Bunkóbbak a nők?

  2010. január 27. - dukayroberta Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Bunkóbbak a nők?
2010-01-27 06:51:00

  Csak a tendencia szomorít el. Ha tíz sofőr nem enged át, abból nyolc biztosan nő. Vélemények azonos című

 

angry woman

Csak a tendencia szomorít el. Ha tíz sofőr nem enged át, abból nyolc biztosan nő.

Vélemények azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr411705651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BOAR 2010.01.27. 19:16:11

Múlt nyáron kétszer kerültem motorral olyan helyzetbe, hogy csak a szerencsén múlott a csattanás(meg az üres szomszédos sávon).
Megyek hatvannal(hatvanas tábla+kamera az oszlopon). Előttem egy autó, ő is jó fiú, helybeli, ismeri a dörgést. Egyszer csak a bal térdem mellett feltűnik valami libafoszöld dolog, szőkeforma anyu a suzukival...sávon belül megelőz aztán azonnal nyom egy satuféket mert utolérte az előttem szabályoskodót, aztán ezzel a lendülettel(de index nélkül) átcuppan a szomszédos sávba-velem együtt, mert magam is ott kívántam elkerülni a borítékolható ütközést... Valahogy elkerültem, benéztem az ablakon...TELEFONÁLT a hülye kurvája, fel sem fogta, mit csinált. Szerencséje volt az idióta barmának mert a lámpánál, ahol megálltunk "beszélgetni", térfigyelő kamera működik így csak a balos tükör tört le "véletlenül" a buzukiról...én meg megtudtam, hogy a motoros az húzódjon le, mert az van a kresz-ben...
A másik kis ribanc meg elfelejtett elsőbbséget adni és kivágódott elém a védett útvonalra, a rádudálást pedig felemet középső ujjal nyugtázta...
Utána mentem, a nyálas kis pasija lázasan turkált valami esernyő után a hátsó ülésen, hogy majd azzal bökik ki a szememet ha a lámpánál melléjük állok.
Végül néhány sávon keresztülvágva elkerülte a lámpát és letért egy mellékutcába, ott aztán kipattantak és elkezdték osztani az eszet, hogy én egy motoros ámokfutó vagyok és ha lassabban jövök akkor lett volna időm MEGÁLLNI vagy SÁVOT VÁLTANI...nekem, a védett útvonalon...
Aztán a csávó elszaladt a kis kurva meg valami rendőrt emlegetett...
Nem azt mondom, hogy férfitársaim nem csinálnak ennél hajmeresztőbb dolgokat is, de ez az arrogancia, ahogy a két hülye ribanc megmagyarázta, hogy én vagyok a hibás, ez megdöbbentett...

Betteli 2010.01.27. 19:24:13

A nők tényleg a többi nővel a legbunkóbbak. A Coca-Colánál D.harasztiban pl. amikor elfogy a belső sáv, csak férfiak szoktak beengedni.
Kivéve egyszer, amikor a kisebbik hátul jól belebámult a mellettünk erősen nyomuló csaj képébe, aki látván az négyévest, mégis beengedett. Azóta rendszeresen belebámul mindenki arcába, ha be akarunk sorolni valahová és működik :)

karlov 2010.01.27. 19:54:25

Furcsa dolog ez ,biztos genetikailag van kódolva...
Persze ez a dolog itt ki van sarkítva de az biztos ,hogy létező "kasztok"-ról beszélünk.

ujjpeet 2010.01.27. 19:54:26

annyi a komment h nekem is írnom kell:D

Véleményem szerint arról van szó, h sok esetbn egy nő (mélységes tisztelet a kivételnek - van bőven) vezetés közben nem tud mással foglalkozni csak azzal, ami közvetlenül a kocsija előtt történik, és azt is csak kb 3-4 méteres távolságig! Mit foglalkoznak ők (nők) ilyen dolgokkal h kit lehetne esetleg beengedi, a gyalogossal előzékenynek lehetne lenni....csak neki ne menjen vkinek/vminek és kész....ez van.

donphobos 2010.01.27. 20:01:04

Elég sok km-t vezettem Budapesten és közvetlen közelében valamint egy időben napi szinten autópályáztam.

Az autópályán a nők nem sok vizet zavartak, ott inkább a nemtől függően agresszív idióták voltak veszélyesek.

A környéki közlekedésben a nők leginkább a kiszámíthatatlan és bizonytalan viselkedésükkel érdemeltek külön figyelmet.

A városi forgalomban viszont jobban kitűnik a bunkóság, itt gondolom könnyebb őket is észrevenni. Nincs nagy sebesség, meg lehet figyelni a kedves közlekedő partnert.

Én próbálom jóindulatúan feltételezni, hogy nem minden nő tudatosan bunkó, de az tuti hogy alapvetően alacsonyabb képességekkel indulnak neki átlagos esetben az autóvezetésnek. Nem érdekli őket, ezért nem is figyelnek rá igazából. És ez veszélyes is, valamint bunkóságnak látszó helyzeteket is teremthet.

Nem érdekli, hogy valaki rá vár, ezért nem lesz előzékeny mondjuk. Mert észre sem veszi. Vagy annyira lefoglalja hogy ne menjen neki mindennek és ne fulladjon le, hogy az már meghaladja képességeit hogy előzékeny is legyen és ezzel segítse a forgalom haladását.

Menyasszonyom átlagon felüli módon ért a műszaki témákhoz női viszonylatban, de az autóvezetést nem vágja annyira. Ő maga ismerte el harcos feminista létére hogy ez a férfiaknak jobban megy. Ugyanis a nők a mítosz ellenére nem tudnak több dologra figyelni hatékonyan. Lehetséges hogy több dologgal foglalkoznak, de ilyenkor a háttérben futó processzek elképesztően alacsony prioritást kapnak. Vezetés közben ez nem jó eredményt szül.

Szóval kicsit elnézőbbnek kell lenni a nőkkel, nem feltétlenül bunkók ők, csak nem érzik a térbeli dolgokat, nem érzik a távolságot. Félnek a többi autótól és megijednek ha valami hirtelen történik.

Persze van itt is kivétel, vannak kifejezetten paraszt nők is, de remélem hogy ők csak egy hangos kisebbség.

