Ahol még egy angol csaj is lehet szép

  2009. november 03. - Csikós Zsolt Címkék: goodwood 2009 revival

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

hirdetés
Dension


A mai húszévesek talán nem is értik, miket látnak, hiszen nekünk is helyenként meghökkentő, néha mellbevágó, de minden porcikájában vicces volt a Goodwood Revival nevű, Nagy-Britanniában tartott, giga-oldtimer versenyrendezvény... látogatóinak ruházata. Bizony, hiába lépdel a kedves olvasó a Totalcar olajszagú deszkáin, itt most nagyon is ruhákról lesz szó. Olyanokról, amilyeneket egyetlen divatszalonban nem lát. Ma már.

Mivel mi ketten, azaz Tibby és én, a Goodwood-illetékesek, kevéssé vagyunk jártasak a divatkultúrában, ezért fogtuk a kábé száz, szabadidejét kedves, ám elegáns lököttségben töltő angolról, akikre rácsattant a fényképezőgép zárja. Mi, ott, úgy éreztük, ezeket az embereket, legalábbis azt az állapotot, ahogy akkor kinéztek, meg kell örökíteni az utókor számára, még ha csak egy magyar autós portálon is. A szakértést pedig rábíztuk Dénes Dórára, a Dívány fantomkommandó tagjára, mondja el, mitől brit a brit, mi az a rékli, John Bates-féle Puritan Look és a madeira csipke.

Fogadják szeretettel ezt a színes képmasszát. Korábban nem gondoltuk volna, hogy létezik olyan nép, amelynek városnyi mennyiségű autóbuzi-, illetve autóbuzinája rávehető egy ilyen össznépi játékra. Persze az ötletekhez sem ártott a miénknél pihentebb agy, de akkor is – ilyen nálunk egyhamar nem lesz.

Tehát - retrodivat a Totalcaron!

Kattintson, a galéria nyílik!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr771493521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Galván_Tivadar 2009.11.03. 08:08:46

Azzal álltam neki a sorozat megtekintésének, hogy ugyan már, nem szép dolog ilyet mondani, vannak azért ott is szép példányok. A képek átböngészése után lehet, hogy felül kell bírálnom a véleményem :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.11.03. 08:32:45

Nem értem, hol a probléma, hiszen az egész rendezvénynek ez a lényege...

davez 2009.11.03. 08:44:15

jajh, pedig má' azt hittem, hogy ismét egy Csikós féle gigaposzttal állok szemben a Goodwoodi úttal kapcsolatban.. no mindegy, végigkattintom a képeket és várom a következő beszámolót. biztos tud még valamiről írni :)

szálka 2009.11.03. 08:47:17

grat a kép aláírásokért szakadtam :D:D
"edda overál, crossover skótok, stb"

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.11.03. 08:51:28

Jók a képek, csak jó csajt nem láttam. :(

mercurius 2009.11.03. 09:16:53

Hehehe A képalák naon állatok.
Még mindíg könnyes a szemem....
Csak én vagyok ilyen reverzművelt, vagy más is szótárazott?

CSÖRR-CSI££ 2009.11.03. 09:25:37

"egy angol csaj is lehet szép!

Egy??? Akár kettő is...(!)
ezer közül biztosan :-D

Amúgy a ruhakavalkád télleg óriási. Ha mint csajok nem is jönnek be, de a stílus, a lazaság nagyon.
Hejj, ha még szépek is lennétek...! ;-)

CSÖRR-CSI££ 2009.11.03. 09:31:08

@CSÖRR-CSI££:

Jah! "...és, ha még főzni is tudnátok...!!!" :DDD

CSÖRR-CSI££ 2009.11.03. 09:50:40

Nem rég dolgoztam együtt pár angol fickóval itt Bp -en.
A portálon keresztül jó kilátás nyílt az utcára. A szomszédos irodaépületek meg tele fiatal feltörekvő pipikkel. Reggel érkezés, délben ebédszünet, délután menetel haza. Olyan bemutatót tartottak napjában háromszor, hogy az angolok majd' meghömbörödtek a látványtól. (augusztus volt és nagyon meleg, el lehet képzelni :)
Megkérdeztem, hogyan lehet az, hogy a filmeken, videoklipeken egy csomó jó angol csjt lehet látni, az életben meg alig.

They are VERY selected. -volt a válasz.
Hehe :D

2009.11.03. 10:07:01

Én biztos egy perverz állat vagyok, de van a képeken pár jó csaj. Szerintem.

