Kreatív míting a vágószobában

  2009. július 07. - ommm Címkék: video tctv roberto vágás omm

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Leszögezem az elején, hogy Robertóval jó barátok vagyunk. Órákon át ültünk a tóparton nyáron, vártuk a giga-harcsát, vagy pergettük végig az árnyas vizet szebbnél-szebb Meppsekkel, csukát lesve.  Szóval megvagyunk a magunk módján, arról igazán nem mi tehetünk, hogy Robertó meglehetősen önfejű és határozott elképzelései vannak a dolgokról és nekem sem bolyhos nyuszitappancs volt a jelem oviban.

Ezért ha mi ketten együtt dolgozunk, akkor mindig őszintén, szívből anyázunk, a videók minden apró részletén képesek vagyunk összeveszni. De! Közben a munka halad, a cél, hogy mindig jobbat és jobbat hozzunk ki a meglévő nyersanyagból. Ha pedig ehhez egy kis pórias (de olykor jóleső) anyázás kell, hát legyen. Képzeljenek ide egy korhatáros, nagy piros karikát. Most. Éppen a csütörtöki giga-teszt videóját finomítjuk.

Hja kérem, ahol fűrészelnek, ott hullik a forgács.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr561231895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SsPL71 (törölt) 2009.07.07. 14:24:58

Ez a Robertó úgy hallom a kamerás csajjal is jóban van.(nevegyé' bazmeg mer' szétbaszlak)

Kultúra kibaszta a biztosítékot.

ommm 2009.07.07. 14:27:04

@SsPL71: Nem csaj :) Tamásnak hívják, répája van, állítólag :)

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2009.07.07. 14:27:55

Atya világ, csukott szemmel is le lehet vonni a konklúziót: két ekkora sültparasztot!

SsPL71 (törölt) 2009.07.07. 14:35:05

@ommm: Akkor nagyon rossz a fülem.
Valami női hangot hallottam... :)

rising dead 2009.07.07. 14:45:29

Csütörtöki gigateszt? Érdeklődve várom. Az ízes magyar kifejezéseknek is megvan a maguk helye is ideje. Szerintem ha valaki kétmondatonként faszozik meg bazmegol, az már inkább valamit kompenzál ezzel. Finoman szólva is elkoptatja. Várom a gégetesztet, izé giga-tesztet.

ommm 2009.07.07. 14:48:50

@SsPL71: Mindig élményszámba megy, ha mi hangosan szívatjuk egymást és összegyűlik a folyosón a nép :)

Rocko- 2009.07.07. 15:29:52

@ommm: akkor nem csak én néztem be. :D

Mioporfeszosz (törölt) 2009.07.07. 16:14:09

Kaszinó bazmeg. Esküszöm pályát tévesztettem...

Egyszer kéne egy felmérés, mennyire botránymédia már ez a totálkár, hányan olvassák azért, hogy úbakter, milyenrosszmár.
Pont ahogy egyes -mondjuk ugy- "szélsőséges" oldalak forgalmának 90%-a is csak kiröhögés meg "katasztrofaturizmus", és jó, ha 10% elborult nézi, aki tényleg erre nyáladzik, hogy hű, meg ha.

Danessz 2009.07.07. 16:24:15

Szépekvagytok! Kúltúra maxon :)

ommm 2009.07.07. 16:29:49

@danesszka: Ilyen a popszakma, Kazinczy is k.anyázott valszeg.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.07.07. 17:00:26

@ommm: Azé, amikor bemondtad, hogy tegyünk bele pinát, utána ott volt a képeden az a tipikus rohadék gecivagyok cinkos vigyorkezdemény, szóval teszed ám szerencsétlen vágósrác alá a stuffot... :)))
Figyellek, gecivagy. ;-DDD

Lowtyo 2009.07.07. 17:10:25

robertó nem azóta ilyen frusztrált mióta suzukival jár?

