Elég a szenvedésből, vegyenek ilyet

  2009. szeptember 02. - Winkler Róbert Címkék: vélemény kia ceed

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Képaláírás

Igen, továbbra is ezt kell megvenni, de nagyon vigyázzanak, mit sóznak még önökre.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr681355610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stock 2009.09.03. 12:39:12

@Érdekes: "ami nem tesz jót az idegrendszernek.." mi hogy gondolkozom?! :))
nem tudom honnan veszed, hogy ideges vagyok?! tévúton jársz...

Carfan 2009.09.03. 12:42:16

Azért kíváncsi leszek egy összahasonlító tesztre 5 év múlva... Hu ez a Ceed mekkora hulladék egy Golf/Mazda3/Civic stb mellett:)
Bár én próbáltam a Ceed-et és szimpatikus autónak tűnt. Tényleg felnőtt az európai/japán autógyártás átlagszintjére, de igazság szerint csak a korábbi koreai autókhoz képest olyan nagy durranás (Kia Pride, Hyundai Accent és társai) önmagában és a kategória átlagához képest semmi extra. Egy komolyabb akcióval olcsón jó vétel, és szinpatikus a 7 év garancia (bár erről sok legenda kering személy szerint nem tudok állást foglalni), de az túlzás, hogy kategóriájának legjobbja. De hangsúlyozom ettől még jó, nekem alapjában tetszett:)

Érdekes 2009.09.03. 12:44:47

@Stock: "hogy nem bírom elviselni, ha pofátlanul, gyerekesen átlátszóan próbálnak át(ba..)""

Hát, ha nem bírod elviselni, és pofátlan átbaszásnak nevezed (egy átlagos marketinges-kereskedős pr-t), akkor gondolom, nem csapkodtad a térded sírvaröhögésközben :D :D Csak ebből következtettem... :D De lehet, hogy mégis csapkodtad..csak ezt írtad közben :D akkor viszont, rosszul gondoltam ^^

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.09.03. 12:51:30

Nekem ez az üléshuzat egyszerűen OKÁDÉK, főleg ebben a kékben, ezzel a textillel, ilyen Wartburg hátsópad formázáshiányosan.


De nekem nincs is festettszőke-zselézett hajam, meg pornodersteller-style félbehagyott körszakállam... :P

Stock 2009.09.03. 12:54:55

@Érdekes: "akkor gondolom, nem csapkodtad a térded sírvaröhögésközben" :-DD
ez jóó volt és innen nézve logikus a gondolatmenet! ;) de ez csak szóhasználat volt, semmi egyéb....

Super aGyuri 2009.09.03. 13:00:45

A csőműszer is a Mazda3-ból van.

(Bocs, ha már volt, csak nem volt erőm 308 kommentet visszaolvasni)

Amúgy szép a Ce'ed!

Phrascarica 2009.09.03. 13:06:00

@Horneten: "aminek nyomatják a pénzt a jó cikkekért."
azért ezt nem úgy kell elképzelni hogy jön a KIA importőre egy köteg pénzzel és odaadja valakinek a TC-től, hanem kimondatlanul aki jót ír a KIA-ról az nem bánja meg később se. Pl. sok tesztautó, tartós tesztautó, külföldi termékbemutatók luxus körülmények, stb.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.09.03. 13:08:20

@Stock: szánalmas, tényleg ez undorító

a TC-ről a vezess.hu-hoz távozott Rácz Tamás is párhuzamosan nyomja a vezess-en a Ceed-et, hogy hány ismerőse vett már az ő tanácsára, és még ezen túl is azt fogja ajánlani, blablabla

minden magyar autós "újságíró" "szakértőnek" üzenem, hogy azért mondják a németekről, hogy mind pénzért ír tesztet, mert magából indul ki

SZÁNALMAS

Sinclair 2009.09.03. 13:18:08

i30 műszerfala lett. Nem csoda.

antika13 2009.09.03. 13:18:27

@AK76: Amikor beülsz magad mögé akár őt centit is tudod mozdítani a lábadat ( alábfejedet fel és le) Meg nyaralni, négyfős család, hova? Szomszéd faluba?

BushDoctor 2009.09.03. 13:19:38

Nemértem miért esik hasra a Ceed elött újra és újra a cikkiró, ez nekem már kezd gyanús lenni. Felbuzdulva a korábbi ceed irásokon megnéáztem egyet magam is, beleültem, kipróbáltam...és nem estem hanyatt tőle. Pedig simát is, proceedet is teszteltem. Nekem nagyon mélyre kell ülni mindegyikben, alacsony a tető, egy pigmeusnál kicsit nagyobb európainak bántóan közel van a tetőkárpit.
.
És ez a kékes szinű kárpit amit megdicsér a szerző ? Valójában rémesen szocreál feeling, keleti gagyival ötvözve. ha ettől van a kollega elájulva, hát tessék. ...Azóta sincs ceedem és ez a facelift sem hat meg, de mostmár késztetésem sincs hogy elvigyem kipróbálni. Ha KIA akkor már inkább a Soul.

Ciri 2009.09.03. 13:21:16

@soska71:

"És pl. a mobilitás garancia a VW-nél is vicces, mert pl. az első 2 évben ingyenes, de a pesti szervízeknél már a 2. évre elkértek volna 10-13eFt-ot ezért, hogy hosszabbítsunk. Kisvárdán az évenkénti hosszabbítás 3.300Ft :-) "

Egy évig vagy 30e kilométerig érvényes.
A hivatalos ára valóban 3.300.- Ft.

Ciri 2009.09.03. 13:22:21

@Ciri:

"Egy évig vagy 30e kilométerig érvényes."