Rocko- 2009.11.03. 10:36:48

Csk, kész, megöltél.
Mrs. Lipton. :DDD

Csikós Zsolt 2009.11.03. 10:40:01

@Rocko-:

Dóra volt nem én. Én nem tudok ilyet, csak ott kattogtattam a géppel bután, ennyi volt a szerepem.

Professzore · http://ekonyvolvaso.blog.hu 2009.11.03. 10:55:40

Gondolkodtam, hogy mennyire beteg dolog 111 képet felrakni egy albumba. Hát, ha 20-at ki lehetne selejtezni, lehet még sokat mondanék. Zseniális, köszönöm!

CsárliFirpó 2009.11.03. 10:57:24

Ez a legnagyobb tévhit, hogy az angol csajok nem szépek!
Éltem Londonban, de annyi jó csajt máshol nem láttam! Tele volt velük minden hely. És ha csak a fele volt köztük bevándorló, akkor is nagyon jó az arány. Bár nem hiszem, hogy a fehérbőrű kék és zöld szemű szépségek arab bevándorlók lettek volna:)

Továbbá nem tudom, de Magyarországon kívül nem csak úgy szépek a nők, hogy kurváknak öltöznek, mint idehaza... Nálam már rég megdőlt az az önhitegetésünk, hogy a magyar lányok a legszebbek. Nézzen szét mindenki máshol is és csodálkozni fog!:)

patkányarcúáginéni 2009.11.03. 11:01:00

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

tudod a magyar büdösparaszt nehezen fogadja el, ha valaki nem szürkeegér...

megbotránkozik a gyáva szaradék, mert beszorított, korlátolt irígy, stb...
nah, hagyjuk

mbw108 · http://mb-w108.atw.hu/ 2009.11.03. 11:22:10

Nem mondom, hogy az összes képalá lejött, de ezt betudom hiányos műveltségemnek. Viszont végignéztem-olvastam mind a 111 -et, ez jelent valamit! Már érdemes volt...

Rocko- 2009.11.03. 11:22:47

@Csikós Zsolt: ééértem. akkor neki küldenék egy hatalmas cuppanósat. :D
vagyis most nézem, már nem Velvet. sajnálom. :( elment az egyetlen jó csaj onnan. :-hüpp-hüpp.

na mindegy, jó egy kooperáció. ;)

Bambano 2009.11.03. 11:36:07

Mi van, titokban visszacsábítottátok Annát?:) Vagy eddig is ő publikált Csikós álnéven rozsdaboglya mercik felújításáról?:PPP Go Anna Go!

Az MGY ruhabizottságig bírtam röhögés nélkül:)

escaper · http://elinnen.blog.hu 2009.11.03. 11:46:02

Mi 2,5 orara lakunk Goodwood-tol, de a varosunkban egy-ket hetente latok olyan autot, amiert regen a Poirot filmeket neztem meg. Nagy hagyomanya van az ertekvedelemnek Angliaban. Az elso hetekben fotoztam, ma marcsak alaposan megnezem ezeket a szepsegeket.

pl. egy gyonyoru RR-szal szallitjak az iskolaba az egyik gyereket - van egy bája, ahogy a tulaj gumicsizmaval (megy a farmra utana) kiszall egy ilyen kocsibol. Beszelgettem vele egy kicsit, kiderult, hogy az oregur orokolte a kocsit, egy hazzal egyutt, aminek 1000 ablaka van. Borongva mondta, hogy el sem tudjuk kepzelni, milyen kotelezettsegek vannak egy ilyen erteknek. El nem akarja adni ezeket, viszont a fenntartasa is komoly penz egy ilyen kocsinak.

De erdemes a modern auto "kiallitasokat" is megnezni egy-egy auto- vagy loverseny napon. A magyar koltsegvetes all a parkoloban...

borzimorzi 2009.11.03. 12:06:16

Szenzációs volt, köszi!

Mivel ffi nem vagyok, nem tisztem megítélni, mennyire szépek ezek a lányok, nekem tetszettek. Pontosan azért, mert nem az rí le róluk, mint sok esetben a magyar lányokról, hogy na, most aztán aprófát pisilnek, ha kell, annyira akarnak tetszeni. Csak felvettek valami vidám ódivatú ruhácskát és kimentek egyet a napra. Mellesleg megnézték az ősautókat is, ha már ott voltak. Semmi görcs, semmi hiszti, jókedv és nyugi. Már az is épp elég a boldogsághoz, hogy süt a nap. Ezért szeretem az angolokat.
Csót:
b

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2009.11.03. 12:06:38

Még , még , még ilyet!
Ne rekesszétek ki a nőket a totalcarról.Látjátok, hogy tudtok olyat írni ami minket is érdekel?

