Szentségtörés vagy lázadás?

  2009. március 15. - ommm Címkék: botrány wtf

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Megérte korán kelnünk, mégha ez azt is vonja maga után, hogy elmarad a megszokott szerelős-poszt. Csikóssal kettesben egy olyan autóhoz volt szerencsénk, amely garantáltan megosztja a közvéleményt. Nagy harc lesz a jövő héten.

A készülő Csikós Zsolt a 4.B-ből és az automobilok egyes részeit itt találja:
- Atomonként megmostuk lavórban. Ezt-azt cseréltünk is
- Másodszor piszkáltam Erát
- Szűrőnek már jó lesz
- Mégis zőccséges lettem

Megértésüket Csikós kolléga nevében is köszönöm.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr511000337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

floydian · http://floydian.blog.hu/ 2009.03.15. 01:08:32

Tippelhetek? Tegyük fel, hogy igen.
Akkor W123-as alapú?

C5 II 2009.03.15. 01:21:38

...már csupán kis elszigetelt csoportok élnek a pusztuló városokban. Túlélésük legfontosabb feltétele az olaj. Magányos hősünk gépe segítségével megvédi az egyik közösség olajszállítmányát a környéken garázdálkodó motoros bandáktól, mert ha segít biztonságos helyre eljuttatni a tartálykocsijukat, annyi benzint kap, hogy elhagyhatja ezt a poklot.

series_one (törölt) 2009.03.15. 01:31:38

@floydian: a kerekéből ítélve biztosan mercedes.
és kupé.
nem 126os, mert annak panelos az oldala. nem 115ös, mert annak az oldalában meg nincs ilyen csík a küszöb fölött tíz centivel.
ez egy 123as kupé lesz. tegyük fel, hogy akkurátus a júzer és ahány kipufogó, annyi henger. gondolom a túlodlat is van még három cső, akkor az összesen hat. vagy 250ce, vagy 280ce. szűkül.
mit tudunk még elmondani? valószínűleg nem k-jetes, legalábbis erre utal a három külön légszűrő, nehéz lenne összehozni az egyszál torlótárcsával. ha az üzemanyagrendszert nem alakították át, akkor ez 81es vagy öregebb, mert onnantól már nem volt karbis hathengeres.
ööööö
egyebet nem tudok így hirtelen elmondani, kérem kaccsojjaki.

series_one (törölt) 2009.03.15. 01:37:54

@series_one:

akarommondani lófaszt.
250 nem volt kupé bódéval, szóval ez egy 280c lesz.
merugye a sokléxűrő kizárja a kjetet, tehát karbis, így nem 280ce, hanem csak 280c.

guni 2009.03.15. 02:00:43

@bogárbence: Kitiltást a blogról, mert idő előtt lelőtted a poént! :D

Egyébként miért olyan bőrmintás a motorház?

saki05 2009.03.15. 03:06:52

bogárbence
Te vagy az ász!!! :DDDDDDDDD
Azt hitték milyen nagy talány ez az autó!
Itt több ezer fanatikus van,nehéz olyat mutatni amit ne ismerne valaki :DDD
De,hogy rögtön az elején :DDD
Behalok :DDD

saki05 2009.03.15. 03:09:00

guni
Szerintem ecsettel van lekenve vagy nem tudom mert az én samuraiom is ilyen festésű mint ami összerepedezett:)

gin74tonic 2009.03.15. 03:48:49

nem kell sok ezer fanatikus, eleg bogarbence :)

kkn 2009.03.15. 04:08:37

series_one azért jobban nyomta, a kép alapján, nem puskából, mert jó helyen volt jókor

l200 2009.03.15. 06:45:24

@saki05: 01.36-kor mar felrakta a kepet.DURVA,az auto sem rossz egyebkent

körbezártvillám 2009.03.15. 06:50:03

Eddig azt hittem én is fanatikus vagyok.
Na mindegy :(

diablos 2009.03.15. 07:16:15

Attól a kiputól még nem lesz SLR...:)
A soundra azért kíváncsi lennék!

Inkább szentségtörés!!!
Ratlimo?

biker_kolee 2009.03.15. 07:52:21

Kíváncsi leszek a részletekre. :)


De azért Csikós Zsolti 4.B-s tanuló posztjait semmi nem pótolhatja. :)

w124 2009.03.15. 08:06:15

Szerintem Niva....Szerintem...

