Mellényúlás vagy bombasiker?

  2010. február 28. - ommm Címkék: mclaren mp4 12

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Wokingban nagy a feszültség. A McLaren központban mindenki feszülten, lélegzetvisszafojtva várja az új MP4-12C fogadtatását.

A Ferrari 458 Italia és a Gallardo LP560-4 közé szeretnének vele beférkőzni. A technológia és a know-how, a tudás ehhez bizonyosan adott, a kérdés csupán az, hogy a 600 lóerős, 3800 köbcentis, duplaturbós V8, és a minden bizonnyal remek úttartás és menetteljesítmény elviszi-e a hátán a többihez képest jellegtelen formát?

Kedves olvasó, próbálja meg most levenni a rózsaszín szemüveget, törölje le a nyálcseppet, felejtse el a birtoklási vágyat, nyomja el magában a gyermeket. Nézze meg a három autót egymás után, így:

5695008
Ferrari 458 Italia
Lamborghini Gallardo Superleggera

Majd nézzük meg, mit tudott a McLaren uszkve 18 éve.

9024232

Tegyék fel bátran a kérdést hangosan. Elég lesz ez? Tény, hogy a McLaren-Mercedes-gépezetbe már jó ideje homok került. Az angolok F1-utódot akartak, míg a németek inkább egy über-GT-t szerettek volna. Megszületett az SLR, ami önmagában is egy furcsa keveréke volt a kettőnek. És kétségkívül nagy üzleti siker (nem utolsósorban pedig tán a létező legszebb hangú kompresszoros V8).

Most, hogy szakítottak, a Mercedes megcsinálta az SLS-t, a szívómotoros (!), 575 lóerős sirályszárnyast, a McLaren pedig az M4-12C-t. Nagyon várom már az első összehasonlító tesztet.

sls

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr951792042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spud74 2010.02.28. 20:07:25

Nekem tetszik. Jó lesz ez.

Marc94 2010.02.28. 20:13:24

nagyon igaz semmi karaktere nincs az autónak semmilyen autó legfeljebb semmilyen embereknek jó nem fognak vele aratni.

pegaso strada (törölt) 2010.02.28. 20:16:12

A Ferrari szebb. Ilyen szinten számomra az a mérvadó, hogy melyik mennyire szép.

nov2016 2010.02.28. 20:16:28

Igaz nekem nem tetszenek a mai Mercik, de ez a SLS még közöttük is nagyon ronda.
Akkor már inkább egy "jellegtelen" McLaren.

2010.02.28. 20:16:53

Kicsit több karakter tényleg nem ártana neki, de amúgy szép, arányos autó. A tudást majd értékelik az autóbuzik, náluk úgy is a tartalom a fontosabb (lásd. ae86), de remélem, üzletileg is életképes lesz, nagyobb esély lesz összefutni eggyel:)

bizé 2010.02.28. 20:21:10

Formailag nehéz überelni az olaszokat de müszakilag biztosan jobb a McLaren.De továbbrais aztmondom hohy autók német és japán földön készülnek!

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2010.02.28. 20:26:16

Az SLS kibaszott szép, de a fenti 3 közül egyértelműen a Lambo a legütősebb.

nagyonkutya 2010.02.28. 20:34:50

Az izlésen nem lehet vitatkozni,kinek melyik tetszik jobban.Ezt majd mindenki maga eldönti,ha az úr a tenyerén hordozza(vagy az ördög)és oda kerül,hogy döntenie kell,melyik legyen.(vagy nem kell döntenie és mind a hármat berakja a garázsba)Ilyen szinten meg már az a helyzet,hogy nem csak német és japán földön készülnek autok,sőt szerintem mostanában egyre inkább háttérbe szorulnak a japánok.

bizé 2010.02.28. 20:42:18

@nagyonkutya: Hát kik gyártanak autot talán a tarjánok? vagy a gallok na haggyadmá!lol

M division 2010.02.28. 20:46:55

Kövezzetek meg de nekem a fenti 3 közül a McLaren tetszik a legjobban

palackorrúmalacka 2010.02.28. 20:47:37

Tessék venni és utána kritizálni!:)

evil. 2010.02.28. 20:47:42

nekem nagyon tetszik, bár tény az F1 még mindig megdobogtatja a szívemet :)

karlmann 2010.02.28. 20:58:24

Az egy dolog, hogy melyik milyen szép, mert az ízlés kérdése. Az, hogy mennyire lesz használható egy teljesen más dolog. Mert az F1 jól nézett ugyan ki, de műszakilag sok baja volt főleg az irányíthatóság terén. Papíron erősebb és gyorsabb volt, mint az F40, de a Ferrari sokkal használhatóbb volt. Ezt a vevők is értékelték, mert az F40-ből több, mint ezret eladtak, az F1-ből meg alig több, mint 100-at.

