Kurváknak nyilván van továbbképzés

Az igazoltatásról

  2009. március 11. - Gyulavitéz Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

 

Vidéki utak mentén jellemzően nem nagyon álldogálnak emberek. Ha nagyritkán mégis megpillantunk valakit, az jó eséllyel vagy örömlány, vagy rendőr.

Vélemények az azonos című publikációnkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr56994004

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad? 2009.03.11. 13:33:50

Az egész ország egy türelmi zóna, avagy a kurváknak nem fázik a nunija?Munkámból adódóan elég sokat járok autóval országszerte. A főutak mellett még ma is, -amikor állítólag a rendőrség kiemelten ellenőriz- rengetek hölgyet lehet látni, akik a jobb élet r…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

min 2009.03.11. 11:37:53

@The Good Boy: Én kaptam papírt és kártyával is fizethettem és a felvételt is megmutatták nekem:-) A stopperes dolog nem létezik ellenben vannak útszakaszok ahol valóban így mérnek beépített rendszerek és ezek ki is vannak táblázva Pl.az A2-esen de nem gyakori. Értem én, hogy mire gondolsz csak nálunk saját tapasztalatból kiindúlva azt látom, hogy sokszor a rendőr szeme előtt követnek el szabálytalanságot és tojnak rá egy percre megállítják a normálisan haladó autóst ugymond közúti ellenörzés gyanánt. Valóban nincs pénze a rendőrségnek de ez nem ok arra, hogy visszaéljenek a hatalmukkal vagy, hogy ne gondolkodjanak.

Kifordított kacagány 2009.03.11. 11:40:19

amúgy meg én nagyon boldog lennék, ha a rendőrök legalább fele olyan tisztességesen végeznék a munkájukat, mint az útszélen álló kurvák. de ez ugye nem elvárható a kurvának a megélhetése múlik rajta, a rendőrnek meg nem. és főleg annak a rendőrnek nem, aki a jó meleg irodából okoskodik kifele.

igazságbajnoka 2009.03.11. 11:42:33

@3006:

Ez hülyeség. A határőrök 99-óta ugyanazt a képzést kapják, mint a rendőrök. Ugyanabban az iskolában, csak néhány tantárgyuk különbözik...

A határőrök között is vannak járőrök. Aki lehet, hogy 15 éve védik a seggedet(és az enyémet is) hóban sárban, fagyban és esőben. Éjszakánként a sötét erdőben hajkurásszák a késsel és egyéb dolgokkal hadonászó afgánokat meg albánokat. Ja és télen nincs autó a seggük alatt, mint a rendőröknek... Tehát 15-20 km gyalog szolgálatonként. Aki meg olyan szerencsés volt, hogy autóhoz jutott az bizony ugyanazt csinálja, mint a rendőr.

Az útlevélkezelőket sem szabad kinevetni, mert bár igazoltatásban lehet, hogy nem olyan jártasak, de legalább 3-4 nyelven meg tudnak szólalni, nem csak jónapot-viszlát szinten és betéve ismerik Európa összes okmányát és igen jól fel vannak készítve a világ többi személyazonosító és egyéb okmányaiból is. És a határokon nagyon sok körözött bűnözőt nem engednek be ill. ki. Ugyan úgy, mint az itthon ellopott kocsikat is rendre megfogják a határon. Ezért mondják azt, hogy a határőr a hazát védi...

A rendőr meg igazoltatásnál elengedi a kínait, aki a sógorának az útlevelével igazolja magát... mert olyanról, hogy személyazonosítás, még csak nem is hallott. Nem beszélve arról, hogy bár megállítja a külföldit, de hogy milyen nyelven és milyen okmányt kérjen tőle, arról nem sok fogalma van...

Mondom én ezt ex-rendőr.

sturmgewehrX 2009.03.11. 11:49:45

@Érdekes: áruld már el hogy érted hogy szóljon a feletesének és kész???hmmm?

Jetfighter 2009.03.11. 11:51:03

Szerintem a közlekedési rendőr is csak olyan, mint minden ember az országban. Sőt, átlagban biztosan jobb. (De aki azt állítja, hogy kizárólag kulturált, humánus, korrekt rendőrök vannak, annak vagy kevés a tapasztalata, vagy nagy a szerencséje.)
26 éve vezetek, összesen kétszer találkoztam lehúzós rendőrökkel. Először fizettem, de a második esetben, tavaly már nem hagytam annyiban. Mivel bizonyíthatóan és tudatosan valótlan indokkal akartak büntetést kiszabni (jelzem, részemről szabályos közlekedés, szabályos jármű és okmányok, normális, tisztelettudó viselkedés állt fent) továbbá a családomat is szívatták egy óráig az út szélén a mínusz ötben, így bementem a kapitányságra, ebből ügyészségi vizsgálat lett, és egy visszavont eljárás, amiért nyilván nem kaptak dicséretet. (Más kérdés, hogy szerencsétleneknek talán ki volt szabva egy napi kvóta, és azt próbálták összehozni valahogyan, hátha nem veszem észre. Pechjük volt, vagy tévedtek. Emberi dolog.)
Az évek során az összes többi esetben nem volt semmi probléma. Nem rossz arány. Ebből indulok ki, ha megállít egy rendőr, nem a két másikból. Remélem, több hasonló eset nem lesz.

min 2009.03.11. 11:53:41

@igazságbajnoka:
Meg azt sem amikor tanúja voltam egy bolti betörésnek hazafelé menet és a kiérkező rendőr a "mit Látott" helyett bilincset rakott a kezemre a "miért" kérdésemre meg pofonnal válaszolt és a kapitányságon vagy őrsön jó másfél óra után megkérdezi egy arra járó, hogy miért vagyok itt és onnantól meg tanú voltam ismét...aztán éjjel fél egykor mehettem haza gyalog a város másik végébe ahonnan elvittek. Illetve amikor édesapám látta az ablakból, hogy épp feltörnek egy autót. Kihívta a rendőrséget és utána még hetekg kellett bejárnia oda. Amikor mondta, hogy többet nem jön ő elmondta amit látott polgári engedetlenséggel fenyegették és majdnemhogy még ő lett a bűnöző...Vagy mikor kedves barátomékhoz éjjel az ablakon keresztűl betört a készenléti és arra ébredt ő és anyukája, hogy az arckba nyomják az MP5-öst egy elemlámpa fényében. Kiderült eltévesztették a házszámot. Azt sem mondták, hogy fapapucs a távozáskor...aztán Az M7-esen kapok 30ezre csekkett gyorshajtásért(140km/h) de a sok középen haladó sokszor okoz életveszélyes konfliktust és az nem probléma... aztán megbüntetnek tilosban parkolásért és nkem kell elmagyaráznom a kreszt az örsön a rendőrnek aki felhívta!! a felettesét, hogy tényleg így van e és nekem volt igazam...aztán amikor ellopták egy lakótársun autóját a rendőrség előtti parkolóból(azóta sem lett meg) kb ennyi..úgyhogy saját részemről hagy vessem meg a magyar rendőröket

sturmgewehrX 2009.03.11. 11:54:56

@A Futrinka utca lakója: örüljél nagyon jó télleg hogy 3rendőrautóvan szolgálatba és azok csinálnak mindent!tényleg...kurva jó így a városnak!

JanoGS 2009.03.11. 11:57:00

Végre hogy erről ír valaki!
3 sztori ezekhez + tanulságos jótanács:

1. évekkel ezelőtt Szegedre menet a régi 5-ösön éles kanyar után út közepi igazoltatás. 90 körül mentem, de csikorgófékes kikerülés lett belőle. nagyon megijedtem, tényleg hajszálon múlt hogy el nem sodortam az összeset. kiszálltam és magamból kikelve ordítottam hogy hogy lehet ilyen hülye helyen megálnni? ők is nagyon megijedhettek, mert még csak vissza se szóltak..

2. húgommal történt nemrég vidéken: előzött, elég gyorsan.. bemérték, megállították. a rendőrautó a felfestett forgalom elől elzárt területen állt.
arogáns rendőr volt (hozzáteszem a húgom is vissza tud szólni, nem is kicsit). Ez történt most is, megkérdezte hogy a rendőr autó megkülönböztető jelzés nélkül miért parkol ott, ahol?
Olaj volt a tűzre, a rendőr üvöltött, trágár módon szidta Édesanyánkat(!). Húgom is kiakadt, kérte hogy vegyenek fel jegyzőkönyvet, amibe beleírják hogy mi történt és mi hangzott el.
Erre a "biztos úr" további trágár szavakkal visszadobta az autóba a papírokat és továbbengedte Hugit.