Bocsi, "ingyenes" akart lenni. :)

isti86 2009.09.03. 13:41:25

Azt nem értem én, hogy oké, hogy szubjektív dolog meg minden, de hogy van az hogy a régebbi cikkben agyondícsérték a csendességet, most meg leszólják. A renault megan-ra azt írták, hogy borzalmas a zajszigetelése, akkor hogy került az ams tesztben a harmadik helyre? Octaviara hol azt írják, hogy hangos, hol azt hogy hathatós a zajcsillapítása. Nekem a renault megan szimpatikus, mert a belső tere a bézs belsővel nagyon otthonos (az octavia is, de az drágább). A ceed fekete beltere a (szerintem) igénytelen, csúnya kárpittal egy koporsóra emlékeztet. Egyedül a jó zajcsillapítás miatt esik a mérleg nyelve meganról a ceed-re, erre most megint fordult a világ... Na ennyit az autós újságírásról.

isti86 2009.09.03. 13:44:43

Még valami: belső kárpitozás terén a ceedet a cruze mérföldekkel veri, pedig abban sincsenek világos színek, mégis ízlésesebb az összkép.

Pókercsaló · http://pokercsalo.blog.hu 2009.09.03. 14:04:57

1 éve ez még egy full igénytelen autó volt. Azért szerintem most se lehet sokkal jobb. A sok dícsérő cikk hatására elmentem egy Kia nyílt napra családostul. Ez volt az N+1edik márka, amit megnéztünk. Az asszony soha nem szólt semmit érdemben, ennél az egynél mondta, hogy ha lehet ezt a "műanyag autót" ne vegyük meg.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.09.03. 14:06:03

@sikeres-e:
Kifejteném.
Máshol (konkrétan Koreában, ahonnan származik) információm szerint nincs rá 7 év garancia, csak kevesebb.
Egyértelmű, hogy nem azért, mert a nálunk eladott példányok kevésbé hajlamosak a meghibásodásra, vagy mert a koreaiaik jobban széthajtanák őket.

Minden autógyártó használ ilyen trükköket, hogy a helyi piacokon valami pluszt nyújtson, amivel jobban eladhatja, mint a konkurrencia. A közvélekedésben a koreai még mindig kicsit az olcsó, nem túl jó minőségű autót jelenti inkább és ez a hosszú garancia is az egyik eszköz, hogy megpróbálják ezt a közvélekedést pozitívabbra változtatni.

Az árképzés is olyan, hogy inkább a hosszú távot célozza meg, ez a mostani a 7 év garanciával beetető dolog, hogy minél többen számoljanak a márkával.

hae7es 2009.09.03. 14:06:46

@Pókercsaló: és végül milyen autót vettetek?

Phrascarica 2009.09.03. 14:10:18

@Sinclair: ez viszont mindenképp pozitívum

jezol 2009.09.03. 14:21:47

@Pókercsaló: Valóban sokan nehezményezik, hogy nincs szövetkárpit az ajtók belsején. De nekem nem hiányzik. A két tónusú kárpitozás miatt a térérzet nagyon kellemes és könnyen takarítható. Anno mikor a cruze megjelent a Chevrolet kínálatában elmentem egy tesztkörre vele. Valóban pofás darab. De én egy kicsit megijedtem a műszerfal kárpitozásától ugyanis néhány év elteltével valószínű nagyon csúnyán el fog piszkosodni, és szerintem csak kínszenvedések árán lehet majd újra tisztává varázsolni. Plusz minden műanyag elem recsegett ropogott benne a tapogatások alkalmával :( A csomagtér pedig várakozáson aluli méretű! engem sajnos nem győzött meg. de szerencsére nem vagyunk egyformák! :)

sikeres-e 2009.09.03. 14:35:17

@Daily Shark: És ezzel mi a baj??? Örülj neki, hogy itthon több garanciával, olcsóbban juthatsz hozzá egy olyan minőségű és tulajdonságú kocsihoz, amilyet a konkurencia drágábban és kevesebb garanciával ad!!!

nick2005 2009.09.03. 14:38:56

@Daily Shark: Szerintem a koreaiak jól csinálják, a termékfejlesztést, és a marketinget is. És most nem csak az autókról beszélek. 15-20 éve a szórakoztató elektronikában a japán cuccok voltak a szinte utolérhetetlen királyok. Ma egy tévé vagy akár egy mobiltelefon vásárlásakor egy LG vagy egy Samsung terméknek legalább olyan tekintélye van, mint egy Sony-nak, sőt mondhatjuk, hogy többségében rávernek a Japánokra. És ehhez már nem elég a marketing, kell a minőség is. Szerintem rövid időn belül az autóknál is így lesz.
Emlékszik még valaki arra, hogy az LG elődje a GoldStar volt a 90-es évek közepéig?

sikeres-e 2009.09.03. 14:41:02

@nick2005: emlékszik hát! Hiszen mint tudjuk, az LG nem más, mint a Lucky Goldstar! :-)

Phrascarica 2009.09.03. 14:44:32

@nick2005: "Ma egy tévé vagy akár egy mobiltelefon vásárlásakor egy LG vagy egy Samsung terméknek legalább olyan tekintélye van, mint egy Sony-nak, sőt mondhatjuk, hogy többségében rávernek a Japánokra."
Hát ez azért erős egy kicsit, de tény hogy ár-értékbe jók ezek a koreai cuccok, ott ahol a KIA is erős van a "lowend"-be.
Amikor innovációt kell mutatni ott ugyanolyan drága mint a japók!

szemeteske 2009.09.03. 14:59:59

@BushDoctor: "alacsony a tető" Biztos cee'd-ben ültél Te? Sokmindent lehet vitatni ezzel a kocsival kapcsolatban, de hogy hatalmas a beltere azt nehéz. Próbálj meg beülni egy Lancer-be. Na az alacsony.

