Frankfurt kár-volt díjazottjai

  2009. szeptember 16. - TóthZé Címkék: frankfurt 2009 iaa

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kicsi vagy nagy? 911-essel ralizni jó.
2009-12-20 14:15:00

Szögezzük le az elején. Az előbb bejött a dolgozóba az Éva, a feleségem és aranyvasárnap ide vagy oda a

Egy év nirvana
2009-11-08 09:57:00

Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával . Karc nélkül megúszta a két

Hazaértek az extrém Insigniák
2009-09-30 08:25:58

  Kipróbáltuk az Opel Insigniák Ecoflex, 4x4 és OPC modelljeit, végre hazai pályán. Jó móka volt.

Magyar dráma Imolában
2009-09-19 13:39:00

Az élet a legjobb rendező, ilyet hollywoodi forgatókönyvírók egész hada sem találhatna ki. Az előzményekről

Azt hittük, a Brabus V12-es E-osztályának, a tuningautók Darth Vaderének hátsó keréktakaróját már nem lehet überelni. A limit nélküli autópályákon – amelyek megőrzésére egyébként aláírásgyűjtési kampányt szervezetek a szalonon – biztos számít valamit a karbon takaró, de így, a standon annyira ízléstelen volt, hogy megítéltük neki a kár volt arany emlékérmet. Aztán megláttuk ezt.

Krómozott, tükörpolír felni, ritkaronda formatervvel. És akkora méretben, hogyha mellé ülök eltörpülök mellette. 30 collos, 315/30-as méretű Pirelli Scorpion Zero gumihártyát húztak rá. Lehet vagy fél tonna darabonként, úgyhogy nem csak az oldalfal tökéletes hiánya, de a hatalmas rugózatlan tömeg is hazavágja az egyébként sem túl kényelmes SUV rugózását. Papptibi az ilyesmire szokta mondani, hogy „szebbet hányok”.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr61386846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.09.17. 14:31:10

Addig tessék ízlelgetni ezeket a nevetséges szarokat, ahol a 30 inch már kicsinek számít...

i118.photobucket.com/albums/o91/prohopper1/40susamotorsports.jpg
i11.photobucket.com/albums/a152/naptown317/more/edisonnjshow004.jpg
rofl.wheresthebeef.co.uk/40-Inch%20Rims.jpg

Ez nekem már a RÖHEJ kategória. No comment.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.17. 14:31:57

@malenykij polgar: Érdekes ez az ízlés mint emberi tulajdonság, nekem gyönyörű a Brabus! Még takaróval is..... bűn?

Anno Taszáron, 1 évet dolgoztam az amcsikkal. Jó soxor láttam Humvee -t.
Ez az autó arra TÖKÉLETES amire kitalálták, viszont semmi másra. Ha jól tudom a GM le is építette az egész gyártást amikor jött a válság. Vagy csak a civil piacra nem gyártanak? Nem tudom.

Tökös Veréb 2009.09.17. 14:32:04

@KuKori: újra divat lett a szekér :) végülis a parasztoknak ez kell!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.17. 14:39:25

@Hagalex: Az a keréktakaró az olyan khm, izé.
De valami oka lehetett (cum bájspíl légellenállás).

A többi jöhet, de lehet, hogy remegve szállnék ki belöle. Vagy tepsiben.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.17. 14:42:24

Tényleg, a Brabus cseh cég, ugye?
Vagy a keréktakaró van a Skodától?

Most már kikapcsolahtja a számítógépet.

Csabar 2009.09.17. 14:43:38

Hát igen ha már kint vagytok és nincs anyag "értelmes" cikkre akkor én személy szerint csak képriportnak is örülnék! Mert lassan már arról is cikk lesz hogy valamelyikőtök elfingotta magát egy kocsi mellett!! Az AUTÓBUZIK nevében több képet és jobb cikket kérnék! Előre is kössz!
UI: bocs de egy kicsit elragadott a hév hogy ott vagytok és csak ennyit produkáltok

budapestdarkside 2009.09.17. 15:10:03

Szánalmas cikk, szánalmas emberektől... Azt hittem jobbat tudtok produkálni...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.17. 15:10:32

@malenykij polgar:
Igen... látom lelki szemeimmel, ahogy azt a 4 decit meg akarták spórolni.. :))
De miért nem mentek át Rüsselheimbe? Szar Opeltól megkérdezték vona, hogy csinálták anno a Calibránál a C=0,26 -ot! De ha jól rémlik, az Insigniájé is csak 0,27.

De tényleg! Szerinted mi a basznak rakták azt fel oda? Végsebességet akarták még kicsit tornászni?

Jó magam nagyon utálom a sztereotípiákat, de milyen lehet annak a nőnek a lelkivilága aki egy Hummeres manusra bukik???

megint 2009.09.17. 15:15:42

Amerikai giccs, ott szeretik a rapperek ezt a stílust.

vitya404 2009.09.17. 15:30:47

Hagalex 2009.09.17. 14:31:57 @Hagalex: Hat, nem igazan epitette le, en legalabbis nem ugy veszem eszre. A szalonban mindent meg lehet kapni, bar teny, az arak lementek. Es sokat probalnak nyeremenykent eltolni.

