Mercit, ne BMW-t!

Vélemény a prémium limuzinokról

  2009. november 11. - Gyulavitéz Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

 

Ősi ellenségek, gondolnánk, pedig a két cég teljesen más elképzelések mentén épít autókat. Hezitálni egy BMW és egy Mercedes között olyan, mintha nem tudnám, cézár salátát vagy töltöttkáposztát szeretnék.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr621517155

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Steinemannok oroksege 2009.11.11. 10:13:37

Avagy a nemet premium autok kvintesszenciaja (ekezet nelkul, elnezest) Mercedes E320 CDI Cher Cherubine! Meghatottsaggal vettem legutobbi levelet, melyet abbol  a csodalatos Rambouillet-i kastelyabol keltezett! Oh, ha visszagon...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X14NZ 2009.11.11. 23:33:48

@Shadowbull: Sztem hagyd Kultúrpesszimistát. A Lagonda után felesleges bármit mondani.

Különben is, könyörület is van a világon:)

mated 2009.11.11. 23:50:11

Azthiszem amikor a c osztályról és a 3asról beszélünk kezdjük 290LE felett a többit kár megvenni,220cdi 320d felejtsd el.2 autó van 335i és 350cgi, dízel azaz traktor nem autó.A 350cgi ugyanazt tudja kb. mint 335i csak lényegesen kevesebbet fogyaszt.Mind 2 élmény a turbő nélküli kevesebb gondot jelent.kb 30ezret mentem eddig, egy subarus kérdeste meg, hogy ez mi amit nemtok legyorsulni és mercedes és C osztály és nem tud 11nél többet megenni.Bocs ez meggyőzött.

suderia 2009.11.11. 23:59:30

Tudom Merci vagy BMW....., de vezetett mar valaki Lexust???
IS 250, GS 300, RX400h , LS 600 ................................
Nekem egy regebbi IS200 van.

McK (törölt) 2009.11.12. 00:02:55

Bocs,de alattam egy családi kombi 12 litert enne benzinből.
Maradok a dieselnél,ha nagy autóról van szó.
Abban teljesen igazad van,hogy a 325i öregecske e36 hójáróm megölhetetlen.
Semmi baja nem volt még a hátsó gátlón kívül.

mated 2009.11.12. 00:36:11

nem vezettünk lexust, de nem is fogunk:)az mégis csak egy toyota itt meg arról nem volt szó régi a maga korában kinézett vhogy de az új a tükrét minenképp vizsgáld meg...

kultúrpesszimista 2009.11.12. 00:39:44

@Speedman:

Milyen professzor és milyen előadáson? Orvos? Közgaszdász? Filozófus? Mérnök? Vagy egyik se?

Ha valóban tett ilyen kijelentést, úgy látatlanul is szánom őt. Öreg lehet és reszketeg már a szelleme. "Ideje van a meghalásnak." Aki meg egyetért egy ilyen megállapítással, az előbb bizonyítja saját szellemi léhaságát, mintsem azt, hogy befogadó és nyitott az új dolgokra, pl. hogy művelje magát és választékos lehessen, miközben a tartalomra is ügyel... De ezt itt, ebben a közegben hiába is mondanám.

vmaast 2009.11.12. 00:44:00

@kutyafej:

""Az Alfa (ha erre gondolsz, nem vagyok Alfisti): csodaszép autók, rémesen szar Opel motorokkal és váltókkal, "bakon ülő" üléspozíció, rémes ergonómiai hibák, 150-200 kg túlsúly, eleve rossz helyen lévő hajtás, vicces fogyasztás, az élvonaltól messze elmaradó motorok.""?

Bocs, de hihetetlen nagy butaságot írsz. Nem terelném át a témát az Alfák buddházására, de talán szerencsés ha tudod, hogy a motorjaik a kezdetektől fogva élvonalbeliek, emellett ez nagyjából érvényes a hajtásláncaikra is.
Meg a kényelemre... A küllem meg szubjektív, arról kár vitázni.

Egyébként valahol feljebb olvastam egy érdekeset, miszerint mindkettő (MB, BMW) nagy múltú, vagy miféle gyár. Hááát...nem tudom. Inkább úgy mondanám, hogy a BMW még repcsimotorokat gyártott, amikor az Alfa és a Daimler Benz már versenyeket nyert. Persze ettől ma még lehetnek jók a BMW-k, csak ne hajtogassuk már azt a fene nagy múltat!

kultúrpesszimista 2009.11.12. 00:53:04

@vmaast:

Lévén a véleményeddel itt kisebbségben vagy, ahogyan én is, ismeretlenül és jószándékúan azt javaslom: hagyd. Nem éri meg, teljesen felesleges. Én is el fogok innen tűnni, semmi értelme. Germanofil, elfogult, félművelt és belterjes bagázs lakozik itt, akik zsigerből gyűlölnek minden mást, ami nem béjemvémerciaudi. Meggyőzhetetlenek. A tények nem ismerete nem befolyásolja őket a véleményalkotásban. Számukra az utolsó mentsvár az, ha formai dolgokba köthetnek bele vagy személyeskedhetnek. Nagyjából hozzák tehát az ország szellemi nívóját (bocs a többiektől: szintjét). Tisztelet a csekély kivételnek. Én szóltam...