3. az előzőből okulva... : sokat járok át az Alagúton. aki jár arra, tudja hogy délutánonként, esténként hol állnak a rendőrök, sokszor autóval.
Mivel akkor (is) siettem, a buszsávban ereszkedtem lefelé, nem tudtam visszasorolni, ezért az alagút előtt jobbra kanyarodni kényszerültem.
Sebaj, kicsit odébb, sajna még záróvonalom megfordultam, vissza a lámpáig és ott szabályosan jobbra.
Nem jött be, mint utóbb kiderült végignézték a sarokról az akciót.
Tetézte a bajt, hogy aznap - a már említett - Édesanyám autójával voltam és papír egy szál se nálam.
Elővettem az aduászt, megkérdeztem hogy oké hogy én többször szabálytalankodtam, de a rendőrautó mit keres a várakozni tilosban? (ott a tábla a sarkon..)
Kérdésemre a válasz:
- akkor most bevigyük magát az őrszobára?
Mint akinek veszteni valója nincs, mondtam hogy oks, vigyenek, de attól még papírok nem lesznek nálam és maguk pedig akkor is tilosból parkolnak, megkül. jelzés nélkül.
Erre megkérdezi hogy rendben, kirakja a megkül. jelzést, de ha lemerül az akksi akkor betolom az autójukat?
Oldódni látszott a feszültség, végül elengedtek.

Tanulságok:
Alapvetően nem mondanám hogy a rendőrök utálnak bennünket.
Igyekezni kell mindig elismerni ha hibázunk, viszont érvelni a mellett hogy miért tettük.
És ha van némi vaj az ő fülük mögött (tilosban, veszélyes helyen parkolás) akkor arra irgalmatlanul lecsapni.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.03.11. 11:58:50

Nekem nem fáj egy rutinellenörzés, mivel nincs vaj a fülem mögött. A gyorshajtást meg elismerem, ha az történt.
Inkább az az aggasztó, ha úgy igazoltatnak, hogy balesetveszélyes a hely.
Egy barátom többé-kevésbé tisztában van vele, hogy mik az igazoltatás szabályai és nem okoz számára gondot, hogy leteremtse a kezdö rendöröket, ha komoly közúti veszélyforrást okoznak az igazoltatással.
18 éve vezetek és egy kivételével mindig kultúrált volt az igazoltatás, büntetéssel vagy anélkül. Amilyen a mosdó, olyan a törülközö.

igazságbajnoka 2009.03.11. 12:08:37

@min:

Nem mondtam, hogy nincs hülye rendőr, és ugye az is ember, tehát hibázik...

Csak nézzük meg, hogy mik vezetnek ide...
Egyébként az igazoltatásról volt szó...

Igen is van sok hülye rendőr. A kommandós is parancsra teszi a dolgát és ha adnak neki a nyomozók, vagy a az NNI egy címet és házszámot akkor oda bemegy (bármilyen módszerrel) és csinálja a dolgát, ja hogy szar információt adtak neki... Ja hogy annyi esze sem volt, hogy bocsánatot kérjen... ezek azok akiket kirugdosnék, ha ott lennék...

Egyébként ilyen esetekben kártérítést szoktak fizetni...

Engem még soha nem trafiztak le... érdekes nem?
Pedig naponta autózok...
Velem egy rendőr sem beszél még csúnyán... ez is érdekes.

amilyen az adjonisten...

sturmgewehrX 2009.03.11. 12:15:12

egyébként csak annyi a problémám,hogy megalázták a cikkben a rendőröket!elismerem én is, hogy sok a gond velük...gondolok túlkapásokra az igazoltatás során...
de csak annyit értsél meg "ÉRDEKES", hogy ez a dolguk ez a parancs...sok rendőrt ismerek civilben...teljesen mások...sokuknak elég nehéz lelkileg, hogy ilyeneket kell csinálni holott nem erre esküdtek fel...hogy baszogassák a jónépet!
mert ha parancsba adják, hogy büntess meg ennyi embert/autóst, akkor nem tudnak egyszerűen a lényeges dolgokkal törődni...
de ebben anyagi és törvény problémái is benne vannak.persze van aki túl komolyan veszi ezeket a parancsokat...és játszák a keménylegényt...de ők se voltak mindig ilyenek!ezeket ki kéne szűrni már az elején!én ezek ellenére is tisztelem a rendőröket.tudom mi az a parancs...szó nincs arról hogy szól a feletessének...ő adja parancsba neki meg az ő feletesse...ésígy tovább...
azért írtam, hogy bár a járőrök követik el ezeket amiken fel vagytok háborodva ki jogosan ki nem,de felsőbb körben vannak a bajok!merthát már ez is a pénzről szól!de többségük hidd el jó ember mégha nem is ez a tapasztalatod...és télleg otthon amikor bezárják az ajtót maguk mögött hidd el nekik sem jó ez az egész rendszer!csak enyi a problémám...
értem, hogy a trafitól már eltértem...de ennek az az okat...
amit előbb is írtam...hogy akinek trafiznia kell annak kell még mást is csinálnia ami trafizás közben nem megy...de ugye ebből van zséé ezért ezt erőltetik!hidd el ha a rossz emberekből pénz jönne be akkor a bűnözőkre hangolódnának rá...nem a közúti baszogatásra!így érted a problémám "@érdekes"?

ixtom 2009.03.11. 12:16:33

Rendőrök....76
Kurvák....1586

tehát eddig 76 rendőr olvasta a cikket :)

min 2009.03.11. 12:20:44

@igazságbajnoka: Na jah...nincs rossz katona csak rossz parancsnok tartja a mondás. akkor ez azt jelenti, hogy a rendőr pl. a közúton ne gondolkodjon? Amikor igazoltatásnál rendre megkérdezik pl." Ugye tudja miért állítottuk meg?" Honnan tudnám? Miért nem modják meg? Erre besértődnek és rögtön előveszik a hatalmukat. Váci úton rendre szondáztatnak és amikor fújom de nem történik semmi akkor arrogánsan mondja, hogy jobban fújjam. Persze, hogy mondom neki, hogy ne szorakozzunk már itt egymással. Lehet, hogy a belügyes igazolványod láttán kedvesek veled vagy nem tudom de én kb. 20 igazoltatásból 16-szor tapasztalom, hogy semmi értelme ennek és bunkók voltak. Én normálisan kezdek mindig hozzállni de néha az első mondatukkal kicsapják a biztosítékot. Mintha tudatos IQ elvonáson vennének részt a képzés alatt.

sturmgewehrX 2009.03.11. 12:24:55

és még vlmi!már ez divat, hogy a rendőrt fikázzuk!én is utáltam őket...régen nekem is volt bajom velük!de most,hogy katona vagyok...átérzem a felelőséget...rendőr ismerőseim vannak és tudok a problémájukról amit előbb írtam...más lett a véleményem...decsak a rossz dolgokat hallják meg sok emberek!
pl:van 1 ismerősöm kérdezte minek van a TESZ?(Terrorelhárító Szolgálat) a butus csak a TV-t nézi és ott évente 2-3x hallod h akciójuk volt!hát ez nem igaz így...nap mint nap mennek embereket elfogni...és nem túrórudi tolvajokat...veszélyes...nagyon...
néhanapján gyakorlatuzunk kommandósokkal épületek bevétele miatt amihez ők jobban értenek mint a katona.
de ez is primitív hogy 76rendőr olvasta a cikket mert 76 szavazat jött a rendőrökre!
csak a jó dolgokról semmit nem hallasz...
v senki nem ír hogy egy rendőr, milyen cselekedetet csinált aznap!persze erre az lesz a válasz, hogy ugyan mit csinálna amikor csak basztatja a népet...na látod ez a divat...

sturmgewehrX 2009.03.11. 12:27:00

@min: nem IQ bajok vannak!hanem vlmit találniuk kell, hogy pénz jöjjön be nekik!!!!kb olyan mint a parkolóellenőröknél.

Érdekes 2009.03.11. 12:28:34

@sturmgewehrX: sturmgeführer ne viselkedj már úgy mint egy rendőr lól.
Figy, szóljon a felettesének, hogy nem tudják ellátni, megszakadnak, de fizikai képtelenség ellátni a területet és szolgálni...És jó lenne, ha/vagy helyettes vagy valami segítséget szerezne, vagy vennének fel embereket, ennyi.Egy kis kreativitást baz...Ne nekem kelljen már mondani.
Lehet, ha civilek kezdeményeznék, h sok az utcai zaklatás/lopás/attrocitás vagy bármi, és tényekkel állnának elő egy ezredesnek vagy mittomén kinek, akkor kezelnék az ügyet...
De azért a rendőr ott van, elhiszem, h nem erre esküdtek fel, de mégis ő van ott, nem 100%os kényszerből, és a felettesekre se hárítsál már mindent...Mert az se igaz..

ramirezz 2009.03.11. 12:30:37

sajna ez van..
két adalék a témához.

