8 kötelező jármű egy autóbuzi életében

  2010. január 13. - Winkler Róbert Címkék: vélemény winkler cougar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

 

winklerkell

Egy férfi életében kell egy Zsiguli. Pont. Aki már a ballagásra kap egy új Hondát, nyugodtan lapozzon – lehet Zsiguli nélkül élni, de súlyos mulasztás volna.

Vélemények azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr901668393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hiheto 2010.01.14. 02:25:57

@Stock: McK videóit nem túl nehéz megtalálni a YouTube-on.

korszellem 2010.01.14. 04:14:47

@Macskanátha: rohaggyámegaszubarutribekádbantekancsó

ocsisajt78 2010.01.14. 06:29:09

@Hagalex: huha, azok sem rosszak... bar igazan mint jelenleg es elotte is Ford tulaj(is) azert egy kicsit elfogult vagyok ilyen iranyban :)

ocsisajt78 2010.01.14. 06:30:17

@kultúrpesszimista: hal'Istennek nem vagyunk egyformak... engem spec azok nem hoznak lazba :]

benkoo 2010.01.14. 07:18:08

Citroen DS... csak hogy tudja az ember milyen a kényelemorgazmus.

redriot77 2010.01.14. 07:26:55

1. Mercedes w123 szedán, benzines (230E vagy 280E), Englisch-Rot, Top Zustand :)

2. Citroen DS, '68 utáni duplafényszórós verzió, pezsgőmetál

3. '64-66 Ford Mustang, lépcsőshátú, 289-es V8, automata, fekete, gyári állapot, semmi húsz colos krómfelni (pimpeljenek a négerek, fehér ember nem jár bohócautóval)

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.01.14. 07:33:22

hey guys, something missing!!!

g`gye zaporozsec????

a kopoltyus V (!) 4-es mar smafu?????

porsche valto ( lent az egyes fokozat ) bogar hang menet kozben ( leghuteses 4 hengeres ) meg ugye a feeling!!!

hogen 2010.01.14. 08:02:04

Előre is bocsi, mert nem olvastam végig az összes kommentet, így lehet, hogy ismétlek valakit, de két dolgot hadd fűzzek hozzá:
1. A kabrió fílingből kihagytad a "classic" Skoda Felíciát, ha már a Tatra 603 egy másik pont alatt említésre került.

2. A hetedikben a topmodell nem elvérzett. A másik kezébe altató "ragadt", és az OD mellett döntött. :P (bocsi a szőrszálhasogatásért!)

froton 2010.01.14. 08:31:15

Én azért a mercedest nem hagytam volna ki...a buznyákot viszont igen...BMW-ből meg csakis valami cápaorrú...Na meg a kispolák is hiányzik...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.01.14. 08:32:54

@ommm:
szerintem jó az a váltó, csak sűrűn kell cserélni az olajszűrőjét, ha olcsó olajjal töltöd fel. ultragagyizmus, persze. félévente cserélem a váltóolajat és a szűrőt, egy évente a fékszalagokat. drága hobbi.
a 70-es években a porsche szarrá alázta az amcsi motorokat az amerikai F1-ben. ezért a versenyszabályokat a porsche hátrányára változtatták. a porsche válaszul kivonult az USA piacról. még a márkaképviseleteket is felszámolta. alig maradt valami. mindkét fél rájött, hogy mekkora ökör volt, de nem mertek lépni. a porsche végül a Merci tervezőgárdáját bízta meg egy autó megépítésével. ha balul sül el, még mindig rá lehet fogni a Mercire. azok terveztek egy kasztnit, amibe a 126-os motorját és váltóját tették bele. ebből a motorból lettek a híres alublokkok pici átalakítással. a porsche szépen visszatért az amerikai piacra, az amcsik meg hálából megválasztották az év autójának a 4.7-es 928-ast. mindenki boldog volt.
További legendák megtudhatók Manfred Freisingertől, ha visztek neki téli szalámit és csalamádét, de jó sokat, mert marha nagy darab faszi.

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 08:53:48

@McK: Az, hogy az E39 neked jobban tetszik, az egy tamadhatatlan *velemeny*. Az viszont, hogy az E39 barmiben *jobb* lenne, egy netto hulyeseg. (Mielott a tomeggel jossz, szolok, hogy ez E60nal 60 kilot faragtak le az E39hez kepest.) A muszerfal eseteben fogalmam sincs, milyen kemenysegrol beszelsz, a kulso burkolat alatt fel centis szivacsreteg van, plusz a masfel centis belso hangszigeteles. Legkozelebb simogatas helyett talan nyomd meg. Az uj modellekrol valo szakertest meg ne nagyon eroltesd, mert semmi ertelme.

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 08:58:13

@romesz: "en pl azert nem cserelem le az E36-saimat, mert nem tetszik az utana kovetkezoknek a formaja."