ábrus (törölt) 2009.11.12. 01:00:31

Basszus visszaolvasva a kommenteket hihetetlen hogy mi megy itt.
Ez az Orbán gyerek meg EVO VIII padtársa lehet a suliban.

vmaast 2009.11.12. 01:06:45

Amúgy valaki most már elmagyarázhatná nekem, mire megy ki ez az egész "prémiumautó", meg "státusz" dolgot.
Annyira állatira fontosak azok a pluszok (hetven irányban motorral mozgatott fűtött hűtött masszírozós bőrülés, 28"-os navigáció, 400 LE motor, stb) hogy 20 millákat letesznek érte, meg az emblémáért az emberek? Vagy valami elit klubba érzik belépőnek? Ma már pont a legrosszabb társaságba jutnak csak, a legfeketeseggűbb valutanepperek, meg kínai árusok ülnek majd mellettük a márkatalálkozó klubestjén.
Aki ki akar lógni a szürkékből, vegyen inkább valami kis-szériás, ritka autót. Akár fele pénzért...

vmaast 2009.11.12. 01:11:05

@kultúrpesszimista: semmi gáz, én sosem húzom fel magam.
Még SB sem bírt soha rávenni, hogy anyázzak :)
Amúgy nem vagyok Alfa-rajongó, legfeljebb picit jobban ismerem (kedvelem) a többi márkánál, és szeretem, ha tisztázzuk a tényeket.

HattoriHanzo 2009.11.12. 01:42:53

@kultúrpesszimista: maradjál már, annyira nincs stílusod :D. az fikázzon, akinek van stílusa

megint 2009.11.12. 02:49:04

Most olvasom én is, Gyulavitéz két éve még a mercit öregurasnak gondolta, inkább bmw-t vett volna, nem gondoltam, hogy két év alatt ennyit öregszik valaki. Mondtam én, hogy ez csak kattintásnövelő cikk.

megint 2009.11.12. 03:08:30

BMW, te vagy az élő példa arra, miért utálják felénk a bmw-s emberkéket sokan, "megaláztam azt a fost", kicsit menj át budára a régiségeddel, aztán a pirosnál szólj át a ferkába, hogy mit akarsz a fosoddal, talán észhez térsz.
kultúrpesszimista, meg egyedül eldönti mi a szép, és úgy csinál, mintha ezt el kéne fogadni mindenkinek. Egyébként meg az Audi meg a Lexus is simán elfér ezek mellett, tudom, nincs akkora történelmük, de hát a végeredményt értékeljük.

kutyafej 2009.11.12. 07:07:49

@vmaast: "Élvonalbeli" Alfák? Maxiumum a karosszériaéleik élvonalbeliek, semmilyen más szempontból nem azok.
Volt neked valaha is (tényleg) élvonalbeli autód és tudod, hogy azok milyenek valójában? Itt tényleg nem az autóskártya és a prospektusnézegetés számít...
A szép múlt kevés a győzelemhez, erre pont jó példa a siralmasan kiüresedett Alfa márka története. Sajnos a GM által (rész)tulajdonolt márkák rendszerint a kukában végzik márkaimage szempontból. Ezt a VW csoport ügyesebben csinálja.

kutyafej 2009.11.12. 07:10:44

@mated: Bocs, de muszáj megkérdeznem, mert a 290 LE alatti autó nem autó szerinted...neked ezek közül melyik van/volt állandó használatra? Nem 10 évesen, hanem új vagy újszerű (1-2 éves) állapotban? És ha igen: Mennyi adót fizetsz a havi jövedelmedből? :)

zöldi 2009.11.12. 07:24:56

Ügyesek vagytok, szépent termeltetek az éjjel. Bár 1000 kommentet vártam volna legalább.

ftibi 2009.11.12. 07:50:48

Tegnap ilyenkor 600 hsz-re tippeltem és a BMW-sek anyázására. Bejött.
Egyébként német kontra olasz: nekem E mercim van, de szívem vágya egy Maserati Quattroporte.Lehet, hogy tudathasadásom van?

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.11.12. 08:07:19

@gyerek9.3: Szegény kisgyerek lázad van,remélem H1N1.Mikor lesz a temetésed?
Ja és sportolok,jöhetsz hozzám boxzsáknak.
A megoldás szót pedig egybe írjuk,így sose végzed el az általános iskolát!

gyerek9.3 2009.11.12. 08:13:44

@McK: De a mostani benzinesekkel is kevesebb a baj porlasztócsucs ,turbo(már ameikbe még nincs) ,nagynyomásu pumpa,turbo leömlő csöve.Ezek mind olyan bajok amiketa diselek szeretnek produkálni de a benzinesek nem.+ a benzinesekhez olcsobb a motor alkatrész is ha bármi baja van.Ha utána számolsz amit a fogyasztáson sporolsz azt a szervízbe ott hagyod.BMW szerelőbarátunk szokta néha mondani.Benzinest tankolni kell Dieselt meg javítani.

gyerek9.3 2009.11.12. 08:16:44

@orbán cigány takarogggyyyyyy: mit sportolsz? Ha gondolod mondmeg hova jársz edzeni kesztyűzhetünk egyet,csak nehogy sírj a végén.

Shadowbull 2009.11.12. 08:33:05

@Krisi: "a jelenlegi legszebb autó az Audi S5. Aki szerint nem, az egyszerűen hüJe!"

