Gyertyát ingyen

Levettek, vállalom

  2009. július 22. - papptibi Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

 

Nyitott motorházzal állt a Civic, mellette telefonált a fickó, és mintha intett volna, hogy álljak meg segíteni. Fék. Tolatás.

 Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr471260176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidson (törölt) 2009.07.22. 14:15:30

@blexpress: mi köze az mszp-nek az átbaszós emberekhez te einstein???????????

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.22. 14:18:17

www.szon.hu/hirek/magyarorszag/cikk/agymutetre-adott-kolcsont-de-kartonpapirt-kapott-vissza/cn/news-20090722-12454573

Egy kis friss hazai.
Ekkora hülye szerintem nincs is. :)

Emlékeim szerint ezek az esetek úgy szoktak végződni, hogy a csávó lenyúlta a családi zsetont, aztán kitalált valami idióta történetet, hogyan veszítette el.

Rocko- 2009.07.22. 14:23:20

@streetsta: @Mk412: hát ilyenre csak azt lehet, h persze, nagyon szívesen, átveszem, ha it tetszik dolgozni a szemközti üzletben, akkor tessék áthozni a pénzt, ötig nyitva vagyok.
persze, okos vagyok én is, mint utólag mindenki...

@scheerti: asszem dicoveryn v NG-n fut,elég jó mûsor. érdemes rá figyelni.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.22. 14:32:30

@scheerti: ez benne van a Zsaruvér csigavérben is, csak német vadászok autóival csinálták meg, kissé macerásabb módon (visszalopták az eladott kocsit) :)))
ÖTVÖS CSÖPIT MINDEN SAROKRA!

szláj (törölt) 2009.07.22. 14:37:43

kicsitt off, de elmesélem.

minden nap vonatozom nyugatiból haza és rendzseresen van egy srác aki a szegedi gyorson végigmegy indulás előtt, hogy ő szegedig megy, de nincs pénze jegyre, de szegeden várják és majd ott megadja a helyszínen. az a gáz, hogy heti öt nap megcsinálja és aki rendszeres ingázó, mint jómagam, az már csak mosolyog rajta.

ChainsawKiller 2009.07.22. 14:47:28

@sipike78:
ez "jó", nemrég itt Baranyában történt egy hasonló, bama.hu-n fennvolt a hír, de most nem találom.
Idős néninél 2 figura csatornajavítást vállalt, 15000 forintban egyeztek meg. Megcsinálták a munkát (legalább...), majd azt mondták, hogy változott az ár és kérünkszépen 800000 (igen nyolcszázezer) forintot. A néni fizetett...

kerokaa 2009.07.22. 14:51:07

Kicsit kezdünk "átverősdibe" átmenni, pedig a lényeg az úton lévőknek a segítségnyújtása.

Én kaptam, és adtam is már segítséget, átverni pedig a kéregetők, (hogy hazajussak) már átvertek pár fillérrel.

Motorosként pedig mindenki tudja, hogy embert hátra nem hagyunk.

Más: A kabriót akitől vettük ukrán benzinnel használta. Gondoltuk kijárjuk belőle. Olyan jól sikerült, hogy egy felüljárón kifogyott. (Egyik benzinkút nem volt nyitva, másikhoz igyekeztünk, de nem értünk oda.) Tető lenyit szemelkélő esőben tesóm tolja, majd beugrik. Akkor jött vissza az autóvillamosságitól, lógó vezetékek. Tehát a szitu adott: két fiatal suhanc esőben egy nyitott kabriót tol, amiben lógnak a vezetékek. Erre halljuk, hogy öh-öh. Rendőr. Megállunk, ők be mögénk. Megkérdik, hogy kifogyott-e a benzin? (Semmi igazoltatás, kié a kocsi, stb.) Mondjuk ráhibázott, de lejtőn vagyunk, elgurulunk a parkolóig. Mondták nem jó, mert még seggbe durrantanak a száguldozók, lehúznak. Kötelünk az nincs. Akkor ők néznek. Találtak, beakasztják nekünk hátra, nekik előre. Nézünk rájuk. Azt nem mondhatjuk, hogy hülyék vagytok, mégis csak rendőrök... Aztán ők is ráeszmélnek: "Várjunk csak, nem ti húztok minket!" :) Végül elénk álltak lehúztak a parkolóig, mi elmentünk benzinkútra benzinért, és mentünk tovább.

A történek nemcsak vicces, tanúságos is: megálltak segíteni, mert jó szándékúak voltak. Nem túl fineszesek, de jó szándékúak. És ez a lényeg. Ne vesszen ki belőlünk az emberség.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.07.22. 14:55:35

@Lowtyo: Lófaszt, az ezer forintos algéria gyógyszert le kellett adni, mint bűnjel/bizonyíték. Még szerencse, hogy nem folyik a mindenféle pollenek miatt a taknyom-nyálam, így nem is hiányzik az a doboz akármi.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.07.22. 15:02:50

@kerokaa: hehhe, ez jó! Egyébként meg teljesen igaz, motorost az út szélén mindenképpen megkérdezzük, mit tudunk segíteni. Lehet, hogy semmit, de legalább megpróbáltuk. A vontatás, árokból kirángatás, bikázás alap dolog, csak olyankor nem, ha iszonyatosan sietünk -mint ez a tavaly a nyári belsőség-partiról hazafelé is megesett. Baowahhal a jobb egyben tekertünk haza a tűzoltó Transittal, mikor is látom az út szélén az Old Motors-os srácokat a bilikék MkI Transittal, vészvillogva. De akkora késésben voltam, hogy lassítani sem tudtam, nem hogy megállni. Sokáig szégyelltem magam miatta, ezúton is elnézést kérek tőlük.

msadmin 2009.07.22. 15:11:26

még 1995 körül 2105ös ladával jártam, épp siettem durrdefekt! senki nem állt meg majd megáll egy másik lada 3 romagyerekkel. majd hova lettem, mondták nem aggódj tezsvírem ehun egy másik kerék. pikk pakk kicserélték a pótkerékükre ami ugyanaz a gyári felni volt a gumi is jó volt. 5 évet jártam mig avval a gumival! :-)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.07.22. 15:11:33

én a 90-es években, koleszból hazafelé egyszer egyszer elaludtam az IC-n, és nem szálltam le, ahol kellett volna. (a jegyem az IC végállomásáig is pont annyi volt, mint hazáig átszállással) viszont onnan már nem volt elég a pénzem hazáig. a telefonkártyámon még volt egy csomó egység, így hazaszóltam, de nem tudtak kijönni értem. így megpróbáltam eladni a kártyát - de akihez először fordultam, nem fogadta el a kártyát, csak odaadta a zsét. nem esett jól, hogy tarhálónak nézett...

gnme 2009.07.22. 16:04:41

@sipike78: igen jó történet :)

Tudok jobbat. Berényben a bankok előtt mindig van ácsorgó figyelő. Az ácsorgó figyelő feladata, hogy kifigyelje, mikor megy be a bankba vállakozó, kft tulaj vagy pénzügyi szaki egy cégtől.