Semmi gond. Csak tudj rola, hogy az E46hoz kepest egy dodzsem, az E90 meg egyenesen egy tank hozza kepest. (Mondjuk szamomra rejtely, hogy miert vesz valaki BMWt, ha nem a muszaki tartalom miatt. Dehat vannak olyan emberek is, akik a hajszinukhoz valasztjak a fenyezest :)

alvarez 2010.01.14. 09:19:45

@McK:
Minden tisztességes nem európában készült Japánon ott van a kallantyú , a "szent kvarcórával együtt"

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 09:23:32

Sosem fogom megerteni, mi zajlik le egy ember agyaban, aki masfel millioert felujit egy Sciroccot, aztan beleszerkeszt egy ilyet:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/01/13/sciroccok/1277433_389f3f0ea381ef15061d04ed03e8fc7e_l.jpg

Kulon felhivnam a figyelmet az igenyes es szakszeru kabelezesre. Ez egy multifinkcios megoldas, vezetes kozben felakaszthatjuk ra atnedvesedett zoknijainkat szaradni.

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 09:27:45

A masikon is majdnem besirtam, felvonultatja a lakotelepi prosztotuning osszes sztereotipiajat:

DTM-kipuff:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/01/13/sciroccok/1277469_1d8a18138ddf71a81b1fa1b7b5b3e743_l.jpg

Sparco-pedalszett:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/01/13/sciroccok/1277405_7ebb8ac8f857af203802781ceac4ecba_l.jpg

Aerodinamikailag elonyos lapat:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/01/13/sciroccok/1277415_3c788d223353062c4d115c23136df7e3_l.jpg

Kotelezo folia + hifi:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/01/13/sciroccok/1277409_46338bbdfacc8407238e34be0bbd0376_l.jpg

Ha korabeli Oettinger-elemekkel gyurt volna az auton, most patakokban folyna a nyalam. De ezt a Homasita-paradet minek kellett? Miert? Miert?

gnme 2010.01.14. 09:31:24

Most hogy kijózanodva ránézek a képre .. a legalapvetőbb dolgot Robi nem említette.

Ray-Ban.

www.ray-ban.com/hungary/

:)

arconfosom 2010.01.14. 10:18:42

@Hagalex: "Másfelől ha egy teszt alatt végig a Ferrarihoz hasonlítgatja akkor az is jelent valamit."

Ja értem. Az má tényleg jelent valamit :)
Mint például amikor a Panda 4x4-et hasonlították a G Mercihez

A logikai következtetés alapján, mi szerint a Corvette ugyanolyan mint a Ferrari, mert ahhoz hasonlították -és az "jelent valamit", az következik, hogy akkor a FIAT Panda is pont ugyanazt tudja, mint egy Mercedes G terepjáró

Kissé necces, nem gondolod? :D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.14. 10:29:13

@arconfosom:

Azt, hogy a Belsőségben komoly szaktekintélyek képesek olyan baromságra, hogy G Mercit hasonlítsanak egy Pandához, még nem jelenti azt, hogy olyan emberek, akik értenek is ahhoz amit csinálnak ne hasonlíthatnának össze két azonos kategóriájú autót! (Főleg ha azok hasonló tudású és azonos "identitású" járgányok.)

Ha nem tűnt volna fel, a Ferrai és a Vette nem olyan aspektusból lett összehasonlítva mint itt az általad nevezett autók.

Egy kevéske angol tudással ez hamar világossá válik neked is...

kultúrpesszimista 2010.01.14. 10:34:52

@mlt3:

Talán az, hogy szereti a típust, fanatikusan. Én megértem, nekem is kiskorom óta a kedvencem az I-es, II-es Scirocco, na meg a Corrado. Ha a végeredmény műszaki és esztétikai tökély, még több pénzt is megér. Cserébe lesz egy nem mindennapos, tartós, szép autója az embernek, nem holmi lelketlen, legömbölyített, műanyag szemét.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.14. 10:43:15

@ocsisajt78: Jó autók a Fordok.
Ha nem lenne annyira kopogós műanyag a belseje a II Fókának, akkor lehet, hogy hagytam volna magam elcsábítani.
De így nem.
Az elfogultság meg kell, csak az a lényeg, hogy ne legyen elvakult az ember. :)

Elfogultság nélkül nincs egészséges márkafanatizmus...

misinator 2010.01.14. 10:43:46

@Hagalex: Pár éve még volt Vox adónk, vasárna délutáni kötelező program volt nézni. Szerettem nézni, ahogy Walter Röhl a Ferrarikat, Porschékat csapatta(!) a szűk szerpentineken. A műsorban amúgy is általában AUTÓKAT TESZTELTEK adatokkal, mérésekkel, nem úgy, mint nálunk az autóonániásvagy mániás:-)))Németautó elfogultak, de elnéztem nekik.
Na mindegy ,volt egy összehasonlító Teszt: Télen bányában G Merci, Porsche Cayenne /remélem jól írom/,buziterepjárók és...és...4x4 Panda!
Jópofa volt, hogy csak a Merci, meg a Porsche volt jobb a Pandától, a többi konkrétan fetrenget a dagonyában... Talán még fel is vettem Videóra.
Eznemazt jelenti, hogy a Pandát terepjárónak nézném!