Latod, az S5-re meg poenbol se tudom ramondani hogy ronda :)

Az A5-tel az a bajom, hogy csak nagy kerekekkel, szep fenyezessel mutat igazan.

sb

Shadowbull 2009.11.12. 08:50:07

@kultúrpesszimista: "Számukra az utolsó mentsvár az, ha formai dolgokba köthetnek bele vagy személyeskedhetnek."

Ertem. Szoval az teljesen rendben van, hogy mindig minden nemetautos topikot azzal inditassz, hogy ilyen kocsit csak bunkok vesznek, es aki nem azt latja szepnek mint te, az merhetetlenul korlatolt provincialis szemleletu dilettans?

Baratom, mindig azzal kezded, hogy berugod a kocsmaajtot, es beorditassz, hogy "Mi van buzikaim?". Akkor ne csodalkozz, hogy pofanvernek.

es meg te huzod fel az orrod. Pff.

sb

Shadowbull 2009.11.12. 08:56:40

@vmaast: "Annyira állatira fontosak azok a pluszok (hetven irányban motorral mozgatott fűtött hűtött masszírozós bőrülés, 28"-os navigáció, 400 LE motor, stb) hogy 20 millákat letesznek érte, meg az emblémáért az emberek? "

Miert ne? Ha annyi penzed van, hogy 20milla egyszeruen nem szamit, akkor miert ne vehetnel ilyet?

"Vagy valami elit klubba érzik belépőnek? "

Ok mar benne vannak az elitklubban.

"Ma már pont a legrosszabb társaságba jutnak csak, a legfeketeseggűbb valutanepperek, meg kínai árusok ülnek majd mellettük a márkatalálkozó klubestjén."

Oriasi tevedesben vagy. Uj premiumautot nem ilyen emberek vesznek. Azt meg pont leszarjak, hogy ki veszi meg 3 tulajkent, 3 totalkaros kocsibol osszetakolva.

de mondom neked is, menj el egyszer akar a BMW Weltbe, vagy az Audi Forumba, biztos a Mercinek is van ilyen letesitmenye, es nezd meg, kik veszik at az uj autokat. Garantaltan nem fogsz kozottuk valutaneppert, ciganymaffiozot, kinai kereskedot latni. Annal tobb jol meno vallalkozot, orvost, jogaszt, cegvezetoket.

sb

Kósza 2009.11.12. 09:07:50

A szerző gyengélkedett magyar nyelvtanból, a központozásnál hiányzott.
A cím helyesen:
Mercit, ne, BMW-t!
ennyi

Speedman 2009.11.12. 09:17:51

@kultúrpesszimista:

Természettudomány.

" pl. hogy művelje magát és választékos lehessen, miközben a tartalomra is ügyel..."
Épp erről beszéltem. És a félművelt ember pont azt csinálja mint te. A mondandóját idegen szavakkal tűzdeli teli, hogy hihetőbbnek, okosabbnak tünjön.
Persze, ha sokat olvasnál te is választékosabban tudnál ide irogatni és nem kellene állandóan idegen szavakkal megyőzöbbé tenni a mondanivalód.

kultúrpesszimista 2009.11.12. 09:33:29

@Speedman:

1. Te rólam az égvilágon nem tudsz semmit. De semmit.

2. Mégis veszed a bátorságot, hogy megítélj, természetesen tévesen.

3. Kiválóan megvagyok idegen szavak nélkül és nemcsak a belsőség rovat kommentelőinek stílusát és szóhasználatát überelem ha szükséges (sajnos igen), de úgy általában is, odakinn, a nagyvilágban.

4. A professzorodat szívből sajnálom, hogy élemedett kora dacára nem látta be azt az amúgy teljesen triviális tényt (figyeled, alliteráció!), miszerint vannak olyan kérdései, területei az életnek (és pláne a tudománynak), ahol az idegen szavak alkalmazása nem öncélú, hanem a kifejezés, valamely probléma megközelítésének az adekvát (öööö... megfelelő) módja. Így tehát nem félműveltség az, ha egy pszichológus, szociológus, bányamérnök vagy csillagász bátorkodik idegen szavakkal élni egy eszmecserében, amelyeket civilekkel folytat és amely civilektől elvárható, hogy némely idegen szót amúgy is ismerjen.

Részemről ennyi, én léptem.

loláb 2009.11.12. 09:34:45

@kultúrpesszimista:
Kisbarátom, végig kéne olvasnod a linkelt wikipediás szócikkedet, és akár ott is megtalálhatnád az én idézetemet, szinte szórul-szóra. 2:0.

Már shadowbull elmondta: nem az a baj veled, hogy neked a brera, vagy a lagonda tetszik, másvalakinek meg esetleg más. Hanem az, hogy a saját izlésedet mint valami esztétikai axiómát kezeled, akinek meg más tetszik, az csak provinciális, vagy a germanofil közizlés által befolyásolt, de önnálló gondolatok, esztétikai érzék nélküli félművelt valaki lenne.
És teszed mindezt fennhéjazós, bicskanyitogató stílusban, evidenciaként kezelve a saját tévedhetetlenségedet, és felsőbbrendűségedet.

Sb-nek igaza van: "ha azzal kezded, hogy berugod a kocsmaajtot, es beorditassz, hogy "Mi van buzikaim?". Akkor ne csodalkozz, hogy pofanvernek."