CsAbIkA 2009.03.15. 08:22:45

Nézegettem egy ideig ahogy készült az autó a XII. kerületben :)
Remélem cikk is lesz róla majd.

Rocko- 2009.03.15. 08:26:16

ehhe, én pont hogy Fordra tippeltem. na nem baj, jjó lesz, érdekel. :)

baranyp 2009.03.15. 08:29:56

Hogy jön rá 3 légszűrő?Nekem van egy 250 hathengeresem,dupla zenith karbis,2 légszűrőt el tudok rá képzelni.

Ubul1 2009.03.15. 09:02:06

Hogy meglegyen a márc 15-i jótéteményem a külföldre szakadt hazánk nyelvén hadováló szarkeverőknek, összefoglalom a post lényegét:
Baszódj meg tóót! Azt hitted h qrva nagy találat volt, mi?! :D

w211 2009.03.15. 09:09:29

Aszt mi az hogy vasárnap nincs berhelős cikk??????????
Csoda-e,hogy az ember felháborodásábsn kimegy tüntetni?
Szerintem ők is ottlesznek az első sorban:-)
Béke!!

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.15. 09:12:12

A rakétakilövő síneket nem értem a géptetőn.

AtoszMester 2009.03.15. 09:21:12

Amúgy ha valaki elolvassa a szöveget is, rájön, hogy TÖBBESSZÁMról (autómobilok) van szó, tehát erős a gyanún, hogy ez 3 KÜLÖNBÖZŐ AUTÓ képe:
1. A korábban cikkezett kis merci terepjáró. Visszakeresni lusta vagyok.
2. Bogárbence képén lévő W123.
3. Valami régi gép mociházteteje, vagy segge. Ha mociháztetőn vannak ezek a kampók, akkor elég igénytelen. Ha a csomagtartófedélen, akkor valami régi luxusvas bőröndtartói. De keresgessen, akinek hat anyja van. :)


Amúgy okos gyerek ez a csikószsolti, jók a befektetései. Nyilván elég sok cikket írt a TC-n mostanában, amiból csurrant-cseppent ez+az. Na ezt a lét újabb romokba fekteti, ami ismételten új autós cikkeket eredményez. A cikkért ismét fizetség jár.

A fenti utolsó bekezdés csak a képzelet szüleménye, bárminemű egyezés esetén a valósággal mosom kezeimet. Ha így lenne, akkor sem irigylem a pénzt tőle, mert megdolgozik érte, megérdemli. Nem lopja, mint a bodzaszedők. :)

AtoszMester 2009.03.15. 09:24:21

Amúgy biztos ülnek és röhögnek as posztolókon, ahelyett, hogy tüntetnének :D

dr.Benz 2009.03.15. 09:37:54

nah de miez már?
vasárnapi szeretgetés(tkezés), Csikós olaj, reggeli elmarad. Mi jöhet még? Nagy úr a függőség...

w a s d 2009.03.15. 09:40:48

Bármi van a képen, biztos jobb cikk születne/születik róla, mint a mai VAG fikázó- Toyota éltető.

series_one (törölt) 2009.03.15. 09:42:21

@AtoszMester:

ez a három kép látható módon egy autóhoz tartozik.

Cradle 2009.03.15. 09:44:22

@C5 II: hahe, pont ez jutott eszeme

karlov 2009.03.15. 09:58:45

Inkább egy Csikós úr sztori ,mint ez a rettenet...

Hrzrasn (törölt) 2009.03.15. 10:00:34

Há az eseleren is van szájdpájp, énis heggesztek rá magamnak, és leszek a telep kirája.

AtoszMester 2009.03.15. 10:14:04

@series_one: láthatóan? Úgy érted tök természetes, hogy van egy barna ajtó, és két fekete bőrös karosszériaelem.

Fúdegány lenne :)

series_one (törölt) 2009.03.15. 10:25:43

@AtoszMester:

a poszt képei meg a belinkelt mercedes az látható módon összetartoznak.
akkor milyen három autóról beszélsz?
hol van szerinted a terepjáró, melyik kép lenne az?

w a s d 2009.03.15. 10:27:42

@AtoszMester: Lehet, hogy az matt fekete, nem barna, és a fények miatt ilyen érdekes színű.