McK (törölt) 2010.01.14. 10:52:56

@mlt3: Hát őőő..
Kopgtasd már meg az ajtókárpitodat..
Hátha úgy kopog,mint egy rossz WC papír tartó.

Mert egy gagyi műanyag.
Ha neked tetszik,lelked rajta,de ugye megbocsátod,ha nekem nem?

walker57 2010.01.14. 11:08:11

Tisztázzuk, "autóbuzi" ezt elfogadom, de autó nélkül nem. -:)
60 év:
1.2.3.4. trabant 601 (de vegyük egynek)
fél műhely a csomagtartóban(alaplap-ventillátorpánt-gyertyapipák és kábelek karburátor stb)
2. Skoda favorit
első stressz,hogy az emelkedő előtt nem kell nekifutni,hogy felmenjen.
3. Toyota corolla 1.3 liftback
a fiam visszasírta a favoritot,pedig jó autó volt
4. VW. golf I 1.6 D
máig megvan, 360 ezer van benne, de 4 liter gázolajjal elballag.
5. (5-6-7) a behozott autók kora
Lancia Dedra Integrale 2.0 full extra
pár hétig, mert még nekem is 14 litert evett
Opel omega 2.0 TDI
Alfa 33. combi 1.7 i 4x4 na eztet szerettem
6. VW.Golf III. 1.9 TDI
ment mint a golyó
7. Fiat Punto 1.9 Hdi
öregszem, hiányzott a méter motor előlről és kicsi is volt.
8. Alfa 156 1.9 Jtd
nem adom, nekem tökéletes.
+1 Opel Frontera 2.0 i sport (17 éves)

kultúrpesszimista 2010.01.14. 11:09:28

@walker57:

Kellett volna egy böszme Volvo és/vagy Saab is a képbe! :)

McK (törölt) 2010.01.14. 11:25:03

@walker57: Van pár autó a listádon,ami nem létezik.
Nincs Omega 2.0 TDI,és nincs Punto HDI.

misinator 2010.01.14. 11:26:15

@misinator: Kollégám Most mesélte, hogy Bodrogkeresztúrnál valami bányánál filmforgatás volt télen v. két éve. A kolléga haverja reggel a Kispolskival kiment , felment vmi qurva dombon, elkezdte kihúzgálni a tápkábeleket és várta a Filmeseket. Várta, várta...egyszer csak jöttek állvánnyal, cuccokkal...gyalog!
Hát a terepjárókat hol hagytátok?
Lent elakadtunk az aljban...Ez a klasszikus F-1 Schumi tudott nyerni VB-t egy rossz kocsival is /az elsőt/, másnak meg a világ legjobb kocsija is kevés...

McK (törölt) 2010.01.14. 11:27:10

@walker57: Van néhány autó a listádon,ami ÍGY nem létezik.
Opel Omega TDI,vagy a Fiat Punto Hdi.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.01.14. 11:30:03

@Mr Falafel:
Ez érdekes. Én eddig úgy tudtam, hogy csak a 4-es automata jött a Benztöl. A motorról sehol sem hallottam, hogy köze lenne a Mercedeshez. És hogy ök tervezték volna a kasztnit is? Legendagyanús. A 928-ast a Porsche design-fönökének, Anatole Lapine-nak tulajdonítja az irodalom és Colani el is kezdte fikázni érte.

JUMBO1 2010.01.14. 11:44:01

Zsigulátort,személyesen én sem birtokoltam. Ellenben edesapám igen,2102-est és egy 2106-ost. De nem voltak meg túl hosszú ideig. Viszont volt is,és van is nagypolskim. Szerintem minden zsigulit felülmúl....
V6-ost egy 78'as 2literes Ford Taunus képében hajtottam. Baró kis szerkezet.
Hot hach nem volt. Kabrió sem. Bár egy Yugo képében elfogadnám. Kupé formájában Lanca Kappa is megtenné.
Suzuki sem volt és nem is lesz...
BMW sem volt a birtokomban. Bár az E38-as tetszik...
A V8 és az amorf csodabogár nálam összemosodik. Van szerencsém két T613-as TATRA tulajdonosa lenni.
Az öreg Merci vonalat egy 300TD képviseli nálam. Mellé még jó lenne valami korábbi G wagen is.
Nagy álom még egy Rolls-Royce Silver Spirit/Spur vagy egy Bentley Turbo... Bármelyik jöhet :-)