"Én is el fogok innen tűnni, semmi értelme."
Pedig nem eltűnni kéne, hanem inkább idomulni a társasághoz. Ha állandóan böfögsz egy társaságba, és taperolod a házigazda feleségét, akkor ne csodálkozz, ha nem leszel szivesen látott vendég. Viszont egész biztosan gondolom, hogy lenne értelmes, megfogadásra alkalmas hozzáfűznivalód is, csakhát amig ennyi szemét közül kell kiválogatni, addig senki nem fog ezzel törődni.

"Számukra az utolsó mentsvár az, ha formai dolgokba köthetnek bele vagy személyeskedhetnek."
Persze sokat segítene ezen a germanofíl félművelt bagázson, hogyha mondjuk vennél egy általad rondának tartott (német), meg egy szépnek tartott (olasz)akármit, és leírnád, hogy melyik miért szebb mint a másik. Arányok, ívek vonala, ilyesmik. Mert az nem érv, hogy "mindenki tudja, hogy az olasz autók a szépek", ennél mélyebb érvelést pedig még nem olvastunk tőled.

"Én szóltam."
Pedig, ha hallgattál volna, akkor bölcsebb maradtál volna.

Krisi 2009.11.12. 09:41:32

@Shadowbull: nekem az A5-tel csak egy bajom van: hogy nem áll egy se a garázsomban 3.2-es benzin V6-tal és manuál váltóval :)

"Vagy valami elit klubba érzik belépőnek? "

Igazán elit klubban nem azt nézik, hogy milyen kocsid van. Ott az számít, hogy melyik lovaspóló, szivar, tenisz meg golfklub tagsági matricája figyel a kocsidon. Ami általában egy Rolls Royce sofőrrel. De inkább helikopter :)

Ha azt akarnám, hogy csak az autóm alapján tartozzak a "nagyok" közé, akkor vennék egy Bangle előtti E38 750-es BMW-t 3 milláért, az emberek 90%-a szemében már azzal is übergazdag lennék :)

aszteccikmondani 2009.11.12. 09:51:15

ÉÉÉS....Gyulavitéz megírta minden idők legtöbb hozzászólásos posztját. Na jó, ez nem biztos, de a legtöbb fikázásos címet biztosan kiérdemli. Hitviták, dogmák, és minden egyéb misztikum terítéken!

Speedman 2009.11.12. 09:55:37

@kultúrpesszimista:

"1. Te rólam az égvilágon nem tudsz semmit. De semmit.

2. Mégis veszed a bátorságot, hogy megítélj, természetesen tévesen."

Te sem rólam mégis bátorkodtál a végzettségem és a hajdani professzoromról véleményt mondani. Ha neked lehet nekem is.

"Így tehát nem félműveltség az, ha egy pszichológus, szociológus, bányamérnök vagy csillagász bátorkodik idegen szavakkal élni egy eszmecserében, amelyeket civilekkel folytat.."

Pont, hogy akkor nem kellene használni az érthetőség szempontjából.
Ha én elkezdenék neked beszélni a geoszinklinárisokról meg a lemeztektonikáról fingod nem lenne miről is beszélek, ha nem tanultál ilyet.

Speedman 2009.11.12. 09:57:30

geoszinklináris=geoszinklinális

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.12. 10:34:32

@kutyafej:
Hehhe..
Melyik 3.2 motort kukázta te jóember? :)
Saját fejlesztések voltak!
A fogyasztással valóban nem voltak megelégedve, de mivel nem a Bömbi, Merci kategóriában indulnak dőreség velük összehasonlítani!
Hasonlítsd a Vectra kategória társaihoz. Citrom, Pözsó, Mondeo stb...
Másrészt az Opel még a nagyobb motorokkal is áttért a turbóra, nem véletlenül, hiszen a 2.8 jobban megy mint a 3.2 és kevesebbet eszik! Az Opel az OPC-vel indította el az újkori, kicsit jobban átgondolt gyártását a sportosabb szegmensben.
Hol van az Opel OPC egy BMW M szériához, vagy a FORD RS szériához? Sehol!!
Eddig nem fordítottak erre az osztályra hangsúlyt. Majd most fognak... első fecske volt az Insignia, de jön a Haldexes Astra is.
Embert nem ismerek aki tesztek után fikázta volna mondjuk a Insignia OPC tubo 4x4 -et.

Az Alfának adott motorhoz az Opelnek semmi köze, azt a Holden csinálta, de csak a blokkot!
A vezérlést, hengerfejet,és minden mást az Alfások építettek rá.
Az a 3.2-es blokk pedig JÓ!! Ha szar az Alfa 3.2-ese az nem a blokk miatt szar! De egyébként nem szar!

Jogodban áll szarozni olyasmit amiről fingod sincs, mi maximum mosolygunk rajtad...

mated 2009.11.12. 10:37:04

@kutyafej: 350cgi 0km és még nincs egy éves mert a zsidó is megmondta a jó autó az új autó.
A másik kérdésedre a válaszom kb. 500ezret fizetek be havonta és nem a politikából szerzem a pénzt és nem az államot nyúlom, mint a teljes vezetőség,
Na ezért utállom ami itt folyik.