Dáwid 2009.09.17. 15:31:02

Már bocsi de a rap és a hummer az miért függ össze? (50fillér+oglidzsí=repp felfogás? :( ) Nah nem az a rap ;-) Hopsz, ez ótóbuzi oldal, kicsit eltévedtem... Ezekről a taligákról meg annyit hogy:
feltűnő?--Igen
Írtak róla mindenhol ahol csak autókkal foglalkoznak?--Igen
Foglalkozás elérte célját. Erre készültek. Nem többre.

series_one (törölt) 2009.09.17. 15:37:11

@Hagalex:

ne zavarjon, hogy ez nem a h1, amit esetleg taszáron láttál, hanem a h2.
ennek semmi köze az eredetihez, ez már csak és kizárólag polgáriban készült változat. aztán terepjárónak is eléggé butácska.

series_one (törölt) 2009.09.17. 15:38:40

@malenykij polgar:

azért azt ismerjük el, hogy ebből a szép dévúdizájnos autóból csak-csak sikerült bazári szart faragniuk.

martong 2009.09.17. 15:44:50

"Dikmán nézzed Józsi, madáretető. Vegyünk ilyent a tyukoknak ottholra..."

Vagy babafürdetőkád, tápostálca, akármi... fosch

Sajnos az E-nek már teljesen mind1 mit raknak rá, kicsit el lett baszarintva a forma.

prooF 2009.09.17. 15:46:29

@Dáwid: [off] ótóbuzi oldal ide vagy oda, azért lehet az előítéleteket itt is csökkenteni:)
Viszont szerintem manapság tényleg ez a rap. Pénz, pénz, p*na:) Régen persze nem voltak ennyire elvadulva a "művészek".
De aki értelmes zenére vágyik az úgyis hiphopot hallgat.:) [/off]

Ada 2009.09.17. 15:47:20

@malenykij polgar:
A Brabus cseh cég, fő profilja és terméke a borotvahab. Autókat csak kedvtelésből bütyköl...

citromhély (törölt) 2009.09.17. 15:47:27

Az igazat megvallva az EV12 inkább brutál, mint csúnya, bár azért a Brabusnál sem csak V12 biturbókat csinálnak. A takarólemez nyilván +2 km/órát jelent, így a vége 376,824 km/h, +15 fokban, 24 fokos azfalton 51%-os relatív páratartalomnál. Na erre kellett. A Hummer meg eleve zsákutca ékes épldája az amerikai nemzet nyersanyag pusztító mivoltára, ezt csak erősíti a Geiger ocsmánysága. (Na jó, a H1 mint célszerszám nem)

29 Palms 2009.09.17. 15:48:27

@Hagalex,

"De miért nem mentek át Rüsselheimbe? Szar Opeltól megkérdezték vona, hogy csinálták anno a Calibránál a C=0,26 -ot! De ha jól rémlik, az Insigniájé is csak 0,27."

Ez érdekes szituáció lett volna.
"Jó napot kívánok, a Mercedestől jöttünk. Az a helyzet hogy az új alap E-Klasse esetén 0,25 jött ki, coupéra meg 0,24. Meg tudnátok mondani hogyan ronthatnánk ezen egy kicsit?" :)

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.09.17. 15:50:35

citroentol loptak (BX), ez van

viszont egy kerekcsere alkalmaval kivancsivagyok, hany "szegeny" brabus tulaj fogja szetbontani az autoja hatuljat

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.09.17. 15:50:57

a Lexani már tavaly kiállított egy 42 col-os felnit, 32-esre meg már van szériagyártású gumi is

jalopnik.com/5076434/42-lexani-chrome-rim-again-sits-naked-at-sema

k.janika 2009.09.17. 15:57:20

szerintem semmi baj a hummerrel!! Ehez a kocsihoz pontosan ez a stílus illik. Akinek nem tetcik ne nézze!
enyih:D

adam 28i 2009.09.17. 15:58:32

Elkérném egy körre, s megpadkáznám.

k.janika 2009.09.17. 16:03:22

Ilyen hozzá állással valószínűleg oda is adnák

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.17. 16:06:09

@29 Palms:
Ehh!
Hidd el én is jól tudom, hogy a Merci nem szorul az Opel segítségére Cw ügyileg, félreértettél. Vagy én nem voltam kellően világos.... :))
A másik poszton ment a sz@rozás, és csak célzásként írtam, de mindegy, ez részletkérdés.
A Calibra ma már nem akkora szám a 0,26 -tal, de az új E osztályos Mercit nem 1988 - 89-ben mutatták be. Akkoriban nem volt az olyan roszz, a mai Mercit meg tényleg ne rontsák el! :)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.09.17. 16:07:44

Ez az autó arra TÖKÉLETES amire kitalálták.

GAZ Tiger, oszt jónapot.
--

@KuKori: Mit várunk Amerika cigányaitól? Én csodálkozom, hogy a Szabadság-szobor még nincs lekrómozva.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.17. 16:13:28

@series_one:
Nem zavar... köszönöm a felvilágosítást, ezt véletlenül magam is tudtam, de az a kérdés nem is vetődött fel, hogy most akkor H1 vagy H2 alkalmasabb terepezni, vagy péniszt hosszabbítani...

A gyártásról olyan információm volt(H2), hogy a GM a lehető leggyorsabban beszünteti a gyártását a Pontiac -kal együtt. Ezek szerint mégsem.

RonJeremy 2009.09.17. 16:17:35

Oh yeah, crazy f*cking shit, motherf*cker cars!