PanelProli 2010.02.28. 20:59:10

Na, ismét egy autó, amelyiket sosem fogom vezetni :-(((

1Kyu 2010.02.28. 21:12:45

SLS gullwing feelingje nagyon bejön,de ha szépségre megyünk akkor 458 Italia!!(meg persze alfa 8C,de az más ligában játszik:)

martong 2010.02.28. 21:17:21

Nálam is a Lambo a nyerő.

SunRise Of The Night 2010.02.28. 21:20:49

Ez egy megjósolható BUKTA lesz.

Semmi egyediség nincs az autóban(na jó, ez kicsit barokkos túlzás), anélkül pedig ma egy szuper-sportautót építeni blőőőőőőőőőőőőd...

SunRise Of The Night 2010.02.28. 21:22:06

A klasszik F1 McLaeren, na az nem volt Blőőőőd.
Meg is látszik, hogy lassan 2 évtized után is áll tőle a cerka.

Ettől ugyanennyi idő után fog meredezni valakinek...?

SunRise Of The Night 2010.02.28. 21:24:11

Jah és nem mellesleg, a válszom: F40 Ferrari, na aztán autó volt...SÍR...:))

=Daniken= 2010.02.28. 21:27:13

Azért a régi F1-et nehéz lesz überelni.

F1-et az vett, aki a létező legjobb technikát akarta megvenni és ki akart lógni a tucat Ferrarik-Lambók közül...

Az F1 sokáig bármit lealázott, rugalmasságban, fékezés, futómű,és különlegesség terén etalon volt, pláne a középre helyezett vezetőüléssel...
A többiek kiválasztották a leginkább nőmágnes autót..Ferrari, Lambo, Porsche...aki F1-et választott, az versenytechnikát vett..szerintem.

Azért ebben a színben a régi még mindíg jól néz ki..a Ferrarinak gyönyörű a hátsó traktusa, a Lambo egy az egyben klassz arányú, csak szögletes (eetől jó) , de ha retró, akkor az SLS iszonyúan jóra sikerült..
A magam részéről, köszönöm szépen, beválasztanám a Porsche GT-t.

www.coolgadgetconcept.com/wp-content/uploads/2009/09/2007-gemballa-porsche-carrera-mirage-gt-black-front-angle-tilt-closeup-1280x960.jpg

mert itt meg a világ legszebb V10-ese szól, alapból 612 pacival...

Uwe Gemballa meg remélem előkerül Dél-Afrikából...

=Daniken= 2010.02.28. 21:28:37

@SunRise Of The Night: esélyes sajnos...

ennél még egy Lotus Elise is jellegzetesebb...

mlt3 (törölt) 2010.02.28. 21:33:47

Szerintem aki a szupersport kategoriabol vasz autot, azt nagyjabol hidegen hagyjak a kulsosegek, inkabb a tartalom a lenyeg. Ha nem igy lenne, nem letezhetnenek olyan igenytelenul es ocsmanyan kinezo szupersportkocsik, mint pl a Pagani Zonda.

turbolane.files.wordpress.com/2008/11/n_pagani_zonda_c_12_s.jpg

www.speedygrl.com/Racer/wallpapers/pagani_zonda.jpg

Brrr, Homasita-style.

335 killer 2010.02.28. 21:45:22

Az SLS toronymagsan a mai kapható legszebb autó...viszont a "leglasabb" is...bár iylen szinten senkit nem érdekel...

Dr. Robin Masters 2010.02.28. 21:47:34

Nagyon tetszik az SLS AMG, az egyik legszebb kupé.

Ferrarinak az orrát még mindig nem tudtam megszokni, a Lambo látványos ez a McLaren pedig unalmas.