Stock 2010.01.14. 11:44:25

@McK: nem szokásom hazudni, terelni, nem elismerni, ha tévedek:

megkövetlek!!
nem vagy fakezű! sőőt.. :)
mindent tudsz a ladával, amit kell!!

viszont nem értem a rugózásod a csomagtér nyitón!
megmondtam, hogy kulcsról nyílik!
rémlett még, hogy talán van valami kar is, azért írtam, amit írtam... de nem emlékleztem rá konkrétan! sztem arról sosem nyitottam..

misinator 2010.01.14. 11:49:51

@JUMBO1: Piszkosul irigyellek...A Nagypolák miatt!:-)
A Tatrak se lehetnek gyengék...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.14. 11:51:54

@McK:
Igen, Omegába nem építettek 2.0 dízelt...
A régiekben 2.3 szívó és ugyanez turbóval volt, a B Omiban meg először 2.5Tádé volt a Bömbiből, majd később a 2,2 DTi motort is belerakták, de úgy tudom, hogy csak a B2 -be.

TDI motorja a fauvénak van.. Opeléknál DTI a jelölés..

JUMBO1 2010.01.14. 11:57:06

@misinator: Neked már nincs Polski-d?
Nagyon jó szerkezetek. Csak a rozsda ne enné annyira őket... Én különösen a korai példányokat kedvelem.

TATRA na ez egy külön fejezet. Nem semmi szerkezetek!! Minden másodperc élmény velük!!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.14. 11:57:53

@Hagalex:
Bocsánat, korrigálnék, az Omegába építettek 2.0 DTI motort is...
Rosszul emlékeztem!

walker57 2010.01.14. 12:00:51

@kultúrpesszimista:
még nem késő :)
a Volvo megfordult a fejemben :)

walker57 2010.01.14. 12:07:56

@McK:
Az omegát tisztáztuk, a Punto legyen 1.9 Jtd
nem iagzán akartam elhinni, de a fiam szerint a 156 alfában ugyanaz a motor van :)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.14. 12:14:49

@walker57:

Sőt ha az 1910ccm -es, akkor az Opel Astra, Vectra, Zafira is azt kapta, sőt a Caddilac BLS és a SAAB is.. :))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.01.14. 12:43:12

@malenykij polgar:
olvastam olyat is, hogy Ernst Fuhrmann tervezte, aki a Porsche AG első vezérigazgatója volt. na, az ilyenek a legendák.

McK (törölt) 2010.01.14. 13:19:51

@walker57: Jaj,bocs,nem kötekedni akartam,csak kiváncsi voltam,milyen motor lehetett benne,mert ilyenek nincsenek.
Omegában DTI-nek hívják,Pontóban JTD-nek.
Vagy multijetnek.

McK (törölt) 2010.01.14. 13:21:03

@Stock: Nincs jelentősége.
Hagyjuk,nem érdekes.

Suttora 2010.01.14. 13:25:18

@streetsta: Eláruljátok hol lehet megtalálni ezt a verset? Csak mert gyűjtöm az IPK irományokat...

tboj 2010.01.14. 13:39:36

Vélemény (igaz, senki se kérdezte)

Szerintem túl sokáig volt fent ez a "főszerkesztői cikk" a TC front oldalán.
Érdemtelenül.

romesz 2010.01.14. 14:33:24

@mlt3:
"Mondjuk szamomra rejtely, hogy miert vesz valaki BMWt, ha nem a muszaki tartalom miatt."

Erdekes modon akkor azt sem erted ha valaki egy 633ast vesz vagy egy 2002 vagy egy Bavariat?

Ha az embernek a jargany kulseje vagy mas jellegzetessege tetszik akkor azt veszi meg.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.14. 16:10:48

@McK:
Apám! :)))

Ez egészen valószínűtlennek hat. Az első autóról először azt feltételeztem, hogy megzizzent a sofőr, és direkt töri össze a többieket. De aztán kiderült, hogy nem.

Gondolom egy fasza ónós eső után vagyunk. És mintha lejtene az utca is.

m.aki 2010.01.14. 17:12:06

Kedves Robi, nekem is volt egy Renault 5 TS-em, szenzációs!! Húsz éves voltam és BOLDOG! Kék volt, napfénytetővel, az álom netovábbja. Amúgy tutdad hogy a TS megnevezés a gyár szerint mit takar? Tuning Sport. Hát egy sportgéptől messze volt, de tízensok évvel ezelőtt álom volt. Csak ennyi.

Jamesblond 2010.01.14. 18:24:21

Tisztelt szerkesztőség! A népítéletek között nem szerepel a Cseh szent kék villám, az AVIA. Pedig én tegnap vettem egyet:) Jó lett volna eső után köpönyegként utána olvasni a véleményeknek. Érdekelt volna mi újság a hangszigeteléssel, a komforttal, a menetdinamikával, stb... Ez még nem az i-drive-os széria... Egyébként autómentő. Ha lerobbantok a hobby gépeitekkel, találkozunk! Ha a csodaelektronikás űrprémiumszopatóssal, akkor is. Nekem mindegy:)

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 19:22:45

@romesz: "Erdekes modon akkor azt sem erted ha valaki egy 633ast vesz vagy egy 2002 vagy egy Bavariat?"