Legyen inkább az előzékenység és a türelem a vezérfonal a vezetésben. Nézzen mindenki magába és gondolja át hogy miben lehetett volna előzékenyebb mondjuk a mai vezetési szituációk tekintetében. Biztos van valami javítani való.

papa33 2010.01.27. 20:07:54

Az asszony vezetésre tanítása nem hiszem, hogy a férj dolga lenne, az állandó belepofázás a kapcsolatoknak sem tesz jót, na de mindegy. Mondjuk a hölgyet otthony kell jól tartani... hogy minden jó legyen.
Sok férj mire veszi a bátorságot, olyan k jól vezet? Mit szólna ha a vasaló vagy egyéb pici segítségbe belepofázna az asszony?

A hölgyek nem vezetnek rosszul, a mindenkinél csetlő-botló részt leszámítva, egy szaki szerint 30 000 km-ig az autó viszi az embert. Szal nem vezetnek rosszul.

Na ennek fényében szomorú, hogy milyen arrogáns-pimasz-tolakodó némely nő, és nem kevesen, tehát nem a bénaság, hanem tudatos magatartás. Egy hét alatt 3 akart elgombázni: egy már rég pirosban kis ívbe bekanyarodva szinte a járdát súrolva a lábamra majdnem, ugyanitt később balról átvág, elsőbbség a zebrán nekem, a szemből jövőnek, de mindet lesz@rta. Meg amikor áll a zebrán, nem előtte, mert ugye a főútra nem tud kifordulni.
A másik, szemből bekanyarodó szépen átenged a zebrán, MELLÉ bekanyarodik és megy, csak jön és ha nem ugrok el. Nem is értette.

Na a csúcs, mezei kereszteződés, a kiforduló ágon zebra, bal oldala elkerítve, felszedve, piros lámpa, nem hátrább, hanem pont ott áll meg, szemből aki jön nem fér el. Na jött is, neki sem tűnt fel nincs hová menni, megállt volna a zebra előtt, de nem, ment amig tudott. Fél méterre egymással szemben állt a 2 autó és nézték egymást egy percig, nem túlzok. Mindkettő hölgy. Énszerintem ez a mentalitás az élet egyéb területéről jön. Az a könyökkel félrelökni a másikat, stb...

És amennyivel több férfi vezet és amennyivel többet, annyit nyom a latba a közlekedési kultúránkra, ami nulla. Egyes helyeken írnak, mért nem enged el 110-nél, mért tart fel a pályán 140-nel, miközben mit is engednek a szabályok? Miről beszélünk? Kamionosok az utak királyai, hisz minden nap sokat vezetnek. Na minden nap alakítanak (felborul, elakad, keresztbeáll) és órákig áll a sor.

De ugye buliból hazafelé jól jön az a női jogsi? Különben ismerek női oktatókat és nagyon meg vannak velük elégedve.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.01.27. 20:23:56

Szerintem ez az írás nem sikerült.

soproni1 2010.01.27. 20:28:15

Az én tapasztalatom szerint a paraszt sorrend végén vannak a nők.
Első a körszakállas cégautós ( szigorúan Astra, Focus ). Utána a Vectrás tetőn létrás, aztán a kopasz tetovált nagymao matricás, tükör-feszületes.

A nők ritkán dudálnak.

Justice RAT 2010.01.27. 20:31:24

Nagyon kemény, mikor megadom az elsőbbséget a zebránál álló gyalogosnak, és a mellettem lévő sávban majdnem meghal.

ssssssssssss 2010.01.27. 20:40:53

Timike még jó hogy te nem vagy ilyen:)

mlt3 (törölt) 2010.01.27. 20:55:51

A cikkbol:
"Nem akarok vezetni, főleg forgalomban, amíg félek, amíg nem vagyok biztos magamban."

Miert nem mesz el vezetesi treningre az Allianzhoz? Kifizetteted a kiadoval es irsz belole cikket. Mindenki nyer.

IronLady 2010.01.27. 21:04:24

Én is nő vagyok,tehát vérig sérthetne a cikk.De sajnos igaz.Állítólag ritka kivétel vagyok vezetésben,aki figyel a gyalogosra,kienegedi a kocsikat.10-ből 9x nő bosszant fel azzal,hogy úgy ül a kocsiban,és úgy vezet,mintha övé lenne a világ.

Rocko- 2010.01.27. 21:10:40

@vakrep: "@MKati: ok, bocsi nem vagyok profi irogató, azt hittem a sárga szín azt jelzi te vagy a szerző"
őőő?
a Dukay Robertából hogyan lett nálad M Kati?

Rocko- 2010.01.27. 21:18:05

@Csumpi Hálidéj (Mk412): az a jobbik eset ha nem tud róla. múltkor suzukis mammer, hóesésben felnin gurult, szóltak neki többen, én is, erre mondta, h kösz, tudom. és ment tovább.

Rocko- 2010.01.27. 21:19:35

@antika13: "Ja és az itt lévő szájkaratések közül ki volt az elmúlt öt éven belül vezetéstechnikai tréningen?"
lévén h a bunkóságról szól a cikk, így inkább eteikai, erkölcsi vizsgáról kérdezni. már ha egyesek értik a szó jelentését.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.01.27. 21:25:46

@misinator:

"A KONKRÉT felismerést a fodrászomnál tettem: Összevesztünk(!!!) azon, hogy minek nézné rendszeresen a tükröket menet közben, amikor előre megy!?
Próbáltam neki mondani, hogy helyezkedés, harmonikus beilleszkedés,időben felkészülés a sávváltásra, előregondolkodás, meg buszvezetésnél ugye... stb., stb. Válasz: Minek??? Figyeljenek mögötte levők!
NEM TUDTAM MEGGYŐZNI!:-((( "

Na ez az az eset, amikor minden magyarázat nélkül kellene VÉGLEG elvenni a jogsiját.

És nemcsak neki.

Ezt szajkózom mindig: Nem kell minden kreténnek jogsit adni, és el kell venni a sok hülyétől, vezetésre alkalmatlantól.

Kevesebb jogsi = kevesebb autó. Ami mit jelent? Kisebb környezetszennyezést, kevesebb dugót, sok szabad parkolóhelyet, kevesebb stresszt, kevesebb balesetet. Hát nem hangzik jól?

fbal 2010.01.27. 21:35:13

Nekem is ugyanez a tapasztalatom mint a blog szerzőjének. Ha vki nem enged be vagy akármi, az esetek 80-90%-ban nőhöz van szerencsém. Ha kell az életüket adják, de nem fog beengedni maga elé.

Rocko- 2010.01.27. 21:43:24

@gygaabor: óvoda jobb, hidd el.

@bonifac: ez nem cikk és nem a TotalCar, de amúgy minden stimmel.

Rocko- 2010.01.27. 21:53:13

@malenykij polgar:
Na de ki az a malenykij polgar?