Negrogo 2010.02.28. 21:49:45

Az SLS kene igazabol. A 3 kozul meg a Ferrari. Lehet jobb a masik kettonel is a McLaren de nem nez ki olyan jol. Ebben amugy milyen motor van gondolom nem BMW mar mint az elodben.

2010.02.28. 21:55:37

Nekem tetszene mindegyik, de igazából rohadtul nem érdekel mert sosem lesz rájuk pénzem. A másik tény meg hogy ezeknél egy Dacia is használhatóbb.

Csontos Szigfrid 2010.02.28. 22:00:12

Szép ez a MClaren, de nagyon hasonlít egyik konkurensére, akár Ferrari jelvényt is lehetne ráragasztani. Legjobban az F430-ra hasonlít. Nem lett olyan ütős, mint a MClaren F1. Ez csak a saját véleményem, lehet azonban, hogy tévedek.

Coupeboy 2010.02.28. 22:16:27

Ferrari kellene.azt azért meg így nem merném kijelenteni hogy a mclaren jobb lenne a ferrarinál.majd kiderül ,hogy milyen, azt azért vegyük figyelembe ,hogy turbós a meki, ferrari meg közel annyit tud szívóból.állítólag a 458 az enzo ferrari és a 430 scuderia menetidejét tudja a ferrari tesztpályáján. majd kiderül melyik a jobb, de van egy sanda gyanúm hogy a ferrari

yenoee 2010.02.28. 22:22:32

Ferrari.
Ez a McLaren akár valami japán is lehetne. A régi nekem is nagyon tetszett.

Jeff 2010.02.28. 22:24:30

"müszakilag biztosan jobb a McLaren."
hát... ez elég merész kijelentés.
Bár nekem a Ferrari az isten, azon belül is az F40. Csak az a baj hogy gyorsabban megy fel az ára, mint ahogy a pénzt gyűjtöm.

Ukran 2010.02.28. 22:45:01

Nekem is inkább egy japó matchboxhoz hasonlít ez a tütü. Semmi különleges nincs benn, viszont egy hányadék a hátulja.

Az SLS nagyon korrekt.

Viszont azon a véleményen vagyok, hogy soha többé nem hoz össze a világ autóipara egy olyan csodát, mint a régi McLarenF1! Mert az baba, pedig nem is ennek az évezrednek a szülötte.

Az EREDETI 2010.02.28. 22:47:47

Tökmindegy, hogy mi mit mondunk, ugyse lesz ilyenünk soha. Az autó sorsát a tehetősek izlése fogja elrendezni.

Nándesz 2010.02.28. 22:52:47

Pagani Zonda mint Homasita-style? lol

szabopsz 2010.02.28. 23:02:37

A Ferrari és a McLaren mintha egy kaptafán készültek volna, ezért tetszetősebb a Lambo számomra, mert azt nem igazán lehet semmivel se összekeverni. Az SLS bár nem csúnya, de nem vonz, talán mert felcseng a Mini és a Fiat500 újragondolása. Nem látom bele az SLR utódját.

GGG77 2010.02.28. 23:04:17

Egyértelműen a 458 Italia a legszebb. A Lamborghini a Murcielagot találta el igazán, a Gallardo gyengébb forma, belül pedig tiszta Audi. Persze még így is nagyon ütős.
A McLaren műszakilag biztos nagyon jó lesz, de totál jellegtelen, fércmunka.

Az SLS másoknak szól, de végre egy szép Mercedes! A C, és E osztály borzalma után jó újra szép Mercit látni!

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.02.28. 23:34:44

Kicsit kevés.
A Ferrari formájára aspirál, és a saját előző gépére, de valahogy nem lett annyira erős forma, mint kéne.
Ha lenne ennyi pénzem, építenék egy sajátot, de ha muszáj lenne gyárit válasszak, akkor talán egy 8C, tesztek alapján meg esetleg egy Sagaris - de a sárvédőkről szedjék le azokat az izéket:)

Mastadoc 2010.02.28. 23:39:30

az első egy Noble
a második egy techno-punkosított
a harmadik pedig ugyan olyan, mint az elődei

szerintem

zwei2 2010.02.28. 23:44:08

Nálam az egyszerűség kedvéért mind nyerő, azzal a kitétellel, hogy a sor végén a szívem szerint a Mercedes SLS van, a sor elején pedig Ferrari 458 Italia:)

De szinte ugyanennyire tetszik a McLaren M4-12C, és a Lamborghini Gallardo LP550-2 is!

