Imbusz és ragasztó?

  2009. március 24. - ommm Címkék: autó ikea

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Na, milyen lesz a szép, új világ? Nagyon várjuk már a tesztautó-flottát. Kérdés-kérdés hátán. Ön mit gondol mai hírünkről?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr871022343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2009.03.24. 13:51:15

Saab-Aixam. :D
kétlem h valós lenne.

Secnir 2009.03.24. 13:53:25

szvsz törpe volvo
egy elöl-hátul törött 740GL

Secnir 2009.03.24. 13:56:31

különben biztos, hogy egy fajáték, egy modell.
nézzétek meg a képen a jobb ill. bal elejét, a ponyvát a földig kimerevíti valami - és az nem a kerék, hanem valami állvány vagy talapzat. szerintem gyerekágy.
a kikában van egy ehhez hasonló, asszem egy F1-es autót formázó kölyökcucc.

lazlo85 2009.03.24. 14:01:36

lehet játék de én kurvára örülnék neki ha lenne ilyen valósba!

csapol 2009.03.24. 14:05:38

Oké-oké, na de nincs rajt egy árva visszapillantó sem?

Rocko- 2009.03.24. 14:19:42

csapol 2009.03.24. 14:05:38
a fa nem túlzottan tükrözôdôképes. :)

Quarius_ 2009.03.24. 14:46:08

Az nem lehetséges, hogy csak simán vmelyik autógyárnak az autóit kezdik árulni?

ant 2009.03.24. 14:49:01

Április 1.

Vagy valami kinyithatós kanapé/gyerekágy/mittudomén.

2009.03.24. 14:51:21

Szerintem ez egy beülős kanapé lesz :D Esetleg közeltéri házimozi bútor, beülsz, magadra csukod az ajtót, a "szélvédő" helyére teszed az LCD tv-d, és mehet a zúzás :D

Shelby_Cobra 2009.03.24. 14:54:25

Egyre szarabb ez a totalcar. Most már lassan tényleg semmi érdekeset nem olvasni, csak ilyen nyúlfarknyi félbulvár akármiket meg ódákat ezeréves gányolt roncsokról.

min 2009.03.24. 14:56:23

De mindazoknak amiket írtatok mi köze a WWF-hez? Akár valami elektromos kiskocsi is lehet. A franciák bolondjai ezeknek.

Secnir 2009.03.24. 14:57:42

április egy.
de reggel nyolc, nem éjfél.
roulez-leko.com/

Secnir 2009.03.24. 14:59:14

@Quarius_:
az is lehet.
ha a Lidl árulhat VW polot 25%-al a bolti ár alatt, akkor az ikea miért ne árulhatna elektronyos golfautót?

sikeres-e 2009.03.24. 15:07:43

Szerintem sem igazi autó lesz. De most már kiváncsi lettem. :-)
Shelby_Antiveterán_Cobrának: csinálj jobbat, kisapám!

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.03.24. 15:18:23

srácok... baromság.

a visszaszámlálós oldal éppen április 1-én ér 0-hoz, szerintetek miért...?

Carisma001 2009.03.24. 15:19:00

Akármi is az, már eddig is szebb mint egy Aveo!:D

Rocko- 2009.03.24. 15:33:11

Shelby_Cobra 2009.03.24. 14:54:25
tudom-tudom, neked az se fáj eléggé ha klumpával csapkodnak szét szart a melleden.

egy bútorgyártó autót gyárt, mi ez ha nem érdekes?
egy öreg mercibôl építenek egy egyedi autót. ez nem elég érdekes?

Secnir 2009.03.24. 15:37:47

@gio:
szerinted 17 óra múlve lesz éjfél?

qmatch 2009.03.24. 15:50:10

marhaság... egyébként ez az első - általam ismert - eset, hogy valaki hasznot akar húzni a pénzügyeskedési válságból, még ha csak a marketing terén is.

konti10 (törölt) 2009.03.24. 16:06:12

A formájából ítélve, nekem ilyenem nem lesz.