Rocko- 2010.01.27. 21:54:32

@UnvincibleUbul!:[I]: már miért lenen baj?
rendszeresen segítenek be TC-s srácok velvetbe.

Trob 2010.01.27. 22:00:31

Amúgy már a KRESZ alkotásakor is gondoltak a nőkre. Bele is fogalmazták gyorsan, hogy kirakatot bámulni, és ezzel forgalmat lassítani tilos :)

pog ma thon 2010.01.27. 22:17:07

Ottopapa: Te egy király vagy. Tanits mester.

pog ma thon 2010.01.27. 22:24:19

A leg látványosabb az mikor egy nő vezetés közben : telefonál , sminkel , dohányzik, matatja a mellét, és mindeközben cumiztatja a hátsó ülésen a két gyerekét egyszerre. Nos miért is csodálkozunk ,hogy nem tudnak vezetni normálisan.Szerintem nem erre születtek a nő élöhelye a konyha.

Rocko- 2010.01.27. 22:39:47

@bonifac: akkor ne vedd magadra. ;)

vinyi 2010.01.27. 22:56:21

Hát, Roberta, egyet tudok érteni a cikkel. Nem a férfi sovinizmus beszél belőlem, de nemrég pont ezt a témát elemeztük többen. Szörnyű, ahogy a nők viselkednek az utakon. Vezetni talán tud, közlekedni? Áááhhh.... állok a zebra előtt, intek az apukának aki egy szemre 3-4 éves gyerek kezét szorítja. Szemből 6 (!) szgk. ment el, ebből 3 nő, a maradék 3 férfi közül 2 az a fajta 50-60 éves, aki kvára ki tudja osztani a korombeli 30-35 éveseket vezetéstudományból....

biker_kolee 2010.01.27. 22:57:44

Ezigen, így estefelé 609 komment még túrógombócból is sok.

Nem olvastam el az összes kommentet, reggelig nem akarok itt ülni.

infrablu 2010.01.27. 23:06:16

az írás min. 100%-ban igaz, napi csúcsokat nem figyelembe véve. A nők hozzáállása borzalmas, kizárólag a környezetük extra alkalmazkodó képessége miatt nem mutatkozik ez a baleseti statisztikákban. A legijesztőbb az a tény, hogy a legtöbb súlyos szabálysértés elkövetéséről fogalmuk sincs. Ha a borhamisítás leleplezését a cukor eladónjánál kell kezdeni, akkor itt a jogosítvány szerzése körül segédkezőket pritanám meg lassú tűzön.

b0lha 2010.01.27. 23:06:53

en csak a zebran atkelos dologhoz szeretnek hozzaszolni. nem is kotodik nagyon a nemekhez, szimplan csak a modszerem szeretnem elmondani. nyilvan, nem vakra megyek neki a zebranak, korbe nezek szepen okosan, anyu megtanitotta. viszont elegge mozgekony embernek tartom magam, soxor lepek le ugy is a zebrara, h SZTEM az mar ugy jo, masok lehet nem lepnenek le, mert viszonylag gyorsan kozeledik az auto. erre nekem az a megoldasom h onnantol kezdve h leleptem, mar furom is bele a tekintetem a kozeledo auto soforjenek tekintetebe. amibol persze elsore csak a szelvedot latom, majd a figura korvonalat, jobb esetben itt mar at is ertem, ha kicsit gyoker, es kozelebb er, akkor meg a szemeit is latom. a lenyeg az egeszben az, h ugy kell nezni mar messzirol a sofort, mintha mar akkor elutott volna 1 alsotagozatnyi kisgyereket az oket terelo napkozis nenikkel egyutt. es akkor vhogy eszhez szoktak terni :D

2010.01.27. 23:09:50

Én eddig egy egyszerű módszerrel minden női ismerős vezetési stílusán tudtam javítani.
Ehhez tudni kell, hogy a nők nem szén, hanem kommunikáció alapú lények. Egyetlen nő sem fog használni pl. PC-t, amíg nem jön rá, hogy az nem számítógép, hanem kommunikációs segédeszköz. Utána győzzed levakarni róla.
Ugyanez közlekedésre: a közlekedés is kommunikáció, észre kell venni melyik autós a magatartásával mit üzen, te mit mondasz neki a tieddel, keresni a szemkontaktust, meg hogy kik vannak még az úton. Na ezt általában megértik, és utána sokkal jobban vezetnek.

Pasas 2010.01.27. 23:20:05

Bunkóbbak a nők?

A válasz: nem, csak sajnos nem jut el a tudatukig hogy amit lát, az egy zebra, és olykor meg kell állni előtte.

cintu 2010.01.27. 23:31:21

és ha motorozok a városban (Tuono1000 R), általában mindig a nők akarnak legyilkolni. Oké nem vagyok egy szent, de valahogy a férfiak mindig észrevesznek. És itt ki is térnék egy másik problémára: ha motoros vagy - a nők nem tudják felfogni, hogy létezel és egyenrangú vagy + az is urban legend, hogy a motorosokat direkt ki akarják nyírni, ilyennel én még nem találkoztam (csak egyszer).

mlt3 (törölt) 2010.01.27. 23:35:55

@Silent Bob: Errol van szo. Atengedni a gyalogost nem kegy, hanem kotelesseg, mert a zebran neki van elsobbsege.

Pasas 2010.01.27. 23:37:47

Hát az a másik: anyu Swifttel, Astrával, etc... Nagymotorral előzöm, és nyomja neki az állatja. Piros lámpa dettó. Nekiáll versenyezni. Vicc.

Pasas 2010.01.27. 23:39:00

Hát az a másik: anyu Swifttel, Astrával, etc... Nagymotorral előzöm, és nyomja neki az állatja. Piros lámpa dettó. Nekiáll versenyezni. Vicc.

2010.01.27. 23:45:40

A lámpánál telefonálós, közben tükörben rúzs igazítóst azt mondta már valaki? Messziről kiszúrom, hogy melyikük miatt fog fele annyi autó átférni a zöldön.

Amúgy valami örökletes dolog is lehet benne, mert pl. az édesanyám (Ő például óvatosan vezetett, még amikor vezetett, de csak addig amíg tolatni nem kellett. Kész hisztit lecsapott, ha valahova úgy álltam be, ahonnan neki aztán tolatva kéne elindulnia) és a nagymamám nem jó sofőr, ezt szerencsére időben belátták, és inkább járnak gyalog vagy fuvarozza valaki őket. Viszont az apai ágon lévő nőkre mind rámerem mondani, hogy tudnak közlekedni. Ki érti ezt...

