Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
     

44 000 km-t futott autó 50 ezer forintért

  2009. november 24. - Csikós Zsolt Címkék: lada zsiguli

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Era új lett!
2014-09-21 16:34:43

Történnek klassz dolgok az életben. Ha az embernek elég kocsija, motorja és barátja van szerteszéjjel a

A Szobor... valójában egy roncs?
2014-08-30 06:44:03

Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam

Megjöttünk, letudtuk a 3200 km-t
2014-08-17 07:22:48

A minap ültem az úton készült képek előtt (csak fotóból 8 GB készült plusz még videók), rendezgettem

1650 km a kisautóval... még büszkén
2014-07-30 17:17:58

A legnagyobb dolog: bementünk Rómába. Igaz, a Colosseum melletti fotózkodás elmaradt, mert akárhányszor is

Nem hittem a szememnek, amikor a mai vaterás hírlevelemet megkaptam. Oké, az ötvenezres állólámpás Merci egy médiahack volt, azt mindenki tudta, de ez nem.

Fűzöld kocka Zsigulátor, 1,3-as, 44 ezer kilométer van benne. Garantáltan sérülésmentes, közel hibátlan, állítólag minimális rajta a korrózió. Szemre gyönyörű, nem tudom, mikor láttam ilyen autóból ennyire szépet. Elküldtem az autót Laci barátomnak, aki állandóan keveset futott szoci autókat talál mostanában, hátha többet tud róla mondani, mert nekem hihetetlennek tűnt az 1,14 Ft/km arány.

Persze nincs vizsgája, zöldkártyája, de nem osztrák autó, nem lopott, hagyatékból van, gondolom, amíg az eljárás tartott, kivonták a forgalomból. Laci ezt válaszolta nekem:

"Kocka, nem túl kedvelt modell. Ha 1200 vagy 1500 lenne, akkor nem ennyi lenne...
Mondjuk ennyit azért megérne. De mire névre kerül, esetleg friss vizsga/zöldkártya lesz, máris 120-ban van. Akkor még egy olajcsere, pár apróság, mire elkezded használni 140-ben van. Ezért nem veszik meg. Kár érte, még jól használható autó lenne...
Gondolom örökös nem akarta átíratni a nevére, ezért lehet, h még bejátszik egy dupla átírás is."

Igazából ha az ember autót vesz, úgyis át kell íratni, igaz, mondjuk a dupla átírás tényleg kellemetlen lenne. De akkor is...

A bejegyzés trackback címe:

http://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr101548374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

DonVincenzo 2009.11.24. 11:09:08

Versenyautó alapnak valami sprintre,ahová nem kell átiratva lennie és műszaki/ZK sem.

GARFIELD13 2009.11.24. 11:13:12

@Szsrobert:
Akkor itt egy UFO, ami viszont valóban fent van :-)))
www.vatera.hu/lada_vaz_2104_1_3_alkatresznek_157541953.html
A keresés funkcióhoz is van segítség a vaterán, ha valakinek nem megy...

biker_kolee · http://jajjdecsunya.blog.hu 2009.11.24. 11:13:52

Ha a régi Zsiga lenne, akkor talán. Így viszont sajnos nem.

@DonVincenzo: Azért én egy ilyet nem csinálnék meg versenyautónak, bár az állapota miatt érdemes volna. De ez veteránosítva, felbakolva az igazi.

Coyote82 2009.11.24. 11:14:20

@Szsrobert: talán már el is kelt, azért

Lakatos Baltazár 2009.11.24. 11:14:27

Dupla átírás?????
Nem kell az örökös nevére iratni, hagyatéki végzést kell az okmányirodába vinni.
Az én autóm is hagyatékból van, de az örökösnek nem kellett magára iratni, mielőtt eladta nekem.
Szóval fogalmam sincs milyen dupla átírásról beszélnek.

2108face 2009.11.24. 11:22:27

Nekem nem kéne, sokat zabál.

XJ750 2009.11.24. 11:37:13

A használtautón 299 999-ért van fent és 1984/6.haviként szerepel 90 000km-rel.
Érdekes, sőt mi több elgondolkodtató!

www.hasznaltauto.hu/auto/lada/2105/lada_2105_1_tulaj_eredeti_allapot-3203883

Kifordított kacagány 2009.11.24. 11:39:55

eladhatatlanok. ugyan hányan akarnak manapság ilyent venni, mikor a suzukit használtan is megkapja hitelre és általában aki ilyen kategóriát keres, annak még az a 140e ft-ja sincs meg hozzá. ráadásul technikai szempontokból sem versenyképes.
én két éve árulom a szamarat, az idén volt egy kis futómű felújítás, meg ilyenek, ráköltöttem vagy 50 rongyot, az egyetlen érdeklődő meg azt kérdezte, hogy mennyit engedek a 120-ból, mert az autóra még költeni kell. persze, hogy költeni kell, nem tudom mit várt egy tizenéves autótól ennyi pénzért.