AtomCutter 2009.07.07. 17:18:22

Robertó nem frusztrált... Ő tudja milyen a cifra káromkodás a vágófolyosón, igaz Robikám? :-)
Nem ő az egyetlen... De kellemesen tudtunk egy húzósabb délután dajdajozni az Interaktív folyosóján, he!!!
És hidd el ommm: ha ellenáll, azt jószándékkal teszi :-)... ha azt mondja nem jó úgy, az legtöbbször úgy is van :-P

Winkler Róbert 2009.07.07. 17:27:55

@Mioporfeszosz: Te miért nyáladzol erre a bulvármédiára? Egészséges ember olyan újságot olvas, ami tetszik neki.

robertó 2009.07.07. 17:28:36

@Lowtyo: Nem, frusztrált akkor vagyok, amikor harmadik napja veszekszek valakivel az anyagon, és nem érti meg amit mondok. Az nem szerepelt a posztban, hogy vasárnap este én a Tescoban ő Pozsonyban és úgy is ezen vitáztunk, telefonon. Szóval ez nem egy pillanatnyi zavar volt.
Pistával nem veszekszünk semmin, de az anyagokon mindig. Azt hiszem, más iskolát képviselünk :-)
AtomCutter: Winkler épp ma mondta pont ugyan ezt Ommnak :-)

AtomCutter 2009.07.07. 17:31:58

@robertó: Nah ugye... Aki ismer azt tudja, hogy mikor van itt a bmeg helye:-) meg hát a Winkler is megkapta már ezt tőled párszor :-DDD

Lowtyo 2009.07.07. 17:47:38

@robertó: ismerem a bajszost, nem kell bemutatnod :)
egyszer én is operatőrködtem neki, azzal se volt elégedett.
nem mesélte még?

Sanzistift 2009.07.07. 18:16:45

@Winkler Róbert: Ha ezt komolyan gondolod, és esetleg meghallgatna egy jótündér...

Azért én meggondolnám, mit kívánok, a szó hatalom.
Tényleg olvasók nélküli szerkesztőség akartok lenni?

Egyébként a dolog vetekszik azzal, mikor a sültparaszt odaszarik az asztalra, és csodálkozik, ha nem tetszik valakinek.

Nem autós újságírók vagytok?
Mert ha annak tartjátok magatokat, akkor úgy is kéne viselkedni.
Blogon is.

Ha pedig nincs miről írni, akkor nincs.
Akkor sem szarunk az asztalra...

ommm 2009.07.07. 18:20:53

@Sanzistift: De ne görcsöljünk már uraim, téves elképzelés, hogy itt jótündérek dolgoznak. Ugyanolyan idegölő munka, mint a többi, néha ki kell engedni a gőzt.

Ciri 2009.07.07. 19:19:26

Robertónak már csak egy kicsi szabolcsi tájszólás hiányzik. :))

Danessz 2009.07.07. 19:23:50

@Ciri: Az odabasz. Ha már szépen beszélünk :)))))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.07.07. 19:28:54

www.youtube.com/watch?v=C7lE6mXN2tA

Höhö, ők is kiengedik a gőzt. Néha kell. Akinek meg ennyi bulvár nem fér bele, az járassa a Magyar Közlönyt. Érdekes az is.

Sanzistift 2009.07.07. 19:41:28

@ommm: Na ja, én sem vagyok jótündér, de azért vannak szituk, mikor moderálom magam.
Ezt én például annak tekintettem volna.

De ha ezt csak így lehet eledni, akkor már ég a kazal vége erősen, Pistukám...

ommm 2009.07.07. 20:13:03

@Sanzistift: Pedig egyszerű: haverok egymás közt szívatják a másikat. Nincs ebben semmi különös, így kell érteni.
Eladni meg...?
Ugyan, ez csak egy keddi, aktuális villámposzt volt. Nem az első, nem az utolsó :)

Ciri 2009.07.07. 20:23:44

@Sanzistift:
Poénnak szánták, neked nem jött be, nekem nagyon igen. Én spec egész nap rohangáltam tettem-vettem, elfáradtam. Ezt most jó így, ahogy van.

"de azért vannak szituk, mikor moderálom magam."
De ez az a szitu, amikor nem kell. Ezt meg is osztották velünk, mert szeretnek téged is és engem is (jujuj).
Nem kell ezt ragozni.

(ettől még tiszteletben tartjuk egymás véleményét)

Ciri 2009.07.07. 20:24:52

@Ciri:
"nekem nagyon igen"

Hííbazzmeg, tényleg fáradt vagyok. :)

Sanzistift 2009.07.07. 23:09:56

@ommm: Szerintem nem értesz valamit.
Pont a lényeget.

De nekem egy bizonyos szinten túl mindegy, hogyan járatjátok le magatokat.

@Ciri: Képzeld, én is fáradt vagyok napi 10 óra a gép mellett nem egy üdülés.
(nem számítógépre gondoltam, hanem picit zajosabb, és nagyságrendekkel koszosabb)

"De ez az a szitu, amikor nem kell. Ezt meg is osztották velünk, mert szeretnek téged is és engem is (jujuj)."

Két fontos dolgot említenék.

