 22:52:28

Nem mostanra ígérték az újabb helyzetjelentést?

nem kéne... 2010.03.02. 22:53:34

@Shadowbull:

nézz egy mélfiókot, írtam.

GábriSany535i 2010.03.02. 22:53:37

@Higany: hát ezért mondtam(vagy csak akartam, nem kéne ennyit inni), hogy az eddigiekről tudok mesélni.

Na mentem vissza szopni a műábra beadandóval.

Káposztakukac 2010.03.02. 22:57:02

remélem az illető ilyen önéletrajzzal nem bruttó 200-ért ment hozzátok. a "fizetési igényes" hirdetmény után semmi sem lepne meg.

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 22:58:39

@Dövan: "nem ezen dől el, hogy ki fog tudni programozni."

De, pontosan ezen dol el, hogy milyen szemleletet adnak at a kezdet kezdeten.

effet papillon 2010.03.02. 23:02:39

@Shadowbull: És jó mostanában Münchenben gitárosként? :)

Shadowbull 2010.03.02. 23:05:27

@effet papillon: gitaroskent mindenhol jo :))

sb

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 23:08:44

@Shadowbull: DSDSbe jelentkeztel mar? Vegre otthagyhatnad azt a koszos muhelyt.

Shadowbull 2010.03.02. 23:16:04

@mlt3: ehh, nem szeretem az uszodat. Nem lehet uszas kozben zenet hallgatni :))

sb

Shadowbull 2010.03.02. 23:18:11

@mlt3: majd akkor jelentkezem, ha lesz gitaros szekcio, enekelni is tudok, csak azt nehezebben viseli a kozonseg :)

sb

nem kéne... 2010.03.02. 23:18:41

@Shadowbull:

eeeeeeeeeeeee
rossz válasz.
lehet.
:)))

Shadowbull 2010.03.02. 23:26:09

@mlt3: ehh, pedig aszittem ez jo kifogas.

na megis megvan: az ipodomat nemtom hova tenni :)

sb

effet papillon 2010.03.02. 23:28:01

@Shadowbull: ipod, neeee. És a körmödet is színezed? :D

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 23:32:18

@effet papillon: 60 gigas iPod alap az autoban. Mi a gondod, bela?

Shadowbull 2010.03.02. 23:34:07

@mlt3: nem szeretek uszkalni. A konditermet sokkal jobban csipazom. Ott nem csak a csajok feje latszik :)

sb

Shadowbull 2010.03.02. 23:36:06

@effet papillon: Mer? Tok jo lejacco. Nekem egy 8 gigas nanóm van. Valami ilyesmit kerestem, es adodott az ipod.

Pedig marhara nem vagyok Apple-buzi, tokeletesen hidegen hagy az egesz felhajtas korulotte, de ez jol mukodik, szeretem.

sb

GlaP 2010.03.02. 23:36:07

@Z0Ł1: A tanulásról. Sokmindenre próbálok egyszerre válaszolni, remélem azért érthető lesz :)

1. Képzések:
Nincs olyan nagy jelentősége, hogy melyiket választod. A járműiparban alapvetően sok a gépészmérnök, de más végzettségek is jók lehetnek, pl. villamosmérnökök is sokan vannak a fejlesztők között. De akár még pl. fizikus, matematikus, stb. is előfordulhat. A gyakorlatban elmosódnak a feladatok közti határok, elég mindenhez érteni :)
A te esetedben talán valamelyik gépészmérnöki képzés lenne jó, akár máshol is, nem csak a BME-n. Ha viszont kifejezetten járműves irányba akarsz mozdulni, akkor azért mégiscsak valamivel jobban ajánlanám a BME Közlekkart, ott talán kapsz egy kis többletet a témában. Egyébként ne téveszzen meg, hogy Közlekkarnak hívják, ott is képeznek gépészmérnököket (vagy legalábbis régebben így volt, az új rendszerben nem tudom mi van pontosan, de nagy különbség nem lehet).