Ez van.. 2009.11.12. 10:41:37

Ennyi balfaszt (tisztelet a pár kivételnek) még nem láttam így egyben! Ez a két márka, az autógyártás csúcsát képviselik, amit rengeteg debil ócsárol! A tudatlanság, és az irígység süt rengeteg hozzászólásból! De hát ez egy ilyen ország, ilyen emberekkel. A béka segge alatt..

Marcellusca 2009.11.12. 10:51:10

Asszem sokat nem kell hozzáfűzni, csak egy kérdést: Mennyit fizetett a Merci ezért a BMW-gyalázó cikkért?

A kommenteket meg meg sem próbálom elolvasni. Túl sok, és amikbe beleolvastam az éppen "elég" volt.

vmaast 2009.11.12. 12:25:39

@kutyafej: Még mindig nem kívánom mellékútra tenni a témát, de ha érdekelnek a tények, nézz utána egy-két dolognak, Alfa-ügyileg!
Attól hogy tagadod, még valósak ;-)

lacza87 (törölt) 2009.11.12. 12:30:44

@kultúrpesszimista:
"Én is el fogok innen tűnni, semmi értelme. "
Tudom, tudom a meg nem értett zsenit elnyomják, a méltatlan bunkók. Nem bírják elviselni a magasabb szellemi nívót, na. Pedig ha valaki még a világ 99%-tól eltérő minőség-fogalmat tud pl.: alkotni.De mit tehetnénk mindig így volt mióta létezik emberiség. :)
Ja, de még ha maradnál picit: miért van az, hogy a németek nyelve különösen alkalmas elvont, komplex fogalmak leírására?:)

Victor Franko 2009.11.12. 12:30:55

"Sosem laktam az E/1-ben, ott a jogaszok voltak anno..."

Shadowbull ha jol gondolom az alabbiak akkor ismerosek

RockWell Klub
Kettes Klub.....

vmaast 2009.11.12. 12:31:23

@Shadowbull: Pont itt tér el a világnézetünk, ami alapjaiban határozza meg a vásárlási, neagyj'isten autóvásárlási szokásainkat.
Én egyszerűen nem lennék képes ennyit kiadni egy autóért, bárki gyártotta, bármit tud. Egyszerűen pénzkidobásnak tartom. Jó, nem a másik véglet vonz, egy jó állapotú Golf I-el, de azért a kettő közt van miből válogatni.
Felesleges 20m-ből inkább körbeutaznám a Földet :)

seepheerd 2009.11.12. 12:36:50

Az ember szerelemből vesz autót mert az olyan mint a nő. És ugye aok között is van vékony, karcsú, alacsony, magas, duci, nagycsöcsű, kurvás, szolid, és még sorolhatnánk. Tök fölösleges ezen vitázni.
(Na jó, van olyan is aki mindenféle gazdasági mutatók alapján választ nő... ööö... izé autót, de hát ki hibáztatná ezért?)

Shadowbull 2009.11.12. 12:47:51

@vmaast: Nem tudom hogy allsz anyagilag, de azt hiszem, nem vagy kepes teljesen atlatni, hogy milyen az, amikor marhara nem szamit 20-40-60 milla.

ha el is koltesz ennyit autora, akkor is marad annyi, hogy akar eleted vegeig korbe-korbe utazgathass a Foldon.

sb

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.12. 13:07:41

@Shadowbull:
Tudod mit?
Nem vagyunk egyformák. ha nekem volna havi 450-500 ezer HUF jövedelmem, amit stabilan, hosszútávon magaménak tudhatnék, akkor 2 percig nem gondolkodnék.
Vennék egy 2-3 éves jó állapotú 530d Touringot.
Nem kell kő gazdagnak lenni...

Amúgy őszintén szólva én sem vagyok képes teljesen átlátni, hogy milyen az, amikor valakinek marhára nem számít néhány tíz milla! :))

Victor Franko 2009.11.12. 13:12:58

@Shadowbull:

"TCS"-t ismerted a fizika tanszekrol?
Kokemeny, kva nagy figura volt az oreg, tartos nyomokat hagyott. :-)

newname 2009.11.12. 18:55:31

Na ez a két márka nem az én világom (sajnos):)

w a s d 2009.11.12. 18:56:58

Mindenesetre én nem vennék Volvot. Még azt hinnék, én is olyan ámokfutó, aztán az országból elmenekülő ír vagyok, mint akit most megint emlegetnek a tvben.:D

McK (törölt) 2009.11.12. 19:15:51

@vmaast: Dehogynem költenél el..
Akinek egy 500 ezres 3-as Golf az álma,az mind azt mondja,hogy ő ugyan el nem költene 5 milliót egy 5-ös Golfra..
Inkább venne Angel-ice lámpát,meg a széles zene,hangos kerék..
Aztán később a lehetőségekkel nőnek az igények is!
Vennél te 20 millióért..ha havi 2-öt keresnél.

Nores 2009.11.12. 19:17:32

béna cikk...

a BMW-s okfejtés logikája elég erőltetett: vezetési élmény a könnyű sportkocsi, vezetési élmény a kényelmes limuzin, nem vezetési élmény a "kompromisszum BMW" (335i alatt). egy másik cikkben korábban viszont az volt a summázás, hogy a 335i annyira brutális, hogy már-már túlzás a hétköznapi használatra (talán Winkler tesztelte és írta ezt).

