Anyádba parkojjá'

  2009. augusztus 26. - Bende Tibor Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a

 

Ha van az életben olyan pillanat, amikor az ember a föld alá süllyedne mások helyett szégyenében, ez az volt nekem. Legközelebb maradok a falumban.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr171338878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BMW /// 2009.08.26. 13:27:09

@zoli the great: Nem "tul lejárattam" magam. Kitiltottak. Az a te érdemed ,aki egy tüzijátékot fontosnak tart ,de hagyjuk befejeztem.

szakállasbácsi 2009.08.26. 13:33:47

Én ott lakom. Minden évben ez van és még cifrábbak is szoktak lenni. Pedig a kilátóból nem látni jól a tűzijátékot.

Nekem 10 éves koromból való az alapvető tűzijáték élményem, amikor miattam: a "gyerek miatt pont" elmentünk a rakpartra. Éjfél utánra értünk haza és a nagymamámat egyszer ököllel ütötték le a villamosról, beesett alája és a villamos meg elindult. Máig sem tudom, hogyan élte túl.

Vegyük észre: a tűzijáék sucks. Forever.

CBHonda · http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_series 2009.08.26. 13:39:42

Nem szabad mellreszívni! Abszurdisztánban...

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.08.26. 13:42:53

@kalandrover: De attól még azért lehet estig sörözni a Trebivel a diófa alatt, ugye? :)

Érdekes 2009.08.26. 13:45:14

@UltimateUbul_: Hát jah, jól elszórakoztok :D egy ban, egy új nick, egy ban egy új nick :D Meg szerintem Bendének se kellene felszívnia magát no, tanuljon az esetből azt annyi :) Van amiből már tanult... :D

Kuruttya 2009.08.26. 13:49:11

A posztoló idióta. Komolyan van még, aki meglepődik rajta, hogy augusztus 20-án nem lehet kocsival közlekedni Budapesten? Tessék felírni egy cetlire: AUGZSUTUS 20-ÁN NEM JÁRUNK KOCSIVAL BUDAPESTEN. Így, nagy betűkkel. És ha olyan helyre szeretne menni, ami gyalog messze van, ahova nem visz a bkv, és biciklivel pedig nem akar/tud odamenni, akkor oda nem megy. Ilyen kurva egyszerű.

Ejoy 2009.08.26. 13:49:17

Rohadtul igazad van, ilyen a magyar mentalitás és kultúra. Elég megnézni csak egy bevásárló központot, mindenki az ajtóban akar megállni. Neked mennek, meghúznak, rádnyitnak a büdös parasztjai, csakhogy öt hellyel közelebb bepréselhesse magát.

UI: ezekért az írásokért te fizetést kapsz? Mert ha igen akkor én rossz helyen dolgozok...

BMW /// 2009.08.26. 13:55:02

@Érdekes: Rendben megyek is lassan. Multkor téged eléggé elküldtek az egyik blogban csak nevettem.(engem nem sokszor). Ez mellékes. Tudod én nem kezdek el parasztozni mint Te csak úgy és sértegetni a másikat. Nem is szóltam hozzád az elején . Elkezdtél sértegetni és ez csak egy válasz volt. Nem szeretnék vitazni.Ennyi.

Kis ember 2009.08.26. 14:08:05

Hát ez gyönyörű.
Amikor csak kerékpárosok szólnak egy témához, nincs ilyen anyázás.
Ha már autósok is, akkor van.
Kultúra, basszátokmeg, kultúra.

TóthZé 2009.08.26. 14:10:31

@zoli the great: legyen elég az oviból, ha kérhetem. Köszi.

BMW /// 2009.08.26. 14:11:02

@Kis ember: Hát jah ennyi.

"Ja te nem par@sztozol, te az vagy HAHAHA." meg amikor valaki ilyen kreativ tud lenni.:)

Meg amikor valaki leszólja a másik idősebb autóját, ami tökéletes és jó autó.

UltimateUbul_ 2009.08.26. 14:12:26

@Érdekes:
Dehogy tanult vazz, utoljára max bilibe pisilni!

TóthZé 2009.08.26. 14:13:54

@BMW ///: Azt, hogy kimoderáltalak, csak a te a hozzászólásaid stílusának köszönheted.

BMW /// 2009.08.26. 14:16:18

@TóthZé: Értelek ,rendben van. Csak nem bírtam magammal. Tudod jól hogy nem szoktam így viselkedni és így beszélni.

TóthZé 2009.08.26. 14:22:41

@BMW ///: Nem tudtam, de örülök, hogy ez a kivétel, ami erősíti a szabályt. ÉS köszönöm a megértést.

UltimateUbul_ 2009.08.26. 14:26:14

@TóthZé:
valld be hogy ugrasz az ilyen reakciósokra mint bömcis haverunk! :D Akinek határozottan jót tett a szerkesztői saller. Csak rajtam nem fog semmi sem, max a golyó XD

Érdekes 2009.08.26. 14:34:26

@BMW ///: Ki küldött el, mikor (ez nekem új)? Milyen blogban? Hülyeségeket én is tudok beszélni...De ne nyissunk vitát jah.Nem szoltál hozzám, igen.Miért Zoli szolt hozzád?Vagy mindenkinek levelet kell címezni?Ha hülyeséget beszélsz, akkor az a paraszt, aki ezért megszól?Ugyanmár...

Érdekes 2009.08.26. 14:37:03

@UltimateUbul_: csak a hógolyó? :O XDXDXD

Karpathy · http://artofmax.com/ 2009.08.26. 14:37:42

Rögtön eszembe jutott a dalai láma egyik látogatása Budapesten. Elmentem egy előadására a Városligeti fasor végébe. Elvileg csupa bódhisszatva között ültem, de amikor kijöttünk volna, következett a sorbanállás a ruhatárban...