Nehéz lenne, ha komolyan választanom kellene! De sajnos nem kell:(

FredAl 2010.03.01. 00:22:46

(izé-) BIZÉ !!!!!
Ha már egyszer közszemlére teszed írásod, jól tennéd, ha megtanulnál helyesen írni!
Olaszokra esetleg azt lehetne mondani, hogy talján, nem pedig tarján. Amit te írtál az inkább Magyarországgal kapcsolatos. Légy igényesebb!

Ezek az autók mind szépek a maguk módján.
Én is a Ferkót választanám, de a többit is elismerem.

padam19 2010.03.01. 00:35:30

Igen, elég lesz. Belső kép sem ártott volna a 3 autóról.

zwei2 2010.03.01. 00:58:42

@bizé:

"De továbbrais aztmondom hohy autók német és japán földön készülnek!"

Mondd! Bár szerintem nemcsak!

Ma már mindenhol autó készül, mert csak autót lehet eladni! Bár már Tata-változat is készült Ferrari áron, de azért ne keverjük össze ezeket hétköznapjaink autóival!

zwei2 2010.03.01. 01:22:38

Melyiket választanád, ez az "igazi" kérdés!

Tata Nano DC Design vagy Ferrari 458 Italia?! Merthogy kvázi egy árban vannak:)

A világ legolcsóbb autójaként, az első vevőknek 440 ezer forintos áron kínált Tata Nano minden csak nem sportos, ám a Carnation Auto a DC Designnal összefogva tuningcsomagot készített a Nanohoz.

Az Újdelhi Autóshow-n a DC Design újabb bejelentést tett, hogy arra készülnek, hogy ne csak látványban, de képességeiben is jobbá tegyék az indiai járgányt. Ehhez a komplett látványcsomag mellett a motort is átalakítanák.

Az eredeti 624 köbcentis, 33 lóerős motor helyett egy 1,6-ost építenek be. Ezzel állítólag 200 km/órás sebességre is képes lesz a járgány. Ehhez azonban le kell mondani a hátsó ülésekről, ugyanis a Nanóban azok alatt van a motor, az új viszont nem fér be az eredeti helyre.

Hasonlóan drasztikus növekedés várható a kerekeknél is, az eredeti 12 colosok helyett 20 colos abroncsok kerülnek az apró autóra. Ugyanakkor nem marad el a fékek és a futómű teljes körű átalakítása sem. Megtartják viszont a formát, de a karosszériát szénszálas műanyagból készítik el, hogy megtartsák az autó eredeti tömegét.

Vagyis látványra, cigarettafénynél, három méterről még Tata Nano lesz, de a valóságban nem sok köze marad az indiai családok autósítására kitalált járgányhoz >>>

Ahogy, az árcédulának sem!

Ez az összeg 40,8 millió forintot takar, vagyis az eredeti ár nagyjából százszorosát.

zwei2 2010.03.01. 02:01:51

@FredAl:

Bocsika, hogy beleszólok, de ...

... ez itt nem történelem-, nyelvtan meg stilisztikai kör, hanem egy autós csapat kommunikációja, akik egyébként a "köz útján" általában mindenkit egyformán tisztelnek annyira, hogy nem mennek neki:)

2 ember afrikaban 2010.03.01. 02:12:12

Gallardo-t nem szerettem sose, a Ferrari az most nem lett az igazi, a McLaren meg egyszeruen csak gyenge...
DE az SLS! Aaaaz kemény! Azon látszik a brutalitás és a megszokott fölény!
Ha nem SLS-t, akkor vagy egy Koenigsegg CCX-t, vagy egy Maserati MC12XX-t valasztanek! Ott kezdodik a kocsi, nem ezeknél a sablonoknál...

zwei2 2010.03.01. 03:07:42

@2 ember afrikaban:

Sablonok, sablonok ... de milyen sablonok?!