J.G. 2009.03.24. 16:12:12

A tegeződés fellegvára?
A skandináv országokban nem létezik a magázódás. Van rá nyelvi lehetőség, de csak az uralkodókkal való beszédben kell használni.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.03.24. 16:15:18

@Secnir: április 1-én jár le kimatekozásom szerint.

2009.03.24. 16:18:28

Valami bútor van letakarva a ponyva formájából ítélve :(

A Kika-ban a gyerekszobát mondjuk láttuk: forma 1 jellegű ágy ami egy pódium szerűségen van, mintha ki lenne állítva az autó éppen. A szekrény olyan, mintha szerszámosszekrény lenne de belül persze rendes akasztós.
Nekem nagyon tetszett, mondjuk mire mindent megveszel belőle akkor vagy olyan 1 millánál!
Abból kimész pár helyre F1-et nézni, veterántalálkozókra kiállításokra is futja még, a maradékból meg egy saját öreg vasra a gyereknek....

Indigo926 2009.03.24. 16:21:48

Szinte biztos, hogy autókölcsönzésröl lesz szó (car sharing). Svájcban az IKEA áruházi furgonbérlési partnere a Mobility Car Sharing.

A Mobility bemutatója:
www.mobility.ch/infoclips_en/movie1.html

és a francia IKEA kampányra feltünöen hasonlító Mobility reklám:
www.youtube.com/watch?v=fqfwd0dNB6Y&feature=related

Kerti Öröm 2009.03.24. 16:36:05

Sziasztok!

Egy francia nyelvű blogban megtaláltam a szinte biztos megoldást.

A trükk abban van, hogy nem új autótípust fog piacra dobni az IKEA, hanem egy webes telekocsi szolgáltatást fog így reklámozni, ezzel csökkentve az bevásárlók autóforgalmát.

A szolgáltatás már létezik is Franciaországban:
covoiturage.ikea.fr/

Érdemes megnézni az oldalt. Megadhatod, hogy sofőr lennél, vagy utas. Ezen kívül megadható, hogy kutya, zene, dohányzás, illetve "Bla Bla" emgedélyezett-e. Persze az árat is meg lehet alkudni.

Tehát tréfa is meg nem is a dolog...
Egyébként tényleg jól variálható és környezetkímélő megoldás, sőt még imbuszkulcs sem kell hozzá:)

Rocko- 2009.03.24. 16:41:47

Kerti Öröm 2009.03.24. 16:36:05
ez esetben értelmezhetetlen a telekocsi fogalma.
mert ha odafelé tele lesz egy autó, akkor visszafelé is kell valakinek vinni az utast, na de ki fogja vinni, ha az autó tele lesz - Ikeás cuccokkal és bútorral.

berliner 2009.03.24. 16:45:13

@J.G.: épp ezért a tegeződés fellegvára. amúgy annak, hogy mit csinálnak otthon nem kell, hogy egyenes következménye legyen, hogy hogy fogalmaznak máshogy. Magyarországon (meg gondolom még jópár helyen) áruházi kontextusban annyira nem bevett dolog a tegeződés. IKEA-ban viszont mindenhol tegeznek. Ez elég sok embernek nem szimpatikus. (többek közt nekem se). Kiváncsi lennék, hogy Németországban ez hogy megy. Azok se a 'mindenhol-tegeződjünkről' híresek.. Németo-ban nem voltam IKEA-ban szóval nem tudom, hogy ott is kötik-e az ebet a karóhoz.

berliner 2009.03.24. 16:48:14

Amúgy csöppet álszentség ez a teleautózás az IKEA részéről. Lehetne bemutatótermeket a belvárosban fentartani - olyan helyeken, amit könnyen meg lehet közelíteni biciklivel, tömegközlekedéssel és a megvett árut meg házhozszállítani. (energiahatékonyabb, mint hpgy mindenki kibumlizik, aztán mindenki hazaviszi a saját székét). Na mindegy, nem akarok kötözködni, jobb ez is mint a semmi!! Legalább próbálnak valami hozzátenni a nagy zöld ügyhöz:))

berliner 2009.03.24. 16:49:56

@Kerti Öröm: ezt a többi 'külvárosi' áruház is bevezethetné (tesco, auchan, cora, etc). Két, normális, nem hipernagy ünnepi bevásárlás befér egy átlagos autóba.