Egyrészt, az úriember akkor is úriember, mikor senki sem látja.

Másrészt engem így ne szeressen senki.

Teccikérteni?

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.07.07. 23:45:49

@ommm: @Sanzistift: Én érteni vélem stift úr gondját: hogytehát az odáig még csak csak, hogy egymás közt, de miért kell ezt ide kitenni...?

Nekem nyolc, káromkodni és vágni is szoktam eleget, de ettől az még egy védhető álláspont, hogy bármit tesztek ki ide, nyílvánosságra, az magatokról bizonyítvány - ráadásul nehezebb elrejteni, mint az intőt anno anyáink elől :-DDD

Ha meg villámposzt kell, elő az autóversenyes videókkal, vagy valami vicces eladó használtautóval, nem tart sokáig, autós szájton témába vág , és nem fogja senki az orrát húzni, sem jogosan sem feleslegesen ;-)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.07.07. 23:56:43

Folyton ez a "majdmimegmondjukmilegyenabelsőségen".

A Belsőség nem TotalCar. A belsőség egy szerkesztőség blogja. A belsőség tulajdonképpen még csak nem is egy autofil blog. Van olyan is, az az autofilia.hu.
Az, hogy a belsőségen túlsúlyban van az autóbuzéria, azért van, mert véletlenül épp egy autós újság szerkesztői által használt blog. Persze, hogy autóbuzulnak is rajta.
De ettől ez még egy kötetlen témájú szerkesztőségi blog, ahol tökéletesen rendben van, hogy eldurran egykét basszameg, még akár videón is, mert a szerkesztőség ez is. Meg az autóbuzéria is. Meg a Csiki bütykölései is, meg az összes többi.
Itt a helyük. A TotalCaron nincs helyük, ott nincsenek is ilyenek.

Még az a szerencse, hogy ezt ÉN írtam le, és nem szegény Omm, mert akkor most őt basztatnátok, hogy hogy írhat ide ilyet. Ő nem is írhat (persze írhatna, de annyira nem hülye), én viszont írhatok is, meg vagyok is olyan hülye. Üssetek. :)

SsPL71 (törölt) 2009.07.08. 08:46:01

Én úgy gondolom, szvsz, hogy ez nem jóhaveri szívatás, hanem igénytelenség, közönségesség.
Ezt közzé tenni egy internetes blogon és jópofának hinni magunkat, hmmm....no comment.

Rocko- 2009.07.08. 08:58:36

@Ciri: ezt az állandó tájszóláson rugózást.
tegnap 61-es villamoson utazott egy cserkészcsoport, ízesen beszéltek, öröm volt hallgatni.

Bontószökevény 2009.07.08. 09:53:27

Nem kötelező se olvasni, se végignézni a videót! Minek ez a finnyáskodás? Örüljünk inkább hogy megosztották velünk ezt a kis hétköznapi szösszenetet! :D

Atesh 2009.07.08. 10:47:34

"Ahol fát vágnak ott hullik a forgács!"

Ahol fűrészelnek, ott maximum a fűrészpor...

Idézni csak pontosan...

snowplow 2009.07.08. 11:38:42

@Sanzistift: A főnököm műfordító én meg elemző lennék de ha nem megy valami itt is folyik az anyázás. Lehet, hogy nem ismerem az úri közönséget csak Rejtő könyvekből :) de eddig minden munkahelyemen ez ment. Ez meg itten a BELSŐSÉG ezt kéne feldolgozni.

Sanzistift 2009.07.08. 16:19:37

@snowplow: Ha nálam nem megy valami, akkor néha én is eldörmögöm magam.
Hangsúlyozom a "néha" szócskát, pedig megtehetném állandóan, rajtam kívül a melóhelyen úgy sem értené senki.
De minek?

Úri közönséget én sem ismerek, úriember nem attól lesz valaki, hogy ráfogják.

Majd feldolgozom, hogy ez itten a belsőség.
Pedig pár hónapja éppen én lettem leoltva, hogy ez a belsőség, amit jobbára autós emberek látogatnak, és senkit nem érdekel, hogy éppen nem autó témában írok.
Sőt, egyik olvtársam megjegyezte, hogy ő szégyelli magát helyettem.
Ám tegye.

Hogy miért ide járok tépni a számat?
Majd azon is el fogok gondolkozni, ígérem. :))

gnme 2009.07.08. 16:41:24

Szép vagyok és okos, s főleg szerény.

Velem ezért szoktak anyázni.