1. még anno amikor az M1-en autóból mértek. Nyáron kora reggel Bp-felé menő sávban mértek, mellettem kb. sokkal (200 fölött) rendszám nélküli SL Merci, bemérték, a rendőr meg berohant a belső sávba, hogy lemeszelje. Centiken múlt az élete :( Sőt a következő autósoknak is taposni kellett rendesen a féket, hogy kikerüljük az okostojást..
2. Tavaly nyáron 86-os, Bősárkány után szokásos "rutinellenőrzés". Papírok, izzókészlet, stb. Minden rendben, akkor a rendőrhölgy szól, hogy ne helyzetjelzővel közlekedjek. Mondom neki, hogy nézze meg, nem az van kapcsolva, csak autómatikusan kiszálláskor kivettem a slusszkulcsot és nincs rajta gyújtás. Válasz: Jójó, máskor menet közben is adjon rá gyújtást..Az egy dolog, hogy feltart, de azért, hogy az övé legyen az utolsó szó, kitalál valami vadbaromságot...

Slavedriver 2009.03.11. 12:30:47

@igazságbajnoka: Persze a rendőröknek is stresszes a munkája (Te ezt jobban tudod), de van még sok más munka ami ugyanolyan stresszes. Én bankban dolgoztam, ahol előírás volt a jópofa, és a zárás előtt 1 perccel befáradó, kötözködő, fasztalicska ügyfélhez is jó pofát kellett vágni és még nekünk kellett elnézést kérni. Mindezt úgy, hogy a fiókvezető nyaggat a tervszámokkal, lesed, hogy ki a próbavásárló, ja és létszámhiány volt, kb. 3-4 ember a 12 fős fiókban. Nem tagadom, jól kerestem, mondjuk ez relatív. De nem bánom, hogy otthagytam.

sturmgewehrX 2009.03.11. 12:35:12

@Érdekes: szerinted nem szólnak, hogy megrohadnak munka közben?szól a hadnagynak vagy a századosnak a kapitányságon, hogy uram nem tudjuk ellátni a feladatot rendesen...az szól a vezérkarnak azok meg mondják ez van erre van pénz!csak amikor a járőrnek az a dolga,hogy megbüntessen téged akkor ezvan...
egyébként meg igen a civileknek kéne "lázadniuk" hogy ez így nem mehet tovább...
te amúgy mit dolgozol v honnan gondolod hogy érted a rendőrség mai helyzetét?

Érdekes 2009.03.11. 12:47:08

@sturmgewehrX: Onnan, h az adónkból (az enyémből is) Megy a kasszában, és nem szeretnék úgy járnálni az utcán, h bármikor kirabolnak vagy bármi mást..Mert semmi elrettentő ereje nincs a rendőrségnek, a cigók pl. már őket is verik, azt csinálnak velük amit akarnak.Nevetséges.Ez nem a rendőr hibája nyílván, hanem más szervek-é.Nem nehéz annyira átlátni az a qva nagy "helyzetet" ami itt van.A korrupcióval az élen.

Gyurcsánytakarogy 2009.03.11. 12:47:59

A rendőrség sajnos azért tart itt mert kormányon lévő elit is itt tart. Az sajnos tényleg gáz hogy a rendőrt a kurvával egy szintbe hozzák a cikkben, de azért ne felejtsük el a rendőrök ebben nagyban hozzájárultak (korrupció mindenhol). Az igazsg szerintem valahol középen van mert: 1. Az emeberek annyira elpofátlanodtak, hogy manapság már senkinek semmiért nem lehet szólni, mert egyből annak áll feljebb és leugatja a hajadat is. Ezért mindenki zaklatásnak vesz már egy igazoltatást is, de ezért a médiát lehetne inkább vádolin, hogy ilyenek lettünk, mert mindenhol azt sújkolják hogy valósítsd meg önmagad a proli meg ezt úgy értelmezi, hogy gázolj át mindenkin. 2. A rendőrség munkája tényleg szar, nekem mikor feltörték az autómat már ki se hívtam őket, mert tök felesleges, volt már lakásbetörésem, lopásom és egyszer sem találták meg az elkövetőt. Talán ha mindkét fél javulna jobb lenne a helyzet.

The Good Boy 2009.03.11. 12:53:33

@min: javaslom menj el vidéke, és nagyrészt teljesen mást tapasztalsz. Minél messzebb kerülsz szeretett fővárosodtól, annál nagyobb eséllyel botlasz bele, kultúrált, tisztességes rendőrbe. Persze előfeltétel, hogy te se magas "c"-ről indits:)
(persze pesten is vannak normálisak, nem azt mondom, csak valahogy az arányok...)
Visszatérve a korábbi mondókámhoz: Nem elirás volt, tényleg játszottak a burgenlandi rendőrök olyat a magyarokkal,hogy az órája alapján számolta ki, hogy te gyorsabban hajtottál... Bizonyisd be az ellenkezőjét.
Sőt, tudok olyan esetről is, amikor az osztrák rendőr besértődött azon, hogy a magyar nem tud németül -azaz nem tudnak kommunikálni-és még euroja sincs, birságot fizetni (a semmiért), erre minden szó nélkül bepattantak az autójukba az összes iratával, elmentek a 30-40 km-re lévő örsükre, ahol bementek a számzáras ajtón. A magyar pógár meg várt vagy másfél órát az örs elött(mivel bemenni nem tudott, és nem is jöttek ki hozzá), aztán megunta és itthon az első útja a rendőrség volt, feljelentést tenni - mást nem tudott csinálni. Szóval nem csak itt vannak selejtek, máshol is. Persze hallomásból tudom, hogy az osztrák autós természetesen fel van háborodva, ha a tudatlan magyar rendőr nem németül beszél vele (és akármilyen hihetetlen itt a környéken szinte az összes rendőr legalább az alapvető dolgokat el tudja mondani/meg tudja érteni németül vagy angolul), csak néha kiprovokálják burgungócia lakói, hogy csak magyar szót halljanak! De szerencsére osztrákiában is már egyre kevesebb a fentiekre hasonlitó eset. Valahogy lassan ott is kihullik a korábbi összevonás során felhigult állományból a férgese.

sturmgewehrX 2009.03.11. 12:55:27

@Érdekes: értelek!és érts meg hogy én nem a rendőrök pártján állok...megértem a te problémádat is...!
igen cigánykérdés...
ha jól olvastam azt írtad hogy a cigók verik a rendőröket...deha a rendőr veri a cigót az nembaj....
korrupció élen van igen...
ez a nagy helyzet :)
tudod az a bosszantó, hogy nem tehetek semmit az ien emberek ellen aki rendőrt ver...mert van ien...elkergetik a rendőröket...azthittem beszarok amikor meghallom...
tegyük fel 50ezer Ft-ot adózok 1 hónapban
1évig dolgozok és adózok azért hogy egy KMK-s(közveszélyes munkakerülő) ugye régen így hívták őket most úgy hogy rendőrverő...nem írok semmi oat nehogy rasszizmus legyen...szal 1évig dolgozom és adózom azért h egy 6gyerekes rendőrverő "család"megkapja a havi félmilla segélyt---ennyit kapnak igen
miköze ennek az egészhez?
csak annyi hogy az egész ebből ered!hogy faszságra megy el a pénzed és ez,meg az egész probléma ami velük jár...kihat az egész országra...még ahoz is köze van hogy miért cseszegetnek igazoltatás közben!hogy pénz legyen a rendőrségnek mert elviszi az adót a 6-8gyermekes család!innen ered minden probléma!!!gondolkozz el rajta!remélem idővel eljut oda az ország hogy ne kelljen ien komikat írni!!!

Jetfighter 2009.03.11. 12:58:04

Az egyenruha azért felelősséggel is jár, amit nem lehet mindig tovább hárítani. Se a rossz helyen parkolást, sem az ostoba viselkedést. Mert egy dolog, hogy az ügyészség nekem adott igazat, de egyrészt olyan lett az addig szép vasárnapi kirándulás, amilyen, másrészt a kisfiam egy hétig nem tudott aludni, és azon sírdogált, miért kiabált az apjával a rendőr (a szokásos "Aláírja vagy feljelentem!"). Nehéz volt neki megmagyarázni. Ő valószínűleg azóta fél a rendőröktől.
Szóval csak ésszel, humánusan, vállapos hölgyek-urak. Ha van napi terv, ha nincs.
Akinek inge, csak az vegye magára.