Carfan 2009.09.17. 16:21:30

Csatlakozom az előttem szólóhoz nektek volt kár odamenni. Minden autós SZAK lap kiemleten foglalkozik a Brabus V12-vel, hiszen finboman szólva is kiemelkedő teljesítményre képes. Erre ti írtok róla annyit, hogy ronda, mert papptibinek nem tetszik. No comment...

csak john 2009.09.17. 16:54:48

Már egy ideje csak a kommentek miatt olvasom a totalszart.
Ezúton kérek elnézést Csikóstól!
Neki inkább saját oldalt kéne szerkeszteni, nem itt próbálkozni, mert aki korpa közé keveredik...

2009.09.17. 18:06:52

Latjatok, hogy ez egy blog? Latjatok, hogy mi a poszt cime? Van meg kerdes?

ommm 2009.09.17. 18:39:47

@csak john: Haver, ne olvasd. Bocs, ha ennyit, amit hozzá tudsz tenni.
Posztot és címét olvasd el. ha nem izgat, ne kattints bele.

@Carfan: És szerinted a kimelkedő foglalkozás kimerül annyiban, hogy felsoroljuk a katalógus-adatokat és hozsánnát zengünk csak mert rohadt nagy a motor, erős és egy újabb tuning-S-klasse van az úton?

Ne akard már, hogy beálljunk a sorba, vannak benne éppen elegen.

Ratnet 2009.09.17. 18:59:28

Nabammeg. Szép autókat és heveny ízlésficam nélküli megoldásokat már csak tákolós Csikós-cikkekben láthatok?

Borzalom, hogy hová alázzák már az autó fogalmát a milliomosok kretén igényei és heppjei.

pickapu 2009.09.17. 19:31:30

Azok a felnik jók lennének a kertbe' húst sütni...

ommm 2009.09.17. 19:47:38

@pickapu: Ott a pont.
Hogy csúszna rajta a kolbászzsíron a diója!

zzoltan73 2009.09.17. 20:15:29

Nem a 30 coll a vicces, hanem a /30 a nevetséges. :)
Ez akkor most terepjáró akart lenni vagy pályaautó? :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.17. 20:26:11

:)))

t totalcar!

a humvie a DONK iranyzat pimp autoja, a stilusjegyek egyertelmusitik, igy kell kineznie! ti nem ismeritek a "dorgest".

a merci meg energiatakarekos a takaro lemezzel, ok? :D menjetek ugy a dolognak neki hogy prius I koppintas :DD

meg kell latni a szepet, a jot mindenben, nem csak esz nelkul fikazni!

itt egy csomo donk:
www.pimped-out-cars.com/

itt meg egy csomo kerektakaro:
aussiemandias.files.wordpress.com/2009/03/1959-citroen-ds-lg.jpg

:DDDDDDD

leket kapott a totalcar szinvonala, es sullyed, egyre sullyed.......

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.17. 20:29:51

@csak john: en ezt kb egy eve megirtam neki :DDDDDD

csak egeti magat itt.

belsoseg miatt jarok en is ide, a sok infantilis szakbarbar seggnyalo cikk valahogy nem vonz engem sem.

a commentelok kozott van kb 15-20 szazalek akire erdemes figyelni mit ir, van meg par ember aki poenos, a tobbi meg foglalja csak a cyber teret, beleertve a cikkeket is.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.17. 20:33:44

www.autoguide.com/auto-news/2009/09/frankfurt-2009-brabus-builds-an-800-horsepower-widebody-e-class.html

itt errol a kerek lefedesrol ennyit irnak:

It’s also very uncharacteristically Brabus-like due to the wider rear end with bizarre fenders that cover over most of the wheels.

oke oke, a totalcarnal jobban ertenek hozza, elismerem :DDDD

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.17. 20:53:07

@series_one: Te csak ismerd el.
Én naponta látom élöben, ma megnéztem szalonban is. Teljesen jó a dizájn, a volumenmodell ne polarizáljon.
vö. Immer in Rufweite hinter der neuesten Mode.
Van igazán szerencsétlen modell a palettán, de nem ez.

A Brabus meg jöhet úgy, ahogy van, nem nézegetném a keréktakarót :)
Neked bazári szar, de nem hiszem, hogy szégyellnéd, ha tologathatnál ilyet a víkenden.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.17. 21:03:29

@Hagalex:
Szakértö úr, a légellenállás nem csak a fogyasztás miatt fontos. Lehet, hogy X sebesség felett nyugodtabb a fara, ha rajta vannak ezek a takarók.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.17. 21:41:00

@malenykij polgar:
"Szakértö úr, a légellenállás nem csak a fogyasztás miatt fontos."
Igen. Oda is biggyesztettem a szmájlit...

"Lehet, hogy X sebesség felett nyugodtabb a fara, ha rajta vannak ezek a takarók."

Lehet benne valami. Mindenesetre nem szokványos.

nick2005 2009.09.17. 21:56:29

Csak annyi a véleményem, hogy ha már cikket írnak valamiről, és ezt fotókkal is illusztrálják, akkor a fotón legalább normálisan lehessen látni miről is van szó. A Hummer felnijéről nincs egy normális kép, nem is látszik milyen a mintázata. Így elég gyenge a cikkecske. Másrészt az nem fordult meg a fejükben, hogy az a felni és a gumi páros nem az utakra készült, hanem kizárólag a kiállításra?