Jetfighter 2009.03.15. 10:27:55

Ez még viszonylag emészthető :)
A következő a Rolls-Royce Camargue buggy legyen, ha kérhetem... Amit Sbarro épített a marokkói királynak, solymászatra. Csak fél napos koplalás után ajánlom megnézni.

De inkább egy újabb Csikós-poszt, bármiről, csatlakozom.

karlov 2009.03.15. 11:08:28

Ez olyan harmat gyenge poszt lett,hogy inkább bevállalom a "kedves mama" ebéd meghívását.

Pipi 2009.03.15. 11:08:36

szerintem sem ugyanaz az autó a három kép. AZ első kép láthatóan világosbarna, vajszínű vagy fehér, így nem tud játszani egy mattfeketével sem a fény.

Pipi 2009.03.15. 11:12:18

Am ez már kicsit unalmas, hogy minden témáról két cikk van, egy beharangozó és egy rendes. Csikós tényleg az egyetlen, aki értelmes dolgokat tud írni, de a Totalcar szépen lassan lesüllyed egy autóbuherálós bloggá, mint az aleko.blogol.hu vagy a kg.garageblog.net esetleg a roadflames.blog.hu, amikkel semmi baj, csak ezért nem szokás fizetni senkinek.

classicmotoring · http://motoring-culture.blogspot.com 2009.03.15. 11:21:36

@series_one: "tegyük fel, hogy akkurátus a júzer és ahány kipufogó, annyi henger. gondolom a túlodlat is van még három cső, akkor az összesen hat."

igen de a regi mercikben sorhatos motor volt nem V6 mint manapsag szoval...

no_holy_shit 2009.03.15. 11:38:13

@Csikos:

eloszor is koszonom, hogy lefenykezted a regi sulimat :-) (akkor is ha csak hatulrol - es ha csak 4 evet jartam oda)

series_one (törölt) 2009.03.15. 12:12:18

@classicmotoring:
so what.
mért kéne a feltétlenül két kipufogóhoz vémotor?
a sorhatban se hatazegybe a kipufogó, hanem hat a kettőbe, aztán egy xpipe, szóval igen könnyen ketté lehet az osztani.
régebben ez tök normálisan így működött, úgymond napi rutin volt. van egy nagyonöreg sorhatosom, ott nincs is közös dob, egy xpipeban egy helyen összekötve a három-három henger, de két első dob és két hátsó tök külön. a fiatalabbikon meg végig két cső megy egymástól öt centire, közös dobok vannak rajta végig, de ha nagyon akarnám, simán ki lehetne hajtogatni jobbra-balra a csöveket külön.

sanyahp 2009.03.15. 12:19:33

ez a kocsi!! Azt hiszem pont tegnap elött láttam valahol! Érdekes kis szerkezet!:)

Desko 2009.03.15. 12:23:21

eléggé medmexesre vette a tulaj a figurát.. nem nagyon tudom eldönteni hogy most ez jól néz-e ki, vagy gázul..?

ommm 2009.03.15. 12:23:55

@Ubul1: Vigyél magaddal rumos teát, hideg van ilyenkor odakint, és usankát is, ne ordítsák tele a füled kedves jóakaróm.

A poszt inkább azért lett, hogy ne érezzék magukat megrövidítve a Csikós a garázsban-írást várók. Tudjuk, hogy számítanak rá és várják, úgy gondoltuk egy kis magyarázattal tartozunk, miért nincs ma.

Lesz. Biztos vagyok benne, Zsolt behozza a lemaradást.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.03.15. 12:44:34

A fényes (esetleg selyemfényű) feketére festett cuccok, mint hűtőmaszk, lökösök, szerintem egy kicsit kilógnak a képből, de a műbőr bevonat átok jól néz ki! Egész máshogyan jönnek ki a vonalak meg ívek a kasztnin.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.03.15. 13:16:20

nem vagyok fanatikus, így megtehetem, hogy gyönyörűnek találjam ezt a gépet:) a hangja azért durva lehet...