335 killer 2009.11.12. 20:21:21

@Speedman: Tisztában vagyok a saját autómmal..akármikor kiállok egy 335 ellen, m3asod ellen már kevésbé..de hja szerzel 1 63 amgt nekem kölcsönbe akkor megnézheted mozgás közuben is hogy milyen szép a hátulja:D

Maci_GSXR1000 2009.11.12. 20:21:38

@suderia: nem jegyezzük az elsőkerekes kínai verdákat, hátsókerekes németet eszünk csak...

vmaast 2009.11.12. 20:23:22

@Shadowbull: Nem is tudom... Úgy gondolom, van egy szint, amikor már nagyon nem érdekli az embert, milyen az autója, mert nagyobb célok azok, amik lázba hozzák :). Szóval egy húszmillás autó csak nekem, meg neked, illetve a mi anyagi szintünknek kihívás, de pl. a főnökömnek, aki -mondjuk úgy, kétszámjegyű helyen áll anyagilag az országban, egy 15m körüli Lexus-al nyomul, és pl. utazik. Meg repül. Meg villát épít. Meg mittudomén :)Jó, a Lexus sem olcsó autó, de azért hmm...
Egyébként hogy folytassam a mondatodat, van viszont, aki nem képes teljesen átlátni, milyen az, amikor nem az autó a legfontosabb önmegvalósítás valakinek (még, vagy már). Nem vagyok amúgy valami gazdag, de azért bőven a lehetőségeim alatt vettem autót legutóbb. Miért? Mert szeretem AZT az modellt.

dennisthemenace 2009.11.12. 20:47:59

@McK: Angel-ice?????????? Eyes,maybe..))

Ulrike Meinhof 2009.11.12. 21:31:29

Tesó, ha harmincegynéhány éves korodra felcsövesedtél volna, és nem csak néhány napra, szánalomból kapnál egy 530d-t, akkor tudnád élvezni, ahogy az E320-akat alázod. Így meg összecsapsz egy szar cikket, mert rohansz valami ingyensvédasztalos bemutatóra, hogy ne kelljen a héten nyolcadszor is párizsit zabálni...

Krisi 2009.11.12. 21:35:14

@dennisthemenace: biztos így olvasta BMW fun-clubban a Schell kúton :D

gnme 2009.11.12. 21:59:06

@Victor Franko: arról a tanszékről alig van valaki (nagytibi) .. akinek seggig ér(t) a keze
técsé .. faszkalapnyugdíjas, add át az ülőhelyedet ..

táncoljunk: www.youtube.com/watch?v=tCTjP2c8i-w

Shadowbull 2009.11.12. 22:20:09

@Victor Franko: Mar hogy a fenebe ne ismernem, meg vizsgaztam is nala :)

sb

Shadowbull 2009.11.12. 22:39:10

@vmaast: Nem arrol beszeltem, hogy az auto ezeknek onmegvalositas lenne. Egyszeruen egy tartos fogyasztasi cikk, es ok megtehetik, hogy mindent megvegyenek, amit csak akarnak.

sb

hüle 2009.11.13. 03:40:09

www.autoipari-klaszter.hu/2009/10/30/nem-szeretik-sajat-autoipari-markaikat-a-nemetek/

vezetesi elmeny jah persze meg sportos bmw,egy mitsubishi lancer evo esetleg vagy egy suabru, porshe vagy valami olasz de egy hideg nemet na ne.........

hüle 2009.11.13. 03:41:58

Mellesleg 4 eve folyamatosan a subaru az elso a listan de megbizhatosagi teszteken se remekel se a merci se a bnw.
ja off bocsi.

Ciri 2009.11.13. 05:48:04

@kultúrpesszimista:

"4 év bölcsészkar."

Ó, bazdmeg! Hát csak most olvasom !

Látszik ecsém, látszik!

(Így már meg tudlak érteni te szerencsétlenség)

P-51 2009.11.13. 08:29:47

Hát persze, hogy a Merci jobb és okosabb döntés. A BMW- gyárat be kellene zárni/zúzni. felesleges a sok idiótának, akik a közutakon vannak, sportos vasakat adni. Bár a Volvo még jobb a Mercinél is.

gnme 2009.11.13. 11:31:17

@Ciri: én megbecsültem mindig a bölcsészmérnököt.

Oyan dolgokra képesek amikre a gépészek nem.

ittvan például egy nagyon fontos dolog: ..ösvény taposás sréhant irányban a fűvön keresztül,és megfelelő mértékű kitaposása

Később mikor a rokiból pisilni jártam a kerékhez az ösvényt vettem igénybe a hosszú járda helyett.

..milyen jókat pisiltem én ott.

:)

kagylóleves 2009.11.13. 14:49:42

Ez a Gyulavitéz egy igazi láma...
A Gyári extrás ohnekompressziós kb 200 lovas elsőkerekes kocsiktól be van szarva, egy 420 Le-s hátulhajtós m3-ra meg azt mondja hogy nagypapás.. Ennek annyi esze van mint egy marék lepkének.. Hát ki engedi ezt nálatok hogy ide firkálgasson?? A 100000rpm-ig pörgö szarjaitól elvan ájúlva. Aztán a kerék kulcsban több nyomaték volt mint a kocsijában.. Vagy csak egyszerűen: hondás..

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.13. 15:17:06

@kagylóleves:
Az a gyanúm, hogy Te nem szereted a Hondásokat...