A többit képzeljétek hozzá :)

BMW /// 2009.08.26. 14:41:00

@Érdekes:

hogy te milyen socialista egy barom vagy! Szerinted mennyi jutna neked ha elosztanak a penz amit a tuzijatekra koltottek? Ha te 100-200Ft-tol boldogabb vagy...

Szerinted ne unnepeljunk Szt. Istvan napot, Marius 15.-et. karacsonykor is inkabb neked legyen tobb a szamaldon mint hogy ajandekozzal ugye?

Szanalmas vagy.


Utána meg elkezdte az autómat szidni amit nem szeretek,Veled együtt. Ezelott meg csak annyit írtam hogy jobb dolgokra is lehet költeni.

Érdekes 2009.08.26. 14:56:38

@BMW ///: Nade most komolyan, valószínű tényleg nem sok jutna fejenként az embereknek ebből a pénzből...1 orbit rágónyi kb...jó az is valami, de el kell fogadni, h van akinek meg tetszik a tüzijáték és "örömét"leli benne, nem kell rögtön neki ugrani..hadd azt kész..... én vótam eccer, amikor elfujta a kurva vihar...ott menekültünk, repülő székek, fák, meg minden ami létezett :D 100 évre beraktároztam ebből az "élményből" :D, így is 2 csajt ki kellett menekítenem :D
Szóval, nekem fölöslegesnek tűnt ezen a kattogás..inkább a nagy ellopott eu-s pénzen gondolkozzatok, meg kivitt milliárdok adóparadicsomba, meg pl. ha megnéznéd mennyi a benzinből az adó, meg effektive mennyit adózol, ha dolgozol...és pl. az utak MINŐSÉGE TŰRHETETLEN...hát akkor felkapom a fizet, és azt mondom, lehetne költeni a pénzt az országra.

Egyébként, elhatároztam vmelyik hétvégén kimegyek és lefotózom a kátyukat utakat, aztán rendőrség feljelentés stb.Nevetséges mik vannak..csak mondjuk kellenének még emberek, meg nem jártam utána pontosan, hogy műxik a dolog..nyilván egymagam nem fogok feljelentgetni, semmit nem ér.

zippofcy6 2009.08.26. 14:57:19

Tapasztalatom szerint az átlag pesti lenézi a vidékieket ... Butapest, Judapest, be csodás ... csupa fény, ragyogás :P

mohaa 2009.08.26. 15:02:22

Wehehe! Így jártál.
azt nem értem, hogy már megint mi a szarér ez a kiemelt téma a címlapon?

Krisi 2009.08.26. 15:10:49

Legjobb, ahogy a kommentelők közül előjöttek az öntudatos "jófej bmw-sek", akik felháborodnak, ha lenézik a szeretett márkájukat. Aki tényleg normális bmw-s, az csak bólogat, és ő is belátja, hogy sok tulok választja ezt a márkát. Ez van, ha bmw-d van, akkor ne csodálkozz, hogy sokan pusztán a propeller miatt lenéznek.

@zippofcy6: az én tapasztalatom szerint inkább a vidékiek szokták bunkózni a pestieket, de tökre ember függő. Értelmes ember nem az alapján ítéli meg a másikat, hogy melyik városba született.

@TóthZé: egész jóra sikeredett a Hondás cikk, csak oda nem lehet kommentelni. Szerintem is fasza kategória a 250-es, főleg városba és országútra, csak kár, hogy mindenki lenézi.

Témához hozzászólva: énis csak ismételni tudom a többieket: 20.-án, másféléves gyerekkel, autóval felmenni a legfelkapottabb és legnehezebben megközelíthető budai kilátóhoz eleve balfasz ötlet, de ez még nem lenne baj.
Az a baj, hogy Bende Úrfi a többieket állítja be hülyének, pedig ő maga is ugyanakkora címeres ökör. Már szinte csak azért van a Totalcar-nál, hogy havonta leírja, mekkora lúzer, a kommentelők meg röhöghessenek rajta :)

Egyébként 20.-án Nagymamámnál festettem a konyhát, akkor most sikeres vagyok? :D

Seca81 2009.08.26. 15:22:47

@zippofcy6: Tapasztalatom szerint meg pont fordítva...
Békés megyében lakott volt bnőm, hozzá jártam le elég sokszor. Csomó ismerőse fanyalgó tekintetét vettem észre nem is egyszer, pedig hamar tudok haverkodni, ismerkedni, nem voltam negatív senkivel. Idegenek is beszóltak 1x-2x, gyorsulgatni akartak (látták a rendszámon h Budapest), meg ilyenek. Egyszer nem fordult meg a fejemben h kevesebbek lennének nálam, de ők azt gondolhatták h alapból feléjük helyeztem magam, csak mert pesti vagyok, holott erről szó nem volt... Előítélet. Csak sajnálni tudtam őket.

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 15:28:03

@Krisi: A festés az nem szégyen, Hitler is úgy kezdte :)

Krisi 2009.08.26. 15:39:28

@SsPL71: ja, csak kár, hogy ő képeket festett. De végülis ecset-ecset :D

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 15:47:51

@Krisi: Szerintem festett ő konyhát is a nagymamájánál :)

LAPoska 2009.08.26. 15:49:05

Sok f@sz van koztunk... idegeskedni felesleges, de a karomkodas jot tesz... :-)

vib3s 2009.08.26. 15:51:28

kedves cikkíró mégis mire számított 20án este a 12 tetején? ez 1 vicc.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.08.26. 16:46:37

ezért nem kell a másfél éves gyereket tüzijátékra vinni

úgysem tudja hogy mi az és csak összefossa magát a hanghatástól

efT 2009.08.26. 16:51:54

Nyafogós kis pöcs ez a posztoló! Ehehhh

gnme 2009.08.26. 17:09:43

@Krisi: :D

Te egész jól nyomod.