Persze, ott van a SLS, az tényleg robasszus, de a fölény?! Hát nemtom, nem tetszik, nem a sémám:)

A többi az inkább ... persze őszintén szólva egyik sem idevaló ezekre a kátyúkra, a nappaliba meg minek ekkora dísz:)

Grifter 2010.03.01. 03:47:40

F1-et, többi kalap szar. ^^

karlov 2010.03.01. 04:49:09

Ha mindent félreteszünk akkor a Ferrari sem egy túl nagy durranás van egy izgalmas hátsó traktusa de az eleje , az arányai semmivel sem izgalmasabbak.
Ha a tartalom tökéletes lesz a Mclarenek akkor simán hozza az elvárt darabszámot...

gromek7 2010.03.01. 05:06:50

Omm!

Összesen 2075 db SLR készült, közben egy csomó pénzt elvitt a fejlesztése. Tudom, hogy minden újságírót megetettek Európában azzal, hogy szakmai problémák miatt vált szét a nagy csapat, de ha a közös projektek annyira sikeresek voltak, ne hidd már hogy nem maradtak volna együtt.Nem kell minden pr kiadványt beenni.... ez a TC:)))))

A kocsikról: sok pénzből szép és jó autót gyártani nem kunszt.

mafos 2010.03.01. 05:25:33

A ferka bődületesen szép. Nem is láttam még. Gallardo már kezd nem tetszeni. Most láttam az F1 safety car SLS-t, a fara szerintem csinos, tény, hogy elölről nem a legszebb.
Viszont a két mekláren...hát bizisten akkor jártak volna a legjobban, ha egy az egyben átveszik a jól bevált F1-es formáját. Szerintem még nagyobb sajtóviszhangot is kapna. A tökéletesen minek változtatni?! Meggyőződésem, hogy a régi formája sokkal modernebb.

Shadowbull 2010.03.01. 07:55:01

A Ferrari formaja kepeken egyszeruen hanyas. amikor meglattam a Citroen C6-rol koppintott orrot, nem tudtam, sirjak-e vagy nevessek. Igy aztan sirva rohogtem.

A motorja papiron persze szenzacios, meg valoszinuleg az egesz auto is, a Ferrari azert nem szokott hibazni.

Az SLSt nem tusom megitelni, kepeken nem tetszik, latni kene eloben.

A McLaren viszont 1az1ben bejon, tetszik kivul-belul, es muszakilag legalabb annyira izgalmas mint a Ferrari.

Ugyhogy McLaren.

Az F1 nekem is egy alomauto, szerencsere volt alkalmam nemreg egyet tuzetesen megvizsgalni. Belemaszni nem mertem mert lehet konzervnyitoval kellett volna kiszedni, de a kuszoben eluldogeltem egy kicsit :)

sb

Ciri 2010.03.01. 08:38:04

Szerintem a 430 sokkal sokkal "ferrarisabb" autó volt, mint a 458.
Formailag baromira visszalépésnek és olyan periszhiltonosnak tartom.

FredAl 2010.03.01. 09:10:22

@zwei2: ha figyelmesen olvasod a kommenteket, akkor láthatod, hogy pont ő "ment neki" az előtte írónak!

mlt3 (törölt) 2010.03.01. 09:40:21

@Ciri: Ussetek, de nekem tetszik. A forma is, meg a Citroentol kolcsonzott orr is.

zwei2 2010.03.01. 09:44:24

@FredAl: Bocs, nem betveztem végig mindent:)

Flat-6 2010.03.01. 09:46:05

Nálam ebben a ligában jelenleg az SLS az etalon. Szerintem az egyik, ha nem a legstílusosabb autó ma a piacon. A Gallardo is tetszik, még ennyi év utén sem fáradt el a formája. A Ferrari annyira nem az esetem, bár az F355 óta egyik sem tetszett kimondottan. A McLaren meg szerintem is jellegtelen, tipikus szupersportautó sablonforma, lapos, széles, látványos, de mégsem az a fajta, ami megmarad az ember emlékezetében.

konti10 (törölt) 2010.03.01. 10:29:43

Majd Stig megmondja a tutit :) Vagy legalábbis elmutogatja...

zwei2 2010.03.01. 10:47:18

@mlt3: Azt nem mondanám, hogy kifejezetten a Citroentól származik ez az orrkiképzés, mert ők is úgy vették ezt át, s nem is túlzottan régen.

Ez a front általában nagy teljesítményű utcai sportkocsikra jellemző, s bizonyos tekintélyt hivatott szolgálni:)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.03.01. 11:12:53

egyrészt szerintem nem lesz bukta, már csak a neve eladja

másrészt a formája egy túlságosan is letisztult F1, így pedig sok mindenre hasonlít, pl. az Ascari A10-re és a még nem létező Saleen S5-re is.