2. A tanulásról általában:
Azt neked kell eldöntened, hogy mennyire vagy motivált és akarod-e csinálni. Ahogy itt többen megjegyezték, nem kötelező, enélkül is lehet boldogulni. Annyit viszont hozzátennék ehhez, hogy (ahogy minden más iparágban) a járműiparban is vannak olyan feladatok, aminek a megoldásához már nem kerülhető meg az egyetemeken szerezhető tudás. Még az sem, ami elsőre haszontalannak látszik. Egyszerűen túl sok az egymásra épülő ismeret, amit önállóan gyakorlatilag nem lehet elsajátítani. Kb. mint ahogy autodidakta agysebész sem létezik. Neked kell eldöntened, hogy ilyen területeken is akarsz-e később tevékenykedni, vagy sem.

Ezen túl, általánosságban elmondható, hogy a legtöbb dolog rajtad múlik, akárhova is kerülsz. Szokták emlegetni, hogy az egyetemen megtanulható dolgok 90%-a hülyeség, meg, hogy "csak" szemléletet ad, stb. Ezzel szemben az helyzet, hogy az ismeretanyag pontosan annyira lesz használható, mint a gazdája. A megtanulható dolgok később eszközökként szolgálnak, ha nem működik a dolog, nem biztos, hogy az eszköz a rossz, valószínűbb, hogy csak a gazdája nem tud vele bánni.
Szóval, érdemes tanulni, csak mindig észben kell tartani, hogy ez önmagában még nem garancia arra, hogy jó mérnökké válj, ahhoz még neked is oda kell lépni.

3. BSc-MSc kérdés.
Erre még ráérsz. Nincs előre kikövezett út. Vannak dolgok, amik befolyásolhatják, hogy milyen irányban érdemes gondolkodni (pl., hogy ismert, hogy a BME-n az MSc-re helyezik a hangsúlyt), de nem lehet azt mondani, hogy az egyik biztos jobb döntés a másiknál. Személyes céloktól, élethelyzettől is függ, hogy merre tovább.

Shadowbull 2010.03.02. 23:43:26

@mlt3: en mar nemmondok semmitse :)

sb

Pizza zabáló 2010.03.02. 23:46:09

Bandibátyám!

Alig várom már a BMW-s cikkeket ;)

És ne feledd mindig csak az első két hét a nehéz. Utána csak nehezebb. hi-hi-hi...

=Daniken= 2010.03.02. 23:46:18

Akinek 02-ese van, az csak jó ember lehet. az egyszerűség tökéletessége.

egyszer mindenkinek kell egy 02, hogy boldog legyen.:-)

gratula Bandi, sok jót olvassunk Tőled!

mlt3 (törölt) 2010.03.02. 23:46:25

@Shadowbull: Bent izzadni a backupcenterben a negy fal kozott, amikor lehet telen kint uszni a futott medenceben is, ez beteges. A hegyekre sem maszol fel, inkabb otthon hederezel a jo oreg panelban. Baszki, szerintem te szedulsz ha nincs beton a talpad alatt.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.02. 23:48:23

@Shadowbull: Van gitáros szekció. Nem láttátok azt a castingot, amiben a kanadai gitáros gyerek nyakon öntötte Bohlent meg a másik zsüritagot?

Van remény, kolléga.

Z0Ł1 2010.03.02. 23:53:28

@GlaP: Köszönöm a kimerítő válaszod, nagyon hasznos volt!
Az eddigi vélemények alapján egyre jobban hajlok az BME gépész irányvonalra, bár játszik még a BMF mecha, de ebbe már nem mennék bele, mégiscsak egy autós blogon vagyunk :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.02. 23:54:57

@kisvagány: Az új fiúnak gratulálok,övé a magyar munkaerőpiac egyik legkívánatosabb állása.:D

Aha. Melyik a kívánatos része? A hétvégi vagy az éjszakai pótlékmentes meló? Esetleg a "sokat fizetni deklaráltan nem tudó cég"? Mindezek kombinációja?