Mikor iszunk?

szombi 2009.08.26. 17:11:42

Kicsit ellentmondásos, először azt írja h. hazaért, utána pofázik a tülekedő BMW-sekről, Suzukisokról, Škodásokról. Talán visszament? Kocsival?

Amúgy sem normális a fazon, miért megy ki ekkora gyerekkel a tűzijátékra, mikor TOTÁL nem érdekli, inkább megijed tőle.
Ha már alszik, az már kész mennyország, legalább nincs hiszti, és lehet nézni a tűzijátékot. Ami nem 20, hanem 30 percig tartott.

Hát nem gyönyörködtető érzés, hogy míg a gyerek édesen ölben aluszik, addig az asszonnyal kettesben nézhetik a tűzijátékot???

Sanzistift 2009.08.26. 17:36:52

Ami szerintem a tülekedő autósokat illeti...

Kedves Bende Tibor Úr!

Tisztában vagy azzal, hogy ami történik, annak mi lehet az oka?

Nyisd ki a tévét, dől belőle a mocsok.
Ott mindig az győz, akinek nagyobb pofája van, ritkán az, akinek igaza is.

A gyorsétkezdékben szemetet adnak étel helyett, az iskolákban az oktatás teljesen tönkre van téve.
A második nemzedék nől fel úgy lassacskán, hogy a közlekedés fogalmával először az autóvezetői tanfolyamon találkozik, nagy rácsodálkozások közepette.

Újságok, hirdetések, az összes média azt nyomja, hogy akkor vagy faja gyerek, ha neked van a legtöbb/legjobb/legszebb/legdrágább/stb, de külön bónusz jár azért, ha ezt esetleg mindenáron, másokon áttaposva éred el.

Tény, hogy nem mindenki ilyen, de a többség igenis ilyen.

Mitől is lenne más?
Hisz a fentebb elmondott sugalmazások között nől fel, és éli az életét.
Mást nem ismer.

Azokat kellene szidni, akik ilyenné tették az országot, és azokat, akik hagyták.

Amilyen kicsiben, olyan nagyban is.

Ha ez megvan, na, akkor essél neki a tudatlanoknak tintától csöpögő tollal...

morcosboci 2009.08.26. 17:47:24

@Sanzistift: teljes mértékben egyetértek, én annó ezekért hagytam itt az országot, és most, hogy látogatóban itthon vagyok megerősítést nyertem. És igenis a BMW-s a legbunkóbb, a Váci úton úgy tol le a belső sávból, hogy már én is 10kmh-el gyorsabban megyek mint szabadna. Persze a lámpánál találkozunk...

Egu 2009.08.26. 17:48:53

Na, az ügyvezető úr már megint azt hiszi, hogy valami tuti sztorit fogott...

Winkler, Karotta, Csikós, Papp Tibi, WALAKI!!!Nem lehetne megoldani, hogy az ügyvezető ügyet vezessen és ne írjon? Ilyen faszságot csak a díszmarhák követnek el aug 20-án, de azok legalább nem hőbörögnek egy autósmagazinban főoldalon a sok hülye többi miatt. Ha valaki sípoló radarral tolat az utcában egyenesen, akkor azért feltűnhetne neki a helyzet. Vagy gond nélkül betolatna a TESCO-ba is, csak mert nincs nála 100as a kosárhoz??? Ha igen, akkor megérdemli.

Ez már a sokadik nyilvánvalóan hülye témájú írás Bende úr billentyűjéből.
Vagy az a cél, hogy az értelmes cikkek 20% alá szoruljanak az oldalon és sikerrel induljon egy konkurens oldal?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 18:04:31

@alibiman: "A német ugyanolyan fegyelmezetlen, mint mi. Ha hagyják."

Baromság. Itt sem áll minden sarkon rendôr, mégsem divat egymás autójának összebaszása vagy az egymással történô ordítozás. A kutya utcára szaratásáról nem beszélve (mindenki felszedi).

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 18:09:08

@Krisi: "Ez van, ha bmw-d van, akkor ne csodálkozz, hogy sokan pusztán a propeller miatt lenéznek."

Inkább csak szeretnének lenézni.
Propeller pedig nincs a BMWn, azok a bajor nemzeti színek:
de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Bayern_Wappen.svg

donphobos 2009.08.26. 18:10:25

Igazi szokványos esemény lehetett, a magyar rövidlátás és önzés kulminációja. A leírás egész jól visszaadja azt, amit a nemzet sarjai ki tudnak hozni egy szituációból ahol minimális türelemmel és empátiával sokszorosan fel lehetne gyorsítani a haladást. De ugye az nem megy.

Én egyszer családdal felmentem a Hármashatárhegy tetejére, onnan fényképeztem a tüzijátékot. Még 2003-ban. Még előtte napon felmentem csak felderíteni hogy milyen a terep (nappal), milyen fókusztáv alkalmas és hasonlók. Aztán a nagy estén a kocsival csak addig mentünk fel, ameddig lehetett értelmes módon és utána gyalogoltunk. Mitsubishi L300 volt a gépjármű. A végén gyalogoltunk vagy 15 percet lefelé, mire odaértünk, addigra a nagyja lement. Utána pedig türelmesen lecsurogtunk a lejtőn. Aki felküzdötte magát a legtetejére az persze oboázott rendesen. Gyerekkel nem mentem volna fel, nagymamához ment volna megőrzésre inkább. A gyereknek is nyűg, a szülőnek is. A kicsi aludjon, a szülő meg nézze a tüzijátékot, esetleg lehet csőrözős romantikát űzni miközben a háttérben megy a "bazzzz+, mekkora volt Csupi!!!" és hasonló hungarikumok...