Ha emlagyarazod nekem, hogy hogy a tokombe sikerult idekeverned a veteranokat, nyertel egy hangszorot. Napi hasznalatu autokrol volt szo.

ommm 2010.01.14. 19:32:32

@Mr Falafel: Hümm...még Csikós is azt mondja, hogy akkoriban szíjas V8 Mercedesben nem volt. Hümm...

McK 2010.01.14. 00:55:36
Na persze, de előtte nem borítod szét a váltót, hogy belenézz :)

T-boy (törölt) 2010.01.14. 19:48:18

Zsigulim 2 volt,haszonnal mentek el.Ilyen
azóta sem volt/PONT/!
A Steier Puch megvolt.
A "nyóchenger"/még/nem..

romesz 2010.01.14. 20:21:15

@mlt3: haverjaim napi hasznalatban tartjak ezeket az autokat, a 2002es mondjuk valoban veteran, de a 633as egyenlore tavol all tole.

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 20:26:24

@McK: "Kopgtasd már meg az ajtókárpitodat.."

Mi vagy te, harkaly? Egyebkent megnyugtatlak, az is szivacsozott. Viszont a kulso reteget, a szivacsozast es a karpit/borbeteteket egy tomor muanyag panelra ragasztjak/forrasztjak fel, hogy konnyebb, merevebb es tartosabb legyen. A merev hordozopanel es az ajto zaj/vizszigetelo habszivacspanele kozott meg van egy 2-3 cm vastag ureg, ennek segitsegevel hallod a *belso* muanyag "kongasat". Enelkul a doorboard nehezebb, gyengebb lenne, idovel konnyebben deformalodna es vetemedne, valamint kedvezotlenebb akusztikai tulajdonsagokkal rendelkezne. Viszont a hozzad hasonlo okostojasok meg lennenek gyozodve rola hogy mennyire szuper, mivel nem kopog :)

"Mert egy gagyi műanyag."

Egyreszt, a te doorboardod is muanyag, csak szolok. Masreszt az, hogy lattal valamit, nem jelenti automatikusan azt, hogy fogalmad is lenne, hogy mi miert tortent ugy, ahogy. Szoval majd gyere vissza eszt osztani a modern BMWkrol, ha szereltel mar nehanyat.

romesz 2010.01.14. 20:26:50

@mlt3: kulonben ismerem a teljesitmenyet mindegyiknek, rendszeresen vezetem is oket.
De itt nem a teljesitmenyrol van, szo hanem arrol, hogy nekem melyik tetszik es azert nem veszem meg az ujabb gepeket.
Autot soha nem azert vettem, mert a legujabb kellett nekem, hanem azert mert tetszett a kulseje.
akinek mindenbol a legujabb kell az nem ertheti ezt meg.

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 20:28:09

@romesz: Ez esetben igazad van, aki 633at tart napi hasznalatra, az tenyleg nem normalis (vagy valami lepukkant darabot hajt).

romesz 2010.01.14. 20:30:44

@mlt3: a sracnak 3 darab is van azert mert szereti oket :)

voszi 2010.01.14. 20:31:36

de jó kis cikk vóót, ittam minden szavad hálo.....

a vényóc-on buktam el, a többi mind meg volt (ha a 100 pacis szmárt-om kellőképp kvazimodo az utolsó kat-hoz :D)

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 20:31:39

@romesz: "Autot soha nem azert vettem, mert a legujabb kellett nekem, hanem azert mert tetszett a kulseje."

Muszaki tartalom helyett a kulso miatt veszel autot? Akkor te matchboxgyujto vagy, nem autobuzi. Nojj fel.

voszi 2010.01.14. 20:32:35

de kell vényóc, nincs vita

romesz 2010.01.14. 20:32:44

hehe, latod nem ertetted meg amit mondtam, nem baj.
az a lenyeg, hogy olyan autot tartok ami nekem megfelel.

romesz 2010.01.14. 20:36:05

@mlt3: mondom nem erted :)
Minek vennek egy olyan autot ami nem tetszik kulsore, csak azert mert neked tetszik es szerinted jobban teljesit mint amit en reszesitek elonyben?

mlt3 (törölt) 2010.01.14. 20:50:35

@romesz: Azert, mert muszakilag es vezetesi elmenyre is oda-vissza feltorli a padlot egy E90 egy E36-tal - ha lenne annyi penz a malacperselyedben, hogy vegyel egyet. Mert csakis es kizarolag ilyen emberek gyartanak ideologiakat ilyesmire.