Pályakezdönek érdekes lehet egy-két évig.

ommm 2010.03.02. 23:56:12

@Z0Ł1: Szerintem hamarosan bekerül az impresszumba.

@kohlenbrenner: Szereti :)

@KarbatettKezűZoltán: Esetenként meg lennél lepődve. Hülyék vagyunk, nem idióták. Nem ugyanaz.

@kneissl: Pozitív hangvitelű kommentedet köszönjük mi, akik szar helyen és szarul dolgozunk. Itt vagy még?

@tuner1: Akkor itt az alkalom, kedves barátom: definiáld a nívót. Szerinted. Ha újfent elhinted a bölcs gondolat magvát, hogy mi valójában azt sem tudjuk, hogy néz ki az olajszűrő, sőt, igazából dilettáns barmok vagyunk, nyolc elemivel. Papp Tibi pl. máris tépi szét a gépészmérnöki diplomáját. Nem vagyunk rád méltók, soha, semmit nem tudunk, csak vaktában kaszabolunk. Én kérek elnézést.

@Shadowbull: Hogy nem szakad rá...:)

ommm 2010.03.02. 23:57:42

@malenykij polgar: Pótlékmentes?
Na, azért vaktában ne lövöldözzünk mán jóuram!

ommm 2010.03.03. 00:00:05

@malenykij polgar: Nem kell ám mindent elhinni. Akit ez elriaszt, az ne is jöjjön. Aki nem hitte, nos, itt van és nem panaszkodik.

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 00:02:20

@ommm: Miert, most pl kapsz potlekot? Ejfel van.

ommm 2010.03.03. 00:10:37

@mlt3: Nem, de most szórakozom. Nemrég értem haza és kíváncsi voltam a kommentekre. Ennyi. Valójában mi - minden valószínűség szerint - szeretjük a munkánkat. Ezen a blogon pedig a kezdetektől fogva itt vagyok, attól függetlenül, hogy most fizetnek érte vagy sem :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.03. 00:12:20

@ommm: Nem kell ám mindent elhinni.

Hát én az álláshirdetésben leírt dolgokat azért komolyan szoktam venni. Ezeket ti írtátok, nem én.

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 00:13:09

@ommm: Szerintem csinaljuk azt, hogy egy hetig nem jossz fel ide 16 ora utan. A rakovetkezo heti ertekezleten meg fogod tudni, hogy mennyire vagy itt onkent :]
Joejt.

ommm 2010.03.03. 00:18:47

@malenykij polgar: A célt elértük vele hidd el, rengeteg szerencsejátékos maradt el így, egyetlen kozmetikus csaj érezte magát annyira bátornak, hogy jelentkezzen :)
Aki nem riad meg, annak valószínűleg a munka sem lesz büdös, érted te ezt, tudom.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.03. 00:19:32

@ommm: Magánvélemény következik.

A kiírt álláshirdetés esetében már a két nyelv megfelelö szinten való ismerete is olyan érték, amit nem adnék áron alul Magyarországon.
A többit, föleg ha hírszerkesztö a delikvens és ráadásul autóbuzi, simán megtanulja.

Ti szerkesztöségi szivatásnak, poénnak írtátok le az éjszakai vagy hétvégi otthoni weboldal szögelést, amit én csak akkor vállalnék, ha azt korrektül, megállapodás szerint megfizetné a munkaadó, mint a nappal és irodában töltött munkát.
Van a munka, meg van a szabadidö. Aki nem tudja szétválasztani, annak tönkremegy a magánélete és a testi-lelki egészsége, innentöl meg egy szar munkaerö, mert ezeket a problémákat is behozza a munkahelyre és szarul teljesít.
Ez senkinek sem jó.

ommm 2010.03.03. 00:21:36

@mlt3: :D Nem jó, mert kíváncsi vagyok. Lehet, hogy neked szokatlan ez, de megnyugtatlak, nem állok be nyolckor a szalag mellé, és ezért senki nem veszi a fejemet.