Na mindegy...

BMW /// 2009.08.26. 18:14:59

Inkább ülök egy BMW-ben. Amúgy nyugodtan lenézhetnek. Nem fogok a "tény" miatt más autóba átülni.:)

Vitalij 2009.08.26. 18:28:34

Tavalyelőtt voltam tüzijátékon, kocsival. A Fő utcában raktam le a kocsit, megnéztem. A spanommal végig oltottuk az akkori csajaink előtt az egészet. Persze a végén a lányok hisztiztek ezért nem tudtunk még egy fél egy órát várni mire lemegy a tömeg. Ezért be a kocsiba, telefon haza faternak, aki pro-pesti közlekedő. Útvonaltervezés, kérjünk várjon... Majd kb 35 perc alatt kinnt voltunk Érden. A kocsit én is feldobtam a járdára, ahol elvileg nem szabadna, de ilyenkor ez senkit nem zavar, így engem sem zavart.
De idén hála a jó égnek, csak az én barátnőmet érdekelte a dolog. Így 18:1 ellen le lett szavazva, és inkább kerti sütögetős partit tartottunk. Ő meg beérte a tévével..
Egyébként meg ha nem menne el ennyi ember a tüzijátékra akkor minek csinálnák meg?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.08.26. 18:35:59

nem olvastam el a cikket
nem olvastam el a hozzászólásokat

DE:

az a köztisztviselő, vagy a faszomtudjaki, aki több százmillió forintot ellövöldöz a levegőbe nemzeti ünnep ürügyén egy olyan országban, ami orrlyukáig szörcsög az adósság fekáliájában...

na, az GYILKOS, de legalábbis bűnöző

beteg emberek gyógykezelésére, inkubátorra, útépítésre, oktatásra, művészetekre meg úgy kell összekalapozni a pénzt

BMW /// 2009.08.26. 18:47:54

@sipike78: Helyes ,így kéne lennie.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.08.26. 18:51:47

@BMW ///: Én már x éve, mióta megy ez a csinnadratta, minden egyes tűzijáték alatt két mondatot mondok:

1. A szovjet űrkutatás első 10 éve.
2. Ott repül az utcánk aszfaltburkolata.

BMW /// 2009.08.26. 18:57:51

@sipike78: Sokan sajnos ezt a cirkuszt élvezik. Milyen jo a kis családdal kiülni aztán nézni a gyönyörű színeket. Sajnálom,hogy ez egy program.

X14NZ 2009.08.26. 19:18:53

@Il mio nome è Nessuno: Azért a propeller nem teljesen "légből kapott". Vagy inkább mégis?:

www.bmwdrives.com/bmw-history.php

Persze a színek eredete adott.

Ottopappa 2009.08.26. 19:35:25

Nyihá, én apámmal a BalatonBÓL néztem Fonyódon a tüzijátékot... Csak késtek 20 percet, és este 10 után már majdnem belefagyott a seggünk a vízbe... De akkor is jó volt!!!

hellsing 2009.08.26. 19:56:16

Mondanék még kettőt. E nyáron jártam Horvátországban és Szlovéniában. Az első eset a nagy Európai Nyári Vihar idején volt. Iszonyat felhőszakadásban 50 körül mentünk a pályán, amikor egy díszmagyar Passat CC-s a két sáv között 100km/h körül végigvágtatott a kocsik között (aranyszínű autó volt - ki vesz manapság arany színű autót???).
Szlovéniában két kamion gigászi harcát megunva egy Sharanos a leállósávon előzte meg a többit. Ilyenkor ég a pofámról a bőr és cserélném a H-betűt...

Speedman 2009.08.26. 20:10:54

@BMW ///:

Azért az autópályán 90-nel menő sort letolod nem érdekelve miért is kénytelenek ennyivel menni, na ez az igazi béjemvés bunkóság. A legjobb, hogy még kikéred magadnak miért is néznek titeket bunkónak.

Az én tapasztalatom, hogy a BMW-k korának növekedésével egyenes arányban nő a benne ülők bunkók száma(%-ban). Érdekes az újak közül majd mindegyik képes normális közlekedésre. Talán, mert nem azért veszik az újat, hogy letiporják a többit.

BMW /// 2009.08.26. 20:17:02

@Speedman: Nem arra gondoltam amikor sor van ,hanem amikor egyedül megy a belsőben és sehol senki. Nem kezdek el magyarázkodni neked.

S4mu3l 2009.08.26. 20:46:47

Ez a "budai panorámás környék látogatása tüzijáték idejére, kocsival" ötlet eléggé halva született volt. Mentségetekre legyen mondva, hogy elvileg Ti nem ebben a szarfészekben laktok, de ez most akkor egy kellemetlen lecke lehetett számotokra. Én 2001 óta kihagyom ezt a szopást, pont egy ilyen hasonló magyarisztáni élménycsokor miatt. :)

Speedman 2009.08.26. 21:21:28

@BMW ///:
Elsőre nem így jött le.
És másnak se.

Invictus 2009.08.26. 21:26:02

Bende inkább ne blogoljon, maradjon a menedzserkedésnél, mert az ilyen posztokkal inkább csak égeti magát.

gyerek9.3 2009.08.26. 21:36:41

a forma az a propellerből van.A színek pedig a bajor zászlóbol.Mert a BMW a bajor örökség része.