Carfan 2009.09.17. 22:23:07

@ommm: Először is E-klasse:D Nem is katalógusadatra gerjedek, de Gyulai Balázs stílusa és a papptibinek nem tetszik között azért még van egy kis sáv, amiben lehetne valamit kezdeni. Bár teljesen mindegy majd máshol utánaolvasok:D

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.17. 22:29:36

@Hagalex:
Jobbat mondok. Lehet, hogy a keréktakaró miatt 1,2 km/órával nagyobb a végsebessége.

Egyébként nekem úgy tünik, mintha szépen le lehetne bontani azt a szart. Akkor már szépen odabax az autó.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.17. 22:45:42

@nick2005: itt minden masodik fekanak meg mekkanak az oreg budi chevy impalaja meg montecarloja meg ford crownvictoriaja fel van emelve es alatta 20-22es kerekek, a menok 26-ossal nyomjak, de februarban miamiban lattam kabrio rollst is megbecsulhetetlen kerekatmerovel ( 30??? - 28??? ) megemelve. kepzeld el......ezert angliaban fejloves jarna.

ezeket donk nak hivjak a szlengben, es nagyon meno - bizonyos retegek szemeben.

volt a tvben hogy egy feka gyerek vett egy chevy montecarlot $1700ert es vett ra 2feet liftet ( kb 60centi ) meg kereket $12.000ert. na, ezekrol ennyit.

erdemes nezni ( szerintem magyarban is foghato ) a pimp my ride ot, abban vannak meg hajmereszto donkik.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.17. 22:48:49

@malenykij polgar: szerintem leveheto, bar aki megveszi ezt a par darabban gyartott brabust annak esze agaban sincs levenni, had lassak hogy limited edition kocsija van.

ha valami draga es nem latszik rajta hogy az az nem meno a mai vilagban.

amugy lehet csupa olyanok veszik majd ezt a mercit akinek elotte citroen ds-e, cx-e, bx-e, vagy prius I -e volt , na azoknak hianyozna ha nem lenne rajta :DDDDDDDDDD

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.17. 22:56:35

@visszakettopadlogaz:
Rájöttem a megoldásra. Ezt az egy elemet befesteném neonzöldre, hogy ne legyen annyira feltünö.

Aki szerint bazári szar a Black Baron, fogja a bukszáját és költse el szebbre:
www.nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exotenforum/forum_entry.php?id=39351

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.17. 22:59:18

@malenykij polgar: :D meg hangszorot kene beszerelni amin egy vegtelenitett szalag azt jatsza: DINNNNYYYEEEEEEEEEEEETTTTTT :DDDDDDDDDDDD

NA AZ ABSZOLUTE FELTUNESMENTES LENNE :DDD

lacza87 (törölt) 2009.09.17. 23:03:21

@visszakettopadlogaz: prius I-en keréktakaró?
Én sehol nem láttam, nem valami tanulmány volt?

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.17. 23:43:46

@lacza87: lehet ahonda insight ugrott be , nem vagyok szakertoke hibrideknek :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.18. 02:01:33

Szerintm csinalok hungarocellbol+ducktape egy ilyen kerektakarot a fordomra:) megtetszett na:)

nick: 2009.09.18. 02:27:55

@ommm: de gagyi ez így... :-S

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2009.09.18. 03:33:22

Suzuki matyik figyelem!

93-as (mi autónk, magyar gyártmány) suzuki sedánba, amiben hátul csak kétpontos övek vannak, lehet utólagosan 3 pontos övet (legalább két oldalról) szerelni különösebb henkölés és kendácsolás nélkül? Azaz, megvan a helye, vagy barkácsolni kell? Asszem két lyuk van a burkolat alatt, ha jó helyen néztem. (az oszlopban)

előre is THX!

otirt 2009.09.18. 09:22:59

A buszokon és teherautókon a ködfüggöny létrejöttének megakadályozása miatt alkalmaznak keréktakarókat. Lehet, hogy a Brabus-nál is ez volt a koncepció :DDDDD

budapestdarkside 2009.09.18. 10:42:50

Sajnos egyes újságírók nem bírják a kritikát... továbbra is szánalmasok az ilyen emberek...

AK76 2009.09.18. 10:52:23

Most nézd meg ezt a sok savanyú faszt...
1.ha nem teccik' a T.C,keresni kell másik autós oldalt,van dögivel,ez ilyen,oszt'jónapot...
2.annyira nyilvánvalóan az irigység dominál sok posztolónál,amikor szénné fikáznak valamit,amire evidens hogy nincs pénzük,de azért ez így szar,az úgy gagyi,persze jó magyar szokás szerint,otthon meg befigyel a cseppkadett 1.3,tuningnak meg nagyi vasalódeszkája ráapplikálva,mint hátső légterelő,stb...

laccmacc 2009.09.18. 10:56:10

@budapestdarkside: Én is rühellem, ha a munkámat olyan ugatja meg, aki még ahoz is hülye, hogy kitalálja azt, amit én kitaláltam. Ha jobban tudja, bocs, szabad a pálya, csinálja jobban. De addig inkébb ne az én munkámat nézegesse, hanem a maga balfaszságát.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.18. 12:06:57

@malenykij polgar:

Kíváncsi lennék egy szélcsatornában mit mutat az autó takaróval, és anélkül.
Elvileg egy 0,25 -ös Cw -jű autón elég nehéz elképzelni olyan turbulenciát ami indokolná. Másrészt az a szárny elég semmilyen a hátulján, azon sok leszorító erő nem termelődik. Kézenfekvő lenne azzal megfogni a nagysebességű szitálást. Viszont ha lényeges a nagy végsebesség akkor nem lehet rontani a szárnnyal a légellenállást....