Fiatossrác 2009.09.03. 15:14:56

@BushDoctor:
Szia!

Én is ültem ceed-ben még tavaj ezt az autót néztem ki magamnak és meg voltam elégedve a méreteivel ( én 194cm és 130 kiló vagyok)
magam mögé beülve tök jó lábteret találtam sztem szuper a helykínálata.
az ülései kényelmesek nagyon kb. mint a lacettié szinte fotel. mondom mindezt úgy hogy Fiatot vettem végülis :)

Phrascarica 2009.09.03. 15:35:12

@TóthZé: "Mondjuk a mai Sorento asszem erősen rácáfol majd a Kia-imádatunk összeesküvés-elméletére."
Ha már mondjuk akkor Ceed-böl azért lényegesen több fogy mint Sorentoból!

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.03. 15:35:46

@Ciri: Záróra elôtt megnézed nekem a PDFet? Kávézáson kívül most már úgysincs más dolgod :)

Érdekes 2009.09.03. 15:41:35

@Stock: Hát akkor, marad a kődobálás... :)

Danessz 2009.09.03. 16:34:00

@danesszka: "Ugyanolyan, mint volt. Golf-kategóriához képest elöl-hátul egyaránt hihetetlenül tágas, sehol semmibe nem akad be a láb, a kar. A kocsi nagy tempónál is annyira csendes, amilyet leginkább csak prémium kategóriákból ismerünk. A motor nem csak pörgetve erős, lent is szépen húz, nem túl zavaró a teljes turbónyomás elérésekor érkező rúgás sem."
Csak, hogy a könnyebb legyen :)

tónik 2009.09.03. 17:13:15

Atyaég, a Winklert elrabolta a Kia! Nem lehetne inkább váltságdíjat fizetni érte, mielőtt csak Kia lesz a TC-n?

kultúrpesszimista 2009.09.03. 17:24:19

@nick2005:

"Ma egy tévé vagy akár egy mobiltelefon vásárlásakor egy LG vagy egy Samsung terméknek legalább olyan tekintélye van, mint egy Sony-nak, sőt mondhatjuk, hogy többségében rávernek a Japánokra."

Ez azért ez így csacsiság, ne nagyon hangoztasd, mert lehetséges, hogy kinevetnek. Egy Hitachi, egy Matsushita (Panasonic), egy Toshiba vagy JVC még mindig jobb és mérvadóbb K+F téren is, mint a koreai. A koreai cuccoknak csak Mo-n lehet "presztízse", nyugaton nem hinném, hogy dúlna az LG-láz... Az viszont tény, hogy az egykori GoldStar übergagyi volt, az LG ahhoz képest tényleg egy más dimenzió.

BMW /// 2009.09.03. 17:33:54

Azt nem értem minek kell led hatású lámpát rakni egy ilyen autóba. Gagyivá teszi és nevetségessé, miközben nem is led és ha valaki ránéz rögtön látja. Ha valaki led-ed lámpát tesz egy autóba az legyen igazi led. Ez tök ugyanaz mintha valaki befestett vagy xenon hatású izzót vesz. Tök nevetséges a lila szutyok színe és zavaró is. Egy xenon igazi legyen amit a gyártó tesz az autójába.

kultúrpesszimista 2009.09.03. 17:38:06

@BMW ///:

Most őszintén: egy műanyag, eleve kínos tucatautóba nem tökmindegy? Pszeudo ledes lámpa egy pszeudoautóba... Kínos meggyszem egy kínos hab tetején.

Ciri 2009.09.03. 19:10:56

@Il mio nome è Nessuno:

Hűbázzzmeg! Elfelejtettem !

Bocsi, holnap küldöm. Ja meg a statisztikát is.

"Záróra elôtt megnézed nekem a PDFet? Kávézáson kívül most már úgysincs más dolgod :)"

Kábbbbefaszomnagyonsokdolgomvoltmais! :)))

newname 2009.09.03. 19:29:43

@HARholi:@
"Valahogy nem értem, hogy tud az 1,4-es jobb lenni az 1,6-osnál... "
-nem jobb, de az 1,6 dágább és nem nyújt annyival többet.

@migreen:
"Az 1.4 benzines pont olyan volt, mint a litereskorzám. Kiválóan lehetett vele haladni a gyorsulás mindennemű érzete nélkül."
-nehogy már:)

@SpencerBarnes:
"Szerintem meg azért hülyeség alapárakat nézni, mert amikor egy ilyet megveszel fapadosan olcsóbban "
-csakhogy ez fapad áron is qrva sokat nyújt.

@M@tek@:
"Szerintem a KIA addig nem lesz jó autó, amíg az ötleteket más kocsikból szedi ki, de sajnos mivel nincs filozófiája az egésznek, ezért rosszul másolja le. Pl. az alváz. Multilink, erre instabilabb, mint egy sima lengőkaros Astra. Semmi gondolkodás nincs a kocsi mögött, semmi innováció. Olcsó és annyi,.."
-mindezt (az I30-at is) tervezték Rüsselsheimben..:)

@nick2005:
"akkor még nem is volt semmi gond, egy vezérműszíj csere görgőkkel pedig sokkal több. Ugyhogy szerintem ez vállaható összeg."
-vállaható kb 30e. Qrvára érthetsz hozzá, miután láncos a motor...de ha kéred kiszámlázzák v.szíj cserét is..:)

:@kultúrpesszimista:
-elég hülyén nézne ki, ha mindenki szakadt-használt Volvo-val járna:)

Il mio nome è Nessuno:
"Hát, a középtájttól igen messze van, ennél még egy Swift is ezerszer karakteresebb (még azzal együtt is, hogy van benne egy igen erôs Mini-utánérzés)."
-:) ::)) :::))) Hát már a németek sem tudnak tervezni?