E36/2:
static.pagenstecher.de/uploads/7/7c/7ce/7cec/Kopie_von_bmw-3-e36-coupe-m3-3.jpg

E92:
secure-shops.de/jetex//images/BMW%20E92.jpg

Ha neked a kockalampa, a nyeklo karosszeria, a szivacsos futomu, kisebb teljesitmeny, nagyobb fogyasztas, rosszabb vezetesi elmeny, primitivebb technika bejonnek, akkor tenyleg maradj az E36nal. Ez esetben ugyanis elegedett leszel vele :)

romesz 2010.01.14. 20:57:52

Ha neked a kockalampa, a nyeklo karosszeria, a szivacsos futomu, kisebb teljesitmeny, nagyobb fogyasztas, rosszabb vezetesi elmeny, primitivebb technika bejonnek, akkor tenyleg maradj az E36nal. Ez esetben ugyanis elegedett leszel vele :)

Ugy latom sok leirast olvastal roluk es elhiszed, hogy akkora a kulonbseg.
Kulonben nekem jobban tetszik a formaja es azt hiszem ez igy van, jo, nem lehet mindenkinek egyforma az izlese.
11-12 evvel ez elott csereltek le az E36-et es azota minden uj tipust figyelem, hogy talan most majd olyan lesz ami tetszik. sajnos nem csinaltak olyat. ezek az ujak a toyota a honda es a hyundai formaba kerultek bele es nem szeretem oket.

McK (törölt) 2010.01.14. 21:30:20

@mlt3:
Már megint új neved van Hrzasn vagy mi a faszom..:D
Nem csodálom,sok idő nem kell,hogy kiutáljanak egy névvel.

Segítek olvasni..
Egyrészt volt e60 535d-m.
Másrészt a jelenlegi autóim árán simán vehetnék egyet,nem gondolod?

Nehéz elhinni,hogy valaki nem az ára szerint méri,melyik a jobb autó?

Nehéz hát,ha valaki olyan felületes,és anyagias,mint te.

Képzeld,felénk nem ez az értékmérő.

Nálam nincs olyan autó,amibe jó szívvel ülnék úgy,hogy tudom,hogy az egy lakás ára.
Ha meghempergetem a szántásban,nem mindegy,hogy 3 milliót,vagy 8-at hugyozok le.

Noha van 8 millióm autóra,bár különösebben nem érdekel,hogy te ezt elhiszed-e vagy sem.
Nálam ez nem értékmérő.

Egy kettes Golfal is lehet valaki igazán jó ember.
Te meg egy e90-nel is csak egy nagyképű,fellengzős,kioktató majaom maradsz.

Elnézést.

gnme 2010.01.14. 21:32:40

@McK: Csikóst tudnám idézni.

"..tévedsz..."

Herezacsan lesz az.

:)

McK (törölt) 2010.01.14. 21:34:00

@gnme: Ő... ezt a Csikós idézetet nem értem,de oda se neki.

gnme 2010.01.14. 21:38:00

@McK: Csikós így fejezi ki ha valamit nem tudok. :) .. sok dolgot nem tudok én sem. Már kigyógyultam a popszakmából.

De nem letorkoll, hanem megindokolja és elmondja miért. És én csipázom a manuszt.

Nagyon.

McK (törölt) 2010.01.14. 21:45:18

Ó,Csikóst én is.
Már csak egyet nem értek.

Hogy jött ez most ide?

Most valahogy nem tudom összekapcsolni a dolgokat,kicsit belassultam.

Hans Lopkowitz 2010.01.14. 21:55:34

Egyre ócskább, retek cikkek. A Detroit Motor Show-ról most nem lesz beszámoló?

Stock 2010.01.14. 22:06:36

@McK: és mit akarsz venni az e39-ed helyett? vagy nem a sajátodat hirdeted??

romesz 2010.01.14. 22:07:04

@Hans Lopkowitz: " Detroit Motor Show-ról most nem lesz beszámoló?"
szerintem nem tudjak megfizetni, hogy valakit kikuldjenek a showra.

McK (törölt) 2010.01.14. 22:38:02

@Stock: e39-et,vagy valami egyterűt,főleg S-Maxot.
De nem igazán akarom eladni.
Ha valaki beleszeret,egy kereskedőnek(tudom,tudom..nepper) kötelessége kiszállni belőle.
Hobbiból,mindíg,minden autómat hirdetem.
Csak a Trabi,és a Wartburg fix.

McK (törölt) 2010.01.14. 22:43:23

Egyterűt,vagy újra e39-et. S-Max ami bejönne,jelenleg.
Egy kereskedő (tudom-tudom nepper..) akkor adja a sajátját is,amikor kérik.
Mindíg minden autómat hirdetem.
Látom kielemeztél.
Köszi.

McK (törölt) 2010.01.14. 22:44:55

ne..most meg elmegy kétszer..
Elnézést.