Invictus 2009.08.26. 21:40:02

Ma egy német (asszem müncheni) rendszámú fekete A6 (?) dudált folyamatosan a németvölgyi (elterelés, útépítés)-királyhágó-ugocsa u. űtvonalon, mert "lassan" haladt a sor és nem tudott előzni (hely sem volt rá, gyorsabban meg nem tudtunk menni de ő azért dudálgatott). Aztán az alkotás utcánál a kanyarodó sávban leelőzte a sort, ennyit a kulturált németekről. Persze lehet, hogy magyar volt. :)
Sötét színű nagy német kocsi (nem csak, de ez a három együtt erősen valószínűsítő faktor) pedig jó eséllyel bunkó, felsőbbrendűségi érzéssel eltelt sofőrt takar, bocs ez a tapasztalat.

gyerek9.3 2009.08.26. 22:07:23

multkor láttam egy audi a6 ot szlovák rendszámmal(elég uj a6 volt)rendszám: nekem8 :) a nekem8 után asszem még volt valami írva de az már semmi értelmes.

Meg hétfőn láttam egy Peugeot Partnert Ahova a partner elég A SEXszó volt írva:D
SEXPARTNER :D

Csontos Szigfrid 2009.08.26. 22:25:01

A TV-ben volt a legjobb a tüzijáték. Én mindig ott nézem.

sztrovacsek 2009.08.26. 22:57:42

Kedves cikkíró kapott hideget-meleget....
Én már voltam családostul kint a Lánchídnál, kocsi a Mexikói úti parkolóban, tovább földalattival, majd gyalog, és nem másfél éves gyerekkel, hanem három és öt évessel, még így is mákos volt a buli, mire végelett a tűzijátéknak a gyerekek hót álmosak voltak.

sztrovacsek 2009.08.26. 23:01:44

@TóthZé:

""" Ne haragudj, de ez a hozzáállás meg nekünk nem tetszik. Autómárkától függetlenül"""

Ööö, töröltél valamilyen kommentet?

sztrovacsek 2009.08.26. 23:07:07

A hungaroring mellet lakom, mikor jön a forma 1. akkor vagy elutazom legalább egyhétre, vagy szabadságolom magam, minimum szerdától-keddig, nem megyek sehova, majd hétvégén kinézek a cirkuszra. /autó nélkül :-) /

A körülmények helyes felismerése, és a lehetőségek megfelelő alkalmazása! Csak ezt mondom. :o)

sztrovacsek 2009.08.26. 23:24:46

@Il mio nome è Nessuno:

"""Baromság. Itt sem áll minden sarkon rendôr, mégsem divat egymás autójának összebaszása vagy az egymással történô ordítozás. A kutya utcára szaratásáról nem beszélve (mindenki felszedi). """

Ebben igazad van... csak ha a Lajtán innen tartózkodnak mintha valahogy elfelejtenék, hogy illik viselkedni, /és ez most nem a német rendszámos török-szerb-román ámokfutókra gondolok. Személyes tapasztalatok alapján állítom.

Nézzél szét egy kicsit Siófokon, Széplak-felsőn, mindjárt kapsz egy kis ízelítőt a germánifjúság viselkedéséből.

Egyébként az általad istenített németeknél is felütötte a fejét a pofátlanság, régebben néztem az egyik TV adón egy műsort mely bemutatta, pl: milyen szépen honosodik a második sorban való parkolás, vagy az iparosokat, egy ronggyal eldugított konyhai lefolyó miként javítanak meg, volt ott teljes csővezeték csere, falbontás, stb, ötből egy szerelő volt aki kiszedte a rongyot, és nem kamuzott.
Szóval ne legyünk már annyira elájulva....

sztrovacsek 2009.08.26. 23:27:36

Ja egyébként 'gusztushuszadikán Parndorfban 22-ig nyitva voltak az üzletek, 'mé nem mentetek vásárolni?

V10B 2009.08.26. 23:48:16

Hogy basztassuk még a bmw group-t ilyenkor is...láttam én már agresszor volvost meg a záróvonalon össze-vissza flangáló suzukist.Hogy a mercisekről ne is beszéljünk.tényleg,a seatosokat miért nem baszogatjuk?állítom ahol élek az 1.9 tdi alteával meg leonnal többen rodeóznak mint a bömösökkel.nincs bmw egyenlőre nem is szeretnék,de nem azért mert nincs rá pénzem v mert "bmw csak a tahóknak van" elvet vallom.Állítom ez rosszabb mint a cigány-merci kapcsolat.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 00:05:20

@ügyfélszolgálatos: Na pontosan az ilyenek miatt lesz hülye hisztis marha egy gyerek. Ne beszélhetek hangosaaan mert felébred. Nem visszük sehová, nehogy baja essen. Nem nyaralunk messze, nehogy valami történjen. Nem visszük magunkkal, rábízzuk nagymamira, nehogy máá világot lásson a gyerek. El kell mennünk a nagycsaládi ebédről, mert a gyereknek aludnia kell. Igaz gyorsan megzabáltattam mindenki előtt. Tiszta szánalom ez a magyar neveltetés, ezért van annyi debil egoskizo.

zalkapone 2009.08.27. 00:13:58

Csatlakozom Tie barátomhoz. Mi lent voltunk huszadikán Gárdonyban, barátokkal levonultunk a tópartra (gyengébbek kedvéért Velencei-tó), ahol hanyattbasztuk magunkat a fűben, ettünk, ittunk, beszélgettünk. És mivel minden hülye pesten nézte a tűzijátékot, ezért egy teremtett autót nem láttunk... :-)