@P-51: Szerintem te meg monnyá le! :)

kultúrpesszimista 2009.11.13. 15:22:19

@gnme:

Jó kontrázás volt, csak így tovább Józsi! Bár lehet, hogy az avitaros kép alapján inkább Fecó...

lacza87 (törölt) 2009.11.13. 15:39:07

@kultúrpesszimista: Na ilyet, hogy mondhat egy ember???!!! Gondolkodj már!!!
Nem szoktam ilyet tenni, Ciri sem sógor-komám, de ez gusztustalan, úgyhogy moderáljátok ki légyszi.

kultúrpesszimista 2009.11.13. 16:59:36

@lacza87:

Tényleg gusztustalan, teljesen igazad van. És olyat hogy mondhat egy ember ismeretlenül a másiknak, hogy "szerencsétlen"? Az komilfó, az píszí, igaz? (Csak azért se fordítom le magyarra.) Ilyenkor hol van a fene nagy igazságérzeted, ha?

khaleeji 2009.11.13. 17:15:27

nekem van, illetve volt már mindkét márka, de audi és porsche is, úgyhogy van személyes tapasztalatom a témában.
tény, hogy a merci és az audi futóműve kicsit lágyabb ,mint a bmw, de főleg azért ,mert a bmw alapból kemény defektmentes abroncsokat kap.
ha normál gumit teszünk rá (pl a télit), akkor egyáltalán nem vészes a bmw rugózási komfortja,össze sem lehet hasonlítani a porsche-vel, az tényleg kőkemény.
útfekvés tekintetében viszont egyételműen a bmw a nyerő a három közül, nem csak a kicsit feszesebb futómű miatt, hanem mert 50-50 %-os a tengelyek között a súlyeloszlás, míg a merci és az audi orrnehéz, ezért alulkormányozott.ez nem csak bivalyerős motorral előnyös, egy négyhengeressel is remek vezetési élményt nyujt.pesze e téren a porsche-t meg sem közelíti, de az csak 2 személyes, és csomagtere is alig van a futóműve pedig vesekőrázó.
télen gyökeresen megváltozik a helyzet, akkor az elsőkerekes audi óriási előnybe kerül, csúszós utakon is biztonságosan lehet vele közlekedni.sokkal kisebb a megcsúszási hajlandósága, mint a hátsókerekes konkurenciának.

lacza87 (törölt) 2009.11.13. 17:20:02

@kultúrpesszimista: (Nagyon felvágsz itt a nem létező műveltségedre, lehet másnak is van, esetleg több is.)
Te tényleg nem érzed a különbséget, valakinek az édesanyját szidni, semmilyen beszólással nem ér fel. De ha ezt nem érzed akkor nagyon-nagyon komoly gondok vannak.

kultúrpesszimista 2009.11.13. 17:52:32

@lacza87:

Nincs az a durva riposzt, amely überelheti a másikba való öncélú, teljesen indokolatlan belerúgás tényét. Nem az a bűn, hogy én mit fecsegek vissza, hanem az, ha valaki ok nélkül beleköt a másik, tipikus magyar módra. A műveltségemről meg fogalmad sem lehet. Nem felvágás, tény.

lacza87 (törölt) 2009.11.13. 18:30:57

@kultúrpesszimista: Maradjunk annyiban, hogy az ember szavai és tettei nagyon beszédesek. Az itteni ténykedésedből következtetve a kultúra, a műveltség és a kifinomultság az utolsó, ami eszembe jut rólad. Hanem leginkább a saját fogalomrendszerét másokra ráerőltetni szándékozó valaki. Ezt nyilván nem fogod érteni, nem is kell.
Nem kívánok erről tovább tárgyalni, azt tudd azért, h most jelzem a 664. kommentedet az egyik szerkesztőnek, tudom h óvodás, de ezt érzem helyesnek, majd ők eldöntik, hogy belefér-e.

RangerJoe 2009.11.13. 19:38:18

93-as Swiftet mindenkinek! :-D

ommm 2009.11.13. 20:24:45

kultúrpesszimista 2009.11.13. 15:20:53

Van egy határ, nagyon jól tudod. Kimoderáltam a kommented, ilyesmit nem kívánunk senki szülőanyjának.
Nagyon övön aluli volt öregem, bölcsészhez abszolút nem méltó.
Egy hónap pihenő. Bocs.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.13. 20:38:32

@ommm:
Látom kimoderáltad azt is aki a feleségét emlegette!
Ugye Ő is kapott 1 hónap elmélkedési időt!!

ommm 2009.11.13. 20:45:03

@Hagalex: Fű, most nem tudom, kicsit zizi vagyok így péntek estére...

Shadowbull 2009.11.13. 21:06:50

@kultúrpesszimista: Azt mindannyian megtanultuk, hogy egy nagykepu, narcisztikus ..... * vagy.

sb

* ide mindenki behelyettesitheti a szaja ize szerinti minositest.

Shadowbull 2009.11.13. 21:08:25

@ommm: ehh, nem vagyok hive a moderalgatasnak, de abban igazad van, hogy valahol megiscsak kellene lenni egy hatarnak.

sb

donphobos 2009.11.14. 09:44:21

Valami függvény segítségével lehet ábrázolni hogy miként alakulnak a kommentek egy poszt esetében?

Arra gondolok, hogy az első pár komment alatt lezajlik az elsőzés, aztán jön egy rövid időszak, amikor ténylegesen a témához szólnak hozzá az emberek.