Pazar kombinációja ez a sorozat az ismeretbővítésnek, a kultúrális különbségek feltárásának, az ölotözködési ihletszerzésnek a szürke télben. A pikírt megjegyzésekért külön köszönet, ettől méginkább magaménak érzem.

A kerekesszékes aláirás : very english,
ott szünetet kellett tartanom :) jaj de jó volt.Köszi.

Humphrey 2009.11.03. 12:09:12

Állat jók a képek, legalább annyit visszaad a rendezvény hangulatából és hozzáad a hangulatához, mint maguk az autók.

Viszont szerintem a képaláírások bénák. Zsolt, a te saját kommentjeid is sokkal jobbak voltak. Ar
Miért nem kérted meg mondjuk Annát, aki nemcsak a divathoz ért de van fogalma az autókról és a(z régi-)autózásról is..?
DD látványosan nem bírta kontextusba helyezni a látnivalót.

Kopi3.14 2009.11.03. 12:26:18

Jó szett, szép képek. :)

Csikós Zsolt 2009.11.03. 14:38:45

@Bambano:

Dóra, Dénes Dóra, jegyezd meg e nevet. Sajnos nem nekünk ír, csak ha könyörgünk. Már egy ideje nem is látjuk, csak futólag. Hüpp.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.11.03. 15:02:07

@Rocko-:

>vagyis most nézem, már nem Velvet. sajnálom. :( elment az egyetlen jó csaj onnan. :-hüpp-hüpp.

Hát, öregem, én a helyedben egy darabig messzire kerülném a Flórián tér környékét. Az a szerencséd, hogy nem sok velvetes csaj olvashatja a Belsőséget, különben egy raklap Kiszel Tünde naptárral vernének agyon, egyenként:)

Rocko- 2009.11.03. 15:28:05

@scheerti: lehet, de akkoris így van ez. :)
beugró, de értékelhetô jány a mókusarcú miss velvet. Köböl Anita.

Dennis01 2009.11.03. 18:31:07

Szerintem ez a "Minden angol no csunya" enyhen szolva baromsag. Szerintem nagyon is sok a jo csaj itt, es ra lehet jonni, ki milyen nemzetisegu, mert mikor tobb csaj all egyutt, mar a nyelvbol ra lehet jonni altalaban, ki honnan valo.

Amugy mar azt hittem, a Minis poszt jon.
:(
Tenyleg, az mikor jon, Zsolt?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.11.03. 19:37:27

@Rocko-: Reméljűk, Karotta nem olvassa soraidat...:)))

dr.oid 2009.11.03. 19:49:00

vannak itt jó csajok...kellő mennyiségű szesz elfogyasztása után...sem cserélném le velük az általam ismert/látott tüzes magyar menyecskéket...:)))

Krisi 2009.11.03. 19:55:38

Szerintetek mi nagyobb gáz: hogy a férfi ruhák nagy részén semmi különöset nem látok, vagy hogy a szövegek felét nem értem? Nem vagyok egy divatember, na :)

Az itt látott nők meg biztos csinosak, de nem az én korosztályom. Mitnyan Gyuri leányzói azért teccetősek, meg a hippi csajok se rosszak :)

dennisthemenace 2009.11.03. 20:14:39

@CSÖRR-CSI££: Egy Lofaszt..Hidd el,bombazo csajok ezrei nyuzsognek az utcakon,csak van egy idiota magyar legenda,hogy az angol nok mind randak.Altalaban azok terjesztik,akik meg nem is jartak Angliaban.

CSÖRR-CSI££ 2009.11.03. 21:18:01

@dennisthemenace:
Én olyanoktól hallottam, akik jártak Angliában, és nem nagyon akartam hinni nekik.
Azóta próbálok utánajárni az igazságnak, és figyelem a turistákat, meg az angliai "street view" képeket, de ezek a tapasztalatok is a híreszteléseket látszanak alátámasztani.
Azok a fickók pedig, akik itt melóztak, láthatóan nem udvariasságból mondták, hogy sokkal több a jó nő itt, mint náluk.