Dremora 2009.08.27. 00:16:48

Augusztus 20.-án Balatonon voltunk Szabadisóstón. Este 9kor bent voltunk a vízben többen is, sörrel és jó hangulatban, látni lehetett a fél tavon körbe ahogy lövik fel a tüzijátékokat. Nem volt akkora persze, mint Budapesten, de kb 7 éve voltam kint utoljára a Dunaparton, és nem is fogok egyhamar visszamenni, mert ami ott van, az nem hiányzik egyáltalán. Talán amikor a lányom 10 év körüli lesz. De ezt még alaposan meg kell gondolni.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 00:17:44

@Il mio nome è Nessuno: Te tuti, hogy Münchenben vagy Stuttgartban, vagy azon a környéken élsz. Biztos, hogy nem láttad Berlin ama bizonyos pontját és a Hansa-városok is messze elkerülték a figyelmedet. Azért arra felhívnám a figyelmedet, hogy ha a németek elhagyják Németországot dühöngő őrültekké változnak, és törnek zúznak, mint Nagy Sándor, aki ki lett kiáltva a világ legnagyobb hódítójának, mégis mindenki rühellte, mint a szart, mert isten - nevében igaz - amerre járt szétqrt mindent, ami kicsit értelmesebb volt nála. Szóval túl nagy ára van ennek a rendnek (gondolom sejted mire célzok). ;) Kíváncsi vagyok, h egyetértesz.

De most már tutira veszem, hogy tényleg egy német multinak dolgozol, mert ugyan úgy beszélsz, mint egy tökéletességre törekvő bajor.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 00:21:18

@S4mu3l: Pinajelvény ide, pinajelvény oda, a budai hegyekben van olyan hely, ahol nem sokan álldigálnak tűzijáték idején

turorudi · http://check.blog.hu 2009.08.27. 01:49:00

Szerintem a helyzet nem mindenki előtt világos. Bendéék direkt, az eseménytől légvonalban kb. 5-6 km-re lévő helyre, a fogaskerekű végállomásán túlra vonultak el t.játékot nézni, tehát nem a dzsuva közepére, nem az esemény színhelyére, nem egy tipikus tűzijátéknéző helyre. Ők a szolidabb helyen, az út tetején, a kilátónál voltak. Nekem az a kérdés, hogy a sok marha, a kilátótól kezdődő, kb 20% dőlésszögű úton miért kezd el havajozni, és egy ünnepi esemény, vagy bármi miért ad arra alkalmat, hogy a forgalmi rend szabályait ennyire egyértelműen rúgják fel emberek. Ismerem az utat, a környéket, látom magam előtt,ahogy a kocsik gyakorlatilag beparkolják a közutat, csak mert úgy tartja kedvük. Mire fel? Augusztus 20-án is érvényes a KRESZ.
Bende csak használni akarta az utat, és erről írt.

repecs 2009.08.27. 05:41:21

@someoneelse: Igaz, legalább annyira hülye aki a kisgyerekét kiviszi mit a többi aki dudált.

Egu 2009.08.27. 07:24:02

@turorudi: csakhogy Bpen a hegyek teteje kilátóként üzemel, ha még nem hallottál róla. És az egyik ilyen "kilátót" célozták meg, ahol azért minimális valóságérzettel megáldott ember számára legalábbis felsejlik, hogy mások is lehetnek (Vagy nem? Lehet, hogy Bende azt hiszi, hogy másnak tuti nem jut eszébe felmenni egy hegytetőre és nem a tömegben szardíniázni? Mert akkor csak gratulálni tudok hozzá.)
A KRESZ emlegetése meg idétlenség egy ilyen helyzetben. Hamár mégis, akkor feltűnhetett volna menetben, hogy nem klappol valami a drágalátós KRESZ szerint sem, úgyhogy nem kellett volna tetézni azzal, hogy még ő is odaparkol. Mert amit máson számonkér, azt ugyanannyira elkövette ő is.
Azért az aug 20 parkolást meg csak nem kellene kitáblázni néhány KRESZ-mániás őrült miatt, mert akkor végképp drága mulatsággá válna a tűzijáték.

Egyébként nem is értem, hogy mi az értelme a tűzijátéknak. Valag pénz, tömegnyomor, közlekedési káosz...Közben meg sokan azt sem tudják, hogy mire fel van a nagy cécó. Csak a "hagyomány" miatt senki nem meri azt mondani, hogy hagyjuk jövőre a francba.

Silent Bob 2009.08.27. 07:40:39

Khmmm, azért az igen vicces, hogy kimoderálták a kommentemet, pedig csak vicc volt smileyval. De a "bunkó pesti"-zők mintha még ott lennének. ;)
Persze no hard feelings.

Silent Bob 2009.08.27. 07:42:01

@Silent Bob: pl:
mikrovp 2009.08.26. 07:34:37
Budapest, Budapest, Te csodás!
A főváros gyönyörűen kitermeli magából a sok szerencsétlen, agyonfrusztrált tahót. Jó ott lakni?

_phu 2009.08.27. 07:51:56

Érdemes még 300 komment után hozzászólni, elolvassa ezt még egyáltalán valaki? Én sem olvastam el a nagy részét. No mindegy.
Sohasem fogom megérteni ezt a fajta viselkedést. Az autót arra találták ki, hogy gyorsan, kényelmesen lehessen helyet változtatni. De miért mennek emberek olyan helyre autóval, ahol 100% eséllyel elrohan mellettük a járókeretes néni is? Tüzijáték, belváros délután 5-kor, stb. Aztán ideges lesz, dudál, szabálytalankodik, megfordul a híd közepén, leparkol a villamossínen. Mert az nem lehet, hogy őneki ne járjon a szabad út, az úticéltól két méteren belüli parkolás, hiszen ő adót fizet az autója után!
A leghülyébbje még az észt is osztja a kerékpárosoknak, hogy "ez a város ezt nem bírja el", meg "a város nem kerékpározásra való, mert azt az autókra találták ki". Na persze, ti aztán tudjátok, ott a fémdobozba bezárva, egyhelyben állva a dugóban.

redriot77 2009.08.27. 08:27:19

"amikor egy díszmagyar Passat CC-s a két sáv között 100km/h körül végigvágtatott a kocsik között (aranyszínű autó volt - ki vesz manapság arany színű autót???)."