ommm 2010.03.03. 00:27:18

@malenykij polgar: Ej-ej. Azért tisztázzunk egy dolgot: itt nem létezik olyan, hogy fix, előírt munkaidő. Ha valaki éjszakáig szív valamivel, vagy reggelig cikket ír, az nyugodtan otthon maradhat, sőt, ha ott jobb, akkor megírhatja ott is. Nincs hajcsárkodás, csak munka, amit el kell végezni időre. Azt, hogy ezt hogyan éred el, a te dolgod.
És ismételten mondom, a hétvégi munka ugyanúgy meg van fizetve, mint mindenhol máshol. Ja, és önkéntes. Bármennyire is azt szeretnék hinni nagyon sokan, de ez nem trógerek gyülekezete, hanem egy tizedik éve jól működő cég.
És hogyhogy nem, egy idehaza ritka, mondhatni baráti társaság is közben.
És ez az, amit nem írnak le neked egyik álláshirdetésben sem. És nem tudod számszerűsíteni.

Balee87 2010.03.03. 00:33:41

Éééééééés ismát ommm-nál a pont! :)

A Suttyók meg menjenek olvasni a napiszart, ide nem kell hülyeségeket írni. Nektek úgyis kimerül az agyatok járatása a képek nézegetésén, itt meg a cikkekben, postokban stb. néha fel is kéne fogni pár szubjektív véleményt, meg 1-1 jó poént... :)

Üdv.

u.i.: ommm nem lesz véletlenül Belsőség találkozó valamikor? :)

effet papillon 2010.03.03. 00:48:54

@mlt3: Mert mostanában minden buzi, és minden punci-cica-mica azt masszíírozzja.

effet papillon 2010.03.03. 00:51:16

@GlaP: Mester, indítottál egy továbbképzési tanácsadót, és most gyakorlatozol? :)

effet papillon 2010.03.03. 00:52:36

@Shadowbull: Pedig az apple a legjobb cucc. Csak szakértő kezében, nem office supportra :)

effet papillon 2010.03.03. 00:58:42

@malenykij polgar: Főnök. De jó, hogy nem akarsz a médiában dolgozni. Meghalnál minden nap. Kb olyat mondtál, hogy ha egy orvos nem vezet le napi 10+1 szülést, akkor nem kapja meg a fizetését. De egy festőt sem fog neked délelőtt felkelni, viszont lehet, hogy egy hétig le sem fekszik. De ha dolgoztál volna németnek, akkor tudnád, hogy az időd felett nem te rendelkezel. :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.03. 07:12:46

@effet papillon: Bocikám. Rossz fát hugyoztál le. 11 éve Ausztriában dolgozom, és szoktam kiírni álláshirdetést is a beosztottaimnak. A munkaidöröl mondott badarságaidat inkább ne részletezd tovább.

A lényeget el is felejtettem: az új rabszolgának sok sikert kívánok.

Shadowbull 2010.03.03. 07:25:30

@mlt3: "szerintem te szedulsz ha nincs beton a talpad alatt."

Valo igaz. Meg 140km/h alatt is szedulok :)

sb

Shadowbull 2010.03.03. 07:33:02

@ommm: mos mér, a 105 kilo az stimmel :))

sb

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.03.03. 07:38:19

@ommm: Hülye internet. Ezen a témán inkább személyesen kellene rágódni, mert így mindkét fél hülyeségeket implikál. Ezért inkább nem is folytatom veled itt a diskurzust.
A lényeg az, hogy kerestetek egy rabszolgát, megtaláltátok, mindenki heppi.

Shadowbull 2010.03.03. 07:45:31

@effet papillon: attol fugg mire. Spec amit mi csinalunk arra nem jo :)

sb

Kercerece 2010.03.03. 09:05:35

@mlt3: Nem értem mi bajotok a Pascal -al, azoknak, akiknek gőze sincs semmiféle programozásról (nem is annak tanul), ehhoz hogy megtanulják, amit középiskola számteken nem, arra kezdésnek jó. 10 éve én is ott ültem és körmöltem papírra a kódot, mint sok ismerősöm, akik azóta már saját szoftveres cégeket vezetnek.