Amikor a faszi kijön követik az autóját és lefülelik az ugrókódos riasztóját.

Aztán ha a barma rossz helyen áll le a kocsival rossz időben, akkor míg a dolgát intézi lenyúlják a lóvét a kocsijából. Vagy egyszerűen csak "szétnéznek" a kocsijában.

:)

Mádzsár'isztány 2009. Július

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.22. 16:10:30

@laccmacc: Nem ezek miatt lesz drágább a biztosítás, de jó rájuk fogni. Ha ilyenek nem volnának, ugyanúgy menne fel a biztosítás ára.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.22. 16:14:51

@kerokaa: Elindultok kijárni a benzint úgy, hogy nem visztek magatokkal kannában? :-) Darwin díj esély. :P

Patás 2009.07.22. 16:16:31

Huhh, az aranygyűrűs-benzines kombót én besz...ptam...Mentem verdával, látom integetnek, megálltam, akkor látom, két nagydarab állat, az egyik ilyen "nem a napon barnult" kategória. Na, gyors központizár lezár, ablakot engedtem csak picit le, mondom, most már megálltam, meghallgatom. Előadja magát a muki, hogy spanyol, nincs benzin, nincs forint. Annyira jól adta elő, felőlem akár az is lehetett, akcentus meg minden, hogy elhittem neki. Mondogatja, hogy nincs forint, nincs forint...mondtam neki, pénzt nem adok, mutatom adjon kannát, de nincs neki, ekkor indulni akartam, erre lehúzta a gyűrűt az ujjáról, bedobta az ülésre, szinte sírva kért, adjak érte forintot. Bedőltem, elhittem, megsajnáltam, a gyűrű is használtnak nézett ki, meg az ujjáról húzta le, az alakítás is jó volt, tényleg megért volna egy oszkárt... Nem volt nálam se több, se kevesebb, egy 10ezresem bánta...persze, mint kiderült, rézből van :S. Mindenesetre emlékként őrzöm, s azóta nem állok meg senkinek.

halló figyel valaki? 2009.07.22. 16:22:17

Kedves Tibor,
Az empátia azon emberek sajátja, akik meglátják a másikban annak segítségre való rászorultságát, gyengeségét.
A segítőkészség azon emberekben ébred fel, akik képesek és van lehetőségük rá, hogy társaikon segítsenek.
A segítségért nyúlók lehetnek valóban rászorulók, lenyúlók, csalók is, ez a természet rendje.
Aki segít, az azonban önmagáért teszi, és adni jó. És örüljünk, hogy van rá lehetőségünk, van miből. Az adás után, amiképpen a hála sem üzleti kategória, viszonosságot várni egy ilyen szinten körvonalaztlan helyzetben dőreség. Na, de hagytad volna az út szélén? Az embertelen, meggyőződésem, hogy ez az emberség előre viszi a világot.
Ó, nem vagyok naív, Te sem. Adtál, és nem kaptad vissza, és ezerszer fogunk adni, míg rendre visszakapunk ígéreteket. De az ígéretekre is van egy remek mondás/közhely: csak azokat köti az ígéret, akik hisznek benne.
Jó, hogy adtál, jó, hogy megtehetted, még jobb, ha visszajön az invesztíció, de személy szerint nem volnék meglepve, ha nem lenne retourjegye. Te se lepődj meg.

gnme 2009.07.22. 16:35:50

..melyik lánchídról beszéltek, arról a szabadság hídról aminek a felújításához az anyagot kétszer vette meg az állam a mi pénzünkön? ..

:)

papptibi 2009.07.22. 16:35:52

"amúgy örül, h csak egy Civic robbant le, nem egy Murciélago, 12 gyertya, darabja mennyi is? tiszta haszon volt ez a Honda." - Azért már egy DISI-motoros Jazz is elég veszélyes a 8 gyertyájával.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2009.07.22. 16:39:55

Számomra alap, hogy segítek, na jó, ne így, de valaki említette a stoposokat. Simán felveszem, ha látom, hogy rendben van. Múltkor megismerkedtem egy nyugdíjas siklóernyős faszival, mikor a Balatonon nyaraltam és meghívott a barátnőmmel a nyaralójába.

papptibi 2009.07.22. 16:46:27

@Cs.: "Bende Subarubeszopós cikkének alján be lehetett pöttyözni, hogy "A szerző hülye"
Hogy ez nem jutott az eszembe...tényleg hülye vagyok.

INSIDER 2009.07.22. 16:49:27

Csak azt lehet átbaszni, aki segít. PT segített, ezért részemről reszpekt. Tesómat egyszer nagyon átbaszták, azóta óvatos vagyok. De igyekszem körültekintően fogalmazni, nehogy megint letiltsanak a fórumról, mert igazat beszéltem. Igaz Szabika?

kerokaa 2009.07.22. 16:52:37

@newtehen: Mondom, hogy nem volt nyitva a kút! Egyébként királyul számoltunk meddig lesz elég :)

szláj (törölt) 2009.07.22. 17:00:16

alapítótagok kerestetnek a gyertyát papptibinek alapítványhoz. szigorúan nonprofit jelleg, felajánlásokat előre is köszönjük.

szláj (törölt) 2009.07.22. 17:01:12

@szláj: természetesen papptibiért és tibi nem rajtad élcelődünk, hanem veled 8)

_petya 2009.07.22. 17:01:37

Soha ne gondold magad baleknak azért, mert segítettél valakinek! És ne aggódj, úgyis visszakapod az élettől, ha jót teszel. Aki átvág, az is visszakapja.. Ennyi.

gnme 2009.07.22. 17:02:49

..ne búsulj Tibi, jön a műszak vége .. hideg sör, kutya, zene

most táncolok eggyet:

www.youtube.com/watch?v=BAbUWFePFCQ

The Good Boy 2009.07.22. 17:03:35

az én civicem is dupla gyertyás, valószinleg én is megjátszom majd, mert gondolom 8 iridium gyertya nem fog 5 000-ből kijönni:) Mondjuk azért még várnom kell egy cseppet, mert csak 120 000-nél válik csereéretté a könyv szerint. Legalább addig megkeresem, hogy hol bujkálnak, mert eddig még a kanócot sem találtam... (vagyis annyira még nem is kerestem)

papptibi 2009.07.22. 17:26:24

@The Good Boy: "A múltkor elkalandoztam az egyik "konkurens" autós oldalra": dolgoztunk ott, csak akkor még nem tudtuk. Ezek régi Autópiac-Autó Magazin cikkek, ész nélkül feltöltve. Jó sokat írtunk, megnéztem és elborzadtam.

papptibi 2009.07.22. 17:36:10

@konti10: "Mellesleg van egy eladó Lánchidam, a parlamenttől délre megtekinthető, ha érdekel :)" Ha NGK-t elfogadsz, jöhet.

dennisthemenace 2009.07.22. 17:37:50

@sipike78: Regen jartam otthon..Merre vannak Pesten manapsag? Mert a f@asszopo zsaruk tonkrevagtak annakidejen a regi helyuket..:))

The Good Boy 2009.07.22. 17:38:47

@papptibi: én is döbbentem, de nem olvastam egyik cikket sem, csak láttam a szerzők között a neveiteket. Amúgy sokéve előfizetője vagyok az AP.-nak (és le is vannak füzve), talán ott láttam hirdetve az oldalt, minőséget vártam, hát nem fogok átnyergelni hozzájuk:)

dennisthemenace 2009.07.22. 17:41:15

@blexpress: Ritka egy barom vagy te,vazze..