Seca81 2010.01.28. 00:01:27

@mennyi?husz!: Most értem haza, de már sírok basszus :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Aszongya szögletes a benzin nem érted?

Hát nekem mára kész... :DDDDDD
Nem ismertem a műsort.

Igazad van amúgy.
Innen a monitor mögül tényleg jó poén, de élőben már szopás...

Húgom most vizsgázik ötödjére, de tényleg csak apróságok miatt húzták meg; (oké 2 éve csinálja és nem is érdekli annyira de azért nem analfabéta) buszsávot később vette észre a kelleténél, 2x gyalogos miatt úgy h a gyalogos nem tudta h lelépjen-e vagy nem. Nem talált elég kis helyet két kocsi között parkoláskor, szóval elég pitiáner dolgok miatt. Viszont nem fizette le egyszer sem a vizsgabiztost, holott felajánlották neki h ha fizet átengedik. Bekaphatják...

Nünü 2010.01.28. 00:17:04

@dr.oid: "Tegye a szívére a kezét az aki találkozott már 100%-ig következetes nővel."

Tegye Jessica Alba szívére a kezét, aki találkozott már 100%-ig következetes emberi lénnyel. Bármely nemből.

"A nőknek teljesen másként jár az agya mint a férfiaknak"

Minden embernek másként jár az agya, mint egy tetszőlegesen kiválasztott másik embernek. Más szempontból meg ugyanúgy jár az agya. Nem kéne élezni ezt a nemi kérdést, az egész csak általánosítás.
Annyi igaz belőle, hogy a nők többsége hülye. Ebben hasonlítanak a férfiakra, akiknek szintén hülye a többségük.

Seca81 2010.01.28. 00:18:37

Ezzel a zebra dologgal úgy vagyok ahogy... :)
Amikor lassítok a zebra előtt, 10-ből 9-szer azért állok meg h intsek a gyalogosnak h övé a terep! Egyszerűen nem mernek addig lelépni míg nem integetek mint egy félbolond... Pedig általában nem százzal érkezek a zebrához. Ja és pozitívum h megköszönik. Jól is esik, viszont egyáltalán nem lenne kötelező. De a gyalogos öntudatlanul is annak érzi. Nálunk kialakult az a helyzet h az úton az autós az úr, legyen akár zebra zöld jelzéssel (csomó kanyarodó kocsi le se szarja a gyalogos átkelő zöld jelzését), a gyalogos pedig nem mer mit tenni, persze h félti az egészségét.

De sebaj, Magyarisztán, én így szeretlek!

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.01.28. 00:28:44

A kutyákról fogok beszélni.

A kanok rettentően feszítenek, minden találkozás egy kis háború, meresztett szőr, peckes tartás, dominancia-fitogtatás. Bunyó ritkán, nagy sérülés alig, halálról nem tudok (elmebetegre tenyésztett gyilkológép fajtákat hagyjuk ki).
Szukák szinte sose mutatnak semmit, alig kommunikálnak, udvarias mellénézés, kis szagizás. Bunyó szinte soha.
Aztán ha egyszer összeverekszenek, akkor negyedórát kell feküdjek a hátukon, mire lemegy a vérgőz az agyukról, és nem akarják már megölni a másikat, engem, meg a világot.

Nők egyébként engem gyakrabban engednek át, mint férfiak.
Jut eszembe, kan-szuka találkozó: lelkes szagizás, ujjongás, játszi-játszi.

Ennyit a Harap utca három alól:)

[c] 2010.01.28. 03:56:07

"A huszonéves általában telefonál, vagy nagyon koncentrál az útra, látszik, hogy egy órát sem dolgozott a kocsiért, csak megkapta."

Miért érzem én ezt a kis megjegyzést olyan frusztráltnak? (Tudom, elcsépelt visszavágás.)

Faszkivan már ettől az összekacsintós nőisofőr-szidástól.

Valaki írta fent, hogy a nők bizonytalanabbak. Ez igaz.
Az is, hogy a nők kevéssé vezetnek pusztán a vezetés élményéért, többségük számára az autó pusztán eszköz.
De a bizonytalanság nem genetikai eredetű.
Ez egy ördögi kör. A nők azt gondolják, nincs érzékük a vezetéshez - részben mert a férfiak így gondolják -, ebből következik, hogy félnek tőle. Mivel félnek tőle, gyakorlatlanok maradnak. Mivel gyakorlatlanok, félnek tőle. Ilyen egyszerű.
Megfigyelhető, hogy a legtöbb családban Apa vezet, ha Hosszú és Nehéz Útra indul a család, és Anya, ha Csak a Sarki Teszkóig kell elugrani. Mert az még nem olyan vészes, attól nem fél.
Na, ez az, amit ki kellene irtani.

A legtöbb autóvezető akkor, amikor megkapja a jogosítványát, még elég messze van attól, hogy biztonságosan vezessen. Ha ilyenkor pánikszerűen abbahagyja valaki a vezetést, nehéz utána megint autóba szoknia, és felejteni kezd.

Esetleg lehetne ötévente frissítő-vizsga.

[c] 2010.01.28. 03:57:51

"A huszonéves általában telefonál, vagy nagyon koncentrál az útra, látszik, hogy egy órát sem dolgozott a kocsiért, csak megkapta."

Miért érzem én ezt a kis megjegyzést olyan frusztráltnak? (Tudom, elcsépelt visszavágás.)

Faszkivan már ettől az összekacsintós nőisofőr-szidástól.

Valaki írta fent, hogy a nők bizonytalanabbak. Ez igaz.
Az is, hogy a nők kevéssé vezetnek pusztán a vezetés élményéért, többségük számára az autó pusztán eszköz.
De a bizonytalanság nem genetikai eredetű.
Ez egy ördögi kör. A nők azt gondolják, nincs érzékük a vezetéshez - részben mert a férfiak így gondolják -, ebből következik, hogy félnek tőle. Mivel félnek tőle, gyakorlatlanok maradnak. Mivel gyakorlatlanok, félnek tőle. Ilyen egyszerű.
Megfigyelhető, hogy a legtöbb családban Apa vezet, ha Hosszú és Nehéz Útra indul a család, és Anya, ha Csak a Sarki Teszkóig kell elugrani. Mert az még nem olyan vészes, attól nem fél.
Na, ez az, amit ki kellene irtani.

A legtöbb autóvezető akkor, amikor megkapja a jogosítványát, még elég messze van attól, hogy biztonságosan vezessen. Ha ilyenkor pánikszerűen abbahagyja valaki a vezetést, nehéz utána megint autóba szoknia, és felejteni kezd.