Hans Lopkowitz 2010.01.14. 22:56:38

@romesz:

Egy barátom Kaliforniába lakik és ő csinált képeket múltkor a Los Angeles-i kiállításról is. Kérdeztem tőle, hogy lesznek-e most is képei a detroitiről? Mondta, hogy olyan levés pénzt ajánlott a Totalcar, hogy csak az átautózás vagy átrepülés ötször annyiba került volna.

Egyébként volt Detroitban, de nem adja oda a képeket. Egy helyi magazin megvette náluk... nem kapott érte sokat, de kb. tízszeresét.

Azért jó lenne namcsak ilyen szellemi onanizálós cikkeket látni, hanem tényleg érdekes dolgokat. Ennek a cikknek semmi értelme nincs, hacsak nem rajong valaki annyira mondjuk Winklerért.

Hans Lopkowitz 2010.01.14. 23:06:31

... Kaliforniában ... bocs.

McK (törölt) 2010.01.14. 23:29:37

@Hans Lopkowitz: Nem rajongok Winklerért.
És tetszett a cikk.

Mert elgondolkodtatott,egy bizonyos korosztály járműparkjánk fejlődéséről.

Ezen korosztály tagja vagyok,így különösen értettem,és élveztem a cikket.

Tudom,hogy egy mai 18 éves(nem rád gondolok) nem érteheti,mi szeretni való van egy zsigulin.

Vagy egy Cabrión.

megint 2010.01.14. 23:36:22

McK, miért most már nincsenek cabriók vagy mi? Miért ne szerethetné most is valaki??

McK (törölt) 2010.01.15. 00:04:44

@megint: Bocsánat.
Egy öreg,lassú,macerás,drága,ellenben kicsit beázós cabrión..
Mert én olyanba szerettem bele,egy nyári estén fél perc alatt harmincakárhány éves fejjel..
Egy hónap múlva vettem egyet!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.01.15. 08:07:22

@ommm:
nem fogalmaztam szabatosan. bocs, de egy kézzel klimpírozni borzalmas. nem a merci motorját tartották meg, hanem a 4500-ös benzinest alakították át, fejlesztették tovább. a porsche-nak nem volt v8-as alapja. a 4500-ösből 4700-es alublokkost csináltak. az autó teljes egészében a merci tervezőmérnökeinek műve. más kérdés, hogy az ormótlan monstrum sikere után ezt az apróságot szeretik elfelejteni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.01.15. 08:18:31

@ommm:
még valami: egyedül ferdinand piech életéről szóló cikkekben találtam utalást a 70-es években lezajlott USA-Porsche háborúról a CanAm sorozat miatt. ennek a háborúnak köszöbhető a 928-as megszületése.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.01.15. 09:47:52

Nyolc kötelező autó? Nagyrészt csak használati tárgyak... Na de tíz kötelező motor?!

kutya-vilag.blog.hu/2010/01/14/tiz_motor_feltetlenul

Lajos63 2010.01.15. 11:36:59

Üdv.

Érzem ebben is a német autók iránti szeretetet..

A 3 éve vett, most 25 éves bmw-m köszöni jól van, pedig az első nyáron nem kapott sok megbecsülést, a hondában meg belemertem kb 3 millát, most jó de 700 ért a qtyának sem kell. Megrühelltem a csíkszemű bálnagyilkosok kacatjait :P
A bmw egy átgondolt autó, a honda egy beta verzió inkább :)

Wartburgom volt, azért el tudtam szórakozni azzal is muhahhahhah :)

www.youtube.com/watch?v=ABwAFN1cYQk

Már a reklámjában is ugrattak,látszik hogy versenykocsi :D

www.youtube.com/watch?v=ttUc5HsU4nA

Mondjuk ahhoz hogy ezek meglegyenek vkinek, elég volt a keleteu.-ban jókor születni. Én inkább nélkülöztem volna őket ha velük együtt kihagyhatom a réfió többi sajátosságát is.

Az autó gyártása a 70-as évek végén Nyugatnémeto.-ban befejeződött.

Lajos63 2010.01.15. 12:06:50

Amit kipróbálnék/ok még egyszer az a tuningolt dízel. A kor nagy divatja haha
Ahogy több ismerősöm is mondaná:

"A füst tekintélyt parancsol" :D

Olvasgatom pár napja az indexen a topicot, de egyre inkább úgy látom hogy ez is egy óriási pénznyelő.

ocsisajt78 2010.01.15. 16:04:14

@Hagalex: koszi! :)

ambator en meg vagyok elegedve a Fiesta ST-vel... szep varott borkormany, meg felboros ulesek, meg az a furcsa puha amde kellemes fogasu anyag a muszerfal 1es reszein... najo, az ST nem alap felszeretseg, ez teny :]

de mint fentebb is irtam... ezt mind elcserelnem egy "tusszosmandulagyuladasos" klasszik osszkerekes rs escortra ^^
es ilyenem AKKORISLESZHABELEDOGLOK!!!4 :]]

Hans Lopkowitz 2010.01.15. 20:44:14

@McK: Talán idősebb is vagyok, mint Te... :-)

Elfogadott jelenség a magyar sajtóban, hogy az állítólagos "pénzszűke" miatt afféle "helybenjáró" cikkeket írnak. Pedig pénz van, de csak akkor, ha a management költheti el. Elég megnézni Winkler afganisztáni cikkét... ami talán érdekse lenne, ha már nem járt volna ott 30-40 barátom és nem hallgattam volna meg az ő beszámolójukat.