Kovbandi 2009.07.22. 18:08:07

Nem vagy balek, hanem jószívű. Ha minden ember ilyen lenne, nem itt tartana a világ. Amúgy merre szoktál napi rendszerességgel járni, mert nekem speciel egy vízpumpa kéne, meg egy garnitúra téli gumi. Igaz, nyár közepe van, de gondolni kéne e jövőre is.

Lakatos Baltazár 2009.07.22. 18:11:02

Lengyelország, egyszercsak vége lett a mellékútnak, repültünk, leütődtünk. Betört az olajteknő, vagyis megrepedt az alu, és folyt az olaj. 2km-et még mentem vele, nevesincs faluban, falu elején leállítottam. Alánézek, dől az olaj. fasza. Megszagolom, total 5W40... mégfaszább:D
Erre jön egy merci, megáll, baj van? Aha. Kiderült h a helyi autószerelő felesége. Az autószerelő épp jött haza a másik mercivel a templomból. De addigra 8 ember ajánlotta fel hogy ott aludhatunk. 3 napot aludtunk náluk, kaját kaptunk, faszi elment 50km-et egy másik városba ahol heggesztettek aluminiumot. Leszerelte, visszaszerelte, persze olajcsere, szűrőcsere. Fizettem: 14000 jmf-nek megfelelő zlotyit. Többet nem fogadott el.

Bontószökevény 2009.07.22. 18:15:31

Arangyűrü kombó ellen királyvíz! Mindig legyen nálatok pár csepp4 :D nekem öreganyám szivatták meg a románok rézgyűrűvel4 hogy rohadna meg az összes!

T-boy (törölt) 2009.07.22. 18:40:50

Hát Tibor,tényleg lehúztak,felénk ennyi
pénzér 5 dekás pecsétgyűrűt is adnak!

A Zsigulis érában mindig volt nálam tartalék ékszíj/többek között/.Egyszer
megállít a paraszt,pont az kellett volna.
Mondom neki OK 200ft.Azt mondja,a boltba'
csak 150.Hát,akkor vegyél a boltba'!De ha
a bólogató kutya,meg a díszpárna helyett
azt vettél volna,az lenne a legóccsóbb'!

velo · http://www.astra-coupe.hu 2009.07.22. 18:42:35

hm... nemsemmi mik vannak, tényleg az a leggázabb, hogy ilyen piti összegért csinálnak ilyesmit. Nekem is van pár hasonszőrű sztorim.

Korábban mikor főiskolábaól vonattal jártam haza állok az állomáson, várom hogy jöjjön az IC, odajön egy pasas, hogy ne haragudjak, de menne haza Kacsájaröcsögéjére, mindegy, és nincs nála elég pénz a jegyre... mondom ok öreg, gyere velem, tedd ki mennyi pénz van nálad. Odamentem a kasszához és kipótoltam neki a jegyet százvalamennyi Ft-tal 3száz valamennyire. aztán leszartam, hogy kamuzott-e vagy sem.

A komolyabb sztori az volt, mikor ugyanennél az állomásnál dekkolok kint, szintén várom a vonatomat, mikor odajön egy 50es faszi. Nem volt nagyon kivetni való rajta, kérdi, hogy merre van buszpályaudvar. Mondom merre, erre elkezdi az anekdótát, hogy nem tudnék-e neki segíteni, mert nincs elég pénze buszjegyre, és hogy ő nem csöves, meg most jön pestről, mert megvertzék pont a csövesek, és utálja is őket, most engedték ki a kórházból, és ha akarom elő is veszi a nejlontásából a véres ruháit meg a zárójelentést blablabla... mondom aha ok, nesze 120 pénz, ennyi van. Hálálkodás, stb, de adhatnék még ötvenet, mert venne pár zsemlét is... ekkor elhajtottam, hogy na irány míg jó kedvem van. Nah, vagy 1-1,5 hónap múlva szintén ott ácsorgok, mikor látom jön oda ugyanaz a faszi. Egyből beugrott, hogy nocsak, nemtán idejön meghálálni a multkorit...? A túrót. Előjön ugyanazzal a sztorival, szóról szóra. Mondom, bocs, de multhónapban nálam már elsütötted ugyanezt a sztorit, mégegyszer nem fog menni, de itt már röhögtem rajta. Persze tagadott, ő biztos nem, és miért nem segítek, amikor így pórul járt, meg hogy én hazudok, mert amit állítok biztosan nem történhetett meg, aztán jött a fordulat: "nah jó, rendben, bevallom: kontrollra kellett mennem!" Itt már szakszerűen kiröhögtem a formát, mondtam hogy haladjon, de persze erre elkezdte kipakolni a táskájából a szarjait. Persze itt már elfogyott a cérna, és elhajtottam melegebb éghajlatra, egy-két mondandómnak nyomatékot adó magyar szóval... Hihetetlen mik vannak...

Nah de hogy valami jó is legyen itt. Egyszer mentünk valahova, lényeg hogy volt egy baleset, lényeg hogy a srác aki vezetett kórházba vitték, apja ottmaradt a kocsival, neki nem lett baja, viszont kezdett lehülni a levegő. Felajánlottuk hogy odaadjuk a dzsekim, ami pont ott figyelt az autóban. Persze ember hálás volt, aztán vagy 1 hét múlva csengettek, fiatal srác, feje tiszta seb ahogy kifejelte a szélvédőt, és hozta a dzsekit, és hálálkodott hogy segítettünk az apjának. Jah, és véletlenül amit a zsebében felejtettem az is benne volt, szóval vannak még normális emberek.