:D

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.07.08. 17:32:00

@Tie: Ha így van, akkor miért:
- azonosak a hírdetések
- itt kell kommentálni a TC cikkeket
- itt kommunkál hivatalos ügyeket is az olvasóval a TC (már amikor megteszi)
- jelennek meg nyílvánvalóan szerződésben vállalt írások (pl expressz sorozat)
- kerülnek ki a Belsőség cikkei fényképpel a TC címplapra...?

Soroljam még? A helyzet az, hogy nem véltelen, hogy kizárólag a kommentelők mentegetik a belsőséget ezzel a szöveggel, amikor valójában elég világosan látszik, hogy üzletileg, szerződések tekintetében és a munkatársak szempontjából a TC-nek nagyon is hivatalos kommunikációs csatornája a Belsőség.

"Ommm szemével" na az magánblog. Ez nem az. Így aztán az sem magánjellegű, és nem elválasztható a TC-től, ami rajta megjelenik. Szerintem. De megerősítést - cáfolást örömmel látnék :-D

Ciri 2009.07.08. 18:02:38

@Rocko-:

Öregem, te keversz valakivel. Egyrészt nememlékszem, hogy valaha is írtam volna még máshová, de ha igen, akkor és észrevehetnéd a kibaszott nagy szmájlit.
(Én is szabolcsi vagyok)

Na, meg nem mintha közöd lenne hozzá.

Rocko- 2009.07.08. 22:22:08

@Ciri: akkor én kérek elnézést: Bocsánat!

zalkapone 2009.07.08. 23:40:59

A két megfáradt horgász a négy fal közt nem találja a helyét... :-)
Nem gáz ez gyerekek! Nálunk a "mi faszt akarsz már megint?" kedves köszöntésnek számít... És még csak nem is viccből mondjuk...

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.07.09. 00:26:46

@morphine: Ez meg egy szerkesztőség magánblogja.
Ha akarnának, arról is írhatnának, hogy mikor milyen kávét isznak a szerkesztőségben, meg hová mentek csapatépíteni, meg kollektíve utálják a rumoskólát, vagy akármiről. Nem kötelező nekik autókról írni, mert a szerkesztőség nem csak autókról szól. A szerkesztőség egy munkahely, épp olyan, mint bármelyik másik. Ennyi.

Ha Te is csinálnál a munkahelyeden egy blogot, amit közösen szerkesztenétek, ott is teljesen helyénvaló volna, ha előfordulna ilyen poszt, mert ez is a munkahelyi élet része. Aki ezt tagadja, az álszent.

zalkapone 2009.07.09. 00:32:46

@Tie:

Mos mér' bántod rumoskólát?!
:-)

románc cuvée 2009.07.09. 10:29:18

Virágot meglocsoltátok azóta:)
Meppsből az ötös a jó, bár inkább októbertől...

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.07.09. 13:36:04

@zalkapone: Jobban belegondolva, nem is értem mi lelt. :)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.07.09. 15:46:39

@Tie: Látom pont a lényegben nem értünk egyet :-) sebaj. Maga a poszt engem egyébként nem zavar, csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy egyáltalán nem olyan egyértelműen elválasztható a belsőség a tc-től, mint ahogy pl. te írod. Különösen akkor nem, ha valaki nem rendszeres, napi olvasó, így kevésbé tartja az ujját ezen apró finomságok ütőerén - és a rossz pr romba dönt, ezt azért tudjuk :-DDD de ennél még a belsőségen is vannak fontosabb kérdések, nemhogy az életben, szóval részemről csókolom :-)

augustiener 2009.07.10. 00:04:23

Le van írva a bevezetőben, hogy anyázás lesz. Aki nem szeret ilyet hallani, az mi a fasznak nézte meg a videót? Vagy ha már igen, akkor mi a kurva anyjának vinnyog? Azt kapta, ami le volt írva bevezetésnek. Nem az volt, hogy Robertó egy Radnóti verset szaval én pedig előadom Bachtól a 48 Preludium és Fuga című örök szépséget.

misitcom 2009.07.10. 21:01:35

Ezt már Angol kutatók kimutatták ,hogy a munkahelyi stressz ellen a legjobb ha közben kilehet engedni a gőzt.
Nekem is van egy kollégám akivel elég cifrán szoktunk beszélgetni.Akik ismernek minket csak jókat nevetnek rajtunk.Aki még nem hallott minket bájcsevegni azt hiheti,hogy itt most vérfog folyni.Nem rossz ez ha a megfelelő embert megtalálod hozzá.
süti beállítások módosítása