Ha meg tovább akar tanulni, annak megvan rá a lehetősége :). A pascal után C++ volt a folytatás hogy OO szemléletre tanítsanak. Aki szerint meg egy "modern" programozási nyelv jobb mint a C++ , annak sok 1 nap alatt memóriát teleszaró, gépet C64 sebességre süllyesztő java alkalmazást kívánok a gépére :)

In Motion 2010.03.03. 09:08:02

Gratulálok neki! Sok sikert!
(Én ennyi papírral biztos nem mennék el firkásznak, de ugye nem minden a pénz)

demizson bobby 2010.03.03. 09:09:06

@Stump András: tömör válasz, ezek szerint a kárászy féle megaprojekt óta foglalkoztál vmivel :)))
Sok sikert!

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 09:26:16

@effet papillon: "Mert mostanában minden buzi, és minden punci-cica-mica azt masszíírozzja."

Tekintve, hogy 2002 ota eddig eladtak belole mintegy 280 millio darabot, inkabb ugy kene feltenni a kerdest, hogy ki *nem* hasznal iPod-ot?

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 09:36:45

@Kercerece: "Nem értem mi bajotok a Pascal -al, azoknak, akiknek gőze sincs semmiféle programozásról (nem is annak tanul), ehhoz hogy megtanulják, amit középiskola számteken nem, arra kezdésnek jó."

Es a BME az szerinted ez a hobbista kategoria?

"10 éve én is ott ültem és körmöltem papírra a kódot, mint sok ismerősöm, akik azóta már saját szoftveres cégeket vezetnek."

Szerinted ki allitotta, hogy aki latott mar Pascalt eleteben, soha nem fog megtanulni programozni? Vagy mit akarsz ezzel?

"A pascal után C++ volt a folytatás hogy OO szemléletre tanítsanak."

Ha egyszer elbasztak a szemleletedet, es takolni tanitottak, utana C++t tanulni ketszer akkora erofeszitesbe kerul, mintha nullarol kezdenel. A masik, hogy a Pascal a munkaeropiacon hasznalhatatlan. A diakok idejet pazaroljak vele, a tanulas hatraltatasa es a szerzett tudas haszontalansaga tekinteteben is. Ezt probald meg felfogni.

ommm 2010.03.03. 09:48:32

@Shadowbull: :D
Jó gyerek ez, ne bántsátok! :)

2010.03.03. 10:13:02

Csatlakozom az előttem gratuláló mintegy 270 tagtárshoz.
Csak ojjektíve, Andriskám, a cégektől kapott juttatásokat meg egy nigériai banánültetvényen okosan tisztára mosni! :)

híd 2010.03.03. 10:56:11

na neee, én is BME-KSK-ra járok, már a 2. évet nyomom és én is autógépész akarok lenni, tudom milyen ultramegagiganagy szopás ez az egész, ezért nem teljesen értem, hogyhogy nem mérnökként helyezkedett el? és ilyen nyelvgyakorlat mellett mi van a külföldi munkalehetőségek? én egyszerűen tényleg nem értem.. valaki világosítson fel kérem, mire számíthatok, ha (valaha) elvégzem ezt az autógépészt és beszélek angolul németül?
nagyon hálás lennék, előre is köszönöm!