Amúgy max 1-200 Ft-nál több pénzt, vagy értékes dolgot nem adok senki idegennek, és nem is kérek. Inkább telefonálok közeli ismerősnek, rokonnak. Mindig van kire számítani ha kell. Egyébként vigyázzatok a következőkre is:
- Nyugati téri aluljáróban Relay előtt nő, töltsem már fel a telefonját 3000rel, mert telefonálnia kell a lányának, és nincs pénz a kártyáján, meg nincs nála elég pénz. 10 méterre meg csillió telefonfülke, mondom haladjon oda és oldja meg. Erre hogy de értsem meg, kinullázódott nincs nála semennyi pénz. Nah persze...
- Másik meg a 3as metrón, elindulunk, nő megáll a kocsi végében, Kedves utasaink, blabla, éhes gyerekének vinne kaját, adjunk pénzt, közben képet lobogtat, és hogy már 2 hete dolgozik, de még nem kapott pénzt... Persze mindenki elfordul, meg lesüti a szemét, nő végigmegy beszedni az adakozásokat mint a templomban. Mikor kissé eltávolodott, akkor 2 csaj elkezdte egymásnak, hogy nem ugyanez a nő volt 1-1,5 hóapja ugyanezzel a sztorival, csak akkor már 3 hete dolgozott...? Szóval lehúzás az egész. Mikor a Tecsó parkolóban odajön a forma, hogy elvesztette a munkáját meg a lakását, és nincs pénze kajára, adjak már valamennyit, persze dől belőle a piaszag, raktam rá olyat hogy sose szedi le...

pink75 2009.07.22. 19:00:12

no, akkor befektetés vagy lehúzás? :)

Madg 2009.07.22. 19:01:19

Már kerültem én is bajba, volt, hogy segítettek, volt, hogy nem. Ez utóbbi alkalmakkor fogadtam meg, hogy megállok, segítek. Igaz, csak motorosoknak segítettem eddig, de sose volt lehúzás, sőt...
Szerencsém van?

Madg 2009.07.22. 19:05:09

Amúgy lehet, optimizmus de úgy szeretném azt gondolni, hogy a "közlekedeő emberek" egymás segítik... csak magáért a közlekedés öröméért. :o

BCS76 2009.07.22. 19:15:44

rézgyűrű van nekünk is itthon apám kapta 1 orosz katonától persze pár akkor még jó forintér cserébe a 70 es években hihetetlen hogy még mindig elhiszik az emberek

Fitz 2009.07.22. 19:33:28

Kb. egy éve reggel munkába menet a buszon melletem ülő 30-as cicamicának öltözött nő megkérdezi, hogy nem használhatná-e a telefonom. Nem emlékszem, hogy ő otthonhagyta, vagy miért volt olyan fontos. Mondom, végülis. Erre mutat a határidőnaplójában egy külföldi számot. Ha a saját telefonom lett volna, nem tudom mit mondok neki, de szerencsére céges volt és legjobb tudomásom szerint akkor még nem hívhattunk róla csak magyar számot.
Utólag belegondolva a pofátlanság netovábbja. Nem hiszem, hogy nagy hirtelen reggel a buszon pont egy külföldi telefont kellett intézni, csak így ingyen lett volna.

gmower (törölt) 2009.07.22. 19:43:35

Én az ilyen történetek tömeges létezéséből a következő következtetésre jutottam:

Az emberek elsöprő többsége nagyon segítőkész, és én ennek örülök. Mivel ha nem így lenne, nem lenne ennyi erre szakosodott köcsög. Ami viszont szomorú, hogy nagy részük hihetetlenül naív is, és ezzel nehéz mit kezdeni. Saját tapasztalat: Asszonykával és Kisleánykámmal egy barkácsáruház parkolójában pakolunk az autóba, amikor odajön egy 25 év körüli srác. Megszólítás: Kedves autóstárs! Na, nekem ebben a pillanatban esett le, hogy lehúzószöveg következik, de mivel egyetemista koromban hallottam egy-két annyira vicceset, hogy azóta is vigyorgok, ha eszembe jut (csávó egy csajjal: most szabadultam a sittről, és nagyon meg akarom dugni a barátnőmet, de nincs gumink :D Másik: Móricz Zsigmond körtéren egy fiatal srác: kéne neki valamennyi lóvé, mert elfogyott a nyílhegye, és így nem tud vacsorára szarvast lőni :D), meg szoktam hallgatni, és ha megröhögtet kap egy százast. Belekezd nagyon savanyú, már már sírásra görbülő szájjal, hogy nincs benya, meg vidéki, na meg a beteg gyerek sem maradhatott ki. Én ekkor mondtam, hogy szép előadás volt, megpróbálkozhatna a BK-ba jelentkezni valami mellékszerepre. Na erre már majdnem bőgést sikerült előadnia, hogy de a beteg gyerek, hát nekem is van, nem érzem át dolgot, én meg csak vigyorogtam, és elküldtem a francba. Na azt a szúrós nézést, amit Asszonykámtól kaptam ezután! Egész haza úton kénytelen voltam magyarázni neki, hogy ez az egyik legősibb pesti lehúzós történet, már pont ötödszörre hallgatom végig, és akármennyire is hihetőnek tűnt, nem igaz az egészből egy szó se.

Zolez 2009.07.22. 20:02:56

2008 decemberében sajnos totálra törtem a kocsit, és munkába busszal kellet járnom oda vissza 30 kiló, de hirtelen buszozni sok volt.. és egyik nap nem jött a busz, már 3 és fél órája állok a buszmegállóban és sehol semmi, nincs mese gyalogolunk...!
azon az estén megyek haza (mellettem főút (35)) összesen (számoltam) 134 kocsi ment el..nem meglepő, hogy egy kocsi sem állt meg.. miután legyalogoltam 12 kilométert , egy ütött kopott betört szélvédős kispola állt meg.. megdöbbentő hogy ennyi kocsi közöl csak ez az ember volt képes felvenni és hazavinni, áldom is azóta...

scsaba1 2009.07.22. 20:23:41

@Lakatos Baltazár:
„Lengyel, magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát.”

ehhehe..:)

scsaba1 2009.07.22. 20:32:19

Papptibi! Egyébként lett vagy 200 komment, meg vagy kismillió letöltés, tehát ez egy jó cikk volt.

Akkor mégis megérte az az 5 rugó, meg a reggeli lebaszás a késésért... :)

kalandrover 2009.07.22. 20:41:27

@streetsta:

Ti vettétek meg a hartai tűzoltós Tranzitot?

kalandrover 2009.07.22. 20:45:53

@gnme:

Szállj le a Szabadság hídról, mert igaz, hogy a ti pénzetekből veszik hozzá az anyagot, de tőlem vásárolják! :-)

Gyuri66 2009.07.22. 20:54:26

Ugyanezzel a Civic-es fickóval találkoztam egy hete Albertirsa közelében. Azt mondta Szolnokra tart, de elfolyt az összes benzin a kocsiból valami hiba miatt. Felajánlottam neki, hogy elvontatom a közelben lévő benzinkútig, erre azt mondta, hogy nincs nála pénz, mert még nem utalták át a fizetését. Mivel pénzt nem adtam neki nem akarta, hogy elhúzzam a kútig. Akkor már tudtam, hogy kamuzik!

Speedman 2009.07.22. 20:54:44

Egy időben nálunk a Tecsónál voltak álsüketek akik a papírjaikat mutogatva kértek adományt. Egyszer az egyik 5 centire a képembe tolta a papírját. Odafordultam az asszonyhoz és mondtam neki: Ha ez nem kotródik el azonnal olyat ráverek, hogy kezenáll. Mire visszafordultam már 5 méterre volt...