csacsiadugóban 2009.11.24. 11:43:33

Én tavaly kaptam meg mamámtól a ladám (az mondjuk samara), akkor volt 14 éves, és 27ezer km-el. Hihetetlen állapotban volt, persze később jöttek elő azok a problémák, amik a garázsban állás miatt lettek.. (tipikusan gumik elöregedése, legváratlanabb pillanatokban adták fel a dolgot). Most már egész jól használható, de tényleg rá kell költeni elég sokat, talán többet mintha folyamatosan ment volna.

pickapu 2009.11.24. 11:46:04

@Kifordított kacagány: Gyűjtők, fanatikusok, múzeumok... vagy jól elrakni zsírban úszva és húsz év múlva elővenni, hogy ilyen is volt anno.
Napi használatra kár volna elrohasztani.

pickapu 2009.11.24. 11:51:30

Azért úgy látom, ennél az autónál is megvan az a tipikus kocka-jellem, a félig színre fújt ablakkeret :)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.24. 11:58:15

Nekem volt ilyenem, mustár sárgában. Nem szerettem. A két ikerlámpásom (2103, 2106) sokkal jobb volt. Azokat szerettem.

Én ilyet gyüjteménybe sem vennék. Oda is inkább régebbit.

Ezt megvenni, esetleg gázosítani, és futót utánna! Melós autónak jó.

msadmin 2009.11.24. 11:58:52

tiz évig volt egy ilyenem. ami jó volt h soha nem ért le az alja. sajnos sokat zabált. a dugattyuk már lötyögtek átment kétütemübe 1tank benzin/1 liter olaj.
húzta a belét de ment.
én nem sírom vissza.

Kifordított kacagány 2009.11.24. 12:05:10

@pickapu: persze, páran vesznek ilyesmit, de mellette tömegével van ami eladó. nagy szerencse kell ahhoz, hogy pont azt vigyék el, amit te árulsz.
nálam még az sem játszik, hogy gyűjtő veszi meg, mert bár elég ritka típus, de az évek azért hagytak rajta nyomot. igavonásra jó, de tip-top állapotra hozni már túl költséges lenne.

Seca81 2009.11.24. 12:08:47

@Hagalex: Melós autónak se! Lezabálná egy nap alatt az aznapi kereseted :)
Tényleg csak múzeumba, vagy szétrallyzni, másra nemigazán jó...

Seca81 2009.11.24. 12:12:57

A gázosítással való herce-hurca legalább annyira felesleges, de leginkább időpocsékolás. Annyival nem fog kevesebbet enni...
Unokatesóméknak is volt ilyenjük, 95-ben ellopták az oroszok a ház elől, azelőtt egy héttel érdeklődtek h eladó-e...
Mondjuk akkor jó (jobb) kocsinak számított, fiatalabb volt, és a benya sem volt arányaiban drága.

Penya666 2009.11.24. 12:14:08

Azert a videoton hangfalak megvannak hatul :)

Mard-el 2009.11.24. 12:28:17

Azért a vízjel árulkodó lehetne, hogy ez egy átverés. A cég aki a használtauto.hu oldalon kínálja 299.999 Ft-ért, a vaterára felteszi 50.000 Ft-ért? Én azért felhívnám őket. 13. a listában a Lada(??? tán vicc)
www.hasznaltauto.hu/partner/hatar-auto_kft.-951

Mard-el 2009.11.24. 12:34:56

Vatera: 1982 44000 km.
Hasznaltauto 1984 90555 km.
Nem volt fényképe, tehát csort!

The Good Boy 2009.11.24. 12:49:08

@Mard-el: irja az eladó a vaterán,hogy máshol is hirdeti...
egyébként vicc ez a vatera. valaki irta a múltkor egy fórumon, hogy ez már nem is árverési oldal, hanem alkudozó. Ennél az autónál is van, akinek olcsóbban kellene. Majdnem minden terméknél, ami engem is érdekel, és megnézek, van általában valaki, akinek ócccccóért kellene.
Mondjuk egyszer én így jártam jól, mert volt egy termék 60.000.-ért, amit egy mókus megkért 40.000.-ért(!!!!), amire az eladó 45.000.-re levitte, és villámárúsitotta, én kis szemét meg fél perccel később a másikat megelőzve leütöttem::::))))
Egyébként az eladó nem tünik túl jól értékeltnek:::) bár ez sem ide tartozik.

kovitools 2009.11.24. 12:52:08

Én azért megnézném, mi van a csomagtartójában! Mi van ha egy lófej? Vagy a nagymama? :D Mint itt a srácok: www.intezdel.hu/ Na megyek, mert beszartam a röhögéstől :)

Kifordított kacagány 2009.11.24. 12:54:15

@The Good Boy: no igen, van baja. nekem az böki csak a csőröm a sok degenerált vásárlón kívül, hogy már annyira agyon van szabályozva. így a fenének sincs kedve árulni, vagy vásárolni. fizess ezért, fizess azért, adj meg ilyen adatot, olyan adatot, de csak így teheted és nem úgy, stb stb. a kedvencem, hogy vásárlóként regisztrálva is megkérdezi, hogy hogyan akarsz jutalékot fizetni, majd miután csekkes fizetést jelölsz meg, az nem tetszik neki és állandóan a bankszámlaszámmal nyaggat. eladóként meg mindenképp kéri, akár csekkel akarsz fizetni, akár nem.