valakitalánvagyok 2009.03.24. 16:57:56

az izgalmas, hogy tegeznek?
szépen lehet magázódni is: maga elmegy a pcsába (nem neked szól, csak arról, hogy lehet szépen tegeződni és csúnyán magázódni is).
Azt meg kötve hiszem, hogy az ikea elkezdene autótgyártani, amikor 2-3 nagy autógyár éppen húzza le a redőnyt. Ehhez még üzleti agy sem kell, hogy kiderüljön, mekkora ostobaság lenne.
Az autóbérleési lehetőség nem lenne rossz, de kimegy 1 autó, akkor minimum 2-nak kell visszajönnie, ha vásároltak az emberek, különben meg nem nagyon érné meg.
De szerintem is ez lesz.
Az autós mozi ötlet tetszik viszont legjobban, az nagyon vicces lenne...

aqwre (törölt) 2009.03.24. 17:12:35

Nem biztos,hogy ez olyan rossz ötlet,lehet talán még sikere is lesz! Valamelyik autóslapban olvastam,hogy a LIDL-nél lehet majd autót rendelni mert felállítanak valami autókereskedő hálozatot! Viszont attól már kissé tartok,hogy ha a Magyar Ikea is elkzdi értékesíteni nehogy egy az eredetinek lebutított verzióját árulják:)) Csak magyar design közelébe ne kerüljön,addig jó!!

MAti 2009.03.24. 17:14:52

Ha valaki élt Svédországban 2-3 hónapot, az nem csodálkozik a tegeződésen.
És nem zavarja.

Csak rá kell jönni, kint miért és hogyan van ez az egész, hogy mennyiben más, mint ahogy mi megszoktuk - és mindjárt érthetővé, szerethetővé válik.

Más gondolkodásmód, más stílus.
Nem vesz el a tiszteletből és a tekintélyből semmit. Egyszerűen nem a magázással adja meg...

berliner 2009.03.24. 17:21:01

@Képfényező: én spec laktam skandináviában, az említett időnél egy kicsit hosszabbat. Nincs gond a tegeződésükkel, de ez nem jelenti azt, hogy nekünk is át kell venni. Amúgy hiába nyomatják nálunk, azért nem működik 100%-osan. Mert amikor személyes szituációban kellene alkalmazni, akkor azért kibuggyan a magyar szocializáció. Idősebb embereket az IKEA-ban sem tegez a személyzet. Ugyanez igaz a McDonald's-ra. 'Szia, mit kérsz?', de azért az ötven felettieknek már 'Jó napot, mit adhatok?' és ezek variációi.

Amúgy - meg mint már más is írta - magázva is lehet bunkón beszélni, meg tegezve is udvariasan, szóval nem ez jelenti a fő törésvonalat!

ps3peter 2009.03.24. 17:37:21

@berliner:
Német Ikeában nem tegezik az ügyfeleket, viszont alapfilozófia, hogy minden dolgozó tegezi egymást, tehát a takarítónéni is tegezi az európai értékesítési vezetöt, és erre büszkék is, mert állítólag így produktívabbak.

[@Reszeg@] 2009.03.24. 17:50:53

@ps3peter: És ez így lenne jó mindenhol.

3.0tdi quattro 2009.03.24. 18:43:26

Azt irták ikea butorokat is lehet majd vele szállítani!
lehet olyan autó lesz amivel az ikeán belül lehet közlekedni és vásárolni! :D
amolyan roki kocsi,a lusta embereknek!!!

weheheheh :D

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.03.24. 18:52:54

@ps3peter: Ja, így lerövidítik a mondatok hosszát, és rövidebb idő alatt megbeszélik a dolgokat :-D

Rocko- 2009.03.24. 19:22:05

a tegezés (csesdz meg, akkor se tudom) témára: nem beszélek svédül, de emlékeim szerint a magyar azon kevés nyelvek egyike, ami különbséget tesz a tegezés és magázás közt. a többiek nem.