Azt hiszem abbahagyom, mert faszság az egész. Az ide írók 90%-nak fogalma sincs miről beszél...
Tény viszont, hogy elég sokat elad a KIA-HYUNDAI (nem csak ebből), dehát a világon mindenki hülye, csak mi vagyunk okosak(ez meg is látszik)...vagy qrva savanyú a szölő?

kultúrpesszimista 2009.09.03. 19:51:00

@newname:

Hát nem. Bárcsak láthatnék annyi "szakadt" 480-ast, mint amennyi Kia futkos! Szép, új világ lenne és bennne még te sem írnál bornírtságokat.

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.09.03. 20:02:49

@szabi1983:
Te emeletes......
Alváz - értsd felfüggesztés...
Még nem láttad, hogy hogyan szerelnek össze egy autót...
A kasznit összecsavarozzák az alvázzal (első hátsó tengely a felfüggesztéssel, motor, sebességváltó).

Most már világos, suttyókám...

newname 2009.09.03. 20:08:45

@kultúrpesszimista:
szerencsére kikopnak, bár tisztelem a multat, mert tanulni lehet belőle...
(milyen hamar avulnak a dolgok):))

kultúrpesszimista 2009.09.03. 20:12:01

@newname:

Ugye nem veszed zokon túlságosan, ha egy magadfajta érzéketlen, rosszindulatú, személyeskedő és rossz ízlésű ember virtuális társaságát nem keresem a jövőben? Költői a kérdés. KIAMIA

newname 2009.09.03. 20:14:57

@M@tek@:
"Alváz - értsd felfüggesztés..."
-ezt így nem lehet érteni!!!!!

"(első hátsó tengely a felfüggesztéssel, motor, sebességváltó)."
-ez lenne az alváz???
Sztem ma zömmel önhordó karosszériák vannak (egybe hegesztve), max azonos padlólemezre építenek (hegesztenek) más "felépítményt".
Az alváz és futómű-felfüggesztés nem ugyanaz.
Azt hiszem tömegben MO-on futó kocsiknál a Wartburg volt alvázas, ahol a teljes karosszéria csavarokkal volt az alvázra rögzítve.
És ez nem "suttyó" kérdés. Te viszont nem nagyon láttál autó összeszerelést, vagy elnézted.

newname 2009.09.03. 20:16:35

@kultúrpesszimista:
Hát, ha ide írkálsz, el kell viselned.(nem csak engem)
Vagy saját poszt...saját gépen..és akkor magadnak írkálhatsz:))))

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.03. 21:22:36

@newname: "Hát már a németek sem tudnak tervezni?"

Nem értem, mitôl lenne ez német autó. Nem mintha azok a formatervükrôl lennének híresek.

"Tény viszont, hogy elég sokat elad a KIA-HYUNDAI (nem csak ebből)"

De nem Európában.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.03. 21:30:56

@BushDoctor: Azt hittem én vagyok az egyetlen fikázó köcsög, akinek ez az ótvar szitázott kárpit feltûnt, ezért nem inkább is mondtam semmit.

Ez speciel azon dolgok egyike, amihez a digók kibaszottul értenek:
www.angurten.de/Bilder/fotosets/fiat-grande-punto-011.jpg
Szóval gyerekek, a szép kárpit, az valahol itt kezdôdik.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.03. 21:36:08

@newname: Tökömet se érdekli, attól még egy kínai Golf marad.

nick2005 2009.09.03. 21:58:23

@kultúrpesszimista: Szerintem a tévék terén te még a régi beidegződés szerint gondolkozol. Én nagyjából képbe vagyok, és nem csak a kóreaiak nyomulnak, hanem a kínaiak is. Ők mindenki mással ellentétben nem Kínában gyártatnak, hanem éppen nálunk (sárvári Flextronics), hogy az EU-ban legyen a gyártás, így kedvezőbbek az adók. Hallottál a Hisense márkájú tévékről? Ezt gyártatják itt, és szinte az összeset Németországba, és más nyugati országokba viszik. Néha láttam itthon is a Metroban. És ez az egyetlen tévé, amelyikre 5 év a garancia. Utána a Samsung ad a legtöbbet 2+1 évvel, az összes többire maximum 2 évet adnak.
Ez kicsit off volt egy autós oldalra. bocs

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.03. 22:05:17

@nick2005: Tévét és mobiltelefont ma már szinte bármelyik hülye tud gyártani. Nézd meg, hány koreai cég csinál digitálkamerát, játékkonzolt, vagy robotokat. (Kamerát tán csak a Samu csinál, kérdés, hogy saját fejlesztés-e a bele.)

nick2005 2009.09.03. 22:06:08

@newname: A vezérműszíj cserét éppen azért írtam, mert pl. egy Opelen (nekem most ez van) 60 ezer km-nél cserélni kell a vezérműszíjat, görgőkkel, és ajánlott a vízpumpát is cserélni, és ehhez jön még az adott évi olajcsere szűrővel, plusz egyéb apróságokkal. Tegyük fel, hogy ezt a 60 ezres határt a 4. évben érjük el. Nekem az Opelen a fent felsorolt műveletek még a legutolsó sufni műhelyben sem állnak meg ennyiből, és még garanciám sincs.
A Ceednél a 4. éves szervíz 40.800 Ft. Azt akartam érzékeltetni, hogy szerintem nem lehúzás a 7 év szervíz, mert amúgy is költeni kell annyit a kocsira.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.03. 22:35:33

@nick2005: Generátorszíjat is rögtön hozzászámolhatod, meg a klímáét is, ha van. Milyen Opel ez amúgy?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 00:41:11

@GYUSZI BACSI: Gyuszi bátyám, ez a gyöngyszem megvolt a cikkben?