Most már tényleg kíváncsi lennék, hogy a Brabuséknak mi volt a céljuk egy ilyen szörnyeteggel!? :)

budapestdarkside 2009.09.18. 12:58:50

@laccmacc: Még mindig szánalom ami itt van... De legalább meggyőződtem, hogy tudsz csúnyán beszélni. Tanulj meg választékosabban beszélni.Tudod ha ezt a pályát választottad akkor nem várhatod el, hogy mindenki szeresse az irásaidat.Ha nem tudod elfogadni, hogy ilyen is van akkor nagyon ostoba vagy...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.18. 12:59:03

@Hagalex:
>Másrészt az a szárny elég semmilyen a hátulján, azon sok leszorító erő nem termelődik.

Ezt te így fotóról megmondod?

>Viszont ha lényeges a nagy végsebesség akkor nem lehet rontani a szárnnyal a légellenállást....

Kompromisszumról hallottál már? Sebesség IS, meg leszorító erö IS?

Mindkettönk megnyugvására megkérdeztem a Brabust. Ha válaszolnak, bölcsek leszünk.

Suttora 2009.09.18. 13:20:17

@ommm: Lehet, hogy én értettem félre, de nekem úgy tűnt, mintha AK titeket akarna védeni azoktól, akiknek valójában a hozzászólásod szólt. Az ominózus hozzászólás 1. pontja szerintem kétségkívül mellettetek áll, a 2-ban pedig jó eséllyel összekeverte a "posztoló" és a "kommentelő" fogalmát. Aztán persze lehet, hogy nem...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.18. 13:27:17

@malenykij polgar:

"Ezt te így fotóról megmondod?"

Ez csak egy vélemény, építettem már versenyautóra szárnyat, illetőleg némileg segít az iskolában tanult "repülési alapismeretek" című tantárgy. :)

Természetesen nem tudom meg mondani, hogy pontosan mire elég, de az asztalra letett bögréről sem feltételezem, hogy 30kg.
Az a sejtésem volt, hogy egy hátulján ideges autót (már ha tényleg ideges)nem egy ilyen szárnnyal akarnak megfogni.
De az is lehet, hogy csúnyán zsákutcában vagyok.

Kíváncsian várom, hogy mit válaszolnak a cégtől! :)

ommm 2009.09.18. 13:33:02

@Suttora: Hmmm...helyesbítek, köszönöm.

Vannak dolgok, amiket nem venne meg az ember, bármennyibe is kerülne.
Aztán van az újságíró, aki kimegy Frankfurtba és a mindenhonnan csöpögő, unalomig ismételt és fotózott kiállított autó helyett csinál valami mást, amire senki nem gondol.
Sőt, mi több, olyan is van, hogy valamiről leírja a véleményét és magasról, vastagon tesz az irigységre meg a hasonló, ezt a társadalmat mozgató, dologra.
Most őszintén: ne írják le a hozzáértők egy vadászgépről, hogy rossz konstrukció, vagy egyszerűen nem működik, mert nincs rá pénze?

Nem tudok süteményt készíteni, de engedtessék meg, hogy elmondjam a véleményem az ízéről.

A sok új név, akik ezen a BLOGon feltűnnek, látszólag soha nem lesznek képben azzal, minek van ez itt és mi célt szolgál ahogy azzal sem, mi a különbség egy blogposzt és egy cikk között. Mióta járnak ide? Vagy csak beesnek és fröcsögnek, mert rögmagyarként jól esik? Vannak, akik már évek óta itt vannak és netán építő jelleggel szólnak hozzá dolgokhoz. Vagy olyanok, akik immáron stabilan hozzátartoznak az arculathoz.

Hidd el, kedves fröcsögő olvasó, én személy szerint nagyon örülök minden új névnek, amely itt feltűnik, mert valamiképpen mutatja azt, hogy növekszünk és előrelépünk. Egy ilyen közösségi oldalhoz hozzátartoznak az új jövevények, csakúgy, mint a kritikusok és a rajongók is. Ez a dolog így kerek, így egész és jó.

De megkérnélek, hogy ha érdemben nem tudsz hozzászólni, akkor ne tedd, káromkodni ne gyere ide, itt általában megpróbáljuk értelmes mederben tartani a társalgást és nem szándékszunk a többi magyar blog sorsára jutni.

Ugyan engedd már meg, hogy legyen véleményünk, sőt, esetleg annak hangot is adjunk, ugyanis ez a Belsőség, egy olyan blog, amely betekintést enged abba, ami a napjainkat kitölti, a munkánkba, ami nagyon messze áll attól a sokszor ideális képtől, amit az olvasó elképzel.

Találkozónkra szívesen várok mindenkit, még téged is. Hamarosan több infóval jelentkezem.

Köszönöm a figyelmet.

Suttora 2009.09.18. 13:37:38

@ommm: Na, így rendben, ezzel viszont egyet tudok érteni.

Figyelitek, ommm moderálta magát :DD

ommm 2009.09.18. 13:39:50

@Suttora: Természetesen. Szoktam.

Darázs Csaba 2009.09.18. 14:32:23

@visszakettopadlogaz:
"itt minden masodik fekanak meg mekkanak az oreg budi chevy impalaja meg montecarloja meg ford crownvictoriaja fel van emelve es alatta 20-22es kerekek"

Németországban pedig minden török bevándorló porig ültetett, legalább 8 éves 3-as BMW-vel jár, Kenwood matrica az ablakban és Remus gravírozott kályhacső a kipufogó helyén. 20"-os felni dettó, /25-ös gumival - öröm várakozni mögöttük, amíg átjutnak egy-egy fekvőrendőrön.