BTO11 2009.03.15. 13:41:53

Omm!

ez még mindig lustaság!!!

miez???

isti75 2009.03.15. 13:55:53

Nem nagyon értem miért kell "harcjárművet" csinálni egy ilyen szép autóból, de ha a gazdájának így tetszik...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.03.15. 14:34:38

Nagyon szar.
Még tempomat sincs benne.... ;)

Kalti · http://kalti.blog.hu 2009.03.15. 14:46:21

Matt fekete W123 coupé a XII. kerületi Maros utcából, széles hátsó felnivel, kivágott géptetővel, és vajszínű belsővel.

Mindennap elsétáltam mellette, folyamatosan láttam az építést:) És a kiindulási alapot is sokáig láttam:)

Kár, hogy már más is lelőtte a poént, én akartam a meglepetés gyilkos lenni:( :D

Penya666 2009.03.15. 15:05:56

Instant mad max feeling

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.15. 15:12:49

Igen, rögvest észrevettem, hogy hülyeséget írtam..
Azért úgy se rossz.

pickapu 2009.03.15. 15:37:31

Atyaég! Többet róla, többet!

Csubakka Junior 2009.03.15. 15:47:37

Nekem Kafka hőse, Georg Bendemann jut róla az eszembe.
Nem vagyok a stílus rabja, de egyedi a jószág, az biztos.

Acmee 2009.03.15. 15:48:00

Akkor végletesen lelövöm a poént!

Ez a verda kinn volt a II. klubtalálkozónkon, egy W123 280CE (gyengébbek kedvéért Coupe).

Gazdája egy elég "szabadlelkű" ember, tipikus "bord to be wild" külsővel, ámde teljesen normális, jófej stílussal.

Az autó:

A fényes feketére fényezett részek a "krómok" akarnak lenni, mivel a gyári autón azok a részek krómozottak. A motorháztető és a csomagtartó teteje azért bőr mintás, mivel azzal van behúzva.
A motor egy soros 6hengeres, 2800ccm, 185LE DOHC (mercis körökben M110) benzines, hengerenként 2 szeleppel.

Ebben az autóban lévő motor indítás után "szép" kék füstöt ereget, a hangja brutális, összesen 1db kipufogódob van a rendszerben (ha jól emléxem...)

A hátsó kerékív (szintén ha jól emléxem) egy első ívből lett kimunkálva, azért nem hasonlít az eredetire.

Többi képet a www.w123club.hu->találkozók menüpontban találtok.

qualitaet 2009.03.15. 16:04:13

Szerintem is 123-as coupé, az meg tutti, hogy a kép a Naphegyen készült.

Csikós Zsolt 2009.03.15. 16:21:03

@Acmee:
Na jó, akkor a cikk elmarad. Még jó, hogy nem kezdtem el írni...

:-)

Acmee 2009.03.15. 16:29:21

@Csikós Zsolt:

Sry :) Nem akarom elvenni a munkádat. Ettől függetlenül a Te stílusoddal szívesen olvasnék egy cikket az autóról.

Tényleg, Era rendesen üzemel?

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2009.03.15. 16:48:46

@Acmee: Csak azt áruld el a csomitetőn azok a vasak mire jók?

A cikket meg ettől föggetlenül várjuk, pláne ha Zsoltibá írja! XD

loláb 2009.03.15. 17:11:42

@Csikós Zsolt:
Vigyázz, Zsolt ne hergeld a tömeget március 15.-e környékén...

karlov 2009.03.15. 17:13:16

Hát én megjöttem a "mama "ebédjéről (igaz nekem kellet fizetni az éteremben).Gondoltam addig történik itt valami de sajnos ez egy ebbbbb... nap,hát néha ilyen is van.
Mondjuk jó lett volna a reggeli caffe mellé egy kis zenével aláfestve egy jót olvasni...

vuki z1 2009.03.15. 17:20:16

Tiszteletem, itt a helyes megoldás.

Ez kérem egy w123 kupé, amit saját kezűleg alakított át a tulajdonosa, egy rockernek kinéző, rendszerint hegyes orrú westerncsizmában mozgó úr. Még azt is tudom, hogy a gép eredetileg zöld színben pompázott, utána jött a drasztikus változás.
Egyébként a tulajdonosnak minden tiszteletem, mert gyakorlatilag az utcán, a parkolóban - a melóhelyem előtt - rakta össze a gépet, ami egyébként jól is néz ki, attól függetlenül, hogy én ezt nem tenném egy kupé Mercivel.