2108face 2009.11.24. 13:00:31

@pickapu: Nem félig van színrefújva az ablakkeret, hanem teljesen, csak a fölé fújt fekete szín mindegyikről lekopik, innen is látszik, hogy inkább 90-et futott (vagy többet:)

sznorbi2 2009.11.24. 13:30:55

Nekem egy 2101-es van igaz már fél év és 30 éves de még mindig gurul és meg tud állni amikor kell normál körülmények közt na meg elvisz A-ból B-be.
Az a baj, hogy el vagyunk kényeztetve a sok ilyen-olyan kényelmi funkciókkal ellátott meg hipertér ugrásra képes gyorsulási adatokat produkáló kocsikkal és most meg már lenézzük azokat az öreg kocsikat amikben az emberek 90-95%-a felnőtt a 30-as korosztályból.
Hát nyugodtan fikázhattok de én még mindig jobban kedvelem az ilyen nicht elektronika és simple technikai dolgot mint a mai csili-vili masinákat.
Jómagamnak az öreg 2101 mellett van egy 8 éves Volvo is de inkább adnám a Volvot mint az öreg Zsigulit. Ha megfelelő körülmények közt van használva és a széria is jó(nem egy összegányolt fémhulladék)akkor 20-22 év alatt sem kell rákölteni annyit mint a mai kocsikra 6-8 év alatt mivel minden alkatrész 5-öd áron vagy még olcsóbban van a régi keleti blokk kocsijaihoz.
Miért használják még mindig a mai napig igavonó lónak meg rallizni?
Mert még mindig jobban bírja a gyűrődést és sokkal de sokkal kevesebből fenntartható kocsi mint a maiak.
Ne jöjjetek a Swift-el mert a rokonságban volt(1990-es évek) egy 2107 majd oldalütközés és sznobizmus után volt egy Swift és bármennyire furcsa visszasírták az öreg 2107-et. Azóta be van újitva egy Niva.

Kifordított kacagány 2009.11.24. 13:31:07

@2108face: ez hülyeség, sokkal hamarabb lekopik, ebből nem lehet megállapítani, hogy mennyit futott.

Kifordított kacagány 2009.11.24. 13:34:57

@sznorbi2: ez szép és jó, de városban elszaladgálni akkor is jobb a swift.
amúgy meg a szamár helyett egy 125p-t akarok majd venni, de attól, hogy nincsenek nagy igényeim, még nem tudom eladni ezt sem. nem az a probléma, hogy jó, vagy rossz, vagy hogy éppen megfelel-e a célra, hanem az, hogy nem kell a kutyának sem.

Szsrobert 2009.11.24. 13:45:37

@GARFIELD13: beírtam, hogy Lada 2105, aztán 2104, és nem adta ki.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.11.24. 13:46:57

@Kifordított kacagány: Magyar ebay. Gagyi is, nem is müködik rendesen, de a mienk.

Szsrobert 2009.11.24. 13:48:48

@Seca81: Gáz félárú a benzinhez képest.

nzo88 2009.11.24. 13:53:48

A fogyasztásáról én nem panaszkodnék. 7 liter. Egyen annyit, egészségére. Én használok egyet váltogatva a másik turbós autómmal, de nem panaszkodom. 5,5-öt eszik a turbo, a Lada meg 7-et. Ha odalépek, 10-et. Meg a turbo is. Persze nem megy úgy, meg stb... De használható. Még mindig.

Szsrobert 2009.11.24. 13:55:51

Kifordított kacagány: városban szaladgálni a kerékpár a jó. :-)

sznorbi2 2009.11.24. 13:56:05

@Kifordított kacagány:
Bocsi de a nagyvárosokban(Szeged,Veszprém,Debrecen,Miskolc) van helyi buszközlekedés ami elég jól behálózza a várost! Húú öcsém még a nagy Polski(125p) az igazán említésre méltó kocsi.
Azok voltak ám a remek gépek.
Csak azok a szériák sajnos nagyon hamar eltűntek.
Hátul a jó kis laprugóra nem tudtál annyit lökni, hogy el ne bírja.
Na meg a motorja 1.5 literes és jobban pörgött mint anno as Ladák motorjai és ugye jobban is ment egy kicsit.

tzzttzzt 2009.11.24. 13:59:24

Én 2005-ben vettem 250.000-ért egy 1990-es garázsban tartott, 3 ajtós, 1.3-as Samarát, amiben 1284 km volt!!!
Nem átpörgetett, közvetlen ismerősé volt és tudjuk. Anno 1990-ben vett két Samarát, az egyiket használta, beletett 100.000 km-t, a másikat akkor vette elő, ha az első szervízben volt.
A kocsit egyből vittem Lada specialista ismerőshöz átnézetni, ki is cseréltek néhány kopó alkatrészt, kábeleket, 4 új gumival, új aksival, motor "igazítással" 150.000-be fájt, összesen 400.000.
A teljesítménye így 76 LE (67 helyett), 11.2 alatt megy 0-100-ra, a fogyasztása az elején brutális volt (több, mint 11 liter), de ma már télen sincs 7,5 liter, nyáron városban 6, pályán 130-cal 5,5.
Azóta ki lett cserélve az üzemanyagtank, mert nagyon rozsdásodott, kapott egy új kuplungtárcsát és bele lett téve egy MP3 CD-s fejegység 4 hangszóróval. Ezek összesen egy százas volt.
A fűtése jobb, mint az általam kipróbált bármelyik autónál, elől nagyon sok hely van és lehet használni városban és pályán is.
Amíg jól megy és nem lesz vele túl sok baj, addig használom, de max. 3-4 év múlva lecserélem egy új autóra, addig meg csak gyűljön a készpénz, én nem fogok banktól "bérelt" kocsival járkálni.