AK76 2009.09.18. 15:24:57

@Suttora:
Ó..Pardon.
Kommentelőt akartam írni.
Elnézést...:)
Én valóban a T.C pártján állok,évek óta olvasom az itteni cikkeket,a belsőséget is.
Nekem bejönnek a sajátos hangvételű írások,és fütyülök a "pol-korrektségre"
tudniillik pont a szubjektív vélemények teszik olyanná az oldalt amilyen,ha száraz adatokat akarok olvasni,mint a brosurákban,akkor máshol keresgélek..

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.18. 15:44:44

@ommm:
Pista, ebben két hiba van.

1. Szakújságírók blogolnak. A közönség nem akarja és nem is tudja különválasztani, hogy miért jelenik meg emez itt, amaz meg ott. Autós írások és kész. Ráadásul Ti sem választjátok élesen el, egy csomó cikknek automatikusan van blogposztja.

2. Ha egy blogon lehetövé teszem a kommentelést, álszent dolog azért sírni, hogy nem csak érdemi hozzászólások jönnek. Az internet már csak ilyen.
Ez olyan, mintha egy Metallica felolvasóesten csvegnél különbözö emberekkel és kiakadnál, hogy a kutyájukról is beszélnek egyesek.
Ha nem tetszik, hátat fordítok és elmegyek.

Vortep 13 2009.09.18. 16:45:32

Szerintem is nagyon ütős a Brabus.Megint csak azt tudom mondani,hogy kevesebb női és férfi nemi szervet szajkózó,otromba stílust kellene követni,amit a Totalcaros kollégák valamiért marha humorosnak és menőnek tartanak.Egyrészt mert 40 körül és felett már eléggé snassz,másrészt mert vulgáris és igénytelen.Néha komolyan a gyomrom forog az írások egy részétől.Ha ezen változás lenne,igen magas szintűnek tartanám az írásokat.Persze lehet erre legyinteni,illetve leszólni.Én vagyok a maradi biztosan.

baseldon 2009.09.18. 20:09:44

@Vortep 13: koszonom! Orulok, hogy mas is latja.
En is istam mar ezt 1x, mert a fiaim is olvassak ezeket az oldalakat. Mennek az apjuk utan, nem tehetnek rola, de jobb lenne, ha nem tragar vaddisznozasba torkollo mondatokat kellene latniuk.

Ommm: Ez kritika volt, nem frocsoges! Es nem erdekel, hogy hogy hivod, blog vagy cikk. Nem mindegy? Minden szakmanak megvan a maga zsargonja, de ne akard, hogy mindenki ertse, es ugy hasznalja, ahogyan te elvarod egy masik szakmabelitol.

karexxrookie 2009.09.18. 20:40:02

ejj blog nem blog...neha szar cikkek es neha jo cikkek. Ez a poszt sztem rendben van...aki kivancsi az adatokra az megkeresi mashol....aki meg ck a velemenyet mondja el az meg ide jon...persze normalis keretek kozott....ilyen ez a belsoseg...ez a jo benne.

Phrascarica 2009.09.18. 21:11:05

@Hagalex: "Szar Opeltól megkérdezték vona, hogy csinálták anno a Calibránál a C=0,26 -ot! De ha jól rémlik, az Insigniájé is csak 0,27."
Na ja, de azokban nem 7 literes V8 van, 2.2 CDI-vel ennek sem rosszabb a Cw-je, és mivel máshol már nem lehetett itt spóroltak :)

Phrascarica 2009.09.18. 21:12:58

@phrascarica: Ja hogy V12, akkor még inkább :D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.18. 21:58:54

@phrascarica:
Elmentem a Merci honlapjára és megnéztem az adatokat:

Az E Merci semmelyik változata sem rosszabb 0,26 -nál!A cupe még jobb is, de a másik 2 változat is 0,25 ill. 0,26.

Mint föntebb írtam, a Calibra esetében ez azért érdekes, mert 20 évvel ezelőtti érték!
Ma már, főleg a Merci az Ő hagyományaival simán tud jobbat.
Azt nem tudom, hogy az akkori modelljei mennyire voltak áramvonalasak, és SAJNOS az Opelnek sincs V12 -ese. :(

arde0902 2009.09.18. 22:00:04

Uraim,jó estét.Nem szoktam írni,ezután sem teszem.Csak nézelődni,tájékozódni,a technika új vívmányait megismerni járok ide.De ami elszomorít,hogy kb 20 komment után állandóan átcsap anyázásos hangulatba a hozzászólások többsége.Mindenki úgy gondolja hogy ez a 'MAGYAR virtus",ez így helyes?Nem csodálom hogy leköröznek a 'szomszédok",ha Mi,kisemberek sem tudunk kommunikálni megfelelően,nem kérhetjük számon a 'Nagyfejüeken" sem!Hát ennyi,várom a fikázást.Jó éjt MINDENKINEK!

morcosboci 2009.09.18. 22:25:10

a Cw nem minden, az Opel Calibra a jó CW ellenére is szar volt sportkocsinak, egy F1-es autónak meg egyenesen katasztrófa a Cw értéke mégis gyors. A Brabus csinált egy garázsautót amit valszínüleg soha nem fognak használni max mutogatni. Az M5-ös BMW-nek is van egy 750 lóerős változata amely majdnem ilyen gyors és mégis szép, ez csak egy különlegesség.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.18. 22:50:13

@morcosboci:

Azt gondolom kicsit kevered a dolgokat.
Ha a minél nagyobb sebesség elérése a lényeg akkor a Cw igenis meghatározó.
Ha a leszorító erő is fontos akkor már nem feltétlenül.
Egy F1 autón azért nem a Cw érték a legfontosabb mert a legritkább esetben mennek egyenes vonalú pályán. A Cw érték ezzel együtt náluk is fontos. A leszorító erő érdekében néha oda kell áldozni a turbulencia nélküli áramlást, de ezt mindig a pálya vonalvezetése diktálja.