Idősebbek vagy cigányok. Passat CC és Merc CLS(?) az a négyajtós kupé Merci egyébként is nagy cigánykedvencek. Utóbbi metálbordóban 100% cigány.

zzoltan73 2009.08.27. 09:20:02

Ezekkel a Totalcaros fiúkkal mindig történik valami.
Lassan el kéne gondolkozni rajta, hogy nem biztos, hogy mindig a másik a hülye, hanem Ti vagytok esetleg egy nagy rakás szerencsétlenség.

hmrc 2009.08.27. 11:25:41

Sziasztok!
csatlakoznék a és gratulációkkal halmoznám el azokat kik kocsiba ülnek egy szét túrt belvárosban aminek ép felét lezárják mert nemzetünk ünnepel. Bár azért ha ennyire kaotikus volt a helyzet mért nem állt Maga is be egy megüresedett parkoló helyre és várta meg még lemegy a sok birka?? hisz a gyerek már aludt...a másik ugyan nem tudom ki és mért száll rá a BMW-s kollégákra, jo-jo magam Seicentot hajtok ugyh reggelig regélhetnék arról h ki hogyan tol le az utról, de legalább ugyan annyi nagy kipuffos Hondás, Swiftes sztíítrészer friss jogsis és ujgazdag Audi-s is van mint csuklyában vezető BMWs. Magam részéről meg szoktam nézni a tűzijátékot a rakpartról, biciklivel kell menni! itt a titok szerintem. jah és nem a belvárban lakom hanem dél buda dombjain.

turorudi · http://check.blog.hu 2009.08.27. 11:34:37

@Egu: Nem, amiről Bende ír, az tényleg egy kilátó. Ahogy értem, ők oda mentek. Az autósok viszont, amennyire sejtem, a kilátótól induló meredek úton akartá hesszelni a feuerspielt. Csak azt mondom, hogy Bende joggal háborog a sok marhán.

gnme 2009.08.27. 11:39:53

@redriot77: szerencsére cigány és cigány között is van különbség.

Például az ún. "taknyos cigány"-ok akik a neszűrben laknak, azok megélhetési bűnözők. Lelopják a termést, kiássák a krumplit, elviszik a paprikát, paradicsomot, zöldséget, zellert, répát, tököt, a csemegekukoricát, a földiepret, a málnát, az almát, a körtét, a szilvát.

Meg .. vannak a tehetősebbek.

Az én csőrömet inkább a taknyosok basszák.

Sokba kerül a permetezőszer, a föld bérszántatása kistraktorral, a rotációzás, az öntözés egész nyáron.

Aztán meg mindent ellopnak, de várjál van jobb is: felszedték a kerítésünket jó darabon, hogy "ők" ott át tudjanak a földre járni. Így könyebb lopni, ha nem kell a kerítésen mindig átmászni.

Végülis logikus. Most már csak egy kérdésem van: ki fogja kifizetni a művelési díjat és a termény árát Nekem?

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.08.27. 12:27:41

sikerult megint egy semmitmondo cikket irni.

don39 2009.08.27. 12:52:07

Én már balkánolizálodtam,hisz itt lakom,csodás-e kelet"európában".Normálisan közlekedek,de ha egy erőszakos buzerátor provokál,simán neki megyek a kocsijának,és még ő ad betétlapot.ha még ugat is ,le van ütve.Itt már nincs más lehetőség,lehet te a világ legudvariasabb sofőrje is,le fognak anyázni így is.Vagy: a városban ahol lakom,persze ,hogy egy köcsög luxusverdás
szinte mindig úgy állt fel a járdára,hogy még véletlenűl se férjen -el senki mellette.tökig elfoglalva a járdát.Persze lett neki szolva,de még neki állt feljebb.és persze másnap is eljátszotta a köcsögünk ezt,és röhögött magában gondolom.Aztán amikor egy kicsit átplaztikáztam a fényezését,persze már nem volt vidám,pont lent voltam.és láttam a baromaarcút.utánna érdekes már nem állt oda.Balkánon lakunk,szarok ezek a modszerek,de nincs más

Seca81 2009.08.27. 12:53:29

@gnme: :))))

@Silent Bob: Én szeretek itt lakni, kertvárosi rész, van 1-2 egzotikus egyed, de nem vészes... A belvárost kerülöm ha lehet, amúgy sincs sok dolgom arrafelé, viszont annak is van egy hangulata. (tarháló csövesek, húgyszag rendesen, WC-k negatív, szétqrt műemlékek, kutyaszar, galambfos és társaik...) Amúgy "élhető", nyüzsgő város a miénk :)

A tapló németeket itthon én is alátámasztom, nem kell ahhoz a Balcsira menni, elég a Sziget fesztivál...
Húgom tudna mesélni, ott dolgozott...
De sztem a többség keletnémet.

***kimoderálva*** 2009.08.27. 13:44:47

a pre-Bangle 5ös BMW mondjuk egy jó autó

gnme 2009.08.27. 14:01:12

@don39: mútkó' beéreka városba, és ahogy jövök át a hídon, ott már le kel 50-re lassítani (híd előtt van a városkezdő tábla), mer a zsernyákok 2km-re a hídtól bentről a városból lézerrel sasolnak és kíméletlenül lemeszelnek ha 50-nél többel jössz.

Hátt.. jött a hátam mögött egy kamion és tolt.