berliner 2009.03.24. 16:48:14
"Amúgy csöppet álszentség ez a teleautózás az IKEA részéről. Lehetne bemutatótermeket a belvárosban fentartani - olyan helyeken, amit könnyen meg lehet közelíteni biciklivel, tömegközlekedéssel és a megvett árut meg házhozszállítani."
nem védeni akarom az ikeát, de: www.ikea.com/hu/hu/store/budapest/storeInfo
Tömegközlekedés M2 Metró Örs vezér téri végállomás; Gödöllői HÉV, Busz: 31,32,44A,44, 45,61,piros 61, 61E, 67, piros 76, 77, 85, piros 85,131, piros 132,144, piros 144, 168, piros 176, Trolibusz: 81,82. Villamos: 3 Jöhetsz kerékpárral is! Kerékpárút vezet az áruházhoz, és az áruház előtt tároló van, ahol kényelmesen lezárhatod a kerékpárodat.
www.ikea.com/hu/hu/store/budaors/storeInfo
Tömegközlekedés Busz: Móricz Zsigmond körtérről a piros 40 és 40-es. A budaörsi áruházunkat nagyon könnyen megtalálod, az M1/M7 közös, Budapestről kivezető szakaszánál, a bevásárlóközpontnál.

na most akkor mi a nem könynen megközelíthető?

Riasom 2009.03.24. 19:38:06

@Rocko-: az Örsön levő Ikea tényleg tökéletesen megközelíthető bárhogy, de szerintem a budaörsibe azok mennek tömegközlekedéssel akiknek két bejegyzés van az 'Anyja neve' rovatban!

Gerardus A. Lodewijk 2009.03.24. 19:54:26

@berliner:
"Amúgy csöppet álszentség ez a teleautózás az IKEA részéről. Lehetne bemutatótermeket a belvárosban fentartani"

Így van, sőt már a puszta létük is álszentség környezeti tekintetben. Szinte mindent sokezer km-re állítanak elő onnan, ahol eladják. Sajnos jobban megéri szállítani, mint helyben termelni.

berliner 2009.03.24. 19:56:40

@Rocko-: nekem a örs vezér teri messze van, ha megyek, akkor a budaörsibe megyek, ugyh kapásból arra gondoltam. oda is elvileg el lehet menni busszal, de gyakorlatilag szerintem senki nem megy. nagyon macerás. amúgy örssel kapcsolatosan igazad van.

berliner 2009.03.24. 19:59:49

@Rocko-: világ viszonylatban nem tudom, de az európai nyelvek nagy részében van külön tegeződés és magázódás. a svédben, dánban és norvégban is van, csak nem használják (az egyenlőségre hivatkozva). németben, franciában, spanyolban, etc van és ők használják. a nagyobb európai nyelvek közt tudtommal csak az angolban nincs meg külön a két forma. (ők máshogy tudnak udvariaskodni, pl állandóan uramoznak/hölgyemeznek teljesen hétköznapi - pl bolti - szituációkban.

berliner 2009.03.24. 20:02:54

@Gerardus A. Lodewijk: ez meg a másik. ha már itt tartunk az ikea a fogyasztói társadalom egyik mintapéldánya. bútorokat egyáltalán nem lenne olyan szükséges sűrűn cserélni. tartós bútor akár száz vagy több évig is használható. (tudom, tudom senki, így az ikea sem kötelez senkit se arra, hogy háromévente lecsereléld az ebédlőasztalt).

Hrzrasn (törölt) 2009.03.24. 20:17:57

INbusz, könyörgöm, iNbusz!
de.wikipedia.org/wiki/Inbus

INnensechskantschraube
Bauer
Und
Schaurte

aqwre (törölt) 2009.03.24. 20:45:04

@Hrzrasn: Na végre! Azt hittem,hogy én tudom rosszul!

apoa 2009.03.24. 20:50:48

Ha olyan hitvány lesz az autó, mint a bútoraik, akkor nem sok jó várható.