én mondjuk egy ilyen összehasonlító tesztért adnám el fél lelkemet: hvtm.posterous.com/sportcars-id-like-to-see-in-a-comparision-tes

zwei2 2010.03.01. 11:35:41

@2 ember afrikaban:

Valóban nem rossz a 910 lovas Koenisegg Agera!

www.a5.hu/cikkek/1/38946.shtml

1kutya 2010.03.01. 12:50:08

valaki fentebb már említette, de ha már mindenáron ferrari, akkor Maser MC12:D

Ciri 2010.03.01. 12:57:26

@mlt3:

Ütünk! :))

Nem azt mondtam, hogy élőben sem találnám szépnek, csak azt, hogy nem eléggé Ferrari(s).

(Elvankurvulva.)

torma99 2010.03.01. 14:09:39

Gyönyörű az SLS apám ha egyszer gazdag lennék :D

Exhaust 2010.03.01. 16:08:19

Tipikusan az a 4 perces autó.
1.perc De szép Burago lesz
2.perc Nem is rossz
3.perc Tetszik
4.perc Azt a leborult ezért meg éri dolgozni :D

LAPoska 2010.03.01. 17:34:47

en palyan mernem ossze oket, ugy valasztanek. ha csak a kulsot nezem, akor lambo. de az meg belulrol csak egy fos audi. a merci nem az en stilusom. tehat talan vennek egy olaszt meg egy angolt is. a masik 2 nem erdekel. :)

StZ 2010.03.01. 18:00:17

@karlmann: Hát igen, ez a nagyságrendi különbség valóban nem véletlen, mivel nem is terveztek ennél többet eladni. :D
Jó lenne, ha utánaolvasnál egy kicsit a dolognak, mielőtt leírod.

Gomulka Béla 2010.03.01. 18:04:09

Az understatement piaci tényezo". Sokan gondolják úgy, hogy ha már pénzu"k lett, legyenek kifinomultak is hozzája, és erre lehet hogy pont a viszonylag szerény formájú McLarent tartják megfelelo"nek. Nem mindenki zámbódzsimi. És még az is lehet, hogy jobb mint a Ferrari vagy a Lamborghini.

SpeedFreak · http://speedfreak.blog.hu/ 2010.03.01. 18:42:52

Szépnek mindegyik szép, de más közönséget támadnak.

A Ferrari

A leendő tulajnak: tipikus "első sportkocsi" (sejk-fiak játéka), a delikvens muffmágnest keres, amit már a három éves Abdulka is "Fejjaji"-ként azonosít. Imidzse ugyanazt közvetíti, mint mondjuk Flavio Briattoréé: sikeres és gazdag vagyok, imádom a sportkocsikat és el is várom a "közönségtől", hogy ezt észrevegyék és gratulálva megalázkodjanak.

A bámészkodónak: 60 év versenytapasztalata egy lapos számítógépbe oltva. Szexi, gyors, halálos, de óhatatlanul bevillan a kép, amint bronzbarna tulaja egy fékezésnél (mivel a kerámia tárcsák nélkül kiröhögnék a pókerasztalnál) a hajára kent fél liter illóolajat a műszerfal gyönyörű Conolly bőrkárpitjába törli, majd agyveleje sebesen követi azt.

A Lambo

A tulaj számára: a józan elvűek sportkocsija: olasz design, német technika. Érzelem és értelem tökéletes összhangja, már a design terén is: agresszív, de inkább egy számító német bérgyilkos, mint egy felszarvazott dél-olasz ficsúr. Jó módú üzletemberek hétvégi játékszere, mely büszkén hirdeti tulajáról, hogy nem csak kőgazdag, de van ízlése és józan döntéseket hoz.

A nézelődőnek: az ürge "csakazértse" fazon, nyilván egy Ferrarit is megengedhetne magának, de neki az egyedi kell, a fekete bárány, a német olasz. Szép az autó, szinte tökéletes papíron, dehát "akkor már inkább egy Ferrari"... (innen most levezethetném, hogy a legtöbb bámészkodó, aki a Ferrarist egy magamutogató kis kötsögnek tartja, maga is hasonlóvá válna adott anyagi helyzetbe kerülvén...)