Jetfighter 2009.03.15. 17:34:58

Az RR-buggy ajánlásomat sajnálattal visszavonom. Ezzel a"szentségtörés" dologgal bogarat tettetek a fülembe, kedvet kaptam blogolni, feldolgoztam :)
Azért érdekelne, milyen cikket hozna ki Csikós mester ebből a lopakodó-Merciből. Szerintem másokat is..

vuki z1 2009.03.15. 17:38:44

Ja, és némi kiegészítés: a jármű a Déli pu.-tól egy nyíllövésnyire, a Maros utcában áll, aki szerencsés pillanatban zarándokol el oda, láthatja is a gépet. (Ha nincs épp leponyvázva.)
A már említett úr egyébként enyhén elfogult lehet a Mercik iránt, ugyanis beszerzett még egy, még kissé halovány állapotban lévő - 4 ajtós - W123-ast.

w211 2009.03.15. 17:54:57

@misibacsi: Egyetértek.Elkúrta,Elkúrta,mongyon le!!!!!!!!!!A cigányok csinálnak ilyet az1200 ladával,meg sok hülyegyerek a 25éves golffal!!!
Ez az ember Regős Bendegúzt idézve egy szőrös talpú bárbár!

makmarci 2009.03.15. 18:21:33

akkor jöhet a fabrikálós poszt !

Shakesbeer 2009.03.15. 19:42:43

Szerintem szánalmasan néz ki a gép.

w a s d 2009.03.15. 19:46:54

@w211: A 25 éves Golfok azok a Cabriokat kivéve Golf2- esek, nem? Abból meg sok van még...

gig-big 2009.03.15. 20:02:57

Kedves Csikós Zsolt!
Nagy vagy, mint Dürrenmatt és az öreglány: meg sem jelensz, mégis te vagy a rivaldafényben. Így nagyon jó, gratula!!! Túllépted az (autós) (újság)írás (általad) eddig is túlfeszített korlátait.
És hajrá ommmmmmmmmm.

Acmee 2009.03.15. 20:03:03

@ZL Gergow:

Bőröndtartó... Tudod, mint a szociblokkban a tetőcsomagtartó :)

Acmee 2009.03.15. 20:16:44

Szentségtörés vagy lázadás?

A veteránosoknak szentségtörés. Mindenki másnak lázadás. Mint az egész tulajdonos.

A talin mesélt, mutogatott fényképeket. A 80-as években törött Fiat alkatrészek között csempésztek V2-es HD blokkokat az országba, majd motorokat építettek belőle.

Az ember egy igazi Hell's Angel. Respekt.

Szép avagy undorító? Kinek a pap, kinek a papa... Nem jó felől közelíted a kérdést! Nem a belefektetett rengeteg munkaórát látod, mint egy csillogó-villogó veteránban! Pedig ebben is van jó pár belőle.

Főleg úgy elég érdekes a kritika, hogy közben egy csilli-villi szalonautóban ülsz. Nem tudod mit jelent az olajos kéz, a csavarhúzó, a munka utáni garázsjárat, a hétvégéken reggeltől késő éjjelig szerelés.
Az überszopások, melyek után egy becsukható, bezárható ajtó is hatalmas sikerélmény tud lenni.

Aki pedig ezen fikázódik, valószínűleg se bátorsága, se ereje nincs egy hasonló munka véghezviteléhez!

Ezután tartsd ezt szem előtt, mielőtt véleményt mondasz egy építés felett!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.03.15. 20:29:42

@Acmee:" Aki pedig ezen fikázódik, valószínűleg se bátorsága, se ereje nincs egy hasonló munka véghezviteléhez!
"
ehhez tényleg nincs bátorságom hogy ilyet kiadjak a kezem közül.
semmi igényesség nincs benne gány munka az egész.

ommm 2009.03.15. 20:40:30

@Acmee: Mi megtérdeltünk Csikóssal, azóta is szedegetjük a kavicsot a térdkalácsainkból.
Cefet sztori van, nem csak ebben.
De olyan bőséges anyag, hogy még Csiknak is kinő a haja, mire összevasalja.
És persze vittünk kamerát.
Rock n roll.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.03.15. 20:54:01

Szerintem álla ez a kocsi. Erős amerikai hatás érezhető rajta, így nézne ki egy európai izomautó. Nálunk nem V6, hanem sor5 vagy sor6, kompresszorral, vagy csak irdatlan hengerűrtartalommal.