kadibela 2009.11.24. 14:08:45

44.000 Km kevésnek tűnik egy mai autónál, de könyörgöm ez egy több mint 25 éves Zsiga!!! Nekünk volt ilyen autónk, kb. ennyivel adtuk el tíz éve. A rozsda már akkor elkezdett dolgozni a motorháztető belső élénél és a doblemezek alján. Pedig meleg garázsban pihent minden nap. Szomorú látvány volt az egyébként újszerű autótól. A beltér szintén mállott: váltókar, üléshuzatok, kézifékkar úgy néztek ki mint egy 200 ezret futott autóban. A kocka széria nem volt híres a minőségi összeszerelésről és az alvázvédelemről. Mellesleg sokat is zabált. Tegyük hozzá hogy a gumi vízcsövek, fékcsövek, gumiharangok, szilentek, ajtókéderek szintén megadják magukat ennyi idő után. A gumiabroncs és az akksi gondolom szintén odavan, nem is beszélve az ilyenkor kötelező olajcseréről. A sokáig nem használt, de hirtelen "terhelés" alá vont autó pedig számos kellemetlen meglepetéssel szolgálhat. Dupla átiratás, műszaki, javítások elég nagy szívás tud lenni. Az alkatrész és a javítás pedig már régen nem olyan olcsó, mint azt sokan gondolják. Egyszóval érdekes ajánlat, elsősorban otthon barkácsolóknak, én szívesebben vennék olyat amiben dupla ennyi km van, de rendszeresen használták és gondozták. Mire rendbeteszed és átiratod simán lesz 200 ezer, annyit meg nem biztos hogy megér.

balota 2009.11.24. 14:17:04

@kadibela: Miröl beszélsz? Rég nem olcsó az alkatrész és a javítás? Komplett motort kapsz annyiért, ami más autónál az olajcsere.
Ha a tiétek sokat zabált, akkor nem volt jól beállítva.

kadibela 2009.11.24. 14:28:14

@balota: Hol, az Ecserin??? Persze az alkatrész még mindig olcsóbb, mint egy nyugatihoz, de már nincs akkora különbség. Az 1500 Ft-os kipufogódobok és a 20 Ft-os gumicsövek ideje lejárt! Nézz körül valamelyik alaktrészforgalmazó oldalán! Ráadásul sok a vacak utángyártott darab. Persze lehet menni bontóba is... A szerelők pedig semmivel sem csinálják olcsóbban mint bármi mást. Egyébként ez gyárilag 10-et eszik városban, ezen nincs mit beállítani.

Szsrobert 2009.11.24. 14:34:01

@tzzttzzt: 130-nál 5,5 liter gyanúsan jónak hangzik.

zöldi 2009.11.24. 14:45:36

Barátom tegnapi vétele: Vectra A, '94, 2.0Nz, aut váltó, légzsákok, hifi, full működőképes, 2 év műszakival 40 ezer ft.

tzzttzzt 2009.11.24. 14:50:22

Az első 5 gangos Samarák között volt ez, és nagyon jól lett beállítva. Így fogyaszt ilyen keveset.

tzzttzzt 2009.11.24. 14:51:39

Az első 5 gangos Samarák között volt, és jól lett beállítva, így tud ilyen keveset fogyasztani.

kadibela 2009.11.24. 14:53:46

Szerintem ez egy sz@rul összeszerelt, rossz minőségű, rettentően elavult autó volt már '84-ben is és azóta a helyzet csak rosszabbodott. Persze lehet romantikázni, meg jó a fűtése (főképp amikor kilukad a radiátor és csöpög a lábadra a forró víz). Tény hogy olcsó, de a járulékos költségek figyelembevételével már nem annyira, ráadásul ronda is. Inkább vennék egy kereklámpás ezerkecskét vagy ezeröcsit, minél régebbit, azok még össze voltak rakva rendesen.

balota 2009.11.24. 15:04:16

@kadibela: Nem az ecserin, hanem sima autósboltban. Ladát szerelöhöz vinni bün, kis müszaki érzékkel házilag bármi megcsinálható rajta.
Az, hogy gyárilag mit fogyaszt, nem mérvadó, az orosz összeszerelési minöség gyatra, nagy a szórás, náluk még nem hallottak az ISO auditokról :) Viszont mindent beállítva (szelephézag, szikraköz, elögyújtás, stb) nem fog ilyen sokat enni. Nálam 7 liter alatt eszik, télen városban 8,5. Persze ezeknél méginkább számít a vezetési stílus, mint a maiaknál.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.24. 15:27:34

@tzzttzzt:

Az én 1.6-os Twinport motoros Astrám meg pityereg a garázsban hallván az adataidat!
Szarabbul is megy, többet is eszik mint a Samarád, Áhhhhh...le is cserélem! :))

kadibela 2009.11.24. 15:28:02

@balota: Egy olajcsere áráért. Autósboltban. Lada motort. Ühüm...