Aldo Moro 2009.03.11. 12:58:38

Azt minek lehet nevezni, amikor 14 éves öcsémet állítja meg a gyökér, de koppan, mert van hajtási engedélye, de azért valamibe bele kell kötni, beleköt, hogy miért nincs a motorján biztosítási matrica? Szegény gyerek adásvételi szerződéstől kezdve mindent felmutatott neki, ez meg ilyeneken lovagol. Hazajött, hogy ő most már nem mer motorozni, mert úgyis belekötnek. Megkerestem a faluban, aztán megkérdeztem tőle, hogy ugyan miért egy ilyen kisgyereket baszogat, meg ugyan magyarázza már el, hogy milyen matricát kér. Arra nem volt képes, hogy a légyszemüvegét levegye. Legott felhívtam a biztosítót (még biztosítás is van a 30 éves motoron), ahol közölték, hogy annál a társaságnál ilyen matrica 2 éve nem létezik, igazolás céljából elég az a papír is, amit kiadnak. Annyit nem mondott, hogy "Bocs!" Elkértem a nevét és a jelvényszámát - láthatóan elég félve adta meg.

Kifordított kacagány 2009.03.11. 13:06:10

@Érdekes: egy katonának beszélsz az esküről? szerinted a katonák betartják a sajátjukat? ugyan.

@sturmgewehrX: nem a rendőr van ott, nem az tudja, hogy mi az ami igazán nem működik és változtatni kellene? a rendőr nem állampolgár? nehogy már nekem kelljen lázadozni, hogy hogyan végezzék rendesen a munkájukat. persze értem én, ha a cégnél járatom a számat, hogy mit hogyan kellene csinálni, akkor rám is csúnyán néznek. de azért meg van a módja, annak is, hogy eredményeket érjek el és ehhez nem kell az, hogy valaki beessen az utcáról és megmondja, ki mit csináljon. de ehhez akarni kell a változást és igen, időnként elviselni, ha hülyének nézik az embert, mert tenni akar valamit.

Érdekes 2009.03.11. 13:07:29

@sturmgewehrX:

Na, így van, látom te is tudod, h mi van...Ezt mondom, én befizetem a pénzt a közbiztonságra, hogy úgymond "védettséget" élvezzek az adómból, és mire megy el?Ha én 58cal megyek akkor engem baxnak meg....Akik meg ölik az embereket, azok meg szabadon kószálnak, a bankár csalókról meg politikusokról meg már nem is beszélek....hamis lék,stukkerek...stb, hát no comment érdekes ez.Egyébként nem hiszem, h bármit is tudnánk tenni ez ellen.De eléggé kiélezett a helyzet, főleg a rendőrverőknél lassan és az ombucmanójukkal együtt...Egyre többet engednek meg maguknak...De egyébként a rendőröknél lenne a labda, ők tudnának ez ellen tenni, mert a politikus csak egy dolog..a rendőr azt csinál vele amit akar, nem?Feltéve, ha nem fogadja el kézbe leszámolva a deákokat...

Dela 2009.03.11. 13:56:57

A rendőrökről csak annyit. egyik hajnalban 3 körül ballagok a barátnőmtől hazafelé.
A kereszteződéshez közeledve láttam a kékek verdáját én leléptem a gyalogátkelőhelyről a kis aranyos meg igazoltatás céljából " mert betörtek valahová mint utólag kiderült" elém vágott a kocsival majd ráestem az autóra nem is volt szabálytalan.

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.11. 13:58:44

@sturmgewehrX: Örülök is, legalább kevés kapacitás jut arra, hogy basztassák a külső utakon a vasúti átkelőn 40-el átgurulót a háromlábon álló pénisszel.
Én már 3x láttam mérni őket szürkületkor annál a városszéli vasúti átkelőnél, ami a mezőgazdasági áruház (meg van ott azon az egyenesen valami benzinkút is) útján van..

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.03.11. 13:59:57

Nyíregyháza mellett igazoltattak minket tavaly: barátom régi típusú jogsiját bevonták, mert kimosta, és egy szám nem látszott rajta rendesen. Mondták: vezessek én. Csakhogy én már ittam egy üveg sört, amit jó magyar állampolgárként be is vallottam.

Rendben: akkor hazáig vezethet jogsi nélkül. A srác Nagykanizsán lakik (az ország másik vége).

A másik: az mire jó, hogy egy adott napon megvizsgálják az autó műszaki állapotát és károsanyag-kibocsátását, és aztán az év további 364 napján a kutyát se érdekli, mennyit romlott? Csak az a fontos, hogy aznap megfeleljen.

3006 2009.03.11. 14:00:13

Érdekes a dolog, a rendőrök vesztésre állnak a qrvákkal szemben, és ez igaz is
mert amiről itt nagyba szó volt, az az, hogy hol kéne már a forgalmat akadályozni
indokoltan meg indokolatlanul.
És bizony ez így van.

Aztán, ha a mercivel megyek, akkor meg sem állít, ha a lepukkant egyébbel, akkor meg még a zsebembe is benéznek.

Na multkor volt egy aranyos sztori, másik poszton már írtam, aki unja lépjen át rajta.
Este sötétben 24 - 01 körül kavarok haza vadászatból
Bemegyek a benzinkútra, kifelé jövet, még a lámpák alatt ellenőrzés alá vontak vagy 4-en. Talán kettő csajszi volt( 4-ből 3 hör volt elötte az biztos ) . Na okmányolás, nézegetés. Hátsó ülésen keresztbe a ménkü nagy fegyvertok. Nem kérdik mi az, mi van benne, meg engedély van -e hozzá( lehet hegedűtoknak nézték) Egyszer csak az egyik csajszi hátulról az okmányolónak: Bazmeg gyere ide, ez itt véres. Okmányoló egyből : szálljon ki, nyissa ki a csomagtartót ! Megyek hátra. Zöld ruha oldalamon marha nagy kés, nem zavarja őket. Csomagtartó kinyit. Persze volt benne egy kizsigerelt vaddiszó.
Na nagy sikítás, aztán csak azt látom, hogy az egyik csajszi ott okádik az út szélén, többi rendőr rögtön megy segiteni neki.
Én meg csomagtartó lecsuk, ácsorgás kis ideig, közben hallgatom, hogy bazmeg ilyen még nem láttam, meg hogy bazmeg mennyi vér volt ott stb.

Összeszedem az irataimat a motorházról, majd további kellemes szolgálatot kívánva elhajtottam.

Szóval az egyik hányt, a másik fogta a fejét, a további kettő meg figyelt, hogy ezt ki láthatja. Ciki.

Jelzem nem dobtam fel egyiket sem.

kalandrover 2009.03.11. 14:05:01

@igazságbajnoka:

Azéér látszik, hogy rendőr voltál. A matek még mindig nem megy. :-)

Amikor ilyen 12 órás, meg hosszabb a munkarend, akkor ugye nem kell minden nap dolgozni?

Ha vársz pár évet elmész nyugdíjba, és mellette kocsmázol.

Ja, krimódban nem szoktak becsapni? :-)

Slavedriver 2009.03.11. 14:10:09

@3006: :-DDDDDDD

Egyszer ment előttem egy L200-as, a platóról az ajtó alatt folyt a vér, meg mindenféle trutyi.

torma99 2009.03.11. 14:13:10

Nem tudom ki ismeri a helyet, de azért leírom. Zalaegerszegről, ha Zalaszentiván felé autózunk, pont Szentiván előtt van ugyebár egy nagy lejtő. Még ősszel, olyan október körül történt meg, hogy egy nagyon okos és értelmes rendőr szíveskedett a lejtőn megállítani egy kamiont (nem is tudom, hogy sikerült neki hiszen amint átbukik az ember a dombtetőn, esélye se lenne megállni a Kisfaludpusztai becsatlakozásnál álló rendőr jelzésére na de mind1 is). Szóval kamion áll, én meg mentem nyugodtan az úton és én is átbukok a tetőn, amire ott a lejtőn előttem 50 méterre egy kamion. Mondom vazze mit csinál ez itt. Fékezés kikerülöm, nah akkor láttam meg a rendőrt....Csak az anyázásról jutott eszembe...

Long Johnny 2009.03.11. 14:30:15

Kedves Gyulavitez:

"valóságban nincsen ám Örömlány Továbbképző Intézet". Dehogy nincs, atvitt ertelembe kurtak mar seggbe es szopattak jol le, nyaltal segget es közben vigyorogtal mert muszaj volt. Mindenki az ELET örömlany tovabbkepzö intezeteben "tanul", holtig. Mindd kurvak vagyunk olyan ertelemben :-)))

CleverEgg 2009.03.11. 14:38:54

"olyan helyen igazoltat, ahol a félreállított autó elzárja az utat, nem lehet tőle rendesen közlekedni, és meg kell állni, és várni kell, amíg a szembe sáv megüresedik, és akkor végre átléphetünk a záróvonalon, hogy továbbhaladhassunk"

Bazz, a fél városban csak így lehet közlekedni a - szabályosan vagy szabálytalanul - parkoló autók miatt, arról miért nincs cikk?