"az Opel Calibra a jó CW ellenére is szar volt sportkocsinak"

Ezt ugyan nem tudom honnan veszed, de ha ezt írtad biztos volt rá okod.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.19. 01:50:31

@phrascarica:

a calibra nekem a valaha volt legszebb opel, pedig volt mantam is . ( az mondjuk feelingre nagyobb erzes volt, azota ragaszkodok a hatulkapar-elol a nagymotor-ket ajto elvhez)

talan ha a calibra nem elsokerekes akkor nagyobb lett volna a szerelem.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.19. 01:54:41

@Hagalex:

"az Opel Calibra a jó CW ellenére is szar volt sportkocsinak"

lehet igaz, lehet nem, de oszinten: ki hasznalt kimondottan versenyzesre kozulunk egyetlen autot is?

csajozni ( 1993-94ben ) jo volt, nagy zenet lehetett bele szerelni ( kazetta volt am akkor a kiraly heksok!! :) ) es - mivel nem volt akkor sem benzinkutam es szamitott a fogyasztas - nem evett veszesen sokat. szerintem jo auto volt, szeretheto, feltuno is volt ( 4 16'os kerekkel persze )

nem engedem szarozni!! :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.19. 02:31:32

@malenykij polgar:

tevedesbol nekem kuldtek meg a valaszleveled a brabustol:

aszongya: ( megkeresem a szemuvegem, pill )

T. Cimzett!

orommel fogadtuk kerdeset, alabbiakban valaszolunk:

kizarolag azert kerultek felszerelesre az alabbi kerektakarok ( tovabbiakban "szarok" ) mert mar nem tudtunk mit kitalalni, Francz fomernok ur es Hans fomernok helyettes ur csak akkor mehettek el nyaralni ha befejezik a projektet az autoszalonra, igy nem tudtak mast kitalalni mint ezt a szart.

Semmifele szelcsatornas merest nem vegeztunk ezekkel a szarokkal, de remeljuk menetdinamikaban nem fog valtoztatni az auton, viszont a torok takaritonk mar latta es gyujti a penzet ra, ugyhogy a piackutatast is megsporoltuk.

Fridrich vezeto tervezo szerint az auto desingja a gazdagabb vevokort hoditja majd meg, foleg azokat akik fogekonyak az uj dolgokra, de inkabb szo szerint idezem: " a hulyeknek mindegy mit teszunk ra, ha raszogelunk a csomagtartora egy pottyantos budit az is tetszeni fog az izlesficamos barmoknak, csak rajta legyen a csillag az orran es ne legyen belole sok! villantani akarnak?? na ezzel a fekete borzadallyal villanthatnak a parasztok!"

kedves leveliro, amugy megemlitem jo uton jarunk ezzel a projektel, erdeklodott mar a deutche bundes bahn ( az olyan itt mint nalatok magyarban a mav, csak itt nem tudnak lopni a vezetok ) egy olyan valtozat irant ahol az elso kerekek is lefedesre kerulnek ilyen szarokkal, ellenben villanymotort kernek bele aramszedovel es kozepre szeretnek a kormanyt, tovabba hollywoodbol is kaptunk egy faxot hogy kene nekik par darab a " what is the ugliest car ever made? this is!!! " superprodukciohoz, ( foszerepben freddy kruegel, akit batmannak maszkiroznak es egy transzvesztitakent abberalt autos szakujsagirokat eszik ) de nem akarok reszleteket elarulni.

az eros motor, a mercedes technika sikerre viszi ezt az autot is, mindenki tudja, multkor a brabus uzemi konyhajaban mellettem allt a beszerzesi osztaly munkatarsnoje, orommel ujsagolta mikozben szedett meg a kaposztas knedlibol hogy tulajdonkeppen ezt a termekunket is kinaban gyartatjuk, es ahhoz hogy made in germany kent el tudjuk adni ahhoz szetszedve
szallitjuk a gyarba ejjel. kinaban a csomagok egyik reszet " ipari hulladek " neven adjak postara, a masik reszet " draga jatek gazdag araboknak " felirattal kuldik el.

piaci siker lesz meglatja baratom, en, a ceg vezeto takaritonoje mondom ezt, ertek hozza. bejarok minden este ide a vezerigazgato szobajaba netelni, szinte en bonyolitom estenkent a gyar osszes levelezeset. a vezerigazgato lehet meg a mai napig azt hiszi hogy annyit alakitunk a gyari merciken hogy Brabus feliratu szelepsapkat csavarunk ra.

remelem valaszom teljesen kielegitette erdeklodeset, maradjon rajongok ( ha nem az akkor legyen ! ) es sok sikert es baleset es polizei mentes kozlekedest kivanok!