kneissl 2010.03.03. 11:01:50

@ommm: Nem akarok téríteni, és okosabb lenni, egyszerűen nem vagyok elájulva a TC től. Egy nagyobb "haveri kör" blogjának teljesen jó, és az az érzésem, hogy az egész TC pár "meghatározó" figura értékrendje és a köréjük csoportosult spanok klubja, akik speciel publikálnak is, és nem a professzionális és érkékteremtő újságírás céljait az induláskor zászlójára tűző egyenszilárd és hiteles tömörülés. Az az érzésem, hogy valamelyest a veréb/lószar esete áll fönn. De nem csak itthon. Angoloknál 12 GBP egy STIG-es kulcstartó (Made in China), nyilván nem mellesleg azért mert a sok sutyerák azonosulni tud velük.
AM kvázi az autobild fordítása, mióta megvette a springer, Szabó is sakkfigura lett(első sorban áll). A net megöli a színvonalat, mert ingyen akar mindenki mindent, úgy meg nem megy-még bannerrel sem. Lassan bekúsznak a fizetős weboldalak, fizetős online játékok, fizetős netes klubok , és netes újságok...ami megint egy jelentős lépés elvi síkon abba az irényba, hogy fizetsz - a semmiért.. de ez egy másik téma.
Én valahogy rühellem a bulvárt, nem tartom magam kultúrsznobnak, de egy antikvár Radnóti kötet valahogy nekem izgalasabb. Tudom, a TC nem is akar vele konkurrálni, és ez rendben is van.
De mi a répáért kell ekkora anyagot írni arról, hogy felvettetek valakit?
Bőven egég lett volna egy lead az első publikációja elé, (amit nyiván ízekre szedtek és újra összeraktok közlés előtt, hogy elég TC-s legyen) miszerint ... ajánljuk olvasóink figyelmébe új munkatársunk első megjelenő írását, egyben sok szeretettel köszöntjük a szerkesztőségben...

Ha már autós újság volnátok, vagy mifene
:-)

nils_h 2010.03.03. 11:06:30

Szerintem erről a BMW-ről csak egy tetőre felfúrt, fekete, műanyag Darth Veder hiányzik...

effet papillon 2010.03.03. 11:14:12

@malenykij polgar: Nehogy megpróblj kitölteni egy IQ-tesztet! És milyen kiosk-vezetőként, jól dolgozik a török gyrosos? Alpári vagy nyuszifül, és tudatlan, ne fokozd.

Seca81 2010.03.03. 11:37:34

@kneissl: Hidd el jó dolog ha a hűséges olvasók tudják h mi fán terem az új fiú :)

Sztem ezzel semmi gond nincs és amúgy sem kell elájulni a TC-től, mindenki megtalálhatja benne a neki tetsző cikket, stílust, anyagot, ami tetszik!

@ommm: Off: nem lesz a közeljövőben vmi japán öregautós teszt v ilyesmi?

@mlt3: Idehaza pl sokan nem használnak iPodot mert bizony drága...
Ettől függetlenül a családban van 4 különböző termék is, húgom 3 éve vett Shuffle-t 1Gb 30ezerért, ennek ellenére drágállom. Kb leesett az állam.
Szarabb a hangzása mint az Philips-emnek amit 5
éve nyúzok télen-nyáron, többször kellett frissíteni pedig rendeltetésszerűen használta, a gyári füles egy kalap szar, sok géppel képtelen kommunikálni, szóval bossazntóak ezek a mindennapi használat során.
Oké ez nem az iPod, de mégiscsak egy Apple termék... A név kötelez.

gnme 2010.03.03. 13:40:55

bazeg ez a kocsi nagyon teccik

bár eccer véletlenül lehánytam egy ilyet egy kiadósabb este után innét nagyon messze (minden innét távol töltött nap, hónap, év =ÜNNEP és este ünnepelni kell)

:)

..még jóhogy rajta nem kaptak, pont a kórház mellett laktam és az ügyelet kisbe járt az ajtókon, míg én araszoltam a bokrok alatt

esde 2010.03.03. 13:54:43

he he engem sem vettek fel:D

pedig nem is jelentkeztem:D:D:D

hol volt meghirdetve?

ommm 2010.03.03. 14:05:22

@kneissl: Pedig a képlet nagyon egyszerű.
Van kereslet és kínálat. Amíg az egyik oldal követeléseit kielégíti a másik, addig a szimbiózis tökéletes.
A TC sosem volt száraz adatokkal operáló autós lap, baj is lenne, ha az lenne.
Egyrészt vajmi kevés újságírói véna kell ahhoz, hogy kibogarászd az adatokat és cikként az olvasó elé dobd, másrészt pont a szubjektivitástól fosztod meg saját magad.
És ez baj, hiszen - ahogy Dávid Sándor mondta - objektív autós újságírás nem létezik. És ha létezne, az lenne a szakma vége.