Ezután jön az átmenet az Off irányba, majd bekapcsolódnak az anyázós kommentelők, aztán teljesen elterelődik a téma az anyázásba.

Ha elég erős a normális kommentelők "szava", akkor még elérhet valami értelmes diskurzus tartományába is a beszélgetés, de ez már többnyire teljesen offtopic.

Erről csináltatok már tanulmányokat vagy van valami tanulság ilyen téren?

Üdv!

BUBISBUBLEK 2009.11.14. 15:10:56

"Vagy valami elit klubba érzik belépőnek? Ma már pont a legrosszabb társaságba jutnak csak, a legfeketeseggűbb valutanepperek, meg kínai árusok ülnek majd mellettük a márkatalálkozó klubestjén.

Aki ki akar lógni a szürkékből, vegyen inkább valami kis-szériás, ritka autót. Akár fele pénzért... "

ez jó! ;)

meg kancigányok is ugye ezt azért ne haggyuk ki :D

(a régebbi daradok szép páldányok azért kivételek ezt tudjuk )

Ez van.. 2009.11.14. 23:10:22

Most látom, engem is töröltek???
Hiszen én vagyok a szomszéd!!!

jenko80 2009.11.15. 11:06:35

Nekem kéne mindkettő, és - amennyiben a gyárak az ingyenes rendelkezésre bocsátáson túl megfizetnék a kapcsolódó benzin- és fenntartási költségeimet is - társadalmi feladatként steinerkristófi hevülettel próbálnám lelohasztani az előítéleteket udvarias stílusommal, intelligens hozzáállásommal, fuksznélküli megjelenésemmel. Biztos jó kis kocsik ezek :)

audisandris 2009.11.26. 23:22:31

Hali épp most állok autóvásárlás előtt nem sokkal:)
Első saját autó lesz és gondoltam kikérem a véleményeket!
1994 ig nézek autót,csak benzinest és 2200-2600 ccm ig! ebbe beleesik az E34 525i;a w124 ből a 220,260;és bár itt nem szereplő de Audi 100 2.3E!
aki szívesen segítene ebben a kérdésben AKÁR ANYAGILAG IS:D az remélem írni fog!
Előre is köszi

audisandris 2009.11.26. 23:30:44

@megint: Az Audi történelméről annyi hogy Quattro(aminek párja nincsen,se Xdrive se 4matic),középen a váltó és ha jól tudom még a balkormányos autókat is ők kezdték el rendszeresíteni.Az alfákról meg annyit hogy nekem az olasz autók kimerültek a Lancia Delta HF Integrale-nál.de lehet elfogult vagyok:)

californiai 2009.11.27. 21:50:01

@kultúrpesszimista: A volvo vagy saab mióta prémium márka ,a saabot most probálják eladni a volvo meg gm kézben van.Ősszese hasonlítható a Mercedesel vagy BMW-vel.Egyébként nekem van mind a kettő

californiai 2009.11.27. 21:58:12

@vmaast: Üdv,nekem volt alfám. Minöségben megsem közelít egy Mercedest vagy BMW-t.Külsőleg jól néz ki de egyébként egy fosrakás.

dont 2009.12.03. 10:22:33

"mindkettő német",hát igen a BMW német a Merci kb annyira mint az Opel.

dont 2009.12.03. 10:29:29

most nézem csak az előző hozzászólásokat.nem tudom hogy jöttek szóba az olasz autók,de ha már ebben a kategóriában beszélgetünk akkor nem Alfát Lancia Integralet kell emlegetni.Ott a Ferrari,Lamborghini,ha már limuzin akkor a Maserati.

vmaast 2009.12.06. 19:33:53

@dont: Hidd el, ebben a kategóriában simán ott van a 166, vagy a régebbiek között a 164. Ferrari+Lambo inkább Posche-val játszik.

JCVWC II. 2009.12.08. 20:06:48

"Igazi sportember csak Bmw-vel jár!!!A Mercedes-t csak a bajor hentesek és a cigányok vesznek!A kérdésre a válasz:nézzd meg a szavazás állását!Ettől függetlenül biztosan jó autó!

tibi,proteus 2009.12.27. 21:09:33

Most lehetőségem van egy 2009-es 320D BMW-t vezetni 170Le, de vezetési élmény az nincs. Nehéz az autó, nem lehet vele lassan kényelmesen autózni. 200-al remekül megy, el lehet menni vele a kocsisor elől, de semmi más. Nagyobb motor kéne bele. Moldjuk egy BMW B3-at kellene vezetni, az kb annyit tud mint az M3, csak olcsóbb. Szerintem is más egy Merci, számomra is kényelmesebb, de a BMW fiatalosabb. Audi miért nem téma a német autó élvonalban?

dont 2010.01.01. 17:17:57

@vmaast: olvasd végig:"Ott a Ferrari,Lamborghini,ha már limuzin akkor a Maserati. "
Én csak az összehasonlítóművészeknek írtam,-van akinek a szőkék,feketék tetszenek,és a vöröseket kedvelők mégsem köcsögözik le őket...
Valamit félreértettél,nem szükséges bemutatnod a márkát.
1991-98-ig volt Giuliettám,utána 3évig 75-ös, most 156-osom van.
-elég régi ez a cikk remélem még olvasod.
süti beállítások módosítása