Persze igazságtalanság lenne csak őket ezzel vádolni. A jelenség általános, a Totalcar még mindig a jobbak közé tartozik. Sajnos az igénytelen környezet és a magyaros hozzáállás itt is visszajön.

Ez van, el lehet mennei, ugye?

voszi 2010.01.15. 22:15:56

tudsz jobbat mutatni? oda én is elnéznék, mert, hogy ez elég jó, tehát ha az jobb, akkor szintén minimum elég jó.... és ne külföldit mutass, az engem nem érdekel (annyira).

mlt3 (törölt) 2010.01.16. 02:09:43

@McK: Foglaljuk ossze: hulyesegeket szakertesz ossze, nulla muszaki tudassal az adott teruleten, aztan elkezdesz irrelevans dolgokrol hadovalni (vetelar), es a vegere kihozod, hogy en vagyok a kocsog.

Vegulis logikus :D
(De azert vizsgaltasd meg magad, sose lehet tudni.)

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.01.16. 07:27:32

ez a kep a winklerrol meg a vasrol :DDDD ejjj ..... balkan :DDDDDDD

... hasonlo kepem volt egy capa bmw vel a balatonon anno 1987korul :DDD nem volt nalam nagyobb kiraly :DD ( az auto persze csak ugy parkolt ott nemet rendszammal, ki tudja kie volt )

McK (törölt) 2010.01.16. 14:07:53

@mlt3: Ok.
Foglalkjuk össze.
Nálad okosabb ember még nem született..szerinted. Te vagy a nagy Oráculum,aki mindenkinél mindent jobban tud,de annyira bunkó,fellengzős stílusban adod elő magad,hogy muszály 4-5 nevet használnod,hogy valaki reagáljon a hülyeségeidre.
A 3. huzzászólás után rájönni ki vagy,a szövegkörnyezetből kiragadott mondatrészekre való arcoskodó hozzászólásaid elárulnak.
Sütkérezz továbbra is önnön tökéletességed fényében,csoda,hogy még magaddal szóba állsz,akkora arc vagy.

Legjobbakat,mérnök úr,az e60 továbbra is egy fröccsöntött lom az e39-hez képest,de tőlem te annyiszor állíthatod az ellenkezőjét,ahányszor csak akarod.

papa33 2010.01.16. 21:01:33

Én azt kívánom, mindenki menjen 1-2 kört Ladával, és az autózást más szemmel nézi. Mehet persze 407 vagy 412 Mokviccsal is ahogy szoktam nevezni a gépet, ha talál, na ez az autózás. Volt 0 szervokormány és fék!, 1 külső hangyapöcs tükör, fejtámasz és automata öv nuku stb, 10 ezrenként komoly szervíz és javítás is gyakran...

De lehetett kilinccsel előre fordulni, hóban szívni, évtizedek múlva történeteket mesélni. Autószerelést gyakorolni. Na ezek ma nincsenek. Mai autóban lefektethető ülések...

romesz 2010.01.16. 22:08:54

1950-es Crosley szerintem a legnagyobb elmeny.

egyszeru szerelni is :D 3 sebesseges padlo valtoja van es az egesz valto, nem sokkal nagyobb mint egy KV daralo

blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2009/10/mysteryCrosley_02_resized.jpg

Hriszto 2010.01.21. 12:50:02

Egész pofás kis lista, sokkal még egyet is értek. Ám, aki még nem vezetett igazi "háborítatlan" Gaz 69-est, vagy UAZ-t a seregben pl, az még nem teljesen "autóbuzi"

Papaya 2010.01.26. 13:16:32

Winkler: még mindig nem késő megtanulni biciklizni.

gumpert 2010.01.27. 20:49:02

Zsiguli mellé azért feltétlen bejeygezném a kétütemű Watburgot aminél rosszabb autót valószínűleg sosem gyártottak, egy olyannal minden férfinak borulnia kell:) Kabriót tényleg vegyen az aki 50 elmúlt és van pénze is de akkor porschetr mert atöbbiben szerintem inkább úgy néz ki mint aki szűz.

voszi 2012.02.05. 10:28:05

jelentem kész lettem a penzummal. :)
süti beállítások módosítása