AtoszMester 2009.11.24. 15:30:23

Van egy faszi, aki Vaterán szinte minden 1-2 milla körüli autóhoz ezt írja be:

"ZT JAVASLOM HOGY ÉN ÖNTŐL VESZEM MEG HAVI TÖRLESZTÉSSEL.TERMÉSZETESEN EZT ÜGYVÉDDEL ELLENJEGYZETT PAPIRON LEFEKTETNÉNK PONTOSAN MINDENT.AMIKOR LETELLNE A VÉTELÁR AKKOR KERÜLNE A NEVEMRE AZ AUTÓ. HA IDŐKÖZBEN BÁRMIKOR FIZETÉSKÉPTELENNÉ VÁLNÉK AKKOR AZ AUTÓ VISSZA KERÜLNE ÖNHÖZ URAM,ÉN PEDIG BUKNÁM AZ ADDIG BEFIZETETT PÉNZT.(EZ OLYAN MINT A TARTÓS BÉRLET) SZERINTEM KORREKT AJÁNLAT.CSAK A HAVI TÖRLRSTŐ ÖSSZEGET KELLENE MEGBESZÉLNI "

Már rég törölni kellett volna, gyanús, hogy nagyon akar szerezni egy áldozatot.

balota 2009.11.24. 15:36:52

@kadibela: A motort nyilván nem autósboltból. Viszont olajcsere árért.

tzzttzzt 2009.11.24. 15:40:57

Ja csak az Astra jóval több, mint egy tonna, a Samarám tele tankkal és velem együtt 1050 kg. És 165 széles gumikon gurul, az Astráé picit szélesebb szerintem.
És én nagyon finoman vezetek, ha nem kényszerülök arra, hogy pörgessem, akkor 2500-3000 környékén elváltom. És egy Astrában el lehet férni hátul 150 cm felett, hát a Samarában nem...

kadibela 2009.11.24. 15:46:51

@balota: Moszkvában pedig Moszkvicst osztogatnak.

balota 2009.11.24. 15:55:43

@kadibela: munkatársam egyetemi projecthez vett Lada motort 10.000 Ft-ért. Ha megnézed itt a hirdetéseket, találsz 35-ért most is komplett motort, de szokott lenni olcsóbbért is: www.zsiguli.hu/index.php?action=aprokateg&elad=elad&kateg=1
Akarsz még vitatkozni?

balota 2009.11.24. 15:57:36

@kadibela: www.zsiguli.hu/index.php?action=aprokateg&elad=elad&kateg=1 -> Komplett motor most is van 35-ért, de szokott olcsóbbért is lenni. Munkatársam egyetemi projecthez vett Lada motort 10.000 Ft-ért.

karlmann 2009.11.24. 16:28:50

@sznorbi2:

Hát nem tudom, én Debrecenben élek és nem mondhatnám, hogy a buszközlekedés olyan szuper lenne. A kocsim a múlt héten műszakizott, ezért busszal mentem reggel dolgozni. Azon túl, hogy széttaposták a cipőmet, összekarcolták az aktatáskámat és kinyomták a belemet, még el is késtem. Ezért inkább gyalog mentem haza, kb. 10km 42 perc alatt, mint egyetemista koromban. Sokkal jobb volt sétálni, mint a buszon nyomorogni, ráadásul nem tartott tovább. Úgyhogy inkább járnék kézen, mint busszal.

A kockaládáról meg annyit, hogy tényleg bármilyen régi nyugati gép jobb nála. II-es Golfot, vagy Kadettet lehet annyiból venni, amennyibe ez fog fájni a végén, ugyanakkor azok éppolyan hardcore mechanikus vasak, mint egy kocka, csak éppen minden tekintetben jobbak és kevesebbet fogyasztanak.

marek098 2009.11.24. 16:47:32

Jónak tűnik, bár nekem kissé gyanús a fullra bebarnult, befeketedett feszítő az első és hátsó szélvédők körül... hamar megadja magát, de ha tényleg ilyen megkímélt a kocsi még tartania kéne, ja és a "H" betűnek is van már baja. Egyetérte Csikós Úr ismerősével: a szíjas 1,3 nem egy örökös konstrukció, de ennyiért megérné

apamacko 2009.11.24. 17:21:25

SAABrina 1,29Ft/km volt :-)

(350.000 Ft/ 271.000 km)

FZN 2009.11.24. 17:31:28

Tavaly vettem egy 86-ost 100ezerért,4 új gumival,51ezer km volt benne, a műszakin simán átment csak hátsó kipufogódobot kellett cserélni rajta.Idős bácsié volt,a szomszéd autószerelő tartotta karban,ő ajánlotta.Nem bántam meg,játszós autónak tökéletes.