A McLaren

A majdani tulaj szerint: igazi tábora a klasszikus brit arisztokrata. Igen, ő is kőgazdag, de a világért sem kürtölné világgá. Inkább az egyszerűbb (letisztult/elegáns) vonalakat kedveli, ő nem az a magamutogató hülyegyerek, viszont a hozzáértők látják, hogy szeret gyorsan menni és van mit a tejbe aprítani. Előző sportkocsija szigorúan TVR, Noble vagy Morgan volt.

A leskelődők szerint: egy béna majom, aki egy Koenigsegg replikát épített a Fiestájára, de sajnos csak a másnapos hétvégéken volt ideje az üvegszálas elemekkel foglalkozni. Esetleg mérnök, aki a forma követi a funkciót vonalon próbálkozik egy új Ferrari vagy Lambo prototípusával.

Komolyra fordítva: ha a McLaren annyiért árulja majd, amennyiért most mondják ( x < 80.000 GBP), akkor nem a fentiek, hanem a sima 911-es és a használt 360 Modenák ellenfele lesz, úgy pedig már kissé más tészta...

SpeedFreak · http://speedfreak.blog.hu/ 2010.03.01. 18:51:06

Jah, amúgy az SLS az évtized formaterve, pedig még csak most jött ki... :)

A Lexus LF-A-ról meg annyit, hogy az árából tetszés szerint vásárolhatók az alábbiak:

a., 1 db 599 GTB + 1 db 911 Turbo
b., 15 db Lotus Elise S/C (0-100 km/h: 4,3s)

Szóval ez itt a bibi a Lexszel. Amúgy tudjátok hol van Európa egyetlen eladó "használt" LF-A-ja?

Most néztem már levették, de a mobile.de szerint: in Ungarn.

Ennyit a válságról...

1kutya 2010.03.01. 19:28:44

@sBc: autókról volt szó:D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.03.01. 20:13:04

Hé persze, hogy a Ferka!
Nem tehetek róla, valószínű, hogy a szart is el tudnák nekem adni (ha lenne annyi lóvém) Maranellóban, csak legyen pirosba csomagolva.

Ferrari, Lotus, Vette...

...a többiek mindig a futottak még kategória lesz! Ez van.

(Persze engem azért ne üssetek! Üssétek Edét!)
:)))))

dr.oid 2010.03.01. 20:20:42

Dráká Kédvés Tézsvíréím!

Há én áztát móndóm mint á nógrádi fővájdá, bizonny énnék á vérdánák nátyon bábá színé ván és áz én gyönyörűségés hérmelinpálástomhoz csódálátosképpén illik. Miután a hófehér Elefá Lékszusbó kinéztek áz írigy népek és á szívem sájdúlt belé, hogy még kellett válnom tőle ézért úgy vélem tálán áz a Lovás Másiná mégis inkább jobbán nekém váló lénné, márcsák áz ősi lókupéc hágyomány okán is. Ézzel démokrátikusán él is döntötük ézt áz igen néhéz kérdést úgyvélém.

Hát áz Istenáldjon még titékét mingyájótokát.

gumma 2010.03.01. 20:23:11

csak annyi látszik, hogy nem olasz

Exhaust 2010.03.01. 20:45:07

Ez az autó szerintem a fiatal felséget kereső 40es 50es korosztálynak épült
amivel semmi gond elmegy vele tárgyalásra komolyan veszik és ha utána a bikinis csajoknak akar gurítani a parton arra is jó.

mlt3 (törölt) 2010.03.01. 20:54:47

@Ciri: Szerintem meg pont kezdenek magukra talalni, ennyi domborulatot egy Ferrarin utoljara a 60as evekben lehetett latni.

Shadowbull 2010.03.01. 21:42:25

@sBc: Az LF-A egy limitalt kiadasu marketingauto. Biztos jo meg szep meg minden, de soha a budos eletben nem terul meg.

sb

zwei2 2010.03.02. 02:41:12

@Shadowbull:

Juj de jó szöveg:... "nem térül meg":)
Na ez tutkó!

zwei2 2010.03.02. 02:42:46

@dr.oid:

Dokikám, nem nyomná inkább magyarul?!
Mert nem tudunk mi gagyarul:)

zwei2 2010.03.02. 02:44:35

@Exhaust:

"szerintem a fiatal felséget kereső" ... gondolom: feleségre gondoltál?!

zwei2 2010.03.02. 02:52:42

@Hagalex:

És "zöldet" nem vennél Maranelloban?!