"(A családomban már szolgál is egy Cee'd, amit én kommendáltam. (Sajnos nem kértek elég részletes tájékoztatást, így 1,6-os motorral fogyaszt horrorokat szegény.)"

Gondolom áldják érte :)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 09:02:51

@newname: A 2 literes G4GC szíjas, 113 fogas szíj kell bele (a 2 literes dízel D4EA-Fbe 123 fogas). Az 1.4es G4FA és 1.6os G4FC láncos, és az 1.6os dízel D4FB is az.
autoservice-fiolka.de/neuwagen/ceed/ceedt.html

Nem lehetne, hogy mindketten utánanéztek elôbb, mielôtt nekiálltok köcsögölni egymást?

lack 2009.09.04. 09:26:44

nekem van 1.4es ceed..eppen tegnap volt 1eves szervizen...amire pont 100km-re van...és 4,8as fogyasztassalmentem...igen en szretek nyugodtan menni....autópályát évente átlagban 1x látok....meg vagyok vele elégedve....és elismerem átülmék más autóba (Astonmartinnak hívják) de ezt akkoris megtartanám...blablablabla..blabla...:)

nick2005 2009.09.04. 11:08:02

@Il mio nome è Nessuno: Az Opel egy F Astra Caravan 1.6 16V, és már többször 60 ezer km. van benn :) (klíma sajnos nincs). Használtan vettem 8 éve van nálam, de engem nagyon kiszolgált. Talán hamarosan cserére kerül, ezért is gondolkodtam a Ceed SW-n, de én új kocsit nem veszek, és ebből használtan alig van eladó, és az sem sokkal olcsóbb, mint az új.
Amúgy én nem írtam durvákat a kioktató stílusú kollégának, hiszen én nem arra gondoltam az előző hozzászólásomban, hogy a Ceed-en cserélek szíjat, hanem hasonlítani próbáltam a Ceed szervizdíjait egy nem garanciális másik autó szervizköltségét (amit nem kell márkaszervízben vinni). Azt nem is tudtam, hogy a kolléga csak féligazságot ír, csak most világosítottál fel :))))))

newname 2009.09.04. 14:16:56

Il mio nome...
Ne haragudj, de az alapeset 1,4-es volt (erről írt W.R). Az pedig láncos (véletlenül a teljes motorpaletta tulajdonságait ismerem, annélkül, hogy "kutakodnék"). Senki nem mondta a 2000-et, dieselt...
Köcsögölés hol is volt...?

@nick2005:
Amúgy a kollega nem oktatott ki durván, csak bassza a csőrét, hogy szervízadatokat nyomatsz minden ismeret nélkül...

newname 2009.09.04. 14:28:05

@Il mio nome è Nessuno:
"@GYUSZI BACSI: Gyuszi bátyám, ez a gyöngyszem megvolt a cikkben?

"(A családomban már szolgál is egy Cee'd, amit én kommendáltam. (Sajnos nem kértek elég részletes tájékoztatást, így 1,6-os motorral fogyaszt horrorokat szegény.)"

Gondolom áldják érte :) "

-És így vannak még kb. 230 000-en:))))
Már te is bedőlsz és általánosítasz?

"Tökömet se érdekli, attól még egy kínai Golf marad."
Gondolom a németországi vendégmunkások pesszimista hangulata átragadt rád is.
Pedig ezek a tervek német "hangulatban" születtek: bakancsforma variálás, ahogy lehet.
/A hatchback-et sokan leugatják, sedán fazon pedig a kimondottan szegény országokban menős manapság (1 család-max 1 autó) a kis-közepes kategóriában. (Trabant effektus: úgy nézünk ki mint a nagyok)./
Továbra is fenntartom: a hozzászólók zöme élőben alig látott ilyet, nemhogy ült volna benne, úgy fikázza.
Ár-érték arányról volt szó, és nem bömös dimenziókról.
DE! szó nincs köcsögözésről, vagy durvaságról:))))

papa33 2009.09.04. 16:24:02

Sokaknak itt savanyú a szőlő...
én picit drágállom, (főként volt D Jetta akció 4.5 milláért), de ezen kívül egyenrangúnak tartom műszakilag az Astra-Golf-Focus triumvirátussaltán mindnél élvezetesebben vezethető:
láncos vezérlés (részben Opel van csak ezek közt), változó szelepvezérlés és élvezhető gázreakció= mechanikus gáz, nem pedig elektromos (ami gáz...),picit könnyűnek találtam a kormányt, ennyi.

A garit mindenki bármikor befejezheti.
VW átvizsg-olajcsere 2 éves 70 ezer...

papa33 2009.09.04. 16:25:28

Mondjuk a 3.6 millás 1.4 indulót drágállom leginkább, de: Opel, Focus mennyiért ad 6 lufit, ha tudná valaki?

georgedragon 2009.09.04. 19:21:29

GUSZTUSTALAN AHOGY A KIA ÖSSZELOPJA A KOCSIJÁT.. AMIT MÁSOK TERVEZNEK !!
TOYOTA Corolla, kicsit Mazda 323, most meg kicsit Ford Mondeo..

Hányok az autóiktól... nálam ez elvi kérdés.. hiába lesz szép, ha lopott !! Gusztustalan, mint egy szilikonos agyonoperált csaj, aki amúgy csúnya volt.. akkor inkább átlag, DE EREDETI !!!..ha értitek mire gondolok..

Azon felül egy sz@r Ceed annyiba kerül mint egy COROLLA ?? VICCC !!! Ez olyan mintha kínai piacos adios drágább lenne mint az eredeti Adidas :-))

Shadowbull 2009.09.04. 19:46:16

"ezen kívül egyenrangúnak tartom műszakilag az Astra-Golf-Focus triumvirátussal"

vs.