Benne volt a kocsi seggében. És akkor szerencsére a leckeadó 50e ft-os kocsival voltam.

...hát nem befékeztem hirtelen :D:D némmána' parasztot.

A manuszt figyeltem a tükörben .. éppen elvitte a hirtelen szívszélhűdés olyan satut nyomott csikorgósan és sokáig nem is jött utánam, állt.

Ilyen ez a popszakma. Az ötven az ötven.

Tornado86 2009.08.27. 14:31:31

Roviden es tomoren a cikkiro se fogja profi soforhoz meltoan kezelni az ilyen helyzeteket, ami magyaran megmondva annyit jelent hogy higgadtan es szep csavarosan kifejezni, mi is a gond. A dugo meg ilyen alkalmakkor varhato is, szoval ... Egyebkent tudnek meselni par sztorit, a legfrissebb tegnap tortent meg velem: fordulok meg, tolatas kozben ramdudal 1 35 koruli no, amikor melleerek leengedett ablak mellett atszolok neki h "Talan tobbet mentem 50m-nel?", erre nez ram butan. Es ez a gyenge kategoria.

Tornado86 2009.08.27. 14:33:32

@gnme: Bar ezt is le lehetett volna profibb modon kezelni: meggyozodsz rola hogy szabad az ut, amikor van helye elozni, ki az index jobbra: tuti nincs olyan kreten hogy radfusson, csak ijesztgetni akart.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 15:50:13

@Silent Bob: Szerintem BP a világ egyik legszebb városa. Párizs-Bp-Róma-Milánó-Athén, Európa gyöngyszemei.

Bocsika, de a vidékiek tették olyanná Bp-t, amilyen. Harcolunk a tendencia ellen - már amennyire tudunk. Tudod: az orvos menjen vidékre kapálni, tudja meg milyen a kemény meló, meg nem a zsemlye kicsi, hanem a pofátok nagy, és társai... Sajnos Bp-n a proletárság kiválóan egyesült a munkás/paraszt haddal, amit a bodzaszedők és a kopaszok csak tetéztek. Utóbbiak a mai fiatalság "példaképei", ez a modell márpedig nem segíti egy egészséges gyermek egészséges felnőtté válását. Peace.

gnme 2009.08.27. 15:52:11

@Tornado86: igazából az a poén, hogy a híd és a rendőrök közötti egyenesben van pár gyalogátkelőhely (pl. a motorbolt előtt, renault kereskedés mellett, stb. stb.)és általában foglaltak ..

.. aztán egy többtízméter hosszú szerelvénnyel esélytelen egy előzés, mert elcsapja a soron következő átkelőhelyen átballagó tatákat, mamákat

dehát van aki nem tudja kivárni azt a két percet amíg elvonulunk a zsernyákok mellett és lehet utánna lehet előzni :) (..jah, nem lehet mert jön a gumis bolt, aztán jön a posta és a nagytemplom stb.)

anarcho78 2009.08.27. 16:47:48

nem tudom dobogókő és esztergom közötti útvonal mennyire ismerős Nektek, de ott volt velünk egy hasonló eset. idén január, napos idő, de hó. a főúton mindkét oldalt álltak a kocsik, közöttük csak Egomból Dobogókő felé lehetett jönni, visszafele nem.

de ami a legdurvább volt: jött egy rendőrautó és eszébe se jutott bármit is intézni, lassítva elment az egész cucc mellett és SEMMI.

gratulálok. én ott helyben megbírságoltam/kilyukasztottam/árokba dőltöttem volna őket. ehelyett kerültünk. 14 km-re voltunk Egomtól, de vissza kellett menni Vörösvár - Leányvár - Egom útvonal (+50 km).

köszönöm idióta nép, köszönöm!

S4mu3l 2009.08.27. 18:03:21

@LipicaiCukorgyáros:
"Pinajelvény ide, pinajelvény oda, a budai hegyekben van olyan hely, ahol nem sokan álldigálnak tűzijáték idején"

Ez így is van, de a Széchenyi kilátó- és környéke, meg a többi Duna felé néző panorámás hely amiket kidob a gugli, ezek pont nem az ilyen típusú helyek közé tartoznak. :)

Speedman 2009.08.27. 21:53:31

@don39:

"Normálisan közlekedek,de ha egy erőszakos buzerátor provokál,simán neki megyek a kocsijának,és még ő ad betétlapot.ha még ugat is ,le van ütve."

Gondolom van vagy tíz autód legalább. Az éppen alattad levővel büntetsz a többit meg a szervízekben építik újjá. :)

le professionnel 2009.08.27. 22:40:30

@don39: Mindenkinél van legalább egy erősebb ember a világon. Tudtam én, hogy plasztikai sebésznek kellett volna mennem.

citromhély (törölt) 2009.08.27. 23:18:51

@lokoszt: a lambo magyar. csak enm győzi vezeti?

dennisthemenace 2009.08.28. 09:33:49

@gyerek9.3: Egy legcsavar forgasat szimbolizalja a kek egbolt elott,mert a BMW elodje, a Rapp Motoren Werke repulogepmotorokat gyartott.

donphobos 2009.08.29. 12:04:27

@_phu:

Nem olvassa senki, a cél az, hogy minél több komment legyen, mert abból jön a pénz. Beraknak valami "gumicsont" poszt ide, amin lehet acsarkodni, egymást gyalázni vagy nagy magyar hüppögéssel szomorkodni valamin.

Ha nagyon komoly cigányozás vagy zsidózás van, akkor persze moderálnak és gyémántos szigor látszata körvonalazódik, de igazából azért az egészre jellemző a vihar egy pohár vízben jelenség...

Hopp, én is írtam egy komment, ezzel is toltam a szekeret :-)
süti beállítások módosítása