helgapetra 2010.03.03. 14:57:37

Igen Igen Igen!!!
Andris kellett nektek!
mától kettővel nagyobb az olvasótáborotok: )

ocsisajt78 2010.03.03. 15:19:37

"- angol-német felsőfokú nyelvvizsga
- angol-német műszaki szakfordító
- BME Közlekedésmérnöki kar, autógépész szakirány
- szakmai gyakorlatát Németországban a Sachs Racing Engineeringnél végezte
- spanyol haladó
- francia alapfok
- diplomaírás keretében verseny-lengéscsillapító tervezése és
kivitelezése a Kárászy Kft-nél."

es akkor minek is vettetek fel?
jaaaaah biztonsagi ornek!? ahaaa :D
sry... ez magas labda volt... csak egy kis abszurdiztani feeling... ;)

Vitzet felreteve, gratulalok az uj munktarsnak! Kez es labtorest! ;)

ps: meg mindig keresek munkat (it-support-hávevé-háló etc) nem kellek? :DD

Udv, Ocsi.

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 20:47:39

@Seca81: "Idehaza pl sokan nem használnak iPodot mert bizony drága..."

Alkalomadtan majd nezz korul, hogy mibe kerulnek a tobbi gyarto azonos kapacitasu modelljei. Meg fogsz lepodni. (Volt olyan ido, amikor a koreai gyartok kozott altalanos felhaborodas volt, amiert az Apple a Samsungtol olyan mennyisegi kondiciokat kapott flashmemoriara, amilyet meg a hazai gyartok sem, es olcsobb tudott lenni mindenkinel.)

Az alap fullhalgatok meg mindenhol szarok, a Philipsednel is (tudom, mert nekem is van).

mlt3 (törölt) 2010.03.03. 20:54:57

@híd: "valaki világosítson fel kérem, mire számíthatok, ha (valaha) elvégzem ezt az autógépészt és beszélek angolul németül?"

Itt tajekozodj, a munkakori leirasoknal mindig szerepelnek a kovetelmenyek:
monster.de/

Bar a legnagyobb reszben toled fugg, hogy mire viszed.

Garp 2010.03.03. 21:17:22

@kneissl: ez itt a belsőség nevű_blog_, nem magazin(!). Azaz ami a magazinba nem mehet le: belső (neve is mutatja) infok, stb itt jelenik meg. Hát így....

a kis herceg 2010.03.04. 21:31:45

Gratulálok!

A leírtak alapján vele ezerszer jobban jár a TC, mint velem tette volna. És a B.T. köszönőlevelét is megkaptam, rendes volt tőletek.

Minden jót, Gábor.

Jamesblond 2010.03.08. 23:10:28

Én is jelentkezni akartam mert van autós- és médiás gyakorlatom is egyaránt, imádom is mindkettőt, de András hozzám képest annyira magasan képzett ember, hogy most még szégyellhetem is hogy egyáltalán megfordult a fejemben. Bevallom: ehhez a melóhoz sutyerák lettem volna, közben kellett volna beletanulnom. Ez a mai világban már nem nagyon megy. Gratula neked András és sok jó cikket írj nekünk. A T.C. egyre jobb, színesebb és látótér-tágítóbb. Hajrá fiúk!

palalex 2010.03.10. 21:17:30

hol a jo eletben hasznalja majd ki a tc ennek a sracnak a refernciait? talan majd muszaki tolmacsnak kuldik madridba autoszalnora? rohoges...
ilyen referenciakkal ilyen [tobbekozt nacionalista] laphoz menni....ja es meg elsore normalis benyomast keltett? mennyi volt bennetek? ja es remelem termeszetesen szegenynek minimalbert adtok mert ugye ez a trendi.
süti beállítások módosítása