Esetleg lehetne ötévente frissítő-vizsga.

A nick már létezik 2010.01.28. 05:13:22

Tényleg bunkóbbak a nők.

A cikk írója is hogy lehúzza a többit.
Azért egy egész alakos meztelen képet megnéznék róla, + kinagyítva a fenekét, hogy mennyire nem narancsbőrös, meg az arcát, hogy mennyire mutat jól smink nélkül.

Csak merő kíváncsiságból, hogy mire van ekkora arca.

Érdekes 2010.01.28. 08:35:48

@A nick már létezik: és neked mire van ekkora arcod? XD

sargarigo 2010.01.28. 09:06:42

@A nick már létezik: A fenekét én is megnézném:-))Amúgy éppen tegnap megint picsabénázás volt előttem,az ideg majdnem szétbaszott,40-el vánszorgott a 70-es táblánál,természetesen mikor melléértem a szemét sem merte mozdítani annyira koncentrált.Na most,akkor vagy én találkozom mindig a bénapicsa típussal,vagy tényleg mindegyik béna??Ezt simán levonhatnám eddigi tapasztalataimból,de komolyan mondom a következőt rommá fogom büntetni,a forgalom akadályoztatása miatt,és még a seggébe is benézek,hogy nem rejteget-e valamit.

Alf (törölt) 2010.01.28. 09:22:48

egyszer én is átmentem a piroson veszprém után, 2 stoppost vettem fel, és benéztem, ma sem tudom, hogy. A keresztező úton meg épp 2 sportmotoros volt, és a sárgára kistartoltak, szerencsére épp meg tudtak állni, de életem legszarabb autós pillanata volt. :(
nem történt semmi, csak annyi, hogy azt hittem, én körültekintő vagyok, és tévedtem. szegény stopposok eléggé beszartak, gondolom a hátralévő úton imádkoztak...
:)

vivax 2010.01.28. 09:45:15

A múltkor 150ig mertem követni egy amazont, aki egy 406os szemét tolta ki egy tolnai kétszámjegyű út nem túl egyenes és széles kb 20 km es szakaszán. Még az egyik településen álltam be mögé, akkor láttam, hogy tuti 30as csaj, de amit az lerendezett lakott területen kívül az nagyon komoly volt, biztos elgurult a gyógyszere, vagy mi. Gondolom az ilyen biztos jól tolja máshol is...

Kisördög:) 2010.01.28. 10:06:25

@sargarigo: NEM az összes nő béna!!!!!!!!!!!!!!!!!!ha gondolod be bizonyítom :)le gokartozzuk:D

Érdekes 2010.01.28. 10:43:54

@vivax: 150nel a visszafordítoba mi? XD

sargarigo 2010.01.28. 10:46:20

@Kisördög:): Oksi,nevezd meg a segédeidet,az időpontot és a helyet:-))
Párnacsata?Gokart helyett?

nekoashi2 2010.01.28. 10:50:59

A feleségem többször is elmondta, hogy a babakocsival kellett félreugrania a zebrán, és mindig nő volt a vezetője. Ezt én is tapasztaltam, ha én voltam a gyerekkel sétálni.

De azt is elmondanám, hogy ha lakott területen belül, lámpa nélkül közlekedő autót látok, 10-ből 8-ban nő vezet. Egyszer megkérdeztem egy nő ismerősömet, hogy miért nem kapcsolja fel a tompított lámpát lakott területen. Erre azt mondta "nem kötelező"! Az eszébe sem jutott, hogy ha felkapcsolja, akkor sokkal messzebbről észreveszik, és nem hajtanak ki elé!

NDK-s copf-fogó befőttesgumi 2010.01.28. 10:52:50

egyébként a nők egymást "nyírják" a legjobban. Szóval mi ffiak, sokszor hendikeppel indulunk, márha bejátszik Sherek-kes kandúrnézés. :D

laposhal · https://plakatfiu.com/hu 2010.01.28. 10:56:54

babakocsit tolva nekem még nő nem állt meg zebránál.de egyszer egy. kormányzó nemzeti empatikusok.

Pityorka1 2010.01.28. 10:57:47

@Ati232:
A gyalogos már a zebrán volt, méghozzá már elindult.

Krisi 2010.01.28. 11:40:40

@mlt3: ezt mondom énis. érdekes módon amikor a gyalogosnak kéne megadni a neki járó elsőbbséget, akkor sok fasz elkezd teóriákat gyártani, hogy ha megáll akkor feleslegesen kopik a fékbetét meg plusz benzin, vagy hogy nem jön mögötte senki szóval így még jobban is jár a gyalogos, vagy hogy simán csak ő siet, és nem ér rá megállni.

érdekes módon amikor a gyorsvonat jön, akkor neki mindenki megadja az elsőbbséget. ki érti ezt?

@A nick már létezik: bizonyára ő A Nő Aki Szépnek Látja Magát. ismerőseim közt egy ilyen sincs. a legszebb lányok is bemesélik maguknak, hogy nagy a seggük, nem jól áll a hajuk, kövérek, vékonyak, satöbbi :)

szcf 2010.01.28. 11:45:06

Olvasnak nők is totalcar-t. Ma lámpás kereszteződésben amikor az autóknak volt zöld, a kétsávos út belső sávjában állt meg egy hölgy hogy elengedje a pirosnál várakozó gyalogost. Totál piros volt nem pedig egy kicsit későn elinduló gyalogos aki nem ért át. Nekem satufék mivel lendületből érkeztem, a mellettem jövő teherautónak csak a dudálás maradt, nehogy elüsse a felesleges udvariasságot kihasználó gyalogost. Meleg volt de baj nem lett...

kaizennorczi 2010.01.28. 11:46:52

Nekem is van 1 kis történetem.
Tegnap este jövünk a munkából, cégautó, főnök felesége, adminisztrátor, 50 éves nő vezet.Országút, reflekor, egyszer csak megjelenik szemből 1 autó és sofőrnéni lekapcsolja a fényszórót, majd eszeveszett lámpázásba kezd, maj valahogy összejön a tompított.Kérdem mi történt?Hát hirtelen nem tudta hogyan kell refiről tompítottra kapcsolni.
Mindig ő viszi és hozza a csapatot és ilyen történetekből könyvet írhatnék már.

TotalD 2010.01.28. 11:51:13

Nah úgy látszik lassan bejön a tippem :D Úgy emlékszem olyan 280 komment körül írtam, hogy ez a téma annyira ,,vonzó", hogy 650 feletti hozzászólás lesz:D

Érdekes 2010.01.28. 12:04:57

@Krisi: azért...egy gyorsvonatot 1 db gyalogossal párhuzamba állítani, több mint költői túlzás, nem gondolod?