TakiBá 2009.03.11. 14:45:59


MA reggel 8.15kor a Colbert hídon (rajta !!!) megállt egy rendőrautó, kipakolt egy lézeres állványos sebességmérőt és a kocsi mögött, a forgalommal szemben sebességet mért. Imádkoztam az életéért - ha bárki, bármilyen okból megcsúszik, odanyomja szerencsétlent a saját Octaviája hátuljához.

BlazeHun 2009.03.11. 14:47:50

Kevés a rendőr olvasó!
Csak 102 szavazat ment eddig a rendőrökre a kurvák ellen a totalcar-on a szavazásnál.

2009.03.11. 14:49:43

Mekkora egy tahó cikk volt ez. Faszikám, ha nincs mondanivalód inkább bújj vissza az ágyba és húzd magadra a takarót. Ennyi.

kalandrover 2009.03.11. 14:52:42

@BlazeHun:

Ebből is látszik, melyik "népcsoport" nem tud olvasni.

Jááhhh, német rokon jön hozzánk, zsandár meállítja. Szerencsétlen nem ismerte a magyar rendőrvitzeket, oszt ahogy a jómunkásember nézegeti a sasos papírokat, vesztére rákérdezett, hogy: -El tudja olvasni?
Mikor ideért elmeséltük neki, hogy éppen melyik törvénysértést követte el. :-))

2009.03.11. 14:53:32

@sipike78: 2009.03.11. 13:59:57
Kedves kis sztrovacsek kolléga, hogy gondolod az ellenőrzést? MINDEN autós MINDEN nap menjen be a vizsgálóállomásra és méresse meg a káros anyag kibocsátását ????

butschq 2009.03.11. 15:03:14

nekem semmi bajom a rendőrökkel, pedig javarészt szombat este állítanak meg a diszkóbol jövet, én udvariasan kiszállok odaadom a papírjaim, kötelező szonda látja rajtam hogy normálisan állok hozzá, ő is normálisan áll hozzám, kölcsönös ez a dolog, volt hogy 2napja lejárt műszakival mentem, és elengedett azzal a mondattal hogy qrva gyorsan menjek vizsgáztatni, megköszöntem másnap(vagyis két nappal később) mentem kész, szerencsém is volt igaz, 100ból egy eset, de én csípem őket, pedig nem én vagyok a világ legbecsületesebb embere

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.03.11. 15:26:43

Kedves kis kulics kolléga!

Látom, meghaladta logikai és kombinatorikai készségedet a felvetésem. Arra próbáltam utalni, hogy a felnin guruló füstokádó szakadt gépek esetében (ha megállítják egyáltalán)nem ezen műszaki hiányosságok szúrnak szemet a szervnek, hanem, hogy nincs izzókészlet vagy nincs nálad papír.
Lásd fentebb (és korábban)a sok erre utaló megjegyzést. A rendőrség (szűkebben a közlekedési részleg) nagyon sóhivatal jelleget kezdett magára ölteni.

Szerinted hányszor jelzik a központban vagy a közútkezelőnél, hogy rendkívül veszélyes szakaszok vannak a kátyúk miatt? Hogy ezer éve kint áll a 30-as tábla a nyílegyenes országúton a pampán? Hogy valahol feleslegesen feltartja a forgalmat a közlekedési lámpa működése vagy éppen telepíteni kellene egyet? (tegnap hajnal 2-kor kb. 15 percet rostokoltam piros lámpáknál tök egyedül az egész szakaszon -- de, ha egyen is átmentem volna, biztos jön a fotó vagy utánam egy lesben álló köcsög járőr)

Egy ismerősöm hónapok óta első lökhárító nélkül jár, mondván: majd műszaki előtt megcsináltatja. A rendőrnek meg azt mondja: nemrég esett le.

A belsőségen nemrég láthattuk a benejlonozott ablakú autót. Szerinted megállították, kiszedték a többi autós közül? Lófaszt. Erre mérget mernék venni.

Amit csinálnak, nem RENDőrzés vagy RENDvédelem, de még csak nem is szolgáltatás nyújtása, mint a kurváké. Megelőzés címén meg milyen jogon büntetnek?

hagyjuk már....

szpeti 2009.03.11. 15:28:58

@igazságbajnoka: Igazság szerint nem is értelek téged se meg mást se ha siratják a "szegény " rendőröket.Nem feltétlenül kell oda menni dolgozni,senki nem erőlteti őket!!Mások is dolgoznak ennyi pénzért egész nap előttük is ott a lehetőség hogy irodában üljenek vagy kétkezi munkával megkeressenek annyit mint mások akik esetleg az építőiparban dolgoznak!Egyébként ezt úgy írom hogy soha nem volt afférom eggyel se igazoltatás miatt!De az biztos hogy mindig pénzre mennek mert csak olyan helyen igazoltatnak ahol lehet kaszálni,és nem a tényleges szabályszegőket fogják fülön!!

szpeti 2009.03.11. 15:39:03

@sturmgewehrX: Ezt én úgy módosítanám hogy nem mind buta,van köztük rengeteg intelligens és rengeteg tapló is!!Az iskolájukról csak az a véleményem amit a saját szememmel láttam.Esti gimnáziumban volt egy -egy tanár aki szarozott mindenkivel az évközi vizsgán.Előttem húzott tételt egy rendőr nem tudott semmit szó szerint ,húzhatott még egyet azt se tudta erre a tanár válasza akkor jó lesz egy kettes??Ennyit arról hogy minden rendőrnek van érettségije!

Lajos63 2009.03.11. 15:57:57

Nálunk ez nem igazán probléma vidéken. Azt viszont hogy mindenhová kamerát szerelnek és mérnek undorító és aljas pénzbeszedésnek tartom. Egyfolytában rettegni hogy hol mérnek be azt, figyelgetni nagyon zavaró. Persze kell a szabályozás de kizsigerelésre utazni nem szép dolog.

kalandrover 2009.03.11. 16:00:45

@szpeti:

"Nem feltétlenül kell oda menni dolgozni,senki nem erőlteti őket!!"

Erről van szó: aki kurvának megy ne rinyáljon, ha...........őőőő, lehet, hogy ezért vette a cikkíró egy kalap alá velük?

min 2009.03.11. 16:09:34

Egy kicsit off de érdekes. A hétvégén mentem az M1-esen Győr felé é utólértünk egy rendőrautó kormányautó kombót akik a belső sávban autóztak nag nyugalommal 120-al. Én megelőztem volna ha tudom de nem mentek arréb. Rájuk mentem de semmi. A rendőrkocsi néha beállt az út közepére demonstrálván, hogy ő egy rendőr és meg ne próbáljuk előzni jobbról. Mikor szép kis sor alakúlt ki mögöttük gondoltam egyet és felhívtam a rendőrséget, hogy ugyn szóljanak már a xy rendszámú kollégájuknak, hogy húzodjanak le a jobbsávba ha tartani akarják azt a tempót vagy kapcsolják be a szirénákat és húzzanak el de ne tartsák fel a többi autóst. Rá öt percre egyszercsak, igaz sziréna nélkül de a gázra léptek és eltipliztek.... hatásos volt a telefon vagy nem tudom.Szóval megint csak miért csinálhat amit épp jónak lát azzal a biturbó agyával?

moli 2009.03.11. 16:10:20

engem egyszer levillogtak hatulrol a nagylajoson, mire befordultam a kovetkezo kisutcaba jobbra. rendor idegesen kerdezte, hogy mivan, miert hajtottam be, erre lakom?

Savger Inc. (törölt) 2009.03.11. 16:19:34

És a kurvákat ki igazoltatja? He?!