Acmee 2009.03.15. 21:04:28

@Gyurma73:

Bemutatnál egyet a referencia-munkáid közül?

Acmee 2009.03.15. 21:08:28

@ommm:

Tény, nem rátok értettem, amit írtam. Főleg, h Csikós cikkeiből ismerjük, h hogyan áll a folyékony és félszilárd kenőanyagok testre viteléhez.

Inkább a nullaszázalékostéháemmre kitolt 734 hónaposhitelesekre...

Személy szerint Nekem sem tetszik túlzottan az autó, nem épp a W123 Coupe a megfelelő donor egy MadMax átalakításhoz. Viszont jól tudom, hogy mennyi munka egy ilyet összehozni, főleg saját kezűleg...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.03.15. 21:26:24

@Acmee: "Viszont jól tudom, hogy mennyi munka egy ilyet összehozni, főleg saját kezűleg... "
mi mindennap kocsikat javítunk saját kezüleg:-)érdemes az első index lefényezését megnézni a gagyi lámpaspray vel.
valamint a fényezést meg a kittelést megnézni a vonalak abszolút nem futnak.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.03.15. 21:27:38

egy ilyen utcai gány nem egy országos oldalra való ,hanem a lakótelepi kocsmák elé.

Csikós Zsolt 2009.03.15. 21:31:53

@BeeTm:
Van benne tempomat. Haha!

Csikós Zsolt 2009.03.15. 21:32:52

@Acmee:
Megyeget. Mindene jó, csak vibrál az a rohadt kardán...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.03.15. 21:48:18

szóval tilos őszintén megmondani ha nem tetszik valami?
én itt ennél azért többet várok el.
ez nem egy falusi összejövetel ahol ez a szint.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.03.15. 21:52:19

Ocsmány. A belefektetett idö és pénz alapján lehetett volna szép is. Nem így lett.

ommm 2009.03.15. 22:12:53

@malenykij polgar: Nem volt szempont. Ez ilyen. RatMax

GaspiW123 2009.03.15. 22:23:23

1. Adott: közepesen elrohadt, utcán tartott kupé, vmint örök-rocker lázadó tulaj.
2. Projekt: kis költségvetéssel és nagy lelkesedéssel megbütykölt-átfaragott autó. 3. Elképzelés: Egyedi (Mad Max) polgárpukkasztó megjelenés, csinos hanggal...
4. Nem cél: a restaurálás, a szénné egyengetés-kittelés, nagyzolás-rongyrázás.
5. Szal: egy tulajra szabott (egyéniségének megfelelő)jármű kellett...

series_one (törölt) 2009.03.15. 23:05:22

@GaspiW123:
nem te vagy az a hossszúmerciprojektes?
:)))
ezt is te csináltad?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.15. 23:16:30

Te jó isten, mi ez a retek autó? Hogy lehet ezt művelni egy klasszikus Mercivel? Ez valakinek tetszik?


5 év golyózápor.

=Daniken= 2009.03.16. 01:14:48

szerintem kurvajó ez a verda.ami n ekem nem tetszik, az a hűtőrács és a vasak hátul...de ez a matt fekete szín, vmi ordenáró vaddisznó lett a gép, jól állna neki a lövészárok is.Budapestre ilyen kell.Ha nyakig szaros, az sem baj, ha meg tiszta, akkor is felkapod a fejed.szerintem zseniális:-))

ommmm tesvírem:

az SX4-es cikkben, az "ó lesz az első aki telefingja" nagyon klassz hasonlat:-DDD még mindíg röhögök, annyira életszerű:-)))

Merida001 2009.03.16. 09:56:28

A kipufogóról az egykori MadMax c. filmben Mel Gipson Interceptora jutott az eszembe, csak az 4-4 kipufogóval volt felszerelve oldalanként a V8 miatt. Itt gondolom a 2oldal esetén(3-3 kipuff) V6-ról beszélhetünk.