dennisthemenace 2009.11.24. 17:43:18

Szep dolog a nosztalgia.. De en meg emlekszem,hogy '89-ben mekkora elmeny volt atulni a szepen karbantartott Ladabol egy utott-kopott Ritmoba..Mert jobb volt. Tenyleg..

karlmann 2009.11.24. 17:56:29

@dennisthemenace:

Ismerős érzés. Nálunk ugyanilyen váltás volt a Volga kombiról Taunus kombira '91 tavaszán. Mindkettő közel 100Le-s volt, ötméteres, négysebességes 1980-as évjárat, de itt vége is volt a párhuzamoknak. Nagyon szerettük a Volgát de a Ford mindenben lekörözte. Pedig az egyetlen extra a gyári kazettás magnója volt. De az is Grundig volt, ha jól emlékszem.

Gyurma73 · http://www.karosszeriajavitas.com 2009.11.24. 18:22:01

"A teljesítménye így 76 LE (67 helyett), 11.2 alatt megy 0-100-ra, a fogyasztása az elején brutális volt (több, mint 11 liter), de ma már télen sincs 7,5 liter, nyáron városban 6, pályán 130-cal 5,5."
beletettél egy jó kis turbódizel motort ugye?

Lakótelepi Ladás hülyegyerek 2009.11.24. 18:24:48

Ilyen autót már inkább csak hobbiautónak éri meg megvenni, annak viszont nagyon! :)
Egy 1976-os Zsigulim van, csak hétvégente használom. Leszarom mennyit eszik, leszarom hogy lassú, a lényeg az élmény és a hátsókerék hajtás :) Így is sokkal élvezetesebb vezetni bármilyen fröccsöntött szappantartónál.
Az alkatrész tényleg gombokért van és kéz alatt lehet venni bármiből gyári újat. Szerelni persze mindig kell vmit, meg 10000-renként szelephézagot stb-t állítani, aki ettől megijed annak nem való a Zsiguli és épp ezért kevésbé alkalmas hétköznapi autónak. De akibe szorult némi műszaki érzék és nem ijed meg, ha piszkos lesz a körme, annak bátran ajánlom, hogy vegyen egy ezerkecskét amíg megteheti ;)

dennisthemenace 2009.11.24. 19:00:23

@karlmann: Nekem is volt,2.0 V6-os..Svajci,agyonapolt,gyonyoru..Meg mindig fut Magyarorszagon..))

jalopy 2009.11.24. 19:30:54

A hirdetésben lévő autó szép,de itt a városban egy ismerősöm talált egy ugyanilyen színű,szintén 1.3-as 2105-öst tízenpárezer km-el!A motorjától a kipufogódobig minden gyári volt rajta,az autó 1984-es,tök eredeti-hagyatékból.
Aztán gondoltak egy nagyot,és kibelezték,most utcai tuningautó lesz belőle(tényleg igényesen kialakítva).Mi azért sajnáltuk páran azt a régi szép zöld kockát elveszni belőle ami volt...

Brady917 2009.11.24. 19:32:45

Nekem volt ,imádtam!

A kocka lada jó dolog,50-es rendszer ,kemény gátlók ,15-ös Borbet felni...
3 éve adtam el de még mindig hiányzik.

Kár ,hogy nem bordó.

akos696 · www.focusauto.hu 2009.11.24. 19:33:29

Az is érdekes,miszerint a vaterán azt írja az eladó, hogy 3 éve nem ment 1 métert sem, mióta meghalt a nagypapa. Nem úgy néz ki, mint amit 3 éve betettek a kereskedésbe....

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.11.24. 19:37:59

Alkatrész pedig fillérekért van hozzá.

A www.ezerkecske.hu oldalon találtam egy csomót.

Bárcsak moszkvicsot találnék ilyen állapotban ennyiért...
..vagy nysát :D

jalopy 2009.11.24. 19:41:55

@karlmann: Értem,hogy 1991-ben királyság lehetett egy Ford Taunus.
Azóta sok idő eltelt,és ma már nem tudom mire cserélném el a Volgámat,hogy ne fájjon...Talán semmire?
Egy páran már kivásárolták volna alólam:-)
Előtte egy 1977-es kikímélt 2101-em volt 6 évig,és imádtam.Csak a Volgára voltam hajlandó elcserélni,semmi nyugati szutyok!:-))))))

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.11.24. 20:00:46

@karlmann: Két lány beszélget reggel a 31-es buszon.
- Képzeld, terhes vagyok.
- Igen?? Kitöl?
- Nem tudom, nem tudok megfordulni.

Alhazred 2009.11.24. 20:55:10

@tzzttzzt: elöl viszont több a hely a csacsiban. úgy általában sok újabb c-kat gépnél jobban lehet terpeszkedni benne.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.11.24. 21:40:48

Csak megsúgnám, hogy nincs már olyan, hogy dupla átírás.
A vevő kifizeti a saját átírását, az APEH pedig adók formájában leveri az elmaradt dolgokat a korábbi tulajon, aki nem íratta a nevére. Ennyi.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2009.11.24. 21:56:21

Ojee fasza verda ez! Ha most akarnék autót venni, már szaladnék érte.