Gador · http://omagyar.blog.hu 2009.03.11. 16:34:41

@szpeti: Jellemző... Soha nem igazoltattak, de te TUDOD, hogy a pénzre mennek! :)

Gador · http://omagyar.blog.hu 2009.03.11. 16:36:41

@uszilard: Félni kell, hogy bemérnek... Miért is? Mert gyorsabban hajtasz a megengedettnél? :) Akkor végül is ki a ludas? :D

Persze, sok helyütt indokolatlan a sebességkorlát, de azt nem a rendőr találja ki, max. megróbálja betartatni. Végzi a munkáját, ahogy mindenkinek kéne...

drf 2009.03.11. 16:36:52

Helyszín: 8-as út Várpalota térsége. Sehol senki, sem előttem, sem mögöttem. Elhagyok egy kereszteződést, ahol van egy balra kanyarodó sáv, és forgalomtól elzárt terület. Mindez engem nem érint, egyenesen haladok tovább. Ekkor int egy rendőr az útszélről. Gondolom, közúti ellenőrzés, nincs olyan ok, amely miatt aggódnom kéne, megállok. Szálljak ki, iratokat elkéri, közben hátrasétál (velem) az autó mögé, ahol az autóban ülő útitársaim már nem hallják a párbeszédet. Közli, hogy a tiltó tábla ellenére, a járműforgalom elől elzárt területen szabálytalanul előztem. Kit, kérdezem, mert sehol nem volt senki. Ekkor félhangosan: Adjon ötezer forintot, vagy feljelentem. Egyértelmű volt, hogy ezt az ötöst „zsebbe” gondolja. Ettől ideges lettem; rövid, éles hangú párbeszéd során felemlegettem neki szemkilövő kollégáit és az akkor aktuális Zsanett ügyet. Megvigasztalt, hogy engem nem fog megerőszakolni. Valóban feljelentett, bár jeleztem neki, hogy végzettségemre és foglalkozásomra tekintettel nem ijedek meg egy szabálysértési eljárástól. Lakóhelyem szerinti illetékes szab. sért. hatóság első- és másodfokon is marasztal (büntetőpont + pénzbünti), mert „a rendőri feljelentésben foglaltakat, mint közokirat tartalmát fogadom el, és a szabálysértés elkövetését bizonyítottnak veszem.” Tehát amit a rendőr leír, az tuti. A bíróság más állásponton volt: a becsatolt fényképek alapján megállapította, hogy amit a rendőr állít, az egyszerűen lehetetlen, és megszüntette a szab. sért. eljárást. Tanúság: tessék minden esetben elmenni a bíróságig!

littlerock 2009.03.11. 16:45:27

Üdv!

moli esete ugyanaz, mint az enyém, csak engem Dombóváron állított meg az illető... Nem értette miért állok be egy kisutcába...
A minap, meg Pápára kanyarodok be a Tesco előtt épp 3 egyenruhás idióta csinált egy MAN teherautóból IFA-t értds: ideiglenes forgalmi akadály... Én nem értem miért hagyják ezt a rendőri vezetők szó nélkül... azért átlépjek záróvonalat, mert úrikedvük úgy tartja?????

Sverige 2009.03.11. 16:51:05

@uszilard:

Haladj a megengedettel és akkor nem kell rettegned :-)

yard (törölt) 2009.03.11. 17:19:53

A kurvák, rendőrök, "Gyulavitéz" és a hozzászólók szellemi és szakmai színvonala megegyezik a magyar átlaggal. És ez így helyes. (?)

The Good Boy 2009.03.11. 17:33:33

mennyi kurva jár ide szavazni:)

tomcsibácsi 2009.03.11. 17:52:42

Apropó!

A rendőrök állhatnak autópályán, leállósávon,szembe a forgalommal?

(És most tekintsünk el attól hogy megbaxtak 40.000-re, és igen az indexes topikba is én írtam.
Azóta kifizettem, csak érdekel!) :-))

yard (törölt) 2009.03.11. 17:59:11

@3006:
Bazmeg, remélem fóliával kibélelted a csomagtartót!

qualitaet 2009.03.11. 18:03:21

Én általában fenntartással kezelem,hogy úton- útfélen kritizálják a közrendvédelmi fakabátokat, de tényleg úgy tünik mintha tüntetően lebasznák, hogy akadályozzák a forgalmat.
Nem egyszer előfordult, hogy arra sem vette a fáradságot, hogy "kivegyen", hanem nemes egyszerűséggel odaballagott a pirosnál, kiszállva a mögöttem lévő járörautóból. A háromsávos úton közben zödre váltott a lámpa,és az amúgy kedélyes csávónak az okmányellenőrzést követően még arra is jutott ideje, hogy egy-két privát kérdést is feltegyen a verdát illetően, tornymagasan leszarva a minket kerülgető kocsisort.

" mert – mondanom sem kell − a valóságban nincsen ám Örömlány Továbbképző Intézet"

Deeehogy nincs.:)) Úgy hívják, hogy masszázstanfolyam, modelliskola,stb. Annyi a különbség, hogy ez tényleg önkéntes alapon megy(az útszéli dzsuvákkal ellentétben) sőt csak intelligens, naturál és kulturált csajok részére van felvétel.
Egy jó massage egészséges, veszélytelen és főleg higiénikus!Ilyen helyekre gyertek ne az út szélére a retkes szutykokhoz! Persze csak ha természetes, kedves pofiju lányok vannak a képen!! :)))))))))))))

yard (törölt) 2009.03.11. 18:19:27

@qualitaet:

hogy írod: "...gyertek." ????
Vagy félreragoztál?

hülegyerek 2009.03.11. 18:37:44

Császtok,jó a buli?
Én azt találtam ki,hogy álljanak ugyanott a rendőrök,és a kurvák.
A rendőrök tanulnák a kurváktól a leállítást,és ha nem büntetik meg a hülye autóst,akkor még ott a másik lehetőség hogy elb@szhassa a pénzét.
Plusz a törzsőrmesterzászlóshadnagyurak sem lennének olyan feszültek,mer kapnának kedvezményt,és nem minket szopatnának:D

Rob-úr 2009.03.11. 19:02:40

Kik az okosabbak?
Kurvák - 2856 szavazat
Rendőrök - 135 szavazat

Tehát 135 fakabát olvassa a totalcart.

hülegyerek 2009.03.11. 19:08:11

Vagy öltöztessük be a kurvákat rendőröknek.
Nekik nagyobb lesz a forgalmuk,mi meg megkönnyebbülhetünk,hogy csak 10000 ha gyorsan(el)megyünk,és nem 30000.

Stupid 2009.03.11. 19:10:50

Ez a cikk jó nagy szar. Ezzel mit akartál írni Gyulavitéz? Jobb, ha tudod, ha csak "szórakozásból" állítgatnak meg a rendőrök, azt olyan helyen teszik, ahol nem zavarod a forgalmat. Ha meg a szabályszegésed miatt, akkor ott, ahol épp meg tudnak fogni. Annak, hogy ellenőriznek akkor látnád előnyét, ha a meg nem érdemelt fizetésedből vett autódat ellopná Kalányos Rómeó és a rendőrök azonnal le is kapcsolnák. Ez a cikk mi a francra jó? Hogy minden hülye - mint a szülői értekezleten a baromarcú szülő - arról kezdjen beszélni, hogy "bezzeg engem" hogy állított meg a szerv egyszer valahol? Már a cím is irritál, az anyukádnak szóló leveleidet kezdd így. Biztos tőle tanultad, hogy egy zsenge fogalmazást esetleg mivel lehet feldobni. Mert ha 8 általánoson túl iskolába jártál - nos, ez nem látszik meg rajtad. Kíváncsi volnék arra, hogy a hülye főnököd mennyit fizet egy oldalnyi ilyen moslékért, amit itt firkálgattál. Ha lenne esze, még ma gyorsan kirúgna...

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.11. 19:14:51

Mi lenne, ha a kurvákat igazoltatnák és basztatnák a rendőrök, a normálisan élő, legálisan dolgozó, adófizető állampolgárok helyett?
Úgyis a leállóhelyeken állnak a ribik, oda elfér 2-3 rendőrautó is.
Ez túl naív gondolat ebben az országban. :(

szpeti 2009.03.11. 19:16:53

@Gador: Gondolom olvasni tudsz "nem volt velük afférom" az azt jelenti hogy amikor biztos pénzt szimatoltak mert nem olyan volt a rendszámon a cimke amit ők szerettek volna akkor rögtön kikaptak a sorból és a köszönés az volt:tudja hogy nem érvényes a forgalmija?Mire én jó napot kívánok! Tudom.Akkor mi legyen ?kérdezték ők.Adok helyette egy papírt mert már be van jelentve a műszakira és addig azzal járhatok.Ja magának van ilyenje akkor miért nem azzal kezdte?Azért mert azt kérdezték tudom e hogy nem érvényes a forgalmim!Egyszóval nem rendőrök ezek hanem vadászok ,pénzvadászok!!

yard (törölt) 2009.03.11. 19:31:51

@szpeti:
Szerintem téged óvtak: mert ha lejár a forgalmid és balesetet okozol, akkor nincs KFB-d, pont úgy mintha piás lennél.Simán elvehette volna a lejárt forgalmidad.
Ez meg nem ül: "Adok helyette egy papírt mert már be van jelentve a műszakira és addig azzal járhatok" Elmehetsz vele a legrövidebb úton vizsgázni!"
Vagy kamu, vagy a rendőr volt "buta".