Tetű 2010.01.28. 12:18:24

A bunkóság legegyszerűbb mérési formája a LÁMPA. Ugyanis a LEGNAGYOBB TAHÓSÁG (nem a gyalogos át nem engedése, hanem) LÁMPA NÉLKÜL elindulni! Ebben (is!) toronymagasan a TAXISOK vezetnek. Elgondolkodtató, hogy 10 lámpa nélküli autóból 8 taxis! A bunkósági-verseny élén több utcahosszal a taxisok vezetnek. Második helyen a Mercedes tulajdonosok. Ami nem azt jelenti, hogy minden Mercedes tulajdonos bunkó lenne, de statisztika szerint ők állnak a második helyen.

Tetű 2010.01.28. 12:21:56

Gyengébbek kedvéért: lámpa = tompított fényszóró. És nem holmi helyzetjelző, meg parkoló fény. Akik az utóbbiakkal közlekednek, azok nem bunkók, ők egyszerűen csak buták.

Tetű 2010.01.28. 12:31:47

Ami pedig még elgondolkodtató, hogy az AUTÓOKTATÓK is az abszolút élmezőnyt képviselik!

Tetű 2010.01.28. 12:34:35

pedig:
1. nem bonyolult felkapcsolni (80-as iq-val is simán megoldható),
2. nem kerül semmibe,
3. lámpa nélkül közlekedni 10-szer veszélyesebb, mint gyorshajtani!

Tetű 2010.01.28. 12:37:59

Miért nincs a KRESZ-ben?
Ennek két oka lehet.
Egyik mert alaptalanul feltételez kellő intelligenciát az autósokról.
A másik, hogy a KRESZ, a biztosnságosság, és a logika 3 egymástól távolálló dolog. Sajnos.

zugyegee 2010.01.28. 13:47:03

@Ati232:
Ha te és barátaid nem ismeritek fel a forgalomban azt a helyzetet, amikor párhuzamos közlekedésnél valaki áll vagy feltűnően lassít és ilyenkor nem jut eszetekbe az az alapszabály, hogy ilyenkor nem száguldunk el mellette, akkor tépd szét a jogsidat!

dekás dezső 2010.01.28. 14:40:52

@Tetű: pedig lámpa nélkül, 2kilóval egy szénfekete biturbó marutival a feneketlen sötét országúton - na az az igazi. ha ez megvolt, akkor minden megvolt az életben;)

gigabursch 2010.01.28. 14:47:21

A nők vezetése tény: Primitív, és erről az aktívan vezető feleségem is meg van győződve.
Nemegyszer az ővé is hagy kívánnivalót maga után, s ha elmondom neki a szitut, hogy mire kellett volna odafigyelnie, akkor először rögtön az indulat tör ki belőle.

Az a szöveg, hogy a nők egyszerre többmindenre tudnak figyelni egy álszent hazugság.

Aki egyszerre többmindenre figyel, az semmire sem figyel.

dr.oid 2010.01.28. 14:53:35

Állíthatnak akármit a feministák a csajok különböznek tőlünk, ez a kétneműség szépsége:)) Tuti, hogy gyárilag más szoftver lett nekik telepítve és az másként is fut...hangsúlyozom nem vagyok hímsoviniszta barom. A nőkre nem jellemző a direkt vakmerőség ezért van kevesebb halálos baleset. Szerintem a vakmerőség, ismeretlen helyzetek megtapasztalása, brahiskodás, kockáztatás, jampizás, balhé tesztoszteronfüggő. Fontosak az autóversenyzésben, ezért nem Michaela a Schumacher. A nőknek a biztonság az elsődleges, ha száguldoznak azért teszik mert nincsenek egészen tisztában a korlátaikkal és nem mérik fel a következményeket. Tudatos kockázatvállalás, határok feszegetése nem jellemző. Egy nő tuti, hogy nem ugrik ki ejtőernyővel a hátán egy 35km magasan a sztratoszférában lebegő léggömb gondolájából:)))

ebfül 2010.01.28. 14:54:46

Végre egy jó kis női vezető-férfi vezető ellentét! Olyan régen volt már valami jó kis teszt pedig. Mondom én, hogy az autós szakújságírókat is utolérte az autóipari válság. Azért gondolom a kivétel erősíti s azbályt mindkét oldalon!

Kisördög:) 2010.01.28. 14:56:31

@sargarigo: Segéd???!Minek?bármikor:) Kozma u.3:):):)párnacsatát kihagyom,abba letörik a műkörmöm:d

ebfül 2010.01.28. 14:57:12

A szabályok betartása (zebra-gyalogos-elsőbbség) nem kellene, hogy nemfüggő legyen pedig.

dekás dezső 2010.01.28. 15:14:56

@dr.oid: ha kockázatot vállal, azt gyakran kompenzálási késztetésektől vezérelve teszi, miszerint ha egy férfi meg tudja tenni nehogy már' én ne legyek képes rá;) és leugrik a sztratoszférában lebegő léggömbből, sőt zuhanás közben súlyzózik is;)
ez nagyon jellemző korunk turbónőstény-trendiségét bőszen követő harcos amazonjaira

sargarigo 2010.01.28. 15:15:58

@Kisördög:): Az a kozma utca nekem ismerős.Akkor legyen csata a jacuzziban:-))

Krisi 2010.01.28. 15:19:20

@Érdekes: egyáltalán nem gondolom túlzásnak, mivel mindkettőnek meg kell adni az elsőbbséget.
csak ha a vonatra rádudálunk, akkor az nem ugrik vissza, ezért inkább megállnak az emberek.
a gyalogost meg mindenki leszarja, hiszen nálunk a "hamarabb jövök ki a börtönből, mint te a föld alól" mentalitás a nyerő jelenleg.

Kisördög:) 2010.01.28. 15:22:56

@sargarigo: Csak gokart!!!!:)attól függ miről,ha sok gyalogost gázolsz akkor a böri is itt van közel:D

2010.01.28. 16:15:22

UTOLSÓ!!! :))))))

Fiziqs (törölt) 2010.01.28. 19:12:52

" A nők átlagban jobbak mint a férfiak , észben és vezetésben is. Gyakorlatuk, szintén átlagban kevesebb, mint az átlag férfinak.
A legjobb szakácsok viszont férfiak. "

Hát MANO55, az az igazság, hogy illúziók közt élsz.
Szerinted miért megy az összes autós-motoros versenysorozatban szinte csak csak férfi? Nem, rosszul tudod, nem csak azért, mert férfias sport, hanem mert akár hányszor nőt ültettek a volánba, én még nem láttam olyat, hogy egy nő hozta volna a férdiak szintjét vezetéstudásilag, ez a kemény tény, talán 1000 esetből tudsz mutatni egy kivételt, az is megkérdőjelezhető.