Merida001 2009.03.16. 09:57:40

CH II is erre gondolt...

Merida001 2009.03.16. 09:58:54

elnézést C5 II gondolt erre...:)))

Acmee 2009.03.16. 10:48:14

@Merida001:

Khm... Sorhat... Olvass vissza!

McK (törölt) 2009.03.16. 11:46:25

Atyaisten..micsoda förmedvény..
Aki ezt műveli egy csodás, ritka darabbal,annak a saját fitymáját kéne a homlokára húzni.
Szörnyű..öklendezem.

kutyaütő 2009.03.16. 13:22:42

@McK, Gyurma73,

sztem lehetne visszavenni kicsit az arcból.
Emellett a gép mellett lakom a Marosban, és láttam, milyen gonddal nyúlt hozzá mindig is a tulaja.
Mindennap elmegyek mellette kétszer, és a földbe gyökerezik a lábam: ebben a gépben annyi alázatos munkaóra van, amennyitől (élőben) kurvajól néz ki.

Faszé kell fikázni, meg okoskodni: ez nem Merci, és nem veterán, ez mindkettőtől sokkal több: egy egy koncepciózusan megépített, egyedi autó.
Pont le van szarva, hogy Ti mi a faszt gondoltok egy autó "rendberakásától".

Lehet feldobálni a netre az általatok restaurált/átalakított verdákat.
(Gyurma73, a Te kezed munkáját már láttam: igazi tucatlófasz, barátom. Szállj egy picit alacsonyabban, ha lehet.)

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.16. 18:15:37

@kutyaütő: megtekintheted bármelyik ralis oldalon, Koncz úr hogy közlekedik az általa épített vassal.. :)

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.16. 18:16:37

Ennyi erővel ha leborítok egy Marutit egy dézsa fossal, aztán lelakkozom, én vagyok a király, mert "egyedit alkottam"? Mindegy, csak ne tucat legyen?

Hát barátom, akkor már inkább a széria, mint ez.

sgabo · http://www.w123club.hu/sgabo 2009.03.16. 19:10:55

na hol a cikk? én kíváncsian várom a csikós-style leírást! volt szerencsém élőben látni és ülni benne a bicskei találkozón és remélem ott lesz a 3. tavaszi w123 talin is!

GaspiW123 2009.03.16. 20:58:11

@series_one: Igen együtt bütyköltük a tulajjal a gépsárkányt.
Valóban van egy pickup-projekt, vmint 1 halottas téma 123-asból...

series_one (törölt) 2009.03.16. 21:21:12

ááááááááááááá, most esett le, ki vagy.
a testvéred vette meg az első autómat anno.
azt nagyon megbántam, hogy eladtam, akármilyen is volt

Гарсиа66 2009.03.16. 21:46:57


Csikós Úr !

A kardán rezgéshez - nekem egy 124-esem van, az is is "rázott" 50-60-nál. Leszedtük a kardánt és a szerelő először valamilyen kiegyensúlyzást keresett rajta. Mivel az megvolt, más ötlete nem volt hirtelen. Én is kézbevettem, forgattam, majd egy bizonyos szögben "kottyant" a kardánkereszt. De csak egy állásban !
Nem állítom, hogy ERA-nak is ez a baja, de ha végképp nem találják meg a hibát, esetleg ezt is megnézhetik.

"Mellesleg" nagyon tetszenek az írásai, szerintem főleg azok érhetik meg Önt, akiknek már volt 123-as Mercije.
Üdv.

Гарсиа66 2009.03.16. 21:53:34

@Csikós Zsolt:

Csikós Úr !

A kardán rezgéshez - nekem egy 124-esem van, az is is "rázott" 50-60-nál. Leszedtük a kardánt és a szerelő először valamilyen kiegyensúlyzást keresett rajta. Mivel az megvolt, más ötlete nem volt hirtelen. Én is kézbevettem, forgattam, majd egy bizonyos szögben "kottyant" a kardánkereszt. De csak egy állásban !
Nem állítom, hogy ERA-nak is ez a baja, de ha végképp nem találják meg a hibát, esetleg ezt is megnézhetik.