yard (törölt) 2009.03.11. 19:37:02

@Stupid:
Van benne valami: ezért kár volt hajnalig fennmaradni, bár ahogy a "nézettséget" látom, megüti a közepes szintet.

szpeti 2009.03.11. 19:38:48

@yard: Mi köze a kötelezőnek a műszakihoz?Nem a legrövidebb úton mehetek vizsgázni mert mondjuk 26-án járt le a műszakim de én bejelentettem már 10.-e körül és a vizsgaállomáson adtak egy irományt ami a vizsga napjáig szólt a forgalmi helyett!

hülegyerek 2009.03.11. 19:40:05

szpeti:
Persze hogy pénzvadászok,meglepődik ezen még valaki?
Engem csak az irritál,hogy milliárdokat szednek be bírságokból azzal hogy a biztonságos közlekedésért teszik.
Aztán az iskolánál nincs zebra,az önkormányzathoz fordulunk,hogy legyen.
Esetleg zebra,és rendőrlámpa.És mit mondanak??:NINCS RÁ PÉÉZ.
Kitesznek egy 30-as táblát majd Vasárnap hajnalban trafiznak.
Így aztán biztonságra megy minden bírságból beszedett pengő.

Lajos63 2009.03.11. 19:42:51

Túlzottnak tartom a mérések gyakoriságát. Ez már üldözés és pénzbehajtás. Élhetetlen lesz ez az ország :) Nem hajtok gyorsan csak pl ha lejtőnek belendül az autó és pont ott mérnek akkor hiába az óvatosság :)

Aldo Moro 2009.03.11. 20:07:01

Most skkor "masszázs", vagy "massage"? Valahogy nem igazodok ki ezen a fránya magyar nyelven.

Aldo Moro 2009.03.11. 20:08:23

"akkor" - elütöttem.

Aldo Moro 2009.03.11. 20:11:08

@Stupid: Csak egy ártatlan kérdés: ha ennyire nem érdekel a téma, akkor minek olvasod???

Perillustris 2009.03.12. 01:10:33

@uszilard: "Túlzottnak tartom a mérések gyakoriságát. Ez már üldözés és pénzbehajtás."

Sosem lesz túlzott. Kell 1-2000 fix telepítésű kamera, oszt' jó napot!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.03.12. 02:01:25

Kiskoromban fateromat próbálták megállítani egy civil nívával. Níva hátulról refizik, ordító motorral megelőz, bevág elénk lehúzódva az út szélére és fékez. Faterom: bal index, nívát kierüli és folytatja az utat. Níva porozva utánunk jön, és előadja megint ugyanezt. Faterom megint bal index, kikerüli, továbbhalad. Harmadszorra már keresztbe álltak előtünk....


A következő eset nemrégiben történt:

-Jó napot! Közúti gépjármű ellenőrzés.
Tudja, miért állítottam meg?
-Persze! Most mondta: "közúti gépjármű ellenőrzés".

:))

Georg17 2009.03.12. 07:50:17

Na végre valaki ezt is megírta! Ideje volt már. Vajon lesz hatása a cikknek?

Érdekes 2009.03.12. 08:26:42

@qualitaet:
Én sokkal többre (semennyivel) nem tartom az ilyen modellképzős kis ribiket.Max annyival jobbak, hogy legalább néznek ki valahogy, de egyébként társadalmilag nullák.Önteltség pedig van ezerrel :) Dugni jók (már amelyik tud normálisan), aztán kidobni az uccára, hadd gondolkodjon kicsit hihi

Érdekes 2009.03.12. 08:30:02

@BlazeHun: Az jó, ezexerint a qvák tényleg "okosabbak" már van belőlük 3000.... :D :D :D :D

Perillustris 2009.03.12. 08:39:25

@Georg17: Menj be a közértbe, kérdezd az eladót úgy, hogy "te büdös kurva, miért nincs ebben a köcsög boltban sajtos párizsi", majd mondd neki, hogy "bezzeg a szomszéd boltban van", s várd, hogy másnap polcon legyen az termék.

3006 2009.03.12. 08:42:26

@yard:
Nem kell semmit kibélelni, normál utcai autóval járok vadászni, csak éppen első hajtásos Rendes zsigerelés esetén nem folyok semmilyen vér sehova. Ez szakma.

Nekem csak az b@szta az agyamat, hogy ott töketélenkednek:

- Nem ellenőrzik a lőfegyvert, sem az engedélyt, sem a szállítás szabályosságát
- Nem ellenőrzik, hogy a vadban van -e krotália
- Nem ellenőrzik, hogy a krotália száma beírásra került -e a lőjegyzékbe.

Ezeket magasabb szintű jogszabály írja elő, mint ami a KRESZ-t.

Akkor mi a bánathoz értenek ?

Jó, hogy nem valami kis családirtáshoz riasztották őket. Ott okádtak volna kórusban az ajtóban.

Érdekes 2009.03.12. 08:48:18

@Perillustris:
Nem teljesen jó a példa..életveszélyes dolgokról van itt szó, nem egy sajtos párizsiről.Egyébként meg, ha a sajtos párizsiből tonnaszámra fogy a szomszédboltból, akkor igen, lenni fog a közértbe is, kurvázás ide, kurvázás oda :) :D

3006 2009.03.12. 11:04:18

@drf:
Helyes el kell menni a biróságra !
Ebből most tutti kiderül, hogy ügyvéd vagyok, de egyik ügyfelemet feljelentette két civilruhás ( szabadnapos ) rendőr, hogy mobilozás közben biztonsági öv nélkül közlekedett.
Megállítani nem tudták, de látták és feljelentették.

Na elmentünk a tárgyalóba, a rendőrök határozottan felismerték és mindent tanúsítottak.

Aztán előjöttünk a bizonyítékkal, hogy a srác a kérdéses időpontban 300 km-.el odébb, műszakban volt a bányában, ahol bizony qrvára nyilvántartják a leszállókat név szerint és erről a bánya ki is adta a hiteles igazolást.
A mobilja meg az öltöző szekrényben volt.

A cellainformációkat a mobilról már a nyomozó ügyészség kéri akik már meg is kezdték a rendőrök elmeszelését.

2009.03.12. 11:50:05

Én már dudáltam rá (nem egyszer) rendőrre, mert szabályosan akadályozta a forgalmat. Még egy se jött utánam. Különben tényleg tanulhatnának európai kollégáiktól. Nézd meg Németországot. Autópályán MINDIG kiterelnek egy parkolóba. Városban egyetlen egyszer igazoltattak, akkor is éppen parkoltunk. Igaz egy lepukkant rozsdaboglyával, valszeg ezt tűnt fel nekik. Amikor "normális kinézetű" verdával voltam, még sosem állítottak meg. Ja, és beszélnek idegen nyelvet is (pl, angol) nem csak a sajátjukat.

dextercapo 2009.03.12. 12:52:44

velem tortent meg : M7-es autopalya , tereles , a kulso sav a leallosavon , a belso 2m szeles , bolyazva festve , kitiltva a kamionok stb .
folyamatos autosor , megyunk hatvannal es ekkor talalta ki a hatam mogott autozo rendor hogy ellenorizhetneke van . nem tettem semmit , az auto rendben volt , semmmi okuk nem volt ott ellenorizni , elotte , utana is megtehettek volna , az autom egy terepjaro , egy octavia ellen semmi eselyem . nem kell elmeseljem hogy mekkora dugo lett ot masodpercen belul , mikozben az auto allt a szelso savban , es a masik savba atlogva beszelgettunk a papirjaimrol .

persze , fogjuk a hulye vezetokre .

igazságbajnoka 2009.03.12. 14:44:46

@min:

Nincs belügyes igazolványom. A kérkednék vele, pl. "Hogy ex kolléga vagyok, ne büntessen már meg." biztos, hogy vastagabban fogna a toll.

Nem kötözködnek, mert a mai rendőrök beszariak. Tisztelet a kivételnek.
Ja lehet, mert 192 cm vagyok és kb. 110 kiló. És mindig lassan tagoltan és nagyon udvariasan beszélek (mondjuk mindenkivel, nem csak a rendőrrel...)

Mély a hangom, mert (sajnos) dohányzom (piros marbi) és jimmy (Jimbííín) bácsit sem vetem meg. Kocsmám van, mint olvashattad. De meló közben nem iszok :)

Én 2000-ben szereltem le. Fentebb említett okok miatt.
A hiba a rendszerben keresendő.