Rocko- 2009.11.03. 22:47:39

@streetsta: ha Karottané is ott dolgozik - nem tudok róla - akkor előtte térdre esve, mélységesen megkövetem magamat.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.11.03. 23:01:37

"Korábban nem gondoltuk volna, hogy létezik olyan nép, amelynek városnyi mennyiségű autóbuzi-, illetve autóbuzinája rávehető egy ilyen össznépi játékra."

Pedig az angolok pont ebben erősek. Megvan bennük az, hogy "beleszarok az egészbe, és időnként hagyom, hogy elguruljon a gyógyszer jó messzire". Pont ettől nagy figurák. :)

dennisthemenace 2009.11.04. 05:46:34

@CSÖRR-CSI££: En viszont itt elek,lassan ot eve.Soforkent jarom az egesz orszagot,hidd el,tudom mit beszelek.A legenda szerint egyebkent Essex holgyei a legcsinosabbak,ezzel egyet is ertek..(marmint Anglian belul).Gyere ki egyszer,lehetoleg nyaron,az allad le fog esni.Azok a fickok a "szomszed noje mindig zoldebb" effektus alapjan beszeltek.Az angol nok tulnyomo resze egyebkent nincs igazan megelegedve az angol pasasokkal;szerintuk sokat isznak,lustak,igenytelenek.Ebben van valami...

Krisi 2009.11.04. 17:00:58

az a kifejezés nem helytálló, hogy X nemzet hölgyei csinosak-e vagy sem. Inkább az korrekt, hogy milyen arányban vannak a szép nők. Mert nyilván van visszataszítóan csúnya magyar nő és försztklássz angol is, meg persze fordítva is.
Szerintem Magyarországon eléggé kedvező a jó nők aránya, innen eredhet a legenda, hogy szépek a magyar lányok. ezt el is hiszem, hiszen ha jó időben nézelődök a városban, akkor elég gyakran kapkodom a fejemet, de nem az autók után nézek :)

Angliában - főleg Londonban - meg rengeteg a bevándorló, és itt nem csak az arabokra gondolok, hanem mondjuk a nagy mennyiségű lengyelekre. Meg persze sok magyar is él ott :)

CSÖRR-CSI££ 2009.11.05. 02:03:28

@dennisthemenace:
Hát, most akkor elbizonytalanodtam.
Kénytelen leszek magam utána járni a dolognak.

FIGYELEM!
Tud valaki melót és óccsó szállást Angliában? Fontos küldetés teljesítése áll vagy bukik ezen!
Előre is köszi mindent mindenkinek!
;)

pecoshop 2009.11.21. 20:27:55

Anglia szigetország, ezért lófejű szinte minden angol. Jártam ott de nem láttam azt a sok jó nőt. De nézzetek körül németországban, az is egy katasztrófa férfi szemmel.

Alhazred 2009.11.30. 09:09:27

@pecoshop: állítólag az ukránoknál nagyon durva a felhozatal. tőlünk nyugatra eddig jóformán csak bányarémeket láttam, keletre meg még nem nagyon voltam...

Zoltan666 2009.12.05. 14:05:35

Érdekes cím, elég sztereotípikus...
Tapasztalataim alapján Magyarországon nem igazán ismerik Angliát(ami nem is csoda, hiszen elég messze van 1 kis szigeten :)
és amit tudnak róla az is mind sztereotípia vagy a TV-ből van...

Én Angliában élek és szerintem sok a szép lány, szerintem legalább annyi mint otthon.
Eleve rossz a feltételezés, szerintem minden országban kb ugyanannyi a jó csaj, olyan nincs hogy ronda ország :)

CSÖRR-CSI££-nek: Valószínüleg ezért gondolják itt sokan (pl munkatársaim) akik jártak Magyarországon, hogy sok csaj kurva...
Én például erre nem vagyok túl büszke.

Zoltan666 2009.12.05. 14:16:00

@dennisthemenace, CSÖRR-CSI££:
:D Gyertek el Newcastle Upon Tyne-ba, én itt élek szóval tudom miről beszélek, itt RENGETEG eszméletlen jó csaj van és nem azért mert kiraknak mindent, hanem szó szerint szépek és nagggyon izlésesen öltözködnek(sokat költenek magukra, nagyon igényesek).
Ja és említettem már hogy Európa top 3 városa közt van bulizás és éjszakai élet szempontjából(hivatalosan) és Európa legnagyobb bevásárlóközpontja is itt van (kisebb város méretű és fedett) ahol rajzanak a jó nők. Persze a belváros is mindig tömve :)
Hmmmm, szeretek itt élni... :)
süti beállítások módosítása