Szaré'-hugyé' frankó Lada, elmegy még 10 évig, és alig kerül valamibe a fenntartása.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.11.24. 22:13:27

@dennisthemenace: Ennek ellenére a Ritmókat ma már nagyítóval kell keresni, a Ladák meg még tucatjával mennek.

dennisthemenace 2009.11.24. 22:20:42

@vadász2: A Ladakbol tobb volt (sajnos). De ha valasztanom kellene,most is a Ritmot valasztanam.

ledo76 2009.11.24. 22:26:16

@sznorbi2:
A nagypolák jobb lett volna a Ladánál, ha nem lett volna egy megbízhatatlan rozsdaboglya. Nem véletlen, hogy teljesen eltűnt (mondjuk Ladából sokkal több volt). Tény hogy jobb konstrukció volt mint a Lada, de a lengyelek nagyon gányul építették meg az oroszokhoz képest (még a kockához képest is, pedig az tényleg szarabb volt mint az első szériás zsigák). Menni pedig csak végre ment jobban a nagypók, gyorsulásban az ezeröcsi picivel jobb volt.

yeti 2009.11.24. 22:36:05

@Tie: Szerintem arról van szó,hogy örökölt jármű esetén valamelyik örökösnek a nevére kell vennie az autót ahhoz,hogy utána eladhassa,nem elmulasztja az átírást hanem nem is az övé a jármű vagy valami ilyesmi.Legalábbis nekem ezt mondta évekkel ezelőtt egy jogász ismerősöm aki utánanézett.

karlmann 2009.11.24. 23:08:20

@malenykij polgar:

Ez nagyon jó, tetszik, egyébként az én élményem a 15-ös buszon született. De ezzel együtt is, ennek a kockának sok jobb alternatívája van.

@jalopy:

Hidd el a Taunus ma is éppolyan király, mint akkor. V6-os kétliteres dörmögés, könnyű, de szervo nélküli kormány, hátsókerékhajtás, kisebb helyen fordul, mint sok városi kisautó. Tudnád szeretni, jobban, mint a Volgát

JawasZoli 2009.11.24. 23:23:17

@sznorbi2: Jol beszelsz testver!! en is 2101-et hajtottam 10 evig, ami a fatere volt, a rozsdan kivul mas baja nem volt. teljesen egyet ertek a hozzaszolasoddal, mert a szivembol szoltal!! Faterom kollegai is hasonloan jartak, amikor megvettek a suzukit, mert visszasirtak a zsiguli utana nagon gyorsan. az egyik baratom meg a szamarajat siratta amikor megvette a reanult thaliat.

feri38 2009.11.25. 00:06:26

Én inkább egy kétütemű Wartburgot vennék. Egy gyári állapotút. Gengszterváltó, miegymás, megnyomni, és had füstöljön.:D Ha tényleg ennyi van ebben az autóban, kár lenne elhasználni. De félő hogy paraszt veszi meg, a négyütemű Wartburgomat is azok vették meg, hogy "ne akadjanak el a sárban, mert magas az alja, nem úgy mint a Kadettnek".

Dennis01 2009.11.25. 00:16:32

@vadász2: Nezd meg a Csikos haverjanak a Ritmojat, garazsban tartottak, gondoztak, meg is latszott rajta, gyonyoru volt.
Mint minden auto, a Ritmo is megsinylette kemenyen a mostohatartast...

ábrus (törölt) 2009.11.25. 02:30:37

Karlmann:

Csatlakozom.A Taunust ma is bánom hogy eladtam.(2.0V6 kislámpás bőrtetős,de ez szervós volt)
A Capri meg 2.3V6 aut. de a Taunus sokkal használhatóbb volt és még ma is megállná a helyét.

Ciri 2009.11.25. 05:32:10

Ilyenkor nincs dupla átírás.

@Csikós Zsolt:

Legalább ne add a neved az ilyen idióta vaterás gerillamarketinghez basszus.
Nepper udvarán álló ezer éves mocsokban garantált 44e km és ezt a képekről meg is tudod állapítani?? Nem semmi..

Az ilyen szarokat hagyd meg Bendének vagy Winklernek, ők egyébként is autóvásárló géniuszok.

Minden írásodat tátott szájjal olvasom, de ez borzalom. Ilyen félperces okádmányt nem várunk el tőled Zsóti bácsi.

lantraman 2009.11.25. 07:59:25

nem v.mi Bangó az eladó? Szerintem ez mindent elárul a hirdetés valóságtartalmáról!

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.11.25. 09:34:34

@lantraman:
Maximálisan osztom a véleményed! :D

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.11.25. 13:33:37

Exkollégámnak tartalékautója volt egy hasonló, csak pirosban (mellette swift sedant, majd golfot nyúzott). Órája 50 ezret mutatott, makulátlan állapotú volt kívül-belül. Ő 80ezerre tartotta az árát (minden papírja megvolt, érvényesen), tavaly adta el.