A rendőr a társadalom tagja közül lesznek rendőrök, tehát olyanok, mint a társadalom nagy átlaga. Ilyen is, olyan is.

igazságbajnoka 2009.03.12. 14:49:22

@Slavedriver:

Teljesen igazad van. Csak mutass nekem egy olyan fórumot, cikket vagy bármit, ahol kétpofával szidják a banki ügyintézőket válogatás nélkül...

Nekik ezt is el kell tűrniük...

igazságbajnoka 2009.03.12. 15:15:32

@kalandrover:

Végy elő egy számológépet. Léccccci.

Vegyünk egy ideális 20 munkanapos hónapot.

Aki 8-16-ban dolgozik hétfőtől péntekig (bár az átlag ember pénteken csak 14-15 óráig dolgozik-de ettől tekintsünk el most.)

Szóval 20 * 8 órát dolgozik ez 160 óra. (pedig rendőr voltam. ;)

Egy átlag rendőrnek havonta 14-15 szolgálata van + havi 8 óra kötelező továbbképzés + 4 óra szintén kötelező sportfoglalkozás (ez általában önvédelemmel egybekötött intézkedéstaktika)

Tehát mondjuk 14 * 12 óra + 8 óra + 4 óra. Ez 180 óra szerintem.

Ez az ideális eset.

Abban sincs igazad, hogy nem kell minden nap dolgozni, mert ugye kevés a rendőr és sok a túlóra, amit ugye nem fizetnek ki. Nekem volt olyan 2 hetem, hogy hétfőtől szombatig minden nap 12 óra, vasárnap szabad. Egy kolléga betegsége miatt. Sokszor volt 200 munkaóra feletti hónapom.

Kocsma:

Próbáltak már fizetés nélkül távozni (2 vámos) 35.000 Ft-os cehh után, de nem köszönték meg, amit kaptak...

Másnap visszajöttek jövedéki ellenőrzést tartani (persze kék zöld fejjel) 1 üveg pia nem a megfelelő hűtőben volt tartva. Bírság 50.000 Ft
Kifizettem (persze nyomtatványt nem adtak róla) és felhívtam a vámos ügyeletet hogy vannak-e ilyen és ilyen nevű kollégáik, mert most tartottak jövedéki ellenőrzést és találtak hiányosságot. Mire az ügyeletes: ez a 2 ember nincs is szolgálatban a mai napon...
Rendőrök, vámosok (kékfény-szirénával) jöttek a helyszínre. (a két gyökér persze már elment) Nyomozók lefoglalták a biztonsági kamerát és a memóriakártyát, amire rögzít. 3 nap múlva felhívtak, hogy menjek be tanúskodni, bementem. 4 hónap múlva kaptam egy szép levelet, hogy köszönik a közreműködést és itt meg itt átvehetem a kamerát meg a kártyát, mert már lecsücsültették a 2 vámost és nincs rá szükség továbbiakban, mint bizonyíték. :)

igazságbajnoka 2009.03.12. 15:47:20

@dextercapo:

Az ilyen az tényleg egy állat.

Nem a menet közben leállítókról, hanem a forgalomból ellenőrzésre kiintő rendőrökről.

Menet közben meg minek állít meg? főleg olyan helyen, ahol említetted?

Egyébként sok az ilyen buzgó mócsing.

DE! A legtöbb körözött kocsi terepjáró, ezt ne felejtsük el...

Stupid 2009.03.12. 17:33:25

@Aldo Moro:
Ki mondott olyat, hogy nem érdekel a téma? A kérdésem az volt, hogy mi a francot akart a cikkből kihozni. Elolvastam és nem tetszett. Ennyi. Azért, hogy hozzászólásként sokan elkezdjék mesélni a rendőri intézkedések pozitív és negatív élményeit, nem kellett volna ennyi marhaságot szerintem összehordani, elég lett volna egy mondat: meséljen mindenki rendőri intézkedésről sztorikat. Érdekesebbek is az itt elhangzottak, mint amit Gyulavitéz írt. Vágod?

e1 · http://beszoltam.hu 2009.03.12. 19:25:07

Ma történt, helyszín Pozsony. 9:20 perc van, forgalom már normális, lehet haladni. Majdnem beértem már munkába, amikor azt látom, hogy az egyik kereszteződéstől a másikig bazinagy torlódás van, 2 sávban állnak az autók. Azaz nem állnak, haladnak lépésben, de biztos voltam benne, hogy valami történt elöl. Vagy nem működnek a következő kereszteződés lámpái, vagy megint koccant két okostojás és most várják a kiérkező rendőrt 1-2 teljes sáv akadályozásával. Részben igazam lett. Okostojásként volt két rendőrautó Egyik az út közepén, egy járdasziget előtt, így nem sok vizet zavart, viszont a másik rendőrautó a gyalogosátkelőn "parkoló" Daewoo Lanos előtt állt és éppen folyt a mikróbuszban a "tárgyalás". Gyalogosnak közben nyoma sincs, Lanoson semmi sérülés elöl. Sejtettem, hogy gyalogost gázoltak, de úgy felment az agyvizem, hogy felhívtam a rendőrséget és feljelentettem a rendőrt a forgalom akadályozásáért. Az ember a vonalon nem tudott mit kezdeni velem, kapcsolták a közlekedésrendészet ügyeleti központját, vagy valami hasonlót. Ott már eléggé sértődött hangnemben folyt a tárgyalás, merthogy mit képzelek én magamról, ők ott dolgoznak, és ott embert gázoltak és mentőautó volt, és ők tudják a dolgukat. Elhiszem én, de itt jelenleg dugó van. Persze, látják ők is a kamerákon (gondolom a közeli kereszteződések kameráin). Akkor meg? Szomorú dolog ami történt, de miután a mentőautó elment, nem látom annak objektív okát, hogy egy sáv továbbra is el legyen foglalva a kettőből (+ buszsáv). Ott áll a Lanos a gyalogoátkelő közepén, le kell fényképezni, hogy meddig csúszott be és nem egy forgalmas fő kellős közepén kell a kisbuszban tárgyalni. Ez után már nem volt érve, azt mondta, hogy odaszól és megkérdezi, hogy esetleg végeztek-e már a helyszíneléssel. Nem tudom, hogy tényleg odaszólt-e, mert én már addigra messze jártam, de én mondom, hogy tegyétek ti is ezt ha hasonlót láttok, attól függetlenül, hogy szlovűk, vagy magyar rendőr.

paker 2009.03.12. 20:05:32

Egyes országokban, mint pl. Írország- ahol nem túl okosak az emerek- van egy olyan megoldás, hogy a kötelező, az útadó és a műszaki érvényességet igazoló kis kártya, ki van rakva a szélvédőre. A rendőr lelassítja a forgalmat, megnézi(kb. 10mp) és ha renben mész, ha nem félreállít, persze nem az út közepén. Hát nem elképesztően egyszerű? Miért kell köcsög rendőrök hülyeségeit hellgatni M.o.-n? Mi köze van hozzá, hogy hova megyek és miért?

dextercapo 2009.03.17. 15:11:23

@igazságbajnoka: egy jol lathato rendszamu , teto nelkuli jeep wrangler - szerintem ilyet nem loptak mar evek ota egyet sem :)

igazságbajnoka 2009.03.17. 20:54:16

@dextercapo:

Körözni valami nem csak lopás miatt lehet...

Bár ebből a típusból tényleg kevés van és tényleg gyönyörű (kedvencem a marlboro piros króm felnikkel), de a legtöbb gengszter terepjáróval jár és ha lehet amerikaival... lássuk be...

Ne vedd magadra, a jelen lévők mindig kivételek... :)

Bár nálam a terepjáró a Niva és az UAZ...

Ez már ízlés kérdése...

dextercapo 2009.03.19. 19:59:38

nem veszem magamra . nem utottem el senkit , nem raboltam bankot stb - de ha megis , akkor is elvartam volna hogy legyen annyi agyuk hogy a kovetkezo parkoloba kuldenek be , nem a dugo kozepen kockaztatja mindannyionk eletet .

igazságbajnoka 2009.03.20. 08:59:55

@dextercapo:

Az elvárásod teljesen jogos!

ElDuderino 2009.03.20. 09:23:37

Idén januárban történt, az erkélyen dohányoztam, amikor este 9 körül -15 fokban egy kislány hazafelé kerékpározott, kivilágítás nélkül. Rendőrök út közepén lefékeznek, megállítják majd 20 percen keresztül igazoltatják/büntetik, de úgy, hogy közben ki sem szállnak a meleg autóból. Ja, a többi autós meg kereshette az egérutat az utat elfoglaló rendőrautó miatt. Na, ilyenkor veszíti el az ember a hitét...
süti beállítások módosítása