Másik dolog: ész? Csak közlöm, hogy szinte minden tudományos és technikai dolog, ami körül vesz, nem női találmány, csak a törénelmet kellett volna komolyabban venned, lehet látnád, hogy a tudomány és a műszaki-mérnöki dolgok is jobbára férfi kreálmány. Vagy miért van olyan sok férfi nobel díjas, és olyan minimális nő?

Szóval hagyjuk ezt a női felsőbbrendűséget légyszíves...

Kisördög:) 2010.01.28. 20:32:49

@Lamborghini: Csak közlöm,hogy szánalmas vagy!!!Itt bizonygatod azt,hogy a férfiaknak több esze van és arra nem voltál képes,hogy a "válasz erre"kattints:D:D:D:D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.01.28. 20:39:34

@Kisördög:):

Helyesen:

A "válasz erre" feliratra kattints. ;)

imittto 2010.01.28. 21:05:31

na nem olvastam végog mind a 66x hozzászólást...elsőként: a cikk célja egyértelműen a fent említett hsz. szám generálása.

Viszont maximálisan egyetértek. Lakótelepen lakok, Nyírpalota, közvetlenül a Kavicsos köz mellett. Reggel fél nyolc körül igen jól meg lehet figyelni néhány X5-Q7-XC 90 stb. méretű vasba préselt anyukát amint megküzdenek egymással az épphogy 1 autó széles utcában, csak hogy a gyereknek a maradék 200 métert se kelljen gyalog megtenni. Csoda hogy még emberhalál nem volt.

Feleségem meg leszokott a vezetésről, pedig elég jól csinálta. A Twingo-t imádta vezetni, azóta egyre kevesebbet ül volán mögé. Az E38-at meg egyszer mozdította meg kb. 30 méterre majd közölte hogy ez neki nagy, majd akkor vezet ha Twingo lesz a háznál. Most vagy veszek neki Twingo-t vagy örökre lemondhatok apóséknál a borpincéről....

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.01.28. 21:07:22

@imittto: Én már kaparnám össze a pénzt a Twingo-ra :) (nekem is volt, szerethető kis jószág)

mek-lod 2010.01.28. 21:16:05

lehet, h. már más is írta...
csak a poszt címet olvastam el, utána rögtön arra voltam kíváncsi, mennyi komment született
nem lepett meg az eredmény és nem hinném, h. egyedül vagyok azzal a véleménnyel, h. szándékosan írnak 'ilyen' cikkeket
pont

csunyadiszno 2010.01.28. 21:36:30

@Karpathy: Figyelmen kívül hagytál egy nagyon fontos különbséget. A szuka kutyák csak akkor hajlandóak dugni ha tüzelnek. Tüzelésnél a szukák irtják egymást, rosszabbak, mint a kanok. Namost az emberi nőstények csak akkor nem dugnak ha tüzelnek, vagyis fordított a helyzet.

GGG77 2010.01.28. 22:07:11

Én inkább autótípusokban gondolkodom, íme a legbunkóbbak, szerintem:
pick uposok, fekete VW Passat (esetleg Jetta), piros Swift, SUV-s nők.
És mindenki, aki lámpa nélkül megy!!!

Elemir 2010.01.28. 22:17:03

"Miért gondolják a nők, hogy ha volán mögé ülnek, mindenki kitalálja, mire gondolnak?"

Azért, mert máskor is így gondolják.
Viszont nem akarok bántani senki azért, mert milyennek teremtették, és, hogy kinek mik az erősségei, de a Nők sajnos sokkalta kegyetlenebbek és érzéketlenebbek tudnak lenni, ha akarnak.

Annyi a nagy különbség, hogy ha én hallanám az említett megjegyzéseket, valószínűleg az ablakon benyúlva beszélgetnék ez vele, mert kb. van az a szint ahol eltűnik a nemek közötti különbség. Ez mikor van? Hát amikor a Nő elfelejt Nő lenni. Onnantól számomra sem az.

Végszó:
Vezetéshez 100%-os figyelem kell. Férfi 1 dologra tud figyelni, de arra 100%-osan. Egy nő nagyon sok dologra, de sohasem 100%-osan. Tehát nagyon veszélyes hibafaktor amikor 2-3 dolog is jár az eszébe ahelyett, hogy közlekedik és csak ez van.

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.01.28. 22:28:40

@csunyadiszno: Mit értesz tüzelés alatt?
(embereknél kérdem, kutyáknál vágom)

ontopik:
kétszer találkoztam személyesen kitűnően vezető nővel, az egyik egy taxis volt az átkosban, az uralta a gépet, de szétivott hangon káromkodott, cigizett és egyáltalán hormonzavarosnak tűnt, a másik... na arra már nem is emléxem :D
De tévében láttam női versenyzőt is, jól tolta.
hm...
igaz, nemrég láttam filmen ilyen kék indiánokat is valami idegen bolygón
lol
lányok, meg ne sértődjetek, csak szórakozom

Elemir 2010.01.28. 22:31:09

@MANO55: Úristen!:)

Nem akarok nagyon kitérni a képességekre, de egy kis önkritika igazán jól jönne.
Minden tiszteletem a nőké tényleg, hiszen anyák, dolgozók, vezetők, minden. Például szerintem minden cég vezetésbe szükség van nőre is. Viszont túlzásba sohasem kell esni.
Egy férfi logikus és igaz, egyszerű is egyben. Viszont gyors döntéshez igen vagy nem eldöntése szükséges, nincs talán, lehet, esetleg, stb.
Tehát visszakanyarodva a vezetéshez egy vészhelyzetben egy férfi mindig minimum fele annyi idő alatt fog reagálni és dönteni.

A legfőbb dolog pedig egy bizonyított tény, melyet el kell fogadni és nem bizonygatni, hogy a nők a jobbak. (mert a nők annyi mindenben jobbak a férfiaknál, ez például pont nem az)
Férfiak és nők agya másképp épül fel. Ezt akár nézheted az állatvilágból is. Egy férfinak az állatiasságból kifolyólag térben sokkal jobban kell mozognia, egy nőnek pedig iszonyat sok dologra kell figyelnie. A vezetéshez pedig térlátás kell. A nők iszonyat nagy százalékának elmondod, hogy jobb vagy bal oldal, nem tudja elsőre melyik-melyik, csak ha megnézi a kezét. Térképet fejjel lefelé képtelen értelmezni, fejben elforgatni.