Viszont volt olyan hajléktalan alkesz-mindig karácsony tájékán-aki udvariasan elkérte a kocsit, hogy visszatolhassa. Mindig odadtam.

A legjobb amit láttam Debrecenben volt. A cigány nők ülnek a padon (a fő utcánál) és arra jövőket megszolítják, hogy mondja már meg mennyi az idő. Amikor a gyanutlan áldozat az órájára nézve megmondja, az egyik cigánynő már fogja is a kezét, hogy hadd jósoljon. Aki engedi attól utána pénzt kértek. Aki nem adott vagy nem engedte a jóslást azt meg jól megátkozta, hogy legalább a napja legyen elrontva. :)

klepto 2009.07.22. 20:59:49

Most olvastam el ezt az írást, és szomorú, hogy ilyen emberek is vannak. Sajnos engem is húztak már le, és azóta sem adok senkinek pénzt. Még ismerőssel is jártam így...
Amit a cikkel kapcsolatban hozzá kívánok szólni, az ennél pozitívabb.
Én 2x kaptam "kéretlen" segítséget, ami igazán jól esett.
Az első egy téli, havas, latyakos úton történt egy Ladával. Akkoriban gáz üzemű autóm volt, és Tolnára kellett vinnem műszakira. Hazafele már sötétedett, és a latyakos sár miatt teljesen bekoszolódtak a lámpáim. Paks környékén kiraktam az indexet, hogy az út mellett megállva lepucolom a hóval a lámpámat. Ahogy lehúzódtam az út szélére, a kocsi jobb oldala alvázig sűlyedt a hóban. Nem estem pánikba, gondoltam, ha már így jártam megpucolom a lámpákat, aztán majd stoppolok, hátha valaki kihúz az árokból az útra. Épp csak végeztem a lámpatisztítással, látom, hogy egy nagy darus autómentő közeledik az úton. Amint meglát, felkapcsolja a sárga villogóit, és megáll. Én épp akkor akartam elkezdeni stoppolni. Csörlőre felköti az autót, és minden gond nélkül kihúz. Kérdezem, hogy mivel tartozom, erre ők, semmivel, és további jó utat. Én megköszönöm, és a mai napig alig hiszem el, hogy így jöttem ki a lámpapucolásból.
A másik sztori ennél profánabb, ott egy autószerelő segített egy ablaktisztító fúvókát kicserélni az autósbolt parkolójában, és adott néhány jó tanácsot, hogyan védhetem ki a spriccnik dugulását a jövőben. Ami szép ebben is, hogy ő sem fogadott el pénzt egy kb. 20 perces munkáért, pedig ő épp dolgozott, sárgaangyalos szerelő volt, és csak valami alkatrészért ugrott be a boltba.
Szóval vannak még igazán segítő kész emberek, és az ilyen szélhámosokkal, amilyenről ez a cikk is szól, pont az a baj, hogy miattuk veszik ki a jó szándék, és a segítőkészség az emberekből, sajnos teljesen jogosan :(

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.07.22. 21:03:32

@_petya: Persze!
Az ember előbb utóbb minden jócselekedetéért meglakol...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.07.22. 21:34:10

@kalandrover: Nemnem, ez egy összkerekes jószág, külhonból.

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.07.22. 21:55:23

Hát a vége nagyon szar volt! Hát ma már ennyira zavarta Tibigyereket az ingyengyertya, akkor miért nem tisztázta vele, hogy hova küldje a pénzt, ha már felvette, ha már ő volt!???

Rocko- 2009.07.22. 21:59:54

hahaha, én nem szoptam be (sose próbálkoztak nálam), de ha valaki igen és van rézgyűrűje, akkor ajánlja már fel egy ilyen csalónak, ha csak ötezret kér benzinre v hasonló. :)))
kíváncsi lennék a fejre, amit vág. :D

@papptibi: naugye. :)

kewcheg 2009.07.22. 22:09:18

Monnyuk nem akarom politika,de az ien csávók /is/ tipikus következményei a kunbélarákosikádárgyurcsány és társaik országlásának következményekén fellépő orbitális,/majdnem/össznépi moral insanity,és "tisztességtelen" szegénységnek....

papptibi 2009.07.22. 22:18:01

@Gyuri66: Lehet, hogy csak fogadásból csinálja, és egyszer eljut Szegedig 5 forintból. De aztán ott ne adjon neki pénzt, mer visszajön Pestre!

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.07.22. 22:21:37

az ideális "ügyfél": Murcielagoval áll az út mellett és megkér, hogy vegyél bele egy motort, mert nem indul (:

papptibi 2009.07.22. 22:26:18

@GYUSZI BACSI: Murciellagóhoz biztos van motor a Norautóban, csak győzd kivárni.

papptibi 2009.07.22. 22:31:39

@Flashzee: "miért nem tisztázta vele, hogy hova küldje a pénzt, ha már felvette, ha már ő volt!???"
A helyzet az, hogy engem levett a jóember, ezt ugye már tudtam. A srác pedig valószínűleg nem emlékezett, hogy nem adtam meg a címemet. Ezért mondta be rögtön, hogy elküldte a pénzt.
Mivel ez nyilvánvaló hazugság, eldurrant az agyam, amikor kijelentette, hogy kiderítette a címemet. Tudniillik ahhoz, hogy kiderítse, olyan remek ismeretség kell, hogy az gyertyát is vesz neki.

Kamélia 2009.07.22. 22:32:34

Sziasztok! Amióta a férjem két éves Hondáját ellopták,megfogadtam hogy senkinek nem segitek,senkit fel nem veszek.Nevezhettek szemétládának,de tényleg azt tartom..akinek elromlik a verdája hivjon autómentöt vagy szerelöt..Egyszer felvettem a kocsiba a falu orvosát,vittem 5 km-t..közben lenyulta a hátsó ülésre dobott cigarettásdobozomat. Na..erröl ennyit. Speedman ez a dolog-jóslás-ismerös..))Utána meg a rákot emlegeti,ha elzavarod..)

Kamélia 2009.07.22. 22:37:20

Kedves Papp Tibi! Az én Astám is nehezen indul...Ha szépen rebegtetem a szempilláimat,kapok egy uj akksit? Momentán kisegitene...)) Sajnálom,hogy bepalizták...de tényleg nem volt gyanus az eset? A sok ellentmondás?

FEKI 2009.07.22. 22:39:10

EMBEREK!
A nejem 8 hónapos terhesen szép hétfő reggeli napon araszolt a körúton. Amikor a 4 éves POLO váltója szétment és egy métert sem tudott tovább megtenni. Kiszállt és SENKI azaz SENKI sem segített félretolni az útról a kocsit. Közben a fél város dudálva integetve araszolt el mellette a maradék egy sávban. Amíg a nagy dugótól melyet a lerobbant kocsi okozott végre odaértem.
Persze nekem senki sem mert dudálni, integetni, amíg félretoltam a kocsit és vigasztalni próbáltam könnyes szemű nejemet.(Persze el sem kellett volna ekkora hassal engednem az orvoshoz, tudom)
Ezek után már nem nagyon csodálkozok semmin!