"mechanikus gáz, nem pedig elektromos "

Ez a ket allitasod helybol uti egymast.

sb

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 20:21:37

@newname: "Gondolom a németországi vendégmunkások pesszimista hangulata átragadt rád is."

Eltévesztetted a házszámot, bélám.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 20:30:00

@Shadowbull: Nem hinném, hogy a Kia annyira kôkorszaki lenne, hogy még mindig drótot húzogatnak, ha gázt akarnak adni. Nincs errôl valami dokumentáció?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 20:44:11

Amúgy a magyar piacos Kia-knál is 15.000km-ként vagy évente egyszer a Kia márkaszervizben kell olajat cseréltetni, hogy érvényes maradjon a gari?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 20:47:13

@Shadowbull: Eddig csak utalást találtam arra, hogy a benzinesek bowdenesek, a dízelekben pedig eGas van. De semmi konkrét dokumentációt.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 20:58:15

Hopp, megvan:

A benzines mind drótos:
ceedonline.info/microcat/images/detail/32-327-1.gif

Diesel, eGas:
ceedonline.info/microcat/images/detail/32-327-3.gif

Aki tempomatot szeretne a benzinesébe, fogadja részvétemet.

newname 2009.09.04. 21:13:01

@Il mio nome è Nessuno:
1. 20 000 km vagy 1 év
2. "Aki tempomatot szeretne a benzinesébe, fogadja részvétemet."
-és mégis van benne (bengásban is) :))
/amúgy tényleg "bowden" az eleje/

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 21:42:17

@newname: "és mégis van benne (bengásban is)"

Szerinted hol írtam, hogy nem lehet belerakni?

Shadowbull 2009.09.04. 21:47:15

@Il mio nome è Nessuno: Egy muszaki szinvonalon van a VW-vel.

Rohog a vakbelem.

sb

newname 2009.09.04. 22:02:16

@Il mio nome è Nessuno:
"Aki tempomatot szeretne a benzinesébe, fogadja részvétemet."
Hol írtam, hogy utólag kell bele rakni?

- gyárilag rakják bele, és nem a kereskedő:)))

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 22:03:30

@Shadowbull: Elektromechanikus, bowdenhúzogatós tempomattal nem lehet 2009ben kiírni a prosi címlapjára, hogy "Vorsprung durch Technik", ez tény :)

Motormenedzsment is érdekes lehet, még az is megeshet, hogy a Bosch/Siemens 10 évvel ezelôtti modelljeit vették meg, szemtelenül olcsón.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 22:06:01

@newname: De, a kereskedô is be tudja, és akinek gyárilag nem volt, ez az egyetlen lehetôsége (mondanom sem kell, hogy háromszor annyiba fáj mint az eGas plusz tepomatkarja). Megint a féltudásoddal jópofizol.

lacza87 (törölt) 2009.09.04. 22:10:14

@Shadowbull:
"Egy muszaki szinvonalon van a VW-vel.

Rohog a vakbelem.

sb "

Jól példázza ezt a "szuper" 4
sebességes automata vs. DSG 7 fokozattal:)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 22:10:28

@newname: "gyárilag rakják bele, és nem a kereskedő"

Nemhogy a kereskedô is bele tudja tenni, de nagyon ne lepôdj meg, ha azt mondom, hogy az ázsiai gyártóknál bizonyos extrákat KIZÁRÓLAG a kereskedô rak be, nem a gyár. Nem tudnak ugyanis egyedileg konfigurálható autót gyártani.

newname 2009.09.04. 22:31:56

@Il mio nome è Nessuno:
"KIZÁRÓLAG a kereskedô rak be,.."
Nem akarom febaszni az agyadat, de -ezt már megbeszéltük-, hogy csomagban kapod az extrákat?, sajnos a csomagból adódóan olyat is, amit épp nem szeretnél, vagy mást szeretnél. (Gondolom a bőrülést is a kereskedő rakja be)
Egyébbként az i30-at ismerem (elvileg ugyanaz a motor-választék), de jóval szélesebb a csomagválaszték, már 1,4 bengástól is mint a KIA-nál.
És valahogy szimpatikusabb (ez izlés dolga), márcsak azért is mert nincs agyon marketingezve. /bár itt a cee'd-ről van-volt szó/
A GOLF-hoz meg azért hasonlítgatják egyesek, mert hasonló a méret -bár mint tudjuk nem az a mérvadó:)- de más műszaki-minőségi-ár-kategória sztem.
Mondjuk, ha időd engedi, próbálj ki egyet, mert linkeket idenyomatni, ugye megint más...mert azért egy jármű megitélése szubjektív dolgokon is múlik. És akkor nem féltudással jópofizol:)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.04. 22:37:15

@newname: Semmi köze a csomagokhoz annak a ténynek, hogy bizonyos extrákat a kereskedô rak be az ázsiai gyártóknál.

Shadowbull 2009.09.04. 22:44:43

@Il mio nome è Nessuno:

Pelda: Mazda es a tolatoradar.