Rocko- 2009.03.24. 21:02:39

Riasom 2009.03.24. 19:38:06
épp ezért lehet választani a kettő közül.

berliner 2009.03.24. 19:56:40
jó hát vagy 500 áruházuk lesz, minden sarkon, és akkor mindenkinek közel van, vagy pedig lehet választani.
amúgy azt mondod a budaörsi van közel. feltételezem délről, legalábbis a budai oldalról jössz. onnan szinte mindenhonnan megközelíthető déli, majd M2, aminek a másik végállomás az örs.
na, de részemről ez off. :)

berliner 2009.03.24. 19:59:49
angolhzo van szerencsém, ja bocs, meg magyarhoz, szóval ebből indultam ki.

Tipo16v 2009.03.24. 21:10:48

h ha lesz akk sztem egy fröccsöntött műanyag gopogós szar lesz.
szerintem.

gmc 2009.03.24. 21:24:03

@Hrzrasn: Német nyelvterületen fajtanévvé vált, a magyar nyelvben elsősorban "imbuszkulcs" alakban terjedt el illetve használatos.

aqwre (törölt) 2009.03.24. 21:27:50

@gmc: Ja akkor ha valamit a magyar "átkeresztel" más névre akkor az onnantól kezdve úgy a helyes?! Értelek:)

Hrzrasn (törölt) 2009.03.24. 21:44:57

@gmc: "a magyar nyelvben elsősorban "imbuszkulcs" alakban terjedt el illetve használatos."

Minimális mûveltséggel rendelkezô ember magyarul is inbusznak írja, mint ahogy olyat sem ír le, hogy "lükverc".

Ja, és ha a belinkelt cikket elolvastad volna, akkor ezzel a hülyeséggel eleve elô sem hozakodsz, mert azzal kezdi, hogy németül is rengetegen hibásan használják "imbus"-ként.

gmc 2009.03.24. 21:49:49

@PUG 607: hu.wikipedia.org/wiki/Imbuszkulcs ELSŐSORBAN! Helyesírási szótárakban nem találom, de több mint v.színű így elfogadott.(Nem én akarom így).:-)

aqwre (törölt) 2009.03.24. 21:58:11

@gmc: Én is IN-nek tudtam,persze rengeteg ember IM-nek mondja!! Mindegy,valahogy túl leszek rajta:))

Hrzrasn (törölt) 2009.03.24. 22:11:55

@gmc: A magyar wikipédia szintje sajnos sok helyen egy általános iskolai fogalmazásét sem üti meg, kopipészt ismétlôdô mondatokkal és bekezdésekkel, botrányos stilisztika, fogalomzavar, féltudás. Azon a ponton vettem ki ôket a könyvjelzôk közül, amikor önfényezésbôl cikket írtak a "magyar wikipédia alapítójáról".

Az inbusz meg inbusz 1936 óta.

cso zsi 2009.03.24. 23:27:39

A magyarban más német szavak is drasztikusan módosultak, itt viszont befigyelhet a szintén németből átvett imbisz (imbiss-gyorsbüfé/szendvicsbár?).

Alf (törölt) 2009.03.25. 00:34:47

egyetértek, vitatkoznék vele. véleményemet elmondanám másoknak is.

utolsó!!!

BTO11 2009.03.25. 09:26:26

anno kacsát is lehetett dobozba kapni a csigazabálóknál ha joltom.

foolproof 2009.03.25. 09:42:33

@Hrzrasn: Nem inbusz, sot nem is imbusz, hanem Allen-key. Most jobb, tudalekos baratom? Ki nem szarja le, eszem megall. A lenyeg, hogy akit erdekel, tudja mirol van szo.

Ez azert megsem annyira fontos, mint pl. a latin szavak receptirasnal. Bar en nem vagyok self-made nemet, ezert nem tudom aterezni, mennyire lehet irritalo egy ilyen megfogalmazas.

"Az inbusz meg inbusz 1936 óta."