Garp 2009.07.22. 22:49:16

Számlával boltba visszasétál és gyertyát visszacserél kp-re. Vagy ez így nem működik?

Cimborám járt így 2 hete: ember digi kamerát és laptopot árult, mert h kell pénz. Össz 450 eurót fizetett 3 tescos ásványvízért. 10 napja üvöltötte az összes rádió, hogy NE. Cimbora kamionos, 2 hétig távol volt. Amúgy meg a hóhért akasztották, ráfért, mert kiba nagy kurafi.

Rocko- 2009.07.23. 00:01:37

@Kamélia: Kedves Kamélia! Elolvasta a cikket? Nem volt gyanus, hogy Papp Tibinek leesett, hogy őt itt márpedig át akarják verni?

bigpond 2009.07.23. 02:21:50

kicsit off topic:

massal is elofordul mostanaban , h nem birja megnyitni sem a cikkeket sem a hozzaszolasokat a TC-n?
3 szamitogeppel is probalkozom de csak a munkahelyi tudja megnyitni a kommenteket, de ez is csak nagyon keservesen.

gnme 2009.07.23. 08:47:28

mindez lópisztoly

Íme a legújabb berényi lehúzás.

Paraszt megy vásárolni .. mer ugye néha elfogy a kaja.. meg a sör :D

A parkolóban specialisták a kocsi alá fekve széthúznak bizonyos létfontosságú csatikat, éppen csak a kocsi ne induljon.

Paraszt visszatér és berakja a motyóját. Asszonnyal beülnek a dögmelegbe és mennnének haza. Háddea kocsi nem indul.

Jéé' némmána' ott terem egy autószerelő, és készségesen hibamegállapít, segít a kocsit elvontatni 20 ezeré akárhová + meg is csinálná ócsón'

értitek ...

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.23. 08:53:13

@gnme: "A parkolóban specialisták a kocsi alá fekve széthúznak bizonyos létfontosságú csatikat, éppen csak a kocsi ne induljon."

Kár, hogy a motorkábelkorbács kurvára nem az autó alatt fut.

gnme 2009.07.23. 09:02:19

@Il mio nome è Nessuno: :)))) hidd el elintézik hogy nyíljon a motorháztető :D

onnastól aztán bármi ... mióta ezt tudom a tacskó ajtaja előtt a családi parkolóban állok meg. arról nem beszélek hogy városban és városközi használatban 50e forintos kocsival járok, mert szegény vagyok .. nehogymán kiraboljanak pl. a neszűrben (...) ahol a szomszédban a 9 gyerek közül négy-öt kint fekszik a kunyhó előtt mert nem fér be a házba ...

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.23. 09:03:16

@gnme: "Az ácsorgó figyelő feladata, hogy kifigyelje, mikor megy be a bankba vállakozó, kft tulaj vagy pénzügyi szaki egy cégtől."

Ez nyilván a homlokára van írva, vagy felvesz egy "kurva sok pénzt fogok felvenni"-pólót.

"Amikor a faszi kijön követik az autóját és lefülelik az ugrókódos riasztóját."

Kár, hogy a mai OTP-azonosítással dolgozó rendszereknél megbaszhatod a lehallgatást.
de.wikipedia.org/wiki/One-Time-Pad

Arról nem beszélve, hogy nem regisztrált kulcssal te a büdös életben nem nyitod ki az autót - feltörni jóval egyszerûbb.

Szerintem fejezzük be az esti mesét, Andersen.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.23. 09:08:16

@gnme: "hidd el elintézik hogy nyíljon a motorháztető :D "

Az elôbb még arról hadováltál, hogy aláfekszenek, és ott húzzák szét a kábelt. Motorteret kinyitni nem olyan egyszerû, mint ahogy azt Móricka elképzeli, kulcs hiányában sokszor nem is megy erôszak nélkül, de minimum macerás.

Tehát nekiállnak felfeszegetni a motorháztetôt, lebontani a motortéri burkolatokat, kinyitni az eBox-ot, hogy le tudják húzni a csatit. Láttál te már motorteret életedben?

Mindezt a bank elôtt, fényes nappal. Életszerû.

gnme 2009.07.23. 09:11:23

..ezt nem a bank előtt csinálják, hanem a tacskó előtt a sokadik sorban :)

elektromos csatiról ki beszélt? :)

gnme 2009.07.23. 09:20:35

@Il mio nome è Nessuno: nézd, kisvárosban mindeki tudja kik ezek az emberek.

Az ácsorgók is pontosan arra várnak, hogy megjelenjen egy ilyen arc, aztán követik.

mint pl. engem követtek. Aztán miután pénzt nem taáltak (...) :D .. kidobták az aktatáskám a határban, úgy hozták vissza akik ismertek mert épp ők találták meg.., de az iratok hopp' nem eltűntek b+ :D

..pl most lett kész az új útlevelem, jogsim, személyim, tb kártyám stb.

ilyen ez a popszakma

papptibi 2009.07.23. 10:20:28

@Kamélia: "...de tényleg nem volt gyanus az eset? A sok ellentmondás?"
Hogy ne lett volna gyanús, de olyan zseniálisan volt felépítve, hogy ide-oda ingott a bizalmam. Amúgy pedig, amikor kiderült, hogy csak öt rugó van nálam, megkönnyebbültem, hogy olyan sokat nem tudok bukni. Ami az akksit illeti, mostanában megfontoltabb vagyok...

papptibi 2009.07.23. 10:29:29

@FEKI: "A nejem 8 hónapos terhesen szép hétfő reggeli napon araszolt a körúton. Amikor a 4 éves POLO váltója szétment és egy métert sem tudott tovább megtenni. Kiszállt és SENKI azaz SENKI sem segített félretolni az útról a kocsit."

A feleségem terhessége alatt a BKV járműveken nullaszor adták át neki a helyet. Mondjuk az első pár hónap nem számít, de akkor is. Nehezen szerethető ez a város.