Ugyanis most jelent meg egy hibridjük, ha érdekel, nézd meg a linken.

Elektromotort kap a Ferrari 599 GTB Fiorano Hibryd, s állítólag 35 %-al csökken a fogyasztása!

Tehát Ferrari hamarosan lerántja a leplet első hibrid modelljéről, amelynek alapjait az 599 GTB Fiorano adja.

Az egyedi zöld színűre fényezett modell V12-es benzinmotorjának erejét a hírek szerint egy 100 lóerős elektromos erőforrás egészíti ki, a városi fogyasztás csökkentéséről pedig start-stop rendszer gondoskodik majd.

www.a5.hu/cikkek/1/38945.shtml

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.03.02. 07:21:48

@zwei2:
Dee... olvastam... :((((

Erről kifejtettem a véleményem máshol, máskor.
A Porsche kurválkodása egyáltalán nem érintett meg, mert a Porschet nem szeretem.

A Lotus mindig is kísérleteszős volt, tőlük lefogadom, sőt Őket attól (is) szeretem, hogy ilyenek.

A Ferrari viszont összedöntött bennem egy világot. Sejteni lehetett, hogy eljön valamikor ez az idő. Na de ilyen hamar? :(((
Persze kérdezhetnéd, hogy mire rinyálok annyira, hiszen úgysem vagyok Ferrari vásárló, de hát akkor is!

Shadowbull 2010.03.02. 08:04:54

@zwei2: mar ugy ertem, hogy a gyarnak.

Elegettek nehany tizmillio dollart, es kenytelenek voltak 500 darabra korlatozni, mert nem tudjak olyan dragan adni, hogy keressenek is rajta.

nem egy nagy mutatvany.

sb

Mathiask 2010.03.02. 12:06:33

@Hagalex: Amíg gyártanak rendes sportkocsit is, addig nem baj, hogy van hibridjük is.

eftomi 2010.03.02. 12:12:59

Aszta, mint az áltsuliban:
--Stip-stop a Ferrarit!
--Áááá az szar! Az csak 360-nal megy, a Lola T a nyerő!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.03.02. 12:44:34

@Mathiask:

John Goodman és Piedone is tud balettozni ha akar....

Nyilván sokat lehetne vitázni azon, hogy kinek mi jó és mi nem. Meg lehet magyarázni, hogy a Ferrari ilyetén kurvulása az tulajdonképpen még jó is.

Hát én nem nézem jó szemmel. Még akkor sem ha gyártanak "igazi" autót is.
Ugyanígy nem nézem jó szemmel, ahogy eltűnnek szép lassan a nagy szívó motorok. Nekem, másokkal ellentétben nincs bajom a turbós kocsikkal sem, de meg kellene hagyni a nagy szívókat is.
Úgy tűnik, hogy nem fogják, hacsak Sb-ék ki nem találnak valamit az asztalnál....

Ez az én nagy bajom.
Pedig én Ződ vagyok... nem kicsit, nagyon. De nem "setét" ződ, a hülyeség az nekem is sok.

GGG77 2010.03.02. 13:55:56

Hát én képtelen vagyok Citroent látni a 458 orrába...
A legszebb a 4 kocsi között, a McLaren formailag nagyon le van maradva ezektől...

Sopánka76 2010.03.03. 22:43:17

Szupersportkocsinak nincs értelme.
Lotus kéne.

Snake Plisken (törölt) 2010.03.08. 21:57:03

Háát... akinek szép kell az megveszi a legszebbet, akinek vulgáris kell az megveszi a leg ördögibbet, de akinek jó kell... az mit vegyen? :-)

Egy dolog kimaradt a történelmi felsorolásból: én nem értek hozzá, de mintha ezek a szakemberek már a F1-ben is dolgoztak volna, nem? Nem volt ott valami ilyen, hogy McLaren? Ja, de igen, tán valami:

2010.03.01. "Michael Schumacher Barcelonában elismerte, hogy a McLaren kétségívül nagyon erősnek tűnik."
F1Csatorna
süti beállítások módosítása