Emma Katzenberger
takarito no

P.S.: takaritas olcson 00-41-sauber-nett

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.19. 08:44:17

@visszakettopadlogaz:

Te beteg vagy! :)))

ui:
A Calibrából volt összkerekes biturbós is....

stellaz1 2009.09.19. 09:17:07

"Ugyanakkor valószínűlegez lesz az az autó, amellyel ismét megpróbálják visszaszerezni az utcai szedánok sebességi világrekordját, amelyet tavaly óta a G-Power BMW M5-öse tart 367,4 km/h-val."

Azt hiszem itt van a kutya elásva.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.19. 10:09:21

@visszakettopadlogaz:
Most megfogtál!
Nem tudom. Én úgy tudtam volt belőlük, és a gugli hozott is találatot, de az a gyanúm, hogy azok egyedi építések voltak.
Mint tudjuk Lotus -ék is piszkálták az Opeleket rendszeresen...

Azért is csodálkoztam a Calibra "leszarozásán", mert ugye ha egy autóval tudtak DTM -et nyerni az azért olyan szar nem lehet. Dehát kinek a papné, kinek meg Beja asszony...

Egy 12 hengeres autónak milyen hangja van?
Egyszer nagyon szeretnék közelről látni és hallani egyet.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.19. 10:16:42

@Hagalex: menj ket hathengeressel gyorsan egymasutan felvaltva, ha gyors vagy megtudod milyen 12 henger :D jobb otletem nincs, sorry :)

szerintem nem volt biturbos, aztan lehet hogy megis, nem tudom. mindenesetre csodalkoznek ha lenne.

4.0v6 2009.09.19. 10:43:55

Szar cikkek, szar fotók, hetekig távol voltam pedig azelőtt évekig minden nap ezzel a lappal keztem a gép bekapcsolása után, de jó ideje csak a Csikós írásai ütik meg a szintet. Nem rám kell haragudi és visszafröcsögni, hogy nem muszáj ide jönni, hanem elgondolodni az illetékeseknek, hogy vajon mi is történhetett az elmúlt években amitől lecsúszott a színvonal.

4.0v6 2009.09.19. 10:48:29

@visszakettopadlogaz:

6 hengeresben csak a 2.5V6 volt ahhoz nem volt turbó gyárilag a 2 litereshez volt az meg 4 hengeres, még az Omega 3 liteserést sem tették bele az pedig pont olyan erős volt mint a 2 literes turbós azt pedig az omegába nem tették bele.
Nyilván marketing osztály sugallatára.

lacza87 (törölt) 2009.09.19. 10:52:05

@visszakettopadlogaz: Volt 2,5-es szívó V6-os 125kw, illetve 2l-s szimplaturbós 204Le-s.
Régen nagyon sztároltam a típust, de már reálisabban gondolkodom, elmúlt...

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.19. 11:20:14

@4.0v6: almaim netovabbja egy lotus omega volt, egyszer lattam egy zoldet ( 90es evek derekan )a nagykorosi uton, azt hittem roman lei ben van az ara de forintban volt.... :(((

@lacza87:

most mar megsertodnek ha a nevemre irna valaki egyet, de 15eve jobban erektalt mint egy biro ica poszter :) "a mult almai a multnak erdekesek"

amugy koszi az infot mind2toknek

4.0v6 2009.09.19. 12:44:00

@visszakettopadlogaz:

Mindegy milyen kocsi van éppen a háznál, csak a motor elöl legyen a hajtás hátúl legyen 200 lovacska benne ne fogyasszaon sokat alkatrész korrekt minőségben és árban a vételára se legyen falrengető, nem nagy baj ha autómata is, bőrrel egyebekkel.

Kinézek az ablakon és épp egy ilyet látok. :-)

Persze nem napira

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.19. 13:16:00

@4.0v6: a nagy motor (triton v8)hatul lapar, a ket ajto meg a nagy kasztni is megvan, de egy ford f-150 esben ami iden tiz eves :DDD

de eljon meg az en idom, meredeken esnek a 2005os mustangok arai,( az mar az uj ) hiena szemekkel figyelem az ebay motors-t naponta..... :)))

lacza87 (törölt) 2009.09.19. 13:59:12

Ha már itt tartunk akkor inkább a Calibrával megegyező filozófiával az első gen. Mondeo alapjaira épített Cougar (nálatok Mercury márkajelzéssel)a szimpatikusabb. Szerintem az egyik legszebb külső dizájnú autó, tény h nem a boy-racerek, hülyegyerekek kedvence (szerencsére), németeknél ha jól tudom ilyen asszony bevásárlóautója volt, bár műszakilag az sem nagy szám.
(Pl az E46 coupet tekintve)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.09.21. 09:15:49

@Hagalex:
Azt írja Markus Paus a Brabustól, hogy az autónak pusztán aerodinamikai okokból van letakarva a hátsó kereke. Csökkenti a legellenállást és jelentösen hozzájárul a 370 km/h végsebesség eléréséhez.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.21. 10:43:42

@malenykij polgar:
Teljesen hihető.
Én a "hétköznapokban" azért nem ragaszkodnék azokhoz a takarókhoz. :)

WSzabi 2009.09.22. 12:44:49

az a takaró kell oda..
Mint az idióta bicósokra a tökös gyatyó.
Sérti a közízlést, de állítólag odabass a használat közben :)
süti beállítások módosítása