Nekem, mint férfinak nem szégyen kimondanom valamire, hogy egy nő ebben jobb, akkor neked nagy dolog???

Elemir 2010.01.28. 22:45:15

@Elemir: Módosítok, nincs mese.
Belegondoltam hány nő mellett ültem és láttam milyen módon vezetnek, férfiak közül sem sok a jól vezetők száma. Az általam ismert vezető férfiak jó 50%-a szörnyen és félősen vezet Debrecenben. Pesten pedig magamon kívül 1-2-t tudok aki otthonosan mozog. Viszont igazán jó női vezető mellett 1x ültem életemben. :(

donphobos 2010.01.30. 09:59:02

Végigolvastam a kommenteket kábé 500-ig, szerintem elég kultúr kommentek jöttek annak ellenére hogy a bejegyzés nyíltan provokáló célból készült. Volt pár ultra-tahó beszólás, de nagyon kevés.

Asszonypajtást egy ideig próbáltam dresszírozni én is, a kritika itt is azonnali kiborulást eredményezett.

Az is igaz, hogy ha a műszaki részét próbálja az ember elmagyarázni akár sematikusan leegyszerűsítve is, akkor sem sok siker kecsegtet. Kábé 1 perc után már megunja és nem figyel. Pedig valami alap kellene hogy értse hogy miért van egyáltalán sebváltó és miért van kuplung.

"Nálunk" a legkomolyabb probléma az volt, hogy nem akart megállni STOP táblánál, mert utána nehéz elindulni!!! Azt hittem, hogy felrobbanok, amikor átment 3-as fokozatban 30-al a STOP táblán és a két oldalról érkezők oldották meg a feladványt. Utána leüvöltöttem a fejét, amiből komoly mosolyszünet lett.

Egy hétre rá látott egy balesetet, vagyis a műszaki mentést. Egy autó átment a STOP táblán, el is kapták oldalról és éppen vágták le a vérző emberről a roncsot. Ez térítette észhez, előtte hiába magyaráztam hogy felelősség van, hogy meg lehet ölni másokat és meg lehet halni. Amikor a vérző kar a papírgombócként összegyűrt Matizból kilógva még mozgott és a nagy harapóval vágták le róla a roncsot akkor eszmélt.

És megtanulta! STOP táblánál megállunk.

A kocsit eladattam vele ezután, ameddig fel nem nő agyilag, addig nincs vezetés. Nem vagyok hajlandó hagyni, hogy más vagy ő meghaljon, mert nem veszi komolyan a dolgot. Egy esély van a közlekedésben, ezt nálam eljátszotta. Ha majd megtanul gondolkodni, akkor lehet újra próbálkozni.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.02.01. 18:31:59

a nőkhöz:
1) a nőknek azért nem való általában a vezetés, mert a forgalomban GYORSAN kell HATÁROZOTT döntéseket hozni.
2) a nők egzakt mértékekhez(távolság, sebesség, idő) való viszonya alapvetően kérdéses (ld. még: a férfiak hülyék, mert képesek fél órát várni egy nőre, aki két perc múlva kész). ez okozza pl. a klasszikus szituációt a kereszteződésből való kihajtásnál, amikor is meg kell várni, míg mindenki elmegy, és közel-távol senki sem jön...
3) bármennyire is nem úgy élik meg a mindennapokban, sajnos úgy vannak nevelve, hogy őket elsőbbség illeti meg. erről a forgalomban sem hajlandók letenni, pedig ott a szabályok (elvben) mindenkire egyformán vonatkoznak. emiatt van pl., hogy a nők a legritkább esetben köszönik meg az előzékenységet, hiszen az JÁR nekik.
4) az elmúlt időszakban vettem észre, hogy bár vezetni továbbra sem tudnak, egyre több nő tanulta meg eszetlenül nyomni a gázpedált. (miközben a lámpánál még mindig nem képesek jelentős fáziskésés nélkül indulni pl.)

a férfiakhoz:
1) Az egyik alapprobléma a férfiak hozzáállásával van. általában nincs türelmük "kivárni", míg a párjuk megatnul vezetni, ráadásul egy tekintélyes részük a KAN jogán belepofázik a női vezetésbe. így a nő nem tud gyakorlatot szerezni, ráadásul frusztrálni is fogja a feladat. pedig a vezetésnél is a legfontosabb a rutin!
2) vitatkozom a posztíróval: az ostoba kanjai akkor is átengedik a láthatóan attraktívabb nőket a zebrán, ha a csaj még Budaörsön jár, mi meg a Belvárosban közlekedünk. mert végig kell stírölni a muffot. MUSZÁJ.
3) félreértés ne essék: átlagban a faszik sem SOKKAL felkészültebbek. a múltkoriban fogalmaztam meg a páromnak: míg a nők 95%-a, addig a férfiak 60%-a alkalmatlan az autóvezetésre, a tapasztalataim alapján. a legrosszabbak a 20-30 közötti és az 50-en túli férfiak. és visszatérek a férfi 1)-es ponthoz: az átlagférfi is viszonylag keveset vezet, ez is baj.

LUKITO 2010.02.16. 16:44:19

hát igen...én férfi vagyok és a szép lányokat mindig elengedem, a többieket is általában csak nem nézem őket annyira! Hiába néha észreveszem magamon hogy diszkriminálok nem tudok mit tenni így érzem jól magam. egyébként meg a nők tényleg sokszor nem akarnak átengedni de nekik biztos megvan rá a magyarázatuk úgy mint nekem... Ja, és babakocsist (ha nő, ha férfi) meg kisgyerekest kötelező átengedni aki nem teszi ezt legszivesebben körbe babakocsiztatnám a városban! (Pesten)

SOLDI3R 2010.03.19. 17:09:09

@donphobos: Szerintem ha így kezeled mint egy gyereket, nem is fog. Sokan csinálnak akkora hibát a forgalomból, amiből halálos kimenetelű baleset lehet, csak van, akinek szerencséje van, másnak nincs. Biztonságban kicsit az van, aki mindig jól dönt, de ezt nem fogod elérni azzal, hogy asszony nem vezet. Legfeljebb végleg elfelejti hogy kell. Ha majd egyszer épp nem ülsz mellette, akkor derülne ki, hogy csak úgy tud már vezetni, hogy szinkronizálsz neki folyton. Szerintem.
süti beállítások módosítása