Nekem is fájt érte a szívem. :)

2108face 2009.11.25. 17:02:27

@Hagalex: Jó hogy többet eszik az Astrád, mert 1.6-os meg minimum 200 kilóval nehezebb. Én is alá tudom támasztani a Samara 5,8 körüli fogyasztási adatát, mondjuk 100 km/h-val számolva, ahol kb. 2700-at forog a motor, hála a 0,784-es áttételű 5-nek. Lehet az Astrának rövidebb az 5-se, nemtom.

jalopy 2009.11.25. 17:43:20

@karlmann:
"Hidd el a Taunus ma is éppolyan király, mint akkor. V6-os kétliteres dörmögés, könnyű, de szervo nélküli kormány, hátsókerékhajtás, kisebb helyen fordul, mint sok városi kisautó. Tudnád szeretni, jobban, mint a Volgát"

Egy szép példány biztosan megfogna,ha látnám az utcán.De nekem a Volga az IGAZI,és ezen kár vitatkozni,mert ízlés dolga.Ezzel az erővel egy Citroen CX-et is imádhatnék(broáfff)
Az enyémben is van szörnyen könnyűre áttételezett kormánymű(sok tekergetést igényel),abszurd kicsi fordulási körátmérő,hátsókerékhajtás,dörmögő kettőfeles motor,és a lényeg az oroszos egyszerűség és az,hogy nincs belőle kispórolva a VAS.Műanyag alig van az autóba építve.
És nem mellesleg kurva nagy buli vele autózni,ez sokat hozzátesz a használati értékéhez!

apamacko 2009.11.26. 09:28:34

ábrus:
Karlman :

Taunusos testvérek! :-)

Nagyon jó autó lenne ma is ha lenne belőle fiatalabb darab.
Én egy 2.0V6-ot sajnos villanyoszlopra tettem, törésteszt 5* !!
Vezeklésül lett egy másik, bár az csak 1.6 volt.
Sokáig nyúztam, karbantartást alig kért, de lassan elkopott motor is, kasztni is lyukadni kezdett, pedig abban tényleg volt anyag. Máig megvan, fedett helyen várja a feltámadást, bontóba nem adom!

Darazs442 2009.11.26. 14:04:18

@XJ750:
XJ 750, kérlek keress meg magánban a motorod miatt. Hasonlóm lett hirtelen :)
Köszi!
darazs442KUKACgmailPONTcom

Darazs442 2009.11.26. 14:16:13

@karlmann: Bocsánat, hogy tiltakozom, de túrázós múltamból adódóan úgy gondolom, hogy a 10 km-t gyalog inkább 1 óra 42 perc alatt lehet megtenni aktatáskával :)

zzoltan73 2009.11.26. 15:28:51

Azt nem értem néhányan mit problémáznak az olaj és gumicserén. Ezek "kopó" alkatrészek, minden autón időnként cserélni kell.
Ráadásul egy Ladába nem kell 15 ezer forintos/ liter Repsol olaj, vagy 70 ezer forintos/db peres, defekttűrő gumi. :)
Olajcsere és gumicsere 50-ből bőven megvan. Aki pedig ennyit sem akar rákölteni, az ne autót vegyen, hanem BKV bérletet. :)

zootyo 2009.11.27. 06:37:55

@tzzttzzt: Kikészülök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pályán 130-al 5.5 a fogyasztás??? Ja persze, a TDI motoros autóm többet eszik, pedig híresek a jó fogyasztásukról. Miért kell kamuzni? A samara (volt) átlagfogyasztása 10liter. Papás stílusban gurulva sem lesz 7 nél kevesebb. De hogy 5.5 és ráadásul 130 nál, kééész...

asdasd 2009.11.27. 07:07:39

Nem nagy mázli. Én 50.000Ft-ért vettem a napokban egy skoda 120-ast 6.000km-el :P

2108face 2009.11.27. 08:13:58

@zootyo: FASSÁG! :D Nem kocka Lada motor van a Samarában zootyo! 130-nál amúgy tényleg nem igaz az 5.5, kb. 7 a reális (az 5 sebességessel). Papás stílusban viszont elmegy 5.8-al, saját tapasztalat, nem TádéI-s!!

_FoxiMaxi_ 2009.11.28. 10:43:10

Csikós úr láttam én már ennél szebb Zsigulit/Ladát. Nem kell ettől hanyatt esni. Ha garázsban állt akkor mitől van olyan irdatlanul kimattulva a kopoltyú a C oszlopon?
Belülről egyébként tényleg szép.

Csikós Zsolt 2009.11.28. 11:58:30

@_FoxiMaxi_:

50 ezerért? Annyi a villámára ugyanis.

Szsrobert 2009.11.28. 19:16:29

@zootyo: papás stílusban 5,9-et evett a 2107-esem. Cserébe nem süppedtem az ülésbe gyorsuláskor.

Macifighter · http://w2.bikepics.com/pics/2006%5C10%5C27%5Cbikepics-711117-full.jpg 2010.03.06. 10:45:28

@Lakatos Baltazár: hülyeséget beszéltek a forgalomból kivont vagy ideiglenesen kivont autót nem kell átíratni... Pontosabban nem is lehet. Szóval baromságot beszélnek.

23x gazdát cserélhet, majd a végén ha valaki forgalomba akarja helyeztetni, az elviszi vizsgára, eredetvizsgára és névre írja.