"Mellesleg" nagyon tetszenek az írásai, szerintem főleg azok érhetik meg Önt, akiknek már volt 123-as Mercije.
Üdv.

DNL 2009.03.17. 11:59:41

dejó! már megint egy olyan autó amit tegnap megnézek mameg a totalcaron figyel! :D ez a dög a maros utcában áll a 23-25 szám előtt! ha napi 200kmt vezetsz városban sztem lassan az összes autót megismered:D

Acmee 2009.03.17. 12:39:44

@A Futrinka utca lakója:

Igen, ha a fost 1mm-es ecsettel formázod ki.

Nem az ízlésről beszélünk!!! A munkáról, amit egy-egy projektbe belefektet a tulaj!!!

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.03.17. 13:41:14

nem igazán értem ezeket a nekivadult indulatokat, természetesen az is gyönyörű eredmény és hatalmas munka/pénz, ha valaki gyári állapotra restaurál egy régi vasat, de ha fantáziát is visz bele, kvázi "megvalósítja önmagát" négykerekes kivitelben - és nemcsak a tunningboltokban kapható előregyártott elemekben gondolkodik -, az legalább akkora érdem...ha nem nagyobb (elvégre nem ugyanaz, ha festesz egy saját képet, vagy ha körberajzolod egy nagy művész alkotását).

McK (törölt) 2009.03.17. 13:54:02

Örülök,hogy van,akinek ez tetszik.
Nem vagyunk egyformák,erről nekem csak az jut eszembe,hogy mennyit dolgozott ez a szerencsétlen,hogy sokkal szarabbul nézzen ki,mintha nem csinált volna semmit..
Engedtessék meg nekem,hogy azt mondjam,hogy szörnyű..hisz ez egy blog.
Ő meg had járjon vele,ha akar..
Az pedíg,hogy mennyit dolgozott vele,tökmindegy.
Ha én Szűz Mária alakját szeretném megformálni egy farönkből..de a sok faragás végén csak egy fogpiszkáló marad a kezemben,nagyon sok munkát öltem bele,féltő módon óvtam is,mégsem értéket csináltam,hacsak azt nem veszzük,hogy a fogam közé szorult húsdarabtól megszabadíthat..de esztétikai élményt nem ad.
Mint ahogy ez a csúfság sem..hiába a sok munka..

gyurrmurr 2009.03.17. 16:10:21

Sziasztok! Tudja valaki,hogy a 123-as és a 124-es merci üzemanyagszint hibás jelzését mi okozhatja? Barátom 190 D-jében is rossz pedig az érzékelőt a tankban kicserélte. Ezen kívül érdemes e javítani az elektromos tetőt (vszeg mechanikus hiba) és a régi vákumos központi zárat (néha megjavul és lezár,általában tankolás előtt,aztán nyithatom a kárpit alól csomagtérben kézzel a tanksapkát). Úgy tudom ezek sűrűn előforduló hibák, bár Csikós úr autóinál nem olvastam. ÜDV.

Гарсиа66 2009.03.18. 12:00:27

@gyurrmurr: Szia !

Elektromos tető: nekem a 124-eshez 12.000,- volt az a spirál, amely mozgatja a tetőt + munkaköltség, ill. érdemes egy takarítást is végezni az egész szerkezetben - ehhez azonban meg kell a kárpitot is bontani. Tehát, ha a motor nem rossz, a spirál csere nem egy nagy meló és pénz.
Központi zár: a 123-as Mercimen 10 év alatt nem volt gond vele. A 124-esen tavaly előjött az általad leírhoz hasonló hiba. Először a központi vezérlőt nézettem meg (hátsó ülés alatt van), az jó volt. Ezután a vezetékelést - szerencsére nem bonyolult ! Itt volt a hiba, egy szál szigetelése megkopott - kb 1,5 óra keresés + szigetelő szalag .
Tehát szerintem:a központi zárat mindenképp érdemes megnézetni(főleg, ha már hozzászoktál!), a tetőnél pedig el kell dönteni, hogy anyagilag megéri-e Neked.
Üzemanyagszintjelző: nekem is rossz :)

helix 2009.03.22. 11:52:28

Omm,vagy Csiki,azért arról az öreg toyo coronáról illene egy két fotó erejéig megemlékezni
süti beállítások módosítása