Amikor meghallottam, hogy a 6os Mazdaban a gyarban a csomagterbe rakjak a tolatoradar alkatreszeit, es a kereskedo szereli be, nem tudtam hogy sirjak vagy nevessek.

sb

newname 2009.09.04. 22:50:38

@Il mio nome è Nessuno:
Figyelj, itt tempomatrol volt per pill. szó. /ami gyári csomagban van/
Természetes, hogy átlag(tömeg)autónál a kereskedő nyomat be dolgokat, pl.t.radar.
Ezt is megbeszéltük.
És az is tény, hogyha a gyári "csomagot" kereskedő rakja be -már amit be tud-jóval drágább.
Természetes, hogy egy teljesen elektronikus rendszernél mindez bármikor olcsóbban megtehető. Azt meg nem értem, hogy miért bowdeneznek, bár ez nem olyan nagy baj.
Nagyobb parasztvakítás a "LED" imitátor, ami után már csak a guminő jöhet.
Bár ettől is lehet elfogadható autó, csak hát...
Hogy a WR. magyar viszonylaban ezt ajánlja..ez az ő dolga. De szerintem összességében az i30 sikerültebb (ez meg az én dolgom):), és EU-ban, Ausztráliában azért ott van (nem vezet) a szegmensben a nyomott árral és az 5 év km. korlátozás nélküli, teljeskörű garanciával.
Na ennyit Koreáról, de azért Kínától kicsit távol van, illetve a kinaiak nincsenek még olyan közel.
Sajnos MO-on ezeket a tipusokat -melyekben alapáras az indexkapcsoló- lenézik. Dehát a VW sem a magyar piacra gyárt elsősorban.

nick2005 2009.09.04. 23:16:59

@newname: Mi az, hogy szervízadatokat nyomatok mindenféle ismeret nélkül? A szervízadatokat a KIA Szabó internetes oldaláról szedtem le, ez talán hitelesnek tekinthető. Ráadásul ma megint megnéztem, és frissítették az árakat, és láss csodát a szervízköltségek csökkentek! Ha a 6. éves szervízt tekintjük utolsó kötelezőnek, akkor ennek az összköltsége (a benzineseknél) eddig 327.070 Ft volt, 2009. szeptember 3-tól pedig csak 264.430 Ft. Ha ezt elosztjuk a 7 garanciális évvel, akkor az egy évre jutó költség mostantól csak 37.775 Ft. Én most is azt mondom, hogy ez nem lehúzás, simán vállaható összeg.
Azért abban is megegyezhetünk, hogy te is csak részismeretekkel rendelkeztél a kocsival kapcsolatban, bár én ilyen szinten sem ismerem a kocsit, ezért elhittem, de egy másik forumozó társunk utánanézett.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.05. 00:03:26

@nick2005: Szerintem vállalható az évi 37 rugó. Ugyanakkor nem tudom, hogy aki vesz egy ilyen 1.4es kisautót, nem húzza-e erre a száját. Mindenesetre a kötelezô költségek és a felhasznált meglehetôsen egyszerû technológiák legalábbis relativizálják ezt a 7 éves ajánlatot.

Semmiképpen sem nevezhetô rossznak az 5+2 éves gari, ugyanakkor nem is az, aminek beállítani próbálják. Az igazság a fikázás és a marketingbullshit között van, félúton.

Svéd. 2009.09.05. 09:07:32

Bár nem szokásom bírálni a stábot.De akadjatok már le a Wagon R cinkeléséről. Elhiszem hogy nem lehet csajozni vele. Majdnem azt írtam, csapatni sem,de a 4-kerekes wwt télen nagyon aranyosan teszi. Én tudnák olyan tesztet csinálni amiben a wagi tarolna. Pl: milyen miniben lehet hazavinni egy normál hűtőt(ugye azt "állva"illik szállítani) ,és egy 82.es plazmát, persze ezt úgy hogy egy nagyobb robogó helyén parkolok. és mellettem ül G Laci barátom aki 222cm és 170 kg.(velem szeret menni mindenhova ,mert jobban elfér mint a Passatban. Melyik hétköznapi autó mozog ilyen ügyesen terepen??( nagyon rövid tengelytáv ,elől,hátul a túlnyúlás gyakorlatilag nulla). Melyik mini felnyitott hátsóajtaja alól lehet ÁLVA horgászni. Gyakorlatilag probléma mentesen húz 4szer akkora lakókocsit mint önmaga.És így tovább ,nagyon sokáig lehetne sorolni. Nekem is a "fellépős" autó Volvó, de a "haszon" Wagon R EGYSZERŰ-DE-NAGYSZERŰSÉGE rendszeresen lenyűgöz. Pazar kis autó az a maga nemében ,csak el kell vinni egy napra egy jó kárpitoshoz. (Ja és a régi Wagon R tesztetek 130 végsebessége ,az melyik zuhatagon FELFELE lett mérve?? )

newname 2009.09.05. 09:39:55

@nick2005:
Nézd, ez olyan ott voltam, ahol mesélték...
Én meg gyakorlatból ismerem a hasonló (motorikusan ugyanaz) tipus költségeit.
Ez alapesetben megáll 30 e. alatt:
20 e. km./ciklus, vagy 1 év.
Szintetikus olaj, ol.szűrő, pollenszűrő, munkadíj és teljes átvizsgálás./átvizsgálás!!!/
A magyar viszonyok között elviselhető.(100-120 EU)
Bár szervize válogatja (gondolom),
meg anyaga (pl. gagyi pollenszűrő).
Mindezt, ha otthon csinálod:
-Nem biztos, hogy tudod mit kell megnézned.
-Műszerezettséged megkérdőjelezhető
-Nem hiszem, hogy sok helyen van otthon csápos emelő
-Anyagot be kell szerezned
-Azért dolgoznod kell vele...
-Veszélyes hulladék, kezelni kéne..nem kuka..
-Természetesen nincs alkalmazott..TB, adók, stb...
-Végül pedig nincs garanciád (egy komolyabb érzékelő pl. nem néhány Ft), pedig vannak tipushibák, illetve magyar utak..