@gnme: "arról nem beszélek hogy városban és városközi használatban 50e forintos kocsival járok, mert szegény vagyok .. nehogymán kiraboljanak pl. a neszűrben"

Aha, akkor ezért néznek engem, a kb. fél Suzuki árát érő tízéves kocsimban gonosz, lehúzni való Krőzusnak:)

Oktato 2009.07.23. 14:32:10

@kerokaa: Bakker, hasonló volt a szitu nálam is, különbség az autó Polski Fiat 125p, 1974; mit ad isten munka utáni bevásárlás, mind két kezem tele, kaparom a kulcsot a zsebemből, nem jön, másikból, ott sincs. Helyben leizzadtam, elvesztettem a kulcsot. Nem gáz, otthon van pótkulcs - kb.110km - majd hazaugrom érte, de nincs elég benya a gépben, mert munkásszállás-meló oda vissza 10km, az öt nap alatt is csak 50km, nem tankoltam soha tele, mert a kolléga S120-ából leeresztettek vagy 30 liternyit.
Na mindegy, szükségem van szerszámra hogy bejussak a kocsiba, mert marhára bebiztosítottam elefántfül kinyitás és oldalablak lehúzása ellen de a hátsó ajtón támadhatok. Átellenben benzinkút, mondom a srácnak mit szeretnék, furán néz rám, veszem elő a személyimet, hogy frankón nem átverés, még furábban néz rám, mert a személyin szemüvegben és nagyobb hajjal, valóságban meg kontaktlencsével és felnyírva vigyorgok. Na mindegy, azért kisegít szerszámmal.
Kinyitom a hátsó ajtót, bent vagyok, győzelem. Szaladok vissza a kútra, adom vissza a szerszámokat. Kesztyűtartó kinyit, kéziszerszám elővesz kormányburkolat leoperál, mert a kormányzár is műkszik, gyújtáskapcsoló csatlakozója kipattint, biztostűvel rövidre zárnék mikor kopog a jard az ablakon, hogy kiszállás, igazoltatás stb. Gondolom a kutas srác biztos ami biztos alapon szólt nekik. Magyarázom a szitut, mutatom a papírjaimat - minden rendben volt - majd a jard kérdi, hogyan akar tankolni, hiszen a tanksapka ajtaján ott a zár bezárva? Előkapom a csavarhúzót, bepattint a zár alá, szezám már tárul is. Na ez a magabiztosságom meggyőzte őt arról, hogy le kell ellenőrizni CB-n a körözöttek listáját - ez +25 perc - de jópofák voltak. Majd mikor minden rendben van elköszönnek, beülök a Fiatba, hatalmas rántással eltöröm a kormányzárat, a jardoknak majd a szeme esik ki, tankolok és hazamegyek.
Mit akartam ezzel elmondani, szétverhették volna a pofámat, mert autót akarok feltörni-de nem történt; bevihettek volna a kapitányságra-de nem történt. Lehet, hogy motorost TÉNYLEG nem hagyunk hátra!

Kamélia 2009.07.23. 21:52:47

@Rocko-: Kedves Rocko! Igen,elolvastam. Tudod,én nöböl vagyok,de utálom azokat akik át akarják verni a másikat..Ha meg a Tibor érezte,hogy kamu a dolog,miért költött pénzt..Bocs,de naponta pénzzel dolgozom..ezért vagyok nagyon bizalmatlan.

Kamélia 2009.07.23. 22:00:06

@papptibi:Kedves Tibor!Az akksi-kérdés vicc volt.)) Egyébként köszönöm az infót,ebböl is tanultam.Vagy az ujságirói kiváncsiság vezette?) Meg tudom érteni,én is kiváncsi ember vagyok.))Sok sikert a továbbiakban! Üdv.

papptibi 2009.07.24. 00:02:07

@Garp: "Számlával boltba visszasétál és gyertyát visszacserél kp-re. Vagy ez így nem működik?"
Hát, ezen én is elgondolkodtam. Acsávó ugyanis eltette a számlát.

@kedves kommentelő mindenki, ennyi érdekes sztorit már rég olvastam egy kupacban, igaz, többnyire megfizettünk érte, ki többet, ki kevesebbet:)

esde 2009.07.24. 13:42:14

én egy csempe burkolóval 2 hónapig telefonáltam, hol az autója rohadt le, hol elcsúszott küldföldi munkával, mivel mindig felvette, nem gyanakodtam... azátn kiderült mikor meguntam hogy 2 éve nincs a cége... erre rendőrség, közben felderítettem a wiw-en a komplett családját, (apja anyja, gyerek, volt feleség, bátty, fotó ok), mert a saját nevére kötötte a szerződést... azóta várom a telefont a rendőrségről, vittem nekik fotót, címet, telefonszámot, ott nyomban felhívták beidézték.

Azóta kuss...

Lehet mégis fogok egy baseball ütőt és szétverem a fejét...

A magyar rendőrök tényleg csak trafipaxozni tudnak????

Én meg tudnám fogni, és lassan elfogy a türelmem...

Elvitt 80e kp-t előlegre... asszem meg is keresem a papírokat, amiket nyomtattam...

De most azért ebbe belegondol valaki??? Köt egy szerződést cím telefonszám (jó közben elvált, meg már nem ott lakik meg tököm tudja, de a gyerekét megtalálom, az tuti...) ezek után beidézi a rendőrség, megállapítják hogy csalást követett el mert nem létező cég nevében szerződést írt... aztán még volt arca 2 hónapig húzni a munkavégzést, önmaga felajánlotta hogy visszahozza akkor a pénzt. Azóta hozza...

Csak belegondoltam ha egy hónapban megcsinál 4 ilyet az az majdem 400k fizetés kp...

És az ilyet nem lehet alkapni?? és kicsit megb...szni.???

Hol élünk komolyan mondom???

esde 2009.07.24. 13:50:05

de egy másik, egy pályaudvaron jött a csóka hogy kéne vonatra mondom sajnos nincs épp...

erre egy másik pályaudvaron megint ugyan az, mondom ismerlek... erre meghökkent és ment tovább...

aztán ugyan ez egy buszpályaudvaron.. akkor már előre köszöntem neki...

Komolyan mondom mennyire szerencsétlen emberek vannak???:D Mindig kirabolják??? :P

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2009.07.25. 02:09:13

@Szűcslaci: 60 rugó... ilyenkor örülök amiért 1:28-ban tolom :D

Svéd. 2009.07.25. 09:26:22

OOO MINDENKI visszagyalogol előbb utóbb ugyan abba az utcába. Én is adtam távolsági buszra ,mert az asszony szül és komplikációk vannak de a cég nem utal........... ,És három év múlva ,találkoztunk és elkezdte mondani!!! NA AZON A FELÜTÉSEN Tayson IS elismerően hümmögne.De a motoros rendőr is aki az "aznap" lejárt zöldkártyáért HÚSZEZERRE büntetett!! 2-hétre rá ott toporgott a kapumban hogy lezúzta az ujj Ford lökösét ,meglehetne estig csinálni úgy hogy meg se látszon? Meg hát, de 20-ról indul a mutató....... LÉGY TÜRELMES,ÉS FIGYELJ !.....