Ja, a magyar nyelv meg korcsosul elfele mar vagy 895 ota.:) Hiaba, csak a nemet nyelv maradt eros bastya, D.land uber alles!

tomnemtom 2009.03.25. 10:05:37

höhö, gyakorlatból anno megbukott közülünk, aki imbusznak írta. régi szép idők.

Ted Striker 2009.03.25. 10:53:23

@tomnemtom: Nálunk azt húzták meg aki inbusznak írta, mer'hogy az hivatalosan "belsőkulcsnyílású csavar" :-)

tomnemtom 2009.03.25. 10:58:28

ennyit a magyar nyelvtan régi és mostani használatáról-szabályairól.

Vargnatt 2009.03.25. 12:25:03

Hát, az autó(?)nak gyakorlatilag nincs is eleje, szóval az ütközésbiztonság eléggé kérdéses már most. Abba a motorházba csak valami kis gyösz kerregő fér el, vagy villany.

A villanyautót azért zárnám ki, mert az "elképesztően takarékos" megfogalmazásban ott van az is, hogy valamennyit azért fogyaszt, de nem sokat. Ha zéró emissziós lenne, azt sokkal jobban kiemelnék szerintem.

A mopedautó meg azért nem valószínű, mert "szállítható vele a legtöbb Ikea bútor". Dejó, akkor többet nem kell kisteherautót bérelni, ha az Ikeából kell valami? Csak berakjuk a franciaágyat meg a kétajtós szekrényt ebbe a taligába? Milyen csettegő készül itt kérem szépen?

Egyébként én vagyok az egyetlen, aki fantáziát látna egy otthon basic szerszámokkal összeszerelhető, tényleg hiperolcsó autóban? Mondjuk DIY Tata Nano? Aki van olyan ügyes, hogy össze tudja rakni magának, az megérdemli, hogy olcsón jusson hozzá, nem?

Sajna ilyen otthon is összeszerelhető autó csak az olyan kisszériás verdáknál van egyelőre, mint pl. a Caterham, azt meg kevesen engedhetik meg maguknak.

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.03.25. 12:50:38

azért az IKEA nem a pokol legmélyebb bugyra konszumerizáció szempontjából.

a bútorok normális minőségűek, a hulladék farostlemez helyett van keményfa cucc is a szájtépőknek. és látod rajta, hogy gondolkodtak közben, nem csak kiadta a management a parancsot, hogy "beépített szekrény márpedig lesz".

ha megnézed rettentő standard konstrukciók vannak, nagy tételben gyártják. vonatozással szállítanak, mert ők se hülyék. minimális, szelektíven kezelhető csomagolása van, mostanra a bótban is van szeketív gyűjtő. hogy mennyi fát ültetnek nem tudom, de ajánlom nekik, hogy sokat mert rájuk verek.

a régi bútorok meg annyival voltak jobbak, hogy a tömör fa anyag miatt tartósabbak a kötések, mint a farostlemeznél. azért a farostlemezt gondolom hulladékból is lehet préselni, a tömör fát nem. a farostba szerintem a szú se megy bele, ami a tömör fánál elég problematikus.

cso zsi 2009.03.25. 21:04:21

@Vargnatt: Tőlem lehet drága autó is, de abban ki tudnék egyezni, hogy a vezetőülés mögötti részt szabadon variálhassam a kabriótól a kombiig, szedántól a pickupig.

Nap 2009.03.25. 21:56:03

Formára ez egy Skoda Fabia Kombi, csak szebb.

Ja, és 3 ajtós, 5 ajtós, kombi!

gin74tonic 2009.03.26. 04:45:05

amerikaban ( california legalabbis ) taxival mennek az ikeaba mert nincs parkolo. nepszeru, talan mert olcso. ez meg szerintem valami parasztvakitas lesz, nem auto.

.com 2009.03.26. 17:12:46

inbuszra szavazok, Allen key? erdekes, utana nezek (lehet, hogy a francia kulcs Monseniour Petit Piconeour holnaptol??)
a reklam telekocsi, hasznaltam itt (F)
az aprilis 1 meg a vilag jelentosnek mondhato reszen (nem ennyire katolikus) meg egy olyan nap mint barmelyik masik
süti beállítások módosítása