Bármit veszel, ezzel számolni kell, mert ingyen nem dolgozik senki..
Ugyanakkor be vagy sorolva egy kis telj. autónál egy magas telj. adóba.
(a 109 LE eléggé virtuális a gyakorlatban)

De, ha komolyan érdekel leírhatom a tapasztalt hátrányokat, melyek nem izlésbeli problémákból adódnak.

newname 2009.09.05. 09:56:24

@Il mio nome è Nessuno:
"Tökömet se érdekli, attól még egy kínai Golf marad"
-????????
-AutoBild szerint meg koreai golf???
"Von Tomas Hirschberger
Das ging ja fix. Nach noch nicht einmal drei Jahren hat Kia seinen Korea-Golf cee'd überarbeitet."
Gondolom WR. is ennek "tükrében írt", hozzátenném, hogy az 1,4 alapból (klimával) elég sokat nyújt, "fejlettebb" konfigurációval /motor, felszereltség/, azért már elég húzós -árban is.

newname 2009.09.05. 09:58:24

@Il mio nome è Nessuno:
"Az igazság a fikázás és a marketingbullshit között van, félúton."
És valóban, csak ennyi az egész.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.09.05. 10:55:24

@Horneten: Persze. Formáról nem fogunk vitatkozni, hiszen ez szubjektív dolog. Nekem jobban tetszik a cee'd (ezért is vettem inkább ezt).

A Pappas autós dolgot még mindig nem értem. Tény, hogy támogatnak pár sportolót. Ha jól tudom Janics Natasának is kapott tőlük egy pro_cee'd-et, de nem hiszem, hogy emiatt nőne az autó eladási statisztikája. (a KIA pl. támogatja az MLSZ-t, és sok külföldi sporteseményt (Australian Open, FIFA, FIWC))

Tény, hogy vannak érdekes tesztek a neten, de sok más újsággal ellentétben, a totalcar legalább törekszik pontos adatokat írni az autókról. Félre ne érts, nem vagyok elvakult totalcar fan, de a cikkek stílusai miatt szeretem olvasni. (vannak hatalmas beszólások)

Egyébként én is sok balesetmentes kilométert kívánok mindenkinek, üljön Hyunadi-ban, VW-ben, Honda-ban, Mazdá-ban, vagy akár egy KIA cee'd-ben. ;)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.05. 11:04:50

@newname: Látom az AutoBild cikkírójának is rögtön ugyanaz ugrott be, mint nekem.

newname 2009.09.05. 11:14:42

Elfogultság nélkül:))))

nick2005 2009.09.05. 12:53:38

@newname: Szerintem én is ugyanazt magyarázom, mármint, hogy megéri a szakszervízbe vinni, mert egy "sufnituning" műhelyben sem lehet sokkal olcsóbb a szervíz, ráadásul ott garancia sincs. Érvényes a régi mondás olcsó húsnak híg a leve. Az új 1.4-es motor pedig csak 90 lóerős lesz, ez adó szempontjából kedvezőbb. Ha jól megnézem egy Swiftnek sem lehetnek olcsóbbak a költségei (adó, szervíz), pedig egy kategóriával kisebb kocsi.

nick2005 2009.09.05. 13:03:55

@Svéd.: Ez a hozzászólás gondolom vicc akart lenni :)))
Elképzelem hányszor van arra szükség, hogy az ember a felnyitott hátsó ajtó alatt állva horgásszon. Én nem horgászom, de horgász ismerőseimtől sem hallottam még ilyet. Pláne, hogy ez szempont legyen autó vásárláskor. Kérdésem, hogy a 222 cm-es G Laci is tud állva horgászni a Wagon R hátsó ajtaja alatt?
Szerintem a felsoroltakat 82 cm-es tévé, normál hűtő szállítása tudja egy Toyota Yaris Verso (és még sok más hasonló kocsi) is. Ami szerintem baromi ronda kocsi, de ezeket azért tudja.
Ha G Lacinak kicsi a Passat, akkor egy Mondeoba kellene ülni, vagy akár egy régi Omegába.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.09.05. 13:16:40

@nick2005: Miért, az Omega nagy autó? Én minden nap egy kombi 2.5 TD-vel megyek dolgozni, de az utastere semmivel nem nagyobb, mint a cee'd-é. Persze a csomagtartó más tészta, de gondolom G Laci nem szívesen utazna ott. :)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.05. 15:42:38

@newname: Ha az AMS tesztjének bármelyik állítását meg tudod cáfolni, csak bátran - lássuk pl te mit produkálsz a Ceed-del a szlalompályán. Levegôbe okoskodásért nem jár babér.

newname 2009.09.05. 16:08:33

@Il mio nome è Nessuno:
Majd, ha Koreában végzik, koreaiak, és nem Golf tulajdonosok...
Ugyan már...
Babérokra meg nem én török...:)))

nick2005 2009.09.05. 19:03:47

@GregHozta: Azért az Omega elég nagy kocsi, én is gyakran járok egy kombival, ráadásul meccsre szoktunk menni, így öt férfi utazik együtt, mindenki megelégedésére. És a hozzászólásban nem a Ceed-hez hasonlítottam, hanem a Wagon R-hez, annál meg nem nehezebb nagyobbnak lenni.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.09.06. 20:00:46

@nick2005: A WagyonŐr-nél mindenképp nagyobb, de a cee'd-nél nem nagyobb az utastere :) A gépháztető meg akkora, mint a KIA teteje... :D

balu74 2009.09.09. 20:21:46

Látom azért az esetek többségében savanyú a szőlő.
Körülnéztem a neten.
Savanyítsunk még egy kicsit azon a szőlőn:
www.youtube.com/watch?v=TDf6UOcPuVE

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.10. 16:23:06

@Tomi1973Wien:
45 000km???
khm...khm...

Az autómban több mint 300 ezer volt amikor eladtam, egy darab pár ezer forintos csövet kellett cserélni, illetve egy darab izzító relét. Minden más cserélt alkatrész kopó volt, mint pl. fékbetét, tárcsa, szilentek, gömbfejek...
Ma is gurul, és örömmel használja a gazdája.

45 ezer kilóméter nem futásteljesítmény!
süti beállítások módosítása