Szilizoli 2009.08.03. 03:51:52

Igaz nem kapcsolódik sokban az autózáshoz, de már rég volt pozitív komment...
Múlt héten történt: moziban voltam a nejemmel. Film végén felálltunk, ki, kocsival hazafelé. Kb. 10 perc múlva hív egy srác, hogy jártam-e most a moziban? Mondom, onnan jövök. És nem hiányzik valamim? Debammeg a tárcám!!! Összes irattal. Mert, hogy most találták meg a takarítók és átvehetem a pénztárban.
Jó, gondoltam, legalább a papírok meglesznek. A pénzre természetesen nem számítottam. Visszafelé menet azt saccolgattuk asszonnyal, mennyibe fájt a mai mozi. 50.000-. lehetett nálam. :(((
(Máig nem értem mi a faszér indultam el ennyi pénzel moziba)
A pénztárnál kérdem, hátraszólnak és már hozza is a srác. Az összes irat benne és egy fillér sem hiányzott belőle!!!
Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ilyen van! :D
Még is lehet valami abban az elméletben, miszerint "Ha sok jót pumpálsz az Univerzumba, abból előbb utóbb visszakapsz egy kicsit"
Ezúton is köszönöm a mozi dolgozóinak a végtelenül kellemes élményt, hogy nem minden ember rosszindulatú.
Katonaság alatt sokszor jöttem haza Győrből stoppal. Max.5 percig kellett integetni minden alkalommal. Sajnos ezt már nem viszonozhatom, mert időközben megszűnt a sereg, de a kútig elhúzóstelefonkölcsönadós-segítséget én is művelem.

Szilizoli 2009.08.03. 03:53:00

Igaz nem kapcsolódik sokban az autózáshoz, de már rég volt pozitív komment...
Múlt héten történt: moziban voltam a nejemmel. Film végén felálltunk, ki, kocsival hazafelé. Kb. 10 perc múlva hív egy srác, hogy jártam-e most a moziban? Mondom, onnan jövök. És nem hiányzik valamim? Debammeg a tárcám!!! Összes irattal. Mert, hogy most találták meg a takarítók és átvehetem a pénztárban.
Jó, gondoltam, legalább a papírok meglesznek. A pénzre természetesen nem számítottam. Visszafelé menet azt saccolgattuk asszonnyal, mennyibe fájt a mai mozi. 50.000-. lehetett nálam. :(((
(Máig nem értem mi a faszér indultam el ennyi pénzel moziba)
A pénztárnál kérdem, hátraszólnak és már hozza is a srác. Az összes irat benne és egy fillér sem hiányzott belőle!!!
Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ilyen van! :D
Még is lehet valami abban az elméletben, miszerint "Ha sok jót pumpálsz az Univerzumba, abból előbb utóbb visszakapsz egy kicsit"
Ezúton is köszönöm a mozi dolgozóinak a végtelenül kellemes élményt, hogy nem minden ember rosszindulatú.
Katonaság alatt sokszor jöttem haza Győrből stoppal. Max.5 percig kellett integetni minden alkalommal. Sajnos ezt már nem viszonozhatom, mert időközben megszűnt a sereg, de a kútig elhúzóstelefonkölcsönadós-segítséget én is művelem.

Grapee 2009.08.07. 11:16:28

@papptibi:

Jót mosolyogtam, mikor olvastam a sztorit. Engem egy vonaton vettek rá egyszer a szokásos jegy trükkel: elhagytam a pénztárcám, x állomáson, amit a vonat term. érint tesója várja, megadja ott, stb. - azóta sem :)

DE:

A fehér Civik (csíklámpás, ültetett, 3ajtós, egyedi első lökős - most már színre fújva) és tulaja feltűnt e héten hétfőn v. kedden a Népligetnél is.
Motorháztető nyitva, teló kézben :)
Már mosolyogtam, mikor messziről kiszúrtam. Beszálltam a kocsiba és 10mp nem kellett, jött kérdezni, hogy kötelem van-e, mert a kútig el kéne húzni. Most hozta a szerelőtől a kocsit és jól leszívták a benzint....

Mondtam sorry, sietek. :)

Azért érdekes, hogy mennyire jól működik ez, mert ezek szerint mindig akad valaki, aki 'segít' :/

Grapee 2009.08.07. 11:20:04

no már írni sem tudok: civic :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.31. 21:40:31

Amúgy is, mennyire volt reális hogy az út szélén gyertyát cserél?

Engem pirézek akartak így levenni, de azok nagyon bénák voltak, előadták hogy a fél kocsit szétszerelték az út szélén (Suzuki) aztán lemerült az akku és nem tudnak menni.
Aha, ketten vagytok babám, mé' nem toljátok meg... gondoltam, aztán nagy gáz...
És azt is a TC-nak köszönhetem, hogy nem szálltam ki, mert előtte vagy egy évvel itt már olvasni lehetett ilyenről.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.31. 21:54:41

@Svéd.: LOL, az a rendőrös, az de keméééény :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.31. 22:10:40

@Dagiszabi: Innen a mondás : "segíts embereknek, és amikor legközelebb bajba keülnek, újra eszükbe fogsz jutni" :D

éppcsakkérdem 2015.08.01. 00:46:41

Tibi!

Ne bánkódj!

kibeszabottul igazad van, amikor segíteni akarsz egy "BAJBA JUTOTT" autóstársadon.

Pont így tennék én is.

Átvertek? Oké. (bár a Te szempontodból cinkes a dolog)

Amíg vannak olyanok, mint Te, addig nyugodtan indulok útnak, mert tudom, hogy lesz, aki segít, ha szükség van.

Alapvető dolog, hogy aki segítségre szorul, azon segítünk.
Alapvető dolog, hogy eleve a jó szándékot feltételezzük a másikról.
Alapvető dolog, hogy ragaszkodunk az elveinkhez, akkor is, ha mindenki más kiröhög emiatt.

Miért van az, hogy ezt egyáltalán magyarázni kell?

Épp csak kérdem.

Sam Crow 2017.06.18. 22:13:33

@scuynat: És akkor mi van? Én pl. most, 2017 közepén olvastam. A lehúzós "úriember" is ténykedik még, igaz most már piros Alfával, van róla friss cikk. Aktualitását tehát nem vesztette, a yard ugyanúgy hagyja az ilyeneket predátorkodni.

Gonoszgólya 2017.06.19. 18:02:47

Két hónapja Kiskunfélegyháza mellet az M5 felhajtója mellett integetett egy nem igazán idén barnult "úriember" Fekete bőrkabátban az esőben. Mellette egy bálna merciben a társa várta a prédát. Olaszul előadta hogy nincs benzin, és sietnének Budapestre. Mondom hogy elviszem egy kútig. / Kb. 500 méterre van ott egy...nem vette észre a barom/ Nem,nem, magyarázkodott, nincs kanna. De ad egy gyűrűt, és húzta le a vastag "aranyat" az ujjáról. Ránéztem. Állt az esőben, és reménykedett. Ránéztem, mutattam a nemzetközileg elismert jelzést az idiótákra, majd NAGYON harsányan röhögve felhúztam az ablakot és elporoztam. Még most is vigyorgok ha rágondolok....

pizo 2020.03.24. 12:54:50

A. Gabeszka ellen már folyik rendőrségi eljárás. A gépjárműves csalást magasabb szintre emelte.

Zoli
süti beállítások módosítása